Ponedeljak, 31.07.2017.

15:42

Vučić: Moj poziv na dijalog ne znači priznavanje Kosova

Moj poziv na dijalog ne znači priznavanje Kosova, rekao je predsednik Srbije Aleksandar Vučić, navodeći da će se izjasniti tek kada čuje sve stavove.

Izvor: Beta

Vuèiæ: Moj poziv na dijalog ne znaèi priznavanje Kosova IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

46 Komentari

Sortiraj po:

бт

pre 8 godina

Када је бирао мандатара рекао је да ће поштовати устав и саслушати мишљења свих скупштинских коалиција а онда је изашао са предлогом за који је огромна већина (не рачунајући његове страначке послушнике) мислила да је погрешна. Тако ће бити и сада, саслушаће сва мишљења а онда ће предложити признање лажне државе Косово (у делу или у целости) које претходних 600 година огромна већина Срба није нити би подржала.

Mara

pre 8 godina

Jako je bitno da menjamo svest i shvatimo da mržnja i sukobi ne donose nista dobro i da dijalog koji vodi Vučić je prava stvar za dalju budućnost Srbije

mikica

pre 8 godina

Što više ljudi učestvuje u razgovorima veća je šansa da se čuje bolji predlog.Samo,naravno da se zna ko će da bojkotuje,oni što ne znaju šta da kažu...

Simpo

pre 8 godina

Koje bre Kosovo i Metohija sredi prvo stanje u Srbiji da penzioneri ne izdržavaju decu i unuke ,da mladi ne beže iz zemlje zbog sto evra plate,da se u državnim službama i dalje ne zapošljavaju samo članovi SNS-a da postanemo Država u pravom smislu reči a posle toga lako ćemo sa Kosovom i Metohijom

oliva

pre 8 godina

Slusaj ti Vucicu, svi znamo stav sadasnje opozicije, a isto tako znamo i tvoj stav, culi smo ga dok si ti arlaukao sa govornice, a tvoji puleni xa to vreme palili ambasadu i iz tvojih predizbornih obecanja, neces valjda sad da nam kazes da si promenio misljenje?

gari ns

pre 8 godina

(Nocna ptica, 31. jul 2017 17:53)

DA, secamo se kada se pribegavalo drugim metodama, kada se organizovao skup za Kosovo, kada su paljene ambasade, kada su razbijani lokali i uopste materijalno dobro gradjanima Srbije. Ko bese ono pravio taj skup? Pa dokle cete bre da nas pravite moronima?

Ifinus

pre 8 godina

Svi koji zagovaraju neki referendum o Kosovu bi trebalo da uključe malo više logike. Takav referendum je u ovom trenutku nemoguć jer bi bio protivustavan. Prvo bi morao da se promeni ustav itd.

Nocna ptica

pre 8 godina

Potpuno ispravna odluka. Dijalogom se sve moze resiti,a bili smo svedoci kroz istoriju kako su se stvari zavrsavale kada nije bilo dijaloga i kada je pribegavano nekim drugim metodama.

Billy d goat

pre 8 godina

Kosovo je izgubljeno Euleks i fašistička zapadna evropa su se postarali a Glupa Srpska vlada vadi se na Ne priznanju Kosova . Jedini način je podela ako šiptari neće na miran način ond jednostavno poslati tenkove i nekoliko hiljada i uzeti sever ponuditi im mir caknproznanje južnog dela , zastititi narod i crkvu kao sto Izrael radi godinama. To je nažalost istina a svi dijalozi su nepotrebni . Nećemo mi biti zadovoljni a neće ni oni . ALI Moći će mo jedan dan biti bliski i dobri susedi .

prolaznik

pre 8 godina

Proceduralno pitanje. Ima li Kosovo kapacitet da samostalno pregovara, jer Ahtisarijev plan (temeljni akt osnivanja Kosova) ne priznaje pravo Kosovu da udje u državnu zajednicu sa drugom državama. Zatim,pravo suverene upotebe sile na Kosovu ima NATO-KFOR, a ne država Kosovo. Konačno, priče o dve Nemačkuj su nesuvisle, jer tamo su u obe države živeli Nemci. Ovde se radi o razgraničenju Srba i Albanaca, što ne može da se reši bez Albanije.

velja

pre 8 godina

Ovo je tandem snova koji uvek gubi.Mozda gresim dali se ikada desilo da je ova crveno-crna koalicija uradila bilo sta pozitivno za ovaj narod,dali su ikada poedili bilo u rati bilo u miru.Najgore je to sto posle cetvrt veka mirno gledamo i komentarisemo a oni se bogate i gledaju iskljucivo svoje interese

gusto lafe

pre 8 godina

danima drzis monolog, izjasni se sta to znaci.Uostalom, ko si ti da priznas Kosovo, osvesti se vise ili se skloni.
Toliko si izlagao ovaj narod da ti vise niko ne veruje.

dragan

pre 8 godina

"Srpsku politiku vodi srpsko rukovodstvo u skladu sa srpskim državnim i nacionalnim interesima", naveo je Vučić.
Gde su ti migovi covece sa nacionalnim interesima? Sada ce,samo sto nisu,do proleca i posle bukvice u Vasingtonu tisina,kakvi migovi,ko je rekao...tako ce nam i biti dok neko ne odgovara za svoja dela dok je bio na vlasti. Sami sebi uveli amnestiju i mi cutimo umesto da podavimo bagru u novoj fontani na Slaviji uz muziku Djordja Marjanovica. Bar necemu dobrom da posluzi ono ruglo

Nebojsa

pre 8 godina

Kad si potpisao Briselski sporazum , tada nisi zvao nikoga na dijalog .Da li treba potpisati ili ne , sam si odlucio .
Mislim da ce sefovi poslanickih klubova iz opozicije mnogo pogresiti ako se odazovu na dijalog .
On zeli ovim dijalogom da odgovornost podeli sa drugima , a govorio nam da potpisom na Briselskim sporazumom ucinjena velika pobeda i da ce Srbi sa KiM imati velike koristi od toga .
A sta pise u Briselskom sporazumu , to niko ne zna .
Jedino znamo da se nesto ne postuje a govorili su nam kako vodimo 5:0 sto bi rekao Aca Popovic iz DSS nesto ne vidimo semofor .
Zato porucujem opoziciji ne idite na dijalog nemoj mu dajete prostor izmanipulisace vas bojkotujte ga.

Trump

pre 8 godina

Treba mi Srbi prvo da se medjusosbom dogovorimo kao i pratije i institucije a ne da se samo svadjamo u parlamentu. Neka svako kaže šta misli pred celim narodom a ne samo u Skupstinskom prenosu pa to onda promeni do naredne sednice. U svakom slucaju Srpsko jedinstvo je najjace oruzje protiv Albanskog separatizma!

Kaladont

pre 8 godina

Nadam se da je ovo pocetak kraja vladavine od 2012. pa da fino svi oni skupa odu u politicku penziju. Mnogo veci autoriteti su se slomili na ovom pitanju pa sam poprilicno siguran da ce i sada tako biti. Sve najbolje svima.

Potencijalac

pre 8 godina

Sve, u svakom trenutku kompromituje, za svaki sekund i milimetar svog opstanka, ako ne napretka... Tako je dogurao do ove pozicije, sa koje, o celoj sudbini, prošlosti i budućnosti Srbije, sam sa sobom diskutuje, sam sebe u ime svih nas nadmudruje...I kad smisli... "Iznedri rešenje koje je u ovom trenutku najbolje, na granici nemogućeg uspeha". Takvog čoveka smo cela veka tražili, za njega smo glasali, takvog čoveka smo i dobili.

Nikola

pre 8 godina

Na palite se, nece Vucic da padne na ovom pitanju. Moze on da prizna Kosovo, da smanji plate za 50%, da se pola stanovnisva odseli, opet ce imati vlast , jer narod je dokazano infantilan i on to zna, sto je jos vaznije zna kako da manipulise budalama. Moze da im proda koju god hoce pricu, jos 10 godina ce biti kriva prethodna vlast. Sto je i najgore, oni su nam i doveli ovu posast.

Nenad F.

pre 8 godina

Priznaj ga, molim te! Sta god pricali i koliko god urlali zatucani nacionalisti i fasisti, ovo je istorijska prilka da se konacno okrenemo buducnosti i postanemo deo civilizovanog sveta. Znam da vecina ovog jadnog sludjenog naroda nije za to jer su trovani budalastinama i mitovima decenijama, ali zato mozes apsolutno biti siguran da ce te sve ono sto je normalno, obrazovano i pametno u ovoj zemlji maksimalno podrzati.

Andrija

pre 8 godina

Vucic je sa dve izjave jasno dao do znanja da je predao Kosovo. Prva njegova izjava glasi: ,,Kosovo i Srbija ce zajedno ici u EU". Nije rekao: ,,Srbija ce sa teritorijom svoje zemlje Kosovom ici u EU". Druga izjava je: ,,Predsednik Kosova Hasim Taci". Nije rekao ,,lazne drzave Kosovo".

Type

pre 8 godina

@Pre bilo kakvog "dijaloga", pitaj narod, vec jednom, sta misli!!! Referendum i vise stavite tacku na donosenje nacionalno bitnih odluka na svoju ruku!!!
(Miroslav, 31. jul 2017 15:47)

A pa ne. Zna on da je narod glup jer je I glasao za njega. Kako on posle tog iskustva da pusti da narod opet ključno izglasa glupost.

Stav2017g

pre 8 godina

Epilog videstranacja u Srbiji, period 1990g-2017g....Oni koji su deceniju i po uveravali narod da je Kosovo sveta srpska zemlja i da ga se nikad ne treba odreci- sad nam sugerisu da “ne treba robovati mitovima“...U medjuvremenu, narod je propao i tavori u bedi i laganom bioloskom izumiranju- a politicari i tajkuni svih boja i dresova su napunili sebi dzepove...Oni su jedini pobednici tuzne srpske drame..

Nikola_1996

pre 8 godina

Kosovo je nezavisno, skinite nam taj teret vise s ledja. Svi odosmo zbog glupih odluka i prevazidjenog misljenja, cim zavrsim faks, palim odavde. Nema ovde zivota sa ovakvim razmisljanjima, a mladost je jedna, tu nema popravnih ispita.

Miroslav

pre 8 godina

Pre bilo kakvog "dijaloga", pitaj narod, vec jednom, sta misli!!! Referendum i vise stavite tacku na donosenje nacionalno bitnih odluka na svoju ruku!!!

Stav2017g

pre 8 godina

Epilog videstranacja u Srbiji, period 1990g-2017g....Oni koji su deceniju i po uveravali narod da je Kosovo sveta srpska zemlja i da ga se nikad ne treba odreci- sad nam sugerisu da “ne treba robovati mitovima“...U medjuvremenu, narod je propao i tavori u bedi i laganom bioloskom izumiranju- a politicari i tajkuni svih boja i dresova su napunili sebi dzepove...Oni su jedini pobednici tuzne srpske drame..

Miroslav

pre 8 godina

Pre bilo kakvog "dijaloga", pitaj narod, vec jednom, sta misli!!! Referendum i vise stavite tacku na donosenje nacionalno bitnih odluka na svoju ruku!!!

Nebojsa

pre 8 godina

Kad si potpisao Briselski sporazum , tada nisi zvao nikoga na dijalog .Da li treba potpisati ili ne , sam si odlucio .
Mislim da ce sefovi poslanickih klubova iz opozicije mnogo pogresiti ako se odazovu na dijalog .
On zeli ovim dijalogom da odgovornost podeli sa drugima , a govorio nam da potpisom na Briselskim sporazumom ucinjena velika pobeda i da ce Srbi sa KiM imati velike koristi od toga .
A sta pise u Briselskom sporazumu , to niko ne zna .
Jedino znamo da se nesto ne postuje a govorili su nam kako vodimo 5:0 sto bi rekao Aca Popovic iz DSS nesto ne vidimo semofor .
Zato porucujem opoziciji ne idite na dijalog nemoj mu dajete prostor izmanipulisace vas bojkotujte ga.

Nikola

pre 8 godina

Na palite se, nece Vucic da padne na ovom pitanju. Moze on da prizna Kosovo, da smanji plate za 50%, da se pola stanovnisva odseli, opet ce imati vlast , jer narod je dokazano infantilan i on to zna, sto je jos vaznije zna kako da manipulise budalama. Moze da im proda koju god hoce pricu, jos 10 godina ce biti kriva prethodna vlast. Sto je i najgore, oni su nam i doveli ovu posast.

Type

pre 8 godina

@Pre bilo kakvog "dijaloga", pitaj narod, vec jednom, sta misli!!! Referendum i vise stavite tacku na donosenje nacionalno bitnih odluka na svoju ruku!!!
(Miroslav, 31. jul 2017 15:47)

A pa ne. Zna on da je narod glup jer je I glasao za njega. Kako on posle tog iskustva da pusti da narod opet ključno izglasa glupost.

Nocna ptica

pre 8 godina

Potpuno ispravna odluka. Dijalogom se sve moze resiti,a bili smo svedoci kroz istoriju kako su se stvari zavrsavale kada nije bilo dijaloga i kada je pribegavano nekim drugim metodama.

Kaladont

pre 8 godina

Nadam se da je ovo pocetak kraja vladavine od 2012. pa da fino svi oni skupa odu u politicku penziju. Mnogo veci autoriteti su se slomili na ovom pitanju pa sam poprilicno siguran da ce i sada tako biti. Sve najbolje svima.

Ifinus

pre 8 godina

Svi koji zagovaraju neki referendum o Kosovu bi trebalo da uključe malo više logike. Takav referendum je u ovom trenutku nemoguć jer bi bio protivustavan. Prvo bi morao da se promeni ustav itd.

Andrija

pre 8 godina

Vucic je sa dve izjave jasno dao do znanja da je predao Kosovo. Prva njegova izjava glasi: ,,Kosovo i Srbija ce zajedno ici u EU". Nije rekao: ,,Srbija ce sa teritorijom svoje zemlje Kosovom ici u EU". Druga izjava je: ,,Predsednik Kosova Hasim Taci". Nije rekao ,,lazne drzave Kosovo".

Trump

pre 8 godina

Treba mi Srbi prvo da se medjusosbom dogovorimo kao i pratije i institucije a ne da se samo svadjamo u parlamentu. Neka svako kaže šta misli pred celim narodom a ne samo u Skupstinskom prenosu pa to onda promeni do naredne sednice. U svakom slucaju Srpsko jedinstvo je najjace oruzje protiv Albanskog separatizma!

Potencijalac

pre 8 godina

Sve, u svakom trenutku kompromituje, za svaki sekund i milimetar svog opstanka, ako ne napretka... Tako je dogurao do ove pozicije, sa koje, o celoj sudbini, prošlosti i budućnosti Srbije, sam sa sobom diskutuje, sam sebe u ime svih nas nadmudruje...I kad smisli... "Iznedri rešenje koje je u ovom trenutku najbolje, na granici nemogućeg uspeha". Takvog čoveka smo cela veka tražili, za njega smo glasali, takvog čoveka smo i dobili.

mikica

pre 8 godina

Što više ljudi učestvuje u razgovorima veća je šansa da se čuje bolji predlog.Samo,naravno da se zna ko će da bojkotuje,oni što ne znaju šta da kažu...

Nikola_1996

pre 8 godina

Kosovo je nezavisno, skinite nam taj teret vise s ledja. Svi odosmo zbog glupih odluka i prevazidjenog misljenja, cim zavrsim faks, palim odavde. Nema ovde zivota sa ovakvim razmisljanjima, a mladost je jedna, tu nema popravnih ispita.

Mara

pre 8 godina

Jako je bitno da menjamo svest i shvatimo da mržnja i sukobi ne donose nista dobro i da dijalog koji vodi Vučić je prava stvar za dalju budućnost Srbije

velja

pre 8 godina

Ovo je tandem snova koji uvek gubi.Mozda gresim dali se ikada desilo da je ova crveno-crna koalicija uradila bilo sta pozitivno za ovaj narod,dali su ikada poedili bilo u rati bilo u miru.Najgore je to sto posle cetvrt veka mirno gledamo i komentarisemo a oni se bogate i gledaju iskljucivo svoje interese

gusto lafe

pre 8 godina

danima drzis monolog, izjasni se sta to znaci.Uostalom, ko si ti da priznas Kosovo, osvesti se vise ili se skloni.
Toliko si izlagao ovaj narod da ti vise niko ne veruje.

Nenad F.

pre 8 godina

Priznaj ga, molim te! Sta god pricali i koliko god urlali zatucani nacionalisti i fasisti, ovo je istorijska prilka da se konacno okrenemo buducnosti i postanemo deo civilizovanog sveta. Znam da vecina ovog jadnog sludjenog naroda nije za to jer su trovani budalastinama i mitovima decenijama, ali zato mozes apsolutno biti siguran da ce te sve ono sto je normalno, obrazovano i pametno u ovoj zemlji maksimalno podrzati.

dragan

pre 8 godina

"Srpsku politiku vodi srpsko rukovodstvo u skladu sa srpskim državnim i nacionalnim interesima", naveo je Vučić.
Gde su ti migovi covece sa nacionalnim interesima? Sada ce,samo sto nisu,do proleca i posle bukvice u Vasingtonu tisina,kakvi migovi,ko je rekao...tako ce nam i biti dok neko ne odgovara za svoja dela dok je bio na vlasti. Sami sebi uveli amnestiju i mi cutimo umesto da podavimo bagru u novoj fontani na Slaviji uz muziku Djordja Marjanovica. Bar necemu dobrom da posluzi ono ruglo

gari ns

pre 8 godina

(Nocna ptica, 31. jul 2017 17:53)

DA, secamo se kada se pribegavalo drugim metodama, kada se organizovao skup za Kosovo, kada su paljene ambasade, kada su razbijani lokali i uopste materijalno dobro gradjanima Srbije. Ko bese ono pravio taj skup? Pa dokle cete bre da nas pravite moronima?

oliva

pre 8 godina

Slusaj ti Vucicu, svi znamo stav sadasnje opozicije, a isto tako znamo i tvoj stav, culi smo ga dok si ti arlaukao sa govornice, a tvoji puleni xa to vreme palili ambasadu i iz tvojih predizbornih obecanja, neces valjda sad da nam kazes da si promenio misljenje?

prolaznik

pre 8 godina

Proceduralno pitanje. Ima li Kosovo kapacitet da samostalno pregovara, jer Ahtisarijev plan (temeljni akt osnivanja Kosova) ne priznaje pravo Kosovu da udje u državnu zajednicu sa drugom državama. Zatim,pravo suverene upotebe sile na Kosovu ima NATO-KFOR, a ne država Kosovo. Konačno, priče o dve Nemačkuj su nesuvisle, jer tamo su u obe države živeli Nemci. Ovde se radi o razgraničenju Srba i Albanaca, što ne može da se reši bez Albanije.

Billy d goat

pre 8 godina

Kosovo je izgubljeno Euleks i fašistička zapadna evropa su se postarali a Glupa Srpska vlada vadi se na Ne priznanju Kosova . Jedini način je podela ako šiptari neće na miran način ond jednostavno poslati tenkove i nekoliko hiljada i uzeti sever ponuditi im mir caknproznanje južnog dela , zastititi narod i crkvu kao sto Izrael radi godinama. To je nažalost istina a svi dijalozi su nepotrebni . Nećemo mi biti zadovoljni a neće ni oni . ALI Moći će mo jedan dan biti bliski i dobri susedi .

Simpo

pre 8 godina

Koje bre Kosovo i Metohija sredi prvo stanje u Srbiji da penzioneri ne izdržavaju decu i unuke ,da mladi ne beže iz zemlje zbog sto evra plate,da se u državnim službama i dalje ne zapošljavaju samo članovi SNS-a da postanemo Država u pravom smislu reči a posle toga lako ćemo sa Kosovom i Metohijom

бт

pre 8 godina

Када је бирао мандатара рекао је да ће поштовати устав и саслушати мишљења свих скупштинских коалиција а онда је изашао са предлогом за који је огромна већина (не рачунајући његове страначке послушнике) мислила да је погрешна. Тако ће бити и сада, саслушаће сва мишљења а онда ће предложити признање лажне државе Косово (у делу или у целости) које претходних 600 година огромна већина Срба није нити би подржала.

Miroslav

pre 8 godina

Pre bilo kakvog "dijaloga", pitaj narod, vec jednom, sta misli!!! Referendum i vise stavite tacku na donosenje nacionalno bitnih odluka na svoju ruku!!!

Stav2017g

pre 8 godina

Epilog videstranacja u Srbiji, period 1990g-2017g....Oni koji su deceniju i po uveravali narod da je Kosovo sveta srpska zemlja i da ga se nikad ne treba odreci- sad nam sugerisu da “ne treba robovati mitovima“...U medjuvremenu, narod je propao i tavori u bedi i laganom bioloskom izumiranju- a politicari i tajkuni svih boja i dresova su napunili sebi dzepove...Oni su jedini pobednici tuzne srpske drame..

Nebojsa

pre 8 godina

Kad si potpisao Briselski sporazum , tada nisi zvao nikoga na dijalog .Da li treba potpisati ili ne , sam si odlucio .
Mislim da ce sefovi poslanickih klubova iz opozicije mnogo pogresiti ako se odazovu na dijalog .
On zeli ovim dijalogom da odgovornost podeli sa drugima , a govorio nam da potpisom na Briselskim sporazumom ucinjena velika pobeda i da ce Srbi sa KiM imati velike koristi od toga .
A sta pise u Briselskom sporazumu , to niko ne zna .
Jedino znamo da se nesto ne postuje a govorili su nam kako vodimo 5:0 sto bi rekao Aca Popovic iz DSS nesto ne vidimo semofor .
Zato porucujem opoziciji ne idite na dijalog nemoj mu dajete prostor izmanipulisace vas bojkotujte ga.

Type

pre 8 godina

@Pre bilo kakvog "dijaloga", pitaj narod, vec jednom, sta misli!!! Referendum i vise stavite tacku na donosenje nacionalno bitnih odluka na svoju ruku!!!
(Miroslav, 31. jul 2017 15:47)

A pa ne. Zna on da je narod glup jer je I glasao za njega. Kako on posle tog iskustva da pusti da narod opet ključno izglasa glupost.

Nikola

pre 8 godina

Na palite se, nece Vucic da padne na ovom pitanju. Moze on da prizna Kosovo, da smanji plate za 50%, da se pola stanovnisva odseli, opet ce imati vlast , jer narod je dokazano infantilan i on to zna, sto je jos vaznije zna kako da manipulise budalama. Moze da im proda koju god hoce pricu, jos 10 godina ce biti kriva prethodna vlast. Sto je i najgore, oni su nam i doveli ovu posast.

Kaladont

pre 8 godina

Nadam se da je ovo pocetak kraja vladavine od 2012. pa da fino svi oni skupa odu u politicku penziju. Mnogo veci autoriteti su se slomili na ovom pitanju pa sam poprilicno siguran da ce i sada tako biti. Sve najbolje svima.

Potencijalac

pre 8 godina

Sve, u svakom trenutku kompromituje, za svaki sekund i milimetar svog opstanka, ako ne napretka... Tako je dogurao do ove pozicije, sa koje, o celoj sudbini, prošlosti i budućnosti Srbije, sam sa sobom diskutuje, sam sebe u ime svih nas nadmudruje...I kad smisli... "Iznedri rešenje koje je u ovom trenutku najbolje, na granici nemogućeg uspeha". Takvog čoveka smo cela veka tražili, za njega smo glasali, takvog čoveka smo i dobili.

Andrija

pre 8 godina

Vucic je sa dve izjave jasno dao do znanja da je predao Kosovo. Prva njegova izjava glasi: ,,Kosovo i Srbija ce zajedno ici u EU". Nije rekao: ,,Srbija ce sa teritorijom svoje zemlje Kosovom ici u EU". Druga izjava je: ,,Predsednik Kosova Hasim Taci". Nije rekao ,,lazne drzave Kosovo".

Nikola_1996

pre 8 godina

Kosovo je nezavisno, skinite nam taj teret vise s ledja. Svi odosmo zbog glupih odluka i prevazidjenog misljenja, cim zavrsim faks, palim odavde. Nema ovde zivota sa ovakvim razmisljanjima, a mladost je jedna, tu nema popravnih ispita.

Nenad F.

pre 8 godina

Priznaj ga, molim te! Sta god pricali i koliko god urlali zatucani nacionalisti i fasisti, ovo je istorijska prilka da se konacno okrenemo buducnosti i postanemo deo civilizovanog sveta. Znam da vecina ovog jadnog sludjenog naroda nije za to jer su trovani budalastinama i mitovima decenijama, ali zato mozes apsolutno biti siguran da ce te sve ono sto je normalno, obrazovano i pametno u ovoj zemlji maksimalno podrzati.

velja

pre 8 godina

Ovo je tandem snova koji uvek gubi.Mozda gresim dali se ikada desilo da je ova crveno-crna koalicija uradila bilo sta pozitivno za ovaj narod,dali su ikada poedili bilo u rati bilo u miru.Najgore je to sto posle cetvrt veka mirno gledamo i komentarisemo a oni se bogate i gledaju iskljucivo svoje interese

gusto lafe

pre 8 godina

danima drzis monolog, izjasni se sta to znaci.Uostalom, ko si ti da priznas Kosovo, osvesti se vise ili se skloni.
Toliko si izlagao ovaj narod da ti vise niko ne veruje.

oliva

pre 8 godina

Slusaj ti Vucicu, svi znamo stav sadasnje opozicije, a isto tako znamo i tvoj stav, culi smo ga dok si ti arlaukao sa govornice, a tvoji puleni xa to vreme palili ambasadu i iz tvojih predizbornih obecanja, neces valjda sad da nam kazes da si promenio misljenje?

dragan

pre 8 godina

"Srpsku politiku vodi srpsko rukovodstvo u skladu sa srpskim državnim i nacionalnim interesima", naveo je Vučić.
Gde su ti migovi covece sa nacionalnim interesima? Sada ce,samo sto nisu,do proleca i posle bukvice u Vasingtonu tisina,kakvi migovi,ko je rekao...tako ce nam i biti dok neko ne odgovara za svoja dela dok je bio na vlasti. Sami sebi uveli amnestiju i mi cutimo umesto da podavimo bagru u novoj fontani na Slaviji uz muziku Djordja Marjanovica. Bar necemu dobrom da posluzi ono ruglo

gari ns

pre 8 godina

(Nocna ptica, 31. jul 2017 17:53)

DA, secamo se kada se pribegavalo drugim metodama, kada se organizovao skup za Kosovo, kada su paljene ambasade, kada su razbijani lokali i uopste materijalno dobro gradjanima Srbije. Ko bese ono pravio taj skup? Pa dokle cete bre da nas pravite moronima?

Billy d goat

pre 8 godina

Kosovo je izgubljeno Euleks i fašistička zapadna evropa su se postarali a Glupa Srpska vlada vadi se na Ne priznanju Kosova . Jedini način je podela ako šiptari neće na miran način ond jednostavno poslati tenkove i nekoliko hiljada i uzeti sever ponuditi im mir caknproznanje južnog dela , zastititi narod i crkvu kao sto Izrael radi godinama. To je nažalost istina a svi dijalozi su nepotrebni . Nećemo mi biti zadovoljni a neće ni oni . ALI Moći će mo jedan dan biti bliski i dobri susedi .

prolaznik

pre 8 godina

Proceduralno pitanje. Ima li Kosovo kapacitet da samostalno pregovara, jer Ahtisarijev plan (temeljni akt osnivanja Kosova) ne priznaje pravo Kosovu da udje u državnu zajednicu sa drugom državama. Zatim,pravo suverene upotebe sile na Kosovu ima NATO-KFOR, a ne država Kosovo. Konačno, priče o dve Nemačkuj su nesuvisle, jer tamo su u obe države živeli Nemci. Ovde se radi o razgraničenju Srba i Albanaca, što ne može da se reši bez Albanije.

Simpo

pre 8 godina

Koje bre Kosovo i Metohija sredi prvo stanje u Srbiji da penzioneri ne izdržavaju decu i unuke ,da mladi ne beže iz zemlje zbog sto evra plate,da se u državnim službama i dalje ne zapošljavaju samo članovi SNS-a da postanemo Država u pravom smislu reči a posle toga lako ćemo sa Kosovom i Metohijom

бт

pre 8 godina

Када је бирао мандатара рекао је да ће поштовати устав и саслушати мишљења свих скупштинских коалиција а онда је изашао са предлогом за који је огромна већина (не рачунајући његове страначке послушнике) мислила да је погрешна. Тако ће бити и сада, саслушаће сва мишљења а онда ће предложити признање лажне државе Косово (у делу или у целости) које претходних 600 година огромна већина Срба није нити би подржала.

Nocna ptica

pre 8 godina

Potpuno ispravna odluka. Dijalogom se sve moze resiti,a bili smo svedoci kroz istoriju kako su se stvari zavrsavale kada nije bilo dijaloga i kada je pribegavano nekim drugim metodama.

Trump

pre 8 godina

Treba mi Srbi prvo da se medjusosbom dogovorimo kao i pratije i institucije a ne da se samo svadjamo u parlamentu. Neka svako kaže šta misli pred celim narodom a ne samo u Skupstinskom prenosu pa to onda promeni do naredne sednice. U svakom slucaju Srpsko jedinstvo je najjace oruzje protiv Albanskog separatizma!

Ifinus

pre 8 godina

Svi koji zagovaraju neki referendum o Kosovu bi trebalo da uključe malo više logike. Takav referendum je u ovom trenutku nemoguć jer bi bio protivustavan. Prvo bi morao da se promeni ustav itd.

mikica

pre 8 godina

Što više ljudi učestvuje u razgovorima veća je šansa da se čuje bolji predlog.Samo,naravno da se zna ko će da bojkotuje,oni što ne znaju šta da kažu...

Mara

pre 8 godina

Jako je bitno da menjamo svest i shvatimo da mržnja i sukobi ne donose nista dobro i da dijalog koji vodi Vučić je prava stvar za dalju budućnost Srbije