Ponedeljak, 25.09.2023.

08:40

Alkarasa na novoj teritoriji čeka "pakao"

Pred nama je turnir u prestonici Kine, Pekingu, iz serije 500, koji će biti i te kako kvalitetan što se tiče učesnika.

Autor: MT  |  Izvor: B92

Alkarasa na novoj teritoriji èeka "pakao" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

26 Komentari

Sortiraj po:

TOZA toza

pre 2 godine

Prijavio povredu da bi mogao da uzima "lekove" u narednom periodu !! Tako je isto uradio i pre Wimbledon da ga osvojio tesko .. ali nije smeo to da radi u USA je Ameri znaju sta rade Spanci posebno u biciklizmu. osim toga Spanci su bili glavni za otkrivanje dopinga Armstrong ..

Y

pre 2 godine

Bilo je dosta sumnja da li će Alkaraz uopšte da krene na Azijsku turneju zbog povrede noge i zgloba. Ako je sad potvrđeno da će učestvovati onda rizikuje dosta pred povratak u Evropu i na završne turnire. Bilo kako bilo on je glavni favorit za osvajanje oba dva turnira. Mada sumnjam u njegov fizički status.
(piksi, 25. septembar 2023 11:13)

Slažem se. Moglo bi da mu se desi isto što i Endiju, da pregori da bi bio prvi i da navuče neku ozbiljniju povredu. Nadam se da neće.

aca

pre 2 godine

Ovis to kazu "produzio novaku karijeru", aa jeste da, videlo se da novak ide u penziju pre njega pa s njim se vratio...

Da nije bilo novaka ne bi bilo ni alkaraza, motivise ih sve da dostignu njegov nivo. Evo i sam alkaraz najvise podseca na novaka, nacin na koji igra i tome slicno.

Hvala ti novace za alkaraza!

Mekenro

pre 2 godine

Alkaraz je na "bum" uradio sta je uradio, iznenadio sve, i to je proslo. Znamo vec svi kako i kad igra, tako da ce sad da mu naplate Siner i drugari sto se poneo u uspehu.

Statistikom protivu mitova

pre 2 godine

Novak je kao sledeci turnir, na svom sajtu, najavio Pariz. Znaci Carlito ima par turnira fore, da s dodatno iscrpi i umori, a ismanji Novakovu prednost. Vec sada ima u 2923 15 meceva vise i samo jedan tirnir osvojen vise u 2023. Novakov ucinak od 90% pobeda ove sezone, delije prilicno dobro za njegove godine. Elem, nije Novak slucajno rekorder po broju Mastersa u Parizu i ZT ( sa Rogerom), tako da je sve otvoreno za prvo mesto na kraju sezone....

nidjeveze

pre 2 godine

Prošle godine mu skor u hali bio 6 pobeda, 4 poraza. Ništa nije osvojio. Na kraju se u Parizu povredio i predao Runeu u tiebreaku 2.seta. Videćemo kako će igrati ove godine. Nije isto igrati u hali i na otvorenom.

kralj

pre 2 godine

Veliki brat@
Tesko da vrhunski igraci dozvole bilo koji poen a da ne pokusaju da vrate lopticu,jednostavno ne razmisljaju o posledicama,zbog toga su i najbolji.

Veliki brat

pre 2 godine

Ako nije naučio kako se dobija gem, set i meč, nego k'o ludak juri svaku lopticu i rizikuje povredu, povreda mu se može i desiti.

Treba da nauči da ponekad pusti protivniku poen, jer će biti odmorniji i spremniji za sledeći poen nego da se isteže i proklizava kao da se radi o spašavanju meč lopte.

A neretko se dešava na turnirima da dođe veoma raspoložen i neko ko je ispod 20. mesta na listi, i bukvalno ga svaka loptica hoće, gde god da gađa, pogodi liniju, a protivnik može da izgine na terenu pokušavajući da stigne svaku lopticu, jer mu je ispod časti da lagano izgubi poen.

Alkaras treba da pređe preko svog ega i da shvati da nije bitan jedan poen, jedan gem ili čak jedan set, nego se na kraju računa samo ko je dobio meč i kakav je fizički izašao iz tog meča - da li malo umoran, osrednje umoran ili razbijen i razvaljen kao da je trčao maraton.

Cvetko

pre 2 godine

Ovaj decko nije dovoljno konstantan da osvoji 3 titule zaredom. Setimo se samo ove godine na sljaci kada je osvojio Madrid i Barselonu pa je onda ispao na startu Rima od tamo nekog Madjara.

Igor

pre 2 godine

Celokupna svetska teniska javnost je previse digla u nebesa mladog Alkaraza i to ce ga kostati velike karijere u buducnosti. Nece biti iznenadjenje ako ocajno odigra zavrsnicu ove godine i prepustiti Novaku 1. mesto na kraju.

piksi

pre 2 godine

Bilo je dosta sumnja da li će Alkaraz uopšte da krene na Azijsku turneju zbog povrede noge i zgloba. Ako je sad potvrđeno da će učestvovati onda rizikuje dosta pred povratak u Evropu i na završne turnire. Bilo kako bilo on je glavni favorit za osvajanje oba dva turnira. Mada sumnjam u njegov fizički status.

Simke

pre 2 godine

Osim Medvedeva,Alkaraza nema ko da pobjedi,jednostavno je tako...Pitanje je i za Medvedeva,nije ni on konstantan u poslednjih godinu dana...Ne bi me iznenadilo da Spanac osvoji oba turnira u Kini.

Bole

pre 2 godine

Gazi mali ovo kao plitak potok... Nole da osvaja GS-ove koliko može i da na njima skuplja bodove. Ako izdrži na prvom mestu neke godine super, ali jako teško, jer su se i neki prioriteti promenili, pa pored godina, nije više spreman da žrtvuje porodični život da bi igrao turnire tokom cele godine. Nekada je on igrao godišnje najviše turnira na najvišem nivou, a izgleda da Alkaras sada može to isto, a zbog manjka konkurencije vrlo verovatno i uspešnije :(
U narednih 7-8 godina je siguran GOAT, ako ništa :)

Djed Gavrilo

pre 2 godine

Karlitos će početi da gubi od onih iz prvih 20.Živi bilo pa videli.
Nikako nisam protiv njega.OK je momak i ne nosi negativnu energiju u sebi.Simpatično se bori,ali…???
Imam osećaj da nema ono buldoždersko u sebi…da gazi sve redom….da se nadmeće i da neda ispred…..
Ni jedan od ova dva turnira mu neće biti laka kao što se to najavljuje….

Ne budimo traktori

pre 2 godine

Amam bre, da li vam je jasno da publika radije gleda Federera čak i kad gubi negoli 'buldožere' kako gaze sve pred sobom? Gde je tu tenis?

Igor

pre 2 godine

Alkaraz je Novaku produžio karijeru, motiviše ga da nastavi dalje. Novak će pored njega živog nastaviti da pobeđuje, osvajati grend slemove i brojati nedelje na 1. mestu. Siguran sam da Alkarazu neće tek tako prepustiti 1. mesto na kraju godine i da će 100% spreman doći u Pariz i Torino da osvoji.

Igor

pre 2 godine

Alkaraz je Novaku produžio karijeru, motiviše ga da nastavi dalje. Novak će pored njega živog nastaviti da pobeđuje, osvajati grend slemove i brojati nedelje na 1. mestu. Siguran sam da Alkarazu neće tek tako prepustiti 1. mesto na kraju godine i da će 100% spreman doći u Pariz i Torino da osvoji.

piksi

pre 2 godine

Bilo je dosta sumnja da li će Alkaraz uopšte da krene na Azijsku turneju zbog povrede noge i zgloba. Ako je sad potvrđeno da će učestvovati onda rizikuje dosta pred povratak u Evropu i na završne turnire. Bilo kako bilo on je glavni favorit za osvajanje oba dva turnira. Mada sumnjam u njegov fizički status.

Djed Gavrilo

pre 2 godine

Karlitos će početi da gubi od onih iz prvih 20.Živi bilo pa videli.
Nikako nisam protiv njega.OK je momak i ne nosi negativnu energiju u sebi.Simpatično se bori,ali…???
Imam osećaj da nema ono buldoždersko u sebi…da gazi sve redom….da se nadmeće i da neda ispred…..
Ni jedan od ova dva turnira mu neće biti laka kao što se to najavljuje….

Igor

pre 2 godine

Celokupna svetska teniska javnost je previse digla u nebesa mladog Alkaraza i to ce ga kostati velike karijere u buducnosti. Nece biti iznenadjenje ako ocajno odigra zavrsnicu ove godine i prepustiti Novaku 1. mesto na kraju.

Veliki brat

pre 2 godine

Ako nije naučio kako se dobija gem, set i meč, nego k'o ludak juri svaku lopticu i rizikuje povredu, povreda mu se može i desiti.

Treba da nauči da ponekad pusti protivniku poen, jer će biti odmorniji i spremniji za sledeći poen nego da se isteže i proklizava kao da se radi o spašavanju meč lopte.

A neretko se dešava na turnirima da dođe veoma raspoložen i neko ko je ispod 20. mesta na listi, i bukvalno ga svaka loptica hoće, gde god da gađa, pogodi liniju, a protivnik može da izgine na terenu pokušavajući da stigne svaku lopticu, jer mu je ispod časti da lagano izgubi poen.

Alkaras treba da pređe preko svog ega i da shvati da nije bitan jedan poen, jedan gem ili čak jedan set, nego se na kraju računa samo ko je dobio meč i kakav je fizički izašao iz tog meča - da li malo umoran, osrednje umoran ili razbijen i razvaljen kao da je trčao maraton.

Simke

pre 2 godine

Osim Medvedeva,Alkaraza nema ko da pobjedi,jednostavno je tako...Pitanje je i za Medvedeva,nije ni on konstantan u poslednjih godinu dana...Ne bi me iznenadilo da Spanac osvoji oba turnira u Kini.

nidjeveze

pre 2 godine

Prošle godine mu skor u hali bio 6 pobeda, 4 poraza. Ništa nije osvojio. Na kraju se u Parizu povredio i predao Runeu u tiebreaku 2.seta. Videćemo kako će igrati ove godine. Nije isto igrati u hali i na otvorenom.

Cvetko

pre 2 godine

Ovaj decko nije dovoljno konstantan da osvoji 3 titule zaredom. Setimo se samo ove godine na sljaci kada je osvojio Madrid i Barselonu pa je onda ispao na startu Rima od tamo nekog Madjara.

Statistikom protivu mitova

pre 2 godine

Novak je kao sledeci turnir, na svom sajtu, najavio Pariz. Znaci Carlito ima par turnira fore, da s dodatno iscrpi i umori, a ismanji Novakovu prednost. Vec sada ima u 2923 15 meceva vise i samo jedan tirnir osvojen vise u 2023. Novakov ucinak od 90% pobeda ove sezone, delije prilicno dobro za njegove godine. Elem, nije Novak slucajno rekorder po broju Mastersa u Parizu i ZT ( sa Rogerom), tako da je sve otvoreno za prvo mesto na kraju sezone....

kralj

pre 2 godine

Veliki brat@
Tesko da vrhunski igraci dozvole bilo koji poen a da ne pokusaju da vrate lopticu,jednostavno ne razmisljaju o posledicama,zbog toga su i najbolji.

TOZA toza

pre 2 godine

Prijavio povredu da bi mogao da uzima "lekove" u narednom periodu !! Tako je isto uradio i pre Wimbledon da ga osvojio tesko .. ali nije smeo to da radi u USA je Ameri znaju sta rade Spanci posebno u biciklizmu. osim toga Spanci su bili glavni za otkrivanje dopinga Armstrong ..

Mekenro

pre 2 godine

Alkaraz je na "bum" uradio sta je uradio, iznenadio sve, i to je proslo. Znamo vec svi kako i kad igra, tako da ce sad da mu naplate Siner i drugari sto se poneo u uspehu.

Y

pre 2 godine

Bilo je dosta sumnja da li će Alkaraz uopšte da krene na Azijsku turneju zbog povrede noge i zgloba. Ako je sad potvrđeno da će učestvovati onda rizikuje dosta pred povratak u Evropu i na završne turnire. Bilo kako bilo on je glavni favorit za osvajanje oba dva turnira. Mada sumnjam u njegov fizički status.
(piksi, 25. septembar 2023 11:13)

Slažem se. Moglo bi da mu se desi isto što i Endiju, da pregori da bi bio prvi i da navuče neku ozbiljniju povredu. Nadam se da neće.

aca

pre 2 godine

Ovis to kazu "produzio novaku karijeru", aa jeste da, videlo se da novak ide u penziju pre njega pa s njim se vratio...

Da nije bilo novaka ne bi bilo ni alkaraza, motivise ih sve da dostignu njegov nivo. Evo i sam alkaraz najvise podseca na novaka, nacin na koji igra i tome slicno.

Hvala ti novace za alkaraza!

Bole

pre 2 godine

Gazi mali ovo kao plitak potok... Nole da osvaja GS-ove koliko može i da na njima skuplja bodove. Ako izdrži na prvom mestu neke godine super, ali jako teško, jer su se i neki prioriteti promenili, pa pored godina, nije više spreman da žrtvuje porodični život da bi igrao turnire tokom cele godine. Nekada je on igrao godišnje najviše turnira na najvišem nivou, a izgleda da Alkaras sada može to isto, a zbog manjka konkurencije vrlo verovatno i uspešnije :(
U narednih 7-8 godina je siguran GOAT, ako ništa :)

Ne budimo traktori

pre 2 godine

Amam bre, da li vam je jasno da publika radije gleda Federera čak i kad gubi negoli 'buldožere' kako gaze sve pred sobom? Gde je tu tenis?

Ne budimo traktori

pre 2 godine

Amam bre, da li vam je jasno da publika radije gleda Federera čak i kad gubi negoli 'buldožere' kako gaze sve pred sobom? Gde je tu tenis?

Bole

pre 2 godine

Gazi mali ovo kao plitak potok... Nole da osvaja GS-ove koliko može i da na njima skuplja bodove. Ako izdrži na prvom mestu neke godine super, ali jako teško, jer su se i neki prioriteti promenili, pa pored godina, nije više spreman da žrtvuje porodični život da bi igrao turnire tokom cele godine. Nekada je on igrao godišnje najviše turnira na najvišem nivou, a izgleda da Alkaras sada može to isto, a zbog manjka konkurencije vrlo verovatno i uspešnije :(
U narednih 7-8 godina je siguran GOAT, ako ništa :)

Simke

pre 2 godine

Osim Medvedeva,Alkaraza nema ko da pobjedi,jednostavno je tako...Pitanje je i za Medvedeva,nije ni on konstantan u poslednjih godinu dana...Ne bi me iznenadilo da Spanac osvoji oba turnira u Kini.

Djed Gavrilo

pre 2 godine

Karlitos će početi da gubi od onih iz prvih 20.Živi bilo pa videli.
Nikako nisam protiv njega.OK je momak i ne nosi negativnu energiju u sebi.Simpatično se bori,ali…???
Imam osećaj da nema ono buldoždersko u sebi…da gazi sve redom….da se nadmeće i da neda ispred…..
Ni jedan od ova dva turnira mu neće biti laka kao što se to najavljuje….

Igor

pre 2 godine

Celokupna svetska teniska javnost je previse digla u nebesa mladog Alkaraza i to ce ga kostati velike karijere u buducnosti. Nece biti iznenadjenje ako ocajno odigra zavrsnicu ove godine i prepustiti Novaku 1. mesto na kraju.

Cvetko

pre 2 godine

Ovaj decko nije dovoljno konstantan da osvoji 3 titule zaredom. Setimo se samo ove godine na sljaci kada je osvojio Madrid i Barselonu pa je onda ispao na startu Rima od tamo nekog Madjara.

piksi

pre 2 godine

Bilo je dosta sumnja da li će Alkaraz uopšte da krene na Azijsku turneju zbog povrede noge i zgloba. Ako je sad potvrđeno da će učestvovati onda rizikuje dosta pred povratak u Evropu i na završne turnire. Bilo kako bilo on je glavni favorit za osvajanje oba dva turnira. Mada sumnjam u njegov fizički status.

Igor

pre 2 godine

Alkaraz je Novaku produžio karijeru, motiviše ga da nastavi dalje. Novak će pored njega živog nastaviti da pobeđuje, osvajati grend slemove i brojati nedelje na 1. mestu. Siguran sam da Alkarazu neće tek tako prepustiti 1. mesto na kraju godine i da će 100% spreman doći u Pariz i Torino da osvoji.

Veliki brat

pre 2 godine

Ako nije naučio kako se dobija gem, set i meč, nego k'o ludak juri svaku lopticu i rizikuje povredu, povreda mu se može i desiti.

Treba da nauči da ponekad pusti protivniku poen, jer će biti odmorniji i spremniji za sledeći poen nego da se isteže i proklizava kao da se radi o spašavanju meč lopte.

A neretko se dešava na turnirima da dođe veoma raspoložen i neko ko je ispod 20. mesta na listi, i bukvalno ga svaka loptica hoće, gde god da gađa, pogodi liniju, a protivnik može da izgine na terenu pokušavajući da stigne svaku lopticu, jer mu je ispod časti da lagano izgubi poen.

Alkaras treba da pređe preko svog ega i da shvati da nije bitan jedan poen, jedan gem ili čak jedan set, nego se na kraju računa samo ko je dobio meč i kakav je fizički izašao iz tog meča - da li malo umoran, osrednje umoran ili razbijen i razvaljen kao da je trčao maraton.

TOZA toza

pre 2 godine

Prijavio povredu da bi mogao da uzima "lekove" u narednom periodu !! Tako je isto uradio i pre Wimbledon da ga osvojio tesko .. ali nije smeo to da radi u USA je Ameri znaju sta rade Spanci posebno u biciklizmu. osim toga Spanci su bili glavni za otkrivanje dopinga Armstrong ..

Mekenro

pre 2 godine

Alkaraz je na "bum" uradio sta je uradio, iznenadio sve, i to je proslo. Znamo vec svi kako i kad igra, tako da ce sad da mu naplate Siner i drugari sto se poneo u uspehu.

nidjeveze

pre 2 godine

Prošle godine mu skor u hali bio 6 pobeda, 4 poraza. Ništa nije osvojio. Na kraju se u Parizu povredio i predao Runeu u tiebreaku 2.seta. Videćemo kako će igrati ove godine. Nije isto igrati u hali i na otvorenom.

kralj

pre 2 godine

Veliki brat@
Tesko da vrhunski igraci dozvole bilo koji poen a da ne pokusaju da vrate lopticu,jednostavno ne razmisljaju o posledicama,zbog toga su i najbolji.

Y

pre 2 godine

Bilo je dosta sumnja da li će Alkaraz uopšte da krene na Azijsku turneju zbog povrede noge i zgloba. Ako je sad potvrđeno da će učestvovati onda rizikuje dosta pred povratak u Evropu i na završne turnire. Bilo kako bilo on je glavni favorit za osvajanje oba dva turnira. Mada sumnjam u njegov fizički status.
(piksi, 25. septembar 2023 11:13)

Slažem se. Moglo bi da mu se desi isto što i Endiju, da pregori da bi bio prvi i da navuče neku ozbiljniju povredu. Nadam se da neće.

Statistikom protivu mitova

pre 2 godine

Novak je kao sledeci turnir, na svom sajtu, najavio Pariz. Znaci Carlito ima par turnira fore, da s dodatno iscrpi i umori, a ismanji Novakovu prednost. Vec sada ima u 2923 15 meceva vise i samo jedan tirnir osvojen vise u 2023. Novakov ucinak od 90% pobeda ove sezone, delije prilicno dobro za njegove godine. Elem, nije Novak slucajno rekorder po broju Mastersa u Parizu i ZT ( sa Rogerom), tako da je sve otvoreno za prvo mesto na kraju sezone....

aca

pre 2 godine

Ovis to kazu "produzio novaku karijeru", aa jeste da, videlo se da novak ide u penziju pre njega pa s njim se vratio...

Da nije bilo novaka ne bi bilo ni alkaraza, motivise ih sve da dostignu njegov nivo. Evo i sam alkaraz najvise podseca na novaka, nacin na koji igra i tome slicno.

Hvala ti novace za alkaraza!