Utorak, 19.06.2012.

07:30

Bivši čelnici DB osuđeni za atentat

Viši sud proglasio trojicu bivših čelnika DB Milana Radonjića, Stevana Bastu i Ratka Romića krivim zbog pomaganja u atentatu na Vuka Draškovića u Budvi 2000.

Izvor: B92

Bivši èelnici DB osuðeni za atentat IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

101 Komentari

Sortiraj po:

Righteous Clan

pre 13 godina

Da su ovu presudu (iako blagu) donijeli 2001,danas bi Zoran bio živ.U to vrijeme 2001 su neki dosovci i mediji govorili Vuk i Dana i SPO su dosadni i traže "leba preko pogače"...I da nastavim dalje.
Donjeli bi oni i oslobadjajuci presudu ali se boje da ce se stim urozit polozaj nove vlade na celu sa premijerom drugom Ivicom.

beara

pre 13 godina

Namjerno se zataskava cinjenica da je 2005 donijeta presuda atentatorima i Radomiru Markovicu i da je Milosevic oznacen kao nalogodavac.Znaci ovo je sve moglo biti gotovo iste te 2005,a da je bilo pravde odmah 2001.

Righteous Clan

pre 13 godina

Da su ovu presudu (iako blagu) donijeli 2001,danas bi Zoran bio živ.U to vrijeme 2001 su neki dosovci i mediji govorili Vuk i Dana i SPO su dosadni i traže "leba preko pogače"...

simov

pre 13 godina

Ova presuda i otvaranje dosijea( ako se ikad desi) su samo prvi koraci ka jedinom pravom rijesenju,a to je demontaza komunisticke sluzbe i pravljenje prave,nove srpske koja ce raditi u interesu svih njenih gradjana.Za Kralja i otadzbinu !

GangofWolf

pre 13 godina

@(Nik, 19. jun 2012 21:16)

Vuk kao i SPO se zalaze za Evroatlanske integracije,rehabilitaciju nepravedno osudjenih u komunistickoj diktaturi,restituciju,borbu protiv bijele kuge,obnovu sela,uspostavljanje demokratske parlamentarne monarhije,pomirenje,a narocito sa saveznicima,nacionalno pomirenje cetnika i partizana,decentralizacija,Nestatusni dio Ahtisarijevog plana itd itd...

Clan of Righteous

pre 13 godina

@(Svetlana, 19. jun 2012 22:29)

Januara 2000 je osnovao DOS i proljece je proteklo u mitinzima,a reakcija režima je bila atentat u Budvi.Izbacili ga jesu.ali iz DOS-a koji je on osnovao,a zbog neslaganja u koliko kolona treba ići protiv Miloševića i to sve posle ovog atentata.Eto desilo mu se da pored milion puta ponavljanja imena zrtava rezima ne spomene neke ovaj put i odmah je nula od covijeka ?

Marija S.

pre 13 godina

@Svetlana, 19. jun 2012 22:29
Dokazana cinjenica je da je Slobodan Milosevic preko dela DB-a dva puta pokusao atentat na Vuka Draskovica pa je potpuno jasno da ga je "markirao" kao najveceg politickog neprijatelja, tako da sve te price o njihovom sastajanju, saradnji... "padaju u vodu". Uostalom, Zoran Djindjic je svojevremeno licno izjavio da se u sred protesta koalicije Zajedno sastajao sa Milosevicem, pa? Jedan od glavnih "epiteta" kojim je nekada Milosevic "cascavao" opoziciju bio je da je "razjedinjena" i nazalost bio je u pravu, jer su njeni lideri obicno "vukli" dijametralno suprotne poteze, sto je u tim teskim vremenima i bilo ocekivano, ali se nikako ne moze tumaciti losim namerama ma koga od njih. Licno oduvek postujem i Draskovica i Djindjica i veoma mi smeta sto jedan deo intelektualne javnosti Srbije i dandanas pokusava da Vuka, mimo svake logike, predstavi kao nekakvog Milosevicevog saradnika.

gradjanka

pre 13 godina

A šta je sa onima koji su im rekli da to rade? Kada će oni da odgovaraju? Inače radujem se što su i ove ćorisali napokon, što reče ovde jedan - neka se sklone ove istetovirane glavonje kojima je mesto ne iza rešetaka vewć u nekoj psihoterapeutskoj sobi. Nerdirajte Vuka, vičite na Slobodana i Mirušu.

Uros

pre 13 godina

Drzavna bezbednost - zlo. Bezbednjaci - sljam. Trebalo je dati Dani Draskovic da do temelja unisti tvorevinu koja je uzrok svega loseg u Srbiji nakon WW2. Zaista mislim da je DB uzrok svega sto se ikada lose desilo u ovoj zemlji. Iskreno se nadam da ce svi agenti DB goreti u paklu ako nesto takvo postoji.

Svislajon :)

pre 13 godina

Zemlja u kojoj članovi obaveštajnih službi robijaju zato što su izvršavali naređenja je na samrti...

Ovde se sudi izvršiocima, koji su trenirani za to, a ne nalogodavcima...

О темпора, о морес...

petar

pre 13 godina

Male su to kazne, treba te celave i istetovirane gorile poslati da kopaju bar 25 god kukuruz, da barem neku korist od njih drustvo dobije

Maljevic Peter

pre 13 godina

Covek je preziveo dva atentata koje je drzava organizovala pa zato ne vidim razloga da se tome podsmevate osim ako vi niste jedan iz policije pa vam cela ova fama ne ide u prilog. Princip iza koga Vuk Draskovic stoji vec 20 godina i koji nikad nije pogazio ima ih 2 : prvi je da postanemo "zapad" a drugi je "prihvati sve ono sto se nudi danas jer ce ponudjeno sutra biti gore".

Eto, to nikad nije pogazio ! I hvala mu.

Svetlana

pre 13 godina

@(Clan of Righteous, 19. jun 2012 19:15)
Sad u obracanju nije.Da se sastajao sa milosevicem i to tajno 2000 jeste.Djindjic nije ziv,ali Vesna Pesic jeste,pa ce ti potvrditi,zato su ga i naglavacke izbacili sa liste pokreta za promene.Doslovce je osvojio jedan mandat i to u saveznom parlamentu.

Nikola Jovanovic

pre 13 godina

Narod koji je bio protiv Milosevica je ovih dana sokiran ponasanjem DS-a G17 i najavama da bi malo Sloba Dacic mogao da bude predsednik vlade. Sa druge strane istovremeno sa ovim desavanjima, vijuge zlocina koji su bezali od pravde punu deceniju danas sa zaprepascenjem komentarisu presudu kojom su osudjeni za sve ono u cemu su ucestvovali.

bezimena

pre 13 godina

Napokon jedan plus za pravosudje!
(Zo, 19. jun 2012 19:42)

Posle ovoooliko godina doneti nepravosnažnu presudu je BLAM za pravosudje i "državu"! Preblage kazne neću ni da komentarišem, one su ruganje žrtvi(ma) i pravdi!

Nik

pre 13 godina

(Sumadinka, 19. jun 2012 18:44)

Gospodjo/dji-ce, u kom delu svog komentara sam ja dovodio u pitanje pokusaje ubistva V. Draskovica?!?!?! Moje jedino pitanje je bilo KOJI JE TO (imaginarni) neprijatelj protiv koga se on (godinama) bori??? Koji su to principi iza kojih doticni stoji(a koje nije pogazio makar jednom u poslednjih 20+ godina)? Koje su to drzavotvorne ideje g Draskovica, a da nisu zasnovane na poltronizmu i 'ciscenju'/lizanju cizama velikih(USA/Ger) sila? Ja o tome govorim... Jer doticno forsira jednu te istu pricu vec nekoliko godina(negde od 2007.), i ponavlja jedne te iste, izlizane fraze... On mnogo toga isprica, a u stvari nista ne kaze!!! To je problem...

Gile

pre 13 godina

Sudija Tatjana Sretenović, prilikom čitanja presude, izjavila je da je sudsko veće jednoglasno donelo odluku i da je u obzir uzelo zakonom predviđene olakšavajuće okolnosti, poput toga da trojica okrivljenih "ranije nisu osuđivani i da su porodični ljudi", kao i da atentat nije uspeo" Auuu, gde ja živim. Samo je zaboravila da im se izvini što ih je osudila ali nema veze pošto će do izvršenja presude biti na slobodi a takcima je teško da pobegnu iz zemlje.

pjovan

pre 13 godina

Samo bih ilustrovao koliko ove smesne presude udaljavaju Srbiju od pocetka formiranja normalnog, gradjanskog drustva. Kada se delila Cehoslovacka, pao je dogovor, koji je, gle cuda, i ispostovan, da se prvo potpuno rasformiraju sve sluzbe bezbednosti - niko, ni jedan jedini zaposleni (da zaposleni, a ne obavestajac!) nije ostao, svi su pootpustani!! Taj veliki i hrabar potez omogucio je stvaranje dve slobodne drzave koje su danas, u svakom pogledu, uzor u EU!!! Mi jos nismo otvorili dosijea, a koliko dugo je dozvoljeno da jugoslovenski komunisti rade u sluzbama i nakon raspada SFRJ, kada ih budemo otvorili, necemo moci nista da procitamo, od onog crnila - sve ce to biti jedna velika drzavna tajna!!!

vlada-so

pre 13 godina

7-8 godina pa žalba to dođe 4-5,pa pritvor i dobro vladanje,evo njih za 2 godine na slobodi.Ovo sa porodicom je poruka njima da ćute i prihvate stvari kakve jesu.

Vladimir LDP

pre 13 godina

Za ovakve stvari, za ovakve ESKADRONE SMRTI (sto Draskovic kaze), u Americi se dobija par hiljada godina, tj. 20-30 uzastopnih dozivotnih, pa ako ga za jednu i pomiluju, ostaje jos npr. 29 dozivotnih, ako je bilo 30. A ovde u Srbiji dobiju 7-8 godina, pustice ih nakon 3-4 uz pomilovanje, ako i toliko. To je sprdnja sa pravdom i zrtvama. Kakve olaksavajuce okolnosti za brutalne LIKVIDACIJE, to nisu ubistva nego likvidacije, eskadroni smrti, sto je trista puta gore i teze. Kakva crna porodica, to treba da mu je otezavajuca okolnost, sto umesto da su bili u zatvoru za svoja zlodela, oni su uzivali na slobodi i zasnivali porodice. To je sramota. Ovo je najveci poraz srpskog pravosudja, jer osim same presude da su KRIVI, sve je naopako, kazna ja smesna, kakvo ubistvo u pokusaju, nekoliko ljudi je stradalo u tom njihovom "pokusaju", ALO BRE! Ako zbog necega necemo moci u EU, onda je to srpsko pravosudje. I ovom presudom se pokazuje da nam je uz ekonomiju, pravosudje UBEDLJIVO NAJSLABIJI DEO SISTEMA, em sto ljudi nemaju za leba, em nema ni elementarne pravde za LIKVIDACIJE. Alo bre, ubio si coveka, budi srecan sto ne dobijes smrtnu kaznu, sve ispod dozivotne za ubistvo koje nije bilo u samoodbrani ili prinudi je TESKA NEPRADVA. Oduzeo si nekome zivot, i ti zasluzujes da zavrsis svoj. Ali posto smo civilizovani pa ne ubijamo, onda ces da budes zatvoren do kraja zivota. Tako to ide. Ja sam licno za smrtnu kaznu, al' sta je tu je.

Maljevic Peter

pre 13 godina

Jos malo pa ce dosijei da se otvore i onda ce ovako zli i plitki komentari da ostanu pecat istorije kako smo nekad bili zluradi i poltorni. Prvo ovaj se dole podsmeva komentaru o zlom komunizmu, trazi indikaciju sta je to komunizam protiv koga se Vuk bori. Drustvena svojina, korupcija u ekonomiji, sudu, strah od dousnika i tajnih sluzbi, lazljivi i tendenciozni mediji i njihova propaganda, i propaganda svih znacajnih medija i drustvenih ustanova protiv Zapada i zapadnog kapitalizma, igranje sa tradicijom i njeno slektivno postovanje (imace Boze Pravde himnu ali bez spominjanja Kralja, Kralj ce ziveti u Beogradu ali cemo biti Republika, Vlada nam se 2 meseca ne moze napraviti a u Grckoj za par dana....Drazu ne mogu da rehabilituju jer valjda Subnorovac mora da utvrdi da je 15 nadjenih koscica sa Drazinog tela, a Sudija koji treba da da pecat na rehabilitacoju je otisao u penziju a njegov zamenik se jos nije vratio sa godisnjeg odmora.E ovakve stvari nece biti moguce u Vukovoj Srbiji kao i ovo beskonacno drndanje od jednog do drugog suda....jos malo pa ce sudije reci Vuku izvini se atentatorima sto su pucali u tebe. A za ovo da se Vuk sastajao sa Slobom dok je narod demonstrirao, postoji intervju Djindjica iz 1997 u LA Times-u (objavljen na B92) gde priznaje da se sastajao sa Milosevicem i namerno razbio ondasnju Koaliciju Zajedno, tako da ni to ne stoji.

pravosudje bez pritiska

pre 13 godina

sada sam slusao zasto su ovi ljudi osudjeni...Romic i Basta zato sto su po nalogu svog predpostavljenog slikali kucu Draskovica i to predali svom sefu.Ne razumem sta je krivicno delo to sto pripadnik mupa izvrsava svoju profesionalnu obavezu.Naravno,protiv sam toga da se ljudi likvidiraju zbog politickog uverenja ali je jos gore da radnike policije zbog ovakvih stvari teramo u zatvor,prosto mi se namece pitanje sta bi bilo da su pomenuti operativci odbili taj naizgled bezazlen zadatak

Clan of Righteous

pre 13 godina

Iasto kao sto se Draskovic mirne savesti sastajao sa milosevicem dok je narod trazio promene.
Kako se setio drugos saradnika Milosevica Curuvije,a nije Dade i Pantica?
Oni nikad nisu bili saradnici.Dakle samo prijatelji porodice Milosevic ce biti odgonetnuti atentatori,a obicni ljudi i obicni novinari nece nikad biti predmet sudskog procesa.
(Interesantno, 19. jun 2012 16:55)

Nije se Vuk nikad sastajao sa Milosevicem za vrijeme demonstracija niti mu je bio prijatelj.Nesto si pomjesao.Druga stvar pa grehota je da kazes da nije spominjao Dadu i Pantica.Pominjao je stalno sve zrtve i proglasavaju ga dosadnim.

nwa

pre 13 godina

"Olaksavajuce okolnosti su da su porodicni ljudi koji nikad nisu bili kažnjavani i da ubistvo nije uspelo."
Dobro je rekao jedan clan SPO-a.Oni su izgleda osudjeni jer nisu uspjeli ??

Beograd

pre 13 godina

Zašto ne pitate tadašnjeg šefa policije Budve šta se stvarno desilo u vezi atentata i zašto je posle izjave i zapisnika isti taj šef policije prebačen u Boku....

Branko

pre 13 godina

Malo, izvukli su se i ovi, svakome je trebalo dati duplo više. Radi se o tome da u sistemu DB i paradržavnom sistemu bezbednosti zemlje nisu izvršene nikakve ili su izvršene samo kozmetičke promene. Za 90% zaposlenih u tim organima su Zoran Đinđić i Vuk Drašković još uvek državni neprijatelji br. 1 i 2.

Alexa

pre 13 godina

Uvek mi je drago kada neki tetovirani siledžija ode u zatvor! Što manje takvih sivonja na slobodi, više mesta za nas normalne! I da ne zaboravim: Vuk je zaslužio pravdu posle svih ovih godina!

silja

pre 13 godina

Bas me raduje ova vest, ja sam bio totalno skeptican a i dalje sam skeptican kad je u pitanju drugostepeni sud. Cak su i ubicama Tatona smanjili kazne na pola.

Piksi

pre 13 godina

Mnogo cudni desavanja u Srbiji,pa me i ovakva konstatacija suda i nije iznenadila,zbog ovakvog sudstva i jesmo u ovom stanju,gde su ovakvi drzavni cinovnici cinili zlocine u korist jednog rezima.

Sumadinka

pre 13 godina

@Nik, 19. jun 2012 16:56
Vuka Draskovica su DOKAZANO vise puta pokusali da ubiju profesionalci DB-a iskljucivo zbog njegovog politickog delovanja, ali i na ovakvu temu nadje se neko da ga izvredja pa se jos usudi i da druge okrivi za "spinovanje"??? Razumem da se ne slazete sa komentarom o vladavini komunizma u Srbiji, ali ste vokabularom i nacinom razmisljanja, na nesrecu svih nas, sami sebe demantovali.

matko

pre 13 godina

Pretpostavimo sledece: Glavni osudjeni prihvati kaznu, ponudi nagodbu, dobije status zasticenog svedoka i nestane negde u Kanadi ili nekim ostrvima. Da li je tako nesto moguce do pravosnaznosti presude? Po anglosaksonskom pravu jeste moguce jer uvek postoji visi interes a da je pravda generalno zadovoljena.

Righteous Clan

pre 13 godina

Ova trojica JESU profesionalci koji su radili svoj posao. I zato je tragično da se pravosuđe zadovolji njihovim glavama i da prećuti ko je njima naređivao. Valjda je sad preče formiranje vlade s komunjarama, šta li.
(zmau, 19. jun 2012 16:48)

Najtragicnije je to sto je Naredbodavac otkriven.U presudi atentatorima iz 2005 je Milosevic oznacen kao naredbodavac .Zato i jeste uzas da je kad se sve znalo njima u Sudu trebalo 7 godina za ovo.

Zocky-D

pre 13 godina

Vuce,Bog i pravda su uvek na tvojoj strani bili,pa evo i ovo dozive!
Super! Samo i drugi zlocinci da budu prozesuirani,konacno!
P.S. nema li slucajno i ovde Apelacioni mogucnost da mesetari?
Ne dao Bog!

MarijaS

pre 13 godina

@Interesantno, 19. jun 2012 16:55
Radonjic se dovodi u vezu sa ubistvom Curuvije, informisite se malo pre nego sto ovako nesto nekorektno prokomentarisete. Jeste se Vuk Draskovic, dobrim delom, sam izborio za pravdu, ali ne mozemo da ocekujemo od njega da pokrene bas sve sporove, zato svoju opravdanu teznju da se ubistva Dade i Pantica konacno rasvetle uputite na pravu adresu, a ne na Vukovu.

android

pre 13 godina

Konacno da se rasvetli istina za ovog coveka koga bog cuva i koji je svasta izdrzao i borio se za kralja i demokratiju u srbiji ali nikada nije u potpunosti shvacen. Jedino mu zameram sto je rekao da treba da udjemo u nato sve ostalo je na mestu i da da postanemo kraljevina srbija!

vodenicar

pre 13 godina

Bravo Vuce sam si pobedio i udbu,slobu,legiju, a i ove protivnike koji su na vlasti i posle 2000.Svima je jedno zajednicko bilo samo da uniste Vika i SPO ali-ali neide to tako lako a zasto pa zato sto je pravda i ISTINA na tvojoj strani.Puna podrska i ovo je danas velika pobeda.

Gligor

pre 13 godina

Zato je Dacic koji ne da da se otvore dosijei sada glavni politicki igrac u drzavi. Vuce za nos cijelu Srbiju a zna se ko ga je rehabilitovao.

rikoset

pre 13 godina

Ko je god radio protiv Vuka iza njegovih ledja pravio hajku i prevaru zasnovanu na lazima i borbom za vlast dobio je kaznu.Puna podrska Vuku i samo nastavi sa ISTINOM i doslednom politikom jer ces dokazati i svakim danom dokazujes da su tvoji saborci 2000 napravili veliku gresku kada su posle atentata tebe izbacili iz politicke scene u Srbiji.Jer bez SPO Srbija nemoze krenuti napred.A i ovi DS sto su osnovali takozvani izvorni i kupili sreckovica kako bi po neznam koji put naudili SPO brzo im se vratilo kao bumerang.

Hajduk Stanko

pre 13 godina

@gile

To je i meni prvo zapalo za oko.Ubijaj ti za nas sad kasnije se smiri znas porodica i to bice ti olaksavajuca okolnost.Svedok saradnik klasika.Tesko da ce se ikad u ovoj zemlji ta sluzba demontirati.Profesionalci su to.

Bunk

pre 13 godina

Sta mislite da li ce se neko od ovih silnih novinarskih gromada po Srbiji setiti da pita Dacica ili Mrkonjica da li oni znaju nesto o ovome, ili mozda njihova draga Mirjana Markovic, za koju se osnovano sumnja da je licno narucila ubistvo Curuvije.

Genije

pre 13 godina

Ali da su atentatori sve vreme suđenja na slobodi, a i da su na slobodi "do pravosnažnosti presude" to nema nigde. Zamislite npr. da Brejvik bude na slobodi do pravosnažnosti presude... Nešto mi se čini da će viša instanca vratiti suđenje na početak...

Gordana

pre 13 godina

Kad procitam ove komentare ,shvatim .iako se ponekad ponadam da ce nam biti bolje;da je Srbijom zavladala duhovna beda i da izlaza nema , ili da se uljuljkavamo kao do sada-i :"udri brigu na veselje".

aca

pre 13 godina

Kakve veze ima,Aleksandre(ili Sluzbo)imovinsko stanje sa pokusajem ubistva,udarila malo vrucina u glavu,je li,a tebra i zapamti i vezbaj:nominativ,genitiv,dativ,akuzativ,vokativ,instrumental i lokativ,nije tesko.

Interesantno

pre 13 godina

@(Саша, Пожаревац, 19. jun 2012 16:14)

Iasto kao sto se Draskovic mirne savesti sastajao sa milosevicem dok je narod trazio promene.
Kako se setio drugos saradnika Milosevica Curuvije,a nije Dade i Pantica?
Oni nikad nisu bili saradnici.Dakle samo prijatelji porodice Milosevic ce biti odgonetnuti atentatori,a obicni ljudi i obicni novinari nece nikad biti predmet sudskog procesa.

Maljevic Peter

pre 13 godina

Tragedija je da ce 90% ljudi u Srbiji kad cuju ovo pomisliti "evo opet ovaj Draskovic davi sa nekim Budvama i Ibarskim magistralama".....Nije Srbin odmakao dalje od onog citata iz Balkanskog Spijuna " kad je policija pratila postenog coveka"...

Prelepi

pre 13 godina

Na stranu loseg sudskog postupka,kasnjenja,odlaganja itd. Moram priznati da mi je cela ova prica vec dojadila,ponekad mi se cini da je jedini razlog sto ovaj covek politicki postoji taj atentat.
Sta bi tek bilo da je ubijen u istom,imali bi dva Djindjica,dvojcu "vizionara".
Uzdravlje.

Sid was innocent

pre 13 godina

Konacno je u Srbiji ostvarena pravda! Uistinu, nakon 12 godina, ali smo docekali da se osudi ovaj sramni postupak Drzavne bezbdnosti!

(Vlast)a

pre 13 godina

U nasoj zemlji ova prica lici na onu o deset malih crnaca:jednog smo osudili,ostalo ih devet...I tih devet su rasporedjeni medju ubicama,naredbodavcima,zrtvama..Nase sanse da se ocistimo od saradnika,izvrsilaca,naredbodavaca,pomagaca,jataka...su jako male,ali moramo od necega poceti.

Spiridon

pre 13 godina

i mi se sada nalazimo u bizarnoj situaciji da formiranje vlade zavisi od ivice dacica, coveka koji je i tada bio u samom vrhu te zlocinacke organizacije zvane socijalisticka partija srbije sa ubicom, slobodanom milosevicem na celu. zato je i proces protiv marka milosevica obustavljen ili kako je to bilo formulisano "zastareo je" a i mirjana markovic verovatno umire od smeha tamo negde u moskvi posmatrajuci ovu spansku sapunicu zvanu srpska politicka scena.
osecam se prodano jer je ds 2008. usao u koaliciju sa sps-om i omogucio dacicu da danas javno izjavi da ne vidi sta je to 5. oktobar uopste dobro doneo. pa evo gospodine dacicu, ubice sa kojima ste saradjivali ce sedeti po zatvorima.

Aleksandar

pre 13 godina

Za Marija Simonović:

U pravu ste, ali je malo kasno za to iz prostog razloga što su službe bezbednosti imale vremena da to srede i da "stilski" doteraju dosijea.

Gile

pre 13 godina

Interesantno kako ste preskocili jedan ocigledno nebitan doe po vama a to je "Sudija Tatjana Sretenović, prilikom čitanja presude, izjavila je da je sudsko veće jednoglasno donelo odluku i da je u obzir uzelo olakšavajuće okolnosti, poput toga da trojica okrivljenih "ranije nisu osuđivani i da su porodični ljudi"."

Joey Ramone

pre 13 godina

Ovo je toliko dugo trajalo, da covek ne moze ni da poveruje da je moguce! Srpsko pravosudje je konacno donelo nezavisnu, pravu odluku!

Aca Car

pre 13 godina

Ovde nedostaje motiv. Ja da sam bio Milosevic sam bi platio da cuvaju Vuka jer sa takvom opozicijom kao sto je Vuk nikad sa vlasti sisao nebi.

Be-ge

pre 13 godina

Ovako ce biti osudjeni svi Udbasi i saradnici Udbe po Srbiji vrlo uskoro, sa pocetkom od 45-e godine kada su Udbasi upali u Srbiju, zatim likvidacijama preko 80000 neduznih gradjana Srbije metkom u potiljak u periodu od 45-48 godine, pljacki i otimanja imovine gradjana Srbije , pa preko 90-ih godina , likvidacija, pljacki stare devizne stednje, para pranja preko Kiparskih banaka , i tako dalje da ne nabrajam vise.
Prosto doci ce dan na naplatu vrlo uskoro Udbasima i saradnicima Udbe za sve sto su radili po Srbiji sa pocetkom od 45-e godine, masovnih likvidacija gradjana, pljacki, likvidacija politickih neistomisljenika itd.
Jednom dodje polaganje racuna na zalost.

Joey Ramone

pre 13 godina

Ovo je toliko dugo trajalo, da covek ne moze ni da poveruje da je moguce! Srpsko pravosudje je konacno donelo nezavisnu, pravu odluku!

Darko

pre 13 godina

Zar je ovoliko vremena trebalo srpskom pravosuđu da donese presudu komandantima organizovanog državnog terorizma? Bivši šef tajne policije Beograda je organizovao praćenje lidera opozicije sa jasnom namerom da obezbedi svu logistiku neuspešnim likvidatorima iz Jedinice za ubijanje. Organizatori praćenja Vuka Draškovića su bili svi do jednog pripadnici Državne bezbednosti. Teroristi poslati od strane Državne bezbednosti u Budvu sa ciljem da ubiju Vuka Draškovića svi do jednog su bili pripadnici Državne bezbednosti Srbije. Svi dokazi o atentatu na Vuka nesumnjivo ukazuju na Miloševićevu tajnu policiju!

spor

pre 13 godina

Gdje su sad radikali da kažu dosta sa otezanjem.Ovo treba da se završi kao što je Vuk tražio da Šešelja puste na slobodu do presude ? Vjerovatno će opet da komentarišu: ma to on pucao na sebe

Samo nam lopovluk ide od ruke

pre 13 godina

“Na Draškovića je 15. juna 2000. godine oko 23.30 sati ispaljeno osam metaka iz pištolja sa prigušivačem, od kojih su ga dva okrznula sa leve i desne strane glave i on je sa lakšim povredama preživeo atentat.”

“izvršiocima atentata, pripadnicima Jedinice za specijalne operacije?"

Kakva drzava takva i jedinica za specijalne operacije, takvi politicari, takvo pravosudje, takvo skolstvo, takva vojska, takvi trgovci, takvi lekari. takvi.... !

Vlatko

pre 13 godina

Dovoljno je procitati par komentara, da se vidi koliko smo moralno nisko pali, danas su donesene presude Milosevicevim drzavnim ubicama za pokusaj ubistva tadasnjeg njegovog najveceg politickog protivnika, a u komentarima se pokusava izvrnuti to sta se desilo i max se spinuje sa nekom navodnom Draskovicevom nikad dokazanom "pljackom" stanova po Beogradu.
Gospodo draga uopste nije bitno kako je ime tome nad kim je pokusano ubistvo, nego je najbitnije i najvaznije sto je sve dokazano i sto su ti koji su to sve organizovali dobili zasluzene zatvorske kazne.
Zakljucak od ovog sta se danas desilo bi glasio...mozda ima i nade za Srbiju i sve nas, samo da napokon pravi ljudi preuzmu uzde vlasti u ovoj moralno i ekonomski ubogaljenoj zemlji!

Vladimir Beba

pre 13 godina

Napokon! Nadam se da ce ta ista sluzba i taj isti Radonjic biti osudjeni i za ubistvo Curuvije!Pravda je spora ali ipak dostizna!

Nik

pre 13 godina

Za Mariju Simonović@ Svaka čast na vašem komentaru,samo se bojim da danas malo ljudi prepoznaje ideje Vuka Draškovića.Zato smo nastavili po staroj komunističkoj ideologiji koja je zaslužna za ovakvo mračno stanje u Srbiji.
(Kraljevčanin, 19. jun 2012 15:53)

A KOJE su to IDEJE?!?!?! Iznesite mi makar JEDNU(a koja ne podrazumeva poltronizam niti struganje blata sa djonova velikih)???
Samo bre demagogisete i mlatite 'praznu slamu'... Cuj ideje Vuka Draskovica, kameleona koji se za 20+ god 'preokrenuo' bar 10 puta(a sto govori o njegovoj doslednosti i 'viziji')! Tuga...

P.s. Znas li ti uopste sta je komunizam(i daj mi makar jedan primer zaostavstine istog kod nas?!) - ozbiljan sam! A ne samo da ponavljate prazne price i spinujete svaki put kada vam se ukaze prilika...

Саша, Пожаревац

pre 13 godina

Да. Сем целокупне припреме убиства госп. Драшковића, господа Радоњић, Ромић и Баста ништа више од тога нису учинили. Све информације су сервирали убицама и отишли својим породицама мирне савести, јер они нису директни извршитељи. Они су како пише у образложењу "породични људи и никад пре нису осуђивани" и наравно само су радили свој посао. Питам се како су и могли да буду осуђивани кад су били део злочиначке организације која је била под директном командом тадашњег режима. Још једна велика срамота нашег правосуђа...

Righteous Clan

pre 13 godina

"Sudjenje je trajalo dugo zbog količine dokaza.Olaksavajuce okolnosti su da su porodicni ljudi koji nikad nisu bili kažnjavani i da ubistvo nije uspjelo." Pa valjda sudjenje treba da traje kraće kad ima više dokaza i kad ih je nekoliko iz te službe već osudjeno za isti zločin sa kojima su isti saradjivali ??? Drugo: Naravno da nisu bili kažnjavani kad su bili agenti policije.Da nije sud očekivao da sami sebe kažnjavaju ??? Treće:nisu ga oni spasili pa nije ubijen ??? Četvrto : Porodični ljudi-bez komentara ! Naravno ovo će na žalbu pa na Vrhovni Sud i tako u nedogled

Bez kralja ne valja ;)

pre 13 godina

Hvala ti Vuce sto si izdrzao sve ove godine boreci se s vetrenjacama. Pobeda je tvoja Vuce, zato su te se uvek bojali. Danas pijem za propast Udbe! Zivela Kraljevina Srbija! ;)

NenadT

pre 13 godina

Aleksandre, ti si za žaljenje ili za lečenje. Bacaš kamenje na žrtve. Nije ti lako kad moraš da živis sa takvim poimanjem morala. Gospodin Drašković je oličenje čoveka koji nosi svoj krst i svesno podnosi žrtvu zarad ciljeva koji njegovoj državi i nacionu donose prosperitet. Velika mi je čast što sam imao priliku da ga upoznam. Biti neshvacen, proganjan, premlaćivanja, ubijan i satanizovan je strašna cena koju Vuk svesno plaća. Moje najiskrenije divljenje.

zmau

pre 13 godina

Ova trojica JESU profesionalci koji su radili svoj posao. I zato je tragično da se pravosuđe zadovolji njihovim glavama i da prećuti ko je njima naređivao. Valjda je sad preče formiranje vlade s komunjarama, šta li.

kurrizi

pre 13 godina

Ocekujerm da ove zzlikovce sud osudi na dozhivotnu robiju, jer bog zna koliko nji oni su ubijali do tada, a odbrana shto trazhi da se oni oslobode neka se stide shta oni brane. Ne radi se ovde da se ovde sudi samo srpskim kriminalcima, nego kriminalcima ludskog roda tamo gde i ja pripadam.

Kraljevčanin

pre 13 godina

Za Mariju Simonović@ Svaka čast na vašem komentaru,samo se bojim da danas malo ljudi prepoznaje ideje Vuka Draškovića.Zato smo nastavili po staroj komunističkoj ideologiji koja je zaslužna za ovakvo mračno stanje u Srbiji.

Sitna riba

pre 13 godina

A sta je sa malim Slobom. On kao nista nije znao o tome. Sada je ministar policije sa namerom da bude premijer i da nam kroji buducnost?!

Jelena

pre 13 godina

Sada posto je dokazano, da su gradjane srbije ubijali policajci po naredbi drzavnog vrha,po komandnoj odgovornosti moraju se procesuirati svi generali policije koji su bili na celu policije,kao i clanovi vlade Srbije i drugih drzavnih insitutcija koji su sudelovali u donosenju odluke da se ubije Vuk Draskovic,Ivana Stambolic,Slavko Curuvija,Zoran Djindjic,general policije Bosko Buha...Takodje,procesuirati sve tuzioce i sudije koje su godinama sprecavali istragu i presude za ubistva gradjana Srbije ,kao i sprecavali istrage o naoruzavanje kriminalnih klanova koji su sudelovali u politickim likvidacijama nezabelezenim u modernoj Evropi.Politicka zastita ulaskom u vladu Srbije,vise ne moze biti zastita od krivicne odgovornosti za politicka ubistva.

Aleksandar

pre 13 godina

A zašto se malo ne bi preispitala imovina bračnog para drašković i njihove kompentencije za članstvo u stručnim upravnim odborima, kao i da se ispitaju potkrovlja iz druge polovine 90-tih, zar se ne sećamo svi spasoja krunića, mislim da sve treba da se ispita.

Marija Simonovic

pre 13 godina

Sve dok se ne otvore tajni dosijei i dok se ne sprovede lustracija takvi kao sto je Radonjic ce biti "profesionalci koji rade svoj posao", a ne ono sto zaista jesu: ubice koje su ubijale politicke protivnike jednog diktatora i zlocinca. Kada na pravdu ovako dugo ceka jedan ugledan srpski knjizevnik, "kriv" samo zato sto se borio da njegova domovina izadje iz komunistickog beznadja, kakvu pravdu onda da ocekuju drugi gradjani Srbije?

Caliope

pre 13 godina

Bravo za nase efikasno sudstvo. Kada bi vlast htela da poslusa SPO oko otvaranja tajnih dosijea, ovaj i slicni zlocini bi odavno bili reseni.

Filip

pre 13 godina

Ovo sudjenje je tragicno i verno oslikava stanje u Srbiji. Zrtva prvo sama mora da dokazuje da je zrtva i da otkriva pocinioce, a onda se citav drzavni aparat organizuje da obesmisli i do beskonacnosti rastegne citav proces kako bi zastitili i spasili dokazane kriminalce koji za taj aparat rade. Nije li taj isti Radonjic, po nedavnim informacijama, na dan ubistva Curuvije rukovodio njegovim pracenjem iz centra JUL? Nije li isto tako i sa tajkunima, koje su takodje stvorile tajne sluzbe? Svi znamo sta rade a niko ih ne dira. Ministri, direktori, razni sluzbenici koji vrse teska krivicna dela su zasticeni a Srbija propada i nestaje. Primer stradanja Vuka Draskovica i SPO, koji se jedini u Srbiji glasno i beskompromisno zalazu za otvaranje tajnih dosijea i demontazu tajnih zlocinackih sluzbi ciji smo taoci vec decenijama, treba da bude okidac ponovnom masovnom budjenju gradjanske Srbije. Ja ne shvatam sta se dogadja sa ovim narodom kada prihvata da cuteci trpi sopstvenu propast, zmuri nad nepravdom i nesrecu proglasava za jedinu srecu.

mirjana

pre 13 godina

Svako ko je umesan u pomaganju,izvrsenju ili sugerisanju, za necije emaknuce,treba da bude osudjen.Tragedija je celog naseg stanovnistva,da tom coveku nisu dali da povede narod u bolji zivot.Danas se svi kite Njegovi recenicama,ali kasne 20god.Volim sve dobre ljude.

Dragan

pre 13 godina

Ovo je teska bruka i sramota, kao zidanje tvrdjave na Bojani, nikako da se zavrsi.
Definitivno sa ovakvim parvosudjem nemamo sta traziti u EU, ili cemo ga stvrano reformisati po ugledu na druge zemlje EU i preporukama Brisela ili nemam sta traziti tamo gde navodno hoce svi da idu, a to je EU.

Filip

pre 13 godina

Ovo sudjenje je tragicno i verno oslikava stanje u Srbiji. Zrtva prvo sama mora da dokazuje da je zrtva i da otkriva pocinioce, a onda se citav drzavni aparat organizuje da obesmisli i do beskonacnosti rastegne citav proces kako bi zastitili i spasili dokazane kriminalce koji za taj aparat rade. Nije li taj isti Radonjic, po nedavnim informacijama, na dan ubistva Curuvije rukovodio njegovim pracenjem iz centra JUL? Nije li isto tako i sa tajkunima, koje su takodje stvorile tajne sluzbe? Svi znamo sta rade a niko ih ne dira. Ministri, direktori, razni sluzbenici koji vrse teska krivicna dela su zasticeni a Srbija propada i nestaje. Primer stradanja Vuka Draskovica i SPO, koji se jedini u Srbiji glasno i beskompromisno zalazu za otvaranje tajnih dosijea i demontazu tajnih zlocinackih sluzbi ciji smo taoci vec decenijama, treba da bude okidac ponovnom masovnom budjenju gradjanske Srbije. Ja ne shvatam sta se dogadja sa ovim narodom kada prihvata da cuteci trpi sopstvenu propast, zmuri nad nepravdom i nesrecu proglasava za jedinu srecu.

Caliope

pre 13 godina

Bravo za nase efikasno sudstvo. Kada bi vlast htela da poslusa SPO oko otvaranja tajnih dosijea, ovaj i slicni zlocini bi odavno bili reseni.

Marija Simonovic

pre 13 godina

Sve dok se ne otvore tajni dosijei i dok se ne sprovede lustracija takvi kao sto je Radonjic ce biti "profesionalci koji rade svoj posao", a ne ono sto zaista jesu: ubice koje su ubijale politicke protivnike jednog diktatora i zlocinca. Kada na pravdu ovako dugo ceka jedan ugledan srpski knjizevnik, "kriv" samo zato sto se borio da njegova domovina izadje iz komunistickog beznadja, kakvu pravdu onda da ocekuju drugi gradjani Srbije?

mirjana

pre 13 godina

Svako ko je umesan u pomaganju,izvrsenju ili sugerisanju, za necije emaknuce,treba da bude osudjen.Tragedija je celog naseg stanovnistva,da tom coveku nisu dali da povede narod u bolji zivot.Danas se svi kite Njegovi recenicama,ali kasne 20god.Volim sve dobre ljude.

Dragan

pre 13 godina

Ovo je teska bruka i sramota, kao zidanje tvrdjave na Bojani, nikako da se zavrsi.
Definitivno sa ovakvim parvosudjem nemamo sta traziti u EU, ili cemo ga stvrano reformisati po ugledu na druge zemlje EU i preporukama Brisela ili nemam sta traziti tamo gde navodno hoce svi da idu, a to je EU.

Sitna riba

pre 13 godina

A sta je sa malim Slobom. On kao nista nije znao o tome. Sada je ministar policije sa namerom da bude premijer i da nam kroji buducnost?!

Spiridon

pre 13 godina

i mi se sada nalazimo u bizarnoj situaciji da formiranje vlade zavisi od ivice dacica, coveka koji je i tada bio u samom vrhu te zlocinacke organizacije zvane socijalisticka partija srbije sa ubicom, slobodanom milosevicem na celu. zato je i proces protiv marka milosevica obustavljen ili kako je to bilo formulisano "zastareo je" a i mirjana markovic verovatno umire od smeha tamo negde u moskvi posmatrajuci ovu spansku sapunicu zvanu srpska politicka scena.
osecam se prodano jer je ds 2008. usao u koaliciju sa sps-om i omogucio dacicu da danas javno izjavi da ne vidi sta je to 5. oktobar uopste dobro doneo. pa evo gospodine dacicu, ubice sa kojima ste saradjivali ce sedeti po zatvorima.

Jelena

pre 13 godina

Sada posto je dokazano, da su gradjane srbije ubijali policajci po naredbi drzavnog vrha,po komandnoj odgovornosti moraju se procesuirati svi generali policije koji su bili na celu policije,kao i clanovi vlade Srbije i drugih drzavnih insitutcija koji su sudelovali u donosenju odluke da se ubije Vuk Draskovic,Ivana Stambolic,Slavko Curuvija,Zoran Djindjic,general policije Bosko Buha...Takodje,procesuirati sve tuzioce i sudije koje su godinama sprecavali istragu i presude za ubistva gradjana Srbije ,kao i sprecavali istrage o naoruzavanje kriminalnih klanova koji su sudelovali u politickim likvidacijama nezabelezenim u modernoj Evropi.Politicka zastita ulaskom u vladu Srbije,vise ne moze biti zastita od krivicne odgovornosti za politicka ubistva.

Samo nam lopovluk ide od ruke

pre 13 godina

“Na Draškovića je 15. juna 2000. godine oko 23.30 sati ispaljeno osam metaka iz pištolja sa prigušivačem, od kojih su ga dva okrznula sa leve i desne strane glave i on je sa lakšim povredama preživeo atentat.”

“izvršiocima atentata, pripadnicima Jedinice za specijalne operacije?"

Kakva drzava takva i jedinica za specijalne operacije, takvi politicari, takvo pravosudje, takvo skolstvo, takva vojska, takvi trgovci, takvi lekari. takvi.... !

Bunk

pre 13 godina

Sta mislite da li ce se neko od ovih silnih novinarskih gromada po Srbiji setiti da pita Dacica ili Mrkonjica da li oni znaju nesto o ovome, ili mozda njihova draga Mirjana Markovic, za koju se osnovano sumnja da je licno narucila ubistvo Curuvije.

Bez kralja ne valja ;)

pre 13 godina

Hvala ti Vuce sto si izdrzao sve ove godine boreci se s vetrenjacama. Pobeda je tvoja Vuce, zato su te se uvek bojali. Danas pijem za propast Udbe! Zivela Kraljevina Srbija! ;)

Gligor

pre 13 godina

Zato je Dacic koji ne da da se otvore dosijei sada glavni politicki igrac u drzavi. Vuce za nos cijelu Srbiju a zna se ko ga je rehabilitovao.

Maljevic Peter

pre 13 godina

Tragedija je da ce 90% ljudi u Srbiji kad cuju ovo pomisliti "evo opet ovaj Draskovic davi sa nekim Budvama i Ibarskim magistralama".....Nije Srbin odmakao dalje od onog citata iz Balkanskog Spijuna " kad je policija pratila postenog coveka"...

Aleksandar

pre 13 godina

A zašto se malo ne bi preispitala imovina bračnog para drašković i njihove kompentencije za članstvo u stručnim upravnim odborima, kao i da se ispitaju potkrovlja iz druge polovine 90-tih, zar se ne sećamo svi spasoja krunića, mislim da sve treba da se ispita.

Саша, Пожаревац

pre 13 godina

Да. Сем целокупне припреме убиства госп. Драшковића, господа Радоњић, Ромић и Баста ништа више од тога нису учинили. Све информације су сервирали убицама и отишли својим породицама мирне савести, јер они нису директни извршитељи. Они су како пише у образложењу "породични људи и никад пре нису осуђивани" и наравно само су радили свој посао. Питам се како су и могли да буду осуђивани кад су били део злочиначке организације која је била под директном командом тадашњег режима. Још једна велика срамота нашег правосуђа...

Vlatko

pre 13 godina

Dovoljno je procitati par komentara, da se vidi koliko smo moralno nisko pali, danas su donesene presude Milosevicevim drzavnim ubicama za pokusaj ubistva tadasnjeg njegovog najveceg politickog protivnika, a u komentarima se pokusava izvrnuti to sta se desilo i max se spinuje sa nekom navodnom Draskovicevom nikad dokazanom "pljackom" stanova po Beogradu.
Gospodo draga uopste nije bitno kako je ime tome nad kim je pokusano ubistvo, nego je najbitnije i najvaznije sto je sve dokazano i sto su ti koji su to sve organizovali dobili zasluzene zatvorske kazne.
Zakljucak od ovog sta se danas desilo bi glasio...mozda ima i nade za Srbiju i sve nas, samo da napokon pravi ljudi preuzmu uzde vlasti u ovoj moralno i ekonomski ubogaljenoj zemlji!

Vladimir Beba

pre 13 godina

Napokon! Nadam se da ce ta ista sluzba i taj isti Radonjic biti osudjeni i za ubistvo Curuvije!Pravda je spora ali ipak dostizna!

Vladimir LDP

pre 13 godina

Za ovakve stvari, za ovakve ESKADRONE SMRTI (sto Draskovic kaze), u Americi se dobija par hiljada godina, tj. 20-30 uzastopnih dozivotnih, pa ako ga za jednu i pomiluju, ostaje jos npr. 29 dozivotnih, ako je bilo 30. A ovde u Srbiji dobiju 7-8 godina, pustice ih nakon 3-4 uz pomilovanje, ako i toliko. To je sprdnja sa pravdom i zrtvama. Kakve olaksavajuce okolnosti za brutalne LIKVIDACIJE, to nisu ubistva nego likvidacije, eskadroni smrti, sto je trista puta gore i teze. Kakva crna porodica, to treba da mu je otezavajuca okolnost, sto umesto da su bili u zatvoru za svoja zlodela, oni su uzivali na slobodi i zasnivali porodice. To je sramota. Ovo je najveci poraz srpskog pravosudja, jer osim same presude da su KRIVI, sve je naopako, kazna ja smesna, kakvo ubistvo u pokusaju, nekoliko ljudi je stradalo u tom njihovom "pokusaju", ALO BRE! Ako zbog necega necemo moci u EU, onda je to srpsko pravosudje. I ovom presudom se pokazuje da nam je uz ekonomiju, pravosudje UBEDLJIVO NAJSLABIJI DEO SISTEMA, em sto ljudi nemaju za leba, em nema ni elementarne pravde za LIKVIDACIJE. Alo bre, ubio si coveka, budi srecan sto ne dobijes smrtnu kaznu, sve ispod dozivotne za ubistvo koje nije bilo u samoodbrani ili prinudi je TESKA NEPRADVA. Oduzeo si nekome zivot, i ti zasluzujes da zavrsis svoj. Ali posto smo civilizovani pa ne ubijamo, onda ces da budes zatvoren do kraja zivota. Tako to ide. Ja sam licno za smrtnu kaznu, al' sta je tu je.

NenadT

pre 13 godina

Aleksandre, ti si za žaljenje ili za lečenje. Bacaš kamenje na žrtve. Nije ti lako kad moraš da živis sa takvim poimanjem morala. Gospodin Drašković je oličenje čoveka koji nosi svoj krst i svesno podnosi žrtvu zarad ciljeva koji njegovoj državi i nacionu donose prosperitet. Velika mi je čast što sam imao priliku da ga upoznam. Biti neshvacen, proganjan, premlaćivanja, ubijan i satanizovan je strašna cena koju Vuk svesno plaća. Moje najiskrenije divljenje.

Darko

pre 13 godina

Zar je ovoliko vremena trebalo srpskom pravosuđu da donese presudu komandantima organizovanog državnog terorizma? Bivši šef tajne policije Beograda je organizovao praćenje lidera opozicije sa jasnom namerom da obezbedi svu logistiku neuspešnim likvidatorima iz Jedinice za ubijanje. Organizatori praćenja Vuka Draškovića su bili svi do jednog pripadnici Državne bezbednosti. Teroristi poslati od strane Državne bezbednosti u Budvu sa ciljem da ubiju Vuka Draškovića svi do jednog su bili pripadnici Državne bezbednosti Srbije. Svi dokazi o atentatu na Vuka nesumnjivo ukazuju na Miloševićevu tajnu policiju!

Genije

pre 13 godina

Ali da su atentatori sve vreme suđenja na slobodi, a i da su na slobodi "do pravosnažnosti presude" to nema nigde. Zamislite npr. da Brejvik bude na slobodi do pravosnažnosti presude... Nešto mi se čini da će viša instanca vratiti suđenje na početak...

Sid was innocent

pre 13 godina

Konacno je u Srbiji ostvarena pravda! Uistinu, nakon 12 godina, ali smo docekali da se osudi ovaj sramni postupak Drzavne bezbdnosti!

Kraljevčanin

pre 13 godina

Za Mariju Simonović@ Svaka čast na vašem komentaru,samo se bojim da danas malo ljudi prepoznaje ideje Vuka Draškovića.Zato smo nastavili po staroj komunističkoj ideologiji koja je zaslužna za ovakvo mračno stanje u Srbiji.

kurrizi

pre 13 godina

Ocekujerm da ove zzlikovce sud osudi na dozhivotnu robiju, jer bog zna koliko nji oni su ubijali do tada, a odbrana shto trazhi da se oni oslobode neka se stide shta oni brane. Ne radi se ovde da se ovde sudi samo srpskim kriminalcima, nego kriminalcima ludskog roda tamo gde i ja pripadam.

vodenicar

pre 13 godina

Bravo Vuce sam si pobedio i udbu,slobu,legiju, a i ove protivnike koji su na vlasti i posle 2000.Svima je jedno zajednicko bilo samo da uniste Vika i SPO ali-ali neide to tako lako a zasto pa zato sto je pravda i ISTINA na tvojoj strani.Puna podrska i ovo je danas velika pobeda.

Alexa

pre 13 godina

Uvek mi je drago kada neki tetovirani siledžija ode u zatvor! Što manje takvih sivonja na slobodi, više mesta za nas normalne! I da ne zaboravim: Vuk je zaslužio pravdu posle svih ovih godina!

Righteous Clan

pre 13 godina

"Sudjenje je trajalo dugo zbog količine dokaza.Olaksavajuce okolnosti su da su porodicni ljudi koji nikad nisu bili kažnjavani i da ubistvo nije uspjelo." Pa valjda sudjenje treba da traje kraće kad ima više dokaza i kad ih je nekoliko iz te službe već osudjeno za isti zločin sa kojima su isti saradjivali ??? Drugo: Naravno da nisu bili kažnjavani kad su bili agenti policije.Da nije sud očekivao da sami sebe kažnjavaju ??? Treće:nisu ga oni spasili pa nije ubijen ??? Četvrto : Porodični ljudi-bez komentara ! Naravno ovo će na žalbu pa na Vrhovni Sud i tako u nedogled

Be-ge

pre 13 godina

Ovako ce biti osudjeni svi Udbasi i saradnici Udbe po Srbiji vrlo uskoro, sa pocetkom od 45-e godine kada su Udbasi upali u Srbiju, zatim likvidacijama preko 80000 neduznih gradjana Srbije metkom u potiljak u periodu od 45-48 godine, pljacki i otimanja imovine gradjana Srbije , pa preko 90-ih godina , likvidacija, pljacki stare devizne stednje, para pranja preko Kiparskih banaka , i tako dalje da ne nabrajam vise.
Prosto doci ce dan na naplatu vrlo uskoro Udbasima i saradnicima Udbe za sve sto su radili po Srbiji sa pocetkom od 45-e godine, masovnih likvidacija gradjana, pljacki, likvidacija politickih neistomisljenika itd.
Jednom dodje polaganje racuna na zalost.

Gile

pre 13 godina

Interesantno kako ste preskocili jedan ocigledno nebitan doe po vama a to je "Sudija Tatjana Sretenović, prilikom čitanja presude, izjavila je da je sudsko veće jednoglasno donelo odluku i da je u obzir uzelo olakšavajuće okolnosti, poput toga da trojica okrivljenih "ranije nisu osuđivani i da su porodični ljudi"."

rikoset

pre 13 godina

Ko je god radio protiv Vuka iza njegovih ledja pravio hajku i prevaru zasnovanu na lazima i borbom za vlast dobio je kaznu.Puna podrska Vuku i samo nastavi sa ISTINOM i doslednom politikom jer ces dokazati i svakim danom dokazujes da su tvoji saborci 2000 napravili veliku gresku kada su posle atentata tebe izbacili iz politicke scene u Srbiji.Jer bez SPO Srbija nemoze krenuti napred.A i ovi DS sto su osnovali takozvani izvorni i kupili sreckovica kako bi po neznam koji put naudili SPO brzo im se vratilo kao bumerang.

Hajduk Stanko

pre 13 godina

@gile

To je i meni prvo zapalo za oko.Ubijaj ti za nas sad kasnije se smiri znas porodica i to bice ti olaksavajuca okolnost.Svedok saradnik klasika.Tesko da ce se ikad u ovoj zemlji ta sluzba demontirati.Profesionalci su to.

Branko

pre 13 godina

Malo, izvukli su se i ovi, svakome je trebalo dati duplo više. Radi se o tome da u sistemu DB i paradržavnom sistemu bezbednosti zemlje nisu izvršene nikakve ili su izvršene samo kozmetičke promene. Za 90% zaposlenih u tim organima su Zoran Đinđić i Vuk Drašković još uvek državni neprijatelji br. 1 i 2.

bezimena

pre 13 godina

Napokon jedan plus za pravosudje!
(Zo, 19. jun 2012 19:42)

Posle ovoooliko godina doneti nepravosnažnu presudu je BLAM za pravosudje i "državu"! Preblage kazne neću ni da komentarišem, one su ruganje žrtvi(ma) i pravdi!

Maljevic Peter

pre 13 godina

Covek je preziveo dva atentata koje je drzava organizovala pa zato ne vidim razloga da se tome podsmevate osim ako vi niste jedan iz policije pa vam cela ova fama ne ide u prilog. Princip iza koga Vuk Draskovic stoji vec 20 godina i koji nikad nije pogazio ima ih 2 : prvi je da postanemo "zapad" a drugi je "prihvati sve ono sto se nudi danas jer ce ponudjeno sutra biti gore".

Eto, to nikad nije pogazio ! I hvala mu.

spor

pre 13 godina

Gdje su sad radikali da kažu dosta sa otezanjem.Ovo treba da se završi kao što je Vuk tražio da Šešelja puste na slobodu do presude ? Vjerovatno će opet da komentarišu: ma to on pucao na sebe

Sumadinka

pre 13 godina

@Nik, 19. jun 2012 16:56
Vuka Draskovica su DOKAZANO vise puta pokusali da ubiju profesionalci DB-a iskljucivo zbog njegovog politickog delovanja, ali i na ovakvu temu nadje se neko da ga izvredja pa se jos usudi i da druge okrivi za "spinovanje"??? Razumem da se ne slazete sa komentarom o vladavini komunizma u Srbiji, ali ste vokabularom i nacinom razmisljanja, na nesrecu svih nas, sami sebe demantovali.

Joey Ramone

pre 13 godina

Ovo je toliko dugo trajalo, da covek ne moze ni da poveruje da je moguce! Srpsko pravosudje je konacno donelo nezavisnu, pravu odluku!

zmau

pre 13 godina

Ova trojica JESU profesionalci koji su radili svoj posao. I zato je tragično da se pravosuđe zadovolji njihovim glavama i da prećuti ko je njima naređivao. Valjda je sad preče formiranje vlade s komunjarama, šta li.

Righteous Clan

pre 13 godina

Ova trojica JESU profesionalci koji su radili svoj posao. I zato je tragično da se pravosuđe zadovolji njihovim glavama i da prećuti ko je njima naređivao. Valjda je sad preče formiranje vlade s komunjarama, šta li.
(zmau, 19. jun 2012 16:48)

Najtragicnije je to sto je Naredbodavac otkriven.U presudi atentatorima iz 2005 je Milosevic oznacen kao naredbodavac .Zato i jeste uzas da je kad se sve znalo njima u Sudu trebalo 7 godina za ovo.

Gordana

pre 13 godina

Kad procitam ove komentare ,shvatim .iako se ponekad ponadam da ce nam biti bolje;da je Srbijom zavladala duhovna beda i da izlaza nema , ili da se uljuljkavamo kao do sada-i :"udri brigu na veselje".

Zocky-D

pre 13 godina

Vuce,Bog i pravda su uvek na tvojoj strani bili,pa evo i ovo dozive!
Super! Samo i drugi zlocinci da budu prozesuirani,konacno!
P.S. nema li slucajno i ovde Apelacioni mogucnost da mesetari?
Ne dao Bog!

nwa

pre 13 godina

"Olaksavajuce okolnosti su da su porodicni ljudi koji nikad nisu bili kažnjavani i da ubistvo nije uspelo."
Dobro je rekao jedan clan SPO-a.Oni su izgleda osudjeni jer nisu uspjeli ??

(Vlast)a

pre 13 godina

U nasoj zemlji ova prica lici na onu o deset malih crnaca:jednog smo osudili,ostalo ih devet...I tih devet su rasporedjeni medju ubicama,naredbodavcima,zrtvama..Nase sanse da se ocistimo od saradnika,izvrsilaca,naredbodavaca,pomagaca,jataka...su jako male,ali moramo od necega poceti.

pjovan

pre 13 godina

Samo bih ilustrovao koliko ove smesne presude udaljavaju Srbiju od pocetka formiranja normalnog, gradjanskog drustva. Kada se delila Cehoslovacka, pao je dogovor, koji je, gle cuda, i ispostovan, da se prvo potpuno rasformiraju sve sluzbe bezbednosti - niko, ni jedan jedini zaposleni (da zaposleni, a ne obavestajac!) nije ostao, svi su pootpustani!! Taj veliki i hrabar potez omogucio je stvaranje dve slobodne drzave koje su danas, u svakom pogledu, uzor u EU!!! Mi jos nismo otvorili dosijea, a koliko dugo je dozvoljeno da jugoslovenski komunisti rade u sluzbama i nakon raspada SFRJ, kada ih budemo otvorili, necemo moci nista da procitamo, od onog crnila - sve ce to biti jedna velika drzavna tajna!!!

android

pre 13 godina

Konacno da se rasvetli istina za ovog coveka koga bog cuva i koji je svasta izdrzao i borio se za kralja i demokratiju u srbiji ali nikada nije u potpunosti shvacen. Jedino mu zameram sto je rekao da treba da udjemo u nato sve ostalo je na mestu i da da postanemo kraljevina srbija!

MarijaS

pre 13 godina

@Interesantno, 19. jun 2012 16:55
Radonjic se dovodi u vezu sa ubistvom Curuvije, informisite se malo pre nego sto ovako nesto nekorektno prokomentarisete. Jeste se Vuk Draskovic, dobrim delom, sam izborio za pravdu, ali ne mozemo da ocekujemo od njega da pokrene bas sve sporove, zato svoju opravdanu teznju da se ubistva Dade i Pantica konacno rasvetle uputite na pravu adresu, a ne na Vukovu.

Clan of Righteous

pre 13 godina

Iasto kao sto se Draskovic mirne savesti sastajao sa milosevicem dok je narod trazio promene.
Kako se setio drugos saradnika Milosevica Curuvije,a nije Dade i Pantica?
Oni nikad nisu bili saradnici.Dakle samo prijatelji porodice Milosevic ce biti odgonetnuti atentatori,a obicni ljudi i obicni novinari nece nikad biti predmet sudskog procesa.
(Interesantno, 19. jun 2012 16:55)

Nije se Vuk nikad sastajao sa Milosevicem za vrijeme demonstracija niti mu je bio prijatelj.Nesto si pomjesao.Druga stvar pa grehota je da kazes da nije spominjao Dadu i Pantica.Pominjao je stalno sve zrtve i proglasavaju ga dosadnim.

Nik

pre 13 godina

Za Mariju Simonović@ Svaka čast na vašem komentaru,samo se bojim da danas malo ljudi prepoznaje ideje Vuka Draškovića.Zato smo nastavili po staroj komunističkoj ideologiji koja je zaslužna za ovakvo mračno stanje u Srbiji.
(Kraljevčanin, 19. jun 2012 15:53)

A KOJE su to IDEJE?!?!?! Iznesite mi makar JEDNU(a koja ne podrazumeva poltronizam niti struganje blata sa djonova velikih)???
Samo bre demagogisete i mlatite 'praznu slamu'... Cuj ideje Vuka Draskovica, kameleona koji se za 20+ god 'preokrenuo' bar 10 puta(a sto govori o njegovoj doslednosti i 'viziji')! Tuga...

P.s. Znas li ti uopste sta je komunizam(i daj mi makar jedan primer zaostavstine istog kod nas?!) - ozbiljan sam! A ne samo da ponavljate prazne price i spinujete svaki put kada vam se ukaze prilika...

Aleksandar

pre 13 godina

Za Marija Simonović:

U pravu ste, ali je malo kasno za to iz prostog razloga što su službe bezbednosti imale vremena da to srede i da "stilski" doteraju dosijea.

Aca Car

pre 13 godina

Ovde nedostaje motiv. Ja da sam bio Milosevic sam bi platio da cuvaju Vuka jer sa takvom opozicijom kao sto je Vuk nikad sa vlasti sisao nebi.

aca

pre 13 godina

Kakve veze ima,Aleksandre(ili Sluzbo)imovinsko stanje sa pokusajem ubistva,udarila malo vrucina u glavu,je li,a tebra i zapamti i vezbaj:nominativ,genitiv,dativ,akuzativ,vokativ,instrumental i lokativ,nije tesko.

Gile

pre 13 godina

Sudija Tatjana Sretenović, prilikom čitanja presude, izjavila je da je sudsko veće jednoglasno donelo odluku i da je u obzir uzelo zakonom predviđene olakšavajuće okolnosti, poput toga da trojica okrivljenih "ranije nisu osuđivani i da su porodični ljudi", kao i da atentat nije uspeo" Auuu, gde ja živim. Samo je zaboravila da im se izvini što ih je osudila ali nema veze pošto će do izvršenja presude biti na slobodi a takcima je teško da pobegnu iz zemlje.

Joey Ramone

pre 13 godina

Ovo je toliko dugo trajalo, da covek ne moze ni da poveruje da je moguce! Srpsko pravosudje je konacno donelo nezavisnu, pravu odluku!

silja

pre 13 godina

Bas me raduje ova vest, ja sam bio totalno skeptican a i dalje sam skeptican kad je u pitanju drugostepeni sud. Cak su i ubicama Tatona smanjili kazne na pola.

Nikola Jovanovic

pre 13 godina

Narod koji je bio protiv Milosevica je ovih dana sokiran ponasanjem DS-a G17 i najavama da bi malo Sloba Dacic mogao da bude predsednik vlade. Sa druge strane istovremeno sa ovim desavanjima, vijuge zlocina koji su bezali od pravde punu deceniju danas sa zaprepascenjem komentarisu presudu kojom su osudjeni za sve ono u cemu su ucestvovali.

Piksi

pre 13 godina

Mnogo cudni desavanja u Srbiji,pa me i ovakva konstatacija suda i nije iznenadila,zbog ovakvog sudstva i jesmo u ovom stanju,gde su ovakvi drzavni cinovnici cinili zlocine u korist jednog rezima.

vlada-so

pre 13 godina

7-8 godina pa žalba to dođe 4-5,pa pritvor i dobro vladanje,evo njih za 2 godine na slobodi.Ovo sa porodicom je poruka njima da ćute i prihvate stvari kakve jesu.

Maljevic Peter

pre 13 godina

Jos malo pa ce dosijei da se otvore i onda ce ovako zli i plitki komentari da ostanu pecat istorije kako smo nekad bili zluradi i poltorni. Prvo ovaj se dole podsmeva komentaru o zlom komunizmu, trazi indikaciju sta je to komunizam protiv koga se Vuk bori. Drustvena svojina, korupcija u ekonomiji, sudu, strah od dousnika i tajnih sluzbi, lazljivi i tendenciozni mediji i njihova propaganda, i propaganda svih znacajnih medija i drustvenih ustanova protiv Zapada i zapadnog kapitalizma, igranje sa tradicijom i njeno slektivno postovanje (imace Boze Pravde himnu ali bez spominjanja Kralja, Kralj ce ziveti u Beogradu ali cemo biti Republika, Vlada nam se 2 meseca ne moze napraviti a u Grckoj za par dana....Drazu ne mogu da rehabilituju jer valjda Subnorovac mora da utvrdi da je 15 nadjenih koscica sa Drazinog tela, a Sudija koji treba da da pecat na rehabilitacoju je otisao u penziju a njegov zamenik se jos nije vratio sa godisnjeg odmora.E ovakve stvari nece biti moguce u Vukovoj Srbiji kao i ovo beskonacno drndanje od jednog do drugog suda....jos malo pa ce sudije reci Vuku izvini se atentatorima sto su pucali u tebe. A za ovo da se Vuk sastajao sa Slobom dok je narod demonstrirao, postoji intervju Djindjica iz 1997 u LA Times-u (objavljen na B92) gde priznaje da se sastajao sa Milosevicem i namerno razbio ondasnju Koaliciju Zajedno, tako da ni to ne stoji.

Prelepi

pre 13 godina

Na stranu loseg sudskog postupka,kasnjenja,odlaganja itd. Moram priznati da mi je cela ova prica vec dojadila,ponekad mi se cini da je jedini razlog sto ovaj covek politicki postoji taj atentat.
Sta bi tek bilo da je ubijen u istom,imali bi dva Djindjica,dvojcu "vizionara".
Uzdravlje.

Uros

pre 13 godina

Drzavna bezbednost - zlo. Bezbednjaci - sljam. Trebalo je dati Dani Draskovic da do temelja unisti tvorevinu koja je uzrok svega loseg u Srbiji nakon WW2. Zaista mislim da je DB uzrok svega sto se ikada lose desilo u ovoj zemlji. Iskreno se nadam da ce svi agenti DB goreti u paklu ako nesto takvo postoji.

Beograd

pre 13 godina

Zašto ne pitate tadašnjeg šefa policije Budve šta se stvarno desilo u vezi atentata i zašto je posle izjave i zapisnika isti taj šef policije prebačen u Boku....

petar

pre 13 godina

Male su to kazne, treba te celave i istetovirane gorile poslati da kopaju bar 25 god kukuruz, da barem neku korist od njih drustvo dobije

pravosudje bez pritiska

pre 13 godina

sada sam slusao zasto su ovi ljudi osudjeni...Romic i Basta zato sto su po nalogu svog predpostavljenog slikali kucu Draskovica i to predali svom sefu.Ne razumem sta je krivicno delo to sto pripadnik mupa izvrsava svoju profesionalnu obavezu.Naravno,protiv sam toga da se ljudi likvidiraju zbog politickog uverenja ali je jos gore da radnike policije zbog ovakvih stvari teramo u zatvor,prosto mi se namece pitanje sta bi bilo da su pomenuti operativci odbili taj naizgled bezazlen zadatak

Interesantno

pre 13 godina

@(Саша, Пожаревац, 19. jun 2012 16:14)

Iasto kao sto se Draskovic mirne savesti sastajao sa milosevicem dok je narod trazio promene.
Kako se setio drugos saradnika Milosevica Curuvije,a nije Dade i Pantica?
Oni nikad nisu bili saradnici.Dakle samo prijatelji porodice Milosevic ce biti odgonetnuti atentatori,a obicni ljudi i obicni novinari nece nikad biti predmet sudskog procesa.

matko

pre 13 godina

Pretpostavimo sledece: Glavni osudjeni prihvati kaznu, ponudi nagodbu, dobije status zasticenog svedoka i nestane negde u Kanadi ili nekim ostrvima. Da li je tako nesto moguce do pravosnaznosti presude? Po anglosaksonskom pravu jeste moguce jer uvek postoji visi interes a da je pravda generalno zadovoljena.

Nik

pre 13 godina

(Sumadinka, 19. jun 2012 18:44)

Gospodjo/dji-ce, u kom delu svog komentara sam ja dovodio u pitanje pokusaje ubistva V. Draskovica?!?!?! Moje jedino pitanje je bilo KOJI JE TO (imaginarni) neprijatelj protiv koga se on (godinama) bori??? Koji su to principi iza kojih doticni stoji(a koje nije pogazio makar jednom u poslednjih 20+ godina)? Koje su to drzavotvorne ideje g Draskovica, a da nisu zasnovane na poltronizmu i 'ciscenju'/lizanju cizama velikih(USA/Ger) sila? Ja o tome govorim... Jer doticno forsira jednu te istu pricu vec nekoliko godina(negde od 2007.), i ponavlja jedne te iste, izlizane fraze... On mnogo toga isprica, a u stvari nista ne kaze!!! To je problem...

Marija S.

pre 13 godina

@Svetlana, 19. jun 2012 22:29
Dokazana cinjenica je da je Slobodan Milosevic preko dela DB-a dva puta pokusao atentat na Vuka Draskovica pa je potpuno jasno da ga je "markirao" kao najveceg politickog neprijatelja, tako da sve te price o njihovom sastajanju, saradnji... "padaju u vodu". Uostalom, Zoran Djindjic je svojevremeno licno izjavio da se u sred protesta koalicije Zajedno sastajao sa Milosevicem, pa? Jedan od glavnih "epiteta" kojim je nekada Milosevic "cascavao" opoziciju bio je da je "razjedinjena" i nazalost bio je u pravu, jer su njeni lideri obicno "vukli" dijametralno suprotne poteze, sto je u tim teskim vremenima i bilo ocekivano, ali se nikako ne moze tumaciti losim namerama ma koga od njih. Licno oduvek postujem i Draskovica i Djindjica i veoma mi smeta sto jedan deo intelektualne javnosti Srbije i dandanas pokusava da Vuka, mimo svake logike, predstavi kao nekakvog Milosevicevog saradnika.

Svislajon :)

pre 13 godina

Zemlja u kojoj članovi obaveštajnih službi robijaju zato što su izvršavali naređenja je na samrti...

Ovde se sudi izvršiocima, koji su trenirani za to, a ne nalogodavcima...

О темпора, о морес...

gradjanka

pre 13 godina

A šta je sa onima koji su im rekli da to rade? Kada će oni da odgovaraju? Inače radujem se što su i ove ćorisali napokon, što reče ovde jedan - neka se sklone ove istetovirane glavonje kojima je mesto ne iza rešetaka vewć u nekoj psihoterapeutskoj sobi. Nerdirajte Vuka, vičite na Slobodana i Mirušu.

Clan of Righteous

pre 13 godina

@(Svetlana, 19. jun 2012 22:29)

Januara 2000 je osnovao DOS i proljece je proteklo u mitinzima,a reakcija režima je bila atentat u Budvi.Izbacili ga jesu.ali iz DOS-a koji je on osnovao,a zbog neslaganja u koliko kolona treba ići protiv Miloševića i to sve posle ovog atentata.Eto desilo mu se da pored milion puta ponavljanja imena zrtava rezima ne spomene neke ovaj put i odmah je nula od covijeka ?

Svetlana

pre 13 godina

@(Clan of Righteous, 19. jun 2012 19:15)
Sad u obracanju nije.Da se sastajao sa milosevicem i to tajno 2000 jeste.Djindjic nije ziv,ali Vesna Pesic jeste,pa ce ti potvrditi,zato su ga i naglavacke izbacili sa liste pokreta za promene.Doslovce je osvojio jedan mandat i to u saveznom parlamentu.

Righteous Clan

pre 13 godina

Da su ovu presudu (iako blagu) donijeli 2001,danas bi Zoran bio živ.U to vrijeme 2001 su neki dosovci i mediji govorili Vuk i Dana i SPO su dosadni i traže "leba preko pogače"...

simov

pre 13 godina

Ova presuda i otvaranje dosijea( ako se ikad desi) su samo prvi koraci ka jedinom pravom rijesenju,a to je demontaza komunisticke sluzbe i pravljenje prave,nove srpske koja ce raditi u interesu svih njenih gradjana.Za Kralja i otadzbinu !

GangofWolf

pre 13 godina

@(Nik, 19. jun 2012 21:16)

Vuk kao i SPO se zalaze za Evroatlanske integracije,rehabilitaciju nepravedno osudjenih u komunistickoj diktaturi,restituciju,borbu protiv bijele kuge,obnovu sela,uspostavljanje demokratske parlamentarne monarhije,pomirenje,a narocito sa saveznicima,nacionalno pomirenje cetnika i partizana,decentralizacija,Nestatusni dio Ahtisarijevog plana itd itd...

beara

pre 13 godina

Namjerno se zataskava cinjenica da je 2005 donijeta presuda atentatorima i Radomiru Markovicu i da je Milosevic oznacen kao nalogodavac.Znaci ovo je sve moglo biti gotovo iste te 2005,a da je bilo pravde odmah 2001.

Righteous Clan

pre 13 godina

Da su ovu presudu (iako blagu) donijeli 2001,danas bi Zoran bio živ.U to vrijeme 2001 su neki dosovci i mediji govorili Vuk i Dana i SPO su dosadni i traže "leba preko pogače"...I da nastavim dalje.
Donjeli bi oni i oslobadjajuci presudu ali se boje da ce se stim urozit polozaj nove vlade na celu sa premijerom drugom Ivicom.

Aleksandar

pre 13 godina

A zašto se malo ne bi preispitala imovina bračnog para drašković i njihove kompentencije za članstvo u stručnim upravnim odborima, kao i da se ispitaju potkrovlja iz druge polovine 90-tih, zar se ne sećamo svi spasoja krunića, mislim da sve treba da se ispita.

Prelepi

pre 13 godina

Na stranu loseg sudskog postupka,kasnjenja,odlaganja itd. Moram priznati da mi je cela ova prica vec dojadila,ponekad mi se cini da je jedini razlog sto ovaj covek politicki postoji taj atentat.
Sta bi tek bilo da je ubijen u istom,imali bi dva Djindjica,dvojcu "vizionara".
Uzdravlje.

Aca Car

pre 13 godina

Ovde nedostaje motiv. Ja da sam bio Milosevic sam bi platio da cuvaju Vuka jer sa takvom opozicijom kao sto je Vuk nikad sa vlasti sisao nebi.

pravosudje bez pritiska

pre 13 godina

sada sam slusao zasto su ovi ljudi osudjeni...Romic i Basta zato sto su po nalogu svog predpostavljenog slikali kucu Draskovica i to predali svom sefu.Ne razumem sta je krivicno delo to sto pripadnik mupa izvrsava svoju profesionalnu obavezu.Naravno,protiv sam toga da se ljudi likvidiraju zbog politickog uverenja ali je jos gore da radnike policije zbog ovakvih stvari teramo u zatvor,prosto mi se namece pitanje sta bi bilo da su pomenuti operativci odbili taj naizgled bezazlen zadatak

Marija Simonovic

pre 13 godina

Sve dok se ne otvore tajni dosijei i dok se ne sprovede lustracija takvi kao sto je Radonjic ce biti "profesionalci koji rade svoj posao", a ne ono sto zaista jesu: ubice koje su ubijale politicke protivnike jednog diktatora i zlocinca. Kada na pravdu ovako dugo ceka jedan ugledan srpski knjizevnik, "kriv" samo zato sto se borio da njegova domovina izadje iz komunistickog beznadja, kakvu pravdu onda da ocekuju drugi gradjani Srbije?

Nik

pre 13 godina

Za Mariju Simonović@ Svaka čast na vašem komentaru,samo se bojim da danas malo ljudi prepoznaje ideje Vuka Draškovića.Zato smo nastavili po staroj komunističkoj ideologiji koja je zaslužna za ovakvo mračno stanje u Srbiji.
(Kraljevčanin, 19. jun 2012 15:53)

A KOJE su to IDEJE?!?!?! Iznesite mi makar JEDNU(a koja ne podrazumeva poltronizam niti struganje blata sa djonova velikih)???
Samo bre demagogisete i mlatite 'praznu slamu'... Cuj ideje Vuka Draskovica, kameleona koji se za 20+ god 'preokrenuo' bar 10 puta(a sto govori o njegovoj doslednosti i 'viziji')! Tuga...

P.s. Znas li ti uopste sta je komunizam(i daj mi makar jedan primer zaostavstine istog kod nas?!) - ozbiljan sam! A ne samo da ponavljate prazne price i spinujete svaki put kada vam se ukaze prilika...

Nik

pre 13 godina

(Sumadinka, 19. jun 2012 18:44)

Gospodjo/dji-ce, u kom delu svog komentara sam ja dovodio u pitanje pokusaje ubistva V. Draskovica?!?!?! Moje jedino pitanje je bilo KOJI JE TO (imaginarni) neprijatelj protiv koga se on (godinama) bori??? Koji su to principi iza kojih doticni stoji(a koje nije pogazio makar jednom u poslednjih 20+ godina)? Koje su to drzavotvorne ideje g Draskovica, a da nisu zasnovane na poltronizmu i 'ciscenju'/lizanju cizama velikih(USA/Ger) sila? Ja o tome govorim... Jer doticno forsira jednu te istu pricu vec nekoliko godina(negde od 2007.), i ponavlja jedne te iste, izlizane fraze... On mnogo toga isprica, a u stvari nista ne kaze!!! To je problem...

mirjana

pre 13 godina

Svako ko je umesan u pomaganju,izvrsenju ili sugerisanju, za necije emaknuce,treba da bude osudjen.Tragedija je celog naseg stanovnistva,da tom coveku nisu dali da povede narod u bolji zivot.Danas se svi kite Njegovi recenicama,ali kasne 20god.Volim sve dobre ljude.

Caliope

pre 13 godina

Bravo za nase efikasno sudstvo. Kada bi vlast htela da poslusa SPO oko otvaranja tajnih dosijea, ovaj i slicni zlocini bi odavno bili reseni.

vodenicar

pre 13 godina

Bravo Vuce sam si pobedio i udbu,slobu,legiju, a i ove protivnike koji su na vlasti i posle 2000.Svima je jedno zajednicko bilo samo da uniste Vika i SPO ali-ali neide to tako lako a zasto pa zato sto je pravda i ISTINA na tvojoj strani.Puna podrska i ovo je danas velika pobeda.

android

pre 13 godina

Konacno da se rasvetli istina za ovog coveka koga bog cuva i koji je svasta izdrzao i borio se za kralja i demokratiju u srbiji ali nikada nije u potpunosti shvacen. Jedino mu zameram sto je rekao da treba da udjemo u nato sve ostalo je na mestu i da da postanemo kraljevina srbija!

Bez kralja ne valja ;)

pre 13 godina

Hvala ti Vuce sto si izdrzao sve ove godine boreci se s vetrenjacama. Pobeda je tvoja Vuce, zato su te se uvek bojali. Danas pijem za propast Udbe! Zivela Kraljevina Srbija! ;)

Filip

pre 13 godina

Ovo sudjenje je tragicno i verno oslikava stanje u Srbiji. Zrtva prvo sama mora da dokazuje da je zrtva i da otkriva pocinioce, a onda se citav drzavni aparat organizuje da obesmisli i do beskonacnosti rastegne citav proces kako bi zastitili i spasili dokazane kriminalce koji za taj aparat rade. Nije li taj isti Radonjic, po nedavnim informacijama, na dan ubistva Curuvije rukovodio njegovim pracenjem iz centra JUL? Nije li isto tako i sa tajkunima, koje su takodje stvorile tajne sluzbe? Svi znamo sta rade a niko ih ne dira. Ministri, direktori, razni sluzbenici koji vrse teska krivicna dela su zasticeni a Srbija propada i nestaje. Primer stradanja Vuka Draskovica i SPO, koji se jedini u Srbiji glasno i beskompromisno zalazu za otvaranje tajnih dosijea i demontazu tajnih zlocinackih sluzbi ciji smo taoci vec decenijama, treba da bude okidac ponovnom masovnom budjenju gradjanske Srbije. Ja ne shvatam sta se dogadja sa ovim narodom kada prihvata da cuteci trpi sopstvenu propast, zmuri nad nepravdom i nesrecu proglasava za jedinu srecu.

Kraljevčanin

pre 13 godina

Za Mariju Simonović@ Svaka čast na vašem komentaru,samo se bojim da danas malo ljudi prepoznaje ideje Vuka Draškovića.Zato smo nastavili po staroj komunističkoj ideologiji koja je zaslužna za ovakvo mračno stanje u Srbiji.

Svetlana

pre 13 godina

@(Clan of Righteous, 19. jun 2012 19:15)
Sad u obracanju nije.Da se sastajao sa milosevicem i to tajno 2000 jeste.Djindjic nije ziv,ali Vesna Pesic jeste,pa ce ti potvrditi,zato su ga i naglavacke izbacili sa liste pokreta za promene.Doslovce je osvojio jedan mandat i to u saveznom parlamentu.

Interesantno

pre 13 godina

@(Саша, Пожаревац, 19. jun 2012 16:14)

Iasto kao sto se Draskovic mirne savesti sastajao sa milosevicem dok je narod trazio promene.
Kako se setio drugos saradnika Milosevica Curuvije,a nije Dade i Pantica?
Oni nikad nisu bili saradnici.Dakle samo prijatelji porodice Milosevic ce biti odgonetnuti atentatori,a obicni ljudi i obicni novinari nece nikad biti predmet sudskog procesa.

NenadT

pre 13 godina

Aleksandre, ti si za žaljenje ili za lečenje. Bacaš kamenje na žrtve. Nije ti lako kad moraš da živis sa takvim poimanjem morala. Gospodin Drašković je oličenje čoveka koji nosi svoj krst i svesno podnosi žrtvu zarad ciljeva koji njegovoj državi i nacionu donose prosperitet. Velika mi je čast što sam imao priliku da ga upoznam. Biti neshvacen, proganjan, premlaćivanja, ubijan i satanizovan je strašna cena koju Vuk svesno plaća. Moje najiskrenije divljenje.

rikoset

pre 13 godina

Ko je god radio protiv Vuka iza njegovih ledja pravio hajku i prevaru zasnovanu na lazima i borbom za vlast dobio je kaznu.Puna podrska Vuku i samo nastavi sa ISTINOM i doslednom politikom jer ces dokazati i svakim danom dokazujes da su tvoji saborci 2000 napravili veliku gresku kada su posle atentata tebe izbacili iz politicke scene u Srbiji.Jer bez SPO Srbija nemoze krenuti napred.A i ovi DS sto su osnovali takozvani izvorni i kupili sreckovica kako bi po neznam koji put naudili SPO brzo im se vratilo kao bumerang.

Beograd

pre 13 godina

Zašto ne pitate tadašnjeg šefa policije Budve šta se stvarno desilo u vezi atentata i zašto je posle izjave i zapisnika isti taj šef policije prebačen u Boku....

Svislajon :)

pre 13 godina

Zemlja u kojoj članovi obaveštajnih službi robijaju zato što su izvršavali naređenja je na samrti...

Ovde se sudi izvršiocima, koji su trenirani za to, a ne nalogodavcima...

О темпора, о морес...

Dragan

pre 13 godina

Ovo je teska bruka i sramota, kao zidanje tvrdjave na Bojani, nikako da se zavrsi.
Definitivno sa ovakvim parvosudjem nemamo sta traziti u EU, ili cemo ga stvrano reformisati po ugledu na druge zemlje EU i preporukama Brisela ili nemam sta traziti tamo gde navodno hoce svi da idu, a to je EU.

Clan of Righteous

pre 13 godina

Iasto kao sto se Draskovic mirne savesti sastajao sa milosevicem dok je narod trazio promene.
Kako se setio drugos saradnika Milosevica Curuvije,a nije Dade i Pantica?
Oni nikad nisu bili saradnici.Dakle samo prijatelji porodice Milosevic ce biti odgonetnuti atentatori,a obicni ljudi i obicni novinari nece nikad biti predmet sudskog procesa.
(Interesantno, 19. jun 2012 16:55)

Nije se Vuk nikad sastajao sa Milosevicem za vrijeme demonstracija niti mu je bio prijatelj.Nesto si pomjesao.Druga stvar pa grehota je da kazes da nije spominjao Dadu i Pantica.Pominjao je stalno sve zrtve i proglasavaju ga dosadnim.

Be-ge

pre 13 godina

Ovako ce biti osudjeni svi Udbasi i saradnici Udbe po Srbiji vrlo uskoro, sa pocetkom od 45-e godine kada su Udbasi upali u Srbiju, zatim likvidacijama preko 80000 neduznih gradjana Srbije metkom u potiljak u periodu od 45-48 godine, pljacki i otimanja imovine gradjana Srbije , pa preko 90-ih godina , likvidacija, pljacki stare devizne stednje, para pranja preko Kiparskih banaka , i tako dalje da ne nabrajam vise.
Prosto doci ce dan na naplatu vrlo uskoro Udbasima i saradnicima Udbe za sve sto su radili po Srbiji sa pocetkom od 45-e godine, masovnih likvidacija gradjana, pljacki, likvidacija politickih neistomisljenika itd.
Jednom dodje polaganje racuna na zalost.

Maljevic Peter

pre 13 godina

Tragedija je da ce 90% ljudi u Srbiji kad cuju ovo pomisliti "evo opet ovaj Draskovic davi sa nekim Budvama i Ibarskim magistralama".....Nije Srbin odmakao dalje od onog citata iz Balkanskog Spijuna " kad je policija pratila postenog coveka"...

Maljevic Peter

pre 13 godina

Jos malo pa ce dosijei da se otvore i onda ce ovako zli i plitki komentari da ostanu pecat istorije kako smo nekad bili zluradi i poltorni. Prvo ovaj se dole podsmeva komentaru o zlom komunizmu, trazi indikaciju sta je to komunizam protiv koga se Vuk bori. Drustvena svojina, korupcija u ekonomiji, sudu, strah od dousnika i tajnih sluzbi, lazljivi i tendenciozni mediji i njihova propaganda, i propaganda svih znacajnih medija i drustvenih ustanova protiv Zapada i zapadnog kapitalizma, igranje sa tradicijom i njeno slektivno postovanje (imace Boze Pravde himnu ali bez spominjanja Kralja, Kralj ce ziveti u Beogradu ali cemo biti Republika, Vlada nam se 2 meseca ne moze napraviti a u Grckoj za par dana....Drazu ne mogu da rehabilituju jer valjda Subnorovac mora da utvrdi da je 15 nadjenih koscica sa Drazinog tela, a Sudija koji treba da da pecat na rehabilitacoju je otisao u penziju a njegov zamenik se jos nije vratio sa godisnjeg odmora.E ovakve stvari nece biti moguce u Vukovoj Srbiji kao i ovo beskonacno drndanje od jednog do drugog suda....jos malo pa ce sudije reci Vuku izvini se atentatorima sto su pucali u tebe. A za ovo da se Vuk sastajao sa Slobom dok je narod demonstrirao, postoji intervju Djindjica iz 1997 u LA Times-u (objavljen na B92) gde priznaje da se sastajao sa Milosevicem i namerno razbio ondasnju Koaliciju Zajedno, tako da ni to ne stoji.

Vladimir LDP

pre 13 godina

Za ovakve stvari, za ovakve ESKADRONE SMRTI (sto Draskovic kaze), u Americi se dobija par hiljada godina, tj. 20-30 uzastopnih dozivotnih, pa ako ga za jednu i pomiluju, ostaje jos npr. 29 dozivotnih, ako je bilo 30. A ovde u Srbiji dobiju 7-8 godina, pustice ih nakon 3-4 uz pomilovanje, ako i toliko. To je sprdnja sa pravdom i zrtvama. Kakve olaksavajuce okolnosti za brutalne LIKVIDACIJE, to nisu ubistva nego likvidacije, eskadroni smrti, sto je trista puta gore i teze. Kakva crna porodica, to treba da mu je otezavajuca okolnost, sto umesto da su bili u zatvoru za svoja zlodela, oni su uzivali na slobodi i zasnivali porodice. To je sramota. Ovo je najveci poraz srpskog pravosudja, jer osim same presude da su KRIVI, sve je naopako, kazna ja smesna, kakvo ubistvo u pokusaju, nekoliko ljudi je stradalo u tom njihovom "pokusaju", ALO BRE! Ako zbog necega necemo moci u EU, onda je to srpsko pravosudje. I ovom presudom se pokazuje da nam je uz ekonomiju, pravosudje UBEDLJIVO NAJSLABIJI DEO SISTEMA, em sto ljudi nemaju za leba, em nema ni elementarne pravde za LIKVIDACIJE. Alo bre, ubio si coveka, budi srecan sto ne dobijes smrtnu kaznu, sve ispod dozivotne za ubistvo koje nije bilo u samoodbrani ili prinudi je TESKA NEPRADVA. Oduzeo si nekome zivot, i ti zasluzujes da zavrsis svoj. Ali posto smo civilizovani pa ne ubijamo, onda ces da budes zatvoren do kraja zivota. Tako to ide. Ja sam licno za smrtnu kaznu, al' sta je tu je.

Maljevic Peter

pre 13 godina

Covek je preziveo dva atentata koje je drzava organizovala pa zato ne vidim razloga da se tome podsmevate osim ako vi niste jedan iz policije pa vam cela ova fama ne ide u prilog. Princip iza koga Vuk Draskovic stoji vec 20 godina i koji nikad nije pogazio ima ih 2 : prvi je da postanemo "zapad" a drugi je "prihvati sve ono sto se nudi danas jer ce ponudjeno sutra biti gore".

Eto, to nikad nije pogazio ! I hvala mu.

Vladimir Beba

pre 13 godina

Napokon! Nadam se da ce ta ista sluzba i taj isti Radonjic biti osudjeni i za ubistvo Curuvije!Pravda je spora ali ipak dostizna!

Gligor

pre 13 godina

Zato je Dacic koji ne da da se otvore dosijei sada glavni politicki igrac u drzavi. Vuce za nos cijelu Srbiju a zna se ko ga je rehabilitovao.

Jelena

pre 13 godina

Sada posto je dokazano, da su gradjane srbije ubijali policajci po naredbi drzavnog vrha,po komandnoj odgovornosti moraju se procesuirati svi generali policije koji su bili na celu policije,kao i clanovi vlade Srbije i drugih drzavnih insitutcija koji su sudelovali u donosenju odluke da se ubije Vuk Draskovic,Ivana Stambolic,Slavko Curuvija,Zoran Djindjic,general policije Bosko Buha...Takodje,procesuirati sve tuzioce i sudije koje su godinama sprecavali istragu i presude za ubistva gradjana Srbije ,kao i sprecavali istrage o naoruzavanje kriminalnih klanova koji su sudelovali u politickim likvidacijama nezabelezenim u modernoj Evropi.Politicka zastita ulaskom u vladu Srbije,vise ne moze biti zastita od krivicne odgovornosti za politicka ubistva.

Sid was innocent

pre 13 godina

Konacno je u Srbiji ostvarena pravda! Uistinu, nakon 12 godina, ali smo docekali da se osudi ovaj sramni postupak Drzavne bezbdnosti!

Vlatko

pre 13 godina

Dovoljno je procitati par komentara, da se vidi koliko smo moralno nisko pali, danas su donesene presude Milosevicevim drzavnim ubicama za pokusaj ubistva tadasnjeg njegovog najveceg politickog protivnika, a u komentarima se pokusava izvrnuti to sta se desilo i max se spinuje sa nekom navodnom Draskovicevom nikad dokazanom "pljackom" stanova po Beogradu.
Gospodo draga uopste nije bitno kako je ime tome nad kim je pokusano ubistvo, nego je najbitnije i najvaznije sto je sve dokazano i sto su ti koji su to sve organizovali dobili zasluzene zatvorske kazne.
Zakljucak od ovog sta se danas desilo bi glasio...mozda ima i nade za Srbiju i sve nas, samo da napokon pravi ljudi preuzmu uzde vlasti u ovoj moralno i ekonomski ubogaljenoj zemlji!

kurrizi

pre 13 godina

Ocekujerm da ove zzlikovce sud osudi na dozhivotnu robiju, jer bog zna koliko nji oni su ubijali do tada, a odbrana shto trazhi da se oni oslobode neka se stide shta oni brane. Ne radi se ovde da se ovde sudi samo srpskim kriminalcima, nego kriminalcima ludskog roda tamo gde i ja pripadam.

Sitna riba

pre 13 godina

A sta je sa malim Slobom. On kao nista nije znao o tome. Sada je ministar policije sa namerom da bude premijer i da nam kroji buducnost?!

spor

pre 13 godina

Gdje su sad radikali da kažu dosta sa otezanjem.Ovo treba da se završi kao što je Vuk tražio da Šešelja puste na slobodu do presude ? Vjerovatno će opet da komentarišu: ma to on pucao na sebe

aca

pre 13 godina

Kakve veze ima,Aleksandre(ili Sluzbo)imovinsko stanje sa pokusajem ubistva,udarila malo vrucina u glavu,je li,a tebra i zapamti i vezbaj:nominativ,genitiv,dativ,akuzativ,vokativ,instrumental i lokativ,nije tesko.

Zocky-D

pre 13 godina

Vuce,Bog i pravda su uvek na tvojoj strani bili,pa evo i ovo dozive!
Super! Samo i drugi zlocinci da budu prozesuirani,konacno!
P.S. nema li slucajno i ovde Apelacioni mogucnost da mesetari?
Ne dao Bog!

petar

pre 13 godina

Male su to kazne, treba te celave i istetovirane gorile poslati da kopaju bar 25 god kukuruz, da barem neku korist od njih drustvo dobije

Spiridon

pre 13 godina

i mi se sada nalazimo u bizarnoj situaciji da formiranje vlade zavisi od ivice dacica, coveka koji je i tada bio u samom vrhu te zlocinacke organizacije zvane socijalisticka partija srbije sa ubicom, slobodanom milosevicem na celu. zato je i proces protiv marka milosevica obustavljen ili kako je to bilo formulisano "zastareo je" a i mirjana markovic verovatno umire od smeha tamo negde u moskvi posmatrajuci ovu spansku sapunicu zvanu srpska politicka scena.
osecam se prodano jer je ds 2008. usao u koaliciju sa sps-om i omogucio dacicu da danas javno izjavi da ne vidi sta je to 5. oktobar uopste dobro doneo. pa evo gospodine dacicu, ubice sa kojima ste saradjivali ce sedeti po zatvorima.

Bunk

pre 13 godina

Sta mislite da li ce se neko od ovih silnih novinarskih gromada po Srbiji setiti da pita Dacica ili Mrkonjica da li oni znaju nesto o ovome, ili mozda njihova draga Mirjana Markovic, za koju se osnovano sumnja da je licno narucila ubistvo Curuvije.

Genije

pre 13 godina

Ali da su atentatori sve vreme suđenja na slobodi, a i da su na slobodi "do pravosnažnosti presude" to nema nigde. Zamislite npr. da Brejvik bude na slobodi do pravosnažnosti presude... Nešto mi se čini da će viša instanca vratiti suđenje na početak...

Alexa

pre 13 godina

Uvek mi je drago kada neki tetovirani siledžija ode u zatvor! Što manje takvih sivonja na slobodi, više mesta za nas normalne! I da ne zaboravim: Vuk je zaslužio pravdu posle svih ovih godina!

Branko

pre 13 godina

Malo, izvukli su se i ovi, svakome je trebalo dati duplo više. Radi se o tome da u sistemu DB i paradržavnom sistemu bezbednosti zemlje nisu izvršene nikakve ili su izvršene samo kozmetičke promene. Za 90% zaposlenih u tim organima su Zoran Đinđić i Vuk Drašković još uvek državni neprijatelji br. 1 i 2.

pjovan

pre 13 godina

Samo bih ilustrovao koliko ove smesne presude udaljavaju Srbiju od pocetka formiranja normalnog, gradjanskog drustva. Kada se delila Cehoslovacka, pao je dogovor, koji je, gle cuda, i ispostovan, da se prvo potpuno rasformiraju sve sluzbe bezbednosti - niko, ni jedan jedini zaposleni (da zaposleni, a ne obavestajac!) nije ostao, svi su pootpustani!! Taj veliki i hrabar potez omogucio je stvaranje dve slobodne drzave koje su danas, u svakom pogledu, uzor u EU!!! Mi jos nismo otvorili dosijea, a koliko dugo je dozvoljeno da jugoslovenski komunisti rade u sluzbama i nakon raspada SFRJ, kada ih budemo otvorili, necemo moci nista da procitamo, od onog crnila - sve ce to biti jedna velika drzavna tajna!!!

Uros

pre 13 godina

Drzavna bezbednost - zlo. Bezbednjaci - sljam. Trebalo je dati Dani Draskovic da do temelja unisti tvorevinu koja je uzrok svega loseg u Srbiji nakon WW2. Zaista mislim da je DB uzrok svega sto se ikada lose desilo u ovoj zemlji. Iskreno se nadam da ce svi agenti DB goreti u paklu ako nesto takvo postoji.

Саша, Пожаревац

pre 13 godina

Да. Сем целокупне припреме убиства госп. Драшковића, господа Радоњић, Ромић и Баста ништа више од тога нису учинили. Све информације су сервирали убицама и отишли својим породицама мирне савести, јер они нису директни извршитељи. Они су како пише у образложењу "породични људи и никад пре нису осуђивани" и наравно само су радили свој посао. Питам се како су и могли да буду осуђивани кад су били део злочиначке организације која је била под директном командом тадашњег режима. Још једна велика срамота нашег правосуђа...

Aleksandar

pre 13 godina

Za Marija Simonović:

U pravu ste, ali je malo kasno za to iz prostog razloga što su službe bezbednosti imale vremena da to srede i da "stilski" doteraju dosijea.

Joey Ramone

pre 13 godina

Ovo je toliko dugo trajalo, da covek ne moze ni da poveruje da je moguce! Srpsko pravosudje je konacno donelo nezavisnu, pravu odluku!

Righteous Clan

pre 13 godina

"Sudjenje je trajalo dugo zbog količine dokaza.Olaksavajuce okolnosti su da su porodicni ljudi koji nikad nisu bili kažnjavani i da ubistvo nije uspjelo." Pa valjda sudjenje treba da traje kraće kad ima više dokaza i kad ih je nekoliko iz te službe već osudjeno za isti zločin sa kojima su isti saradjivali ??? Drugo: Naravno da nisu bili kažnjavani kad su bili agenti policije.Da nije sud očekivao da sami sebe kažnjavaju ??? Treće:nisu ga oni spasili pa nije ubijen ??? Četvrto : Porodični ljudi-bez komentara ! Naravno ovo će na žalbu pa na Vrhovni Sud i tako u nedogled

Righteous Clan

pre 13 godina

Ova trojica JESU profesionalci koji su radili svoj posao. I zato je tragično da se pravosuđe zadovolji njihovim glavama i da prećuti ko je njima naređivao. Valjda je sad preče formiranje vlade s komunjarama, šta li.
(zmau, 19. jun 2012 16:48)

Najtragicnije je to sto je Naredbodavac otkriven.U presudi atentatorima iz 2005 je Milosevic oznacen kao naredbodavac .Zato i jeste uzas da je kad se sve znalo njima u Sudu trebalo 7 godina za ovo.

Sumadinka

pre 13 godina

@Nik, 19. jun 2012 16:56
Vuka Draskovica su DOKAZANO vise puta pokusali da ubiju profesionalci DB-a iskljucivo zbog njegovog politickog delovanja, ali i na ovakvu temu nadje se neko da ga izvredja pa se jos usudi i da druge okrivi za "spinovanje"??? Razumem da se ne slazete sa komentarom o vladavini komunizma u Srbiji, ali ste vokabularom i nacinom razmisljanja, na nesrecu svih nas, sami sebe demantovali.

bezimena

pre 13 godina

Napokon jedan plus za pravosudje!
(Zo, 19. jun 2012 19:42)

Posle ovoooliko godina doneti nepravosnažnu presudu je BLAM za pravosudje i "državu"! Preblage kazne neću ni da komentarišem, one su ruganje žrtvi(ma) i pravdi!

Joey Ramone

pre 13 godina

Ovo je toliko dugo trajalo, da covek ne moze ni da poveruje da je moguce! Srpsko pravosudje je konacno donelo nezavisnu, pravu odluku!

Gile

pre 13 godina

Interesantno kako ste preskocili jedan ocigledno nebitan doe po vama a to je "Sudija Tatjana Sretenović, prilikom čitanja presude, izjavila je da je sudsko veće jednoglasno donelo odluku i da je u obzir uzelo olakšavajuće okolnosti, poput toga da trojica okrivljenih "ranije nisu osuđivani i da su porodični ljudi"."

Darko

pre 13 godina

Zar je ovoliko vremena trebalo srpskom pravosuđu da donese presudu komandantima organizovanog državnog terorizma? Bivši šef tajne policije Beograda je organizovao praćenje lidera opozicije sa jasnom namerom da obezbedi svu logistiku neuspešnim likvidatorima iz Jedinice za ubijanje. Organizatori praćenja Vuka Draškovića su bili svi do jednog pripadnici Državne bezbednosti. Teroristi poslati od strane Državne bezbednosti u Budvu sa ciljem da ubiju Vuka Draškovića svi do jednog su bili pripadnici Državne bezbednosti Srbije. Svi dokazi o atentatu na Vuka nesumnjivo ukazuju na Miloševićevu tajnu policiju!

zmau

pre 13 godina

Ova trojica JESU profesionalci koji su radili svoj posao. I zato je tragično da se pravosuđe zadovolji njihovim glavama i da prećuti ko je njima naređivao. Valjda je sad preče formiranje vlade s komunjarama, šta li.

Hajduk Stanko

pre 13 godina

@gile

To je i meni prvo zapalo za oko.Ubijaj ti za nas sad kasnije se smiri znas porodica i to bice ti olaksavajuca okolnost.Svedok saradnik klasika.Tesko da ce se ikad u ovoj zemlji ta sluzba demontirati.Profesionalci su to.

silja

pre 13 godina

Bas me raduje ova vest, ja sam bio totalno skeptican a i dalje sam skeptican kad je u pitanju drugostepeni sud. Cak su i ubicama Tatona smanjili kazne na pola.

Samo nam lopovluk ide od ruke

pre 13 godina

“Na Draškovića je 15. juna 2000. godine oko 23.30 sati ispaljeno osam metaka iz pištolja sa prigušivačem, od kojih su ga dva okrznula sa leve i desne strane glave i on je sa lakšim povredama preživeo atentat.”

“izvršiocima atentata, pripadnicima Jedinice za specijalne operacije?"

Kakva drzava takva i jedinica za specijalne operacije, takvi politicari, takvo pravosudje, takvo skolstvo, takva vojska, takvi trgovci, takvi lekari. takvi.... !

MarijaS

pre 13 godina

@Interesantno, 19. jun 2012 16:55
Radonjic se dovodi u vezu sa ubistvom Curuvije, informisite se malo pre nego sto ovako nesto nekorektno prokomentarisete. Jeste se Vuk Draskovic, dobrim delom, sam izborio za pravdu, ali ne mozemo da ocekujemo od njega da pokrene bas sve sporove, zato svoju opravdanu teznju da se ubistva Dade i Pantica konacno rasvetle uputite na pravu adresu, a ne na Vukovu.

Piksi

pre 13 godina

Mnogo cudni desavanja u Srbiji,pa me i ovakva konstatacija suda i nije iznenadila,zbog ovakvog sudstva i jesmo u ovom stanju,gde su ovakvi drzavni cinovnici cinili zlocine u korist jednog rezima.

nwa

pre 13 godina

"Olaksavajuce okolnosti su da su porodicni ljudi koji nikad nisu bili kažnjavani i da ubistvo nije uspelo."
Dobro je rekao jedan clan SPO-a.Oni su izgleda osudjeni jer nisu uspjeli ??

vlada-so

pre 13 godina

7-8 godina pa žalba to dođe 4-5,pa pritvor i dobro vladanje,evo njih za 2 godine na slobodi.Ovo sa porodicom je poruka njima da ćute i prihvate stvari kakve jesu.

Gordana

pre 13 godina

Kad procitam ove komentare ,shvatim .iako se ponekad ponadam da ce nam biti bolje;da je Srbijom zavladala duhovna beda i da izlaza nema , ili da se uljuljkavamo kao do sada-i :"udri brigu na veselje".

(Vlast)a

pre 13 godina

U nasoj zemlji ova prica lici na onu o deset malih crnaca:jednog smo osudili,ostalo ih devet...I tih devet su rasporedjeni medju ubicama,naredbodavcima,zrtvama..Nase sanse da se ocistimo od saradnika,izvrsilaca,naredbodavaca,pomagaca,jataka...su jako male,ali moramo od necega poceti.

matko

pre 13 godina

Pretpostavimo sledece: Glavni osudjeni prihvati kaznu, ponudi nagodbu, dobije status zasticenog svedoka i nestane negde u Kanadi ili nekim ostrvima. Da li je tako nesto moguce do pravosnaznosti presude? Po anglosaksonskom pravu jeste moguce jer uvek postoji visi interes a da je pravda generalno zadovoljena.

Nikola Jovanovic

pre 13 godina

Narod koji je bio protiv Milosevica je ovih dana sokiran ponasanjem DS-a G17 i najavama da bi malo Sloba Dacic mogao da bude predsednik vlade. Sa druge strane istovremeno sa ovim desavanjima, vijuge zlocina koji su bezali od pravde punu deceniju danas sa zaprepascenjem komentarisu presudu kojom su osudjeni za sve ono u cemu su ucestvovali.

Gile

pre 13 godina

Sudija Tatjana Sretenović, prilikom čitanja presude, izjavila je da je sudsko veće jednoglasno donelo odluku i da je u obzir uzelo zakonom predviđene olakšavajuće okolnosti, poput toga da trojica okrivljenih "ranije nisu osuđivani i da su porodični ljudi", kao i da atentat nije uspeo" Auuu, gde ja živim. Samo je zaboravila da im se izvini što ih je osudila ali nema veze pošto će do izvršenja presude biti na slobodi a takcima je teško da pobegnu iz zemlje.

Marija S.

pre 13 godina

@Svetlana, 19. jun 2012 22:29
Dokazana cinjenica je da je Slobodan Milosevic preko dela DB-a dva puta pokusao atentat na Vuka Draskovica pa je potpuno jasno da ga je "markirao" kao najveceg politickog neprijatelja, tako da sve te price o njihovom sastajanju, saradnji... "padaju u vodu". Uostalom, Zoran Djindjic je svojevremeno licno izjavio da se u sred protesta koalicije Zajedno sastajao sa Milosevicem, pa? Jedan od glavnih "epiteta" kojim je nekada Milosevic "cascavao" opoziciju bio je da je "razjedinjena" i nazalost bio je u pravu, jer su njeni lideri obicno "vukli" dijametralno suprotne poteze, sto je u tim teskim vremenima i bilo ocekivano, ali se nikako ne moze tumaciti losim namerama ma koga od njih. Licno oduvek postujem i Draskovica i Djindjica i veoma mi smeta sto jedan deo intelektualne javnosti Srbije i dandanas pokusava da Vuka, mimo svake logike, predstavi kao nekakvog Milosevicevog saradnika.

Clan of Righteous

pre 13 godina

@(Svetlana, 19. jun 2012 22:29)

Januara 2000 je osnovao DOS i proljece je proteklo u mitinzima,a reakcija režima je bila atentat u Budvi.Izbacili ga jesu.ali iz DOS-a koji je on osnovao,a zbog neslaganja u koliko kolona treba ići protiv Miloševića i to sve posle ovog atentata.Eto desilo mu se da pored milion puta ponavljanja imena zrtava rezima ne spomene neke ovaj put i odmah je nula od covijeka ?

gradjanka

pre 13 godina

A šta je sa onima koji su im rekli da to rade? Kada će oni da odgovaraju? Inače radujem se što su i ove ćorisali napokon, što reče ovde jedan - neka se sklone ove istetovirane glavonje kojima je mesto ne iza rešetaka vewć u nekoj psihoterapeutskoj sobi. Nerdirajte Vuka, vičite na Slobodana i Mirušu.

GangofWolf

pre 13 godina

@(Nik, 19. jun 2012 21:16)

Vuk kao i SPO se zalaze za Evroatlanske integracije,rehabilitaciju nepravedno osudjenih u komunistickoj diktaturi,restituciju,borbu protiv bijele kuge,obnovu sela,uspostavljanje demokratske parlamentarne monarhije,pomirenje,a narocito sa saveznicima,nacionalno pomirenje cetnika i partizana,decentralizacija,Nestatusni dio Ahtisarijevog plana itd itd...

Righteous Clan

pre 13 godina

Da su ovu presudu (iako blagu) donijeli 2001,danas bi Zoran bio živ.U to vrijeme 2001 su neki dosovci i mediji govorili Vuk i Dana i SPO su dosadni i traže "leba preko pogače"...

simov

pre 13 godina

Ova presuda i otvaranje dosijea( ako se ikad desi) su samo prvi koraci ka jedinom pravom rijesenju,a to je demontaza komunisticke sluzbe i pravljenje prave,nove srpske koja ce raditi u interesu svih njenih gradjana.Za Kralja i otadzbinu !

beara

pre 13 godina

Namjerno se zataskava cinjenica da je 2005 donijeta presuda atentatorima i Radomiru Markovicu i da je Milosevic oznacen kao nalogodavac.Znaci ovo je sve moglo biti gotovo iste te 2005,a da je bilo pravde odmah 2001.

Righteous Clan

pre 13 godina

Da su ovu presudu (iako blagu) donijeli 2001,danas bi Zoran bio živ.U to vrijeme 2001 su neki dosovci i mediji govorili Vuk i Dana i SPO su dosadni i traže "leba preko pogače"...I da nastavim dalje.
Donjeli bi oni i oslobadjajuci presudu ali se boje da ce se stim urozit polozaj nove vlade na celu sa premijerom drugom Ivicom.