Sreda, 21.01.2015.

09:07

Mišković ostao bez Najkija

Sportski brend Najki više nije pod kapom "Delta sporta", pišu Večernje novosti.

Izvor: Večernje novosti

Miškoviæ ostao bez Najkija IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

97 Komentari

Sortiraj po:

можда су мазохисти?

pre 10 godina

Кажу овде неки како су цене исте и у Немачкој и у Србији. Слажем се. Нешто друго ме мучи. Трошкови закупа локала, плата итд. нису исти у Немачкој и у Србији. Како се онда Немцу исплати да продаје по тој цени?

mickey

pre 10 godina

Najk i Delta su najbolje saradjivali dok je bio pod upravom prvog vlasnika ogranka Delta sport. Od onog momenta kad je Miskovic otkupio taj udeo i za generalnog direktora postavio zeta, od tad je krenulo sve na dole. A posle zeta dosla je postavka sampiona koja je uspela da unakazi posao sa Najkom do te mere da Najk vise nece od Delte da iznajmi ni lokal.

nebitan

pre 10 godina

@it is I ...u nekom "napolju" ne tako dalekom zapadnom svetu postoji nesto sto se zove "return policy" i sto uglavnom (zavisi od brenda, prodavnice) znaci da mozes da vratis robu bez naknade, u roku do 14-30 dana...u nekima i duze, cesto i nosenu robu, u zadnje vreme cak prodavnica placa i postarinu da ih posaljes nazad. Nike ima i program kojim mozes recimo patike koje se pocepaju od normalne nosnje u roku od 2 godine od datuma proizvodnje(koji se moze naci na svakoj patici unutra u jeziku) da vratis i da dobijes punu cenu nazad, nebitno da li si ih kupio na rasprodaji ili gde vec. Anyhow, gde se musterija postuje, problema nema.

Greška

pre 10 godina

Najki je napravio grešku, ne može naći boljeg od Miškovića tj. Delte. Ne znaju oni kako se to kod nas radi, a Mišković ima sve potrebno i Najki je dobro profitirao samo zahvaljujući njemu, ne po zakonu kapitalizma.

Aleksandar

pre 10 godina

@ Mile

Amazon nema veze sa zvanicnim nike radnjama ili footlockerom.Roba koja se prodaje na amazonu uopste ne mora da bude original roba i cesto su u pitanju veoma dobre kopije.
Zadnjih 15 godina uglavnom nosim samo nike patike i u svakom footlockeru u Evropi cena air force mid je 109,99 eur ( mislim na klasicne bele ili crne mid af1 ).Za 8 godina zivota u Nemackoj nisam video da je ovaj model bio na rasprodaji.
Ja recimo najcesce nosim model TN koji je uvek oko 150 eur.( cak i na rasprodaji neki tn model je oko 130 eur, ali to obicno budu modeli koji nisu prodati ) .Recimo air max 90 su uvek 139 eur.Na rasprodaji moze da bude i 100 eur, ali recimo od 10 modela samo 3 budu 100 eur a ostali 139 eur.
Trenutno najpopularnije nike Roshe su od 89 do 99 eur, a na rasprodaji neki modeli budu 70-80 eur.
Zivim u Nemackoj i uvek se fasciniram pricama u Srbiji da air max patike mogu da se nadju za 50 eur i manje i da svako poznaje nekoga ko je u Evropi kupio air max za 50 eur.Imao sam problem i sa rodjenim bratom dok prvi put nije dosao kod mene kada sam ga odveo u nike radnju i footlocker , gde je i sam video cene.
Mada danas i ne morate da odete u Nemacku, dovoljno je otici na sajt footlocker, izabrati kao drzavu Nemacku i videcete cene u EUR.

AfricA

pre 10 godina

@bs, vidis, da citas pazljivije, video bi da sam naglasio koliko je popularan kod nas. Ja ti garantujem da nigde se ne prodaje Air max procentualno broju stanovnika kao kod nas. Znas, u zemljama gde su outleti sa popustima normalna, a ne novogodisnja pojava, gde je amazon na bookmarku pretrazivaca, gde je par patika >5% plate, ljudi traze kvalitet. I promene 20 pari za par godina, i posle se obicno drze svog izbora. To sto je tebi fenseraj primaran, dobro je da si u manjini. Salomon nema fensi patike, istina. Ali ima normalne, nevristece patike koje drljas godinama, i ne odlepe se, ne cepaju se, i nemaju deklaraciju "za suvo vreme". U usa su vecinom popularne dzordanke, toliko da dosta njih niti ne zna ko ih pravi, jednostavno su dzordanke, new balance, asics, dizajnerske tipa dc, armani itd. Po evropi, prosetaj malo, pokoji najki vidis. Ua je marka u razvitku, imam dosta njihovih stvari, ali su daleko od globalnog brenda. Ne sporim da je Nike najuspesniji marketinski brend obuce i odece, a najkvalitetniji svakako nije ni u 50 prvih. Sportski pozdrav.

Zoki

pre 10 godina

Cene u Americi se ne mogu porediti sa Srbijom i ostatkom Evrope iz prostog razloga što u SAD ne postoji PDV od 20% (postoje sales taxes koje su puno niže, negde ih nema an negde su 9%) - a cene se uvek oglašavaju BEZ takse, koja se na kraju naplati na kasi.
Cene u Srbiji su bile u rangu sa onim u Evropi. Popuste i rasprodaje ne računam, ali one zavise od puno faktora, uključujući i veličinu tržišta.
Nike obuća se proizvedi širom sveta. Prema informacijama kompanije, imaju tri fabrike u Italiji koje rade za njih (500 ljudi), a jednu u BiH (Sportek, Kotor Varoš). U Vjetnamu zapošljavaju preko 200 hiljada ljudi. Sve su to orginalni, licencirani proizvodi.
Na temu Miškovića: pa zar je bolje da uvoznik bude neko iz Saudijske Arabije? Niti će biti bolji isbor modela, niti će biti niže cene - samo će neki ljudi u Srbiji ostati bez posla. I to ne samo direktno (oni koji su radili u Delta Sportu), nego i oni kod kojih su ovi zaposleni trošili novac.

srb

pre 10 godina

ma mi smo narod opterecen brendom. samo sa je nike ili adidas. a evo danas u daihmanu patika koliko hocete od 9.90 do 20e. i retko vidite nemce sa nike patikama iako su im plate 2000e pa na gore. al zato mi srbi samo da se ima za galaxy, nike patike i marlboro cigare

glomazno

pre 10 godina

Ne zivim u Srbiji trenutno ali ja stvarno ne znam dal sam ja lud ili ljudi ovde pisu gluposti. Ja sam poslednjih 3-4 para patika u Srbiji kupio za ispod 50e...sve sam ih kupio po nekim outletima...poslednje sam kupio pre par godina za 1999.00 din. Znaci za oko 25 e u to vreme. Ne znam verovatno su u Uscu te cene koje pominjete..ali isto tako i u Americi na ekskluzivnim lokacijama novi modeli vrede preko 100-200$. Sto se tice izbora u Srbiji je izbor najnormalniji s obzirom na velicinu trzista..sta ocekujete da ce trziste od 5 miliona ljudi da ima sve one modele kao i trziste od 50 miliona. S druge strane, naravno da Amerika ima nize cene, jer ima trziste od 300 miliona i drugo kod njih se odeca mnogo brze menja nego u Srbiji, jer je i ekonomija zamisljena drugacije. Ne znam da li ljudi ne izlaze iz Srbije pa misle da je na svakom drugom mestu bolje, ali moje iskustvo sa odecom je da su cene u Srbiji iste ili nize nego na drugim mestima(sa izuzetkom Amerike). Neko kaze da kod nas nema snizenja, pa nema u Uscu, ali po outletima ima...znam iz licnog iskustva.

duledudule

pre 10 godina

dosta su nam zavrtali usi s nike-
om.sad ce malo drugi.primera radi,kupih jednom duks nederland,70e,drugar u becu dao 20e,kupih cipele nike pre par godina 12soma,iste takve preko 65e...itd itd.najskuplja obuca i odeca kod nas je ta miskova nike

it is I

pre 10 godina

kako smete da kupujete patike preko neta? ja na pr.imam dužinu stopala 26cm. nekad mi u radnji prijaju 25.5cm.nekad 26.5. nekad su mi 26cm male,a stopalo mi je 26cm. i ne bih se nikad usudio da kupim preko neta a da ne probam.

ValjevaC

pre 10 godina

kako smete da kupujete patike preko neta? ja na pr.imam dužinu stopala 26cm. nekad mi u radnji prijaju 25.5cm.nekad 26.5. nekad su mi 26cm male,a stopalo mi je 26cm. i ne bih se nikad usudio da kupim preko neta a da ne probam.
(it is I, 21. januar 2015 18:31)

Ako ti ne odgovaraju, tu su internet oglasi....

bs

pre 10 godina

@AfricA
Nike popularan samo kod nas, boze sta sve necu procitati na b92. Nike je veci od adidasa, pume, under armour-a zajedno. Salomon patike izgledaju kao da sam krenuo na setnju planinom a ja taj izgled na trazim od patika.

ns

pre 10 godina

Vecina vas nije videla original patike i pricate napamet. Prvo morate uzeti u obzir kolicine koje se prodaju ovde i koje se prodaju u zemljama gde je standard bolji. Drugo ne mozete porediti cene u USA sa EU ili nama. Npr. koliko vas bi dalo 250 dolara na lebron 12? Koliko vas bi dalo 200 dolara na jordan trojke ili cetvorke? Odredjeni modeli tih patika se rasprodaju pre i nego sto stignu do maloprodaje. Koliko vas bi dalo za flyknit airmax 2015 250 dolara? Jedino sto kod nas fali su prava snizenje. Cene su manje vise realne u odnosu koliko se prodaje. A te price kako kupujete patike za 20 eura, da i ja sam kod nas kupio najobicnije nb kod nas za te pare na snizenju.

šomi

pre 10 godina

Cene patika odredjuje nike a ne Miskovic, a patike se biraju u na prezentaciji i moguce je da od 1000 modela, srbija izabere 200, madjarska drugih 200, zato nemamo iste modele kao eu

Jo

pre 10 godina

Zabole me za njihove patike od 15000!!! Imam za iste, ali neka hvala, te patike vrede 40-50€, a samu firmu Nike kostaju 10$ jer ih siroti indonezani prave za 2$ dnevno. Sto je veca kompanija koja ce u buducnosti doci u nasu zemlju, to smo mi veca sirotinja, jer u suprotnom oni ne bi ni dosli...

Nemanja991

pre 10 godina

Cene i kvalitet Najka je isti i u Srbiji i Evropi.A sto se cena tice Amerika ima najmanje poreze za Floridu je recimo 7% Chicago 10% i tako nize jesu cene ali Najke su oko 100$ mada mozes da kupis za 50$ ali to je kolekcija od prosle godine.A drugo preko bare su Air Jordan duplo jeftinije.

AfricA

pre 10 godina

Cene ovde u EU su bar duplo nize nego u Srbiji. Drugo Najki je nevidjen krs do obuce da je to smesno koliko je popularan brend Samo kod nas. Pocev od salomon patika, sportiva, jack wolfskin, HH, mammut, the north face, da ne govorim o ecco ili Jos boljoj obuci. Ecco patike od koze jaka, s goretexom, ili bez, kostaju kao Nike air max. Pa zaista smesno..

Dragan

pre 10 godina

Pametno. Uskoro ce svako da kupuje preko ebay i slicno. Ja to radim. Distribucija postaje jeftinija, tesko je konkurisati to tradicionalnim poslovanjem. Molove ce ostati prazne. Gradove ce se prazniti. Kupujte zemlju, da se skrasite na svoje. Svaka kuca planinska ce dobiti sve shto ima jedan grad. Ako niste neko ko ide jednom mesecno u pozoriste ili operu, ili niste vezani fizici za radno vreme i lokacija, onda gradska sredina moze samo da vas kosta.

jj

pre 10 godina

Nazalost, patike su postale zamena za cipele, sandale, cizme i kod nas je ok obuti ih i za svadbe i za pozoriste pa cak i za sahrane! Posto su postale univerzalna obuca, zato je i takva potraznja i cena ne moze da padne.
A da je Goran Karic uspeo da unisti Delta Sport je tacno, zbam neke ljude koji su tamo radili i zbog njegovih losih poslovnih odluka i loseg placanja zaposlenih, pobegli su iz te firme.

Nikola

pre 10 godina

(vexile, 21. januar 2015 13:41)
Cist primer da ovde komentarisu ljudi koji nose vang i sl. marke.Koji adidas?Adidas danas u srbiji nema jedan model obuce koji nije od vestacke koze.Prodaju cizme od nekog papira i vestacke koze za 14k+,nike barem i dalje ima obucu od prave koze.To sta danas radi adidas je bruka.

Blau

pre 10 godina

Nike koji se prodaje u prodavnicama SV, je druga-treca klasa od onih koje su se prodavale u DSu.
Onakav "kvalitet" u oko kupca je cisto vredjanje zdrave pameti

na kojoj grani

pre 10 godina

(Milos, 21. januar 2015 12:40)
Na kojoj grani raste sve to tako jeftino da idemo i mi da uberemo.
Najnoviji modeli NIKE patika su 160-185 eur u sred Nemacke.Oni malo stariji od 90-150.I to preko interneta, sto znaci da su u prodavnicama jos skuplji.
http://store.nike.com/de/de_de/

Milos

pre 10 godina

Ja u Americi placam Najke po 40-70 dolara. Novi modeli ne prelaze 100 dolara. Ovo sto nosim sad u Srbiji se pojavi na prolece i kosta 120 eura. A ja ovde platio 50 usd...

Stanimir Branimir

pre 10 godina

Malo pričate napamet, a za neke stvari ste u pravu.

1. Kvalitet Najki opreme u njihovim radnjama u Srbiji i u svetu je isti. Ako kupujete u radnjama sa kojima Najki nema licencu i nisu zvanični distributeri, tu ni ne možete da očekujete original. Mnogi švercuju patike sumnjive proizvodnje pa ih prodaju ovde kao original. Rekreativno trčim i menjam dva para trkačkih patika godišnje. Ponekad kupim i Najki patike za trčanje i izdrže standardnih 700-800 kiometara da ne pukne ništa na njima, niti jedan jedini šav. Jedino što đon posle tolike kilometraže izgubi svojstvo pa ih treba menjati, ali ko se bavi trčanjem zna da je to normalna stvar.

2. Prva cena patika u Srbiji i u Evropi je identična. Popusti su druga stvar i kod nas su daleko manji. Ali razlog toga je što kod nas nije tako veliko tržište, pa ne stiže mnogo modela i nema potrebe praviti masovnu rasprodaju kada se pojavi novi model opreme (a kod nas ionako ne stiže ogroman asortiman). U Americi jesu jeftinije nego bilo gde u svetu, i to ne možete da poredite.

Lično ne preferiram njhovu opremu, samo ako nađem nešto na sniženju. Ako dobro tražite, možete da nađete jeftiniju sportsku opremu istog kvaliteta. Ali da imaju raznovrstan i bogat asortiman proizvoda, imaju. Samo što kod nas ne može da se nađe ni 20% toga.

Što se tiče Miška, meni je lično svejedno ko će biti zvanični distribuder. Cene će biti iste. Ali ljudi kod nas vole kada neko uspešan doživi neuspeh, kad već sami ne mogu da budu uspešni.

Bgdsk

pre 10 godina

cenu najki je diktirao delta sport naime mozete ih prodavati i u nekoj manjoj prodavnici ali cena mora biti ista svuda u srbiji.Kupujem najke zadnjih godina cekam snizenja malo na rate snalazim se ali nema udobnijih patika potpisujem i izdrzljivijih uostalom probajte zimi da nosite air max ili dzordanke i bice vam sve jasno.Cene su katastrofa to moraju da koriguju barem 30 %manje.

poznavalac

pre 10 godina

Ova vest mi je povod da napisem komentar. Posle duzeg vremena sam prosetao glavnim setalistem u BG (Knez Mihajlova) i primetio da je ogroman broj prodavnica patika/obuce u istoj. Sto ce reci da je to postao jako unosan posao sa ogromnom (bezobraznom) marzom. Pa cak i kad kazu totalno snizenje i na to imaju marzu.

Nenad

pre 10 godina

Bio prosle nedelje u Foot Lockeru u Budimpesti.. Neverovatno koliko drugacijih modela ima nego ovde a pritom naravno jeftinije cak i do 50%..
Samo kod nas deru sa cenama jer hoce da se obogate preko noci..

vozi misko i todore

pre 10 godina

Сви су срећни што је Мишковић изгубио ово или оно, а нико се не буни што је маса наших најбољих предузећа сада у рукама Тодорића (Агрокор) и Атлантик групе. Свака част Срби.
(Петар, 21. januar 2015 11:42)

Nemoj biti naivan. Ista je to ekipa.

Aleksandar

pre 10 godina

Kakav god da je Miskovic, i tajkun i lopov i .... Prodavci u Delta sport radnjama su od 2000-2012-e imali plate od 350-600 e konstantno, a sad, cuveni Sport Vision daje 28000, pa eto. A, Sport Vision zaradjuje milione na nasem trzistu.

pametnom dosta

pre 10 godina

Ok. Vidim da dosta vas kuka na cene i da je delta surila sa cenama pa da vam pojasnim iz prve ruke kako je bilo i zasto je skupo. prvo delta nije izgubila licencu zato sto se nike slabo prodavao nego zato sto su odredjeni ljudi vadili pare iz firme na razne prevare i davali basnoslovne sponzorske ugovore raznim kurtama u murtama i raznim reprezentacijama firme su doveli do toga da naprave dug od 20 miliona.
Kao drugo, za cenu su krivi iskljucivo potrosaci jel da oni ne kupuju po tim cenama one ne bi bile tolike. takodje cene odredjuje nike a ne delta. za ovog sto kaze da je force 75$, da li znas da je postarina od 20$ do 25$ i carina+ pdv 30% na ukupnu cenu sa postarinom sto je 95+28,5=118,5$ i ne mozes da zamenis za broj niti da reklamiras bez dodatnih troskova.

Milos

pre 10 godina

Ko jos kupuje u Srbijici. ja lepo odem do Madjarske, Nemacke ... tura jednom godisnje i nakupujem garderobe za godinu dve, kvalitetnije jeftinije i popijem kafu provedem se i prodjem opet jeftinije, a saznanje da ovoj BEDI nisam dao ni D od dinara pdv-a me odusevi, jos uzmem tax free od zemalja gde sam robu kupio . nije tesko biti pametan

nike

pre 10 godina

@winsent,
ne odlucuje Delta odakle ce dolaziti roba. To odlucuje Nike.Vecina njihove proizvodnje je izmestena u Kinu i to je cinjenica kao sto i Adidas i jos neki brendovi samo u Kini rade odredjene modele.
Ono sto mene nervira kod nasih uvoznika je ukus. Zasto ne mogu da shvate da postoje ljudi koji zele jednostavne stvari bez sto boja sto nekih printeva i nebuloznih sara. Postoje ljudi koji zele jednostavnu pamucnu trenerku , Pamucnu duksericu , pamucne majce sa minimlanim simbolima firme jer prosto to vole i to nije mali broj ljudi nego poveci koji ja znam i koji su kao i ja naterani da idu preko da bi se oblacili. Nije to bes nego prosto ne volimo ono sto neko ovde bira za nas. Gledam cesto kataloge na netu i tu cesto vidite koliko malo dodje do nas normalne garderobe ili obuce. Cak sam jednom bio i na prezentaciji na kojoj maloprodaja bira sta im se svidja za sledecu sezonu. Ljudi to je svetska marka kakvih modela ima da vam pamet stane kad donesu za biranje sezone a sta nasi izaberu pa to je da se najezis. Vecina je ko sa planine da je sisla i lepe se ko muve na ono sareno i kicasto. Sto drecavija patika ili sa sljokicama to vise vicu uuuuu kako je dobro. A ostalo ni ne vide sto bi vecina ljudi kupila i nosila sa uzivanjem.
A Nike je jos pre nekoliko godina raskinuo ugovor za Rusko trziste sa Deltom. Ne znam sto se to sad pominje kao da su to sad izgubili to je bilo min sedam godina ranije.

Stole

pre 10 godina

Prvo delta sport kao deo delta holdinga je vodjen od strane gospodina Karica, koji je u braku sa cerkom gospodina Miskovica. Dinasticki brak. Gospodin kao potomak jednog od brace Karic ipak nije dorastao vodjenju poslova kao njegovi ocevi. Uspeo je da urusi firmu koja je bila monopolista veoma dugo, svojim glupim potezima. Plus stara taktika dugovanja svakome ih je dosla glave. Momci iz Sport Visiona su veoma sposobni ljudi i njima svaka cast. Nivo uredjenosti ova dva sistema je neuporediv. Na neki nacin su uspeli da duguju Sport Visionu i ako ovi od njih uzimaju robu, ne znam koliko je to tacna informacija pa je treba uzeti sa rezervom. U svakom slucaju ova informacija je stara barem godinu dana...

lehman

pre 10 godina

Eeeeee,ali zato imas platu 400% manju nego bilo gde u svetu. xD
(Draza_Olmajti, 21. januar 2015 09:40)
Ne znam da li ste o cenama učili kod Gazda Jezde, i on je obećavao cene niže preko 100%. Nešto što je manje 100% je NULA, a više od toga je nemoguće. Šalu na stranu, posledica dosadašnjih Miškovićevih raskida ugovora su uvek bile niže cene. I u Zari, Kosta Kofiju, Sardžent Mejdžoru i sl. su cene niže otkad ih Delta ne zastupa. Nadam se da je Najki sledeći...

Zika

pre 10 godina

Ko god da uvozi biće monopolista. Kod nas svaka sportska marka ima svog "ekskluzivnog" zastupnika. Zato i dajemo toliko para za patike i ostalu opremu. A zato nam i otežavaju što više kupovinu preko interneta.

perisa

pre 10 godina

delta je dugovala Nikeu 22 mil EUR. NIKE je raskinuo ugovor u prksloj godini i na arbitrazi i Holandijmorao da plati penale od 25 mil EUR. Misko je i u ovoj transakciji zaradio ...
od prosle godine zastupnik za NIKE u Srbiji je Sport Vision.


ovo je direktna posledica Miskovicevog hapsenja, on za sada dobro pliva ali i rasprodaje biznise. kao i do sada uspesno...

oni koji se raduju, jer je komsiji crkla krava nek uzivaju, a oni koji misle da ce biti jeftinije patike pogresno se nadaju. odavno je vec drugi distributer NIKE u Srbiji a cene su iste. njih odredjuje NIKE.

Милан

pre 10 godina

Miskovic je bolest ovog drustva, ali Sport Vision i njihove radnje su gore od Delta Sporta sto puta. Cene na kao akcijskim snizenjima su paprene, Delta Sport bar ima outlete u kojima se moze kupiti Nike roba po vise nego povoljnim cenama

JessePinkmanPFC

pre 10 godina

@mm Ako do sad nisi skapirala da je ova zemlja zatvor, koji ostatku sveta sluzi kao eksperiment i da sva "roba" pripada "Miskovicima" (nema ih vise od 10) i da u svakom slucaju ako bojkotujes jednog, pasces na nekom od ostalih 9, ti i zasluzujes ovu vlast. Zasluzujes i najvece marze, najskuplje cipele, Nacionalni dnevnik, Sulejmana, Cecu za Novu Godinu, kontrolu i cenzuru medija, Informer itd. Nemoj da me shvatis pogresno, nemam losu nameru, samo mnogo si naivna ako mislis da bojkotom (ili bilo kojim drugim legalnim cinom) mozes nesto da promenis u ovoj zemlji i okruzenju. U svakom slucaju, zelim Ti vise knjiga i predstava u zivotu i manje srbije. Pozz.

Ko je pobedio u Kosovskom boju ?

pre 10 godina

Nesto mi bas nije jasno. Svi su devedesetih, sa platama od 3 marke, nosili Nike patike, a danas posle 15 godina demokratskog blagostanja, i ogromnog poboljsanja standarda, svima su skupe ??!!!

Mladen Savić

pre 10 godina

Baš mi nešto i nije žao što je Miško izgubio licencu. Svi znaju da prodaju kineske "kopije", a ne original patike. Kad kupiš NIKE u Americi i kad isti kupiš u Srbiji to nema veze jedno sa drugim. Lepo odem u prodavnicu i probam patike da vidim koji mi broj paše i onda lepo preko interneta. Kupio sam nekoliko para NIKE patika preko Američkog Poštara i kvalitet je neuporediv!

Pele76

pre 10 godina

Winsent je pogodio srž problema. Ako zanemarimo ko šta voli i kog konja će hvaliti do zadnjeg daha dolazimo do zaključka da Srbi vole kvalitet, da će taj kvalitet platiti bez obzira na cenu i marku. Nekada su patike služile godinu dana crnačkog rada, a danas do prve kiše

ako cemo realno

pre 10 godina

budite sigurni da su trenutno nike patike novijih modela najjeftinije u evropi u srbiji
(gradjanin, 21. januar 2015 10:53)

Budi ti siguran da NOVIJIH modela patika nema u Srbiji. Posto cesto putujem u to sam se lako uverio. Na ulicama Amsterdama i Brisela gomila ljudi nosi one jednobojne patike sa belim djonom, cuo sam da se zovu Roche ili nekako tako. I to vec skoro 2 godine (lansirane su 2012). A u Beogradu ih nije bilo ni u jednom izlogu, barem ne pre 6 meseci kada sam tamo bio poslednji put. A ne verujem ni da ih sada ima. Ja ih doduse ne bih ni ovako kupio, jer mi to neko nazovi platno kojim su prekrivene ne uliva bas poverenje sto se tice kise, dok se taj drecavo beli djon kojim je iz nekog razloga cela zapadna Evropa fascinirana, zaprlja dok predjes 100 metara po beogradskom asfaltu. Neprakticno za Beograd.

Marija

pre 10 godina

Kapiram da su dosta vremena potrošili na razmišljanje da li da u naslov stave ispravno napisanu reč "najki" ili neispravnu a rasprostranjenu "najk"

Wagga Wagga

pre 10 godina

@stefan03

U Americi da, jeftinije su, ali evo ovde u Francuskoj su potpuno iste cene kao u Srbiji. I ne samo Nike, sve. Za ostale koji ne veruju, izvolite pa prosetajte. Snizenja su drugo, kod nas evropska snizenja ne postoje, ali kao sto neko pomenu, prva cena je ista. A broj minusa na takve komentare samo govori koliko ljudi pricaju napamet.

Петар

pre 10 godina

Сви су срећни што је Мишковић изгубио ово или оно, а нико се не буни што је маса наших најбољих предузећа сада у рукама Тодорића (Агрокор) и Атлантик групе. Свака част Срби.

ref

pre 10 godina

@gradjanin hahahahahahaa!! i sta je bilo kada je mrmot zavio cokoladu? verovatno imamo i najvece popuste u evropi i najbolji standard na planeti?

delta srbija

pre 10 godina

Mišković je zetu Kariću kao svadbeni poklon dao Delta sport ceo jer mu je ovaj oženio ćerku. To sa sportskom opremom je rudnik para. Za smešne pare uvoze, roba im stiže iz Grčke u šleperima u magacin. Posle svih poslova to se šalje po Srbiji, CG, Makedobiji, Republici Srpskoj ogromna zarada je u pitanju. Dosta muljaju i sa carinama, usput radnike uglavnom zapošljavaju za hiljadarku dnevno preko omladinske. Muljatori kakvih nema.

Sta je ostalo srpsko u Srbiji ?

pre 10 godina

"Najki je inače poslednji brend čiji je "Delta sport" bio generalni zastupnik. Jer, u međuvremenu je zastupništvo za brendove "Aldo", "Asesorajz", "Monsun", "Serdžent mejdžor" i "Kosta kofi" u Srbiji, od "Delta sporta" preuzela kompanija "Ritejl grup Balkans", koja posluje u okviru "Fawaz Alhokair" grupacije iz Saudijske Arabije"

Sta je ostalo srpsko u Srbiji ?

Nenad

pre 10 godina

@winsent

Potpisujem sve što si napisao, ali kod nas osim Indonezije i Kine ima Nike garderobe i iz Malezije i Vijetnama. U svakom slučaju kineski najlošijeg kvaliteta.

winsent

pre 10 godina

KONACNO. Ja imam 31 godinu jos kao veoma mali su mi kupovao Nike proizvode svih vrsta , imam cak i danas neke sorceve i dukseve za kosarku koji su stari 15 godina kao da su novi izgledaju. Danasnja obuca Nike-ova koja se prodaje po radnjama je fush kineska roba , znaci bofl los kvalitet i fejk znaci nisu originali. Nikova obuca se ranije pravila u Indoneziji i Tajlandu a danas je sve kinesko i dok je god tako dok god budu uvozili i prodavali taj krs za marzama od po 200% nikada necu kupiti taj Najk. Drago mi je da delta vise nije distributer i nadam se da ce neko novi koji bude preuzeo distribuciju narucivati originalnu i kvalitetnu robu iz zemalja koje sam spomenuo koja je stara skola Nika gde je kvalitet kolko tolko zagarantovan. Protiv Delte nemam nista samo kao ljubitelj Nika ne volim kad mi podmecu nesto za sta znam da nije dobro a traze pare. Pre par godina sam hteo da se ubijem sto nisam kupio original indonezijkse duckboot airforce 1 cipele zimske, vec sledece a i ove sezone ih ima u prodaji kao kineska roba. Ko zna o cemu pricam zna da je razlika u kvalitetu neverovatna.

stefan03

pre 10 godina

Evo ja cu da ti kazem iz prve ruke za konkretno patiku neki model Nike patike 99 dolara redovna cena u USA a u Srbiji 15 000 dinara. Ja sam ih kupio i kupujuci drugu obucu nalazio bih ih u drugim radnjama u drugim gradovima i cena je ista bila. Govorim o maloprodaji.

gradjanin

pre 10 godina

cene novih modela nike su bile iste svuda u svetu pa i bg. oni sto bi kupili bilo gde a nisu ni obisli bilo koju nike prodavnicu su posebna prica.
budite sigurni da su trenutno nike patike novijih modela najjeftinije u evropi u srbiji

nsad

pre 10 godina

ovako... kupim u ceskoj pre neki dan patike 37 eur najke... tati se dopadnu... odemo u sport vizn... ultra giga mega snizenje 6600 din. cena ista i u djaku planeti... sve isto... kofer u becu platim 30 eur dunlop marka... mega giga snizenje sport vizna... precrtana cena od 9900 i stoji 7 500 pa onda 5500... lopovi!

Odlomak iz lektire...

pre 10 godina

Sa jedne strane ne volim Miškovića i drago mi je da ga stiže pravda.... sa druge strane sumnjam da "Fawaz Alhokair" grupacije iz Saudijske Arabije će misliti na naše bolje sutra... imam neki osećaj da ćemo i dalje na inostranim internet stranicama viđati jeftinije proizvode Nike firme.

mm

pre 10 godina

Dobro je, sad mogu da kupujem Nike proizvode. Ni u Maxi nisam ulazila dok ga je drzao Miskovic... Ne ulaziom ni u ostale njegove radnje... tako da me raduje svaki brend koji izgubi. Npr. 2006. godine Zarine cipele kod njega su kostale 70 evra a u Barseloni 42,5 evra...

Mile

pre 10 godina

Nosim Nike patike skoro pa iskljucivo.Dok je amazona ja ih ovde necu kupiti. Delta sport ili neko drugi nije bitno. Svi hoce "leba preko pogace".

NenadBg

pre 10 godina

ajde, ovi sto pricaju da placamo skuplje..slikajte mi cene u svetu i u bg..za isti par patika (a da nije na snizenju,znaci prve cene),da vidimo tu razliku!
A mozete i da odete na sajtove tih kompanija, i uverite se da su cene iste u cent

biće bolje

pre 10 godina

To je tek težak monopol, toliko prodavnica sportskih patika sa cenama koje se gotovo ne razlikuju. A niko ne dira ovo tržište i ako ima jasanih indicija da se iza svega krije fiktivna konkurencija i da su cene itekako plod dogovora uvoznoh kartela odnosno kulturnije distributera. Sa ovim cenama patika sigurno smo najskuplja zemlja u evropi.

Nemanja

pre 10 godina

Danasnji najk je drecavo zelena, roze, narandzasta...A razlog zasto vise nije zastupnik delta, je taj da ljudi nemaju pare da daju ogromnu svotu novca za patike.

Draza_Olmajti

pre 10 godina

A zato mogu da kupim patike samo 20% skuplje nego bilo gde u svetu.... do sad sam morao 40% vise da placam...
(Vladislav, 21. januar 2015 09:29)
Eeeeee,ali zato imas platu 400% manju nego bilo gde u svetu. xD

nsad

pre 10 godina

ovako... kupim u ceskoj pre neki dan patike 37 eur najke... tati se dopadnu... odemo u sport vizn... ultra giga mega snizenje 6600 din. cena ista i u djaku planeti... sve isto... kofer u becu platim 30 eur dunlop marka... mega giga snizenje sport vizna... precrtana cena od 9900 i stoji 7 500 pa onda 5500... lopovi!

biće bolje

pre 10 godina

To je tek težak monopol, toliko prodavnica sportskih patika sa cenama koje se gotovo ne razlikuju. A niko ne dira ovo tržište i ako ima jasanih indicija da se iza svega krije fiktivna konkurencija i da su cene itekako plod dogovora uvoznoh kartela odnosno kulturnije distributera. Sa ovim cenama patika sigurno smo najskuplja zemlja u evropi.

Draza_Olmajti

pre 10 godina

A zato mogu da kupim patike samo 20% skuplje nego bilo gde u svetu.... do sad sam morao 40% vise da placam...
(Vladislav, 21. januar 2015 09:29)
Eeeeee,ali zato imas platu 400% manju nego bilo gde u svetu. xD

Nemanja

pre 10 godina

Danasnji najk je drecavo zelena, roze, narandzasta...A razlog zasto vise nije zastupnik delta, je taj da ljudi nemaju pare da daju ogromnu svotu novca za patike.

delta srbija

pre 10 godina

Mišković je zetu Kariću kao svadbeni poklon dao Delta sport ceo jer mu je ovaj oženio ćerku. To sa sportskom opremom je rudnik para. Za smešne pare uvoze, roba im stiže iz Grčke u šleperima u magacin. Posle svih poslova to se šalje po Srbiji, CG, Makedobiji, Republici Srpskoj ogromna zarada je u pitanju. Dosta muljaju i sa carinama, usput radnike uglavnom zapošljavaju za hiljadarku dnevno preko omladinske. Muljatori kakvih nema.

ako cemo realno

pre 10 godina

budite sigurni da su trenutno nike patike novijih modela najjeftinije u evropi u srbiji
(gradjanin, 21. januar 2015 10:53)

Budi ti siguran da NOVIJIH modela patika nema u Srbiji. Posto cesto putujem u to sam se lako uverio. Na ulicama Amsterdama i Brisela gomila ljudi nosi one jednobojne patike sa belim djonom, cuo sam da se zovu Roche ili nekako tako. I to vec skoro 2 godine (lansirane su 2012). A u Beogradu ih nije bilo ni u jednom izlogu, barem ne pre 6 meseci kada sam tamo bio poslednji put. A ne verujem ni da ih sada ima. Ja ih doduse ne bih ni ovako kupio, jer mi to neko nazovi platno kojim su prekrivene ne uliva bas poverenje sto se tice kise, dok se taj drecavo beli djon kojim je iz nekog razloga cela zapadna Evropa fascinirana, zaprlja dok predjes 100 metara po beogradskom asfaltu. Neprakticno za Beograd.

mm

pre 10 godina

Dobro je, sad mogu da kupujem Nike proizvode. Ni u Maxi nisam ulazila dok ga je drzao Miskovic... Ne ulaziom ni u ostale njegove radnje... tako da me raduje svaki brend koji izgubi. Npr. 2006. godine Zarine cipele kod njega su kostale 70 evra a u Barseloni 42,5 evra...

Odlomak iz lektire...

pre 10 godina

Sa jedne strane ne volim Miškovića i drago mi je da ga stiže pravda.... sa druge strane sumnjam da "Fawaz Alhokair" grupacije iz Saudijske Arabije će misliti na naše bolje sutra... imam neki osećaj da ćemo i dalje na inostranim internet stranicama viđati jeftinije proizvode Nike firme.

stefan03

pre 10 godina

Evo ja cu da ti kazem iz prve ruke za konkretno patiku neki model Nike patike 99 dolara redovna cena u USA a u Srbiji 15 000 dinara. Ja sam ih kupio i kupujuci drugu obucu nalazio bih ih u drugim radnjama u drugim gradovima i cena je ista bila. Govorim o maloprodaji.

Wagga Wagga

pre 10 godina

@stefan03

U Americi da, jeftinije su, ali evo ovde u Francuskoj su potpuno iste cene kao u Srbiji. I ne samo Nike, sve. Za ostale koji ne veruju, izvolite pa prosetajte. Snizenja su drugo, kod nas evropska snizenja ne postoje, ali kao sto neko pomenu, prva cena je ista. A broj minusa na takve komentare samo govori koliko ljudi pricaju napamet.

winsent

pre 10 godina

KONACNO. Ja imam 31 godinu jos kao veoma mali su mi kupovao Nike proizvode svih vrsta , imam cak i danas neke sorceve i dukseve za kosarku koji su stari 15 godina kao da su novi izgledaju. Danasnja obuca Nike-ova koja se prodaje po radnjama je fush kineska roba , znaci bofl los kvalitet i fejk znaci nisu originali. Nikova obuca se ranije pravila u Indoneziji i Tajlandu a danas je sve kinesko i dok je god tako dok god budu uvozili i prodavali taj krs za marzama od po 200% nikada necu kupiti taj Najk. Drago mi je da delta vise nije distributer i nadam se da ce neko novi koji bude preuzeo distribuciju narucivati originalnu i kvalitetnu robu iz zemalja koje sam spomenuo koja je stara skola Nika gde je kvalitet kolko tolko zagarantovan. Protiv Delte nemam nista samo kao ljubitelj Nika ne volim kad mi podmecu nesto za sta znam da nije dobro a traze pare. Pre par godina sam hteo da se ubijem sto nisam kupio original indonezijkse duckboot airforce 1 cipele zimske, vec sledece a i ove sezone ih ima u prodaji kao kineska roba. Ko zna o cemu pricam zna da je razlika u kvalitetu neverovatna.

Pele76

pre 10 godina

Winsent je pogodio srž problema. Ako zanemarimo ko šta voli i kog konja će hvaliti do zadnjeg daha dolazimo do zaključka da Srbi vole kvalitet, da će taj kvalitet platiti bez obzira na cenu i marku. Nekada su patike služile godinu dana crnačkog rada, a danas do prve kiše

Милан

pre 10 godina

Miskovic je bolest ovog drustva, ali Sport Vision i njihove radnje su gore od Delta Sporta sto puta. Cene na kao akcijskim snizenjima su paprene, Delta Sport bar ima outlete u kojima se moze kupiti Nike roba po vise nego povoljnim cenama

Nenad

pre 10 godina

Bio prosle nedelje u Foot Lockeru u Budimpesti.. Neverovatno koliko drugacijih modela ima nego ovde a pritom naravno jeftinije cak i do 50%..
Samo kod nas deru sa cenama jer hoce da se obogate preko noci..

Zika

pre 10 godina

Ko god da uvozi biće monopolista. Kod nas svaka sportska marka ima svog "ekskluzivnog" zastupnika. Zato i dajemo toliko para za patike i ostalu opremu. A zato nam i otežavaju što više kupovinu preko interneta.

Петар

pre 10 godina

Сви су срећни што је Мишковић изгубио ово или оно, а нико се не буни што је маса наших најбољих предузећа сада у рукама Тодорића (Агрокор) и Атлантик групе. Свака част Срби.

Marija

pre 10 godina

Kapiram da su dosta vremena potrošili na razmišljanje da li da u naslov stave ispravno napisanu reč "najki" ili neispravnu a rasprostranjenu "najk"

Mile

pre 10 godina

Nosim Nike patike skoro pa iskljucivo.Dok je amazona ja ih ovde necu kupiti. Delta sport ili neko drugi nije bitno. Svi hoce "leba preko pogace".

Nenad

pre 10 godina

@winsent

Potpisujem sve što si napisao, ali kod nas osim Indonezije i Kine ima Nike garderobe i iz Malezije i Vijetnama. U svakom slučaju kineski najlošijeg kvaliteta.

Mladen Savić

pre 10 godina

Baš mi nešto i nije žao što je Miško izgubio licencu. Svi znaju da prodaju kineske "kopije", a ne original patike. Kad kupiš NIKE u Americi i kad isti kupiš u Srbiji to nema veze jedno sa drugim. Lepo odem u prodavnicu i probam patike da vidim koji mi broj paše i onda lepo preko interneta. Kupio sam nekoliko para NIKE patika preko Američkog Poštara i kvalitet je neuporediv!

lehman

pre 10 godina

Eeeeee,ali zato imas platu 400% manju nego bilo gde u svetu. xD
(Draza_Olmajti, 21. januar 2015 09:40)
Ne znam da li ste o cenama učili kod Gazda Jezde, i on je obećavao cene niže preko 100%. Nešto što je manje 100% je NULA, a više od toga je nemoguće. Šalu na stranu, posledica dosadašnjih Miškovićevih raskida ugovora su uvek bile niže cene. I u Zari, Kosta Kofiju, Sardžent Mejdžoru i sl. su cene niže otkad ih Delta ne zastupa. Nadam se da je Najki sledeći...

Bgdsk

pre 10 godina

cenu najki je diktirao delta sport naime mozete ih prodavati i u nekoj manjoj prodavnici ali cena mora biti ista svuda u srbiji.Kupujem najke zadnjih godina cekam snizenja malo na rate snalazim se ali nema udobnijih patika potpisujem i izdrzljivijih uostalom probajte zimi da nosite air max ili dzordanke i bice vam sve jasno.Cene su katastrofa to moraju da koriguju barem 30 %manje.

Stole

pre 10 godina

Prvo delta sport kao deo delta holdinga je vodjen od strane gospodina Karica, koji je u braku sa cerkom gospodina Miskovica. Dinasticki brak. Gospodin kao potomak jednog od brace Karic ipak nije dorastao vodjenju poslova kao njegovi ocevi. Uspeo je da urusi firmu koja je bila monopolista veoma dugo, svojim glupim potezima. Plus stara taktika dugovanja svakome ih je dosla glave. Momci iz Sport Visiona su veoma sposobni ljudi i njima svaka cast. Nivo uredjenosti ova dva sistema je neuporediv. Na neki nacin su uspeli da duguju Sport Visionu i ako ovi od njih uzimaju robu, ne znam koliko je to tacna informacija pa je treba uzeti sa rezervom. U svakom slucaju ova informacija je stara barem godinu dana...

poznavalac

pre 10 godina

Ova vest mi je povod da napisem komentar. Posle duzeg vremena sam prosetao glavnim setalistem u BG (Knez Mihajlova) i primetio da je ogroman broj prodavnica patika/obuce u istoj. Sto ce reci da je to postao jako unosan posao sa ogromnom (bezobraznom) marzom. Pa cak i kad kazu totalno snizenje i na to imaju marzu.

Milos

pre 10 godina

Ja u Americi placam Najke po 40-70 dolara. Novi modeli ne prelaze 100 dolara. Ovo sto nosim sad u Srbiji se pojavi na prolece i kosta 120 eura. A ja ovde platio 50 usd...

AfricA

pre 10 godina

Cene ovde u EU su bar duplo nize nego u Srbiji. Drugo Najki je nevidjen krs do obuce da je to smesno koliko je popularan brend Samo kod nas. Pocev od salomon patika, sportiva, jack wolfskin, HH, mammut, the north face, da ne govorim o ecco ili Jos boljoj obuci. Ecco patike od koze jaka, s goretexom, ili bez, kostaju kao Nike air max. Pa zaista smesno..

Blau

pre 10 godina

Nike koji se prodaje u prodavnicama SV, je druga-treca klasa od onih koje su se prodavale u DSu.
Onakav "kvalitet" u oko kupca je cisto vredjanje zdrave pameti

Aleksandar

pre 10 godina

Kakav god da je Miskovic, i tajkun i lopov i .... Prodavci u Delta sport radnjama su od 2000-2012-e imali plate od 350-600 e konstantno, a sad, cuveni Sport Vision daje 28000, pa eto. A, Sport Vision zaradjuje milione na nasem trzistu.

Milos

pre 10 godina

Ko jos kupuje u Srbijici. ja lepo odem do Madjarske, Nemacke ... tura jednom godisnje i nakupujem garderobe za godinu dve, kvalitetnije jeftinije i popijem kafu provedem se i prodjem opet jeftinije, a saznanje da ovoj BEDI nisam dao ni D od dinara pdv-a me odusevi, jos uzmem tax free od zemalja gde sam robu kupio . nije tesko biti pametan

Stanimir Branimir

pre 10 godina

Malo pričate napamet, a za neke stvari ste u pravu.

1. Kvalitet Najki opreme u njihovim radnjama u Srbiji i u svetu je isti. Ako kupujete u radnjama sa kojima Najki nema licencu i nisu zvanični distributeri, tu ni ne možete da očekujete original. Mnogi švercuju patike sumnjive proizvodnje pa ih prodaju ovde kao original. Rekreativno trčim i menjam dva para trkačkih patika godišnje. Ponekad kupim i Najki patike za trčanje i izdrže standardnih 700-800 kiometara da ne pukne ništa na njima, niti jedan jedini šav. Jedino što đon posle tolike kilometraže izgubi svojstvo pa ih treba menjati, ali ko se bavi trčanjem zna da je to normalna stvar.

2. Prva cena patika u Srbiji i u Evropi je identična. Popusti su druga stvar i kod nas su daleko manji. Ali razlog toga je što kod nas nije tako veliko tržište, pa ne stiže mnogo modela i nema potrebe praviti masovnu rasprodaju kada se pojavi novi model opreme (a kod nas ionako ne stiže ogroman asortiman). U Americi jesu jeftinije nego bilo gde u svetu, i to ne možete da poredite.

Lično ne preferiram njhovu opremu, samo ako nađem nešto na sniženju. Ako dobro tražite, možete da nađete jeftiniju sportsku opremu istog kvaliteta. Ali da imaju raznovrstan i bogat asortiman proizvoda, imaju. Samo što kod nas ne može da se nađe ni 20% toga.

Što se tiče Miška, meni je lično svejedno ko će biti zvanični distribuder. Cene će biti iste. Ali ljudi kod nas vole kada neko uspešan doživi neuspeh, kad već sami ne mogu da budu uspešni.

Nikola

pre 10 godina

(vexile, 21. januar 2015 13:41)
Cist primer da ovde komentarisu ljudi koji nose vang i sl. marke.Koji adidas?Adidas danas u srbiji nema jedan model obuce koji nije od vestacke koze.Prodaju cizme od nekog papira i vestacke koze za 14k+,nike barem i dalje ima obucu od prave koze.To sta danas radi adidas je bruka.

Dragan

pre 10 godina

Pametno. Uskoro ce svako da kupuje preko ebay i slicno. Ja to radim. Distribucija postaje jeftinija, tesko je konkurisati to tradicionalnim poslovanjem. Molove ce ostati prazne. Gradove ce se prazniti. Kupujte zemlju, da se skrasite na svoje. Svaka kuca planinska ce dobiti sve shto ima jedan grad. Ako niste neko ko ide jednom mesecno u pozoriste ili operu, ili niste vezani fizici za radno vreme i lokacija, onda gradska sredina moze samo da vas kosta.

NenadBg

pre 10 godina

ajde, ovi sto pricaju da placamo skuplje..slikajte mi cene u svetu i u bg..za isti par patika (a da nije na snizenju,znaci prve cene),da vidimo tu razliku!
A mozete i da odete na sajtove tih kompanija, i uverite se da su cene iste u cent

duledudule

pre 10 godina

dosta su nam zavrtali usi s nike-
om.sad ce malo drugi.primera radi,kupih jednom duks nederland,70e,drugar u becu dao 20e,kupih cipele nike pre par godina 12soma,iste takve preko 65e...itd itd.najskuplja obuca i odeca kod nas je ta miskova nike

vozi misko i todore

pre 10 godina

Сви су срећни што је Мишковић изгубио ово или оно, а нико се не буни што је маса наших најбољих предузећа сада у рукама Тодорића (Агрокор) и Атлантик групе. Свака част Срби.
(Петар, 21. januar 2015 11:42)

Nemoj biti naivan. Ista je to ekipa.

perisa

pre 10 godina

delta je dugovala Nikeu 22 mil EUR. NIKE je raskinuo ugovor u prksloj godini i na arbitrazi i Holandijmorao da plati penale od 25 mil EUR. Misko je i u ovoj transakciji zaradio ...
od prosle godine zastupnik za NIKE u Srbiji je Sport Vision.


ovo je direktna posledica Miskovicevog hapsenja, on za sada dobro pliva ali i rasprodaje biznise. kao i do sada uspesno...

oni koji se raduju, jer je komsiji crkla krava nek uzivaju, a oni koji misle da ce biti jeftinije patike pogresno se nadaju. odavno je vec drugi distributer NIKE u Srbiji a cene su iste. njih odredjuje NIKE.

nike

pre 10 godina

@winsent,
ne odlucuje Delta odakle ce dolaziti roba. To odlucuje Nike.Vecina njihove proizvodnje je izmestena u Kinu i to je cinjenica kao sto i Adidas i jos neki brendovi samo u Kini rade odredjene modele.
Ono sto mene nervira kod nasih uvoznika je ukus. Zasto ne mogu da shvate da postoje ljudi koji zele jednostavne stvari bez sto boja sto nekih printeva i nebuloznih sara. Postoje ljudi koji zele jednostavnu pamucnu trenerku , Pamucnu duksericu , pamucne majce sa minimlanim simbolima firme jer prosto to vole i to nije mali broj ljudi nego poveci koji ja znam i koji su kao i ja naterani da idu preko da bi se oblacili. Nije to bes nego prosto ne volimo ono sto neko ovde bira za nas. Gledam cesto kataloge na netu i tu cesto vidite koliko malo dodje do nas normalne garderobe ili obuce. Cak sam jednom bio i na prezentaciji na kojoj maloprodaja bira sta im se svidja za sledecu sezonu. Ljudi to je svetska marka kakvih modela ima da vam pamet stane kad donesu za biranje sezone a sta nasi izaberu pa to je da se najezis. Vecina je ko sa planine da je sisla i lepe se ko muve na ono sareno i kicasto. Sto drecavija patika ili sa sljokicama to vise vicu uuuuu kako je dobro. A ostalo ni ne vide sto bi vecina ljudi kupila i nosila sa uzivanjem.
A Nike je jos pre nekoliko godina raskinuo ugovor za Rusko trziste sa Deltom. Ne znam sto se to sad pominje kao da su to sad izgubili to je bilo min sedam godina ranije.

šomi

pre 10 godina

Cene patika odredjuje nike a ne Miskovic, a patike se biraju u na prezentaciji i moguce je da od 1000 modela, srbija izabere 200, madjarska drugih 200, zato nemamo iste modele kao eu

Jo

pre 10 godina

Zabole me za njihove patike od 15000!!! Imam za iste, ali neka hvala, te patike vrede 40-50€, a samu firmu Nike kostaju 10$ jer ih siroti indonezani prave za 2$ dnevno. Sto je veca kompanija koja ce u buducnosti doci u nasu zemlju, to smo mi veca sirotinja, jer u suprotnom oni ne bi ni dosli...

Zoki

pre 10 godina

Cene u Americi se ne mogu porediti sa Srbijom i ostatkom Evrope iz prostog razloga što u SAD ne postoji PDV od 20% (postoje sales taxes koje su puno niže, negde ih nema an negde su 9%) - a cene se uvek oglašavaju BEZ takse, koja se na kraju naplati na kasi.
Cene u Srbiji su bile u rangu sa onim u Evropi. Popuste i rasprodaje ne računam, ali one zavise od puno faktora, uključujući i veličinu tržišta.
Nike obuća se proizvedi širom sveta. Prema informacijama kompanije, imaju tri fabrike u Italiji koje rade za njih (500 ljudi), a jednu u BiH (Sportek, Kotor Varoš). U Vjetnamu zapošljavaju preko 200 hiljada ljudi. Sve su to orginalni, licencirani proizvodi.
Na temu Miškovića: pa zar je bolje da uvoznik bude neko iz Saudijske Arabije? Niti će biti bolji isbor modela, niti će biti niže cene - samo će neki ljudi u Srbiji ostati bez posla. I to ne samo direktno (oni koji su radili u Delta Sportu), nego i oni kod kojih su ovi zaposleni trošili novac.

srb

pre 10 godina

ma mi smo narod opterecen brendom. samo sa je nike ili adidas. a evo danas u daihmanu patika koliko hocete od 9.90 do 20e. i retko vidite nemce sa nike patikama iako su im plate 2000e pa na gore. al zato mi srbi samo da se ima za galaxy, nike patike i marlboro cigare

JessePinkmanPFC

pre 10 godina

@mm Ako do sad nisi skapirala da je ova zemlja zatvor, koji ostatku sveta sluzi kao eksperiment i da sva "roba" pripada "Miskovicima" (nema ih vise od 10) i da u svakom slucaju ako bojkotujes jednog, pasces na nekom od ostalih 9, ti i zasluzujes ovu vlast. Zasluzujes i najvece marze, najskuplje cipele, Nacionalni dnevnik, Sulejmana, Cecu za Novu Godinu, kontrolu i cenzuru medija, Informer itd. Nemoj da me shvatis pogresno, nemam losu nameru, samo mnogo si naivna ako mislis da bojkotom (ili bilo kojim drugim legalnim cinom) mozes nesto da promenis u ovoj zemlji i okruzenju. U svakom slucaju, zelim Ti vise knjiga i predstava u zivotu i manje srbije. Pozz.

ValjevaC

pre 10 godina

kako smete da kupujete patike preko neta? ja na pr.imam dužinu stopala 26cm. nekad mi u radnji prijaju 25.5cm.nekad 26.5. nekad su mi 26cm male,a stopalo mi je 26cm. i ne bih se nikad usudio da kupim preko neta a da ne probam.
(it is I, 21. januar 2015 18:31)

Ako ti ne odgovaraju, tu su internet oglasi....

Greška

pre 10 godina

Najki je napravio grešku, ne može naći boljeg od Miškovića tj. Delte. Ne znaju oni kako se to kod nas radi, a Mišković ima sve potrebno i Najki je dobro profitirao samo zahvaljujući njemu, ne po zakonu kapitalizma.

ns

pre 10 godina

Vecina vas nije videla original patike i pricate napamet. Prvo morate uzeti u obzir kolicine koje se prodaju ovde i koje se prodaju u zemljama gde je standard bolji. Drugo ne mozete porediti cene u USA sa EU ili nama. Npr. koliko vas bi dalo 250 dolara na lebron 12? Koliko vas bi dalo 200 dolara na jordan trojke ili cetvorke? Odredjeni modeli tih patika se rasprodaju pre i nego sto stignu do maloprodaje. Koliko vas bi dalo za flyknit airmax 2015 250 dolara? Jedino sto kod nas fali su prava snizenje. Cene su manje vise realne u odnosu koliko se prodaje. A te price kako kupujete patike za 20 eura, da i ja sam kod nas kupio najobicnije nb kod nas za te pare na snizenju.

Ko je pobedio u Kosovskom boju ?

pre 10 godina

Nesto mi bas nije jasno. Svi su devedesetih, sa platama od 3 marke, nosili Nike patike, a danas posle 15 godina demokratskog blagostanja, i ogromnog poboljsanja standarda, svima su skupe ??!!!

bs

pre 10 godina

@AfricA
Nike popularan samo kod nas, boze sta sve necu procitati na b92. Nike je veci od adidasa, pume, under armour-a zajedno. Salomon patike izgledaju kao da sam krenuo na setnju planinom a ja taj izgled na trazim od patika.

Aleksandar

pre 10 godina

@ Mile

Amazon nema veze sa zvanicnim nike radnjama ili footlockerom.Roba koja se prodaje na amazonu uopste ne mora da bude original roba i cesto su u pitanju veoma dobre kopije.
Zadnjih 15 godina uglavnom nosim samo nike patike i u svakom footlockeru u Evropi cena air force mid je 109,99 eur ( mislim na klasicne bele ili crne mid af1 ).Za 8 godina zivota u Nemackoj nisam video da je ovaj model bio na rasprodaji.
Ja recimo najcesce nosim model TN koji je uvek oko 150 eur.( cak i na rasprodaji neki tn model je oko 130 eur, ali to obicno budu modeli koji nisu prodati ) .Recimo air max 90 su uvek 139 eur.Na rasprodaji moze da bude i 100 eur, ali recimo od 10 modela samo 3 budu 100 eur a ostali 139 eur.
Trenutno najpopularnije nike Roshe su od 89 do 99 eur, a na rasprodaji neki modeli budu 70-80 eur.
Zivim u Nemackoj i uvek se fasciniram pricama u Srbiji da air max patike mogu da se nadju za 50 eur i manje i da svako poznaje nekoga ko je u Evropi kupio air max za 50 eur.Imao sam problem i sa rodjenim bratom dok prvi put nije dosao kod mene kada sam ga odveo u nike radnju i footlocker , gde je i sam video cene.
Mada danas i ne morate da odete u Nemacku, dovoljno je otici na sajt footlocker, izabrati kao drzavu Nemacku i videcete cene u EUR.

jj

pre 10 godina

Nazalost, patike su postale zamena za cipele, sandale, cizme i kod nas je ok obuti ih i za svadbe i za pozoriste pa cak i za sahrane! Posto su postale univerzalna obuca, zato je i takva potraznja i cena ne moze da padne.
A da je Goran Karic uspeo da unisti Delta Sport je tacno, zbam neke ljude koji su tamo radili i zbog njegovih losih poslovnih odluka i loseg placanja zaposlenih, pobegli su iz te firme.

glomazno

pre 10 godina

Ne zivim u Srbiji trenutno ali ja stvarno ne znam dal sam ja lud ili ljudi ovde pisu gluposti. Ja sam poslednjih 3-4 para patika u Srbiji kupio za ispod 50e...sve sam ih kupio po nekim outletima...poslednje sam kupio pre par godina za 1999.00 din. Znaci za oko 25 e u to vreme. Ne znam verovatno su u Uscu te cene koje pominjete..ali isto tako i u Americi na ekskluzivnim lokacijama novi modeli vrede preko 100-200$. Sto se tice izbora u Srbiji je izbor najnormalniji s obzirom na velicinu trzista..sta ocekujete da ce trziste od 5 miliona ljudi da ima sve one modele kao i trziste od 50 miliona. S druge strane, naravno da Amerika ima nize cene, jer ima trziste od 300 miliona i drugo kod njih se odeca mnogo brze menja nego u Srbiji, jer je i ekonomija zamisljena drugacije. Ne znam da li ljudi ne izlaze iz Srbije pa misle da je na svakom drugom mestu bolje, ali moje iskustvo sa odecom je da su cene u Srbiji iste ili nize nego na drugim mestima(sa izuzetkom Amerike). Neko kaze da kod nas nema snizenja, pa nema u Uscu, ali po outletima ima...znam iz licnog iskustva.

na kojoj grani

pre 10 godina

(Milos, 21. januar 2015 12:40)
Na kojoj grani raste sve to tako jeftino da idemo i mi da uberemo.
Najnoviji modeli NIKE patika su 160-185 eur u sred Nemacke.Oni malo stariji od 90-150.I to preko interneta, sto znaci da su u prodavnicama jos skuplji.
http://store.nike.com/de/de_de/

AfricA

pre 10 godina

@bs, vidis, da citas pazljivije, video bi da sam naglasio koliko je popularan kod nas. Ja ti garantujem da nigde se ne prodaje Air max procentualno broju stanovnika kao kod nas. Znas, u zemljama gde su outleti sa popustima normalna, a ne novogodisnja pojava, gde je amazon na bookmarku pretrazivaca, gde je par patika >5% plate, ljudi traze kvalitet. I promene 20 pari za par godina, i posle se obicno drze svog izbora. To sto je tebi fenseraj primaran, dobro je da si u manjini. Salomon nema fensi patike, istina. Ali ima normalne, nevristece patike koje drljas godinama, i ne odlepe se, ne cepaju se, i nemaju deklaraciju "za suvo vreme". U usa su vecinom popularne dzordanke, toliko da dosta njih niti ne zna ko ih pravi, jednostavno su dzordanke, new balance, asics, dizajnerske tipa dc, armani itd. Po evropi, prosetaj malo, pokoji najki vidis. Ua je marka u razvitku, imam dosta njihovih stvari, ali su daleko od globalnog brenda. Ne sporim da je Nike najuspesniji marketinski brend obuce i odece, a najkvalitetniji svakako nije ni u 50 prvih. Sportski pozdrav.

Sta je ostalo srpsko u Srbiji ?

pre 10 godina

"Najki je inače poslednji brend čiji je "Delta sport" bio generalni zastupnik. Jer, u međuvremenu je zastupništvo za brendove "Aldo", "Asesorajz", "Monsun", "Serdžent mejdžor" i "Kosta kofi" u Srbiji, od "Delta sporta" preuzela kompanija "Ritejl grup Balkans", koja posluje u okviru "Fawaz Alhokair" grupacije iz Saudijske Arabije"

Sta je ostalo srpsko u Srbiji ?

pametnom dosta

pre 10 godina

Ok. Vidim da dosta vas kuka na cene i da je delta surila sa cenama pa da vam pojasnim iz prve ruke kako je bilo i zasto je skupo. prvo delta nije izgubila licencu zato sto se nike slabo prodavao nego zato sto su odredjeni ljudi vadili pare iz firme na razne prevare i davali basnoslovne sponzorske ugovore raznim kurtama u murtama i raznim reprezentacijama firme su doveli do toga da naprave dug od 20 miliona.
Kao drugo, za cenu su krivi iskljucivo potrosaci jel da oni ne kupuju po tim cenama one ne bi bile tolike. takodje cene odredjuje nike a ne delta. za ovog sto kaze da je force 75$, da li znas da je postarina od 20$ do 25$ i carina+ pdv 30% na ukupnu cenu sa postarinom sto je 95+28,5=118,5$ i ne mozes da zamenis za broj niti da reklamiras bez dodatnih troskova.

Nemanja991

pre 10 godina

Cene i kvalitet Najka je isti i u Srbiji i Evropi.A sto se cena tice Amerika ima najmanje poreze za Floridu je recimo 7% Chicago 10% i tako nize jesu cene ali Najke su oko 100$ mada mozes da kupis za 50$ ali to je kolekcija od prosle godine.A drugo preko bare su Air Jordan duplo jeftinije.

gradjanin

pre 10 godina

cene novih modela nike su bile iste svuda u svetu pa i bg. oni sto bi kupili bilo gde a nisu ni obisli bilo koju nike prodavnicu su posebna prica.
budite sigurni da su trenutno nike patike novijih modela najjeftinije u evropi u srbiji

ref

pre 10 godina

@gradjanin hahahahahahaa!! i sta je bilo kada je mrmot zavio cokoladu? verovatno imamo i najvece popuste u evropi i najbolji standard na planeti?

it is I

pre 10 godina

kako smete da kupujete patike preko neta? ja na pr.imam dužinu stopala 26cm. nekad mi u radnji prijaju 25.5cm.nekad 26.5. nekad su mi 26cm male,a stopalo mi je 26cm. i ne bih se nikad usudio da kupim preko neta a da ne probam.

mickey

pre 10 godina

Najk i Delta su najbolje saradjivali dok je bio pod upravom prvog vlasnika ogranka Delta sport. Od onog momenta kad je Miskovic otkupio taj udeo i za generalnog direktora postavio zeta, od tad je krenulo sve na dole. A posle zeta dosla je postavka sampiona koja je uspela da unakazi posao sa Najkom do te mere da Najk vise nece od Delte da iznajmi ni lokal.

nebitan

pre 10 godina

@it is I ...u nekom "napolju" ne tako dalekom zapadnom svetu postoji nesto sto se zove "return policy" i sto uglavnom (zavisi od brenda, prodavnice) znaci da mozes da vratis robu bez naknade, u roku do 14-30 dana...u nekima i duze, cesto i nosenu robu, u zadnje vreme cak prodavnica placa i postarinu da ih posaljes nazad. Nike ima i program kojim mozes recimo patike koje se pocepaju od normalne nosnje u roku od 2 godine od datuma proizvodnje(koji se moze naci na svakoj patici unutra u jeziku) da vratis i da dobijes punu cenu nazad, nebitno da li si ih kupio na rasprodaji ili gde vec. Anyhow, gde se musterija postuje, problema nema.

можда су мазохисти?

pre 10 godina

Кажу овде неки како су цене исте и у Немачкој и у Србији. Слажем се. Нешто друго ме мучи. Трошкови закупа локала, плата итд. нису исти у Немачкој и у Србији. Како се онда Немцу исплати да продаје по тој цени?

NenadBg

pre 10 godina

ajde, ovi sto pricaju da placamo skuplje..slikajte mi cene u svetu i u bg..za isti par patika (a da nije na snizenju,znaci prve cene),da vidimo tu razliku!
A mozete i da odete na sajtove tih kompanija, i uverite se da su cene iste u cent

gradjanin

pre 10 godina

cene novih modela nike su bile iste svuda u svetu pa i bg. oni sto bi kupili bilo gde a nisu ni obisli bilo koju nike prodavnicu su posebna prica.
budite sigurni da su trenutno nike patike novijih modela najjeftinije u evropi u srbiji

Ko je pobedio u Kosovskom boju ?

pre 10 godina

Nesto mi bas nije jasno. Svi su devedesetih, sa platama od 3 marke, nosili Nike patike, a danas posle 15 godina demokratskog blagostanja, i ogromnog poboljsanja standarda, svima su skupe ??!!!

Sta je ostalo srpsko u Srbiji ?

pre 10 godina

"Najki je inače poslednji brend čiji je "Delta sport" bio generalni zastupnik. Jer, u međuvremenu je zastupništvo za brendove "Aldo", "Asesorajz", "Monsun", "Serdžent mejdžor" i "Kosta kofi" u Srbiji, od "Delta sporta" preuzela kompanija "Ritejl grup Balkans", koja posluje u okviru "Fawaz Alhokair" grupacije iz Saudijske Arabije"

Sta je ostalo srpsko u Srbiji ?

JessePinkmanPFC

pre 10 godina

@mm Ako do sad nisi skapirala da je ova zemlja zatvor, koji ostatku sveta sluzi kao eksperiment i da sva "roba" pripada "Miskovicima" (nema ih vise od 10) i da u svakom slucaju ako bojkotujes jednog, pasces na nekom od ostalih 9, ti i zasluzujes ovu vlast. Zasluzujes i najvece marze, najskuplje cipele, Nacionalni dnevnik, Sulejmana, Cecu za Novu Godinu, kontrolu i cenzuru medija, Informer itd. Nemoj da me shvatis pogresno, nemam losu nameru, samo mnogo si naivna ako mislis da bojkotom (ili bilo kojim drugim legalnim cinom) mozes nesto da promenis u ovoj zemlji i okruzenju. U svakom slucaju, zelim Ti vise knjiga i predstava u zivotu i manje srbije. Pozz.

Mile

pre 10 godina

Nosim Nike patike skoro pa iskljucivo.Dok je amazona ja ih ovde necu kupiti. Delta sport ili neko drugi nije bitno. Svi hoce "leba preko pogace".

Milos

pre 10 godina

Ko jos kupuje u Srbijici. ja lepo odem do Madjarske, Nemacke ... tura jednom godisnje i nakupujem garderobe za godinu dve, kvalitetnije jeftinije i popijem kafu provedem se i prodjem opet jeftinije, a saznanje da ovoj BEDI nisam dao ni D od dinara pdv-a me odusevi, jos uzmem tax free od zemalja gde sam robu kupio . nije tesko biti pametan

Draza_Olmajti

pre 10 godina

A zato mogu da kupim patike samo 20% skuplje nego bilo gde u svetu.... do sad sam morao 40% vise da placam...
(Vladislav, 21. januar 2015 09:29)
Eeeeee,ali zato imas platu 400% manju nego bilo gde u svetu. xD

Петар

pre 10 godina

Сви су срећни што је Мишковић изгубио ово или оно, а нико се не буни што је маса наших најбољих предузећа сада у рукама Тодорића (Агрокор) и Атлантик групе. Свака част Срби.

nike

pre 10 godina

@winsent,
ne odlucuje Delta odakle ce dolaziti roba. To odlucuje Nike.Vecina njihove proizvodnje je izmestena u Kinu i to je cinjenica kao sto i Adidas i jos neki brendovi samo u Kini rade odredjene modele.
Ono sto mene nervira kod nasih uvoznika je ukus. Zasto ne mogu da shvate da postoje ljudi koji zele jednostavne stvari bez sto boja sto nekih printeva i nebuloznih sara. Postoje ljudi koji zele jednostavnu pamucnu trenerku , Pamucnu duksericu , pamucne majce sa minimlanim simbolima firme jer prosto to vole i to nije mali broj ljudi nego poveci koji ja znam i koji su kao i ja naterani da idu preko da bi se oblacili. Nije to bes nego prosto ne volimo ono sto neko ovde bira za nas. Gledam cesto kataloge na netu i tu cesto vidite koliko malo dodje do nas normalne garderobe ili obuce. Cak sam jednom bio i na prezentaciji na kojoj maloprodaja bira sta im se svidja za sledecu sezonu. Ljudi to je svetska marka kakvih modela ima da vam pamet stane kad donesu za biranje sezone a sta nasi izaberu pa to je da se najezis. Vecina je ko sa planine da je sisla i lepe se ko muve na ono sareno i kicasto. Sto drecavija patika ili sa sljokicama to vise vicu uuuuu kako je dobro. A ostalo ni ne vide sto bi vecina ljudi kupila i nosila sa uzivanjem.
A Nike je jos pre nekoliko godina raskinuo ugovor za Rusko trziste sa Deltom. Ne znam sto se to sad pominje kao da su to sad izgubili to je bilo min sedam godina ranije.

perisa

pre 10 godina

delta je dugovala Nikeu 22 mil EUR. NIKE je raskinuo ugovor u prksloj godini i na arbitrazi i Holandijmorao da plati penale od 25 mil EUR. Misko je i u ovoj transakciji zaradio ...
od prosle godine zastupnik za NIKE u Srbiji je Sport Vision.


ovo je direktna posledica Miskovicevog hapsenja, on za sada dobro pliva ali i rasprodaje biznise. kao i do sada uspesno...

oni koji se raduju, jer je komsiji crkla krava nek uzivaju, a oni koji misle da ce biti jeftinije patike pogresno se nadaju. odavno je vec drugi distributer NIKE u Srbiji a cene su iste. njih odredjuje NIKE.

ref

pre 10 godina

@gradjanin hahahahahahaa!! i sta je bilo kada je mrmot zavio cokoladu? verovatno imamo i najvece popuste u evropi i najbolji standard na planeti?

na kojoj grani

pre 10 godina

(Milos, 21. januar 2015 12:40)
Na kojoj grani raste sve to tako jeftino da idemo i mi da uberemo.
Najnoviji modeli NIKE patika su 160-185 eur u sred Nemacke.Oni malo stariji od 90-150.I to preko interneta, sto znaci da su u prodavnicama jos skuplji.
http://store.nike.com/de/de_de/

vozi misko i todore

pre 10 godina

Сви су срећни што је Мишковић изгубио ово или оно, а нико се не буни што је маса наших најбољих предузећа сада у рукама Тодорића (Агрокор) и Атлантик групе. Свака част Срби.
(Петар, 21. januar 2015 11:42)

Nemoj biti naivan. Ista je to ekipa.

pametnom dosta

pre 10 godina

Ok. Vidim da dosta vas kuka na cene i da je delta surila sa cenama pa da vam pojasnim iz prve ruke kako je bilo i zasto je skupo. prvo delta nije izgubila licencu zato sto se nike slabo prodavao nego zato sto su odredjeni ljudi vadili pare iz firme na razne prevare i davali basnoslovne sponzorske ugovore raznim kurtama u murtama i raznim reprezentacijama firme su doveli do toga da naprave dug od 20 miliona.
Kao drugo, za cenu su krivi iskljucivo potrosaci jel da oni ne kupuju po tim cenama one ne bi bile tolike. takodje cene odredjuje nike a ne delta. za ovog sto kaze da je force 75$, da li znas da je postarina od 20$ do 25$ i carina+ pdv 30% na ukupnu cenu sa postarinom sto je 95+28,5=118,5$ i ne mozes da zamenis za broj niti da reklamiras bez dodatnih troskova.

Aleksandar

pre 10 godina

Kakav god da je Miskovic, i tajkun i lopov i .... Prodavci u Delta sport radnjama su od 2000-2012-e imali plate od 350-600 e konstantno, a sad, cuveni Sport Vision daje 28000, pa eto. A, Sport Vision zaradjuje milione na nasem trzistu.

Stanimir Branimir

pre 10 godina

Malo pričate napamet, a za neke stvari ste u pravu.

1. Kvalitet Najki opreme u njihovim radnjama u Srbiji i u svetu je isti. Ako kupujete u radnjama sa kojima Najki nema licencu i nisu zvanični distributeri, tu ni ne možete da očekujete original. Mnogi švercuju patike sumnjive proizvodnje pa ih prodaju ovde kao original. Rekreativno trčim i menjam dva para trkačkih patika godišnje. Ponekad kupim i Najki patike za trčanje i izdrže standardnih 700-800 kiometara da ne pukne ništa na njima, niti jedan jedini šav. Jedino što đon posle tolike kilometraže izgubi svojstvo pa ih treba menjati, ali ko se bavi trčanjem zna da je to normalna stvar.

2. Prva cena patika u Srbiji i u Evropi je identična. Popusti su druga stvar i kod nas su daleko manji. Ali razlog toga je što kod nas nije tako veliko tržište, pa ne stiže mnogo modela i nema potrebe praviti masovnu rasprodaju kada se pojavi novi model opreme (a kod nas ionako ne stiže ogroman asortiman). U Americi jesu jeftinije nego bilo gde u svetu, i to ne možete da poredite.

Lično ne preferiram njhovu opremu, samo ako nađem nešto na sniženju. Ako dobro tražite, možete da nađete jeftiniju sportsku opremu istog kvaliteta. Ali da imaju raznovrstan i bogat asortiman proizvoda, imaju. Samo što kod nas ne može da se nađe ni 20% toga.

Što se tiče Miška, meni je lično svejedno ko će biti zvanični distribuder. Cene će biti iste. Ali ljudi kod nas vole kada neko uspešan doživi neuspeh, kad već sami ne mogu da budu uspešni.

Jo

pre 10 godina

Zabole me za njihove patike od 15000!!! Imam za iste, ali neka hvala, te patike vrede 40-50€, a samu firmu Nike kostaju 10$ jer ih siroti indonezani prave za 2$ dnevno. Sto je veca kompanija koja ce u buducnosti doci u nasu zemlju, to smo mi veca sirotinja, jer u suprotnom oni ne bi ni dosli...

mm

pre 10 godina

Dobro je, sad mogu da kupujem Nike proizvode. Ni u Maxi nisam ulazila dok ga je drzao Miskovic... Ne ulaziom ni u ostale njegove radnje... tako da me raduje svaki brend koji izgubi. Npr. 2006. godine Zarine cipele kod njega su kostale 70 evra a u Barseloni 42,5 evra...

jj

pre 10 godina

Nazalost, patike su postale zamena za cipele, sandale, cizme i kod nas je ok obuti ih i za svadbe i za pozoriste pa cak i za sahrane! Posto su postale univerzalna obuca, zato je i takva potraznja i cena ne moze da padne.
A da je Goran Karic uspeo da unisti Delta Sport je tacno, zbam neke ljude koji su tamo radili i zbog njegovih losih poslovnih odluka i loseg placanja zaposlenih, pobegli su iz te firme.

Nemanja991

pre 10 godina

Cene i kvalitet Najka je isti i u Srbiji i Evropi.A sto se cena tice Amerika ima najmanje poreze za Floridu je recimo 7% Chicago 10% i tako nize jesu cene ali Najke su oko 100$ mada mozes da kupis za 50$ ali to je kolekcija od prosle godine.A drugo preko bare su Air Jordan duplo jeftinije.

winsent

pre 10 godina

KONACNO. Ja imam 31 godinu jos kao veoma mali su mi kupovao Nike proizvode svih vrsta , imam cak i danas neke sorceve i dukseve za kosarku koji su stari 15 godina kao da su novi izgledaju. Danasnja obuca Nike-ova koja se prodaje po radnjama je fush kineska roba , znaci bofl los kvalitet i fejk znaci nisu originali. Nikova obuca se ranije pravila u Indoneziji i Tajlandu a danas je sve kinesko i dok je god tako dok god budu uvozili i prodavali taj krs za marzama od po 200% nikada necu kupiti taj Najk. Drago mi je da delta vise nije distributer i nadam se da ce neko novi koji bude preuzeo distribuciju narucivati originalnu i kvalitetnu robu iz zemalja koje sam spomenuo koja je stara skola Nika gde je kvalitet kolko tolko zagarantovan. Protiv Delte nemam nista samo kao ljubitelj Nika ne volim kad mi podmecu nesto za sta znam da nije dobro a traze pare. Pre par godina sam hteo da se ubijem sto nisam kupio original indonezijkse duckboot airforce 1 cipele zimske, vec sledece a i ove sezone ih ima u prodaji kao kineska roba. Ko zna o cemu pricam zna da je razlika u kvalitetu neverovatna.

it is I

pre 10 godina

kako smete da kupujete patike preko neta? ja na pr.imam dužinu stopala 26cm. nekad mi u radnji prijaju 25.5cm.nekad 26.5. nekad su mi 26cm male,a stopalo mi je 26cm. i ne bih se nikad usudio da kupim preko neta a da ne probam.

Nemanja

pre 10 godina

Danasnji najk je drecavo zelena, roze, narandzasta...A razlog zasto vise nije zastupnik delta, je taj da ljudi nemaju pare da daju ogromnu svotu novca za patike.

glomazno

pre 10 godina

Ne zivim u Srbiji trenutno ali ja stvarno ne znam dal sam ja lud ili ljudi ovde pisu gluposti. Ja sam poslednjih 3-4 para patika u Srbiji kupio za ispod 50e...sve sam ih kupio po nekim outletima...poslednje sam kupio pre par godina za 1999.00 din. Znaci za oko 25 e u to vreme. Ne znam verovatno su u Uscu te cene koje pominjete..ali isto tako i u Americi na ekskluzivnim lokacijama novi modeli vrede preko 100-200$. Sto se tice izbora u Srbiji je izbor najnormalniji s obzirom na velicinu trzista..sta ocekujete da ce trziste od 5 miliona ljudi da ima sve one modele kao i trziste od 50 miliona. S druge strane, naravno da Amerika ima nize cene, jer ima trziste od 300 miliona i drugo kod njih se odeca mnogo brze menja nego u Srbiji, jer je i ekonomija zamisljena drugacije. Ne znam da li ljudi ne izlaze iz Srbije pa misle da je na svakom drugom mestu bolje, ali moje iskustvo sa odecom je da su cene u Srbiji iste ili nize nego na drugim mestima(sa izuzetkom Amerike). Neko kaze da kod nas nema snizenja, pa nema u Uscu, ali po outletima ima...znam iz licnog iskustva.

Dragan

pre 10 godina

Pametno. Uskoro ce svako da kupuje preko ebay i slicno. Ja to radim. Distribucija postaje jeftinija, tesko je konkurisati to tradicionalnim poslovanjem. Molove ce ostati prazne. Gradove ce se prazniti. Kupujte zemlju, da se skrasite na svoje. Svaka kuca planinska ce dobiti sve shto ima jedan grad. Ako niste neko ko ide jednom mesecno u pozoriste ili operu, ili niste vezani fizici za radno vreme i lokacija, onda gradska sredina moze samo da vas kosta.

AfricA

pre 10 godina

Cene ovde u EU su bar duplo nize nego u Srbiji. Drugo Najki je nevidjen krs do obuce da je to smesno koliko je popularan brend Samo kod nas. Pocev od salomon patika, sportiva, jack wolfskin, HH, mammut, the north face, da ne govorim o ecco ili Jos boljoj obuci. Ecco patike od koze jaka, s goretexom, ili bez, kostaju kao Nike air max. Pa zaista smesno..

Mladen Savić

pre 10 godina

Baš mi nešto i nije žao što je Miško izgubio licencu. Svi znaju da prodaju kineske "kopije", a ne original patike. Kad kupiš NIKE u Americi i kad isti kupiš u Srbiji to nema veze jedno sa drugim. Lepo odem u prodavnicu i probam patike da vidim koji mi broj paše i onda lepo preko interneta. Kupio sam nekoliko para NIKE patika preko Američkog Poštara i kvalitet je neuporediv!

Milos

pre 10 godina

Ja u Americi placam Najke po 40-70 dolara. Novi modeli ne prelaze 100 dolara. Ovo sto nosim sad u Srbiji se pojavi na prolece i kosta 120 eura. A ja ovde platio 50 usd...

bs

pre 10 godina

@AfricA
Nike popularan samo kod nas, boze sta sve necu procitati na b92. Nike je veci od adidasa, pume, under armour-a zajedno. Salomon patike izgledaju kao da sam krenuo na setnju planinom a ja taj izgled na trazim od patika.

ValjevaC

pre 10 godina

kako smete da kupujete patike preko neta? ja na pr.imam dužinu stopala 26cm. nekad mi u radnji prijaju 25.5cm.nekad 26.5. nekad su mi 26cm male,a stopalo mi je 26cm. i ne bih se nikad usudio da kupim preko neta a da ne probam.
(it is I, 21. januar 2015 18:31)

Ako ti ne odgovaraju, tu su internet oglasi....

Zoki

pre 10 godina

Cene u Americi se ne mogu porediti sa Srbijom i ostatkom Evrope iz prostog razloga što u SAD ne postoji PDV od 20% (postoje sales taxes koje su puno niže, negde ih nema an negde su 9%) - a cene se uvek oglašavaju BEZ takse, koja se na kraju naplati na kasi.
Cene u Srbiji su bile u rangu sa onim u Evropi. Popuste i rasprodaje ne računam, ali one zavise od puno faktora, uključujući i veličinu tržišta.
Nike obuća se proizvedi širom sveta. Prema informacijama kompanije, imaju tri fabrike u Italiji koje rade za njih (500 ljudi), a jednu u BiH (Sportek, Kotor Varoš). U Vjetnamu zapošljavaju preko 200 hiljada ljudi. Sve su to orginalni, licencirani proizvodi.
Na temu Miškovića: pa zar je bolje da uvoznik bude neko iz Saudijske Arabije? Niti će biti bolji isbor modela, niti će biti niže cene - samo će neki ljudi u Srbiji ostati bez posla. I to ne samo direktno (oni koji su radili u Delta Sportu), nego i oni kod kojih su ovi zaposleni trošili novac.

Nikola

pre 10 godina

(vexile, 21. januar 2015 13:41)
Cist primer da ovde komentarisu ljudi koji nose vang i sl. marke.Koji adidas?Adidas danas u srbiji nema jedan model obuce koji nije od vestacke koze.Prodaju cizme od nekog papira i vestacke koze za 14k+,nike barem i dalje ima obucu od prave koze.To sta danas radi adidas je bruka.

Wagga Wagga

pre 10 godina

@stefan03

U Americi da, jeftinije su, ali evo ovde u Francuskoj su potpuno iste cene kao u Srbiji. I ne samo Nike, sve. Za ostale koji ne veruju, izvolite pa prosetajte. Snizenja su drugo, kod nas evropska snizenja ne postoje, ali kao sto neko pomenu, prva cena je ista. A broj minusa na takve komentare samo govori koliko ljudi pricaju napamet.

Nenad

pre 10 godina

Bio prosle nedelje u Foot Lockeru u Budimpesti.. Neverovatno koliko drugacijih modela ima nego ovde a pritom naravno jeftinije cak i do 50%..
Samo kod nas deru sa cenama jer hoce da se obogate preko noci..

ns

pre 10 godina

Vecina vas nije videla original patike i pricate napamet. Prvo morate uzeti u obzir kolicine koje se prodaju ovde i koje se prodaju u zemljama gde je standard bolji. Drugo ne mozete porediti cene u USA sa EU ili nama. Npr. koliko vas bi dalo 250 dolara na lebron 12? Koliko vas bi dalo 200 dolara na jordan trojke ili cetvorke? Odredjeni modeli tih patika se rasprodaju pre i nego sto stignu do maloprodaje. Koliko vas bi dalo za flyknit airmax 2015 250 dolara? Jedino sto kod nas fali su prava snizenje. Cene su manje vise realne u odnosu koliko se prodaje. A te price kako kupujete patike za 20 eura, da i ja sam kod nas kupio najobicnije nb kod nas za te pare na snizenju.

nsad

pre 10 godina

ovako... kupim u ceskoj pre neki dan patike 37 eur najke... tati se dopadnu... odemo u sport vizn... ultra giga mega snizenje 6600 din. cena ista i u djaku planeti... sve isto... kofer u becu platim 30 eur dunlop marka... mega giga snizenje sport vizna... precrtana cena od 9900 i stoji 7 500 pa onda 5500... lopovi!

Blau

pre 10 godina

Nike koji se prodaje u prodavnicama SV, je druga-treca klasa od onih koje su se prodavale u DSu.
Onakav "kvalitet" u oko kupca je cisto vredjanje zdrave pameti

srb

pre 10 godina

ma mi smo narod opterecen brendom. samo sa je nike ili adidas. a evo danas u daihmanu patika koliko hocete od 9.90 do 20e. i retko vidite nemce sa nike patikama iako su im plate 2000e pa na gore. al zato mi srbi samo da se ima za galaxy, nike patike i marlboro cigare

Милан

pre 10 godina

Miskovic je bolest ovog drustva, ali Sport Vision i njihove radnje su gore od Delta Sporta sto puta. Cene na kao akcijskim snizenjima su paprene, Delta Sport bar ima outlete u kojima se moze kupiti Nike roba po vise nego povoljnim cenama

biće bolje

pre 10 godina

To je tek težak monopol, toliko prodavnica sportskih patika sa cenama koje se gotovo ne razlikuju. A niko ne dira ovo tržište i ako ima jasanih indicija da se iza svega krije fiktivna konkurencija i da su cene itekako plod dogovora uvoznoh kartela odnosno kulturnije distributera. Sa ovim cenama patika sigurno smo najskuplja zemlja u evropi.

ako cemo realno

pre 10 godina

budite sigurni da su trenutno nike patike novijih modela najjeftinije u evropi u srbiji
(gradjanin, 21. januar 2015 10:53)

Budi ti siguran da NOVIJIH modela patika nema u Srbiji. Posto cesto putujem u to sam se lako uverio. Na ulicama Amsterdama i Brisela gomila ljudi nosi one jednobojne patike sa belim djonom, cuo sam da se zovu Roche ili nekako tako. I to vec skoro 2 godine (lansirane su 2012). A u Beogradu ih nije bilo ni u jednom izlogu, barem ne pre 6 meseci kada sam tamo bio poslednji put. A ne verujem ni da ih sada ima. Ja ih doduse ne bih ni ovako kupio, jer mi to neko nazovi platno kojim su prekrivene ne uliva bas poverenje sto se tice kise, dok se taj drecavo beli djon kojim je iz nekog razloga cela zapadna Evropa fascinirana, zaprlja dok predjes 100 metara po beogradskom asfaltu. Neprakticno za Beograd.

Aleksandar

pre 10 godina

@ Mile

Amazon nema veze sa zvanicnim nike radnjama ili footlockerom.Roba koja se prodaje na amazonu uopste ne mora da bude original roba i cesto su u pitanju veoma dobre kopije.
Zadnjih 15 godina uglavnom nosim samo nike patike i u svakom footlockeru u Evropi cena air force mid je 109,99 eur ( mislim na klasicne bele ili crne mid af1 ).Za 8 godina zivota u Nemackoj nisam video da je ovaj model bio na rasprodaji.
Ja recimo najcesce nosim model TN koji je uvek oko 150 eur.( cak i na rasprodaji neki tn model je oko 130 eur, ali to obicno budu modeli koji nisu prodati ) .Recimo air max 90 su uvek 139 eur.Na rasprodaji moze da bude i 100 eur, ali recimo od 10 modela samo 3 budu 100 eur a ostali 139 eur.
Trenutno najpopularnije nike Roshe su od 89 do 99 eur, a na rasprodaji neki modeli budu 70-80 eur.
Zivim u Nemackoj i uvek se fasciniram pricama u Srbiji da air max patike mogu da se nadju za 50 eur i manje i da svako poznaje nekoga ko je u Evropi kupio air max za 50 eur.Imao sam problem i sa rodjenim bratom dok prvi put nije dosao kod mene kada sam ga odveo u nike radnju i footlocker , gde je i sam video cene.
Mada danas i ne morate da odete u Nemacku, dovoljno je otici na sajt footlocker, izabrati kao drzavu Nemacku i videcete cene u EUR.

Greška

pre 10 godina

Najki je napravio grešku, ne može naći boljeg od Miškovića tj. Delte. Ne znaju oni kako se to kod nas radi, a Mišković ima sve potrebno i Najki je dobro profitirao samo zahvaljujući njemu, ne po zakonu kapitalizma.

lehman

pre 10 godina

Eeeeee,ali zato imas platu 400% manju nego bilo gde u svetu. xD
(Draza_Olmajti, 21. januar 2015 09:40)
Ne znam da li ste o cenama učili kod Gazda Jezde, i on je obećavao cene niže preko 100%. Nešto što je manje 100% je NULA, a više od toga je nemoguće. Šalu na stranu, posledica dosadašnjih Miškovićevih raskida ugovora su uvek bile niže cene. I u Zari, Kosta Kofiju, Sardžent Mejdžoru i sl. su cene niže otkad ih Delta ne zastupa. Nadam se da je Najki sledeći...

AfricA

pre 10 godina

@bs, vidis, da citas pazljivije, video bi da sam naglasio koliko je popularan kod nas. Ja ti garantujem da nigde se ne prodaje Air max procentualno broju stanovnika kao kod nas. Znas, u zemljama gde su outleti sa popustima normalna, a ne novogodisnja pojava, gde je amazon na bookmarku pretrazivaca, gde je par patika >5% plate, ljudi traze kvalitet. I promene 20 pari za par godina, i posle se obicno drze svog izbora. To sto je tebi fenseraj primaran, dobro je da si u manjini. Salomon nema fensi patike, istina. Ali ima normalne, nevristece patike koje drljas godinama, i ne odlepe se, ne cepaju se, i nemaju deklaraciju "za suvo vreme". U usa su vecinom popularne dzordanke, toliko da dosta njih niti ne zna ko ih pravi, jednostavno su dzordanke, new balance, asics, dizajnerske tipa dc, armani itd. Po evropi, prosetaj malo, pokoji najki vidis. Ua je marka u razvitku, imam dosta njihovih stvari, ali su daleko od globalnog brenda. Ne sporim da je Nike najuspesniji marketinski brend obuce i odece, a najkvalitetniji svakako nije ni u 50 prvih. Sportski pozdrav.

šomi

pre 10 godina

Cene patika odredjuje nike a ne Miskovic, a patike se biraju u na prezentaciji i moguce je da od 1000 modela, srbija izabere 200, madjarska drugih 200, zato nemamo iste modele kao eu

Marija

pre 10 godina

Kapiram da su dosta vremena potrošili na razmišljanje da li da u naslov stave ispravno napisanu reč "najki" ili neispravnu a rasprostranjenu "najk"

Bgdsk

pre 10 godina

cenu najki je diktirao delta sport naime mozete ih prodavati i u nekoj manjoj prodavnici ali cena mora biti ista svuda u srbiji.Kupujem najke zadnjih godina cekam snizenja malo na rate snalazim se ali nema udobnijih patika potpisujem i izdrzljivijih uostalom probajte zimi da nosite air max ili dzordanke i bice vam sve jasno.Cene su katastrofa to moraju da koriguju barem 30 %manje.

duledudule

pre 10 godina

dosta su nam zavrtali usi s nike-
om.sad ce malo drugi.primera radi,kupih jednom duks nederland,70e,drugar u becu dao 20e,kupih cipele nike pre par godina 12soma,iste takve preko 65e...itd itd.najskuplja obuca i odeca kod nas je ta miskova nike

stefan03

pre 10 godina

Evo ja cu da ti kazem iz prve ruke za konkretno patiku neki model Nike patike 99 dolara redovna cena u USA a u Srbiji 15 000 dinara. Ja sam ih kupio i kupujuci drugu obucu nalazio bih ih u drugim radnjama u drugim gradovima i cena je ista bila. Govorim o maloprodaji.

Odlomak iz lektire...

pre 10 godina

Sa jedne strane ne volim Miškovića i drago mi je da ga stiže pravda.... sa druge strane sumnjam da "Fawaz Alhokair" grupacije iz Saudijske Arabije će misliti na naše bolje sutra... imam neki osećaj da ćemo i dalje na inostranim internet stranicama viđati jeftinije proizvode Nike firme.

delta srbija

pre 10 godina

Mišković je zetu Kariću kao svadbeni poklon dao Delta sport ceo jer mu je ovaj oženio ćerku. To sa sportskom opremom je rudnik para. Za smešne pare uvoze, roba im stiže iz Grčke u šleperima u magacin. Posle svih poslova to se šalje po Srbiji, CG, Makedobiji, Republici Srpskoj ogromna zarada je u pitanju. Dosta muljaju i sa carinama, usput radnike uglavnom zapošljavaju za hiljadarku dnevno preko omladinske. Muljatori kakvih nema.

Stole

pre 10 godina

Prvo delta sport kao deo delta holdinga je vodjen od strane gospodina Karica, koji je u braku sa cerkom gospodina Miskovica. Dinasticki brak. Gospodin kao potomak jednog od brace Karic ipak nije dorastao vodjenju poslova kao njegovi ocevi. Uspeo je da urusi firmu koja je bila monopolista veoma dugo, svojim glupim potezima. Plus stara taktika dugovanja svakome ih je dosla glave. Momci iz Sport Visiona su veoma sposobni ljudi i njima svaka cast. Nivo uredjenosti ova dva sistema je neuporediv. Na neki nacin su uspeli da duguju Sport Visionu i ako ovi od njih uzimaju robu, ne znam koliko je to tacna informacija pa je treba uzeti sa rezervom. U svakom slucaju ova informacija je stara barem godinu dana...

poznavalac

pre 10 godina

Ova vest mi je povod da napisem komentar. Posle duzeg vremena sam prosetao glavnim setalistem u BG (Knez Mihajlova) i primetio da je ogroman broj prodavnica patika/obuce u istoj. Sto ce reci da je to postao jako unosan posao sa ogromnom (bezobraznom) marzom. Pa cak i kad kazu totalno snizenje i na to imaju marzu.

Zika

pre 10 godina

Ko god da uvozi biće monopolista. Kod nas svaka sportska marka ima svog "ekskluzivnog" zastupnika. Zato i dajemo toliko para za patike i ostalu opremu. A zato nam i otežavaju što više kupovinu preko interneta.

Nenad

pre 10 godina

@winsent

Potpisujem sve što si napisao, ali kod nas osim Indonezije i Kine ima Nike garderobe i iz Malezije i Vijetnama. U svakom slučaju kineski najlošijeg kvaliteta.

Pele76

pre 10 godina

Winsent je pogodio srž problema. Ako zanemarimo ko šta voli i kog konja će hvaliti do zadnjeg daha dolazimo do zaključka da Srbi vole kvalitet, da će taj kvalitet platiti bez obzira na cenu i marku. Nekada su patike služile godinu dana crnačkog rada, a danas do prve kiše

nebitan

pre 10 godina

@it is I ...u nekom "napolju" ne tako dalekom zapadnom svetu postoji nesto sto se zove "return policy" i sto uglavnom (zavisi od brenda, prodavnice) znaci da mozes da vratis robu bez naknade, u roku do 14-30 dana...u nekima i duze, cesto i nosenu robu, u zadnje vreme cak prodavnica placa i postarinu da ih posaljes nazad. Nike ima i program kojim mozes recimo patike koje se pocepaju od normalne nosnje u roku od 2 godine od datuma proizvodnje(koji se moze naci na svakoj patici unutra u jeziku) da vratis i da dobijes punu cenu nazad, nebitno da li si ih kupio na rasprodaji ili gde vec. Anyhow, gde se musterija postuje, problema nema.

mickey

pre 10 godina

Najk i Delta su najbolje saradjivali dok je bio pod upravom prvog vlasnika ogranka Delta sport. Od onog momenta kad je Miskovic otkupio taj udeo i za generalnog direktora postavio zeta, od tad je krenulo sve na dole. A posle zeta dosla je postavka sampiona koja je uspela da unakazi posao sa Najkom do te mere da Najk vise nece od Delte da iznajmi ni lokal.

можда су мазохисти?

pre 10 godina

Кажу овде неки како су цене исте и у Немачкој и у Србији. Слажем се. Нешто друго ме мучи. Трошкови закупа локала, плата итд. нису исти у Немачкој и у Србији. Како се онда Немцу исплати да продаје по тој цени?