Petak, 28.07.2023.

21:17

Počinje Superliga – Zvezda je favorit, koliko mogu ostali?

Autor: Miloš Bogovac

Poèinje Superliga – Zvezda je favorit, koliko mogu ostali? IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

127 Komentari

Sortiraj po:

nosurrender

pre 2 godine

Engleska liga nikako ne moze biti najujednacenija, najkvalitetnija da, a to je sasvim druga stvar. Recimo, najujednacenije su lige gde je najmanji jaz izmedju prvog i poslednjeg, a to su recimo slovacka ili poljska liga. A nasa svakako ne, jer ako vec hoces o kvotama, kod nas je da Zvezda bude sampion 1.10. Najmanja moguca.
(Ivan kg, 29. jul 2023 14:10)

Najujednacenija u smislu da svako ima istu mogućnost. Ne postoji povlascen klub, bar ne u toj meri kao u većini drugih liga.
Svima su puni stadioni, svi imaju love, svugde može da dodje pijani šeik i da pravi ekipu ili sistem kako god.
Jeste sad Slovačka liga je ujednacenija od PL jer je jaz izmedju prvog i poslednjeg najmanji.
Što se kvota tiče, baš me zanima kolika je da Psg osvaja svih ovih godina, Bajern, Benfika ili Porto, Real ili Barsa, godinama Juve/Inter u Italiji itd itd..
Dominaciju jednog ili dva kluba imaš u svakoj zemlji Evrope manje više ili u većini.
I treba da bude najmanja moguća kvota na Zvezdu jer ne postoji liga u Evropi gde prvi klub ima evropske rezutate a drugi/treći prima 5 golova od nekih Moldea, Az Alkmara i Fejenorda.

Ivan kg

pre 2 godine

U najujednacenijoj ligi na svetu kvota na Siti je 1.60 da će biti šampion na kraju sezone.
Kakva je onda kvota odnosno šansa da će u ligi gde se 30 godina dva kluba smenjuju pri tome jedan trenutno u "nokdaunu" drugi čini se nikad bolje nije izgledao na terenu.
Čemu odmah teorije zavere.
(nosurrender, 29. jul 2023 13:29)

Engleska liga nikako ne moze biti najujednacenija, najkvalitetnija da, a to je sasvim druga stvar. Recimo, najujednacenije su lige gde je najmanji jaz izmedju prvog i poslednjeg, a to su recimo slovacka ili poljska liga. A nasa svakako ne, jer ako vec hoces o kvotama, kod nas je da Zvezda bude sampion 1.10. Najmanja moguca.

Kaur

pre 2 godine

Zvezda najbolja a ostali neka se poredjaju kako im je volja :)
(Dare_cz, 29. jul 2023 10:04) # Link
Kad panter citira jednog velikog Partizanovca a nije ni svestan.

Da se zna

pre 2 godine

Bahar izgleda kao ozbiljan trener sa vizijom igre.Zvezda igra presing i moderan fudbal.Svi uživamo i tako i treba da bude.Ono što se uvek mora ponavljati je veliko hvala Velikom Vladanu Milojeviću.2017 godina i čovek bukvalno sa dna čupa Zvezdu i izvodi je na površinu evropskog fudbala.Tu radost posle Krasnodara,Salcburga i Liverpula je teško nadmašiti. Čekam Bahara da priredi nešto takvo.

Ivan kg

pre 2 godine

ovoga puta dve pobede i remi , trece mesto sigurno
(Milan, 29. jul 2023 11:42)

Sigurno, kao polufinale Lige Evrope najavljivano prosle godine.

Ivan kg

pre 2 godine

Da se nelazemo pratis je ti prvi pratim ja ja kao i cela Srbija kao i mnogi drugi sto zive u inostranstvu koga ti zamajavas ping pong i ostale budalastine da je Partizan najbolji bila bi prica kakva god nasa je kao u vreme kad je Partizan uzimao titule gubio redovno u evro utakmicama bilo je vazno samo da Partizan bude ispred C.Zvezde tad nije bila tole liga vec je bila okej liga liga u kojojk dominira Partizan.
(slavisa, 29. jul 2023 11:34)

Prvo, postoje znakovi interpunkcije (tacna, zarez i drugi) pa ti preporucujem da ih koristis jer je ovako nepismeno i nejasno sta hoces da kazes. Onda, znaci kad je Partizan uzimao titule, onda je bio Tole i sve neposteno, a sad kad vi "dominirate", onda je sve cisto, je l'?

Ivan kg

pre 2 godine

Konacno da neko napise ono sto svi znaju, samo cute o tome, da u ovoj i ovakvoj ligi ni Bajern ne bi bio prvak, jer svi mogu da kiksnu, samo jedan klub ne.

nosurrender

pre 2 godine

"U Ljutice Bogdana su već upisali sedmi uzastopni trofej." Jadan li je naš sport
(808, 29. jul 2023 09:18)

Niko nigde nije upisao trofej a pogotovo ne igrači i stručni štab to sam siguran.
Naravno da je u planu taj trofej, jer je sasvim prirodno i logično.
U najujednacenijoj ligi na svetu kvota na Siti je 1.60 da će biti šampion na kraju sezone.
Kakva je onda kvota odnosno šansa da će u ligi gde se 30 godina dva kluba smenjuju pri tome jedan trenutno u "nokdaunu" drugi čini se nikad bolje nije izgledao na terenu.
Čemu odmah teorije zavere.

Wllaxy

pre 2 godine

Konacno da neko napise ono sto svi znaju, samo cute o tome, da u ovoj i ovakvoj ligi ni Bajern ne bi bio prvak, jer svi mogu da kiksnu, samo jedan klub ne.
(Ivan kg, 29. jul 2023 13:05)

Pa protiv tvog raspalog kluba bilo bi pravo čudo i sramota i da se kiksne...

Bolje vi gledajte kako da osvojite makar i to treće mesto...

Aster Blistok

pre 2 godine

... ima li neko punoletan da ostavi komentar...
izgleda fudbal u Srbiji jedino klincima napaljenim zanimljiv...
a realno u publici rodbina i kvazimenadžeri


raspad liga
(drug sa fakulteta

Kada se pročita tvoj nepismen komentar, čovek lako dodje do zaključka da nema puno punoletnih da ostavljaju komentare.

NNN

pre 2 godine

"U Ljutice Bogdana su već upisali sedmi uzastopni trofej." Jadan li je naš sport
(808, 29. jul 2023 09:18)
Nije jadan sport, nego ste vi jadni, zahvaljujete se merlinu a prozivate patrijarha, nema dalje .

Pop Ćira

pre 2 godine

Pakistanci se mnogo primili na njihov "Bajern"...jedva čekam LŠ i gol razliku :)
(Milan, 29. jul 2023 10:52)

Lako ćemo za to, mene plaši Sabah i eventualno da se ne naleti na Floru, Shamrok ili Šarloance.

Čubaka

pre 2 godine

(Саша, 29. jul 2023 10:44)

Videće se koliki je dug i ko će menjati ime kada "Rumeni" ode. Cenim da će biti opšte kmečanje na groblju.

Red

pre 2 godine

Najveca motivacija za nk partizan su terziceve izjave, to govori koliko su ozbiljan klub

Covece, koliko je u ovom narodu pamcenje kratkotrajno, to je neverovatno. Govori covek (nadam se, klinac) o Partizanu i koliko je ozbiljan klub, a sa druge strane skoro 100 miliona evra duga, secamo se gubljenja licenci, dobijanja pare za licence, upad nekoga u ponoc i dovodjenje Dzajica i ostalih u klub... Ljudi, shvatite da ce i ovome doci kraj, a kad se okrene, da ne bude okretanje ploce. Suocite se sa tim, kao sto se postali klub koji se ne pali na top8 EL i Aba ligu.
(Naplaseni, 29. jul 2023

Dug je oko 50 milki realno,po tvom je skoro 200 miliona.Zvezda se sa igranjem u LS moze iscupati,ako ne zavrsi u dzepovima,samo je pitanje,ko ce pokriti vasih 40 milki,a igrate ligu sprdacine.

Milan

pre 2 godine

Pakistanci se mnogo primili na njihov "Bajern"...jedva čekam LŠ i gol razliku :)
(Milan, 29. jul 2023 10:52)
ovoga puta dve pobede i remi , trece mesto sigurno

Cinjenica

pre 2 godine

Partizan za svoje stanje moze da krivi samo sopstvene navijace koga nije briga za klub realno.Zvezdasi bi smenili svoju upravu za pet minuta kada bi imali losu situaciju .Partizan klub korupcije i kriminala i navijacima nije smetala losa situacija u klubu dokle god je bilo nesto para.

Nikos

pre 2 godine

@Naplašeni

A da li se sećaš poklanjanja stadiona JNA od strane ove vlasti?

Da li se sećaš Toleta, predsednika drugih klubova u upravi JSD, državnih sponzora, plaćanja kazni i licenci, enormnih miliona upumpanih u KK Partizan...?


Karma je čudo

dexim

pre 2 godine

Samo je regularno kada jsd osvoji titulu, to je poenta, kao u kosarci ,tada je sve regularno, ako ne ,to je zato što je sultan tako odlučio, sudije, nameštanje i slicno

Aleksandar

pre 2 godine

Partizan za svoje stanje moze da krivi samo sopstvene navijace koga nije briga za klub realno.Zvezdasi bi smenili svoju upravu za pet minuta kada bi imali losu situaciju .Partizan klub korupcije i kriminala i navijacima nije smetala losa situacija u klubu dokle god je bilo nesto para.
(Cinjenica, 29. jul 2023 11:14)

Ne lupaj. Pokušali dvaput da menjaju. Neko ne da...

drug sa fakulteta

pre 2 godine

... ima li neko punoletan da ostavi komentar...
izgleda fudbal u Srbiji jedino klincima napaljenim zanimljiv...
a realno u publici rodbina i kvazimenadžeri


raspad liga

slavisa

pre 2 godine

Ping pong,
long long
pong pong,
ling long...

Neko prati ovu cirkus ligu?

Da se nelazemo pratis je ti prvi pratim ja ja kao i cela Srbija kao i mnogi drugi sto zive u inostranstvu koga ti zamajavas ping pong i ostale budalastine da je Partizan najbolji bila bi prica kakva god nasa je kao u vreme kad je Partizan uzimao titule gubio redovno u evro utakmicama bilo je vazno samo da Partizan bude ispred C.Zvezde tad nije bila tole liga vec je bila okej liga liga u kojojk dominira Partizan.

Aca

pre 2 godine

Клуб који је први меч играо са својим пријатељима у Тирани.
Али нека, биће катанац после ових 80 милки дуга или ће и они мењати име у ФМП.
(Саша, 29. jul 2023 10:44)

Neko prvi prijateljski u Tirani, nekome prvi tim po osnivanju bila reprezentacija NDH.

dexim

pre 2 godine

Mogu da zamislim kako bi bilo sjajno sve da je Partizan sampion da igra LS, da je Superliga na 11 mestu , Tole bi bio najuspešniji i najbolji, koliki spinuju, lazu, mrace Gtr-ovci ,nesto najodvratnije

ex šampion Srbije za pionire

pre 2 godine

ko je i gde upisao u zvezdi novu titulu, recite mi tačno gde je i kada to receno? Dajte mi tu izjavu?
(ajde recite, 29. jul 2023 09:06

Ti nisi slušao Dr.Terzića kad je rekao prošle nedelje na javnom servisu da je ,,uz dužno poštovanje istorije i tradicije Partizana, Partizan više nije konkurent Zvezdi"???
Nisi takodje čuo pre 5-6 godina kada je isti gospodin izjavio ,,da garantuje da će CZ biti šampion narednih 5 godina". Ne samo da je uzeo tih 5 titula, nego je ,,osvojio" i titulu iz 1946.
Šta tačno tebi i sličnima kao tebi nije jasno?

Ko će biti šampion Srbije u fudbalu?

Čukarički, Mladost Lučani?
Ubi nas neizvesnost. Kladionice na mukama.

Tragikomično.

NŽS

pre 2 godine

Pa zavisi koliko se namesti, vazno je da je Zvezda sampion, Partizan unisten, ne daj boze da treci klub bude sampion i tako. I da Vojvodina takodje unistena, i da se u Nisu nista ne radi povodom stadiona i nekog klupskog projekta.
(nikola, 29. jul 2023 09:21)


Vojvodinu je uništio nk partizan koji misli da je bogom dan da bude drugi a nema kvalitet ni za četvrto mesto.

Trnavska ruzica

pre 2 godine

Super liga u Trnavskom blatu sa sve kontejnerima oko livade u tom selu, i onim nesrecnikom sto na mikrofonu lozi seljake, da dodju i pogledaju ovu cirkusku predatavu, jer cirkus je dosao i u vase selo.

Riki

pre 2 godine

'ajde.....a za vreme Tola kome se davalo.....da te podsetim da tada Zvezda nije imala za šampon i nije joj plaćena licenca za Evropu. Vama je ove godine država platila. To što ste vi nesposobni tutubani je vaš problem. Nastavite da kmečite, neće pomoći ali lepo vas je čuti.
(Pop Ćira, 29. jul 2023 10:37)

Kome se otpisuju dugovi kod banaka?Partizanu ili zvezdani?Partizanu plate licencu par stotina hiljada eura,a zvezda dovodi milionska pojacanja.Partizan u ovom prelaznom roku doveo jednog krstenog igraca,koliko je zvezda dovela?

ex šampion Srbije za pionire

pre 2 godine

Počinje Superliga – Zvezda je favorit, koliko mogu ostali?

– Kako naredi sultan.
(Prasednik, 29. jul 2023 10:21)

Jel kao u basketu?
(red, 29. jul 2023 10:37)

Da, kao u basketu, Partizan je uzeo 1 titulu i 2 kupa, Zvezda 22 trofeja u poslednjih 10 godina.
U fudbalu ce biti slično toliko.
Trenutno je 8-2 u titulama od 2014. i dolaska sultana.
Jel i dalje nije jasno, ko ce biti šampion?

šta to pričaš BRE

pre 2 godine

Kao Grobar navijam da:

Najbolja opcija: partizan bude ispod 5 mesta-(uprava vjerovatno odlazi, izgubljena jedna sezona u EUR.)

Rezervna opcija: partizan da ispadne iz lige-(uprava SIGURNO odlazi, izgubljene 2/3 sezone u EUR)

Ako se ovo ne desi nadam se tituli, ali onda uprava NEČE NIKAD otiči.

Gogsi

pre 2 godine

Idemo po sedmu uzastopnu Zvezdo.A sto se tice partizana neka se ugase bas me briga,niko nije zalio ni Zvezdu pre nekoliko godina kada je bila u teskoj situaciji.Samo je tada Zvezda imala prosek 20 hiljada ljudi na stadionu .Razlika izmedju velikog i malog kluba

Milos

pre 2 godine

Ne znam cemu ovoliko trolovanje. Srbija nije decenijama igrala ligu sampiona. Onda je Partizan uspeo par puta pa Zvezda par puta, danas prvi put imamo direktno mesto u LS… Ne moze liga da se napravi preko noci ali definitivno ide na bolje, nije sve crno samo zato sto se Partizan raspada i to najvise zahvaljujuci svojoj lopovskoj upravi. Kako u basketu mogu da prave cuda gde ako niste primetili imamo dva kluba u evro ligi i dominiramo u regionalnoj.

SASA

pre 2 godine

bilo bi velikooo iznenadjenje ako ovaj tim zvezde ne napravi bar 30 bodova prednosti u odnosu na drugoplasiranog. zvezda je ovu ligu prerasla odavno, nema dostojnog konkurenta.
(Ivan, 29. jul 2023 09:19)


Jel mislisi kao i Bajern? Nije zvezda toliko jako kako manje vise svi zvezdasi misle nego je ova KRS liga vise nego OCAJNA!!!!! Doduse videcemo kad pocne LS koliko su "mocni"!!

Pseudoharms

pre 2 godine

Obično u ovakvim situacijama, dešavaju se čuda. Čuj, Zvezda jedini konkurent za titulu… Svi mi znamo da Zvezda jeste ubedljivi favorit, ali ko prati fudbal zna, da su se i mnogo jače ekipe, usled nepredviđenih i iznenadnih okolnosti, raspadale u roku od par meseci.

Stoga, Partizan, TSC, Čukarički, Voša, Napredak… Samo hrabro, iako je Zvezda 90% šampion.

A ovakvi, defetistički tekstovi, neka ostanu iza nas.

P.S. Da ne bude zabune, svim srcem navijam za Zvezdu.

vratit će se tole da opet ukopa srpski fudbal

pre 2 godine

gde nema jakog partizana , nema ni lige jake niti tog sporta. unisten je fudbal u srbiji odavno. i dominacija u kukuruz ligi, je smesna za fudbal u evropi.
(mat, 29. jul 2023 09:38)

Bravo sinovac! Moja vremena su bila procvat srpskog fudbala! Ovo danas, bez naših poštenih titula, je jedna velika nula.

Nebojsa

pre 2 godine

Kazu C.Zvezda u ovom veku nije imala bolje igrace i bolji tim.
Da, tacno je ali sve bi to palo u vodu da nam je trener Dejan Stankovic ili Milos Milojevic.
Mi po prvi put imamo trenera, koji zna sta hoce i da svaki igrac je zadovoljan i srecan.
Ne manipulise i ne prica bajke na konferencijama kao njegovi prethodnici , vec teren pokazuje pravo lice.

iskreno

pre 2 godine

Zvezda je favorit poslednjih deset godina. Svi znamo zašto i čijim dolaskom na vlast je to potkrepljeno. Nema potrebe da se pravimo blesavi, recite to pravim imenom. Režimski klub.

e mukice mala

pre 2 godine

Za linglong ligu Zvezdi nisu potrebna inostrana pojačanja. Videli dmo prethodnih godina da ekipa u sastavu Djokic, Lukic, Široki, Elvis Simovic, Milanovic, Šegrt itd dominantno osvaja pehar.
(fenomen, 29. jul 2023 09:52)

Tako je zato smo bežali 30 bodova...

CZ

pre 2 godine

Kao Grobar navijam da:

Najbolja opcija: partizan bude ispod 5 mesta-(uprava vjerovatno odlazi, izgubljena jedna sezona u EUR.)

Rezervna opcija: partizan da ispadne iz lige-(uprava SIGURNO odlazi, izgubljene 2/3 sezone u EUR)

Ako se ovo ne desi nadam se tituli, ali onda uprava NEČE NIKAD otiči.
(šta to pričaš BRE, 29. jul 2023 10:19)

Ovo zadnje kao da prime ruse u nato.

1 lik se pita za sve

pre 2 godine

Ako se Partizan umeša u borbu za titulu, da li će upravi Partizana biti naređeno da prestane plaćati igrače? Hoćemo li imati nove slučajeve slične već viđenim, tipa Asano, Jović, Diabate?

Pop Ćira

pre 2 godine

Liga u kojoj se državnoj mezimici sve daje .
(Partizan nas velikan ., 29. jul 2023 09:47)

'ajde.....a za vreme Tola kome se davalo.....da te podsetim da tada Zvezda nije imala za šampon i nije joj plaćena licenca za Evropu. Vama je ove godine država platila. To što ste vi nesposobni tutubani je vaš problem. Nastavite da kmečite, neće pomoći ali lepo vas je čuti.

astronaut

pre 2 godine

Koliko debilan naslov. I posle ko siri mrznju
(Maximus, 29. jul 2023 09:12)

Mrznja sto pisu da je Zvezda favorit? Druze, sve ispod 20 bodova razlike ce biti veliko iznenadjenje. Tvoj klub ce imati ozbiljan zadatak da osvoji drugo mesto i ovo ne govorim ostrasceno i potcenjivacki nego krajnje realno. Zvezda nije bila jaca u proteklih 20god, a Partizan slabiji. Toliko je velika razlika u timovima da mislim da Partizan nece uspeti da stvori generaciju i parira minimum 5 godina. Polako dolazimo u situaciju Hrvatske gde je Hajduk vecito drugi, sa uletanjima drugih klubova, a prvo mesto je rezervisano.

Саша

pre 2 godine

Клуб који је први меч играо са својим пријатељима у Тирани.
Али нека, биће катанац после ових 80 милки дуга или ће и они мењати име у ФМП.

djuka_pg

pre 2 godine

Ako se Partizan umeša u borbu za titulu, da li će upravi Partizana biti naređeno da prestane plaćati igrače? Hoćemo li imati nove slučajeve slične već viđenim, tipa Asano, Jović, Diabate?
(1 lik se pita za sve, 29. jul 2023 10:13)

Naravno da hoće. I ne samo plaćanje igrača nego i struje, poreza, odrzavanje terena i tribina(tačnije košenje tribina).

grobljadske nebuloze za psihijatrijsko veštačenje

pre 2 godine

Dajte već jednom promenite crnobele boje u zelenske, da se lažima, spinovima, plačem i kuknjavom ukopate do kraja. Loši ste glumci i vi i on... Izjednačite se temeljno.

ako nisi znao

pre 2 godine

Vidim ovde se kao iscudjavaju naslovom? Isti su naslovi u Francuskoj Nemackoj Madjarskoj ili u Austriji.Jednostavno te lige imaju faviorite koji su miljama daleko od konkurencije.Trena to dokazati i na terenu naravno ali je clanak ok.
(Delije Linc, 29. jul 2023 09:44)

Pa nisi video prethodni naslov gde se kaže da je "zvezda već sampion" Sto je grobarsko spinovanje...

Tihi bez Prleta

pre 2 godine

Počinje Superliga – Zvezda je favorit, koliko mogu ostali?

– Kako naredi sultan.
(Prasednik, 29. jul 2023 10:21)

Sam sebi dao ovaj jedan"plusić" ?

Naplaseni

pre 2 godine

@Najveca motivacija za nk partizan su terziceve izjave, to govori koliko su ozbiljan klub

Covece, koliko je u ovom narodu pamcenje kratkotrajno, to je neverovatno. Govori covek (nadam se, klinac) o Partizanu i koliko je ozbiljan klub, a sa druge strane skoro 100 miliona evra duga, secamo se gubljenja licenci, dobijanja pare za licence, upad nekoga u ponoc i dovodjenje Dzajica i ostalih u klub... Ljudi, shvatite da ce i ovome doci kraj, a kad se okrene, da ne bude okretanje ploce. Suocite se sa tim, kao sto se postali klub koji se ne pali na top8 EL i Aba ligu.

Pop Ćira

pre 2 godine

(boris, 29. jul 2023 09:51)

Kakav debilan komentar, pored stadiona koji im je država izgradila treba da im kupi dresove, kopačke, peškire, obezbedi auto za dolazak na trening i još možda dublera koji će trenirati umesto njih dok oni pored terena leže u hladovini uz ohladjeno piće.

Adidas

pre 2 godine

Osvojit ce Zvezda sedmu titulu zaredom u slaboj konkurenciji I uz pomoc sudijske organizacije kojoj se redovno svira po 30 penala lako je to,a u evropi ce biti topovska hrana,zivi bili pa videli.

Gazi zvezdo

pre 2 godine

Problem sa strujom je do problema uzmedju Ostoje i Vucelica, nema veze sa onim razlogom kada su i zvezdi iskljucivali struju ,sad treba da žalim partizan? ne neću ovo je sve smesno kako kmecite za svoj jsd.

boris

pre 2 godine

Važno da imamo stadione za Prvu ligu,a što nema klinaca koji pikaju loptu-koga je to briga.Ulaganje u fudbal podrazumeva i da se nešto omogući klincima koji treniraju,a ne da ih roditelji vozikaju na utakmice.O opremi da i ne govorim-svaki mora da plati i dres i patike i kopačke.

ajde vise

pre 2 godine

Sampion se ne zna, ali je Terzic rekao u smislu dolaska igraca za Bajern ali ovde se već sve spinuje svaka rečenica se izvrce pakost zloba...

grobljadski slučajevi za stručnu psihijatrijsku analizu

pre 2 godine

Pa zavisi koliko se namesti, vazno je da je Zvezda sampion, Partizan unisten, ne daj boze da treci klub bude sampion i tako. I da Vojvodina takodje unistena, i da se u Nisu nista ne radi povodom stadiona i nekog klupskog projekta.
(nikola, 29. jul 2023 09:21)

Dajte već jednom promenite crnobele boje u zelenske, da se lažima, spinovima, plačem i kuknjavom ukopate do kraja. Loši ste glumci i vi i on... Izjednačite se temeljno.

nikola

pre 2 godine

Pa zavisi koliko se namesti, vazno je da je Zvezda sampion, Partizan unisten, ne daj boze da treci klub bude sampion i tako. I da Vojvodina takodje unistena, i da se u Nisu nista ne radi povodom stadiona i nekog klupskog projekta.

Adidas

pre 2 godine

Osvojit ce Zvezda sedmu titulu zaredom u slaboj konkurenciji I uz pomoc sudijske organizacije kojoj se redovno svira po 30 penala lako je to,a u evropi ce biti topovska hrana,zivi bili pa videli.

Ivan

pre 2 godine

bilo bi velikooo iznenadjenje ako ovaj tim zvezde ne napravi bar 30 bodova prednosti u odnosu na drugoplasiranog. zvezda je ovu ligu prerasla odavno, nema dostojnog konkurenta.

Aster Blistok

pre 2 godine

Ko kaže da se Zvezdi najviše daje. Zvezda je za razliku od partizana sama obezbedila veliki novac. Sa druge strane, u partizan se sipa ogroman novac iako je on bio jedva treći. Izgleda da i u fudbalu uspeva taktika kao u košarci, budeš treći/sedmi, onda kukaš i država brže bolje ulije veliki novac!!!!
More, ko vas ne zna.....

Delije Linc

pre 2 godine

Vidim ovde se kao iscudjavaju naslovom? Isti su naslovi u Francuskoj Nemackoj Madjarskoj ili u Austriji.Jednostavno te lige imaju faviorite koji su miljama daleko od konkurencije.Trena to dokazati i na terenu naravno ali je clanak ok.

Црвена звезда 1913

pre 2 godine

Ништа о ТСЦ, Чуки или Воши, само пљување по Звезди и плакање над југословенским недоношчетом....

dosta spina

pre 2 godine

Zvezda je favorit, niko nije rekao da je zvezda već šampon, to da se zna ko je vec sampion pre pocetka je zlonamerno spinovanje iz vašeg miljea grobarskog. Kao sto se u kosarci aba zna da ima dva favorita za titulu a to je regionalna liga mnogo jača ,tako u mnogo slabijoj ligi za jednu državu imate 2 favorita maksimum .

ntibaznokiza

pre 2 godine

Slazem se da je Partizan u jednoj od najnizih tacaka u svojoj istoriji, ali ovoliko slavopevi o Zvezdi koja je prosle godine zavrsila kao cetvrta u ligi evrope i samo zahvaljujuci izbacivanju rusa i neigranju ukrajinaca je zaista neumesno.
I onda ide ova recenica: "Podsećanja radi, šampion naredne sezone neće direktno u Ligu šampiona. Taj status koji je srpska liga imala, zahvaljujući isključivo Zvezdi, trajao je samo jedno leto." - Iskljucivo je Zvezda igrala evropska proleca prethodnih godina, ili je ipak i neko drugi donosio bodove Srbiji...

Pop Ćira

pre 2 godine

(mat, 29. jul 2023 09:38)

Davno ali baš davno nisam pročitao gluplji komentar a konkurencija je izuzetno jaka kada se vi grobari oglašavate.

pa da...

pre 2 godine

Nije bilo ovakvog teksta kada je sezona počinjala u zvezdi bez struje sa Lalatovicem, a u timu sve klinci bili nije ni bilo stranaca mozda jedan ... Ali sad kuknjava plac, spin...

ma tako je

pre 2 godine

Bravo za gtr novinara, Saranovic se ponosi njime...bukvalno niko nije upisao već trofej, čak ni Terzic , nastavak spina grobarskog kako se vec zna ko je sampion pre pocetka, a jsd bez pobede u derbiju ko zna koliko godina...

mat

pre 2 godine

gde nema jakog partizana , nema ni lige jake niti tog sporta. unisten je fudbal u srbiji odavno. i dominacija u kukuruz ligi, je smesna za fudbal u evropi.

Para vrti gde burgija nece

pre 2 godine

Gledam nesto ovu sliku Zvezdinog tima i kontam ko bi rekao da ce Milan Rodic biti jedini preostali igrac sa pocetka "dizanja" Zvezde...

Papilon

pre 2 godine

........."klub iz Humske je "na aparatima" – tačnije na agregatu".....Svaka čast novinaru za konstataciju, smejem se već sat vremena......"na agregatu"......

fenomen

pre 2 godine

Za linglong ligu Zvezdi nisu potrebna inostrana pojačanja. Videli dmo prethodnih godina da ekipa u sastavu Djokic, Lukic, Široki, Elvis Simovic, Milanovic, Šegrt itd dominantno osvaja pehar.

Delije Linc

pre 2 godine

Vidim ovde se kao iscudjavaju naslovom? Isti su naslovi u Francuskoj Nemackoj Madjarskoj ili u Austriji.Jednostavno te lige imaju faviorite koji su miljama daleko od konkurencije.Trena to dokazati i na terenu naravno ali je clanak ok.

Ivan

pre 2 godine

bilo bi velikooo iznenadjenje ako ovaj tim zvezde ne napravi bar 30 bodova prednosti u odnosu na drugoplasiranog. zvezda je ovu ligu prerasla odavno, nema dostojnog konkurenta.

Црвена звезда 1913

pre 2 godine

Ништа о ТСЦ, Чуки или Воши, само пљување по Звезди и плакање над југословенским недоношчетом....

dosta spina

pre 2 godine

Zvezda je favorit, niko nije rekao da je zvezda već šampon, to da se zna ko je vec sampion pre pocetka je zlonamerno spinovanje iz vašeg miljea grobarskog. Kao sto se u kosarci aba zna da ima dva favorita za titulu a to je regionalna liga mnogo jača ,tako u mnogo slabijoj ligi za jednu državu imate 2 favorita maksimum .

pa da...

pre 2 godine

Nije bilo ovakvog teksta kada je sezona počinjala u zvezdi bez struje sa Lalatovicem, a u timu sve klinci bili nije ni bilo stranaca mozda jedan ... Ali sad kuknjava plac, spin...

nikola

pre 2 godine

Pa zavisi koliko se namesti, vazno je da je Zvezda sampion, Partizan unisten, ne daj boze da treci klub bude sampion i tako. I da Vojvodina takodje unistena, i da se u Nisu nista ne radi povodom stadiona i nekog klupskog projekta.

NNN

pre 2 godine

"U Ljutice Bogdana su već upisali sedmi uzastopni trofej." Jadan li je naš sport
(808, 29. jul 2023 09:18)
Nije jadan sport, nego ste vi jadni, zahvaljujete se merlinu a prozivate patrijarha, nema dalje .

Aca

pre 2 godine

Клуб који је први меч играо са својим пријатељима у Тирани.
Али нека, биће катанац после ових 80 милки дуга или ће и они мењати име у ФМП.
(Саша, 29. jul 2023 10:44)

Neko prvi prijateljski u Tirani, nekome prvi tim po osnivanju bila reprezentacija NDH.

ajde vise

pre 2 godine

Sampion se ne zna, ali je Terzic rekao u smislu dolaska igraca za Bajern ali ovde se već sve spinuje svaka rečenica se izvrce pakost zloba...

Cinjenica

pre 2 godine

Partizan za svoje stanje moze da krivi samo sopstvene navijace koga nije briga za klub realno.Zvezdasi bi smenili svoju upravu za pet minuta kada bi imali losu situaciju .Partizan klub korupcije i kriminala i navijacima nije smetala losa situacija u klubu dokle god je bilo nesto para.

Gogsi

pre 2 godine

Idemo po sedmu uzastopnu Zvezdo.A sto se tice partizana neka se ugase bas me briga,niko nije zalio ni Zvezdu pre nekoliko godina kada je bila u teskoj situaciji.Samo je tada Zvezda imala prosek 20 hiljada ljudi na stadionu .Razlika izmedju velikog i malog kluba

Pop Ćira

pre 2 godine

Pakistanci se mnogo primili na njihov "Bajern"...jedva čekam LŠ i gol razliku :)
(Milan, 29. jul 2023 10:52)

Lako ćemo za to, mene plaši Sabah i eventualno da se ne naleti na Floru, Shamrok ili Šarloance.

Pop Ćira

pre 2 godine

Liga u kojoj se državnoj mezimici sve daje .
(Partizan nas velikan ., 29. jul 2023 09:47)

'ajde.....a za vreme Tola kome se davalo.....da te podsetim da tada Zvezda nije imala za šampon i nije joj plaćena licenca za Evropu. Vama je ove godine država platila. To što ste vi nesposobni tutubani je vaš problem. Nastavite da kmečite, neće pomoći ali lepo vas je čuti.

Nikos

pre 2 godine

@Naplašeni

A da li se sećaš poklanjanja stadiona JNA od strane ove vlasti?

Da li se sećaš Toleta, predsednika drugih klubova u upravi JSD, državnih sponzora, plaćanja kazni i licenci, enormnih miliona upumpanih u KK Partizan...?


Karma je čudo

slavisa

pre 2 godine

Ping pong,
long long
pong pong,
ling long...

Neko prati ovu cirkus ligu?

Da se nelazemo pratis je ti prvi pratim ja ja kao i cela Srbija kao i mnogi drugi sto zive u inostranstvu koga ti zamajavas ping pong i ostale budalastine da je Partizan najbolji bila bi prica kakva god nasa je kao u vreme kad je Partizan uzimao titule gubio redovno u evro utakmicama bilo je vazno samo da Partizan bude ispred C.Zvezde tad nije bila tole liga vec je bila okej liga liga u kojojk dominira Partizan.

ntibaznokiza

pre 2 godine

Slazem se da je Partizan u jednoj od najnizih tacaka u svojoj istoriji, ali ovoliko slavopevi o Zvezdi koja je prosle godine zavrsila kao cetvrta u ligi evrope i samo zahvaljujuci izbacivanju rusa i neigranju ukrajinaca je zaista neumesno.
I onda ide ova recenica: "Podsećanja radi, šampion naredne sezone neće direktno u Ligu šampiona. Taj status koji je srpska liga imala, zahvaljujući isključivo Zvezdi, trajao je samo jedno leto." - Iskljucivo je Zvezda igrala evropska proleca prethodnih godina, ili je ipak i neko drugi donosio bodove Srbiji...

dexim

pre 2 godine

Samo je regularno kada jsd osvoji titulu, to je poenta, kao u kosarci ,tada je sve regularno, ako ne ,to je zato što je sultan tako odlučio, sudije, nameštanje i slicno

Papilon

pre 2 godine

........."klub iz Humske je "na aparatima" – tačnije na agregatu".....Svaka čast novinaru za konstataciju, smejem se već sat vremena......"na agregatu"......

Adidas

pre 2 godine

Osvojit ce Zvezda sedmu titulu zaredom u slaboj konkurenciji I uz pomoc sudijske organizacije kojoj se redovno svira po 30 penala lako je to,a u evropi ce biti topovska hrana,zivi bili pa videli.

Milan

pre 2 godine

Pakistanci se mnogo primili na njihov "Bajern"...jedva čekam LŠ i gol razliku :)
(Milan, 29. jul 2023 10:52)
ovoga puta dve pobede i remi , trece mesto sigurno

mat

pre 2 godine

gde nema jakog partizana , nema ni lige jake niti tog sporta. unisten je fudbal u srbiji odavno. i dominacija u kukuruz ligi, je smesna za fudbal u evropi.

e mukice mala

pre 2 godine

Za linglong ligu Zvezdi nisu potrebna inostrana pojačanja. Videli dmo prethodnih godina da ekipa u sastavu Djokic, Lukic, Široki, Elvis Simovic, Milanovic, Šegrt itd dominantno osvaja pehar.
(fenomen, 29. jul 2023 09:52)

Tako je zato smo bežali 30 bodova...

Red

pre 2 godine

Najveca motivacija za nk partizan su terziceve izjave, to govori koliko su ozbiljan klub

Covece, koliko je u ovom narodu pamcenje kratkotrajno, to je neverovatno. Govori covek (nadam se, klinac) o Partizanu i koliko je ozbiljan klub, a sa druge strane skoro 100 miliona evra duga, secamo se gubljenja licenci, dobijanja pare za licence, upad nekoga u ponoc i dovodjenje Dzajica i ostalih u klub... Ljudi, shvatite da ce i ovome doci kraj, a kad se okrene, da ne bude okretanje ploce. Suocite se sa tim, kao sto se postali klub koji se ne pali na top8 EL i Aba ligu.
(Naplaseni, 29. jul 2023

Dug je oko 50 milki realno,po tvom je skoro 200 miliona.Zvezda se sa igranjem u LS moze iscupati,ako ne zavrsi u dzepovima,samo je pitanje,ko ce pokriti vasih 40 milki,a igrate ligu sprdacine.

CZ

pre 2 godine

Kao Grobar navijam da:

Najbolja opcija: partizan bude ispod 5 mesta-(uprava vjerovatno odlazi, izgubljena jedna sezona u EUR.)

Rezervna opcija: partizan da ispadne iz lige-(uprava SIGURNO odlazi, izgubljene 2/3 sezone u EUR)

Ako se ovo ne desi nadam se tituli, ali onda uprava NEČE NIKAD otiči.
(šta to pričaš BRE, 29. jul 2023 10:19)

Ovo zadnje kao da prime ruse u nato.

Nebojsa

pre 2 godine

Kazu C.Zvezda u ovom veku nije imala bolje igrace i bolji tim.
Da, tacno je ali sve bi to palo u vodu da nam je trener Dejan Stankovic ili Milos Milojevic.
Mi po prvi put imamo trenera, koji zna sta hoce i da svaki igrac je zadovoljan i srecan.
Ne manipulise i ne prica bajke na konferencijama kao njegovi prethodnici , vec teren pokazuje pravo lice.

Čubaka

pre 2 godine

(Саша, 29. jul 2023 10:44)

Videće se koliki je dug i ko će menjati ime kada "Rumeni" ode. Cenim da će biti opšte kmečanje na groblju.

djuka_pg

pre 2 godine

Ako se Partizan umeša u borbu za titulu, da li će upravi Partizana biti naređeno da prestane plaćati igrače? Hoćemo li imati nove slučajeve slične već viđenim, tipa Asano, Jović, Diabate?
(1 lik se pita za sve, 29. jul 2023 10:13)

Naravno da hoće. I ne samo plaćanje igrača nego i struje, poreza, odrzavanje terena i tribina(tačnije košenje tribina).

Milos

pre 2 godine

Ne znam cemu ovoliko trolovanje. Srbija nije decenijama igrala ligu sampiona. Onda je Partizan uspeo par puta pa Zvezda par puta, danas prvi put imamo direktno mesto u LS… Ne moze liga da se napravi preko noci ali definitivno ide na bolje, nije sve crno samo zato sto se Partizan raspada i to najvise zahvaljujuci svojoj lopovskoj upravi. Kako u basketu mogu da prave cuda gde ako niste primetili imamo dva kluba u evro ligi i dominiramo u regionalnoj.

dexim

pre 2 godine

Mogu da zamislim kako bi bilo sjajno sve da je Partizan sampion da igra LS, da je Superliga na 11 mestu , Tole bi bio najuspešniji i najbolji, koliki spinuju, lazu, mrace Gtr-ovci ,nesto najodvratnije

Gazi zvezdo

pre 2 godine

Problem sa strujom je do problema uzmedju Ostoje i Vucelica, nema veze sa onim razlogom kada su i zvezdi iskljucivali struju ,sad treba da žalim partizan? ne neću ovo je sve smesno kako kmecite za svoj jsd.

ma tako je

pre 2 godine

Bravo za gtr novinara, Saranovic se ponosi njime...bukvalno niko nije upisao već trofej, čak ni Terzic , nastavak spina grobarskog kako se vec zna ko je sampion pre pocetka, a jsd bez pobede u derbiju ko zna koliko godina...

Pseudoharms

pre 2 godine

Obično u ovakvim situacijama, dešavaju se čuda. Čuj, Zvezda jedini konkurent za titulu… Svi mi znamo da Zvezda jeste ubedljivi favorit, ali ko prati fudbal zna, da su se i mnogo jače ekipe, usled nepredviđenih i iznenadnih okolnosti, raspadale u roku od par meseci.

Stoga, Partizan, TSC, Čukarički, Voša, Napredak… Samo hrabro, iako je Zvezda 90% šampion.

A ovakvi, defetistički tekstovi, neka ostanu iza nas.

P.S. Da ne bude zabune, svim srcem navijam za Zvezdu.

vratit će se tole da opet ukopa srpski fudbal

pre 2 godine

gde nema jakog partizana , nema ni lige jake niti tog sporta. unisten je fudbal u srbiji odavno. i dominacija u kukuruz ligi, je smesna za fudbal u evropi.
(mat, 29. jul 2023 09:38)

Bravo sinovac! Moja vremena su bila procvat srpskog fudbala! Ovo danas, bez naših poštenih titula, je jedna velika nula.

Aleksandar

pre 2 godine

Partizan za svoje stanje moze da krivi samo sopstvene navijace koga nije briga za klub realno.Zvezdasi bi smenili svoju upravu za pet minuta kada bi imali losu situaciju .Partizan klub korupcije i kriminala i navijacima nije smetala losa situacija u klubu dokle god je bilo nesto para.
(Cinjenica, 29. jul 2023 11:14)

Ne lupaj. Pokušali dvaput da menjaju. Neko ne da...

NŽS

pre 2 godine

Pa zavisi koliko se namesti, vazno je da je Zvezda sampion, Partizan unisten, ne daj boze da treci klub bude sampion i tako. I da Vojvodina takodje unistena, i da se u Nisu nista ne radi povodom stadiona i nekog klupskog projekta.
(nikola, 29. jul 2023 09:21)


Vojvodinu je uništio nk partizan koji misli da je bogom dan da bude drugi a nema kvalitet ni za četvrto mesto.

Ivan kg

pre 2 godine

Konacno da neko napise ono sto svi znaju, samo cute o tome, da u ovoj i ovakvoj ligi ni Bajern ne bi bio prvak, jer svi mogu da kiksnu, samo jedan klub ne.

Da se zna

pre 2 godine

Bahar izgleda kao ozbiljan trener sa vizijom igre.Zvezda igra presing i moderan fudbal.Svi uživamo i tako i treba da bude.Ono što se uvek mora ponavljati je veliko hvala Velikom Vladanu Milojeviću.2017 godina i čovek bukvalno sa dna čupa Zvezdu i izvodi je na površinu evropskog fudbala.Tu radost posle Krasnodara,Salcburga i Liverpula je teško nadmašiti. Čekam Bahara da priredi nešto takvo.

astronaut

pre 2 godine

Koliko debilan naslov. I posle ko siri mrznju
(Maximus, 29. jul 2023 09:12)

Mrznja sto pisu da je Zvezda favorit? Druze, sve ispod 20 bodova razlike ce biti veliko iznenadjenje. Tvoj klub ce imati ozbiljan zadatak da osvoji drugo mesto i ovo ne govorim ostrasceno i potcenjivacki nego krajnje realno. Zvezda nije bila jaca u proteklih 20god, a Partizan slabiji. Toliko je velika razlika u timovima da mislim da Partizan nece uspeti da stvori generaciju i parira minimum 5 godina. Polako dolazimo u situaciju Hrvatske gde je Hajduk vecito drugi, sa uletanjima drugih klubova, a prvo mesto je rezervisano.

ex šampion Srbije za pionire

pre 2 godine

ko je i gde upisao u zvezdi novu titulu, recite mi tačno gde je i kada to receno? Dajte mi tu izjavu?
(ajde recite, 29. jul 2023 09:06

Ti nisi slušao Dr.Terzića kad je rekao prošle nedelje na javnom servisu da je ,,uz dužno poštovanje istorije i tradicije Partizana, Partizan više nije konkurent Zvezdi"???
Nisi takodje čuo pre 5-6 godina kada je isti gospodin izjavio ,,da garantuje da će CZ biti šampion narednih 5 godina". Ne samo da je uzeo tih 5 titula, nego je ,,osvojio" i titulu iz 1946.
Šta tačno tebi i sličnima kao tebi nije jasno?

Ko će biti šampion Srbije u fudbalu?

Čukarički, Mladost Lučani?
Ubi nas neizvesnost. Kladionice na mukama.

Tragikomično.

Tihi bez Prleta

pre 2 godine

Počinje Superliga – Zvezda je favorit, koliko mogu ostali?

– Kako naredi sultan.
(Prasednik, 29. jul 2023 10:21)

Sam sebi dao ovaj jedan"plusić" ?

nosurrender

pre 2 godine

"U Ljutice Bogdana su već upisali sedmi uzastopni trofej." Jadan li je naš sport
(808, 29. jul 2023 09:18)

Niko nigde nije upisao trofej a pogotovo ne igrači i stručni štab to sam siguran.
Naravno da je u planu taj trofej, jer je sasvim prirodno i logično.
U najujednacenijoj ligi na svetu kvota na Siti je 1.60 da će biti šampion na kraju sezone.
Kakva je onda kvota odnosno šansa da će u ligi gde se 30 godina dva kluba smenjuju pri tome jedan trenutno u "nokdaunu" drugi čini se nikad bolje nije izgledao na terenu.
Čemu odmah teorije zavere.

Aster Blistok

pre 2 godine

Ko kaže da se Zvezdi najviše daje. Zvezda je za razliku od partizana sama obezbedila veliki novac. Sa druge strane, u partizan se sipa ogroman novac iako je on bio jedva treći. Izgleda da i u fudbalu uspeva taktika kao u košarci, budeš treći/sedmi, onda kukaš i država brže bolje ulije veliki novac!!!!
More, ko vas ne zna.....

ex šampion Srbije za pionire

pre 2 godine

Počinje Superliga – Zvezda je favorit, koliko mogu ostali?

– Kako naredi sultan.
(Prasednik, 29. jul 2023 10:21)

Jel kao u basketu?
(red, 29. jul 2023 10:37)

Da, kao u basketu, Partizan je uzeo 1 titulu i 2 kupa, Zvezda 22 trofeja u poslednjih 10 godina.
U fudbalu ce biti slično toliko.
Trenutno je 8-2 u titulama od 2014. i dolaska sultana.
Jel i dalje nije jasno, ko ce biti šampion?

Aster Blistok

pre 2 godine

... ima li neko punoletan da ostavi komentar...
izgleda fudbal u Srbiji jedino klincima napaljenim zanimljiv...
a realno u publici rodbina i kvazimenadžeri


raspad liga
(drug sa fakulteta

Kada se pročita tvoj nepismen komentar, čovek lako dodje do zaključka da nema puno punoletnih da ostavljaju komentare.

Wllaxy

pre 2 godine

Konacno da neko napise ono sto svi znaju, samo cute o tome, da u ovoj i ovakvoj ligi ni Bajern ne bi bio prvak, jer svi mogu da kiksnu, samo jedan klub ne.
(Ivan kg, 29. jul 2023 13:05)

Pa protiv tvog raspalog kluba bilo bi pravo čudo i sramota i da se kiksne...

Bolje vi gledajte kako da osvojite makar i to treće mesto...

grobljadski slučajevi za stručnu psihijatrijsku analizu

pre 2 godine

Pa zavisi koliko se namesti, vazno je da je Zvezda sampion, Partizan unisten, ne daj boze da treci klub bude sampion i tako. I da Vojvodina takodje unistena, i da se u Nisu nista ne radi povodom stadiona i nekog klupskog projekta.
(nikola, 29. jul 2023 09:21)

Dajte već jednom promenite crnobele boje u zelenske, da se lažima, spinovima, plačem i kuknjavom ukopate do kraja. Loši ste glumci i vi i on... Izjednačite se temeljno.

Pop Ćira

pre 2 godine

(mat, 29. jul 2023 09:38)

Davno ali baš davno nisam pročitao gluplji komentar a konkurencija je izuzetno jaka kada se vi grobari oglašavate.

grobljadske nebuloze za psihijatrijsko veštačenje

pre 2 godine

Dajte već jednom promenite crnobele boje u zelenske, da se lažima, spinovima, plačem i kuknjavom ukopate do kraja. Loši ste glumci i vi i on... Izjednačite se temeljno.

boris

pre 2 godine

Važno da imamo stadione za Prvu ligu,a što nema klinaca koji pikaju loptu-koga je to briga.Ulaganje u fudbal podrazumeva i da se nešto omogući klincima koji treniraju,a ne da ih roditelji vozikaju na utakmice.O opremi da i ne govorim-svaki mora da plati i dres i patike i kopačke.

1 lik se pita za sve

pre 2 godine

Ako se Partizan umeša u borbu za titulu, da li će upravi Partizana biti naređeno da prestane plaćati igrače? Hoćemo li imati nove slučajeve slične već viđenim, tipa Asano, Jović, Diabate?

iskreno

pre 2 godine

Zvezda je favorit poslednjih deset godina. Svi znamo zašto i čijim dolaskom na vlast je to potkrepljeno. Nema potrebe da se pravimo blesavi, recite to pravim imenom. Režimski klub.

Delije Linc

pre 2 godine

Vidim ovde se kao iscudjavaju naslovom? Isti su naslovi u Francuskoj Nemackoj Madjarskoj ili u Austriji.Jednostavno te lige imaju faviorite koji su miljama daleko od konkurencije.Trena to dokazati i na terenu naravno ali je clanak ok.

Delije Linc

pre 2 godine

Vidim ovde se kao iscudjavaju naslovom? Isti su naslovi u Francuskoj Nemackoj Madjarskoj ili u Austriji.Jednostavno te lige imaju faviorite koji su miljama daleko od konkurencije.Trena to dokazati i na terenu naravno ali je clanak ok.

Para vrti gde burgija nece

pre 2 godine

Gledam nesto ovu sliku Zvezdinog tima i kontam ko bi rekao da ce Milan Rodic biti jedini preostali igrac sa pocetka "dizanja" Zvezde...

Pop Ćira

pre 2 godine

(boris, 29. jul 2023 09:51)

Kakav debilan komentar, pored stadiona koji im je država izgradila treba da im kupi dresove, kopačke, peškire, obezbedi auto za dolazak na trening i još možda dublera koji će trenirati umesto njih dok oni pored terena leže u hladovini uz ohladjeno piće.

drug sa fakulteta

pre 2 godine

... ima li neko punoletan da ostavi komentar...
izgleda fudbal u Srbiji jedino klincima napaljenim zanimljiv...
a realno u publici rodbina i kvazimenadžeri


raspad liga

Ivan kg

pre 2 godine

ovoga puta dve pobede i remi , trece mesto sigurno
(Milan, 29. jul 2023 11:42)

Sigurno, kao polufinale Lige Evrope najavljivano prosle godine.

ako nisi znao

pre 2 godine

Vidim ovde se kao iscudjavaju naslovom? Isti su naslovi u Francuskoj Nemackoj Madjarskoj ili u Austriji.Jednostavno te lige imaju faviorite koji su miljama daleko od konkurencije.Trena to dokazati i na terenu naravno ali je clanak ok.
(Delije Linc, 29. jul 2023 09:44)

Pa nisi video prethodni naslov gde se kaže da je "zvezda već sampion" Sto je grobarsko spinovanje...

Саша

pre 2 godine

Клуб који је први меч играо са својим пријатељима у Тирани.
Али нека, биће катанац после ових 80 милки дуга или ће и они мењати име у ФМП.

Naplaseni

pre 2 godine

@Najveca motivacija za nk partizan su terziceve izjave, to govori koliko su ozbiljan klub

Covece, koliko je u ovom narodu pamcenje kratkotrajno, to je neverovatno. Govori covek (nadam se, klinac) o Partizanu i koliko je ozbiljan klub, a sa druge strane skoro 100 miliona evra duga, secamo se gubljenja licenci, dobijanja pare za licence, upad nekoga u ponoc i dovodjenje Dzajica i ostalih u klub... Ljudi, shvatite da ce i ovome doci kraj, a kad se okrene, da ne bude okretanje ploce. Suocite se sa tim, kao sto se postali klub koji se ne pali na top8 EL i Aba ligu.

Riki

pre 2 godine

'ajde.....a za vreme Tola kome se davalo.....da te podsetim da tada Zvezda nije imala za šampon i nije joj plaćena licenca za Evropu. Vama je ove godine država platila. To što ste vi nesposobni tutubani je vaš problem. Nastavite da kmečite, neće pomoći ali lepo vas je čuti.
(Pop Ćira, 29. jul 2023 10:37)

Kome se otpisuju dugovi kod banaka?Partizanu ili zvezdani?Partizanu plate licencu par stotina hiljada eura,a zvezda dovodi milionska pojacanja.Partizan u ovom prelaznom roku doveo jednog krstenog igraca,koliko je zvezda dovela?

Kaur

pre 2 godine

Zvezda najbolja a ostali neka se poredjaju kako im je volja :)
(Dare_cz, 29. jul 2023 10:04) # Link
Kad panter citira jednog velikog Partizanovca a nije ni svestan.

nosurrender

pre 2 godine

Engleska liga nikako ne moze biti najujednacenija, najkvalitetnija da, a to je sasvim druga stvar. Recimo, najujednacenije su lige gde je najmanji jaz izmedju prvog i poslednjeg, a to su recimo slovacka ili poljska liga. A nasa svakako ne, jer ako vec hoces o kvotama, kod nas je da Zvezda bude sampion 1.10. Najmanja moguca.
(Ivan kg, 29. jul 2023 14:10)

Najujednacenija u smislu da svako ima istu mogućnost. Ne postoji povlascen klub, bar ne u toj meri kao u većini drugih liga.
Svima su puni stadioni, svi imaju love, svugde može da dodje pijani šeik i da pravi ekipu ili sistem kako god.
Jeste sad Slovačka liga je ujednacenija od PL jer je jaz izmedju prvog i poslednjeg najmanji.
Što se kvota tiče, baš me zanima kolika je da Psg osvaja svih ovih godina, Bajern, Benfika ili Porto, Real ili Barsa, godinama Juve/Inter u Italiji itd itd..
Dominaciju jednog ili dva kluba imaš u svakoj zemlji Evrope manje više ili u većini.
I treba da bude najmanja moguća kvota na Zvezdu jer ne postoji liga u Evropi gde prvi klub ima evropske rezutate a drugi/treći prima 5 golova od nekih Moldea, Az Alkmara i Fejenorda.

Adidas

pre 2 godine

Osvojit ce Zvezda sedmu titulu zaredom u slaboj konkurenciji I uz pomoc sudijske organizacije kojoj se redovno svira po 30 penala lako je to,a u evropi ce biti topovska hrana,zivi bili pa videli.

fenomen

pre 2 godine

Za linglong ligu Zvezdi nisu potrebna inostrana pojačanja. Videli dmo prethodnih godina da ekipa u sastavu Djokic, Lukic, Široki, Elvis Simovic, Milanovic, Šegrt itd dominantno osvaja pehar.

šta to pričaš BRE

pre 2 godine

Kao Grobar navijam da:

Najbolja opcija: partizan bude ispod 5 mesta-(uprava vjerovatno odlazi, izgubljena jedna sezona u EUR.)

Rezervna opcija: partizan da ispadne iz lige-(uprava SIGURNO odlazi, izgubljene 2/3 sezone u EUR)

Ako se ovo ne desi nadam se tituli, ali onda uprava NEČE NIKAD otiči.

SASA

pre 2 godine

bilo bi velikooo iznenadjenje ako ovaj tim zvezde ne napravi bar 30 bodova prednosti u odnosu na drugoplasiranog. zvezda je ovu ligu prerasla odavno, nema dostojnog konkurenta.
(Ivan, 29. jul 2023 09:19)


Jel mislisi kao i Bajern? Nije zvezda toliko jako kako manje vise svi zvezdasi misle nego je ova KRS liga vise nego OCAJNA!!!!! Doduse videcemo kad pocne LS koliko su "mocni"!!

Trnavska ruzica

pre 2 godine

Super liga u Trnavskom blatu sa sve kontejnerima oko livade u tom selu, i onim nesrecnikom sto na mikrofonu lozi seljake, da dodju i pogledaju ovu cirkusku predatavu, jer cirkus je dosao i u vase selo.

Ivan kg

pre 2 godine

Da se nelazemo pratis je ti prvi pratim ja ja kao i cela Srbija kao i mnogi drugi sto zive u inostranstvu koga ti zamajavas ping pong i ostale budalastine da je Partizan najbolji bila bi prica kakva god nasa je kao u vreme kad je Partizan uzimao titule gubio redovno u evro utakmicama bilo je vazno samo da Partizan bude ispred C.Zvezde tad nije bila tole liga vec je bila okej liga liga u kojojk dominira Partizan.
(slavisa, 29. jul 2023 11:34)

Prvo, postoje znakovi interpunkcije (tacna, zarez i drugi) pa ti preporucujem da ih koristis jer je ovako nepismeno i nejasno sta hoces da kazes. Onda, znaci kad je Partizan uzimao titule, onda je bio Tole i sve neposteno, a sad kad vi "dominirate", onda je sve cisto, je l'?

Ivan kg

pre 2 godine

U najujednacenijoj ligi na svetu kvota na Siti je 1.60 da će biti šampion na kraju sezone.
Kakva je onda kvota odnosno šansa da će u ligi gde se 30 godina dva kluba smenjuju pri tome jedan trenutno u "nokdaunu" drugi čini se nikad bolje nije izgledao na terenu.
Čemu odmah teorije zavere.
(nosurrender, 29. jul 2023 13:29)

Engleska liga nikako ne moze biti najujednacenija, najkvalitetnija da, a to je sasvim druga stvar. Recimo, najujednacenije su lige gde je najmanji jaz izmedju prvog i poslednjeg, a to su recimo slovacka ili poljska liga. A nasa svakako ne, jer ako vec hoces o kvotama, kod nas je da Zvezda bude sampion 1.10. Najmanja moguca.

nikola

pre 2 godine

Pa zavisi koliko se namesti, vazno je da je Zvezda sampion, Partizan unisten, ne daj boze da treci klub bude sampion i tako. I da Vojvodina takodje unistena, i da se u Nisu nista ne radi povodom stadiona i nekog klupskog projekta.

Црвена звезда 1913

pre 2 godine

Ништа о ТСЦ, Чуки или Воши, само пљување по Звезди и плакање над југословенским недоношчетом....

Ivan

pre 2 godine

bilo bi velikooo iznenadjenje ako ovaj tim zvezde ne napravi bar 30 bodova prednosti u odnosu na drugoplasiranog. zvezda je ovu ligu prerasla odavno, nema dostojnog konkurenta.

Adidas

pre 2 godine

Osvojit ce Zvezda sedmu titulu zaredom u slaboj konkurenciji I uz pomoc sudijske organizacije kojoj se redovno svira po 30 penala lako je to,a u evropi ce biti topovska hrana,zivi bili pa videli.

mat

pre 2 godine

gde nema jakog partizana , nema ni lige jake niti tog sporta. unisten je fudbal u srbiji odavno. i dominacija u kukuruz ligi, je smesna za fudbal u evropi.

dosta spina

pre 2 godine

Zvezda je favorit, niko nije rekao da je zvezda već šampon, to da se zna ko je vec sampion pre pocetka je zlonamerno spinovanje iz vašeg miljea grobarskog. Kao sto se u kosarci aba zna da ima dva favorita za titulu a to je regionalna liga mnogo jača ,tako u mnogo slabijoj ligi za jednu državu imate 2 favorita maksimum .

Cinjenica

pre 2 godine

Partizan za svoje stanje moze da krivi samo sopstvene navijace koga nije briga za klub realno.Zvezdasi bi smenili svoju upravu za pet minuta kada bi imali losu situaciju .Partizan klub korupcije i kriminala i navijacima nije smetala losa situacija u klubu dokle god je bilo nesto para.

Naplaseni

pre 2 godine

@Najveca motivacija za nk partizan su terziceve izjave, to govori koliko su ozbiljan klub

Covece, koliko je u ovom narodu pamcenje kratkotrajno, to je neverovatno. Govori covek (nadam se, klinac) o Partizanu i koliko je ozbiljan klub, a sa druge strane skoro 100 miliona evra duga, secamo se gubljenja licenci, dobijanja pare za licence, upad nekoga u ponoc i dovodjenje Dzajica i ostalih u klub... Ljudi, shvatite da ce i ovome doci kraj, a kad se okrene, da ne bude okretanje ploce. Suocite se sa tim, kao sto se postali klub koji se ne pali na top8 EL i Aba ligu.

Ivan kg

pre 2 godine

Konacno da neko napise ono sto svi znaju, samo cute o tome, da u ovoj i ovakvoj ligi ni Bajern ne bi bio prvak, jer svi mogu da kiksnu, samo jedan klub ne.

Aleksandar

pre 2 godine

Partizan za svoje stanje moze da krivi samo sopstvene navijace koga nije briga za klub realno.Zvezdasi bi smenili svoju upravu za pet minuta kada bi imali losu situaciju .Partizan klub korupcije i kriminala i navijacima nije smetala losa situacija u klubu dokle god je bilo nesto para.
(Cinjenica, 29. jul 2023 11:14)

Ne lupaj. Pokušali dvaput da menjaju. Neko ne da...

Adidas

pre 2 godine

Osvojit ce Zvezda sedmu titulu zaredom u slaboj konkurenciji I uz pomoc sudijske organizacije kojoj se redovno svira po 30 penala lako je to,a u evropi ce biti topovska hrana,zivi bili pa videli.

iskreno

pre 2 godine

Zvezda je favorit poslednjih deset godina. Svi znamo zašto i čijim dolaskom na vlast je to potkrepljeno. Nema potrebe da se pravimo blesavi, recite to pravim imenom. Režimski klub.

Саша

pre 2 godine

Клуб који је први меч играо са својим пријатељима у Тирани.
Али нека, биће катанац после ових 80 милки дуга или ће и они мењати име у ФМП.

ex šampion Srbije za pionire

pre 2 godine

Počinje Superliga – Zvezda je favorit, koliko mogu ostali?

– Kako naredi sultan.
(Prasednik, 29. jul 2023 10:21)

Jel kao u basketu?
(red, 29. jul 2023 10:37)

Da, kao u basketu, Partizan je uzeo 1 titulu i 2 kupa, Zvezda 22 trofeja u poslednjih 10 godina.
U fudbalu ce biti slično toliko.
Trenutno je 8-2 u titulama od 2014. i dolaska sultana.
Jel i dalje nije jasno, ko ce biti šampion?

Riki

pre 2 godine

'ajde.....a za vreme Tola kome se davalo.....da te podsetim da tada Zvezda nije imala za šampon i nije joj plaćena licenca za Evropu. Vama je ove godine država platila. To što ste vi nesposobni tutubani je vaš problem. Nastavite da kmečite, neće pomoći ali lepo vas je čuti.
(Pop Ćira, 29. jul 2023 10:37)

Kome se otpisuju dugovi kod banaka?Partizanu ili zvezdani?Partizanu plate licencu par stotina hiljada eura,a zvezda dovodi milionska pojacanja.Partizan u ovom prelaznom roku doveo jednog krstenog igraca,koliko je zvezda dovela?

pa da...

pre 2 godine

Nije bilo ovakvog teksta kada je sezona počinjala u zvezdi bez struje sa Lalatovicem, a u timu sve klinci bili nije ni bilo stranaca mozda jedan ... Ali sad kuknjava plac, spin...

fenomen

pre 2 godine

Za linglong ligu Zvezdi nisu potrebna inostrana pojačanja. Videli dmo prethodnih godina da ekipa u sastavu Djokic, Lukic, Široki, Elvis Simovic, Milanovic, Šegrt itd dominantno osvaja pehar.

Milan

pre 2 godine

Pakistanci se mnogo primili na njihov "Bajern"...jedva čekam LŠ i gol razliku :)
(Milan, 29. jul 2023 10:52)
ovoga puta dve pobede i remi , trece mesto sigurno

ajde vise

pre 2 godine

Sampion se ne zna, ali je Terzic rekao u smislu dolaska igraca za Bajern ali ovde se već sve spinuje svaka rečenica se izvrce pakost zloba...

ntibaznokiza

pre 2 godine

Slazem se da je Partizan u jednoj od najnizih tacaka u svojoj istoriji, ali ovoliko slavopevi o Zvezdi koja je prosle godine zavrsila kao cetvrta u ligi evrope i samo zahvaljujuci izbacivanju rusa i neigranju ukrajinaca je zaista neumesno.
I onda ide ova recenica: "Podsećanja radi, šampion naredne sezone neće direktno u Ligu šampiona. Taj status koji je srpska liga imala, zahvaljujući isključivo Zvezdi, trajao je samo jedno leto." - Iskljucivo je Zvezda igrala evropska proleca prethodnih godina, ili je ipak i neko drugi donosio bodove Srbiji...

SASA

pre 2 godine

bilo bi velikooo iznenadjenje ako ovaj tim zvezde ne napravi bar 30 bodova prednosti u odnosu na drugoplasiranog. zvezda je ovu ligu prerasla odavno, nema dostojnog konkurenta.
(Ivan, 29. jul 2023 09:19)


Jel mislisi kao i Bajern? Nije zvezda toliko jako kako manje vise svi zvezdasi misle nego je ova KRS liga vise nego OCAJNA!!!!! Doduse videcemo kad pocne LS koliko su "mocni"!!

ex šampion Srbije za pionire

pre 2 godine

ko je i gde upisao u zvezdi novu titulu, recite mi tačno gde je i kada to receno? Dajte mi tu izjavu?
(ajde recite, 29. jul 2023 09:06

Ti nisi slušao Dr.Terzića kad je rekao prošle nedelje na javnom servisu da je ,,uz dužno poštovanje istorije i tradicije Partizana, Partizan više nije konkurent Zvezdi"???
Nisi takodje čuo pre 5-6 godina kada je isti gospodin izjavio ,,da garantuje da će CZ biti šampion narednih 5 godina". Ne samo da je uzeo tih 5 titula, nego je ,,osvojio" i titulu iz 1946.
Šta tačno tebi i sličnima kao tebi nije jasno?

Ko će biti šampion Srbije u fudbalu?

Čukarički, Mladost Lučani?
Ubi nas neizvesnost. Kladionice na mukama.

Tragikomično.

drug sa fakulteta

pre 2 godine

... ima li neko punoletan da ostavi komentar...
izgleda fudbal u Srbiji jedino klincima napaljenim zanimljiv...
a realno u publici rodbina i kvazimenadžeri


raspad liga

slavisa

pre 2 godine

Ping pong,
long long
pong pong,
ling long...

Neko prati ovu cirkus ligu?

Da se nelazemo pratis je ti prvi pratim ja ja kao i cela Srbija kao i mnogi drugi sto zive u inostranstvu koga ti zamajavas ping pong i ostale budalastine da je Partizan najbolji bila bi prica kakva god nasa je kao u vreme kad je Partizan uzimao titule gubio redovno u evro utakmicama bilo je vazno samo da Partizan bude ispred C.Zvezde tad nije bila tole liga vec je bila okej liga liga u kojojk dominira Partizan.

NNN

pre 2 godine

"U Ljutice Bogdana su već upisali sedmi uzastopni trofej." Jadan li je naš sport
(808, 29. jul 2023 09:18)
Nije jadan sport, nego ste vi jadni, zahvaljujete se merlinu a prozivate patrijarha, nema dalje .

Kaur

pre 2 godine

Zvezda najbolja a ostali neka se poredjaju kako im je volja :)
(Dare_cz, 29. jul 2023 10:04) # Link
Kad panter citira jednog velikog Partizanovca a nije ni svestan.

ma tako je

pre 2 godine

Bravo za gtr novinara, Saranovic se ponosi njime...bukvalno niko nije upisao već trofej, čak ni Terzic , nastavak spina grobarskog kako se vec zna ko je sampion pre pocetka, a jsd bez pobede u derbiju ko zna koliko godina...

1 lik se pita za sve

pre 2 godine

Ako se Partizan umeša u borbu za titulu, da li će upravi Partizana biti naređeno da prestane plaćati igrače? Hoćemo li imati nove slučajeve slične već viđenim, tipa Asano, Jović, Diabate?

Gogsi

pre 2 godine

Idemo po sedmu uzastopnu Zvezdo.A sto se tice partizana neka se ugase bas me briga,niko nije zalio ni Zvezdu pre nekoliko godina kada je bila u teskoj situaciji.Samo je tada Zvezda imala prosek 20 hiljada ljudi na stadionu .Razlika izmedju velikog i malog kluba

NŽS

pre 2 godine

Pa zavisi koliko se namesti, vazno je da je Zvezda sampion, Partizan unisten, ne daj boze da treci klub bude sampion i tako. I da Vojvodina takodje unistena, i da se u Nisu nista ne radi povodom stadiona i nekog klupskog projekta.
(nikola, 29. jul 2023 09:21)


Vojvodinu je uništio nk partizan koji misli da je bogom dan da bude drugi a nema kvalitet ni za četvrto mesto.

grobljadski slučajevi za stručnu psihijatrijsku analizu

pre 2 godine

Pa zavisi koliko se namesti, vazno je da je Zvezda sampion, Partizan unisten, ne daj boze da treci klub bude sampion i tako. I da Vojvodina takodje unistena, i da se u Nisu nista ne radi povodom stadiona i nekog klupskog projekta.
(nikola, 29. jul 2023 09:21)

Dajte već jednom promenite crnobele boje u zelenske, da se lažima, spinovima, plačem i kuknjavom ukopate do kraja. Loši ste glumci i vi i on... Izjednačite se temeljno.

šta to pričaš BRE

pre 2 godine

Kao Grobar navijam da:

Najbolja opcija: partizan bude ispod 5 mesta-(uprava vjerovatno odlazi, izgubljena jedna sezona u EUR.)

Rezervna opcija: partizan da ispadne iz lige-(uprava SIGURNO odlazi, izgubljene 2/3 sezone u EUR)

Ako se ovo ne desi nadam se tituli, ali onda uprava NEČE NIKAD otiči.

Trnavska ruzica

pre 2 godine

Super liga u Trnavskom blatu sa sve kontejnerima oko livade u tom selu, i onim nesrecnikom sto na mikrofonu lozi seljake, da dodju i pogledaju ovu cirkusku predatavu, jer cirkus je dosao i u vase selo.

Ivan kg

pre 2 godine

Da se nelazemo pratis je ti prvi pratim ja ja kao i cela Srbija kao i mnogi drugi sto zive u inostranstvu koga ti zamajavas ping pong i ostale budalastine da je Partizan najbolji bila bi prica kakva god nasa je kao u vreme kad je Partizan uzimao titule gubio redovno u evro utakmicama bilo je vazno samo da Partizan bude ispred C.Zvezde tad nije bila tole liga vec je bila okej liga liga u kojojk dominira Partizan.
(slavisa, 29. jul 2023 11:34)

Prvo, postoje znakovi interpunkcije (tacna, zarez i drugi) pa ti preporucujem da ih koristis jer je ovako nepismeno i nejasno sta hoces da kazes. Onda, znaci kad je Partizan uzimao titule, onda je bio Tole i sve neposteno, a sad kad vi "dominirate", onda je sve cisto, je l'?

grobljadske nebuloze za psihijatrijsko veštačenje

pre 2 godine

Dajte već jednom promenite crnobele boje u zelenske, da se lažima, spinovima, plačem i kuknjavom ukopate do kraja. Loši ste glumci i vi i on... Izjednačite se temeljno.

dexim

pre 2 godine

Mogu da zamislim kako bi bilo sjajno sve da je Partizan sampion da igra LS, da je Superliga na 11 mestu , Tole bi bio najuspešniji i najbolji, koliki spinuju, lazu, mrace Gtr-ovci ,nesto najodvratnije

Čubaka

pre 2 godine

(Саша, 29. jul 2023 10:44)

Videće se koliki je dug i ko će menjati ime kada "Rumeni" ode. Cenim da će biti opšte kmečanje na groblju.

Aster Blistok

pre 2 godine

Ko kaže da se Zvezdi najviše daje. Zvezda je za razliku od partizana sama obezbedila veliki novac. Sa druge strane, u partizan se sipa ogroman novac iako je on bio jedva treći. Izgleda da i u fudbalu uspeva taktika kao u košarci, budeš treći/sedmi, onda kukaš i država brže bolje ulije veliki novac!!!!
More, ko vas ne zna.....

Milos

pre 2 godine

Ne znam cemu ovoliko trolovanje. Srbija nije decenijama igrala ligu sampiona. Onda je Partizan uspeo par puta pa Zvezda par puta, danas prvi put imamo direktno mesto u LS… Ne moze liga da se napravi preko noci ali definitivno ide na bolje, nije sve crno samo zato sto se Partizan raspada i to najvise zahvaljujuci svojoj lopovskoj upravi. Kako u basketu mogu da prave cuda gde ako niste primetili imamo dva kluba u evro ligi i dominiramo u regionalnoj.

Pop Ćira

pre 2 godine

Liga u kojoj se državnoj mezimici sve daje .
(Partizan nas velikan ., 29. jul 2023 09:47)

'ajde.....a za vreme Tola kome se davalo.....da te podsetim da tada Zvezda nije imala za šampon i nije joj plaćena licenca za Evropu. Vama je ove godine država platila. To što ste vi nesposobni tutubani je vaš problem. Nastavite da kmečite, neće pomoći ali lepo vas je čuti.

dexim

pre 2 godine

Samo je regularno kada jsd osvoji titulu, to je poenta, kao u kosarci ,tada je sve regularno, ako ne ,to je zato što je sultan tako odlučio, sudije, nameštanje i slicno

astronaut

pre 2 godine

Koliko debilan naslov. I posle ko siri mrznju
(Maximus, 29. jul 2023 09:12)

Mrznja sto pisu da je Zvezda favorit? Druze, sve ispod 20 bodova razlike ce biti veliko iznenadjenje. Tvoj klub ce imati ozbiljan zadatak da osvoji drugo mesto i ovo ne govorim ostrasceno i potcenjivacki nego krajnje realno. Zvezda nije bila jaca u proteklih 20god, a Partizan slabiji. Toliko je velika razlika u timovima da mislim da Partizan nece uspeti da stvori generaciju i parira minimum 5 godina. Polako dolazimo u situaciju Hrvatske gde je Hajduk vecito drugi, sa uletanjima drugih klubova, a prvo mesto je rezervisano.

e mukice mala

pre 2 godine

Za linglong ligu Zvezdi nisu potrebna inostrana pojačanja. Videli dmo prethodnih godina da ekipa u sastavu Djokic, Lukic, Široki, Elvis Simovic, Milanovic, Šegrt itd dominantno osvaja pehar.
(fenomen, 29. jul 2023 09:52)

Tako je zato smo bežali 30 bodova...

Papilon

pre 2 godine

........."klub iz Humske je "na aparatima" – tačnije na agregatu".....Svaka čast novinaru za konstataciju, smejem se već sat vremena......"na agregatu"......

Gazi zvezdo

pre 2 godine

Problem sa strujom je do problema uzmedju Ostoje i Vucelica, nema veze sa onim razlogom kada su i zvezdi iskljucivali struju ,sad treba da žalim partizan? ne neću ovo je sve smesno kako kmecite za svoj jsd.

Delije Linc

pre 2 godine

Vidim ovde se kao iscudjavaju naslovom? Isti su naslovi u Francuskoj Nemackoj Madjarskoj ili u Austriji.Jednostavno te lige imaju faviorite koji su miljama daleko od konkurencije.Trena to dokazati i na terenu naravno ali je clanak ok.

Pseudoharms

pre 2 godine

Obično u ovakvim situacijama, dešavaju se čuda. Čuj, Zvezda jedini konkurent za titulu… Svi mi znamo da Zvezda jeste ubedljivi favorit, ali ko prati fudbal zna, da su se i mnogo jače ekipe, usled nepredviđenih i iznenadnih okolnosti, raspadale u roku od par meseci.

Stoga, Partizan, TSC, Čukarički, Voša, Napredak… Samo hrabro, iako je Zvezda 90% šampion.

A ovakvi, defetistički tekstovi, neka ostanu iza nas.

P.S. Da ne bude zabune, svim srcem navijam za Zvezdu.

Tihi bez Prleta

pre 2 godine

Počinje Superliga – Zvezda je favorit, koliko mogu ostali?

– Kako naredi sultan.
(Prasednik, 29. jul 2023 10:21)

Sam sebi dao ovaj jedan"plusić" ?

Nikos

pre 2 godine

@Naplašeni

A da li se sećaš poklanjanja stadiona JNA od strane ove vlasti?

Da li se sećaš Toleta, predsednika drugih klubova u upravi JSD, državnih sponzora, plaćanja kazni i licenci, enormnih miliona upumpanih u KK Partizan...?


Karma je čudo

Pop Ćira

pre 2 godine

Pakistanci se mnogo primili na njihov "Bajern"...jedva čekam LŠ i gol razliku :)
(Milan, 29. jul 2023 10:52)

Lako ćemo za to, mene plaši Sabah i eventualno da se ne naleti na Floru, Shamrok ili Šarloance.

Wllaxy

pre 2 godine

Konacno da neko napise ono sto svi znaju, samo cute o tome, da u ovoj i ovakvoj ligi ni Bajern ne bi bio prvak, jer svi mogu da kiksnu, samo jedan klub ne.
(Ivan kg, 29. jul 2023 13:05)

Pa protiv tvog raspalog kluba bilo bi pravo čudo i sramota i da se kiksne...

Bolje vi gledajte kako da osvojite makar i to treće mesto...

Para vrti gde burgija nece

pre 2 godine

Gledam nesto ovu sliku Zvezdinog tima i kontam ko bi rekao da ce Milan Rodic biti jedini preostali igrac sa pocetka "dizanja" Zvezde...

Pop Ćira

pre 2 godine

(mat, 29. jul 2023 09:38)

Davno ali baš davno nisam pročitao gluplji komentar a konkurencija je izuzetno jaka kada se vi grobari oglašavate.

ako nisi znao

pre 2 godine

Vidim ovde se kao iscudjavaju naslovom? Isti su naslovi u Francuskoj Nemackoj Madjarskoj ili u Austriji.Jednostavno te lige imaju faviorite koji su miljama daleko od konkurencije.Trena to dokazati i na terenu naravno ali je clanak ok.
(Delije Linc, 29. jul 2023 09:44)

Pa nisi video prethodni naslov gde se kaže da je "zvezda već sampion" Sto je grobarsko spinovanje...

CZ

pre 2 godine

Kao Grobar navijam da:

Najbolja opcija: partizan bude ispod 5 mesta-(uprava vjerovatno odlazi, izgubljena jedna sezona u EUR.)

Rezervna opcija: partizan da ispadne iz lige-(uprava SIGURNO odlazi, izgubljene 2/3 sezone u EUR)

Ako se ovo ne desi nadam se tituli, ali onda uprava NEČE NIKAD otiči.
(šta to pričaš BRE, 29. jul 2023 10:19)

Ovo zadnje kao da prime ruse u nato.

Red

pre 2 godine

Najveca motivacija za nk partizan su terziceve izjave, to govori koliko su ozbiljan klub

Covece, koliko je u ovom narodu pamcenje kratkotrajno, to je neverovatno. Govori covek (nadam se, klinac) o Partizanu i koliko je ozbiljan klub, a sa druge strane skoro 100 miliona evra duga, secamo se gubljenja licenci, dobijanja pare za licence, upad nekoga u ponoc i dovodjenje Dzajica i ostalih u klub... Ljudi, shvatite da ce i ovome doci kraj, a kad se okrene, da ne bude okretanje ploce. Suocite se sa tim, kao sto se postali klub koji se ne pali na top8 EL i Aba ligu.
(Naplaseni, 29. jul 2023

Dug je oko 50 milki realno,po tvom je skoro 200 miliona.Zvezda se sa igranjem u LS moze iscupati,ako ne zavrsi u dzepovima,samo je pitanje,ko ce pokriti vasih 40 milki,a igrate ligu sprdacine.

Aca

pre 2 godine

Клуб који је први меч играо са својим пријатељима у Тирани.
Али нека, биће катанац после ових 80 милки дуга или ће и они мењати име у ФМП.
(Саша, 29. jul 2023 10:44)

Neko prvi prijateljski u Tirani, nekome prvi tim po osnivanju bila reprezentacija NDH.

Aster Blistok

pre 2 godine

... ima li neko punoletan da ostavi komentar...
izgleda fudbal u Srbiji jedino klincima napaljenim zanimljiv...
a realno u publici rodbina i kvazimenadžeri


raspad liga
(drug sa fakulteta

Kada se pročita tvoj nepismen komentar, čovek lako dodje do zaključka da nema puno punoletnih da ostavljaju komentare.

nosurrender

pre 2 godine

"U Ljutice Bogdana su već upisali sedmi uzastopni trofej." Jadan li je naš sport
(808, 29. jul 2023 09:18)

Niko nigde nije upisao trofej a pogotovo ne igrači i stručni štab to sam siguran.
Naravno da je u planu taj trofej, jer je sasvim prirodno i logično.
U najujednacenijoj ligi na svetu kvota na Siti je 1.60 da će biti šampion na kraju sezone.
Kakva je onda kvota odnosno šansa da će u ligi gde se 30 godina dva kluba smenjuju pri tome jedan trenutno u "nokdaunu" drugi čini se nikad bolje nije izgledao na terenu.
Čemu odmah teorije zavere.

Delije Linc

pre 2 godine

Vidim ovde se kao iscudjavaju naslovom? Isti su naslovi u Francuskoj Nemackoj Madjarskoj ili u Austriji.Jednostavno te lige imaju faviorite koji su miljama daleko od konkurencije.Trena to dokazati i na terenu naravno ali je clanak ok.

Pop Ćira

pre 2 godine

(boris, 29. jul 2023 09:51)

Kakav debilan komentar, pored stadiona koji im je država izgradila treba da im kupi dresove, kopačke, peškire, obezbedi auto za dolazak na trening i još možda dublera koji će trenirati umesto njih dok oni pored terena leže u hladovini uz ohladjeno piće.

Ivan kg

pre 2 godine

ovoga puta dve pobede i remi , trece mesto sigurno
(Milan, 29. jul 2023 11:42)

Sigurno, kao polufinale Lige Evrope najavljivano prosle godine.

Da se zna

pre 2 godine

Bahar izgleda kao ozbiljan trener sa vizijom igre.Zvezda igra presing i moderan fudbal.Svi uživamo i tako i treba da bude.Ono što se uvek mora ponavljati je veliko hvala Velikom Vladanu Milojeviću.2017 godina i čovek bukvalno sa dna čupa Zvezdu i izvodi je na površinu evropskog fudbala.Tu radost posle Krasnodara,Salcburga i Liverpula je teško nadmašiti. Čekam Bahara da priredi nešto takvo.

vratit će se tole da opet ukopa srpski fudbal

pre 2 godine

gde nema jakog partizana , nema ni lige jake niti tog sporta. unisten je fudbal u srbiji odavno. i dominacija u kukuruz ligi, je smesna za fudbal u evropi.
(mat, 29. jul 2023 09:38)

Bravo sinovac! Moja vremena su bila procvat srpskog fudbala! Ovo danas, bez naših poštenih titula, je jedna velika nula.

Nebojsa

pre 2 godine

Kazu C.Zvezda u ovom veku nije imala bolje igrace i bolji tim.
Da, tacno je ali sve bi to palo u vodu da nam je trener Dejan Stankovic ili Milos Milojevic.
Mi po prvi put imamo trenera, koji zna sta hoce i da svaki igrac je zadovoljan i srecan.
Ne manipulise i ne prica bajke na konferencijama kao njegovi prethodnici , vec teren pokazuje pravo lice.

Ivan kg

pre 2 godine

U najujednacenijoj ligi na svetu kvota na Siti je 1.60 da će biti šampion na kraju sezone.
Kakva je onda kvota odnosno šansa da će u ligi gde se 30 godina dva kluba smenjuju pri tome jedan trenutno u "nokdaunu" drugi čini se nikad bolje nije izgledao na terenu.
Čemu odmah teorije zavere.
(nosurrender, 29. jul 2023 13:29)

Engleska liga nikako ne moze biti najujednacenija, najkvalitetnija da, a to je sasvim druga stvar. Recimo, najujednacenije su lige gde je najmanji jaz izmedju prvog i poslednjeg, a to su recimo slovacka ili poljska liga. A nasa svakako ne, jer ako vec hoces o kvotama, kod nas je da Zvezda bude sampion 1.10. Najmanja moguca.

boris

pre 2 godine

Važno da imamo stadione za Prvu ligu,a što nema klinaca koji pikaju loptu-koga je to briga.Ulaganje u fudbal podrazumeva i da se nešto omogući klincima koji treniraju,a ne da ih roditelji vozikaju na utakmice.O opremi da i ne govorim-svaki mora da plati i dres i patike i kopačke.

djuka_pg

pre 2 godine

Ako se Partizan umeša u borbu za titulu, da li će upravi Partizana biti naređeno da prestane plaćati igrače? Hoćemo li imati nove slučajeve slične već viđenim, tipa Asano, Jović, Diabate?
(1 lik se pita za sve, 29. jul 2023 10:13)

Naravno da hoće. I ne samo plaćanje igrača nego i struje, poreza, odrzavanje terena i tribina(tačnije košenje tribina).

nosurrender

pre 2 godine

Engleska liga nikako ne moze biti najujednacenija, najkvalitetnija da, a to je sasvim druga stvar. Recimo, najujednacenije su lige gde je najmanji jaz izmedju prvog i poslednjeg, a to su recimo slovacka ili poljska liga. A nasa svakako ne, jer ako vec hoces o kvotama, kod nas je da Zvezda bude sampion 1.10. Najmanja moguca.
(Ivan kg, 29. jul 2023 14:10)

Najujednacenija u smislu da svako ima istu mogućnost. Ne postoji povlascen klub, bar ne u toj meri kao u većini drugih liga.
Svima su puni stadioni, svi imaju love, svugde može da dodje pijani šeik i da pravi ekipu ili sistem kako god.
Jeste sad Slovačka liga je ujednacenija od PL jer je jaz izmedju prvog i poslednjeg najmanji.
Što se kvota tiče, baš me zanima kolika je da Psg osvaja svih ovih godina, Bajern, Benfika ili Porto, Real ili Barsa, godinama Juve/Inter u Italiji itd itd..
Dominaciju jednog ili dva kluba imaš u svakoj zemlji Evrope manje više ili u većini.
I treba da bude najmanja moguća kvota na Zvezdu jer ne postoji liga u Evropi gde prvi klub ima evropske rezutate a drugi/treći prima 5 golova od nekih Moldea, Az Alkmara i Fejenorda.