Thilmo
pre 10 godina
aahahahahahahahahaahahabababababababbaahahhahahahahaahahhahah
Ponedeljak, 12.10.2015.
23:21
Trener Sutjeske Dušan Dubljević rekao je da Partizan predstavlja instituciju evropske košarke.
pre 10 godina
aahahahahahahahahaahahabababababababbaahahhahahahahaahahhahah
pre 10 godina
Jos jednom pitam :navedite mi PET kosarkasa evropske klase proizaslih iz PARTIZANOVE skole[od pionirske i kadetske skole] u zadnjih 10 godina dominacije.Valjda ste vi institucija?
(caplin, 13. oktobar 2015 12:16)
Ma nema ih ! Kicanovic je igrao 11 godina u Kraljevu pre nego je doao u Partizan ... Dalo je proveo vise vremena u Partizanu od Pekovica ili Divca !
pre 10 godina
Lako moze da se proveri da se budzet Partizana uvek kretao izmedju 2 i 3 miliona evra a da je najveci ikada bio oko 4 miliona nakon plasmana na F4 u Parizu.Takodje se zna da je prosecan godisnji budzet Zvezde za vreme projekta "Evropska Zvezda" iznosio oko 5 miliona evra.Ako se uzme u obzir da je budzet sadasnje Zvezde Telekom,po izjavi prvog coveka kluba,u proseku 6 miliona godisnje postavlja se pitanje da li je ustvari Zvezda neuspeli drzavni projekat a price o Partizanovim otimacinama i budzetima manipulacija i spin kako bi se opravdalo desetine miliona ulozenih u Zvezdu,bez rezultata,i dug od 16 miliona.Cekam odgovor,hvala unapred.
(Simpatizer, 13. oktobar 2015 10:40)
Evo ja cu ti odgovoriti. Slazem se sa tobom da je budzet partizana iznosio oko 3 miliona sto je najvise potencirao vas mag na konferencijama za stampu. E sad dolazimo do onog sto je jos govorio na tim konferencijama, a sto niko od vas nije slusao (ili nije hteo da cuje), da je taj budzet zatvoren do nove godine i da ne zna sta ce posle toga. Ako uzmemo u obzir da je do nove godine 3 meseca (sezona pocinje u oktobru), a sezona traje do juna (6 meseci od nove godine) lako je izracunati koliko je to novca sipano u partizan. Ako ne znas da izracunas pitaj onog Danila, on je zavrsio matematicku gimnaziju, pomoci ce ti sigurno.
Sve ovo je lako proveriti imate kod vaseg portparola Teglice sve te konferencije pa gledajte, prisecajte se i uzivajte. Pozdrav.
pre 10 godina
@Simpatizer
Ne znam odakle ti informacija o Partizanovom budzetu kada KKP vec godinama nigde javno ne prikazuje finansijski izvestaj!? Ja nemam dokaze za svoju tvrdnju ali ono sto vidim i znam jeste da ste dovodili puno igraca iz prilicno respektabilnih evropskih ekipa i iz NBA i da ste dovodili najtalentovanije nase igrace a to sve KOSTA JER NIKO NE IGRA IZ LJUBAVI. Sa nekim igracima ste pravili takve ugovore da su ONI BIRALI ZA KOJE CE PARE DA DODJU I IGRAJU. Cakarevicu ste dali ugovor vredan 400k evra. Sta mislis koliko je onda imao Bo Mekejleb ili Pekovic? D.V. je imao 300k evra godisnje. Ako podjemo od onoga sto je D.V. rekao da je kosarka neprofitabilan sport i da se u El slabo zaradjuje, otkud onda pare za ovakve ugovore? Da nije od sponzora? Nije, niste ih imali do pre 2g. Od koga onda? Ne krijete vi dzabe fin. izvestaj.
pre 10 godina
Dokle vise sa institucijom,25 godina drugovi iz sps-a guraju pare i normalno gde ima love tamo i igraci odlaze,cim se to jednom zavrsilo evo gde su,jer dinar jedan ne mogu da naprave bez politicara.Ako je to institucija onda dobro!
(srbin, 13. oktobar 2015 07:34)
“ Управа која је водила клуб обезбедила је невероватне приходе од спонзора када је кошарка у питању. У периоду од 2004 – 2008. године само од спонзора обезбедили смо 15.861.940 евра, а првих годину и по дана још око 4 милиона што износи скоро 20 милиона евра. Шта је требало још као управа да урадимо? Тренери су били Змаго Сагадин, Драган Шакота, Александар Трифуновић и Стеван Караџић. Довођени су Игор Ракочевић, Скуни Пен, Обина Екезие, Милан Гуровић, Омар Кук, Лоренс Робертс, Перо Антић, Петар Поповић – све сами играчи европског квалитета који су направили сјајне каријере. Да ли је управа требало да даје кошеве? “
Ovo su reči Gorana Vesića.
pre 10 godina
Kosarka je Partizan.
pre 10 godina
Partizan planski unisten. (Covek zvani Vuk, 13. oktobar 2015 09:53)
Sad vam je Covic kriv sto su Sasa i Dule odneli sve pare, pobegli i ostavili preko10 mil duga.
pre 10 godina
„Panta rhei“ tako je. Navijači KKP ne mogu da shvate da je njihovih 5 min neminovna prošlost, a svetla budućnost... ko zna kad će! Sad je opet vreme CZ, pa nek traje koliko traje, ali zaslužila je. Tipičan navijač Partizana ima selektivno i kratko pamćenje, smatrajući da košarka na ovim prostorima počinje od njih. Zvezda je utemeljila košarku kod nas, i uz dalmatinske klubove, Olimpiju i OKK Beograd dominirala u SFRJ do sedamdesetih, kad se pojavljuju neke nove snage, Partizan, Bosna, Cibona... I to je normalno. Normalne su bile i 90te kada su sportski titule osvajali i Zvezda, i Partizan i Budućnost. Mrak (za srpsku košarku) počinje od dolaska Vujoševića na čelo KKP. Po sistemu "na vuka hajka, a lisice..." krenuli su perfidni napadi na "Državni Projekat", dok je onaj pravi DP dobijao pare, igrače i moć da kontroliše sudije i prvenstvo, i stalno obezbeđuje zlatnu koku EL. Koja bi to država imala svoj sportski projekat a da mu ne obezbedi titule i dodatnu zaradu u evropskim takmičenjima??? E pa svemu dođe kraj pa i takvoj "dominaciji". Oni navijači koji shodno tom iskustvu misle da se to i sad događa i da će Zvezda bez podrške ove vlasti krahirati, a Partizan se vratiti na staze uspeha, MNOOOOGO GREŠE. Ova vlast se ne meša u to, osim što je izjednačila uslove i podstakla klubove da tržišno posluju i budu finansijski odgovorni, kao i Evropski. Zvezda se tome prilagodila, radila planski i sistematski 3-4 g. da bi došla na vrh. Gde će sigurno dugo ostati, i bez ove vlasti.
pre 10 godina
Jos jednom pitam :navedite mi PET kosarkasa evropske klase proizaslih iz PARTIZANOVE skole[od pionirske i kadetske skole] u zadnjih 10 godina dominacije.Valjda ste vi institucija?
pre 10 godina
Dubljević je pravi slatkiš.
pre 10 godina
Ma izvuci ce se,bez brige i to vrlo lako. Ali znas kad? Kad dodje smjena vlasti, tj. dodje vlast kojoj vise odgovara da Partizan dominira. E onda Zvezda pada. Ova vlast vlast favorizuje Zvezdu,sledeca ce Partizan i tako u krug,na zalost. Dok god vlast pere pare preko klubova tako ce biti.
Pravi komentar, služe im zvezda i partizan za pranje para, zato oni i ne žele privatizaciju
pre 10 godina
Skoro pa u pravu KK, FK CZ a za ostale klikere nije ni bitno, Vucicu reaguj, celi Izrael ima jedan Makabi.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Trener, 13. oktobar 2015 00:48)
Ajde FK pa i nekako ali kosarkaski klub cz nikako ne moze biti institucija s obzirom na to da nikada u svojoj istoriji nije bila prvak evrope.Zene se naravno ne racunaju.
pre 10 godina
JADNA CRVENA ZVEZDA KOD MILOSEVICA I TADICA BEZ PARA I BUDZETA,OVDE BI DODAO JOS 27 TRENERA KOJI SU TRENIRALI KKCZ OD 2000-2012,ALI ME MRZI DA PISEM,NABROJACU SAMO STRANE IGRACE !
CHARLES SMITH 1996-97 SAD
DWITE STEWART 1996-97 SAD
SIMEON HALEJ 1996-97 SAD
DEMIAN FISHBACK 2000-01 SAD
ISSIAH MORRIS 2001-02 SAD
SCOONIE PEN 2002-03 SAD
OBINA EKEZIE 2002-03 NIGERIA
T.WASHINGTON 2002-03 SAD
REGGIE FREEMAN 2003-04 SAD
MICHAEL CAMPBELL 2003-04 SAD
NORMAN RICHARDSON 2003-04 SAD
ANDREW WISNEVSKI 2003-04 SAD
GERALD HENDERSON 2004-05 SAD
EMRE BAYEV 2004-05 TURSKA
TUNJI AVOJOBI 2004-05 NIGERIA
LARRY O BANON 2005-06 SAD
VRBICA STEFANOV 2006-07 MAKEDONIJA
ANTONIO BURKS 2006-07 SAD
BILLY TOMAS 2006-07 SAD
KIBU STEWART 2006-07 SAD
PERO ANTIC 2005-06 MAKEDONIJA
OMAR COOK 2007-08 SAD
ELMEDIN KIKANOVIC 2007-2010 BIH
LAWRENECE ROBERTS 2008-09 SAD
ANDRE OWENS 2008-09 SAD
MORRIS BAILEY 2009-10 SAD
MIKE TAYLOR 2009-10 SAD
FILIP VIDENOV 2009-10 BUGARSKA
RICARDO MARSH 2010-11 SAD
ANTONI MAJLS 2010-11 SAD
JAMAR YOUNG 2010-11 SAD
OMAR TOMAS 2011-12 SAD
ADAM MORISON 2011-12 SAD
MARCUS DE NELSON 2012-13 SAD
ELTON BROWN 2012-13 SAD
PREDRAG SAMARDZIJSKI 2012-13 MAKEDONIJA
MICHAEL SCOTT 2012-13 SAD
MORRIS ALMOND 2012-13 SAD
CHARLES JENKINS 2013-14 SAD
BLAKE SHILB 2013-14 SAD
O.LIPOVIJ 2013-14 UKRAJINA
JAKA BLAZIC 2013-14 SLOVENIJA
MAIK CIBERS 2014-15 NEMACKA !
JOS DA DODAM SPONZORE IZ TOG PERIODA ! SOKOSTARK,TADA DRZAVNI,TELEKOM,DDOR,DUNAV OSIGURANJE,NIS,LUKOIL UBACEN PREKO DRZAVE KAO SADA GAZPROM...
pre 10 godina
Institucija evropske kosarke sa skorom 2:12 u EL
pre 10 godina
Ma izvuci ce se,bez brige i to vrlo lako. Ali znas kad? Kad dodje smjena vlasti, tj. dodje vlast kojoj vise odgovara da Partizan dominira. E onda Zvezda pada. Ova vlast vlast favorizuje Zvezdu,sledeca ce Partizan i tako u krug,na zalost. Dok god vlast pere pare preko klubova tako ce biti.
Pravi komentar, služe im zvezda i partizan za pranje para, zato oni i ne žele privatizaciju
pre 10 godina
(Vujosevic JUGend, 13. oktobar 2015 09:09)
U SFRJ, od kako je košarka počela da se igra ozbiljno i u halama, tvoj klub ima 1 (jednu titulu).
Mnogo su takvima prsti jedne ruke.
pre 10 godina
Niti je jsd institucija, niti je Pionir njihova hala. Koliko gluposti od malog trenera.
(jsdpartizanzagreb, 13. oktobar 2015 09:26)
Ma jok, vi iz predgrađa ste institucija...
Koliko gluposti od malog komentatora.
pre 10 godina
Ovo nije naš Partizan. Ovo je partizan dirigovan od strane režima. Podržavati ovo je davanje legitimiteta tiraniji. (svetolik, 13. oktobar 2015 00:37)
Kljuc? ;-)
pre 10 godina
Ja sam zvezdas 30 godina ali iskreno, nista novo covek nije rekao. Istina kkp je institucija. Samo mislim da ce se tesko izvuci iz sadasnje sutuacije i pored Pekmena, ne mirise mi to na dobro al ajde.
(Billy "The Great" Hope, 12. oktobar 2015 23:25)
Muka mi je od ovih isfrustriranih zvezdasa!Za vreme SFRJ ta institucija je imala 4 osvojena prvenstva i 2 kupa!
A kad ste vi naklapali titule malo posle drugog svetskog rata:D, Ko su vaše legende kluba, Slavnić, Radović, Kapičić, Rakočević?, kod nas Divac, Kićanović, Dalipagić, Đorđević, Danilović, Paspalj, Rebrača, Pecarski, Grbović, Berić, Krstić, ne mogu ni da se setim svih koliko ih ima
pre 10 godina
Nekome je legenda Sasa Djordjevic, a nekome Nebojsa Covic.
pre 10 godina
@and1
Pa evo ja kao navijač Crvene Zvezde da ti odgovorim. Dok je Partizanu sipan državni novac u ogromnim količinama, kupujući najbolje igrače svih domaćih klubova, kako samostalne, tako i zajedničke države, Zvezda je godinama dobijala mrvice od te iste države. JSD nas ni jednom nije štedeo, pa makar imali i 7 igrača u rotaciji. Baš na osnovu toga im treba samo vratiti milo za drago, jer će u protivnom kada oni opet postanu miljenici vlasti, brzo zaboraviti kako je biti u finansijskom problemu. Zadnjih 15ak godina su pobede osvajali na finansijskom, a ne na sportskom planu. A sada se uviđa da to nisu nikako drugačije mogli da urade sem uz pomoć države i vlasti.
pre 10 godina
Niti čete vi Zvezdaši biti navijači niti čete ikada biti sila u košarci!To vas mnogo boli,več svi znamo.
pre 10 godina
Šta je panteri boli a?Ako,ako,samo polako,doči če sve na svoje mesto.Okreče se točak.
pre 10 godina
Dobar vic
pre 10 godina
PfcNK, 13. oktobar 2015 03:19)
Nadji, sinko, koliko je trajao vas zimski san u SFRJ, u neuporedivo jacoj ligi. I pogledaj Zvezdina evropska ostvarenja. Ono sto moras da priznas, i vama nesto padaju kapci? Cudno pored takve skole, patentiranog stvaranja igraca od blata bez love.
pre 10 godina
Ko je Dubljevic.
Dubljevic kaze nesto vazno
pre 10 godina
History chanel
pre 10 godina
Valjda je tačno ono " sto puta ponovljena laž, postaje istina"
(dasa, 13. oktobar 2015 00:34)
Vi to najbolje znate, eto ubedili ste sebe (doduše ne baš sve i ne baš do kraja) da još uvek navijate za zvezdu, a ne za čovićev privatni klub iz Železnika kome niko ne može da zabrani kako će da se zove.
pre 10 godina
Kolko su karte za mec?? (tifa, 13. oktobar 2015 08:20)
Zoves BLIC - dobijes karte, kupis prasak - dobijes karte, dodjes u Pionir - dobijes karte + sendvic i zuti sok... SAMO DODJI da "institucija" ne igra pred praznom halom i ponesi secanja da evocirate uspomene na ucesca i poraze iz EL.
pre 10 godina
he he institucija po partiskom nalogu hehe!!
pre 10 godina
@Ajde "Zvezdasu", kad si vec tako realan, pogledaj sta se desavalo i pre nego sto si postao svestan sebe, pa onda naklapaj. I zasto "institucija" sad ne dominira? Stvaranje igraca od blata, cuvena skola? Gde je sve to? Ne, bre, otimacina svega sto vredi dok curi lova u rekama. Uz zdusno navijanje predsednika i premijera sa tribina.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Toto-ko-tunjo, 13. oktobar 2015 08:22)
Pa nisu svi zvezdasi pacijenti kao ti da mrze i omalovazavaju instituciju kao sto je Partizan.Moze samo da ti bude krivo kao sto jeste ali ovo su izjavili mnogi stranci koji su gostovali u Beogradu,da ne pominjem NBA turneje i medjunarodne turnire kao npr. onaj koji organizuje Parker u Francuskoj.A institucija ne dominira jer je neko sa pozicije sile resio da stavi tacku na crno-beli svet,ali znas sta,mi smo i dalje tu,jos uvek smo Partizan a ne neka fransiza iz Zeleznika,krpimo se,snalazimo se ali ime i tradiciju NE PRODAJEMO ni po koju cenu.A prica o lovi koja tece u rekama i otimacinama je samo alibi za sve vase neuspehe uprkos zavidnim budzetima koje ste imali,znam da istina boli ali takva je i suoci se sa njom konacno,pozdrav.
pre 10 godina
Sta se cepis, reci da se nadas klupi posle Pere, a ne da ih lozis.
pre 10 godina
@Za pare koje vam je drzava besomucno davala trebali ste da imate bar jos 5 puta vise draftovanih igraca i da osvojite bar svaku drugu Evroligu koju ste igrali ali opste je poznato da vi nikad nista ne osvajate ako nemate bar 10 puta veci budzet od konkurencije i isto toliko puta jaci tim. Sada ste svedeni na vasu pravu meru, borba za opstanak ili sredinu tabele i titula na svakih 32 godine kao u SFRJ. A i bas vas briga, brojite sitno do nove titule i ostalo vam je jos samo 030 godina. To jeste dug period ali cete zato kup osvajati jos redje.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Vujosevic JUGend, 13. oktobar 2015 09:09)
Evo ja vec nekoliko puta pokusavam ali nikako da dobijem odgovor pa bih tebe zamolio da mi te termine koje koristite "sakom i kapom","besomucno davala","neogranicen budzet" prevedes koliko to iznosi u evrima.Lako moze da se proveri da se budzet Partizana uvek kretao izmedju 2 i 3 miliona evra a da je najveci ikada bio oko 4 miliona nakon plasmana na F4 u Parizu.Takodje se zna da je prosecan godisnji budzet Zvezde za vreme projekta "Evropska Zvezda" iznosio oko 5 miliona evra.Ako se uzme u obzir da je budzet sadasnje Zvezde Telekom,po izjavi prvog coveka kluba,u proseku 6 miliona godisnje postavlja se pitanje da li je ustvari Zvezda neuspeli drzavni projekat a price o Partizanovim otimacinama i budzetima manipulacija i spin kako bi se opravdalo desetine miliona ulozenih u Zvezdu,bez rezultata,i dug od 16 miliona.Cekam odgovor,hvala unapred.
pre 10 godina
Nada Macura zamolila medije da se više ovakve vesti ne objavljuju zbog zdravlja većinskog Sirbistana! Taman su počeli da zaboravljaju deceniju i po PARTIZANIZACIJE a vi im ovako vraćate!
pre 10 godina
Niti je jsd institucija, niti je Pionir njihova hala. Koliko gluposti od malog trenera.
pre 10 godina
Hahahahahahahaha. Uvek imate ludih izjava.
pre 10 godina
0
Ja sam zvezdas 30 godina ali iskreno, nista novo covek nije rekao. Istina kkp je institucija. Samo mislim da ce se tesko izvuci iz sadasnje sutuacije i pored Pekmena, ne mirise mi to na dobro al ajde. (Billy "The Great" Hope, 12. oktobar 2015 23:25)
Ajde "Zvezdasu", kad si vec tako realan, pogledaj sta se desavalo i pre nego sto si postao svestan sebe, pa onda naklapaj. I zasto "institucija" sad ne dominira? Stvaranje igraca od blata, cuvena skola? Gde je sve to? Ne, bre, otimacina svega sto vredi dok curi lova u rekama. Uz zdusno navijanje predsednika i premijera sa tribina.
(Toto-ko-tunjo, 13. oktobar 2015 08:22)
zbog takvih kao sto si to Srbija je propala! sve je neka zavera, predsednik i premijer navijaju, a i svi ministri, direktori...svi bre partizanovci...ispada da za Partizan navija 5 miliona ljudi....a sa druge strane govorite da je Partizan klub bez navijaca!!!??? dogovorite se vec jednom! toto kotunjo, pozdrav iz Istanbula! seti se finala 1992. pozdravlja te I Sale Djordjevic!
pre 10 godina
A tek Sutjeska kad ide na pobedu protiv partizana...
pre 10 godina
Klasa je u pitanju. Oni koji su svesni da je nemaju, hvataju se za slamke - Zagreb, Laktasi i ostale kojestarije.
pre 10 godina
"institucija" ne moze ni protiv Sutjeske biti sigurna u pobedu.. Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Spale, 12. oktobar 2015 23:52)
Ne razumem u cemu je vas problem. Amnezija? Imate li gram srama? Neosporno je da je Partizan trenutno u najtezem periodiu od osnivanja, ali je isto tako neosporno da su vam legende kluba Igor Jeretin, Vuk Radivojevic, i Bojan Popovic. Pozdrav od kluba iz koga je draftovano 10 igraca u NBA :*(Bley, 13. oktobar 2015 02:53)
Za pare koje vam je drzava besomucno davala trebali ste da imate bar jos 5 puta vise draftovanih igraca i da osvojite bar svaku drugu Evroligu koju ste igrali ali opste je poznato da vi nikad nista ne osvajate ako nemate bar 10 puta veci budzet od konkurencije i isto toliko puta jaci tim. Sada ste svedeni na vasu pravu meru, borba za opstanak ili sredinu tabele i titula na svakih 32 godine kao u SFRJ. A i bas vas briga, brojite sitno do nove titule i ostalo vam je jos samo 030 godina. To jeste dug period ali cete zato kup osvajati jos redje.
pre 10 godina
Partizan planski unisten.
pre 10 godina
haha istitucija sa jednom pobedom
pre 10 godina
@Spale, 12. oktobar 2015 23:52, ništa nisi ukapirao, inteligencija?
pre 10 godina
Institucija nije nikada ni bio,ali hajde.Upoređivati vaterpolo,košarku i fudbal je najmanje smešno. Jedina sportska institucija na našim prostorima je Crvena Zvezda,prvak Evrope i Sveta.Da nije bilo rata i danas bi to bio klub u vrhu Evropsko fudbala.U normalnoj zemlji na ponos svih ljubitelja sporta.
pre 10 godina
Ja sam zvezdas 30 godina ali iskreno, nista novo covek nije rekao. Istina kkp je institucija. Samo mislim da ce se tesko izvuci iz sadasnje sutuacije i pored Pekmena, ne mirise mi to na dobro al ajde. (Billy "The Great" Hope, 12. oktobar 2015 23:25)
Ajde "Zvezdasu", kad si vec tako realan, pogledaj sta se desavalo i pre nego sto si postao svestan sebe, pa onda naklapaj. I zasto "institucija" sad ne dominira? Stvaranje igraca od blata, cuvena skola? Gde je sve to? Ne, bre, otimacina svega sto vredi dok curi lova u rekama. Uz zdusno navijanje predsednika i premijera sa tribina.
pre 10 godina
Sutjeska je veliko osvježenje ABA lige. Klub bez para skoro svi igrači iz Nikšića. Iako sam navijač Budućnosti ponosim se s njima jer samo ovakvi klubovi mogu pomoći da poraste kvalitet lige i uopšte eks yu košarke pa da nam djecu ne odvode sa 14 kao janjičare.
pre 10 godina
kolko su karte za mec??
pre 10 godina
Dušanu uzor Dule, omiljeni plej Dulo, navija za Partizan...šta ce drugo da izjavi?
pre 10 godina
Dokle vise sa institucijom,25 godina drugovi iz sps-a guraju pare i normalno gde ima love tamo i igraci odlaze,cim se to jednom zavrsilo evo gde su,jer dinar jedan ne mogu da naprave bez politicara.Ako je to institucija onda dobro!
pre 10 godina
Dulo pisao tekst
pre 10 godina
Ja sam zvezdas 30 godina ali iskreno, nista novo covek nije rekao. Istina kkp je institucija. Samo mislim da ce se tesko izvuci iz sadasnje sutuacije i pored Pekmena, ne mirise mi to na dobro al ajde.
(Billy "The Great" Hope, 12. oktobar 2015 23:25)
Muka mi je od ovih isfrustriranih zvezdasa!Za vreme SFRJ ta institucija je imala 4 osvojena prvenstva i 2 kupa!
pre 10 godina
Mi ako damo 80 dobijamo 100%...vjerujem da u jednom suterskom okrsaju ove dvije ekipe bodovi idu u Niksic. Da vidimo da li Partizan moze i smije da se upusti u run and gun kosarku i da li vjeruje da su njegovi talenti garancija protiv talenata Sutjeske.
pre 10 godina
...ne nije Partizan,nego FMP..
pre 10 godina
Ja na ovo gledam kao nesto sto je realno i tacno kao naslov.
Tako bi navijaci zvezde trebali da gledaju kroz fudbal svoj klub isto umesto sto se rugaju drugima nebivajuci svesni da je to prosto tragikomicno vise nego sto je smesno.
pre 10 godina
vidi vidii 10godina zimskog sna Zvezdasa i sad se nesto kao oni kljucaju hahahah ajmo nazad u kucice brzo....
pre 10 godina
hahaha.
pre 10 godina
Prvo kolo oni micani iz Slovenije sto su bili prvaci,dobili ove is CG.Nije se znalo ko je gori.Pobedom je jedna ekipa ostala u ligi,vec u prvom kolu.I ovde ko pobedi ostaje u ligi.Ko sve igra kosarku.Smesno.Sprdacina...
pre 10 godina
kakva je to institucija koja propadne za godinu dana!?
(dosta bre demagogije, 12. oktobar 2015 23:37)
godinu dana?
sinak oni unistavaju partizan sistematski 6godina! od tih 6godina 5puta je bio prvak. Institucija. I nece da propadne nikada, zapisi NIKADA.
pre 10 godina
"institucija" ne moze ni protiv Sutjeske biti sigurna u pobedu..
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Spale, 12. oktobar 2015 23:52)
Ne razumem u cemu je vas problem. Amnezija? Imate li gram srama?
Neosporno je da je Partizan trenutno u najtezem periodiu od osnivanja, ali je isto tako neosporno da su vam legende kluba Igor Jeretin, Vuk Radivojevic, i Bojan Popovic. Pozdrav od kluba iz koga je draftovano 10 igraca u NBA :*
pre 10 godina
Ovo su bile prave evropske košarkaške institucije, danas su samo istorija i sećanja! - Pallacanestro Vareze, poznatiji 70/80tih kao Injis i Mobilđirđi, pojam za italijansku košarku 70tih sa 5 titula prvaka Evrope iz 10 finala, i 10 titula prvaka Italije, sve u prošlom veku. Već dugo ne igra u evropskim takmičenjima, a u seriji A, i kad igra, samo epizodista. Bolonja (Virtus, Kinder), 2 puta prvak Evrope iz 5 finala, 15 puta prvak Italije. Zbog finansijskih problema se skoro ugasio pre 12 godina, a posle fuzionisanja sa drugim klubom, samo povremeno igra u seriji A, u Evropi je maksimum Evročelendž kup. Beneton Trevizo, pre 10-15 godina jedan od vodećih evropskih klubova, 3 titule u Italiji 3 F4 Evrolige, finale. Od tada, igra bez nekih uspeha, mahom u drugoj ligi. Split(Jugoplastika), 3 x prvak Evrope + finale, 6x prvak YU, samo 1x u Hrvatskoj. Danas tavori u Hrvatskoj ligi, daleko od ABA lige i Evrope. Tu su i nekadašnji evropski i nacionalni prvaci Bosna i Cibona, koji već dugo jedva finansijski opstaju, bez mogućnosti da igraju evropska takmičenja. Pomenimo i nekad u svojoj zemlji i Evropi čuvene španski Huventud, pa grčke, Aris i AEK, danas miljama daleko od te slave. Do sredine 70 tih, samozvana institucija je bila tek 4. klub u Bgd. i možda 10 u YU, a onda je krenuo uspon. I sve je to bilo korektno i normalno do nečuvenog državnog favorizovanja u novom milenijumu. Sad je đavo došao po svoje.I ne zanosite se da ćete nekom u Evropi nedostajati, jer, sve prođe...
pre 10 godina
Hehe...Dubljevic trener Sutjeske, nisam ni znao. Naravno da je Grobar, trenirali smo zajedno, mnogo je obecavao... Poz veliki za Duleta i puno srece u karijeri.
Broj 14.
pre 10 godina
Naravno da je KKP institucija , a toplo preporucujem njihovim komsijama da se spuste na zemlju , jer ako se ovako teski momenti dogodise Partizanu, sta li tek moze da se desi manjim klubovima.
(Lesinari Banja Luka, 12. oktobar 2015 23:40)
Institucija koja nikada nije menjala grb kao neki.
https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRf5yyOAFyD7kEMmUezZkvA84w1gFOme2inyvO0Lue-HAhfH9dWEQ
pre 10 godina
"Institucija" od 90-ih i NEOGRANICENIH DRZAVNIH BUDZETA. Sto sad ta institucija ne pravi rezultate sa normalnim budzetima. Gde nestadose svi "donatori ljubitelji kluba" cijim novcem ste preplacivali sve NBA igrace i najbolje talente iz zemlje i inostranstva.
pre 10 godina
Ma da kako da ne..
pre 10 godina
(Billy "The Great" Hope, 12. oktobar 2015 23:25)
Ma izvuci ce se,bez brige i to vrlo lako. Ali znas kad? Kad dodje smjena vlasti, tj. dodje vlast kojoj vise odgovara da Partizan dominira. E onda Zvezda pada. Ova vlast vlast favorizuje Zvezdu,sledeca ce Partizan i tako u krug,na zalost. Dok god vlast pere pare preko klubova tako ce biti.
pre 10 godina
Šta su pitali navijači Makabija onomad?
pre 10 godina
Ove reči potvrđuju i neizostavni brojni komentari navijača koji ne znaju kako im se zove klub. Vise po ceo dan na portalu, čekajući vest o Instituciji KKP, kako bi ostavili desetak komentara u pokušaju da izleče svoje frustracije. Recept im je prepisao, naravno, dr Legenda i njegov stručni tim za obmanu javnosti.
pre 10 godina
Jedna od karakteristika institucije je i da se institucija ne može ugasiti ili "zalediti".SD Partizan je generalno evropska institucija,Vk Partizan 7 puta,Kk Partizan 1 prvaci Evrope,Fk Partizan finalist i cetvrtfinalist kupa šampiona.
pre 10 godina
Rece Dusan navijac i bivsi igrac partizana u mladjim kategorijama, neka pita svog kuma jeretina :)
pre 10 godina
Ti meni serdare ja tebi vojvodo...
(petarczv, 12. oktobar 2015 23:33)
Ti meni 16 miliona ja tebi fabriku limenki!
pre 10 godina
Grobar
pre 10 godina
ovi ce se sahranjivati jos malo ali ce i dalje vikati, institucija!!! institucija, al su smasili, morate da shvatite da se od proslosti ne zivi, pogledajte zvezdu samo, u staroj jugi, 20 puta jacoj konkurenciji je bila neprikosnovena, do pre koju godinu se umalo nije ugasila, taj odjek mi smo institucija cuju jos samo oni zagrizeni grobari a ni oni polako ne veruju vise u to!!
pre 10 godina
Valjda je tačno ono " sto puta ponovljena laž, postaje istina"
pre 10 godina
Kao navijač Zvezde mogu reći da bi se većina mojih saboraca sa tribine trebala stidjeti izjava o Partizanu. To što je Partizan uradio za sve ove godine je nedostižno. Iako je na koljenima, pošujte rivala. Ne vidim satisfakciju u punjenju ovakvog Partizana +30, iako bi ih valjalo dobiti par puta, eto radi reda.
Mene brinu neke druge stvari, kako stvari trenutno stoje, uspjeh će biti ako budemo u prilici da branimo titulu na Jadranu, domaće prvenstvo se ne dovodi u pitanje, a u Evroligi sa ovakvim timom, u onakvoj grupi, sve preko 3 pobjede je uspjeh.
Za igrače koje smo prodali nije se našla jos uvijek adekvatna zamjena. Kalina je morao ostati.
pre 10 godina
Kako sad ovo??? Zar nije Crvena zvezda Telekom institucija zadnje 3 godine od kad se prati košarka vreme pre toga je nebitno...
pre 10 godina
Ovo nije naš Partizan. Ovo je partizan dirigovan od strane režima. Podržavati ovo je davanje legitimiteta tiraniji.
pre 10 godina
@Korto
Skoro pa u pravu KK, FK CZ a za ostale klikere nije ni bitno, Vucicu reaguj, celi Izrael ima jedan Makabi.
pre 10 godina
Ima li neki Crnogorac koji misli da KK Partizan nije institucija? Ili se ovaj preporucuje za trenera?
pre 10 godina
Naravno da je KKP institucija , a toplo preporucujem njihovim komsijama da se spuste na zemlju , jer ako se ovako teski momenti dogodise Partizanu, sta li tek moze da se desi manjim klubovima.
pre 10 godina
kakva je to institucija koja propadne za godinu dana!?
pre 10 godina
Presmesno...
pre 10 godina
Naslov
"Partizan je institucija evropske košarke"
Kraj teksta
Respektujemo Partizan, ali idemo na pobedu", rekao je Spasojević.
Sve bi bilo ok da ovo nije najava utakmice sa "Sutjeskom" ... Uz veliki respekt svemu onome sta je radio Partizan ranijih godina ovo je danas slika i prilika te institucije ! Dolazi Sutjeska i kazu da idu na pobedu ! Zalosno !
pre 10 godina
Ovo moze da izjavi samo neko ko je Partizanovac .
pre 10 godina
Ti meni serdare ja tebi vojvodo...
pre 10 godina
Ja sam zvezdas 30 godina ali iskreno, nista novo covek nije rekao. Istina kkp je institucija. Samo mislim da ce se tesko izvuci iz sadasnje sutuacije i pored Pekmena, ne mirise mi to na dobro al ajde.
pre 10 godina
Naslov
"Partizan je institucija evropske košarke"
Kraj teksta
Respektujemo Partizan, ali idemo na pobedu", rekao je Spasojević.
Sve bi bilo ok da ovo nije najava utakmice sa "Sutjeskom" ... Uz veliki respekt svemu onome sta je radio Partizan ranijih godina ovo je danas slika i prilika te institucije ! Dolazi Sutjeska i kazu da idu na pobedu ! Zalosno !
pre 10 godina
Srbija ima 3 velike institucije u klupskom sportu. To su KK i VK Partizan i FK Crvena Zvezda. Ako to država ne ume da zaštiti onda to dovoljno govori o njoj samoj.
pre 10 godina
"institucija" ne moze ni protiv Sutjeske biti sigurna u pobedu..
pre 10 godina
Ne bre,ja msm da je zvezda,mozda gresim..
pre 10 godina
E sta ti je ironija kada ti neko iz druge drzave kaze da je "Partizan institucija evropske kosarke" dok u Srbiji gledaju da te pljuju ili mrze zbog toga sto si rekao istinu samo.
pre 10 godina
kada to kaze trener sutjeske, stvar dobije posebnu tezinu....
pre 10 godina
Srbija ima 3 velike institucije u klupskom sportu. To su KK i VK Partizan i FK Crvena Zvezda. Ako to država ne ume da zaštiti onda to dovoljno govori o njoj samoj.
pre 10 godina
Ja sam zvezdas 30 godina ali iskreno, nista novo covek nije rekao. Istina kkp je institucija. Samo mislim da ce se tesko izvuci iz sadasnje sutuacije i pored Pekmena, ne mirise mi to na dobro al ajde.
pre 10 godina
Naravno da je KKP institucija , a toplo preporucujem njihovim komsijama da se spuste na zemlju , jer ako se ovako teski momenti dogodise Partizanu, sta li tek moze da se desi manjim klubovima.
pre 10 godina
E sta ti je ironija kada ti neko iz druge drzave kaze da je "Partizan institucija evropske kosarke" dok u Srbiji gledaju da te pljuju ili mrze zbog toga sto si rekao istinu samo.
pre 10 godina
Ovo moze da izjavi samo neko ko je Partizanovac .
pre 10 godina
"institucija" ne moze ni protiv Sutjeske biti sigurna u pobedu..
pre 10 godina
kada to kaze trener sutjeske, stvar dobije posebnu tezinu....
pre 10 godina
Ti meni serdare ja tebi vojvodo...
pre 10 godina
kakva je to institucija koja propadne za godinu dana!?
pre 10 godina
Naslov
"Partizan je institucija evropske košarke"
Kraj teksta
Respektujemo Partizan, ali idemo na pobedu", rekao je Spasojević.
Sve bi bilo ok da ovo nije najava utakmice sa "Sutjeskom" ... Uz veliki respekt svemu onome sta je radio Partizan ranijih godina ovo je danas slika i prilika te institucije ! Dolazi Sutjeska i kazu da idu na pobedu ! Zalosno !
pre 10 godina
Presmesno...
pre 10 godina
Naslov
"Partizan je institucija evropske košarke"
Kraj teksta
Respektujemo Partizan, ali idemo na pobedu", rekao je Spasojević.
Sve bi bilo ok da ovo nije najava utakmice sa "Sutjeskom" ... Uz veliki respekt svemu onome sta je radio Partizan ranijih godina ovo je danas slika i prilika te institucije ! Dolazi Sutjeska i kazu da idu na pobedu ! Zalosno !
pre 10 godina
Ne bre,ja msm da je zvezda,mozda gresim..
pre 10 godina
Sutjeska je veliko osvježenje ABA lige. Klub bez para skoro svi igrači iz Nikšića. Iako sam navijač Budućnosti ponosim se s njima jer samo ovakvi klubovi mogu pomoći da poraste kvalitet lige i uopšte eks yu košarke pa da nam djecu ne odvode sa 14 kao janjičare.
pre 10 godina
Ti meni serdare ja tebi vojvodo...
(petarczv, 12. oktobar 2015 23:33)
Ti meni 16 miliona ja tebi fabriku limenki!
pre 10 godina
Šta su pitali navijači Makabija onomad?
pre 10 godina
JADNA CRVENA ZVEZDA KOD MILOSEVICA I TADICA BEZ PARA I BUDZETA,OVDE BI DODAO JOS 27 TRENERA KOJI SU TRENIRALI KKCZ OD 2000-2012,ALI ME MRZI DA PISEM,NABROJACU SAMO STRANE IGRACE !
CHARLES SMITH 1996-97 SAD
DWITE STEWART 1996-97 SAD
SIMEON HALEJ 1996-97 SAD
DEMIAN FISHBACK 2000-01 SAD
ISSIAH MORRIS 2001-02 SAD
SCOONIE PEN 2002-03 SAD
OBINA EKEZIE 2002-03 NIGERIA
T.WASHINGTON 2002-03 SAD
REGGIE FREEMAN 2003-04 SAD
MICHAEL CAMPBELL 2003-04 SAD
NORMAN RICHARDSON 2003-04 SAD
ANDREW WISNEVSKI 2003-04 SAD
GERALD HENDERSON 2004-05 SAD
EMRE BAYEV 2004-05 TURSKA
TUNJI AVOJOBI 2004-05 NIGERIA
LARRY O BANON 2005-06 SAD
VRBICA STEFANOV 2006-07 MAKEDONIJA
ANTONIO BURKS 2006-07 SAD
BILLY TOMAS 2006-07 SAD
KIBU STEWART 2006-07 SAD
PERO ANTIC 2005-06 MAKEDONIJA
OMAR COOK 2007-08 SAD
ELMEDIN KIKANOVIC 2007-2010 BIH
LAWRENECE ROBERTS 2008-09 SAD
ANDRE OWENS 2008-09 SAD
MORRIS BAILEY 2009-10 SAD
MIKE TAYLOR 2009-10 SAD
FILIP VIDENOV 2009-10 BUGARSKA
RICARDO MARSH 2010-11 SAD
ANTONI MAJLS 2010-11 SAD
JAMAR YOUNG 2010-11 SAD
OMAR TOMAS 2011-12 SAD
ADAM MORISON 2011-12 SAD
MARCUS DE NELSON 2012-13 SAD
ELTON BROWN 2012-13 SAD
PREDRAG SAMARDZIJSKI 2012-13 MAKEDONIJA
MICHAEL SCOTT 2012-13 SAD
MORRIS ALMOND 2012-13 SAD
CHARLES JENKINS 2013-14 SAD
BLAKE SHILB 2013-14 SAD
O.LIPOVIJ 2013-14 UKRAJINA
JAKA BLAZIC 2013-14 SLOVENIJA
MAIK CIBERS 2014-15 NEMACKA !
JOS DA DODAM SPONZORE IZ TOG PERIODA ! SOKOSTARK,TADA DRZAVNI,TELEKOM,DDOR,DUNAV OSIGURANJE,NIS,LUKOIL UBACEN PREKO DRZAVE KAO SADA GAZPROM...
pre 10 godina
kakva je to institucija koja propadne za godinu dana!?
(dosta bre demagogije, 12. oktobar 2015 23:37)
godinu dana?
sinak oni unistavaju partizan sistematski 6godina! od tih 6godina 5puta je bio prvak. Institucija. I nece da propadne nikada, zapisi NIKADA.
pre 10 godina
"institucija" ne moze ni protiv Sutjeske biti sigurna u pobedu..
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Spale, 12. oktobar 2015 23:52)
Ne razumem u cemu je vas problem. Amnezija? Imate li gram srama?
Neosporno je da je Partizan trenutno u najtezem periodiu od osnivanja, ali je isto tako neosporno da su vam legende kluba Igor Jeretin, Vuk Radivojevic, i Bojan Popovic. Pozdrav od kluba iz koga je draftovano 10 igraca u NBA :*
pre 10 godina
Kako sad ovo??? Zar nije Crvena zvezda Telekom institucija zadnje 3 godine od kad se prati košarka vreme pre toga je nebitno...
pre 10 godina
Ja sam zvezdas 30 godina ali iskreno, nista novo covek nije rekao. Istina kkp je institucija. Samo mislim da ce se tesko izvuci iz sadasnje sutuacije i pored Pekmena, ne mirise mi to na dobro al ajde. (Billy "The Great" Hope, 12. oktobar 2015 23:25)
Ajde "Zvezdasu", kad si vec tako realan, pogledaj sta se desavalo i pre nego sto si postao svestan sebe, pa onda naklapaj. I zasto "institucija" sad ne dominira? Stvaranje igraca od blata, cuvena skola? Gde je sve to? Ne, bre, otimacina svega sto vredi dok curi lova u rekama. Uz zdusno navijanje predsednika i premijera sa tribina.
pre 10 godina
Niti je jsd institucija, niti je Pionir njihova hala. Koliko gluposti od malog trenera.
pre 10 godina
"institucija" ne moze ni protiv Sutjeske biti sigurna u pobedu.. Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Spale, 12. oktobar 2015 23:52)
Ne razumem u cemu je vas problem. Amnezija? Imate li gram srama? Neosporno je da je Partizan trenutno u najtezem periodiu od osnivanja, ali je isto tako neosporno da su vam legende kluba Igor Jeretin, Vuk Radivojevic, i Bojan Popovic. Pozdrav od kluba iz koga je draftovano 10 igraca u NBA :*(Bley, 13. oktobar 2015 02:53)
Za pare koje vam je drzava besomucno davala trebali ste da imate bar jos 5 puta vise draftovanih igraca i da osvojite bar svaku drugu Evroligu koju ste igrali ali opste je poznato da vi nikad nista ne osvajate ako nemate bar 10 puta veci budzet od konkurencije i isto toliko puta jaci tim. Sada ste svedeni na vasu pravu meru, borba za opstanak ili sredinu tabele i titula na svakih 32 godine kao u SFRJ. A i bas vas briga, brojite sitno do nove titule i ostalo vam je jos samo 030 godina. To jeste dug period ali cete zato kup osvajati jos redje.
pre 10 godina
vidi vidii 10godina zimskog sna Zvezdasa i sad se nesto kao oni kljucaju hahahah ajmo nazad u kucice brzo....
pre 10 godina
Ove reči potvrđuju i neizostavni brojni komentari navijača koji ne znaju kako im se zove klub. Vise po ceo dan na portalu, čekajući vest o Instituciji KKP, kako bi ostavili desetak komentara u pokušaju da izleče svoje frustracije. Recept im je prepisao, naravno, dr Legenda i njegov stručni tim za obmanu javnosti.
pre 10 godina
Jedna od karakteristika institucije je i da se institucija ne može ugasiti ili "zalediti".SD Partizan je generalno evropska institucija,Vk Partizan 7 puta,Kk Partizan 1 prvaci Evrope,Fk Partizan finalist i cetvrtfinalist kupa šampiona.
pre 10 godina
Ja sam zvezdas 30 godina ali iskreno, nista novo covek nije rekao. Istina kkp je institucija. Samo mislim da ce se tesko izvuci iz sadasnje sutuacije i pored Pekmena, ne mirise mi to na dobro al ajde.
(Billy "The Great" Hope, 12. oktobar 2015 23:25)
Muka mi je od ovih isfrustriranih zvezdasa!Za vreme SFRJ ta institucija je imala 4 osvojena prvenstva i 2 kupa!
pre 10 godina
Institucija nije nikada ni bio,ali hajde.Upoređivati vaterpolo,košarku i fudbal je najmanje smešno. Jedina sportska institucija na našim prostorima je Crvena Zvezda,prvak Evrope i Sveta.Da nije bilo rata i danas bi to bio klub u vrhu Evropsko fudbala.U normalnoj zemlji na ponos svih ljubitelja sporta.
pre 10 godina
(Billy "The Great" Hope, 12. oktobar 2015 23:25)
Ma izvuci ce se,bez brige i to vrlo lako. Ali znas kad? Kad dodje smjena vlasti, tj. dodje vlast kojoj vise odgovara da Partizan dominira. E onda Zvezda pada. Ova vlast vlast favorizuje Zvezdu,sledeca ce Partizan i tako u krug,na zalost. Dok god vlast pere pare preko klubova tako ce biti.
pre 10 godina
Dušanu uzor Dule, omiljeni plej Dulo, navija za Partizan...šta ce drugo da izjavi?
pre 10 godina
haha istitucija sa jednom pobedom
pre 10 godina
Kao navijač Zvezde mogu reći da bi se većina mojih saboraca sa tribine trebala stidjeti izjava o Partizanu. To što je Partizan uradio za sve ove godine je nedostižno. Iako je na koljenima, pošujte rivala. Ne vidim satisfakciju u punjenju ovakvog Partizana +30, iako bi ih valjalo dobiti par puta, eto radi reda.
Mene brinu neke druge stvari, kako stvari trenutno stoje, uspjeh će biti ako budemo u prilici da branimo titulu na Jadranu, domaće prvenstvo se ne dovodi u pitanje, a u Evroligi sa ovakvim timom, u onakvoj grupi, sve preko 3 pobjede je uspjeh.
Za igrače koje smo prodali nije se našla jos uvijek adekvatna zamjena. Kalina je morao ostati.
pre 10 godina
Ovo su bile prave evropske košarkaške institucije, danas su samo istorija i sećanja! - Pallacanestro Vareze, poznatiji 70/80tih kao Injis i Mobilđirđi, pojam za italijansku košarku 70tih sa 5 titula prvaka Evrope iz 10 finala, i 10 titula prvaka Italije, sve u prošlom veku. Već dugo ne igra u evropskim takmičenjima, a u seriji A, i kad igra, samo epizodista. Bolonja (Virtus, Kinder), 2 puta prvak Evrope iz 5 finala, 15 puta prvak Italije. Zbog finansijskih problema se skoro ugasio pre 12 godina, a posle fuzionisanja sa drugim klubom, samo povremeno igra u seriji A, u Evropi je maksimum Evročelendž kup. Beneton Trevizo, pre 10-15 godina jedan od vodećih evropskih klubova, 3 titule u Italiji 3 F4 Evrolige, finale. Od tada, igra bez nekih uspeha, mahom u drugoj ligi. Split(Jugoplastika), 3 x prvak Evrope + finale, 6x prvak YU, samo 1x u Hrvatskoj. Danas tavori u Hrvatskoj ligi, daleko od ABA lige i Evrope. Tu su i nekadašnji evropski i nacionalni prvaci Bosna i Cibona, koji već dugo jedva finansijski opstaju, bez mogućnosti da igraju evropska takmičenja. Pomenimo i nekad u svojoj zemlji i Evropi čuvene španski Huventud, pa grčke, Aris i AEK, danas miljama daleko od te slave. Do sredine 70 tih, samozvana institucija je bila tek 4. klub u Bgd. i možda 10 u YU, a onda je krenuo uspon. I sve je to bilo korektno i normalno do nečuvenog državnog favorizovanja u novom milenijumu. Sad je đavo došao po svoje.I ne zanosite se da ćete nekom u Evropi nedostajati, jer, sve prođe...
pre 10 godina
Ja na ovo gledam kao nesto sto je realno i tacno kao naslov.
Tako bi navijaci zvezde trebali da gledaju kroz fudbal svoj klub isto umesto sto se rugaju drugima nebivajuci svesni da je to prosto tragikomicno vise nego sto je smesno.
pre 10 godina
Dokle vise sa institucijom,25 godina drugovi iz sps-a guraju pare i normalno gde ima love tamo i igraci odlaze,cim se to jednom zavrsilo evo gde su,jer dinar jedan ne mogu da naprave bez politicara.Ako je to institucija onda dobro!
pre 10 godina
Niti je jsd institucija, niti je Pionir njihova hala. Koliko gluposti od malog trenera.
(jsdpartizanzagreb, 13. oktobar 2015 09:26)
Ma jok, vi iz predgrađa ste institucija...
Koliko gluposti od malog komentatora.
pre 10 godina
Hehe...Dubljevic trener Sutjeske, nisam ni znao. Naravno da je Grobar, trenirali smo zajedno, mnogo je obecavao... Poz veliki za Duleta i puno srece u karijeri.
Broj 14.
pre 10 godina
Naravno da je KKP institucija , a toplo preporucujem njihovim komsijama da se spuste na zemlju , jer ako se ovako teski momenti dogodise Partizanu, sta li tek moze da se desi manjim klubovima.
(Lesinari Banja Luka, 12. oktobar 2015 23:40)
Institucija koja nikada nije menjala grb kao neki.
https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRf5yyOAFyD7kEMmUezZkvA84w1gFOme2inyvO0Lue-HAhfH9dWEQ
pre 10 godina
Ovo nije naš Partizan. Ovo je partizan dirigovan od strane režima. Podržavati ovo je davanje legitimiteta tiraniji.
pre 10 godina
Ima li neki Crnogorac koji misli da KK Partizan nije institucija? Ili se ovaj preporucuje za trenera?
pre 10 godina
Nekome je legenda Sasa Djordjevic, a nekome Nebojsa Covic.
pre 10 godina
Valjda je tačno ono " sto puta ponovljena laž, postaje istina"
(dasa, 13. oktobar 2015 00:34)
Vi to najbolje znate, eto ubedili ste sebe (doduše ne baš sve i ne baš do kraja) da još uvek navijate za zvezdu, a ne za čovićev privatni klub iz Železnika kome niko ne može da zabrani kako će da se zove.
pre 10 godina
@Spale, 12. oktobar 2015 23:52, ništa nisi ukapirao, inteligencija?
pre 10 godina
@Za pare koje vam je drzava besomucno davala trebali ste da imate bar jos 5 puta vise draftovanih igraca i da osvojite bar svaku drugu Evroligu koju ste igrali ali opste je poznato da vi nikad nista ne osvajate ako nemate bar 10 puta veci budzet od konkurencije i isto toliko puta jaci tim. Sada ste svedeni na vasu pravu meru, borba za opstanak ili sredinu tabele i titula na svakih 32 godine kao u SFRJ. A i bas vas briga, brojite sitno do nove titule i ostalo vam je jos samo 030 godina. To jeste dug period ali cete zato kup osvajati jos redje.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Vujosevic JUGend, 13. oktobar 2015 09:09)
Evo ja vec nekoliko puta pokusavam ali nikako da dobijem odgovor pa bih tebe zamolio da mi te termine koje koristite "sakom i kapom","besomucno davala","neogranicen budzet" prevedes koliko to iznosi u evrima.Lako moze da se proveri da se budzet Partizana uvek kretao izmedju 2 i 3 miliona evra a da je najveci ikada bio oko 4 miliona nakon plasmana na F4 u Parizu.Takodje se zna da je prosecan godisnji budzet Zvezde za vreme projekta "Evropska Zvezda" iznosio oko 5 miliona evra.Ako se uzme u obzir da je budzet sadasnje Zvezde Telekom,po izjavi prvog coveka kluba,u proseku 6 miliona godisnje postavlja se pitanje da li je ustvari Zvezda neuspeli drzavni projekat a price o Partizanovim otimacinama i budzetima manipulacija i spin kako bi se opravdalo desetine miliona ulozenih u Zvezdu,bez rezultata,i dug od 16 miliona.Cekam odgovor,hvala unapred.
pre 10 godina
Partizan planski unisten. (Covek zvani Vuk, 13. oktobar 2015 09:53)
Sad vam je Covic kriv sto su Sasa i Dule odneli sve pare, pobegli i ostavili preko10 mil duga.
pre 10 godina
...ne nije Partizan,nego FMP..
pre 10 godina
Ja sam zvezdas 30 godina ali iskreno, nista novo covek nije rekao. Istina kkp je institucija. Samo mislim da ce se tesko izvuci iz sadasnje sutuacije i pored Pekmena, ne mirise mi to na dobro al ajde.
(Billy "The Great" Hope, 12. oktobar 2015 23:25)
Muka mi je od ovih isfrustriranih zvezdasa!Za vreme SFRJ ta institucija je imala 4 osvojena prvenstva i 2 kupa!
A kad ste vi naklapali titule malo posle drugog svetskog rata:D, Ko su vaše legende kluba, Slavnić, Radović, Kapičić, Rakočević?, kod nas Divac, Kićanović, Dalipagić, Đorđević, Danilović, Paspalj, Rebrača, Pecarski, Grbović, Berić, Krstić, ne mogu ni da se setim svih koliko ih ima
pre 10 godina
Kosarka je Partizan.
pre 10 godina
Rece Dusan navijac i bivsi igrac partizana u mladjim kategorijama, neka pita svog kuma jeretina :)
pre 10 godina
Valjda je tačno ono " sto puta ponovljena laž, postaje istina"
pre 10 godina
"Institucija" od 90-ih i NEOGRANICENIH DRZAVNIH BUDZETA. Sto sad ta institucija ne pravi rezultate sa normalnim budzetima. Gde nestadose svi "donatori ljubitelji kluba" cijim novcem ste preplacivali sve NBA igrace i najbolje talente iz zemlje i inostranstva.
pre 10 godina
(Vujosevic JUGend, 13. oktobar 2015 09:09)
U SFRJ, od kako je košarka počela da se igra ozbiljno i u halama, tvoj klub ima 1 (jednu titulu).
Mnogo su takvima prsti jedne ruke.
pre 10 godina
Jos jednom pitam :navedite mi PET kosarkasa evropske klase proizaslih iz PARTIZANOVE skole[od pionirske i kadetske skole] u zadnjih 10 godina dominacije.Valjda ste vi institucija?
pre 10 godina
Dokle vise sa institucijom,25 godina drugovi iz sps-a guraju pare i normalno gde ima love tamo i igraci odlaze,cim se to jednom zavrsilo evo gde su,jer dinar jedan ne mogu da naprave bez politicara.Ako je to institucija onda dobro!
(srbin, 13. oktobar 2015 07:34)
“ Управа која је водила клуб обезбедила је невероватне приходе од спонзора када је кошарка у питању. У периоду од 2004 – 2008. године само од спонзора обезбедили смо 15.861.940 евра, а првих годину и по дана још око 4 милиона што износи скоро 20 милиона евра. Шта је требало још као управа да урадимо? Тренери су били Змаго Сагадин, Драган Шакота, Александар Трифуновић и Стеван Караџић. Довођени су Игор Ракочевић, Скуни Пен, Обина Екезие, Милан Гуровић, Омар Кук, Лоренс Робертс, Перо Антић, Петар Поповић – све сами играчи европског квалитета који су направили сјајне каријере. Да ли је управа требало да даје кошеве? “
Ovo su reči Gorana Vesića.
pre 10 godina
ovi ce se sahranjivati jos malo ali ce i dalje vikati, institucija!!! institucija, al su smasili, morate da shvatite da se od proslosti ne zivi, pogledajte zvezdu samo, u staroj jugi, 20 puta jacoj konkurenciji je bila neprikosnovena, do pre koju godinu se umalo nije ugasila, taj odjek mi smo institucija cuju jos samo oni zagrizeni grobari a ni oni polako ne veruju vise u to!!
pre 10 godina
@Ajde "Zvezdasu", kad si vec tako realan, pogledaj sta se desavalo i pre nego sto si postao svestan sebe, pa onda naklapaj. I zasto "institucija" sad ne dominira? Stvaranje igraca od blata, cuvena skola? Gde je sve to? Ne, bre, otimacina svega sto vredi dok curi lova u rekama. Uz zdusno navijanje predsednika i premijera sa tribina.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Toto-ko-tunjo, 13. oktobar 2015 08:22)
Pa nisu svi zvezdasi pacijenti kao ti da mrze i omalovazavaju instituciju kao sto je Partizan.Moze samo da ti bude krivo kao sto jeste ali ovo su izjavili mnogi stranci koji su gostovali u Beogradu,da ne pominjem NBA turneje i medjunarodne turnire kao npr. onaj koji organizuje Parker u Francuskoj.A institucija ne dominira jer je neko sa pozicije sile resio da stavi tacku na crno-beli svet,ali znas sta,mi smo i dalje tu,jos uvek smo Partizan a ne neka fransiza iz Zeleznika,krpimo se,snalazimo se ali ime i tradiciju NE PRODAJEMO ni po koju cenu.A prica o lovi koja tece u rekama i otimacinama je samo alibi za sve vase neuspehe uprkos zavidnim budzetima koje ste imali,znam da istina boli ali takva je i suoci se sa njom konacno,pozdrav.
pre 10 godina
Nada Macura zamolila medije da se više ovakve vesti ne objavljuju zbog zdravlja većinskog Sirbistana! Taman su počeli da zaboravljaju deceniju i po PARTIZANIZACIJE a vi im ovako vraćate!
pre 10 godina
Niti čete vi Zvezdaši biti navijači niti čete ikada biti sila u košarci!To vas mnogo boli,več svi znamo.
pre 10 godina
Ma izvuci ce se,bez brige i to vrlo lako. Ali znas kad? Kad dodje smjena vlasti, tj. dodje vlast kojoj vise odgovara da Partizan dominira. E onda Zvezda pada. Ova vlast vlast favorizuje Zvezdu,sledeca ce Partizan i tako u krug,na zalost. Dok god vlast pere pare preko klubova tako ce biti.
Pravi komentar, služe im zvezda i partizan za pranje para, zato oni i ne žele privatizaciju
pre 10 godina
Grobar
pre 10 godina
Dulo pisao tekst
pre 10 godina
Mi ako damo 80 dobijamo 100%...vjerujem da u jednom suterskom okrsaju ove dvije ekipe bodovi idu u Niksic. Da vidimo da li Partizan moze i smije da se upusti u run and gun kosarku i da li vjeruje da su njegovi talenti garancija protiv talenata Sutjeske.
pre 10 godina
Skoro pa u pravu KK, FK CZ a za ostale klikere nije ni bitno, Vucicu reaguj, celi Izrael ima jedan Makabi.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Trener, 13. oktobar 2015 00:48)
Ajde FK pa i nekako ali kosarkaski klub cz nikako ne moze biti institucija s obzirom na to da nikada u svojoj istoriji nije bila prvak evrope.Zene se naravno ne racunaju.
pre 10 godina
0
Ja sam zvezdas 30 godina ali iskreno, nista novo covek nije rekao. Istina kkp je institucija. Samo mislim da ce se tesko izvuci iz sadasnje sutuacije i pored Pekmena, ne mirise mi to na dobro al ajde. (Billy "The Great" Hope, 12. oktobar 2015 23:25)
Ajde "Zvezdasu", kad si vec tako realan, pogledaj sta se desavalo i pre nego sto si postao svestan sebe, pa onda naklapaj. I zasto "institucija" sad ne dominira? Stvaranje igraca od blata, cuvena skola? Gde je sve to? Ne, bre, otimacina svega sto vredi dok curi lova u rekama. Uz zdusno navijanje predsednika i premijera sa tribina.
(Toto-ko-tunjo, 13. oktobar 2015 08:22)
zbog takvih kao sto si to Srbija je propala! sve je neka zavera, predsednik i premijer navijaju, a i svi ministri, direktori...svi bre partizanovci...ispada da za Partizan navija 5 miliona ljudi....a sa druge strane govorite da je Partizan klub bez navijaca!!!??? dogovorite se vec jednom! toto kotunjo, pozdrav iz Istanbula! seti se finala 1992. pozdravlja te I Sale Djordjevic!
pre 10 godina
Institucija evropske kosarke sa skorom 2:12 u EL
pre 10 godina
„Panta rhei“ tako je. Navijači KKP ne mogu da shvate da je njihovih 5 min neminovna prošlost, a svetla budućnost... ko zna kad će! Sad je opet vreme CZ, pa nek traje koliko traje, ali zaslužila je. Tipičan navijač Partizana ima selektivno i kratko pamćenje, smatrajući da košarka na ovim prostorima počinje od njih. Zvezda je utemeljila košarku kod nas, i uz dalmatinske klubove, Olimpiju i OKK Beograd dominirala u SFRJ do sedamdesetih, kad se pojavljuju neke nove snage, Partizan, Bosna, Cibona... I to je normalno. Normalne su bile i 90te kada su sportski titule osvajali i Zvezda, i Partizan i Budućnost. Mrak (za srpsku košarku) počinje od dolaska Vujoševića na čelo KKP. Po sistemu "na vuka hajka, a lisice..." krenuli su perfidni napadi na "Državni Projekat", dok je onaj pravi DP dobijao pare, igrače i moć da kontroliše sudije i prvenstvo, i stalno obezbeđuje zlatnu koku EL. Koja bi to država imala svoj sportski projekat a da mu ne obezbedi titule i dodatnu zaradu u evropskim takmičenjima??? E pa svemu dođe kraj pa i takvoj "dominaciji". Oni navijači koji shodno tom iskustvu misle da se to i sad događa i da će Zvezda bez podrške ove vlasti krahirati, a Partizan se vratiti na staze uspeha, MNOOOOGO GREŠE. Ova vlast se ne meša u to, osim što je izjednačila uslove i podstakla klubove da tržišno posluju i budu finansijski odgovorni, kao i Evropski. Zvezda se tome prilagodila, radila planski i sistematski 3-4 g. da bi došla na vrh. Gde će sigurno dugo ostati, i bez ove vlasti.
pre 10 godina
Ma da kako da ne..
pre 10 godina
Šta je panteri boli a?Ako,ako,samo polako,doči če sve na svoje mesto.Okreče se točak.
pre 10 godina
hahaha.
pre 10 godina
A tek Sutjeska kad ide na pobedu protiv partizana...
pre 10 godina
History chanel
pre 10 godina
Kolko su karte za mec?? (tifa, 13. oktobar 2015 08:20)
Zoves BLIC - dobijes karte, kupis prasak - dobijes karte, dodjes u Pionir - dobijes karte + sendvic i zuti sok... SAMO DODJI da "institucija" ne igra pred praznom halom i ponesi secanja da evocirate uspomene na ucesca i poraze iz EL.
pre 10 godina
@Simpatizer
Ne znam odakle ti informacija o Partizanovom budzetu kada KKP vec godinama nigde javno ne prikazuje finansijski izvestaj!? Ja nemam dokaze za svoju tvrdnju ali ono sto vidim i znam jeste da ste dovodili puno igraca iz prilicno respektabilnih evropskih ekipa i iz NBA i da ste dovodili najtalentovanije nase igrace a to sve KOSTA JER NIKO NE IGRA IZ LJUBAVI. Sa nekim igracima ste pravili takve ugovore da su ONI BIRALI ZA KOJE CE PARE DA DODJU I IGRAJU. Cakarevicu ste dali ugovor vredan 400k evra. Sta mislis koliko je onda imao Bo Mekejleb ili Pekovic? D.V. je imao 300k evra godisnje. Ako podjemo od onoga sto je D.V. rekao da je kosarka neprofitabilan sport i da se u El slabo zaradjuje, otkud onda pare za ovakve ugovore? Da nije od sponzora? Nije, niste ih imali do pre 2g. Od koga onda? Ne krijete vi dzabe fin. izvestaj.
pre 10 godina
Prvo kolo oni micani iz Slovenije sto su bili prvaci,dobili ove is CG.Nije se znalo ko je gori.Pobedom je jedna ekipa ostala u ligi,vec u prvom kolu.I ovde ko pobedi ostaje u ligi.Ko sve igra kosarku.Smesno.Sprdacina...
pre 10 godina
he he institucija po partiskom nalogu hehe!!
pre 10 godina
Ovo nije naš Partizan. Ovo je partizan dirigovan od strane režima. Podržavati ovo je davanje legitimiteta tiraniji. (svetolik, 13. oktobar 2015 00:37)
Kljuc? ;-)
pre 10 godina
@and1
Pa evo ja kao navijač Crvene Zvezde da ti odgovorim. Dok je Partizanu sipan državni novac u ogromnim količinama, kupujući najbolje igrače svih domaćih klubova, kako samostalne, tako i zajedničke države, Zvezda je godinama dobijala mrvice od te iste države. JSD nas ni jednom nije štedeo, pa makar imali i 7 igrača u rotaciji. Baš na osnovu toga im treba samo vratiti milo za drago, jer će u protivnom kada oni opet postanu miljenici vlasti, brzo zaboraviti kako je biti u finansijskom problemu. Zadnjih 15ak godina su pobede osvajali na finansijskom, a ne na sportskom planu. A sada se uviđa da to nisu nikako drugačije mogli da urade sem uz pomoć države i vlasti.
pre 10 godina
Dobar vic
pre 10 godina
Klasa je u pitanju. Oni koji su svesni da je nemaju, hvataju se za slamke - Zagreb, Laktasi i ostale kojestarije.
pre 10 godina
Ma izvuci ce se,bez brige i to vrlo lako. Ali znas kad? Kad dodje smjena vlasti, tj. dodje vlast kojoj vise odgovara da Partizan dominira. E onda Zvezda pada. Ova vlast vlast favorizuje Zvezdu,sledeca ce Partizan i tako u krug,na zalost. Dok god vlast pere pare preko klubova tako ce biti.
Pravi komentar, služe im zvezda i partizan za pranje para, zato oni i ne žele privatizaciju
pre 10 godina
Lako moze da se proveri da se budzet Partizana uvek kretao izmedju 2 i 3 miliona evra a da je najveci ikada bio oko 4 miliona nakon plasmana na F4 u Parizu.Takodje se zna da je prosecan godisnji budzet Zvezde za vreme projekta "Evropska Zvezda" iznosio oko 5 miliona evra.Ako se uzme u obzir da je budzet sadasnje Zvezde Telekom,po izjavi prvog coveka kluba,u proseku 6 miliona godisnje postavlja se pitanje da li je ustvari Zvezda neuspeli drzavni projekat a price o Partizanovim otimacinama i budzetima manipulacija i spin kako bi se opravdalo desetine miliona ulozenih u Zvezdu,bez rezultata,i dug od 16 miliona.Cekam odgovor,hvala unapred.
(Simpatizer, 13. oktobar 2015 10:40)
Evo ja cu ti odgovoriti. Slazem se sa tobom da je budzet partizana iznosio oko 3 miliona sto je najvise potencirao vas mag na konferencijama za stampu. E sad dolazimo do onog sto je jos govorio na tim konferencijama, a sto niko od vas nije slusao (ili nije hteo da cuje), da je taj budzet zatvoren do nove godine i da ne zna sta ce posle toga. Ako uzmemo u obzir da je do nove godine 3 meseca (sezona pocinje u oktobru), a sezona traje do juna (6 meseci od nove godine) lako je izracunati koliko je to novca sipano u partizan. Ako ne znas da izracunas pitaj onog Danila, on je zavrsio matematicku gimnaziju, pomoci ce ti sigurno.
Sve ovo je lako proveriti imate kod vaseg portparola Teglice sve te konferencije pa gledajte, prisecajte se i uzivajte. Pozdrav.
pre 10 godina
@Korto
Skoro pa u pravu KK, FK CZ a za ostale klikere nije ni bitno, Vucicu reaguj, celi Izrael ima jedan Makabi.
pre 10 godina
kolko su karte za mec??
pre 10 godina
Partizan planski unisten.
pre 10 godina
Ko je Dubljevic.
Dubljevic kaze nesto vazno
pre 10 godina
Hahahahahahahaha. Uvek imate ludih izjava.
pre 10 godina
PfcNK, 13. oktobar 2015 03:19)
Nadji, sinko, koliko je trajao vas zimski san u SFRJ, u neuporedivo jacoj ligi. I pogledaj Zvezdina evropska ostvarenja. Ono sto moras da priznas, i vama nesto padaju kapci? Cudno pored takve skole, patentiranog stvaranja igraca od blata bez love.
pre 10 godina
Sta se cepis, reci da se nadas klupi posle Pere, a ne da ih lozis.
pre 10 godina
aahahahahahahahahaahahabababababababbaahahhahahahahaahahhahah
pre 10 godina
Dubljević je pravi slatkiš.
pre 10 godina
Jos jednom pitam :navedite mi PET kosarkasa evropske klase proizaslih iz PARTIZANOVE skole[od pionirske i kadetske skole] u zadnjih 10 godina dominacije.Valjda ste vi institucija?
(caplin, 13. oktobar 2015 12:16)
Ma nema ih ! Kicanovic je igrao 11 godina u Kraljevu pre nego je doao u Partizan ... Dalo je proveo vise vremena u Partizanu od Pekovica ili Divca !
pre 10 godina
Ovo moze da izjavi samo neko ko je Partizanovac .
pre 10 godina
"institucija" ne moze ni protiv Sutjeske biti sigurna u pobedu..
pre 10 godina
kakva je to institucija koja propadne za godinu dana!?
pre 10 godina
Naravno da je KKP institucija , a toplo preporucujem njihovim komsijama da se spuste na zemlju , jer ako se ovako teski momenti dogodise Partizanu, sta li tek moze da se desi manjim klubovima.
pre 10 godina
Presmesno...
pre 10 godina
kada to kaze trener sutjeske, stvar dobije posebnu tezinu....
pre 10 godina
Naslov
"Partizan je institucija evropske košarke"
Kraj teksta
Respektujemo Partizan, ali idemo na pobedu", rekao je Spasojević.
Sve bi bilo ok da ovo nije najava utakmice sa "Sutjeskom" ... Uz veliki respekt svemu onome sta je radio Partizan ranijih godina ovo je danas slika i prilika te institucije ! Dolazi Sutjeska i kazu da idu na pobedu ! Zalosno !
pre 10 godina
Ne bre,ja msm da je zvezda,mozda gresim..
pre 10 godina
E sta ti je ironija kada ti neko iz druge drzave kaze da je "Partizan institucija evropske kosarke" dok u Srbiji gledaju da te pljuju ili mrze zbog toga sto si rekao istinu samo.
pre 10 godina
Naslov
"Partizan je institucija evropske košarke"
Kraj teksta
Respektujemo Partizan, ali idemo na pobedu", rekao je Spasojević.
Sve bi bilo ok da ovo nije najava utakmice sa "Sutjeskom" ... Uz veliki respekt svemu onome sta je radio Partizan ranijih godina ovo je danas slika i prilika te institucije ! Dolazi Sutjeska i kazu da idu na pobedu ! Zalosno !
pre 10 godina
Ja sam zvezdas 30 godina ali iskreno, nista novo covek nije rekao. Istina kkp je institucija. Samo mislim da ce se tesko izvuci iz sadasnje sutuacije i pored Pekmena, ne mirise mi to na dobro al ajde.
pre 10 godina
Ti meni serdare ja tebi vojvodo...
pre 10 godina
Srbija ima 3 velike institucije u klupskom sportu. To su KK i VK Partizan i FK Crvena Zvezda. Ako to država ne ume da zaštiti onda to dovoljno govori o njoj samoj.
pre 10 godina
Niti je jsd institucija, niti je Pionir njihova hala. Koliko gluposti od malog trenera.
pre 10 godina
Institucija nije nikada ni bio,ali hajde.Upoređivati vaterpolo,košarku i fudbal je najmanje smešno. Jedina sportska institucija na našim prostorima je Crvena Zvezda,prvak Evrope i Sveta.Da nije bilo rata i danas bi to bio klub u vrhu Evropsko fudbala.U normalnoj zemlji na ponos svih ljubitelja sporta.
pre 10 godina
"institucija" ne moze ni protiv Sutjeske biti sigurna u pobedu.. Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Spale, 12. oktobar 2015 23:52)
Ne razumem u cemu je vas problem. Amnezija? Imate li gram srama? Neosporno je da je Partizan trenutno u najtezem periodiu od osnivanja, ali je isto tako neosporno da su vam legende kluba Igor Jeretin, Vuk Radivojevic, i Bojan Popovic. Pozdrav od kluba iz koga je draftovano 10 igraca u NBA :*(Bley, 13. oktobar 2015 02:53)
Za pare koje vam je drzava besomucno davala trebali ste da imate bar jos 5 puta vise draftovanih igraca i da osvojite bar svaku drugu Evroligu koju ste igrali ali opste je poznato da vi nikad nista ne osvajate ako nemate bar 10 puta veci budzet od konkurencije i isto toliko puta jaci tim. Sada ste svedeni na vasu pravu meru, borba za opstanak ili sredinu tabele i titula na svakih 32 godine kao u SFRJ. A i bas vas briga, brojite sitno do nove titule i ostalo vam je jos samo 030 godina. To jeste dug period ali cete zato kup osvajati jos redje.
pre 10 godina
Ja sam zvezdas 30 godina ali iskreno, nista novo covek nije rekao. Istina kkp je institucija. Samo mislim da ce se tesko izvuci iz sadasnje sutuacije i pored Pekmena, ne mirise mi to na dobro al ajde. (Billy "The Great" Hope, 12. oktobar 2015 23:25)
Ajde "Zvezdasu", kad si vec tako realan, pogledaj sta se desavalo i pre nego sto si postao svestan sebe, pa onda naklapaj. I zasto "institucija" sad ne dominira? Stvaranje igraca od blata, cuvena skola? Gde je sve to? Ne, bre, otimacina svega sto vredi dok curi lova u rekama. Uz zdusno navijanje predsednika i premijera sa tribina.
pre 10 godina
Ovo su bile prave evropske košarkaške institucije, danas su samo istorija i sećanja! - Pallacanestro Vareze, poznatiji 70/80tih kao Injis i Mobilđirđi, pojam za italijansku košarku 70tih sa 5 titula prvaka Evrope iz 10 finala, i 10 titula prvaka Italije, sve u prošlom veku. Već dugo ne igra u evropskim takmičenjima, a u seriji A, i kad igra, samo epizodista. Bolonja (Virtus, Kinder), 2 puta prvak Evrope iz 5 finala, 15 puta prvak Italije. Zbog finansijskih problema se skoro ugasio pre 12 godina, a posle fuzionisanja sa drugim klubom, samo povremeno igra u seriji A, u Evropi je maksimum Evročelendž kup. Beneton Trevizo, pre 10-15 godina jedan od vodećih evropskih klubova, 3 titule u Italiji 3 F4 Evrolige, finale. Od tada, igra bez nekih uspeha, mahom u drugoj ligi. Split(Jugoplastika), 3 x prvak Evrope + finale, 6x prvak YU, samo 1x u Hrvatskoj. Danas tavori u Hrvatskoj ligi, daleko od ABA lige i Evrope. Tu su i nekadašnji evropski i nacionalni prvaci Bosna i Cibona, koji već dugo jedva finansijski opstaju, bez mogućnosti da igraju evropska takmičenja. Pomenimo i nekad u svojoj zemlji i Evropi čuvene španski Huventud, pa grčke, Aris i AEK, danas miljama daleko od te slave. Do sredine 70 tih, samozvana institucija je bila tek 4. klub u Bgd. i možda 10 u YU, a onda je krenuo uspon. I sve je to bilo korektno i normalno do nečuvenog državnog favorizovanja u novom milenijumu. Sad je đavo došao po svoje.I ne zanosite se da ćete nekom u Evropi nedostajati, jer, sve prođe...
pre 10 godina
Dokle vise sa institucijom,25 godina drugovi iz sps-a guraju pare i normalno gde ima love tamo i igraci odlaze,cim se to jednom zavrsilo evo gde su,jer dinar jedan ne mogu da naprave bez politicara.Ako je to institucija onda dobro!
pre 10 godina
haha istitucija sa jednom pobedom
pre 10 godina
Dušanu uzor Dule, omiljeni plej Dulo, navija za Partizan...šta ce drugo da izjavi?
pre 10 godina
Ja sam zvezdas 30 godina ali iskreno, nista novo covek nije rekao. Istina kkp je institucija. Samo mislim da ce se tesko izvuci iz sadasnje sutuacije i pored Pekmena, ne mirise mi to na dobro al ajde.
(Billy "The Great" Hope, 12. oktobar 2015 23:25)
Muka mi je od ovih isfrustriranih zvezdasa!Za vreme SFRJ ta institucija je imala 4 osvojena prvenstva i 2 kupa!
pre 10 godina
"Institucija" od 90-ih i NEOGRANICENIH DRZAVNIH BUDZETA. Sto sad ta institucija ne pravi rezultate sa normalnim budzetima. Gde nestadose svi "donatori ljubitelji kluba" cijim novcem ste preplacivali sve NBA igrace i najbolje talente iz zemlje i inostranstva.
pre 10 godina
ovi ce se sahranjivati jos malo ali ce i dalje vikati, institucija!!! institucija, al su smasili, morate da shvatite da se od proslosti ne zivi, pogledajte zvezdu samo, u staroj jugi, 20 puta jacoj konkurenciji je bila neprikosnovena, do pre koju godinu se umalo nije ugasila, taj odjek mi smo institucija cuju jos samo oni zagrizeni grobari a ni oni polako ne veruju vise u to!!
pre 10 godina
Dulo pisao tekst
pre 10 godina
Ti meni serdare ja tebi vojvodo...
(petarczv, 12. oktobar 2015 23:33)
Ti meni 16 miliona ja tebi fabriku limenki!
pre 10 godina
„Panta rhei“ tako je. Navijači KKP ne mogu da shvate da je njihovih 5 min neminovna prošlost, a svetla budućnost... ko zna kad će! Sad je opet vreme CZ, pa nek traje koliko traje, ali zaslužila je. Tipičan navijač Partizana ima selektivno i kratko pamćenje, smatrajući da košarka na ovim prostorima počinje od njih. Zvezda je utemeljila košarku kod nas, i uz dalmatinske klubove, Olimpiju i OKK Beograd dominirala u SFRJ do sedamdesetih, kad se pojavljuju neke nove snage, Partizan, Bosna, Cibona... I to je normalno. Normalne su bile i 90te kada su sportski titule osvajali i Zvezda, i Partizan i Budućnost. Mrak (za srpsku košarku) počinje od dolaska Vujoševića na čelo KKP. Po sistemu "na vuka hajka, a lisice..." krenuli su perfidni napadi na "Državni Projekat", dok je onaj pravi DP dobijao pare, igrače i moć da kontroliše sudije i prvenstvo, i stalno obezbeđuje zlatnu koku EL. Koja bi to država imala svoj sportski projekat a da mu ne obezbedi titule i dodatnu zaradu u evropskim takmičenjima??? E pa svemu dođe kraj pa i takvoj "dominaciji". Oni navijači koji shodno tom iskustvu misle da se to i sad događa i da će Zvezda bez podrške ove vlasti krahirati, a Partizan se vratiti na staze uspeha, MNOOOOGO GREŠE. Ova vlast se ne meša u to, osim što je izjednačila uslove i podstakla klubove da tržišno posluju i budu finansijski odgovorni, kao i Evropski. Zvezda se tome prilagodila, radila planski i sistematski 3-4 g. da bi došla na vrh. Gde će sigurno dugo ostati, i bez ove vlasti.
pre 10 godina
Ima li neki Crnogorac koji misli da KK Partizan nije institucija? Ili se ovaj preporucuje za trenera?
pre 10 godina
Prvo kolo oni micani iz Slovenije sto su bili prvaci,dobili ove is CG.Nije se znalo ko je gori.Pobedom je jedna ekipa ostala u ligi,vec u prvom kolu.I ovde ko pobedi ostaje u ligi.Ko sve igra kosarku.Smesno.Sprdacina...
pre 10 godina
Jos jednom pitam :navedite mi PET kosarkasa evropske klase proizaslih iz PARTIZANOVE skole[od pionirske i kadetske skole] u zadnjih 10 godina dominacije.Valjda ste vi institucija?
pre 10 godina
Kako sad ovo??? Zar nije Crvena zvezda Telekom institucija zadnje 3 godine od kad se prati košarka vreme pre toga je nebitno...
pre 10 godina
Valjda je tačno ono " sto puta ponovljena laž, postaje istina"
pre 10 godina
Ma da kako da ne..
pre 10 godina
Lako moze da se proveri da se budzet Partizana uvek kretao izmedju 2 i 3 miliona evra a da je najveci ikada bio oko 4 miliona nakon plasmana na F4 u Parizu.Takodje se zna da je prosecan godisnji budzet Zvezde za vreme projekta "Evropska Zvezda" iznosio oko 5 miliona evra.Ako se uzme u obzir da je budzet sadasnje Zvezde Telekom,po izjavi prvog coveka kluba,u proseku 6 miliona godisnje postavlja se pitanje da li je ustvari Zvezda neuspeli drzavni projekat a price o Partizanovim otimacinama i budzetima manipulacija i spin kako bi se opravdalo desetine miliona ulozenih u Zvezdu,bez rezultata,i dug od 16 miliona.Cekam odgovor,hvala unapred.
(Simpatizer, 13. oktobar 2015 10:40)
Evo ja cu ti odgovoriti. Slazem se sa tobom da je budzet partizana iznosio oko 3 miliona sto je najvise potencirao vas mag na konferencijama za stampu. E sad dolazimo do onog sto je jos govorio na tim konferencijama, a sto niko od vas nije slusao (ili nije hteo da cuje), da je taj budzet zatvoren do nove godine i da ne zna sta ce posle toga. Ako uzmemo u obzir da je do nove godine 3 meseca (sezona pocinje u oktobru), a sezona traje do juna (6 meseci od nove godine) lako je izracunati koliko je to novca sipano u partizan. Ako ne znas da izracunas pitaj onog Danila, on je zavrsio matematicku gimnaziju, pomoci ce ti sigurno.
Sve ovo je lako proveriti imate kod vaseg portparola Teglice sve te konferencije pa gledajte, prisecajte se i uzivajte. Pozdrav.
pre 10 godina
kakva je to institucija koja propadne za godinu dana!?
(dosta bre demagogije, 12. oktobar 2015 23:37)
godinu dana?
sinak oni unistavaju partizan sistematski 6godina! od tih 6godina 5puta je bio prvak. Institucija. I nece da propadne nikada, zapisi NIKADA.
pre 10 godina
Ove reči potvrđuju i neizostavni brojni komentari navijača koji ne znaju kako im se zove klub. Vise po ceo dan na portalu, čekajući vest o Instituciji KKP, kako bi ostavili desetak komentara u pokušaju da izleče svoje frustracije. Recept im je prepisao, naravno, dr Legenda i njegov stručni tim za obmanu javnosti.
pre 10 godina
vidi vidii 10godina zimskog sna Zvezdasa i sad se nesto kao oni kljucaju hahahah ajmo nazad u kucice brzo....
pre 10 godina
Šta su pitali navijači Makabija onomad?
pre 10 godina
"institucija" ne moze ni protiv Sutjeske biti sigurna u pobedu..
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Spale, 12. oktobar 2015 23:52)
Ne razumem u cemu je vas problem. Amnezija? Imate li gram srama?
Neosporno je da je Partizan trenutno u najtezem periodiu od osnivanja, ali je isto tako neosporno da su vam legende kluba Igor Jeretin, Vuk Radivojevic, i Bojan Popovic. Pozdrav od kluba iz koga je draftovano 10 igraca u NBA :*
pre 10 godina
Mi ako damo 80 dobijamo 100%...vjerujem da u jednom suterskom okrsaju ove dvije ekipe bodovi idu u Niksic. Da vidimo da li Partizan moze i smije da se upusti u run and gun kosarku i da li vjeruje da su njegovi talenti garancija protiv talenata Sutjeske.
pre 10 godina
...ne nije Partizan,nego FMP..
pre 10 godina
Partizan planski unisten. (Covek zvani Vuk, 13. oktobar 2015 09:53)
Sad vam je Covic kriv sto su Sasa i Dule odneli sve pare, pobegli i ostavili preko10 mil duga.
pre 10 godina
Nekome je legenda Sasa Djordjevic, a nekome Nebojsa Covic.
pre 10 godina
Kolko su karte za mec?? (tifa, 13. oktobar 2015 08:20)
Zoves BLIC - dobijes karte, kupis prasak - dobijes karte, dodjes u Pionir - dobijes karte + sendvic i zuti sok... SAMO DODJI da "institucija" ne igra pred praznom halom i ponesi secanja da evocirate uspomene na ucesca i poraze iz EL.
pre 10 godina
Institucija evropske kosarke sa skorom 2:12 u EL
pre 10 godina
Rece Dusan navijac i bivsi igrac partizana u mladjim kategorijama, neka pita svog kuma jeretina :)
pre 10 godina
(Vujosevic JUGend, 13. oktobar 2015 09:09)
U SFRJ, od kako je košarka počela da se igra ozbiljno i u halama, tvoj klub ima 1 (jednu titulu).
Mnogo su takvima prsti jedne ruke.
pre 10 godina
Niti je jsd institucija, niti je Pionir njihova hala. Koliko gluposti od malog trenera.
(jsdpartizanzagreb, 13. oktobar 2015 09:26)
Ma jok, vi iz predgrađa ste institucija...
Koliko gluposti od malog komentatora.
pre 10 godina
Grobar
pre 10 godina
0
Ja sam zvezdas 30 godina ali iskreno, nista novo covek nije rekao. Istina kkp je institucija. Samo mislim da ce se tesko izvuci iz sadasnje sutuacije i pored Pekmena, ne mirise mi to na dobro al ajde. (Billy "The Great" Hope, 12. oktobar 2015 23:25)
Ajde "Zvezdasu", kad si vec tako realan, pogledaj sta se desavalo i pre nego sto si postao svestan sebe, pa onda naklapaj. I zasto "institucija" sad ne dominira? Stvaranje igraca od blata, cuvena skola? Gde je sve to? Ne, bre, otimacina svega sto vredi dok curi lova u rekama. Uz zdusno navijanje predsednika i premijera sa tribina.
(Toto-ko-tunjo, 13. oktobar 2015 08:22)
zbog takvih kao sto si to Srbija je propala! sve je neka zavera, predsednik i premijer navijaju, a i svi ministri, direktori...svi bre partizanovci...ispada da za Partizan navija 5 miliona ljudi....a sa druge strane govorite da je Partizan klub bez navijaca!!!??? dogovorite se vec jednom! toto kotunjo, pozdrav iz Istanbula! seti se finala 1992. pozdravlja te I Sale Djordjevic!
pre 10 godina
Niti čete vi Zvezdaši biti navijači niti čete ikada biti sila u košarci!To vas mnogo boli,več svi znamo.
pre 10 godina
aahahahahahahahahaahahabababababababbaahahhahahahahaahahhahah
pre 10 godina
@Korto
Skoro pa u pravu KK, FK CZ a za ostale klikere nije ni bitno, Vucicu reaguj, celi Izrael ima jedan Makabi.
pre 10 godina
hahaha.
pre 10 godina
Kao navijač Zvezde mogu reći da bi se većina mojih saboraca sa tribine trebala stidjeti izjava o Partizanu. To što je Partizan uradio za sve ove godine je nedostižno. Iako je na koljenima, pošujte rivala. Ne vidim satisfakciju u punjenju ovakvog Partizana +30, iako bi ih valjalo dobiti par puta, eto radi reda.
Mene brinu neke druge stvari, kako stvari trenutno stoje, uspjeh će biti ako budemo u prilici da branimo titulu na Jadranu, domaće prvenstvo se ne dovodi u pitanje, a u Evroligi sa ovakvim timom, u onakvoj grupi, sve preko 3 pobjede je uspjeh.
Za igrače koje smo prodali nije se našla jos uvijek adekvatna zamjena. Kalina je morao ostati.
pre 10 godina
Ovo nije naš Partizan. Ovo je partizan dirigovan od strane režima. Podržavati ovo je davanje legitimiteta tiraniji.
pre 10 godina
PfcNK, 13. oktobar 2015 03:19)
Nadji, sinko, koliko je trajao vas zimski san u SFRJ, u neuporedivo jacoj ligi. I pogledaj Zvezdina evropska ostvarenja. Ono sto moras da priznas, i vama nesto padaju kapci? Cudno pored takve skole, patentiranog stvaranja igraca od blata bez love.
pre 10 godina
@and1
Pa evo ja kao navijač Crvene Zvezde da ti odgovorim. Dok je Partizanu sipan državni novac u ogromnim količinama, kupujući najbolje igrače svih domaćih klubova, kako samostalne, tako i zajedničke države, Zvezda je godinama dobijala mrvice od te iste države. JSD nas ni jednom nije štedeo, pa makar imali i 7 igrača u rotaciji. Baš na osnovu toga im treba samo vratiti milo za drago, jer će u protivnom kada oni opet postanu miljenici vlasti, brzo zaboraviti kako je biti u finansijskom problemu. Zadnjih 15ak godina su pobede osvajali na finansijskom, a ne na sportskom planu. A sada se uviđa da to nisu nikako drugačije mogli da urade sem uz pomoć države i vlasti.
pre 10 godina
@Za pare koje vam je drzava besomucno davala trebali ste da imate bar jos 5 puta vise draftovanih igraca i da osvojite bar svaku drugu Evroligu koju ste igrali ali opste je poznato da vi nikad nista ne osvajate ako nemate bar 10 puta veci budzet od konkurencije i isto toliko puta jaci tim. Sada ste svedeni na vasu pravu meru, borba za opstanak ili sredinu tabele i titula na svakih 32 godine kao u SFRJ. A i bas vas briga, brojite sitno do nove titule i ostalo vam je jos samo 030 godina. To jeste dug period ali cete zato kup osvajati jos redje.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Vujosevic JUGend, 13. oktobar 2015 09:09)
Evo ja vec nekoliko puta pokusavam ali nikako da dobijem odgovor pa bih tebe zamolio da mi te termine koje koristite "sakom i kapom","besomucno davala","neogranicen budzet" prevedes koliko to iznosi u evrima.Lako moze da se proveri da se budzet Partizana uvek kretao izmedju 2 i 3 miliona evra a da je najveci ikada bio oko 4 miliona nakon plasmana na F4 u Parizu.Takodje se zna da je prosecan godisnji budzet Zvezde za vreme projekta "Evropska Zvezda" iznosio oko 5 miliona evra.Ako se uzme u obzir da je budzet sadasnje Zvezde Telekom,po izjavi prvog coveka kluba,u proseku 6 miliona godisnje postavlja se pitanje da li je ustvari Zvezda neuspeli drzavni projekat a price o Partizanovim otimacinama i budzetima manipulacija i spin kako bi se opravdalo desetine miliona ulozenih u Zvezdu,bez rezultata,i dug od 16 miliona.Cekam odgovor,hvala unapred.
pre 10 godina
Šta je panteri boli a?Ako,ako,samo polako,doči če sve na svoje mesto.Okreče se točak.
pre 10 godina
@Simpatizer
Ne znam odakle ti informacija o Partizanovom budzetu kada KKP vec godinama nigde javno ne prikazuje finansijski izvestaj!? Ja nemam dokaze za svoju tvrdnju ali ono sto vidim i znam jeste da ste dovodili puno igraca iz prilicno respektabilnih evropskih ekipa i iz NBA i da ste dovodili najtalentovanije nase igrace a to sve KOSTA JER NIKO NE IGRA IZ LJUBAVI. Sa nekim igracima ste pravili takve ugovore da su ONI BIRALI ZA KOJE CE PARE DA DODJU I IGRAJU. Cakarevicu ste dali ugovor vredan 400k evra. Sta mislis koliko je onda imao Bo Mekejleb ili Pekovic? D.V. je imao 300k evra godisnje. Ako podjemo od onoga sto je D.V. rekao da je kosarka neprofitabilan sport i da se u El slabo zaradjuje, otkud onda pare za ovakve ugovore? Da nije od sponzora? Nije, niste ih imali do pre 2g. Od koga onda? Ne krijete vi dzabe fin. izvestaj.
pre 10 godina
Jedna od karakteristika institucije je i da se institucija ne može ugasiti ili "zalediti".SD Partizan je generalno evropska institucija,Vk Partizan 7 puta,Kk Partizan 1 prvaci Evrope,Fk Partizan finalist i cetvrtfinalist kupa šampiona.
pre 10 godina
Ja na ovo gledam kao nesto sto je realno i tacno kao naslov.
Tako bi navijaci zvezde trebali da gledaju kroz fudbal svoj klub isto umesto sto se rugaju drugima nebivajuci svesni da je to prosto tragikomicno vise nego sto je smesno.
pre 10 godina
Valjda je tačno ono " sto puta ponovljena laž, postaje istina"
(dasa, 13. oktobar 2015 00:34)
Vi to najbolje znate, eto ubedili ste sebe (doduše ne baš sve i ne baš do kraja) da još uvek navijate za zvezdu, a ne za čovićev privatni klub iz Železnika kome niko ne može da zabrani kako će da se zove.
pre 10 godina
Skoro pa u pravu KK, FK CZ a za ostale klikere nije ni bitno, Vucicu reaguj, celi Izrael ima jedan Makabi.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Trener, 13. oktobar 2015 00:48)
Ajde FK pa i nekako ali kosarkaski klub cz nikako ne moze biti institucija s obzirom na to da nikada u svojoj istoriji nije bila prvak evrope.Zene se naravno ne racunaju.
pre 10 godina
JADNA CRVENA ZVEZDA KOD MILOSEVICA I TADICA BEZ PARA I BUDZETA,OVDE BI DODAO JOS 27 TRENERA KOJI SU TRENIRALI KKCZ OD 2000-2012,ALI ME MRZI DA PISEM,NABROJACU SAMO STRANE IGRACE !
CHARLES SMITH 1996-97 SAD
DWITE STEWART 1996-97 SAD
SIMEON HALEJ 1996-97 SAD
DEMIAN FISHBACK 2000-01 SAD
ISSIAH MORRIS 2001-02 SAD
SCOONIE PEN 2002-03 SAD
OBINA EKEZIE 2002-03 NIGERIA
T.WASHINGTON 2002-03 SAD
REGGIE FREEMAN 2003-04 SAD
MICHAEL CAMPBELL 2003-04 SAD
NORMAN RICHARDSON 2003-04 SAD
ANDREW WISNEVSKI 2003-04 SAD
GERALD HENDERSON 2004-05 SAD
EMRE BAYEV 2004-05 TURSKA
TUNJI AVOJOBI 2004-05 NIGERIA
LARRY O BANON 2005-06 SAD
VRBICA STEFANOV 2006-07 MAKEDONIJA
ANTONIO BURKS 2006-07 SAD
BILLY TOMAS 2006-07 SAD
KIBU STEWART 2006-07 SAD
PERO ANTIC 2005-06 MAKEDONIJA
OMAR COOK 2007-08 SAD
ELMEDIN KIKANOVIC 2007-2010 BIH
LAWRENECE ROBERTS 2008-09 SAD
ANDRE OWENS 2008-09 SAD
MORRIS BAILEY 2009-10 SAD
MIKE TAYLOR 2009-10 SAD
FILIP VIDENOV 2009-10 BUGARSKA
RICARDO MARSH 2010-11 SAD
ANTONI MAJLS 2010-11 SAD
JAMAR YOUNG 2010-11 SAD
OMAR TOMAS 2011-12 SAD
ADAM MORISON 2011-12 SAD
MARCUS DE NELSON 2012-13 SAD
ELTON BROWN 2012-13 SAD
PREDRAG SAMARDZIJSKI 2012-13 MAKEDONIJA
MICHAEL SCOTT 2012-13 SAD
MORRIS ALMOND 2012-13 SAD
CHARLES JENKINS 2013-14 SAD
BLAKE SHILB 2013-14 SAD
O.LIPOVIJ 2013-14 UKRAJINA
JAKA BLAZIC 2013-14 SLOVENIJA
MAIK CIBERS 2014-15 NEMACKA !
JOS DA DODAM SPONZORE IZ TOG PERIODA ! SOKOSTARK,TADA DRZAVNI,TELEKOM,DDOR,DUNAV OSIGURANJE,NIS,LUKOIL UBACEN PREKO DRZAVE KAO SADA GAZPROM...
pre 10 godina
Jos jednom pitam :navedite mi PET kosarkasa evropske klase proizaslih iz PARTIZANOVE skole[od pionirske i kadetske skole] u zadnjih 10 godina dominacije.Valjda ste vi institucija?
(caplin, 13. oktobar 2015 12:16)
Ma nema ih ! Kicanovic je igrao 11 godina u Kraljevu pre nego je doao u Partizan ... Dalo je proveo vise vremena u Partizanu od Pekovica ili Divca !
pre 10 godina
Naravno da je KKP institucija , a toplo preporucujem njihovim komsijama da se spuste na zemlju , jer ako se ovako teski momenti dogodise Partizanu, sta li tek moze da se desi manjim klubovima.
(Lesinari Banja Luka, 12. oktobar 2015 23:40)
Institucija koja nikada nije menjala grb kao neki.
https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRf5yyOAFyD7kEMmUezZkvA84w1gFOme2inyvO0Lue-HAhfH9dWEQ
pre 10 godina
History chanel
pre 10 godina
Dobar vic
pre 10 godina
Kosarka je Partizan.
pre 10 godina
Partizan planski unisten.
pre 10 godina
he he institucija po partiskom nalogu hehe!!
pre 10 godina
Ovo nije naš Partizan. Ovo je partizan dirigovan od strane režima. Podržavati ovo je davanje legitimiteta tiraniji. (svetolik, 13. oktobar 2015 00:37)
Kljuc? ;-)
pre 10 godina
Nada Macura zamolila medije da se više ovakve vesti ne objavljuju zbog zdravlja većinskog Sirbistana! Taman su počeli da zaboravljaju deceniju i po PARTIZANIZACIJE a vi im ovako vraćate!
pre 10 godina
Hehe...Dubljevic trener Sutjeske, nisam ni znao. Naravno da je Grobar, trenirali smo zajedno, mnogo je obecavao... Poz veliki za Duleta i puno srece u karijeri.
Broj 14.
pre 10 godina
Klasa je u pitanju. Oni koji su svesni da je nemaju, hvataju se za slamke - Zagreb, Laktasi i ostale kojestarije.
pre 10 godina
Ja sam zvezdas 30 godina ali iskreno, nista novo covek nije rekao. Istina kkp je institucija. Samo mislim da ce se tesko izvuci iz sadasnje sutuacije i pored Pekmena, ne mirise mi to na dobro al ajde.
(Billy "The Great" Hope, 12. oktobar 2015 23:25)
Muka mi je od ovih isfrustriranih zvezdasa!Za vreme SFRJ ta institucija je imala 4 osvojena prvenstva i 2 kupa!
A kad ste vi naklapali titule malo posle drugog svetskog rata:D, Ko su vaše legende kluba, Slavnić, Radović, Kapičić, Rakočević?, kod nas Divac, Kićanović, Dalipagić, Đorđević, Danilović, Paspalj, Rebrača, Pecarski, Grbović, Berić, Krstić, ne mogu ni da se setim svih koliko ih ima
pre 10 godina
@Ajde "Zvezdasu", kad si vec tako realan, pogledaj sta se desavalo i pre nego sto si postao svestan sebe, pa onda naklapaj. I zasto "institucija" sad ne dominira? Stvaranje igraca od blata, cuvena skola? Gde je sve to? Ne, bre, otimacina svega sto vredi dok curi lova u rekama. Uz zdusno navijanje predsednika i premijera sa tribina.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Toto-ko-tunjo, 13. oktobar 2015 08:22)
Pa nisu svi zvezdasi pacijenti kao ti da mrze i omalovazavaju instituciju kao sto je Partizan.Moze samo da ti bude krivo kao sto jeste ali ovo su izjavili mnogi stranci koji su gostovali u Beogradu,da ne pominjem NBA turneje i medjunarodne turnire kao npr. onaj koji organizuje Parker u Francuskoj.A institucija ne dominira jer je neko sa pozicije sile resio da stavi tacku na crno-beli svet,ali znas sta,mi smo i dalje tu,jos uvek smo Partizan a ne neka fransiza iz Zeleznika,krpimo se,snalazimo se ali ime i tradiciju NE PRODAJEMO ni po koju cenu.A prica o lovi koja tece u rekama i otimacinama je samo alibi za sve vase neuspehe uprkos zavidnim budzetima koje ste imali,znam da istina boli ali takva je i suoci se sa njom konacno,pozdrav.
pre 10 godina
Sta se cepis, reci da se nadas klupi posle Pere, a ne da ih lozis.
pre 10 godina
@Spale, 12. oktobar 2015 23:52, ništa nisi ukapirao, inteligencija?
pre 10 godina
Hahahahahahahaha. Uvek imate ludih izjava.
pre 10 godina
A tek Sutjeska kad ide na pobedu protiv partizana...
pre 10 godina
Sutjeska je veliko osvježenje ABA lige. Klub bez para skoro svi igrači iz Nikšića. Iako sam navijač Budućnosti ponosim se s njima jer samo ovakvi klubovi mogu pomoći da poraste kvalitet lige i uopšte eks yu košarke pa da nam djecu ne odvode sa 14 kao janjičare.
pre 10 godina
Ma izvuci ce se,bez brige i to vrlo lako. Ali znas kad? Kad dodje smjena vlasti, tj. dodje vlast kojoj vise odgovara da Partizan dominira. E onda Zvezda pada. Ova vlast vlast favorizuje Zvezdu,sledeca ce Partizan i tako u krug,na zalost. Dok god vlast pere pare preko klubova tako ce biti.
Pravi komentar, služe im zvezda i partizan za pranje para, zato oni i ne žele privatizaciju
pre 10 godina
Dokle vise sa institucijom,25 godina drugovi iz sps-a guraju pare i normalno gde ima love tamo i igraci odlaze,cim se to jednom zavrsilo evo gde su,jer dinar jedan ne mogu da naprave bez politicara.Ako je to institucija onda dobro!
(srbin, 13. oktobar 2015 07:34)
“ Управа која је водила клуб обезбедила је невероватне приходе од спонзора када је кошарка у питању. У периоду од 2004 – 2008. године само од спонзора обезбедили смо 15.861.940 евра, а првих годину и по дана још око 4 милиона што износи скоро 20 милиона евра. Шта је требало још као управа да урадимо? Тренери су били Змаго Сагадин, Драган Шакота, Александар Трифуновић и Стеван Караџић. Довођени су Игор Ракочевић, Скуни Пен, Обина Екезие, Милан Гуровић, Омар Кук, Лоренс Робертс, Перо Антић, Петар Поповић – све сами играчи европског квалитета који су направили сјајне каријере. Да ли је управа требало да даје кошеве? “
Ovo su reči Gorana Vesića.
pre 10 godina
(Billy "The Great" Hope, 12. oktobar 2015 23:25)
Ma izvuci ce se,bez brige i to vrlo lako. Ali znas kad? Kad dodje smjena vlasti, tj. dodje vlast kojoj vise odgovara da Partizan dominira. E onda Zvezda pada. Ova vlast vlast favorizuje Zvezdu,sledeca ce Partizan i tako u krug,na zalost. Dok god vlast pere pare preko klubova tako ce biti.
pre 10 godina
kolko su karte za mec??
pre 10 godina
Ko je Dubljevic.
Dubljevic kaze nesto vazno
pre 10 godina
Ma izvuci ce se,bez brige i to vrlo lako. Ali znas kad? Kad dodje smjena vlasti, tj. dodje vlast kojoj vise odgovara da Partizan dominira. E onda Zvezda pada. Ova vlast vlast favorizuje Zvezdu,sledeca ce Partizan i tako u krug,na zalost. Dok god vlast pere pare preko klubova tako ce biti.
Pravi komentar, služe im zvezda i partizan za pranje para, zato oni i ne žele privatizaciju
pre 10 godina
Dubljević je pravi slatkiš.
91 Komentari
Sortiraj po: