Ponedeljak, 03.04.2017.

09:50

Za koga je glasao Beograd, a za koga Kragujevac i Čačak

Aleksandar Vučić odneo je pobedu i u glavnom gradu sa 43,45 odsto glasova građana, pokazuju preliminarni rezultati tima predsednilčkog kandidata Saše Jankovića.

Izvor: B92

Za koga je glasao Beograd, a za koga Kragujevac i Èaèak IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

102 Komentari

Sortiraj po:

objavite komentar

pre 8 godina

Ljudi, sve je jasno: što je veća beda, to je veća potreba sirotinje raje da se udvori gospodaru, jer nemaju drugog izlaza. Vučić je u Srbiji nalik na nekog "Gospodara rata" u Somaliji koji hranu od međunarodne pomoći deli na kašičicu i samo onima koji su mu po volji.

Ako hoćemo da nam svane, moramo se organizovati kako znamo i umemo da smanjimo bedu u Srbiji! To je nešto što se mora učiniti PRE političkog delovanja! Ugledajmo se na međunarodne inicijative za pomoć zemljama trećeg sveta - u Srbiji je očigledno bar 55% ljudi kao iz trećeg sveta.

mrmlj

pre 8 godina

@(Boban, 3. april 2017 23:20)
ne znam za celu opstinu novi beograd, ali na birackom mestu gde sam ja glasao je izlaznost bila 65-70%, jankovic dobio nesto ispod 40%, vucic 23-24%, beli oko 13-14%...
da je na ostalim birackim mestima samo parametar izlaznosti bio isti, verovatno bismo sad imali kampanju za drugi krug, pa ko god da bi bio protivkandidat "velikom vodji".
ali avaj...

opetja

pre 8 godina

A i pravo da vam kazem dosta mi je vise nabedjenih intelektualaca da mi kroje sudbinu ,videli smo kako ste nam je skrojili 5. oktobra.
(Mister gospodin, 3. april 2017 10:45)

Da, sad ti je bolje kad ti je kroje pravi intelektuaci, sa kupljenim diplomama.

Mladen

pre 8 godina

@mostarac Svaka cast na komentaru. Veruj i vecina nas je u neverici, kao da neko nesta namesta. U poslednjih godinu dana jedva da sam procitao pozitivan komentar na vest o Vucicu i njegovim ministrima, kad eto, on glat dobi izbore. Neverica, ali ne predajemo se jos!!

...

pre 8 godina

Pa kada Barajevo, Surcin, Sopot, Obrenovac, Lazarevac, Mladenovac i jos neka mesta koja nemaju veze sa Beogradom pripadaju istom, da nije tako Vucic bi bio na maks 35%. Sto Svakako govori da su jedino Beograd i Novi sad nezadovoljni, cini mi se da je tamo 35% vucic i 34% jankovic ali nisam siguran. E sad zamislite koliko je vucic morao da dobija glasova na ostalim mestima kako bi dosao do tih 56% jer Beograd i Novi sad zajedno cine skoro polovinu Srbije. Sto svakako znaci da je vama ostalima nikad bolje, pa ako je tako mi u gradu cemo se vec nekako snaci.

Tarabicka

pre 8 godina

...Tipican primer je Sasa Jankovic. Simpatican mi je coveculjak, ali izgleda da ne vidi dalje od tog kruga dvojke. Nije se obracao ''obicnim'' ljudima, ljudima iz provincije, seljacima. Oni ni ne znaju sta se zapravo desilo u Savamali.
(Ivan, 3. april 2017 17:13)

Sam sebi uskaces u stomak!

U tome i jeste caka, Jankovic nije ni mogao da se obrati tim ljudima, jer nije imao kako, nije imao pristup medijima, sem kad ga je SNS pljuvao i nazivao bitangom i ubicom!

Kako da se obrati? Preko interneta? Veliki deo naroda nikada kompjuter dodirnuo nije, ne citaju novine, jedino sto preostaje je televizija, sa koje se "onaj cije ime ne izgovaram" nije skidao i sve vreme plasio ljude da ce biti krvoprolica, ako pobedi neko drugi!

Jankovic je sinonim za postenog coveka koji postuje i cini da se postuju zakoni, siroti narod ni ne zna sta mu je izmaklo i sa kim je ostao!

Vel Santic

pre 8 godina

@ja, 3. april 2017 19:46, pa čoveče Beograd jeste rekao NE Vučiću u prvom krugu. kapiraš? da je Srbija glasala za Vučića onako kako je Beograd, bilo bi drugog kruga, manjih šansi za Vučića i većih šansi za Jankovića!
ONT, čestitke najvrednijim delovima Beograda koji su i stvarno porazili Vučića od Srbina iz Mostara, entitet FBiH, BiH!

demos

pre 8 godina

Ne znam sta ste ljudi i ocekivali. Kako neki drugi kandidat da dobije i 20% glasova kada vlada potpuna medijska blokada citave opozicije. Jeste li videli Jankovica ili Jeremica na tv-u u kampanji, a da to nije u negativnom kontekstu koji, naravno servira SNS? Ja nisam. Koliko je medijskog prostora dobio Veliki Vodja? Koji god kanal okrenes on tamo. Sa Pinka se nije ni skidao. Na zalost ovoj zemlji nema pomoci. Demokratija nije ni zazivela a vec su je ubili. Po ruskom receptu se samo prebacuje sa premijerske funkcije na predsednicku i ,naravno sa sobom ce preneti i poluge vlasti. Vec su pocele price o ovlascenjima, kako ima legitimitet direktnog biranja pa ovlascenja treba da budu veca itd... Ovo ne moze da se desi u zapadnim demokratijama jer tamo je sistem jak, institucije funkcionisu i samim tim i demokratija funkcionise. U Srbiji, kao u Rusiji, institucije ne funkcionisu, jedino je vazno sta Veliki Vodja kaze. Tako se radja diktatura. To smo svi vec imali prilike da vidimo iz prve ruke devedesetih. Zar ste ljudi vec zaboravili Milosevica?

Gemini girl

pre 8 godina

Vojvodina nisu glasali za Vučića,odnosno glasali su-ali nedovoljno za pobedu u prvom krugu.
Najviše glasova je osvojio u Srbiji,u pojedinim delovima Južne Srbije čak i do 70%.
Očigledno da ljudi na jugu žive super,da zaradjuju fino i da nista ne žele da menjaju.
Sad kad neko sa 'južne pruge' počne da mi kuka kako sve pare odoše za BG i kako žive teško-više ih neću sažaljevati,nego ću im reći:'Tako vam i treba!'
Opismenite se, obrazujte se,opametite se narode moj..

maajdebre

pre 8 godina

Pola Srbije je gladno.Drugu polovinu to ne zanima jer još uvek ima šta da jede.Kad i njoj zakrče creva,shvatiće o čemu je pričao "krug dvojke".

ja

pre 8 godina

@ (Milan, 03. april 2017 10:16)

Kome, bre, Beograd rekao ne?!?!?! 45% glasova i to uz najveću izlaznost je NE?? U kom svetu ti živiš prijatelju? Vučić je dobio 1.8 miliona glasova - pola od toga mu je stiglo iz Bg-a...

Bugarski grafolog

pre 8 godina

(ljubitelj sporta, 03. april 2017 17:01)

U sportu se ne takmice ljudi vezanih ruku i nogu. Nego ravnopravno. Tad treba cestitati za pobedu. Ovo je poraz morala i svih drustvenih vrednosti. To bi kao ljubitelj sporta mogao da prepoznas.

Mi smo ga skapirali.

pre 8 godina

@ivan Stari grad je preko 60% dao Jankoviću, Belom i Jeremiću. Iako smo jedna od najstarijih opština u gradu, ovde i penzioneri glasaju protiv Vučića.

dixi

pre 8 godina

i kada su lokalni izbori ljudi glasaju za vučića, i kada su za mesnu zajednicu isto vučić, i parlamentarni isto...ne razlikuju nivoe vlasti a i sns je puno doprineo pomerajući izbore i pravi ih stalno vanredne. Velika centralizacija. A najtanji su sns upravo na lokalu.

St

pre 8 godina

(DusanSc, 3. april 2017 16:01)
ja ne govorim o ljudima prigradskih opstina, vec da nije normalno da neko ko zivi u drugom gradu i beograd nije posteno ni video, glasa na Beogradskim izborima. I sam kazes Vucic je pobedio "i u mom gradu", znaci Obrenovac nije Beograd. Nista licno, cisto tehnicko pitanje. Isto vazi i za Mladenovac i druge prigradske opstine. Verovatno je bolje i za njih da budu svoji a ne pod Beogradom. O tome da Obrenovac vise treba Beogradu, nego Beogradu Obrenovac radije ne bih. O uglju. Ugalj koji tamo kopate pripada svim gradjanima ove zemlje, pri tom struju placam(o)... pozdrav sa vozdovca

pfk.bgd

pre 8 godina

Jedno zapazanje. Na lokalnim izborima u Beogradu pre 3 godine SNS + SPS zajedno su uzeli skoro 450 000 glasova. Vucic sada 315 000.

Blize se izbori za grad, odatle pocinje.

mostarac

pre 8 godina

Drage komšije, ja zaista ništa ne razumijem. Čitajući komentare ovdje na B92, gledajući spotove na YT, zaista sam pomislio da ćete napokon otpuhati demagoge i lažove sa vlasti. Čitajući komentare bio sam siguran da će Srbija biti ta koja će prva započeti sa buđenjem srednje, građanske klase. Čak sam svojoj 19-godišnjoj kćerki pokazivao spotove Belog Preletačevića da bih joj pokazao šta omladina može da uradi ako se probudi. Objasnio sam joj da je to retultat entuzijazma i da je to postao pokret u kojem svako, na svoj način i potpuno besplatno učestvuje u izražavanju stava omladine. Pokazao sam joj snimak Saše Jankovića u Beogradu i rekao joj da je to pravi Beograd i prava Srbija i da nikad ne dozvoli da je Bakir Izetbegović i ekipa ubijede da je Srbija zemlja četnika i koljača. U septembru prošle godine sam poveo ženu i djecu u BG da im pokažem gdje sam služio JNA '87 i gdje sam jeo najukusniju pljeskavicu, karađorđevu i viršle. Oduševile su se Beogradom. Na žalost, izgleda da ostatak Srbije nije kao BG. Sinoć kad sam vidio retultate,kao da mi je neko šamar opalio. Tako sam se nadao da će iz Srbije krenuti taj talas koji će zapljusnuti i moju BiH. Na žalost, izgleda da je talas apatije bio jači. Meni je ostalo samo da svojoj djeci kažem da svoju sreću traže negdje drugo. Demokratija je da dva polupismena plaćenika vrijede više od jednog samosvjesnog čovjeka. Prebrzo smo ušli u ovo. Pozdrav od jednog Bosanca koji se nadao dobrim vijestima iz Srbije.

THIS IS SPARTA

pre 8 godina

(Ivan, 3. april 2017 17:13)
Sve to stoji sto kazes, ali cak i da je dosao u manja mesta mislim da ne bi bilo efekta. Ako ti kazem da u Vojvodini postoje sela gde je Vucic dobio 100% glasova, mislim da ti je sve jasno! A jos da dodam, da mi u dijaspori (sto stalnoj, sto privremenoj) imamo 1.500.000 glasaca (uglavnom opozicioni glasaci koji su pobegli od Vucica), a samo se 11.000 prijavilo za glasanje (kako mi je neko od njih napisao ovde, uglavnom zbog komplikovane procedure), mislim da je iluzorno bilo ocekivati bolji rezultat opozicije.

markooooOoOoOOOOOOOoOOoOOo

pre 8 godina

Da li neko moze da mi napise koliko ima stanovnika u kragujevcu jer po popisu iz 2011 ih ima 150.000. Verovatno niko nije umro a svi su postali punoletni.

dixi

pre 8 godina

Kod nas se glasa samo za čoveka, tj.politički autoritet. Mi smo narod koji funkcioniše samo uz gazdu. Mislim da pola ljudi nije znalo koje su predsedničke funkcije i da se ovim glasanjem osnazuju državne institucije koje nama očigledno ne trebaju jer će sve da radi jedan čovek. Kao i još koji put pre toga. Boris Tadić je izgubio izbore i kritikovan najžešće od sadašnjih sns i radikala kako se meša i u predsedničku i premijersku funkciju. Dok god je tako + skupština ne radi , mi nećemo naučiti šta je država i da njene institucije moraju da funkcionišu ko god je na vlastiti

. орг

pre 8 godina

просечан српски гласач је снс гласач-мушкарац, стар 50 г. са стеченим образовањем средње школе. и да додам, дотични мисли да је лопов заправо способна особа.

Pera

pre 8 godina

A gledajte ovo..ja sa svojih 36 glasao za Jankovica, normalno. Supruga takodje, moja majka takodje. Cak je I gospodja tasta glasala za Jankovica, doduse na moju intervenciju jer zivi u selu u kom 'mora da glasa za Vucica jer se tamo sve zna'..ja odlepio I rekao joj da mi se do kraja zivota ne javi..E sad sta je interesantno..zivim na Vozdovcu, a glasao sam u Krnjaci. Ljudi moji, ta Palilula je izglasala Njega, a zive u fekalijama od danas do sutra. Tu obalu Dunava je I Bog zaboravio ali se njima to izgleda sve dopada I nemaju problem da se posle dve kise provlace kroz sopstveni shit..

djuro

pre 8 godina

@Zna li neko za Zvezdaru? 

Btw. Super je što su Vračar i Stari grad i dalje ne-Vučić, a lepo je što im se i Savski venac pridružio. Na gradskim izborima, sns puca... 100%
(Lady Stark, 03. april 2017 16:15)


znam ja, ali pošto je ova strana nešto kao zid plača, ne bih govorio o tome, da ne bude još više kuknjave...

Ivan

pre 8 godina

Mali Alek nije dobio #KrugDvojke. Stari grad, Vračar, Savski venac nisu glasali za Aleka. Ako ništa drugo oterali smo ga u drugi krug (džaba smo krečili). Nemoj da mi se žale ovi ostali tipa samo se "Beograd gradi", kako sve pare idu u Beograd i da kukaju kako im je loše. Njima je očigledno dobro. Ako vam je dobro onda ništa.
(šetač, 3. april 2017 16:00)

I dalje su nazatupljeniji gradjani ove zemlje iz ''kruga dvojke''. Nista ne znaci sto Vucic nije pobedio u navedenim opstinama. Realno, tu je Jankovic trebao da ima vise od pedeset posto glasova.
Vi nikako da skapirate kakva je situacija u ostalim delovima ove napacene zemlje. Tim ljudima zivot zavisi od toga da li ce glasati za Vucica ili ne. Ko god da je na vlasti vazice parola ''Beograd se gradi, a i radi''. Tipican primer je Sasa Jankovic. Simpatican mi je coveculjak, ali izgleda da ne vidi dalje od tog kruga dvojke. Nije se obracao ''obicnim'' ljudima, ljudima iz provincije, seljacima. Oni ni ne znaju sta se zapravo desilo u Savamali.

ljubitelj sporta

pre 8 godina

Izvanredan članak. Mala zamerka, nije dovoljno analitičan. Siguran sam da postoje i neke ulice ili barem delovi istih gde je Vučić izgubio. Što bi rekao Aca Petrović svojevremeno, ako izuzmemo prvu, drugu i četvrtu četvrtinu mi bismo pobedili.
Kao neko ko se ceo život bavi sportom, mali savet.
Izađeš, daš sve od sebe, ako izgubiš čestitaš kao čovek i nastaviš da treniraš.

Pedja

pre 8 godina

Da se Beograd pita, drugi kru, a onda svi za Jankovica i rezim i veliki vodja je pao... ali Beograd se ne pita... a posle ce cela ta Srbija da kuka na Beograd. Nislije, Vranjanci, Crnotravci... vi ocito super zivite, a samo kukate kako Srbija nije Beograd... Bolje bi bilo da jeste !

Mara vračara

pre 8 godina

Svi ljudi koje poznajem glasali su za Jankovica i Belog. Od porodice, prijatelja i poznanika vecina je glasala Jankovica manji deo Luku. Ne znam kakav je to uzorak ali izgleda da ja zivim u zacaranom malom krugu koji nije reprezentativan. Takodje, svi prijatelji na fejsu osim troje javno su protiv Vucica. Nista tu nista tu meni nije jasno 😣😣 ja zivim izolovana udaljena od sveta i Srbije izgleda

M

pre 8 godina

Sa Voždovca sam. Glasala sam za Jankovića, moja majka penzionerka za Belog, simpatičan joj je jer je mladi entuzijasta :)
Iz zgrade je par penzionera glasao za Vučića, ali od njih sam to i očekivala jer oni i jesu njegova publika. Ne zato što su penzioneri, već su prosto taj kalibar.
Moji prijatelji mahom za Jankovića i Belog, kao i familija i kolege sa posla. Jedino je jedna koleginica glasala za Jeremića.

Mislim da živim u paralelnom univerzumu.

Ja

pre 8 godina

Ako je Vucic svugde dobio ispod 50% ili osetno manje a samo negde iznad 50%, kako je onda ukupno dobio 55%????
Mozda sam glup, mozda ne znam matematiku(ipak kapiram broj ljudi po opstinama) mozda i ja zivim u paralelnom univerzumu.... Ali, da li neko moze to da objasni strucno i egzaktno?
Hvala

DusanSc

pre 8 godina

@st a pre toga ce Lazarevac i Obrenovac da napune gradsku kasu novcem iz TENT i Kolubare.Kad placaju dobri su a kad glasaju ne valjaju.E moji Beogradjani, pa Obrenovcu i Lazarevcu ne treba BG vec obrnuto. Nazalost i u mom gradu AV dobio vecinu.

nmnjvet

pre 8 godina

I da, sad će mo se svadjati da li si rođen na ivici šina dvojke ili te Bog posadio u 29. broj 101. Veći je problem sto smo izmrcvareni i nemamo opoziciju iza koje će mo stati i ja kao pojedinac da slobodno mogu da propagiram bez interesa te ideje. Samo manje zlo ili veselog Belog. Volim Beograd svim svojim srcem, iz unutrašnjosti sam.

Aleksandar

pre 8 godina

Pogledajte samo komentare, mozda vam postane malo jasnije zasto ovaj narod ne zasluzuje bolje. Koliko je samo prezira i nepostovanja za one koji su iz drugog grada, opstine, naselja, ulice...Zar neko stvarno vidi sustinsku razliku i u njoj razlog za podelu medju nama ako je On u Beodradu dobio tik ispod 50%, a u Kragujevcu, Kraljevu tik iznad 50%, pri cemu je tik iznad 50% ljudi izaslo na izbore. Jad i beda je svuda oko nas, ali sto je jos vaznije - i u nama je. Necemo promeniti svest drugima pokazujuci im gnev, prezir i nepostovanje. Naprotiv, pricajmo, saslusajmo njihove razloge zasto su glas dali Njemu, pa onda, uz puno uvazavanje, predocimo im zasto mislimo da to nije dobro. I ne budimo lenji u tome, ako ni zbog cega drugog, a ono zbog nase dece, zbog dece nase dece...

Višnja sa Tašmajdana

pre 8 godina

Ne bi pobedio ni na Paliluli, da u opštinu Palilula ne spada i Borča, Ovča, Krnjača i ko zna kakvi još ča, ča, ča...Palilula centar svi za Sašu, naravno.

Lady Stark

pre 8 godina

Zna li neko za Zvezdaru?

Btw. Super je što su Vračar i Stari grad i dalje ne-Vučić, a lepo je što im se i Savski venac pridružio. Na gradskim izborima, sns puca... 100%

šetač

pre 8 godina

Mali Alek nije dobio #KrugDvojke. Stari grad, Vračar, Savski venac nisu glasali za Aleka. Ako ništa drugo oterali smo ga u drugi krug (džaba smo krečili). Nemoj da mi se žale ovi ostali tipa samo se "Beograd gradi", kako sve pare idu u Beograd i da kukaju kako im je loše. Njima je očigledno dobro. Ako vam je dobro onda ništa.

Svi na Kalis!

pre 8 godina

У насељу Медаковић на Вождовцу Јанковић је поведио Вучића. Верујем да не би Вучић победио на Вождовцу да општини не припадају села око Авале

Pera

pre 8 godina

(Sramota me je svog grada, 3. april 2017 15:11)

Stvarno ne razumem cega vas je sramota? Ljudi zive odlicno, imaju velike plate i tako glasaju za onog koji im je to obezbedio, tj. za Vucica. Ostali takodje zive odlicnim, i zivotom dostojnog svakoga ko zivi na Evropskom kontinentu, i prosto ih ne interesuju izbori, ima toliko bitnijih stvari. U takvom bericetnom drustvu nesto nije u redu sa vama, iskreno kao strani posmatrac iz inostranstva to primecujem. Ili ne radite dobro pa ste neuspesni, ali vam politika to nece obezbediti, ili zelite da se ovajdite od "vasih" na vlasti - ali mrka vam kapa i od toga. Ako mislite je stvarno lose, organizujte politicku partiju i borite se, ako ne onda idite iz zemlje, ako vam i to ne odgovara - onda vam savetujem da prestanete da placete i da se pridruzite Vucicu, jer je svima super, imaju visoke plate i perspektivu u ovoj zemlji.

Igor

pre 8 godina

@Beogradu je sve jedno ko pobedi oni su uvek u dobrim rukama imaju najvece plate lepo zive za razliku od drugih juznih gradova
(Srba, 3. april 2017 10:22)

Iz Nisa sam ali nazalost moram da se slozim sa nekim komentatorima ovde. Beograd je glasao protiv njega, bar uze gradsko jezgro. Taj isti jug srbije JE glasao ZA njega. Prostom logikom moze da se zakljuci da je nama juznjacima dobro ovako pa ne zelimo da probamo da promenimo nesto da bi nam bilo bolje.

St

pre 8 godina

Barajevo, Surcin, Sopot, Obrenovac, Lazarevac, Mladenovac treba prvom prilikom izdvojiti iz Beograda. Sutra ce da glasaju za Gradonacelnika a ne znaju ni gde je Vukov Spomenik.

Silver Surfer

pre 8 godina

Razlog ubedljive pobede Vucica u Beogradu lezi u medijima. Nekada je postojao Studio b koji je Beogradjanima omogucavao da cuju drugu stranu. Danas postoji televizija sa istim imenom ali sem toga nema nikakve veze sa onom starom. Ista stvar se desava i sa lokalnim medijima po Srbiji. Ili su pogaseni ili sviraju onako kako vlast kaze. A kada ste medijski nevidljivi onda na izborima nemate sta da trazite. Zamislite, recimo, da Studio b ima kriticki odnos prema vladajucoj strukturi u Beogradu. Da vrse pritisak na vlast kao sto jedan medij moze da uradi, da postavljaju nezgodna pitanja, da ukazuju i raskrinkavaju afere. Da li mislite da bi ova vlast toliko dugo mogla da se pravi blesava kada je Savamala u pitanju? Ili da se Radulovic pojavljivao redovno u medijima i objasnjavao kakav je marifetluk aranzman sa Etihadom, Beograd na vodi ili da smo se u poslednjih pet godina zaduzili vise nego od 2000. do 2012. Da li bi rezultati bili ovakvi? Sigurno ne bi. Medjutim, strogo kontrolisani mediji salju biracima idealnu sliku vlasti i potpuno rasturene opozicije koja ne zna sta hoce. U takvom stanju kolektivne hipnoze ovakvi rezultati ne treba da cude. Ali, kada dodje do cuvenog pucketanja prstima i hipnoticko stanje prestane videcemo kako ce gradjani reagovati na realnost kakva jeste.
Ako opozicija zeli nesto da promeni mora da ima ideju koju ce umeti da prezentuje gradjanima. Oni od sutra treba da krenu u kampanju od vrata do vrata i da pronalaze alternativne strategije za delovanje u uslovima medijske blokade. Jedino tako mogu da promene stvari.

BeKo

pre 8 godina

"Razlog zbog koga je jedna osoba vezana za čarobnog pomaga­ča u načelu je isti onaj na koji smo naišli u korenu simbiotičkih nagona: čovekova nesposobnost da bude sam i da potpuno izrazi vlastite pojedinačne mogućnosti. U sado-mazohističkim stremlje­njima ta nesposobnost dovodi čoveka do težnje da se oslobodi pojedinačnog ja zavisnošću od čarobnog pomagača — u blažem obliku zavisnosti o kojem sada raspravljam ona dovodi čoveka samo do želje da bude vođen i zaštićen. Intenzitet vezanosti za čarobnog pomagača u obrnutoj je srazmeri sa čovekovom sposob­nošću da spontano izrazi svoje intelektualne, emocionalne i čul­ne mogućnosti. Drugim recima, čovek se nada da pomoću čarob­nog pomagača, a ne vlastitim delima, stekne sve ono što od ži­vota očekuje, što je ta čovekova nada veća, to se više središte njegova života pomera iz njegove vlastite ličnosti ka čarobnom pomagaču i njegovim personifikacijama".

Nadja

pre 8 godina

''Dugotrajno robovanje i rđava uprava mogu toliko zbuniti i unakaziti shvatanje jednog naroda da zdrav razum i prav sud u njemu otančaju i oslabe, da se potpuno izvitopere. Takav poremećen narod ne može više da razlikuje ne samo dobro od zla u svetu oko sebe nego ni svoju vlastitu korist od očigledne štete.'' Ivo Andric

Zora

pre 8 godina

Kragujevcanu su glasali i za Radojicu iz Trstenika koji im ne sa Radomirom ugasio televiziju. Kragujevac ponovo postaje dolina gladi, zivi bili pa videli!

niko_niko_kao_JA

pre 8 godina

Zna li neko za opštinu Čukarica?
(živčan_neki_lik, 03. april 2017 13:45)

Mi sa Cukarice ga nismo nadjacali al smo izborili drugi krug.
av oko 43%, Jankovic oko 24%, Beli oko 12%.

Pantelejmon

pre 8 godina

Da
U uzicu bi isao u druhi krug ali su cacani razocarali, grad vecite opozicije je ovog puta izabrao velikog vodju. Nista nije kao sto je bilo.

Svirac na mandolini

pre 8 godina

45% Beogradjana podržava rušenje u Sava mali.
(slana torta, 03. april 2017 10:40)

svako normalan podrzava rusenje trosnih udzerica u centru Beograda, ali to nema veze sa izborima. Jednostavno, matematicki je nemoguce da 9 kandidata opozicije postigne pojedinacno bolji rezultat od jednog kandidata vladajucih partija. Opozicija, kad odluci da se uozbilji, izaci ce na izbore sa jednim kandidatom. Isto kao nekad protiv Slobodana Milosevica.

vule

pre 8 godina

Zašto da ne pobedi?Od 500000 zaposlenih kod države bar 300000 je u beogradu i još onih koji zavise od države...najgore što sam decu naterao da glasaju ,a sad me pluju...Džaba bilo i pitanje je da li će ikada više i glasati.

Goran

pre 8 godina

Bravo ljudi, glasali ste za prosecan rast plate na godisnjem nivou od 2 eur!

Za 4 godine njegove vladavine, prosecna plata je porasla sa 366 na 374 eur, tako da BRAVO i srecno vam bilo !

SašaKG

pre 8 godina

Čestitam Beograđanima. Nije m ijasno kako je u Kragujevcu Vučić dobio preko 50%, kada od njegovog dolaska Kragujevac samo propada. Mi smo narod za posmatranje.

Miki Banana

pre 8 godina

Beogradu je sve jedno ko pobedi oni su uvek u dobrim rukama imaju najvece plate lepo zive za razliku od drugih juznih gradova
(Srba, 3. april 2017 10:22)

Pa, evo, sada ste i vi u dobrim rukama.

boranka

pre 8 godina

Ni u Boru, gde su u RTB-u, u kome radi većina stanovnika, radnicima pretili otkazom, AV nije imao 50%!!! SRAMOTA SRBIJO! Sramota što je tolika izlaznost....

Svet je u k....u, ali ja sam ozbiljan

pre 8 godina

Ajde Beograđani da izaberete nekog krštenog gradonačelnika. Odatle sve počinje. Mi tatinog sina da pomerimo ne možemo bez vas mada iskreno i ne znam ko bi mogao da ga zameni. Ali morate da imate nekog stvarno jakog kandidata. Pozdrav

ivan

pre 8 godina

Posle da pljujete Beogradjane svi ostali.Mi smo ga bar poterali u drugi krug. 
Ocigledno vam je dobro i nemojte vise da se zalite na Beograd zalite se NJEMU.
(blokovi, 03. april 2017 10:05)
Svaka cast Bg, povadili ste se za prosli put. Kod nas na jugu tuga. Seljak nikada nece dobiti nista. To su im sigurni glasovi, zasto se truditi oko njih... Penzioneri takodje. Nema neta niti laptopa od jabuke, a za pozive ima Nokia 3310.

bb

pre 8 godina

Sns u Beogradu na 44,7 % zajedno sa Sps-om, Sns daleko ispod 40%.Kada se tome doda da je kandidat bio Vucic to znaci da je to maksimum. Sledece godine na gradskim izborima Vucic nece biti kandidat za gradonacelnika, pad Sns-a krece iz Beograda vidimo se dogodine u demokratskom Bg-u.

Dejan Jovanovic

pre 8 godina

Mene interesuje kako je moguce da je izlaznost u Beogradu bila 49% ako je juce i RIK saopstio da je do 18h u Beogradu izaslo 47%? Ispada da od 19h do 20h skoro niko nije glasao....

observer

pre 8 godina

moze ovo da posmatra ko kako zeli, ali je Vucic pobedio....sinoc sedimo nas 6 u drustvu, ljude koje znam ceo zivot i niko nije glasao za njega....mora da se ja druzim sa nekim cudnim ljudima

betmen

pre 8 godina

Nista. Izabrali smo blato. Ostaje nam da se valjamo u njemu i gledamo okolne drzave kako napreduju dok mi ekonomski cupkamo u mestu, a kao drustvo nestajemo.

Mister gospodin

pre 8 godina

@spn
Naravno da ne znas , pa vidis koliko biraci dosmanlija ne postuju nas ostale koji smo glasali za Vucica,pricaju svasta za nas,pa evo i ja ne pricam da sam glasao za njega jer bi u mom drustvu,na faxu itd ..bio lincovan.A zasto? Zato sto ne mislim da treba da pobedi jedan jeremic ,jankovic i ostale bivse ili neposredne bivse demokrate ? Apsurd ...imam pravo da glasam za koga hocu.A i pravo da vam kazem dosta mi je vise nabedjenih intelektualaca da mi kroje sudbinu ,videli smo kako ste nam je skrojili 5. oktobra.

blokovi

pre 8 godina

Posle da pljujete Beogradjane svi ostali.Mi smo ga bar poterali u drugi krug.
Ocigledno vam je dobro i nemojte vise da se zalite na Beograd zalite se NJEMU.

društvo iz "kruga dvojke"

pre 8 godina

Kako ovo objašnjava društvo iz "kruga dvojke" ?
(stiven k., 03. april 2017 10:06)

Mi za njega nismo glasali. Pitajte one iz kruga 706, 611, 703 i ostale.

blokovi

pre 8 godina

Posle da pljujete Beogradjane svi ostali.Mi smo ga bar poterali u drugi krug.
Ocigledno vam je dobro i nemojte vise da se zalite na Beograd zalite se NJEMU.

betmen

pre 8 godina

Nista. Izabrali smo blato. Ostaje nam da se valjamo u njemu i gledamo okolne drzave kako napreduju dok mi ekonomski cupkamo u mestu, a kao drustvo nestajemo.

društvo iz "kruga dvojke"

pre 8 godina

Kako ovo objašnjava društvo iz "kruga dvojke" ?
(stiven k., 03. april 2017 10:06)

Mi za njega nismo glasali. Pitajte one iz kruga 706, 611, 703 i ostale.

ivan

pre 8 godina

Posle da pljujete Beogradjane svi ostali.Mi smo ga bar poterali u drugi krug. 
Ocigledno vam je dobro i nemojte vise da se zalite na Beograd zalite se NJEMU.
(blokovi, 03. april 2017 10:05)
Svaka cast Bg, povadili ste se za prosli put. Kod nas na jugu tuga. Seljak nikada nece dobiti nista. To su im sigurni glasovi, zasto se truditi oko njih... Penzioneri takodje. Nema neta niti laptopa od jabuke, a za pozive ima Nokia 3310.

SašaKG

pre 8 godina

Čestitam Beograđanima. Nije m ijasno kako je u Kragujevcu Vučić dobio preko 50%, kada od njegovog dolaska Kragujevac samo propada. Mi smo narod za posmatranje.

bb

pre 8 godina

Sns u Beogradu na 44,7 % zajedno sa Sps-om, Sns daleko ispod 40%.Kada se tome doda da je kandidat bio Vucic to znaci da je to maksimum. Sledece godine na gradskim izborima Vucic nece biti kandidat za gradonacelnika, pad Sns-a krece iz Beograda vidimo se dogodine u demokratskom Bg-u.

observer

pre 8 godina

moze ovo da posmatra ko kako zeli, ali je Vucic pobedio....sinoc sedimo nas 6 u drustvu, ljude koje znam ceo zivot i niko nije glasao za njega....mora da se ja druzim sa nekim cudnim ljudima

Goran

pre 8 godina

Bravo ljudi, glasali ste za prosecan rast plate na godisnjem nivou od 2 eur!

Za 4 godine njegove vladavine, prosecna plata je porasla sa 366 na 374 eur, tako da BRAVO i srecno vam bilo !

Miki Banana

pre 8 godina

Beogradu je sve jedno ko pobedi oni su uvek u dobrim rukama imaju najvece plate lepo zive za razliku od drugih juznih gradova
(Srba, 3. april 2017 10:22)

Pa, evo, sada ste i vi u dobrim rukama.

boranka

pre 8 godina

Ni u Boru, gde su u RTB-u, u kome radi većina stanovnika, radnicima pretili otkazom, AV nije imao 50%!!! SRAMOTA SRBIJO! Sramota što je tolika izlaznost....

Pantelejmon

pre 8 godina

Da
U uzicu bi isao u druhi krug ali su cacani razocarali, grad vecite opozicije je ovog puta izabrao velikog vodju. Nista nije kao sto je bilo.

Igor

pre 8 godina

@Beogradu je sve jedno ko pobedi oni su uvek u dobrim rukama imaju najvece plate lepo zive za razliku od drugih juznih gradova
(Srba, 3. april 2017 10:22)

Iz Nisa sam ali nazalost moram da se slozim sa nekim komentatorima ovde. Beograd je glasao protiv njega, bar uze gradsko jezgro. Taj isti jug srbije JE glasao ZA njega. Prostom logikom moze da se zakljuci da je nama juznjacima dobro ovako pa ne zelimo da probamo da promenimo nesto da bi nam bilo bolje.

St

pre 8 godina

Barajevo, Surcin, Sopot, Obrenovac, Lazarevac, Mladenovac treba prvom prilikom izdvojiti iz Beograda. Sutra ce da glasaju za Gradonacelnika a ne znaju ni gde je Vukov Spomenik.

M

pre 8 godina

Sa Voždovca sam. Glasala sam za Jankovića, moja majka penzionerka za Belog, simpatičan joj je jer je mladi entuzijasta :)
Iz zgrade je par penzionera glasao za Vučića, ali od njih sam to i očekivala jer oni i jesu njegova publika. Ne zato što su penzioneri, već su prosto taj kalibar.
Moji prijatelji mahom za Jankovića i Belog, kao i familija i kolege sa posla. Jedino je jedna koleginica glasala za Jeremića.

Mislim da živim u paralelnom univerzumu.

Svet je u k....u, ali ja sam ozbiljan

pre 8 godina

Ajde Beograđani da izaberete nekog krštenog gradonačelnika. Odatle sve počinje. Mi tatinog sina da pomerimo ne možemo bez vas mada iskreno i ne znam ko bi mogao da ga zameni. Ali morate da imate nekog stvarno jakog kandidata. Pozdrav

Nadja

pre 8 godina

''Dugotrajno robovanje i rđava uprava mogu toliko zbuniti i unakaziti shvatanje jednog naroda da zdrav razum i prav sud u njemu otančaju i oslabe, da se potpuno izvitopere. Takav poremećen narod ne može više da razlikuje ne samo dobro od zla u svetu oko sebe nego ni svoju vlastitu korist od očigledne štete.'' Ivo Andric

vule

pre 8 godina

Zašto da ne pobedi?Od 500000 zaposlenih kod države bar 300000 je u beogradu i još onih koji zavise od države...najgore što sam decu naterao da glasaju ,a sad me pluju...Džaba bilo i pitanje je da li će ikada više i glasati.

Dejan Jovanovic

pre 8 godina

Mene interesuje kako je moguce da je izlaznost u Beogradu bila 49% ako je juce i RIK saopstio da je do 18h u Beogradu izaslo 47%? Ispada da od 19h do 20h skoro niko nije glasao....

Zora

pre 8 godina

Kragujevcanu su glasali i za Radojicu iz Trstenika koji im ne sa Radomirom ugasio televiziju. Kragujevac ponovo postaje dolina gladi, zivi bili pa videli!

Svi na Kalis!

pre 8 godina

У насељу Медаковић на Вождовцу Јанковић је поведио Вучића. Верујем да не би Вучић победио на Вождовцу да општини не припадају села око Авале

Svirac na mandolini

pre 8 godina

45% Beogradjana podržava rušenje u Sava mali.
(slana torta, 03. april 2017 10:40)

svako normalan podrzava rusenje trosnih udzerica u centru Beograda, ali to nema veze sa izborima. Jednostavno, matematicki je nemoguce da 9 kandidata opozicije postigne pojedinacno bolji rezultat od jednog kandidata vladajucih partija. Opozicija, kad odluci da se uozbilji, izaci ce na izbore sa jednim kandidatom. Isto kao nekad protiv Slobodana Milosevica.

mostarac

pre 8 godina

Drage komšije, ja zaista ništa ne razumijem. Čitajući komentare ovdje na B92, gledajući spotove na YT, zaista sam pomislio da ćete napokon otpuhati demagoge i lažove sa vlasti. Čitajući komentare bio sam siguran da će Srbija biti ta koja će prva započeti sa buđenjem srednje, građanske klase. Čak sam svojoj 19-godišnjoj kćerki pokazivao spotove Belog Preletačevića da bih joj pokazao šta omladina može da uradi ako se probudi. Objasnio sam joj da je to retultat entuzijazma i da je to postao pokret u kojem svako, na svoj način i potpuno besplatno učestvuje u izražavanju stava omladine. Pokazao sam joj snimak Saše Jankovića u Beogradu i rekao joj da je to pravi Beograd i prava Srbija i da nikad ne dozvoli da je Bakir Izetbegović i ekipa ubijede da je Srbija zemlja četnika i koljača. U septembru prošle godine sam poveo ženu i djecu u BG da im pokažem gdje sam služio JNA '87 i gdje sam jeo najukusniju pljeskavicu, karađorđevu i viršle. Oduševile su se Beogradom. Na žalost, izgleda da ostatak Srbije nije kao BG. Sinoć kad sam vidio retultate,kao da mi je neko šamar opalio. Tako sam se nadao da će iz Srbije krenuti taj talas koji će zapljusnuti i moju BiH. Na žalost, izgleda da je talas apatije bio jači. Meni je ostalo samo da svojoj djeci kažem da svoju sreću traže negdje drugo. Demokratija je da dva polupismena plaćenika vrijede više od jednog samosvjesnog čovjeka. Prebrzo smo ušli u ovo. Pozdrav od jednog Bosanca koji se nadao dobrim vijestima iz Srbije.

šetač

pre 8 godina

Mali Alek nije dobio #KrugDvojke. Stari grad, Vračar, Savski venac nisu glasali za Aleka. Ako ništa drugo oterali smo ga u drugi krug (džaba smo krečili). Nemoj da mi se žale ovi ostali tipa samo se "Beograd gradi", kako sve pare idu u Beograd i da kukaju kako im je loše. Njima je očigledno dobro. Ako vam je dobro onda ništa.

niko_niko_kao_JA

pre 8 godina

Zna li neko za opštinu Čukarica?
(živčan_neki_lik, 03. april 2017 13:45)

Mi sa Cukarice ga nismo nadjacali al smo izborili drugi krug.
av oko 43%, Jankovic oko 24%, Beli oko 12%.

Mi smo ga skapirali.

pre 8 godina

@ivan Stari grad je preko 60% dao Jankoviću, Belom i Jeremiću. Iako smo jedna od najstarijih opština u gradu, ovde i penzioneri glasaju protiv Vučića.

Silver Surfer

pre 8 godina

Razlog ubedljive pobede Vucica u Beogradu lezi u medijima. Nekada je postojao Studio b koji je Beogradjanima omogucavao da cuju drugu stranu. Danas postoji televizija sa istim imenom ali sem toga nema nikakve veze sa onom starom. Ista stvar se desava i sa lokalnim medijima po Srbiji. Ili su pogaseni ili sviraju onako kako vlast kaze. A kada ste medijski nevidljivi onda na izborima nemate sta da trazite. Zamislite, recimo, da Studio b ima kriticki odnos prema vladajucoj strukturi u Beogradu. Da vrse pritisak na vlast kao sto jedan medij moze da uradi, da postavljaju nezgodna pitanja, da ukazuju i raskrinkavaju afere. Da li mislite da bi ova vlast toliko dugo mogla da se pravi blesava kada je Savamala u pitanju? Ili da se Radulovic pojavljivao redovno u medijima i objasnjavao kakav je marifetluk aranzman sa Etihadom, Beograd na vodi ili da smo se u poslednjih pet godina zaduzili vise nego od 2000. do 2012. Da li bi rezultati bili ovakvi? Sigurno ne bi. Medjutim, strogo kontrolisani mediji salju biracima idealnu sliku vlasti i potpuno rasturene opozicije koja ne zna sta hoce. U takvom stanju kolektivne hipnoze ovakvi rezultati ne treba da cude. Ali, kada dodje do cuvenog pucketanja prstima i hipnoticko stanje prestane videcemo kako ce gradjani reagovati na realnost kakva jeste.
Ako opozicija zeli nesto da promeni mora da ima ideju koju ce umeti da prezentuje gradjanima. Oni od sutra treba da krenu u kampanju od vrata do vrata i da pronalaze alternativne strategije za delovanje u uslovima medijske blokade. Jedino tako mogu da promene stvari.

pfk.bgd

pre 8 godina

Jedno zapazanje. Na lokalnim izborima u Beogradu pre 3 godine SNS + SPS zajedno su uzeli skoro 450 000 glasova. Vucic sada 315 000.

Blize se izbori za grad, odatle pocinje.

Višnja sa Tašmajdana

pre 8 godina

Ne bi pobedio ni na Paliluli, da u opštinu Palilula ne spada i Borča, Ovča, Krnjača i ko zna kakvi još ča, ča, ča...Palilula centar svi za Sašu, naravno.

demos

pre 8 godina

Ne znam sta ste ljudi i ocekivali. Kako neki drugi kandidat da dobije i 20% glasova kada vlada potpuna medijska blokada citave opozicije. Jeste li videli Jankovica ili Jeremica na tv-u u kampanji, a da to nije u negativnom kontekstu koji, naravno servira SNS? Ja nisam. Koliko je medijskog prostora dobio Veliki Vodja? Koji god kanal okrenes on tamo. Sa Pinka se nije ni skidao. Na zalost ovoj zemlji nema pomoci. Demokratija nije ni zazivela a vec su je ubili. Po ruskom receptu se samo prebacuje sa premijerske funkcije na predsednicku i ,naravno sa sobom ce preneti i poluge vlasti. Vec su pocele price o ovlascenjima, kako ima legitimitet direktnog biranja pa ovlascenja treba da budu veca itd... Ovo ne moze da se desi u zapadnim demokratijama jer tamo je sistem jak, institucije funkcionisu i samim tim i demokratija funkcionise. U Srbiji, kao u Rusiji, institucije ne funkcionisu, jedino je vazno sta Veliki Vodja kaze. Tako se radja diktatura. To smo svi vec imali prilike da vidimo iz prve ruke devedesetih. Zar ste ljudi vec zaboravili Milosevica?

Aleksandar

pre 8 godina

Pogledajte samo komentare, mozda vam postane malo jasnije zasto ovaj narod ne zasluzuje bolje. Koliko je samo prezira i nepostovanja za one koji su iz drugog grada, opstine, naselja, ulice...Zar neko stvarno vidi sustinsku razliku i u njoj razlog za podelu medju nama ako je On u Beodradu dobio tik ispod 50%, a u Kragujevcu, Kraljevu tik iznad 50%, pri cemu je tik iznad 50% ljudi izaslo na izbore. Jad i beda je svuda oko nas, ali sto je jos vaznije - i u nama je. Necemo promeniti svest drugima pokazujuci im gnev, prezir i nepostovanje. Naprotiv, pricajmo, saslusajmo njihove razloge zasto su glas dali Njemu, pa onda, uz puno uvazavanje, predocimo im zasto mislimo da to nije dobro. I ne budimo lenji u tome, ako ni zbog cega drugog, a ono zbog nase dece, zbog dece nase dece...

maajdebre

pre 8 godina

Pola Srbije je gladno.Drugu polovinu to ne zanima jer još uvek ima šta da jede.Kad i njoj zakrče creva,shvatiće o čemu je pričao "krug dvojke".

Tarabicka

pre 8 godina

...Tipican primer je Sasa Jankovic. Simpatican mi je coveculjak, ali izgleda da ne vidi dalje od tog kruga dvojke. Nije se obracao ''obicnim'' ljudima, ljudima iz provincije, seljacima. Oni ni ne znaju sta se zapravo desilo u Savamali.
(Ivan, 3. april 2017 17:13)

Sam sebi uskaces u stomak!

U tome i jeste caka, Jankovic nije ni mogao da se obrati tim ljudima, jer nije imao kako, nije imao pristup medijima, sem kad ga je SNS pljuvao i nazivao bitangom i ubicom!

Kako da se obrati? Preko interneta? Veliki deo naroda nikada kompjuter dodirnuo nije, ne citaju novine, jedino sto preostaje je televizija, sa koje se "onaj cije ime ne izgovaram" nije skidao i sve vreme plasio ljude da ce biti krvoprolica, ako pobedi neko drugi!

Jankovic je sinonim za postenog coveka koji postuje i cini da se postuju zakoni, siroti narod ni ne zna sta mu je izmaklo i sa kim je ostao!

Lady Stark

pre 8 godina

Zna li neko za Zvezdaru?

Btw. Super je što su Vračar i Stari grad i dalje ne-Vučić, a lepo je što im se i Savski venac pridružio. Na gradskim izborima, sns puca... 100%

Ivan

pre 8 godina

Mali Alek nije dobio #KrugDvojke. Stari grad, Vračar, Savski venac nisu glasali za Aleka. Ako ništa drugo oterali smo ga u drugi krug (džaba smo krečili). Nemoj da mi se žale ovi ostali tipa samo se "Beograd gradi", kako sve pare idu u Beograd i da kukaju kako im je loše. Njima je očigledno dobro. Ako vam je dobro onda ništa.
(šetač, 3. april 2017 16:00)

I dalje su nazatupljeniji gradjani ove zemlje iz ''kruga dvojke''. Nista ne znaci sto Vucic nije pobedio u navedenim opstinama. Realno, tu je Jankovic trebao da ima vise od pedeset posto glasova.
Vi nikako da skapirate kakva je situacija u ostalim delovima ove napacene zemlje. Tim ljudima zivot zavisi od toga da li ce glasati za Vucica ili ne. Ko god da je na vlasti vazice parola ''Beograd se gradi, a i radi''. Tipican primer je Sasa Jankovic. Simpatican mi je coveculjak, ali izgleda da ne vidi dalje od tog kruga dvojke. Nije se obracao ''obicnim'' ljudima, ljudima iz provincije, seljacima. Oni ni ne znaju sta se zapravo desilo u Savamali.

Mara vračara

pre 8 godina

Svi ljudi koje poznajem glasali su za Jankovica i Belog. Od porodice, prijatelja i poznanika vecina je glasala Jankovica manji deo Luku. Ne znam kakav je to uzorak ali izgleda da ja zivim u zacaranom malom krugu koji nije reprezentativan. Takodje, svi prijatelji na fejsu osim troje javno su protiv Vucica. Nista tu nista tu meni nije jasno 😣😣 ja zivim izolovana udaljena od sveta i Srbije izgleda

Bugarski grafolog

pre 8 godina

(ljubitelj sporta, 03. april 2017 17:01)

U sportu se ne takmice ljudi vezanih ruku i nogu. Nego ravnopravno. Tad treba cestitati za pobedu. Ovo je poraz morala i svih drustvenih vrednosti. To bi kao ljubitelj sporta mogao da prepoznas.

Gemini girl

pre 8 godina

Vojvodina nisu glasali za Vučića,odnosno glasali su-ali nedovoljno za pobedu u prvom krugu.
Najviše glasova je osvojio u Srbiji,u pojedinim delovima Južne Srbije čak i do 70%.
Očigledno da ljudi na jugu žive super,da zaradjuju fino i da nista ne žele da menjaju.
Sad kad neko sa 'južne pruge' počne da mi kuka kako sve pare odoše za BG i kako žive teško-više ih neću sažaljevati,nego ću im reći:'Tako vam i treba!'
Opismenite se, obrazujte se,opametite se narode moj..

dixi

pre 8 godina

Kod nas se glasa samo za čoveka, tj.politički autoritet. Mi smo narod koji funkcioniše samo uz gazdu. Mislim da pola ljudi nije znalo koje su predsedničke funkcije i da se ovim glasanjem osnazuju državne institucije koje nama očigledno ne trebaju jer će sve da radi jedan čovek. Kao i još koji put pre toga. Boris Tadić je izgubio izbore i kritikovan najžešće od sadašnjih sns i radikala kako se meša i u predsedničku i premijersku funkciju. Dok god je tako + skupština ne radi , mi nećemo naučiti šta je država i da njene institucije moraju da funkcionišu ko god je na vlastiti

Pedja

pre 8 godina

Da se Beograd pita, drugi kru, a onda svi za Jankovica i rezim i veliki vodja je pao... ali Beograd se ne pita... a posle ce cela ta Srbija da kuka na Beograd. Nislije, Vranjanci, Crnotravci... vi ocito super zivite, a samo kukate kako Srbija nije Beograd... Bolje bi bilo da jeste !

Pera

pre 8 godina

A gledajte ovo..ja sa svojih 36 glasao za Jankovica, normalno. Supruga takodje, moja majka takodje. Cak je I gospodja tasta glasala za Jankovica, doduse na moju intervenciju jer zivi u selu u kom 'mora da glasa za Vucica jer se tamo sve zna'..ja odlepio I rekao joj da mi se do kraja zivota ne javi..E sad sta je interesantno..zivim na Vozdovcu, a glasao sam u Krnjaci. Ljudi moji, ta Palilula je izglasala Njega, a zive u fekalijama od danas do sutra. Tu obalu Dunava je I Bog zaboravio ali se njima to izgleda sve dopada I nemaju problem da se posle dve kise provlace kroz sopstveni shit..

Vel Santic

pre 8 godina

@ja, 3. april 2017 19:46, pa čoveče Beograd jeste rekao NE Vučiću u prvom krugu. kapiraš? da je Srbija glasala za Vučića onako kako je Beograd, bilo bi drugog kruga, manjih šansi za Vučića i većih šansi za Jankovića!
ONT, čestitke najvrednijim delovima Beograda koji su i stvarno porazili Vučića od Srbina iz Mostara, entitet FBiH, BiH!

. орг

pre 8 godina

просечан српски гласач је снс гласач-мушкарац, стар 50 г. са стеченим образовањем средње школе. и да додам, дотични мисли да је лопов заправо способна особа.

THIS IS SPARTA

pre 8 godina

(Ivan, 3. april 2017 17:13)
Sve to stoji sto kazes, ali cak i da je dosao u manja mesta mislim da ne bi bilo efekta. Ako ti kazem da u Vojvodini postoje sela gde je Vucic dobio 100% glasova, mislim da ti je sve jasno! A jos da dodam, da mi u dijaspori (sto stalnoj, sto privremenoj) imamo 1.500.000 glasaca (uglavnom opozicioni glasaci koji su pobegli od Vucica), a samo se 11.000 prijavilo za glasanje (kako mi je neko od njih napisao ovde, uglavnom zbog komplikovane procedure), mislim da je iluzorno bilo ocekivati bolji rezultat opozicije.

Mister gospodin

pre 8 godina

@spn
Naravno da ne znas , pa vidis koliko biraci dosmanlija ne postuju nas ostale koji smo glasali za Vucica,pricaju svasta za nas,pa evo i ja ne pricam da sam glasao za njega jer bi u mom drustvu,na faxu itd ..bio lincovan.A zasto? Zato sto ne mislim da treba da pobedi jedan jeremic ,jankovic i ostale bivse ili neposredne bivse demokrate ? Apsurd ...imam pravo da glasam za koga hocu.A i pravo da vam kazem dosta mi je vise nabedjenih intelektualaca da mi kroje sudbinu ,videli smo kako ste nam je skrojili 5. oktobra.

djuro

pre 8 godina

@Zna li neko za Zvezdaru? 

Btw. Super je što su Vračar i Stari grad i dalje ne-Vučić, a lepo je što im se i Savski venac pridružio. Na gradskim izborima, sns puca... 100%
(Lady Stark, 03. april 2017 16:15)


znam ja, ali pošto je ova strana nešto kao zid plača, ne bih govorio o tome, da ne bude još više kuknjave...

nmnjvet

pre 8 godina

I da, sad će mo se svadjati da li si rođen na ivici šina dvojke ili te Bog posadio u 29. broj 101. Veći je problem sto smo izmrcvareni i nemamo opoziciju iza koje će mo stati i ja kao pojedinac da slobodno mogu da propagiram bez interesa te ideje. Samo manje zlo ili veselog Belog. Volim Beograd svim svojim srcem, iz unutrašnjosti sam.

Pera

pre 8 godina

(Sramota me je svog grada, 3. april 2017 15:11)

Stvarno ne razumem cega vas je sramota? Ljudi zive odlicno, imaju velike plate i tako glasaju za onog koji im je to obezbedio, tj. za Vucica. Ostali takodje zive odlicnim, i zivotom dostojnog svakoga ko zivi na Evropskom kontinentu, i prosto ih ne interesuju izbori, ima toliko bitnijih stvari. U takvom bericetnom drustvu nesto nije u redu sa vama, iskreno kao strani posmatrac iz inostranstva to primecujem. Ili ne radite dobro pa ste neuspesni, ali vam politika to nece obezbediti, ili zelite da se ovajdite od "vasih" na vlasti - ali mrka vam kapa i od toga. Ako mislite je stvarno lose, organizujte politicku partiju i borite se, ako ne onda idite iz zemlje, ako vam i to ne odgovara - onda vam savetujem da prestanete da placete i da se pridruzite Vucicu, jer je svima super, imaju visoke plate i perspektivu u ovoj zemlji.

dixi

pre 8 godina

i kada su lokalni izbori ljudi glasaju za vučića, i kada su za mesnu zajednicu isto vučić, i parlamentarni isto...ne razlikuju nivoe vlasti a i sns je puno doprineo pomerajući izbore i pravi ih stalno vanredne. Velika centralizacija. A najtanji su sns upravo na lokalu.

ja

pre 8 godina

@ (Milan, 03. april 2017 10:16)

Kome, bre, Beograd rekao ne?!?!?! 45% glasova i to uz najveću izlaznost je NE?? U kom svetu ti živiš prijatelju? Vučić je dobio 1.8 miliona glasova - pola od toga mu je stiglo iz Bg-a...

DusanSc

pre 8 godina

@st a pre toga ce Lazarevac i Obrenovac da napune gradsku kasu novcem iz TENT i Kolubare.Kad placaju dobri su a kad glasaju ne valjaju.E moji Beogradjani, pa Obrenovcu i Lazarevcu ne treba BG vec obrnuto. Nazalost i u mom gradu AV dobio vecinu.

ljubitelj sporta

pre 8 godina

Izvanredan članak. Mala zamerka, nije dovoljno analitičan. Siguran sam da postoje i neke ulice ili barem delovi istih gde je Vučić izgubio. Što bi rekao Aca Petrović svojevremeno, ako izuzmemo prvu, drugu i četvrtu četvrtinu mi bismo pobedili.
Kao neko ko se ceo život bavi sportom, mali savet.
Izađeš, daš sve od sebe, ako izgubiš čestitaš kao čovek i nastaviš da treniraš.

St

pre 8 godina

(DusanSc, 3. april 2017 16:01)
ja ne govorim o ljudima prigradskih opstina, vec da nije normalno da neko ko zivi u drugom gradu i beograd nije posteno ni video, glasa na Beogradskim izborima. I sam kazes Vucic je pobedio "i u mom gradu", znaci Obrenovac nije Beograd. Nista licno, cisto tehnicko pitanje. Isto vazi i za Mladenovac i druge prigradske opstine. Verovatno je bolje i za njih da budu svoji a ne pod Beogradom. O tome da Obrenovac vise treba Beogradu, nego Beogradu Obrenovac radije ne bih. O uglju. Ugalj koji tamo kopate pripada svim gradjanima ove zemlje, pri tom struju placam(o)... pozdrav sa vozdovca

markooooOoOoOOOOOOOoOOoOOo

pre 8 godina

Da li neko moze da mi napise koliko ima stanovnika u kragujevcu jer po popisu iz 2011 ih ima 150.000. Verovatno niko nije umro a svi su postali punoletni.

BeKo

pre 8 godina

"Razlog zbog koga je jedna osoba vezana za čarobnog pomaga­ča u načelu je isti onaj na koji smo naišli u korenu simbiotičkih nagona: čovekova nesposobnost da bude sam i da potpuno izrazi vlastite pojedinačne mogućnosti. U sado-mazohističkim stremlje­njima ta nesposobnost dovodi čoveka do težnje da se oslobodi pojedinačnog ja zavisnošću od čarobnog pomagača — u blažem obliku zavisnosti o kojem sada raspravljam ona dovodi čoveka samo do želje da bude vođen i zaštićen. Intenzitet vezanosti za čarobnog pomagača u obrnutoj je srazmeri sa čovekovom sposob­nošću da spontano izrazi svoje intelektualne, emocionalne i čul­ne mogućnosti. Drugim recima, čovek se nada da pomoću čarob­nog pomagača, a ne vlastitim delima, stekne sve ono što od ži­vota očekuje, što je ta čovekova nada veća, to se više središte njegova života pomera iz njegove vlastite ličnosti ka čarobnom pomagaču i njegovim personifikacijama".

...

pre 8 godina

Pa kada Barajevo, Surcin, Sopot, Obrenovac, Lazarevac, Mladenovac i jos neka mesta koja nemaju veze sa Beogradom pripadaju istom, da nije tako Vucic bi bio na maks 35%. Sto Svakako govori da su jedino Beograd i Novi sad nezadovoljni, cini mi se da je tamo 35% vucic i 34% jankovic ali nisam siguran. E sad zamislite koliko je vucic morao da dobija glasova na ostalim mestima kako bi dosao do tih 56% jer Beograd i Novi sad zajedno cine skoro polovinu Srbije. Sto svakako znaci da je vama ostalima nikad bolje, pa ako je tako mi u gradu cemo se vec nekako snaci.

Ja

pre 8 godina

Ako je Vucic svugde dobio ispod 50% ili osetno manje a samo negde iznad 50%, kako je onda ukupno dobio 55%????
Mozda sam glup, mozda ne znam matematiku(ipak kapiram broj ljudi po opstinama) mozda i ja zivim u paralelnom univerzumu.... Ali, da li neko moze to da objasni strucno i egzaktno?
Hvala

Mladen

pre 8 godina

@mostarac Svaka cast na komentaru. Veruj i vecina nas je u neverici, kao da neko nesta namesta. U poslednjih godinu dana jedva da sam procitao pozitivan komentar na vest o Vucicu i njegovim ministrima, kad eto, on glat dobi izbore. Neverica, ali ne predajemo se jos!!

opetja

pre 8 godina

A i pravo da vam kazem dosta mi je vise nabedjenih intelektualaca da mi kroje sudbinu ,videli smo kako ste nam je skrojili 5. oktobra.
(Mister gospodin, 3. april 2017 10:45)

Da, sad ti je bolje kad ti je kroje pravi intelektuaci, sa kupljenim diplomama.

mrmlj

pre 8 godina

@(Boban, 3. april 2017 23:20)
ne znam za celu opstinu novi beograd, ali na birackom mestu gde sam ja glasao je izlaznost bila 65-70%, jankovic dobio nesto ispod 40%, vucic 23-24%, beli oko 13-14%...
da je na ostalim birackim mestima samo parametar izlaznosti bio isti, verovatno bismo sad imali kampanju za drugi krug, pa ko god da bi bio protivkandidat "velikom vodji".
ali avaj...

objavite komentar

pre 8 godina

Ljudi, sve je jasno: što je veća beda, to je veća potreba sirotinje raje da se udvori gospodaru, jer nemaju drugog izlaza. Vučić je u Srbiji nalik na nekog "Gospodara rata" u Somaliji koji hranu od međunarodne pomoći deli na kašičicu i samo onima koji su mu po volji.

Ako hoćemo da nam svane, moramo se organizovati kako znamo i umemo da smanjimo bedu u Srbiji! To je nešto što se mora učiniti PRE političkog delovanja! Ugledajmo se na međunarodne inicijative za pomoć zemljama trećeg sveta - u Srbiji je očigledno bar 55% ljudi kao iz trećeg sveta.

Mister gospodin

pre 8 godina

@spn
Naravno da ne znas , pa vidis koliko biraci dosmanlija ne postuju nas ostale koji smo glasali za Vucica,pricaju svasta za nas,pa evo i ja ne pricam da sam glasao za njega jer bi u mom drustvu,na faxu itd ..bio lincovan.A zasto? Zato sto ne mislim da treba da pobedi jedan jeremic ,jankovic i ostale bivse ili neposredne bivse demokrate ? Apsurd ...imam pravo da glasam za koga hocu.A i pravo da vam kazem dosta mi je vise nabedjenih intelektualaca da mi kroje sudbinu ,videli smo kako ste nam je skrojili 5. oktobra.

Svirac na mandolini

pre 8 godina

45% Beogradjana podržava rušenje u Sava mali.
(slana torta, 03. april 2017 10:40)

svako normalan podrzava rusenje trosnih udzerica u centru Beograda, ali to nema veze sa izborima. Jednostavno, matematicki je nemoguce da 9 kandidata opozicije postigne pojedinacno bolji rezultat od jednog kandidata vladajucih partija. Opozicija, kad odluci da se uozbilji, izaci ce na izbore sa jednim kandidatom. Isto kao nekad protiv Slobodana Milosevica.

blokovi

pre 8 godina

Posle da pljujete Beogradjane svi ostali.Mi smo ga bar poterali u drugi krug.
Ocigledno vam je dobro i nemojte vise da se zalite na Beograd zalite se NJEMU.

Ivan

pre 8 godina

Mali Alek nije dobio #KrugDvojke. Stari grad, Vračar, Savski venac nisu glasali za Aleka. Ako ništa drugo oterali smo ga u drugi krug (džaba smo krečili). Nemoj da mi se žale ovi ostali tipa samo se "Beograd gradi", kako sve pare idu u Beograd i da kukaju kako im je loše. Njima je očigledno dobro. Ako vam je dobro onda ništa.
(šetač, 3. april 2017 16:00)

I dalje su nazatupljeniji gradjani ove zemlje iz ''kruga dvojke''. Nista ne znaci sto Vucic nije pobedio u navedenim opstinama. Realno, tu je Jankovic trebao da ima vise od pedeset posto glasova.
Vi nikako da skapirate kakva je situacija u ostalim delovima ove napacene zemlje. Tim ljudima zivot zavisi od toga da li ce glasati za Vucica ili ne. Ko god da je na vlasti vazice parola ''Beograd se gradi, a i radi''. Tipican primer je Sasa Jankovic. Simpatican mi je coveculjak, ali izgleda da ne vidi dalje od tog kruga dvojke. Nije se obracao ''obicnim'' ljudima, ljudima iz provincije, seljacima. Oni ni ne znaju sta se zapravo desilo u Savamali.

betmen

pre 8 godina

Nista. Izabrali smo blato. Ostaje nam da se valjamo u njemu i gledamo okolne drzave kako napreduju dok mi ekonomski cupkamo u mestu, a kao drustvo nestajemo.

društvo iz "kruga dvojke"

pre 8 godina

Kako ovo objašnjava društvo iz "kruga dvojke" ?
(stiven k., 03. april 2017 10:06)

Mi za njega nismo glasali. Pitajte one iz kruga 706, 611, 703 i ostale.

ja

pre 8 godina

@ (Milan, 03. april 2017 10:16)

Kome, bre, Beograd rekao ne?!?!?! 45% glasova i to uz najveću izlaznost je NE?? U kom svetu ti živiš prijatelju? Vučić je dobio 1.8 miliona glasova - pola od toga mu je stiglo iz Bg-a...

DusanSc

pre 8 godina

@st a pre toga ce Lazarevac i Obrenovac da napune gradsku kasu novcem iz TENT i Kolubare.Kad placaju dobri su a kad glasaju ne valjaju.E moji Beogradjani, pa Obrenovcu i Lazarevcu ne treba BG vec obrnuto. Nazalost i u mom gradu AV dobio vecinu.

ljubitelj sporta

pre 8 godina

Izvanredan članak. Mala zamerka, nije dovoljno analitičan. Siguran sam da postoje i neke ulice ili barem delovi istih gde je Vučić izgubio. Što bi rekao Aca Petrović svojevremeno, ako izuzmemo prvu, drugu i četvrtu četvrtinu mi bismo pobedili.
Kao neko ko se ceo život bavi sportom, mali savet.
Izađeš, daš sve od sebe, ako izgubiš čestitaš kao čovek i nastaviš da treniraš.

vule

pre 8 godina

Zašto da ne pobedi?Od 500000 zaposlenih kod države bar 300000 je u beogradu i još onih koji zavise od države...najgore što sam decu naterao da glasaju ,a sad me pluju...Džaba bilo i pitanje je da li će ikada više i glasati.

St

pre 8 godina

Barajevo, Surcin, Sopot, Obrenovac, Lazarevac, Mladenovac treba prvom prilikom izdvojiti iz Beograda. Sutra ce da glasaju za Gradonacelnika a ne znaju ni gde je Vukov Spomenik.

ivan

pre 8 godina

Posle da pljujete Beogradjane svi ostali.Mi smo ga bar poterali u drugi krug. 
Ocigledno vam je dobro i nemojte vise da se zalite na Beograd zalite se NJEMU.
(blokovi, 03. april 2017 10:05)
Svaka cast Bg, povadili ste se za prosli put. Kod nas na jugu tuga. Seljak nikada nece dobiti nista. To su im sigurni glasovi, zasto se truditi oko njih... Penzioneri takodje. Nema neta niti laptopa od jabuke, a za pozive ima Nokia 3310.

bb

pre 8 godina

Sns u Beogradu na 44,7 % zajedno sa Sps-om, Sns daleko ispod 40%.Kada se tome doda da je kandidat bio Vucic to znaci da je to maksimum. Sledece godine na gradskim izborima Vucic nece biti kandidat za gradonacelnika, pad Sns-a krece iz Beograda vidimo se dogodine u demokratskom Bg-u.

Pera

pre 8 godina

(Sramota me je svog grada, 3. april 2017 15:11)

Stvarno ne razumem cega vas je sramota? Ljudi zive odlicno, imaju velike plate i tako glasaju za onog koji im je to obezbedio, tj. za Vucica. Ostali takodje zive odlicnim, i zivotom dostojnog svakoga ko zivi na Evropskom kontinentu, i prosto ih ne interesuju izbori, ima toliko bitnijih stvari. U takvom bericetnom drustvu nesto nije u redu sa vama, iskreno kao strani posmatrac iz inostranstva to primecujem. Ili ne radite dobro pa ste neuspesni, ali vam politika to nece obezbediti, ili zelite da se ovajdite od "vasih" na vlasti - ali mrka vam kapa i od toga. Ako mislite je stvarno lose, organizujte politicku partiju i borite se, ako ne onda idite iz zemlje, ako vam i to ne odgovara - onda vam savetujem da prestanete da placete i da se pridruzite Vucicu, jer je svima super, imaju visoke plate i perspektivu u ovoj zemlji.

Dejan Jovanovic

pre 8 godina

Mene interesuje kako je moguce da je izlaznost u Beogradu bila 49% ako je juce i RIK saopstio da je do 18h u Beogradu izaslo 47%? Ispada da od 19h do 20h skoro niko nije glasao....

Miki Banana

pre 8 godina

Beogradu je sve jedno ko pobedi oni su uvek u dobrim rukama imaju najvece plate lepo zive za razliku od drugih juznih gradova
(Srba, 3. april 2017 10:22)

Pa, evo, sada ste i vi u dobrim rukama.

Svi na Kalis!

pre 8 godina

У насељу Медаковић на Вождовцу Јанковић је поведио Вучића. Верујем да не би Вучић победио на Вождовцу да општини не припадају села око Авале

Goran

pre 8 godina

Bravo ljudi, glasali ste za prosecan rast plate na godisnjem nivou od 2 eur!

Za 4 godine njegove vladavine, prosecna plata je porasla sa 366 na 374 eur, tako da BRAVO i srecno vam bilo !

Aleksandar

pre 8 godina

Pogledajte samo komentare, mozda vam postane malo jasnije zasto ovaj narod ne zasluzuje bolje. Koliko je samo prezira i nepostovanja za one koji su iz drugog grada, opstine, naselja, ulice...Zar neko stvarno vidi sustinsku razliku i u njoj razlog za podelu medju nama ako je On u Beodradu dobio tik ispod 50%, a u Kragujevcu, Kraljevu tik iznad 50%, pri cemu je tik iznad 50% ljudi izaslo na izbore. Jad i beda je svuda oko nas, ali sto je jos vaznije - i u nama je. Necemo promeniti svest drugima pokazujuci im gnev, prezir i nepostovanje. Naprotiv, pricajmo, saslusajmo njihove razloge zasto su glas dali Njemu, pa onda, uz puno uvazavanje, predocimo im zasto mislimo da to nije dobro. I ne budimo lenji u tome, ako ni zbog cega drugog, a ono zbog nase dece, zbog dece nase dece...

observer

pre 8 godina

moze ovo da posmatra ko kako zeli, ali je Vucic pobedio....sinoc sedimo nas 6 u drustvu, ljude koje znam ceo zivot i niko nije glasao za njega....mora da se ja druzim sa nekim cudnim ljudima

Višnja sa Tašmajdana

pre 8 godina

Ne bi pobedio ni na Paliluli, da u opštinu Palilula ne spada i Borča, Ovča, Krnjača i ko zna kakvi još ča, ča, ča...Palilula centar svi za Sašu, naravno.

SašaKG

pre 8 godina

Čestitam Beograđanima. Nije m ijasno kako je u Kragujevcu Vučić dobio preko 50%, kada od njegovog dolaska Kragujevac samo propada. Mi smo narod za posmatranje.

Gemini girl

pre 8 godina

Vojvodina nisu glasali za Vučića,odnosno glasali su-ali nedovoljno za pobedu u prvom krugu.
Najviše glasova je osvojio u Srbiji,u pojedinim delovima Južne Srbije čak i do 70%.
Očigledno da ljudi na jugu žive super,da zaradjuju fino i da nista ne žele da menjaju.
Sad kad neko sa 'južne pruge' počne da mi kuka kako sve pare odoše za BG i kako žive teško-više ih neću sažaljevati,nego ću im reći:'Tako vam i treba!'
Opismenite se, obrazujte se,opametite se narode moj..

boranka

pre 8 godina

Ni u Boru, gde su u RTB-u, u kome radi većina stanovnika, radnicima pretili otkazom, AV nije imao 50%!!! SRAMOTA SRBIJO! Sramota što je tolika izlaznost....

demos

pre 8 godina

Ne znam sta ste ljudi i ocekivali. Kako neki drugi kandidat da dobije i 20% glasova kada vlada potpuna medijska blokada citave opozicije. Jeste li videli Jankovica ili Jeremica na tv-u u kampanji, a da to nije u negativnom kontekstu koji, naravno servira SNS? Ja nisam. Koliko je medijskog prostora dobio Veliki Vodja? Koji god kanal okrenes on tamo. Sa Pinka se nije ni skidao. Na zalost ovoj zemlji nema pomoci. Demokratija nije ni zazivela a vec su je ubili. Po ruskom receptu se samo prebacuje sa premijerske funkcije na predsednicku i ,naravno sa sobom ce preneti i poluge vlasti. Vec su pocele price o ovlascenjima, kako ima legitimitet direktnog biranja pa ovlascenja treba da budu veca itd... Ovo ne moze da se desi u zapadnim demokratijama jer tamo je sistem jak, institucije funkcionisu i samim tim i demokratija funkcionise. U Srbiji, kao u Rusiji, institucije ne funkcionisu, jedino je vazno sta Veliki Vodja kaze. Tako se radja diktatura. To smo svi vec imali prilike da vidimo iz prve ruke devedesetih. Zar ste ljudi vec zaboravili Milosevica?

M

pre 8 godina

Sa Voždovca sam. Glasala sam za Jankovića, moja majka penzionerka za Belog, simpatičan joj je jer je mladi entuzijasta :)
Iz zgrade je par penzionera glasao za Vučića, ali od njih sam to i očekivala jer oni i jesu njegova publika. Ne zato što su penzioneri, već su prosto taj kalibar.
Moji prijatelji mahom za Jankovića i Belog, kao i familija i kolege sa posla. Jedino je jedna koleginica glasala za Jeremića.

Mislim da živim u paralelnom univerzumu.

Svet je u k....u, ali ja sam ozbiljan

pre 8 godina

Ajde Beograđani da izaberete nekog krštenog gradonačelnika. Odatle sve počinje. Mi tatinog sina da pomerimo ne možemo bez vas mada iskreno i ne znam ko bi mogao da ga zameni. Ali morate da imate nekog stvarno jakog kandidata. Pozdrav

Pantelejmon

pre 8 godina

Da
U uzicu bi isao u druhi krug ali su cacani razocarali, grad vecite opozicije je ovog puta izabrao velikog vodju. Nista nije kao sto je bilo.

Pedja

pre 8 godina

Da se Beograd pita, drugi kru, a onda svi za Jankovica i rezim i veliki vodja je pao... ali Beograd se ne pita... a posle ce cela ta Srbija da kuka na Beograd. Nislije, Vranjanci, Crnotravci... vi ocito super zivite, a samo kukate kako Srbija nije Beograd... Bolje bi bilo da jeste !

maajdebre

pre 8 godina

Pola Srbije je gladno.Drugu polovinu to ne zanima jer još uvek ima šta da jede.Kad i njoj zakrče creva,shvatiće o čemu je pričao "krug dvojke".

Vel Santic

pre 8 godina

@ja, 3. april 2017 19:46, pa čoveče Beograd jeste rekao NE Vučiću u prvom krugu. kapiraš? da je Srbija glasala za Vučića onako kako je Beograd, bilo bi drugog kruga, manjih šansi za Vučića i većih šansi za Jankovića!
ONT, čestitke najvrednijim delovima Beograda koji su i stvarno porazili Vučića od Srbina iz Mostara, entitet FBiH, BiH!

Tarabicka

pre 8 godina

...Tipican primer je Sasa Jankovic. Simpatican mi je coveculjak, ali izgleda da ne vidi dalje od tog kruga dvojke. Nije se obracao ''obicnim'' ljudima, ljudima iz provincije, seljacima. Oni ni ne znaju sta se zapravo desilo u Savamali.
(Ivan, 3. april 2017 17:13)

Sam sebi uskaces u stomak!

U tome i jeste caka, Jankovic nije ni mogao da se obrati tim ljudima, jer nije imao kako, nije imao pristup medijima, sem kad ga je SNS pljuvao i nazivao bitangom i ubicom!

Kako da se obrati? Preko interneta? Veliki deo naroda nikada kompjuter dodirnuo nije, ne citaju novine, jedino sto preostaje je televizija, sa koje se "onaj cije ime ne izgovaram" nije skidao i sve vreme plasio ljude da ce biti krvoprolica, ako pobedi neko drugi!

Jankovic je sinonim za postenog coveka koji postuje i cini da se postuju zakoni, siroti narod ni ne zna sta mu je izmaklo i sa kim je ostao!

Bugarski grafolog

pre 8 godina

(ljubitelj sporta, 03. april 2017 17:01)

U sportu se ne takmice ljudi vezanih ruku i nogu. Nego ravnopravno. Tad treba cestitati za pobedu. Ovo je poraz morala i svih drustvenih vrednosti. To bi kao ljubitelj sporta mogao da prepoznas.

niko_niko_kao_JA

pre 8 godina

Zna li neko za opštinu Čukarica?
(živčan_neki_lik, 03. april 2017 13:45)

Mi sa Cukarice ga nismo nadjacali al smo izborili drugi krug.
av oko 43%, Jankovic oko 24%, Beli oko 12%.

St

pre 8 godina

(DusanSc, 3. april 2017 16:01)
ja ne govorim o ljudima prigradskih opstina, vec da nije normalno da neko ko zivi u drugom gradu i beograd nije posteno ni video, glasa na Beogradskim izborima. I sam kazes Vucic je pobedio "i u mom gradu", znaci Obrenovac nije Beograd. Nista licno, cisto tehnicko pitanje. Isto vazi i za Mladenovac i druge prigradske opstine. Verovatno je bolje i za njih da budu svoji a ne pod Beogradom. O tome da Obrenovac vise treba Beogradu, nego Beogradu Obrenovac radije ne bih. O uglju. Ugalj koji tamo kopate pripada svim gradjanima ove zemlje, pri tom struju placam(o)... pozdrav sa vozdovca

Igor

pre 8 godina

@Beogradu je sve jedno ko pobedi oni su uvek u dobrim rukama imaju najvece plate lepo zive za razliku od drugih juznih gradova
(Srba, 3. april 2017 10:22)

Iz Nisa sam ali nazalost moram da se slozim sa nekim komentatorima ovde. Beograd je glasao protiv njega, bar uze gradsko jezgro. Taj isti jug srbije JE glasao ZA njega. Prostom logikom moze da se zakljuci da je nama juznjacima dobro ovako pa ne zelimo da probamo da promenimo nesto da bi nam bilo bolje.

Nadja

pre 8 godina

''Dugotrajno robovanje i rđava uprava mogu toliko zbuniti i unakaziti shvatanje jednog naroda da zdrav razum i prav sud u njemu otančaju i oslabe, da se potpuno izvitopere. Takav poremećen narod ne može više da razlikuje ne samo dobro od zla u svetu oko sebe nego ni svoju vlastitu korist od očigledne štete.'' Ivo Andric

Ja

pre 8 godina

Ako je Vucic svugde dobio ispod 50% ili osetno manje a samo negde iznad 50%, kako je onda ukupno dobio 55%????
Mozda sam glup, mozda ne znam matematiku(ipak kapiram broj ljudi po opstinama) mozda i ja zivim u paralelnom univerzumu.... Ali, da li neko moze to da objasni strucno i egzaktno?
Hvala

Silver Surfer

pre 8 godina

Razlog ubedljive pobede Vucica u Beogradu lezi u medijima. Nekada je postojao Studio b koji je Beogradjanima omogucavao da cuju drugu stranu. Danas postoji televizija sa istim imenom ali sem toga nema nikakve veze sa onom starom. Ista stvar se desava i sa lokalnim medijima po Srbiji. Ili su pogaseni ili sviraju onako kako vlast kaze. A kada ste medijski nevidljivi onda na izborima nemate sta da trazite. Zamislite, recimo, da Studio b ima kriticki odnos prema vladajucoj strukturi u Beogradu. Da vrse pritisak na vlast kao sto jedan medij moze da uradi, da postavljaju nezgodna pitanja, da ukazuju i raskrinkavaju afere. Da li mislite da bi ova vlast toliko dugo mogla da se pravi blesava kada je Savamala u pitanju? Ili da se Radulovic pojavljivao redovno u medijima i objasnjavao kakav je marifetluk aranzman sa Etihadom, Beograd na vodi ili da smo se u poslednjih pet godina zaduzili vise nego od 2000. do 2012. Da li bi rezultati bili ovakvi? Sigurno ne bi. Medjutim, strogo kontrolisani mediji salju biracima idealnu sliku vlasti i potpuno rasturene opozicije koja ne zna sta hoce. U takvom stanju kolektivne hipnoze ovakvi rezultati ne treba da cude. Ali, kada dodje do cuvenog pucketanja prstima i hipnoticko stanje prestane videcemo kako ce gradjani reagovati na realnost kakva jeste.
Ako opozicija zeli nesto da promeni mora da ima ideju koju ce umeti da prezentuje gradjanima. Oni od sutra treba da krenu u kampanju od vrata do vrata i da pronalaze alternativne strategije za delovanje u uslovima medijske blokade. Jedino tako mogu da promene stvari.

šetač

pre 8 godina

Mali Alek nije dobio #KrugDvojke. Stari grad, Vračar, Savski venac nisu glasali za Aleka. Ako ništa drugo oterali smo ga u drugi krug (džaba smo krečili). Nemoj da mi se žale ovi ostali tipa samo se "Beograd gradi", kako sve pare idu u Beograd i da kukaju kako im je loše. Njima je očigledno dobro. Ako vam je dobro onda ništa.

Lady Stark

pre 8 godina

Zna li neko za Zvezdaru?

Btw. Super je što su Vračar i Stari grad i dalje ne-Vučić, a lepo je što im se i Savski venac pridružio. Na gradskim izborima, sns puca... 100%

nmnjvet

pre 8 godina

I da, sad će mo se svadjati da li si rođen na ivici šina dvojke ili te Bog posadio u 29. broj 101. Veći je problem sto smo izmrcvareni i nemamo opoziciju iza koje će mo stati i ja kao pojedinac da slobodno mogu da propagiram bez interesa te ideje. Samo manje zlo ili veselog Belog. Volim Beograd svim svojim srcem, iz unutrašnjosti sam.

djuro

pre 8 godina

@Zna li neko za Zvezdaru? 

Btw. Super je što su Vračar i Stari grad i dalje ne-Vučić, a lepo je što im se i Savski venac pridružio. Na gradskim izborima, sns puca... 100%
(Lady Stark, 03. april 2017 16:15)


znam ja, ali pošto je ova strana nešto kao zid plača, ne bih govorio o tome, da ne bude još više kuknjave...

mostarac

pre 8 godina

Drage komšije, ja zaista ništa ne razumijem. Čitajući komentare ovdje na B92, gledajući spotove na YT, zaista sam pomislio da ćete napokon otpuhati demagoge i lažove sa vlasti. Čitajući komentare bio sam siguran da će Srbija biti ta koja će prva započeti sa buđenjem srednje, građanske klase. Čak sam svojoj 19-godišnjoj kćerki pokazivao spotove Belog Preletačevića da bih joj pokazao šta omladina može da uradi ako se probudi. Objasnio sam joj da je to retultat entuzijazma i da je to postao pokret u kojem svako, na svoj način i potpuno besplatno učestvuje u izražavanju stava omladine. Pokazao sam joj snimak Saše Jankovića u Beogradu i rekao joj da je to pravi Beograd i prava Srbija i da nikad ne dozvoli da je Bakir Izetbegović i ekipa ubijede da je Srbija zemlja četnika i koljača. U septembru prošle godine sam poveo ženu i djecu u BG da im pokažem gdje sam služio JNA '87 i gdje sam jeo najukusniju pljeskavicu, karađorđevu i viršle. Oduševile su se Beogradom. Na žalost, izgleda da ostatak Srbije nije kao BG. Sinoć kad sam vidio retultate,kao da mi je neko šamar opalio. Tako sam se nadao da će iz Srbije krenuti taj talas koji će zapljusnuti i moju BiH. Na žalost, izgleda da je talas apatije bio jači. Meni je ostalo samo da svojoj djeci kažem da svoju sreću traže negdje drugo. Demokratija je da dva polupismena plaćenika vrijede više od jednog samosvjesnog čovjeka. Prebrzo smo ušli u ovo. Pozdrav od jednog Bosanca koji se nadao dobrim vijestima iz Srbije.

pfk.bgd

pre 8 godina

Jedno zapazanje. Na lokalnim izborima u Beogradu pre 3 godine SNS + SPS zajedno su uzeli skoro 450 000 glasova. Vucic sada 315 000.

Blize se izbori za grad, odatle pocinje.

...

pre 8 godina

Pa kada Barajevo, Surcin, Sopot, Obrenovac, Lazarevac, Mladenovac i jos neka mesta koja nemaju veze sa Beogradom pripadaju istom, da nije tako Vucic bi bio na maks 35%. Sto Svakako govori da su jedino Beograd i Novi sad nezadovoljni, cini mi se da je tamo 35% vucic i 34% jankovic ali nisam siguran. E sad zamislite koliko je vucic morao da dobija glasova na ostalim mestima kako bi dosao do tih 56% jer Beograd i Novi sad zajedno cine skoro polovinu Srbije. Sto svakako znaci da je vama ostalima nikad bolje, pa ako je tako mi u gradu cemo se vec nekako snaci.

Zora

pre 8 godina

Kragujevcanu su glasali i za Radojicu iz Trstenika koji im ne sa Radomirom ugasio televiziju. Kragujevac ponovo postaje dolina gladi, zivi bili pa videli!

. орг

pre 8 godina

просечан српски гласач је снс гласач-мушкарац, стар 50 г. са стеченим образовањем средње школе. и да додам, дотични мисли да је лопов заправо способна особа.

Mi smo ga skapirali.

pre 8 godina

@ivan Stari grad je preko 60% dao Jankoviću, Belom i Jeremiću. Iako smo jedna od najstarijih opština u gradu, ovde i penzioneri glasaju protiv Vučića.

BeKo

pre 8 godina

"Razlog zbog koga je jedna osoba vezana za čarobnog pomaga­ča u načelu je isti onaj na koji smo naišli u korenu simbiotičkih nagona: čovekova nesposobnost da bude sam i da potpuno izrazi vlastite pojedinačne mogućnosti. U sado-mazohističkim stremlje­njima ta nesposobnost dovodi čoveka do težnje da se oslobodi pojedinačnog ja zavisnošću od čarobnog pomagača — u blažem obliku zavisnosti o kojem sada raspravljam ona dovodi čoveka samo do želje da bude vođen i zaštićen. Intenzitet vezanosti za čarobnog pomagača u obrnutoj je srazmeri sa čovekovom sposob­nošću da spontano izrazi svoje intelektualne, emocionalne i čul­ne mogućnosti. Drugim recima, čovek se nada da pomoću čarob­nog pomagača, a ne vlastitim delima, stekne sve ono što od ži­vota očekuje, što je ta čovekova nada veća, to se više središte njegova života pomera iz njegove vlastite ličnosti ka čarobnom pomagaču i njegovim personifikacijama".

Pera

pre 8 godina

A gledajte ovo..ja sa svojih 36 glasao za Jankovica, normalno. Supruga takodje, moja majka takodje. Cak je I gospodja tasta glasala za Jankovica, doduse na moju intervenciju jer zivi u selu u kom 'mora da glasa za Vucica jer se tamo sve zna'..ja odlepio I rekao joj da mi se do kraja zivota ne javi..E sad sta je interesantno..zivim na Vozdovcu, a glasao sam u Krnjaci. Ljudi moji, ta Palilula je izglasala Njega, a zive u fekalijama od danas do sutra. Tu obalu Dunava je I Bog zaboravio ali se njima to izgleda sve dopada I nemaju problem da se posle dve kise provlace kroz sopstveni shit..

Mara vračara

pre 8 godina

Svi ljudi koje poznajem glasali su za Jankovica i Belog. Od porodice, prijatelja i poznanika vecina je glasala Jankovica manji deo Luku. Ne znam kakav je to uzorak ali izgleda da ja zivim u zacaranom malom krugu koji nije reprezentativan. Takodje, svi prijatelji na fejsu osim troje javno su protiv Vucica. Nista tu nista tu meni nije jasno 😣😣 ja zivim izolovana udaljena od sveta i Srbije izgleda

THIS IS SPARTA

pre 8 godina

(Ivan, 3. april 2017 17:13)
Sve to stoji sto kazes, ali cak i da je dosao u manja mesta mislim da ne bi bilo efekta. Ako ti kazem da u Vojvodini postoje sela gde je Vucic dobio 100% glasova, mislim da ti je sve jasno! A jos da dodam, da mi u dijaspori (sto stalnoj, sto privremenoj) imamo 1.500.000 glasaca (uglavnom opozicioni glasaci koji su pobegli od Vucica), a samo se 11.000 prijavilo za glasanje (kako mi je neko od njih napisao ovde, uglavnom zbog komplikovane procedure), mislim da je iluzorno bilo ocekivati bolji rezultat opozicije.

markooooOoOoOOOOOOOoOOoOOo

pre 8 godina

Da li neko moze da mi napise koliko ima stanovnika u kragujevcu jer po popisu iz 2011 ih ima 150.000. Verovatno niko nije umro a svi su postali punoletni.

Mladen

pre 8 godina

@mostarac Svaka cast na komentaru. Veruj i vecina nas je u neverici, kao da neko nesta namesta. U poslednjih godinu dana jedva da sam procitao pozitivan komentar na vest o Vucicu i njegovim ministrima, kad eto, on glat dobi izbore. Neverica, ali ne predajemo se jos!!

dixi

pre 8 godina

Kod nas se glasa samo za čoveka, tj.politički autoritet. Mi smo narod koji funkcioniše samo uz gazdu. Mislim da pola ljudi nije znalo koje su predsedničke funkcije i da se ovim glasanjem osnazuju državne institucije koje nama očigledno ne trebaju jer će sve da radi jedan čovek. Kao i još koji put pre toga. Boris Tadić je izgubio izbore i kritikovan najžešće od sadašnjih sns i radikala kako se meša i u predsedničku i premijersku funkciju. Dok god je tako + skupština ne radi , mi nećemo naučiti šta je država i da njene institucije moraju da funkcionišu ko god je na vlastiti

dixi

pre 8 godina

i kada su lokalni izbori ljudi glasaju za vučića, i kada su za mesnu zajednicu isto vučić, i parlamentarni isto...ne razlikuju nivoe vlasti a i sns je puno doprineo pomerajući izbore i pravi ih stalno vanredne. Velika centralizacija. A najtanji su sns upravo na lokalu.

opetja

pre 8 godina

A i pravo da vam kazem dosta mi je vise nabedjenih intelektualaca da mi kroje sudbinu ,videli smo kako ste nam je skrojili 5. oktobra.
(Mister gospodin, 3. april 2017 10:45)

Da, sad ti je bolje kad ti je kroje pravi intelektuaci, sa kupljenim diplomama.

mrmlj

pre 8 godina

@(Boban, 3. april 2017 23:20)
ne znam za celu opstinu novi beograd, ali na birackom mestu gde sam ja glasao je izlaznost bila 65-70%, jankovic dobio nesto ispod 40%, vucic 23-24%, beli oko 13-14%...
da je na ostalim birackim mestima samo parametar izlaznosti bio isti, verovatno bismo sad imali kampanju za drugi krug, pa ko god da bi bio protivkandidat "velikom vodji".
ali avaj...

objavite komentar

pre 8 godina

Ljudi, sve je jasno: što je veća beda, to je veća potreba sirotinje raje da se udvori gospodaru, jer nemaju drugog izlaza. Vučić je u Srbiji nalik na nekog "Gospodara rata" u Somaliji koji hranu od međunarodne pomoći deli na kašičicu i samo onima koji su mu po volji.

Ako hoćemo da nam svane, moramo se organizovati kako znamo i umemo da smanjimo bedu u Srbiji! To je nešto što se mora učiniti PRE političkog delovanja! Ugledajmo se na međunarodne inicijative za pomoć zemljama trećeg sveta - u Srbiji je očigledno bar 55% ljudi kao iz trećeg sveta.