Svet 0

22.01.2026.

9:50

Novi horor u Australiji: Ima mrtvih i povređenih; "Situacija je užasna" FOTO/VIDEO

Tri osobe poginule su u pucnjavi u malom mestu u australijskoj saveznoj državi Novi Južni Vels, preneo je BBC. Jedna osoba u teškom je stanju, dok je napadač zu bekstvu.

Izvor: B92.net, Tanjug

Novi horor u Australiji: Ima mrtvih i povređenih; "Situacija je užasna" FOTO/VIDEO
Shutterstock/Ajax9

Podeli:

Hitne službe reagovale su nakon dojave o pucnjavi oko 16.40 časova po lokalnom vremenu, prenosi ABC net.

Policija je potvrdila da su stradale tri osobe - dve žene i jedan muškarac.

Još jedan muškarac prebačen je u bolnicu i nalazi se u teškom, ali stabilnom stanju.

Mesto zločina je obezbeđeno, a istraga o okolnostima incidenta je u toku.

Policija poslala geolokacijsku SMS poruku svim stanovnicima grada, u kojoj im je poručeno da ostanu u kućama ili da izbegavaju to područje.

"Ljudi bi u ovom trenutku trebalo da ostanu u zatvorenom prostoru. Iskoristićemo sva raspoloživa sredstva", rekao je portparol policije.

Nezavisni poslanik i predstavnik izborne jedinice Barvon, Roj Batler, izjavio je da su vesti iz Lejk Kargeliga tragične.

"Situacija je užasna i još je u toku, tako da nemamo mnogo informacija. Moje misli su sa žrtvama i njihovim porodicama", poručio je on.

Lejk Kargeligo se nalazi oko 450 kilometara zapadno od Sidneja.

Podsetimo, Australija se još uvek oporavlja od užasnog masakra koji su izveli otac i sin, kada su 14. decembra na plaži Bondaj u Sidneju, ubili 15 ljudi tokom proslave jevrejskog praznika.

Podeli:

0 Komentari

Možda vas zanima

Velika akvizicija

Prodata poznata srpska kompanija: Kupili je Estonci

Estonska kompanija Piletilevi Group (PLG), najveća platforma za prodaju ulaznica u baltičkim zemljama i centralnoj Evropi, zvanično je preuzela 100% vlasništva nad beogradskom kompanijom Ticket Vision, vodećim prodavcem karata na tržištu Srbije.

11:55

9.11.2026.

2 d

Rast od 1,6 odsto

Od decembra raste minimalac; Građani nezadovoljni: "Sićušan iznos"

Francuska će od 1. decembra povećati minimalnu neto zaradu (SMIC) za 1,6 odsto na oko 1.502 evra mesečno, što je povećanje od približno 24 evra, najavio je danas ministar rada Žan-Pjer Farandu, ali sindikati su ovu meru označili kao nezadovoljavajuću.

21:52

9.11.2026.

2 d

Podeli: