Utorak, 16.12.2014.

11:33

Auto-put Temišvar-Beograd prioritet

Srbija i Rumunija trebalo bi da se više angažuju na realizaciji prioritetnog infrastrukturnog projekta za obe zemlje - auto-puta Temišvar-Beograd.

Izvor: Beta

Auto-put Temišvar-Beograd prioritet IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

69 Komentari

Sortiraj po:

Picolo

pre 11 godina

Projekti bilo infrastrukturni ili ekonomski značajni su kako za Srbiju, tako i za regione, jer se time postiže bolja povezanost i saradnja.

ZOKS71

pre 11 godina

Nema sumnje da bi se izgradnjom ovog auto-puta poboljsao i olaksao protok robe izmedju Rumunije i Srbije . Tu vidim i mogucnost uposljavanja domacih firmi koje bi radile na izgradnji istog .

herkules s

pre 11 godina

pre svega , odlican primer je povezivanje zemalja infrastrukturnim projektom kao sto je autoput, zatim pokusaj obezbedjenja ,odnosno pronalazenja nacina da se obezbedi energetska stabilnost i Srbije i Rumunije pokazuju da ove zemlje zele i trgovinski i ekonomski bolje da saradjuju i imaju obostranu korist.

Šizika

pre 11 godina

Uz autoput Beograd - Temišvar, čak 22 sporazuma će biti potpisano sa kineskim kompanijama što će nam doneti i 22 nove investicije u naša preduzeća i infrastrukturu.

Miloš

pre 11 godina

Ovo je jedna dobra vest za našu zemlju, pre sve za saobraćaj. Izgradnjom ovog auto-puta nesumljivo bi se povećao protok robe izmedju naše zemlje i Rumunije. Izgradnja ovog auto-puta unapredila bi i našu putnu infrastrukturu.

Sergio

pre 11 godina

Geografski položaj Srbije je takav da se na njenom tlu ukršta veliki broj puteva, koji povezuje različite delove Evrope. Iz tog razloga neophodno je da se ulaže u infrastrukturu. Pored toga, razvijena infrastruktura značajno doprinosi i privlačenju novih investitora, a i turista.

Dragan Kolarov

pre 11 godina

Sa svim susedima i zemljama iz regiona imamo teme za razgovor i sa svima mozemo da dogovaramo projekte koji ce nam pomoci u prometu ljudi i roba kao sto je ovaj auto put izmedju Beograda i Temisvara. Srbija i Rumunija su male zemlje i moraju da se bore za sebe i za svaku mogucnost da ojacaju svoju ekonomiju a za to su najpogodniji infrastrukturni projekti poput auto puta i druge stvari koje se razmatraju kao sto je mogucnost izgradnje gasnog koridora ili ucesce u projektu Transbalkanski koridor koji bi omogucio razmenu elektricne energije i povecao energetsku stabilnost.

Života

pre 11 godina

Kakva bi mi bila država da nemamo ambicije da napredujemo i gradimo, sada kada nam je pružena šansa treba sve to pametno iskoristiti.

Viki

pre 11 godina

Ovaj projekat treba realizovati jer u Temišvaru ima dosta Srba a i spajanje sa Rumunijom boljim autoputem bi bilo od velikog značaja za obadve države.

Joj bre....

pre 11 godina

Ajmo polako.
Prosecan godisnji dnevni saobracaj (PGDS) na prilazu Vrscu je 2013.god bio 4012 vozila, a iza Vrsca, ka granicnom prelazu je zabelezeno 1136 vozilo. Oba podatka su sa automatskih brojaca. Dakle, nije interpolacija.
Uzgred, putnickih automobila (PA) ima pre Vrsca oko 91.5% u saobracajnom toku, a posle Vrsca oko 85%.

Dakle?

I da se zna, nisam protiv gradjenja drumske, a ni ostale infrastrukture. Samo ne dopustam da mi neko zabija glavu u pesak!!!

A o prioritetima, na osnovu funkcionalnog vrednovanja....

Drugi put....

Mary

pre 11 godina

Rumunija i Srbija mogu jos uspesnije da saradjuju na zajednickim infrastrukturnim projektima. Posle samita ce se intenzivirati na radu studiji izvodljivosti na izgradnji auto - puta Temisvar - Beograd.

Urke

pre 11 godina

Ako Kinezi daju povoljne kredite, za 3 do 5 godina je moguće da se ova dva grada spoje modernim auto-putem.
Treba imati viziju i upornost na animiranju stranih investitora za ovaj projekat.

Konfučije

pre 11 godina

Uz autoput Beograd - Temišvar, čak 22 sporazuma će biti potpisano sa kineskim kompanijama što će nam doneti i 22 nove investicije u naša preduzeća i infrastrukturu.

Vasilisa

pre 11 godina

Pa ovo je fantastično!! Najzad se nećemo stideti svojih auto-puteva, pruga... Vučić je baš mudro uspeo da u svoje ime, a na tudj račun pobere kajmak izmedju Azijske i Evropske saradnje.

DARKO - BAJINA BASTA

pre 11 godina

Ovo je samo jos jedna u nizu dobrih stvari koje ce se desiti izmedju nas i prijateljske Rumunije. Jos jedna plodonosna saradnja kako za saobracaj tako i za mnoge druge zajednicke intrerese ove dve bliske zemlje. Svakako da izgradnjom pomenutog auto-puta obezbedice se bolja povezanost izmedju dve zemlje, a time i daleko bolji protok putnika i robe, sto ce se pozitivno odraziti ne samo na Beograd, vec i na ostale delove Srbije koji su objektivno receno bili gotovo zaboravljeni .

Dalibor J

pre 11 godina

Beograd predstavlja najbitniji ekonomski i privredni centar, ne samo u Srbiji, već i u regionu. Izgradnjom autoputa Beograd-Temišvar značajno bi se povećao protok robe, usluga i ljudi izmedju Srbije i Rumunije.

Geforce

pre 11 godina

Za izgradnju tog putnog pravca najvise su zainteresovani Italijani, koji u Rumuniji imaju vise hiljada preduzeca.Ovo je jos jedan sjajan projekat Vlade.

štambill

pre 11 godina

Realizacija autoputa BG-Temišvar mora biti prioritet, jer će se time rasteretiti regionalni i lokalni putevi na kojima je poginulo mnogo ljudi. O efektu koji će naplata putarina imati na budžet ne treba ni trošiti reči, korak po korak i Srbija postaje najvažnija država u ovom delu Evrope.

pionir zoki

pre 11 godina

Apelujem na administratore, da pored hronoloski, preporuceni i nepreporuceni uvedu i rubriku "totalno glupi i nemastoviti". Pa da tamo svrstaju one koji tamo i pripadaju. A ne da nerviraju posten svet.

vesna

pre 11 godina

Pronalaženje načina za finasiranje auto puta Temišvar-Beograd bi u mnogome olakšalo ekonomsku saradnju,kao i mogućnost veće cirkulacije ljudi u turističkom periodu.

milkica

pre 11 godina

Izgradnjom ovog auto-puta znacajno bi se popravilo stanje infrastrukture u Srbiji, a takodje bi se znacajno povecao protok robe, usluga i ljudi izmedju Srbije i Rumunije. Nadamo se da ce se izgraditi i poboljsati i olaksati ljudima prevoz.

Kasija

pre 11 godina

Jako je vazno izgraditi i odrzavati dobre odnose kako sa susedima, tako i sa zemljama u svetu. Cvrsta spoljna politika otvara vrata novim investitorima, sto mnogo znaci, jer se ulaze na taj nacin u ekonomski razvoj nase zemlje i otvaraju se nova radna mesta.

Labud

pre 11 godina

Ovaj autoput je definitivno prioritet i mora se uraditi sve kako bi se ovaj projekat što pre i u potpunosti realizovao. Nadam se da ćemo nastaviti da razvijamo odnose i saradnju sa Rumunijom i u narednom periodu. Mora se uraditi sve kako bi se održala stabilnost u regionu, u to nema sumnje.

Ziveo Kralj Dragutin!

pre 11 godina

Kad bi Beograd bio u EU (ili kad Temisvar ne bi) taj bi put imao jako mnogo smisla (recimo - Temisvar bi bio najblizi alternativni aerodrom). Ovako... moze biti "prioritet"... nakon jedno 30-tak precih. Ko bi isao tim putem? Kojim dobrom? Bilo s jedne, bilo s druge strane.

Boris 91

pre 11 godina

Povezivanje Srbije sa evropom je najvažnije, za početak za to su nam potrebni dobri putevi. Nema dobrog turizma bez sigurnih, brzih puteva.

A.Ratinac

pre 11 godina

Autoput Beograd - Temišvar je od izuzetnog značaja kako za Srbiju, tako i za Rumuniju, a izgradnja auto-puta bi uposlila domaće građevinske firme i samim tim smanjila nezaposlenost.

seljak e

pre 11 godina

Jos jedan premijer koji obecava auto-put Beograd-Temisvar. Od 1992. do sada izbrojte, koliko je bilo premijera. I svi su povodom ovog izjavljivali isto sto i Vucic. A znate li koliko je od tada do danas napravljeno kilometara auto-puta? Manje od 3 km.

dobrivoje

pre 11 godina

Ima li ko u Srbiji da raymislja o eventualnom poluautoputu i dobroj pruyi iymedju Pozarevca i Negotina,kako bi priblizili Vlasku niziju,Bukurest,Konstancu i Odesu Beogradu i time obeybedili sigurnu veyu tim regionima sa Zapadnom Evropom,preko Srbije.
To je strateski jako vazan pravac ako ne zelimo da budemo slepo crevo u ovom delu Evrope.
Temisvar je vazan,vaznije ya Srbiju je autoput Novi Sad-Sabac.

Dusan_ako

pre 11 godina

Srbija ima stratešku poziciju na balkanu i kroz našu zemlju ukršta se dosta puteva Evrope. Bitni su nam dobri putevi, i to je na neki način izvor prihoda.

DarkoDare

pre 11 godina

Uvek se isplati ulaganje u infrastrukturu. U pogledu infrastrukture Srbija zaostaje za nekim okolnim drzavama poput Rumunije ili Hrvatske koje imaju daleko bolje puteve, ali verujem da ce se ovakvim projektima stanje bitno popraviti.

Kubanac

pre 11 godina

Kada bi sa svakom zemljom koja je učesnica samita dogovorili makar po jedan projekat, kao ovaj sa Rumunijom, Srbija bi imala ogromne koristi a očigledno je da će broj dogovorenih poslovnih poduhvata biti višestruko veći.

kengur7

pre 11 godina

Treba se sto bolje saobracajno povezati sa zemljama u regionu, tako necemo biti crna rupa na mapama velikih firmi koje planiraju da sire svoje trziste ka Balkanu... Takvim pristupom im izlazimo u susret i postajemo nezaobilazni deo njihovih planova za dalje sirenje...

Vladan

pre 11 godina

Izgradnjom ovog auto-puta znacajno bi se popravilo stanje infrastrukture u Srbiji, a takodje bi se znacajno povecao protok robe, usluga i ljudi izmedju Srbije i Rumunije.

DimaDima

pre 11 godina

Izgradnja autoputa Beograd-Temisvar ce imati veliki znacaj za gradjane Srbije i Rumunije koji putuju na ovoj relaciji, ali ce doneti i puno koristi i unaprediti bileteralnu saradnju da tradicionalna suseda koja su uvek krasili dobrosusedski odnosi.

pin

pre 11 godina

Komentari su zanimljiviji od vesti, odnosno ovo nije vest, ovo je objava. Znači utrkivanje botova i hejtera + ovaj Dankelle koji ne zna da Temišvar nije prestonica Rumunije. Komični ste.A i ja što se ložim sa vama, ionako me ne objavljuju.

deda Miloje

pre 11 godina

Infrastrukturni projekat je jako vazan kako za Srbiju, tako I za Rumuniju.
(Pelin, 16. decembar 2014 11:55)
Problem Srbije i jeste infrastruktura. Znaju svi koji su krenuli na bilo koju stranu sveta van naših granica. Jedino su kod nas putevi "autostrada" - bukvalno!

Dule Pančevo

pre 11 godina

Za početak završite koridor 10 koji "gradite" 20 godina, i završite obilaznicu oko Beograda. E tek onda možete da pričate i lažete narod o auto putu do Crne Gore (tzv. koridor 11) i auto putu do Rumunije. Koliko ste nesposobni vi nećete ni koridor 10 završiti u narednih 5 godina, a kamoli nešto drugo.

Endži

pre 11 godina

Sasvim opravdana težnja da se poboljša povezanost sa okruženjem, bolji infrastrukturni uslovi logično za rezultat imaju i veću zainteresovanost investitora.

Borac

pre 11 godina

Ajte molim vas obezbedite prvo prohodnost vozova kod Kosjerica.Sest meseci niste sposobni pola kilometra pruge da popravite a i dalje hocete da pisete studije izvodljivosti.

Prle

pre 11 godina

@cvetic: druze, opusti se skroz, mi koji dajemo komentare 'protiv' davali smo i onima prethodnima, ne brini i tako komentarisu uglavnom ljudi koji su umorni od rokova, prioriteta, obecanja, a na kraju nista. Uradite nesto, vec jednom, da vidimo da ste poceli i zavrsili kako treba, pa cemo mozda da imamo poverenja u to sto vas Veliki Vodja radi ... I samo da znas, druze, poverenje se jako lako gubi, potrebne su godine i godine da bi se steklo ponovo, a vi, botovi, nesto ne doprinosite tome ...

Zla barbika

pre 11 godina

Srbija i Rumunija su uvek održavale dobrosusedske odnose. Infrastrukturni projekat auto-put Temišvar-Beograd je značajan kako za Srbiju tako za Ruminiju. Pored toga jako je važna zajednička saradnja obe države vezana Transbalkanski koridor Pančevo - Rašice, kojim bi bila poboljšana razmena struje i sistem transmisije i koji bi Srbiju i Rumuniju povezao sa Evropom i obezbedio energetsku stabilnost obe zemlje. Svaki vid saradnje Srbije i realizacija nekog projekta je samo dokaz da Srbija ide putem uspeha, nakon toliko godina propadanja.

pera ložač

pre 11 godina

Autoput Beograd - Temišvar je od izuzetnog značaja kako za Srbiju, tako i za Rumuniju. Pored toga što bi ta bitna saobraćajnica povezala dve prestonice, izgradnja auto-puta bi uposlila domaće građevinske firme i samim tim smanjila nezaposlenost.
(Dankelle, 16. decembar 2014 12:12)

Ovaj BOT ni ne zna da Temišvar nije prestonica Rumunije. Idi brate nek ti Slina kupi doktorat

Sa 22 si tropa

pre 11 godina

Podne proslo tri minuta, a gradjani Srbije već dobili:
-Autoput do Temišvara
-Brzu prugu do Pešte
-Novu luku na Dunavu
-Bescarinsku zonu u Krnjači
-Autoput Bar-Brodarevo sa ČETIRI trake
-Revitalizaciju TE Kostolac
-Prodadosmo PKB (samo još pare da "legnu")
-Obilaznicu obilaznice oko Beograda
-Most kod Vinče...
A u Milanovcu nemaju ispravna kola (sanitet) da prevezu teško bolesno dete do bolnice?
Ili smo mnooooooooogo glup narod, ili nam nešto sipaju u vodu pa nam je ovoliko lepo i ravno.

Markoni

pre 11 godina

S obzirom na stanje nasih puteva, kao i njihov nedostatak u nekim delovima zemlje svaki kilometar asfalta je dobrodosao. A i saradnju na energetskom planu takodje ne treba zanemariti.

cvetic

pre 11 godina

Vi sto negativno komentarisete ne znate dalje od nosa, ljubomor i ste i zlobni !!! Svaka ideja nesto znaci i veliko bravo za Vladu, a problem je sto prethodnici nisu ni ideje imali pa samim tim ni projekte niti realizaciju.

Ljubomir

pre 11 godina

@Eto, sve se moze, kada se hoce.
(Braco, 16. decembar 2014 11:50)

Naravno, uvek smo bili sampioni u obecavanju bolje buducnosti i sta CE se sve izgraditi jednog dana i tako u nedogled u poslednjih 25 godina.
Sad sto najveci broj tih dogovora nije video svetlo dana, a ono malo sto je videlo je u fazi pocetka radova vec 25 godina, to nije bitno. Bitno da carsija ima o cemu da prica, sta ce biti kada bude. Javi se da cestitas AKO IKAD to bude zavrseno.

Rivaldo

pre 11 godina

To je projekat koji je planiran odavno,ali nekako uvek odlagan iz nekih nepojmljivih razloga.Sve sto ljude povezuje i omogucava laksi zivot bi svakako trebalo da ima prioritet.

Jack

pre 11 godina

Ali trebalo bi i rumuni da izgrade dalje od Temišvara nešto. Džaba autoput do tamo, ako dalje nema.
(Siniša, 16. decembar 2014 12:02)

Da li si ikad bio u Rumuniji? Rumunija je u pogledu puteva za Srbiju Nemacka! Steta sto od ovog puta naravno nece biti nista, ako ne racunamo novinske clanke i predizborna obecanja, inace bi mozda i video gde su Rumuni, a gde smo mi. Jeste, isti oni Rumuni sto su nadnicili kod nas za 1 crvenu od jutra do mraka.

Dankelle

pre 11 godina

Autoput Beograd - Temišvar je od izuzetnog značaja kako za Srbiju, tako i za Rumuniju. Pored toga što bi ta bitna saobraćajnica povezala dve prestonice, izgradnja auto-puta bi uposlila domaće građevinske firme i samim tim smanjila nezaposlenost.

glogov_kolac

pre 11 godina

Povezivanje sa susednim drzavama je uvek dobro. Prijateljski odnosi su potrebni sa svima a kamoli sa komsijama. Neko bi taj auto-put morao da pravi tako da bi se i nezaposlenost smanjila pored ostalih beneficija...

Sa 22 si tropa

pre 11 godina

Podne proslo tri minuta, a gradjani Srbije već dobili:
-Autoput do Temišvara
-Brzu prugu do Pešte
-Novu luku na Dunavu
-Bescarinsku zonu u Krnjači
-Autoput Bar-Brodarevo sa ČETIRI trake
-Revitalizaciju TE Kostolac
-Prodadosmo PKB (samo još pare da "legnu")
-Obilaznicu obilaznice oko Beograda
-Most kod Vinče...
A u Milanovcu nemaju ispravna kola (sanitet) da prevezu teško bolesno dete do bolnice?
Ili smo mnooooooooogo glup narod, ili nam nešto sipaju u vodu pa nam je ovoliko lepo i ravno.

cvetic

pre 11 godina

Vi sto negativno komentarisete ne znate dalje od nosa, ljubomor i ste i zlobni !!! Svaka ideja nesto znaci i veliko bravo za Vladu, a problem je sto prethodnici nisu ni ideje imali pa samim tim ni projekte niti realizaciju.

Dankelle

pre 11 godina

Autoput Beograd - Temišvar je od izuzetnog značaja kako za Srbiju, tako i za Rumuniju. Pored toga što bi ta bitna saobraćajnica povezala dve prestonice, izgradnja auto-puta bi uposlila domaće građevinske firme i samim tim smanjila nezaposlenost.

glogov_kolac

pre 11 godina

Povezivanje sa susednim drzavama je uvek dobro. Prijateljski odnosi su potrebni sa svima a kamoli sa komsijama. Neko bi taj auto-put morao da pravi tako da bi se i nezaposlenost smanjila pored ostalih beneficija...

pera ložač

pre 11 godina

Autoput Beograd - Temišvar je od izuzetnog značaja kako za Srbiju, tako i za Rumuniju. Pored toga što bi ta bitna saobraćajnica povezala dve prestonice, izgradnja auto-puta bi uposlila domaće građevinske firme i samim tim smanjila nezaposlenost.
(Dankelle, 16. decembar 2014 12:12)

Ovaj BOT ni ne zna da Temišvar nije prestonica Rumunije. Idi brate nek ti Slina kupi doktorat

Zla barbika

pre 11 godina

Srbija i Rumunija su uvek održavale dobrosusedske odnose. Infrastrukturni projekat auto-put Temišvar-Beograd je značajan kako za Srbiju tako za Ruminiju. Pored toga jako je važna zajednička saradnja obe države vezana Transbalkanski koridor Pančevo - Rašice, kojim bi bila poboljšana razmena struje i sistem transmisije i koji bi Srbiju i Rumuniju povezao sa Evropom i obezbedio energetsku stabilnost obe zemlje. Svaki vid saradnje Srbije i realizacija nekog projekta je samo dokaz da Srbija ide putem uspeha, nakon toliko godina propadanja.

Mary

pre 11 godina

Rumunija i Srbija mogu jos uspesnije da saradjuju na zajednickim infrastrukturnim projektima. Posle samita ce se intenzivirati na radu studiji izvodljivosti na izgradnji auto - puta Temisvar - Beograd.

Markoni

pre 11 godina

S obzirom na stanje nasih puteva, kao i njihov nedostatak u nekim delovima zemlje svaki kilometar asfalta je dobrodosao. A i saradnju na energetskom planu takodje ne treba zanemariti.

Labud

pre 11 godina

Ovaj autoput je definitivno prioritet i mora se uraditi sve kako bi se ovaj projekat što pre i u potpunosti realizovao. Nadam se da ćemo nastaviti da razvijamo odnose i saradnju sa Rumunijom i u narednom periodu. Mora se uraditi sve kako bi se održala stabilnost u regionu, u to nema sumnje.

DimaDima

pre 11 godina

Izgradnja autoputa Beograd-Temisvar ce imati veliki znacaj za gradjane Srbije i Rumunije koji putuju na ovoj relaciji, ali ce doneti i puno koristi i unaprediti bileteralnu saradnju da tradicionalna suseda koja su uvek krasili dobrosusedski odnosi.

Rivaldo

pre 11 godina

To je projekat koji je planiran odavno,ali nekako uvek odlagan iz nekih nepojmljivih razloga.Sve sto ljude povezuje i omogucava laksi zivot bi svakako trebalo da ima prioritet.

Jack

pre 11 godina

Ali trebalo bi i rumuni da izgrade dalje od Temišvara nešto. Džaba autoput do tamo, ako dalje nema.
(Siniša, 16. decembar 2014 12:02)

Da li si ikad bio u Rumuniji? Rumunija je u pogledu puteva za Srbiju Nemacka! Steta sto od ovog puta naravno nece biti nista, ako ne racunamo novinske clanke i predizborna obecanja, inace bi mozda i video gde su Rumuni, a gde smo mi. Jeste, isti oni Rumuni sto su nadnicili kod nas za 1 crvenu od jutra do mraka.

Vasilisa

pre 11 godina

Pa ovo je fantastično!! Najzad se nećemo stideti svojih auto-puteva, pruga... Vučić je baš mudro uspeo da u svoje ime, a na tudj račun pobere kajmak izmedju Azijske i Evropske saradnje.

Vladan

pre 11 godina

Izgradnjom ovog auto-puta znacajno bi se popravilo stanje infrastrukture u Srbiji, a takodje bi se znacajno povecao protok robe, usluga i ljudi izmedju Srbije i Rumunije.

vesna

pre 11 godina

Pronalaženje načina za finasiranje auto puta Temišvar-Beograd bi u mnogome olakšalo ekonomsku saradnju,kao i mogućnost veće cirkulacije ljudi u turističkom periodu.

DarkoDare

pre 11 godina

Uvek se isplati ulaganje u infrastrukturu. U pogledu infrastrukture Srbija zaostaje za nekim okolnim drzavama poput Rumunije ili Hrvatske koje imaju daleko bolje puteve, ali verujem da ce se ovakvim projektima stanje bitno popraviti.

Dusan_ako

pre 11 godina

Srbija ima stratešku poziciju na balkanu i kroz našu zemlju ukršta se dosta puteva Evrope. Bitni su nam dobri putevi, i to je na neki način izvor prihoda.

Urke

pre 11 godina

Ako Kinezi daju povoljne kredite, za 3 do 5 godina je moguće da se ova dva grada spoje modernim auto-putem.
Treba imati viziju i upornost na animiranju stranih investitora za ovaj projekat.

A.Ratinac

pre 11 godina

Autoput Beograd - Temišvar je od izuzetnog značaja kako za Srbiju, tako i za Rumuniju, a izgradnja auto-puta bi uposlila domaće građevinske firme i samim tim smanjila nezaposlenost.

DARKO - BAJINA BASTA

pre 11 godina

Ovo je samo jos jedna u nizu dobrih stvari koje ce se desiti izmedju nas i prijateljske Rumunije. Jos jedna plodonosna saradnja kako za saobracaj tako i za mnoge druge zajednicke intrerese ove dve bliske zemlje. Svakako da izgradnjom pomenutog auto-puta obezbedice se bolja povezanost izmedju dve zemlje, a time i daleko bolji protok putnika i robe, sto ce se pozitivno odraziti ne samo na Beograd, vec i na ostale delove Srbije koji su objektivno receno bili gotovo zaboravljeni .

Endži

pre 11 godina

Sasvim opravdana težnja da se poboljša povezanost sa okruženjem, bolji infrastrukturni uslovi logično za rezultat imaju i veću zainteresovanost investitora.

Kubanac

pre 11 godina

Kada bi sa svakom zemljom koja je učesnica samita dogovorili makar po jedan projekat, kao ovaj sa Rumunijom, Srbija bi imala ogromne koristi a očigledno je da će broj dogovorenih poslovnih poduhvata biti višestruko veći.

Kasija

pre 11 godina

Jako je vazno izgraditi i odrzavati dobre odnose kako sa susedima, tako i sa zemljama u svetu. Cvrsta spoljna politika otvara vrata novim investitorima, sto mnogo znaci, jer se ulaze na taj nacin u ekonomski razvoj nase zemlje i otvaraju se nova radna mesta.

kengur7

pre 11 godina

Treba se sto bolje saobracajno povezati sa zemljama u regionu, tako necemo biti crna rupa na mapama velikih firmi koje planiraju da sire svoje trziste ka Balkanu... Takvim pristupom im izlazimo u susret i postajemo nezaobilazni deo njihovih planova za dalje sirenje...

Boris 91

pre 11 godina

Povezivanje Srbije sa evropom je najvažnije, za početak za to su nam potrebni dobri putevi. Nema dobrog turizma bez sigurnih, brzih puteva.

štambill

pre 11 godina

Realizacija autoputa BG-Temišvar mora biti prioritet, jer će se time rasteretiti regionalni i lokalni putevi na kojima je poginulo mnogo ljudi. O efektu koji će naplata putarina imati na budžet ne treba ni trošiti reči, korak po korak i Srbija postaje najvažnija država u ovom delu Evrope.

milkica

pre 11 godina

Izgradnjom ovog auto-puta znacajno bi se popravilo stanje infrastrukture u Srbiji, a takodje bi se znacajno povecao protok robe, usluga i ljudi izmedju Srbije i Rumunije. Nadamo se da ce se izgraditi i poboljsati i olaksati ljudima prevoz.

Geforce

pre 11 godina

Za izgradnju tog putnog pravca najvise su zainteresovani Italijani, koji u Rumuniji imaju vise hiljada preduzeca.Ovo je jos jedan sjajan projekat Vlade.

deda Miloje

pre 11 godina

Infrastrukturni projekat je jako vazan kako za Srbiju, tako I za Rumuniju.
(Pelin, 16. decembar 2014 11:55)
Problem Srbije i jeste infrastruktura. Znaju svi koji su krenuli na bilo koju stranu sveta van naših granica. Jedino su kod nas putevi "autostrada" - bukvalno!

Ljubomir

pre 11 godina

@Eto, sve se moze, kada se hoce.
(Braco, 16. decembar 2014 11:50)

Naravno, uvek smo bili sampioni u obecavanju bolje buducnosti i sta CE se sve izgraditi jednog dana i tako u nedogled u poslednjih 25 godina.
Sad sto najveci broj tih dogovora nije video svetlo dana, a ono malo sto je videlo je u fazi pocetka radova vec 25 godina, to nije bitno. Bitno da carsija ima o cemu da prica, sta ce biti kada bude. Javi se da cestitas AKO IKAD to bude zavrseno.

Dalibor J

pre 11 godina

Beograd predstavlja najbitniji ekonomski i privredni centar, ne samo u Srbiji, već i u regionu. Izgradnjom autoputa Beograd-Temišvar značajno bi se povećao protok robe, usluga i ljudi izmedju Srbije i Rumunije.

Konfučije

pre 11 godina

Uz autoput Beograd - Temišvar, čak 22 sporazuma će biti potpisano sa kineskim kompanijama što će nam doneti i 22 nove investicije u naša preduzeća i infrastrukturu.

Prle

pre 11 godina

@cvetic: druze, opusti se skroz, mi koji dajemo komentare 'protiv' davali smo i onima prethodnima, ne brini i tako komentarisu uglavnom ljudi koji su umorni od rokova, prioriteta, obecanja, a na kraju nista. Uradite nesto, vec jednom, da vidimo da ste poceli i zavrsili kako treba, pa cemo mozda da imamo poverenja u to sto vas Veliki Vodja radi ... I samo da znas, druze, poverenje se jako lako gubi, potrebne su godine i godine da bi se steklo ponovo, a vi, botovi, nesto ne doprinosite tome ...

Dule Pančevo

pre 11 godina

Za početak završite koridor 10 koji "gradite" 20 godina, i završite obilaznicu oko Beograda. E tek onda možete da pričate i lažete narod o auto putu do Crne Gore (tzv. koridor 11) i auto putu do Rumunije. Koliko ste nesposobni vi nećete ni koridor 10 završiti u narednih 5 godina, a kamoli nešto drugo.

Borac

pre 11 godina

Ajte molim vas obezbedite prvo prohodnost vozova kod Kosjerica.Sest meseci niste sposobni pola kilometra pruge da popravite a i dalje hocete da pisete studije izvodljivosti.

seljak e

pre 11 godina

Jos jedan premijer koji obecava auto-put Beograd-Temisvar. Od 1992. do sada izbrojte, koliko je bilo premijera. I svi su povodom ovog izjavljivali isto sto i Vucic. A znate li koliko je od tada do danas napravljeno kilometara auto-puta? Manje od 3 km.

pin

pre 11 godina

Komentari su zanimljiviji od vesti, odnosno ovo nije vest, ovo je objava. Znači utrkivanje botova i hejtera + ovaj Dankelle koji ne zna da Temišvar nije prestonica Rumunije. Komični ste.A i ja što se ložim sa vama, ionako me ne objavljuju.

dobrivoje

pre 11 godina

Ima li ko u Srbiji da raymislja o eventualnom poluautoputu i dobroj pruyi iymedju Pozarevca i Negotina,kako bi priblizili Vlasku niziju,Bukurest,Konstancu i Odesu Beogradu i time obeybedili sigurnu veyu tim regionima sa Zapadnom Evropom,preko Srbije.
To je strateski jako vazan pravac ako ne zelimo da budemo slepo crevo u ovom delu Evrope.
Temisvar je vazan,vaznije ya Srbiju je autoput Novi Sad-Sabac.

pionir zoki

pre 11 godina

Apelujem na administratore, da pored hronoloski, preporuceni i nepreporuceni uvedu i rubriku "totalno glupi i nemastoviti". Pa da tamo svrstaju one koji tamo i pripadaju. A ne da nerviraju posten svet.

Ziveo Kralj Dragutin!

pre 11 godina

Kad bi Beograd bio u EU (ili kad Temisvar ne bi) taj bi put imao jako mnogo smisla (recimo - Temisvar bi bio najblizi alternativni aerodrom). Ovako... moze biti "prioritet"... nakon jedno 30-tak precih. Ko bi isao tim putem? Kojim dobrom? Bilo s jedne, bilo s druge strane.

Života

pre 11 godina

Kakva bi mi bila država da nemamo ambicije da napredujemo i gradimo, sada kada nam je pružena šansa treba sve to pametno iskoristiti.

ZOKS71

pre 11 godina

Nema sumnje da bi se izgradnjom ovog auto-puta poboljsao i olaksao protok robe izmedju Rumunije i Srbije . Tu vidim i mogucnost uposljavanja domacih firmi koje bi radile na izgradnji istog .

Picolo

pre 11 godina

Projekti bilo infrastrukturni ili ekonomski značajni su kako za Srbiju, tako i za regione, jer se time postiže bolja povezanost i saradnja.

Dragan Kolarov

pre 11 godina

Sa svim susedima i zemljama iz regiona imamo teme za razgovor i sa svima mozemo da dogovaramo projekte koji ce nam pomoci u prometu ljudi i roba kao sto je ovaj auto put izmedju Beograda i Temisvara. Srbija i Rumunija su male zemlje i moraju da se bore za sebe i za svaku mogucnost da ojacaju svoju ekonomiju a za to su najpogodniji infrastrukturni projekti poput auto puta i druge stvari koje se razmatraju kao sto je mogucnost izgradnje gasnog koridora ili ucesce u projektu Transbalkanski koridor koji bi omogucio razmenu elektricne energije i povecao energetsku stabilnost.

Sergio

pre 11 godina

Geografski položaj Srbije je takav da se na njenom tlu ukršta veliki broj puteva, koji povezuje različite delove Evrope. Iz tog razloga neophodno je da se ulaže u infrastrukturu. Pored toga, razvijena infrastruktura značajno doprinosi i privlačenju novih investitora, a i turista.

Miloš

pre 11 godina

Ovo je jedna dobra vest za našu zemlju, pre sve za saobraćaj. Izgradnjom ovog auto-puta nesumljivo bi se povećao protok robe izmedju naše zemlje i Rumunije. Izgradnja ovog auto-puta unapredila bi i našu putnu infrastrukturu.

Šizika

pre 11 godina

Uz autoput Beograd - Temišvar, čak 22 sporazuma će biti potpisano sa kineskim kompanijama što će nam doneti i 22 nove investicije u naša preduzeća i infrastrukturu.

herkules s

pre 11 godina

pre svega , odlican primer je povezivanje zemalja infrastrukturnim projektom kao sto je autoput, zatim pokusaj obezbedjenja ,odnosno pronalazenja nacina da se obezbedi energetska stabilnost i Srbije i Rumunije pokazuju da ove zemlje zele i trgovinski i ekonomski bolje da saradjuju i imaju obostranu korist.

Joj bre....

pre 11 godina

Ajmo polako.
Prosecan godisnji dnevni saobracaj (PGDS) na prilazu Vrscu je 2013.god bio 4012 vozila, a iza Vrsca, ka granicnom prelazu je zabelezeno 1136 vozilo. Oba podatka su sa automatskih brojaca. Dakle, nije interpolacija.
Uzgred, putnickih automobila (PA) ima pre Vrsca oko 91.5% u saobracajnom toku, a posle Vrsca oko 85%.

Dakle?

I da se zna, nisam protiv gradjenja drumske, a ni ostale infrastrukture. Samo ne dopustam da mi neko zabija glavu u pesak!!!

A o prioritetima, na osnovu funkcionalnog vrednovanja....

Drugi put....

Viki

pre 11 godina

Ovaj projekat treba realizovati jer u Temišvaru ima dosta Srba a i spajanje sa Rumunijom boljim autoputem bi bilo od velikog značaja za obadve države.

Sa 22 si tropa

pre 11 godina

Podne proslo tri minuta, a gradjani Srbije već dobili:
-Autoput do Temišvara
-Brzu prugu do Pešte
-Novu luku na Dunavu
-Bescarinsku zonu u Krnjači
-Autoput Bar-Brodarevo sa ČETIRI trake
-Revitalizaciju TE Kostolac
-Prodadosmo PKB (samo još pare da "legnu")
-Obilaznicu obilaznice oko Beograda
-Most kod Vinče...
A u Milanovcu nemaju ispravna kola (sanitet) da prevezu teško bolesno dete do bolnice?
Ili smo mnooooooooogo glup narod, ili nam nešto sipaju u vodu pa nam je ovoliko lepo i ravno.

pera ložač

pre 11 godina

Autoput Beograd - Temišvar je od izuzetnog značaja kako za Srbiju, tako i za Rumuniju. Pored toga što bi ta bitna saobraćajnica povezala dve prestonice, izgradnja auto-puta bi uposlila domaće građevinske firme i samim tim smanjila nezaposlenost.
(Dankelle, 16. decembar 2014 12:12)

Ovaj BOT ni ne zna da Temišvar nije prestonica Rumunije. Idi brate nek ti Slina kupi doktorat

Jack

pre 11 godina

Ali trebalo bi i rumuni da izgrade dalje od Temišvara nešto. Džaba autoput do tamo, ako dalje nema.
(Siniša, 16. decembar 2014 12:02)

Da li si ikad bio u Rumuniji? Rumunija je u pogledu puteva za Srbiju Nemacka! Steta sto od ovog puta naravno nece biti nista, ako ne racunamo novinske clanke i predizborna obecanja, inace bi mozda i video gde su Rumuni, a gde smo mi. Jeste, isti oni Rumuni sto su nadnicili kod nas za 1 crvenu od jutra do mraka.

Prle

pre 11 godina

@cvetic: druze, opusti se skroz, mi koji dajemo komentare 'protiv' davali smo i onima prethodnima, ne brini i tako komentarisu uglavnom ljudi koji su umorni od rokova, prioriteta, obecanja, a na kraju nista. Uradite nesto, vec jednom, da vidimo da ste poceli i zavrsili kako treba, pa cemo mozda da imamo poverenja u to sto vas Veliki Vodja radi ... I samo da znas, druze, poverenje se jako lako gubi, potrebne su godine i godine da bi se steklo ponovo, a vi, botovi, nesto ne doprinosite tome ...

Dule Pančevo

pre 11 godina

Za početak završite koridor 10 koji "gradite" 20 godina, i završite obilaznicu oko Beograda. E tek onda možete da pričate i lažete narod o auto putu do Crne Gore (tzv. koridor 11) i auto putu do Rumunije. Koliko ste nesposobni vi nećete ni koridor 10 završiti u narednih 5 godina, a kamoli nešto drugo.

Ljubomir

pre 11 godina

@Eto, sve se moze, kada se hoce.
(Braco, 16. decembar 2014 11:50)

Naravno, uvek smo bili sampioni u obecavanju bolje buducnosti i sta CE se sve izgraditi jednog dana i tako u nedogled u poslednjih 25 godina.
Sad sto najveci broj tih dogovora nije video svetlo dana, a ono malo sto je videlo je u fazi pocetka radova vec 25 godina, to nije bitno. Bitno da carsija ima o cemu da prica, sta ce biti kada bude. Javi se da cestitas AKO IKAD to bude zavrseno.

Borac

pre 11 godina

Ajte molim vas obezbedite prvo prohodnost vozova kod Kosjerica.Sest meseci niste sposobni pola kilometra pruge da popravite a i dalje hocete da pisete studije izvodljivosti.

pionir zoki

pre 11 godina

Apelujem na administratore, da pored hronoloski, preporuceni i nepreporuceni uvedu i rubriku "totalno glupi i nemastoviti". Pa da tamo svrstaju one koji tamo i pripadaju. A ne da nerviraju posten svet.

Ziveo Kralj Dragutin!

pre 11 godina

Kad bi Beograd bio u EU (ili kad Temisvar ne bi) taj bi put imao jako mnogo smisla (recimo - Temisvar bi bio najblizi alternativni aerodrom). Ovako... moze biti "prioritet"... nakon jedno 30-tak precih. Ko bi isao tim putem? Kojim dobrom? Bilo s jedne, bilo s druge strane.

seljak e

pre 11 godina

Jos jedan premijer koji obecava auto-put Beograd-Temisvar. Od 1992. do sada izbrojte, koliko je bilo premijera. I svi su povodom ovog izjavljivali isto sto i Vucic. A znate li koliko je od tada do danas napravljeno kilometara auto-puta? Manje od 3 km.

dobrivoje

pre 11 godina

Ima li ko u Srbiji da raymislja o eventualnom poluautoputu i dobroj pruyi iymedju Pozarevca i Negotina,kako bi priblizili Vlasku niziju,Bukurest,Konstancu i Odesu Beogradu i time obeybedili sigurnu veyu tim regionima sa Zapadnom Evropom,preko Srbije.
To je strateski jako vazan pravac ako ne zelimo da budemo slepo crevo u ovom delu Evrope.
Temisvar je vazan,vaznije ya Srbiju je autoput Novi Sad-Sabac.

cvetic

pre 11 godina

Vi sto negativno komentarisete ne znate dalje od nosa, ljubomor i ste i zlobni !!! Svaka ideja nesto znaci i veliko bravo za Vladu, a problem je sto prethodnici nisu ni ideje imali pa samim tim ni projekte niti realizaciju.

pin

pre 11 godina

Komentari su zanimljiviji od vesti, odnosno ovo nije vest, ovo je objava. Znači utrkivanje botova i hejtera + ovaj Dankelle koji ne zna da Temišvar nije prestonica Rumunije. Komični ste.A i ja što se ložim sa vama, ionako me ne objavljuju.

Dankelle

pre 11 godina

Autoput Beograd - Temišvar je od izuzetnog značaja kako za Srbiju, tako i za Rumuniju. Pored toga što bi ta bitna saobraćajnica povezala dve prestonice, izgradnja auto-puta bi uposlila domaće građevinske firme i samim tim smanjila nezaposlenost.

glogov_kolac

pre 11 godina

Povezivanje sa susednim drzavama je uvek dobro. Prijateljski odnosi su potrebni sa svima a kamoli sa komsijama. Neko bi taj auto-put morao da pravi tako da bi se i nezaposlenost smanjila pored ostalih beneficija...

Zla barbika

pre 11 godina

Srbija i Rumunija su uvek održavale dobrosusedske odnose. Infrastrukturni projekat auto-put Temišvar-Beograd je značajan kako za Srbiju tako za Ruminiju. Pored toga jako je važna zajednička saradnja obe države vezana Transbalkanski koridor Pančevo - Rašice, kojim bi bila poboljšana razmena struje i sistem transmisije i koji bi Srbiju i Rumuniju povezao sa Evropom i obezbedio energetsku stabilnost obe zemlje. Svaki vid saradnje Srbije i realizacija nekog projekta je samo dokaz da Srbija ide putem uspeha, nakon toliko godina propadanja.

Markoni

pre 11 godina

S obzirom na stanje nasih puteva, kao i njihov nedostatak u nekim delovima zemlje svaki kilometar asfalta je dobrodosao. A i saradnju na energetskom planu takodje ne treba zanemariti.

DimaDima

pre 11 godina

Izgradnja autoputa Beograd-Temisvar ce imati veliki znacaj za gradjane Srbije i Rumunije koji putuju na ovoj relaciji, ali ce doneti i puno koristi i unaprediti bileteralnu saradnju da tradicionalna suseda koja su uvek krasili dobrosusedski odnosi.

Vladan

pre 11 godina

Izgradnjom ovog auto-puta znacajno bi se popravilo stanje infrastrukture u Srbiji, a takodje bi se znacajno povecao protok robe, usluga i ljudi izmedju Srbije i Rumunije.

DarkoDare

pre 11 godina

Uvek se isplati ulaganje u infrastrukturu. U pogledu infrastrukture Srbija zaostaje za nekim okolnim drzavama poput Rumunije ili Hrvatske koje imaju daleko bolje puteve, ali verujem da ce se ovakvim projektima stanje bitno popraviti.

Dusan_ako

pre 11 godina

Srbija ima stratešku poziciju na balkanu i kroz našu zemlju ukršta se dosta puteva Evrope. Bitni su nam dobri putevi, i to je na neki način izvor prihoda.

Kubanac

pre 11 godina

Kada bi sa svakom zemljom koja je učesnica samita dogovorili makar po jedan projekat, kao ovaj sa Rumunijom, Srbija bi imala ogromne koristi a očigledno je da će broj dogovorenih poslovnih poduhvata biti višestruko veći.

Kasija

pre 11 godina

Jako je vazno izgraditi i odrzavati dobre odnose kako sa susedima, tako i sa zemljama u svetu. Cvrsta spoljna politika otvara vrata novim investitorima, sto mnogo znaci, jer se ulaze na taj nacin u ekonomski razvoj nase zemlje i otvaraju se nova radna mesta.

kengur7

pre 11 godina

Treba se sto bolje saobracajno povezati sa zemljama u regionu, tako necemo biti crna rupa na mapama velikih firmi koje planiraju da sire svoje trziste ka Balkanu... Takvim pristupom im izlazimo u susret i postajemo nezaobilazni deo njihovih planova za dalje sirenje...

Endži

pre 11 godina

Sasvim opravdana težnja da se poboljša povezanost sa okruženjem, bolji infrastrukturni uslovi logično za rezultat imaju i veću zainteresovanost investitora.

A.Ratinac

pre 11 godina

Autoput Beograd - Temišvar je od izuzetnog značaja kako za Srbiju, tako i za Rumuniju, a izgradnja auto-puta bi uposlila domaće građevinske firme i samim tim smanjila nezaposlenost.

deda Miloje

pre 11 godina

Infrastrukturni projekat je jako vazan kako za Srbiju, tako I za Rumuniju.
(Pelin, 16. decembar 2014 11:55)
Problem Srbije i jeste infrastruktura. Znaju svi koji su krenuli na bilo koju stranu sveta van naših granica. Jedino su kod nas putevi "autostrada" - bukvalno!

Labud

pre 11 godina

Ovaj autoput je definitivno prioritet i mora se uraditi sve kako bi se ovaj projekat što pre i u potpunosti realizovao. Nadam se da ćemo nastaviti da razvijamo odnose i saradnju sa Rumunijom i u narednom periodu. Mora se uraditi sve kako bi se održala stabilnost u regionu, u to nema sumnje.

Boris 91

pre 11 godina

Povezivanje Srbije sa evropom je najvažnije, za početak za to su nam potrebni dobri putevi. Nema dobrog turizma bez sigurnih, brzih puteva.

milkica

pre 11 godina

Izgradnjom ovog auto-puta znacajno bi se popravilo stanje infrastrukture u Srbiji, a takodje bi se znacajno povecao protok robe, usluga i ljudi izmedju Srbije i Rumunije. Nadamo se da ce se izgraditi i poboljsati i olaksati ljudima prevoz.

Rivaldo

pre 11 godina

To je projekat koji je planiran odavno,ali nekako uvek odlagan iz nekih nepojmljivih razloga.Sve sto ljude povezuje i omogucava laksi zivot bi svakako trebalo da ima prioritet.

vesna

pre 11 godina

Pronalaženje načina za finasiranje auto puta Temišvar-Beograd bi u mnogome olakšalo ekonomsku saradnju,kao i mogućnost veće cirkulacije ljudi u turističkom periodu.

ZOKS71

pre 11 godina

Nema sumnje da bi se izgradnjom ovog auto-puta poboljsao i olaksao protok robe izmedju Rumunije i Srbije . Tu vidim i mogucnost uposljavanja domacih firmi koje bi radile na izgradnji istog .

Šizika

pre 11 godina

Uz autoput Beograd - Temišvar, čak 22 sporazuma će biti potpisano sa kineskim kompanijama što će nam doneti i 22 nove investicije u naša preduzeća i infrastrukturu.

Picolo

pre 11 godina

Projekti bilo infrastrukturni ili ekonomski značajni su kako za Srbiju, tako i za regione, jer se time postiže bolja povezanost i saradnja.

štambill

pre 11 godina

Realizacija autoputa BG-Temišvar mora biti prioritet, jer će se time rasteretiti regionalni i lokalni putevi na kojima je poginulo mnogo ljudi. O efektu koji će naplata putarina imati na budžet ne treba ni trošiti reči, korak po korak i Srbija postaje najvažnija država u ovom delu Evrope.

Dalibor J

pre 11 godina

Beograd predstavlja najbitniji ekonomski i privredni centar, ne samo u Srbiji, već i u regionu. Izgradnjom autoputa Beograd-Temišvar značajno bi se povećao protok robe, usluga i ljudi izmedju Srbije i Rumunije.

Vasilisa

pre 11 godina

Pa ovo je fantastično!! Najzad se nećemo stideti svojih auto-puteva, pruga... Vučić je baš mudro uspeo da u svoje ime, a na tudj račun pobere kajmak izmedju Azijske i Evropske saradnje.

Konfučije

pre 11 godina

Uz autoput Beograd - Temišvar, čak 22 sporazuma će biti potpisano sa kineskim kompanijama što će nam doneti i 22 nove investicije u naša preduzeća i infrastrukturu.

herkules s

pre 11 godina

pre svega , odlican primer je povezivanje zemalja infrastrukturnim projektom kao sto je autoput, zatim pokusaj obezbedjenja ,odnosno pronalazenja nacina da se obezbedi energetska stabilnost i Srbije i Rumunije pokazuju da ove zemlje zele i trgovinski i ekonomski bolje da saradjuju i imaju obostranu korist.

Geforce

pre 11 godina

Za izgradnju tog putnog pravca najvise su zainteresovani Italijani, koji u Rumuniji imaju vise hiljada preduzeca.Ovo je jos jedan sjajan projekat Vlade.

DARKO - BAJINA BASTA

pre 11 godina

Ovo je samo jos jedna u nizu dobrih stvari koje ce se desiti izmedju nas i prijateljske Rumunije. Jos jedna plodonosna saradnja kako za saobracaj tako i za mnoge druge zajednicke intrerese ove dve bliske zemlje. Svakako da izgradnjom pomenutog auto-puta obezbedice se bolja povezanost izmedju dve zemlje, a time i daleko bolji protok putnika i robe, sto ce se pozitivno odraziti ne samo na Beograd, vec i na ostale delove Srbije koji su objektivno receno bili gotovo zaboravljeni .

Urke

pre 11 godina

Ako Kinezi daju povoljne kredite, za 3 do 5 godina je moguće da se ova dva grada spoje modernim auto-putem.
Treba imati viziju i upornost na animiranju stranih investitora za ovaj projekat.

Mary

pre 11 godina

Rumunija i Srbija mogu jos uspesnije da saradjuju na zajednickim infrastrukturnim projektima. Posle samita ce se intenzivirati na radu studiji izvodljivosti na izgradnji auto - puta Temisvar - Beograd.

Joj bre....

pre 11 godina

Ajmo polako.
Prosecan godisnji dnevni saobracaj (PGDS) na prilazu Vrscu je 2013.god bio 4012 vozila, a iza Vrsca, ka granicnom prelazu je zabelezeno 1136 vozilo. Oba podatka su sa automatskih brojaca. Dakle, nije interpolacija.
Uzgred, putnickih automobila (PA) ima pre Vrsca oko 91.5% u saobracajnom toku, a posle Vrsca oko 85%.

Dakle?

I da se zna, nisam protiv gradjenja drumske, a ni ostale infrastrukture. Samo ne dopustam da mi neko zabija glavu u pesak!!!

A o prioritetima, na osnovu funkcionalnog vrednovanja....

Drugi put....

Viki

pre 11 godina

Ovaj projekat treba realizovati jer u Temišvaru ima dosta Srba a i spajanje sa Rumunijom boljim autoputem bi bilo od velikog značaja za obadve države.

Života

pre 11 godina

Kakva bi mi bila država da nemamo ambicije da napredujemo i gradimo, sada kada nam je pružena šansa treba sve to pametno iskoristiti.

Dragan Kolarov

pre 11 godina

Sa svim susedima i zemljama iz regiona imamo teme za razgovor i sa svima mozemo da dogovaramo projekte koji ce nam pomoci u prometu ljudi i roba kao sto je ovaj auto put izmedju Beograda i Temisvara. Srbija i Rumunija su male zemlje i moraju da se bore za sebe i za svaku mogucnost da ojacaju svoju ekonomiju a za to su najpogodniji infrastrukturni projekti poput auto puta i druge stvari koje se razmatraju kao sto je mogucnost izgradnje gasnog koridora ili ucesce u projektu Transbalkanski koridor koji bi omogucio razmenu elektricne energije i povecao energetsku stabilnost.

Sergio

pre 11 godina

Geografski položaj Srbije je takav da se na njenom tlu ukršta veliki broj puteva, koji povezuje različite delove Evrope. Iz tog razloga neophodno je da se ulaže u infrastrukturu. Pored toga, razvijena infrastruktura značajno doprinosi i privlačenju novih investitora, a i turista.

Miloš

pre 11 godina

Ovo je jedna dobra vest za našu zemlju, pre sve za saobraćaj. Izgradnjom ovog auto-puta nesumljivo bi se povećao protok robe izmedju naše zemlje i Rumunije. Izgradnja ovog auto-puta unapredila bi i našu putnu infrastrukturu.