Nedelja, 03.06.2012.

00:49

Gde se kriju pravi srpski milioneri

Među najbogatijim građanima Srbije, barem prema poreskim prijavama prihoda, nalaze se bankari, inženjeri, lekari, ali i - domaćice, studenti, penzioneri...

Izvor: Novosti

Gde se kriju pravi srpski milioneri IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

61 Komentari

Sortiraj po:

Nikos

pre 13 godina

Odličan prikaz, jako mi se dodpaa što je sve na jednom mestu i što sad mogu da razmišljam koje dodatne alate bih koristio za razvoj svojih LMS kurseva. Da li možete preporučiti neki od ovih alata posebno za početnike?

Legia Semlin

pre 13 godina

Potpuno je sumanuto od ljudi koji imaju plate od 1300 evra praviti nekakve milionere - jel imate vi ideju koliko košta četvoročlana porodica u Srbiji, naročito Beogradu? Mislim da ispod baš te cifre mesečno ne može da se živi kako valja - imaš dovoljno da ne crkneš od gladi i ni za šta drugo. Svaka čast vama koji živite sa manje para, divim vam se. I ne zavidim vam...

P.S. Hajde druže ti što pljuješ po sirotinji i što te nerviraju Lade - promeni ime, ili da ja menjam moje. Komentar ti je tako glup i neljudski da nekako ne želim da se isto zovemo...

zadivljen do imbecilnosti

pre 13 godina

Puna podrska poreskoj.Jednostavno prozimate gradivo.Jos kad uvedete centralni registar,nebo je granica.Samo napred,vi ste zvezda vodilja,vi ste nase svetlo na kraju tunela.Zivela poreska uprava i ministarstvo finansija Repulike Srbije.(svim kolegama,ocajnim komentatorima, umesto odgovora "ZIVELA" neka opale po "preporucujem".Ako ne mozes da ih pobedis,makar se sprdaj u porazu svega logicnog.

Saglasan sa Dzeraldinom

pre 13 godina

Uopste se ne smatram bogatim iako nisam prijavio porez za prethodnu godinu (presao limit za oko 1.000 RSD). Ja sam srednjoskolac sa dva posla plus samofinansirajuci student, na poslu od jutra do sutra, zaposleni muz koji svojoj supruzi placa doprinose (socijalno/penziono), detetu obdaniste u punom iznosu i sve pratece aktivnosti kojima ne mogu da prisustvujem zbog posla. Molim vas napravite razliku izmedju ljudi koji posteno zarade tih 1300 Eura mesecno i onih koji prave ovaj javni dug zbog koga ce nam se zamrznuti plate i zbog kojih cemo placati PDV od 22%.
(Dzeraldina, 3. jun 2012 10:00)

Piter

pre 13 godina

Stalno se vuku ovi naslovi o "srpskim milionerima" kao nekakva senzacija... ljudi, to je po trenutnom kursu 1380 evra mesecno za status milijunasa! U Skandinaviji socijalna pomoc iznosi tek nesto manje. Prestanite da lupetate i napisite jedan istrazivacki tekst o tome sta je potrebno da bi se postalo npr. samostalni preduzetnik ili pokrenuo neki sitan biznis, koji papiri, koje takse... nesto korisno za promenu.

Jovan Galtić

pre 13 godina

Srbija bi trebalo da se trudi da privuče i zadrži bogate ljude, a ne da ih tera. Ako ovako nastavite uskoro ćemo umirati od gladi...

Sistem vrednosti

pre 13 godina

Predrag@ Evo mog odgovora tebi, tj. komentara na članak: Ja vozim 10 god. star auto, plata mi je 640 evra neto plus kvartalni bonusi od 20%, plus regres. Rođeni sam Beograđanin, preselio sam se u beogradsko selo iz odvratnog stana, cepam drva, ložim vatru, pčelarim, crno kod noktiju i nije mi ništa teško. Auto vozim polako da uštedim i namerno usporavam kad mi na putu bahati kao ti ablenduju.

rale85

pre 13 godina

@ Predrag
A da nisi ti slucajno izbegao sa ratnih prostora, da ti nisu roditelji radili od jutra do mraka da te prehrane, da nisi se odricao svega u zivotu da bi resio stambeno pitanje?? Moji nisu imali dedovinu niti bogate mamice i tatice, sve sto sam stekao sa porodicom je iskljucivo sa nasih 10 prstiju! I mnogo je gori seljak sa asfalta nego seljak sa njive a to sto prozivas sirotinju ce kad tad da ti se odbije od glavu.

Miki

pre 13 godina

Hvala bogu da imamo i bogate ljude u Srbiji.Kamo srece da ih je i vise.A vi novinari kao krecete sa hajkom.Jel to znaci neka nova komunisticka revolucija.Sve im uzeti , pa kao nesto narod od toga ima vajde , a u stvari im imovinu pokupe partizani tako da im i praunuci imaju vajde od otetog.Poreznici treba mnogo bolje da rade svoj posao, a bogatasi kao i svuda u svetu nalaze nacin da zaobidju placanje poreza , pogotovu sto se ne zna gde sve to ide.

Aleksandar

pre 13 godina

@Predrag

Ti ne zasulzujes da zivis u Beogradu uopste. U bilo kom gradu uopste. Muka mi je od vas izvikanih seljacina koji se bahato ponasaju u ovom gradu. Kultura ti je na nivou jednog parazita. A za selo, pa ostaces gladan s' obzirom na tvoje ponasanje, jer tim istim ce malo ko da ti proda ista. Pa ces sam da gajis bastu da prezivis.

Wu Tang

pre 13 godina

Vi izgleda uopste ne razumete da mnoge stvari treba implicitno tolerisati ako hocemo da nam bude bolje. Cemu bre ovaj lov na vestice??? Da se razumemo, ljudi koji urusavaju Srbiju finansijski uopste nisu u ovoj kategoriji jer kapital iznose iz Srbije i ni po kom zakonu ne mogu biti oporezovani u Srbiji. To sto vi insistirate na poreklu para i ponasate se kao da ste Nemacka, pa vam se moze, samo ce uplasiti i odbiti ljude koji DONOSE pare iz sveta u Srbiju. Vi se opasno igrate sudbinom 7 miliona gradjana Srbije, jer ne nudite resenje kako da ljudi zarade pare u Srbiji, a ubijate dotok kapitala iz inostranstva! Na kraju cemo biti S. Koreja zbog vas alavih poreznika. Meni, gradjaninu Srbije, ne smeta ako neko izbegava da plati porez u Francuskoj i tim parama kupi stan u Srbiji, jer cu ja kao zidar imati posla da napravim jos jedan. Ne smeta mi ako programeri donesu 300 miliona Eur vise u zemlju, ili ako neko ne plati porez u Engleskoj pa preko off shore firme uplati pare u Srbiju, zasto ga proveravati??? Zasto proveravati i kaznjavati bilo kakav UNOS para u zemlju? Proveravajte IZNOSENJE para iz zemlje. A kad napravite standard i nezaposljenost kao Nemacka, onda lupajte visoke poreze i zabrane svega i svaceg. Sad mi nismo u situaciji da to radimo. Nije Srbija u poziciji da bilo kog sada finansijski ucenjuje niti nam to treba, jer ce ti ljudi otici u CG ili drugu zemlju. Ostavimo mi EU nek juri svoje poreske neplatise, nemojmo mi da to radimo za njih i ostanemo i bez ovo malo para. Promovisite i pomazite svim ljudima sveta da bas u Srbiju donose pare!!! Pa jedna Svajcarska se svim silama opire da radi to sto vi radite! Ucite od boljih od vas, napravite koncentraciju kapitala - a onda ce imati dovoljno i za vad poreznike cak i sa minimalnom poreskom stopom.

nenad

pre 13 godina

Evo kako se to radi:
1. imam firmu export-import svasta
2. dobar sam sa pliticarima...raznim
3. na kraju godine kada mi se skupi dobit na racunu od 5 miliona EUR a ocekivao sam 6. Shvatim da sam pogresio grdno i angazujem firmu sa kajmanskih ostrva da mi uradi "projekat-konstalting" ekonomsko-istrazivackog tipa, da mi kazu sta nije dobro.
4. ja taj projekat posteno (i nerado ;) ) platim 4.999 miliona EUR.
5. na kraju platim porez od 200 EUR i stane mi 800 EUR.
6. I ajde sad molim vas kako ja da prehranim svoju porodicu u ovoj lopovskoj drzavi!!!!????? :)

p.s. naravno sledece godine pogresim nesto drugo i opet jadan placam kajmanskim ostrvima analize :(

Dobra namera

pre 13 godina

Preporucio bih svima da procitaju knjigu Najbogatiji covek Vavilona, i onda da se potrude i to usvoje. Neverovatno koliko proste ideje iznesene u ovoj knjizi mogu promeniti zivot (iz iskustva govorim).

Ljudi nemaju pare ne zato sto su nesposobni da ih zarade, vec zato sto sa njima ne znaju upravljati. Svakodnevno gledam kako mnogi bukvalno bacanju novac, kupovinom svakojakih, nepotrebnih stvari, tj gluposti. Sulodo je otici par nedelja na odmor a onda par godina to letovanje/zimovanje otplacivati.

bogdan

pre 13 godina

Imaju cak i svoj voz! Tus kabinu sa masazerom hej!!!, frizider i peglu. Ljudi citam komentare trebalo bi zameniti ovu "vest" sa komentarima daleko su relevantinji. Jezivo je ovako pisati. Podseca me na komunizam oni imaju sad im treba oteti da se da sirotinji. A ko je stvorio sirot narod? Milioner u bilo kojoj zapadnoj zemli je obican valsnik male picerije ili pekare. Takav lokal na zapadu da se stavi u rpmeti kosta od 200.000 do 1.000.000 EU ili $. Mi smo van tokova kao u nekom svom sistemu vrednosti. Vise nisu miloni sto su nekada bili. Vise nije neko milioner ako nema 20 ili 30 miliona. Srendja klasa nam se raspala umesto da je podizemo i podsticemo. Pozdrav!

Nenad009

pre 13 godina

@Milan

"Ako si radio van neću da ulazim u to kako si novac zaradio i šta si radio. Ali ako si te pare "zaradio" u Srbiji onda si sigurno lopov. U tome je problem. Čovek je objasnio da se u Srbiji za pošten rad može zaraditi maksimalno 1200-1500 evra mesečno"

To sto si ti nesposoban da zaradis vise ne znaci da nije moguce. Problem u Srbiji nije taj sto se pare ne mogu zaraditi vec taj sto masa ocekuje da im pare sa neba padnu. Zrtvovanje; marljiv, promisljen i uporan rad; istrajnost; hrabrost; preuzimanje odgovornosti za vlastiti zivot; odlucnost..., samo su neki od atributa koji na zalost mnogima u nasoj zemlji nedostaju. Najlakse je kukati. Cekam dan kada ce i gojazni ljudi poceti da tvrde da je u Srbiji prosto ne moguce smrsati (zbog politike, klime, hrane i ko zna jos cega)

P.S. Poznajem dvojicu multimilionera. Bogatsvo su stvarali tokom perioda od par decenija. Radili su (mada i dan danas toliko rade) po 16 sati svakodnevno, cak i tokom vikedna, a od toga su pola radnog vremena ulagali u znanje. Malo ljudi je spremno da plati ovu cenu, ali zato rado kuka i zali se na sve i svasta zbog situacije u kojoj se nalaze, umesto da preuzmu odgovornost za vlastiti zivot.

A?

pre 13 godina

@Dzerald... U pravu si, druze. Kod nas je postala praksa da neko, ko ima hiljadu evra, bude bogatas! Ja licno, radim u Kijevu, Ukrajina, imam 1500 evra, sto je nepojmljivo cak i ukrajincima! Ali, meni je gazda nas covek, i on placa posteno, i debelo! Ne mislim da trebam nekome da se pravdam, posebno nasim poreznicima, jer uredno u Srbiji placam sve, i od moje plate zive dve porodice! I, jos da kazem, nisam bogat, ali moje bogatstvo je kuci, imam decu, za njih radim...

seljadin

pre 13 godina

Predrag, ima mnogo ljudi koji imaju vise nego ti, pa ne mrze sirotinju, tj. mentalno su stabilne osobe, a uglavnom najvise mrzi sirotinju onaj ko je do juce bio sirotinja, a sve sto se brzo desi, svako bogatstvo brzo i propada, pogotovo kod likova koji su umislili da su polu-bogovi, znaci kad udju u svaki sledeci posao kao polu-bogovi, i obicno gube sve sto su imali. Licno bih rekao da je takva osoba zrela da ostane bez icega.

Sasa

pre 13 godina

Ovo je, pre par decenija, napisao Borislav Pekić. Poselednje dve rečenice savršeno opisuju srpsku pamet i odnos prema bogatstvu.

"Do­bar po­zna­va­lac gra­đan­ske psi­ho­lo­gi­je pi­ta se o če­mu sa­nja Ame­ri­ka­nac kad vi­di mi­li­o­ne­ra u rols-roj­su i od­go­va­ra: o to­me da jed­nog da­na i on u nje­ga sed­ne. O to­me će, u su­sre­tu s bo­ga­ta­šem, sa­nja­ti i ve­ći­na En­gle­za. Iz­ne­ve­rivši tra­di­ci­je Fran­cu­ske re­vo­lu­ci­je, Fran­cuz Jac­qu­es će sa­nja­ti da se on vo­zi rols-roj­som, a mi­li­o­ner ide peš­ke. Osta­ju­ći u tra­di­ci­ji so­ci­ja­li­stič­ke re­vo­lu­ci­je, naš će Ži­vo­rad sa­nja­ti o ča­su kad će peš­ke ići svi, i on i mi­li­o­ner. Iskre­no se ra­du­je­mo kad nam po­đe na­bo­lje, ali smo pod­jed­na­ko, če­sto i vi­še za­do­volj­ni, ako osta­ne­mo na istom, pod uslo­vom da dru­gi­ma bu­de go­re."

kiklop

pre 13 godina

ovaj novinar / novinarka imaju ono sto se zove "attention disorder", pocnu o tome ko su bogatasi, i posle tri recenice predju na aktuelnu ponudu skupih stanova u beogradu. verovatno se to cini da se ne sazna ko su ti bogatasi.

Akcionar

pre 13 godina

Kriju se među onima kojima je odobren kredit od Agrobanke bez ikakve naplative hipoteke ili drugog obezbeđenja, čime je opljačkana banka za 300 mil. evra, a sve na štetu akcionara banke i građana Srbije.

Optimus Prime

pre 13 godina

e Predraze..a vidis ja kad sednem u svoj Bugatti Veyron,i ispred sebe vidim neki BMW,kako se vuce,samo me iznervira!!! A isto tako ljudi koji se hvale svojim kolima,i jos plus hvale se po internetu..jadan si

Dzeraldina

pre 13 godina

Uopste se ne smatram bogatom iako sam prijavila porez za prethodnu godinu (presla limit za 23.000 RSD). Doktor nauka sa dve specijalizacije, na poslu od jutra do sutra, samohrana majka kojoj bivsi muz ne placa alimentaciju (cekam na odluku suda vec vise godina, ispasce na kraju da i njega treba da izdrzavam) u ratama i kreditima da bi cerka i ja otisle jednom godisnje na letovanje i zimovanje i priustile neki koncert jedanput mesecno i kupile po neku knjigu. Molim vas napravite razliku izmedju ljudi koji posteno zarade tih 1500 Eura mesecno i onih koji prave ovaj javni dug zbog koga ce nam se zamrznuti plate i zbog kojih cemo placati PDV od 22%.

ibna

pre 13 godina

Strasno,22god.radim u inostranstvo a o ovim ciframa samo mogu da sanjam,Srbija zemlja korupcije ,kriminala i siromastva....milioneri boze moj!

Filip Minic

pre 13 godina

Ne daj boze da si bogat u Srbiji,odmah si jedno od ponudjenog: lopov,tajkun,saner,politicar ili eventualno neki gasterbajter,ali ako si gasterbajter to se podrazumeva da si krao u inostranstvu :D. Ma dajte ljudi koja je plata 1000 eur mesecno... U Austriji bez 800 ne mozes da zivis. Razumem ja da zive mnogi na rubu bede,ali verujte u Srbiji ima mnogo vise ljudi koji imaju vise od 1000 eur mesecno,samo sto uglanvom iz inostranstva,kod nas je sramota da si bogat jer nemoguce je po Srpskoj logici da si posten i da si zaradio pare legalno,a ako si na rubu prosjackog stapa onda si najposteniji! Nece kod nas nikada da bude bolje dok se ne promeni mentalitet naroda,a ja nesto ne vidim da ce to da se desi u skorije vreme tako da ko posledji izadje iz Srbije nek samo ugasi svetlo i toliko.

Dzerald

pre 13 godina

Apsolutno se slazem sa Dzeraldinom, po nasim standardima osoba koja zaradjuje 1000e smatra se bogatom. Pa u Svajcarskoj je minimalac 3200CHF, tj. 2500e.

Hudini

pre 13 godina

Zivim na zapadu gde se opstine utrkuju ko ce da privuce vise milionera. Jer vise bogatasa znaci vise para od poreza, odnosno vise popravljenih puteva, renoviranih skola i sponzorisanih sportskih udruzenja. Drugim recima komsije srednje i nize klase mole Boga da se u njihov kraj doseli sto vise bogatasa jer od toga ima cela opstina koristi.
Jedino je u Srbiji obrnuto, sramota je biti bogat i prijavljivati prihod. Svi drvlje i kamenje na ljude koji prijavljuje visok prihod. Krimosi i lopovi ne prijavljuju porez. Politicari koji uzimaju mito takodje to ne prijavljuju za porez. Ovima sto su zaradili i prijavili svoje prihode treba odati priznanje i pozeleti im dobro zdravlje da i dalje placaju porez od kojih ce se popravljati ulice u vasem kraju i otvarati nova radna mesta.
Umesto pljuvacine i mrznje po sistemu nemam ja pa neka nemaju ni drugi, crknimo zajedno i negativne destruktivne motivacije, bilo bi vreme da shvatimo da su nasi sugradjani koji su dobrovoljno prijavili svoje prihode, vredni i korisni clanovi naseg drustva. I da ce od njihovog placenog poreza imati koristi i nasa deca.

strina

pre 13 godina

Uros@ Sinko, manje filmova i manje televizijskih sapunica, pricaces manje bombasticnih gluposti. Tebi ce neko da plati osam hiljada neto u evrima, malo morgen. Taj isti treba da zaradi na tebi bar cetiri tvoje plate da bi mu ti bio isplativ. Pored toliko jeftinih a sposobnih Indijaca, Kineza, Koreanaca i ostalih spale firme na tebe i tebi slicnima da placaju tolike pare. Kad lazes, lazi bar u podnosljivim granicama, ovako ispadas jos i glup.

Jolly

pre 13 godina

Misliim da ovaj sajt zasluzuje kvalitetnije clanke. Evo i zasto...
Po vama, mera bogatstva je ako neko ima godisnja primanja veca od cca.. 1.800.000 din... Gospodo draga, ako taj iznos podelite na 12 meseci, onda cete mesecno dobiti da neki od bogatasa ima primanja cak 1.300 EUR. Zamislite koje je to bogatstvo. Vas pogled na bogatstvo je soc-realisticki. Kamo srece da u Srbiji imamo vise od 20.000 ljudi koji imaju LEGALNE prihode 1.300 EUR MESECNO. Trazite vi bogatase kod onih koji nisu prijavili primanja, a imaju malu ministarsku platu od 1.000 EUR, a nose satove od 10-20.000 EUR

Nišlija

pre 13 godina

1. Tih 16 nezaposlenih milionera u Nišu su bivši radnici "Fabrike Duvana" koji su dobili milionske otpremnine. Inače, poznajući većinu njih, tvrdim da odavno više nisu milioneri, a neke čak juri država jer su "zaboravili" da plate porez.
2. Koji su to poznati niški "biznismeni"? Ja znam da ovde od tzv. "privrednika" (ili kako ih vi zovete - biznismena), lovu zgrću samo političari (bivši i sadašnji, svi u Nišu znaju koji) koji su dobro unovčili svoje položaje, sitni prevaranti, šverceri, "investitori" u nekretnine, zelenaši i prodavci droge. Ako su to "biznismeni", ja sam Bil Gejts...

Beograd hoce nezavisnost

pre 13 godina

Sirotinja = lenji ljudi Razumem kad neko osiromasi i propadne. To ce proci. Ali kad je neko siroma generacijama jedino sto mi pada na pamet je LENJOST. Ima li neko neko drugo objasnjenje. I pustite WWII on je proso pre 70 godina ko je valjo povecao je svoje bogatstvo.

Jole

pre 13 godina

Najveći problem Srbije je averzija prema preduzetništvu. Tome na ruku idi svakodnevni napisi štampre gde se preduzetništvo bez izuzetka dovodi u vezu sa 'sumnjivim poslovima', 'pljačkom naroda', 'ratnim profiterima' i slično. Naravno da se većina naroda, koja je po pravilu plašljiva, ne usudjuje ni da razmišlja o kreativnosti, izvozu, preduzetništvu. To je bio, po meni, najveći neuspeh Tadića u prošlih 4 godine: slaba promocija preduzetništva bez koje u Srbiji neće biti bolje nikada.

Što se tiče poreza, u Srbiji postoje stotine hiljada ljudi koji su veliki novac zaradili u inostranstvu, pre 5, 10 i više godina, i napraviti matematički ispravan presek imovine kroz plaćeni porez je nemoguće, pogotovo kada se uzmu u obzir neoporezovani prihodi. Sada u Srbiju imate ljude koji rade privatno po 25 godina, da neće valjda da mu traže papire od tada. Ako se tome pristupi na staljinistički način (čvrsta ruka sve rešava), samo će kapital još više da beži iz Srbije.

Prijavio porez ove godine

pre 13 godina

Porez sam prijavio ove godine, ali sledece necu. Ako evro raste ovom brzinom, isplatice mi se da ne prijavim porez i da cekam da me poreznici uhvate posle par meseci. Samo na kursnim razlikama kolicine poreza koji treba da platim i ovih 50k din kazne imam jos da budem i u dobitku, jer ce devalvacija dinara sve da pojede. I posle mi recite jos da vlast ne stimulise kriminal i kradju. Mogu misliti sta sve rade na visokom nivou.

Vladan R

pre 13 godina

Imucnijima koij se cude objasnjenje da bar u ovom tekstu, niko nema nista protiv osoba koje imaju dosta novca ako je taj novac stecen posteno i transparentno i ako ih novac koji poseduju nije iskvario. Sa druge strane onima koji voze bmw i imaju luksuzne stanove a nemaju prijavljene prihode koji bi to opravdali, odnosno koje se skoro, pa vode kao socijalni slucajevi ima se itekako sta zameriti. Zameriti se moze i onima koji svesvno izrabljuju zaposlene. Bio sam prisutan kada kada preduzimac prica kako obavlja "uspesne poslove". Pa tako kaze kada pogadjam posao u proracunu stavljam 500 radnika sa satnicom od 300 dinara a u stvarnosti uzmem njih 300 koje platim 200 na sat. Istovremeno stavim i losiji materijal, slicno onima sto gradeci puteve stave koji mililmetar tanji asfalt od prpisanog. Kontrolnim organima stave kopju hiljadu evra u dzep i sve ispadne u redu. Naravno njegova zvanicna ne bas mala zarada, koja da se razumemo nije nikakav problem kolika god da je, regularnu je uracunata van svih pomenutih mahinacija. Ja svakako ne znam kako se ko obogatio, ali mi oni koji smatraju da je ceo grad njihov samo zato sto voze nego dobar automobili i koji bi samo da mogu verovatno zabranili da se vozi bilo koji auto jeftinij od 20 mozda i 30 hiljada evra, svakako ne mirisu na previse postene, jer takav bahati stav dosta toga govori.

Milan

pre 13 godina

(Predrag, 3. jun 2012 05:04)

Ako si radio van neću da ulazim u to kako si novac zaradio i šta si radio. Ali ako si te pare "zaradio" u Srbiji onda si sigurno lopov. U tome je problem. Čovek je objasnio da se u Srbiji za pošten rad može zaraditi maksimalno 1200-1500 evra mesečno. Ja imam veoma dobar pregled situacije na tržištu i apsolutno potvrđujem te cifre za najtraženija mesta u najboljim firmama.
Sve preko toga je "nadnica za strah" i plaćen si da ćutiš za učestvovanje u kriminalu. Naravno uvek ima izuzetaka (veoma retkih radnih mesta) ali njihov broj je zanemarljiv u odnosu na ukupan broj.
Takođe je istina da u ovoj zemlji porez plaćaju samo siromašni, odnosno preživeli ostaci "srednje klase".

A ove domaćice to su najčešće udovice nekih kriminalaca ili komunista koji su krađom stekli nekretnine pa kad su pandrknuli sad udovice ubiru debele prihode od rentiranja nekretnina.

zzex.13

pre 13 godina

Poresku sluzbu treba pothitno reorganizovati.Silni milioni , da ne kazem miliarde su "zaboravili" da naplate.Slučajno ili namerno ? Mislim da neko za to treba da odgovara. Šta su do sada uopšte radili?
Predrag ...Hmmm,Ko ima BMW i ko je iskesirao kintu za stan se ne na net-u. I pitanje: da li si platio porez?
Ako am nekoga uvredio , izvinjavam se.

BB1

pre 13 godina

Opet bezvezni tekstovi o bogatasima. Treba da budemo sretni sto ih imamo. A sto drzava nema normalan poreski sistem i evidenciju to nisu bogatasi krivi. Ali sto bi imala kada to vladi ne odgovara. Ili mozda treba da uvezemo programe i jos i ljude koji znaju da ih upotrebljavaju.
Zabavljaj te narod s takvim glupostima a ne sa sa stvarnim problemom
Meni se uopste nebi svidjalo da sam bogata u Srbiji, nikad neznas sta ce vlada da izmisli kako da otme opet, a u Srbiji poceo je Tito da otima pa tako nadalje. Sta mi je oteto niko do sada nije uspeo da vrati, jako teska stvar. Mozda treba drzava da plati i 60 godina koriscenja moje imovine, ali jos bolje neka napravi zakon da ja platim sto su radom moji preci zaradili. Samo napred ljudi sa bogastvom koje se stekli bilo kako u Srbiji, ali moj savet gledajte da sto pre izadje iz Stbije, jer se samo otimaci menjaju na vlasti

Predrag

pre 13 godina

POREKLO IMOVINE, smesno, uplacuju sami sebi, to se zove PRANJE NOVCA, bave se cistim kriminalom, bice revolucije ovde, ja ih znam bar desetak koji tako sebi uplacuju opran novac,voze besne automobile i stanuju u nekoliko stanova, od radnog staza nista, posla nista, sve je magla. Cekam svojih pet minuta, doci ce..

biljana

pre 13 godina

Kao prvo oni se nigde ne kriju. Kao drugo to nisu pravi vec korumpirani ljudi. Biti milioner ne znaci imati novac. Svako ima svoj prioritet u zivotu. Pa ako zele da budu milioneri zasto im rusiti snove? Ti isti milioneri su postali uz pomoc druih milionera koji ih stite. To je ona usluga: evo ti da bi cutao.Zato pustite milionere da brinu o sebi a vi se posvetite svom uspehu. I ako to stvrno zelite i uspecete. S R E C N O !!!

george wordy

pre 13 godina

Politicari I Tajkuni pripadaju Federalnoj Kamarili za zaštitu naroda srpskog korumpiranog nepotističkog drustva zasnovanog na kompartijskim vezama I poznanstvima koje pociva na kriminalu, korupciji, nepotizmu, sivoj ekonomiji,pirateriji, .Ono sto su ocevi I djedovi na krilima ideologije otimali od srpskog gradjanskog drustva , uglednih , uspešnih I patriotskih porodica, nakon pada berlinskog zida to su sinovi I unuci kupovali u bescenje promovisuci sebe u Tajkune. Tako da srpsko drustvo pociva na zlocinu I kriminalu.Citav sistem je nalik na binarnu zvezdu u kojem politicari I tajkuni savršeno kruže jedni oko drugih . Ukoliko neki od Tajkuna pokusa da se osamostali,njega brzo neutralisu. U toj igri kobre I kojota neki su zaista vecito uspesni jos iz predmilosevicevog perioda I oni u narodu vaze za uspesne jer traju, pa cak I za postene, mada su vecini sedišta kompanija na egzotičnim destinacijama, Kipar, Devičanska ostrva. A samo se radi o uspesnoj mimikrokratiji ako su do juce cvrsto vezivali kravatu i zaobilazili liturgije, sada raskopcavaju gornje dugme i lome krsne pogače.Srbija , stradija je čardak ni na nebu ni na zemlji.

Uros

pre 13 godina

Kao dpl.ing zaradjujem neto od 4000 do 8000 dolara ili evra u zavisnosti od gradilista i slozenosti projekta.
Ugovor vazi 6 meseci 7 radnih dana.
Ali mi je cudno za domacice,pravnici,ekonomisti kako toliku lovu zgrnu u Srbiji,nije mi jasno.Meni recimo u Srbiji su nudili 1200 evra,do 1500 maximalno,pa je zaista neverovatno

Sale

pre 13 godina

Dok god se za merenje koliko je ko bogatas uzima "godisnji porez na dohodak gradjana", mi necemo u tim listama videti prave bogatase. Sto je najgore, ne vidi ih ni poreska uprava. Zato nema ni jednog poznatog imena na onim njihovim listama. Bogatasi zive od "dividendi" i one NE ULAZE u oporezivanje sa "godisnjim porezom na dohodak gradjana". Taj porez placaju samo najsiromasniji koji rade za platu i sitni preduzetnici.

Predrag

pre 13 godina

Kako mi na zivce idu ovi sto komentarisu o sirotinji, a i ovi sto pisu da u Beogradu ne moze da se proda lux stan za vise od 2500 evra. Ja sam pre cetiri meseca kupio stan od 160 kvadrata po ceni od 3400 evra za kvadrat. I ne razumem sta to neko ima protiv coveka koji ima para? Svi se bre nesto u postenje zaklinjete, a majku bi svoju rodjenu prodali za tepsiju bureka. Sta ce sitorinja u Beogradu? Idite bre ljudi pa orite, gajite stoku, ziviti zdravim zivotom na selu, nije Beograd za vas. Nista mi vise ne ide na zivce nego kad sednem u svoj BMW pa kad ispred sebe vidim neku Ladu, Zastavu ili krsinu staru ko zna koliko godina kako se vuce. Sirotinja nije sirotinja zato sto je postena, nego zato sto je **********! Svakom svoje!

LxMusic

pre 13 godina

Haos!
Kakva je to smesna kazna od 50000 dinara ? Dok njihov novac ima misteriozno poreklo ljudi okolo gladuju. Vlasti umesto da zaplene nelegalno stecenu imovinu , traze kredite po svetu od zelenasa rasprodaju komad po komad najvrednijih stvari u drzavi. Kao brinemo se hocemo li izgubiti Kosovo , a s druge strane rasprodajemo za bagatelu sve sto iole vredi u samom Beogradu ili bilo gde u Srbiji!
Mi smo patriote koji prodaju svoju drzavu! Pa evo predloga u vezi Kosova- nek nasi politicari " privatizuju Kosovo - tj. neka naprave licitaciju pa ko da vise para - ako onaj Hasim "Hitaci" ponudi najbolju cenu - njegovo je!

Darko

pre 13 godina

Samo mi smrtnici placamo kiriju od 50evra mesecno i to pojedini kradu i otimaju od naroda da bi i to priustili jer krova nemaju nad glavom... Nece na posteno nista, posle toliko godina truda,odustajem od postenosti jer posten u ovoj zemlji ne moze da zivi dobro!

Dzeraldina

pre 13 godina

Uopste se ne smatram bogatom iako sam prijavila porez za prethodnu godinu (presla limit za 23.000 RSD). Doktor nauka sa dve specijalizacije, na poslu od jutra do sutra, samohrana majka kojoj bivsi muz ne placa alimentaciju (cekam na odluku suda vec vise godina, ispasce na kraju da i njega treba da izdrzavam) u ratama i kreditima da bi cerka i ja otisle jednom godisnje na letovanje i zimovanje i priustile neki koncert jedanput mesecno i kupile po neku knjigu. Molim vas napravite razliku izmedju ljudi koji posteno zarade tih 1500 Eura mesecno i onih koji prave ovaj javni dug zbog koga ce nam se zamrznuti plate i zbog kojih cemo placati PDV od 22%.

Jolly

pre 13 godina

Misliim da ovaj sajt zasluzuje kvalitetnije clanke. Evo i zasto...
Po vama, mera bogatstva je ako neko ima godisnja primanja veca od cca.. 1.800.000 din... Gospodo draga, ako taj iznos podelite na 12 meseci, onda cete mesecno dobiti da neki od bogatasa ima primanja cak 1.300 EUR. Zamislite koje je to bogatstvo. Vas pogled na bogatstvo je soc-realisticki. Kamo srece da u Srbiji imamo vise od 20.000 ljudi koji imaju LEGALNE prihode 1.300 EUR MESECNO. Trazite vi bogatase kod onih koji nisu prijavili primanja, a imaju malu ministarsku platu od 1.000 EUR, a nose satove od 10-20.000 EUR

Sale

pre 13 godina

Dok god se za merenje koliko je ko bogatas uzima "godisnji porez na dohodak gradjana", mi necemo u tim listama videti prave bogatase. Sto je najgore, ne vidi ih ni poreska uprava. Zato nema ni jednog poznatog imena na onim njihovim listama. Bogatasi zive od "dividendi" i one NE ULAZE u oporezivanje sa "godisnjim porezom na dohodak gradjana". Taj porez placaju samo najsiromasniji koji rade za platu i sitni preduzetnici.

Nišlija

pre 13 godina

1. Tih 16 nezaposlenih milionera u Nišu su bivši radnici "Fabrike Duvana" koji su dobili milionske otpremnine. Inače, poznajući većinu njih, tvrdim da odavno više nisu milioneri, a neke čak juri država jer su "zaboravili" da plate porez.
2. Koji su to poznati niški "biznismeni"? Ja znam da ovde od tzv. "privrednika" (ili kako ih vi zovete - biznismena), lovu zgrću samo političari (bivši i sadašnji, svi u Nišu znaju koji) koji su dobro unovčili svoje položaje, sitni prevaranti, šverceri, "investitori" u nekretnine, zelenaši i prodavci droge. Ako su to "biznismeni", ja sam Bil Gejts...

Hudini

pre 13 godina

Zivim na zapadu gde se opstine utrkuju ko ce da privuce vise milionera. Jer vise bogatasa znaci vise para od poreza, odnosno vise popravljenih puteva, renoviranih skola i sponzorisanih sportskih udruzenja. Drugim recima komsije srednje i nize klase mole Boga da se u njihov kraj doseli sto vise bogatasa jer od toga ima cela opstina koristi.
Jedino je u Srbiji obrnuto, sramota je biti bogat i prijavljivati prihod. Svi drvlje i kamenje na ljude koji prijavljuje visok prihod. Krimosi i lopovi ne prijavljuju porez. Politicari koji uzimaju mito takodje to ne prijavljuju za porez. Ovima sto su zaradili i prijavili svoje prihode treba odati priznanje i pozeleti im dobro zdravlje da i dalje placaju porez od kojih ce se popravljati ulice u vasem kraju i otvarati nova radna mesta.
Umesto pljuvacine i mrznje po sistemu nemam ja pa neka nemaju ni drugi, crknimo zajedno i negativne destruktivne motivacije, bilo bi vreme da shvatimo da su nasi sugradjani koji su dobrovoljno prijavili svoje prihode, vredni i korisni clanovi naseg drustva. I da ce od njihovog placenog poreza imati koristi i nasa deca.

LxMusic

pre 13 godina

Haos!
Kakva je to smesna kazna od 50000 dinara ? Dok njihov novac ima misteriozno poreklo ljudi okolo gladuju. Vlasti umesto da zaplene nelegalno stecenu imovinu , traze kredite po svetu od zelenasa rasprodaju komad po komad najvrednijih stvari u drzavi. Kao brinemo se hocemo li izgubiti Kosovo , a s druge strane rasprodajemo za bagatelu sve sto iole vredi u samom Beogradu ili bilo gde u Srbiji!
Mi smo patriote koji prodaju svoju drzavu! Pa evo predloga u vezi Kosova- nek nasi politicari " privatizuju Kosovo - tj. neka naprave licitaciju pa ko da vise para - ako onaj Hasim "Hitaci" ponudi najbolju cenu - njegovo je!

kiklop

pre 13 godina

ovaj novinar / novinarka imaju ono sto se zove "attention disorder", pocnu o tome ko su bogatasi, i posle tri recenice predju na aktuelnu ponudu skupih stanova u beogradu. verovatno se to cini da se ne sazna ko su ti bogatasi.

Prijavio porez ove godine

pre 13 godina

Porez sam prijavio ove godine, ali sledece necu. Ako evro raste ovom brzinom, isplatice mi se da ne prijavim porez i da cekam da me poreznici uhvate posle par meseci. Samo na kursnim razlikama kolicine poreza koji treba da platim i ovih 50k din kazne imam jos da budem i u dobitku, jer ce devalvacija dinara sve da pojede. I posle mi recite jos da vlast ne stimulise kriminal i kradju. Mogu misliti sta sve rade na visokom nivou.

Milan

pre 13 godina

(Predrag, 3. jun 2012 05:04)

Ako si radio van neću da ulazim u to kako si novac zaradio i šta si radio. Ali ako si te pare "zaradio" u Srbiji onda si sigurno lopov. U tome je problem. Čovek je objasnio da se u Srbiji za pošten rad može zaraditi maksimalno 1200-1500 evra mesečno. Ja imam veoma dobar pregled situacije na tržištu i apsolutno potvrđujem te cifre za najtraženija mesta u najboljim firmama.
Sve preko toga je "nadnica za strah" i plaćen si da ćutiš za učestvovanje u kriminalu. Naravno uvek ima izuzetaka (veoma retkih radnih mesta) ali njihov broj je zanemarljiv u odnosu na ukupan broj.
Takođe je istina da u ovoj zemlji porez plaćaju samo siromašni, odnosno preživeli ostaci "srednje klase".

A ove domaćice to su najčešće udovice nekih kriminalaca ili komunista koji su krađom stekli nekretnine pa kad su pandrknuli sad udovice ubiru debele prihode od rentiranja nekretnina.

Dzerald

pre 13 godina

Apsolutno se slazem sa Dzeraldinom, po nasim standardima osoba koja zaradjuje 1000e smatra se bogatom. Pa u Svajcarskoj je minimalac 3200CHF, tj. 2500e.

Optimus Prime

pre 13 godina

e Predraze..a vidis ja kad sednem u svoj Bugatti Veyron,i ispred sebe vidim neki BMW,kako se vuce,samo me iznervira!!! A isto tako ljudi koji se hvale svojim kolima,i jos plus hvale se po internetu..jadan si

Uros

pre 13 godina

Kao dpl.ing zaradjujem neto od 4000 do 8000 dolara ili evra u zavisnosti od gradilista i slozenosti projekta.
Ugovor vazi 6 meseci 7 radnih dana.
Ali mi je cudno za domacice,pravnici,ekonomisti kako toliku lovu zgrnu u Srbiji,nije mi jasno.Meni recimo u Srbiji su nudili 1200 evra,do 1500 maximalno,pa je zaista neverovatno

Predrag

pre 13 godina

Kako mi na zivce idu ovi sto komentarisu o sirotinji, a i ovi sto pisu da u Beogradu ne moze da se proda lux stan za vise od 2500 evra. Ja sam pre cetiri meseca kupio stan od 160 kvadrata po ceni od 3400 evra za kvadrat. I ne razumem sta to neko ima protiv coveka koji ima para? Svi se bre nesto u postenje zaklinjete, a majku bi svoju rodjenu prodali za tepsiju bureka. Sta ce sitorinja u Beogradu? Idite bre ljudi pa orite, gajite stoku, ziviti zdravim zivotom na selu, nije Beograd za vas. Nista mi vise ne ide na zivce nego kad sednem u svoj BMW pa kad ispred sebe vidim neku Ladu, Zastavu ili krsinu staru ko zna koliko godina kako se vuce. Sirotinja nije sirotinja zato sto je postena, nego zato sto je **********! Svakom svoje!

Filip Minic

pre 13 godina

Ne daj boze da si bogat u Srbiji,odmah si jedno od ponudjenog: lopov,tajkun,saner,politicar ili eventualno neki gasterbajter,ali ako si gasterbajter to se podrazumeva da si krao u inostranstvu :D. Ma dajte ljudi koja je plata 1000 eur mesecno... U Austriji bez 800 ne mozes da zivis. Razumem ja da zive mnogi na rubu bede,ali verujte u Srbiji ima mnogo vise ljudi koji imaju vise od 1000 eur mesecno,samo sto uglanvom iz inostranstva,kod nas je sramota da si bogat jer nemoguce je po Srpskoj logici da si posten i da si zaradio pare legalno,a ako si na rubu prosjackog stapa onda si najposteniji! Nece kod nas nikada da bude bolje dok se ne promeni mentalitet naroda,a ja nesto ne vidim da ce to da se desi u skorije vreme tako da ko posledji izadje iz Srbije nek samo ugasi svetlo i toliko.

Jole

pre 13 godina

Najveći problem Srbije je averzija prema preduzetništvu. Tome na ruku idi svakodnevni napisi štampre gde se preduzetništvo bez izuzetka dovodi u vezu sa 'sumnjivim poslovima', 'pljačkom naroda', 'ratnim profiterima' i slično. Naravno da se većina naroda, koja je po pravilu plašljiva, ne usudjuje ni da razmišlja o kreativnosti, izvozu, preduzetništvu. To je bio, po meni, najveći neuspeh Tadića u prošlih 4 godine: slaba promocija preduzetništva bez koje u Srbiji neće biti bolje nikada.

Što se tiče poreza, u Srbiji postoje stotine hiljada ljudi koji su veliki novac zaradili u inostranstvu, pre 5, 10 i više godina, i napraviti matematički ispravan presek imovine kroz plaćeni porez je nemoguće, pogotovo kada se uzmu u obzir neoporezovani prihodi. Sada u Srbiju imate ljude koji rade privatno po 25 godina, da neće valjda da mu traže papire od tada. Ako se tome pristupi na staljinistički način (čvrsta ruka sve rešava), samo će kapital još više da beži iz Srbije.

Vladan R

pre 13 godina

Imucnijima koij se cude objasnjenje da bar u ovom tekstu, niko nema nista protiv osoba koje imaju dosta novca ako je taj novac stecen posteno i transparentno i ako ih novac koji poseduju nije iskvario. Sa druge strane onima koji voze bmw i imaju luksuzne stanove a nemaju prijavljene prihode koji bi to opravdali, odnosno koje se skoro, pa vode kao socijalni slucajevi ima se itekako sta zameriti. Zameriti se moze i onima koji svesvno izrabljuju zaposlene. Bio sam prisutan kada kada preduzimac prica kako obavlja "uspesne poslove". Pa tako kaze kada pogadjam posao u proracunu stavljam 500 radnika sa satnicom od 300 dinara a u stvarnosti uzmem njih 300 koje platim 200 na sat. Istovremeno stavim i losiji materijal, slicno onima sto gradeci puteve stave koji mililmetar tanji asfalt od prpisanog. Kontrolnim organima stave kopju hiljadu evra u dzep i sve ispadne u redu. Naravno njegova zvanicna ne bas mala zarada, koja da se razumemo nije nikakav problem kolika god da je, regularnu je uracunata van svih pomenutih mahinacija. Ja svakako ne znam kako se ko obogatio, ali mi oni koji smatraju da je ceo grad njihov samo zato sto voze nego dobar automobili i koji bi samo da mogu verovatno zabranili da se vozi bilo koji auto jeftinij od 20 mozda i 30 hiljada evra, svakako ne mirisu na previse postene, jer takav bahati stav dosta toga govori.

Akcionar

pre 13 godina

Kriju se među onima kojima je odobren kredit od Agrobanke bez ikakve naplative hipoteke ili drugog obezbeđenja, čime je opljačkana banka za 300 mil. evra, a sve na štetu akcionara banke i građana Srbije.

rale85

pre 13 godina

@ Predrag
A da nisi ti slucajno izbegao sa ratnih prostora, da ti nisu roditelji radili od jutra do mraka da te prehrane, da nisi se odricao svega u zivotu da bi resio stambeno pitanje?? Moji nisu imali dedovinu niti bogate mamice i tatice, sve sto sam stekao sa porodicom je iskljucivo sa nasih 10 prstiju! I mnogo je gori seljak sa asfalta nego seljak sa njive a to sto prozivas sirotinju ce kad tad da ti se odbije od glavu.

Sistem vrednosti

pre 13 godina

Predrag@ Evo mog odgovora tebi, tj. komentara na članak: Ja vozim 10 god. star auto, plata mi je 640 evra neto plus kvartalni bonusi od 20%, plus regres. Rođeni sam Beograđanin, preselio sam se u beogradsko selo iz odvratnog stana, cepam drva, ložim vatru, pčelarim, crno kod noktiju i nije mi ništa teško. Auto vozim polako da uštedim i namerno usporavam kad mi na putu bahati kao ti ablenduju.

Beograd hoce nezavisnost

pre 13 godina

Sirotinja = lenji ljudi Razumem kad neko osiromasi i propadne. To ce proci. Ali kad je neko siroma generacijama jedino sto mi pada na pamet je LENJOST. Ima li neko neko drugo objasnjenje. I pustite WWII on je proso pre 70 godina ko je valjo povecao je svoje bogatstvo.

Aleksandar

pre 13 godina

@Predrag

Ti ne zasulzujes da zivis u Beogradu uopste. U bilo kom gradu uopste. Muka mi je od vas izvikanih seljacina koji se bahato ponasaju u ovom gradu. Kultura ti je na nivou jednog parazita. A za selo, pa ostaces gladan s' obzirom na tvoje ponasanje, jer tim istim ce malo ko da ti proda ista. Pa ces sam da gajis bastu da prezivis.

ibna

pre 13 godina

Strasno,22god.radim u inostranstvo a o ovim ciframa samo mogu da sanjam,Srbija zemlja korupcije ,kriminala i siromastva....milioneri boze moj!

Darko

pre 13 godina

Samo mi smrtnici placamo kiriju od 50evra mesecno i to pojedini kradu i otimaju od naroda da bi i to priustili jer krova nemaju nad glavom... Nece na posteno nista, posle toliko godina truda,odustajem od postenosti jer posten u ovoj zemlji ne moze da zivi dobro!

Sasa

pre 13 godina

Ovo je, pre par decenija, napisao Borislav Pekić. Poselednje dve rečenice savršeno opisuju srpsku pamet i odnos prema bogatstvu.

"Do­bar po­zna­va­lac gra­đan­ske psi­ho­lo­gi­je pi­ta se o če­mu sa­nja Ame­ri­ka­nac kad vi­di mi­li­o­ne­ra u rols-roj­su i od­go­va­ra: o to­me da jed­nog da­na i on u nje­ga sed­ne. O to­me će, u su­sre­tu s bo­ga­ta­šem, sa­nja­ti i ve­ći­na En­gle­za. Iz­ne­ve­rivši tra­di­ci­je Fran­cu­ske re­vo­lu­ci­je, Fran­cuz Jac­qu­es će sa­nja­ti da se on vo­zi rols-roj­som, a mi­li­o­ner ide peš­ke. Osta­ju­ći u tra­di­ci­ji so­ci­ja­li­stič­ke re­vo­lu­ci­je, naš će Ži­vo­rad sa­nja­ti o ča­su kad će peš­ke ići svi, i on i mi­li­o­ner. Iskre­no se ra­du­je­mo kad nam po­đe na­bo­lje, ali smo pod­jed­na­ko, če­sto i vi­še za­do­volj­ni, ako osta­ne­mo na istom, pod uslo­vom da dru­gi­ma bu­de go­re."

nenad

pre 13 godina

Evo kako se to radi:
1. imam firmu export-import svasta
2. dobar sam sa pliticarima...raznim
3. na kraju godine kada mi se skupi dobit na racunu od 5 miliona EUR a ocekivao sam 6. Shvatim da sam pogresio grdno i angazujem firmu sa kajmanskih ostrva da mi uradi "projekat-konstalting" ekonomsko-istrazivackog tipa, da mi kazu sta nije dobro.
4. ja taj projekat posteno (i nerado ;) ) platim 4.999 miliona EUR.
5. na kraju platim porez od 200 EUR i stane mi 800 EUR.
6. I ajde sad molim vas kako ja da prehranim svoju porodicu u ovoj lopovskoj drzavi!!!!????? :)

p.s. naravno sledece godine pogresim nesto drugo i opet jadan placam kajmanskim ostrvima analize :(

Wu Tang

pre 13 godina

Vi izgleda uopste ne razumete da mnoge stvari treba implicitno tolerisati ako hocemo da nam bude bolje. Cemu bre ovaj lov na vestice??? Da se razumemo, ljudi koji urusavaju Srbiju finansijski uopste nisu u ovoj kategoriji jer kapital iznose iz Srbije i ni po kom zakonu ne mogu biti oporezovani u Srbiji. To sto vi insistirate na poreklu para i ponasate se kao da ste Nemacka, pa vam se moze, samo ce uplasiti i odbiti ljude koji DONOSE pare iz sveta u Srbiju. Vi se opasno igrate sudbinom 7 miliona gradjana Srbije, jer ne nudite resenje kako da ljudi zarade pare u Srbiji, a ubijate dotok kapitala iz inostranstva! Na kraju cemo biti S. Koreja zbog vas alavih poreznika. Meni, gradjaninu Srbije, ne smeta ako neko izbegava da plati porez u Francuskoj i tim parama kupi stan u Srbiji, jer cu ja kao zidar imati posla da napravim jos jedan. Ne smeta mi ako programeri donesu 300 miliona Eur vise u zemlju, ili ako neko ne plati porez u Engleskoj pa preko off shore firme uplati pare u Srbiju, zasto ga proveravati??? Zasto proveravati i kaznjavati bilo kakav UNOS para u zemlju? Proveravajte IZNOSENJE para iz zemlje. A kad napravite standard i nezaposljenost kao Nemacka, onda lupajte visoke poreze i zabrane svega i svaceg. Sad mi nismo u situaciji da to radimo. Nije Srbija u poziciji da bilo kog sada finansijski ucenjuje niti nam to treba, jer ce ti ljudi otici u CG ili drugu zemlju. Ostavimo mi EU nek juri svoje poreske neplatise, nemojmo mi da to radimo za njih i ostanemo i bez ovo malo para. Promovisite i pomazite svim ljudima sveta da bas u Srbiju donose pare!!! Pa jedna Svajcarska se svim silama opire da radi to sto vi radite! Ucite od boljih od vas, napravite koncentraciju kapitala - a onda ce imati dovoljno i za vad poreznike cak i sa minimalnom poreskom stopom.

george wordy

pre 13 godina

Politicari I Tajkuni pripadaju Federalnoj Kamarili za zaštitu naroda srpskog korumpiranog nepotističkog drustva zasnovanog na kompartijskim vezama I poznanstvima koje pociva na kriminalu, korupciji, nepotizmu, sivoj ekonomiji,pirateriji, .Ono sto su ocevi I djedovi na krilima ideologije otimali od srpskog gradjanskog drustva , uglednih , uspešnih I patriotskih porodica, nakon pada berlinskog zida to su sinovi I unuci kupovali u bescenje promovisuci sebe u Tajkune. Tako da srpsko drustvo pociva na zlocinu I kriminalu.Citav sistem je nalik na binarnu zvezdu u kojem politicari I tajkuni savršeno kruže jedni oko drugih . Ukoliko neki od Tajkuna pokusa da se osamostali,njega brzo neutralisu. U toj igri kobre I kojota neki su zaista vecito uspesni jos iz predmilosevicevog perioda I oni u narodu vaze za uspesne jer traju, pa cak I za postene, mada su vecini sedišta kompanija na egzotičnim destinacijama, Kipar, Devičanska ostrva. A samo se radi o uspesnoj mimikrokratiji ako su do juce cvrsto vezivali kravatu i zaobilazili liturgije, sada raskopcavaju gornje dugme i lome krsne pogače.Srbija , stradija je čardak ni na nebu ni na zemlji.

strina

pre 13 godina

Uros@ Sinko, manje filmova i manje televizijskih sapunica, pricaces manje bombasticnih gluposti. Tebi ce neko da plati osam hiljada neto u evrima, malo morgen. Taj isti treba da zaradi na tebi bar cetiri tvoje plate da bi mu ti bio isplativ. Pored toliko jeftinih a sposobnih Indijaca, Kineza, Koreanaca i ostalih spale firme na tebe i tebi slicnima da placaju tolike pare. Kad lazes, lazi bar u podnosljivim granicama, ovako ispadas jos i glup.

Predrag

pre 13 godina

POREKLO IMOVINE, smesno, uplacuju sami sebi, to se zove PRANJE NOVCA, bave se cistim kriminalom, bice revolucije ovde, ja ih znam bar desetak koji tako sebi uplacuju opran novac,voze besne automobile i stanuju u nekoliko stanova, od radnog staza nista, posla nista, sve je magla. Cekam svojih pet minuta, doci ce..

BB1

pre 13 godina

Opet bezvezni tekstovi o bogatasima. Treba da budemo sretni sto ih imamo. A sto drzava nema normalan poreski sistem i evidenciju to nisu bogatasi krivi. Ali sto bi imala kada to vladi ne odgovara. Ili mozda treba da uvezemo programe i jos i ljude koji znaju da ih upotrebljavaju.
Zabavljaj te narod s takvim glupostima a ne sa sa stvarnim problemom
Meni se uopste nebi svidjalo da sam bogata u Srbiji, nikad neznas sta ce vlada da izmisli kako da otme opet, a u Srbiji poceo je Tito da otima pa tako nadalje. Sta mi je oteto niko do sada nije uspeo da vrati, jako teska stvar. Mozda treba drzava da plati i 60 godina koriscenja moje imovine, ali jos bolje neka napravi zakon da ja platim sto su radom moji preci zaradili. Samo napred ljudi sa bogastvom koje se stekli bilo kako u Srbiji, ali moj savet gledajte da sto pre izadje iz Stbije, jer se samo otimaci menjaju na vlasti

A?

pre 13 godina

@Dzerald... U pravu si, druze. Kod nas je postala praksa da neko, ko ima hiljadu evra, bude bogatas! Ja licno, radim u Kijevu, Ukrajina, imam 1500 evra, sto je nepojmljivo cak i ukrajincima! Ali, meni je gazda nas covek, i on placa posteno, i debelo! Ne mislim da trebam nekome da se pravdam, posebno nasim poreznicima, jer uredno u Srbiji placam sve, i od moje plate zive dve porodice! I, jos da kazem, nisam bogat, ali moje bogatstvo je kuci, imam decu, za njih radim...

seljadin

pre 13 godina

Predrag, ima mnogo ljudi koji imaju vise nego ti, pa ne mrze sirotinju, tj. mentalno su stabilne osobe, a uglavnom najvise mrzi sirotinju onaj ko je do juce bio sirotinja, a sve sto se brzo desi, svako bogatstvo brzo i propada, pogotovo kod likova koji su umislili da su polu-bogovi, znaci kad udju u svaki sledeci posao kao polu-bogovi, i obicno gube sve sto su imali. Licno bih rekao da je takva osoba zrela da ostane bez icega.

Nenad009

pre 13 godina

@Milan

"Ako si radio van neću da ulazim u to kako si novac zaradio i šta si radio. Ali ako si te pare "zaradio" u Srbiji onda si sigurno lopov. U tome je problem. Čovek je objasnio da se u Srbiji za pošten rad može zaraditi maksimalno 1200-1500 evra mesečno"

To sto si ti nesposoban da zaradis vise ne znaci da nije moguce. Problem u Srbiji nije taj sto se pare ne mogu zaraditi vec taj sto masa ocekuje da im pare sa neba padnu. Zrtvovanje; marljiv, promisljen i uporan rad; istrajnost; hrabrost; preuzimanje odgovornosti za vlastiti zivot; odlucnost..., samo su neki od atributa koji na zalost mnogima u nasoj zemlji nedostaju. Najlakse je kukati. Cekam dan kada ce i gojazni ljudi poceti da tvrde da je u Srbiji prosto ne moguce smrsati (zbog politike, klime, hrane i ko zna jos cega)

P.S. Poznajem dvojicu multimilionera. Bogatsvo su stvarali tokom perioda od par decenija. Radili su (mada i dan danas toliko rade) po 16 sati svakodnevno, cak i tokom vikedna, a od toga su pola radnog vremena ulagali u znanje. Malo ljudi je spremno da plati ovu cenu, ali zato rado kuka i zali se na sve i svasta zbog situacije u kojoj se nalaze, umesto da preuzmu odgovornost za vlastiti zivot.

zzex.13

pre 13 godina

Poresku sluzbu treba pothitno reorganizovati.Silni milioni , da ne kazem miliarde su "zaboravili" da naplate.Slučajno ili namerno ? Mislim da neko za to treba da odgovara. Šta su do sada uopšte radili?
Predrag ...Hmmm,Ko ima BMW i ko je iskesirao kintu za stan se ne na net-u. I pitanje: da li si platio porez?
Ako am nekoga uvredio , izvinjavam se.

Dobra namera

pre 13 godina

Preporucio bih svima da procitaju knjigu Najbogatiji covek Vavilona, i onda da se potrude i to usvoje. Neverovatno koliko proste ideje iznesene u ovoj knjizi mogu promeniti zivot (iz iskustva govorim).

Ljudi nemaju pare ne zato sto su nesposobni da ih zarade, vec zato sto sa njima ne znaju upravljati. Svakodnevno gledam kako mnogi bukvalno bacanju novac, kupovinom svakojakih, nepotrebnih stvari, tj gluposti. Sulodo je otici par nedelja na odmor a onda par godina to letovanje/zimovanje otplacivati.

bogdan

pre 13 godina

Imaju cak i svoj voz! Tus kabinu sa masazerom hej!!!, frizider i peglu. Ljudi citam komentare trebalo bi zameniti ovu "vest" sa komentarima daleko su relevantinji. Jezivo je ovako pisati. Podseca me na komunizam oni imaju sad im treba oteti da se da sirotinji. A ko je stvorio sirot narod? Milioner u bilo kojoj zapadnoj zemli je obican valsnik male picerije ili pekare. Takav lokal na zapadu da se stavi u rpmeti kosta od 200.000 do 1.000.000 EU ili $. Mi smo van tokova kao u nekom svom sistemu vrednosti. Vise nisu miloni sto su nekada bili. Vise nije neko milioner ako nema 20 ili 30 miliona. Srendja klasa nam se raspala umesto da je podizemo i podsticemo. Pozdrav!

biljana

pre 13 godina

Kao prvo oni se nigde ne kriju. Kao drugo to nisu pravi vec korumpirani ljudi. Biti milioner ne znaci imati novac. Svako ima svoj prioritet u zivotu. Pa ako zele da budu milioneri zasto im rusiti snove? Ti isti milioneri su postali uz pomoc druih milionera koji ih stite. To je ona usluga: evo ti da bi cutao.Zato pustite milionere da brinu o sebi a vi se posvetite svom uspehu. I ako to stvrno zelite i uspecete. S R E C N O !!!

Miki

pre 13 godina

Hvala bogu da imamo i bogate ljude u Srbiji.Kamo srece da ih je i vise.A vi novinari kao krecete sa hajkom.Jel to znaci neka nova komunisticka revolucija.Sve im uzeti , pa kao nesto narod od toga ima vajde , a u stvari im imovinu pokupe partizani tako da im i praunuci imaju vajde od otetog.Poreznici treba mnogo bolje da rade svoj posao, a bogatasi kao i svuda u svetu nalaze nacin da zaobidju placanje poreza , pogotovu sto se ne zna gde sve to ide.

Jovan Galtić

pre 13 godina

Srbija bi trebalo da se trudi da privuče i zadrži bogate ljude, a ne da ih tera. Ako ovako nastavite uskoro ćemo umirati od gladi...

Piter

pre 13 godina

Stalno se vuku ovi naslovi o "srpskim milionerima" kao nekakva senzacija... ljudi, to je po trenutnom kursu 1380 evra mesecno za status milijunasa! U Skandinaviji socijalna pomoc iznosi tek nesto manje. Prestanite da lupetate i napisite jedan istrazivacki tekst o tome sta je potrebno da bi se postalo npr. samostalni preduzetnik ili pokrenuo neki sitan biznis, koji papiri, koje takse... nesto korisno za promenu.

Saglasan sa Dzeraldinom

pre 13 godina

Uopste se ne smatram bogatim iako nisam prijavio porez za prethodnu godinu (presao limit za oko 1.000 RSD). Ja sam srednjoskolac sa dva posla plus samofinansirajuci student, na poslu od jutra do sutra, zaposleni muz koji svojoj supruzi placa doprinose (socijalno/penziono), detetu obdaniste u punom iznosu i sve pratece aktivnosti kojima ne mogu da prisustvujem zbog posla. Molim vas napravite razliku izmedju ljudi koji posteno zarade tih 1300 Eura mesecno i onih koji prave ovaj javni dug zbog koga ce nam se zamrznuti plate i zbog kojih cemo placati PDV od 22%.
(Dzeraldina, 3. jun 2012 10:00)

zadivljen do imbecilnosti

pre 13 godina

Puna podrska poreskoj.Jednostavno prozimate gradivo.Jos kad uvedete centralni registar,nebo je granica.Samo napred,vi ste zvezda vodilja,vi ste nase svetlo na kraju tunela.Zivela poreska uprava i ministarstvo finansija Repulike Srbije.(svim kolegama,ocajnim komentatorima, umesto odgovora "ZIVELA" neka opale po "preporucujem".Ako ne mozes da ih pobedis,makar se sprdaj u porazu svega logicnog.

Legia Semlin

pre 13 godina

Potpuno je sumanuto od ljudi koji imaju plate od 1300 evra praviti nekakve milionere - jel imate vi ideju koliko košta četvoročlana porodica u Srbiji, naročito Beogradu? Mislim da ispod baš te cifre mesečno ne može da se živi kako valja - imaš dovoljno da ne crkneš od gladi i ni za šta drugo. Svaka čast vama koji živite sa manje para, divim vam se. I ne zavidim vam...

P.S. Hajde druže ti što pljuješ po sirotinji i što te nerviraju Lade - promeni ime, ili da ja menjam moje. Komentar ti je tako glup i neljudski da nekako ne želim da se isto zovemo...

Nikos

pre 13 godina

Odličan prikaz, jako mi se dodpaa što je sve na jednom mestu i što sad mogu da razmišljam koje dodatne alate bih koristio za razvoj svojih LMS kurseva. Da li možete preporučiti neki od ovih alata posebno za početnike?

Predrag

pre 13 godina

Kako mi na zivce idu ovi sto komentarisu o sirotinji, a i ovi sto pisu da u Beogradu ne moze da se proda lux stan za vise od 2500 evra. Ja sam pre cetiri meseca kupio stan od 160 kvadrata po ceni od 3400 evra za kvadrat. I ne razumem sta to neko ima protiv coveka koji ima para? Svi se bre nesto u postenje zaklinjete, a majku bi svoju rodjenu prodali za tepsiju bureka. Sta ce sitorinja u Beogradu? Idite bre ljudi pa orite, gajite stoku, ziviti zdravim zivotom na selu, nije Beograd za vas. Nista mi vise ne ide na zivce nego kad sednem u svoj BMW pa kad ispred sebe vidim neku Ladu, Zastavu ili krsinu staru ko zna koliko godina kako se vuce. Sirotinja nije sirotinja zato sto je postena, nego zato sto je **********! Svakom svoje!

Beograd hoce nezavisnost

pre 13 godina

Sirotinja = lenji ljudi Razumem kad neko osiromasi i propadne. To ce proci. Ali kad je neko siroma generacijama jedino sto mi pada na pamet je LENJOST. Ima li neko neko drugo objasnjenje. I pustite WWII on je proso pre 70 godina ko je valjo povecao je svoje bogatstvo.

Uros

pre 13 godina

Kao dpl.ing zaradjujem neto od 4000 do 8000 dolara ili evra u zavisnosti od gradilista i slozenosti projekta.
Ugovor vazi 6 meseci 7 radnih dana.
Ali mi je cudno za domacice,pravnici,ekonomisti kako toliku lovu zgrnu u Srbiji,nije mi jasno.Meni recimo u Srbiji su nudili 1200 evra,do 1500 maximalno,pa je zaista neverovatno

Darko

pre 13 godina

Samo mi smrtnici placamo kiriju od 50evra mesecno i to pojedini kradu i otimaju od naroda da bi i to priustili jer krova nemaju nad glavom... Nece na posteno nista, posle toliko godina truda,odustajem od postenosti jer posten u ovoj zemlji ne moze da zivi dobro!

ibna

pre 13 godina

Strasno,22god.radim u inostranstvo a o ovim ciframa samo mogu da sanjam,Srbija zemlja korupcije ,kriminala i siromastva....milioneri boze moj!

strina

pre 13 godina

Uros@ Sinko, manje filmova i manje televizijskih sapunica, pricaces manje bombasticnih gluposti. Tebi ce neko da plati osam hiljada neto u evrima, malo morgen. Taj isti treba da zaradi na tebi bar cetiri tvoje plate da bi mu ti bio isplativ. Pored toliko jeftinih a sposobnih Indijaca, Kineza, Koreanaca i ostalih spale firme na tebe i tebi slicnima da placaju tolike pare. Kad lazes, lazi bar u podnosljivim granicama, ovako ispadas jos i glup.

Jovan Galtić

pre 13 godina

Srbija bi trebalo da se trudi da privuče i zadrži bogate ljude, a ne da ih tera. Ako ovako nastavite uskoro ćemo umirati od gladi...

Filip Minic

pre 13 godina

Ne daj boze da si bogat u Srbiji,odmah si jedno od ponudjenog: lopov,tajkun,saner,politicar ili eventualno neki gasterbajter,ali ako si gasterbajter to se podrazumeva da si krao u inostranstvu :D. Ma dajte ljudi koja je plata 1000 eur mesecno... U Austriji bez 800 ne mozes da zivis. Razumem ja da zive mnogi na rubu bede,ali verujte u Srbiji ima mnogo vise ljudi koji imaju vise od 1000 eur mesecno,samo sto uglanvom iz inostranstva,kod nas je sramota da si bogat jer nemoguce je po Srpskoj logici da si posten i da si zaradio pare legalno,a ako si na rubu prosjackog stapa onda si najposteniji! Nece kod nas nikada da bude bolje dok se ne promeni mentalitet naroda,a ja nesto ne vidim da ce to da se desi u skorije vreme tako da ko posledji izadje iz Srbije nek samo ugasi svetlo i toliko.

Dzeraldina

pre 13 godina

Uopste se ne smatram bogatom iako sam prijavila porez za prethodnu godinu (presla limit za 23.000 RSD). Doktor nauka sa dve specijalizacije, na poslu od jutra do sutra, samohrana majka kojoj bivsi muz ne placa alimentaciju (cekam na odluku suda vec vise godina, ispasce na kraju da i njega treba da izdrzavam) u ratama i kreditima da bi cerka i ja otisle jednom godisnje na letovanje i zimovanje i priustile neki koncert jedanput mesecno i kupile po neku knjigu. Molim vas napravite razliku izmedju ljudi koji posteno zarade tih 1500 Eura mesecno i onih koji prave ovaj javni dug zbog koga ce nam se zamrznuti plate i zbog kojih cemo placati PDV od 22%.

LxMusic

pre 13 godina

Haos!
Kakva je to smesna kazna od 50000 dinara ? Dok njihov novac ima misteriozno poreklo ljudi okolo gladuju. Vlasti umesto da zaplene nelegalno stecenu imovinu , traze kredite po svetu od zelenasa rasprodaju komad po komad najvrednijih stvari u drzavi. Kao brinemo se hocemo li izgubiti Kosovo , a s druge strane rasprodajemo za bagatelu sve sto iole vredi u samom Beogradu ili bilo gde u Srbiji!
Mi smo patriote koji prodaju svoju drzavu! Pa evo predloga u vezi Kosova- nek nasi politicari " privatizuju Kosovo - tj. neka naprave licitaciju pa ko da vise para - ako onaj Hasim "Hitaci" ponudi najbolju cenu - njegovo je!

Nenad009

pre 13 godina

@Milan

"Ako si radio van neću da ulazim u to kako si novac zaradio i šta si radio. Ali ako si te pare "zaradio" u Srbiji onda si sigurno lopov. U tome je problem. Čovek je objasnio da se u Srbiji za pošten rad može zaraditi maksimalno 1200-1500 evra mesečno"

To sto si ti nesposoban da zaradis vise ne znaci da nije moguce. Problem u Srbiji nije taj sto se pare ne mogu zaraditi vec taj sto masa ocekuje da im pare sa neba padnu. Zrtvovanje; marljiv, promisljen i uporan rad; istrajnost; hrabrost; preuzimanje odgovornosti za vlastiti zivot; odlucnost..., samo su neki od atributa koji na zalost mnogima u nasoj zemlji nedostaju. Najlakse je kukati. Cekam dan kada ce i gojazni ljudi poceti da tvrde da je u Srbiji prosto ne moguce smrsati (zbog politike, klime, hrane i ko zna jos cega)

P.S. Poznajem dvojicu multimilionera. Bogatsvo su stvarali tokom perioda od par decenija. Radili su (mada i dan danas toliko rade) po 16 sati svakodnevno, cak i tokom vikedna, a od toga su pola radnog vremena ulagali u znanje. Malo ljudi je spremno da plati ovu cenu, ali zato rado kuka i zali se na sve i svasta zbog situacije u kojoj se nalaze, umesto da preuzmu odgovornost za vlastiti zivot.

Predrag

pre 13 godina

POREKLO IMOVINE, smesno, uplacuju sami sebi, to se zove PRANJE NOVCA, bave se cistim kriminalom, bice revolucije ovde, ja ih znam bar desetak koji tako sebi uplacuju opran novac,voze besne automobile i stanuju u nekoliko stanova, od radnog staza nista, posla nista, sve je magla. Cekam svojih pet minuta, doci ce..

Hudini

pre 13 godina

Zivim na zapadu gde se opstine utrkuju ko ce da privuce vise milionera. Jer vise bogatasa znaci vise para od poreza, odnosno vise popravljenih puteva, renoviranih skola i sponzorisanih sportskih udruzenja. Drugim recima komsije srednje i nize klase mole Boga da se u njihov kraj doseli sto vise bogatasa jer od toga ima cela opstina koristi.
Jedino je u Srbiji obrnuto, sramota je biti bogat i prijavljivati prihod. Svi drvlje i kamenje na ljude koji prijavljuje visok prihod. Krimosi i lopovi ne prijavljuju porez. Politicari koji uzimaju mito takodje to ne prijavljuju za porez. Ovima sto su zaradili i prijavili svoje prihode treba odati priznanje i pozeleti im dobro zdravlje da i dalje placaju porez od kojih ce se popravljati ulice u vasem kraju i otvarati nova radna mesta.
Umesto pljuvacine i mrznje po sistemu nemam ja pa neka nemaju ni drugi, crknimo zajedno i negativne destruktivne motivacije, bilo bi vreme da shvatimo da su nasi sugradjani koji su dobrovoljno prijavili svoje prihode, vredni i korisni clanovi naseg drustva. I da ce od njihovog placenog poreza imati koristi i nasa deca.

biljana

pre 13 godina

Kao prvo oni se nigde ne kriju. Kao drugo to nisu pravi vec korumpirani ljudi. Biti milioner ne znaci imati novac. Svako ima svoj prioritet u zivotu. Pa ako zele da budu milioneri zasto im rusiti snove? Ti isti milioneri su postali uz pomoc druih milionera koji ih stite. To je ona usluga: evo ti da bi cutao.Zato pustite milionere da brinu o sebi a vi se posvetite svom uspehu. I ako to stvrno zelite i uspecete. S R E C N O !!!

BB1

pre 13 godina

Opet bezvezni tekstovi o bogatasima. Treba da budemo sretni sto ih imamo. A sto drzava nema normalan poreski sistem i evidenciju to nisu bogatasi krivi. Ali sto bi imala kada to vladi ne odgovara. Ili mozda treba da uvezemo programe i jos i ljude koji znaju da ih upotrebljavaju.
Zabavljaj te narod s takvim glupostima a ne sa sa stvarnim problemom
Meni se uopste nebi svidjalo da sam bogata u Srbiji, nikad neznas sta ce vlada da izmisli kako da otme opet, a u Srbiji poceo je Tito da otima pa tako nadalje. Sta mi je oteto niko do sada nije uspeo da vrati, jako teska stvar. Mozda treba drzava da plati i 60 godina koriscenja moje imovine, ali jos bolje neka napravi zakon da ja platim sto su radom moji preci zaradili. Samo napred ljudi sa bogastvom koje se stekli bilo kako u Srbiji, ali moj savet gledajte da sto pre izadje iz Stbije, jer se samo otimaci menjaju na vlasti

Milan

pre 13 godina

(Predrag, 3. jun 2012 05:04)

Ako si radio van neću da ulazim u to kako si novac zaradio i šta si radio. Ali ako si te pare "zaradio" u Srbiji onda si sigurno lopov. U tome je problem. Čovek je objasnio da se u Srbiji za pošten rad može zaraditi maksimalno 1200-1500 evra mesečno. Ja imam veoma dobar pregled situacije na tržištu i apsolutno potvrđujem te cifre za najtraženija mesta u najboljim firmama.
Sve preko toga je "nadnica za strah" i plaćen si da ćutiš za učestvovanje u kriminalu. Naravno uvek ima izuzetaka (veoma retkih radnih mesta) ali njihov broj je zanemarljiv u odnosu na ukupan broj.
Takođe je istina da u ovoj zemlji porez plaćaju samo siromašni, odnosno preživeli ostaci "srednje klase".

A ove domaćice to su najčešće udovice nekih kriminalaca ili komunista koji su krađom stekli nekretnine pa kad su pandrknuli sad udovice ubiru debele prihode od rentiranja nekretnina.

Wu Tang

pre 13 godina

Vi izgleda uopste ne razumete da mnoge stvari treba implicitno tolerisati ako hocemo da nam bude bolje. Cemu bre ovaj lov na vestice??? Da se razumemo, ljudi koji urusavaju Srbiju finansijski uopste nisu u ovoj kategoriji jer kapital iznose iz Srbije i ni po kom zakonu ne mogu biti oporezovani u Srbiji. To sto vi insistirate na poreklu para i ponasate se kao da ste Nemacka, pa vam se moze, samo ce uplasiti i odbiti ljude koji DONOSE pare iz sveta u Srbiju. Vi se opasno igrate sudbinom 7 miliona gradjana Srbije, jer ne nudite resenje kako da ljudi zarade pare u Srbiji, a ubijate dotok kapitala iz inostranstva! Na kraju cemo biti S. Koreja zbog vas alavih poreznika. Meni, gradjaninu Srbije, ne smeta ako neko izbegava da plati porez u Francuskoj i tim parama kupi stan u Srbiji, jer cu ja kao zidar imati posla da napravim jos jedan. Ne smeta mi ako programeri donesu 300 miliona Eur vise u zemlju, ili ako neko ne plati porez u Engleskoj pa preko off shore firme uplati pare u Srbiju, zasto ga proveravati??? Zasto proveravati i kaznjavati bilo kakav UNOS para u zemlju? Proveravajte IZNOSENJE para iz zemlje. A kad napravite standard i nezaposljenost kao Nemacka, onda lupajte visoke poreze i zabrane svega i svaceg. Sad mi nismo u situaciji da to radimo. Nije Srbija u poziciji da bilo kog sada finansijski ucenjuje niti nam to treba, jer ce ti ljudi otici u CG ili drugu zemlju. Ostavimo mi EU nek juri svoje poreske neplatise, nemojmo mi da to radimo za njih i ostanemo i bez ovo malo para. Promovisite i pomazite svim ljudima sveta da bas u Srbiju donose pare!!! Pa jedna Svajcarska se svim silama opire da radi to sto vi radite! Ucite od boljih od vas, napravite koncentraciju kapitala - a onda ce imati dovoljno i za vad poreznike cak i sa minimalnom poreskom stopom.

Sale

pre 13 godina

Dok god se za merenje koliko je ko bogatas uzima "godisnji porez na dohodak gradjana", mi necemo u tim listama videti prave bogatase. Sto je najgore, ne vidi ih ni poreska uprava. Zato nema ni jednog poznatog imena na onim njihovim listama. Bogatasi zive od "dividendi" i one NE ULAZE u oporezivanje sa "godisnjim porezom na dohodak gradjana". Taj porez placaju samo najsiromasniji koji rade za platu i sitni preduzetnici.

Dzerald

pre 13 godina

Apsolutno se slazem sa Dzeraldinom, po nasim standardima osoba koja zaradjuje 1000e smatra se bogatom. Pa u Svajcarskoj je minimalac 3200CHF, tj. 2500e.

Jole

pre 13 godina

Najveći problem Srbije je averzija prema preduzetništvu. Tome na ruku idi svakodnevni napisi štampre gde se preduzetništvo bez izuzetka dovodi u vezu sa 'sumnjivim poslovima', 'pljačkom naroda', 'ratnim profiterima' i slično. Naravno da se većina naroda, koja je po pravilu plašljiva, ne usudjuje ni da razmišlja o kreativnosti, izvozu, preduzetništvu. To je bio, po meni, najveći neuspeh Tadića u prošlih 4 godine: slaba promocija preduzetništva bez koje u Srbiji neće biti bolje nikada.

Što se tiče poreza, u Srbiji postoje stotine hiljada ljudi koji su veliki novac zaradili u inostranstvu, pre 5, 10 i više godina, i napraviti matematički ispravan presek imovine kroz plaćeni porez je nemoguće, pogotovo kada se uzmu u obzir neoporezovani prihodi. Sada u Srbiju imate ljude koji rade privatno po 25 godina, da neće valjda da mu traže papire od tada. Ako se tome pristupi na staljinistički način (čvrsta ruka sve rešava), samo će kapital još više da beži iz Srbije.

bogdan

pre 13 godina

Imaju cak i svoj voz! Tus kabinu sa masazerom hej!!!, frizider i peglu. Ljudi citam komentare trebalo bi zameniti ovu "vest" sa komentarima daleko su relevantinji. Jezivo je ovako pisati. Podseca me na komunizam oni imaju sad im treba oteti da se da sirotinji. A ko je stvorio sirot narod? Milioner u bilo kojoj zapadnoj zemli je obican valsnik male picerije ili pekare. Takav lokal na zapadu da se stavi u rpmeti kosta od 200.000 do 1.000.000 EU ili $. Mi smo van tokova kao u nekom svom sistemu vrednosti. Vise nisu miloni sto su nekada bili. Vise nije neko milioner ako nema 20 ili 30 miliona. Srendja klasa nam se raspala umesto da je podizemo i podsticemo. Pozdrav!

nenad

pre 13 godina

Evo kako se to radi:
1. imam firmu export-import svasta
2. dobar sam sa pliticarima...raznim
3. na kraju godine kada mi se skupi dobit na racunu od 5 miliona EUR a ocekivao sam 6. Shvatim da sam pogresio grdno i angazujem firmu sa kajmanskih ostrva da mi uradi "projekat-konstalting" ekonomsko-istrazivackog tipa, da mi kazu sta nije dobro.
4. ja taj projekat posteno (i nerado ;) ) platim 4.999 miliona EUR.
5. na kraju platim porez od 200 EUR i stane mi 800 EUR.
6. I ajde sad molim vas kako ja da prehranim svoju porodicu u ovoj lopovskoj drzavi!!!!????? :)

p.s. naravno sledece godine pogresim nesto drugo i opet jadan placam kajmanskim ostrvima analize :(

Miki

pre 13 godina

Hvala bogu da imamo i bogate ljude u Srbiji.Kamo srece da ih je i vise.A vi novinari kao krecete sa hajkom.Jel to znaci neka nova komunisticka revolucija.Sve im uzeti , pa kao nesto narod od toga ima vajde , a u stvari im imovinu pokupe partizani tako da im i praunuci imaju vajde od otetog.Poreznici treba mnogo bolje da rade svoj posao, a bogatasi kao i svuda u svetu nalaze nacin da zaobidju placanje poreza , pogotovu sto se ne zna gde sve to ide.

Prijavio porez ove godine

pre 13 godina

Porez sam prijavio ove godine, ali sledece necu. Ako evro raste ovom brzinom, isplatice mi se da ne prijavim porez i da cekam da me poreznici uhvate posle par meseci. Samo na kursnim razlikama kolicine poreza koji treba da platim i ovih 50k din kazne imam jos da budem i u dobitku, jer ce devalvacija dinara sve da pojede. I posle mi recite jos da vlast ne stimulise kriminal i kradju. Mogu misliti sta sve rade na visokom nivou.

Sasa

pre 13 godina

Ovo je, pre par decenija, napisao Borislav Pekić. Poselednje dve rečenice savršeno opisuju srpsku pamet i odnos prema bogatstvu.

"Do­bar po­zna­va­lac gra­đan­ske psi­ho­lo­gi­je pi­ta se o če­mu sa­nja Ame­ri­ka­nac kad vi­di mi­li­o­ne­ra u rols-roj­su i od­go­va­ra: o to­me da jed­nog da­na i on u nje­ga sed­ne. O to­me će, u su­sre­tu s bo­ga­ta­šem, sa­nja­ti i ve­ći­na En­gle­za. Iz­ne­ve­rivši tra­di­ci­je Fran­cu­ske re­vo­lu­ci­je, Fran­cuz Jac­qu­es će sa­nja­ti da se on vo­zi rols-roj­som, a mi­li­o­ner ide peš­ke. Osta­ju­ći u tra­di­ci­ji so­ci­ja­li­stič­ke re­vo­lu­ci­je, naš će Ži­vo­rad sa­nja­ti o ča­su kad će peš­ke ići svi, i on i mi­li­o­ner. Iskre­no se ra­du­je­mo kad nam po­đe na­bo­lje, ali smo pod­jed­na­ko, če­sto i vi­še za­do­volj­ni, ako osta­ne­mo na istom, pod uslo­vom da dru­gi­ma bu­de go­re."

rale85

pre 13 godina

@ Predrag
A da nisi ti slucajno izbegao sa ratnih prostora, da ti nisu roditelji radili od jutra do mraka da te prehrane, da nisi se odricao svega u zivotu da bi resio stambeno pitanje?? Moji nisu imali dedovinu niti bogate mamice i tatice, sve sto sam stekao sa porodicom je iskljucivo sa nasih 10 prstiju! I mnogo je gori seljak sa asfalta nego seljak sa njive a to sto prozivas sirotinju ce kad tad da ti se odbije od glavu.

george wordy

pre 13 godina

Politicari I Tajkuni pripadaju Federalnoj Kamarili za zaštitu naroda srpskog korumpiranog nepotističkog drustva zasnovanog na kompartijskim vezama I poznanstvima koje pociva na kriminalu, korupciji, nepotizmu, sivoj ekonomiji,pirateriji, .Ono sto su ocevi I djedovi na krilima ideologije otimali od srpskog gradjanskog drustva , uglednih , uspešnih I patriotskih porodica, nakon pada berlinskog zida to su sinovi I unuci kupovali u bescenje promovisuci sebe u Tajkune. Tako da srpsko drustvo pociva na zlocinu I kriminalu.Citav sistem je nalik na binarnu zvezdu u kojem politicari I tajkuni savršeno kruže jedni oko drugih . Ukoliko neki od Tajkuna pokusa da se osamostali,njega brzo neutralisu. U toj igri kobre I kojota neki su zaista vecito uspesni jos iz predmilosevicevog perioda I oni u narodu vaze za uspesne jer traju, pa cak I za postene, mada su vecini sedišta kompanija na egzotičnim destinacijama, Kipar, Devičanska ostrva. A samo se radi o uspesnoj mimikrokratiji ako su do juce cvrsto vezivali kravatu i zaobilazili liturgije, sada raskopcavaju gornje dugme i lome krsne pogače.Srbija , stradija je čardak ni na nebu ni na zemlji.

Optimus Prime

pre 13 godina

e Predraze..a vidis ja kad sednem u svoj Bugatti Veyron,i ispred sebe vidim neki BMW,kako se vuce,samo me iznervira!!! A isto tako ljudi koji se hvale svojim kolima,i jos plus hvale se po internetu..jadan si

Dobra namera

pre 13 godina

Preporucio bih svima da procitaju knjigu Najbogatiji covek Vavilona, i onda da se potrude i to usvoje. Neverovatno koliko proste ideje iznesene u ovoj knjizi mogu promeniti zivot (iz iskustva govorim).

Ljudi nemaju pare ne zato sto su nesposobni da ih zarade, vec zato sto sa njima ne znaju upravljati. Svakodnevno gledam kako mnogi bukvalno bacanju novac, kupovinom svakojakih, nepotrebnih stvari, tj gluposti. Sulodo je otici par nedelja na odmor a onda par godina to letovanje/zimovanje otplacivati.

Saglasan sa Dzeraldinom

pre 13 godina

Uopste se ne smatram bogatim iako nisam prijavio porez za prethodnu godinu (presao limit za oko 1.000 RSD). Ja sam srednjoskolac sa dva posla plus samofinansirajuci student, na poslu od jutra do sutra, zaposleni muz koji svojoj supruzi placa doprinose (socijalno/penziono), detetu obdaniste u punom iznosu i sve pratece aktivnosti kojima ne mogu da prisustvujem zbog posla. Molim vas napravite razliku izmedju ljudi koji posteno zarade tih 1300 Eura mesecno i onih koji prave ovaj javni dug zbog koga ce nam se zamrznuti plate i zbog kojih cemo placati PDV od 22%.
(Dzeraldina, 3. jun 2012 10:00)

Jolly

pre 13 godina

Misliim da ovaj sajt zasluzuje kvalitetnije clanke. Evo i zasto...
Po vama, mera bogatstva je ako neko ima godisnja primanja veca od cca.. 1.800.000 din... Gospodo draga, ako taj iznos podelite na 12 meseci, onda cete mesecno dobiti da neki od bogatasa ima primanja cak 1.300 EUR. Zamislite koje je to bogatstvo. Vas pogled na bogatstvo je soc-realisticki. Kamo srece da u Srbiji imamo vise od 20.000 ljudi koji imaju LEGALNE prihode 1.300 EUR MESECNO. Trazite vi bogatase kod onih koji nisu prijavili primanja, a imaju malu ministarsku platu od 1.000 EUR, a nose satove od 10-20.000 EUR

A?

pre 13 godina

@Dzerald... U pravu si, druze. Kod nas je postala praksa da neko, ko ima hiljadu evra, bude bogatas! Ja licno, radim u Kijevu, Ukrajina, imam 1500 evra, sto je nepojmljivo cak i ukrajincima! Ali, meni je gazda nas covek, i on placa posteno, i debelo! Ne mislim da trebam nekome da se pravdam, posebno nasim poreznicima, jer uredno u Srbiji placam sve, i od moje plate zive dve porodice! I, jos da kazem, nisam bogat, ali moje bogatstvo je kuci, imam decu, za njih radim...

Sistem vrednosti

pre 13 godina

Predrag@ Evo mog odgovora tebi, tj. komentara na članak: Ja vozim 10 god. star auto, plata mi je 640 evra neto plus kvartalni bonusi od 20%, plus regres. Rođeni sam Beograđanin, preselio sam se u beogradsko selo iz odvratnog stana, cepam drva, ložim vatru, pčelarim, crno kod noktiju i nije mi ništa teško. Auto vozim polako da uštedim i namerno usporavam kad mi na putu bahati kao ti ablenduju.

kiklop

pre 13 godina

ovaj novinar / novinarka imaju ono sto se zove "attention disorder", pocnu o tome ko su bogatasi, i posle tri recenice predju na aktuelnu ponudu skupih stanova u beogradu. verovatno se to cini da se ne sazna ko su ti bogatasi.

Akcionar

pre 13 godina

Kriju se među onima kojima je odobren kredit od Agrobanke bez ikakve naplative hipoteke ili drugog obezbeđenja, čime je opljačkana banka za 300 mil. evra, a sve na štetu akcionara banke i građana Srbije.

Aleksandar

pre 13 godina

@Predrag

Ti ne zasulzujes da zivis u Beogradu uopste. U bilo kom gradu uopste. Muka mi je od vas izvikanih seljacina koji se bahato ponasaju u ovom gradu. Kultura ti je na nivou jednog parazita. A za selo, pa ostaces gladan s' obzirom na tvoje ponasanje, jer tim istim ce malo ko da ti proda ista. Pa ces sam da gajis bastu da prezivis.

zzex.13

pre 13 godina

Poresku sluzbu treba pothitno reorganizovati.Silni milioni , da ne kazem miliarde su "zaboravili" da naplate.Slučajno ili namerno ? Mislim da neko za to treba da odgovara. Šta su do sada uopšte radili?
Predrag ...Hmmm,Ko ima BMW i ko je iskesirao kintu za stan se ne na net-u. I pitanje: da li si platio porez?
Ako am nekoga uvredio , izvinjavam se.

Vladan R

pre 13 godina

Imucnijima koij se cude objasnjenje da bar u ovom tekstu, niko nema nista protiv osoba koje imaju dosta novca ako je taj novac stecen posteno i transparentno i ako ih novac koji poseduju nije iskvario. Sa druge strane onima koji voze bmw i imaju luksuzne stanove a nemaju prijavljene prihode koji bi to opravdali, odnosno koje se skoro, pa vode kao socijalni slucajevi ima se itekako sta zameriti. Zameriti se moze i onima koji svesvno izrabljuju zaposlene. Bio sam prisutan kada kada preduzimac prica kako obavlja "uspesne poslove". Pa tako kaze kada pogadjam posao u proracunu stavljam 500 radnika sa satnicom od 300 dinara a u stvarnosti uzmem njih 300 koje platim 200 na sat. Istovremeno stavim i losiji materijal, slicno onima sto gradeci puteve stave koji mililmetar tanji asfalt od prpisanog. Kontrolnim organima stave kopju hiljadu evra u dzep i sve ispadne u redu. Naravno njegova zvanicna ne bas mala zarada, koja da se razumemo nije nikakav problem kolika god da je, regularnu je uracunata van svih pomenutih mahinacija. Ja svakako ne znam kako se ko obogatio, ali mi oni koji smatraju da je ceo grad njihov samo zato sto voze nego dobar automobili i koji bi samo da mogu verovatno zabranili da se vozi bilo koji auto jeftinij od 20 mozda i 30 hiljada evra, svakako ne mirisu na previse postene, jer takav bahati stav dosta toga govori.

Nišlija

pre 13 godina

1. Tih 16 nezaposlenih milionera u Nišu su bivši radnici "Fabrike Duvana" koji su dobili milionske otpremnine. Inače, poznajući većinu njih, tvrdim da odavno više nisu milioneri, a neke čak juri država jer su "zaboravili" da plate porez.
2. Koji su to poznati niški "biznismeni"? Ja znam da ovde od tzv. "privrednika" (ili kako ih vi zovete - biznismena), lovu zgrću samo političari (bivši i sadašnji, svi u Nišu znaju koji) koji su dobro unovčili svoje položaje, sitni prevaranti, šverceri, "investitori" u nekretnine, zelenaši i prodavci droge. Ako su to "biznismeni", ja sam Bil Gejts...

seljadin

pre 13 godina

Predrag, ima mnogo ljudi koji imaju vise nego ti, pa ne mrze sirotinju, tj. mentalno su stabilne osobe, a uglavnom najvise mrzi sirotinju onaj ko je do juce bio sirotinja, a sve sto se brzo desi, svako bogatstvo brzo i propada, pogotovo kod likova koji su umislili da su polu-bogovi, znaci kad udju u svaki sledeci posao kao polu-bogovi, i obicno gube sve sto su imali. Licno bih rekao da je takva osoba zrela da ostane bez icega.

Piter

pre 13 godina

Stalno se vuku ovi naslovi o "srpskim milionerima" kao nekakva senzacija... ljudi, to je po trenutnom kursu 1380 evra mesecno za status milijunasa! U Skandinaviji socijalna pomoc iznosi tek nesto manje. Prestanite da lupetate i napisite jedan istrazivacki tekst o tome sta je potrebno da bi se postalo npr. samostalni preduzetnik ili pokrenuo neki sitan biznis, koji papiri, koje takse... nesto korisno za promenu.

zadivljen do imbecilnosti

pre 13 godina

Puna podrska poreskoj.Jednostavno prozimate gradivo.Jos kad uvedete centralni registar,nebo je granica.Samo napred,vi ste zvezda vodilja,vi ste nase svetlo na kraju tunela.Zivela poreska uprava i ministarstvo finansija Repulike Srbije.(svim kolegama,ocajnim komentatorima, umesto odgovora "ZIVELA" neka opale po "preporucujem".Ako ne mozes da ih pobedis,makar se sprdaj u porazu svega logicnog.

Legia Semlin

pre 13 godina

Potpuno je sumanuto od ljudi koji imaju plate od 1300 evra praviti nekakve milionere - jel imate vi ideju koliko košta četvoročlana porodica u Srbiji, naročito Beogradu? Mislim da ispod baš te cifre mesečno ne može da se živi kako valja - imaš dovoljno da ne crkneš od gladi i ni za šta drugo. Svaka čast vama koji živite sa manje para, divim vam se. I ne zavidim vam...

P.S. Hajde druže ti što pljuješ po sirotinji i što te nerviraju Lade - promeni ime, ili da ja menjam moje. Komentar ti je tako glup i neljudski da nekako ne želim da se isto zovemo...

Nikos

pre 13 godina

Odličan prikaz, jako mi se dodpaa što je sve na jednom mestu i što sad mogu da razmišljam koje dodatne alate bih koristio za razvoj svojih LMS kurseva. Da li možete preporučiti neki od ovih alata posebno za početnike?