Utorak, 23.03.2021.

22:55

22 godine od NATO bombardovanja: "Nismo išli u rat, nego u odbranu, mogao je i Lazar da se ne bori na Kosovu"

Otpor Srbije tokom NATO bombardovanja doneo je našoj zemlji Rezoluciju 1244, kaže bivši potpredsednik Vlade SRJ Nikola Šainović.

Izvor: B92

22 godine od NATO bombardovanja: "Nismo išli u rat, nego u odbranu, mogao je i Lazar da se ne bori na Kosovu" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

64 Komentari

Sortiraj po:

cole

pre 4 godine

Za bombardovanje je kriv Milošević. Nije dozvolio dolazak nato mirovnih snaga na Kosovo (posle bombardovanja su ipak došli), i rekao je bombardujte nas. Taj beskrupulozni lopov koji nije hteo ni sa kim da razgovara, retko se obraćao javnosti i zatvorio se u bunker. Bruka !

Znanje - imanje

pre 4 godine

@ На крају, ипак нисмо потписали безусловну капитулацију, а статус Косова и Метохије није решен.
(Јабучило, 23. mart 2021 23:49)

Nije ni status Srbije resen. Sve dok Kosovo ne bude dalo svoju saglasnost sa politickim resenjem, Srbija ostaje da lebdi ni na nebu ni na zemlji. Kao nereseni problem i valjda jedina zemlja koja nezna tacno svoje drzavne granice. Mnogii ljdi neznaju ni kakvo je zapravo drzavno uredjenje Srbije.

mario

pre 4 godine

Da pogodim pobijedili ste NATO i kao znak pobjede VJ je exspresno napustila Kosovo i sve prepustila NATO-u koga ste pobijedili??Čudna neka pobjeda to nema u analima ratovanja.

istina

pre 4 godine

"Otpor Srbije tokom NATO bombardovanja doneo je našoj zemlji Rezoluciju 1244, kaže bivši potpredsednik Vlade SRJ Nikola Šainović."

I šta se desilo posle 22 godina od usvajanja rezolucije 1244? Šta je to što Srbija dobila tih 22 godina?

Praktično ništa.

Ništa jer rezolucijom 1244 Srbija jeste proterana sa Kosova vojno i administrativno.

Dakle, nema vojske, policije niti bilo kakvih oružanih snaga Srbije na Kosovo a niti može ih biti jer rezolucija 1244 to jasno zabranjuje.

Interesantno jeste to da Rusija i Kina ne daju da se ukine ta rezolucija i tako omogučuju Kosovu da stalno bude pod odbranom najveće vojne sile na planeti.

Milan Indjija

pre 4 godine

Bio sam na ratistima od 91. pa do 99., ali mi nije ni malo drago zbog toga. Nekada me bude i sramota sto smo kao narod dozvolili coveku i njegovoj supruzi da nam na taj nacin odrede sudbinu. Zasto se ne pise istina, a ona je prvo bila u ratu sa Hrvatskom. Kada je planom Z-4 Srbima bila ponudjena siroka autonomija, velika ovlascenja, deo policije...a predsednik Srbije to odbio. Tada stize istina koja se ovde slabo, ili nikako pise. Hrvati su SLAVILI kada je Milosevic odbio taj plan, jer su znali da drugu sansu necemo dobiti, a oni na kraju dobiti sve. Kasnije smo do te mere isprovocirali NATO, a sve misleci da ce nam neko drugi pomoci. Videli smo epilog. I u slucaju Kosova Amerika nam je nudila kompromis da Albancima damo siroku autonomiju i jos neke pogodnosti, ali u okviru Srbije. I to je odbijeno, I sta sada pisemo i pricamo? Ko je pravio nedopustive greske i previde? Dok ne priznamo da smo i sami krivi, dotle ce pola naroda biti u zabludi da smo mi savrseni, a svi ostali zli.

kolja

pre 4 godine

Evo i mojeg viđenja ovog bombardovanja. Vojska je sa pragama došla početkom aprila i ukopala se iza moje kuće, na placu mog matorog i tu je provela dva meseca "ratujući" sa Amerima. Nisu ispalili ni metka, ali su se fino "krili" iza moje porodične kuće i kuća drugih ljudi u blizini mog placa. Sve u svemu, ovom "strategijom" direktno je bilo ugroženo desetak domaćinstava i tridesetak osoba, jer da su vojnici samo prdnuli sa svojih pozicija, pola sela bi bilo zbrisano od strane Nato-a. Dakle, fora je bila, štiti se civilima, a kad zlikovci pogode udri po propagandi. Kada se vojevanja završilo, otišli kao što su i došli, bez pozdrava. Posle godinu dana pozvao me je neko iz vojnog odseka da pita da li su rovovi i dalje na placu, došli bi da ih zatrpaju. Rekao sam mu par reči i zalupio slušalicu. Eto, i tako se ratovalo protiv Nato-a. Preko grbače civila i običnog sveta.

mile

pre 4 godine

Ne, ali su amerikanci napravili svoju bazu sto je njima i bio osnovni cilj.
(Dragan, 24. mart 2021 06:13)

Napravili su i turci par stotina dzamija po Beogradu pa sada postoji samo jedna. Polako

Djordje Stanojevic

pre 4 godine

Kakva 'divna' paralela lazar-Kosovo,Milosevic-Kosovo,zaista skroman nacin da se opravda maloumna politika 90ih, i tada ste sludjivali narod preko rezimskih medija i stvarali atmosferu iz NOB-a , skupljala se raja po podrumima i saputali jedni drugima na uvo 'komso,a sta kazu rusi?',nazalost nismo daleko odmakli sa mozgom ni dan danas a ni sa 'informisanjem' .stanovnistva

ko-ometator

pre 4 godine

Ako Sainovic kaze onda je sigurno tako. Nikad nam nece biti dobro sve dok je u vlasti ijedan od tih koji su bili tada. A oni su svi prisutni samo drugacije upakovani.

Milan

pre 4 godine

… "Nije to bila neka akademska situacija" …

Milosevic je davno pre tog stradanja izjavio da je njemu glas seljaka I
glas akademika isto.

Sva ta uzurpacija drzave od strane jedne partije daleko je od akademske
situacije.

Kakvo vodjstvo takva je I situacija I onda I danas I uvek ce biti.

C i n i k

pre 4 godine

rijatelj Grk mi je skoro odluzio vojni rok u Grckoj i kaze da je imao staresinu koji je cesto voleo da prica momcima na odsluzenju roka o srpskoj vojsci, njenom drzanju i raznim dovitljivostima vojnika tokom 1999.

Cak je poceo da kuka kako mu je krivo sto oni nemaju takvu vojsku kao mi, a ja se mislim kako je on slusao price za onu Vojsku od pre 20 godina. Danas ne znam ni da li je imamo uopste.
(Nikola, 23. mart 2021 23:26


Nzn o cemu to pises jer postoje memoari generala Jeksona postoje svedocanstva brojnih oficira Nato, a sami amerikanci nisu mogli da veruju da su zapravo gadjali makete jer su odavno zaboravili na pravila obmane neprijatelja poznata jos odavnina a recimo o tome je i general Jekson pisao kao i onaj kanadjanin, u sustini srpska vojska nije imala gubitke koje su svi ocekivali, ni blizu, jer br zrtava je max 2500, i civila i vojnika, pri cemu se sukobila sa 19 najjacih zemalja + Arbanasi..
Gubici tehnike su takodje minorni, najvise je postradala infrastruktura.
Ne zaboravi da je po 1 x u svetu oboren i stelt F117 koji se od tada vise ne koristi.
SRB koja je bila pod sankcijama i iznurena, je napadnuta, pruzila je veliki otpor i to je za postovanje.

ccc

pre 4 godine

@ nn 23. mart Ne vidis vezu izmedju politike 90tih i bele kuge i raseljavanja. I nesto mi zaboraljas sporazum u Kumanovu . Rambuje je prevazidjena prica. Kumanovo

maxy

pre 4 godine

Mogao je Lazar da napravi deal sa turcima, zastiti narod, i pusti austrijance i madjare da se biju sa turcima. Ovako, samo je usao u mitove i umro.
(Los Angeles, 23. mart 2021 23:18)

Naravno da je mogao. Austrougari bi branili Evropu do poslednjeg Srbina.

oddy

pre 4 godine

Čuj ovoga dolje, žao mu što niste izdržali do kraja. Kojeg kraja? Pa u 2 ipo mjeseca vas vratili u doba Karađorđevića. Mogu samo zamisliti šta bi bilo da je trajalo još mjesec dana. A da oni bi odustali i vi bi pobjedili.

Boki

pre 4 godine

Moj drugar je jedne večeri devedesetih sam skinuo patike jer je druga opcija bila da ga prebiju i uzmu mu patike. Mislim da je dobro postupio jer izbegao batine, a bez patika bi ostao neminovno.
(Belić, 23. mart 2021 23:30)
Sve si lepo rekao, ali da se pobunio bar bi mu ostao obraz (doduše možda plav par dana) i ponos a ovako je ostao i bez patika i bez ponosa. Sad ceo život živi sa spoznajom da je ispao kukavica a mogao je da samo par dana da leči rane. Ne krivim g, svako pravi izbor za koji misli da je bolji za njega. On je postupio kako je postupio ali ja bi postupio drugačije.
(iluminat, 23. mart 2021 23:53)
Lose si uporedio druze. Pre bi bilo da su mu osekli stopala i uzeli patike, ovako bi samo patike.

Dragan

pre 4 godine

На крају, ипак нисмо потписали безусловну капитулацију, а статус Косова и Метохије није решен.
(Јабучило, 23. mart 2021 23:49)


Ne, ali su amerikanci napravili svoju bazu sto je njima i bio osnovni cilj.

NS

pre 4 godine

Najgore je postupio. Kreneš, da budemo precizni,u odbrambeni rat protiv sile gde znaš da ne možeš dobiti,izginu ljudi i na kraju predaš Kosovo. Nema goreg rešenja kao i svako rešenje koje je 10 godina vukao Šainovićev idol.

bobi_krofna

pre 4 godine

.....mogao je i Lazar da se ne bori na Kosovu.

.....samo ljudska glupost je beskonacna.

.....a mi braco Srbi smo tu svetski sampioni.

..... moje iskreno saucesce Vama i meni sa vama.

pozdrav iz Kraljevo grada

ponosni glupak

pre 4 godine

Sve si lepo rekao, ali da se pobunio bar bi mu ostao obraz (doduše možda plav par dana) i ponos a ovako je ostao i bez patika i bez ponosa. Sad ceo život živi sa spoznajom da je ispao kukavica a mogao je da samo par dana da leči rane. Ne krivim g, svako pravi izbor za koji misli da je bolji za njega. On je postupio kako je postupio ali ja bi postupio drugačije.
(iluminat, 23. mart 2021 23:53)
Ovo je najgluplja misao koju sam pročitao jednog sugradjana. Prijatelju, sta je ponos? Neki osećaj koji te ispunjava i daje satisfakciju? Mozda samo u tvojoj glavi ali drugi će ti se smejati sto si glup. Ruzno rečeno sa moje strane ali realno. SR Jugoslavija je imala izbor, ne 99 već 89 nije iskoristila. Oni sto govore da smo izdrzali još kao NATO bi odustao? Nikako, završilo bi se kao u Iraku a U Srbiji nebi bilo kuće koja nebi bila zavijena u crno. Šta nam vredi svo pravo sveta koje smo tada imali kad svaki diplomirani pravnik zna pravo imati i pravo dobiti su dve razlicite svari od kako je sveta. Tako je bilo i biće

pera

pre 4 godine

Mislim da je sramota da intervju daje Sajinovic, i time se daje medijska paznja osudjenom zlocincu, politickom poltronu najgoreg vladara u istoriji Sribije (Milosevic, ako vec nije jasno) i istaknutog predstavnika vlasti kija je unazadila Srbiju devedwsetih godina.

Zakleo se bumbar u cvet i u med

pre 4 godine

1995 u Dejtonu potpisao da će se rešiti problem KiM pregovorima. Lepo su mu govorili i nudili da se pregovara o autonomiji... ali on nije hteo da izgubi 40 poslaničkih mesta i vlast, i nije pregovarao.
I onda oružana pobuna i bombardovanje. Kasno smo posle kukali, pominjali rezoluciju 1244, standarde pre statusa i Više od autonomije, manje od nezavisnosti. Kasno.
I Šainović to dobro zna, ali je zaboravio da pomene.

C i n i k

pre 4 godine

Poenta je da je Kosovo* odavno izgubljeno, pre svega bioloski, 1912. na Kosovo smo usli sa vojskom a 1999. isto tako se povukli.
Za tih 87 godina nismo ispeli da integrisemo Kosovo i vecinske albance u sistem SRB a posto se radi o izuzetno pasivnim krajevima i specificnom plemenskon nacinu zivota, uveren sam da je 1912. bila velika greska, SRB ne treba Kosovo ni u 1 smislu a guslanje o davnim vremenima nece pomoci generacijama ispred nas.
Da je sve bilo nelegalno oko napada na SRB to stoji, ali kao sto znamo medjunarodna pravda ne postoji, samo sila, pri cemu je Sainovic zaboravio ceo kontext uzasne propagande u svetu protiv SRB tih godina i zbg ratova u ex Yu..
Optuzivani smo da jedini hocemo opstanak YU kao zamenu za "veliku SRB"...
Da ironija bude veca, danas samo u SRB postoje brojna drzavna jasla sa prefixom "YU", pa ispada da su ostali narodi ex YU u pravu...
Naravno, SRB nije imala ni 1 vojnika na teritorijama ex Yu posle 92, i to je potvrdjeno presudama iz Haga po tuzbama hr i BiH, dakle nije ni izvrsila agresiju ali je to sve post festim, i danas nevazno, SRB je 90.godina bila oznacena kao jedina komunistcka zemlja u citavoj Evropi i to bas kada se rusio Berlinski zid a time i arogancija Nato..
Albanci su samo prepoznali trenutak a mi nismo...
Dopustili smo da albanci danas imaju za saveznike USA, tako da ja vidim da je jedino resenje "razgranicenje" sa Kosovom* i da tu mitsku pricu moramo da sklonimo od sebe sto pre, Kosovo nije vredno ni 1 jedinog zivota nasih ljudi!
To je poslednji tamni vilajet JI Evrope, i svakako teg oko vrata SRB.
Sa albancima se niko nece usreciti to je i danas manje/vise pleme sa vrlo neizvesnom buducnoscu, i nama kao narodu sa velikom istorijom i civilizacijom, nikakvi albanci vise u SRB nisu potrebni.

Aca

pre 4 godine

NATO je imao svoj strateški interes da uđe u bombardovanje. Mi smo ponudili, i to kasno, da uđemo u NATO, ali nismo pogodili taj interes. Zašto nismo saznali šta je taj interes i pomogli im da ga ostvare? Izbegli bi bombardovanje i sačuvali Kosovo.
Moja spekulacija je da je taj interes uključivao da Milošević siđe sa vlasti pa je to onda bilo neprihvatljivo za Miloševića. Jasno je bilo da zapad u tom momentu više nije hteo da pravi kompromise sa njim pa zato ga nisu hteli ni u NATO. Npr. zar mislite da bi posle Ramujea krenulo bombardovanje da je kompletna vlada podnela ostavku, da su raspisani izbori i da su Milošević i SPS/JUL/Radikali (tj. tadašnja vlast) objavili da se neće kandidovati na izborima? Ja bih mogao da se kladim da nas ne bi napali. I zato mislim da smo izgubili Kosovo zbog Miloševića, ne zbog "strateških interesa".

Rust

pre 4 godine

Bombardovanje je brižljivo planirano i nije moglo da se izbegne, pa makar tada Čeda Jovanović bio predsednik. Amerika je želela da demonstrira silu i pokaže koliko je Rusija nemoćna da zaštiti svog tradicionalnog saveznika u Evropi i to je i urađeno.

Kontras

pre 4 godine

To je bila agresija i okupacija dela nase teritorije. Okupacije dela nase teritorije nece trajati doveka, a i ostaje ta rezolucija 1244 i cinjenica da pola sveta ne priznaje Kosovo.

Bio sam klinac tada bez nekog politickog stava, ali ko god da je bio na vlasti ista bi prica bila - Nato je hteo trupe i baze na teritoriji Kosova.

Neko rece da smo izgubili? Jesmo, ali od najjace alijanse na svetu. I nismo se sakrili u misju rupu kao sto bi mnogi vec smo se suprotstavili i opet se pokazalo da "nije Srbija saka pirinca".

Ali, pamet za drugi put, da vise nikad ne dodjemo u slicnu situaciju.

Treba napomenuti i dobro zapamtiti da Grcka i Poljska nisu ucestvovale u bombardovanju Srbije iako su bile clanice Nato-a.

U sustini, to je bila agresija Amerike, Kanade, zapadno evropskih zemalja, Hrvatske, Turske i Albanije da bi se pokusao oteti deo Srbije. I meni tu nema nicega iznenadjujeceg osim ucesca Francuske i Spanije.

I to treba dobro zapamtiti.

Objavite. Hvala.

dodjite juče

pre 4 godine

u rat su isli amerikanci,zarad koristi pojedinaca
mi smo branili SVOJE i odbranili koliko smo mogli s obzirom na neprijatelja.
ne zaboravite da su nato vojnici rame uz rame sa albanskim teroristima kao i dzihad vojnicima napadali Srpsku granicu

Loznica, Tršić, Tronoša, Banja Koviljača najlepœa mesta na svetu

pre 4 godine

Sve si lepo rekao, ali da se pobunio bar bi mu ostao obraz (doduše možda plav par dana) i ponos a ovako je ostao i bez patika i bez ponosa. Sad ceo život živi sa spoznajom da je ispao kukavica a mogao je da samo par dana da leči rane. Ne krivim g, svako pravi izbor za koji misli da je bolji za njega. On je postupio kako je postupio ali ja bi postupio drugačije.
(iluminat, 23. mart 2021 23:53) Koliko imaš godina?

ljeska

pre 4 godine

Mogao je Lazar da napravi deal sa turcima, zastiti narod, i pusti austrijance i madjare da se biju sa turcima. Ovako, samo je usao u mitove i umro.
(Los Angeles, 23. mart 2021 23:18)

Bolje ostani ti u Los Angeles

pazi vidi gledaj

pre 4 godine

Dzabe izginu narod.
(dragance88, 23. mart 2021 23:04)

A jel dzabe ginuo 1389, a jel dzabe ginuo 1914, a jel dzabe ginuo 1941...a jel dzabe ginuo 1999...po tebi je svaka žrtva džabe, pa nije dzabe prijatelju ako neko hoce da te satre sa zemljom, a ti ne daš na sebe. Pa kako džabe?
Vidiš, baš zbog toga, zbog tih izginulih ljudi ja danas, uvek i zauvek kažem "Kosovo je Srbija". Sve te žrtve mi ne dozvoljavaju da kažem bilo šta drugo. Veliku smo cenu platili da bi bilo ko rekao drugačije, ako ni zbog čega drugog, a onda iz poštovanja prema tim žrtvama. Jel sad kapiraš da nije džabe? Jel ti malo jasnije?
Isto kao i Srbi iz Republike Srpske, ti ljudi su pet godina krvarili gaće, da bi se zvali Srbi, a onda se nađe neki tako pametan kao ti da ih nazove "bosancima"? Poštovanje, poštovanje i samo poštovanje, to vi klinci, deca a sad već odrasli ljudi od 30 godina ne znate šta je, izgubili ste se i lutate ko guske u magli.

ja iz hr

pre 4 godine

dobrom diplomacijom se uvijek postiže puno više i uštedi se patnja običnom narodu... ginuti “junački” jer “vođa” nije u stanju diplomatskim putem osigutati poziciju je obična glupost.. um caruje snaga klade valja...

x

pre 4 godine

Bombardovali bi nas i da smo dali Kosovo. I bombardovaće nas opet, i kada ga damo na kraju. Nebitan je razlog. Mi smo za njih mali Rusi, vekovni neprijatelji, opasnost i nesigurnost na Balkanu. I to je to. Sva suština. Cilj je stvaranje desetak bednih i poslušnih državica sa par miliona stanovnika, što su i stvorili, a Srbija im je i ovakva sada prevelika.

Milosav

pre 4 godine

Vecna slava i hvala neduznim zrtvama neprijateljske agresije i herojima koji dadose svoje zivote stiteci svoju domovinu, a znajuci da se bore protiv visestruko jaceg neprijatelja.
Treba uciti decu da ne zaborave, ne samo ove zrtve nego i milione drugih u proslom veku koji dadose zivote za slobodu Srbije.

Berliner

pre 4 godine

Sve bi to imalo smisla da se ta rezolucija poštuje. Ovako, uzalud vam trud svirači. Vi iz SPS-a i JUL-a ste imali skoro dve godine da sprovedete u stvarnosti tu rezoluciju i niste. Sve posle toga je ohlađeno gvožde.

nm

pre 4 godine

Mogao je Lazar da napravi deal sa turcima, zastiti narod, i pusti austrijance i madjare da se biju sa turcima. Ovako, samo je usao u mitove i umro.
(Los Angeles, 23. mart 2021 23:18)

Mogao je ali nije, usao je u istoriju. Bilo je mnogo komsijskih "kraljeva" koji su pustili madjare, austrijance i turke da se tuku pa za te "kraljeve" ne znamo kako su se zvali a i ti narodi su opet malobrojniji od srba.
- zemaljsko je zamaleno carstvo...

Los Angeles

pre 4 godine

Mogao je Lazar da napravi deal sa turcima, zastiti narod, i pusti austrijance i madjare da se biju sa turcima. Ovako, samo je usao u mitove i umro.

Belić

pre 4 godine

Moj drugar je jedne večeri devedesetih sam skinuo patike jer je druga opcija bila da ga prebiju i uzmu mu patike. Mislim da je dobro postupio jer izbegao batine, a bez patika bi ostao neminovno.

Nikola

pre 4 godine

Prijatelj Grk mi je skoro odluzio vojni rok u Grckoj i kaze da je imao staresinu koji je cesto voleo da prica momcima na odsluzenju roka o srpskoj vojsci, njenom drzanju i raznim dovitljivostima vojnika tokom 1999.

Cak je poceo da kuka kako mu je krivo sto oni nemaju takvu vojsku kao mi, a ja se mislim kako je on slusao price za onu Vojsku od pre 20 godina. Danas ne znam ni da li je imamo uopste.

iluminat

pre 4 godine

Moj drugar je jedne večeri devedesetih sam skinuo patike jer je druga opcija bila da ga prebiju i uzmu mu patike. Mislim da je dobro postupio jer izbegao batine, a bez patika bi ostao neminovno.
(Belić, 23. mart 2021 23:30)
Sve si lepo rekao, ali da se pobunio bar bi mu ostao obraz (doduše možda plav par dana) i ponos a ovako je ostao i bez patika i bez ponosa. Sad ceo život živi sa spoznajom da je ispao kukavica a mogao je da samo par dana da leči rane. Ne krivim g, svako pravi izbor za koji misli da je bolji za njega. On je postupio kako je postupio ali ja bi postupio drugačije.

Gagi Zlatibor

pre 4 godine

"Ja imam jednostavno pitanje, zašto nam Amerikanci nisu dali Rezoluciju 1244 23. marta, dan pre agresije? Nego su terali rat, pa kad su videli da ne može, onda su nam dali Rezoluciju.

Sve si lepo rekao. Bog čuva Srbiju.

Драганче

pre 4 godine

То није НАТО бомбардовање, већ агресија, и то према свим одредбама и постулатима међународног јавног права.

Јабучило

pre 4 godine

Kad se samo setim kako smo pobedili NATO pre 22 godine...
(Prosečan Srbin, 23. mart 2021 23:04)

На крају, ипак нисмо потписали безусловну капитулацију, а статус Косова и Метохије није решен.

NE PONOVILO SE NIKAD !!!!

pre 4 godine

24 mart - 1999 godina.
mesto : Savezna Republika Jugoslavija (SRJ)

- Rezervisti u SR Jugoslaviji javljali su se u svoje jedinice po ratnom rasporedu.

- Vojska SR Jugoslavije napuštala je kasarne i magacine.

- Prištinski Korpus zauzimao je Ratne položaje.

- Piloti Lovačke Avijacije Vojske SR Jugoslavije, sedeli su u svojim borbenim avionima u stanju pripravnosti broj 1!!!

............................ A onda je počelo !!!
............................ 19:45h Prve bombe na SR Jugoslaviju pašće na Prištinu ! Ostalo je Istorija!
Slava svima koji su 1999 godine položili život za odbranu zemlje !

strucnost ispred politike

pre 4 godine

sa te istorijske strane gledano ima smisla ali oni su odavno doneli odluku da ce nas bombardovati, nekih 2-3 godine pre jer im je to bilo u 'biznis planu'.

Pomoravac

pre 4 godine

Ja kao diplomirani pravnik mogu da kažem da je ovo protiv svih mogućih pravnih normi i načela domaćeg i medjunarodnog prava, najveća nepravda učinjena srpskom narodu, a dnevna politika me ne zanima!

Loznica, Tršić, Tronoša, Banja Koviljača najlepša mesta na svetu

pre 4 godine

Narod i sirotinja ginuli bez veze, dok su se kriminalci u foteljama enormno bogatili... i toeto...

nn

pre 4 godine

Da se razumijemo, niti jedna politika ili politicar ne bi sprijecili NATO agresiju 1999. Ko misli drugacije apsolutno nema pojma o svjetskoj politici, ciljevima i interesima. Uzmite agoniju jedne Sirije. Mislite da je SADu tamo stalo do ljudskih prava i sloboda. Da im je stalo, uvodili bi red u Africi, S. Arabiji, UAE, Brunejima itd
Vucica proglašavaju izdajnikom jer je potpisao neki relativno nebitan sporazum, a zamislite tok predsednika koji bi potpisao Rambuje... Milosevic je grijesio, pravio more gluposti, ocigledno je bio nedorastao poziciji ali znajuci mnogo toga, siguran sam da ne postoji covjek koji bi se drugacije ponasao. Citava opozicija tadasnje Srbije bi se isto ponijela. Najvise sve krivim sto se nije izdrzalo do kraja jer je 1244 bila lijepa na papiru, a u stvarnosti obicna fikcija. Mada... opet je argument da se nekada u budućnosti kaze da se nismo odrekli Kosmeta i da je ono po toj rezoluciji nase... ako se ikada promijeni odnos velikih. I na kraju. Nebitan je Kosmet kada ni od ostatka Srbije nece ostati ništa ako se nastavi bijela kuga i raseljavanje. Drzava bez naroda ne treba nikome.

NE PONOVILO SE NIKAD !!!!

pre 4 godine

24 mart - 1999 godina.
mesto : Savezna Republika Jugoslavija (SRJ)

- Rezervisti u SR Jugoslaviji javljali su se u svoje jedinice po ratnom rasporedu.

- Vojska SR Jugoslavije napuštala je kasarne i magacine.

- Prištinski Korpus zauzimao je Ratne položaje.

- Piloti Lovačke Avijacije Vojske SR Jugoslavije, sedeli su u svojim borbenim avionima u stanju pripravnosti broj 1!!!

............................ A onda je počelo !!!
............................ 19:45h Prve bombe na SR Jugoslaviju pašće na Prištinu ! Ostalo je Istorija!
Slava svima koji su 1999 godine položili život za odbranu zemlje !

Драганче

pre 4 godine

То није НАТО бомбардовање, већ агресија, и то према свим одредбама и постулатима међународног јавног права.

Pomoravac

pre 4 godine

Ja kao diplomirani pravnik mogu da kažem da je ovo protiv svih mogućih pravnih normi i načela domaćeg i medjunarodnog prava, najveća nepravda učinjena srpskom narodu, a dnevna politika me ne zanima!

nn

pre 4 godine

Da se razumijemo, niti jedna politika ili politicar ne bi sprijecili NATO agresiju 1999. Ko misli drugacije apsolutno nema pojma o svjetskoj politici, ciljevima i interesima. Uzmite agoniju jedne Sirije. Mislite da je SADu tamo stalo do ljudskih prava i sloboda. Da im je stalo, uvodili bi red u Africi, S. Arabiji, UAE, Brunejima itd
Vucica proglašavaju izdajnikom jer je potpisao neki relativno nebitan sporazum, a zamislite tok predsednika koji bi potpisao Rambuje... Milosevic je grijesio, pravio more gluposti, ocigledno je bio nedorastao poziciji ali znajuci mnogo toga, siguran sam da ne postoji covjek koji bi se drugacije ponasao. Citava opozicija tadasnje Srbije bi se isto ponijela. Najvise sve krivim sto se nije izdrzalo do kraja jer je 1244 bila lijepa na papiru, a u stvarnosti obicna fikcija. Mada... opet je argument da se nekada u budućnosti kaze da se nismo odrekli Kosmeta i da je ono po toj rezoluciji nase... ako se ikada promijeni odnos velikih. I na kraju. Nebitan je Kosmet kada ni od ostatka Srbije nece ostati ništa ako se nastavi bijela kuga i raseljavanje. Drzava bez naroda ne treba nikome.

Loznica, Tršić, Tronoša, Banja Koviljača najlepša mesta na svetu

pre 4 godine

Narod i sirotinja ginuli bez veze, dok su se kriminalci u foteljama enormno bogatili... i toeto...

strucnost ispred politike

pre 4 godine

sa te istorijske strane gledano ima smisla ali oni su odavno doneli odluku da ce nas bombardovati, nekih 2-3 godine pre jer im je to bilo u 'biznis planu'.

Nikola

pre 4 godine

Prijatelj Grk mi je skoro odluzio vojni rok u Grckoj i kaze da je imao staresinu koji je cesto voleo da prica momcima na odsluzenju roka o srpskoj vojsci, njenom drzanju i raznim dovitljivostima vojnika tokom 1999.

Cak je poceo da kuka kako mu je krivo sto oni nemaju takvu vojsku kao mi, a ja se mislim kako je on slusao price za onu Vojsku od pre 20 godina. Danas ne znam ni da li je imamo uopste.

Јабучило

pre 4 godine

Kad se samo setim kako smo pobedili NATO pre 22 godine...
(Prosečan Srbin, 23. mart 2021 23:04)

На крају, ипак нисмо потписали безусловну капитулацију, а статус Косова и Метохије није решен.

Gagi Zlatibor

pre 4 godine

"Ja imam jednostavno pitanje, zašto nam Amerikanci nisu dali Rezoluciju 1244 23. marta, dan pre agresije? Nego su terali rat, pa kad su videli da ne može, onda su nam dali Rezoluciju.

Sve si lepo rekao. Bog čuva Srbiju.

Belić

pre 4 godine

Moj drugar je jedne večeri devedesetih sam skinuo patike jer je druga opcija bila da ga prebiju i uzmu mu patike. Mislim da je dobro postupio jer izbegao batine, a bez patika bi ostao neminovno.

Los Angeles

pre 4 godine

Mogao je Lazar da napravi deal sa turcima, zastiti narod, i pusti austrijance i madjare da se biju sa turcima. Ovako, samo je usao u mitove i umro.

iluminat

pre 4 godine

Moj drugar je jedne večeri devedesetih sam skinuo patike jer je druga opcija bila da ga prebiju i uzmu mu patike. Mislim da je dobro postupio jer izbegao batine, a bez patika bi ostao neminovno.
(Belić, 23. mart 2021 23:30)
Sve si lepo rekao, ali da se pobunio bar bi mu ostao obraz (doduše možda plav par dana) i ponos a ovako je ostao i bez patika i bez ponosa. Sad ceo život živi sa spoznajom da je ispao kukavica a mogao je da samo par dana da leči rane. Ne krivim g, svako pravi izbor za koji misli da je bolji za njega. On je postupio kako je postupio ali ja bi postupio drugačije.

NS

pre 4 godine

Najgore je postupio. Kreneš, da budemo precizni,u odbrambeni rat protiv sile gde znaš da ne možeš dobiti,izginu ljudi i na kraju predaš Kosovo. Nema goreg rešenja kao i svako rešenje koje je 10 godina vukao Šainovićev idol.

ko-ometator

pre 4 godine

Ako Sainovic kaze onda je sigurno tako. Nikad nam nece biti dobro sve dok je u vlasti ijedan od tih koji su bili tada. A oni su svi prisutni samo drugacije upakovani.

bobi_krofna

pre 4 godine

.....mogao je i Lazar da se ne bori na Kosovu.

.....samo ljudska glupost je beskonacna.

.....a mi braco Srbi smo tu svetski sampioni.

..... moje iskreno saucesce Vama i meni sa vama.

pozdrav iz Kraljevo grada

Milan

pre 4 godine

… "Nije to bila neka akademska situacija" …

Milosevic je davno pre tog stradanja izjavio da je njemu glas seljaka I
glas akademika isto.

Sva ta uzurpacija drzave od strane jedne partije daleko je od akademske
situacije.

Kakvo vodjstvo takva je I situacija I onda I danas I uvek ce biti.

maxy

pre 4 godine

Mogao je Lazar da napravi deal sa turcima, zastiti narod, i pusti austrijance i madjare da se biju sa turcima. Ovako, samo je usao u mitove i umro.
(Los Angeles, 23. mart 2021 23:18)

Naravno da je mogao. Austrougari bi branili Evropu do poslednjeg Srbina.

Boki

pre 4 godine

Moj drugar je jedne večeri devedesetih sam skinuo patike jer je druga opcija bila da ga prebiju i uzmu mu patike. Mislim da je dobro postupio jer izbegao batine, a bez patika bi ostao neminovno.
(Belić, 23. mart 2021 23:30)
Sve si lepo rekao, ali da se pobunio bar bi mu ostao obraz (doduše možda plav par dana) i ponos a ovako je ostao i bez patika i bez ponosa. Sad ceo život živi sa spoznajom da je ispao kukavica a mogao je da samo par dana da leči rane. Ne krivim g, svako pravi izbor za koji misli da je bolji za njega. On je postupio kako je postupio ali ja bi postupio drugačije.
(iluminat, 23. mart 2021 23:53)
Lose si uporedio druze. Pre bi bilo da su mu osekli stopala i uzeli patike, ovako bi samo patike.

Dragan

pre 4 godine

На крају, ипак нисмо потписали безусловну капитулацију, а статус Косова и Метохије није решен.
(Јабучило, 23. mart 2021 23:49)


Ne, ali su amerikanci napravili svoju bazu sto je njima i bio osnovni cilj.

Milan Indjija

pre 4 godine

Bio sam na ratistima od 91. pa do 99., ali mi nije ni malo drago zbog toga. Nekada me bude i sramota sto smo kao narod dozvolili coveku i njegovoj supruzi da nam na taj nacin odrede sudbinu. Zasto se ne pise istina, a ona je prvo bila u ratu sa Hrvatskom. Kada je planom Z-4 Srbima bila ponudjena siroka autonomija, velika ovlascenja, deo policije...a predsednik Srbije to odbio. Tada stize istina koja se ovde slabo, ili nikako pise. Hrvati su SLAVILI kada je Milosevic odbio taj plan, jer su znali da drugu sansu necemo dobiti, a oni na kraju dobiti sve. Kasnije smo do te mere isprovocirali NATO, a sve misleci da ce nam neko drugi pomoci. Videli smo epilog. I u slucaju Kosova Amerika nam je nudila kompromis da Albancima damo siroku autonomiju i jos neke pogodnosti, ali u okviru Srbije. I to je odbijeno, I sta sada pisemo i pricamo? Ko je pravio nedopustive greske i previde? Dok ne priznamo da smo i sami krivi, dotle ce pola naroda biti u zabludi da smo mi savrseni, a svi ostali zli.

ccc

pre 4 godine

@ nn 23. mart Ne vidis vezu izmedju politike 90tih i bele kuge i raseljavanja. I nesto mi zaboraljas sporazum u Kumanovu . Rambuje je prevazidjena prica. Kumanovo

mario

pre 4 godine

Da pogodim pobijedili ste NATO i kao znak pobjede VJ je exspresno napustila Kosovo i sve prepustila NATO-u koga ste pobijedili??Čudna neka pobjeda to nema u analima ratovanja.

Rust

pre 4 godine

Bombardovanje je brižljivo planirano i nije moglo da se izbegne, pa makar tada Čeda Jovanović bio predsednik. Amerika je želela da demonstrira silu i pokaže koliko je Rusija nemoćna da zaštiti svog tradicionalnog saveznika u Evropi i to je i urađeno.

Djordje Stanojevic

pre 4 godine

Kakva 'divna' paralela lazar-Kosovo,Milosevic-Kosovo,zaista skroman nacin da se opravda maloumna politika 90ih, i tada ste sludjivali narod preko rezimskih medija i stvarali atmosferu iz NOB-a , skupljala se raja po podrumima i saputali jedni drugima na uvo 'komso,a sta kazu rusi?',nazalost nismo daleko odmakli sa mozgom ni dan danas a ni sa 'informisanjem' .stanovnistva

Zakleo se bumbar u cvet i u med

pre 4 godine

1995 u Dejtonu potpisao da će se rešiti problem KiM pregovorima. Lepo su mu govorili i nudili da se pregovara o autonomiji... ali on nije hteo da izgubi 40 poslaničkih mesta i vlast, i nije pregovarao.
I onda oružana pobuna i bombardovanje. Kasno smo posle kukali, pominjali rezoluciju 1244, standarde pre statusa i Više od autonomije, manje od nezavisnosti. Kasno.
I Šainović to dobro zna, ali je zaboravio da pomene.

Kontras

pre 4 godine

To je bila agresija i okupacija dela nase teritorije. Okupacije dela nase teritorije nece trajati doveka, a i ostaje ta rezolucija 1244 i cinjenica da pola sveta ne priznaje Kosovo.

Bio sam klinac tada bez nekog politickog stava, ali ko god da je bio na vlasti ista bi prica bila - Nato je hteo trupe i baze na teritoriji Kosova.

Neko rece da smo izgubili? Jesmo, ali od najjace alijanse na svetu. I nismo se sakrili u misju rupu kao sto bi mnogi vec smo se suprotstavili i opet se pokazalo da "nije Srbija saka pirinca".

Ali, pamet za drugi put, da vise nikad ne dodjemo u slicnu situaciju.

Treba napomenuti i dobro zapamtiti da Grcka i Poljska nisu ucestvovale u bombardovanju Srbije iako su bile clanice Nato-a.

U sustini, to je bila agresija Amerike, Kanade, zapadno evropskih zemalja, Hrvatske, Turske i Albanije da bi se pokusao oteti deo Srbije. I meni tu nema nicega iznenadjujeceg osim ucesca Francuske i Spanije.

I to treba dobro zapamtiti.

Objavite. Hvala.

oddy

pre 4 godine

Čuj ovoga dolje, žao mu što niste izdržali do kraja. Kojeg kraja? Pa u 2 ipo mjeseca vas vratili u doba Karađorđevića. Mogu samo zamisliti šta bi bilo da je trajalo još mjesec dana. A da oni bi odustali i vi bi pobjedili.

kolja

pre 4 godine

Evo i mojeg viđenja ovog bombardovanja. Vojska je sa pragama došla početkom aprila i ukopala se iza moje kuće, na placu mog matorog i tu je provela dva meseca "ratujući" sa Amerima. Nisu ispalili ni metka, ali su se fino "krili" iza moje porodične kuće i kuća drugih ljudi u blizini mog placa. Sve u svemu, ovom "strategijom" direktno je bilo ugroženo desetak domaćinstava i tridesetak osoba, jer da su vojnici samo prdnuli sa svojih pozicija, pola sela bi bilo zbrisano od strane Nato-a. Dakle, fora je bila, štiti se civilima, a kad zlikovci pogode udri po propagandi. Kada se vojevanja završilo, otišli kao što su i došli, bez pozdrava. Posle godinu dana pozvao me je neko iz vojnog odseka da pita da li su rovovi i dalje na placu, došli bi da ih zatrpaju. Rekao sam mu par reči i zalupio slušalicu. Eto, i tako se ratovalo protiv Nato-a. Preko grbače civila i običnog sveta.

C i n i k

pre 4 godine

Poenta je da je Kosovo* odavno izgubljeno, pre svega bioloski, 1912. na Kosovo smo usli sa vojskom a 1999. isto tako se povukli.
Za tih 87 godina nismo ispeli da integrisemo Kosovo i vecinske albance u sistem SRB a posto se radi o izuzetno pasivnim krajevima i specificnom plemenskon nacinu zivota, uveren sam da je 1912. bila velika greska, SRB ne treba Kosovo ni u 1 smislu a guslanje o davnim vremenima nece pomoci generacijama ispred nas.
Da je sve bilo nelegalno oko napada na SRB to stoji, ali kao sto znamo medjunarodna pravda ne postoji, samo sila, pri cemu je Sainovic zaboravio ceo kontext uzasne propagande u svetu protiv SRB tih godina i zbg ratova u ex Yu..
Optuzivani smo da jedini hocemo opstanak YU kao zamenu za "veliku SRB"...
Da ironija bude veca, danas samo u SRB postoje brojna drzavna jasla sa prefixom "YU", pa ispada da su ostali narodi ex YU u pravu...
Naravno, SRB nije imala ni 1 vojnika na teritorijama ex Yu posle 92, i to je potvrdjeno presudama iz Haga po tuzbama hr i BiH, dakle nije ni izvrsila agresiju ali je to sve post festim, i danas nevazno, SRB je 90.godina bila oznacena kao jedina komunistcka zemlja u citavoj Evropi i to bas kada se rusio Berlinski zid a time i arogancija Nato..
Albanci su samo prepoznali trenutak a mi nismo...
Dopustili smo da albanci danas imaju za saveznike USA, tako da ja vidim da je jedino resenje "razgranicenje" sa Kosovom* i da tu mitsku pricu moramo da sklonimo od sebe sto pre, Kosovo nije vredno ni 1 jedinog zivota nasih ljudi!
To je poslednji tamni vilajet JI Evrope, i svakako teg oko vrata SRB.
Sa albancima se niko nece usreciti to je i danas manje/vise pleme sa vrlo neizvesnom buducnoscu, i nama kao narodu sa velikom istorijom i civilizacijom, nikakvi albanci vise u SRB nisu potrebni.

pera

pre 4 godine

Mislim da je sramota da intervju daje Sajinovic, i time se daje medijska paznja osudjenom zlocincu, politickom poltronu najgoreg vladara u istoriji Sribije (Milosevic, ako vec nije jasno) i istaknutog predstavnika vlasti kija je unazadila Srbiju devedwsetih godina.

C i n i k

pre 4 godine

rijatelj Grk mi je skoro odluzio vojni rok u Grckoj i kaze da je imao staresinu koji je cesto voleo da prica momcima na odsluzenju roka o srpskoj vojsci, njenom drzanju i raznim dovitljivostima vojnika tokom 1999.

Cak je poceo da kuka kako mu je krivo sto oni nemaju takvu vojsku kao mi, a ja se mislim kako je on slusao price za onu Vojsku od pre 20 godina. Danas ne znam ni da li je imamo uopste.
(Nikola, 23. mart 2021 23:26


Nzn o cemu to pises jer postoje memoari generala Jeksona postoje svedocanstva brojnih oficira Nato, a sami amerikanci nisu mogli da veruju da su zapravo gadjali makete jer su odavno zaboravili na pravila obmane neprijatelja poznata jos odavnina a recimo o tome je i general Jekson pisao kao i onaj kanadjanin, u sustini srpska vojska nije imala gubitke koje su svi ocekivali, ni blizu, jer br zrtava je max 2500, i civila i vojnika, pri cemu se sukobila sa 19 najjacih zemalja + Arbanasi..
Gubici tehnike su takodje minorni, najvise je postradala infrastruktura.
Ne zaboravi da je po 1 x u svetu oboren i stelt F117 koji se od tada vise ne koristi.
SRB koja je bila pod sankcijama i iznurena, je napadnuta, pruzila je veliki otpor i to je za postovanje.

dodjite juče

pre 4 godine

u rat su isli amerikanci,zarad koristi pojedinaca
mi smo branili SVOJE i odbranili koliko smo mogli s obzirom na neprijatelja.
ne zaboravite da su nato vojnici rame uz rame sa albanskim teroristima kao i dzihad vojnicima napadali Srpsku granicu

ponosni glupak

pre 4 godine

Sve si lepo rekao, ali da se pobunio bar bi mu ostao obraz (doduše možda plav par dana) i ponos a ovako je ostao i bez patika i bez ponosa. Sad ceo život živi sa spoznajom da je ispao kukavica a mogao je da samo par dana da leči rane. Ne krivim g, svako pravi izbor za koji misli da je bolji za njega. On je postupio kako je postupio ali ja bi postupio drugačije.
(iluminat, 23. mart 2021 23:53)
Ovo je najgluplja misao koju sam pročitao jednog sugradjana. Prijatelju, sta je ponos? Neki osećaj koji te ispunjava i daje satisfakciju? Mozda samo u tvojoj glavi ali drugi će ti se smejati sto si glup. Ruzno rečeno sa moje strane ali realno. SR Jugoslavija je imala izbor, ne 99 već 89 nije iskoristila. Oni sto govore da smo izdrzali još kao NATO bi odustao? Nikako, završilo bi se kao u Iraku a U Srbiji nebi bilo kuće koja nebi bila zavijena u crno. Šta nam vredi svo pravo sveta koje smo tada imali kad svaki diplomirani pravnik zna pravo imati i pravo dobiti su dve razlicite svari od kako je sveta. Tako je bilo i biće

Aca

pre 4 godine

NATO je imao svoj strateški interes da uđe u bombardovanje. Mi smo ponudili, i to kasno, da uđemo u NATO, ali nismo pogodili taj interes. Zašto nismo saznali šta je taj interes i pomogli im da ga ostvare? Izbegli bi bombardovanje i sačuvali Kosovo.
Moja spekulacija je da je taj interes uključivao da Milošević siđe sa vlasti pa je to onda bilo neprihvatljivo za Miloševića. Jasno je bilo da zapad u tom momentu više nije hteo da pravi kompromise sa njim pa zato ga nisu hteli ni u NATO. Npr. zar mislite da bi posle Ramujea krenulo bombardovanje da je kompletna vlada podnela ostavku, da su raspisani izbori i da su Milošević i SPS/JUL/Radikali (tj. tadašnja vlast) objavili da se neće kandidovati na izborima? Ja bih mogao da se kladim da nas ne bi napali. I zato mislim da smo izgubili Kosovo zbog Miloševića, ne zbog "strateških interesa".

Znanje - imanje

pre 4 godine

@ На крају, ипак нисмо потписали безусловну капитулацију, а статус Косова и Метохије није решен.
(Јабучило, 23. mart 2021 23:49)

Nije ni status Srbije resen. Sve dok Kosovo ne bude dalo svoju saglasnost sa politickim resenjem, Srbija ostaje da lebdi ni na nebu ni na zemlji. Kao nereseni problem i valjda jedina zemlja koja nezna tacno svoje drzavne granice. Mnogii ljdi neznaju ni kakvo je zapravo drzavno uredjenje Srbije.

cole

pre 4 godine

Za bombardovanje je kriv Milošević. Nije dozvolio dolazak nato mirovnih snaga na Kosovo (posle bombardovanja su ipak došli), i rekao je bombardujte nas. Taj beskrupulozni lopov koji nije hteo ni sa kim da razgovara, retko se obraćao javnosti i zatvorio se u bunker. Bruka !

mile

pre 4 godine

Ne, ali su amerikanci napravili svoju bazu sto je njima i bio osnovni cilj.
(Dragan, 24. mart 2021 06:13)

Napravili su i turci par stotina dzamija po Beogradu pa sada postoji samo jedna. Polako

istina

pre 4 godine

"Otpor Srbije tokom NATO bombardovanja doneo je našoj zemlji Rezoluciju 1244, kaže bivši potpredsednik Vlade SRJ Nikola Šainović."

I šta se desilo posle 22 godina od usvajanja rezolucije 1244? Šta je to što Srbija dobila tih 22 godina?

Praktično ništa.

Ništa jer rezolucijom 1244 Srbija jeste proterana sa Kosova vojno i administrativno.

Dakle, nema vojske, policije niti bilo kakvih oružanih snaga Srbije na Kosovo a niti može ih biti jer rezolucija 1244 to jasno zabranjuje.

Interesantno jeste to da Rusija i Kina ne daju da se ukine ta rezolucija i tako omogučuju Kosovu da stalno bude pod odbranom najveće vojne sile na planeti.

ja iz hr

pre 4 godine

dobrom diplomacijom se uvijek postiže puno više i uštedi se patnja običnom narodu... ginuti “junački” jer “vođa” nije u stanju diplomatskim putem osigutati poziciju je obična glupost.. um caruje snaga klade valja...

pazi vidi gledaj

pre 4 godine

Dzabe izginu narod.
(dragance88, 23. mart 2021 23:04)

A jel dzabe ginuo 1389, a jel dzabe ginuo 1914, a jel dzabe ginuo 1941...a jel dzabe ginuo 1999...po tebi je svaka žrtva džabe, pa nije dzabe prijatelju ako neko hoce da te satre sa zemljom, a ti ne daš na sebe. Pa kako džabe?
Vidiš, baš zbog toga, zbog tih izginulih ljudi ja danas, uvek i zauvek kažem "Kosovo je Srbija". Sve te žrtve mi ne dozvoljavaju da kažem bilo šta drugo. Veliku smo cenu platili da bi bilo ko rekao drugačije, ako ni zbog čega drugog, a onda iz poštovanja prema tim žrtvama. Jel sad kapiraš da nije džabe? Jel ti malo jasnije?
Isto kao i Srbi iz Republike Srpske, ti ljudi su pet godina krvarili gaće, da bi se zvali Srbi, a onda se nađe neki tako pametan kao ti da ih nazove "bosancima"? Poštovanje, poštovanje i samo poštovanje, to vi klinci, deca a sad već odrasli ljudi od 30 godina ne znate šta je, izgubili ste se i lutate ko guske u magli.

ljeska

pre 4 godine

Mogao je Lazar da napravi deal sa turcima, zastiti narod, i pusti austrijance i madjare da se biju sa turcima. Ovako, samo je usao u mitove i umro.
(Los Angeles, 23. mart 2021 23:18)

Bolje ostani ti u Los Angeles

x

pre 4 godine

Bombardovali bi nas i da smo dali Kosovo. I bombardovaće nas opet, i kada ga damo na kraju. Nebitan je razlog. Mi smo za njih mali Rusi, vekovni neprijatelji, opasnost i nesigurnost na Balkanu. I to je to. Sva suština. Cilj je stvaranje desetak bednih i poslušnih državica sa par miliona stanovnika, što su i stvorili, a Srbija im je i ovakva sada prevelika.

nm

pre 4 godine

Mogao je Lazar da napravi deal sa turcima, zastiti narod, i pusti austrijance i madjare da se biju sa turcima. Ovako, samo je usao u mitove i umro.
(Los Angeles, 23. mart 2021 23:18)

Mogao je ali nije, usao je u istoriju. Bilo je mnogo komsijskih "kraljeva" koji su pustili madjare, austrijance i turke da se tuku pa za te "kraljeve" ne znamo kako su se zvali a i ti narodi su opet malobrojniji od srba.
- zemaljsko je zamaleno carstvo...

Loznica, Tršić, Tronoša, Banja Koviljača najlepœa mesta na svetu

pre 4 godine

Sve si lepo rekao, ali da se pobunio bar bi mu ostao obraz (doduše možda plav par dana) i ponos a ovako je ostao i bez patika i bez ponosa. Sad ceo život živi sa spoznajom da je ispao kukavica a mogao je da samo par dana da leči rane. Ne krivim g, svako pravi izbor za koji misli da je bolji za njega. On je postupio kako je postupio ali ja bi postupio drugačije.
(iluminat, 23. mart 2021 23:53) Koliko imaš godina?

Berliner

pre 4 godine

Sve bi to imalo smisla da se ta rezolucija poštuje. Ovako, uzalud vam trud svirači. Vi iz SPS-a i JUL-a ste imali skoro dve godine da sprovedete u stvarnosti tu rezoluciju i niste. Sve posle toga je ohlađeno gvožde.

Milosav

pre 4 godine

Vecna slava i hvala neduznim zrtvama neprijateljske agresije i herojima koji dadose svoje zivote stiteci svoju domovinu, a znajuci da se bore protiv visestruko jaceg neprijatelja.
Treba uciti decu da ne zaborave, ne samo ove zrtve nego i milione drugih u proslom veku koji dadose zivote za slobodu Srbije.

iluminat

pre 4 godine

Moj drugar je jedne večeri devedesetih sam skinuo patike jer je druga opcija bila da ga prebiju i uzmu mu patike. Mislim da je dobro postupio jer izbegao batine, a bez patika bi ostao neminovno.
(Belić, 23. mart 2021 23:30)
Sve si lepo rekao, ali da se pobunio bar bi mu ostao obraz (doduše možda plav par dana) i ponos a ovako je ostao i bez patika i bez ponosa. Sad ceo život živi sa spoznajom da je ispao kukavica a mogao je da samo par dana da leči rane. Ne krivim g, svako pravi izbor za koji misli da je bolji za njega. On je postupio kako je postupio ali ja bi postupio drugačije.

Los Angeles

pre 4 godine

Mogao je Lazar da napravi deal sa turcima, zastiti narod, i pusti austrijance i madjare da se biju sa turcima. Ovako, samo je usao u mitove i umro.

Belić

pre 4 godine

Moj drugar je jedne večeri devedesetih sam skinuo patike jer je druga opcija bila da ga prebiju i uzmu mu patike. Mislim da je dobro postupio jer izbegao batine, a bez patika bi ostao neminovno.

Јабучило

pre 4 godine

Kad se samo setim kako smo pobedili NATO pre 22 godine...
(Prosečan Srbin, 23. mart 2021 23:04)

На крају, ипак нисмо потписали безусловну капитулацију, а статус Косова и Метохије није решен.

Pomoravac

pre 4 godine

Ja kao diplomirani pravnik mogu da kažem da je ovo protiv svih mogućih pravnih normi i načela domaćeg i medjunarodnog prava, najveća nepravda učinjena srpskom narodu, a dnevna politika me ne zanima!

Gagi Zlatibor

pre 4 godine

"Ja imam jednostavno pitanje, zašto nam Amerikanci nisu dali Rezoluciju 1244 23. marta, dan pre agresije? Nego su terali rat, pa kad su videli da ne može, onda su nam dali Rezoluciju.

Sve si lepo rekao. Bog čuva Srbiju.

Драганче

pre 4 godine

То није НАТО бомбардовање, већ агресија, и то према свим одредбама и постулатима међународног јавног права.

nn

pre 4 godine

Da se razumijemo, niti jedna politika ili politicar ne bi sprijecili NATO agresiju 1999. Ko misli drugacije apsolutno nema pojma o svjetskoj politici, ciljevima i interesima. Uzmite agoniju jedne Sirije. Mislite da je SADu tamo stalo do ljudskih prava i sloboda. Da im je stalo, uvodili bi red u Africi, S. Arabiji, UAE, Brunejima itd
Vucica proglašavaju izdajnikom jer je potpisao neki relativno nebitan sporazum, a zamislite tok predsednika koji bi potpisao Rambuje... Milosevic je grijesio, pravio more gluposti, ocigledno je bio nedorastao poziciji ali znajuci mnogo toga, siguran sam da ne postoji covjek koji bi se drugacije ponasao. Citava opozicija tadasnje Srbije bi se isto ponijela. Najvise sve krivim sto se nije izdrzalo do kraja jer je 1244 bila lijepa na papiru, a u stvarnosti obicna fikcija. Mada... opet je argument da se nekada u budućnosti kaze da se nismo odrekli Kosmeta i da je ono po toj rezoluciji nase... ako se ikada promijeni odnos velikih. I na kraju. Nebitan je Kosmet kada ni od ostatka Srbije nece ostati ništa ako se nastavi bijela kuga i raseljavanje. Drzava bez naroda ne treba nikome.

Nikola

pre 4 godine

Prijatelj Grk mi je skoro odluzio vojni rok u Grckoj i kaze da je imao staresinu koji je cesto voleo da prica momcima na odsluzenju roka o srpskoj vojsci, njenom drzanju i raznim dovitljivostima vojnika tokom 1999.

Cak je poceo da kuka kako mu je krivo sto oni nemaju takvu vojsku kao mi, a ja se mislim kako je on slusao price za onu Vojsku od pre 20 godina. Danas ne znam ni da li je imamo uopste.

NE PONOVILO SE NIKAD !!!!

pre 4 godine

24 mart - 1999 godina.
mesto : Savezna Republika Jugoslavija (SRJ)

- Rezervisti u SR Jugoslaviji javljali su se u svoje jedinice po ratnom rasporedu.

- Vojska SR Jugoslavije napuštala je kasarne i magacine.

- Prištinski Korpus zauzimao je Ratne položaje.

- Piloti Lovačke Avijacije Vojske SR Jugoslavije, sedeli su u svojim borbenim avionima u stanju pripravnosti broj 1!!!

............................ A onda je počelo !!!
............................ 19:45h Prve bombe na SR Jugoslaviju pašće na Prištinu ! Ostalo je Istorija!
Slava svima koji su 1999 godine položili život za odbranu zemlje !

strucnost ispred politike

pre 4 godine

sa te istorijske strane gledano ima smisla ali oni su odavno doneli odluku da ce nas bombardovati, nekih 2-3 godine pre jer im je to bilo u 'biznis planu'.

Loznica, Tršić, Tronoša, Banja Koviljača najlepša mesta na svetu

pre 4 godine

Narod i sirotinja ginuli bez veze, dok su se kriminalci u foteljama enormno bogatili... i toeto...

Kontras

pre 4 godine

To je bila agresija i okupacija dela nase teritorije. Okupacije dela nase teritorije nece trajati doveka, a i ostaje ta rezolucija 1244 i cinjenica da pola sveta ne priznaje Kosovo.

Bio sam klinac tada bez nekog politickog stava, ali ko god da je bio na vlasti ista bi prica bila - Nato je hteo trupe i baze na teritoriji Kosova.

Neko rece da smo izgubili? Jesmo, ali od najjace alijanse na svetu. I nismo se sakrili u misju rupu kao sto bi mnogi vec smo se suprotstavili i opet se pokazalo da "nije Srbija saka pirinca".

Ali, pamet za drugi put, da vise nikad ne dodjemo u slicnu situaciju.

Treba napomenuti i dobro zapamtiti da Grcka i Poljska nisu ucestvovale u bombardovanju Srbije iako su bile clanice Nato-a.

U sustini, to je bila agresija Amerike, Kanade, zapadno evropskih zemalja, Hrvatske, Turske i Albanije da bi se pokusao oteti deo Srbije. I meni tu nema nicega iznenadjujeceg osim ucesca Francuske i Spanije.

I to treba dobro zapamtiti.

Objavite. Hvala.

maxy

pre 4 godine

Mogao je Lazar da napravi deal sa turcima, zastiti narod, i pusti austrijance i madjare da se biju sa turcima. Ovako, samo je usao u mitove i umro.
(Los Angeles, 23. mart 2021 23:18)

Naravno da je mogao. Austrougari bi branili Evropu do poslednjeg Srbina.

bobi_krofna

pre 4 godine

.....mogao je i Lazar da se ne bori na Kosovu.

.....samo ljudska glupost je beskonacna.

.....a mi braco Srbi smo tu svetski sampioni.

..... moje iskreno saucesce Vama i meni sa vama.

pozdrav iz Kraljevo grada

ko-ometator

pre 4 godine

Ako Sainovic kaze onda je sigurno tako. Nikad nam nece biti dobro sve dok je u vlasti ijedan od tih koji su bili tada. A oni su svi prisutni samo drugacije upakovani.

dodjite juče

pre 4 godine

u rat su isli amerikanci,zarad koristi pojedinaca
mi smo branili SVOJE i odbranili koliko smo mogli s obzirom na neprijatelja.
ne zaboravite da su nato vojnici rame uz rame sa albanskim teroristima kao i dzihad vojnicima napadali Srpsku granicu

C i n i k

pre 4 godine

rijatelj Grk mi je skoro odluzio vojni rok u Grckoj i kaze da je imao staresinu koji je cesto voleo da prica momcima na odsluzenju roka o srpskoj vojsci, njenom drzanju i raznim dovitljivostima vojnika tokom 1999.

Cak je poceo da kuka kako mu je krivo sto oni nemaju takvu vojsku kao mi, a ja se mislim kako je on slusao price za onu Vojsku od pre 20 godina. Danas ne znam ni da li je imamo uopste.
(Nikola, 23. mart 2021 23:26


Nzn o cemu to pises jer postoje memoari generala Jeksona postoje svedocanstva brojnih oficira Nato, a sami amerikanci nisu mogli da veruju da su zapravo gadjali makete jer su odavno zaboravili na pravila obmane neprijatelja poznata jos odavnina a recimo o tome je i general Jekson pisao kao i onaj kanadjanin, u sustini srpska vojska nije imala gubitke koje su svi ocekivali, ni blizu, jer br zrtava je max 2500, i civila i vojnika, pri cemu se sukobila sa 19 najjacih zemalja + Arbanasi..
Gubici tehnike su takodje minorni, najvise je postradala infrastruktura.
Ne zaboravi da je po 1 x u svetu oboren i stelt F117 koji se od tada vise ne koristi.
SRB koja je bila pod sankcijama i iznurena, je napadnuta, pruzila je veliki otpor i to je za postovanje.

Boki

pre 4 godine

Moj drugar je jedne večeri devedesetih sam skinuo patike jer je druga opcija bila da ga prebiju i uzmu mu patike. Mislim da je dobro postupio jer izbegao batine, a bez patika bi ostao neminovno.
(Belić, 23. mart 2021 23:30)
Sve si lepo rekao, ali da se pobunio bar bi mu ostao obraz (doduše možda plav par dana) i ponos a ovako je ostao i bez patika i bez ponosa. Sad ceo život živi sa spoznajom da je ispao kukavica a mogao je da samo par dana da leči rane. Ne krivim g, svako pravi izbor za koji misli da je bolji za njega. On je postupio kako je postupio ali ja bi postupio drugačije.
(iluminat, 23. mart 2021 23:53)
Lose si uporedio druze. Pre bi bilo da su mu osekli stopala i uzeli patike, ovako bi samo patike.

C i n i k

pre 4 godine

Poenta je da je Kosovo* odavno izgubljeno, pre svega bioloski, 1912. na Kosovo smo usli sa vojskom a 1999. isto tako se povukli.
Za tih 87 godina nismo ispeli da integrisemo Kosovo i vecinske albance u sistem SRB a posto se radi o izuzetno pasivnim krajevima i specificnom plemenskon nacinu zivota, uveren sam da je 1912. bila velika greska, SRB ne treba Kosovo ni u 1 smislu a guslanje o davnim vremenima nece pomoci generacijama ispred nas.
Da je sve bilo nelegalno oko napada na SRB to stoji, ali kao sto znamo medjunarodna pravda ne postoji, samo sila, pri cemu je Sainovic zaboravio ceo kontext uzasne propagande u svetu protiv SRB tih godina i zbg ratova u ex Yu..
Optuzivani smo da jedini hocemo opstanak YU kao zamenu za "veliku SRB"...
Da ironija bude veca, danas samo u SRB postoje brojna drzavna jasla sa prefixom "YU", pa ispada da su ostali narodi ex YU u pravu...
Naravno, SRB nije imala ni 1 vojnika na teritorijama ex Yu posle 92, i to je potvrdjeno presudama iz Haga po tuzbama hr i BiH, dakle nije ni izvrsila agresiju ali je to sve post festim, i danas nevazno, SRB je 90.godina bila oznacena kao jedina komunistcka zemlja u citavoj Evropi i to bas kada se rusio Berlinski zid a time i arogancija Nato..
Albanci su samo prepoznali trenutak a mi nismo...
Dopustili smo da albanci danas imaju za saveznike USA, tako da ja vidim da je jedino resenje "razgranicenje" sa Kosovom* i da tu mitsku pricu moramo da sklonimo od sebe sto pre, Kosovo nije vredno ni 1 jedinog zivota nasih ljudi!
To je poslednji tamni vilajet JI Evrope, i svakako teg oko vrata SRB.
Sa albancima se niko nece usreciti to je i danas manje/vise pleme sa vrlo neizvesnom buducnoscu, i nama kao narodu sa velikom istorijom i civilizacijom, nikakvi albanci vise u SRB nisu potrebni.

NS

pre 4 godine

Najgore je postupio. Kreneš, da budemo precizni,u odbrambeni rat protiv sile gde znaš da ne možeš dobiti,izginu ljudi i na kraju predaš Kosovo. Nema goreg rešenja kao i svako rešenje koje je 10 godina vukao Šainovićev idol.

Rust

pre 4 godine

Bombardovanje je brižljivo planirano i nije moglo da se izbegne, pa makar tada Čeda Jovanović bio predsednik. Amerika je želela da demonstrira silu i pokaže koliko je Rusija nemoćna da zaštiti svog tradicionalnog saveznika u Evropi i to je i urađeno.

oddy

pre 4 godine

Čuj ovoga dolje, žao mu što niste izdržali do kraja. Kojeg kraja? Pa u 2 ipo mjeseca vas vratili u doba Karađorđevića. Mogu samo zamisliti šta bi bilo da je trajalo još mjesec dana. A da oni bi odustali i vi bi pobjedili.

Aca

pre 4 godine

NATO je imao svoj strateški interes da uđe u bombardovanje. Mi smo ponudili, i to kasno, da uđemo u NATO, ali nismo pogodili taj interes. Zašto nismo saznali šta je taj interes i pomogli im da ga ostvare? Izbegli bi bombardovanje i sačuvali Kosovo.
Moja spekulacija je da je taj interes uključivao da Milošević siđe sa vlasti pa je to onda bilo neprihvatljivo za Miloševića. Jasno je bilo da zapad u tom momentu više nije hteo da pravi kompromise sa njim pa zato ga nisu hteli ni u NATO. Npr. zar mislite da bi posle Ramujea krenulo bombardovanje da je kompletna vlada podnela ostavku, da su raspisani izbori i da su Milošević i SPS/JUL/Radikali (tj. tadašnja vlast) objavili da se neće kandidovati na izborima? Ja bih mogao da se kladim da nas ne bi napali. I zato mislim da smo izgubili Kosovo zbog Miloševića, ne zbog "strateških interesa".

mario

pre 4 godine

Da pogodim pobijedili ste NATO i kao znak pobjede VJ je exspresno napustila Kosovo i sve prepustila NATO-u koga ste pobijedili??Čudna neka pobjeda to nema u analima ratovanja.

mile

pre 4 godine

Ne, ali su amerikanci napravili svoju bazu sto je njima i bio osnovni cilj.
(Dragan, 24. mart 2021 06:13)

Napravili su i turci par stotina dzamija po Beogradu pa sada postoji samo jedna. Polako

pazi vidi gledaj

pre 4 godine

Dzabe izginu narod.
(dragance88, 23. mart 2021 23:04)

A jel dzabe ginuo 1389, a jel dzabe ginuo 1914, a jel dzabe ginuo 1941...a jel dzabe ginuo 1999...po tebi je svaka žrtva džabe, pa nije dzabe prijatelju ako neko hoce da te satre sa zemljom, a ti ne daš na sebe. Pa kako džabe?
Vidiš, baš zbog toga, zbog tih izginulih ljudi ja danas, uvek i zauvek kažem "Kosovo je Srbija". Sve te žrtve mi ne dozvoljavaju da kažem bilo šta drugo. Veliku smo cenu platili da bi bilo ko rekao drugačije, ako ni zbog čega drugog, a onda iz poštovanja prema tim žrtvama. Jel sad kapiraš da nije džabe? Jel ti malo jasnije?
Isto kao i Srbi iz Republike Srpske, ti ljudi su pet godina krvarili gaće, da bi se zvali Srbi, a onda se nađe neki tako pametan kao ti da ih nazove "bosancima"? Poštovanje, poštovanje i samo poštovanje, to vi klinci, deca a sad već odrasli ljudi od 30 godina ne znate šta je, izgubili ste se i lutate ko guske u magli.

cole

pre 4 godine

Za bombardovanje je kriv Milošević. Nije dozvolio dolazak nato mirovnih snaga na Kosovo (posle bombardovanja su ipak došli), i rekao je bombardujte nas. Taj beskrupulozni lopov koji nije hteo ni sa kim da razgovara, retko se obraćao javnosti i zatvorio se u bunker. Bruka !

Dragan

pre 4 godine

На крају, ипак нисмо потписали безусловну капитулацију, а статус Косова и Метохије није решен.
(Јабучило, 23. mart 2021 23:49)


Ne, ali su amerikanci napravili svoju bazu sto je njima i bio osnovni cilj.

nm

pre 4 godine

Mogao je Lazar da napravi deal sa turcima, zastiti narod, i pusti austrijance i madjare da se biju sa turcima. Ovako, samo je usao u mitove i umro.
(Los Angeles, 23. mart 2021 23:18)

Mogao je ali nije, usao je u istoriju. Bilo je mnogo komsijskih "kraljeva" koji su pustili madjare, austrijance i turke da se tuku pa za te "kraljeve" ne znamo kako su se zvali a i ti narodi su opet malobrojniji od srba.
- zemaljsko je zamaleno carstvo...

pera

pre 4 godine

Mislim da je sramota da intervju daje Sajinovic, i time se daje medijska paznja osudjenom zlocincu, politickom poltronu najgoreg vladara u istoriji Sribije (Milosevic, ako vec nije jasno) i istaknutog predstavnika vlasti kija je unazadila Srbiju devedwsetih godina.

Milan Indjija

pre 4 godine

Bio sam na ratistima od 91. pa do 99., ali mi nije ni malo drago zbog toga. Nekada me bude i sramota sto smo kao narod dozvolili coveku i njegovoj supruzi da nam na taj nacin odrede sudbinu. Zasto se ne pise istina, a ona je prvo bila u ratu sa Hrvatskom. Kada je planom Z-4 Srbima bila ponudjena siroka autonomija, velika ovlascenja, deo policije...a predsednik Srbije to odbio. Tada stize istina koja se ovde slabo, ili nikako pise. Hrvati su SLAVILI kada je Milosevic odbio taj plan, jer su znali da drugu sansu necemo dobiti, a oni na kraju dobiti sve. Kasnije smo do te mere isprovocirali NATO, a sve misleci da ce nam neko drugi pomoci. Videli smo epilog. I u slucaju Kosova Amerika nam je nudila kompromis da Albancima damo siroku autonomiju i jos neke pogodnosti, ali u okviru Srbije. I to je odbijeno, I sta sada pisemo i pricamo? Ko je pravio nedopustive greske i previde? Dok ne priznamo da smo i sami krivi, dotle ce pola naroda biti u zabludi da smo mi savrseni, a svi ostali zli.

x

pre 4 godine

Bombardovali bi nas i da smo dali Kosovo. I bombardovaće nas opet, i kada ga damo na kraju. Nebitan je razlog. Mi smo za njih mali Rusi, vekovni neprijatelji, opasnost i nesigurnost na Balkanu. I to je to. Sva suština. Cilj je stvaranje desetak bednih i poslušnih državica sa par miliona stanovnika, što su i stvorili, a Srbija im je i ovakva sada prevelika.

Milosav

pre 4 godine

Vecna slava i hvala neduznim zrtvama neprijateljske agresije i herojima koji dadose svoje zivote stiteci svoju domovinu, a znajuci da se bore protiv visestruko jaceg neprijatelja.
Treba uciti decu da ne zaborave, ne samo ove zrtve nego i milione drugih u proslom veku koji dadose zivote za slobodu Srbije.

ljeska

pre 4 godine

Mogao je Lazar da napravi deal sa turcima, zastiti narod, i pusti austrijance i madjare da se biju sa turcima. Ovako, samo je usao u mitove i umro.
(Los Angeles, 23. mart 2021 23:18)

Bolje ostani ti u Los Angeles

Zakleo se bumbar u cvet i u med

pre 4 godine

1995 u Dejtonu potpisao da će se rešiti problem KiM pregovorima. Lepo su mu govorili i nudili da se pregovara o autonomiji... ali on nije hteo da izgubi 40 poslaničkih mesta i vlast, i nije pregovarao.
I onda oružana pobuna i bombardovanje. Kasno smo posle kukali, pominjali rezoluciju 1244, standarde pre statusa i Više od autonomije, manje od nezavisnosti. Kasno.
I Šainović to dobro zna, ali je zaboravio da pomene.

Milan

pre 4 godine

… "Nije to bila neka akademska situacija" …

Milosevic je davno pre tog stradanja izjavio da je njemu glas seljaka I
glas akademika isto.

Sva ta uzurpacija drzave od strane jedne partije daleko je od akademske
situacije.

Kakvo vodjstvo takva je I situacija I onda I danas I uvek ce biti.

ccc

pre 4 godine

@ nn 23. mart Ne vidis vezu izmedju politike 90tih i bele kuge i raseljavanja. I nesto mi zaboraljas sporazum u Kumanovu . Rambuje je prevazidjena prica. Kumanovo

Djordje Stanojevic

pre 4 godine

Kakva 'divna' paralela lazar-Kosovo,Milosevic-Kosovo,zaista skroman nacin da se opravda maloumna politika 90ih, i tada ste sludjivali narod preko rezimskih medija i stvarali atmosferu iz NOB-a , skupljala se raja po podrumima i saputali jedni drugima na uvo 'komso,a sta kazu rusi?',nazalost nismo daleko odmakli sa mozgom ni dan danas a ni sa 'informisanjem' .stanovnistva

Znanje - imanje

pre 4 godine

@ На крају, ипак нисмо потписали безусловну капитулацију, а статус Косова и Метохије није решен.
(Јабучило, 23. mart 2021 23:49)

Nije ni status Srbije resen. Sve dok Kosovo ne bude dalo svoju saglasnost sa politickim resenjem, Srbija ostaje da lebdi ni na nebu ni na zemlji. Kao nereseni problem i valjda jedina zemlja koja nezna tacno svoje drzavne granice. Mnogii ljdi neznaju ni kakvo je zapravo drzavno uredjenje Srbije.

istina

pre 4 godine

"Otpor Srbije tokom NATO bombardovanja doneo je našoj zemlji Rezoluciju 1244, kaže bivši potpredsednik Vlade SRJ Nikola Šainović."

I šta se desilo posle 22 godina od usvajanja rezolucije 1244? Šta je to što Srbija dobila tih 22 godina?

Praktično ništa.

Ništa jer rezolucijom 1244 Srbija jeste proterana sa Kosova vojno i administrativno.

Dakle, nema vojske, policije niti bilo kakvih oružanih snaga Srbije na Kosovo a niti može ih biti jer rezolucija 1244 to jasno zabranjuje.

Interesantno jeste to da Rusija i Kina ne daju da se ukine ta rezolucija i tako omogučuju Kosovu da stalno bude pod odbranom najveće vojne sile na planeti.

ja iz hr

pre 4 godine

dobrom diplomacijom se uvijek postiže puno više i uštedi se patnja običnom narodu... ginuti “junački” jer “vođa” nije u stanju diplomatskim putem osigutati poziciju je obična glupost.. um caruje snaga klade valja...

ponosni glupak

pre 4 godine

Sve si lepo rekao, ali da se pobunio bar bi mu ostao obraz (doduše možda plav par dana) i ponos a ovako je ostao i bez patika i bez ponosa. Sad ceo život živi sa spoznajom da je ispao kukavica a mogao je da samo par dana da leči rane. Ne krivim g, svako pravi izbor za koji misli da je bolji za njega. On je postupio kako je postupio ali ja bi postupio drugačije.
(iluminat, 23. mart 2021 23:53)
Ovo je najgluplja misao koju sam pročitao jednog sugradjana. Prijatelju, sta je ponos? Neki osećaj koji te ispunjava i daje satisfakciju? Mozda samo u tvojoj glavi ali drugi će ti se smejati sto si glup. Ruzno rečeno sa moje strane ali realno. SR Jugoslavija je imala izbor, ne 99 već 89 nije iskoristila. Oni sto govore da smo izdrzali još kao NATO bi odustao? Nikako, završilo bi se kao u Iraku a U Srbiji nebi bilo kuće koja nebi bila zavijena u crno. Šta nam vredi svo pravo sveta koje smo tada imali kad svaki diplomirani pravnik zna pravo imati i pravo dobiti su dve razlicite svari od kako je sveta. Tako je bilo i biće

kolja

pre 4 godine

Evo i mojeg viđenja ovog bombardovanja. Vojska je sa pragama došla početkom aprila i ukopala se iza moje kuće, na placu mog matorog i tu je provela dva meseca "ratujući" sa Amerima. Nisu ispalili ni metka, ali su se fino "krili" iza moje porodične kuće i kuća drugih ljudi u blizini mog placa. Sve u svemu, ovom "strategijom" direktno je bilo ugroženo desetak domaćinstava i tridesetak osoba, jer da su vojnici samo prdnuli sa svojih pozicija, pola sela bi bilo zbrisano od strane Nato-a. Dakle, fora je bila, štiti se civilima, a kad zlikovci pogode udri po propagandi. Kada se vojevanja završilo, otišli kao što su i došli, bez pozdrava. Posle godinu dana pozvao me je neko iz vojnog odseka da pita da li su rovovi i dalje na placu, došli bi da ih zatrpaju. Rekao sam mu par reči i zalupio slušalicu. Eto, i tako se ratovalo protiv Nato-a. Preko grbače civila i običnog sveta.

Loznica, Tršić, Tronoša, Banja Koviljača najlepœa mesta na svetu

pre 4 godine

Sve si lepo rekao, ali da se pobunio bar bi mu ostao obraz (doduše možda plav par dana) i ponos a ovako je ostao i bez patika i bez ponosa. Sad ceo život živi sa spoznajom da je ispao kukavica a mogao je da samo par dana da leči rane. Ne krivim g, svako pravi izbor za koji misli da je bolji za njega. On je postupio kako je postupio ali ja bi postupio drugačije.
(iluminat, 23. mart 2021 23:53) Koliko imaš godina?

Berliner

pre 4 godine

Sve bi to imalo smisla da se ta rezolucija poštuje. Ovako, uzalud vam trud svirači. Vi iz SPS-a i JUL-a ste imali skoro dve godine da sprovedete u stvarnosti tu rezoluciju i niste. Sve posle toga je ohlađeno gvožde.