Nedelja, 26.07.2015.

13:39

Gašić: Lokalni izbori možda u decembru

Nekoliko visokih funkcionera SNS je delegatima izborne skupštine stranke u Vranju poručilo da se "spreme da pobede u decembru", piše portal <a href="http://www.juznevesti.com/Politika/Gasic-Lokalni-izbori-mozda-u-decembru.sr.html" class="text-link" target= "_blank">Južne vesti</a>.

Izvor: Južne vesti

Gašiæ: Lokalni izbori možda u decembru IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

146 Komentari

Sortiraj po:

Ivan

pre 10 godina

Narod mora da izrazi svoju volju, i ovi izbori ce pokazati da narod nagradjuje ljude koji rade i koji se bore za svoj narod. Nikog vise ne zanimaju prazne izjave i optuzbe bez argumenata od strane zutih.

taja

pre 10 godina

Mislim da će lokalni i pokrajinski izbori pokazati slične rezultate, kao i poslednji parlamentarni. Sva istraživanja javnog mnjenja daju ulogu favorita na izborima naprednjacima.

Lena D

pre 10 godina

U mnogim lokalnim samoupravama u Srbiji postoje problemi i nerešena situacija i jedino rešenje je da se održe lokalni izbori na kojima će gradjani jasno izraziti svoj stav.

Delikata

pre 10 godina

Nije bitno kada će biti lokalni izbori već je važno da građani jasno znaju ko je i kako radio na lokalu prethodnih godina, da masovnonizađu na birališta i svojim glasovimaa izaberu smer u kojem će njihove sredine ići sledećih godina.

Nikolas

pre 10 godina

Kad god da se održe izbori sasvim je svejedno pošto će najveća stranka u zemlji opravdati tu ulogu i lagano dobiti izbore. Njihova nadmoćnost je tako očigledna što će se pokazati na izborima, jednostavno nema ko da im parira.

ST

pre 10 godina

Jedva čekam izbore, pa da plate oni koji su krivi za pad vojnog helikoptera i pogibiju sedmoro ljudi. Inače, kad diktatori padaju sa vlasti nema nikoga oko njih, setite se samo Miloševića(uz njega su bili ludi Siniša Vučinić, Igić i niko više), svi se razbeže, a naročito lopovi koji su se uz pomoć diktatora obogatili...Tako će i sa AV biti, svi ovi likovi oko njega će prvi da pobegnu, ostaće sam sa nekom boranijom...Među prvima koji će da zbrišu biće Gašić, Željko Mitrović, Vučićević, Nikola Petrović...naravno, svi tajkuni...svi će oni pljuvati diktatora i gledaće da se ušlihtaju novom vođi...A sve to će biti moguće dok se ovaj sistem ne rasformira, sistem gde je moguće da jedan čovek o svemu odlučuje...pa na lokalu ne glasate za najbolje programe, njsposobnije ljde..nego na osnovu onoga ko je na čelu Vlade, centralne vlasti, a posle se čudimo što propadamo...umestu da bude suštinska decentralizacija, da nezavisne institucije rade nezavisno od politike i onoga ko je na vlasti...Pogledjate samo kojim lokalnim samoupravama je Vlada davala dodotni novac, isključivo gradovima i opštinama koje vode sns neznalice, i naravno Jagodini, zbog Palme...ostali gradovi i opštine ništa ne dobijaju, pa čak i ono zagarantovano Ustavom i zakonima, a opet mnogo bolje rade.

Gašić Nenad Lajkovac

pre 10 godina

Simpatizer sam SNS ali ovaj javasluk koji se desava u proteklih 2-3 meseca u Lajkovcu je prevrsio svaku meru...U Opstinskom vecu se nasilno smenjuju svi koji razmisljaju svojom glavom a postavljaju neiskusni i bez ikakvog predznanja,jedini uslov je clanstvo u SNS.Pa ovo nisu radili ni zuti ni njihovi prethodnici...Iskreno se nadam da ce na decembarskim izborima koje Gasic najavljuje SNS u Lajkovcu biti kaznjen od strane gradjana.

Lady

pre 10 godina

Izbori da,zasto ne? Ja sam uvek za.Jos ako se promeni izborni zakon da se ne glasa za liste, nego za pojedince bio bi to doprinos stvarnom povecanju demokratije u drustvu.

Teofilo

pre 10 godina

Što se lkalnih izbora tiče očigledno je da će ih biti u decembu i moje mišljenje je da na njima neće biti ništa novo. Znači SNS će nastaviti dominaciju s' obzirom da imaju veliku podršku naroda.

RadojkoS

pre 10 godina

Lokalni izbori u decembru će biti odlična šansa da se ne dozvoli SNS-u da dobije vlast u opštini Lazarevac, pošto lazarevački SNS kadrovi kreću u predizborne kampanje kako bi SNS došla na vlast u Lazarevcu. Obrazovani i stručni ljudi su pobegli u Beograd ili čame na Birou, a poltroni, ulizice i nepismeni članovi SNS su zaposleni u svim državnim upravama u ovom gradu. Ostalo je još da očerupaju i ovo malo Kolubare što je ostalo i prošire svoja privatna preduzeća koja su stekli potkradanjem te iste Kolubare. Vučiću protresi malo Lazarevac i obrati pažnju kakvi će ti ljudi voditi grad Lazarevac i Kolubaru!!!???

foco starac

pre 10 godina

SNS ima ogromnu podrsku gradjana! Stvarno ne verujem da postoje jos oni ljudi ( trolovi ) koji misle da ce neko drugi (DS) pobediti na bilo kojim izborima!?

Ikac

pre 10 godina

Emili, nekada je 4 godine veliki vremenski period i potrebno je odmeriti snage ranije, jer gradjani primete u toku rada ko valja a ko ne. Da cekaju 4 godine? Ipak je to previse.

Statisticar

pre 10 godina

Sve ankete podjednako prikazuju sliku rejtinga politickih stranaka, tako da je sve manje vise poznato. Sumnjam da se moze nesto bitnije promeniti.

Sccccerdjo

pre 10 godina

Treba ujednačiti mandate lokalnim samoupravama a ne svakog meseca neki izbori,mandat neka traje 4 godine bez obzira da li je pun mandat ili ga neko dopunjava,odnosno, uvek isti raspon mandata a vanredni neka se uklapaju pa ne bi bilo manjenja strana odbornika

Okreni

pre 10 godina

Narodu koji zivi van Vojvodine nije toliko bitan dan izbora,ali verujem da svaki novi dan sa demokratama na vlasti njima donosi nocnu moru.

MIlan

pre 10 godina

SNS puca u decembru na lokalu. U vecim gradovima pogotovo ...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Tata, 26. jul 2015 16:56)
Hahaha!!! Pogledaj malo šta kažu istraživanja javnog mnenja!

jel to sns

pre 10 godina

jel to konacno sns resio da zvekne ko mecka? Konacno da raspisu lokalne pa da vidimo ledja Malom Vesicu i ostaloj bratiji sto rade promenade bez masina zarad drugarovog restoranceta sa isteklom privrmenom dozvolom, zbog prljavih ulica, ulica sa rupama, ukinutih dotacija porodiljama, siromasnim penzionerima itd. Da konacno najurimo laznoobecavajuce zgubidane. Dosta su vise jahali i crni djavo je bolji od ovih lesinara sto su doneli naredne da ni kerove, macke, ptice ne smemo da hranimo na ulici. Sto zakljucaju parkove i pustaju besne pse na narod- komunalce

laki78

pre 10 godina

Eto prilike da u lokalu bar smenimo SNS-SPS korupcionasko,tajkusku megatrend vlast u Pozarevcu.Videli smo ih na delu,bave se samo raspodelom funkcija i zaposljavanjem svojih kadrova.Ekipa mutnija od Dunava je najbolji opis tih bahatih ljudi.Imali su dovoljno vremena da nesto urade a nista nije pokrenuto.Grad umire polako,nezaposlenost sve veca,industrijska zona zvrji prazna godinama,tenderi namesteni,ulice neasfaltirane i pune rupa.Kakvo ce to biti iznenadjenje kad vide koliko im je pao rejting,sto je i normalno obzirom da su i sami poceli da veruju namestenim anketama.

PATRIOTSKA LIGA

pre 10 godina

Lokalni izbori će i biti u decembru.Pastor i Čanak već vrdaju od Pajtića pa nije za iznenaditi da pristanu na prevremene izbore u pokrajini.Međutim, čak bi možda dobro bilo i da dođu izbori dogodine u maju da Pastor i Čanak ostanu uz Pajtića do tada,pa da ih sve skupa počiste,da nam se ubre ne vuče i dalje po kuči.

Nixy

pre 10 godina

Vidim da se neko bas trudi da pise komentare od samog jutra i poziva na smenu SNS-a. Ali koliko god vi to radili,videcete da ce SNS uzeti 50 %,a ti vasi ako prebace 10 % skidam im kapu.

Ćik

pre 10 godina

Nije dobro za Vranje da u gradskoj vlasti nema stranke koja je na izborima pre godinu dana na teritoriji opštine Vranje osvojila skoro 50% glasova.

Emili

pre 10 godina

Mislim da treba ujednačiti mandate lokalnim samoupravama a ne svakog meseca neki izbori,mandat neka traje 4 godine bez obzira da li je pun mandat ili ga neko dopunjava,odnosno, uvek isti raspon mandata a vanredni neka se uklapaju pa ne bi bilo manjenja strana odbornika-

pogba

pre 10 godina

Sumnjam da bi ikom odgovaralo da se lokalni i pokrajinski izbori odvoje i da bi iko mogao da obrazlozi zasto ne bi istovremeno bili lokalni i pokrajinski izbori koji se od 1992. odrzavaju uvek zajedno.Mislim da je decembar realan mesec za odrzavanje izbora ijako se u Vojvodini trenutna vlast na celu da DS-om jako protivi.

Mićanov laufer

pre 10 godina

Još u martu mesecu je najavljivano da će lokalni izbori biti u decembru, Gašiću ništa novo nisi rekao, bolje se bavi poslom u ministarstvu za koje si zadužen!

Didu Lidu

pre 10 godina

Nema dileme narod će na izborima najbolje pokazati koga želi na vlasti. Kako stvari stoje, za pojedine stranke iz redova opozicije cenzus će biti misaona imenica.

StefiX

pre 10 godina

Izbori svakako treba biti u što skorijem periodu, jer mnoge lokalne samouprave ne rade u interesu građana koji su ih izabrali na prethodnim izborima. Lokalni funkcioneri trebaju se ugledati na premijera Srbije, i da uče kako se radi u interesu građana.

Anja

pre 10 godina

Uvek pozddravljam vest da ce biti izbora,mislim da je za gradjane dobro da su izbori sto cesce.Samo u danu kada se izbori odrzavaju gradjani imaju pravi suverenitet, da biraju i time jasno poruce politicarima sta misle o njima.

teks

pre 10 godina

Bilo bi dobro da se u isto vreme odrze i pokrajinski izbori kako bi dobili koherentnu vlast koja bi mogla donositi zajednicke i najbolje odluke za razvoj kako lokala,tako i pokrajne.
(herkules, 26. jul 2015 15:54) # Link komentara a mogu i republicki pa da sa svih nivoa vlasti sklonimo "gospodara vucica"

dado90

pre 10 godina

Ocigledno je da u Vojvodini postoje veliki otpori trenutne vlasti za odrzavanje izbora u decembru.Ne znam zasto se toliko insistira da se do poslednjeg dana ostane u fotelji. Ukoliko bi imali radvojene lokalne i pokrajinske izbore dva puta bi stranke placale kampanju, dva puta bi iz budzeta isao novac za biracke odbore ali jednostavno o tim duplim troskovima trenutna vlast u Vojvodini ne razmislja.

volim sve što vole mladi

pre 10 godina

Lokalni i Pokrajinski izbori u svakom slučaju moraju biti održani do maja 2016-te, a po svemu sudeći biće i ranije. Narod najbolje zna kome najviše veruje, sva istraživanja pokazuju da opozicija skoro da nema nikakve šanse na izborima, biće dobro ako i cenzus budu prešli.

Vesna

pre 10 godina

Jao ne, samo ne u decembru! Mrzim kad ceo decembar, umesto da bude lepo, pretpraznično raspoloženje, na sve strane samo se priča o izborima.
Pravite to kad prodju Nova godina i Božić, stvarno nema smisla da nam praznike upropastite.

cojstvo i junastvo

pre 10 godina

Winston
E to se zove kod gosn Gasica obraz ko djon! Poginuse ljudi a on se i dalje šepuri! Zato svi na izbore i protiv ove nesposobne vlasti!

decak

pre 10 godina

Postalo je haotično po Srbiji po lokalnim samouoravama, izori nisu svuda istog dana jer su neke skupštine padale i raspisivani vanredni izbori pa je sada deo optšina s a izbirima tek u drugo vreme.Treba urediti zakonom da vanredni izbori važe samo do kraja mandata redovnih izbora, ne 4 godina kao redovni.

herkules

pre 10 godina

Bilo bi dobro da se u isto vreme odrze i pokrajinski izbori kako bi dobili koherentnu vlast koja bi mogla donositi zajednicke i najbolje odluke za razvoj kako lokala,tako i pokrajne.

Tinćino

pre 10 godina

Daj boze da vas barem vise ne gledamo na lokalu tri godine ko tri decenije sa vama a znate zašto zato što nam dobro ide samo ovaj put sw nadam da bece izaci 25% vasih bezzubica nego barem 60% pa da vidimo smučili ste se svima

dadula

pre 10 godina

Dobro bi bilo da se pokrajinski i lokalni izbori odrze do kraja godine.Vreme je da se mnoge lokalne vlasti zajedno sa pokrajinskom stave na proveru.

Steva012

pre 10 godina

Građani Vranja na narednim izborima sigurno neće dati podršku onima koji su na vlasti već 25godina, jer potezi vlasti u Vranju su u najmanju ruku sramni i rade samo na sopstvenoj promociji i promociji stranke, zato je za očekivati da SNS osvoji vlast, kao što će biti i u većini opština.

Remzija

pre 10 godina

O Boze, da li ce ovaj jadni narod glasati za SNS? Umesto da sve opstine u Srbiji jedva cekaju izbore i pamet u glavu, nikada vise za SNS da glasaju. Narode, samo za DS glasajte, kada se opecete kasno je. Sta vas briga za pomoc koju vam budu dali. Ja bih pomoc primila a glas nikad njima.

Đurđa

pre 10 godina

Ko god da pobedi na tim lokalnim izborima mora da zasuče rukave i da krene da radi jer bez rada dan i noć, i izgaranja nijedno mesto u Srbiji neće poći da se pokrene napred..

DREZDEN

pre 10 godina

Šta znači možda, da li neko vrača,gata, gleda u bob kako bi utvrdio da li će biti ili ne lokalni izbori?Ima zakon o izborima pa po zakonu.

dalido

pre 10 godina

Sigurno je jedno a to je da ce Demokratska stranka uciniti sve samo da do pokrajinskih izbora u decembru ne dodje.Zasto je to tako mislim da je svima jasno.

Brankica

pre 10 godina

Sto se tice stanja na lokalnom nivou tu se ne zna ni ko pije, ni ko placa. Danas jedna stranka na vlasti, sutra druga. Jedino resenje za ovo su upravo lokalni izbori na kojima ce narod pokazati kome veruje.

Odlazite neznalice i prevaranti

pre 10 godina

Mandat traje 4 godine, tako da ne može to da se radi kako mali Đokica poželi. Sa druge strane, građani Niša, Leskovca, Novog Sada, Vranja, Užica, Zaječara, Kruševca...i ostalih koje vode neznalice iz SNS, jedva čekaju izbore, pa da letite sns neznalice...Svi ti gradovi i opštine, koje vode sns neznalice, su u totalnom kolapsu, ništa se ne radi, beda, rasulo...Pazite šta njima govori ovaj prevarant Gašić, zamaskirajte ove rupe na ulicama pre izbora...užas. Nikad više za sns prevarante.

zaliv

pre 10 godina

U opstina gde su na vlasti stranke iz republicke opozicije i pojedine grupe gradjana tolika je ne saradnja sa republickim nivoom da se prosto pitam sto uopste ti lokalci misle. Na ovim izborima lokalnim gradjani treba da uvide to i izaberu prave opscije.

Srpkinja

pre 10 godina

Vranjanci ti crveni pešački prelazi se mogu lako prefarbati,ne moj te to da vas brine.Gledajte da vas opet isti ne prevare i slažu.Borite se protiv kriminala i korupcije.Misli te ne samo na vas nego i na vašu decu.

Patria

pre 10 godina

Nemam nista protiv, samo dajte sa prevremenim vojvodjanskim izborima raspisite i prevremene izbore za lokalnu vlast u Beogradu, bas da vam pokazemo koliko smo "zadovoljni"... Sta? Necete? Pa sto? Nije valjda da se bojite? ;)

Nikola

pre 10 godina

Rezultati prošlogodišnjih parlamentarnih izbora u opštini Vranje su jasan pokazatelj da aktuelna vladajuća koalicija u Vranju nema više podršku građana.

NikolaBotovic

pre 10 godina

"Kad god bili , ja opet glasam za SNS, pokazali su se dobro, a dalje ćemo videti
(Verica,
26. jul 2015 14:38)"

Slažem se. Ja nikada u životu nisam jeo bolje sendviče! Gde li samo nabavljaju onaj majonez?

Zuka

pre 10 godina

Poruka Gašića delegatima u Vranju jasno pokazuje da SNS ne trpi u stranci "trutove" i da niko nema šansu da dugo krije nerad iza popularnosti stranke.

Jadar

pre 10 godina

Rano je o tome pričati, potrebno je da se poštuje redosled stvari i zakon o izborima, jedino ako parlament skrati mandat lokalnim samoupravama i pokrajini , inače mora se raditi kako zakon kaže.

svasta

pre 10 godina

"Kada pobedite u decembru nemojte da čekate predsednika sa rupama na ulicama, vanpijačnom prodajom i pokvarenim klima uređajima u skupštinskoj sali", rekao je sinoć Gašić.

A gradjani slobodno neka vam pocrkaju, kome jos trebaju tolike ovce i ovnovi, vazno je da se njegovo visocanstvo slucajno ne trusne negde na putu i da ne vidi u kakvoj mu bedi podanici zive...

Veliki brat

pre 10 godina

Pa neka promene Zakon tako da narod na svim nivoima glasa za IME I PREZIME, tj. da se i na lokalnim i na republičkim izborima direktno glasa za svog predstavnika u parlamentu.

Tako bi se i na lokalnim izborima direktno glasalo za odbornike po mesnim zajednicama, i za gradonačelnika ili predsednika opštine direktno, a ne ovako da se svi kriju iza Vučićevog imena, a svi su nesposobni i neobrazovani!

Kad bi izbori bili direktni, stranke bi mnogo manje bile važne, već bi bili važni ljudi koje na lokalu glasači poznaju ko su i šta su.

Ovako na svakim izborima isplivaju neki anonimusi kao kandidati, i kad dođu na vlast pokažu da nisu ni za mesnu zajednicu, a ne da vode grad ili državu.

lazar stojanovic bujanovac

pre 10 godina

Nije da zivimo od izbora do izbora ali ovi su najpotrebniji. Misljenja sam da ce posle ovih lokalnih situacija u lokalnim pojedinim sredinama biti bolja. Negde su pojedine lokalne vlasti neizdrzive.

sofronije

pre 10 godina

Danas su izbori u Omoljoci. Clanovi Sns-a danima dele voce po kucama, ulaze u dvorista ljudi i vrse pritisal. To je demokratija? Voze stare ljude da glasaju dajuci im instrukcije koji broj da zaokruze. Diktatura koja nije vidjena jos od Milosevica

Vranjanac

pre 10 godina

Nesposobna vlast u Vranju godinama sistematski unistava ovaj grad. Poslednji gnev gradjana izazvali su pesacki prelazi u bojama Socijalista. Decembar je mesec pobede za nas Vranjance !

vranjanka

pre 10 godina

Mi u Vranju prosto jedva cekamo te izbore. Pokazace Vranjanci sta misle o lokalnoj vlasti koja se najvise trudila da...odrzi svoje zadnjice u foteljama.

ogorcenje

pre 10 godina

Jedva cekam te lokalne izbore da vidimo kako ce se snaci lokalne vlasti i kako ce pred gradjene izaci kad su se samo odrzavale na vlasti ovih godina.

cveklica14

pre 10 godina

Reklo bi se da nam izbori nisu ni potrebni.Bespotrebno je praviti dalje troskove da bi narod ponovo ukazao poverenje stranci koja postize rezultate!

vranjanka

pre 10 godina

Mi u Vranju prosto jedva cekamo te izbore. Pokazace Vranjanci sta misle o lokalnoj vlasti koja se najvise trudila da...odrzi svoje zadnjice u foteljama.

NikolaBotovic

pre 10 godina

"Kad god bili , ja opet glasam za SNS, pokazali su se dobro, a dalje ćemo videti
(Verica,
26. jul 2015 14:38)"

Slažem se. Ja nikada u životu nisam jeo bolje sendviče! Gde li samo nabavljaju onaj majonez?

Vranjanac

pre 10 godina

Nesposobna vlast u Vranju godinama sistematski unistava ovaj grad. Poslednji gnev gradjana izazvali su pesacki prelazi u bojama Socijalista. Decembar je mesec pobede za nas Vranjance !

Steva012

pre 10 godina

Građani Vranja na narednim izborima sigurno neće dati podršku onima koji su na vlasti već 25godina, jer potezi vlasti u Vranju su u najmanju ruku sramni i rade samo na sopstvenoj promociji i promociji stranke, zato je za očekivati da SNS osvoji vlast, kao što će biti i u većini opština.

PATRIOTSKA LIGA

pre 10 godina

Lokalni izbori će i biti u decembru.Pastor i Čanak već vrdaju od Pajtića pa nije za iznenaditi da pristanu na prevremene izbore u pokrajini.Međutim, čak bi možda dobro bilo i da dođu izbori dogodine u maju da Pastor i Čanak ostanu uz Pajtića do tada,pa da ih sve skupa počiste,da nam se ubre ne vuče i dalje po kuči.

dadula

pre 10 godina

Dobro bi bilo da se pokrajinski i lokalni izbori odrze do kraja godine.Vreme je da se mnoge lokalne vlasti zajedno sa pokrajinskom stave na proveru.

Okreni

pre 10 godina

Narodu koji zivi van Vojvodine nije toliko bitan dan izbora,ali verujem da svaki novi dan sa demokratama na vlasti njima donosi nocnu moru.

ogorcenje

pre 10 godina

Jedva cekam te lokalne izbore da vidimo kako ce se snaci lokalne vlasti i kako ce pred gradjene izaci kad su se samo odrzavale na vlasti ovih godina.

herkules

pre 10 godina

Bilo bi dobro da se u isto vreme odrze i pokrajinski izbori kako bi dobili koherentnu vlast koja bi mogla donositi zajednicke i najbolje odluke za razvoj kako lokala,tako i pokrajne.

Teofilo

pre 10 godina

Što se lkalnih izbora tiče očigledno je da će ih biti u decembu i moje mišljenje je da na njima neće biti ništa novo. Znači SNS će nastaviti dominaciju s' obzirom da imaju veliku podršku naroda.

Odlazite neznalice i prevaranti

pre 10 godina

Mandat traje 4 godine, tako da ne može to da se radi kako mali Đokica poželi. Sa druge strane, građani Niša, Leskovca, Novog Sada, Vranja, Užica, Zaječara, Kruševca...i ostalih koje vode neznalice iz SNS, jedva čekaju izbore, pa da letite sns neznalice...Svi ti gradovi i opštine, koje vode sns neznalice, su u totalnom kolapsu, ništa se ne radi, beda, rasulo...Pazite šta njima govori ovaj prevarant Gašić, zamaskirajte ove rupe na ulicama pre izbora...užas. Nikad više za sns prevarante.

dado90

pre 10 godina

Ocigledno je da u Vojvodini postoje veliki otpori trenutne vlasti za odrzavanje izbora u decembru.Ne znam zasto se toliko insistira da se do poslednjeg dana ostane u fotelji. Ukoliko bi imali radvojene lokalne i pokrajinske izbore dva puta bi stranke placale kampanju, dva puta bi iz budzeta isao novac za biracke odbore ali jednostavno o tim duplim troskovima trenutna vlast u Vojvodini ne razmislja.

foco starac

pre 10 godina

SNS ima ogromnu podrsku gradjana! Stvarno ne verujem da postoje jos oni ljudi ( trolovi ) koji misle da ce neko drugi (DS) pobediti na bilo kojim izborima!?

MIlan

pre 10 godina

SNS puca u decembru na lokalu. U vecim gradovima pogotovo ...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Tata, 26. jul 2015 16:56)
Hahaha!!! Pogledaj malo šta kažu istraživanja javnog mnenja!

Statisticar

pre 10 godina

Sve ankete podjednako prikazuju sliku rejtinga politickih stranaka, tako da je sve manje vise poznato. Sumnjam da se moze nesto bitnije promeniti.

sofronije

pre 10 godina

Danas su izbori u Omoljoci. Clanovi Sns-a danima dele voce po kucama, ulaze u dvorista ljudi i vrse pritisal. To je demokratija? Voze stare ljude da glasaju dajuci im instrukcije koji broj da zaokruze. Diktatura koja nije vidjena jos od Milosevica

Didu Lidu

pre 10 godina

Nema dileme narod će na izborima najbolje pokazati koga želi na vlasti. Kako stvari stoje, za pojedine stranke iz redova opozicije cenzus će biti misaona imenica.

Lady

pre 10 godina

Izbori da,zasto ne? Ja sam uvek za.Jos ako se promeni izborni zakon da se ne glasa za liste, nego za pojedince bio bi to doprinos stvarnom povecanju demokratije u drustvu.

volim sve što vole mladi

pre 10 godina

Lokalni i Pokrajinski izbori u svakom slučaju moraju biti održani do maja 2016-te, a po svemu sudeći biće i ranije. Narod najbolje zna kome najviše veruje, sva istraživanja pokazuju da opozicija skoro da nema nikakve šanse na izborima, biće dobro ako i cenzus budu prešli.

StefiX

pre 10 godina

Izbori svakako treba biti u što skorijem periodu, jer mnoge lokalne samouprave ne rade u interesu građana koji su ih izabrali na prethodnim izborima. Lokalni funkcioneri trebaju se ugledati na premijera Srbije, i da uče kako se radi u interesu građana.

Nixy

pre 10 godina

Vidim da se neko bas trudi da pise komentare od samog jutra i poziva na smenu SNS-a. Ali koliko god vi to radili,videcete da ce SNS uzeti 50 %,a ti vasi ako prebace 10 % skidam im kapu.

Anja

pre 10 godina

Uvek pozddravljam vest da ce biti izbora,mislim da je za gradjane dobro da su izbori sto cesce.Samo u danu kada se izbori odrzavaju gradjani imaju pravi suverenitet, da biraju i time jasno poruce politicarima sta misle o njima.

svasta

pre 10 godina

"Kada pobedite u decembru nemojte da čekate predsednika sa rupama na ulicama, vanpijačnom prodajom i pokvarenim klima uređajima u skupštinskoj sali", rekao je sinoć Gašić.

A gradjani slobodno neka vam pocrkaju, kome jos trebaju tolike ovce i ovnovi, vazno je da se njegovo visocanstvo slucajno ne trusne negde na putu i da ne vidi u kakvoj mu bedi podanici zive...

Ćik

pre 10 godina

Nije dobro za Vranje da u gradskoj vlasti nema stranke koja je na izborima pre godinu dana na teritoriji opštine Vranje osvojila skoro 50% glasova.

Nikola

pre 10 godina

Rezultati prošlogodišnjih parlamentarnih izbora u opštini Vranje su jasan pokazatelj da aktuelna vladajuća koalicija u Vranju nema više podršku građana.

Patria

pre 10 godina

Nemam nista protiv, samo dajte sa prevremenim vojvodjanskim izborima raspisite i prevremene izbore za lokalnu vlast u Beogradu, bas da vam pokazemo koliko smo "zadovoljni"... Sta? Necete? Pa sto? Nije valjda da se bojite? ;)

cojstvo i junastvo

pre 10 godina

Winston
E to se zove kod gosn Gasica obraz ko djon! Poginuse ljudi a on se i dalje šepuri! Zato svi na izbore i protiv ove nesposobne vlasti!

pogba

pre 10 godina

Sumnjam da bi ikom odgovaralo da se lokalni i pokrajinski izbori odvoje i da bi iko mogao da obrazlozi zasto ne bi istovremeno bili lokalni i pokrajinski izbori koji se od 1992. odrzavaju uvek zajedno.Mislim da je decembar realan mesec za odrzavanje izbora ijako se u Vojvodini trenutna vlast na celu da DS-om jako protivi.

Remzija

pre 10 godina

O Boze, da li ce ovaj jadni narod glasati za SNS? Umesto da sve opstine u Srbiji jedva cekaju izbore i pamet u glavu, nikada vise za SNS da glasaju. Narode, samo za DS glasajte, kada se opecete kasno je. Sta vas briga za pomoc koju vam budu dali. Ja bih pomoc primila a glas nikad njima.

Ikac

pre 10 godina

Emili, nekada je 4 godine veliki vremenski period i potrebno je odmeriti snage ranije, jer gradjani primete u toku rada ko valja a ko ne. Da cekaju 4 godine? Ipak je to previse.

dalido

pre 10 godina

Sigurno je jedno a to je da ce Demokratska stranka uciniti sve samo da do pokrajinskih izbora u decembru ne dodje.Zasto je to tako mislim da je svima jasno.

Tinćino

pre 10 godina

Daj boze da vas barem vise ne gledamo na lokalu tri godine ko tri decenije sa vama a znate zašto zato što nam dobro ide samo ovaj put sw nadam da bece izaci 25% vasih bezzubica nego barem 60% pa da vidimo smučili ste se svima

Đurđa

pre 10 godina

Ko god da pobedi na tim lokalnim izborima mora da zasuče rukave i da krene da radi jer bez rada dan i noć, i izgaranja nijedno mesto u Srbiji neće poći da se pokrene napred..

Zuka

pre 10 godina

Poruka Gašića delegatima u Vranju jasno pokazuje da SNS ne trpi u stranci "trutove" i da niko nema šansu da dugo krije nerad iza popularnosti stranke.

Brankica

pre 10 godina

Sto se tice stanja na lokalnom nivou tu se ne zna ni ko pije, ni ko placa. Danas jedna stranka na vlasti, sutra druga. Jedino resenje za ovo su upravo lokalni izbori na kojima ce narod pokazati kome veruje.

Srpkinja

pre 10 godina

Vranjanci ti crveni pešački prelazi se mogu lako prefarbati,ne moj te to da vas brine.Gledajte da vas opet isti ne prevare i slažu.Borite se protiv kriminala i korupcije.Misli te ne samo na vas nego i na vašu decu.

Veliki brat

pre 10 godina

Pa neka promene Zakon tako da narod na svim nivoima glasa za IME I PREZIME, tj. da se i na lokalnim i na republičkim izborima direktno glasa za svog predstavnika u parlamentu.

Tako bi se i na lokalnim izborima direktno glasalo za odbornike po mesnim zajednicama, i za gradonačelnika ili predsednika opštine direktno, a ne ovako da se svi kriju iza Vučićevog imena, a svi su nesposobni i neobrazovani!

Kad bi izbori bili direktni, stranke bi mnogo manje bile važne, već bi bili važni ljudi koje na lokalu glasači poznaju ko su i šta su.

Ovako na svakim izborima isplivaju neki anonimusi kao kandidati, i kad dođu na vlast pokažu da nisu ni za mesnu zajednicu, a ne da vode grad ili državu.

Sccccerdjo

pre 10 godina

Treba ujednačiti mandate lokalnim samoupravama a ne svakog meseca neki izbori,mandat neka traje 4 godine bez obzira da li je pun mandat ili ga neko dopunjava,odnosno, uvek isti raspon mandata a vanredni neka se uklapaju pa ne bi bilo manjenja strana odbornika

lazar stojanovic bujanovac

pre 10 godina

Nije da zivimo od izbora do izbora ali ovi su najpotrebniji. Misljenja sam da ce posle ovih lokalnih situacija u lokalnim pojedinim sredinama biti bolja. Negde su pojedine lokalne vlasti neizdrzive.

Jadar

pre 10 godina

Rano je o tome pričati, potrebno je da se poštuje redosled stvari i zakon o izborima, jedino ako parlament skrati mandat lokalnim samoupravama i pokrajini , inače mora se raditi kako zakon kaže.

zaliv

pre 10 godina

U opstina gde su na vlasti stranke iz republicke opozicije i pojedine grupe gradjana tolika je ne saradnja sa republickim nivoom da se prosto pitam sto uopste ti lokalci misle. Na ovim izborima lokalnim gradjani treba da uvide to i izaberu prave opscije.

DREZDEN

pre 10 godina

Šta znači možda, da li neko vrača,gata, gleda u bob kako bi utvrdio da li će biti ili ne lokalni izbori?Ima zakon o izborima pa po zakonu.

Vesna

pre 10 godina

Jao ne, samo ne u decembru! Mrzim kad ceo decembar, umesto da bude lepo, pretpraznično raspoloženje, na sve strane samo se priča o izborima.
Pravite to kad prodju Nova godina i Božić, stvarno nema smisla da nam praznike upropastite.

Gašić Nenad Lajkovac

pre 10 godina

Simpatizer sam SNS ali ovaj javasluk koji se desava u proteklih 2-3 meseca u Lajkovcu je prevrsio svaku meru...U Opstinskom vecu se nasilno smenjuju svi koji razmisljaju svojom glavom a postavljaju neiskusni i bez ikakvog predznanja,jedini uslov je clanstvo u SNS.Pa ovo nisu radili ni zuti ni njihovi prethodnici...Iskreno se nadam da ce na decembarskim izborima koje Gasic najavljuje SNS u Lajkovcu biti kaznjen od strane gradjana.

RadojkoS

pre 10 godina

Lokalni izbori u decembru će biti odlična šansa da se ne dozvoli SNS-u da dobije vlast u opštini Lazarevac, pošto lazarevački SNS kadrovi kreću u predizborne kampanje kako bi SNS došla na vlast u Lazarevcu. Obrazovani i stručni ljudi su pobegli u Beograd ili čame na Birou, a poltroni, ulizice i nepismeni članovi SNS su zaposleni u svim državnim upravama u ovom gradu. Ostalo je još da očerupaju i ovo malo Kolubare što je ostalo i prošire svoja privatna preduzeća koja su stekli potkradanjem te iste Kolubare. Vučiću protresi malo Lazarevac i obrati pažnju kakvi će ti ljudi voditi grad Lazarevac i Kolubaru!!!???

laki78

pre 10 godina

Eto prilike da u lokalu bar smenimo SNS-SPS korupcionasko,tajkusku megatrend vlast u Pozarevcu.Videli smo ih na delu,bave se samo raspodelom funkcija i zaposljavanjem svojih kadrova.Ekipa mutnija od Dunava je najbolji opis tih bahatih ljudi.Imali su dovoljno vremena da nesto urade a nista nije pokrenuto.Grad umire polako,nezaposlenost sve veca,industrijska zona zvrji prazna godinama,tenderi namesteni,ulice neasfaltirane i pune rupa.Kakvo ce to biti iznenadjenje kad vide koliko im je pao rejting,sto je i normalno obzirom da su i sami poceli da veruju namestenim anketama.

ST

pre 10 godina

Jedva čekam izbore, pa da plate oni koji su krivi za pad vojnog helikoptera i pogibiju sedmoro ljudi. Inače, kad diktatori padaju sa vlasti nema nikoga oko njih, setite se samo Miloševića(uz njega su bili ludi Siniša Vučinić, Igić i niko više), svi se razbeže, a naročito lopovi koji su se uz pomoć diktatora obogatili...Tako će i sa AV biti, svi ovi likovi oko njega će prvi da pobegnu, ostaće sam sa nekom boranijom...Među prvima koji će da zbrišu biće Gašić, Željko Mitrović, Vučićević, Nikola Petrović...naravno, svi tajkuni...svi će oni pljuvati diktatora i gledaće da se ušlihtaju novom vođi...A sve to će biti moguće dok se ovaj sistem ne rasformira, sistem gde je moguće da jedan čovek o svemu odlučuje...pa na lokalu ne glasate za najbolje programe, njsposobnije ljde..nego na osnovu onoga ko je na čelu Vlade, centralne vlasti, a posle se čudimo što propadamo...umestu da bude suštinska decentralizacija, da nezavisne institucije rade nezavisno od politike i onoga ko je na vlasti...Pogledjate samo kojim lokalnim samoupravama je Vlada davala dodotni novac, isključivo gradovima i opštinama koje vode sns neznalice, i naravno Jagodini, zbog Palme...ostali gradovi i opštine ništa ne dobijaju, pa čak i ono zagarantovano Ustavom i zakonima, a opet mnogo bolje rade.

jel to sns

pre 10 godina

jel to konacno sns resio da zvekne ko mecka? Konacno da raspisu lokalne pa da vidimo ledja Malom Vesicu i ostaloj bratiji sto rade promenade bez masina zarad drugarovog restoranceta sa isteklom privrmenom dozvolom, zbog prljavih ulica, ulica sa rupama, ukinutih dotacija porodiljama, siromasnim penzionerima itd. Da konacno najurimo laznoobecavajuce zgubidane. Dosta su vise jahali i crni djavo je bolji od ovih lesinara sto su doneli naredne da ni kerove, macke, ptice ne smemo da hranimo na ulici. Sto zakljucaju parkove i pustaju besne pse na narod- komunalce

Mićanov laufer

pre 10 godina

Još u martu mesecu je najavljivano da će lokalni izbori biti u decembru, Gašiću ništa novo nisi rekao, bolje se bavi poslom u ministarstvu za koje si zadužen!

teks

pre 10 godina

Bilo bi dobro da se u isto vreme odrze i pokrajinski izbori kako bi dobili koherentnu vlast koja bi mogla donositi zajednicke i najbolje odluke za razvoj kako lokala,tako i pokrajne.
(herkules, 26. jul 2015 15:54) # Link komentara a mogu i republicki pa da sa svih nivoa vlasti sklonimo "gospodara vucica"

decak

pre 10 godina

Postalo je haotično po Srbiji po lokalnim samouoravama, izori nisu svuda istog dana jer su neke skupštine padale i raspisivani vanredni izbori pa je sada deo optšina s a izbirima tek u drugo vreme.Treba urediti zakonom da vanredni izbori važe samo do kraja mandata redovnih izbora, ne 4 godina kao redovni.

cveklica14

pre 10 godina

Reklo bi se da nam izbori nisu ni potrebni.Bespotrebno je praviti dalje troskove da bi narod ponovo ukazao poverenje stranci koja postize rezultate!

Emili

pre 10 godina

Mislim da treba ujednačiti mandate lokalnim samoupravama a ne svakog meseca neki izbori,mandat neka traje 4 godine bez obzira da li je pun mandat ili ga neko dopunjava,odnosno, uvek isti raspon mandata a vanredni neka se uklapaju pa ne bi bilo manjenja strana odbornika-

Nikolas

pre 10 godina

Kad god da se održe izbori sasvim je svejedno pošto će najveća stranka u zemlji opravdati tu ulogu i lagano dobiti izbore. Njihova nadmoćnost je tako očigledna što će se pokazati na izborima, jednostavno nema ko da im parira.

Delikata

pre 10 godina

Nije bitno kada će biti lokalni izbori već je važno da građani jasno znaju ko je i kako radio na lokalu prethodnih godina, da masovnonizađu na birališta i svojim glasovimaa izaberu smer u kojem će njihove sredine ići sledećih godina.

Lena D

pre 10 godina

U mnogim lokalnim samoupravama u Srbiji postoje problemi i nerešena situacija i jedino rešenje je da se održe lokalni izbori na kojima će gradjani jasno izraziti svoj stav.

taja

pre 10 godina

Mislim da će lokalni i pokrajinski izbori pokazati slične rezultate, kao i poslednji parlamentarni. Sva istraživanja javnog mnjenja daju ulogu favorita na izborima naprednjacima.

Ivan

pre 10 godina

Narod mora da izrazi svoju volju, i ovi izbori ce pokazati da narod nagradjuje ljude koji rade i koji se bore za svoj narod. Nikog vise ne zanimaju prazne izjave i optuzbe bez argumenata od strane zutih.

NikolaBotovic

pre 10 godina

"Kad god bili , ja opet glasam za SNS, pokazali su se dobro, a dalje ćemo videti
(Verica,
26. jul 2015 14:38)"

Slažem se. Ja nikada u životu nisam jeo bolje sendviče! Gde li samo nabavljaju onaj majonez?

Odlazite neznalice i prevaranti

pre 10 godina

Mandat traje 4 godine, tako da ne može to da se radi kako mali Đokica poželi. Sa druge strane, građani Niša, Leskovca, Novog Sada, Vranja, Užica, Zaječara, Kruševca...i ostalih koje vode neznalice iz SNS, jedva čekaju izbore, pa da letite sns neznalice...Svi ti gradovi i opštine, koje vode sns neznalice, su u totalnom kolapsu, ništa se ne radi, beda, rasulo...Pazite šta njima govori ovaj prevarant Gašić, zamaskirajte ove rupe na ulicama pre izbora...užas. Nikad više za sns prevarante.

cojstvo i junastvo

pre 10 godina

Winston
E to se zove kod gosn Gasica obraz ko djon! Poginuse ljudi a on se i dalje šepuri! Zato svi na izbore i protiv ove nesposobne vlasti!

Tinćino

pre 10 godina

Daj boze da vas barem vise ne gledamo na lokalu tri godine ko tri decenije sa vama a znate zašto zato što nam dobro ide samo ovaj put sw nadam da bece izaci 25% vasih bezzubica nego barem 60% pa da vidimo smučili ste se svima

laki78

pre 10 godina

Eto prilike da u lokalu bar smenimo SNS-SPS korupcionasko,tajkusku megatrend vlast u Pozarevcu.Videli smo ih na delu,bave se samo raspodelom funkcija i zaposljavanjem svojih kadrova.Ekipa mutnija od Dunava je najbolji opis tih bahatih ljudi.Imali su dovoljno vremena da nesto urade a nista nije pokrenuto.Grad umire polako,nezaposlenost sve veca,industrijska zona zvrji prazna godinama,tenderi namesteni,ulice neasfaltirane i pune rupa.Kakvo ce to biti iznenadjenje kad vide koliko im je pao rejting,sto je i normalno obzirom da su i sami poceli da veruju namestenim anketama.

teks

pre 10 godina

Bilo bi dobro da se u isto vreme odrze i pokrajinski izbori kako bi dobili koherentnu vlast koja bi mogla donositi zajednicke i najbolje odluke za razvoj kako lokala,tako i pokrajne.
(herkules, 26. jul 2015 15:54) # Link komentara a mogu i republicki pa da sa svih nivoa vlasti sklonimo "gospodara vucica"

sofronije

pre 10 godina

Danas su izbori u Omoljoci. Clanovi Sns-a danima dele voce po kucama, ulaze u dvorista ljudi i vrse pritisal. To je demokratija? Voze stare ljude da glasaju dajuci im instrukcije koji broj da zaokruze. Diktatura koja nije vidjena jos od Milosevica

Patria

pre 10 godina

Nemam nista protiv, samo dajte sa prevremenim vojvodjanskim izborima raspisite i prevremene izbore za lokalnu vlast u Beogradu, bas da vam pokazemo koliko smo "zadovoljni"... Sta? Necete? Pa sto? Nije valjda da se bojite? ;)

RadojkoS

pre 10 godina

Lokalni izbori u decembru će biti odlična šansa da se ne dozvoli SNS-u da dobije vlast u opštini Lazarevac, pošto lazarevački SNS kadrovi kreću u predizborne kampanje kako bi SNS došla na vlast u Lazarevcu. Obrazovani i stručni ljudi su pobegli u Beograd ili čame na Birou, a poltroni, ulizice i nepismeni članovi SNS su zaposleni u svim državnim upravama u ovom gradu. Ostalo je još da očerupaju i ovo malo Kolubare što je ostalo i prošire svoja privatna preduzeća koja su stekli potkradanjem te iste Kolubare. Vučiću protresi malo Lazarevac i obrati pažnju kakvi će ti ljudi voditi grad Lazarevac i Kolubaru!!!???

Gašić Nenad Lajkovac

pre 10 godina

Simpatizer sam SNS ali ovaj javasluk koji se desava u proteklih 2-3 meseca u Lajkovcu je prevrsio svaku meru...U Opstinskom vecu se nasilno smenjuju svi koji razmisljaju svojom glavom a postavljaju neiskusni i bez ikakvog predznanja,jedini uslov je clanstvo u SNS.Pa ovo nisu radili ni zuti ni njihovi prethodnici...Iskreno se nadam da ce na decembarskim izborima koje Gasic najavljuje SNS u Lajkovcu biti kaznjen od strane gradjana.

Remzija

pre 10 godina

O Boze, da li ce ovaj jadni narod glasati za SNS? Umesto da sve opstine u Srbiji jedva cekaju izbore i pamet u glavu, nikada vise za SNS da glasaju. Narode, samo za DS glasajte, kada se opecete kasno je. Sta vas briga za pomoc koju vam budu dali. Ja bih pomoc primila a glas nikad njima.

cveklica14

pre 10 godina

Reklo bi se da nam izbori nisu ni potrebni.Bespotrebno je praviti dalje troskove da bi narod ponovo ukazao poverenje stranci koja postize rezultate!

svasta

pre 10 godina

"Kada pobedite u decembru nemojte da čekate predsednika sa rupama na ulicama, vanpijačnom prodajom i pokvarenim klima uređajima u skupštinskoj sali", rekao je sinoć Gašić.

A gradjani slobodno neka vam pocrkaju, kome jos trebaju tolike ovce i ovnovi, vazno je da se njegovo visocanstvo slucajno ne trusne negde na putu i da ne vidi u kakvoj mu bedi podanici zive...

jel to sns

pre 10 godina

jel to konacno sns resio da zvekne ko mecka? Konacno da raspisu lokalne pa da vidimo ledja Malom Vesicu i ostaloj bratiji sto rade promenade bez masina zarad drugarovog restoranceta sa isteklom privrmenom dozvolom, zbog prljavih ulica, ulica sa rupama, ukinutih dotacija porodiljama, siromasnim penzionerima itd. Da konacno najurimo laznoobecavajuce zgubidane. Dosta su vise jahali i crni djavo je bolji od ovih lesinara sto su doneli naredne da ni kerove, macke, ptice ne smemo da hranimo na ulici. Sto zakljucaju parkove i pustaju besne pse na narod- komunalce

Veliki brat

pre 10 godina

Pa neka promene Zakon tako da narod na svim nivoima glasa za IME I PREZIME, tj. da se i na lokalnim i na republičkim izborima direktno glasa za svog predstavnika u parlamentu.

Tako bi se i na lokalnim izborima direktno glasalo za odbornike po mesnim zajednicama, i za gradonačelnika ili predsednika opštine direktno, a ne ovako da se svi kriju iza Vučićevog imena, a svi su nesposobni i neobrazovani!

Kad bi izbori bili direktni, stranke bi mnogo manje bile važne, već bi bili važni ljudi koje na lokalu glasači poznaju ko su i šta su.

Ovako na svakim izborima isplivaju neki anonimusi kao kandidati, i kad dođu na vlast pokažu da nisu ni za mesnu zajednicu, a ne da vode grad ili državu.

Vesna

pre 10 godina

Jao ne, samo ne u decembru! Mrzim kad ceo decembar, umesto da bude lepo, pretpraznično raspoloženje, na sve strane samo se priča o izborima.
Pravite to kad prodju Nova godina i Božić, stvarno nema smisla da nam praznike upropastite.

DREZDEN

pre 10 godina

Šta znači možda, da li neko vrača,gata, gleda u bob kako bi utvrdio da li će biti ili ne lokalni izbori?Ima zakon o izborima pa po zakonu.

Zuka

pre 10 godina

Poruka Gašića delegatima u Vranju jasno pokazuje da SNS ne trpi u stranci "trutove" i da niko nema šansu da dugo krije nerad iza popularnosti stranke.

decak

pre 10 godina

Postalo je haotično po Srbiji po lokalnim samouoravama, izori nisu svuda istog dana jer su neke skupštine padale i raspisivani vanredni izbori pa je sada deo optšina s a izbirima tek u drugo vreme.Treba urediti zakonom da vanredni izbori važe samo do kraja mandata redovnih izbora, ne 4 godina kao redovni.

Emili

pre 10 godina

Mislim da treba ujednačiti mandate lokalnim samoupravama a ne svakog meseca neki izbori,mandat neka traje 4 godine bez obzira da li je pun mandat ili ga neko dopunjava,odnosno, uvek isti raspon mandata a vanredni neka se uklapaju pa ne bi bilo manjenja strana odbornika-

dalido

pre 10 godina

Sigurno je jedno a to je da ce Demokratska stranka uciniti sve samo da do pokrajinskih izbora u decembru ne dodje.Zasto je to tako mislim da je svima jasno.

Steva012

pre 10 godina

Građani Vranja na narednim izborima sigurno neće dati podršku onima koji su na vlasti već 25godina, jer potezi vlasti u Vranju su u najmanju ruku sramni i rade samo na sopstvenoj promociji i promociji stranke, zato je za očekivati da SNS osvoji vlast, kao što će biti i u većini opština.

Mićanov laufer

pre 10 godina

Još u martu mesecu je najavljivano da će lokalni izbori biti u decembru, Gašiću ništa novo nisi rekao, bolje se bavi poslom u ministarstvu za koje si zadužen!

herkules

pre 10 godina

Bilo bi dobro da se u isto vreme odrze i pokrajinski izbori kako bi dobili koherentnu vlast koja bi mogla donositi zajednicke i najbolje odluke za razvoj kako lokala,tako i pokrajne.

Okreni

pre 10 godina

Narodu koji zivi van Vojvodine nije toliko bitan dan izbora,ali verujem da svaki novi dan sa demokratama na vlasti njima donosi nocnu moru.

dadula

pre 10 godina

Dobro bi bilo da se pokrajinski i lokalni izbori odrze do kraja godine.Vreme je da se mnoge lokalne vlasti zajedno sa pokrajinskom stave na proveru.

Teofilo

pre 10 godina

Što se lkalnih izbora tiče očigledno je da će ih biti u decembu i moje mišljenje je da na njima neće biti ništa novo. Znači SNS će nastaviti dominaciju s' obzirom da imaju veliku podršku naroda.

PATRIOTSKA LIGA

pre 10 godina

Lokalni izbori će i biti u decembru.Pastor i Čanak već vrdaju od Pajtića pa nije za iznenaditi da pristanu na prevremene izbore u pokrajini.Međutim, čak bi možda dobro bilo i da dođu izbori dogodine u maju da Pastor i Čanak ostanu uz Pajtića do tada,pa da ih sve skupa počiste,da nam se ubre ne vuče i dalje po kuči.

StefiX

pre 10 godina

Izbori svakako treba biti u što skorijem periodu, jer mnoge lokalne samouprave ne rade u interesu građana koji su ih izabrali na prethodnim izborima. Lokalni funkcioneri trebaju se ugledati na premijera Srbije, i da uče kako se radi u interesu građana.

Vranjanac

pre 10 godina

Nesposobna vlast u Vranju godinama sistematski unistava ovaj grad. Poslednji gnev gradjana izazvali su pesacki prelazi u bojama Socijalista. Decembar je mesec pobede za nas Vranjance !

dado90

pre 10 godina

Ocigledno je da u Vojvodini postoje veliki otpori trenutne vlasti za odrzavanje izbora u decembru.Ne znam zasto se toliko insistira da se do poslednjeg dana ostane u fotelji. Ukoliko bi imali radvojene lokalne i pokrajinske izbore dva puta bi stranke placale kampanju, dva puta bi iz budzeta isao novac za biracke odbore ali jednostavno o tim duplim troskovima trenutna vlast u Vojvodini ne razmislja.

vranjanka

pre 10 godina

Mi u Vranju prosto jedva cekamo te izbore. Pokazace Vranjanci sta misle o lokalnoj vlasti koja se najvise trudila da...odrzi svoje zadnjice u foteljama.

zaliv

pre 10 godina

U opstina gde su na vlasti stranke iz republicke opozicije i pojedine grupe gradjana tolika je ne saradnja sa republickim nivoom da se prosto pitam sto uopste ti lokalci misle. Na ovim izborima lokalnim gradjani treba da uvide to i izaberu prave opscije.

Statisticar

pre 10 godina

Sve ankete podjednako prikazuju sliku rejtinga politickih stranaka, tako da je sve manje vise poznato. Sumnjam da se moze nesto bitnije promeniti.

pogba

pre 10 godina

Sumnjam da bi ikom odgovaralo da se lokalni i pokrajinski izbori odvoje i da bi iko mogao da obrazlozi zasto ne bi istovremeno bili lokalni i pokrajinski izbori koji se od 1992. odrzavaju uvek zajedno.Mislim da je decembar realan mesec za odrzavanje izbora ijako se u Vojvodini trenutna vlast na celu da DS-om jako protivi.

Nikola

pre 10 godina

Rezultati prošlogodišnjih parlamentarnih izbora u opštini Vranje su jasan pokazatelj da aktuelna vladajuća koalicija u Vranju nema više podršku građana.

foco starac

pre 10 godina

SNS ima ogromnu podrsku gradjana! Stvarno ne verujem da postoje jos oni ljudi ( trolovi ) koji misle da ce neko drugi (DS) pobediti na bilo kojim izborima!?

volim sve što vole mladi

pre 10 godina

Lokalni i Pokrajinski izbori u svakom slučaju moraju biti održani do maja 2016-te, a po svemu sudeći biće i ranije. Narod najbolje zna kome najviše veruje, sva istraživanja pokazuju da opozicija skoro da nema nikakve šanse na izborima, biće dobro ako i cenzus budu prešli.

lazar stojanovic bujanovac

pre 10 godina

Nije da zivimo od izbora do izbora ali ovi su najpotrebniji. Misljenja sam da ce posle ovih lokalnih situacija u lokalnim pojedinim sredinama biti bolja. Negde su pojedine lokalne vlasti neizdrzive.

Didu Lidu

pre 10 godina

Nema dileme narod će na izborima najbolje pokazati koga želi na vlasti. Kako stvari stoje, za pojedine stranke iz redova opozicije cenzus će biti misaona imenica.

Nixy

pre 10 godina

Vidim da se neko bas trudi da pise komentare od samog jutra i poziva na smenu SNS-a. Ali koliko god vi to radili,videcete da ce SNS uzeti 50 %,a ti vasi ako prebace 10 % skidam im kapu.

Đurđa

pre 10 godina

Ko god da pobedi na tim lokalnim izborima mora da zasuče rukave i da krene da radi jer bez rada dan i noć, i izgaranja nijedno mesto u Srbiji neće poći da se pokrene napred..

Srpkinja

pre 10 godina

Vranjanci ti crveni pešački prelazi se mogu lako prefarbati,ne moj te to da vas brine.Gledajte da vas opet isti ne prevare i slažu.Borite se protiv kriminala i korupcije.Misli te ne samo na vas nego i na vašu decu.

MIlan

pre 10 godina

SNS puca u decembru na lokalu. U vecim gradovima pogotovo ...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Tata, 26. jul 2015 16:56)
Hahaha!!! Pogledaj malo šta kažu istraživanja javnog mnenja!

Nikolas

pre 10 godina

Kad god da se održe izbori sasvim je svejedno pošto će najveća stranka u zemlji opravdati tu ulogu i lagano dobiti izbore. Njihova nadmoćnost je tako očigledna što će se pokazati na izborima, jednostavno nema ko da im parira.

Jadar

pre 10 godina

Rano je o tome pričati, potrebno je da se poštuje redosled stvari i zakon o izborima, jedino ako parlament skrati mandat lokalnim samoupravama i pokrajini , inače mora se raditi kako zakon kaže.

ogorcenje

pre 10 godina

Jedva cekam te lokalne izbore da vidimo kako ce se snaci lokalne vlasti i kako ce pred gradjene izaci kad su se samo odrzavale na vlasti ovih godina.

Anja

pre 10 godina

Uvek pozddravljam vest da ce biti izbora,mislim da je za gradjane dobro da su izbori sto cesce.Samo u danu kada se izbori odrzavaju gradjani imaju pravi suverenitet, da biraju i time jasno poruce politicarima sta misle o njima.

Brankica

pre 10 godina

Sto se tice stanja na lokalnom nivou tu se ne zna ni ko pije, ni ko placa. Danas jedna stranka na vlasti, sutra druga. Jedino resenje za ovo su upravo lokalni izbori na kojima ce narod pokazati kome veruje.

Ćik

pre 10 godina

Nije dobro za Vranje da u gradskoj vlasti nema stranke koja je na izborima pre godinu dana na teritoriji opštine Vranje osvojila skoro 50% glasova.

Ikac

pre 10 godina

Emili, nekada je 4 godine veliki vremenski period i potrebno je odmeriti snage ranije, jer gradjani primete u toku rada ko valja a ko ne. Da cekaju 4 godine? Ipak je to previse.

Sccccerdjo

pre 10 godina

Treba ujednačiti mandate lokalnim samoupravama a ne svakog meseca neki izbori,mandat neka traje 4 godine bez obzira da li je pun mandat ili ga neko dopunjava,odnosno, uvek isti raspon mandata a vanredni neka se uklapaju pa ne bi bilo manjenja strana odbornika

Lady

pre 10 godina

Izbori da,zasto ne? Ja sam uvek za.Jos ako se promeni izborni zakon da se ne glasa za liste, nego za pojedince bio bi to doprinos stvarnom povecanju demokratije u drustvu.

ST

pre 10 godina

Jedva čekam izbore, pa da plate oni koji su krivi za pad vojnog helikoptera i pogibiju sedmoro ljudi. Inače, kad diktatori padaju sa vlasti nema nikoga oko njih, setite se samo Miloševića(uz njega su bili ludi Siniša Vučinić, Igić i niko više), svi se razbeže, a naročito lopovi koji su se uz pomoć diktatora obogatili...Tako će i sa AV biti, svi ovi likovi oko njega će prvi da pobegnu, ostaće sam sa nekom boranijom...Među prvima koji će da zbrišu biće Gašić, Željko Mitrović, Vučićević, Nikola Petrović...naravno, svi tajkuni...svi će oni pljuvati diktatora i gledaće da se ušlihtaju novom vođi...A sve to će biti moguće dok se ovaj sistem ne rasformira, sistem gde je moguće da jedan čovek o svemu odlučuje...pa na lokalu ne glasate za najbolje programe, njsposobnije ljde..nego na osnovu onoga ko je na čelu Vlade, centralne vlasti, a posle se čudimo što propadamo...umestu da bude suštinska decentralizacija, da nezavisne institucije rade nezavisno od politike i onoga ko je na vlasti...Pogledjate samo kojim lokalnim samoupravama je Vlada davala dodotni novac, isključivo gradovima i opštinama koje vode sns neznalice, i naravno Jagodini, zbog Palme...ostali gradovi i opštine ništa ne dobijaju, pa čak i ono zagarantovano Ustavom i zakonima, a opet mnogo bolje rade.

taja

pre 10 godina

Mislim da će lokalni i pokrajinski izbori pokazati slične rezultate, kao i poslednji parlamentarni. Sva istraživanja javnog mnjenja daju ulogu favorita na izborima naprednjacima.

Ivan

pre 10 godina

Narod mora da izrazi svoju volju, i ovi izbori ce pokazati da narod nagradjuje ljude koji rade i koji se bore za svoj narod. Nikog vise ne zanimaju prazne izjave i optuzbe bez argumenata od strane zutih.

Delikata

pre 10 godina

Nije bitno kada će biti lokalni izbori već je važno da građani jasno znaju ko je i kako radio na lokalu prethodnih godina, da masovnonizađu na birališta i svojim glasovimaa izaberu smer u kojem će njihove sredine ići sledećih godina.

Lena D

pre 10 godina

U mnogim lokalnim samoupravama u Srbiji postoje problemi i nerešena situacija i jedino rešenje je da se održe lokalni izbori na kojima će gradjani jasno izraziti svoj stav.