Ponedeljak, 28.12.2015.

14:20

Krenuo voz - od BG do Moskve za 42h

Ruske železnice uvele su voz na liniji Beograd - Moskva čime je ostvarena direktna veza Beograda sa Bratislavom, Varšavom i Minskom.

Izvor: Tanjug

Krenuo voz - od BG do Moskve za 42h IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

53 Komentari

Sortiraj po:

Dule

pre 10 godina

@miki

Ljudi koji komentarišu ovu vest pišu o putovanju. Ti pričaš o odlasku iz tačke A u tačku B. To su dve različite stvari.

Da, mi koji volimo voz znamo za avion, pa šta. Da, znam 30 fensi restorana u Beogradu ali mi je najbolja riblja čorba na šlepu u Zemunu, kad odem u šorcu. Da, znam za FB, ali mi ne treba. Da, bio sam u hotelu od 5 zvezdica na moru, ali mi je najlepše bilo u grčkom pansionu na obali mora. Da, znam za krstarenja brodom ali meni bilo ekstra i na splavarenju Tarom.

P.S. Da, zaposleni smo i vredni i mi što volimo voz, ali volimo i da uživamo malo a ne da budemo na dohvat svima 24h dnevno, 365 dana u godini.

Siniša

pre 10 godina

@Boki: Pre raspada SSSR putovanje je trajalo 40 sati. Posle odvajanja Ukraine i kada je umesto cele kompozicije iz Beograda kretao samo vagon do Moskve i vagon do Kijeva, sa prepakovanjem kompozicije u Budimpešti putovanje je trajalo tačno 48h. Osamdesetih sam putovao svako leto tamo, a posle sam samo na leto 2002. godine otišao do tamo, a nazad avionom.

Predivno vreme putovanja, super pejzaži, ali taj vagon 2002. je bio raspad. Danju zbog vrućine klima ne radi, a noću zato nadoknadi sve što nije radila tokom dana i bude u kupeu 10 stepeni. Nadam se da su promenili/podmladili kompoziciju.

Ps. Cene koje su stavili na sajt mi liče na povratne karte. Bar se nadam su toliko normalni.

Dule

pre 10 godina

@miki

Ljudi koji komentarišu ovu vest pišu o putovanju. Ti pričaš o odlasku iz tačke A u tačku B. To su dve različite stvari.

Da, mi koji volimo voz znamo za avion, pa šta. Da, znam 30 fensi restorana u Beogradu ali mi je najbolja riblja čorba na šlepu u Zemunu, kad odem u šorcu. Da, znam za FB, ali mi ne treba. Da, bio sam u hotelu od 5 zvezdica na moru, ali mi je najlepše bilo u grčkom pansionu na obali mora. Da, znam za krstarenja brodom ali meni bilo ekstra i na splavarenju Tarom.

P.S. Da, zaposleni smo i vredni i mi što volimo voz, ali volimo i da uživamo malo a ne da budemo na dohvat svima 24h dnevno, 365 dana u godini.

Miki

pre 10 godina

Koliko odusevljenih anti-poslovnih, sto-ja-volim-putovanja, avanturistickih globalista...
Da li ce i jedan od njih sesti u voz da uziva u drustvu zanimljivih ljudi na uzbudljivom proputovanju do Moskve?
Hmm.. mozda jedan i hoce.

Volim i ja voz, putovanja, seksi avanture u toplim kupeima sa ruskim klizačicama, uz potoke votke itd itd.
Samo eto - treba neko i da radi, bez obzira koliko takve u Srbiji prezirali i mrzeli kao trule kapitaliste.
Samo vi mrzite vase najvrednije, puzacete pred njima da investiraju u Srbiju kad dodje vreme za penziju.

Inace, voz je Moskva-Sofija, da se ne lažemo a staje i kod nas.

expert

pre 10 godina

Sto se tice cena, i tu je prava smejurija. Npr. Beograd - Bratislava oko 60e, ako zelimo da se vratimo to je 120e (neka bude i 100epovratna)
(Goblin, 28. decembar 2015 15:38)

To ako kupuješ za ceo put odjednom. Ako kupiš povratnu do Budimpešte, a onda u Budimpešti do Bratislave, izađe te oko 45 evra ukupno. Uvek je znatno jeftiniji zbir karata za kraće trase, nego cela trasa odjednom. Tako da bi vredelo izračunati koliko se do Moskve može uštedeti sa ovakvim presedanjima. Naravno i putovati malo duže, ali u tome je draž, ideš od mesta do mesta i zadržavaš se po par sati, negde dan... Ako ne, razume se da se avion više isplati. S tim što je i tu jeftinija, iako nešto sporija varijanta, ići vozom do Pešte, pa onda uzeti low cost do Moskve.

dejan

pre 10 godina

Na ruskom sajtu o zeleznicama Rusije pise da je otvorena linija Sofija-Moskva ( Beograd se spominja kao I ostale stanice za stajanje). Uvek sebe znamo da stavimo u prvi plan a u stvari

Air

pre 10 godina

Ништа лепше од пар дана дружења са људима у возу. Ви бизнисмени идите авионом, мени је воз доживљај

Rodženi beogradžanin

pre 10 godina

Nikad bolji put na more nije bio nego kad sam se spustio u CG auto-vozom. Nas trojica nismo izašli iz vagon restorana, sreli još poznanika, upoznali pola voza i kompletno osoblje, žurku napravili...

Ajte vi bizmismeni i menađeri avionom, sretan put. Nije ovo za vas, nema wi fi, nećete znati šta se desilo na farmi 2 dana...

Srbski vojnik

pre 10 godina

To je predugo, presporo i preskupo. U zavisnosti od perioda, cena povratne avionske karte do Moskve je od 175-400 evra i stize se za manje od tri sata leta..

Pera Lozac

pre 10 godina

Jel ovo neka šala:
"Kola za spavanje, koja su u vlasništvu Ruskih državnih železnica, raspolažu sa 4 ležaja u "Turist" kabini, sa 2 u "Dubl" kabini i sa 1 ležajem u "Singl" kabini. "
UKUPNO 7 ležajeva

Boki

pre 10 godina

1987 sam putovao iz Beograda do Moskve, i to putovanje trajalo je tri noci i dva dana.Sad su malo "ubrzali" ali znaci taj voz je postojao i pre 30 godina.

dzoni..

pre 10 godina

MIslim tj 99% sam siguran da je ovo cena za povratnu kartu..povratna karta za voz Budimpesta-Moskva je 155 eura...nema nikakve logike da iz BGa bude 200 eura u jednom smeru.

laneSU

pre 10 godina

Mnogi se ne sećaju, ali do pre petnaestak godina je saobraćao direktan voz Puškin ekspres Moskva - Kijev - Beograd sa oko 8-9 spavaćih vagona.

Lično bih voleo da se provozam do Moskve ovim vozom, verujem da je doživljaj.

mnogo

pre 10 godina

Ako dobro razumem, 200e je cena u jednom pravcu, dakle 400 povratna. Moglo bi da bude interesantno samo ako bi mogao da udjes i izadjes iz voza kad i gde zelis radi obilaska. Ali mi se cini da je i tada preskupo...

sale dr nikolic

pre 10 godina

Nisam putovao vozom bar jedno 20 godina ,a imam 40. oduvek su bili sporiji od ostalih opcija prevoza,ali mi je u njima bilo najzanimljivije i vreme nekako najbrže prodje... ovo je super opcija za neke od nas koji bi malo da vide sveta uz dobro druzenje...u stvari super bi bilo ako bi recimo moglo ,a treba se raspitati,da se svraća u usputne stanice(gradove) na po dan dva ,i to bi mogao da bude jedan zanimljiv odmor i putovanje

maki

pre 10 godina

lepo za one koji vole da putuju, i nije sve u vremenu, zao mi sto je nasa zeleznica zapustena, nasao sam podatak za nasu zeleznicu da je imala status pete armije u kolubarskoj bici, zvanicne tri armije, uzicka nezvanicna cetvrta armija i zeleznica peta, jer zbog brzine transporta neodhovarajucih granata do nisa na rastavljanje, a onda do kragujevca na ponovno sastavljanje za nasu atriljeriju, pa odmah na front, a borba nije prekidana, eto sta je nekad bila nasa zeleznica i sta je brzina

buda

pre 10 godina

neko dole je već spomenuo: a zašto ne brodom? avion opasan, voz juri čitavih 30kmh kroz srbiju..dakle ništa do dobrog društva i brodom lagano do vladivostoka pa onda kočijom do moskve.

Veliki brat

pre 10 godina

Ne,ne,danas se kaze vreme je novac ali zato kada studiraju to bude 8,9,10godina i tada ta krilatica ne vazi.
(mile dodik, 28. decembar 2015 18:47)

Kako ne važi, pa koliko novca potroše za tih 8-9-10 godina studiranja?
Vreme jeste novac, ali tako da kako vreme teče vi novac trošite i/ili zarađujete. Najbolje je oboje, ali u Srbiji teško...


A što se tiče železnic, jeste da se mnogo vidi, ali nije ovo ono pravo.

Pravo bi bilo da u svakom većem gradu naprave pauzu jedno popodne, da malo razgledate, pa da se putovanje nastavi.


Inače, evo linka za interesantnu pustolovinu jednog lika koji je iz Beča putovao vozom do Moskve, a odatle isto vozom do Pjongjanga: http://vienna-pyongyang.blogspot.rs/


Takođe, postoji i linija koja ide od Moskve preko Mongolije (Moskva-Ulanbator: 102 sata) do Pekinga (Ulanbator-Peking: 30 sati), i odatle do Tajlanda (Bangkok), ali putovanje traje poprilično.
Za strance (u Rusiji) takođe postoji mogućnost putovanja "putem svile" preko Kazahstana do Pekinga, na kome se prolazi npr. i kroz Šian (Xian): http://www.seat61.com/images/Silkroute-map.jpg


Ima ljudi koji razmatraju čak i iz Londona da putuju do Bangkoka vozom, jer je to jedna interesantna avantura koju, ako prođete sa pravim društvom, pamtite celog života.

profit NIS-a ode na istok

pre 10 godina

vagon su izgradili u SIEMENS-u za ruske zeleznice i izgleda mocno, potpuno je nov i super udoban, skoro besuman, ima tus kabinu na kraju hodnika i sluze caj za 0,5e, jedino je cena problem...

http://www.360cities.net/image/berlin-innotrans-2012-rzd-russian-railways-long-distance-sleeping-car-siemens

артиљерац

pre 10 godina

Читам коментаре-Има авион за Москву.Има,још од 1946,па шта.Ја сам
прадавне 1979 путовао возом,преко Пеште,Чопа(ту се мењају точкови),
лавова и Гомеља за Москву.И НИКАД заборавити нећу.Ове године сам
ишао 3 пута авионом,и уопште не памтим детаље летова.Узлетео,летео,
слетео.Планирам,ако Бог да,да одем поново возом до Москве,па 2 дана
одмора,па за Владивосток,Транссибирском железницом.Господо Млада,
сврха путовања није само стићи,него и путовати.А,да се мало нашалим,
и нисте баш неки бизнисмени којима је сваки минут важан.

mile dodik

pre 10 godina

@
(Jovan, 28. decembar 2015 17:30)

Ne,ne,danas se kaze vreme je novac ali zato kada studiraju to bude 8,9,10godina i tada ta krilatica ne vazi.

Transport

pre 10 godina

Kapiram da je transport robe vozom jeftiniji, a kako su im svi osim Srbije nabili sankcije pokrenuše železničku vezu. Transport putnika je usput za one koji u tome vide priliku da izbegnu avion, ili da nešto drugo vide i dožive.

bruce lee

pre 10 godina

Slažem se da je avionom mnogo brže i slažem se da je ovo preskupo. Ali opet vozomnmože mbogo više da se vidi, prolazi se kroz nekoliko država i glavnih gradova. Ima svoju draž i doživljaj je za pamćenje, plus neki ljudi se boje letenja.

Jovan

pre 10 godina

Citajuci komentare shvatio sam da smo postali snobcine,kojima je jedino bitno stici negde sto pre.Gde vi zurite,sta 4 sata od budimpeste,ko vas tera da idete 42h vozom...?Mene je ovo odusevilo i u roku od pola sata sam se dogovorio sa 3 drugara da idemo u februaru,a ko zna koliko ce se ljudi prikljuciti do tada... Leteo sam x puta avionom i nikada nije bilo zanimljivo kao vozom,sve roboti,cute,gledaju samo da stignu i cao,dok u vozu upoznas brdo ljudi,cujes milion prica... Februar-Voz-Moskva! Pozz

Fidelio

pre 10 godina

A izvinite, a zašto bi se neko klackao do Moskve puna dva dana, i to još po ovim suludim cenama?!

Napominjem da postoji sprava nazvana "avion" (neki kažu i "vazduhoplov"), a izmišljena je pre više od 100 godina...

bandiera rossa

pre 10 godina

U normalnim zemljama za te pare, pa i manje, imate povratni let na toj distanci. Stignete za nekoliko sati (ne 42h). E sad, ako neko hoće panoramsko razgledanje, to je druga priča. Svejedno, mislim da je skupo.
(Stanimir Branimir, 28. decembar 2015 15:56)

I u ovoj NEnormalnoj zemlji imas povratnu kartu za te pare do Moskve. Kada je neka reklamna akcija, i za manje pare. Ne vidim u cemu je problem. Ovo je prosto alternativa za one koji se npr. plase da lete avionom.

@

pre 10 godina

200 eura vozom?ljudi Wizzairom od Budapesta do Moskve za 60 eur povratna!I ides ko gospodin za 3 casa a ne 42!

Rusija, odnosno bisvi SSSR imaju zeleznice sirokog koloseka, pa je dozivljaj ici vozom, jer se na prelasku iz Madjarske u Ukrajinu dizu vagoni i menjaju osovine, sto je samo po sebi interesantno.

Goblin

pre 10 godina

Sad nadjoh podatak razdaljina Beograd - Moskva je oko 2195km. 2195km/42h voz ide brzinom od oko 53km/h. Dobro, ako uzmemo u obzir stajanje u drugim mestima neka bude oko 65-70km/h.

Sto se tice cena, i tu je prava smejurija. Npr. Beograd - Bratislava oko 60e, ako zelimo da se vratimo to je 120e (neka bude i 100epovratna)

E sad ja letos bio na odmor u Pragu. Beograd - Prag sa prepodnevnom pauzom u Bratislavi, sa 4 nocenja sa doruckom sa vodicima .... cena je od 99e do 129e u zavisnosti od vremenskog perioda (sad je oko 99e).

Ilija Cvorovic

pre 10 godina

Са обзиром да се до братске Русије возом путује само два дана и две ноћи, цена од 302,00 € је права ситница, да не кажем џабајле!

Stanimir Branimir

pre 10 godina

U normalnim zemljama za te pare, pa i manje, imate povratni let na toj distanci. Stignete za nekoliko sati (ne 42h). E sad, ako neko hoće panoramsko razgledanje, to je druga priča. Svejedno, mislim da je skupo.

Ilija Cvorovic

pre 10 godina

Са обзиром да се до братске Русије возом путује само два дана и две ноћи, цена од 302,00 € је права ситница, да не кажем џабајле!

артиљерац

pre 10 godina

Читам коментаре-Има авион за Москву.Има,још од 1946,па шта.Ја сам
прадавне 1979 путовао возом,преко Пеште,Чопа(ту се мењају точкови),
лавова и Гомеља за Москву.И НИКАД заборавити нећу.Ове године сам
ишао 3 пута авионом,и уопште не памтим детаље летова.Узлетео,летео,
слетео.Планирам,ако Бог да,да одем поново возом до Москве,па 2 дана
одмора,па за Владивосток,Транссибирском железницом.Господо Млада,
сврха путовања није само стићи,него и путовати.А,да се мало нашалим,
и нисте баш неки бизнисмени којима је сваки минут важан.

Jovan

pre 10 godina

Citajuci komentare shvatio sam da smo postali snobcine,kojima je jedino bitno stici negde sto pre.Gde vi zurite,sta 4 sata od budimpeste,ko vas tera da idete 42h vozom...?Mene je ovo odusevilo i u roku od pola sata sam se dogovorio sa 3 drugara da idemo u februaru,a ko zna koliko ce se ljudi prikljuciti do tada... Leteo sam x puta avionom i nikada nije bilo zanimljivo kao vozom,sve roboti,cute,gledaju samo da stignu i cao,dok u vozu upoznas brdo ljudi,cujes milion prica... Februar-Voz-Moskva! Pozz

Goblin

pre 10 godina

Sad nadjoh podatak razdaljina Beograd - Moskva je oko 2195km. 2195km/42h voz ide brzinom od oko 53km/h. Dobro, ako uzmemo u obzir stajanje u drugim mestima neka bude oko 65-70km/h.

Sto se tice cena, i tu je prava smejurija. Npr. Beograd - Bratislava oko 60e, ako zelimo da se vratimo to je 120e (neka bude i 100epovratna)

E sad ja letos bio na odmor u Pragu. Beograd - Prag sa prepodnevnom pauzom u Bratislavi, sa 4 nocenja sa doruckom sa vodicima .... cena je od 99e do 129e u zavisnosti od vremenskog perioda (sad je oko 99e).

Stanimir Branimir

pre 10 godina

U normalnim zemljama za te pare, pa i manje, imate povratni let na toj distanci. Stignete za nekoliko sati (ne 42h). E sad, ako neko hoće panoramsko razgledanje, to je druga priča. Svejedno, mislim da je skupo.

laneSU

pre 10 godina

Mnogi se ne sećaju, ali do pre petnaestak godina je saobraćao direktan voz Puškin ekspres Moskva - Kijev - Beograd sa oko 8-9 spavaćih vagona.

Lično bih voleo da se provozam do Moskve ovim vozom, verujem da je doživljaj.

bruce lee

pre 10 godina

Slažem se da je avionom mnogo brže i slažem se da je ovo preskupo. Ali opet vozomnmože mbogo više da se vidi, prolazi se kroz nekoliko država i glavnih gradova. Ima svoju draž i doživljaj je za pamćenje, plus neki ljudi se boje letenja.

Boki

pre 10 godina

1987 sam putovao iz Beograda do Moskve, i to putovanje trajalo je tri noci i dva dana.Sad su malo "ubrzali" ali znaci taj voz je postojao i pre 30 godina.

@

pre 10 godina

200 eura vozom?ljudi Wizzairom od Budapesta do Moskve za 60 eur povratna!I ides ko gospodin za 3 casa a ne 42!

Rusija, odnosno bisvi SSSR imaju zeleznice sirokog koloseka, pa je dozivljaj ici vozom, jer se na prelasku iz Madjarske u Ukrajinu dizu vagoni i menjaju osovine, sto je samo po sebi interesantno.

Rodženi beogradžanin

pre 10 godina

Nikad bolji put na more nije bio nego kad sam se spustio u CG auto-vozom. Nas trojica nismo izašli iz vagon restorana, sreli još poznanika, upoznali pola voza i kompletno osoblje, žurku napravili...

Ajte vi bizmismeni i menađeri avionom, sretan put. Nije ovo za vas, nema wi fi, nećete znati šta se desilo na farmi 2 dana...

bandiera rossa

pre 10 godina

U normalnim zemljama za te pare, pa i manje, imate povratni let na toj distanci. Stignete za nekoliko sati (ne 42h). E sad, ako neko hoće panoramsko razgledanje, to je druga priča. Svejedno, mislim da je skupo.
(Stanimir Branimir, 28. decembar 2015 15:56)

I u ovoj NEnormalnoj zemlji imas povratnu kartu za te pare do Moskve. Kada je neka reklamna akcija, i za manje pare. Ne vidim u cemu je problem. Ovo je prosto alternativa za one koji se npr. plase da lete avionom.

Fidelio

pre 10 godina

A izvinite, a zašto bi se neko klackao do Moskve puna dva dana, i to još po ovim suludim cenama?!

Napominjem da postoji sprava nazvana "avion" (neki kažu i "vazduhoplov"), a izmišljena je pre više od 100 godina...

sale dr nikolic

pre 10 godina

Nisam putovao vozom bar jedno 20 godina ,a imam 40. oduvek su bili sporiji od ostalih opcija prevoza,ali mi je u njima bilo najzanimljivije i vreme nekako najbrže prodje... ovo je super opcija za neke od nas koji bi malo da vide sveta uz dobro druzenje...u stvari super bi bilo ako bi recimo moglo ,a treba se raspitati,da se svraća u usputne stanice(gradove) na po dan dva ,i to bi mogao da bude jedan zanimljiv odmor i putovanje

Srbski vojnik

pre 10 godina

To je predugo, presporo i preskupo. U zavisnosti od perioda, cena povratne avionske karte do Moskve je od 175-400 evra i stize se za manje od tri sata leta..

dzoni..

pre 10 godina

MIslim tj 99% sam siguran da je ovo cena za povratnu kartu..povratna karta za voz Budimpesta-Moskva je 155 eura...nema nikakve logike da iz BGa bude 200 eura u jednom smeru.

Veliki brat

pre 10 godina

Ne,ne,danas se kaze vreme je novac ali zato kada studiraju to bude 8,9,10godina i tada ta krilatica ne vazi.
(mile dodik, 28. decembar 2015 18:47)

Kako ne važi, pa koliko novca potroše za tih 8-9-10 godina studiranja?
Vreme jeste novac, ali tako da kako vreme teče vi novac trošite i/ili zarađujete. Najbolje je oboje, ali u Srbiji teško...


A što se tiče železnic, jeste da se mnogo vidi, ali nije ovo ono pravo.

Pravo bi bilo da u svakom većem gradu naprave pauzu jedno popodne, da malo razgledate, pa da se putovanje nastavi.


Inače, evo linka za interesantnu pustolovinu jednog lika koji je iz Beča putovao vozom do Moskve, a odatle isto vozom do Pjongjanga: http://vienna-pyongyang.blogspot.rs/


Takođe, postoji i linija koja ide od Moskve preko Mongolije (Moskva-Ulanbator: 102 sata) do Pekinga (Ulanbator-Peking: 30 sati), i odatle do Tajlanda (Bangkok), ali putovanje traje poprilično.
Za strance (u Rusiji) takođe postoji mogućnost putovanja "putem svile" preko Kazahstana do Pekinga, na kome se prolazi npr. i kroz Šian (Xian): http://www.seat61.com/images/Silkroute-map.jpg


Ima ljudi koji razmatraju čak i iz Londona da putuju do Bangkoka vozom, jer je to jedna interesantna avantura koju, ako prođete sa pravim društvom, pamtite celog života.

buda

pre 10 godina

neko dole je već spomenuo: a zašto ne brodom? avion opasan, voz juri čitavih 30kmh kroz srbiju..dakle ništa do dobrog društva i brodom lagano do vladivostoka pa onda kočijom do moskve.

maki

pre 10 godina

lepo za one koji vole da putuju, i nije sve u vremenu, zao mi sto je nasa zeleznica zapustena, nasao sam podatak za nasu zeleznicu da je imala status pete armije u kolubarskoj bici, zvanicne tri armije, uzicka nezvanicna cetvrta armija i zeleznica peta, jer zbog brzine transporta neodhovarajucih granata do nisa na rastavljanje, a onda do kragujevca na ponovno sastavljanje za nasu atriljeriju, pa odmah na front, a borba nije prekidana, eto sta je nekad bila nasa zeleznica i sta je brzina

profit NIS-a ode na istok

pre 10 godina

vagon su izgradili u SIEMENS-u za ruske zeleznice i izgleda mocno, potpuno je nov i super udoban, skoro besuman, ima tus kabinu na kraju hodnika i sluze caj za 0,5e, jedino je cena problem...

http://www.360cities.net/image/berlin-innotrans-2012-rzd-russian-railways-long-distance-sleeping-car-siemens

mnogo

pre 10 godina

Ako dobro razumem, 200e je cena u jednom pravcu, dakle 400 povratna. Moglo bi da bude interesantno samo ako bi mogao da udjes i izadjes iz voza kad i gde zelis radi obilaska. Ali mi se cini da je i tada preskupo...

Pera Lozac

pre 10 godina

Jel ovo neka šala:
"Kola za spavanje, koja su u vlasništvu Ruskih državnih železnica, raspolažu sa 4 ležaja u "Turist" kabini, sa 2 u "Dubl" kabini i sa 1 ležajem u "Singl" kabini. "
UKUPNO 7 ležajeva

Transport

pre 10 godina

Kapiram da je transport robe vozom jeftiniji, a kako su im svi osim Srbije nabili sankcije pokrenuše železničku vezu. Transport putnika je usput za one koji u tome vide priliku da izbegnu avion, ili da nešto drugo vide i dožive.

mile dodik

pre 10 godina

@
(Jovan, 28. decembar 2015 17:30)

Ne,ne,danas se kaze vreme je novac ali zato kada studiraju to bude 8,9,10godina i tada ta krilatica ne vazi.

dejan

pre 10 godina

Na ruskom sajtu o zeleznicama Rusije pise da je otvorena linija Sofija-Moskva ( Beograd se spominja kao I ostale stanice za stajanje). Uvek sebe znamo da stavimo u prvi plan a u stvari

Air

pre 10 godina

Ништа лепше од пар дана дружења са људима у возу. Ви бизнисмени идите авионом, мени је воз доживљај

expert

pre 10 godina

Sto se tice cena, i tu je prava smejurija. Npr. Beograd - Bratislava oko 60e, ako zelimo da se vratimo to je 120e (neka bude i 100epovratna)
(Goblin, 28. decembar 2015 15:38)

To ako kupuješ za ceo put odjednom. Ako kupiš povratnu do Budimpešte, a onda u Budimpešti do Bratislave, izađe te oko 45 evra ukupno. Uvek je znatno jeftiniji zbir karata za kraće trase, nego cela trasa odjednom. Tako da bi vredelo izračunati koliko se do Moskve može uštedeti sa ovakvim presedanjima. Naravno i putovati malo duže, ali u tome je draž, ideš od mesta do mesta i zadržavaš se po par sati, negde dan... Ako ne, razume se da se avion više isplati. S tim što je i tu jeftinija, iako nešto sporija varijanta, ići vozom do Pešte, pa onda uzeti low cost do Moskve.

Dule

pre 10 godina

@miki

Ljudi koji komentarišu ovu vest pišu o putovanju. Ti pričaš o odlasku iz tačke A u tačku B. To su dve različite stvari.

Da, mi koji volimo voz znamo za avion, pa šta. Da, znam 30 fensi restorana u Beogradu ali mi je najbolja riblja čorba na šlepu u Zemunu, kad odem u šorcu. Da, znam za FB, ali mi ne treba. Da, bio sam u hotelu od 5 zvezdica na moru, ali mi je najlepše bilo u grčkom pansionu na obali mora. Da, znam za krstarenja brodom ali meni bilo ekstra i na splavarenju Tarom.

P.S. Da, zaposleni smo i vredni i mi što volimo voz, ali volimo i da uživamo malo a ne da budemo na dohvat svima 24h dnevno, 365 dana u godini.

Dule

pre 10 godina

@miki

Ljudi koji komentarišu ovu vest pišu o putovanju. Ti pričaš o odlasku iz tačke A u tačku B. To su dve različite stvari.

Da, mi koji volimo voz znamo za avion, pa šta. Da, znam 30 fensi restorana u Beogradu ali mi je najbolja riblja čorba na šlepu u Zemunu, kad odem u šorcu. Da, znam za FB, ali mi ne treba. Da, bio sam u hotelu od 5 zvezdica na moru, ali mi je najlepše bilo u grčkom pansionu na obali mora. Da, znam za krstarenja brodom ali meni bilo ekstra i na splavarenju Tarom.

P.S. Da, zaposleni smo i vredni i mi što volimo voz, ali volimo i da uživamo malo a ne da budemo na dohvat svima 24h dnevno, 365 dana u godini.

Miki

pre 10 godina

Koliko odusevljenih anti-poslovnih, sto-ja-volim-putovanja, avanturistickih globalista...
Da li ce i jedan od njih sesti u voz da uziva u drustvu zanimljivih ljudi na uzbudljivom proputovanju do Moskve?
Hmm.. mozda jedan i hoce.

Volim i ja voz, putovanja, seksi avanture u toplim kupeima sa ruskim klizačicama, uz potoke votke itd itd.
Samo eto - treba neko i da radi, bez obzira koliko takve u Srbiji prezirali i mrzeli kao trule kapitaliste.
Samo vi mrzite vase najvrednije, puzacete pred njima da investiraju u Srbiju kad dodje vreme za penziju.

Inace, voz je Moskva-Sofija, da se ne lažemo a staje i kod nas.

Siniša

pre 10 godina

@Boki: Pre raspada SSSR putovanje je trajalo 40 sati. Posle odvajanja Ukraine i kada je umesto cele kompozicije iz Beograda kretao samo vagon do Moskve i vagon do Kijeva, sa prepakovanjem kompozicije u Budimpešti putovanje je trajalo tačno 48h. Osamdesetih sam putovao svako leto tamo, a posle sam samo na leto 2002. godine otišao do tamo, a nazad avionom.

Predivno vreme putovanja, super pejzaži, ali taj vagon 2002. je bio raspad. Danju zbog vrućine klima ne radi, a noću zato nadoknadi sve što nije radila tokom dana i bude u kupeu 10 stepeni. Nadam se da su promenili/podmladili kompoziciju.

Ps. Cene koje su stavili na sajt mi liče na povratne karte. Bar se nadam su toliko normalni.

Pera Lozac

pre 10 godina

Jel ovo neka šala:
"Kola za spavanje, koja su u vlasništvu Ruskih državnih železnica, raspolažu sa 4 ležaja u "Turist" kabini, sa 2 u "Dubl" kabini i sa 1 ležajem u "Singl" kabini. "
UKUPNO 7 ležajeva

Fidelio

pre 10 godina

A izvinite, a zašto bi se neko klackao do Moskve puna dva dana, i to još po ovim suludim cenama?!

Napominjem da postoji sprava nazvana "avion" (neki kažu i "vazduhoplov"), a izmišljena je pre više od 100 godina...

артиљерац

pre 10 godina

Читам коментаре-Има авион за Москву.Има,још од 1946,па шта.Ја сам
прадавне 1979 путовао возом,преко Пеште,Чопа(ту се мењају точкови),
лавова и Гомеља за Москву.И НИКАД заборавити нећу.Ове године сам
ишао 3 пута авионом,и уопште не памтим детаље летова.Узлетео,летео,
слетео.Планирам,ако Бог да,да одем поново возом до Москве,па 2 дана
одмора,па за Владивосток,Транссибирском железницом.Господо Млада,
сврха путовања није само стићи,него и путовати.А,да се мало нашалим,
и нисте баш неки бизнисмени којима је сваки минут важан.

Jovan

pre 10 godina

Citajuci komentare shvatio sam da smo postali snobcine,kojima je jedino bitno stici negde sto pre.Gde vi zurite,sta 4 sata od budimpeste,ko vas tera da idete 42h vozom...?Mene je ovo odusevilo i u roku od pola sata sam se dogovorio sa 3 drugara da idemo u februaru,a ko zna koliko ce se ljudi prikljuciti do tada... Leteo sam x puta avionom i nikada nije bilo zanimljivo kao vozom,sve roboti,cute,gledaju samo da stignu i cao,dok u vozu upoznas brdo ljudi,cujes milion prica... Februar-Voz-Moskva! Pozz

Rodženi beogradžanin

pre 10 godina

Nikad bolji put na more nije bio nego kad sam se spustio u CG auto-vozom. Nas trojica nismo izašli iz vagon restorana, sreli još poznanika, upoznali pola voza i kompletno osoblje, žurku napravili...

Ajte vi bizmismeni i menađeri avionom, sretan put. Nije ovo za vas, nema wi fi, nećete znati šta se desilo na farmi 2 dana...

Ilija Cvorovic

pre 10 godina

Са обзиром да се до братске Русије возом путује само два дана и две ноћи, цена од 302,00 € је права ситница, да не кажем џабајле!

@

pre 10 godina

200 eura vozom?ljudi Wizzairom od Budapesta do Moskve za 60 eur povratna!I ides ko gospodin za 3 casa a ne 42!

Rusija, odnosno bisvi SSSR imaju zeleznice sirokog koloseka, pa je dozivljaj ici vozom, jer se na prelasku iz Madjarske u Ukrajinu dizu vagoni i menjaju osovine, sto je samo po sebi interesantno.

Stanimir Branimir

pre 10 godina

U normalnim zemljama za te pare, pa i manje, imate povratni let na toj distanci. Stignete za nekoliko sati (ne 42h). E sad, ako neko hoće panoramsko razgledanje, to je druga priča. Svejedno, mislim da je skupo.

bandiera rossa

pre 10 godina

U normalnim zemljama za te pare, pa i manje, imate povratni let na toj distanci. Stignete za nekoliko sati (ne 42h). E sad, ako neko hoće panoramsko razgledanje, to je druga priča. Svejedno, mislim da je skupo.
(Stanimir Branimir, 28. decembar 2015 15:56)

I u ovoj NEnormalnoj zemlji imas povratnu kartu za te pare do Moskve. Kada je neka reklamna akcija, i za manje pare. Ne vidim u cemu je problem. Ovo je prosto alternativa za one koji se npr. plase da lete avionom.

Srbski vojnik

pre 10 godina

To je predugo, presporo i preskupo. U zavisnosti od perioda, cena povratne avionske karte do Moskve je od 175-400 evra i stize se za manje od tri sata leta..

Goblin

pre 10 godina

Sad nadjoh podatak razdaljina Beograd - Moskva je oko 2195km. 2195km/42h voz ide brzinom od oko 53km/h. Dobro, ako uzmemo u obzir stajanje u drugim mestima neka bude oko 65-70km/h.

Sto se tice cena, i tu je prava smejurija. Npr. Beograd - Bratislava oko 60e, ako zelimo da se vratimo to je 120e (neka bude i 100epovratna)

E sad ja letos bio na odmor u Pragu. Beograd - Prag sa prepodnevnom pauzom u Bratislavi, sa 4 nocenja sa doruckom sa vodicima .... cena je od 99e do 129e u zavisnosti od vremenskog perioda (sad je oko 99e).

mnogo

pre 10 godina

Ako dobro razumem, 200e je cena u jednom pravcu, dakle 400 povratna. Moglo bi da bude interesantno samo ako bi mogao da udjes i izadjes iz voza kad i gde zelis radi obilaska. Ali mi se cini da je i tada preskupo...

Transport

pre 10 godina

Kapiram da je transport robe vozom jeftiniji, a kako su im svi osim Srbije nabili sankcije pokrenuše železničku vezu. Transport putnika je usput za one koji u tome vide priliku da izbegnu avion, ili da nešto drugo vide i dožive.

mile dodik

pre 10 godina

@
(Jovan, 28. decembar 2015 17:30)

Ne,ne,danas se kaze vreme je novac ali zato kada studiraju to bude 8,9,10godina i tada ta krilatica ne vazi.

bruce lee

pre 10 godina

Slažem se da je avionom mnogo brže i slažem se da je ovo preskupo. Ali opet vozomnmože mbogo više da se vidi, prolazi se kroz nekoliko država i glavnih gradova. Ima svoju draž i doživljaj je za pamćenje, plus neki ljudi se boje letenja.

buda

pre 10 godina

neko dole je već spomenuo: a zašto ne brodom? avion opasan, voz juri čitavih 30kmh kroz srbiju..dakle ništa do dobrog društva i brodom lagano do vladivostoka pa onda kočijom do moskve.

Air

pre 10 godina

Ништа лепше од пар дана дружења са људима у возу. Ви бизнисмени идите авионом, мени је воз доживљај

laneSU

pre 10 godina

Mnogi se ne sećaju, ali do pre petnaestak godina je saobraćao direktan voz Puškin ekspres Moskva - Kijev - Beograd sa oko 8-9 spavaćih vagona.

Lično bih voleo da se provozam do Moskve ovim vozom, verujem da je doživljaj.

dzoni..

pre 10 godina

MIslim tj 99% sam siguran da je ovo cena za povratnu kartu..povratna karta za voz Budimpesta-Moskva je 155 eura...nema nikakve logike da iz BGa bude 200 eura u jednom smeru.

Veliki brat

pre 10 godina

Ne,ne,danas se kaze vreme je novac ali zato kada studiraju to bude 8,9,10godina i tada ta krilatica ne vazi.
(mile dodik, 28. decembar 2015 18:47)

Kako ne važi, pa koliko novca potroše za tih 8-9-10 godina studiranja?
Vreme jeste novac, ali tako da kako vreme teče vi novac trošite i/ili zarađujete. Najbolje je oboje, ali u Srbiji teško...


A što se tiče železnic, jeste da se mnogo vidi, ali nije ovo ono pravo.

Pravo bi bilo da u svakom većem gradu naprave pauzu jedno popodne, da malo razgledate, pa da se putovanje nastavi.


Inače, evo linka za interesantnu pustolovinu jednog lika koji je iz Beča putovao vozom do Moskve, a odatle isto vozom do Pjongjanga: http://vienna-pyongyang.blogspot.rs/


Takođe, postoji i linija koja ide od Moskve preko Mongolije (Moskva-Ulanbator: 102 sata) do Pekinga (Ulanbator-Peking: 30 sati), i odatle do Tajlanda (Bangkok), ali putovanje traje poprilično.
Za strance (u Rusiji) takođe postoji mogućnost putovanja "putem svile" preko Kazahstana do Pekinga, na kome se prolazi npr. i kroz Šian (Xian): http://www.seat61.com/images/Silkroute-map.jpg


Ima ljudi koji razmatraju čak i iz Londona da putuju do Bangkoka vozom, jer je to jedna interesantna avantura koju, ako prođete sa pravim društvom, pamtite celog života.

maki

pre 10 godina

lepo za one koji vole da putuju, i nije sve u vremenu, zao mi sto je nasa zeleznica zapustena, nasao sam podatak za nasu zeleznicu da je imala status pete armije u kolubarskoj bici, zvanicne tri armije, uzicka nezvanicna cetvrta armija i zeleznica peta, jer zbog brzine transporta neodhovarajucih granata do nisa na rastavljanje, a onda do kragujevca na ponovno sastavljanje za nasu atriljeriju, pa odmah na front, a borba nije prekidana, eto sta je nekad bila nasa zeleznica i sta je brzina

sale dr nikolic

pre 10 godina

Nisam putovao vozom bar jedno 20 godina ,a imam 40. oduvek su bili sporiji od ostalih opcija prevoza,ali mi je u njima bilo najzanimljivije i vreme nekako najbrže prodje... ovo je super opcija za neke od nas koji bi malo da vide sveta uz dobro druzenje...u stvari super bi bilo ako bi recimo moglo ,a treba se raspitati,da se svraća u usputne stanice(gradove) na po dan dva ,i to bi mogao da bude jedan zanimljiv odmor i putovanje

profit NIS-a ode na istok

pre 10 godina

vagon su izgradili u SIEMENS-u za ruske zeleznice i izgleda mocno, potpuno je nov i super udoban, skoro besuman, ima tus kabinu na kraju hodnika i sluze caj za 0,5e, jedino je cena problem...

http://www.360cities.net/image/berlin-innotrans-2012-rzd-russian-railways-long-distance-sleeping-car-siemens

Boki

pre 10 godina

1987 sam putovao iz Beograda do Moskve, i to putovanje trajalo je tri noci i dva dana.Sad su malo "ubrzali" ali znaci taj voz je postojao i pre 30 godina.

expert

pre 10 godina

Sto se tice cena, i tu je prava smejurija. Npr. Beograd - Bratislava oko 60e, ako zelimo da se vratimo to je 120e (neka bude i 100epovratna)
(Goblin, 28. decembar 2015 15:38)

To ako kupuješ za ceo put odjednom. Ako kupiš povratnu do Budimpešte, a onda u Budimpešti do Bratislave, izađe te oko 45 evra ukupno. Uvek je znatno jeftiniji zbir karata za kraće trase, nego cela trasa odjednom. Tako da bi vredelo izračunati koliko se do Moskve može uštedeti sa ovakvim presedanjima. Naravno i putovati malo duže, ali u tome je draž, ideš od mesta do mesta i zadržavaš se po par sati, negde dan... Ako ne, razume se da se avion više isplati. S tim što je i tu jeftinija, iako nešto sporija varijanta, ići vozom do Pešte, pa onda uzeti low cost do Moskve.

dejan

pre 10 godina

Na ruskom sajtu o zeleznicama Rusije pise da je otvorena linija Sofija-Moskva ( Beograd se spominja kao I ostale stanice za stajanje). Uvek sebe znamo da stavimo u prvi plan a u stvari

Miki

pre 10 godina

Koliko odusevljenih anti-poslovnih, sto-ja-volim-putovanja, avanturistickih globalista...
Da li ce i jedan od njih sesti u voz da uziva u drustvu zanimljivih ljudi na uzbudljivom proputovanju do Moskve?
Hmm.. mozda jedan i hoce.

Volim i ja voz, putovanja, seksi avanture u toplim kupeima sa ruskim klizačicama, uz potoke votke itd itd.
Samo eto - treba neko i da radi, bez obzira koliko takve u Srbiji prezirali i mrzeli kao trule kapitaliste.
Samo vi mrzite vase najvrednije, puzacete pred njima da investiraju u Srbiju kad dodje vreme za penziju.

Inace, voz je Moskva-Sofija, da se ne lažemo a staje i kod nas.

Siniša

pre 10 godina

@Boki: Pre raspada SSSR putovanje je trajalo 40 sati. Posle odvajanja Ukraine i kada je umesto cele kompozicije iz Beograda kretao samo vagon do Moskve i vagon do Kijeva, sa prepakovanjem kompozicije u Budimpešti putovanje je trajalo tačno 48h. Osamdesetih sam putovao svako leto tamo, a posle sam samo na leto 2002. godine otišao do tamo, a nazad avionom.

Predivno vreme putovanja, super pejzaži, ali taj vagon 2002. je bio raspad. Danju zbog vrućine klima ne radi, a noću zato nadoknadi sve što nije radila tokom dana i bude u kupeu 10 stepeni. Nadam se da su promenili/podmladili kompoziciju.

Ps. Cene koje su stavili na sajt mi liče na povratne karte. Bar se nadam su toliko normalni.

Dule

pre 10 godina

@miki

Ljudi koji komentarišu ovu vest pišu o putovanju. Ti pričaš o odlasku iz tačke A u tačku B. To su dve različite stvari.

Da, mi koji volimo voz znamo za avion, pa šta. Da, znam 30 fensi restorana u Beogradu ali mi je najbolja riblja čorba na šlepu u Zemunu, kad odem u šorcu. Da, znam za FB, ali mi ne treba. Da, bio sam u hotelu od 5 zvezdica na moru, ali mi je najlepše bilo u grčkom pansionu na obali mora. Da, znam za krstarenja brodom ali meni bilo ekstra i na splavarenju Tarom.

P.S. Da, zaposleni smo i vredni i mi što volimo voz, ali volimo i da uživamo malo a ne da budemo na dohvat svima 24h dnevno, 365 dana u godini.

Dule

pre 10 godina

@miki

Ljudi koji komentarišu ovu vest pišu o putovanju. Ti pričaš o odlasku iz tačke A u tačku B. To su dve različite stvari.

Da, mi koji volimo voz znamo za avion, pa šta. Da, znam 30 fensi restorana u Beogradu ali mi je najbolja riblja čorba na šlepu u Zemunu, kad odem u šorcu. Da, znam za FB, ali mi ne treba. Da, bio sam u hotelu od 5 zvezdica na moru, ali mi je najlepše bilo u grčkom pansionu na obali mora. Da, znam za krstarenja brodom ali meni bilo ekstra i na splavarenju Tarom.

P.S. Da, zaposleni smo i vredni i mi što volimo voz, ali volimo i da uživamo malo a ne da budemo na dohvat svima 24h dnevno, 365 dana u godini.