dijaspora
pre 6 godina
Taksisti nisu cveće. Nikad nisu ni bili. Car Go je nečija masna guska. Narod ko narod mora da nekog mrzi. Znači sve je u okviru srpskog načina ponašanja. Nevinih nema.
Subota, 05.10.2019.
10:57
Dobra vest za Beograđane je da neće biti prinudnog pešačkog vikenda budući da su taksisti za vikend obustavili blokadu saobraćaja.
IMAGE SOURCE
pre 6 godina
Taksisti nisu cveće. Nikad nisu ni bili. Car Go je nečija masna guska. Narod ko narod mora da nekog mrzi. Znači sve je u okviru srpskog načina ponašanja. Nevinih nema.
pre 6 godina
Informisi se prvo, Spanci ga zabranili u skoro celoj zemlji. U Barseloni ukinuli Cabify i Uber. A i u Nemackoj ne radi kao npr u Americi ili Australiji. Tako da su taksisti u pravu, izdrzite braco i do pobede. Kad su ostali uspeli da se izbore, uspecemo i mi.
(Taxi Zika, 5. oktobar 2019 14:45)
Imam odličan predlog za vas taksiste. Lepo večeras blokirate Nemanjinu, i ostanete tu sledeće dve nedelje. Kakav Erdogan, kakav Putin, kakvi bakrači, to se zove pritisak na državu.
Aha, vi ipak nećete da priskate državu, rekao Vođa da ne može. Izvinjavam se.
pre 6 godina
Пре неко вече је таксиста претукао рођаку моје колегинице са посла зато што се усудила да се побуни када је пробао да јој наплати две хиљаде динара за вожњу од бетон хале (код Савског пристаништа) до Цетињске улице (поред Скадарлије). (Pantagruel, 5. oktobar 2019 12:36)
A i ona nije mogla peske da ode od beton hale do skadarlije, ima cak 1500 metara... Ljudi batalite taksi za male relacije, setajte malo zdravije je
pre 6 godina
Probali su u engleskoj radnici da zaustave industrijsku revoluciju pre 200 godina, i nisu uspeli.
Sad je to kod nas doslo.
Treba znati da su taksisti glavni dousnici i izvrsioci komunistickog rezima koji jos vlada i koji ih odrzava u zivotu.
Zato mogu sta hoce. Kada oni padnu i broza ce da napokon iskopaju.
A za cargo, uvek moze uredba o prijavi zaposlenih ili obavezi zdravstvenog itd.
U barseloni nema ubera itd. ali jeftinija voznja nego u beogradu i svi taksisti pod konac.
pre 6 godina
Lanisteru...кад ради на дивље није таксиста..
car-go такође ради на дивље...
Јуче је говорио да зове таксисте код њега и гарантује им нето зараду од 150.000 дин.
Утопија за то би по његовим ценама морао да пређе 7000км за 25-26 ..200 и кусур км дневно.То може за 15 сати рада и више..по овим нашим гужвама.
Што се пореза тиче држава може све неплатише да избрише из АПР..
Нек оде у Немачку и каже им да је иновативно удружење грађана на путу..и нек ради ово што ради овде.
pre 6 godina
Informisi se prvo, Spanci ga zabranili u skoro celoj zemlji. U Barseloni ukinuli Cabify i Uber. A i u Nemackoj ne radi kao npr u Americi ili Australiji. Tako da su taksisti u pravu, izdrzite braco i do pobede. Kad su ostali uspeli da se izbore, uspecemo i mi.
(Taxi Zika, 05. oktobar 2019 14:45)
Nije tačno, u Španiji radi Uber svuda, sem u Barseloni. Devojka mi je iz Madrida i iskljucivo Uber koristi, jer je daleko jeftiniji. Takodje ortak iz Francuske isto samo Uber koristi.
A vi taksisti ako hocete da opostanete, prilagodite se savremenom dobu. Ako necete, idete u proslost. Niste ni prvi ni jedini cije zanimanje gubi smisao u doba tehnologije, isto je i sa poštarima npr. Jel strajkuju oni što su uvedeni mejlovi? Ne. Tako da molim lepo.
pre 6 godina
Priča sa CarGo je trka do dna, snižavanje zarada, nenormalan rast ponude vozila to vodi ka tome da niko neće da zaradi.
Zamislite sad u Beogradu na tržište izadje 10.000 novih taksista šta bi se desilo, jeste jeftinije bi se svi vozili ali tu niko ne bi zaradio.
Ako legalizuju CarGo to čeka sve potop taxi delatnosti.
A ti kao vozač imas troškove skupog goriva, registracije, popravke, održavanje...i pride ti uzimaju 30% od svake vožnje...nema tu zarade.
Sad njihov vozač zaradi samo 50.000 dinara ništa specijalno.
pre 6 godina
(Dobronamerni komentator, 5. oktobar 2019 12:50)
Vidiš, ko danas nema internet, tj. mobilni telefon, može odmah da se zamota o beo čaršav i da krene put groblja.
pre 6 godina
Car Ho!
pre 6 godina
Informisi se prvo, Spanci ga zabranili u skoro celoj zemlji. U Barseloni ukinuli Cabify i Uber. A i u Nemackoj ne radi kao npr u Americi ili Australiji. Tako da su taksisti u pravu, izdrzite braco i do pobede. Kad su ostali uspeli da se izbore, uspecemo i mi.
(Taxi Zika, 05. oktobar 201
Radi u Londonu.London ima 21 hiljadu taxi cab.Od toga 97% je taxi sluzba a 3% ne car hire sa vozacem.U Zagrebu postoji Flix taxi nesto slicno nasem Car go.Car go postoji u Cirihu i Becu.Koristio sam. Sangaj otkupio aplikaciju. Necete uspeti.Nicija nije gorela do zore
pre 6 godina
Zabraniti: CarGo, internet, mobilne telefone, kompjutere, tablete, klima uređaje itd. Bez svega ovoga moji baba i deda su doživeli 90 godina.
pre 6 godina
Господине Душане Ковачевићу додајте још једну 21. српску поделу
TAXI & CarGo.
pre 6 godina
Mislim da je taksistima daleko značajnije da im se otpiše dug za porez nego da se zabrani rad udruženju CarGo. Zbog toga dobro dođe da se onaj pravi razlog zabašuri.
Drugi prevoznici bi trebalo da traže zabranu rada Flixbusa jer vozi za mnogo manju lovu od drugih prevoznika. Recimo, cena autobuske karte za Zagreb je oko 35 evra u jednom pravcu a identična cena je i kod prevoznika koju putnike prevoze minibusom. Kod Flixbusa karta može da se nađe i za 800 dinara.
Šta da kažemo za bla-bla car na kojem ljudi sami nude usluge prevoza i formiraju cene po nekim svojim parametrima. Na taj način smanjuju promet registrovanim auto prevoznicima, taksistima.
Stvari se menjaju. Inovacije unapređuju društvo i ne treba ih odbacivati. Oni koji ne žele da se prilagode na kraju ispadaju iz igre. Ma koliko se u ovom trenutku osećali moćno.
pre 6 godina
Ko je u pravu? Pa verovatno i jedni i drugi, odnosno ni jedni ni drugi. Nego, ja se taksistima u ovom slucaju divim. Ljudi su ustali i bore se za sebe. Bas kao i onomad advokati, kada su pokusali da im uvedu fiskalne kase. Obustavili su rad, nisi mogao nista da obavis u sudu. Advokati su istrajali i uspeli. Taksisti ce verovatno uspeti. A sta cekate vi ostali? Da padne plafon? Kukate kako radite za 300 evra po 14 sati dnevno. Pa nista, trpite i dalje. Da svi obustavite rad sutra i blokirate sve kao sto to rade Grci, da vidite kako bi se stvari promenile. Nista ne dolazi samo!
pre 6 godina
Necemo blokirati grad za vreme posete Erdogana, imamo postovanja prema njemu, jer je on u svojoj zemlji ekspresno zabranio i proterao Uber, kako bi zastitio taksi preduzetnike!
pre 6 godina
Taksisti su u pravu....AHAHAHAHHAHA!!
Pa ajde onda niko da ne plaća porez...!!
Ne mogu da verujem kakvih sve ovde komentara ima, i još objavljenih...
Jao, jao, jadna li je država gde se ovakvi likovi za bilo šta pitaju.
Očekujem da država počne hapsiti svakog ko blokira saobraćaj, a vi gospodo taksisti ako štrajkujete, dignite dupe iz vozila i peške pred vladu kao i svi građani, ili ipak mislite da ste vi ipak privilegovana klasa!?
Čast izuzecima koji zaista rade svoj posao odgovorno, ali svaki drugi taksista je bahat u saobraćaju, bez migavaca, polukružno gde mu padne na pamet, ne zna strani jezik... auf ko nama pokušava kapu krojiti, Vesiću ima li te gde, da li si već izabrao stranu?
pre 6 godina
Divlji taxisti
pre 6 godina
Nisu tocak izmislili vec obicnu aplikaciju koju ima svako prosecno taxi udruzenje. Problem je sto su taksisti registrovani za prevoz ljudi na sta placaju porez dok CarGo nije registrovan za prevoz ljudi ( iako to rade ) i razlika u porezu je razlika cene voznje. Plus svaki taksista placa gradu komunalni broj i uslugu taxi stajalista dok CarGo to ne placa. Kao kada neka partija subvencionise trzni centar, ustupi im zemljiste prepolovi porez na prvih 10 god rada. Sve piljarnice u okolini propadaju a radnice prelaze u trzni centar gde drzava placa doprinose prvih par godina. Ako partija progura CarGo isti ti taksisti ce raditi za njih. Fer nadmetanje i postena konkurencija su prava stvar za krajnjeg potrosaca a partija kojoj skace cena padom podrske naprednjacima gleda da se naplati sto vise i gde god je to moguce. Samo isti zakon, iste takse, isti porez pa neka se nadmecu
pre 6 godina
Ovo je smejurija. CarGo je isto sto su Uber i Lyft svuda u svetu i hvala bogu sto takav vid prevoza postoji u Srbiji. Drzavi bi bolje bilo da resi pitanje divljih taksista koji lese strane turiste kako i gde stignu a ne da se bavi blokadom napretka. Toliko.
pre 6 godina
CarGo!Uvek CarGo a ne sakali taksisti!E sad lepi, kad je posten narod protestvovao zboog cene goriva, sad I njima slikajte tablice I pisite kazne!Gade mi se kolike su lopuze!
pre 6 godina
Bio sam prinudjen da uzmem taksi jer sam vodio dete na terapiju a GSP ide katastrofalno bez ikakvog reda voznje. Taksista mi je uzeo 440din za relaciju od Savskog trga do Vojislava Ilica. Treba ih ukinuti.
pre 6 godina
ovo je poprilican autogol taksista - dakle u redu je da maltretiramo beogradjane, ali taman posla da zasmetamo erdoganu. nema dileme, neko je iz vrha vlasti rekao da je ponedeljak no no.
a nama manje vise svejedno da li ce nam grad zatvoriti erdogan, jermenski predsednik, taksisti ili vesic svojim diletantizmom
pre 6 godina
zatekao sam se u ponoc na aerodromu BG. Pitam taksiste koliko do Smedereva. najeftonije 7000, ej 68 km. pozovem taksi iz sedereva, sacekam sat vremena i dovezu me za 2700. alapljivo, bezobrazno, a i neugledno za videti. ako nastave sa protestom oduzeti i licence i vozila.
pre 6 godina
Cim oni kupuju nova vozila znaci da se ne boje. Dzabe ministarka saobracaja kaze da su nelegalni. Ruzic u pozadini misli ocu i ja stan kao Vulinov.
pre 6 godina
Nisam 100% siguran kako CarJeGo funkcionise ali slusajuci ovog smekera gazdu vidim da je isti model kao i uber (inovativno)... ovo gasiranje: mi se kao ne bavimo prevozom, mi ne zaposljavamo vozace, vozaci su korisnici nase tehnologije, njihove musterije takodje... Ne, vi se bavite prevozom, vi ste taksi koji ne placa penziono svojim radnicima, nema nikakvu drustvenu odgovornost, obara cene taksistima koji placaju sve uredno.
Jeste musteriji dobro da ima vise konkurencije, ali dugorocno kompanije tipa uber i lyft nanose stetu obarajuci cenu rada, kompenzaciju u smislu poreza na prihod radnika, kao i penziono itd. Jos gore uvodi tezgu kao normu u drustvo.
Nemam ja nista protiv da oni prevoze. A nisam ni neki veliki fan beogradskih taksista. Ali, red je da se ne provlace kroz loop hole s tom glupom pricom mi smo omogucili tehnologiju. Registruj se kao taksi jer to i jesi i onda se takmici. Ne, on bi decko da se takmici ali da ima prednost.
A ovaj komentar za tu Zoranu kakogod ministarku. Ja nju organski ne podnosim, mislim da je uzasna osoba kao i ostatak te SNS. Ali ovaj ******* ... dobro nije rekao da joj je mesto u kuhinji. E Srbijo medj sljivama
pre 6 godina
Car Go nije taxi.
Nema taxi oznaku niti tablice, ne koristi žutu liniju, ne može primati putnike na ulici i ne prima keš. Na svaku naplaćenu vožnju obračunava se pdv a vozačima se odbija doprinis.
Dakle, država sigurno nije oštećena.
pre 6 godina
Napred braco, do pobede.
pre 6 godina
....Drugo, moraju da imaju call centar, sediste, osiguranje putnika, itd.
Nejasno je zasto ne zele da se registruju kao firma za prevoz putnika, ovde je ocigledno rec o nekom politickom sukobu.
(Bivsi dizajner tobogana, 05. oktobar 2019 12:19)
bože me sačuvaj, šta će im call centar ako to ide preko softvera? Imaju osiguranje putnika. Sedište imaju takodje.
pre 6 godina
@(Zkn, 05. oktobar 2019 12:47) Ali sve sto si rekao nije istina. Apsolutno sve.
pre 6 godina
Za one koje ne znaju o cemu se radi.
CarGo je poceo sa radom u Beogradu od 2015 godine i tada je dobio sve regularne dozvole za rad. Prosle godine su taksisti trazili zabranu za CarGo i radi njih je svima poznata ministarka promenila zakon o saobracaju. Medjuim CarGo je pronasao rupu u zakonu gde posluju kao udruzenje gradjana koji prevozi svoje clanove. Sto znaci samo onaj ko je clan udruzenja CarGo moze dobiti prevoz. Obrni okreni CarGo postuje zakone drzave i zbog toga drzava ne moze da im zabrani rad, ako to uradi morace da im plati debelu odstetu.
Sa druge strane imamo taksiste koji duguju zvanicno oko 3 milijarde dinara za porez i koji su pre dve veceri sprecili oduzimanje neleganog TAXI vozila kod beton hale od strane Komunalne Policije, nakon cega je intervenisala i prava policija. Ovo je sada poslednji trzaj taksista da zadrze monopol za sebe da nastave da se ponasaju po starom.
Inace jedan od zahteva im je i otpis duga poreza, pored toga sto zele da zabrane rad konkurenciji.
Rezime: Taksisti zele zabranun CarGo-a i otpis duga za porez, a sa druge strane stite i ne bune se protiv nelegalnih taksista sa kojima dele taksi stajalista.
pre 6 godina
car go apsolutno
pre 6 godina
Jabucilo , kad ministarka saobracaja kaze da rade mimo zakona sta ti nije jasno , pitanje je ko ih stiti , da li Ruzic ili neko drugi , jer je cinjenica da ih niko ne hapsi , i naravno da su taxisti u pravu , koliko vidim , to pitanje je bilo postavljeno
(smejurija, 05. oktobar 2019 13:18)
Ministarka saobraćaja lupeta i to sto je ministarka ne znači da zna sve. Drugo, taksisti ne postuju zakon jer ne plaćaju poreze i dosta njih radi na divlje.
pre 6 godina
Kako u svetu može i Uber i taxi...
(Sloba, 5. oktobar 2019 12:21)
Informisi se prvo, Spanci ga zabranili u skoro celoj zemlji. U Barseloni ukinuli Cabify i Uber. A i u Nemackoj ne radi kao npr u Americi ili Australiji. Tako da su taksisti u pravu, izdrzite braco i do pobede. Kad su ostali uspeli da se izbore, uspecemo i mi.
pre 6 godina
Nema blokade, osim u centru. Pogledajte bolje, pre nego što objavite. Hvala unapred!
pre 6 godina
Cile Mile, 05. oktobar 2019 11:53
Slažem se, ali na kraju će sve biti regulisano, ne u korist ni građana, ni CarGo, ni taksista, već države i samo će se povećati porezi.
pre 6 godina
Kakvo je to uopste pitanje , pa ko je u pravu , legalne kladionice ili neko ko organizuje kladjenje na crno , ali zato daje vece kvote , a svi ce da pohrle kod njega , ko je u pravu , registrovane menjacnice ili dileri na crno , ko je u pravu , prodavnice ili sverceri iz Madjarske itd itd...
pre 6 godina
Politička borba. Krivi su i jedni i drugi.
pre 6 godina
Taksisti u Beogradu zaradjuju kao neurohirurzi. Postoji razlika: neurohirurzi placaju porez po zaradi, a taksisti po paušalu. Ima još jedna razlika. Koliko bi Vas koji podržavate taksiste pristalo da Vas od tačke A do tačke B preveze neurohirurg koji ima vozačku dozvolu? A, sada samo za one koji na to NE BI pristali da ih preveze neurohirurg sa vozačkom fozvolom pitanje: koliko Vas bi pristalo da Vama ili Vašim bližnjim taksista operiše mozak? Mislite o tome! Plaćeni su isto. Prema tome, ne mistifikujte posao taksiste. Nije lak, ali su u Srbiji plaćeni bolje nego bilo gde drugde. Zato i hoće da zadrže privilegije.
pre 6 godina
ali kad taksisti pricaju o postenju, zakonu...
pre 6 godina
Ne znam sta imaju protiv aplikacije. Sve se vidi, ko me vozi, kad stize, gde me vozi, za koji novac. Fliks bus recimo isto koristi aplikaciju, gde kartu ne moras fizicki da imas nego ti skeniraju mejl poruku ili aplikaciju, ti lepo online kupis kartu.. ali tu je kvaka, ne mogu da te oderu za 2km da ti uzmu 1000 din ili sedanje 300 prtljag 100 po koferu ili ne radi mi taksimetar to ti je oko 2000, cujem ih kako pricaju haha deremo strance, nemcu nekom uzeo 20 evra od trga do TC usce, nije hteo da plati pa sam mu pripretio haha.. Eto to su taksisti koji se bune.
pre 6 godina
Ako se CarGo ne bavi prevozom putnika kao sto insistira Guberinic, onda to znaci da bilo koje privatno lice moze da se registruje preko aplikacije i nudi prevoz "od tacke A do tacke B".To je protiv sadasnjih zakona, pa i u Nemackoj je Uber morao da se registruje kao taksi udruzenje.Drugo, moraju da imaju call centar, sediste, osiguranje putnika, itd.Nejasno je zasto ne zele da se registruju kao firma za prevoz putnika, ovde je ocigledno rec o nekom politickom sukobu.
(Bivsi dizajner tobogana, 05. oktobar 2019 12:
Nejasno je samo zasto drzava dozvoljava taksi kriminalcima da terorisu moj grad! Drzava mora da osvezi zakone osim ako ne zele da svi postanu krezubi kao njihovi sledbenici.
pre 6 godina
Jabucilo , kad ministarka saobracaja kaze da rade mimo zakona sta ti nije jasno , pitanje je ko ih stiti , da li Ruzic ili neko drugi , jer je cinjenica da ih niko ne hapsi , i naravno da su taxisti u pravu , koliko vidim , to pitanje je bilo postavljeno
pre 6 godina
Kaže čovek "glasali botovi cargo-a" , a ne shvata da ih svi mrze zbog bahatosti, lopovluka i zbog toga što zagorčavaju naeodu život! Taksisti, dno, čast malim izuzecima.
pre 6 godina
Taksiste ne podrzvam,ali valjalo bi da se zna ko stoji iza CarGo jer je u pitanju stvaranje monopola...
pre 6 godina
Cetnici-partizani, zvezda-partizan, karadjordjevici-obrenovici, taxi-cargo, vozdovac-karaburma... i tako do sutra.
Sami sebe unistavamo, ne treba nam neprijatelj. Sami sebi najveci.
pre 6 godina
Prednost cargo je sledeca; novi i cisti automobili, vozači ljubazni, imaju sedište za decu, klime u svakom vozilu, postuju saobraćajne znake i ne divljaju. Ne ubacuju se bezobrazno i ne pokazuju nepostovanje prema drugim ucesnicima u saobracaju. Jeftiniji su i ne moram da gledam u taksimetar koliko ce me izaci cena. Skidaju sa racuna i ne moram da tražim sitan novac ili hej, nemam da ti vratim 20 dinara. Na app pratim dokle je vozac stigao i shodno tome izađem ispred zgrade. Na mejl i sms dobijem obaveštenje koliko mi je skinuto sa racuna, trasa kojom smo isli, kilometraza, trajanje vožnje...
pre 6 godina
E steta, a ja bas mislio da se CarGo bavi prevozom putnika.
Nista onda, zvacu taksi...
pre 6 godina
tipican primer kako funkcionise investiciona politika u srbiji. Domaci preduzetnik napravi innovativno resenje ili proizvod, u ovom slucaju transport, koji je bolji, jeftiniji i kvalitetniji od postojeceg. Onda drzava sve cini da osakati tog preduzetnika jer eto taxisti ce da izgube posao. U isto vreme dodje strani preduzetnik, na primer "jedna poznata samoposluga", dobije subvenciju (nesporno da nudi bolji kvalitet i uslugu), al to sto cemo da zatvorimo hiladu privatnih prodanvnica u kojima isto ljudi rade to je sve okej?? E sad ovo su opste vidljive cinjenice, ono sto mi nevidimo to je zasto je to tako? Mozda cargo nece da plati neki reket? A moza posto je Cargo firma koja radi na IT bazi, tupavi reketasi i dalje ne mogu da provale kako funkcionise, al vide da tu ima profita, onda tupavi reketas razmislja:" Ma kakav CarGo bolja su mi taksi utruzenja u kojima glavnu rec vodi neki kojeg zovu "Nevolja""
pre 6 godina
Ipak je protest uspeo dobili su dobru ponudu tako da ako gradjani budu bojkotovali taxi oni imaju idelanu ponudu...
pre 6 godina
Taksisti su savesni oni ne maltretiraju drzavu, samo gradjane te drzave, jer.... pa moze im se, dozvolila im drzava....
pre 6 godina
Ček, ček, znači vi ste odgovorni pa pravite pauzu zbog Erdogana i vlasti a nas ko šiša. Stoko jedna! Ovo je dokaz da im vlast dozvoljava da nas terorišu jer je ta ista vlast imala uticaja da im kaže da ne štrajkuju dok je tu Erdogan. Eto krezubim pa neka glasaju opet za Vučića.
pre 6 godina
Naravno taksisti su u pravu. Zakon treba da poštuju svi.
pre 6 godina
Taksisiti duguju milijarde za porez i to je sramota... sto se tice i jednih i drugih uveo bi im racune pa za svaku voznju plati porez pa da vidimo ko radi a ko neradi ...
pre 6 godina
Ako se CarGo ne bavi prevozom putnika kao sto insistira Guberinic, onda to znaci da bilo koje privatno lice moze da se registruje preko aplikacije i nudi prevoz "od tacke A do tacke B".
To je protiv sadasnjih zakona, pa i u Nemackoj je Uber morao da se registruje kao taksi udruzenje.
Drugo, moraju da imaju call centar, sediste, osiguranje putnika, itd.
Nejasno je zasto ne zele da se registruju kao firma za prevoz putnika, ovde je ocigledno rec o nekom politickom sukobu.
pre 6 godina
taksistima i advokatima fiskalne kase i da vidis koliko bi se para slivalo
pre 6 godina
Taksisti samo treba da prilagode (spuste) cenu i Car go ih ne bi ugrozio, beogradski taxi je skuplji tri puta u odnosu na celu Srbiju i da smanje 30% opet bi svi oni imali debelu zaradu, a skoro od njih pritom ne plaća porez, ali je to alavo. U celom svetu funkcionišu normalno usluge kao Car go preko aplikacija, samo ovde se uvek koči nešto što je dobro i što građani očigledno podržavaju i koriste masovno.
pre 6 godina
Kako u svetu može i Uber i taxi a nas prave magarcima i teraju da se slikamo 2x za ličnu kartu da bi fotografi imali posla. Tako su i Lidl držali dugo van Srbije ali kao što je Lidl došao doći će i Uber, CarGo ili šta već...
pre 6 godina
Ko vozi po Beogradu zna kako se ponasaju taksisti i da su jako solidarni u svim ekscesima, a pritom su jako bezobrazni i bahati vozaci. Ne koristim ni car go( podrzavam) ni taxi , ali sve sto menja taksiste podrzavam
pre 6 godina
Da li neko primećuje da je grad ionako blokiran prilično a sa ovim protestom taksista mnogi se dovode u opasnost. Hitna pomoć je prazna za vreme vaših protesta, razmislite malo...
pre 6 godina
Sta se lozite na CarGo?
Jeftiniji su nekih 100 dinara, toliko im je start jeftiniji od pravog taksija.
Pritom ne mozete ni da ih dobijete ako nemate internet.
pre 6 godina
Taksisti ne vode knjige, taksisti su paušalci, nema fiskalne kase. TAKSISTA NEĆE RADITI ZA TU APLIKACIJU.
pre 6 godina
Svi komentari taksista dolaze iz želje da se zadrži postojeće stanje koje ne odgovara krajnjem potrošaču. Jer, korisnik taksi usluga želi standardizovano vozilo, da ne mora da ima paru u džepu, da je siguran u tarifu koja će biti naplaćena; takođe je odlično što može da gleda gde je i kad stiže vozilo koje mu dolazi, da zna i broj i lice osobe koja će voziti (posebno korisno kada šalješ taksi za decu npr.), da je siguran da ga ne vozi nabudžen taksimetar.
Presmešne su mi primedbe tipa "mi smo morali da platimo i polažemo poznavanje grada." Pa naravno, tada nije bilo digitalnih mapa. To je kao kad bi se neko žalio na veštine koje je morao da nauči u osamdesetim koje sada nisu potrebne.
CarGo, Uber, ili neko treći - vreme će vas pregaziti ako se ne modernizujete pod hitno. Jer potrošači tako žele.
pre 6 godina
Vladimire@ Da li divlji i linijski taksisti rade mimo zakona? Što ne tražite da se to pitanje reguliše? Zašto se ne standardizuju vozila koja se bave taksi delatnošću? Da li za vas važe isti saobraćajni propisi kao i za ostale učesnike u saobraćaju?
pre 6 godina
Спровођење закона не мора нужно бити исто што и спровођење правде. Америчка ауторка Сара Чејс (Sarah Chayes) је у својој књизи "Крадљивци држава" (енг. Thieves of state) написала да лупешке елите запоседају државу у интересу власника капитала, на тај начин што постепено мењају део по део првобитних закона, постижући на тај начин да дела која су њима била забрањена и кажњива на крају постану допуштена и легална. Тако је и код нас. Таксисти су заштићени картел, не би требало да буду. Ни они, ни адвокати ни попови. Ја сам за Car Go. Нека их потпуно избаци са тржишта. Пре неко вече је таксиста претукао рођаку моје колегинице са посла зато што се усудила да се побуни када је пробао да јој наплати две хиљаде динара за вожњу од бетон хале (код Савског пристаништа) до Цетињске улице (поред Скадарлије). Два сата раније је другом таксисти вожњу на истој релацији (само у обрнутом смеру) платила триста динара и схватила је да овај покушава да је опљачка. Мислио је да је странкиња која ништа не разуме, а заправо се радило о Српкињи рођеној у Америци, чији деда је емигрирао после 1945. Да парадокс буде већи, прадеда јој је био предратни градоначелник Београда, коме су комунисти судили, заједно са Дражом.
pre 6 godina
Taksisti posto ne znam ko ili sta je Car Go.
pre 6 godina
Ok , Evo da I ja kažem može iskustvo sa car:go. Koristio sam njihovu uslugu 6 puta ukupno. Prvo što mi smeta je da ne možete dobiti osobu sa druge strane. Ako naidjete na problem. Jednostavno ne postoji telefon niti adresa, imaju neki e-mail na koji niko ne odgovara. Naime, poručio sam vožnju sa aerodroma i aplikacija je otkucala 2400 dinara, jer je vozač odlučio da ide preko mosta na Adi da izbegne gužvu pa je otišao na topcidersku zvezdu itd. Drugo , potražio sam da mi se izdaju računi za sve vožnje , jer je firmina kartica , do sad nisam dobio odgovor na oba pitanja. Moj prijatelj vozi za njih, kolko on zna niko od vozača nije zaposlen direktno u car:go , već je car:go organizovao partnere, tj. firme koje zapošljavaju vozače. on je prijavljen na platu i plaća sam svoje doprinose i plaća 30% od svega što aplikacija otkuca. Znači to je piramida koja izgleda ovako: car:go zapošljava firme kojima iznajmljuje softver cargo app, iz čega proizilazi da se oni stvarno ne bave prevozom , firme to plaćaju 20% od celokupnog prometa koji se ostvari. Te firme zapošljavaju vozače koji voze preko te aplikacije, te firme zaradjuju od dodatnih 10 % od prihoda koje zadržavaju od vozača. Vozači sami plaćaju doprinose za sebe. I posle odbitka za gorivo , doprinose itd, ostaje im ukupno 30% od novca koji otkuca aplikacija.
pre 6 godina
Da li neko primećuje da je grad ionako blokiran prilično a sa ovim protestom taksista mnogi se dovode u opasnost. Hitna pomoć je prazna za vreme vaših protesta, razmislite malo...
(Saša, 5. oktobar 2019 12:24)
Ne lupaj, slobodne su sine a i bocne ulice.
pre 6 godina
Поводом КарГоа, да је баш противзаконит, неко би био и ухапшен, зар не? (Јабучило, 5. oktobar 2019 12:21)
Pogledaj vesti od prosle nedelje, zaplenjeno je nekih 17 automobila CarGo i Cammeo.
pre 6 godina
Ukinite Viber...
Hahaha
pre 6 godina
Taksisti su upravu.
pre 6 godina
Nije stvar u inovativnosti, vec u postovanju zakona i sprovodjenju istog. Radite mimo zakona, a niko vas ne dira. A svima puna usta pravne drzave
(Vladimir, 05. oktobar 2019 11:52)
Када таксисти крше закон, ником ништа?
Поводом КарГоа, да је баш противзаконит, неко би био и ухапшен, зар не? Пре бих рекао да су људи нашли законско решење (рупу у закону?) да на општу корист обављају одређену делатност. Ко брани било ком таксију да уведе сличну апликацију? Па и да ти чим наручиш возило телефоном каже колико ће те коштати. Бојим се да транспарентност и законитост не одговарају баш таксистима.
Када се појави нешто ново и корисно, онда се промени закон тако да обухвати то ново и корисно.
pre 6 godina
Upravu su korisnici taxi usluga. Oni imaju pravo na izbor i da biraju kojim ce prevozom za svoj novac da se voze.
Upravu su gradjani i sasvim sigurno nije Zorana Mihajlovic.
pre 6 godina
Nije stvar u inovativnosti, vec u postovanju zakona i sprovodjenju istog. Radite mimo zakona, a niko vas ne dira. A svima puna usta pravne drzave
pre 6 godina
Ajme pa da li su/ste svjesni kakvu neprocjenjivu reklamu su napravili tom CarGO, to se inače nikakvim novcem ne može kupiti!
pre 6 godina
U pravu su samo građani, a država ima obavezu da reguliše rad i jednih i drugih isključivo u korist građana i sa podjednakom obavezom prema državi. Ništa manje, ništa više.
pre 6 godina
Мој лични утисак је да су таксисти прилично бескрупулозни у Београду. Једино у БГ мораш диспечеру да кажеш и где идеш а не само своју локацију па они онда одлучују да ли уопште хоће да те возе.
pre 6 godina
Konkurencija se ne prasta. Stop dranju naroda
pre 6 godina
Ja u svoj auto i mirna bosna
pre 6 godina
Ajme pa da li su/ste svjesni kakvu neprocjenjivu reklamu su napravili tom CarGO, to se inače nikakvim novcem ne može kupiti!
pre 6 godina
Мој лични утисак је да су таксисти прилично бескрупулозни у Београду. Једино у БГ мораш диспечеру да кажеш и где идеш а не само своју локацију па они онда одлучују да ли уопште хоће да те возе.
pre 6 godina
Konkurencija se ne prasta. Stop dranju naroda
pre 6 godina
Kako u svetu može i Uber i taxi a nas prave magarcima i teraju da se slikamo 2x za ličnu kartu da bi fotografi imali posla. Tako su i Lidl držali dugo van Srbije ali kao što je Lidl došao doći će i Uber, CarGo ili šta već...
pre 6 godina
Nije stvar u inovativnosti, vec u postovanju zakona i sprovodjenju istog. Radite mimo zakona, a niko vas ne dira. A svima puna usta pravne drzave
(Vladimir, 05. oktobar 2019 11:52)
Када таксисти крше закон, ником ништа?
Поводом КарГоа, да је баш противзаконит, неко би био и ухапшен, зар не? Пре бих рекао да су људи нашли законско решење (рупу у закону?) да на општу корист обављају одређену делатност. Ко брани било ком таксију да уведе сличну апликацију? Па и да ти чим наручиш возило телефоном каже колико ће те коштати. Бојим се да транспарентност и законитост не одговарају баш таксистима.
Када се појави нешто ново и корисно, онда се промени закон тако да обухвати то ново и корисно.
pre 6 godina
Taksisti samo treba da prilagode (spuste) cenu i Car go ih ne bi ugrozio, beogradski taxi je skuplji tri puta u odnosu na celu Srbiju i da smanje 30% opet bi svi oni imali debelu zaradu, a skoro od njih pritom ne plaća porez, ali je to alavo. U celom svetu funkcionišu normalno usluge kao Car go preko aplikacija, samo ovde se uvek koči nešto što je dobro i što građani očigledno podržavaju i koriste masovno.
pre 6 godina
U pravu su samo građani, a država ima obavezu da reguliše rad i jednih i drugih isključivo u korist građana i sa podjednakom obavezom prema državi. Ništa manje, ništa više.
pre 6 godina
Upravu su korisnici taxi usluga. Oni imaju pravo na izbor i da biraju kojim ce prevozom za svoj novac da se voze.
Upravu su gradjani i sasvim sigurno nije Zorana Mihajlovic.
pre 6 godina
zatekao sam se u ponoc na aerodromu BG. Pitam taksiste koliko do Smedereva. najeftonije 7000, ej 68 km. pozovem taksi iz sedereva, sacekam sat vremena i dovezu me za 2700. alapljivo, bezobrazno, a i neugledno za videti. ako nastave sa protestom oduzeti i licence i vozila.
pre 6 godina
Vladimire@ Da li divlji i linijski taksisti rade mimo zakona? Što ne tražite da se to pitanje reguliše? Zašto se ne standardizuju vozila koja se bave taksi delatnošću? Da li za vas važe isti saobraćajni propisi kao i za ostale učesnike u saobraćaju?
pre 6 godina
Za one koje ne znaju o cemu se radi.
CarGo je poceo sa radom u Beogradu od 2015 godine i tada je dobio sve regularne dozvole za rad. Prosle godine su taksisti trazili zabranu za CarGo i radi njih je svima poznata ministarka promenila zakon o saobracaju. Medjuim CarGo je pronasao rupu u zakonu gde posluju kao udruzenje gradjana koji prevozi svoje clanove. Sto znaci samo onaj ko je clan udruzenja CarGo moze dobiti prevoz. Obrni okreni CarGo postuje zakone drzave i zbog toga drzava ne moze da im zabrani rad, ako to uradi morace da im plati debelu odstetu.
Sa druge strane imamo taksiste koji duguju zvanicno oko 3 milijarde dinara za porez i koji su pre dve veceri sprecili oduzimanje neleganog TAXI vozila kod beton hale od strane Komunalne Policije, nakon cega je intervenisala i prava policija. Ovo je sada poslednji trzaj taksista da zadrze monopol za sebe da nastave da se ponasaju po starom.
Inace jedan od zahteva im je i otpis duga poreza, pored toga sto zele da zabrane rad konkurenciji.
Rezime: Taksisti zele zabranun CarGo-a i otpis duga za porez, a sa druge strane stite i ne bune se protiv nelegalnih taksista sa kojima dele taksi stajalista.
pre 6 godina
Taksisti ne vode knjige, taksisti su paušalci, nema fiskalne kase. TAKSISTA NEĆE RADITI ZA TU APLIKACIJU.
pre 6 godina
CarGo!Uvek CarGo a ne sakali taksisti!E sad lepi, kad je posten narod protestvovao zboog cene goriva, sad I njima slikajte tablice I pisite kazne!Gade mi se kolike su lopuze!
pre 6 godina
Da li neko primećuje da je grad ionako blokiran prilično a sa ovim protestom taksista mnogi se dovode u opasnost. Hitna pomoć je prazna za vreme vaših protesta, razmislite malo...
pre 6 godina
Ko vozi po Beogradu zna kako se ponasaju taksisti i da su jako solidarni u svim ekscesima, a pritom su jako bezobrazni i bahati vozaci. Ne koristim ni car go( podrzavam) ni taxi , ali sve sto menja taksiste podrzavam
pre 6 godina
ovo je poprilican autogol taksista - dakle u redu je da maltretiramo beogradjane, ali taman posla da zasmetamo erdoganu. nema dileme, neko je iz vrha vlasti rekao da je ponedeljak no no.
a nama manje vise svejedno da li ce nam grad zatvoriti erdogan, jermenski predsednik, taksisti ili vesic svojim diletantizmom
pre 6 godina
Ček, ček, znači vi ste odgovorni pa pravite pauzu zbog Erdogana i vlasti a nas ko šiša. Stoko jedna! Ovo je dokaz da im vlast dozvoljava da nas terorišu jer je ta ista vlast imala uticaja da im kaže da ne štrajkuju dok je tu Erdogan. Eto krezubim pa neka glasaju opet za Vučića.
pre 6 godina
Ne znam sta imaju protiv aplikacije. Sve se vidi, ko me vozi, kad stize, gde me vozi, za koji novac. Fliks bus recimo isto koristi aplikaciju, gde kartu ne moras fizicki da imas nego ti skeniraju mejl poruku ili aplikaciju, ti lepo online kupis kartu.. ali tu je kvaka, ne mogu da te oderu za 2km da ti uzmu 1000 din ili sedanje 300 prtljag 100 po koferu ili ne radi mi taksimetar to ti je oko 2000, cujem ih kako pricaju haha deremo strance, nemcu nekom uzeo 20 evra od trga do TC usce, nije hteo da plati pa sam mu pripretio haha.. Eto to su taksisti koji se bune.
pre 6 godina
Ovo je smejurija. CarGo je isto sto su Uber i Lyft svuda u svetu i hvala bogu sto takav vid prevoza postoji u Srbiji. Drzavi bi bolje bilo da resi pitanje divljih taksista koji lese strane turiste kako i gde stignu a ne da se bavi blokadom napretka. Toliko.
pre 6 godina
Informisi se prvo, Spanci ga zabranili u skoro celoj zemlji. U Barseloni ukinuli Cabify i Uber. A i u Nemackoj ne radi kao npr u Americi ili Australiji. Tako da su taksisti u pravu, izdrzite braco i do pobede. Kad su ostali uspeli da se izbore, uspecemo i mi.
(Taxi Zika, 5. oktobar 2019 14:45)
Imam odličan predlog za vas taksiste. Lepo večeras blokirate Nemanjinu, i ostanete tu sledeće dve nedelje. Kakav Erdogan, kakav Putin, kakvi bakrači, to se zove pritisak na državu.
Aha, vi ipak nećete da priskate državu, rekao Vođa da ne može. Izvinjavam se.
pre 6 godina
Taksisti su savesni oni ne maltretiraju drzavu, samo gradjane te drzave, jer.... pa moze im se, dozvolila im drzava....
pre 6 godina
taksistima i advokatima fiskalne kase i da vidis koliko bi se para slivalo
pre 6 godina
Svi komentari taksista dolaze iz želje da se zadrži postojeće stanje koje ne odgovara krajnjem potrošaču. Jer, korisnik taksi usluga želi standardizovano vozilo, da ne mora da ima paru u džepu, da je siguran u tarifu koja će biti naplaćena; takođe je odlično što može da gleda gde je i kad stiže vozilo koje mu dolazi, da zna i broj i lice osobe koja će voziti (posebno korisno kada šalješ taksi za decu npr.), da je siguran da ga ne vozi nabudžen taksimetar.
Presmešne su mi primedbe tipa "mi smo morali da platimo i polažemo poznavanje grada." Pa naravno, tada nije bilo digitalnih mapa. To je kao kad bi se neko žalio na veštine koje je morao da nauči u osamdesetim koje sada nisu potrebne.
CarGo, Uber, ili neko treći - vreme će vas pregaziti ako se ne modernizujete pod hitno. Jer potrošači tako žele.
pre 6 godina
Bio sam prinudjen da uzmem taksi jer sam vodio dete na terapiju a GSP ide katastrofalno bez ikakvog reda voznje. Taksista mi je uzeo 440din za relaciju od Savskog trga do Vojislava Ilica. Treba ih ukinuti.
pre 6 godina
Kaže čovek "glasali botovi cargo-a" , a ne shvata da ih svi mrze zbog bahatosti, lopovluka i zbog toga što zagorčavaju naeodu život! Taksisti, dno, čast malim izuzecima.
pre 6 godina
Car Go nije taxi.
Nema taxi oznaku niti tablice, ne koristi žutu liniju, ne može primati putnike na ulici i ne prima keš. Na svaku naplaćenu vožnju obračunava se pdv a vozačima se odbija doprinis.
Dakle, država sigurno nije oštećena.
pre 6 godina
Prednost cargo je sledeca; novi i cisti automobili, vozači ljubazni, imaju sedište za decu, klime u svakom vozilu, postuju saobraćajne znake i ne divljaju. Ne ubacuju se bezobrazno i ne pokazuju nepostovanje prema drugim ucesnicima u saobracaju. Jeftiniji su i ne moram da gledam u taksimetar koliko ce me izaci cena. Skidaju sa racuna i ne moram da tražim sitan novac ili hej, nemam da ti vratim 20 dinara. Na app pratim dokle je vozac stigao i shodno tome izađem ispred zgrade. Na mejl i sms dobijem obaveštenje koliko mi je skinuto sa racuna, trasa kojom smo isli, kilometraza, trajanje vožnje...
pre 6 godina
ali kad taksisti pricaju o postenju, zakonu...
pre 6 godina
Informisi se prvo, Spanci ga zabranili u skoro celoj zemlji. U Barseloni ukinuli Cabify i Uber. A i u Nemackoj ne radi kao npr u Americi ili Australiji. Tako da su taksisti u pravu, izdrzite braco i do pobede. Kad su ostali uspeli da se izbore, uspecemo i mi.
(Taxi Zika, 05. oktobar 2019 14:45)
Nije tačno, u Španiji radi Uber svuda, sem u Barseloni. Devojka mi je iz Madrida i iskljucivo Uber koristi, jer je daleko jeftiniji. Takodje ortak iz Francuske isto samo Uber koristi.
A vi taksisti ako hocete da opostanete, prilagodite se savremenom dobu. Ako necete, idete u proslost. Niste ni prvi ni jedini cije zanimanje gubi smisao u doba tehnologije, isto je i sa poštarima npr. Jel strajkuju oni što su uvedeni mejlovi? Ne. Tako da molim lepo.
pre 6 godina
tipican primer kako funkcionise investiciona politika u srbiji. Domaci preduzetnik napravi innovativno resenje ili proizvod, u ovom slucaju transport, koji je bolji, jeftiniji i kvalitetniji od postojeceg. Onda drzava sve cini da osakati tog preduzetnika jer eto taxisti ce da izgube posao. U isto vreme dodje strani preduzetnik, na primer "jedna poznata samoposluga", dobije subvenciju (nesporno da nudi bolji kvalitet i uslugu), al to sto cemo da zatvorimo hiladu privatnih prodanvnica u kojima isto ljudi rade to je sve okej?? E sad ovo su opste vidljive cinjenice, ono sto mi nevidimo to je zasto je to tako? Mozda cargo nece da plati neki reket? A moza posto je Cargo firma koja radi na IT bazi, tupavi reketasi i dalje ne mogu da provale kako funkcionise, al vide da tu ima profita, onda tupavi reketas razmislja:" Ma kakav CarGo bolja su mi taksi utruzenja u kojima glavnu rec vodi neki kojeg zovu "Nevolja""
pre 6 godina
Taksisti u Beogradu zaradjuju kao neurohirurzi. Postoji razlika: neurohirurzi placaju porez po zaradi, a taksisti po paušalu. Ima još jedna razlika. Koliko bi Vas koji podržavate taksiste pristalo da Vas od tačke A do tačke B preveze neurohirurg koji ima vozačku dozvolu? A, sada samo za one koji na to NE BI pristali da ih preveze neurohirurg sa vozačkom fozvolom pitanje: koliko Vas bi pristalo da Vama ili Vašim bližnjim taksista operiše mozak? Mislite o tome! Plaćeni su isto. Prema tome, ne mistifikujte posao taksiste. Nije lak, ali su u Srbiji plaćeni bolje nego bilo gde drugde. Zato i hoće da zadrže privilegije.
pre 6 godina
Jabucilo , kad ministarka saobracaja kaze da rade mimo zakona sta ti nije jasno , pitanje je ko ih stiti , da li Ruzic ili neko drugi , jer je cinjenica da ih niko ne hapsi , i naravno da su taxisti u pravu , koliko vidim , to pitanje je bilo postavljeno
(smejurija, 05. oktobar 2019 13:18)
Ministarka saobraćaja lupeta i to sto je ministarka ne znači da zna sve. Drugo, taksisti ne postuju zakon jer ne plaćaju poreze i dosta njih radi na divlje.
pre 6 godina
Спровођење закона не мора нужно бити исто што и спровођење правде. Америчка ауторка Сара Чејс (Sarah Chayes) је у својој књизи "Крадљивци држава" (енг. Thieves of state) написала да лупешке елите запоседају државу у интересу власника капитала, на тај начин што постепено мењају део по део првобитних закона, постижући на тај начин да дела која су њима била забрањена и кажњива на крају постану допуштена и легална. Тако је и код нас. Таксисти су заштићени картел, не би требало да буду. Ни они, ни адвокати ни попови. Ја сам за Car Go. Нека их потпуно избаци са тржишта. Пре неко вече је таксиста претукао рођаку моје колегинице са посла зато што се усудила да се побуни када је пробао да јој наплати две хиљаде динара за вожњу од бетон хале (код Савског пристаништа) до Цетињске улице (поред Скадарлије). Два сата раније је другом таксисти вожњу на истој релацији (само у обрнутом смеру) платила триста динара и схватила је да овај покушава да је опљачка. Мислио је да је странкиња која ништа не разуме, а заправо се радило о Српкињи рођеној у Америци, чији деда је емигрирао после 1945. Да парадокс буде већи, прадеда јој је био предратни градоначелник Београда, коме су комунисти судили, заједно са Дражом.
pre 6 godina
....Drugo, moraju da imaju call centar, sediste, osiguranje putnika, itd.
Nejasno je zasto ne zele da se registruju kao firma za prevoz putnika, ovde je ocigledno rec o nekom politickom sukobu.
(Bivsi dizajner tobogana, 05. oktobar 2019 12:19)
bože me sačuvaj, šta će im call centar ako to ide preko softvera? Imaju osiguranje putnika. Sedište imaju takodje.
pre 6 godina
Ukinite Viber...
Hahaha
pre 6 godina
car go apsolutno
pre 6 godina
Taksisti su u pravu....AHAHAHAHHAHA!!
Pa ajde onda niko da ne plaća porez...!!
Ne mogu da verujem kakvih sve ovde komentara ima, i još objavljenih...
Jao, jao, jadna li je država gde se ovakvi likovi za bilo šta pitaju.
Očekujem da država počne hapsiti svakog ko blokira saobraćaj, a vi gospodo taksisti ako štrajkujete, dignite dupe iz vozila i peške pred vladu kao i svi građani, ili ipak mislite da ste vi ipak privilegovana klasa!?
Čast izuzecima koji zaista rade svoj posao odgovorno, ali svaki drugi taksista je bahat u saobraćaju, bez migavaca, polukružno gde mu padne na pamet, ne zna strani jezik... auf ko nama pokušava kapu krojiti, Vesiću ima li te gde, da li si već izabrao stranu?
pre 6 godina
Informisi se prvo, Spanci ga zabranili u skoro celoj zemlji. U Barseloni ukinuli Cabify i Uber. A i u Nemackoj ne radi kao npr u Americi ili Australiji. Tako da su taksisti u pravu, izdrzite braco i do pobede. Kad su ostali uspeli da se izbore, uspecemo i mi.
(Taxi Zika, 05. oktobar 201
Radi u Londonu.London ima 21 hiljadu taxi cab.Od toga 97% je taxi sluzba a 3% ne car hire sa vozacem.U Zagrebu postoji Flix taxi nesto slicno nasem Car go.Car go postoji u Cirihu i Becu.Koristio sam. Sangaj otkupio aplikaciju. Necete uspeti.Nicija nije gorela do zore
pre 6 godina
Cetnici-partizani, zvezda-partizan, karadjordjevici-obrenovici, taxi-cargo, vozdovac-karaburma... i tako do sutra.
Sami sebe unistavamo, ne treba nam neprijatelj. Sami sebi najveci.
pre 6 godina
Probali su u engleskoj radnici da zaustave industrijsku revoluciju pre 200 godina, i nisu uspeli.
Sad je to kod nas doslo.
Treba znati da su taksisti glavni dousnici i izvrsioci komunistickog rezima koji jos vlada i koji ih odrzava u zivotu.
Zato mogu sta hoce. Kada oni padnu i broza ce da napokon iskopaju.
A za cargo, uvek moze uredba o prijavi zaposlenih ili obavezi zdravstvenog itd.
U barseloni nema ubera itd. ali jeftinija voznja nego u beogradu i svi taksisti pod konac.
pre 6 godina
Taksisiti duguju milijarde za porez i to je sramota... sto se tice i jednih i drugih uveo bi im racune pa za svaku voznju plati porez pa da vidimo ko radi a ko neradi ...
pre 6 godina
Zabraniti: CarGo, internet, mobilne telefone, kompjutere, tablete, klima uređaje itd. Bez svega ovoga moji baba i deda su doživeli 90 godina.
pre 6 godina
Ako se CarGo ne bavi prevozom putnika kao sto insistira Guberinic, onda to znaci da bilo koje privatno lice moze da se registruje preko aplikacije i nudi prevoz "od tacke A do tacke B".To je protiv sadasnjih zakona, pa i u Nemackoj je Uber morao da se registruje kao taksi udruzenje.Drugo, moraju da imaju call centar, sediste, osiguranje putnika, itd.Nejasno je zasto ne zele da se registruju kao firma za prevoz putnika, ovde je ocigledno rec o nekom politickom sukobu.
(Bivsi dizajner tobogana, 05. oktobar 2019 12:
Nejasno je samo zasto drzava dozvoljava taksi kriminalcima da terorisu moj grad! Drzava mora da osvezi zakone osim ako ne zele da svi postanu krezubi kao njihovi sledbenici.
pre 6 godina
Cim oni kupuju nova vozila znaci da se ne boje. Dzabe ministarka saobracaja kaze da su nelegalni. Ruzic u pozadini misli ocu i ja stan kao Vulinov.
pre 6 godina
Ja u svoj auto i mirna bosna
pre 6 godina
Mislim da je taksistima daleko značajnije da im se otpiše dug za porez nego da se zabrani rad udruženju CarGo. Zbog toga dobro dođe da se onaj pravi razlog zabašuri.
Drugi prevoznici bi trebalo da traže zabranu rada Flixbusa jer vozi za mnogo manju lovu od drugih prevoznika. Recimo, cena autobuske karte za Zagreb je oko 35 evra u jednom pravcu a identična cena je i kod prevoznika koju putnike prevoze minibusom. Kod Flixbusa karta može da se nađe i za 800 dinara.
Šta da kažemo za bla-bla car na kojem ljudi sami nude usluge prevoza i formiraju cene po nekim svojim parametrima. Na taj način smanjuju promet registrovanim auto prevoznicima, taksistima.
Stvari se menjaju. Inovacije unapređuju društvo i ne treba ih odbacivati. Oni koji ne žele da se prilagode na kraju ispadaju iz igre. Ma koliko se u ovom trenutku osećali moćno.
pre 6 godina
Ko je u pravu? Pa verovatno i jedni i drugi, odnosno ni jedni ni drugi. Nego, ja se taksistima u ovom slucaju divim. Ljudi su ustali i bore se za sebe. Bas kao i onomad advokati, kada su pokusali da im uvedu fiskalne kase. Obustavili su rad, nisi mogao nista da obavis u sudu. Advokati su istrajali i uspeli. Taksisti ce verovatno uspeti. A sta cekate vi ostali? Da padne plafon? Kukate kako radite za 300 evra po 14 sati dnevno. Pa nista, trpite i dalje. Da svi obustavite rad sutra i blokirate sve kao sto to rade Grci, da vidite kako bi se stvari promenile. Nista ne dolazi samo!
pre 6 godina
Ako se CarGo ne bavi prevozom putnika kao sto insistira Guberinic, onda to znaci da bilo koje privatno lice moze da se registruje preko aplikacije i nudi prevoz "od tacke A do tacke B".
To je protiv sadasnjih zakona, pa i u Nemackoj je Uber morao da se registruje kao taksi udruzenje.
Drugo, moraju da imaju call centar, sediste, osiguranje putnika, itd.
Nejasno je zasto ne zele da se registruju kao firma za prevoz putnika, ovde je ocigledno rec o nekom politickom sukobu.
pre 6 godina
Ipak je protest uspeo dobili su dobru ponudu tako da ako gradjani budu bojkotovali taxi oni imaju idelanu ponudu...
pre 6 godina
Nisam 100% siguran kako CarJeGo funkcionise ali slusajuci ovog smekera gazdu vidim da je isti model kao i uber (inovativno)... ovo gasiranje: mi se kao ne bavimo prevozom, mi ne zaposljavamo vozace, vozaci su korisnici nase tehnologije, njihove musterije takodje... Ne, vi se bavite prevozom, vi ste taksi koji ne placa penziono svojim radnicima, nema nikakvu drustvenu odgovornost, obara cene taksistima koji placaju sve uredno.
Jeste musteriji dobro da ima vise konkurencije, ali dugorocno kompanije tipa uber i lyft nanose stetu obarajuci cenu rada, kompenzaciju u smislu poreza na prihod radnika, kao i penziono itd. Jos gore uvodi tezgu kao normu u drustvo.
Nemam ja nista protiv da oni prevoze. A nisam ni neki veliki fan beogradskih taksista. Ali, red je da se ne provlace kroz loop hole s tom glupom pricom mi smo omogucili tehnologiju. Registruj se kao taksi jer to i jesi i onda se takmici. Ne, on bi decko da se takmici ali da ima prednost.
A ovaj komentar za tu Zoranu kakogod ministarku. Ja nju organski ne podnosim, mislim da je uzasna osoba kao i ostatak te SNS. Ali ovaj ******* ... dobro nije rekao da joj je mesto u kuhinji. E Srbijo medj sljivama
pre 6 godina
Divlji taxisti
pre 6 godina
Nije stvar u inovativnosti, vec u postovanju zakona i sprovodjenju istog. Radite mimo zakona, a niko vas ne dira. A svima puna usta pravne drzave
pre 6 godina
Ok , Evo da I ja kažem može iskustvo sa car:go. Koristio sam njihovu uslugu 6 puta ukupno. Prvo što mi smeta je da ne možete dobiti osobu sa druge strane. Ako naidjete na problem. Jednostavno ne postoji telefon niti adresa, imaju neki e-mail na koji niko ne odgovara. Naime, poručio sam vožnju sa aerodroma i aplikacija je otkucala 2400 dinara, jer je vozač odlučio da ide preko mosta na Adi da izbegne gužvu pa je otišao na topcidersku zvezdu itd. Drugo , potražio sam da mi se izdaju računi za sve vožnje , jer je firmina kartica , do sad nisam dobio odgovor na oba pitanja. Moj prijatelj vozi za njih, kolko on zna niko od vozača nije zaposlen direktno u car:go , već je car:go organizovao partnere, tj. firme koje zapošljavaju vozače. on je prijavljen na platu i plaća sam svoje doprinose i plaća 30% od svega što aplikacija otkuca. Znači to je piramida koja izgleda ovako: car:go zapošljava firme kojima iznajmljuje softver cargo app, iz čega proizilazi da se oni stvarno ne bave prevozom , firme to plaćaju 20% od celokupnog prometa koji se ostvari. Te firme zapošljavaju vozače koji voze preko te aplikacije, te firme zaradjuju od dodatnih 10 % od prihoda koje zadržavaju od vozača. Vozači sami plaćaju doprinose za sebe. I posle odbitka za gorivo , doprinose itd, ostaje im ukupno 30% od novca koji otkuca aplikacija.
pre 6 godina
Necemo blokirati grad za vreme posete Erdogana, imamo postovanja prema njemu, jer je on u svojoj zemlji ekspresno zabranio i proterao Uber, kako bi zastitio taksi preduzetnike!
pre 6 godina
Cile Mile, 05. oktobar 2019 11:53
Slažem se, ali na kraju će sve biti regulisano, ne u korist ni građana, ni CarGo, ni taksista, već države i samo će se povećati porezi.
pre 6 godina
Господине Душане Ковачевићу додајте још једну 21. српску поделу
TAXI & CarGo.
pre 6 godina
Naravno taksisti su u pravu. Zakon treba da poštuju svi.
pre 6 godina
Taksisti su upravu.
pre 6 godina
Taksisti posto ne znam ko ili sta je Car Go.
pre 6 godina
(Dobronamerni komentator, 5. oktobar 2019 12:50)
Vidiš, ko danas nema internet, tj. mobilni telefon, može odmah da se zamota o beo čaršav i da krene put groblja.
pre 6 godina
Пре неко вече је таксиста претукао рођаку моје колегинице са посла зато што се усудила да се побуни када је пробао да јој наплати две хиљаде динара за вожњу од бетон хале (код Савског пристаништа) до Цетињске улице (поред Скадарлије). (Pantagruel, 5. oktobar 2019 12:36)
A i ona nije mogla peske da ode od beton hale do skadarlije, ima cak 1500 metara... Ljudi batalite taksi za male relacije, setajte malo zdravije je
pre 6 godina
Nisu tocak izmislili vec obicnu aplikaciju koju ima svako prosecno taxi udruzenje. Problem je sto su taksisti registrovani za prevoz ljudi na sta placaju porez dok CarGo nije registrovan za prevoz ljudi ( iako to rade ) i razlika u porezu je razlika cene voznje. Plus svaki taksista placa gradu komunalni broj i uslugu taxi stajalista dok CarGo to ne placa. Kao kada neka partija subvencionise trzni centar, ustupi im zemljiste prepolovi porez na prvih 10 god rada. Sve piljarnice u okolini propadaju a radnice prelaze u trzni centar gde drzava placa doprinose prvih par godina. Ako partija progura CarGo isti ti taksisti ce raditi za njih. Fer nadmetanje i postena konkurencija su prava stvar za krajnjeg potrosaca a partija kojoj skace cena padom podrske naprednjacima gleda da se naplati sto vise i gde god je to moguce. Samo isti zakon, iste takse, isti porez pa neka se nadmecu
pre 6 godina
Kako u svetu može i Uber i taxi...
(Sloba, 5. oktobar 2019 12:21)
Informisi se prvo, Spanci ga zabranili u skoro celoj zemlji. U Barseloni ukinuli Cabify i Uber. A i u Nemackoj ne radi kao npr u Americi ili Australiji. Tako da su taksisti u pravu, izdrzite braco i do pobede. Kad su ostali uspeli da se izbore, uspecemo i mi.
pre 6 godina
@(Zkn, 05. oktobar 2019 12:47) Ali sve sto si rekao nije istina. Apsolutno sve.
pre 6 godina
Taksiste ne podrzvam,ali valjalo bi da se zna ko stoji iza CarGo jer je u pitanju stvaranje monopola...
pre 6 godina
Napred braco, do pobede.
pre 6 godina
Da li neko primećuje da je grad ionako blokiran prilično a sa ovim protestom taksista mnogi se dovode u opasnost. Hitna pomoć je prazna za vreme vaših protesta, razmislite malo...
(Saša, 5. oktobar 2019 12:24)
Ne lupaj, slobodne su sine a i bocne ulice.
pre 6 godina
Sta se lozite na CarGo?
Jeftiniji su nekih 100 dinara, toliko im je start jeftiniji od pravog taksija.
Pritom ne mozete ni da ih dobijete ako nemate internet.
pre 6 godina
Politička borba. Krivi su i jedni i drugi.
pre 6 godina
Lanisteru...кад ради на дивље није таксиста..
car-go такође ради на дивље...
Јуче је говорио да зове таксисте код њега и гарантује им нето зараду од 150.000 дин.
Утопија за то би по његовим ценама морао да пређе 7000км за 25-26 ..200 и кусур км дневно.То може за 15 сати рада и више..по овим нашим гужвама.
Што се пореза тиче држава може све неплатише да избрише из АПР..
Нек оде у Немачку и каже им да је иновативно удружење грађана на путу..и нек ради ово што ради овде.
pre 6 godina
Kakvo je to uopste pitanje , pa ko je u pravu , legalne kladionice ili neko ko organizuje kladjenje na crno , ali zato daje vece kvote , a svi ce da pohrle kod njega , ko je u pravu , registrovane menjacnice ili dileri na crno , ko je u pravu , prodavnice ili sverceri iz Madjarske itd itd...
pre 6 godina
Jabucilo , kad ministarka saobracaja kaze da rade mimo zakona sta ti nije jasno , pitanje je ko ih stiti , da li Ruzic ili neko drugi , jer je cinjenica da ih niko ne hapsi , i naravno da su taxisti u pravu , koliko vidim , to pitanje je bilo postavljeno
pre 6 godina
E steta, a ja bas mislio da se CarGo bavi prevozom putnika.
Nista onda, zvacu taksi...
pre 6 godina
Priča sa CarGo je trka do dna, snižavanje zarada, nenormalan rast ponude vozila to vodi ka tome da niko neće da zaradi.
Zamislite sad u Beogradu na tržište izadje 10.000 novih taksista šta bi se desilo, jeste jeftinije bi se svi vozili ali tu niko ne bi zaradio.
Ako legalizuju CarGo to čeka sve potop taxi delatnosti.
A ti kao vozač imas troškove skupog goriva, registracije, popravke, održavanje...i pride ti uzimaju 30% od svake vožnje...nema tu zarade.
Sad njihov vozač zaradi samo 50.000 dinara ništa specijalno.
pre 6 godina
Nema blokade, osim u centru. Pogledajte bolje, pre nego što objavite. Hvala unapred!
pre 6 godina
Car Ho!
pre 6 godina
Поводом КарГоа, да је баш противзаконит, неко би био и ухапшен, зар не? (Јабучило, 5. oktobar 2019 12:21)
Pogledaj vesti od prosle nedelje, zaplenjeno je nekih 17 automobila CarGo i Cammeo.
pre 6 godina
Taksisti nisu cveće. Nikad nisu ni bili. Car Go je nečija masna guska. Narod ko narod mora da nekog mrzi. Znači sve je u okviru srpskog načina ponašanja. Nevinih nema.
pre 6 godina
Taksisti su upravu.
pre 6 godina
Taksisti posto ne znam ko ili sta je Car Go.
pre 6 godina
Naravno taksisti su u pravu. Zakon treba da poštuju svi.
pre 6 godina
Kako u svetu može i Uber i taxi...
(Sloba, 5. oktobar 2019 12:21)
Informisi se prvo, Spanci ga zabranili u skoro celoj zemlji. U Barseloni ukinuli Cabify i Uber. A i u Nemackoj ne radi kao npr u Americi ili Australiji. Tako da su taksisti u pravu, izdrzite braco i do pobede. Kad su ostali uspeli da se izbore, uspecemo i mi.
pre 6 godina
Nije stvar u inovativnosti, vec u postovanju zakona i sprovodjenju istog. Radite mimo zakona, a niko vas ne dira. A svima puna usta pravne drzave
pre 6 godina
Ako se CarGo ne bavi prevozom putnika kao sto insistira Guberinic, onda to znaci da bilo koje privatno lice moze da se registruje preko aplikacije i nudi prevoz "od tacke A do tacke B".
To je protiv sadasnjih zakona, pa i u Nemackoj je Uber morao da se registruje kao taksi udruzenje.
Drugo, moraju da imaju call centar, sediste, osiguranje putnika, itd.
Nejasno je zasto ne zele da se registruju kao firma za prevoz putnika, ovde je ocigledno rec o nekom politickom sukobu.
pre 6 godina
Sta se lozite na CarGo?
Jeftiniji su nekih 100 dinara, toliko im je start jeftiniji od pravog taksija.
Pritom ne mozete ni da ih dobijete ako nemate internet.
pre 6 godina
Napred braco, do pobede.
pre 6 godina
Пре неко вече је таксиста претукао рођаку моје колегинице са посла зато што се усудила да се побуни када је пробао да јој наплати две хиљаде динара за вожњу од бетон хале (код Савског пристаништа) до Цетињске улице (поред Скадарлије). (Pantagruel, 5. oktobar 2019 12:36)
A i ona nije mogla peske da ode od beton hale do skadarlije, ima cak 1500 metara... Ljudi batalite taksi za male relacije, setajte malo zdravije je
pre 6 godina
Nisam 100% siguran kako CarJeGo funkcionise ali slusajuci ovog smekera gazdu vidim da je isti model kao i uber (inovativno)... ovo gasiranje: mi se kao ne bavimo prevozom, mi ne zaposljavamo vozace, vozaci su korisnici nase tehnologije, njihove musterije takodje... Ne, vi se bavite prevozom, vi ste taksi koji ne placa penziono svojim radnicima, nema nikakvu drustvenu odgovornost, obara cene taksistima koji placaju sve uredno.
Jeste musteriji dobro da ima vise konkurencije, ali dugorocno kompanije tipa uber i lyft nanose stetu obarajuci cenu rada, kompenzaciju u smislu poreza na prihod radnika, kao i penziono itd. Jos gore uvodi tezgu kao normu u drustvo.
Nemam ja nista protiv da oni prevoze. A nisam ni neki veliki fan beogradskih taksista. Ali, red je da se ne provlace kroz loop hole s tom glupom pricom mi smo omogucili tehnologiju. Registruj se kao taksi jer to i jesi i onda se takmici. Ne, on bi decko da se takmici ali da ima prednost.
A ovaj komentar za tu Zoranu kakogod ministarku. Ja nju organski ne podnosim, mislim da je uzasna osoba kao i ostatak te SNS. Ali ovaj ******* ... dobro nije rekao da joj je mesto u kuhinji. E Srbijo medj sljivama
pre 6 godina
Jabucilo , kad ministarka saobracaja kaze da rade mimo zakona sta ti nije jasno , pitanje je ko ih stiti , da li Ruzic ili neko drugi , jer je cinjenica da ih niko ne hapsi , i naravno da su taxisti u pravu , koliko vidim , to pitanje je bilo postavljeno
pre 6 godina
Ja u svoj auto i mirna bosna
pre 6 godina
Kakvo je to uopste pitanje , pa ko je u pravu , legalne kladionice ili neko ko organizuje kladjenje na crno , ali zato daje vece kvote , a svi ce da pohrle kod njega , ko je u pravu , registrovane menjacnice ili dileri na crno , ko je u pravu , prodavnice ili sverceri iz Madjarske itd itd...
pre 6 godina
Da li neko primećuje da je grad ionako blokiran prilično a sa ovim protestom taksista mnogi se dovode u opasnost. Hitna pomoć je prazna za vreme vaših protesta, razmislite malo...
(Saša, 5. oktobar 2019 12:24)
Ne lupaj, slobodne su sine a i bocne ulice.
pre 6 godina
Priča sa CarGo je trka do dna, snižavanje zarada, nenormalan rast ponude vozila to vodi ka tome da niko neće da zaradi.
Zamislite sad u Beogradu na tržište izadje 10.000 novih taksista šta bi se desilo, jeste jeftinije bi se svi vozili ali tu niko ne bi zaradio.
Ako legalizuju CarGo to čeka sve potop taxi delatnosti.
A ti kao vozač imas troškove skupog goriva, registracije, popravke, održavanje...i pride ti uzimaju 30% od svake vožnje...nema tu zarade.
Sad njihov vozač zaradi samo 50.000 dinara ništa specijalno.
pre 6 godina
Taksiste ne podrzvam,ali valjalo bi da se zna ko stoji iza CarGo jer je u pitanju stvaranje monopola...
pre 6 godina
E steta, a ja bas mislio da se CarGo bavi prevozom putnika.
Nista onda, zvacu taksi...
pre 6 godina
Ok , Evo da I ja kažem može iskustvo sa car:go. Koristio sam njihovu uslugu 6 puta ukupno. Prvo što mi smeta je da ne možete dobiti osobu sa druge strane. Ako naidjete na problem. Jednostavno ne postoji telefon niti adresa, imaju neki e-mail na koji niko ne odgovara. Naime, poručio sam vožnju sa aerodroma i aplikacija je otkucala 2400 dinara, jer je vozač odlučio da ide preko mosta na Adi da izbegne gužvu pa je otišao na topcidersku zvezdu itd. Drugo , potražio sam da mi se izdaju računi za sve vožnje , jer je firmina kartica , do sad nisam dobio odgovor na oba pitanja. Moj prijatelj vozi za njih, kolko on zna niko od vozača nije zaposlen direktno u car:go , već je car:go organizovao partnere, tj. firme koje zapošljavaju vozače. on je prijavljen na platu i plaća sam svoje doprinose i plaća 30% od svega što aplikacija otkuca. Znači to je piramida koja izgleda ovako: car:go zapošljava firme kojima iznajmljuje softver cargo app, iz čega proizilazi da se oni stvarno ne bave prevozom , firme to plaćaju 20% od celokupnog prometa koji se ostvari. Te firme zapošljavaju vozače koji voze preko te aplikacije, te firme zaradjuju od dodatnih 10 % od prihoda koje zadržavaju od vozača. Vozači sami plaćaju doprinose za sebe. I posle odbitka za gorivo , doprinose itd, ostaje im ukupno 30% od novca koji otkuca aplikacija.
pre 6 godina
Nema blokade, osim u centru. Pogledajte bolje, pre nego što objavite. Hvala unapred!
pre 6 godina
Поводом КарГоа, да је баш противзаконит, неко би био и ухапшен, зар не? (Јабучило, 5. oktobar 2019 12:21)
Pogledaj vesti od prosle nedelje, zaplenjeno je nekih 17 automobila CarGo i Cammeo.
pre 6 godina
Lanisteru...кад ради на дивље није таксиста..
car-go такође ради на дивље...
Јуче је говорио да зове таксисте код њега и гарантује им нето зараду од 150.000 дин.
Утопија за то би по његовим ценама морао да пређе 7000км за 25-26 ..200 и кусур км дневно.То може за 15 сати рада и више..по овим нашим гужвама.
Што се пореза тиче држава може све неплатише да избрише из АПР..
Нек оде у Немачку и каже им да је иновативно удружење грађана на путу..и нек ради ово што ради овде.
pre 6 godina
Politička borba. Krivi su i jedni i drugi.
pre 6 godina
Taksisti ne vode knjige, taksisti su paušalci, nema fiskalne kase. TAKSISTA NEĆE RADITI ZA TU APLIKACIJU.
pre 6 godina
Nisu tocak izmislili vec obicnu aplikaciju koju ima svako prosecno taxi udruzenje. Problem je sto su taksisti registrovani za prevoz ljudi na sta placaju porez dok CarGo nije registrovan za prevoz ljudi ( iako to rade ) i razlika u porezu je razlika cene voznje. Plus svaki taksista placa gradu komunalni broj i uslugu taxi stajalista dok CarGo to ne placa. Kao kada neka partija subvencionise trzni centar, ustupi im zemljiste prepolovi porez na prvih 10 god rada. Sve piljarnice u okolini propadaju a radnice prelaze u trzni centar gde drzava placa doprinose prvih par godina. Ako partija progura CarGo isti ti taksisti ce raditi za njih. Fer nadmetanje i postena konkurencija su prava stvar za krajnjeg potrosaca a partija kojoj skace cena padom podrske naprednjacima gleda da se naplati sto vise i gde god je to moguce. Samo isti zakon, iste takse, isti porez pa neka se nadmecu
pre 6 godina
Kako u svetu može i Uber i taxi a nas prave magarcima i teraju da se slikamo 2x za ličnu kartu da bi fotografi imali posla. Tako su i Lidl držali dugo van Srbije ali kao što je Lidl došao doći će i Uber, CarGo ili šta već...
pre 6 godina
Мој лични утисак је да су таксисти прилично бескрупулозни у Београду. Једино у БГ мораш диспечеру да кажеш и где идеш а не само своју локацију па они онда одлучују да ли уопште хоће да те возе.
pre 6 godina
Ko je u pravu? Pa verovatno i jedni i drugi, odnosno ni jedni ni drugi. Nego, ja se taksistima u ovom slucaju divim. Ljudi su ustali i bore se za sebe. Bas kao i onomad advokati, kada su pokusali da im uvedu fiskalne kase. Obustavili su rad, nisi mogao nista da obavis u sudu. Advokati su istrajali i uspeli. Taksisti ce verovatno uspeti. A sta cekate vi ostali? Da padne plafon? Kukate kako radite za 300 evra po 14 sati dnevno. Pa nista, trpite i dalje. Da svi obustavite rad sutra i blokirate sve kao sto to rade Grci, da vidite kako bi se stvari promenile. Nista ne dolazi samo!
pre 6 godina
Necemo blokirati grad za vreme posete Erdogana, imamo postovanja prema njemu, jer je on u svojoj zemlji ekspresno zabranio i proterao Uber, kako bi zastitio taksi preduzetnike!
pre 6 godina
Konkurencija se ne prasta. Stop dranju naroda
pre 6 godina
Taksisti samo treba da prilagode (spuste) cenu i Car go ih ne bi ugrozio, beogradski taxi je skuplji tri puta u odnosu na celu Srbiju i da smanje 30% opet bi svi oni imali debelu zaradu, a skoro od njih pritom ne plaća porez, ali je to alavo. U celom svetu funkcionišu normalno usluge kao Car go preko aplikacija, samo ovde se uvek koči nešto što je dobro i što građani očigledno podržavaju i koriste masovno.
pre 6 godina
Ako se CarGo ne bavi prevozom putnika kao sto insistira Guberinic, onda to znaci da bilo koje privatno lice moze da se registruje preko aplikacije i nudi prevoz "od tacke A do tacke B".To je protiv sadasnjih zakona, pa i u Nemackoj je Uber morao da se registruje kao taksi udruzenje.Drugo, moraju da imaju call centar, sediste, osiguranje putnika, itd.Nejasno je zasto ne zele da se registruju kao firma za prevoz putnika, ovde je ocigledno rec o nekom politickom sukobu.
(Bivsi dizajner tobogana, 05. oktobar 2019 12:
Nejasno je samo zasto drzava dozvoljava taksi kriminalcima da terorisu moj grad! Drzava mora da osvezi zakone osim ako ne zele da svi postanu krezubi kao njihovi sledbenici.
pre 6 godina
Bio sam prinudjen da uzmem taksi jer sam vodio dete na terapiju a GSP ide katastrofalno bez ikakvog reda voznje. Taksista mi je uzeo 440din za relaciju od Savskog trga do Vojislava Ilica. Treba ih ukinuti.
pre 6 godina
Ajme pa da li su/ste svjesni kakvu neprocjenjivu reklamu su napravili tom CarGO, to se inače nikakvim novcem ne može kupiti!
pre 6 godina
Jabucilo , kad ministarka saobracaja kaze da rade mimo zakona sta ti nije jasno , pitanje je ko ih stiti , da li Ruzic ili neko drugi , jer je cinjenica da ih niko ne hapsi , i naravno da su taxisti u pravu , koliko vidim , to pitanje je bilo postavljeno
(smejurija, 05. oktobar 2019 13:18)
Ministarka saobraćaja lupeta i to sto je ministarka ne znači da zna sve. Drugo, taksisti ne postuju zakon jer ne plaćaju poreze i dosta njih radi na divlje.
pre 6 godina
Da li neko primećuje da je grad ionako blokiran prilično a sa ovim protestom taksista mnogi se dovode u opasnost. Hitna pomoć je prazna za vreme vaših protesta, razmislite malo...
pre 6 godina
Car Ho!
pre 6 godina
Car Go nije taxi.
Nema taxi oznaku niti tablice, ne koristi žutu liniju, ne može primati putnike na ulici i ne prima keš. Na svaku naplaćenu vožnju obračunava se pdv a vozačima se odbija doprinis.
Dakle, država sigurno nije oštećena.
pre 6 godina
Za one koje ne znaju o cemu se radi.
CarGo je poceo sa radom u Beogradu od 2015 godine i tada je dobio sve regularne dozvole za rad. Prosle godine su taksisti trazili zabranu za CarGo i radi njih je svima poznata ministarka promenila zakon o saobracaju. Medjuim CarGo je pronasao rupu u zakonu gde posluju kao udruzenje gradjana koji prevozi svoje clanove. Sto znaci samo onaj ko je clan udruzenja CarGo moze dobiti prevoz. Obrni okreni CarGo postuje zakone drzave i zbog toga drzava ne moze da im zabrani rad, ako to uradi morace da im plati debelu odstetu.
Sa druge strane imamo taksiste koji duguju zvanicno oko 3 milijarde dinara za porez i koji su pre dve veceri sprecili oduzimanje neleganog TAXI vozila kod beton hale od strane Komunalne Policije, nakon cega je intervenisala i prava policija. Ovo je sada poslednji trzaj taksista da zadrze monopol za sebe da nastave da se ponasaju po starom.
Inace jedan od zahteva im je i otpis duga poreza, pored toga sto zele da zabrane rad konkurenciji.
Rezime: Taksisti zele zabranun CarGo-a i otpis duga za porez, a sa druge strane stite i ne bune se protiv nelegalnih taksista sa kojima dele taksi stajalista.
pre 6 godina
CarGo!Uvek CarGo a ne sakali taksisti!E sad lepi, kad je posten narod protestvovao zboog cene goriva, sad I njima slikajte tablice I pisite kazne!Gade mi se kolike su lopuze!
pre 6 godina
Upravu su korisnici taxi usluga. Oni imaju pravo na izbor i da biraju kojim ce prevozom za svoj novac da se voze.
Upravu su gradjani i sasvim sigurno nije Zorana Mihajlovic.
pre 6 godina
car go apsolutno
pre 6 godina
Informisi se prvo, Spanci ga zabranili u skoro celoj zemlji. U Barseloni ukinuli Cabify i Uber. A i u Nemackoj ne radi kao npr u Americi ili Australiji. Tako da su taksisti u pravu, izdrzite braco i do pobede. Kad su ostali uspeli da se izbore, uspecemo i mi.
(Taxi Zika, 5. oktobar 2019 14:45)
Imam odličan predlog za vas taksiste. Lepo večeras blokirate Nemanjinu, i ostanete tu sledeće dve nedelje. Kakav Erdogan, kakav Putin, kakvi bakrači, to se zove pritisak na državu.
Aha, vi ipak nećete da priskate državu, rekao Vođa da ne može. Izvinjavam se.
pre 6 godina
Nije stvar u inovativnosti, vec u postovanju zakona i sprovodjenju istog. Radite mimo zakona, a niko vas ne dira. A svima puna usta pravne drzave
(Vladimir, 05. oktobar 2019 11:52)
Када таксисти крше закон, ником ништа?
Поводом КарГоа, да је баш противзаконит, неко би био и ухапшен, зар не? Пре бих рекао да су људи нашли законско решење (рупу у закону?) да на општу корист обављају одређену делатност. Ко брани било ком таксију да уведе сличну апликацију? Па и да ти чим наручиш возило телефоном каже колико ће те коштати. Бојим се да транспарентност и законитост не одговарају баш таксистима.
Када се појави нешто ново и корисно, онда се промени закон тако да обухвати то ново и корисно.
pre 6 godina
taksistima i advokatima fiskalne kase i da vidis koliko bi se para slivalo
pre 6 godina
Cetnici-partizani, zvezda-partizan, karadjordjevici-obrenovici, taxi-cargo, vozdovac-karaburma... i tako do sutra.
Sami sebe unistavamo, ne treba nam neprijatelj. Sami sebi najveci.
pre 6 godina
Taksisti u Beogradu zaradjuju kao neurohirurzi. Postoji razlika: neurohirurzi placaju porez po zaradi, a taksisti po paušalu. Ima još jedna razlika. Koliko bi Vas koji podržavate taksiste pristalo da Vas od tačke A do tačke B preveze neurohirurg koji ima vozačku dozvolu? A, sada samo za one koji na to NE BI pristali da ih preveze neurohirurg sa vozačkom fozvolom pitanje: koliko Vas bi pristalo da Vama ili Vašim bližnjim taksista operiše mozak? Mislite o tome! Plaćeni su isto. Prema tome, ne mistifikujte posao taksiste. Nije lak, ali su u Srbiji plaćeni bolje nego bilo gde drugde. Zato i hoće da zadrže privilegije.
pre 6 godina
Zabraniti: CarGo, internet, mobilne telefone, kompjutere, tablete, klima uređaje itd. Bez svega ovoga moji baba i deda su doživeli 90 godina.
pre 6 godina
Taksisti su u pravu....AHAHAHAHHAHA!!
Pa ajde onda niko da ne plaća porez...!!
Ne mogu da verujem kakvih sve ovde komentara ima, i još objavljenih...
Jao, jao, jadna li je država gde se ovakvi likovi za bilo šta pitaju.
Očekujem da država počne hapsiti svakog ko blokira saobraćaj, a vi gospodo taksisti ako štrajkujete, dignite dupe iz vozila i peške pred vladu kao i svi građani, ili ipak mislite da ste vi ipak privilegovana klasa!?
Čast izuzecima koji zaista rade svoj posao odgovorno, ali svaki drugi taksista je bahat u saobraćaju, bez migavaca, polukružno gde mu padne na pamet, ne zna strani jezik... auf ko nama pokušava kapu krojiti, Vesiću ima li te gde, da li si već izabrao stranu?
pre 6 godina
tipican primer kako funkcionise investiciona politika u srbiji. Domaci preduzetnik napravi innovativno resenje ili proizvod, u ovom slucaju transport, koji je bolji, jeftiniji i kvalitetniji od postojeceg. Onda drzava sve cini da osakati tog preduzetnika jer eto taxisti ce da izgube posao. U isto vreme dodje strani preduzetnik, na primer "jedna poznata samoposluga", dobije subvenciju (nesporno da nudi bolji kvalitet i uslugu), al to sto cemo da zatvorimo hiladu privatnih prodanvnica u kojima isto ljudi rade to je sve okej?? E sad ovo su opste vidljive cinjenice, ono sto mi nevidimo to je zasto je to tako? Mozda cargo nece da plati neki reket? A moza posto je Cargo firma koja radi na IT bazi, tupavi reketasi i dalje ne mogu da provale kako funkcionise, al vide da tu ima profita, onda tupavi reketas razmislja:" Ma kakav CarGo bolja su mi taksi utruzenja u kojima glavnu rec vodi neki kojeg zovu "Nevolja""
pre 6 godina
Ovo je smejurija. CarGo je isto sto su Uber i Lyft svuda u svetu i hvala bogu sto takav vid prevoza postoji u Srbiji. Drzavi bi bolje bilo da resi pitanje divljih taksista koji lese strane turiste kako i gde stignu a ne da se bavi blokadom napretka. Toliko.
pre 6 godina
Informisi se prvo, Spanci ga zabranili u skoro celoj zemlji. U Barseloni ukinuli Cabify i Uber. A i u Nemackoj ne radi kao npr u Americi ili Australiji. Tako da su taksisti u pravu, izdrzite braco i do pobede. Kad su ostali uspeli da se izbore, uspecemo i mi.
(Taxi Zika, 05. oktobar 2019 14:45)
Nije tačno, u Španiji radi Uber svuda, sem u Barseloni. Devojka mi je iz Madrida i iskljucivo Uber koristi, jer je daleko jeftiniji. Takodje ortak iz Francuske isto samo Uber koristi.
A vi taksisti ako hocete da opostanete, prilagodite se savremenom dobu. Ako necete, idete u proslost. Niste ni prvi ni jedini cije zanimanje gubi smisao u doba tehnologije, isto je i sa poštarima npr. Jel strajkuju oni što su uvedeni mejlovi? Ne. Tako da molim lepo.
pre 6 godina
Svi komentari taksista dolaze iz želje da se zadrži postojeće stanje koje ne odgovara krajnjem potrošaču. Jer, korisnik taksi usluga želi standardizovano vozilo, da ne mora da ima paru u džepu, da je siguran u tarifu koja će biti naplaćena; takođe je odlično što može da gleda gde je i kad stiže vozilo koje mu dolazi, da zna i broj i lice osobe koja će voziti (posebno korisno kada šalješ taksi za decu npr.), da je siguran da ga ne vozi nabudžen taksimetar.
Presmešne su mi primedbe tipa "mi smo morali da platimo i polažemo poznavanje grada." Pa naravno, tada nije bilo digitalnih mapa. To je kao kad bi se neko žalio na veštine koje je morao da nauči u osamdesetim koje sada nisu potrebne.
CarGo, Uber, ili neko treći - vreme će vas pregaziti ako se ne modernizujete pod hitno. Jer potrošači tako žele.
pre 6 godina
zatekao sam se u ponoc na aerodromu BG. Pitam taksiste koliko do Smedereva. najeftonije 7000, ej 68 km. pozovem taksi iz sedereva, sacekam sat vremena i dovezu me za 2700. alapljivo, bezobrazno, a i neugledno za videti. ako nastave sa protestom oduzeti i licence i vozila.
pre 6 godina
Probali su u engleskoj radnici da zaustave industrijsku revoluciju pre 200 godina, i nisu uspeli.
Sad je to kod nas doslo.
Treba znati da su taksisti glavni dousnici i izvrsioci komunistickog rezima koji jos vlada i koji ih odrzava u zivotu.
Zato mogu sta hoce. Kada oni padnu i broza ce da napokon iskopaju.
A za cargo, uvek moze uredba o prijavi zaposlenih ili obavezi zdravstvenog itd.
U barseloni nema ubera itd. ali jeftinija voznja nego u beogradu i svi taksisti pod konac.
pre 6 godina
Vladimire@ Da li divlji i linijski taksisti rade mimo zakona? Što ne tražite da se to pitanje reguliše? Zašto se ne standardizuju vozila koja se bave taksi delatnošću? Da li za vas važe isti saobraćajni propisi kao i za ostale učesnike u saobraćaju?
pre 6 godina
Ko vozi po Beogradu zna kako se ponasaju taksisti i da su jako solidarni u svim ekscesima, a pritom su jako bezobrazni i bahati vozaci. Ne koristim ni car go( podrzavam) ni taxi , ali sve sto menja taksiste podrzavam
pre 6 godina
Ne znam sta imaju protiv aplikacije. Sve se vidi, ko me vozi, kad stize, gde me vozi, za koji novac. Fliks bus recimo isto koristi aplikaciju, gde kartu ne moras fizicki da imas nego ti skeniraju mejl poruku ili aplikaciju, ti lepo online kupis kartu.. ali tu je kvaka, ne mogu da te oderu za 2km da ti uzmu 1000 din ili sedanje 300 prtljag 100 po koferu ili ne radi mi taksimetar to ti je oko 2000, cujem ih kako pricaju haha deremo strance, nemcu nekom uzeo 20 evra od trga do TC usce, nije hteo da plati pa sam mu pripretio haha.. Eto to su taksisti koji se bune.
pre 6 godina
Informisi se prvo, Spanci ga zabranili u skoro celoj zemlji. U Barseloni ukinuli Cabify i Uber. A i u Nemackoj ne radi kao npr u Americi ili Australiji. Tako da su taksisti u pravu, izdrzite braco i do pobede. Kad su ostali uspeli da se izbore, uspecemo i mi.
(Taxi Zika, 05. oktobar 201
Radi u Londonu.London ima 21 hiljadu taxi cab.Od toga 97% je taxi sluzba a 3% ne car hire sa vozacem.U Zagrebu postoji Flix taxi nesto slicno nasem Car go.Car go postoji u Cirihu i Becu.Koristio sam. Sangaj otkupio aplikaciju. Necete uspeti.Nicija nije gorela do zore
pre 6 godina
Prednost cargo je sledeca; novi i cisti automobili, vozači ljubazni, imaju sedište za decu, klime u svakom vozilu, postuju saobraćajne znake i ne divljaju. Ne ubacuju se bezobrazno i ne pokazuju nepostovanje prema drugim ucesnicima u saobracaju. Jeftiniji su i ne moram da gledam u taksimetar koliko ce me izaci cena. Skidaju sa racuna i ne moram da tražim sitan novac ili hej, nemam da ti vratim 20 dinara. Na app pratim dokle je vozac stigao i shodno tome izađem ispred zgrade. Na mejl i sms dobijem obaveštenje koliko mi je skinuto sa racuna, trasa kojom smo isli, kilometraza, trajanje vožnje...
pre 6 godina
Mislim da je taksistima daleko značajnije da im se otpiše dug za porez nego da se zabrani rad udruženju CarGo. Zbog toga dobro dođe da se onaj pravi razlog zabašuri.
Drugi prevoznici bi trebalo da traže zabranu rada Flixbusa jer vozi za mnogo manju lovu od drugih prevoznika. Recimo, cena autobuske karte za Zagreb je oko 35 evra u jednom pravcu a identična cena je i kod prevoznika koju putnike prevoze minibusom. Kod Flixbusa karta može da se nađe i za 800 dinara.
Šta da kažemo za bla-bla car na kojem ljudi sami nude usluge prevoza i formiraju cene po nekim svojim parametrima. Na taj način smanjuju promet registrovanim auto prevoznicima, taksistima.
Stvari se menjaju. Inovacije unapređuju društvo i ne treba ih odbacivati. Oni koji ne žele da se prilagode na kraju ispadaju iz igre. Ma koliko se u ovom trenutku osećali moćno.
pre 6 godina
....Drugo, moraju da imaju call centar, sediste, osiguranje putnika, itd.
Nejasno je zasto ne zele da se registruju kao firma za prevoz putnika, ovde je ocigledno rec o nekom politickom sukobu.
(Bivsi dizajner tobogana, 05. oktobar 2019 12:19)
bože me sačuvaj, šta će im call centar ako to ide preko softvera? Imaju osiguranje putnika. Sedište imaju takodje.
pre 6 godina
Ukinite Viber...
Hahaha
pre 6 godina
Taksisti su savesni oni ne maltretiraju drzavu, samo gradjane te drzave, jer.... pa moze im se, dozvolila im drzava....
pre 6 godina
Kaže čovek "glasali botovi cargo-a" , a ne shvata da ih svi mrze zbog bahatosti, lopovluka i zbog toga što zagorčavaju naeodu život! Taksisti, dno, čast malim izuzecima.
pre 6 godina
Ček, ček, znači vi ste odgovorni pa pravite pauzu zbog Erdogana i vlasti a nas ko šiša. Stoko jedna! Ovo je dokaz da im vlast dozvoljava da nas terorišu jer je ta ista vlast imala uticaja da im kaže da ne štrajkuju dok je tu Erdogan. Eto krezubim pa neka glasaju opet za Vučića.
pre 6 godina
ali kad taksisti pricaju o postenju, zakonu...
pre 6 godina
Cim oni kupuju nova vozila znaci da se ne boje. Dzabe ministarka saobracaja kaze da su nelegalni. Ruzic u pozadini misli ocu i ja stan kao Vulinov.
pre 6 godina
Спровођење закона не мора нужно бити исто што и спровођење правде. Америчка ауторка Сара Чејс (Sarah Chayes) је у својој књизи "Крадљивци држава" (енг. Thieves of state) написала да лупешке елите запоседају државу у интересу власника капитала, на тај начин што постепено мењају део по део првобитних закона, постижући на тај начин да дела која су њима била забрањена и кажњива на крају постану допуштена и легална. Тако је и код нас. Таксисти су заштићени картел, не би требало да буду. Ни они, ни адвокати ни попови. Ја сам за Car Go. Нека их потпуно избаци са тржишта. Пре неко вече је таксиста претукао рођаку моје колегинице са посла зато што се усудила да се побуни када је пробао да јој наплати две хиљаде динара за вожњу од бетон хале (код Савског пристаништа) до Цетињске улице (поред Скадарлије). Два сата раније је другом таксисти вожњу на истој релацији (само у обрнутом смеру) платила триста динара и схватила је да овај покушава да је опљачка. Мислио је да је странкиња која ништа не разуме, а заправо се радило о Српкињи рођеној у Америци, чији деда је емигрирао после 1945. Да парадокс буде већи, прадеда јој је био предратни градоначелник Београда, коме су комунисти судили, заједно са Дражом.
pre 6 godina
Taksisiti duguju milijarde za porez i to je sramota... sto se tice i jednih i drugih uveo bi im racune pa za svaku voznju plati porez pa da vidimo ko radi a ko neradi ...
pre 6 godina
ovo je poprilican autogol taksista - dakle u redu je da maltretiramo beogradjane, ali taman posla da zasmetamo erdoganu. nema dileme, neko je iz vrha vlasti rekao da je ponedeljak no no.
a nama manje vise svejedno da li ce nam grad zatvoriti erdogan, jermenski predsednik, taksisti ili vesic svojim diletantizmom
pre 6 godina
Господине Душане Ковачевићу додајте још једну 21. српску поделу
TAXI & CarGo.
pre 6 godina
U pravu su samo građani, a država ima obavezu da reguliše rad i jednih i drugih isključivo u korist građana i sa podjednakom obavezom prema državi. Ništa manje, ništa više.
pre 6 godina
(Dobronamerni komentator, 5. oktobar 2019 12:50)
Vidiš, ko danas nema internet, tj. mobilni telefon, može odmah da se zamota o beo čaršav i da krene put groblja.
pre 6 godina
Divlji taxisti
pre 6 godina
Ipak je protest uspeo dobili su dobru ponudu tako da ako gradjani budu bojkotovali taxi oni imaju idelanu ponudu...
pre 6 godina
Cile Mile, 05. oktobar 2019 11:53
Slažem se, ali na kraju će sve biti regulisano, ne u korist ni građana, ni CarGo, ni taksista, već države i samo će se povećati porezi.
pre 6 godina
@(Zkn, 05. oktobar 2019 12:47) Ali sve sto si rekao nije istina. Apsolutno sve.
pre 6 godina
Taksisti nisu cveće. Nikad nisu ni bili. Car Go je nečija masna guska. Narod ko narod mora da nekog mrzi. Znači sve je u okviru srpskog načina ponašanja. Nevinih nema.
78 Komentari
Sortiraj po: