Svet 0

26.11.2025.

17:23

Tajne veze Budimpešte i Moskve; Šta Orban nosi Putinu?

Mađarski premijer Viktor Orban trebalo bi ovog petka da se u Moskvi sastane sa ruskim predsednikom Vladimirom Putinom, što bi bio njihov prvi direktni susret nakon više od godinu dana, odnosno od sastanka u julu 2024. godine, prenose mađarski mediji.

Izvor: Index.hr

Tajne veze Budimpešte i Moskve; Šta Orban nosi Putinu?
EPA/TOMS KALNINS

Podeli:

Za sada još nema zvanične potvrde o ovom sastanku iz mađarske vlade, prenosi Telegraf.

Podsetimo, Orban važi za jednog od lidera Evropske unije koji je najotvoreniji za saradnju sa Moskvom uprkos ratu u Ukrajini, a ranije ovog meseca posetio je i američkog predsednika Donalda Trampa u Beloj kući.

Mađarska se u oktobru spominjala kao moguće mesto samita između Trampa i Putina, ali je američki predsednik odustao od te ideje, uz obrazloženje da takav sastanak verovatno ne bi doneo napredak u mirovnim pregovorima.

Ipak, Tramp je ove nedelje na svojoj društvenoj mreži Truth Social objavio da bi se mogao sastati s Putinom i s ukrajinskim predsednikom Volodimirom Zelenskim "uskoro", ali je naglasio da bi se to dogodilo tek nakon postizanja mirovnog sporazuma.

Podeli:

0 Komentari

Možda vas zanima

Velika akvizicija

Prodata poznata srpska kompanija: Kupili je Estonci

Estonska kompanija Piletilevi Group (PLG), najveća platforma za prodaju ulaznica u baltičkim zemljama i centralnoj Evropi, zvanično je preuzela 100% vlasništva nad beogradskom kompanijom Ticket Vision, vodećim prodavcem karata na tržištu Srbije.

11:55

9.11.2026.

1 d

Svet

Ukrajina, SAD i Rusija postigle dogovor

Ukrajina, Sjedinjene Američke Države i Rusija postigle su dogovor o velikoj razmeni zarobljenika u bliskoj budućnosti, tokom prve runde trilateralnih pregovora održanih 10. novembra u Abu Dabiju, prenosi Ukrainska pravda.

19:29

10.11.2026.

16 h

Rast od 1,6 odsto

Od decembra raste minimalac; Građani nezadovoljni: "Sićušan iznos"

Francuska će od 1. decembra povećati minimalnu neto zaradu (SMIC) za 1,6 odsto na oko 1.502 evra mesečno, što je povećanje od približno 24 evra, najavio je danas ministar rada Žan-Pjer Farandu, ali sindikati su ovu meru označili kao nezadovoljavajuću.

21:52

9.11.2026.

1 d

Podeli: