Ponedeljak, 27.05.2013.

10:11

Ispod Vojvodine leži more gasa

Ispod Vojvodine nalazi se Panonsko more gasa vrednog prema realnim procenama nekoliko milijardi dolara, ali je najveći problem do sada bio kako ga izvaditi.

Izvor: Dnevnik

Ispod Vojvodine leži more gasa IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

145 Komentari

Sortiraj po:

Banatski

pre 12 godina

Kako god okrenes, BANAT nadrlja.
Rafinerija Nafte Pančevo, rusko, rusko begoradsko. Banatski dvor, ista priča.
Sve bušotine u Srbiji, u Banatu. Sve je to rusko. Azotara, Petrohemija... rusko, rusko beogradsko,
Gasprom Srbijagas itd.
U najgorem slučaju, ako nije rusko ili beogradsko, onda je novosadsko!
I onda kao...Banat ima budućnost??
Rasprodali su Srbiju, Vojvodinu, Banat, a i dalje se kunete u neku braću ili naše političare.
Zemlja debila.

Milan. Z.

pre 12 godina

Da sam mogao pretpostaviti jos dok sam bio srednjoskolac, tamo 1881-2...da ce Srbija postati ruska gubernija i prcija, nikada se ne bih vracao iz inostranstva nazad. Cak ni na odmor. Pa zar smo dotle dosli da nam pijani i bahati Rusi vode drzavu, a ni svoju ne mogu. U Rusiji sem Moskve, Sant Petersburga i jos nekoliko mesta, narod zivi kao u 19 veku, kriminal im nikada nije bio jaci, a zivot jeftiniji! Alo bre braco Srbi, zar smo postali toliki mazohisti da zarad nekog nepostojeceg bratstva, srljamo u ralje ruskog medveda? Danas je Rusija u boljim odnosima sa Nemackom, nego sa ijednom drugom drzavom na svetu, a Vi se jos palite.

bojan zr

pre 12 godina

Jeste, ali Ameri ne placaju drugima za njihove prirodne resurse, nego ti uvedu demokratiju a ti im onda iz zahvalnosti dajes gas...
(v, 28. maj 2013 06:53)

Pa dobro, ako vec ne placaju kao sto ti kazes, zasto se onda Dubai, Kuvajt, Katar, Saudijska Arabija kupaju u parama, prave onolike zgrade, gradove, vestacaka ostrva, policija im ima ferarije kao patrolne automobile i ostala preterivanja koja ove zemlje cine od viska para ?
Jedine zemlje koje su bogate naftom, a i pored toga siromasne, su one iz bivseg sovjetskog bloka.
Pitam li se zasto.

Срба

pre 12 godina

Мислите испод Баната, а паре ће у Нови Сад и Београд као и до сад. НИС је Српско-Руска фирма, видим у коментарима многи би се обрадовали Амери да дођу...

drski vojvodjanski dzabalebarosi

pre 12 godina

@naše - vaše, 27. maj 2013 20:30
Kakva glupost.
Po misljenju nabedjenih vojvodjana ono sto oni koriste iz "Srbije" oni uredno placaju, a mi ono sto koristimo iz vojvodine ne placamo, nego nam oni poklanjanju.
Separatistcka vojvodjanska propaganda ravna idiotizmu.

@Bogu fala sto sam lala, 27. maj 2013
Vojvodini struju treba iskljuciti, a NISu treba zabraniti poslovanje na teritoriji centralne Srbije i resen problem. Svoju struju cemo prodavati skuplje, izgraditi svoju naftnu industriju i necemo trpeti vojvodjansku pljacku i slusati vojvodjanske gluposti.

Zoran Bukvic

pre 12 godina

"samo sto taj gas vise nije nas. poklonili su rusima sva naftna i gasna polja. ziveo dinkic i njegova politika destrukcije!|"

Dinkicevu demagogiju vishe ne kupujem, covek vishe ni sam sebi ne veruje, ali se dobro secam da je bio PROTIV prodaje NIS-a Rusima za smesne pare.

ironija

pre 12 godina

SAD su primetile da u je u Vojvodini došlo do ozbiljnog kršenja ljudskih prava. Uspostavljanje demokratije bi trebalo uskoro da počne...

Makijaveli

pre 12 godina

NIS? Mislite Gazprom Njeft? :) Srbija će sigurno videti koristi od ruske firme i ta sredstva neće nestati u fantomskim transakcijama i malverzacijama. Ja verujem našim ministrima i dobroj volji poslanika. Ja im verujem. Biće bolje. Da. -.-

v

pre 12 godina

"Nije li eksploatacija gasa u nadležnosti Srbijagasa?Treba li ruski NIS pored nafte sad i gas da nam uzima i daje 3% na ime rudne rente? Ko je ovde lud??
(Darko, 27. maj 2013 18:42)"

Trebalo bi tako da bude, ali nije, jer je Tadic finalizirao ono sto je Kostunica zapoceo prodajom NIS-a i nalazista nafte sa dodavanjem prava na eksploataciju i gasa.
Tako da je sve rusko.
Ali dobro je sto smo sve dali Rusima, ovi na zapadu bi nam jos nesto i platili za sve to, a kome jos trebaju pare !?
Ovako nemamo nista, ali smo bar dali braci, zar ne ?
(bojan zr, 27. maj 2013 23:40)

Jeste, ali Ameri ne placaju drugima za njihove prirodne resurse, nego ti uvedu demokratiju a ti im onda iz zahvalnosti dajes gas...

bojan zr

pre 12 godina

sinak, prirodni resursi su u vlasnistvu Srbije, a pravo na eksploataciju je nesto drugo.
(Swedenonline, 27. maj 2013 23:44)

pa dobro tatak, a kad oni sve to iscuclaju (eksploatisu) sta onda ostane u vlasnistvu Srbije?

Bane

pre 12 godina

Samo da kazem da prodaja NIS- ga je ucinila od najveceg gubitasa u Srbiji do preduzeca sa najevecom dobiti. I Dinkic je bio protivnik te prodaje. I nije prodato 100% Rusima, vec i nasa drzava ima udeo tu. Plus zaradjuje na porez na njegovu dobit. Povecan je kvalitet goriva, kroz skupe investicije Rusa. I ljudi iz Banata bi imali korist ako stvarno krene sa busenjem tako sto ce se otvoriti radna mesta.

banacanin

pre 12 godina

Mesto gde se najvise u drzavi eksploatise nafta dobija skoro nista, sve ide za pancevo i novi sad i salje se dalje.
Rus koji je kupio NIS, ima toliko naprednu tehnologiju, da ce svu naftu izvaditi, a da necemo izgurati penziju (trenutno imam 25 godina). Ko nam je kriv sto smo celu drzavu rasprodali, i treba da gladujemo!

&*#

pre 12 godina

Au, ima gasa, to je lose po nas. Gde ima gasa tu dodju Ameri da uvedu demokratiju... (v, 27. maj 2013 23:00)

Ne brini, došli Rusi da nam uvedu bratstvo.

Бинср

pre 12 godina

Па док је НИС био у 100 посто државном власништву био је ГУБИТАШ. Како објаснити да фирма која тргује нафтом а притом је и монополиста је губиташ. Е па то је специјалност српских политичара, извлачење пара из јавних предузећа, па онда дижемо кредите од страних лихвара да би те губитке окрпили...Сада Србија поседује 49 посто Нис-а и има веће приходе него када ј имала 100 посто, јер Руси не трпе лопове. НИС је једина институција у Србији која је очишћена од подобних и где раде они који треба да раде, тако да ако буде пара од гаса, Србији иде 49 посто што није мала пара. А и да је остао државни неби ми имали паре да уложимо у вађење гаса него бисмо звали неког ко има па би ту биле опет комбинације већ свима познате...

sumadinac

pre 12 godina

Ma kakav gas,kakvi bakraci! Pa ako se krene u taj projekat tu ce glavni da budu likovi kao sto su Pajtic,Bajatovic,Vucic...sve strucni i obrazovani kadrovi.Ima Vojvodina cela da odleti u vazduh od njihove strcunosti.Bolje to ne dirati kad je vec gas tu zadnjh nekoliko miliona godina moze da odlezi jos malo dok ne dodju neki bolji Srbi ili ko god drugi.

bojan zr

pre 12 godina

"Nije li eksploatacija gasa u nadležnosti Srbijagasa?Treba li ruski NIS pored nafte sad i gas da nam uzima i daje 3% na ime rudne rente? Ko je ovde lud??
(Darko, 27. maj 2013 18:42)"

Trebalo bi tako da bude, ali nije, jer je Tadic finalizirao ono sto je Kostunica zapoceo prodajom NIS-a i nalazista nafte sa dodavanjem prava na eksploataciju i gasa.
Tako da je sve rusko.
Ali dobro je sto smo sve dali Rusima, ovi na zapadu bi nam jos nesto i platili za sve to, a kome jos trebaju pare !?
Ovako nemamo nista, ali smo bar dali braci, zar ne ?

Swedenonline

pre 12 godina

Dimitrije, Banat, 27. maj 2013 21:01)...
sinak, prirodni resursi su u vlasnistvu Srbije, a pravo na eksploataciju je nesto drugo.

bosko bg

pre 12 godina

naše-vaše@ Evo ja ti potpisujem da Beograđani nemaju ništa od toga, što ne znači da nemaju i beogradski (i lokalni i republički) političari koji su silom prilike stacionirani u Beogradu, nisu Beograđani krivi što se narodna banka, kovnica novca, nacionalna štedionica, Ministarstvo ekonomije nalaze u Beogradu...inače..svi imate po barem jednog rođaka koji vam je u Beogradu pa jel ga to optužujete da krade od vas?
Evo proste računice, 2.000.000 stanovnika (nema toliko ali zbog računanja da bude prosto) 10% su bogati to je znači 200.000 bogatih koji stvaraju privid da se u Beogradu dobro živi...ostali koji čine 90%(preko milion stanovnika) živi kao i ostali u Srbiji...

Hogar

pre 12 godina

VIC IZ VREMENA S.MILOŠEVIĆA-...Zbog čega je ženama u Vojvodini ZABRANJENO DA NOSE ŠTIKLE?
Pa da ne bi bušile zemlju, jer gde god zgaze krene nafta ili gas...
Izgleda se istorija ponavlja-Kada god je kriza, krene se sa istim pričama!

hik

pre 12 godina

'Da se zenama u Vojvodini zabrane stikle, da kojim slucajem ne izbuse koju rupu sa gasom, pa stvarno koliki bi to gubitak bio.'
Ma hajte koja je to vest zamajavanje naroda i priprema otcepljenja Vojvodine. Jos jedna vaja na vidiku. Ja opet kazem ajde da govorimo o slicnosti, a ne o razlikama.

Dimitrije, Banat

pre 12 godina

Vojvodina od toga ne bi imala ni cvonjka.
Vlada Srbije, jedna, druga, treca... poklonila je sva nalazista ispod Srbije, ruskoj kompaniji.
Sve ispod Vojvodine, kao i ispod Srbije, pripada RUSIMA.
Nista tu nije ni vojvodjansko ni srpsko, kako vec... A jos manje ima veze sa Evropom, Amerima itd.
Nama je svejedno da li su to istine ili lazi, ako jeste, Rusi imaju prava da vade i da rade sa tim sta hoce.
Preradjivace u ruskim raninerijama, Pancevo, Novi Sad, i prodavace ovcama u Srbiji.
Ako nesto i dobije Srbija tj. Beograd, Vojvodina od toga nema nista.
NIS, rafinerije nafte, Pancevo-Novi sad, kao i Banatski dvor, plus sve sto ima ispod Vojvodine, u vlasnitvu je Rusa i Beograda.
Sutra, kada bi Vojvodina rekla DOSTA i ZBOGOM, ima debelih razloga za to!
Ovo je jedan od mnogih...

phreak

pre 12 godina

@phreak, 27. maj 2013 13:04

A, bre, što ste dosadni... CELA Srbija daje BGD-u, a to se onda kroz plate I penzije vraća,... OK, usput se I "malo" ukrade ali, ko ti kaže da se nije ukralo od moravskog okruga nego samo od vojvođanskog??

Dosadni ste vise...
(Samouk, 27. maj 2013 19:00)

Ja nisam rekao da se krade samo od Vojvodine.

Nema koristi

pre 12 godina

Vidim da mnogi likuju kako ćemo imati koristi i para.

Samo da podsetim - kada ste prodali NAŠ Naftagas, dali ste Rusima pravo na eksploataciju nafte i gasa tj. sve što oni izvade, sve je njihovo.

Imaćemo ŠIPAK od svega toga.

Tako su Rusi uspeli da isplate celu investiciju za godinu i po dana, sve što smo gradili 50 godina.

Svaka vam čast. Pozdrav iz nedovoljno razvijenog regiona - Vojvodine.

naše - vaše

pre 12 godina

@bosko
To je sve zajednicko..na taj gas ima pravo i neko iz Novog Sada,neko iz Niša,neko iz Užica..kao što npr. neko u Vojvodini dobija struju iz Obrenovca..razumes..sve je to uzajamno povezano i nema moje tvoj. Sve je nase!

Uvek neko iz bg-a kaže da je to sve naše... kako to da nikada niko iz Vojvodine nije rekao da šume u Srbiji pripadaju i Vojvodjanima... mi pošteno plaćamo kada neko poseče šumu u Srbiji i doveze drva u Vojvodinu, kako to da se niko iz Vojvodine ne javi kada se nešto vredno pojavi u Srbji.. Vojvođani ne dobijaju struju, već je plaćaju!

Na kraju niko od običnog naroda neće imati vajde od toga ali taj pristup beograđana počine da vređa...

oooops!!!

pre 12 godina

ih pa kad sada napravimo monopol, možda čak i da uvedemo sankcije onima koji su ih nama uvodili. .. ovo me podseća na vreme kada se Mira Marković šetala Banatom, pa sa štiklama pronašla naftu

Samouk

pre 12 godina

@phreak, 27. maj 2013 13:04

A, bre, što ste dosadni... CELA Srbija daje BGD-u, a to se onda kroz plate I penzije vraća,... OK, usput se I "malo" ukrade ali, ko ti kaže da se nije ukralo od moravskog okruga nego samo od vojvođanskog??

Dosadni ste vise...

Greed

pre 12 godina

Hahaha, pa ovo je sou! :)) neko napali naivcine da je vojvodina kuvajt i onda krece standardni hejt da su nam “Rusi sve uzeli“. A da pola NISa nije 2008. prodato ovima, ko zna da li bi ga danas uopste bilo

Darko

pre 12 godina

Nije li eksploatacija gasa u nadležnosti Srbijagasa?Treba li ruski NIS pored nafte sad i gas da nam uzima i daje 3% na ime rudne rente? Ko je ovde lud??

Srdjan Milosevic

pre 12 godina

Eto resenja svih nasih problema, necemo morati nista da radimo, zivecemo od banatskog gasa. Kao braca Rusi od sibirskog gasa. I nafte.
Zivelo bratstvo i prijateljstvo dva bratska naroda.
Ziveli gas i nafta.
Zivele pecene seve i kolaci koji padaju sa neba.
Ziveli Putin i Nikolic. Zivele njihove svite.

Bogu fala sto sam lala

pre 12 godina

'ajd redom... Prodaja NIS-a rusima je bila ogromna greska. Od kad su preuzeli povecali su eksploataciju nafte iz Banata na maksimum da sto pre isisiaju svu naftu dok je naftna renta bezobrazno mala (3%). Verovatno to sada hoce i sa gasom da urade. Sa druge strane Rusi su "utegli" NIS i stali na kraj izvlacenju/kradji para iz istog i on je vrlo brzo postao profitabilna firma. (Svaka im cast... Ko je nama kriv pa to nismo mogli/znali sami da uradimo)... Pre povecanja nivoa eksploatacije godisnje se iz vojvodjanske zemlje vadilo nafte u vrednosti od oko 400 miliona evra! Drzava je prodala NIS za toliko i sad po tom osnovu (naftna renta) dobija svega 3% od toga a mogla je da ima svih 400 miliona. Tako da je prodaja NIS-a bila iskljucivo politicka i delo je dr. Kalasnjikov-a.

Neko je napomenuo da Vojvodina "dobija" struju iz Obrenovca. Greska! Vojvodina KUPUJE struju iz Obrenovca i placa. Mozda neki po Srbiji i BG-u "dobijaju", ali to ovde nije slucaj.

Ako Srbija nastavi ovako da se ponasa prema Vojvodini, to 100% vodi ka nekom obliku nezavisnosti i pitanje je samo dana...

daba

pre 12 godina

Posto najvise gasa uvozimo iz Rusije, a ta ista Rusija kontrolise nas energetski sektor cisto sumnjam da ce se to vaditi u skorije vreme, al dobro vazno da se mi zaludjujemo...

crnaguja

pre 12 godina

Na samo nekoliko kilometara od granice sa Madjarskom u okolini Segedina nalazi se jedno od najvećih gasnih onshore polja u Evropi, Mako gasno polje, sa rezervama između 600 i 1500 milijardi kubnih metara, sa pretpostavkom da se rezeve pruzaju i na sever i na jug ka Vojvodini. Jedina začkoljica je ta što to nije konvencionalno ležište dostupno sadašnjim tehnologijama, već nekonvencionalno tight sand ležište, za čiju eksploataciju je potrebna tehnologija koja se primenjuje u eksploataciji gasa iz škriljaca, a tu tehnologiju poseduju samo zapadni naftni giganti. Stoga, bez Chevron, Shell Oil, Exxon, BP itd možemo samo da se oblizujemo poput mačka na džigericu.
P.S. Pošto će moj komentar verovatno izazvati salvu komentara tipa uzeće nam sve i neće nam ništa ostaviti, bla, bla, truć, truć, odmah da kažem i da strane naftne kompanije plaćaju oko 40% vrednosti nafte ili gasa koji ispumpaju zemlji domaćinu, za razliku od 3% kolko nam plate naša slovenska braća

Bole

pre 12 godina

Uzmes olovlu u ruke i izracunas. 10% sami proizvodimo - to je 670 miliona kubika, proizilazi da nam treba oko 8,5 milijardi godisnje! Znaci negde oko 3,5 godina eksploatacije, pod uslovom da je kaloricna moc zadovoljavajuca, a sa tim smo u Banatu uvek imali problema...
Nista epohalno.

Jeti

pre 12 godina

(sale novosadjanin)Na gomilu pametnih komentara uvek se nadje i dosta glupih.U ovom trenutku ti si lider na toj tabeli i trenutni sampion sa ubedljivom prednoscu!!Srbija nije uvek bila sa Vojvodinom kroz svoju dugu istoriju.I tada je postojala i zivela.Ako ne bude pameti i razuma i dodje do podele zivece i Srbija kao i Vojvodina.

band

pre 12 godina

KOJA JE RAZLIKA IZMEDJU SRBIJE I vOJVODINE ?Vojvodina moze sama !!!!!!!!! (sale novosadjanin, 27. maj 2013 13:46)Danas svako može sam,to nikakav problem nije.Srbija,tačnije Šumadija i istočna Srbija je to uspela u daleko težim uslovima u 19 veku,a kada je to u istoriji Vojvodina bila sama(samostalna)?Samo u životu je mnogo lakše zajedno!

realna

pre 12 godina

Tako je to kod nas,imamo svega,ali nemamo pametnih i sposobnih da to realizuju(mislim na drzavu)!Imamo nasu plodnu ravnicu da prehranimo milione,plodnu zemlju za uzgajanje organske hrane,imamo vetar da ga iskoristimo za el.energiju,imamo gas,imamo termomineralne izvore za banjski turizam,imamo multikulturu,imamo prelepe salase za seoski turizam,imamo dobre,vredne ljude,a ne autonomase,imamo Frusku goru,imamo jos mnogo toga,ali ovoj drzavi nije to prioritet!Prioritet su "Kovacevici",prioritet su gluposti,a ova drzava Srbija je toliko bogata,ali to vide drugi,a ne mi!

trifun

pre 12 godina

Jos 1992 americki naftni casopis ,,World Oil,, doneo je precizne podatke da:Rumunija i Panonska nizija u celini leze na gasno naftnim poljima. Do sad su se ova predvidjana ostvarila u Austriji i Rumuniji. Po iskustvu koje imam u radu sa Rusima mislim da se njima ne zuri i da ce odugovlaciti sa stvarnim ulaganjima u oblasti eksploatacije gasa i nafte. Bitno je OVO, DA NASE OPSTINE GDE SE GAS I NAFTA EKSPLATISU POSTAVE ZAHTEV NISu UNISTAVATE NASU ZEMLJU PLATITE. ODNOSNO NEMOZETE UCI U POLJA AKO NE PLACATE RENTU. Pozdrav srecno

Novosađanin NS

pre 12 godina

Nažalost, tipičan senzacionalizam naših novinara.
U tekstu piše da su otkrivena tri mala nalazišta gasa,
a u naslovu da Vojvodina leži na moru gasa.

roach

pre 12 godina

Ja znam da u Banatu, u ataru izmedju sela Boka i Konak ima jedno ogromno nalazište gasa, gde je pokušana eksploatacija, ali zbog konfiguracije terena to je obustavljeno, zbog rizika da ne dodje do velike erupcije. Nakon toga ta bušotina je zapušena, ali je mesto obeleženo. Navodno, nemamo stručnjake dovoljno kvalifikovane da bi sa takvih mesta mogli da eksploatišemo gas.

dule

pre 12 godina

Ispade da je dobro sto smo prodali NIS rusima...da su bili neki ameri ili neko treci sad ne bi bilo price o deklaraciji vec o dobrosusedskim odnosima sa Vojvodinom i sporazumom za datum2...

Milica

pre 12 godina

To sto su iskopali dve male busotine ne znaci da Vojvodina lezi na nafti. I da lezi sto ovi nasi to nisu iskopali nego su dozvolili da NIS propada dok ga Rusi nisu kupili. Raspad sistema je bio tamo a vi sada samo kujete neke zavere.

Vukodav

pre 12 godina

samo sto taj gas vise nije nas. poklonili su rusima sva naftna i gasna polja. ziveo dinkic i njegova politika destrukcije!
(djole, 27. maj 2013 11:31)

Slabo vam je pamćenje, djole. Dinkić je u to vreme bio jedini političar iz vlasti protiv prodaje NIS-a rusima ispod cene.
I Čeda je bio protiv ali je on bio opozicija.

Nego valjda neće NATO da se angažuje da oslobodi vojvođanine sa sve gasom :) Možda upravo zbog Rusa neće smeti :)

Vladimir P

pre 12 godina

Nece biti problema da se gas izvadi ako Bajatovic ostane na celu Srbijagasa. Ako ga slucajno smene Srbija nikada nece moci da izvadi taj gas jer je potrebno naci menadzera (godine) kakav je Bajatovic a takav ne postoji na zemaljskom saru.

vosa

pre 12 godina

U Pocerini u podnožoju planine Cera leže režerve zlata u iznosu od 170.000,oo tona zlata i srebra. Dovešćemo crnce da rade u rudnicima a mi ćemo prodavati zlato i lepo i lagodno živeti naredni sto godina. (vlajko, 27. maj 2013 12:33).... zasto crnce ... ma zandarmerija je na raspolaganju... :-)

kimi

pre 12 godina

@bosko bg,

i jos nesto zaboravih.. poredjenje koje si napravio je skroz nelogicno.. jer ovo je prirodna stvar koja se eto slucajno nalazi na teritoriji APV tj Banata .. a Obrenovac nije sam od sebe nastao nego ga je neko i izgradio zar ne? Izmedju ostalih i vojvodjani.

I nije tu rec o nikakvoj podeli ,uostalom zasto se onda NS zove NS ili ZR ZR ili KG KG..? zasto nismo svi Beograd? .. toliko o logicnosti podela.

phreak

pre 12 godina

kimi@ Nema tu "opet da maznu nase pare iz Vojvodine" To je sve zajednicko..na taj gas ima pravo i neko iz Novog Sada,neko iz Niša,neko iz Užica..kao što npr. neko u Vojvodini dobija struju iz Obrenovca..razumes..sve je to uzajamno povezano i nema moje tvoj. Sve je nase! Ali većina samo gleda danas podeli,zato nam je ovako...
(bosko bg, 27. maj 2013 11:38)

Sve je to naše, ali nekako uvek završi u Beogradu.

Bob Rock

pre 12 godina

@(Bozidar, 27. maj 2013 12:46)

Prijatelju, nis je ne prodao, nego poklonio izvesni legalista poznatiji pod nadimkom doktor kalasnjikov koji je izvesno vreme bio predsednik SRJ, a onda premijer srbije, a u vreme dok je on bio premijer, desile su se najvece pljacke u privatizaciji... Sve sto vucic danas "istrazuje" se desilo za vreme vladavine legalista...

goran

pre 12 godina

Kada pročitam ovakav naslov zapitam se šta će Srbiji Južni tok? Pa mi imamo gasa za potrebe cele Evrope. A sa uljnim škriljcima i nafte ko Emirati. Al mi volimo da se patimo i ne želimo to sve da iskoristimo. Samo pričamo i teoretišemo a niko da napravi ni običan sistem za navodnjavanje nego gledamo u nebo da li će biti kiše. Mi ni vodu nismo u stanju da iskoristimo a ne gas i uljne škriljce.

@Bozidar

pre 12 godina

Vise je Gazprom investirao u NIS od 2008., nego EU u Srbiju. Mani se izlizanih floskula i mucni glavom-od firme na ivici propasti postala je kompanija koja puni 13% drzavnog budzeta.

Milan Nis

pre 12 godina

Znaci,to ipak nije bila samo legenda,kada je gdja sa cvetom u kosi,nagazila stiklom u Vojvodini,a ono pokuljala nafta ili gas bese,nemogu da se setim,pred neke izbore,tamo 90-tih.
Ili lezimo na milijardama ili ce opet neki izbori.

vosa

pre 12 godina

..... to nije nikakva novost na 1200 metara topla voda a na 1500 prirodni gas ... zato smo se bunili protiv prodaje nase imovine bacuskama.

Zora

pre 12 godina

Kakva je razlika za nas, vezano za zavisnost, da li Rusi eksploatisu svoj gas kod nas ili kod sebe. Mi cemo ga i dalje kupovati od njih, a od skuvane ribe nema vise akvarijuma (Djindjic). Skuvali smo ribe, prodali smo NIS, i to je istorija. Mozemo biti frustrirani i skoditi dalje sami sebi ili paziti da ne pustimo neko novo kuvanje ribe.

Us put, da pomognemo svojoj svesti i savesti, treba da uklonimo sa javne funkcije sve one pojedince koji su ucestvovali u takvoj prodaji NIS-a. Manimo se kolektivne krivice zvane DOS, DS, SPS, SRS i pocnimo sa individualnom krivicom, institucionalno. A u medjuvremenu zivot ide dalje i dajte da nga unapredjujemo.

kimi

pre 12 godina

@bosko bg,

druze nisi me razumeo .. ,mene zanima koliko od tih para ce dobiti APV i sam Banat tj ta mesta gde se nalazi taj gas , a opet je neka druga prica recimo to ko ima pravo na gas ili sta god drugo.. pa onaj koji ce moci da plati to, a znamo svi da su platise u Vojvodini najredovnije.

kom obojci, kom opanci (nama naravno obojci)!!!

pre 12 godina

Kasno Marko na Kosovo stize!!! NIS smo bukvalno poklonili nasoj braci Rusima, pa cemo sad da im placamo i nas gas!!!

drski vojvodjanski dzabalebarosi

pre 12 godina

@Zinida Tikazem, 27. maj 2013 11:08

Aleksinac leži na 180 mlrd. $ nafte.
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2011&mm=12&dd=19&nav_id=566767
180 je malo vise od 12, a to je samo 40% lezista u centralnoj Srbiji.
450 milijardi je malo vise od 12.

Marko

pre 12 godina

12 milijardi u Vojvodini, 180 milijardi u okolini Aleksinca... Pa jos kad stignu Tominih 100 milijardi za investicije, pa kopanje kanala do Soluna... Proizvodnja cipova (i to Intel procesora!!!!), hi-tech vojnih raketa, dovodjenje Mercedesa, gradnja novih elektrana...
Nemci ce postati nasi gastarbajteri, a ne mi njihovi. :) Imacemo standard kao Katar i UAE i necemo nista morati raditi. Eventualno cemo graditi mega gradjevine koje ce zaseniti pilon...

Pamet

pre 12 godina

Nikola, ma imamo mi sve , tacno , ali Pameti nemamo, i tu je ona nenadoknadiva steta. Dajes drugima pravo da Eksploatisu tvoju zemlju,i da te jasu kako god hoce. Pitam se ko bi na tako nesto pristao? cudo ne vidjena.

F1

pre 12 godina

@Zinida Tikazem, 27. maj 2013 11:08
!@#$%^ te vojvodina.
I centralna Srbija lezi na uljnim skriljcima iz kojih navodno moze da se ostvari od 60 do 180 milijardi evra dobiti samo iz nalazista u Aleksincu.
A to je samo 40% svih nalazista, sto znaci da centralna Srbija moze ostvariti dobit od 150 do 450 milijardi evra samo na skriljcima.

Bozidar

pre 12 godina

prethodna vlast prodala NIS,nista od silnih para koje su obecavali narodu,a sad ce ceo plen da uzme Gasprom. A ovo bi Srbiju izvadilo iz krize i onda bi svi bolje ziveli ako je tacno da su tolike kolicine.
Pa Tadicu nikad vise neces ni doci na vlast,ukopao si Srbiju tri hiljade kilometara ispod ovog mora gasa.

vlajko

pre 12 godina

U Pocerini u podnožoju planine Cera leže režerve zlata u iznosu od 170.000,oo tona zlata i srebra. Dovešćemo crnce da rade u rudnicima a mi ćemo prodavati zlato i lepo i lagodno živeti naredni sto godina.

***************

pre 12 godina

Nisu to nikakve nove tehnologije, a i videćemo koliko je to more i kakav je kvalitet gasa u pitanju. Ko zna, taj zna o čemu pričam.

vlada

pre 12 godina

Da smo pametni ko sto nismo i da imamo sposobne i odgovorne preduzetnike pa da od ovoga napravimo dobar posao mozda bi i bilo nesto od nas.ali ne vojvodina muzara,banat republika,rusi...rajetinsko komunisticki mentalitet!

bosko bg

pre 12 godina

kimi@ Nema tu "opet da maznu nase pare iz Vojvodine" To je sve zajednicko..na taj gas ima pravo i neko iz Novog Sada,neko iz Niša,neko iz Užica..kao što npr. neko u Vojvodini dobija struju iz Obrenovca..razumes..sve je to uzajamno povezano i nema moje tvoj. Sve je nase! Ali većina samo gleda danas podeli,zato nam je ovako...

Zinida Tikazem

pre 12 godina

a zasto da ne pokrecu pitanje vojvodine,i sta melenci ima od toga,evo ja sam iz melenaca bas cu da vidim sta ce da se desi.zivela slobodna vojvodina koja lezi na gasu;-)

Milan

pre 12 godina

I??

Kad krece zabrinutost za ljudska prava i demokratiju u Vojvodini?

Licitiram: zabrinutost krece do kraja godine,a humanitarna intervencija do kraja 2014.

Ostali posetioci su slobodni da iznesu svoju pretpostavku:)

Mrki

pre 12 godina

Nece Banat ni kinte videti od toga... zna se ko uzima kajmak(Novi Sad, Beograd, Gazprom), a zemljiste ostaje zaparlozeno i kao stvoreno da se snimi neki nastavak "Pobesnelog Maksa" ili "Totalnog Opoziva"...

sofronije sovra

pre 12 godina

prodajem njivu u banatu, 2 katastarska jutra povrsine, uz nju ide i podzemno nalaziste gasa ali samo u granicama njive, cena fiksna 1 milion evra

sofronije sovra

pre 12 godina

prodajem njivu u banatu, 2 katastarska jutra povrsine, uz nju ide i podzemno nalaziste gasa ali samo u granicama njive, cena fiksna 1 milion evra

Marko

pre 12 godina

12 milijardi u Vojvodini, 180 milijardi u okolini Aleksinca... Pa jos kad stignu Tominih 100 milijardi za investicije, pa kopanje kanala do Soluna... Proizvodnja cipova (i to Intel procesora!!!!), hi-tech vojnih raketa, dovodjenje Mercedesa, gradnja novih elektrana...
Nemci ce postati nasi gastarbajteri, a ne mi njihovi. :) Imacemo standard kao Katar i UAE i necemo nista morati raditi. Eventualno cemo graditi mega gradjevine koje ce zaseniti pilon...

Zinida Tikazem

pre 12 godina

a zasto da ne pokrecu pitanje vojvodine,i sta melenci ima od toga,evo ja sam iz melenaca bas cu da vidim sta ce da se desi.zivela slobodna vojvodina koja lezi na gasu;-)

Mrki

pre 12 godina

Nece Banat ni kinte videti od toga... zna se ko uzima kajmak(Novi Sad, Beograd, Gazprom), a zemljiste ostaje zaparlozeno i kao stvoreno da se snimi neki nastavak "Pobesnelog Maksa" ili "Totalnog Opoziva"...

bosko bg

pre 12 godina

kimi@ Nema tu "opet da maznu nase pare iz Vojvodine" To je sve zajednicko..na taj gas ima pravo i neko iz Novog Sada,neko iz Niša,neko iz Užica..kao što npr. neko u Vojvodini dobija struju iz Obrenovca..razumes..sve je to uzajamno povezano i nema moje tvoj. Sve je nase! Ali većina samo gleda danas podeli,zato nam je ovako...

crnaguja

pre 12 godina

Na samo nekoliko kilometara od granice sa Madjarskom u okolini Segedina nalazi se jedno od najvećih gasnih onshore polja u Evropi, Mako gasno polje, sa rezervama između 600 i 1500 milijardi kubnih metara, sa pretpostavkom da se rezeve pruzaju i na sever i na jug ka Vojvodini. Jedina začkoljica je ta što to nije konvencionalno ležište dostupno sadašnjim tehnologijama, već nekonvencionalno tight sand ležište, za čiju eksploataciju je potrebna tehnologija koja se primenjuje u eksploataciji gasa iz škriljaca, a tu tehnologiju poseduju samo zapadni naftni giganti. Stoga, bez Chevron, Shell Oil, Exxon, BP itd možemo samo da se oblizujemo poput mačka na džigericu.
P.S. Pošto će moj komentar verovatno izazvati salvu komentara tipa uzeće nam sve i neće nam ništa ostaviti, bla, bla, truć, truć, odmah da kažem i da strane naftne kompanije plaćaju oko 40% vrednosti nafte ili gasa koji ispumpaju zemlji domaćinu, za razliku od 3% kolko nam plate naša slovenska braća

Pamet

pre 12 godina

Nikola, ma imamo mi sve , tacno , ali Pameti nemamo, i tu je ona nenadoknadiva steta. Dajes drugima pravo da Eksploatisu tvoju zemlju,i da te jasu kako god hoce. Pitam se ko bi na tako nesto pristao? cudo ne vidjena.

Milan

pre 12 godina

I??

Kad krece zabrinutost za ljudska prava i demokratiju u Vojvodini?

Licitiram: zabrinutost krece do kraja godine,a humanitarna intervencija do kraja 2014.

Ostali posetioci su slobodni da iznesu svoju pretpostavku:)

kom obojci, kom opanci (nama naravno obojci)!!!

pre 12 godina

Kasno Marko na Kosovo stize!!! NIS smo bukvalno poklonili nasoj braci Rusima, pa cemo sad da im placamo i nas gas!!!

Bogu fala sto sam lala

pre 12 godina

'ajd redom... Prodaja NIS-a rusima je bila ogromna greska. Od kad su preuzeli povecali su eksploataciju nafte iz Banata na maksimum da sto pre isisiaju svu naftu dok je naftna renta bezobrazno mala (3%). Verovatno to sada hoce i sa gasom da urade. Sa druge strane Rusi su "utegli" NIS i stali na kraj izvlacenju/kradji para iz istog i on je vrlo brzo postao profitabilna firma. (Svaka im cast... Ko je nama kriv pa to nismo mogli/znali sami da uradimo)... Pre povecanja nivoa eksploatacije godisnje se iz vojvodjanske zemlje vadilo nafte u vrednosti od oko 400 miliona evra! Drzava je prodala NIS za toliko i sad po tom osnovu (naftna renta) dobija svega 3% od toga a mogla je da ima svih 400 miliona. Tako da je prodaja NIS-a bila iskljucivo politicka i delo je dr. Kalasnjikov-a.

Neko je napomenuo da Vojvodina "dobija" struju iz Obrenovca. Greska! Vojvodina KUPUJE struju iz Obrenovca i placa. Mozda neki po Srbiji i BG-u "dobijaju", ali to ovde nije slucaj.

Ako Srbija nastavi ovako da se ponasa prema Vojvodini, to 100% vodi ka nekom obliku nezavisnosti i pitanje je samo dana...

Bob Rock

pre 12 godina

@(Bozidar, 27. maj 2013 12:46)

Prijatelju, nis je ne prodao, nego poklonio izvesni legalista poznatiji pod nadimkom doktor kalasnjikov koji je izvesno vreme bio predsednik SRJ, a onda premijer srbije, a u vreme dok je on bio premijer, desile su se najvece pljacke u privatizaciji... Sve sto vucic danas "istrazuje" se desilo za vreme vladavine legalista...

band

pre 12 godina

KOJA JE RAZLIKA IZMEDJU SRBIJE I vOJVODINE ?Vojvodina moze sama !!!!!!!!! (sale novosadjanin, 27. maj 2013 13:46)Danas svako može sam,to nikakav problem nije.Srbija,tačnije Šumadija i istočna Srbija je to uspela u daleko težim uslovima u 19 veku,a kada je to u istoriji Vojvodina bila sama(samostalna)?Samo u životu je mnogo lakše zajedno!

***************

pre 12 godina

Nisu to nikakve nove tehnologije, a i videćemo koliko je to more i kakav je kvalitet gasa u pitanju. Ko zna, taj zna o čemu pričam.

Vladimir P

pre 12 godina

Nece biti problema da se gas izvadi ako Bajatovic ostane na celu Srbijagasa. Ako ga slucajno smene Srbija nikada nece moci da izvadi taj gas jer je potrebno naci menadzera (godine) kakav je Bajatovic a takav ne postoji na zemaljskom saru.

Novosađanin NS

pre 12 godina

Nažalost, tipičan senzacionalizam naših novinara.
U tekstu piše da su otkrivena tri mala nalazišta gasa,
a u naslovu da Vojvodina leži na moru gasa.

Bozidar

pre 12 godina

prethodna vlast prodala NIS,nista od silnih para koje su obecavali narodu,a sad ce ceo plen da uzme Gasprom. A ovo bi Srbiju izvadilo iz krize i onda bi svi bolje ziveli ako je tacno da su tolike kolicine.
Pa Tadicu nikad vise neces ni doci na vlast,ukopao si Srbiju tri hiljade kilometara ispod ovog mora gasa.

vlada

pre 12 godina

Da smo pametni ko sto nismo i da imamo sposobne i odgovorne preduzetnike pa da od ovoga napravimo dobar posao mozda bi i bilo nesto od nas.ali ne vojvodina muzara,banat republika,rusi...rajetinsko komunisticki mentalitet!

vlajko

pre 12 godina

U Pocerini u podnožoju planine Cera leže režerve zlata u iznosu od 170.000,oo tona zlata i srebra. Dovešćemo crnce da rade u rudnicima a mi ćemo prodavati zlato i lepo i lagodno živeti naredni sto godina.

Vukodav

pre 12 godina

samo sto taj gas vise nije nas. poklonili su rusima sva naftna i gasna polja. ziveo dinkic i njegova politika destrukcije!
(djole, 27. maj 2013 11:31)

Slabo vam je pamćenje, djole. Dinkić je u to vreme bio jedini političar iz vlasti protiv prodaje NIS-a rusima ispod cene.
I Čeda je bio protiv ali je on bio opozicija.

Nego valjda neće NATO da se angažuje da oslobodi vojvođanine sa sve gasom :) Možda upravo zbog Rusa neće smeti :)

realna

pre 12 godina

Tako je to kod nas,imamo svega,ali nemamo pametnih i sposobnih da to realizuju(mislim na drzavu)!Imamo nasu plodnu ravnicu da prehranimo milione,plodnu zemlju za uzgajanje organske hrane,imamo vetar da ga iskoristimo za el.energiju,imamo gas,imamo termomineralne izvore za banjski turizam,imamo multikulturu,imamo prelepe salase za seoski turizam,imamo dobre,vredne ljude,a ne autonomase,imamo Frusku goru,imamo jos mnogo toga,ali ovoj drzavi nije to prioritet!Prioritet su "Kovacevici",prioritet su gluposti,a ova drzava Srbija je toliko bogata,ali to vide drugi,a ne mi!

daba

pre 12 godina

Posto najvise gasa uvozimo iz Rusije, a ta ista Rusija kontrolise nas energetski sektor cisto sumnjam da ce se to vaditi u skorije vreme, al dobro vazno da se mi zaludjujemo...

Srdjan Milosevic

pre 12 godina

Eto resenja svih nasih problema, necemo morati nista da radimo, zivecemo od banatskog gasa. Kao braca Rusi od sibirskog gasa. I nafte.
Zivelo bratstvo i prijateljstvo dva bratska naroda.
Ziveli gas i nafta.
Zivele pecene seve i kolaci koji padaju sa neba.
Ziveli Putin i Nikolic. Zivele njihove svite.

Milica

pre 12 godina

To sto su iskopali dve male busotine ne znaci da Vojvodina lezi na nafti. I da lezi sto ovi nasi to nisu iskopali nego su dozvolili da NIS propada dok ga Rusi nisu kupili. Raspad sistema je bio tamo a vi sada samo kujete neke zavere.

Greed

pre 12 godina

Hahaha, pa ovo je sou! :)) neko napali naivcine da je vojvodina kuvajt i onda krece standardni hejt da su nam “Rusi sve uzeli“. A da pola NISa nije 2008. prodato ovima, ko zna da li bi ga danas uopste bilo

Hogar

pre 12 godina

VIC IZ VREMENA S.MILOŠEVIĆA-...Zbog čega je ženama u Vojvodini ZABRANJENO DA NOSE ŠTIKLE?
Pa da ne bi bušile zemlju, jer gde god zgaze krene nafta ili gas...
Izgleda se istorija ponavlja-Kada god je kriza, krene se sa istim pričama!

phreak

pre 12 godina

kimi@ Nema tu "opet da maznu nase pare iz Vojvodine" To je sve zajednicko..na taj gas ima pravo i neko iz Novog Sada,neko iz Niša,neko iz Užica..kao što npr. neko u Vojvodini dobija struju iz Obrenovca..razumes..sve je to uzajamno povezano i nema moje tvoj. Sve je nase! Ali većina samo gleda danas podeli,zato nam je ovako...
(bosko bg, 27. maj 2013 11:38)

Sve je to naše, ali nekako uvek završi u Beogradu.

Bole

pre 12 godina

Uzmes olovlu u ruke i izracunas. 10% sami proizvodimo - to je 670 miliona kubika, proizilazi da nam treba oko 8,5 milijardi godisnje! Znaci negde oko 3,5 godina eksploatacije, pod uslovom da je kaloricna moc zadovoljavajuca, a sa tim smo u Banatu uvek imali problema...
Nista epohalno.

goran

pre 12 godina

Kada pročitam ovakav naslov zapitam se šta će Srbiji Južni tok? Pa mi imamo gasa za potrebe cele Evrope. A sa uljnim škriljcima i nafte ko Emirati. Al mi volimo da se patimo i ne želimo to sve da iskoristimo. Samo pričamo i teoretišemo a niko da napravi ni običan sistem za navodnjavanje nego gledamo u nebo da li će biti kiše. Mi ni vodu nismo u stanju da iskoristimo a ne gas i uljne škriljce.

trifun

pre 12 godina

Jos 1992 americki naftni casopis ,,World Oil,, doneo je precizne podatke da:Rumunija i Panonska nizija u celini leze na gasno naftnim poljima. Do sad su se ova predvidjana ostvarila u Austriji i Rumuniji. Po iskustvu koje imam u radu sa Rusima mislim da se njima ne zuri i da ce odugovlaciti sa stvarnim ulaganjima u oblasti eksploatacije gasa i nafte. Bitno je OVO, DA NASE OPSTINE GDE SE GAS I NAFTA EKSPLATISU POSTAVE ZAHTEV NISu UNISTAVATE NASU ZEMLJU PLATITE. ODNOSNO NEMOZETE UCI U POLJA AKO NE PLACATE RENTU. Pozdrav srecno

@Bozidar

pre 12 godina

Vise je Gazprom investirao u NIS od 2008., nego EU u Srbiju. Mani se izlizanih floskula i mucni glavom-od firme na ivici propasti postala je kompanija koja puni 13% drzavnog budzeta.

F1

pre 12 godina

@Zinida Tikazem, 27. maj 2013 11:08
!@#$%^ te vojvodina.
I centralna Srbija lezi na uljnim skriljcima iz kojih navodno moze da se ostvari od 60 do 180 milijardi evra dobiti samo iz nalazista u Aleksincu.
A to je samo 40% svih nalazista, sto znaci da centralna Srbija moze ostvariti dobit od 150 do 450 milijardi evra samo na skriljcima.

vosa

pre 12 godina

U Pocerini u podnožoju planine Cera leže režerve zlata u iznosu od 170.000,oo tona zlata i srebra. Dovešćemo crnce da rade u rudnicima a mi ćemo prodavati zlato i lepo i lagodno živeti naredni sto godina. (vlajko, 27. maj 2013 12:33).... zasto crnce ... ma zandarmerija je na raspolaganju... :-)

roach

pre 12 godina

Ja znam da u Banatu, u ataru izmedju sela Boka i Konak ima jedno ogromno nalazište gasa, gde je pokušana eksploatacija, ali zbog konfiguracije terena to je obustavljeno, zbog rizika da ne dodje do velike erupcije. Nakon toga ta bušotina je zapušena, ali je mesto obeleženo. Navodno, nemamo stručnjake dovoljno kvalifikovane da bi sa takvih mesta mogli da eksploatišemo gas.

bosko bg

pre 12 godina

naše-vaše@ Evo ja ti potpisujem da Beograđani nemaju ništa od toga, što ne znači da nemaju i beogradski (i lokalni i republički) političari koji su silom prilike stacionirani u Beogradu, nisu Beograđani krivi što se narodna banka, kovnica novca, nacionalna štedionica, Ministarstvo ekonomije nalaze u Beogradu...inače..svi imate po barem jednog rođaka koji vam je u Beogradu pa jel ga to optužujete da krade od vas?
Evo proste računice, 2.000.000 stanovnika (nema toliko ali zbog računanja da bude prosto) 10% su bogati to je znači 200.000 bogatih koji stvaraju privid da se u Beogradu dobro živi...ostali koji čine 90%(preko milion stanovnika) živi kao i ostali u Srbiji...

Samouk

pre 12 godina

@phreak, 27. maj 2013 13:04

A, bre, što ste dosadni... CELA Srbija daje BGD-u, a to se onda kroz plate I penzije vraća,... OK, usput se I "malo" ukrade ali, ko ti kaže da se nije ukralo od moravskog okruga nego samo od vojvođanskog??

Dosadni ste vise...

Jeti

pre 12 godina

(sale novosadjanin)Na gomilu pametnih komentara uvek se nadje i dosta glupih.U ovom trenutku ti si lider na toj tabeli i trenutni sampion sa ubedljivom prednoscu!!Srbija nije uvek bila sa Vojvodinom kroz svoju dugu istoriju.I tada je postojala i zivela.Ako ne bude pameti i razuma i dodje do podele zivece i Srbija kao i Vojvodina.

Nema koristi

pre 12 godina

Vidim da mnogi likuju kako ćemo imati koristi i para.

Samo da podsetim - kada ste prodali NAŠ Naftagas, dali ste Rusima pravo na eksploataciju nafte i gasa tj. sve što oni izvade, sve je njihovo.

Imaćemo ŠIPAK od svega toga.

Tako su Rusi uspeli da isplate celu investiciju za godinu i po dana, sve što smo gradili 50 godina.

Svaka vam čast. Pozdrav iz nedovoljno razvijenog regiona - Vojvodine.

Dimitrije, Banat

pre 12 godina

Vojvodina od toga ne bi imala ni cvonjka.
Vlada Srbije, jedna, druga, treca... poklonila je sva nalazista ispod Srbije, ruskoj kompaniji.
Sve ispod Vojvodine, kao i ispod Srbije, pripada RUSIMA.
Nista tu nije ni vojvodjansko ni srpsko, kako vec... A jos manje ima veze sa Evropom, Amerima itd.
Nama je svejedno da li su to istine ili lazi, ako jeste, Rusi imaju prava da vade i da rade sa tim sta hoce.
Preradjivace u ruskim raninerijama, Pancevo, Novi Sad, i prodavace ovcama u Srbiji.
Ako nesto i dobije Srbija tj. Beograd, Vojvodina od toga nema nista.
NIS, rafinerije nafte, Pancevo-Novi sad, kao i Banatski dvor, plus sve sto ima ispod Vojvodine, u vlasnitvu je Rusa i Beograda.
Sutra, kada bi Vojvodina rekla DOSTA i ZBOGOM, ima debelih razloga za to!
Ovo je jedan od mnogih...

kimi

pre 12 godina

@bosko bg,

druze nisi me razumeo .. ,mene zanima koliko od tih para ce dobiti APV i sam Banat tj ta mesta gde se nalazi taj gas , a opet je neka druga prica recimo to ko ima pravo na gas ili sta god drugo.. pa onaj koji ce moci da plati to, a znamo svi da su platise u Vojvodini najredovnije.

drski vojvodjanski dzabalebarosi

pre 12 godina

@Zinida Tikazem, 27. maj 2013 11:08

Aleksinac leži na 180 mlrd. $ nafte.
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2011&mm=12&dd=19&nav_id=566767
180 je malo vise od 12, a to je samo 40% lezista u centralnoj Srbiji.
450 milijardi je malo vise od 12.

Darko

pre 12 godina

Nije li eksploatacija gasa u nadležnosti Srbijagasa?Treba li ruski NIS pored nafte sad i gas da nam uzima i daje 3% na ime rudne rente? Ko je ovde lud??

vosa

pre 12 godina

..... to nije nikakva novost na 1200 metara topla voda a na 1500 prirodni gas ... zato smo se bunili protiv prodaje nase imovine bacuskama.

Milan Nis

pre 12 godina

Znaci,to ipak nije bila samo legenda,kada je gdja sa cvetom u kosi,nagazila stiklom u Vojvodini,a ono pokuljala nafta ili gas bese,nemogu da se setim,pred neke izbore,tamo 90-tih.
Ili lezimo na milijardama ili ce opet neki izbori.

Zora

pre 12 godina

Kakva je razlika za nas, vezano za zavisnost, da li Rusi eksploatisu svoj gas kod nas ili kod sebe. Mi cemo ga i dalje kupovati od njih, a od skuvane ribe nema vise akvarijuma (Djindjic). Skuvali smo ribe, prodali smo NIS, i to je istorija. Mozemo biti frustrirani i skoditi dalje sami sebi ili paziti da ne pustimo neko novo kuvanje ribe.

Us put, da pomognemo svojoj svesti i savesti, treba da uklonimo sa javne funkcije sve one pojedince koji su ucestvovali u takvoj prodaji NIS-a. Manimo se kolektivne krivice zvane DOS, DS, SPS, SRS i pocnimo sa individualnom krivicom, institucionalno. A u medjuvremenu zivot ide dalje i dajte da nga unapredjujemo.

bojan zr

pre 12 godina

"Nije li eksploatacija gasa u nadležnosti Srbijagasa?Treba li ruski NIS pored nafte sad i gas da nam uzima i daje 3% na ime rudne rente? Ko je ovde lud??
(Darko, 27. maj 2013 18:42)"

Trebalo bi tako da bude, ali nije, jer je Tadic finalizirao ono sto je Kostunica zapoceo prodajom NIS-a i nalazista nafte sa dodavanjem prava na eksploataciju i gasa.
Tako da je sve rusko.
Ali dobro je sto smo sve dali Rusima, ovi na zapadu bi nam jos nesto i platili za sve to, a kome jos trebaju pare !?
Ovako nemamo nista, ali smo bar dali braci, zar ne ?

kimi

pre 12 godina

@bosko bg,

i jos nesto zaboravih.. poredjenje koje si napravio je skroz nelogicno.. jer ovo je prirodna stvar koja se eto slucajno nalazi na teritoriji APV tj Banata .. a Obrenovac nije sam od sebe nastao nego ga je neko i izgradio zar ne? Izmedju ostalih i vojvodjani.

I nije tu rec o nikakvoj podeli ,uostalom zasto se onda NS zove NS ili ZR ZR ili KG KG..? zasto nismo svi Beograd? .. toliko o logicnosti podela.

dule

pre 12 godina

Ispade da je dobro sto smo prodali NIS rusima...da su bili neki ameri ili neko treci sad ne bi bilo price o deklaraciji vec o dobrosusedskim odnosima sa Vojvodinom i sporazumom za datum2...

hik

pre 12 godina

'Da se zenama u Vojvodini zabrane stikle, da kojim slucajem ne izbuse koju rupu sa gasom, pa stvarno koliki bi to gubitak bio.'
Ma hajte koja je to vest zamajavanje naroda i priprema otcepljenja Vojvodine. Jos jedna vaja na vidiku. Ja opet kazem ajde da govorimo o slicnosti, a ne o razlikama.

Swedenonline

pre 12 godina

Dimitrije, Banat, 27. maj 2013 21:01)...
sinak, prirodni resursi su u vlasnistvu Srbije, a pravo na eksploataciju je nesto drugo.

phreak

pre 12 godina

@phreak, 27. maj 2013 13:04

A, bre, što ste dosadni... CELA Srbija daje BGD-u, a to se onda kroz plate I penzije vraća,... OK, usput se I "malo" ukrade ali, ko ti kaže da se nije ukralo od moravskog okruga nego samo od vojvođanskog??

Dosadni ste vise...
(Samouk, 27. maj 2013 19:00)

Ja nisam rekao da se krade samo od Vojvodine.

naše - vaše

pre 12 godina

@bosko
To je sve zajednicko..na taj gas ima pravo i neko iz Novog Sada,neko iz Niša,neko iz Užica..kao što npr. neko u Vojvodini dobija struju iz Obrenovca..razumes..sve je to uzajamno povezano i nema moje tvoj. Sve je nase!

Uvek neko iz bg-a kaže da je to sve naše... kako to da nikada niko iz Vojvodine nije rekao da šume u Srbiji pripadaju i Vojvodjanima... mi pošteno plaćamo kada neko poseče šumu u Srbiji i doveze drva u Vojvodinu, kako to da se niko iz Vojvodine ne javi kada se nešto vredno pojavi u Srbji.. Vojvođani ne dobijaju struju, već je plaćaju!

Na kraju niko od običnog naroda neće imati vajde od toga ali taj pristup beograđana počine da vređa...

oooops!!!

pre 12 godina

ih pa kad sada napravimo monopol, možda čak i da uvedemo sankcije onima koji su ih nama uvodili. .. ovo me podseća na vreme kada se Mira Marković šetala Banatom, pa sa štiklama pronašla naftu

Бинср

pre 12 godina

Па док је НИС био у 100 посто државном власништву био је ГУБИТАШ. Како објаснити да фирма која тргује нафтом а притом је и монополиста је губиташ. Е па то је специјалност српских политичара, извлачење пара из јавних предузећа, па онда дижемо кредите од страних лихвара да би те губитке окрпили...Сада Србија поседује 49 посто Нис-а и има веће приходе него када ј имала 100 посто, јер Руси не трпе лопове. НИС је једина институција у Србији која је очишћена од подобних и где раде они који треба да раде, тако да ако буде пара од гаса, Србији иде 49 посто што није мала пара. А и да је остао државни неби ми имали паре да уложимо у вађење гаса него бисмо звали неког ко има па би ту биле опет комбинације већ свима познате...

&*#

pre 12 godina

Au, ima gasa, to je lose po nas. Gde ima gasa tu dodju Ameri da uvedu demokratiju... (v, 27. maj 2013 23:00)

Ne brini, došli Rusi da nam uvedu bratstvo.

drski vojvodjanski dzabalebarosi

pre 12 godina

@naše - vaše, 27. maj 2013 20:30
Kakva glupost.
Po misljenju nabedjenih vojvodjana ono sto oni koriste iz "Srbije" oni uredno placaju, a mi ono sto koristimo iz vojvodine ne placamo, nego nam oni poklanjanju.
Separatistcka vojvodjanska propaganda ravna idiotizmu.

@Bogu fala sto sam lala, 27. maj 2013
Vojvodini struju treba iskljuciti, a NISu treba zabraniti poslovanje na teritoriji centralne Srbije i resen problem. Svoju struju cemo prodavati skuplje, izgraditi svoju naftnu industriju i necemo trpeti vojvodjansku pljacku i slusati vojvodjanske gluposti.

bojan zr

pre 12 godina

Jeste, ali Ameri ne placaju drugima za njihove prirodne resurse, nego ti uvedu demokratiju a ti im onda iz zahvalnosti dajes gas...
(v, 28. maj 2013 06:53)

Pa dobro, ako vec ne placaju kao sto ti kazes, zasto se onda Dubai, Kuvajt, Katar, Saudijska Arabija kupaju u parama, prave onolike zgrade, gradove, vestacaka ostrva, policija im ima ferarije kao patrolne automobile i ostala preterivanja koja ove zemlje cine od viska para ?
Jedine zemlje koje su bogate naftom, a i pored toga siromasne, su one iz bivseg sovjetskog bloka.
Pitam li se zasto.

Milan. Z.

pre 12 godina

Da sam mogao pretpostaviti jos dok sam bio srednjoskolac, tamo 1881-2...da ce Srbija postati ruska gubernija i prcija, nikada se ne bih vracao iz inostranstva nazad. Cak ni na odmor. Pa zar smo dotle dosli da nam pijani i bahati Rusi vode drzavu, a ni svoju ne mogu. U Rusiji sem Moskve, Sant Petersburga i jos nekoliko mesta, narod zivi kao u 19 veku, kriminal im nikada nije bio jaci, a zivot jeftiniji! Alo bre braco Srbi, zar smo postali toliki mazohisti da zarad nekog nepostojeceg bratstva, srljamo u ralje ruskog medveda? Danas je Rusija u boljim odnosima sa Nemackom, nego sa ijednom drugom drzavom na svetu, a Vi se jos palite.

Banatski

pre 12 godina

Kako god okrenes, BANAT nadrlja.
Rafinerija Nafte Pančevo, rusko, rusko begoradsko. Banatski dvor, ista priča.
Sve bušotine u Srbiji, u Banatu. Sve je to rusko. Azotara, Petrohemija... rusko, rusko beogradsko,
Gasprom Srbijagas itd.
U najgorem slučaju, ako nije rusko ili beogradsko, onda je novosadsko!
I onda kao...Banat ima budućnost??
Rasprodali su Srbiju, Vojvodinu, Banat, a i dalje se kunete u neku braću ili naše političare.
Zemlja debila.

Bane

pre 12 godina

Samo da kazem da prodaja NIS- ga je ucinila od najveceg gubitasa u Srbiji do preduzeca sa najevecom dobiti. I Dinkic je bio protivnik te prodaje. I nije prodato 100% Rusima, vec i nasa drzava ima udeo tu. Plus zaradjuje na porez na njegovu dobit. Povecan je kvalitet goriva, kroz skupe investicije Rusa. I ljudi iz Banata bi imali korist ako stvarno krene sa busenjem tako sto ce se otvoriti radna mesta.

banacanin

pre 12 godina

Mesto gde se najvise u drzavi eksploatise nafta dobija skoro nista, sve ide za pancevo i novi sad i salje se dalje.
Rus koji je kupio NIS, ima toliko naprednu tehnologiju, da ce svu naftu izvaditi, a da necemo izgurati penziju (trenutno imam 25 godina). Ko nam je kriv sto smo celu drzavu rasprodali, i treba da gladujemo!

v

pre 12 godina

"Nije li eksploatacija gasa u nadležnosti Srbijagasa?Treba li ruski NIS pored nafte sad i gas da nam uzima i daje 3% na ime rudne rente? Ko je ovde lud??
(Darko, 27. maj 2013 18:42)"

Trebalo bi tako da bude, ali nije, jer je Tadic finalizirao ono sto je Kostunica zapoceo prodajom NIS-a i nalazista nafte sa dodavanjem prava na eksploataciju i gasa.
Tako da je sve rusko.
Ali dobro je sto smo sve dali Rusima, ovi na zapadu bi nam jos nesto i platili za sve to, a kome jos trebaju pare !?
Ovako nemamo nista, ali smo bar dali braci, zar ne ?
(bojan zr, 27. maj 2013 23:40)

Jeste, ali Ameri ne placaju drugima za njihove prirodne resurse, nego ti uvedu demokratiju a ti im onda iz zahvalnosti dajes gas...

sumadinac

pre 12 godina

Ma kakav gas,kakvi bakraci! Pa ako se krene u taj projekat tu ce glavni da budu likovi kao sto su Pajtic,Bajatovic,Vucic...sve strucni i obrazovani kadrovi.Ima Vojvodina cela da odleti u vazduh od njihove strcunosti.Bolje to ne dirati kad je vec gas tu zadnjh nekoliko miliona godina moze da odlezi jos malo dok ne dodju neki bolji Srbi ili ko god drugi.

ironija

pre 12 godina

SAD su primetile da u je u Vojvodini došlo do ozbiljnog kršenja ljudskih prava. Uspostavljanje demokratije bi trebalo uskoro da počne...

Makijaveli

pre 12 godina

NIS? Mislite Gazprom Njeft? :) Srbija će sigurno videti koristi od ruske firme i ta sredstva neće nestati u fantomskim transakcijama i malverzacijama. Ja verujem našim ministrima i dobroj volji poslanika. Ja im verujem. Biće bolje. Da. -.-

Срба

pre 12 godina

Мислите испод Баната, а паре ће у Нови Сад и Београд као и до сад. НИС је Српско-Руска фирма, видим у коментарима многи би се обрадовали Амери да дођу...

Zoran Bukvic

pre 12 godina

"samo sto taj gas vise nije nas. poklonili su rusima sva naftna i gasna polja. ziveo dinkic i njegova politika destrukcije!|"

Dinkicevu demagogiju vishe ne kupujem, covek vishe ni sam sebi ne veruje, ali se dobro secam da je bio PROTIV prodaje NIS-a Rusima za smesne pare.

bojan zr

pre 12 godina

sinak, prirodni resursi su u vlasnistvu Srbije, a pravo na eksploataciju je nesto drugo.
(Swedenonline, 27. maj 2013 23:44)

pa dobro tatak, a kad oni sve to iscuclaju (eksploatisu) sta onda ostane u vlasnistvu Srbije?

Zinida Tikazem

pre 12 godina

a zasto da ne pokrecu pitanje vojvodine,i sta melenci ima od toga,evo ja sam iz melenaca bas cu da vidim sta ce da se desi.zivela slobodna vojvodina koja lezi na gasu;-)

bosko bg

pre 12 godina

kimi@ Nema tu "opet da maznu nase pare iz Vojvodine" To je sve zajednicko..na taj gas ima pravo i neko iz Novog Sada,neko iz Niša,neko iz Užica..kao što npr. neko u Vojvodini dobija struju iz Obrenovca..razumes..sve je to uzajamno povezano i nema moje tvoj. Sve je nase! Ali većina samo gleda danas podeli,zato nam je ovako...

@Bozidar

pre 12 godina

Vise je Gazprom investirao u NIS od 2008., nego EU u Srbiju. Mani se izlizanih floskula i mucni glavom-od firme na ivici propasti postala je kompanija koja puni 13% drzavnog budzeta.

F1

pre 12 godina

@Zinida Tikazem, 27. maj 2013 11:08
!@#$%^ te vojvodina.
I centralna Srbija lezi na uljnim skriljcima iz kojih navodno moze da se ostvari od 60 do 180 milijardi evra dobiti samo iz nalazista u Aleksincu.
A to je samo 40% svih nalazista, sto znaci da centralna Srbija moze ostvariti dobit od 150 do 450 milijardi evra samo na skriljcima.

drski vojvodjanski dzabalebarosi

pre 12 godina

@Zinida Tikazem, 27. maj 2013 11:08

Aleksinac leži na 180 mlrd. $ nafte.
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2011&mm=12&dd=19&nav_id=566767
180 je malo vise od 12, a to je samo 40% lezista u centralnoj Srbiji.
450 milijardi je malo vise od 12.

Bogu fala sto sam lala

pre 12 godina

'ajd redom... Prodaja NIS-a rusima je bila ogromna greska. Od kad su preuzeli povecali su eksploataciju nafte iz Banata na maksimum da sto pre isisiaju svu naftu dok je naftna renta bezobrazno mala (3%). Verovatno to sada hoce i sa gasom da urade. Sa druge strane Rusi su "utegli" NIS i stali na kraj izvlacenju/kradji para iz istog i on je vrlo brzo postao profitabilna firma. (Svaka im cast... Ko je nama kriv pa to nismo mogli/znali sami da uradimo)... Pre povecanja nivoa eksploatacije godisnje se iz vojvodjanske zemlje vadilo nafte u vrednosti od oko 400 miliona evra! Drzava je prodala NIS za toliko i sad po tom osnovu (naftna renta) dobija svega 3% od toga a mogla je da ima svih 400 miliona. Tako da je prodaja NIS-a bila iskljucivo politicka i delo je dr. Kalasnjikov-a.

Neko je napomenuo da Vojvodina "dobija" struju iz Obrenovca. Greska! Vojvodina KUPUJE struju iz Obrenovca i placa. Mozda neki po Srbiji i BG-u "dobijaju", ali to ovde nije slucaj.

Ako Srbija nastavi ovako da se ponasa prema Vojvodini, to 100% vodi ka nekom obliku nezavisnosti i pitanje je samo dana...

Bozidar

pre 12 godina

prethodna vlast prodala NIS,nista od silnih para koje su obecavali narodu,a sad ce ceo plen da uzme Gasprom. A ovo bi Srbiju izvadilo iz krize i onda bi svi bolje ziveli ako je tacno da su tolike kolicine.
Pa Tadicu nikad vise neces ni doci na vlast,ukopao si Srbiju tri hiljade kilometara ispod ovog mora gasa.

Milan

pre 12 godina

I??

Kad krece zabrinutost za ljudska prava i demokratiju u Vojvodini?

Licitiram: zabrinutost krece do kraja godine,a humanitarna intervencija do kraja 2014.

Ostali posetioci su slobodni da iznesu svoju pretpostavku:)

dule

pre 12 godina

Ispade da je dobro sto smo prodali NIS rusima...da su bili neki ameri ili neko treci sad ne bi bilo price o deklaraciji vec o dobrosusedskim odnosima sa Vojvodinom i sporazumom za datum2...

band

pre 12 godina

KOJA JE RAZLIKA IZMEDJU SRBIJE I vOJVODINE ?Vojvodina moze sama !!!!!!!!! (sale novosadjanin, 27. maj 2013 13:46)Danas svako može sam,to nikakav problem nije.Srbija,tačnije Šumadija i istočna Srbija je to uspela u daleko težim uslovima u 19 veku,a kada je to u istoriji Vojvodina bila sama(samostalna)?Samo u životu je mnogo lakše zajedno!

phreak

pre 12 godina

kimi@ Nema tu "opet da maznu nase pare iz Vojvodine" To je sve zajednicko..na taj gas ima pravo i neko iz Novog Sada,neko iz Niša,neko iz Užica..kao što npr. neko u Vojvodini dobija struju iz Obrenovca..razumes..sve je to uzajamno povezano i nema moje tvoj. Sve je nase! Ali većina samo gleda danas podeli,zato nam je ovako...
(bosko bg, 27. maj 2013 11:38)

Sve je to naše, ali nekako uvek završi u Beogradu.

Samouk

pre 12 godina

@phreak, 27. maj 2013 13:04

A, bre, što ste dosadni... CELA Srbija daje BGD-u, a to se onda kroz plate I penzije vraća,... OK, usput se I "malo" ukrade ali, ko ti kaže da se nije ukralo od moravskog okruga nego samo od vojvođanskog??

Dosadni ste vise...

Greed

pre 12 godina

Hahaha, pa ovo je sou! :)) neko napali naivcine da je vojvodina kuvajt i onda krece standardni hejt da su nam “Rusi sve uzeli“. A da pola NISa nije 2008. prodato ovima, ko zna da li bi ga danas uopste bilo

Dimitrije, Banat

pre 12 godina

Vojvodina od toga ne bi imala ni cvonjka.
Vlada Srbije, jedna, druga, treca... poklonila je sva nalazista ispod Srbije, ruskoj kompaniji.
Sve ispod Vojvodine, kao i ispod Srbije, pripada RUSIMA.
Nista tu nije ni vojvodjansko ni srpsko, kako vec... A jos manje ima veze sa Evropom, Amerima itd.
Nama je svejedno da li su to istine ili lazi, ako jeste, Rusi imaju prava da vade i da rade sa tim sta hoce.
Preradjivace u ruskim raninerijama, Pancevo, Novi Sad, i prodavace ovcama u Srbiji.
Ako nesto i dobije Srbija tj. Beograd, Vojvodina od toga nema nista.
NIS, rafinerije nafte, Pancevo-Novi sad, kao i Banatski dvor, plus sve sto ima ispod Vojvodine, u vlasnitvu je Rusa i Beograda.
Sutra, kada bi Vojvodina rekla DOSTA i ZBOGOM, ima debelih razloga za to!
Ovo je jedan od mnogih...

Bob Rock

pre 12 godina

@(Bozidar, 27. maj 2013 12:46)

Prijatelju, nis je ne prodao, nego poklonio izvesni legalista poznatiji pod nadimkom doktor kalasnjikov koji je izvesno vreme bio predsednik SRJ, a onda premijer srbije, a u vreme dok je on bio premijer, desile su se najvece pljacke u privatizaciji... Sve sto vucic danas "istrazuje" se desilo za vreme vladavine legalista...

Mrki

pre 12 godina

Nece Banat ni kinte videti od toga... zna se ko uzima kajmak(Novi Sad, Beograd, Gazprom), a zemljiste ostaje zaparlozeno i kao stvoreno da se snimi neki nastavak "Pobesnelog Maksa" ili "Totalnog Opoziva"...

Vukodav

pre 12 godina

samo sto taj gas vise nije nas. poklonili su rusima sva naftna i gasna polja. ziveo dinkic i njegova politika destrukcije!
(djole, 27. maj 2013 11:31)

Slabo vam je pamćenje, djole. Dinkić je u to vreme bio jedini političar iz vlasti protiv prodaje NIS-a rusima ispod cene.
I Čeda je bio protiv ali je on bio opozicija.

Nego valjda neće NATO da se angažuje da oslobodi vojvođanine sa sve gasom :) Možda upravo zbog Rusa neće smeti :)

sofronije sovra

pre 12 godina

prodajem njivu u banatu, 2 katastarska jutra povrsine, uz nju ide i podzemno nalaziste gasa ali samo u granicama njive, cena fiksna 1 milion evra

vlajko

pre 12 godina

U Pocerini u podnožoju planine Cera leže režerve zlata u iznosu od 170.000,oo tona zlata i srebra. Dovešćemo crnce da rade u rudnicima a mi ćemo prodavati zlato i lepo i lagodno živeti naredni sto godina.

Milica

pre 12 godina

To sto su iskopali dve male busotine ne znaci da Vojvodina lezi na nafti. I da lezi sto ovi nasi to nisu iskopali nego su dozvolili da NIS propada dok ga Rusi nisu kupili. Raspad sistema je bio tamo a vi sada samo kujete neke zavere.

kom obojci, kom opanci (nama naravno obojci)!!!

pre 12 godina

Kasno Marko na Kosovo stize!!! NIS smo bukvalno poklonili nasoj braci Rusima, pa cemo sad da im placamo i nas gas!!!

vlada

pre 12 godina

Da smo pametni ko sto nismo i da imamo sposobne i odgovorne preduzetnike pa da od ovoga napravimo dobar posao mozda bi i bilo nesto od nas.ali ne vojvodina muzara,banat republika,rusi...rajetinsko komunisticki mentalitet!

drski vojvodjanski dzabalebarosi

pre 12 godina

@naše - vaše, 27. maj 2013 20:30
Kakva glupost.
Po misljenju nabedjenih vojvodjana ono sto oni koriste iz "Srbije" oni uredno placaju, a mi ono sto koristimo iz vojvodine ne placamo, nego nam oni poklanjanju.
Separatistcka vojvodjanska propaganda ravna idiotizmu.

@Bogu fala sto sam lala, 27. maj 2013
Vojvodini struju treba iskljuciti, a NISu treba zabraniti poslovanje na teritoriji centralne Srbije i resen problem. Svoju struju cemo prodavati skuplje, izgraditi svoju naftnu industriju i necemo trpeti vojvodjansku pljacku i slusati vojvodjanske gluposti.

Jeti

pre 12 godina

(sale novosadjanin)Na gomilu pametnih komentara uvek se nadje i dosta glupih.U ovom trenutku ti si lider na toj tabeli i trenutni sampion sa ubedljivom prednoscu!!Srbija nije uvek bila sa Vojvodinom kroz svoju dugu istoriju.I tada je postojala i zivela.Ako ne bude pameti i razuma i dodje do podele zivece i Srbija kao i Vojvodina.

bojan zr

pre 12 godina

"Nije li eksploatacija gasa u nadležnosti Srbijagasa?Treba li ruski NIS pored nafte sad i gas da nam uzima i daje 3% na ime rudne rente? Ko je ovde lud??
(Darko, 27. maj 2013 18:42)"

Trebalo bi tako da bude, ali nije, jer je Tadic finalizirao ono sto je Kostunica zapoceo prodajom NIS-a i nalazista nafte sa dodavanjem prava na eksploataciju i gasa.
Tako da je sve rusko.
Ali dobro je sto smo sve dali Rusima, ovi na zapadu bi nam jos nesto i platili za sve to, a kome jos trebaju pare !?
Ovako nemamo nista, ali smo bar dali braci, zar ne ?

Vladimir P

pre 12 godina

Nece biti problema da se gas izvadi ako Bajatovic ostane na celu Srbijagasa. Ako ga slucajno smene Srbija nikada nece moci da izvadi taj gas jer je potrebno naci menadzera (godine) kakav je Bajatovic a takav ne postoji na zemaljskom saru.

Nema koristi

pre 12 godina

Vidim da mnogi likuju kako ćemo imati koristi i para.

Samo da podsetim - kada ste prodali NAŠ Naftagas, dali ste Rusima pravo na eksploataciju nafte i gasa tj. sve što oni izvade, sve je njihovo.

Imaćemo ŠIPAK od svega toga.

Tako su Rusi uspeli da isplate celu investiciju za godinu i po dana, sve što smo gradili 50 godina.

Svaka vam čast. Pozdrav iz nedovoljno razvijenog regiona - Vojvodine.

naše - vaše

pre 12 godina

@bosko
To je sve zajednicko..na taj gas ima pravo i neko iz Novog Sada,neko iz Niša,neko iz Užica..kao što npr. neko u Vojvodini dobija struju iz Obrenovca..razumes..sve je to uzajamno povezano i nema moje tvoj. Sve je nase!

Uvek neko iz bg-a kaže da je to sve naše... kako to da nikada niko iz Vojvodine nije rekao da šume u Srbiji pripadaju i Vojvodjanima... mi pošteno plaćamo kada neko poseče šumu u Srbiji i doveze drva u Vojvodinu, kako to da se niko iz Vojvodine ne javi kada se nešto vredno pojavi u Srbji.. Vojvođani ne dobijaju struju, već je plaćaju!

Na kraju niko od običnog naroda neće imati vajde od toga ali taj pristup beograđana počine da vređa...

kimi

pre 12 godina

@bosko bg,

i jos nesto zaboravih.. poredjenje koje si napravio je skroz nelogicno.. jer ovo je prirodna stvar koja se eto slucajno nalazi na teritoriji APV tj Banata .. a Obrenovac nije sam od sebe nastao nego ga je neko i izgradio zar ne? Izmedju ostalih i vojvodjani.

I nije tu rec o nikakvoj podeli ,uostalom zasto se onda NS zove NS ili ZR ZR ili KG KG..? zasto nismo svi Beograd? .. toliko o logicnosti podela.

bosko bg

pre 12 godina

naše-vaše@ Evo ja ti potpisujem da Beograđani nemaju ništa od toga, što ne znači da nemaju i beogradski (i lokalni i republički) političari koji su silom prilike stacionirani u Beogradu, nisu Beograđani krivi što se narodna banka, kovnica novca, nacionalna štedionica, Ministarstvo ekonomije nalaze u Beogradu...inače..svi imate po barem jednog rođaka koji vam je u Beogradu pa jel ga to optužujete da krade od vas?
Evo proste računice, 2.000.000 stanovnika (nema toliko ali zbog računanja da bude prosto) 10% su bogati to je znači 200.000 bogatih koji stvaraju privid da se u Beogradu dobro živi...ostali koji čine 90%(preko milion stanovnika) živi kao i ostali u Srbiji...

crnaguja

pre 12 godina

Na samo nekoliko kilometara od granice sa Madjarskom u okolini Segedina nalazi se jedno od najvećih gasnih onshore polja u Evropi, Mako gasno polje, sa rezervama između 600 i 1500 milijardi kubnih metara, sa pretpostavkom da se rezeve pruzaju i na sever i na jug ka Vojvodini. Jedina začkoljica je ta što to nije konvencionalno ležište dostupno sadašnjim tehnologijama, već nekonvencionalno tight sand ležište, za čiju eksploataciju je potrebna tehnologija koja se primenjuje u eksploataciji gasa iz škriljaca, a tu tehnologiju poseduju samo zapadni naftni giganti. Stoga, bez Chevron, Shell Oil, Exxon, BP itd možemo samo da se oblizujemo poput mačka na džigericu.
P.S. Pošto će moj komentar verovatno izazvati salvu komentara tipa uzeće nam sve i neće nam ništa ostaviti, bla, bla, truć, truć, odmah da kažem i da strane naftne kompanije plaćaju oko 40% vrednosti nafte ili gasa koji ispumpaju zemlji domaćinu, za razliku od 3% kolko nam plate naša slovenska braća

bojan zr

pre 12 godina

Jeste, ali Ameri ne placaju drugima za njihove prirodne resurse, nego ti uvedu demokratiju a ti im onda iz zahvalnosti dajes gas...
(v, 28. maj 2013 06:53)

Pa dobro, ako vec ne placaju kao sto ti kazes, zasto se onda Dubai, Kuvajt, Katar, Saudijska Arabija kupaju u parama, prave onolike zgrade, gradove, vestacaka ostrva, policija im ima ferarije kao patrolne automobile i ostala preterivanja koja ove zemlje cine od viska para ?
Jedine zemlje koje su bogate naftom, a i pored toga siromasne, su one iz bivseg sovjetskog bloka.
Pitam li se zasto.

vosa

pre 12 godina

..... to nije nikakva novost na 1200 metara topla voda a na 1500 prirodni gas ... zato smo se bunili protiv prodaje nase imovine bacuskama.

Darko

pre 12 godina

Nije li eksploatacija gasa u nadležnosti Srbijagasa?Treba li ruski NIS pored nafte sad i gas da nam uzima i daje 3% na ime rudne rente? Ko je ovde lud??

Srdjan Milosevic

pre 12 godina

Eto resenja svih nasih problema, necemo morati nista da radimo, zivecemo od banatskog gasa. Kao braca Rusi od sibirskog gasa. I nafte.
Zivelo bratstvo i prijateljstvo dva bratska naroda.
Ziveli gas i nafta.
Zivele pecene seve i kolaci koji padaju sa neba.
Ziveli Putin i Nikolic. Zivele njihove svite.

***************

pre 12 godina

Nisu to nikakve nove tehnologije, a i videćemo koliko je to more i kakav je kvalitet gasa u pitanju. Ko zna, taj zna o čemu pričam.

Pamet

pre 12 godina

Nikola, ma imamo mi sve , tacno , ali Pameti nemamo, i tu je ona nenadoknadiva steta. Dajes drugima pravo da Eksploatisu tvoju zemlju,i da te jasu kako god hoce. Pitam se ko bi na tako nesto pristao? cudo ne vidjena.

kimi

pre 12 godina

@bosko bg,

druze nisi me razumeo .. ,mene zanima koliko od tih para ce dobiti APV i sam Banat tj ta mesta gde se nalazi taj gas , a opet je neka druga prica recimo to ko ima pravo na gas ili sta god drugo.. pa onaj koji ce moci da plati to, a znamo svi da su platise u Vojvodini najredovnije.

phreak

pre 12 godina

@phreak, 27. maj 2013 13:04

A, bre, što ste dosadni... CELA Srbija daje BGD-u, a to se onda kroz plate I penzije vraća,... OK, usput se I "malo" ukrade ali, ko ti kaže da se nije ukralo od moravskog okruga nego samo od vojvođanskog??

Dosadni ste vise...
(Samouk, 27. maj 2013 19:00)

Ja nisam rekao da se krade samo od Vojvodine.

Bane

pre 12 godina

Samo da kazem da prodaja NIS- ga je ucinila od najveceg gubitasa u Srbiji do preduzeca sa najevecom dobiti. I Dinkic je bio protivnik te prodaje. I nije prodato 100% Rusima, vec i nasa drzava ima udeo tu. Plus zaradjuje na porez na njegovu dobit. Povecan je kvalitet goriva, kroz skupe investicije Rusa. I ljudi iz Banata bi imali korist ako stvarno krene sa busenjem tako sto ce se otvoriti radna mesta.

realna

pre 12 godina

Tako je to kod nas,imamo svega,ali nemamo pametnih i sposobnih da to realizuju(mislim na drzavu)!Imamo nasu plodnu ravnicu da prehranimo milione,plodnu zemlju za uzgajanje organske hrane,imamo vetar da ga iskoristimo za el.energiju,imamo gas,imamo termomineralne izvore za banjski turizam,imamo multikulturu,imamo prelepe salase za seoski turizam,imamo dobre,vredne ljude,a ne autonomase,imamo Frusku goru,imamo jos mnogo toga,ali ovoj drzavi nije to prioritet!Prioritet su "Kovacevici",prioritet su gluposti,a ova drzava Srbija je toliko bogata,ali to vide drugi,a ne mi!

&*#

pre 12 godina

Au, ima gasa, to je lose po nas. Gde ima gasa tu dodju Ameri da uvedu demokratiju... (v, 27. maj 2013 23:00)

Ne brini, došli Rusi da nam uvedu bratstvo.

Novosađanin NS

pre 12 godina

Nažalost, tipičan senzacionalizam naših novinara.
U tekstu piše da su otkrivena tri mala nalazišta gasa,
a u naslovu da Vojvodina leži na moru gasa.

v

pre 12 godina

"Nije li eksploatacija gasa u nadležnosti Srbijagasa?Treba li ruski NIS pored nafte sad i gas da nam uzima i daje 3% na ime rudne rente? Ko je ovde lud??
(Darko, 27. maj 2013 18:42)"

Trebalo bi tako da bude, ali nije, jer je Tadic finalizirao ono sto je Kostunica zapoceo prodajom NIS-a i nalazista nafte sa dodavanjem prava na eksploataciju i gasa.
Tako da je sve rusko.
Ali dobro je sto smo sve dali Rusima, ovi na zapadu bi nam jos nesto i platili za sve to, a kome jos trebaju pare !?
Ovako nemamo nista, ali smo bar dali braci, zar ne ?
(bojan zr, 27. maj 2013 23:40)

Jeste, ali Ameri ne placaju drugima za njihove prirodne resurse, nego ti uvedu demokratiju a ti im onda iz zahvalnosti dajes gas...

Zoran Bukvic

pre 12 godina

"samo sto taj gas vise nije nas. poklonili su rusima sva naftna i gasna polja. ziveo dinkic i njegova politika destrukcije!|"

Dinkicevu demagogiju vishe ne kupujem, covek vishe ni sam sebi ne veruje, ali se dobro secam da je bio PROTIV prodaje NIS-a Rusima za smesne pare.

Milan. Z.

pre 12 godina

Da sam mogao pretpostaviti jos dok sam bio srednjoskolac, tamo 1881-2...da ce Srbija postati ruska gubernija i prcija, nikada se ne bih vracao iz inostranstva nazad. Cak ni na odmor. Pa zar smo dotle dosli da nam pijani i bahati Rusi vode drzavu, a ni svoju ne mogu. U Rusiji sem Moskve, Sant Petersburga i jos nekoliko mesta, narod zivi kao u 19 veku, kriminal im nikada nije bio jaci, a zivot jeftiniji! Alo bre braco Srbi, zar smo postali toliki mazohisti da zarad nekog nepostojeceg bratstva, srljamo u ralje ruskog medveda? Danas je Rusija u boljim odnosima sa Nemackom, nego sa ijednom drugom drzavom na svetu, a Vi se jos palite.

Marko

pre 12 godina

12 milijardi u Vojvodini, 180 milijardi u okolini Aleksinca... Pa jos kad stignu Tominih 100 milijardi za investicije, pa kopanje kanala do Soluna... Proizvodnja cipova (i to Intel procesora!!!!), hi-tech vojnih raketa, dovodjenje Mercedesa, gradnja novih elektrana...
Nemci ce postati nasi gastarbajteri, a ne mi njihovi. :) Imacemo standard kao Katar i UAE i necemo nista morati raditi. Eventualno cemo graditi mega gradjevine koje ce zaseniti pilon...

roach

pre 12 godina

Ja znam da u Banatu, u ataru izmedju sela Boka i Konak ima jedno ogromno nalazište gasa, gde je pokušana eksploatacija, ali zbog konfiguracije terena to je obustavljeno, zbog rizika da ne dodje do velike erupcije. Nakon toga ta bušotina je zapušena, ali je mesto obeleženo. Navodno, nemamo stručnjake dovoljno kvalifikovane da bi sa takvih mesta mogli da eksploatišemo gas.

bojan zr

pre 12 godina

sinak, prirodni resursi su u vlasnistvu Srbije, a pravo na eksploataciju je nesto drugo.
(Swedenonline, 27. maj 2013 23:44)

pa dobro tatak, a kad oni sve to iscuclaju (eksploatisu) sta onda ostane u vlasnistvu Srbije?

ironija

pre 12 godina

SAD su primetile da u je u Vojvodini došlo do ozbiljnog kršenja ljudskih prava. Uspostavljanje demokratije bi trebalo uskoro da počne...

Makijaveli

pre 12 godina

NIS? Mislite Gazprom Njeft? :) Srbija će sigurno videti koristi od ruske firme i ta sredstva neće nestati u fantomskim transakcijama i malverzacijama. Ja verujem našim ministrima i dobroj volji poslanika. Ja im verujem. Biće bolje. Da. -.-

Срба

pre 12 godina

Мислите испод Баната, а паре ће у Нови Сад и Београд као и до сад. НИС је Српско-Руска фирма, видим у коментарима многи би се обрадовали Амери да дођу...

goran

pre 12 godina

Kada pročitam ovakav naslov zapitam se šta će Srbiji Južni tok? Pa mi imamo gasa za potrebe cele Evrope. A sa uljnim škriljcima i nafte ko Emirati. Al mi volimo da se patimo i ne želimo to sve da iskoristimo. Samo pričamo i teoretišemo a niko da napravi ni običan sistem za navodnjavanje nego gledamo u nebo da li će biti kiše. Mi ni vodu nismo u stanju da iskoristimo a ne gas i uljne škriljce.

vosa

pre 12 godina

U Pocerini u podnožoju planine Cera leže režerve zlata u iznosu od 170.000,oo tona zlata i srebra. Dovešćemo crnce da rade u rudnicima a mi ćemo prodavati zlato i lepo i lagodno živeti naredni sto godina. (vlajko, 27. maj 2013 12:33).... zasto crnce ... ma zandarmerija je na raspolaganju... :-)

Zora

pre 12 godina

Kakva je razlika za nas, vezano za zavisnost, da li Rusi eksploatisu svoj gas kod nas ili kod sebe. Mi cemo ga i dalje kupovati od njih, a od skuvane ribe nema vise akvarijuma (Djindjic). Skuvali smo ribe, prodali smo NIS, i to je istorija. Mozemo biti frustrirani i skoditi dalje sami sebi ili paziti da ne pustimo neko novo kuvanje ribe.

Us put, da pomognemo svojoj svesti i savesti, treba da uklonimo sa javne funkcije sve one pojedince koji su ucestvovali u takvoj prodaji NIS-a. Manimo se kolektivne krivice zvane DOS, DS, SPS, SRS i pocnimo sa individualnom krivicom, institucionalno. A u medjuvremenu zivot ide dalje i dajte da nga unapredjujemo.

trifun

pre 12 godina

Jos 1992 americki naftni casopis ,,World Oil,, doneo je precizne podatke da:Rumunija i Panonska nizija u celini leze na gasno naftnim poljima. Do sad su se ova predvidjana ostvarila u Austriji i Rumuniji. Po iskustvu koje imam u radu sa Rusima mislim da se njima ne zuri i da ce odugovlaciti sa stvarnim ulaganjima u oblasti eksploatacije gasa i nafte. Bitno je OVO, DA NASE OPSTINE GDE SE GAS I NAFTA EKSPLATISU POSTAVE ZAHTEV NISu UNISTAVATE NASU ZEMLJU PLATITE. ODNOSNO NEMOZETE UCI U POLJA AKO NE PLACATE RENTU. Pozdrav srecno

daba

pre 12 godina

Posto najvise gasa uvozimo iz Rusije, a ta ista Rusija kontrolise nas energetski sektor cisto sumnjam da ce se to vaditi u skorije vreme, al dobro vazno da se mi zaludjujemo...

Swedenonline

pre 12 godina

Dimitrije, Banat, 27. maj 2013 21:01)...
sinak, prirodni resursi su u vlasnistvu Srbije, a pravo na eksploataciju je nesto drugo.

oooops!!!

pre 12 godina

ih pa kad sada napravimo monopol, možda čak i da uvedemo sankcije onima koji su ih nama uvodili. .. ovo me podseća na vreme kada se Mira Marković šetala Banatom, pa sa štiklama pronašla naftu

hik

pre 12 godina

'Da se zenama u Vojvodini zabrane stikle, da kojim slucajem ne izbuse koju rupu sa gasom, pa stvarno koliki bi to gubitak bio.'
Ma hajte koja je to vest zamajavanje naroda i priprema otcepljenja Vojvodine. Jos jedna vaja na vidiku. Ja opet kazem ajde da govorimo o slicnosti, a ne o razlikama.

banacanin

pre 12 godina

Mesto gde se najvise u drzavi eksploatise nafta dobija skoro nista, sve ide za pancevo i novi sad i salje se dalje.
Rus koji je kupio NIS, ima toliko naprednu tehnologiju, da ce svu naftu izvaditi, a da necemo izgurati penziju (trenutno imam 25 godina). Ko nam je kriv sto smo celu drzavu rasprodali, i treba da gladujemo!

Bole

pre 12 godina

Uzmes olovlu u ruke i izracunas. 10% sami proizvodimo - to je 670 miliona kubika, proizilazi da nam treba oko 8,5 milijardi godisnje! Znaci negde oko 3,5 godina eksploatacije, pod uslovom da je kaloricna moc zadovoljavajuca, a sa tim smo u Banatu uvek imali problema...
Nista epohalno.

Milan Nis

pre 12 godina

Znaci,to ipak nije bila samo legenda,kada je gdja sa cvetom u kosi,nagazila stiklom u Vojvodini,a ono pokuljala nafta ili gas bese,nemogu da se setim,pred neke izbore,tamo 90-tih.
Ili lezimo na milijardama ili ce opet neki izbori.

Hogar

pre 12 godina

VIC IZ VREMENA S.MILOŠEVIĆA-...Zbog čega je ženama u Vojvodini ZABRANJENO DA NOSE ŠTIKLE?
Pa da ne bi bušile zemlju, jer gde god zgaze krene nafta ili gas...
Izgleda se istorija ponavlja-Kada god je kriza, krene se sa istim pričama!

Бинср

pre 12 godina

Па док је НИС био у 100 посто државном власништву био је ГУБИТАШ. Како објаснити да фирма која тргује нафтом а притом је и монополиста је губиташ. Е па то је специјалност српских политичара, извлачење пара из јавних предузећа, па онда дижемо кредите од страних лихвара да би те губитке окрпили...Сада Србија поседује 49 посто Нис-а и има веће приходе него када ј имала 100 посто, јер Руси не трпе лопове. НИС је једина институција у Србији која је очишћена од подобних и где раде они који треба да раде, тако да ако буде пара од гаса, Србији иде 49 посто што није мала пара. А и да је остао државни неби ми имали паре да уложимо у вађење гаса него бисмо звали неког ко има па би ту биле опет комбинације већ свима познате...

Banatski

pre 12 godina

Kako god okrenes, BANAT nadrlja.
Rafinerija Nafte Pančevo, rusko, rusko begoradsko. Banatski dvor, ista priča.
Sve bušotine u Srbiji, u Banatu. Sve je to rusko. Azotara, Petrohemija... rusko, rusko beogradsko,
Gasprom Srbijagas itd.
U najgorem slučaju, ako nije rusko ili beogradsko, onda je novosadsko!
I onda kao...Banat ima budućnost??
Rasprodali su Srbiju, Vojvodinu, Banat, a i dalje se kunete u neku braću ili naše političare.
Zemlja debila.

sumadinac

pre 12 godina

Ma kakav gas,kakvi bakraci! Pa ako se krene u taj projekat tu ce glavni da budu likovi kao sto su Pajtic,Bajatovic,Vucic...sve strucni i obrazovani kadrovi.Ima Vojvodina cela da odleti u vazduh od njihove strcunosti.Bolje to ne dirati kad je vec gas tu zadnjh nekoliko miliona godina moze da odlezi jos malo dok ne dodju neki bolji Srbi ili ko god drugi.