Sreda, 14.06.2023.

08:25

"Ražnatović je sa Jokićem napravio najveću prevaru u istoriji košarke"

Nekadašnji selektor Hrvatske Neven Spahija govorio je o uspehu Nikole Jokića nakon što je srpski centar osvojio NBA ligu.

Autor:  |  Izvor: B92

"Ražnatoviæ je sa Jokiæem napravio najveæu prevaru u istoriji košarke" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

71 Komentari

Sortiraj po:

Cobe

pre 2 godine

Ima mnogo u tome kako ekipa igra, koliko se oslanjaju na igraca i kolimo mu prilagode igru tima.

Na kraju, u svom radu, trudu, zalaganju - treba da te pogleda i onaj odozgo. (da se sve kockice sloze)

A ceo tekst mi deluje kao opravdavanje ostalih skauta sto ga nisu vezali (upcili,...) za sebe pre no je zasijao. Sad je kasno.

Pit

pre 2 godine

Porediti epohe je nezahvalno, ali porediti evropsku košarku sa NBA je smešno. Dva različita sporta koji imaju tek dovoljno sličnosti da sportisti mogu da se prebacuju sa jednog na drugi, i to je sve. Sama činjenica da je evropska košarka groblje promašenih NBA igrača je dovoljna da se izvede zaljučak, ali je i dalje moguće čuti mišljena kako je NBA cirkus, kako se ne igra odbrana, i slične nebuloze. Poštujem da neko voli evropsku košarku više od NBA, ali je u takmičarskom smislu NBA vrh. A na vrhu NBA je Nikola Jokić. Kome nije jasno šta to znači za poredak najboljih srpskih košarkaša ikada ne može mu se nikad ni objasniti.

mrgud

pre 2 godine

Vec je sve bilo prakticno dogovoreno sa Barselonom i onda su dosli da ga gledaju, on je odigrao los mec, ovi su se malo razocarali i kao jos da malo razmisle. I onda je tu usao u igru Denver. Nista nije bilo skriveno, prica nema blage veze, samo sto kad gledas Nikolu koji ni dan danas ne moze da skoci, a nije ni tad, gega se po terenu, misica ima kolko mu je potrebno da funkcionise, uvijek se uvuce crv sumnje, zato nije bio toliko atraktivan. Ova prica vazi za Dirka Novickog. E on je bio strogo cuvana tajna Dalas Maveriksa i cuda su radili da dodju do njega, davali neke pikove, ne znam ni sam sta sve da bi na kraju dosao do njih a da niko ne posumnja da zele bas njega.
(kaokakao, 14. jun 2023 13:56)

Bravo, lepo objašnjeno. Dodao bih samo da je pored Dirka npr. Kobi Brajant bio strogo čuvana tajna. Nekako je svima promakao u srednjoj školi i taj trejd Divca za njega nije takav kako čjudi misle. Bukvalno su Lejkersi rekli Šarlotu "Trejdujemo Divca za igrača kojeg ćemo reći da draftujete sa vašeg pika kada dođe red na vas, pod uslovom da ga neko ne uzme pre toga". I to je to.

Demar Derozan

pre 2 godine

@kaokakao
Vas komentar je ok, to su cinjenice jer se secam dobro tog vremena. Ipak, saglasan sam sa izjavom Danilovica, gde bih samo dodao da je nivo Nba kosarke drasticno opao u odnosu na 90-te proslog veka. Statistika i brojke ce ici mozda u korist Nikole, ali ne moze se suditi po njima, jer se ne mogu porediti razlicite eophe kao i razlicte pozicije na kojima pojedini igraci igraju.

bobo mk

pre 2 godine

I dan danas mi nije jasno kako se Jokić sakrio od radara velikog Duleta. U tom periodu je Dule mogao da bira, mora da je bio previše opčinjen talentom Žofrija Lovernja.

askfda

pre 2 godine

Šta je problem sa izjavom Danilovića?
On samo tvrdi da Jokić nije najbolji evropski košarkaš svih vremena i da je to neuporedivo.

Npr, pre par godina je slično dostugnuće imao Adetokumbo, pa nismo ni pomišljali da je najbolji Evropljanin svih vremena.

Jokić je jedan od najuspešnijih evropskih košarkaša svih vremena, pa i u NBA, ali tu su i Novicki, Parker, Gasol... Pogledajte njihove titule, ne samo u NBA.
Nemam dilemu da će ih Jokić prestići svojim dostignućima, bar u NBA, ali - polako.

Stav Danilovića je da se ne mogu porediti babe i žabe i to razumem, mada nemam isto mišljenje kada su različite epohe u pitanju.
Recimo, verujem da je Đoković najbolji teniser svih vremena, bez obzira što to nije lako uporedivo sa drugim epohama.

Ipak, realno, Jokić još ima da radi dok ne dovede sebe do statusa jednog Đokovića.

Jb

pre 2 godine

Svi zaposleni u kosarkaskom svetu treba da se pokriju usima zbog Jokica, osim Raznatovica i Karnisovasa.
Ono sto svi treba da nauce iz ovoga je da je talenat vazniji od fizickih predispozicija.
(Milos, 14. jun 2023 11:44)
Tacno i veoma ocigledno...jedino sto znas kad ce to da nauce, nikad. Sa talentom mora da se radi svaki dan, brusis, sredjujes a fizikalije imas i oni to koriste i mnogo im lakse tako

Bla

pre 2 godine

Sad svi pričaju o vremenu i strpljenju ali treba imati i ludu sreću. Pitaj Filadelfiju i kako je prošao njihov "proces".
(Соко сиви, 14. jun 2023 11:44)

Moze da bude do srece a moze da bude do toga da treba proceniti i karakter igraca koga biraju na draftu. Recimo rajli je rekao da su birali adebaja zbog karaktera i njegovog odnosa sa majkom. Adebajo je losiji igrac od embida ali je svakako korisniji za ekipu. U fili su lose procenili i simonsa i fulca. Ili oni ne vode racuna o obrazovanju ibrazvoju karaktera tih klinaca koje biraju na draftu

Иван

pre 2 godine

Koliko zlata ima sa Srbijom Jokić? Danilović ima 5.
(cirkus, 14. jun 2023 09:44

Даниловић је сва злата освајао са Југославијом. Нико нема злато са Србијом, па сходно томе нико по том критеријуму није бољи од Јокића (у мушкој конкуренцији). Соња Петровић тј. данас Васић је највеће кошаркашко име Србије по ток мерилу.

Но, ако питате за њу било кога ван Србије, добићете одговор: "А ко је Соња Васић?" Ово што је Јокић донео Србији, Сомбору, Меги - то се не може измерити просто медаљама освојеним са репрезентацијом. Сви су чули за нашу земљу због Николе и Нолета, а не због злата на ЕП 1997. у Бадалони. Такве медаље се у Америци ни не помињу у радној биографији кошаркаша.

Чак ни нама то не носи исту важност. Када смо освојили злато у Атини 1995. то јесте било ужасно важно нама јер нам је доказало да још постојимо после скоро четири године санкција. Но, сви смо тада знали да нисмо најбољи у кошарци, да постоји неко кога нисмо победили, Американци. Данас знамо да јесмо најбољи у том спорту тј. да имамо апсолутно најбољег играча на свету. Сад можемо да се ослонимо на ону чувену: један шампион вреди више од хиљаду других места.

kaokakao

pre 2 godine

Vec je sve bilo prakticno dogovoreno sa Barselonom i onda su dosli da ga gledaju, on je odigrao los mec, ovi su se malo razocarali i kao jos da malo razmisle. I onda je tu usao u igru Denver. Nista nije bilo skriveno, prica nema blage veze, samo sto kad gledas Nikolu koji ni dan danas ne moze da skoci, a nije ni tad, gega se po terenu, misica ima kolko mu je potrebno da funkcionise, uvijek se uvuce crv sumnje, zato nije bio toliko atraktivan. Ova prica vazi za Dirka Novickog. E on je bio strogo cuvana tajna Dalas Maveriksa i cuda su radili da dodju do njega, davali neke pikove, ne znam ni sam sta sve da bi na kraju dosao do njih a da niko ne posumnja da zele bas njega.

ДЕЛИЈА🔴⚪

pre 2 godine

"@СТЕФАН - Џаба би било и што су Јокићи "гурали" Николу да се он није квалитетом изборио за ово што сада јесте. Поготово на врхунском нивоу не можеш да прођеш ако ниси квалитетан у ономе чиме се бавиш. Као што сам већ написао, терен и бројке су мјерило квалитета играча и тима. Нема ту мјеста расправи."

smeh

pre 2 godine

@Života

Za početak da te podržim da svako treba da ima svoje mišljenje. Međutim inteligentne osobe svoje mišljenje će da zadrže za sebe ako će to možda loše uticati na njihove porodice, firme gde rade ili ako su predsednik KSS kao što je Danilović. Ako već ne voli Jokića i ono što je čovek uradio mogao je da kaže da je još prerano da se priča gde se nalazi na bilo kakvoj listi jer je još uvek aktivan igrač ili da ga ne zanimaju takve priče ali da Jokić ima punu podršku. Međutim on se poneo kao ljubomorna nebitna osoba iz fotelje a ne kao predsednik KSS koji treba da pruži maksimalnu podršku reprezentativcima i svim igračima. Još čovek i dalje na čelu KSS posle svih očajnih rezultata koje naša košarka ima poslednjih godina mada to je sasvim normalno kod nas. Ne treba uopšte da začudi ako Jokić ne bude igrao na SP posle ovoga, barem dokle ovaj i dalje bude bio predsednik. Danilović je bio fenomenalan igrač, naša živa legenda koja je sa ostalim legendama donela mnogo sreće ovoj državi ali kao predsednik KSS je očajan i morao je biti odavno smenjen. Još sada ovo. Ni ne čudi zašto nam je košarka na dnu.

Jdjd

pre 2 godine

Gledaj ove ljude breeee.

Nekad se skok brojao drugacije!!!!

Mozete li prosvetliti nas mladje vi starija gospodo i reci nam kako se to skok nekad brojao, a kako se to radi danas?

ej…

pre 2 godine

Malo je cudno da kao nije cuo… kao sakrio ga je Misko… decko je kao izuzetno mlad bio MVP ABA lige… pitanje je drugo - zasto nije o njemu bilo halabuke kao cudu od deteta iako je bio MVP ABA lige.
E tu je mozda kljucna uloga i mudrost Miska sto je verovatno skontao da propagandu ne treba dizati na sva zvona jer je decko takav da ga to jednostavno opterecuje.

JPR

pre 2 godine

Ne treba tu zaboraviti Karnisovasa ! Tada je radio u Denveru. Veliki poznavaoc evropske košarke. I sigurno je to dosta uticalo da uzmu Jokića.

Džoni

pre 2 godine

I sam Jokić je rekao za prvi trening u NBA kad je video kako su ovi brzi, kako skaču...." Di sam ja došao, kanda ću ja brže kući nego što sam mislio"? Ali i kaže, da ne može on da igra sa njima u njihovom ritmu nego on dovede igru u ritam koji njemu odgovara, a to je upravo taj dar, talenat ili šta već?

DraganBorca

pre 2 godine

Hteo sam da Jokic osvoji

Nikola Jokic je sport u samoj svojoj esenciji-- igra, zabava, bez prevelikog pritiska i opterecenosti, vic, trik, uzivanje u potezu.

Zamorno je zaista postalo sa sportom oko tih titula i sav taj ego pogotovo sto imamo vec par decenija kulturu super timova u fudbalu i kosarci zbog cega je ovaj Jokicev uspeh mnogo veci nego neka tamo titula super timova. Sto se kaze osvojio je da ih skine sa... grbace.. on ce nastaviti da se igra i deli lucidne asistencije i uveseljava prave sportske sladokusce.

Iskreno meni regularna sezona lepsa za gledanje. Ne nerviras se i uzivaš u potezima, a za plejof polako se pogubili zivci od silnog gledanja sporta ceo zivot.

Nije zdravo sport preozbiljno shvatati i Jokic je upravo antipod tom nekom egomanijakalnom testosteronu ko je bolji, jaci, ko ima vise titula i sve to je proizvod neoliberalnog kapitalistickog drustva.

Nekada je sezdesetih publika dolazila na stadione da vidi kako Sekularac nekome protura kroz noge. Ovo sada zadnjih par decenija ogromne pare se vrte u sportu, super timovi, milijarde.

Sport je od nekada zabave i vica, trika- postao vrlo ozbiljan biznis gde su igraci kao gladijatori.

Zato je Nikola poseban jer me vraca u detinjstvo kada mi bilo najsladje videti Pixija kako nekoga predribla, Kukoca neku asisteniju ili Bodirogu sa nekom fintom.

Jokic je poseban jer se igra, jer nije klasican danasnji sportista gladijator

Pogan

pre 2 godine

Pa kako su brojevi "egzaktni", kada se u vreme Danilovica igrao napad 30 sekundi i to svaki do samog kraja, a sad retko koji napad traje duze od 10 sekundi? Naravno da ce da bude vise pojedinacne statistike za svakog igraca, sa brzim tempom... To ne znaci da je Jokic los, naprotiv. Nego bas to sto Danilovic kaze, da je tesko porediti razlicite ere.

Соко сиви

pre 2 godine

Nikola je klasičan "Cygne noir", "black swan" iliti crni labud. Niko nije mogao predvideti i naslutiti da će on postati to što je postao. Čak ni nakon dve MVP titule u NBA nije bilo moguće reći da će Denver ikad osvojiti prsten a on postati MVP finala. Unikat, fenomen.
Ni menadžment Denvera nije znao. Imali su mnogo sreće - tvrdim da je povreda Džamala Marija i MPJ najbolje što se desilo Denveru, kupilo im je vreme. Vezani su bili jakim ugovorima i nije ni bilo moguće rešiti ih se ili menjati ih. Sve što su mogli da urade je da čekaju i nadaju se da će se Mari vratiti na nekadašnji nivo. Tim je dobio dve godine da se uhoda bez ikakvih očekivanja. Trener Meloun nije imao mač nad vratom jer je prevazišao očekivanja i makar igrao plej-of. Nikola, koji nije želeo ulogu lidera je morao da se nametne kao neosporni lider tog tima bez pomoći dva najbolja saigrača što je rezultiralo sa dve MVP titule. Sve kockice su se složile. Jedno su mudro dodali AG i KCP i rešili se nekih štetočina.
Sad svi pričaju o vremenu i strpljenju ali treba imati i ludu sreću. Pitaj Filadelfiju i kako je prošao njihov "proces".

zelboy

pre 2 godine

Slazem se s komentatorima koji su rekli da su mnogi skauti pali na zadatku kada je Jokara u pitanju. Takodjer se slazem s 'frugalom' (a to sam ovdje vec dva puta pisao)da ga niti Malone nije do kraja shvatio/prepoznao, a bio mu je 'u rukama' vec mjesecima.
Gledao sam (na SKY sport i na streams) gotovo sve Jokiceve utakmice.
Na prvim je utakmicama igrao premalo, pa su novinari i komentatori poceli kritizirati Malone-a i 'pritiskati' ga da Jokari da vecu minutazu. I tako je pocelo ...
Po karakteru, raskosnom talentu i pristupu igri, slican je legendi jugoslavenske kosarke Kresi Cosicu, koji (jos prije gotovo pedeset godina)nije mogao uci u NBA zbog manjka atleticizma.

Jugoplastika

pre 2 godine

Šuplja priča gospodina Spahije. Nikola je kao mladac zaintrigirao svojim igrama i posebno vještinom za igrača tih gabarita još u Megi košarkašku javnost. Pobogu, bio je MVP lige. Pa sjećam se i riječi pokojnog Dude da u malom ima nešto posebno. Tako da priča Spahiji baš ne pije vodu. E sad, zašto je bio toliko nisko rangiran u draftu je i meni misterija.

Milos

pre 2 godine

Svi zaposleni u kosarkaskom svetu treba da se pokriju usima zbog Jokica, osim Raznatovica i Karnisovasa.
Ono sto svi treba da nauce iz ovoga je da je talenat vazniji od fizickih predispozicija.

V

pre 2 godine

Na kraju se svodi na to da je Jokić ANOMALIJA. Njegov razvojni put, način igranja, pojava, ponašanje i pristup utakmicama i treninzima itd, sve je "kako ne treba".

Ćovek je game changer, potpuno je redefinisao neke ustaljene stvari u košarci i po meni je njegova priča verovatno najneverovatnija priča u istoriji sporta.

zare

pre 2 godine

Kakva crna prevara. To je njabolji poslovni potez ikada u košarci. Poslovanje uključuje i poslovne tajne koje se čuvaju da bi se ostvarila prednost. Kao i sportu, postoje tajni potezi i taktike. Ražnjatović je majstor svog posla, većina to ne razume.
I nije tačno da Evropa nije znala za njega. Real Madrid je poslao čoveka da gleda Jokića.

OffTheGrid

pre 2 godine

NIKO,ni Misko ni sam Joker nisi ovo zamisljali.Ni za Jordana niko nije znao da ce da postane to sto je postao.Sve se poklopilo,od odlaska u tim koji je vodio trener koji mu je dao sansu i sacekao ga a onda je Joker explodirao jednostavno.Mozda se u nekom Sarlotu nista od ovoga ne bi desilo..

toliko o egzakntnosti

pre 2 godine

"Slažem se sa onima koji tvrde da je glupo mešati generacije, ali postoji nešto što je egzaktno, a to su brojevi, oni će na kraju dati pravu sliku svega."

Brojevi jesu egzaktni, ali nacin brojanja skokova i asistencija je promenljiva kategorija. Ono sto se nekada brojalo kao asistencija ili skok je razlicito od onoga kako se danas racuna.
Kada tome dodamo i nekadasnji stil igre gde su se igrale odbrane, dolazimo do zakljucka da se razlicite ere ne mogu uporedjivati "egzaktnim brojevima".
Isto tako ne znamo kakve ce izmene NBA uvoditi te ce se vise racunati dodavanja kao asistencije...

BG

pre 2 godine

Brm je rekao pravu stvar: Jokić nije bio sakriven. Svi izveštaji skauta (a bilo ih je mnogo) su govorili da ima nesvakidašnji talenat, ali da je spor i nije skočan, loše su mu lateralne kretnje i da će mu to biti velika mana u karijeri.
Jednostavno nisu mogli da skapiraju da sa talentom i inteligencijom može toliko da nadomesti svoje mane.

Koliko ja shvatam

pre 2 godine

"ja"

Nisi ti baš shvatio priču. Denver je znao za Nikolu, jer su dolazili da ga gledaju, ali drugi nisu. Da su znali drugi, ne bi mu početna pozicija bila na 41. mestu i verovatno ne bi bio dostupan Denveru. Drugim rečima, Ražnatović ga je sakrio ispod radara, da bi omogućio Denveru da dođe do njega. O tome priča Spahija.

brm

pre 2 godine

Kako ga niko nije video, bio je Nike summit kupu, igrao i protiv KAT-a i drugih igrača iz njegove generacije. Na utakmici je bio prosečan, ali je bila i otvorena trening utakmica na kojoj je Jokić izdominirao, pred novinarima, trenerima i skautima i opet su ga svi preskočili.

Bio je najbolji igrač ABA lige, i opet se pričalo kako mu Miško namešta statistiku.

Sad se svi vade kako su odmah shvatili kakav će igrač biti čim su ga videli, jer niko neće da prizna da nije to video kod Jokića. Pa je najlakše reći da ga je Miško sakrio. Ako sam ja koji povremeno bacim oko na košarkaška dešavanja konstantno slušao o Jokiću godinu dana pre njegovog drafta, nema opravdanja niti za jednog skauta, trenera (sa ovih prostora) i ozbiljnu košarkašku organizaciju da nisu bili upoznati sa njime. Jokić nije bio sakriven. Svi izveštaji skauta (a bilo ih je mnogo) su govorili da ima nesvakidašnji talenat, ali da je spor i nije skočan, loše su mu lateralne kretnje i da će mu to biti velika mana u karijeri.

Roki

pre 2 godine

Spahija je uvek bio gospodin, tako da me ne iznenadjuju ovako lepe reci. Razocarava me Danilovic, onakva izjava dok je na mestu predsednika KSS je jeziva. I posle ce neko da pljuje Nikolu ako odbije da igra. Strahota. Umesto da ucini sve da ga privoli da igra, on daje onakvu izjavu. Jeste delom u pravu, ali mora to odmerenije i pametnije. Steta sto on ne ume drugacije nego ulicarski.

MPP

pre 2 godine

RAŽNATOVIĆ



je imao nevidjenu sreću.
Kao i Denver , kao i svetska košarka generalno !
Nikola je toliko poseban i unukatan da NIKAKVA PRAVILA za njega ne važe !
Ražnatović je priznao da je Nikola otišao u Nba DA PROBA ! NIJE RAŽNATOVIĆU NI PADALO NA PAMET da će se ovo desiti.
Pa mi koji navijamo za Nikolu 7 god unazad nismo verovali da će IKADA DA OSVOJI PRSTEN sa Denverom.
Ja sam bio u čudu svaki dan za danom kako su se brojke i statistika nizali.
Voleo sam od početka da gledam Nikolu ZBOG NAČINA na koji igra ovu igru JER TO NIKADA PRE NISAM VIDEO.
NAČIN NA KOJI ON DOMINIRA
JE NEMOGUĆA MISIJA...
Sve radi NAOPAČKE ....SVE...
NE ŽURI, DODAJE PRE NEGO ŠUTIRA, NE VOLI PAŽNU I GUŽVU...IZGLEDA kao neko ko nije lider tima ....a ne da je lider nego kad ih sve postroji na klupi u Tajm Autu ...pa Melounu predlaže akcije...zamislite da to radi neko ...Obradoviću-u !?!
KONPLETNO LUDILO OD IGRAČA.

Pa Ameri su ga pravilno draftovali PO NJIHOVIM KRITERIJUMIMA...
ALI ŠTOS JE U TOME ŠTO
Ti kriterijumi ZA NJEGA NE VAŽE.
PRI tome NIKO NIKADA OD NAŠIH KOŠARKAŠA NIJE TRENIRAO OVOLIKO...ima radne navike kao JAPANAC u konbinaciji sa NEMCEM....
Pazite ! Svi se raduju i skaču jedan drugome u zagrljaj a on se pozdravlja SA SVAKIM IGRAČEM MAJAMIJA....
STVARNO JE TOLIKO POSEBAN ,
ČUDAN ...Tako tu ništa nije niko krio ON NAM SE SVIMA DESIO POTPUNO NEOČEKIVANO...

Mile

pre 2 godine

Da su Nagetsi birali Jokica u prvoj rundi, kao svog prvog pika, ova izjava bi bila na mestu, ovako mi nikako nema logike to sto ovaj prica. Jokic je definitivno bio talentovan, igrao je odlicno, ali daleko od toga da je iko bio siguran da ce ovaj uspeti u NBA. I naravno da je bio na meti raznih skauta iz Evrope i NBA, samo duduk nece slati skaute da urade procenu klinca koji je MVP ABA lige.

Nivo na kom Jokic igra je dostigao radom i iskustvom, tako da niko nije mogao pre 7 godina da garantuje za bilo sta od ovog sto se danas desava.

Bolontiku

pre 2 godine

Deo gde je se dogovorio sa Denverom mi pije vodu jer je kao mali nosio Denver duks i stekao ljubav prema tome a da nije ni znao šta je to, onda je porastao dobio šansu za draft i rekao hoću samo tamo ako idem u NBA.
Sve ostalo mi je prenaduvano jer je 2 godine dominirao u Aba ligi.

Pi D|ej Milan

pre 2 godine

Nisam siguran da je Spahija u pravu. Razlog: matematika. U vreme kada je Nikola Jokić igrao ABA ligu igrajući za Megu nije bio na vrhunskom nivou. Matematika je preko svoje "sestre" koja se zove Statistika u to vreme "pokazala" da će Jokić biti dobar igrač, ali nije pokazivala da će biti vrhunski kao što sada jeste što je nesumnjivo.
1.Goga Bitadze, sada takođe NBA igrač, bivši član Mege i Budućnosti je igrama u ABA ligi preko Statistike mnogo više pokazivao i obećavao t.j.imao jače brojeve u većini kolona za koje se vodi evidencija, pa tu je gde je ništa spektakularno, daleko od nivoa MVP-a završnog dela NBA Jokića.
2.Filip Petrušev u prvoj sezoni u ABA ligi kada je igrao za Megu je bio na novou Jokića i Bitadzea pa ćemo videti. Čak mislim da je i on imao jače cifre od Jokića iz vremena Aba lige. "Niko" ga ne krije. Sigurno je biće dobar igrač. A vrhunski, .....

modernizam i renesansa

pre 2 godine

Jokic je bio dominantan u ABA, bio je MVP ABA lige. Svima je bilo jasno da je ekstremno talentovan, ali da je potpuno fizicki inferioran u odnosu na NBA zahteve. Takvih igraca je bilo mali milion. I sam Misko prica da je insistirao na 3 godine ugovora sa Denverom da bi Jokic uzeo veliki novac, a lako ce mu on naci klub u Evropi. Srecom, za Nikolu je napravljena "savrsena oluja". Ekstremni talenat, odlicni kondicioni treneri, mala fransiza i tim u izgradnji, dva brata koji ga kontrolisu i ne dozvoljavaju mu burek i koka kolu, stabilan emotivni zivot... Sto se tice Danilovica, sujeta je cudo...

ДЕЛИЈА🔴⚪

pre 2 godine

Резултати су мјерило квалитета играча, тима. Једноставно, бројке говоре ко је најбољи. Бројке говоре у прилог Јокићу. Нема ту мјеста расправи.

đole

pre 2 godine

Nema ko nije čuo za Jokića tri godine pre nego što je otišao u Denver. Miško ga je i vukao po raznim onim kampovima kao Nike Hoop Summit gde je igrao sa Jamalom i KAT-om. Svako ko je u košarci nije mogao da ga ne vidi. Ovo je izgovor za "nisam prepoznao jednog od najvećih talenata u istoriji košarke dok mi je tri godine bio ispred nosa, iako mi je to bio posao".

Da je Miško nešto krio, pre bi sakrio da ga pošalje u LA (kao što su Kobijevi menadžeri uradili), NY ili tako neko veliko. Ne bi ga krio za Denver. I Barsa je htela da ga dovede godinu dana ranije, pa su odustali zbog jedne slabije utakmice. Jednostavno, 95% ljudi, kojima je to posao, nije videlo u njemu da će biti vrhunski igrač i to je to.

Stefan

pre 2 godine

Koliko su Jokici platili Raznatovica da ga progura u Megi?
Imalo je par mojih drugova talenat da igraju u NBA, ali nisu imali tatu sa 100000e u dzepu da ih progura.

Života

pre 2 godine

Stvarno se preteruje. Jokić je u Megi pokazao da je talentovan, ali to nije dovoljno da NBA klubovi polude za njim. Treba tamo dobiti šansu i iskoristiti, pa se izboriti, pa trenirati čitavo leto, pa se opet dokazivati na utakmicama. To je mukotrpan posao koji su najviše pljuvali njegovi sadašnji idolopoklonici jer zbog tog nije igrao za Srbiju, a sad pljuju Danilovića jer ima svoje mišljenje.
Danilovića koji nijedno leto nije propustio da nam donese medalju, 4 evropska zlata i 1 bronzu i jedno olimpijsko srebro protiv drim tima. A u pauzama između tih medalja za reprezentaciju osvojio je 2 Evrolige, sa Partizanom i Kinderom, evropski Kup Koraća sa Partizanom, prvenstvo Jugoslavije, 4 prvenstva Italije (tada možda najjače evropske lige).

Duki

pre 2 godine

Ma nije ga sakrio, nego je tad bila priča da to ne može da prođe sa jačim ekipama, da je fizički limitiran itd. I desilo se šta se desilo.

Znalac

pre 2 godine

Ovo su teške gluposti. Niko ko je gledao Nikolu u Las Vegasu tokom letnje lige nije ni pomislio da bi od njega mogao biti vrhunski igrač. Podsećam da je tada imao nekoliko kilograma viška, u neuporedivo slabijoj formi, manje iskustva... Setimo se izjave Majkla Melouna od pre neku nedelju, gde potvrđuje ovo što sam rekao. Sad će svi da se prave pametni, sakrio talenat, ovo-ono. Miško je rizikovao, imao je sreće i treba mu skinuti kapu.

milan11

pre 2 godine

Ma ajde, molim vas, ko nije znao za Jokića? Pa svi koji pratimo ABA ligu znali smo da se već radi o extra igraču, pa čovek je bio MVP ABA lige sa 19 ili 20 godina. Kako da sakriješ MVP-ja regionalne lige, o čemu priča ovaj? Jedino što mu zbog manjka atlecizma nisu predviđali NBA karieru, jer nisu vjerovali da će moći raditi iste stvari i na fizički zahtevnijoj razini. Da ne ispadne da se pravim pametan, i ja sam mislio da će biti samo dobar euroligaški igrač, kao recimo neka bolja verzija Mačvana.

frugal

pre 2 godine

Secam se kad je Nikola poceo da ulazi sa klupe, i deli one asistencije preko pola terena. Pa novinari su Melounu govorili da mu Denver mnogo bolje igra kad mu je Nikola u igri. Tek kasnije ih je poslusao i dao mu sansu kao starteru, ispred Nurkica, i ostalo je istorija. Niko nije znao sta ima u Jokicu, pa ni sam Jokic. Mislio je on sam da nije dorastao tim zverima pod kosevima, poslali ga ranije napolje sa prvog treninga, mislio je da treba da se pakuje kuci. Ali rad, trud, i naravno talenat i lucidnost, doveli su ga tu gde je. Na sam vrh.

sitno

pre 2 godine

Свака част Јокићу, али један је Дражен Петровић, најбољи играч свих времена. Али, њих двојица не могу да се пореде, пошто је Јокић центар.

tišinčina

pre 2 godine

Lik definitivno nije normalan.. Secam se pre drafta price da je trebalo da ide u Barselonu.. Ne znam kako ga je sakrio kad je dve godine dominirao u aba ligi, a poslednju godinu je bio MVP.. Jednostavno moj Nevene strucnjak si sacuvaj Boze..

Moljac

pre 2 godine

Nije mi jasno zašto bi Mišku bilo bolje da Nikola završi u Denveru nego u nekom drugom timu? I zašto ga je Denver draftovao u drugoj rundi, a u prvoj Nurkića? Jeste Jokić bio na treningu u Denveru, jeste im se dopao, ali su i svi drugi mogli da se uključe. Ukupno 40 pikova (jedan Denverov) bilo je pre njega. Bio je MVP ABA lige, nije to mačji kašalj. Jedino gde je Miško mogao imati prste jeste ona utakmica koju su gledali skauti Barselone, pa odustali. Ali je i sam Jokić rekao da je tu utakmicu odigrao katastrofalno jer je znao da ga ovi gledaju, pa je imao tremu. Ergo, sve ovo je bila čista sreća za Denver, a Jokić bi kad-tad uspeo, a s njim i Miško. I Jokić bi svaki od 30 NBA timova odveo do titule, kad je to uradio s Denverom koji nikad u istoriji nije bio ni blizu.

Karlo Prvi

pre 2 godine

Baš zanimljiva priča. Ali sam Maloun je rekao nije bilo očigledno kad je igrao u letnjoj ligi da će biti tako sjajan. Da li to znači da je toliko napredovao između letnje lige i kad ga je gledao Spahija? I zašto jw odabrao baš Denver da ima tapiju na njega?

Smeckolokero

pre 2 godine

O kakvom sakrivanju je rec kad je decko igrao za mladje selekcije, aba ligu? Upali tv Nevene? Bespotrebno se sad stvara neka lazna mistika

Vuki

pre 2 godine

E to je pravi komentar. Razumem donekle Danilovića, biti najbolji bek u bivšoj SFRJ je bilo teže nego biti sada najbolji bek Evrolige. Pa karijera i u Evropi, u Italiji je bio veća zvezda i od Kartona Majersa i od Dominika Vilkinsona. Pa čak i u Majamiju kada Evropljani nisu mogli biti ni u rosteru uspevao je obarati rekorde po broju postignutih trojki na utakmici. Ali i pored svega toga mora da oda čast Nikoli i da prizna da NIKO nikada nije učinio tako nešto. Ovako se ponaša kako ovi Federer i Nadal fan boysi.

Nemanja

pre 2 godine

Za razliku od predsednika KSS koji je isfrustriran, jedan lep komentar iz komšiluka. Sram vas bilo sve u KSS. Da Jokara odbije sada da igra, bio bi potpuno upravu!

ja

pre 2 godine

Da da prsten Mišku Ražnatoviću? Ma ajde ne lupaj. Takav talenat bi uspeo sa kojim god menadžerom, pre ili kasnije, stigao bi tamo gde mu je mesto. Šta ćemo sa igračima koje je dotični uništio? Mišković, Simanić, Zagorac...

x

pre 2 godine

Ako je sve tako što je Denver na istom draft rizikovao i birao dva igrača pre Jokića (Nurkica i Herisa)?
Niko nije znao sta će na kraju ispasti. Denver ga je uzeo u 2. krugu da proba, pa šta bude...

Nemanja

pre 2 godine

Za razliku od predsednika KSS koji je isfrustriran, jedan lep komentar iz komšiluka. Sram vas bilo sve u KSS. Da Jokara odbije sada da igra, bio bi potpuno upravu!

Vuki

pre 2 godine

E to je pravi komentar. Razumem donekle Danilovića, biti najbolji bek u bivšoj SFRJ je bilo teže nego biti sada najbolji bek Evrolige. Pa karijera i u Evropi, u Italiji je bio veća zvezda i od Kartona Majersa i od Dominika Vilkinsona. Pa čak i u Majamiju kada Evropljani nisu mogli biti ni u rosteru uspevao je obarati rekorde po broju postignutih trojki na utakmici. Ali i pored svega toga mora da oda čast Nikoli i da prizna da NIKO nikada nije učinio tako nešto. Ovako se ponaša kako ovi Federer i Nadal fan boysi.

tišinčina

pre 2 godine

Lik definitivno nije normalan.. Secam se pre drafta price da je trebalo da ide u Barselonu.. Ne znam kako ga je sakrio kad je dve godine dominirao u aba ligi, a poslednju godinu je bio MVP.. Jednostavno moj Nevene strucnjak si sacuvaj Boze..

Smeckolokero

pre 2 godine

O kakvom sakrivanju je rec kad je decko igrao za mladje selekcije, aba ligu? Upali tv Nevene? Bespotrebno se sad stvara neka lazna mistika

x

pre 2 godine

Ako je sve tako što je Denver na istom draft rizikovao i birao dva igrača pre Jokića (Nurkica i Herisa)?
Niko nije znao sta će na kraju ispasti. Denver ga je uzeo u 2. krugu da proba, pa šta bude...

modernizam i renesansa

pre 2 godine

Jokic je bio dominantan u ABA, bio je MVP ABA lige. Svima je bilo jasno da je ekstremno talentovan, ali da je potpuno fizicki inferioran u odnosu na NBA zahteve. Takvih igraca je bilo mali milion. I sam Misko prica da je insistirao na 3 godine ugovora sa Denverom da bi Jokic uzeo veliki novac, a lako ce mu on naci klub u Evropi. Srecom, za Nikolu je napravljena "savrsena oluja". Ekstremni talenat, odlicni kondicioni treneri, mala fransiza i tim u izgradnji, dva brata koji ga kontrolisu i ne dozvoljavaju mu burek i koka kolu, stabilan emotivni zivot... Sto se tice Danilovica, sujeta je cudo...

brm

pre 2 godine

Kako ga niko nije video, bio je Nike summit kupu, igrao i protiv KAT-a i drugih igrača iz njegove generacije. Na utakmici je bio prosečan, ali je bila i otvorena trening utakmica na kojoj je Jokić izdominirao, pred novinarima, trenerima i skautima i opet su ga svi preskočili.

Bio je najbolji igrač ABA lige, i opet se pričalo kako mu Miško namešta statistiku.

Sad se svi vade kako su odmah shvatili kakav će igrač biti čim su ga videli, jer niko neće da prizna da nije to video kod Jokića. Pa je najlakše reći da ga je Miško sakrio. Ako sam ja koji povremeno bacim oko na košarkaška dešavanja konstantno slušao o Jokiću godinu dana pre njegovog drafta, nema opravdanja niti za jednog skauta, trenera (sa ovih prostora) i ozbiljnu košarkašku organizaciju da nisu bili upoznati sa njime. Jokić nije bio sakriven. Svi izveštaji skauta (a bilo ih je mnogo) su govorili da ima nesvakidašnji talenat, ali da je spor i nije skočan, loše su mu lateralne kretnje i da će mu to biti velika mana u karijeri.

MPP

pre 2 godine

RAŽNATOVIĆ



je imao nevidjenu sreću.
Kao i Denver , kao i svetska košarka generalno !
Nikola je toliko poseban i unukatan da NIKAKVA PRAVILA za njega ne važe !
Ražnatović je priznao da je Nikola otišao u Nba DA PROBA ! NIJE RAŽNATOVIĆU NI PADALO NA PAMET da će se ovo desiti.
Pa mi koji navijamo za Nikolu 7 god unazad nismo verovali da će IKADA DA OSVOJI PRSTEN sa Denverom.
Ja sam bio u čudu svaki dan za danom kako su se brojke i statistika nizali.
Voleo sam od početka da gledam Nikolu ZBOG NAČINA na koji igra ovu igru JER TO NIKADA PRE NISAM VIDEO.
NAČIN NA KOJI ON DOMINIRA
JE NEMOGUĆA MISIJA...
Sve radi NAOPAČKE ....SVE...
NE ŽURI, DODAJE PRE NEGO ŠUTIRA, NE VOLI PAŽNU I GUŽVU...IZGLEDA kao neko ko nije lider tima ....a ne da je lider nego kad ih sve postroji na klupi u Tajm Autu ...pa Melounu predlaže akcije...zamislite da to radi neko ...Obradoviću-u !?!
KONPLETNO LUDILO OD IGRAČA.

Pa Ameri su ga pravilno draftovali PO NJIHOVIM KRITERIJUMIMA...
ALI ŠTOS JE U TOME ŠTO
Ti kriterijumi ZA NJEGA NE VAŽE.
PRI tome NIKO NIKADA OD NAŠIH KOŠARKAŠA NIJE TRENIRAO OVOLIKO...ima radne navike kao JAPANAC u konbinaciji sa NEMCEM....
Pazite ! Svi se raduju i skaču jedan drugome u zagrljaj a on se pozdravlja SA SVAKIM IGRAČEM MAJAMIJA....
STVARNO JE TOLIKO POSEBAN ,
ČUDAN ...Tako tu ništa nije niko krio ON NAM SE SVIMA DESIO POTPUNO NEOČEKIVANO...

BG

pre 2 godine

Brm je rekao pravu stvar: Jokić nije bio sakriven. Svi izveštaji skauta (a bilo ih je mnogo) su govorili da ima nesvakidašnji talenat, ali da je spor i nije skočan, loše su mu lateralne kretnje i da će mu to biti velika mana u karijeri.
Jednostavno nisu mogli da skapiraju da sa talentom i inteligencijom može toliko da nadomesti svoje mane.

frugal

pre 2 godine

Secam se kad je Nikola poceo da ulazi sa klupe, i deli one asistencije preko pola terena. Pa novinari su Melounu govorili da mu Denver mnogo bolje igra kad mu je Nikola u igri. Tek kasnije ih je poslusao i dao mu sansu kao starteru, ispred Nurkica, i ostalo je istorija. Niko nije znao sta ima u Jokicu, pa ni sam Jokic. Mislio je on sam da nije dorastao tim zverima pod kosevima, poslali ga ranije napolje sa prvog treninga, mislio je da treba da se pakuje kuci. Ali rad, trud, i naravno talenat i lucidnost, doveli su ga tu gde je. Na sam vrh.

Roki

pre 2 godine

Spahija je uvek bio gospodin, tako da me ne iznenadjuju ovako lepe reci. Razocarava me Danilovic, onakva izjava dok je na mestu predsednika KSS je jeziva. I posle ce neko da pljuje Nikolu ako odbije da igra. Strahota. Umesto da ucini sve da ga privoli da igra, on daje onakvu izjavu. Jeste delom u pravu, ali mora to odmerenije i pametnije. Steta sto on ne ume drugacije nego ulicarski.

Karlo Prvi

pre 2 godine

Baš zanimljiva priča. Ali sam Maloun je rekao nije bilo očigledno kad je igrao u letnjoj ligi da će biti tako sjajan. Da li to znači da je toliko napredovao između letnje lige i kad ga je gledao Spahija? I zašto jw odabrao baš Denver da ima tapiju na njega?

Koliko ja shvatam

pre 2 godine

"ja"

Nisi ti baš shvatio priču. Denver je znao za Nikolu, jer su dolazili da ga gledaju, ali drugi nisu. Da su znali drugi, ne bi mu početna pozicija bila na 41. mestu i verovatno ne bi bio dostupan Denveru. Drugim rečima, Ražnatović ga je sakrio ispod radara, da bi omogućio Denveru da dođe do njega. O tome priča Spahija.

Moljac

pre 2 godine

Nije mi jasno zašto bi Mišku bilo bolje da Nikola završi u Denveru nego u nekom drugom timu? I zašto ga je Denver draftovao u drugoj rundi, a u prvoj Nurkića? Jeste Jokić bio na treningu u Denveru, jeste im se dopao, ali su i svi drugi mogli da se uključe. Ukupno 40 pikova (jedan Denverov) bilo je pre njega. Bio je MVP ABA lige, nije to mačji kašalj. Jedino gde je Miško mogao imati prste jeste ona utakmica koju su gledali skauti Barselone, pa odustali. Ali je i sam Jokić rekao da je tu utakmicu odigrao katastrofalno jer je znao da ga ovi gledaju, pa je imao tremu. Ergo, sve ovo je bila čista sreća za Denver, a Jokić bi kad-tad uspeo, a s njim i Miško. I Jokić bi svaki od 30 NBA timova odveo do titule, kad je to uradio s Denverom koji nikad u istoriji nije bio ni blizu.

milan11

pre 2 godine

Ma ajde, molim vas, ko nije znao za Jokića? Pa svi koji pratimo ABA ligu znali smo da se već radi o extra igraču, pa čovek je bio MVP ABA lige sa 19 ili 20 godina. Kako da sakriješ MVP-ja regionalne lige, o čemu priča ovaj? Jedino što mu zbog manjka atlecizma nisu predviđali NBA karieru, jer nisu vjerovali da će moći raditi iste stvari i na fizički zahtevnijoj razini. Da ne ispadne da se pravim pametan, i ja sam mislio da će biti samo dobar euroligaški igrač, kao recimo neka bolja verzija Mačvana.

V

pre 2 godine

Na kraju se svodi na to da je Jokić ANOMALIJA. Njegov razvojni put, način igranja, pojava, ponašanje i pristup utakmicama i treninzima itd, sve je "kako ne treba".

Ćovek je game changer, potpuno je redefinisao neke ustaljene stvari u košarci i po meni je njegova priča verovatno najneverovatnija priča u istoriji sporta.

đole

pre 2 godine

Nema ko nije čuo za Jokića tri godine pre nego što je otišao u Denver. Miško ga je i vukao po raznim onim kampovima kao Nike Hoop Summit gde je igrao sa Jamalom i KAT-om. Svako ko je u košarci nije mogao da ga ne vidi. Ovo je izgovor za "nisam prepoznao jednog od najvećih talenata u istoriji košarke dok mi je tri godine bio ispred nosa, iako mi je to bio posao".

Da je Miško nešto krio, pre bi sakrio da ga pošalje u LA (kao što su Kobijevi menadžeri uradili), NY ili tako neko veliko. Ne bi ga krio za Denver. I Barsa je htela da ga dovede godinu dana ranije, pa su odustali zbog jedne slabije utakmice. Jednostavno, 95% ljudi, kojima je to posao, nije videlo u njemu da će biti vrhunski igrač i to je to.

Znalac

pre 2 godine

Ovo su teške gluposti. Niko ko je gledao Nikolu u Las Vegasu tokom letnje lige nije ni pomislio da bi od njega mogao biti vrhunski igrač. Podsećam da je tada imao nekoliko kilograma viška, u neuporedivo slabijoj formi, manje iskustva... Setimo se izjave Majkla Melouna od pre neku nedelju, gde potvrđuje ovo što sam rekao. Sad će svi da se prave pametni, sakrio talenat, ovo-ono. Miško je rizikovao, imao je sreće i treba mu skinuti kapu.

ja

pre 2 godine

Da da prsten Mišku Ražnatoviću? Ma ajde ne lupaj. Takav talenat bi uspeo sa kojim god menadžerom, pre ili kasnije, stigao bi tamo gde mu je mesto. Šta ćemo sa igračima koje je dotični uništio? Mišković, Simanić, Zagorac...

OffTheGrid

pre 2 godine

NIKO,ni Misko ni sam Joker nisi ovo zamisljali.Ni za Jordana niko nije znao da ce da postane to sto je postao.Sve se poklopilo,od odlaska u tim koji je vodio trener koji mu je dao sansu i sacekao ga a onda je Joker explodirao jednostavno.Mozda se u nekom Sarlotu nista od ovoga ne bi desilo..

Džoni

pre 2 godine

I sam Jokić je rekao za prvi trening u NBA kad je video kako su ovi brzi, kako skaču...." Di sam ja došao, kanda ću ja brže kući nego što sam mislio"? Ali i kaže, da ne može on da igra sa njima u njihovom ritmu nego on dovede igru u ritam koji njemu odgovara, a to je upravo taj dar, talenat ili šta već?

ДЕЛИЈА🔴⚪

pre 2 godine

Резултати су мјерило квалитета играча, тима. Једноставно, бројке говоре ко је најбољи. Бројке говоре у прилог Јокићу. Нема ту мјеста расправи.

Života

pre 2 godine

Stvarno se preteruje. Jokić je u Megi pokazao da je talentovan, ali to nije dovoljno da NBA klubovi polude za njim. Treba tamo dobiti šansu i iskoristiti, pa se izboriti, pa trenirati čitavo leto, pa se opet dokazivati na utakmicama. To je mukotrpan posao koji su najviše pljuvali njegovi sadašnji idolopoklonici jer zbog tog nije igrao za Srbiju, a sad pljuju Danilovića jer ima svoje mišljenje.
Danilovića koji nijedno leto nije propustio da nam donese medalju, 4 evropska zlata i 1 bronzu i jedno olimpijsko srebro protiv drim tima. A u pauzama između tih medalja za reprezentaciju osvojio je 2 Evrolige, sa Partizanom i Kinderom, evropski Kup Koraća sa Partizanom, prvenstvo Jugoslavije, 4 prvenstva Italije (tada možda najjače evropske lige).

Mile

pre 2 godine

Da su Nagetsi birali Jokica u prvoj rundi, kao svog prvog pika, ova izjava bi bila na mestu, ovako mi nikako nema logike to sto ovaj prica. Jokic je definitivno bio talentovan, igrao je odlicno, ali daleko od toga da je iko bio siguran da ce ovaj uspeti u NBA. I naravno da je bio na meti raznih skauta iz Evrope i NBA, samo duduk nece slati skaute da urade procenu klinca koji je MVP ABA lige.

Nivo na kom Jokic igra je dostigao radom i iskustvom, tako da niko nije mogao pre 7 godina da garantuje za bilo sta od ovog sto se danas desava.

zare

pre 2 godine

Kakva crna prevara. To je njabolji poslovni potez ikada u košarci. Poslovanje uključuje i poslovne tajne koje se čuvaju da bi se ostvarila prednost. Kao i sportu, postoje tajni potezi i taktike. Ražnjatović je majstor svog posla, većina to ne razume.
I nije tačno da Evropa nije znala za njega. Real Madrid je poslao čoveka da gleda Jokića.

Соко сиви

pre 2 godine

Nikola je klasičan "Cygne noir", "black swan" iliti crni labud. Niko nije mogao predvideti i naslutiti da će on postati to što je postao. Čak ni nakon dve MVP titule u NBA nije bilo moguće reći da će Denver ikad osvojiti prsten a on postati MVP finala. Unikat, fenomen.
Ni menadžment Denvera nije znao. Imali su mnogo sreće - tvrdim da je povreda Džamala Marija i MPJ najbolje što se desilo Denveru, kupilo im je vreme. Vezani su bili jakim ugovorima i nije ni bilo moguće rešiti ih se ili menjati ih. Sve što su mogli da urade je da čekaju i nadaju se da će se Mari vratiti na nekadašnji nivo. Tim je dobio dve godine da se uhoda bez ikakvih očekivanja. Trener Meloun nije imao mač nad vratom jer je prevazišao očekivanja i makar igrao plej-of. Nikola, koji nije želeo ulogu lidera je morao da se nametne kao neosporni lider tog tima bez pomoći dva najbolja saigrača što je rezultiralo sa dve MVP titule. Sve kockice su se složile. Jedno su mudro dodali AG i KCP i rešili se nekih štetočina.
Sad svi pričaju o vremenu i strpljenju ali treba imati i ludu sreću. Pitaj Filadelfiju i kako je prošao njihov "proces".

Duki

pre 2 godine

Ma nije ga sakrio, nego je tad bila priča da to ne može da prođe sa jačim ekipama, da je fizički limitiran itd. I desilo se šta se desilo.

DraganBorca

pre 2 godine

Hteo sam da Jokic osvoji

Nikola Jokic je sport u samoj svojoj esenciji-- igra, zabava, bez prevelikog pritiska i opterecenosti, vic, trik, uzivanje u potezu.

Zamorno je zaista postalo sa sportom oko tih titula i sav taj ego pogotovo sto imamo vec par decenija kulturu super timova u fudbalu i kosarci zbog cega je ovaj Jokicev uspeh mnogo veci nego neka tamo titula super timova. Sto se kaze osvojio je da ih skine sa... grbace.. on ce nastaviti da se igra i deli lucidne asistencije i uveseljava prave sportske sladokusce.

Iskreno meni regularna sezona lepsa za gledanje. Ne nerviras se i uzivaš u potezima, a za plejof polako se pogubili zivci od silnog gledanja sporta ceo zivot.

Nije zdravo sport preozbiljno shvatati i Jokic je upravo antipod tom nekom egomanijakalnom testosteronu ko je bolji, jaci, ko ima vise titula i sve to je proizvod neoliberalnog kapitalistickog drustva.

Nekada je sezdesetih publika dolazila na stadione da vidi kako Sekularac nekome protura kroz noge. Ovo sada zadnjih par decenija ogromne pare se vrte u sportu, super timovi, milijarde.

Sport je od nekada zabave i vica, trika- postao vrlo ozbiljan biznis gde su igraci kao gladijatori.

Zato je Nikola poseban jer me vraca u detinjstvo kada mi bilo najsladje videti Pixija kako nekoga predribla, Kukoca neku asisteniju ili Bodirogu sa nekom fintom.

Jokic je poseban jer se igra, jer nije klasican danasnji sportista gladijator

Иван

pre 2 godine

Koliko zlata ima sa Srbijom Jokić? Danilović ima 5.
(cirkus, 14. jun 2023 09:44

Даниловић је сва злата освајао са Југославијом. Нико нема злато са Србијом, па сходно томе нико по том критеријуму није бољи од Јокића (у мушкој конкуренцији). Соња Петровић тј. данас Васић је највеће кошаркашко име Србије по ток мерилу.

Но, ако питате за њу било кога ван Србије, добићете одговор: "А ко је Соња Васић?" Ово што је Јокић донео Србији, Сомбору, Меги - то се не може измерити просто медаљама освојеним са репрезентацијом. Сви су чули за нашу земљу због Николе и Нолета, а не због злата на ЕП 1997. у Бадалони. Такве медаље се у Америци ни не помињу у радној биографији кошаркаша.

Чак ни нама то не носи исту важност. Када смо освојили злато у Атини 1995. то јесте било ужасно важно нама јер нам је доказало да још постојимо после скоро четири године санкција. Но, сви смо тада знали да нисмо најбољи у кошарци, да постоји неко кога нисмо победили, Американци. Данас знамо да јесмо најбољи у том спорту тј. да имамо апсолутно најбољег играча на свету. Сад можемо да се ослонимо на ону чувену: један шампион вреди више од хиљаду других места.

zelboy

pre 2 godine

Slazem se s komentatorima koji su rekli da su mnogi skauti pali na zadatku kada je Jokara u pitanju. Takodjer se slazem s 'frugalom' (a to sam ovdje vec dva puta pisao)da ga niti Malone nije do kraja shvatio/prepoznao, a bio mu je 'u rukama' vec mjesecima.
Gledao sam (na SKY sport i na streams) gotovo sve Jokiceve utakmice.
Na prvim je utakmicama igrao premalo, pa su novinari i komentatori poceli kritizirati Malone-a i 'pritiskati' ga da Jokari da vecu minutazu. I tako je pocelo ...
Po karakteru, raskosnom talentu i pristupu igri, slican je legendi jugoslavenske kosarke Kresi Cosicu, koji (jos prije gotovo pedeset godina)nije mogao uci u NBA zbog manjka atleticizma.

Milos

pre 2 godine

Svi zaposleni u kosarkaskom svetu treba da se pokriju usima zbog Jokica, osim Raznatovica i Karnisovasa.
Ono sto svi treba da nauce iz ovoga je da je talenat vazniji od fizickih predispozicija.

Pi D|ej Milan

pre 2 godine

Nisam siguran da je Spahija u pravu. Razlog: matematika. U vreme kada je Nikola Jokić igrao ABA ligu igrajući za Megu nije bio na vrhunskom nivou. Matematika je preko svoje "sestre" koja se zove Statistika u to vreme "pokazala" da će Jokić biti dobar igrač, ali nije pokazivala da će biti vrhunski kao što sada jeste što je nesumnjivo.
1.Goga Bitadze, sada takođe NBA igrač, bivši član Mege i Budućnosti je igrama u ABA ligi preko Statistike mnogo više pokazivao i obećavao t.j.imao jače brojeve u većini kolona za koje se vodi evidencija, pa tu je gde je ništa spektakularno, daleko od nivoa MVP-a završnog dela NBA Jokića.
2.Filip Petrušev u prvoj sezoni u ABA ligi kada je igrao za Megu je bio na novou Jokića i Bitadzea pa ćemo videti. Čak mislim da je i on imao jače cifre od Jokića iz vremena Aba lige. "Niko" ga ne krije. Sigurno je biće dobar igrač. A vrhunski, .....

smeh

pre 2 godine

@Života

Za početak da te podržim da svako treba da ima svoje mišljenje. Međutim inteligentne osobe svoje mišljenje će da zadrže za sebe ako će to možda loše uticati na njihove porodice, firme gde rade ili ako su predsednik KSS kao što je Danilović. Ako već ne voli Jokića i ono što je čovek uradio mogao je da kaže da je još prerano da se priča gde se nalazi na bilo kakvoj listi jer je još uvek aktivan igrač ili da ga ne zanimaju takve priče ali da Jokić ima punu podršku. Međutim on se poneo kao ljubomorna nebitna osoba iz fotelje a ne kao predsednik KSS koji treba da pruži maksimalnu podršku reprezentativcima i svim igračima. Još čovek i dalje na čelu KSS posle svih očajnih rezultata koje naša košarka ima poslednjih godina mada to je sasvim normalno kod nas. Ne treba uopšte da začudi ako Jokić ne bude igrao na SP posle ovoga, barem dokle ovaj i dalje bude bio predsednik. Danilović je bio fenomenalan igrač, naša živa legenda koja je sa ostalim legendama donela mnogo sreće ovoj državi ali kao predsednik KSS je očajan i morao je biti odavno smenjen. Još sada ovo. Ni ne čudi zašto nam je košarka na dnu.

Jugoplastika

pre 2 godine

Šuplja priča gospodina Spahije. Nikola je kao mladac zaintrigirao svojim igrama i posebno vještinom za igrača tih gabarita još u Megi košarkašku javnost. Pobogu, bio je MVP lige. Pa sjećam se i riječi pokojnog Dude da u malom ima nešto posebno. Tako da priča Spahiji baš ne pije vodu. E sad, zašto je bio toliko nisko rangiran u draftu je i meni misterija.

Jdjd

pre 2 godine

Gledaj ove ljude breeee.

Nekad se skok brojao drugacije!!!!

Mozete li prosvetliti nas mladje vi starija gospodo i reci nam kako se to skok nekad brojao, a kako se to radi danas?

Jb

pre 2 godine

Svi zaposleni u kosarkaskom svetu treba da se pokriju usima zbog Jokica, osim Raznatovica i Karnisovasa.
Ono sto svi treba da nauce iz ovoga je da je talenat vazniji od fizickih predispozicija.
(Milos, 14. jun 2023 11:44)
Tacno i veoma ocigledno...jedino sto znas kad ce to da nauce, nikad. Sa talentom mora da se radi svaki dan, brusis, sredjujes a fizikalije imas i oni to koriste i mnogo im lakse tako

toliko o egzakntnosti

pre 2 godine

"Slažem se sa onima koji tvrde da je glupo mešati generacije, ali postoji nešto što je egzaktno, a to su brojevi, oni će na kraju dati pravu sliku svega."

Brojevi jesu egzaktni, ali nacin brojanja skokova i asistencija je promenljiva kategorija. Ono sto se nekada brojalo kao asistencija ili skok je razlicito od onoga kako se danas racuna.
Kada tome dodamo i nekadasnji stil igre gde su se igrale odbrane, dolazimo do zakljucka da se razlicite ere ne mogu uporedjivati "egzaktnim brojevima".
Isto tako ne znamo kakve ce izmene NBA uvoditi te ce se vise racunati dodavanja kao asistencije...

bobo mk

pre 2 godine

I dan danas mi nije jasno kako se Jokić sakrio od radara velikog Duleta. U tom periodu je Dule mogao da bira, mora da je bio previše opčinjen talentom Žofrija Lovernja.

Bolontiku

pre 2 godine

Deo gde je se dogovorio sa Denverom mi pije vodu jer je kao mali nosio Denver duks i stekao ljubav prema tome a da nije ni znao šta je to, onda je porastao dobio šansu za draft i rekao hoću samo tamo ako idem u NBA.
Sve ostalo mi je prenaduvano jer je 2 godine dominirao u Aba ligi.

ej…

pre 2 godine

Malo je cudno da kao nije cuo… kao sakrio ga je Misko… decko je kao izuzetno mlad bio MVP ABA lige… pitanje je drugo - zasto nije o njemu bilo halabuke kao cudu od deteta iako je bio MVP ABA lige.
E tu je mozda kljucna uloga i mudrost Miska sto je verovatno skontao da propagandu ne treba dizati na sva zvona jer je decko takav da ga to jednostavno opterecuje.

Bla

pre 2 godine

Sad svi pričaju o vremenu i strpljenju ali treba imati i ludu sreću. Pitaj Filadelfiju i kako je prošao njihov "proces".
(Соко сиви, 14. jun 2023 11:44)

Moze da bude do srece a moze da bude do toga da treba proceniti i karakter igraca koga biraju na draftu. Recimo rajli je rekao da su birali adebaja zbog karaktera i njegovog odnosa sa majkom. Adebajo je losiji igrac od embida ali je svakako korisniji za ekipu. U fili su lose procenili i simonsa i fulca. Ili oni ne vode racuna o obrazovanju ibrazvoju karaktera tih klinaca koje biraju na draftu

Pogan

pre 2 godine

Pa kako su brojevi "egzaktni", kada se u vreme Danilovica igrao napad 30 sekundi i to svaki do samog kraja, a sad retko koji napad traje duze od 10 sekundi? Naravno da ce da bude vise pojedinacne statistike za svakog igraca, sa brzim tempom... To ne znaci da je Jokic los, naprotiv. Nego bas to sto Danilovic kaze, da je tesko porediti razlicite ere.

JPR

pre 2 godine

Ne treba tu zaboraviti Karnisovasa ! Tada je radio u Denveru. Veliki poznavaoc evropske košarke. I sigurno je to dosta uticalo da uzmu Jokića.

kaokakao

pre 2 godine

Vec je sve bilo prakticno dogovoreno sa Barselonom i onda su dosli da ga gledaju, on je odigrao los mec, ovi su se malo razocarali i kao jos da malo razmisle. I onda je tu usao u igru Denver. Nista nije bilo skriveno, prica nema blage veze, samo sto kad gledas Nikolu koji ni dan danas ne moze da skoci, a nije ni tad, gega se po terenu, misica ima kolko mu je potrebno da funkcionise, uvijek se uvuce crv sumnje, zato nije bio toliko atraktivan. Ova prica vazi za Dirka Novickog. E on je bio strogo cuvana tajna Dalas Maveriksa i cuda su radili da dodju do njega, davali neke pikove, ne znam ni sam sta sve da bi na kraju dosao do njih a da niko ne posumnja da zele bas njega.

Stefan

pre 2 godine

Koliko su Jokici platili Raznatovica da ga progura u Megi?
Imalo je par mojih drugova talenat da igraju u NBA, ali nisu imali tatu sa 100000e u dzepu da ih progura.

ДЕЛИЈА🔴⚪

pre 2 godine

"@СТЕФАН - Џаба би било и што су Јокићи "гурали" Николу да се он није квалитетом изборио за ово што сада јесте. Поготово на врхунском нивоу не можеш да прођеш ако ниси квалитетан у ономе чиме се бавиш. Као што сам већ написао, терен и бројке су мјерило квалитета играча и тима. Нема ту мјеста расправи."

mrgud

pre 2 godine

Vec je sve bilo prakticno dogovoreno sa Barselonom i onda su dosli da ga gledaju, on je odigrao los mec, ovi su se malo razocarali i kao jos da malo razmisle. I onda je tu usao u igru Denver. Nista nije bilo skriveno, prica nema blage veze, samo sto kad gledas Nikolu koji ni dan danas ne moze da skoci, a nije ni tad, gega se po terenu, misica ima kolko mu je potrebno da funkcionise, uvijek se uvuce crv sumnje, zato nije bio toliko atraktivan. Ova prica vazi za Dirka Novickog. E on je bio strogo cuvana tajna Dalas Maveriksa i cuda su radili da dodju do njega, davali neke pikove, ne znam ni sam sta sve da bi na kraju dosao do njih a da niko ne posumnja da zele bas njega.
(kaokakao, 14. jun 2023 13:56)

Bravo, lepo objašnjeno. Dodao bih samo da je pored Dirka npr. Kobi Brajant bio strogo čuvana tajna. Nekako je svima promakao u srednjoj školi i taj trejd Divca za njega nije takav kako čjudi misle. Bukvalno su Lejkersi rekli Šarlotu "Trejdujemo Divca za igrača kojeg ćemo reći da draftujete sa vašeg pika kada dođe red na vas, pod uslovom da ga neko ne uzme pre toga". I to je to.

sitno

pre 2 godine

Свака част Јокићу, али један је Дражен Петровић, најбољи играч свих времена. Али, њих двојица не могу да се пореде, пошто је Јокић центар.

askfda

pre 2 godine

Šta je problem sa izjavom Danilovića?
On samo tvrdi da Jokić nije najbolji evropski košarkaš svih vremena i da je to neuporedivo.

Npr, pre par godina je slično dostugnuće imao Adetokumbo, pa nismo ni pomišljali da je najbolji Evropljanin svih vremena.

Jokić je jedan od najuspešnijih evropskih košarkaša svih vremena, pa i u NBA, ali tu su i Novicki, Parker, Gasol... Pogledajte njihove titule, ne samo u NBA.
Nemam dilemu da će ih Jokić prestići svojim dostignućima, bar u NBA, ali - polako.

Stav Danilovića je da se ne mogu porediti babe i žabe i to razumem, mada nemam isto mišljenje kada su različite epohe u pitanju.
Recimo, verujem da je Đoković najbolji teniser svih vremena, bez obzira što to nije lako uporedivo sa drugim epohama.

Ipak, realno, Jokić još ima da radi dok ne dovede sebe do statusa jednog Đokovića.

Pit

pre 2 godine

Porediti epohe je nezahvalno, ali porediti evropsku košarku sa NBA je smešno. Dva različita sporta koji imaju tek dovoljno sličnosti da sportisti mogu da se prebacuju sa jednog na drugi, i to je sve. Sama činjenica da je evropska košarka groblje promašenih NBA igrača je dovoljna da se izvede zaljučak, ali je i dalje moguće čuti mišljena kako je NBA cirkus, kako se ne igra odbrana, i slične nebuloze. Poštujem da neko voli evropsku košarku više od NBA, ali je u takmičarskom smislu NBA vrh. A na vrhu NBA je Nikola Jokić. Kome nije jasno šta to znači za poredak najboljih srpskih košarkaša ikada ne može mu se nikad ni objasniti.

Demar Derozan

pre 2 godine

@kaokakao
Vas komentar je ok, to su cinjenice jer se secam dobro tog vremena. Ipak, saglasan sam sa izjavom Danilovica, gde bih samo dodao da je nivo Nba kosarke drasticno opao u odnosu na 90-te proslog veka. Statistika i brojke ce ici mozda u korist Nikole, ali ne moze se suditi po njima, jer se ne mogu porediti razlicite eophe kao i razlicte pozicije na kojima pojedini igraci igraju.

Cobe

pre 2 godine

Ima mnogo u tome kako ekipa igra, koliko se oslanjaju na igraca i kolimo mu prilagode igru tima.

Na kraju, u svom radu, trudu, zalaganju - treba da te pogleda i onaj odozgo. (da se sve kockice sloze)

A ceo tekst mi deluje kao opravdavanje ostalih skauta sto ga nisu vezali (upcili,...) za sebe pre no je zasijao. Sad je kasno.

Stefan

pre 2 godine

Koliko su Jokici platili Raznatovica da ga progura u Megi?
Imalo je par mojih drugova talenat da igraju u NBA, ali nisu imali tatu sa 100000e u dzepu da ih progura.

sitno

pre 2 godine

Свака част Јокићу, али један је Дражен Петровић, најбољи играч свих времена. Али, њих двојица не могу да се пореде, пошто је Јокић центар.

ja

pre 2 godine

Da da prsten Mišku Ražnatoviću? Ma ajde ne lupaj. Takav talenat bi uspeo sa kojim god menadžerom, pre ili kasnije, stigao bi tamo gde mu je mesto. Šta ćemo sa igračima koje je dotični uništio? Mišković, Simanić, Zagorac...

Života

pre 2 godine

Stvarno se preteruje. Jokić je u Megi pokazao da je talentovan, ali to nije dovoljno da NBA klubovi polude za njim. Treba tamo dobiti šansu i iskoristiti, pa se izboriti, pa trenirati čitavo leto, pa se opet dokazivati na utakmicama. To je mukotrpan posao koji su najviše pljuvali njegovi sadašnji idolopoklonici jer zbog tog nije igrao za Srbiju, a sad pljuju Danilovića jer ima svoje mišljenje.
Danilovića koji nijedno leto nije propustio da nam donese medalju, 4 evropska zlata i 1 bronzu i jedno olimpijsko srebro protiv drim tima. A u pauzama između tih medalja za reprezentaciju osvojio je 2 Evrolige, sa Partizanom i Kinderom, evropski Kup Koraća sa Partizanom, prvenstvo Jugoslavije, 4 prvenstva Italije (tada možda najjače evropske lige).

Bolontiku

pre 2 godine

Deo gde je se dogovorio sa Denverom mi pije vodu jer je kao mali nosio Denver duks i stekao ljubav prema tome a da nije ni znao šta je to, onda je porastao dobio šansu za draft i rekao hoću samo tamo ako idem u NBA.
Sve ostalo mi je prenaduvano jer je 2 godine dominirao u Aba ligi.

Pogan

pre 2 godine

Pa kako su brojevi "egzaktni", kada se u vreme Danilovica igrao napad 30 sekundi i to svaki do samog kraja, a sad retko koji napad traje duze od 10 sekundi? Naravno da ce da bude vise pojedinacne statistike za svakog igraca, sa brzim tempom... To ne znaci da je Jokic los, naprotiv. Nego bas to sto Danilovic kaze, da je tesko porediti razlicite ere.

tišinčina

pre 2 godine

Lik definitivno nije normalan.. Secam se pre drafta price da je trebalo da ide u Barselonu.. Ne znam kako ga je sakrio kad je dve godine dominirao u aba ligi, a poslednju godinu je bio MVP.. Jednostavno moj Nevene strucnjak si sacuvaj Boze..

Nemanja

pre 2 godine

Za razliku od predsednika KSS koji je isfrustriran, jedan lep komentar iz komšiluka. Sram vas bilo sve u KSS. Da Jokara odbije sada da igra, bio bi potpuno upravu!

Smeckolokero

pre 2 godine

O kakvom sakrivanju je rec kad je decko igrao za mladje selekcije, aba ligu? Upali tv Nevene? Bespotrebno se sad stvara neka lazna mistika

toliko o egzakntnosti

pre 2 godine

"Slažem se sa onima koji tvrde da je glupo mešati generacije, ali postoji nešto što je egzaktno, a to su brojevi, oni će na kraju dati pravu sliku svega."

Brojevi jesu egzaktni, ali nacin brojanja skokova i asistencija je promenljiva kategorija. Ono sto se nekada brojalo kao asistencija ili skok je razlicito od onoga kako se danas racuna.
Kada tome dodamo i nekadasnji stil igre gde su se igrale odbrane, dolazimo do zakljucka da se razlicite ere ne mogu uporedjivati "egzaktnim brojevima".
Isto tako ne znamo kakve ce izmene NBA uvoditi te ce se vise racunati dodavanja kao asistencije...

Koliko ja shvatam

pre 2 godine

"ja"

Nisi ti baš shvatio priču. Denver je znao za Nikolu, jer su dolazili da ga gledaju, ali drugi nisu. Da su znali drugi, ne bi mu početna pozicija bila na 41. mestu i verovatno ne bi bio dostupan Denveru. Drugim rečima, Ražnatović ga je sakrio ispod radara, da bi omogućio Denveru da dođe do njega. O tome priča Spahija.

askfda

pre 2 godine

Šta je problem sa izjavom Danilovića?
On samo tvrdi da Jokić nije najbolji evropski košarkaš svih vremena i da je to neuporedivo.

Npr, pre par godina je slično dostugnuće imao Adetokumbo, pa nismo ni pomišljali da je najbolji Evropljanin svih vremena.

Jokić je jedan od najuspešnijih evropskih košarkaša svih vremena, pa i u NBA, ali tu su i Novicki, Parker, Gasol... Pogledajte njihove titule, ne samo u NBA.
Nemam dilemu da će ih Jokić prestići svojim dostignućima, bar u NBA, ali - polako.

Stav Danilovića je da se ne mogu porediti babe i žabe i to razumem, mada nemam isto mišljenje kada su različite epohe u pitanju.
Recimo, verujem da je Đoković najbolji teniser svih vremena, bez obzira što to nije lako uporedivo sa drugim epohama.

Ipak, realno, Jokić još ima da radi dok ne dovede sebe do statusa jednog Đokovića.

Demar Derozan

pre 2 godine

@kaokakao
Vas komentar je ok, to su cinjenice jer se secam dobro tog vremena. Ipak, saglasan sam sa izjavom Danilovica, gde bih samo dodao da je nivo Nba kosarke drasticno opao u odnosu na 90-te proslog veka. Statistika i brojke ce ici mozda u korist Nikole, ali ne moze se suditi po njima, jer se ne mogu porediti razlicite eophe kao i razlicte pozicije na kojima pojedini igraci igraju.

Vuki

pre 2 godine

E to je pravi komentar. Razumem donekle Danilovića, biti najbolji bek u bivšoj SFRJ je bilo teže nego biti sada najbolji bek Evrolige. Pa karijera i u Evropi, u Italiji je bio veća zvezda i od Kartona Majersa i od Dominika Vilkinsona. Pa čak i u Majamiju kada Evropljani nisu mogli biti ni u rosteru uspevao je obarati rekorde po broju postignutih trojki na utakmici. Ali i pored svega toga mora da oda čast Nikoli i da prizna da NIKO nikada nije učinio tako nešto. Ovako se ponaša kako ovi Federer i Nadal fan boysi.

modernizam i renesansa

pre 2 godine

Jokic je bio dominantan u ABA, bio je MVP ABA lige. Svima je bilo jasno da je ekstremno talentovan, ali da je potpuno fizicki inferioran u odnosu na NBA zahteve. Takvih igraca je bilo mali milion. I sam Misko prica da je insistirao na 3 godine ugovora sa Denverom da bi Jokic uzeo veliki novac, a lako ce mu on naci klub u Evropi. Srecom, za Nikolu je napravljena "savrsena oluja". Ekstremni talenat, odlicni kondicioni treneri, mala fransiza i tim u izgradnji, dva brata koji ga kontrolisu i ne dozvoljavaju mu burek i koka kolu, stabilan emotivni zivot... Sto se tice Danilovica, sujeta je cudo...

MPP

pre 2 godine

RAŽNATOVIĆ



je imao nevidjenu sreću.
Kao i Denver , kao i svetska košarka generalno !
Nikola je toliko poseban i unukatan da NIKAKVA PRAVILA za njega ne važe !
Ražnatović je priznao da je Nikola otišao u Nba DA PROBA ! NIJE RAŽNATOVIĆU NI PADALO NA PAMET da će se ovo desiti.
Pa mi koji navijamo za Nikolu 7 god unazad nismo verovali da će IKADA DA OSVOJI PRSTEN sa Denverom.
Ja sam bio u čudu svaki dan za danom kako su se brojke i statistika nizali.
Voleo sam od početka da gledam Nikolu ZBOG NAČINA na koji igra ovu igru JER TO NIKADA PRE NISAM VIDEO.
NAČIN NA KOJI ON DOMINIRA
JE NEMOGUĆA MISIJA...
Sve radi NAOPAČKE ....SVE...
NE ŽURI, DODAJE PRE NEGO ŠUTIRA, NE VOLI PAŽNU I GUŽVU...IZGLEDA kao neko ko nije lider tima ....a ne da je lider nego kad ih sve postroji na klupi u Tajm Autu ...pa Melounu predlaže akcije...zamislite da to radi neko ...Obradoviću-u !?!
KONPLETNO LUDILO OD IGRAČA.

Pa Ameri su ga pravilno draftovali PO NJIHOVIM KRITERIJUMIMA...
ALI ŠTOS JE U TOME ŠTO
Ti kriterijumi ZA NJEGA NE VAŽE.
PRI tome NIKO NIKADA OD NAŠIH KOŠARKAŠA NIJE TRENIRAO OVOLIKO...ima radne navike kao JAPANAC u konbinaciji sa NEMCEM....
Pazite ! Svi se raduju i skaču jedan drugome u zagrljaj a on se pozdravlja SA SVAKIM IGRAČEM MAJAMIJA....
STVARNO JE TOLIKO POSEBAN ,
ČUDAN ...Tako tu ništa nije niko krio ON NAM SE SVIMA DESIO POTPUNO NEOČEKIVANO...

zare

pre 2 godine

Kakva crna prevara. To je njabolji poslovni potez ikada u košarci. Poslovanje uključuje i poslovne tajne koje se čuvaju da bi se ostvarila prednost. Kao i sportu, postoje tajni potezi i taktike. Ražnjatović je majstor svog posla, većina to ne razume.
I nije tačno da Evropa nije znala za njega. Real Madrid je poslao čoveka da gleda Jokića.

milan11

pre 2 godine

Ma ajde, molim vas, ko nije znao za Jokića? Pa svi koji pratimo ABA ligu znali smo da se već radi o extra igraču, pa čovek je bio MVP ABA lige sa 19 ili 20 godina. Kako da sakriješ MVP-ja regionalne lige, o čemu priča ovaj? Jedino što mu zbog manjka atlecizma nisu predviđali NBA karieru, jer nisu vjerovali da će moći raditi iste stvari i na fizički zahtevnijoj razini. Da ne ispadne da se pravim pametan, i ja sam mislio da će biti samo dobar euroligaški igrač, kao recimo neka bolja verzija Mačvana.

Roki

pre 2 godine

Spahija je uvek bio gospodin, tako da me ne iznenadjuju ovako lepe reci. Razocarava me Danilovic, onakva izjava dok je na mestu predsednika KSS je jeziva. I posle ce neko da pljuje Nikolu ako odbije da igra. Strahota. Umesto da ucini sve da ga privoli da igra, on daje onakvu izjavu. Jeste delom u pravu, ali mora to odmerenije i pametnije. Steta sto on ne ume drugacije nego ulicarski.

ДЕЛИЈА🔴⚪

pre 2 godine

Резултати су мјерило квалитета играча, тима. Једноставно, бројке говоре ко је најбољи. Бројке говоре у прилог Јокићу. Нема ту мјеста расправи.

Znalac

pre 2 godine

Ovo su teške gluposti. Niko ko je gledao Nikolu u Las Vegasu tokom letnje lige nije ni pomislio da bi od njega mogao biti vrhunski igrač. Podsećam da je tada imao nekoliko kilograma viška, u neuporedivo slabijoj formi, manje iskustva... Setimo se izjave Majkla Melouna od pre neku nedelju, gde potvrđuje ovo što sam rekao. Sad će svi da se prave pametni, sakrio talenat, ovo-ono. Miško je rizikovao, imao je sreće i treba mu skinuti kapu.

Иван

pre 2 godine

Koliko zlata ima sa Srbijom Jokić? Danilović ima 5.
(cirkus, 14. jun 2023 09:44

Даниловић је сва злата освајао са Југославијом. Нико нема злато са Србијом, па сходно томе нико по том критеријуму није бољи од Јокића (у мушкој конкуренцији). Соња Петровић тј. данас Васић је највеће кошаркашко име Србије по ток мерилу.

Но, ако питате за њу било кога ван Србије, добићете одговор: "А ко је Соња Васић?" Ово што је Јокић донео Србији, Сомбору, Меги - то се не може измерити просто медаљама освојеним са репрезентацијом. Сви су чули за нашу земљу због Николе и Нолета, а не због злата на ЕП 1997. у Бадалони. Такве медаље се у Америци ни не помињу у радној биографији кошаркаша.

Чак ни нама то не носи исту важност. Када смо освојили злато у Атини 1995. то јесте било ужасно важно нама јер нам је доказало да још постојимо после скоро четири године санкција. Но, сви смо тада знали да нисмо најбољи у кошарци, да постоји неко кога нисмо победили, Американци. Данас знамо да јесмо најбољи у том спорту тј. да имамо апсолутно најбољег играча на свету. Сад можемо да се ослонимо на ону чувену: један шампион вреди више од хиљаду других места.

Moljac

pre 2 godine

Nije mi jasno zašto bi Mišku bilo bolje da Nikola završi u Denveru nego u nekom drugom timu? I zašto ga je Denver draftovao u drugoj rundi, a u prvoj Nurkića? Jeste Jokić bio na treningu u Denveru, jeste im se dopao, ali su i svi drugi mogli da se uključe. Ukupno 40 pikova (jedan Denverov) bilo je pre njega. Bio je MVP ABA lige, nije to mačji kašalj. Jedino gde je Miško mogao imati prste jeste ona utakmica koju su gledali skauti Barselone, pa odustali. Ali je i sam Jokić rekao da je tu utakmicu odigrao katastrofalno jer je znao da ga ovi gledaju, pa je imao tremu. Ergo, sve ovo je bila čista sreća za Denver, a Jokić bi kad-tad uspeo, a s njim i Miško. I Jokić bi svaki od 30 NBA timova odveo do titule, kad je to uradio s Denverom koji nikad u istoriji nije bio ni blizu.

V

pre 2 godine

Na kraju se svodi na to da je Jokić ANOMALIJA. Njegov razvojni put, način igranja, pojava, ponašanje i pristup utakmicama i treninzima itd, sve je "kako ne treba".

Ćovek je game changer, potpuno je redefinisao neke ustaljene stvari u košarci i po meni je njegova priča verovatno najneverovatnija priča u istoriji sporta.

brm

pre 2 godine

Kako ga niko nije video, bio je Nike summit kupu, igrao i protiv KAT-a i drugih igrača iz njegove generacije. Na utakmici je bio prosečan, ali je bila i otvorena trening utakmica na kojoj je Jokić izdominirao, pred novinarima, trenerima i skautima i opet su ga svi preskočili.

Bio je najbolji igrač ABA lige, i opet se pričalo kako mu Miško namešta statistiku.

Sad se svi vade kako su odmah shvatili kakav će igrač biti čim su ga videli, jer niko neće da prizna da nije to video kod Jokića. Pa je najlakše reći da ga je Miško sakrio. Ako sam ja koji povremeno bacim oko na košarkaška dešavanja konstantno slušao o Jokiću godinu dana pre njegovog drafta, nema opravdanja niti za jednog skauta, trenera (sa ovih prostora) i ozbiljnu košarkašku organizaciju da nisu bili upoznati sa njime. Jokić nije bio sakriven. Svi izveštaji skauta (a bilo ih je mnogo) su govorili da ima nesvakidašnji talenat, ali da je spor i nije skočan, loše su mu lateralne kretnje i da će mu to biti velika mana u karijeri.

Pi D|ej Milan

pre 2 godine

Nisam siguran da je Spahija u pravu. Razlog: matematika. U vreme kada je Nikola Jokić igrao ABA ligu igrajući za Megu nije bio na vrhunskom nivou. Matematika je preko svoje "sestre" koja se zove Statistika u to vreme "pokazala" da će Jokić biti dobar igrač, ali nije pokazivala da će biti vrhunski kao što sada jeste što je nesumnjivo.
1.Goga Bitadze, sada takođe NBA igrač, bivši član Mege i Budućnosti je igrama u ABA ligi preko Statistike mnogo više pokazivao i obećavao t.j.imao jače brojeve u većini kolona za koje se vodi evidencija, pa tu je gde je ništa spektakularno, daleko od nivoa MVP-a završnog dela NBA Jokića.
2.Filip Petrušev u prvoj sezoni u ABA ligi kada je igrao za Megu je bio na novou Jokića i Bitadzea pa ćemo videti. Čak mislim da je i on imao jače cifre od Jokića iz vremena Aba lige. "Niko" ga ne krije. Sigurno je biće dobar igrač. A vrhunski, .....

Mile

pre 2 godine

Da su Nagetsi birali Jokica u prvoj rundi, kao svog prvog pika, ova izjava bi bila na mestu, ovako mi nikako nema logike to sto ovaj prica. Jokic je definitivno bio talentovan, igrao je odlicno, ali daleko od toga da je iko bio siguran da ce ovaj uspeti u NBA. I naravno da je bio na meti raznih skauta iz Evrope i NBA, samo duduk nece slati skaute da urade procenu klinca koji je MVP ABA lige.

Nivo na kom Jokic igra je dostigao radom i iskustvom, tako da niko nije mogao pre 7 godina da garantuje za bilo sta od ovog sto se danas desava.

BG

pre 2 godine

Brm je rekao pravu stvar: Jokić nije bio sakriven. Svi izveštaji skauta (a bilo ih je mnogo) su govorili da ima nesvakidašnji talenat, ali da je spor i nije skočan, loše su mu lateralne kretnje i da će mu to biti velika mana u karijeri.
Jednostavno nisu mogli da skapiraju da sa talentom i inteligencijom može toliko da nadomesti svoje mane.

OffTheGrid

pre 2 godine

NIKO,ni Misko ni sam Joker nisi ovo zamisljali.Ni za Jordana niko nije znao da ce da postane to sto je postao.Sve se poklopilo,od odlaska u tim koji je vodio trener koji mu je dao sansu i sacekao ga a onda je Joker explodirao jednostavno.Mozda se u nekom Sarlotu nista od ovoga ne bi desilo..

x

pre 2 godine

Ako je sve tako što je Denver na istom draft rizikovao i birao dva igrača pre Jokića (Nurkica i Herisa)?
Niko nije znao sta će na kraju ispasti. Denver ga je uzeo u 2. krugu da proba, pa šta bude...

frugal

pre 2 godine

Secam se kad je Nikola poceo da ulazi sa klupe, i deli one asistencije preko pola terena. Pa novinari su Melounu govorili da mu Denver mnogo bolje igra kad mu je Nikola u igri. Tek kasnije ih je poslusao i dao mu sansu kao starteru, ispred Nurkica, i ostalo je istorija. Niko nije znao sta ima u Jokicu, pa ni sam Jokic. Mislio je on sam da nije dorastao tim zverima pod kosevima, poslali ga ranije napolje sa prvog treninga, mislio je da treba da se pakuje kuci. Ali rad, trud, i naravno talenat i lucidnost, doveli su ga tu gde je. Na sam vrh.

đole

pre 2 godine

Nema ko nije čuo za Jokića tri godine pre nego što je otišao u Denver. Miško ga je i vukao po raznim onim kampovima kao Nike Hoop Summit gde je igrao sa Jamalom i KAT-om. Svako ko je u košarci nije mogao da ga ne vidi. Ovo je izgovor za "nisam prepoznao jednog od najvećih talenata u istoriji košarke dok mi je tri godine bio ispred nosa, iako mi je to bio posao".

Da je Miško nešto krio, pre bi sakrio da ga pošalje u LA (kao što su Kobijevi menadžeri uradili), NY ili tako neko veliko. Ne bi ga krio za Denver. I Barsa je htela da ga dovede godinu dana ranije, pa su odustali zbog jedne slabije utakmice. Jednostavno, 95% ljudi, kojima je to posao, nije videlo u njemu da će biti vrhunski igrač i to je to.

Jugoplastika

pre 2 godine

Šuplja priča gospodina Spahije. Nikola je kao mladac zaintrigirao svojim igrama i posebno vještinom za igrača tih gabarita još u Megi košarkašku javnost. Pobogu, bio je MVP lige. Pa sjećam se i riječi pokojnog Dude da u malom ima nešto posebno. Tako da priča Spahiji baš ne pije vodu. E sad, zašto je bio toliko nisko rangiran u draftu je i meni misterija.

Соко сиви

pre 2 godine

Nikola je klasičan "Cygne noir", "black swan" iliti crni labud. Niko nije mogao predvideti i naslutiti da će on postati to što je postao. Čak ni nakon dve MVP titule u NBA nije bilo moguće reći da će Denver ikad osvojiti prsten a on postati MVP finala. Unikat, fenomen.
Ni menadžment Denvera nije znao. Imali su mnogo sreće - tvrdim da je povreda Džamala Marija i MPJ najbolje što se desilo Denveru, kupilo im je vreme. Vezani su bili jakim ugovorima i nije ni bilo moguće rešiti ih se ili menjati ih. Sve što su mogli da urade je da čekaju i nadaju se da će se Mari vratiti na nekadašnji nivo. Tim je dobio dve godine da se uhoda bez ikakvih očekivanja. Trener Meloun nije imao mač nad vratom jer je prevazišao očekivanja i makar igrao plej-of. Nikola, koji nije želeo ulogu lidera je morao da se nametne kao neosporni lider tog tima bez pomoći dva najbolja saigrača što je rezultiralo sa dve MVP titule. Sve kockice su se složile. Jedno su mudro dodali AG i KCP i rešili se nekih štetočina.
Sad svi pričaju o vremenu i strpljenju ali treba imati i ludu sreću. Pitaj Filadelfiju i kako je prošao njihov "proces".

smeh

pre 2 godine

@Života

Za početak da te podržim da svako treba da ima svoje mišljenje. Međutim inteligentne osobe svoje mišljenje će da zadrže za sebe ako će to možda loše uticati na njihove porodice, firme gde rade ili ako su predsednik KSS kao što je Danilović. Ako već ne voli Jokića i ono što je čovek uradio mogao je da kaže da je još prerano da se priča gde se nalazi na bilo kakvoj listi jer je još uvek aktivan igrač ili da ga ne zanimaju takve priče ali da Jokić ima punu podršku. Međutim on se poneo kao ljubomorna nebitna osoba iz fotelje a ne kao predsednik KSS koji treba da pruži maksimalnu podršku reprezentativcima i svim igračima. Još čovek i dalje na čelu KSS posle svih očajnih rezultata koje naša košarka ima poslednjih godina mada to je sasvim normalno kod nas. Ne treba uopšte da začudi ako Jokić ne bude igrao na SP posle ovoga, barem dokle ovaj i dalje bude bio predsednik. Danilović je bio fenomenalan igrač, naša živa legenda koja je sa ostalim legendama donela mnogo sreće ovoj državi ali kao predsednik KSS je očajan i morao je biti odavno smenjen. Još sada ovo. Ni ne čudi zašto nam je košarka na dnu.

Karlo Prvi

pre 2 godine

Baš zanimljiva priča. Ali sam Maloun je rekao nije bilo očigledno kad je igrao u letnjoj ligi da će biti tako sjajan. Da li to znači da je toliko napredovao između letnje lige i kad ga je gledao Spahija? I zašto jw odabrao baš Denver da ima tapiju na njega?

mrgud

pre 2 godine

Vec je sve bilo prakticno dogovoreno sa Barselonom i onda su dosli da ga gledaju, on je odigrao los mec, ovi su se malo razocarali i kao jos da malo razmisle. I onda je tu usao u igru Denver. Nista nije bilo skriveno, prica nema blage veze, samo sto kad gledas Nikolu koji ni dan danas ne moze da skoci, a nije ni tad, gega se po terenu, misica ima kolko mu je potrebno da funkcionise, uvijek se uvuce crv sumnje, zato nije bio toliko atraktivan. Ova prica vazi za Dirka Novickog. E on je bio strogo cuvana tajna Dalas Maveriksa i cuda su radili da dodju do njega, davali neke pikove, ne znam ni sam sta sve da bi na kraju dosao do njih a da niko ne posumnja da zele bas njega.
(kaokakao, 14. jun 2023 13:56)

Bravo, lepo objašnjeno. Dodao bih samo da je pored Dirka npr. Kobi Brajant bio strogo čuvana tajna. Nekako je svima promakao u srednjoj školi i taj trejd Divca za njega nije takav kako čjudi misle. Bukvalno su Lejkersi rekli Šarlotu "Trejdujemo Divca za igrača kojeg ćemo reći da draftujete sa vašeg pika kada dođe red na vas, pod uslovom da ga neko ne uzme pre toga". I to je to.

Duki

pre 2 godine

Ma nije ga sakrio, nego je tad bila priča da to ne može da prođe sa jačim ekipama, da je fizički limitiran itd. I desilo se šta se desilo.

DraganBorca

pre 2 godine

Hteo sam da Jokic osvoji

Nikola Jokic je sport u samoj svojoj esenciji-- igra, zabava, bez prevelikog pritiska i opterecenosti, vic, trik, uzivanje u potezu.

Zamorno je zaista postalo sa sportom oko tih titula i sav taj ego pogotovo sto imamo vec par decenija kulturu super timova u fudbalu i kosarci zbog cega je ovaj Jokicev uspeh mnogo veci nego neka tamo titula super timova. Sto se kaze osvojio je da ih skine sa... grbace.. on ce nastaviti da se igra i deli lucidne asistencije i uveseljava prave sportske sladokusce.

Iskreno meni regularna sezona lepsa za gledanje. Ne nerviras se i uzivaš u potezima, a za plejof polako se pogubili zivci od silnog gledanja sporta ceo zivot.

Nije zdravo sport preozbiljno shvatati i Jokic je upravo antipod tom nekom egomanijakalnom testosteronu ko je bolji, jaci, ko ima vise titula i sve to je proizvod neoliberalnog kapitalistickog drustva.

Nekada je sezdesetih publika dolazila na stadione da vidi kako Sekularac nekome protura kroz noge. Ovo sada zadnjih par decenija ogromne pare se vrte u sportu, super timovi, milijarde.

Sport je od nekada zabave i vica, trika- postao vrlo ozbiljan biznis gde su igraci kao gladijatori.

Zato je Nikola poseban jer me vraca u detinjstvo kada mi bilo najsladje videti Pixija kako nekoga predribla, Kukoca neku asisteniju ili Bodirogu sa nekom fintom.

Jokic je poseban jer se igra, jer nije klasican danasnji sportista gladijator

Milos

pre 2 godine

Svi zaposleni u kosarkaskom svetu treba da se pokriju usima zbog Jokica, osim Raznatovica i Karnisovasa.
Ono sto svi treba da nauce iz ovoga je da je talenat vazniji od fizickih predispozicija.

Jdjd

pre 2 godine

Gledaj ove ljude breeee.

Nekad se skok brojao drugacije!!!!

Mozete li prosvetliti nas mladje vi starija gospodo i reci nam kako se to skok nekad brojao, a kako se to radi danas?

Jb

pre 2 godine

Svi zaposleni u kosarkaskom svetu treba da se pokriju usima zbog Jokica, osim Raznatovica i Karnisovasa.
Ono sto svi treba da nauce iz ovoga je da je talenat vazniji od fizickih predispozicija.
(Milos, 14. jun 2023 11:44)
Tacno i veoma ocigledno...jedino sto znas kad ce to da nauce, nikad. Sa talentom mora da se radi svaki dan, brusis, sredjujes a fizikalije imas i oni to koriste i mnogo im lakse tako

bobo mk

pre 2 godine

I dan danas mi nije jasno kako se Jokić sakrio od radara velikog Duleta. U tom periodu je Dule mogao da bira, mora da je bio previše opčinjen talentom Žofrija Lovernja.

ДЕЛИЈА🔴⚪

pre 2 godine

"@СТЕФАН - Џаба би било и што су Јокићи "гурали" Николу да се он није квалитетом изборио за ово што сада јесте. Поготово на врхунском нивоу не можеш да прођеш ако ниси квалитетан у ономе чиме се бавиш. Као што сам већ написао, терен и бројке су мјерило квалитета играча и тима. Нема ту мјеста расправи."

Bla

pre 2 godine

Sad svi pričaju o vremenu i strpljenju ali treba imati i ludu sreću. Pitaj Filadelfiju i kako je prošao njihov "proces".
(Соко сиви, 14. jun 2023 11:44)

Moze da bude do srece a moze da bude do toga da treba proceniti i karakter igraca koga biraju na draftu. Recimo rajli je rekao da su birali adebaja zbog karaktera i njegovog odnosa sa majkom. Adebajo je losiji igrac od embida ali je svakako korisniji za ekipu. U fili su lose procenili i simonsa i fulca. Ili oni ne vode racuna o obrazovanju ibrazvoju karaktera tih klinaca koje biraju na draftu

Pit

pre 2 godine

Porediti epohe je nezahvalno, ali porediti evropsku košarku sa NBA je smešno. Dva različita sporta koji imaju tek dovoljno sličnosti da sportisti mogu da se prebacuju sa jednog na drugi, i to je sve. Sama činjenica da je evropska košarka groblje promašenih NBA igrača je dovoljna da se izvede zaljučak, ali je i dalje moguće čuti mišljena kako je NBA cirkus, kako se ne igra odbrana, i slične nebuloze. Poštujem da neko voli evropsku košarku više od NBA, ali je u takmičarskom smislu NBA vrh. A na vrhu NBA je Nikola Jokić. Kome nije jasno šta to znači za poredak najboljih srpskih košarkaša ikada ne može mu se nikad ni objasniti.

Cobe

pre 2 godine

Ima mnogo u tome kako ekipa igra, koliko se oslanjaju na igraca i kolimo mu prilagode igru tima.

Na kraju, u svom radu, trudu, zalaganju - treba da te pogleda i onaj odozgo. (da se sve kockice sloze)

A ceo tekst mi deluje kao opravdavanje ostalih skauta sto ga nisu vezali (upcili,...) za sebe pre no je zasijao. Sad je kasno.

zelboy

pre 2 godine

Slazem se s komentatorima koji su rekli da su mnogi skauti pali na zadatku kada je Jokara u pitanju. Takodjer se slazem s 'frugalom' (a to sam ovdje vec dva puta pisao)da ga niti Malone nije do kraja shvatio/prepoznao, a bio mu je 'u rukama' vec mjesecima.
Gledao sam (na SKY sport i na streams) gotovo sve Jokiceve utakmice.
Na prvim je utakmicama igrao premalo, pa su novinari i komentatori poceli kritizirati Malone-a i 'pritiskati' ga da Jokari da vecu minutazu. I tako je pocelo ...
Po karakteru, raskosnom talentu i pristupu igri, slican je legendi jugoslavenske kosarke Kresi Cosicu, koji (jos prije gotovo pedeset godina)nije mogao uci u NBA zbog manjka atleticizma.

Džoni

pre 2 godine

I sam Jokić je rekao za prvi trening u NBA kad je video kako su ovi brzi, kako skaču...." Di sam ja došao, kanda ću ja brže kući nego što sam mislio"? Ali i kaže, da ne može on da igra sa njima u njihovom ritmu nego on dovede igru u ritam koji njemu odgovara, a to je upravo taj dar, talenat ili šta već?

ej…

pre 2 godine

Malo je cudno da kao nije cuo… kao sakrio ga je Misko… decko je kao izuzetno mlad bio MVP ABA lige… pitanje je drugo - zasto nije o njemu bilo halabuke kao cudu od deteta iako je bio MVP ABA lige.
E tu je mozda kljucna uloga i mudrost Miska sto je verovatno skontao da propagandu ne treba dizati na sva zvona jer je decko takav da ga to jednostavno opterecuje.

JPR

pre 2 godine

Ne treba tu zaboraviti Karnisovasa ! Tada je radio u Denveru. Veliki poznavaoc evropske košarke. I sigurno je to dosta uticalo da uzmu Jokića.

kaokakao

pre 2 godine

Vec je sve bilo prakticno dogovoreno sa Barselonom i onda su dosli da ga gledaju, on je odigrao los mec, ovi su se malo razocarali i kao jos da malo razmisle. I onda je tu usao u igru Denver. Nista nije bilo skriveno, prica nema blage veze, samo sto kad gledas Nikolu koji ni dan danas ne moze da skoci, a nije ni tad, gega se po terenu, misica ima kolko mu je potrebno da funkcionise, uvijek se uvuce crv sumnje, zato nije bio toliko atraktivan. Ova prica vazi za Dirka Novickog. E on je bio strogo cuvana tajna Dalas Maveriksa i cuda su radili da dodju do njega, davali neke pikove, ne znam ni sam sta sve da bi na kraju dosao do njih a da niko ne posumnja da zele bas njega.