Utorak, 11.11.2014.

16:45

"Ni Hilari nije tražila priznanje"

Ni tadašnja državna sekretarka SAD Hilari Klinton tokom posete Beogradu nije tražila da priznamo Kosovo, a to je učinio albanski premijer, kaže Ivica Dačić.

Izvor: B92

"Ni Hilari nije tražila priznanje" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

96 Komentari

Sortiraj po:

Milanko Vitomir

pre 9 godina

@Aleksander: Nije organizovana poseta Edija Rame Beogradu da bi mi čuli njegovo mišljenje o Kosovu. Poseta je organizovana da bi se poboljšali odnosi između ove dve dražave , a to šta misli albanski premijer o Kosovu naka to govori u Albaniji ili na nekom drugom mestu , a ne u Beogradu.Kada ga budemo pitali šta on misli o Kosovu onda neka iznese svoje mišljenje.

Miroslav

pre 9 godina

@Nikola 031.... Neka izjavi Medvedja i Presevo su Srbija ja cu biti presrecan ali sumnjam i u to kakvom su brzinom poceli novogodisnju rasprodaju

popeye

pre 9 godina

Па то мање говори о њима, а све о вама!
И немој да глумите изненађеност, исто је Рама говорио и у вези дрона,само ако сте хтели да чујете.

get a room

pre 9 godina

"iskren", "istina", "realnost" bla, bla, bla... Kako su samo aljbanski spineri aktivni i ovih par pateticnih autosovinista, ne skidaju se sa ovog sajta ceo dan...

pajče

pre 9 godina

Ništa Rama nije "tražio". Podsetio vas je na to šta je stvarnost, a šta neke vaše fantazije. Ako je Kosovo Srbija, idite sutra u Prištinu, vi i Vučić, pa tamo vladajte.

Svejedno

pre 9 godina

Nebi me cudilo da za nedelju dana sve televizije i stampani mediji ne pocnu izvestavati o nekom medvedu na Staroj planini i da to traje 3-4 dana, samo da bi se ljudima okrenula glava od surove stvarnosti.
BDP pada, nezaposlenost raste, dinar pada, plate i penzije se smanjuju... a gledajuci TV i citajuci stampu pomislim da zivim u Svajcarskoj. Populisticka politika Vucica me navodi na zakljucak, da bi on bio odlican urednik TV programa i stampe u Kini. Sad je Rama lego ko kec na deset jer narednog dana dolazi Seselj, i sve tako dok ne pocrkamo, a vi novinari ne budete imali slikati nikog drugog do Vucica.

Savo

pre 9 godina

Dusa me boli zbog svega,ali kako ovi nasi vise mogu da lazu narod "Kosovo je Srpsko"! Kako bre,imaju svoju skupstinu,svoje zakone,granicu,Srba vise ima u Iraku nego dole,i onda kazu,to je nase,pa jeste i Katalonija je nasa,u mislima mozda...

Alexander

pre 9 godina

Koliko prasine oko ovoga svega.a covjek bio iskren i rekao ono sto misli a mi eto sve dok ovo nije rekao uopste nismo znali sta on misli o Kosovu pa smo se svi zaprepastili!

gde je nadje

pre 9 godina

Gde je bas nju pronasao.Pa ni jedna politicka licnost na svetu ne podrzava nezavisnost Kosova, koliko Hillary.
Da je ona i dalje ono sto je bila, naslo bi se milion i jedno resenje da Taci opet bude Premijer.
A to sto Srbija ne priznaje Kosovo, bas je briga.Jedina smetnja je clanstvo u UN, koje su vise izgubile svaki smisao postojanja.

Bole

pre 9 godina

Osim borbe komentara nista se ne radi,u zadnjih 6 mj.koje god novine otvorim ono Putin ili Vucic,otvorim novcanik a on prazan,isto i sa medijima dodvoravanju nema kraja,evo prodje i Rama i ostavi dublji trag nego ruski tenkovi sto izorase Sremsku zemlju-a seme ce biti nase nazalost zasejano naopako.

Zoran

pre 9 godina

A da, Dacicu, zaboravih, za razliku od tebe i Amera Rama je iskren. I ti znas da Zapad ide na priznavanje Srbije Kosova, ali cutis. Nego stize vam Seki, pa ce da pojasni malo narodu tu vasu Titovsku politiku.

miki

pre 9 godina

Ne bi se Rama setkao sam Srbijom kao pobednik da je dr. Vojislav Kostunica na vlasti i ne bi bila Gradjanska Inicijativa Srpska nego Srbije i ne bi Srbi sa KiM izlazili na izbore koje Ustav RS ne priznaje i ne bi se ukinule institucije Srbije na KiM i postovala bi se rezolucija 1244 itd.
A vas dvojica ste doveli do ovog reality show-a jer ste presli granicu koju po Ustavu niste smeli da predjete.
A i dr. Kostunica snosi jedan manji deo odgovornosti za ovo jer je sve pasivno posmatrao a i dao je glasove Tomi.

Bojan

pre 9 godina

@NB... Kosovo nije izgubio Milosevic, postojala je jasna i precizna rezolucija 1244 i Ustav Srbije koje su se pridrzavali i Milosevic i Kostunica i Tadic kao poslednji u nizu.
Hvala na objavljenom komentaru.

Dug put

pre 9 godina

Samo da primetim da je Edi Rama poklonio Bregovicu kljuceve grada dok je bio gradonacelnik Tirane. Mozete li da zamislite situaciju da na primer Sinisa Mali pokloni kljuceve Beograda nekom albanskom muzicaru? Ja ne mogu. Umislili smo da smo najbolji, a ti najbolji vec odavno nisu u Srbiji i to je nas najveci problem!

zlopamtilo

pre 9 godina

1. da li znamo sta je u stvari rekao Albanac?
2. ako je rekao to sto nam se servira u cemu je razlika od npr. stava bilo koje relevantne clanice EU?
3. da li je poseta pripremljena kilavo i preko volje?
4. ko je pripremao posetu? da podsetim, rekao je da ce pripremiti posetu u ,,toku vikenda,,.
5. ko je prihvatio briselski sporazum?
6. da li je sporazum u corsokaku zbog druge strane?
7. da mi slucajno ne pokusavamo da lovimo u mutnom (izvrdavamo sporazum) jer se vraca neko kome ce svakako Kosovo biti prioritet (nece valjda na ekonomiji da osvaja vlast u Srbiji)?
8. ko je na kraju profitirao posle posete Albanca?
9. gde smo tu mi?

bgd

pre 9 godina

@(jesam a mozda i nisam, 11. novembar 2014 20:44)
U pravu si. Kosovo de facto jeste samostalna država i to svi znamo.Svaku drugačiju priču realnost demantuje- postoji administrativna granica, postoji kosovski parlament, potrebna je dozvola kosovskih vlasti da bi srpski političari prešli granicu itd. Nije, medjutim, Rama taj koji treba da pozove Srbe da priznaju Kosovo. Kosovo nije bilo nikada deo Albanije.

Komšija Mađar

pre 9 godina

Ljudi razmislimo malo, nije Rama rekao ništa skandalozno, samo je bio surovo iskren. Ovi "naši" sad hvataju na srpsko Kosovo da pokažu svoj "patriotizam" jer jedino tako mogu da ubodu još koji poen dok brod/država uveliko tone.

Petar Nikolić

pre 9 godina

Dokle god Vučić i Dačić budu dobijali pohvale od Zapada da su uradili "prekretnicu", mi ćemo biti ponižavani i ismevani.

cinik

pre 9 godina

Sve što je Rama rekao je tačno, ali je neprimereno i predstavlja diplomatski skandal. Dačić je dao odličnu izjavu, poređenjem Kosova i Albanije - time je "zakucao" Ramino poređenje i logiku. Umesto da se pokrenu stvari koje mogu, ova poseta je samo postala bespotrebni cirkus. Srbe ne mogu da krivim za to.

bvc

pre 9 godina

Ne vidite nikakav problem da Vas je visoki zvanicnik vladajuce stranke nazvao okorelim kriminallcem? Boze kakav ste vi to covek? Ogadili ste mi ste vi i slicni koji uzivate u privilegijama dok obican narod mora da vas trpi....je.... mi mater Sad mi je Seselj simpaticniji od vas i slicnih? Ali posto ne mogu da podrzim takvog coveka ostaje mi jedino da napustim ovu zagadjenu, zaostalu i unistenu zemlju. Na zalost i vecina ce uraditi tako.

Miki

pre 9 godina

Znate sta (rekao bi nas Dacic sto puta) to ide ovako.

Rama je rekao: Znate sta (kao Dacic) car je go.
Onda je Vucic uskocio: Znate sta (kao Dacic) ne vredjajte vi naseg cara. Odakle vam pravo. Vi kao Olja govorite sta Vi hocete. I slavni Milomir Maric je imao "monolog" sa mnom. Znate sta, ja moram braniti Srbiju i opomenuti vas da krsite protokol kojeg nije bilo ali nema veze. Meni nista drugo nije ostalo nego da vam jos jednom kazem "znate sta".
E onda ja kazem: Znate sta (kao Dacic), Joj sta nam rade a mi se pravimo ludi i dostojanstveno i mirno branimo ono cega vise nema. Znate sta, car mozda i nije go ali sa ovim alatom ne moze u svatove. Dobro recimo ovako. Znate sta, car nema odece na sebi je'l vam to zvuci bolje. Pa nek bude tako.
Tako i Hilari nikad nije trazila da priznamo takozvanu, samoproglasenu itd ali je trazila da normalizujemo odnose.

Molim Vas, vi "znate sta" vam zelim reci.

milos

pre 9 godina

Ovo prosto nije tacno. A sve i da nije to izgovorila podrzala je (kao US official) nezavisnost Kosova. S ovim spinom idi pa se slikaj. I ne zaboravi koferce.

jesam a mozda i nisam

pre 9 godina

Kao susjed,mozda se nemam sta mjesat, ali mi je nesto nelogicno;Vasa vlada je nagovorila( da ne kazem natjerala) Srbe na Kosovu da izadju na izbore te iste pokrajine...pazi,o otcjepljenju!? Tako da bi mogli biti oficijalna manjina u pokrajini svoje drzave?Pa ko tu koga?Ma to je sve farsa,Vucko i Daco vrlo dobro znaju stanje na terenu, samo se prave "naivni".Zanima me samo kako se osjecaju gradjani Kosova srpske nacionalnosti?Ja bi bio ocajan!Pa kakava je to politika?To je sol na ranu,nista drugo!Zao mi je ako sam nekog povredio,al`fakti su fakti!Nesluzbeno ste priznali a sluzbeno ne priznajete.Nesluzbeno ste i sudjelovali u ratovima a sluzbeno niste-pa ko ce s vama?Daj jednom presjecite,jeste ili niste,pa da idemo dalje.

Rama iz ciriha

pre 9 godina

Sta mislite Rama prvo dobio podrsku od zapada da to trazi a bogami nije trazio nesto sto nije nego trazio da i Srbija prizna drzavu Kosova ako hoce sto pre u EG i nace bez toga nema pomoci za Srbiju nit nece biti primljena u EG uslov je to priznajte sto prije ucicete u EG

Milan

pre 9 godina

A sto niste pokrenuli pitanje Srba u Albaniji, temeljno i dovoljno glasno kao sto ga oni pokrecu? Da li vam je branio neko? Samo blejite, u vecitoj defanzivi, izcudjavajuci i snebivajuci se kao neke snajke. "To nije fer", kao Kalimero.

zoran

pre 9 godina

... ne kapiram te posete i unapred dogovorene protokole? Čemu poseta i dogovor, ako je sve "unapred" dogovoreno nekakvim protokolima? Onda tu nema reči o dogovorima, razgovorima... to je onda samo farsa!
(Pekar, 11. novembar 2014 19:22)

To vazi samo za javne nastupe...izjave za masu...iza zatvorenih vrata razgovori su potpuno drugachije prirode.
Nisi valjda pomislio da s masom dele bilo kakve ozbiljne informacije..? Pa da ide neki ogromni asteroid ka zemlji nece ti reci..imash samo da osetish udrac i to je to...ako prezivish super, ako ne koga briga. To je ovaj svet.

Tom L'Orizi

pre 9 godina

@ Voja Smederevac

"...Ovako on obavio posao, a mi se jadni usplahirili ko ćurići kad naidje kombajn. ..."

Vojo, genijalac si. Veoma retko se cita ovako nesto kvalitetno. Ne treba ti fakultet. Ko ce da kreci sve to?

Černiševski

pre 9 godina

@Софроније
Ništa ti ne znaš o Tucoviću.Bio je protivnik ratnog pohoda srpske vojske u Balkanskim ratovima,ističući da se nepotrebno siromašni srpski narod šalje u pokolj samo radi vlastodržačkog "nacionalnog ponosa" i osvajačkih pretenzija koje su nam se obile o glavu.Ujedno smatrajući da se time nepotrebno stvara istorijski sukob u odnosima Srba i Albanaca,koji vidimo još traje.A za tvoju informaciju,zalagao se za ujedinjenje Balkanskih država(šire od kasnije Jugoslavije) bez dominacije jedne dinastije ili države.Mada,razumem da je teško prihvatiti njegove ideje od strane jednog autističnog šoviniste.

Pekar

pre 9 godina

... ne kapiram te posete i unapred dogovorene protokole? Čemu poseta i dogovor, ako je sve "unapred" dogovoreno nekakvim protokolima? Onda tu nema reči o dogovorima, razgovorima... to je onda samo farsa!

Branka, Svajcarska

pre 9 godina

G.Dacicu, da vas podsetimo, vasa partija, ona je tad vladala, naredila je bombardovanje Dubrovnika. A Seselj je mogao da truca sta god hoce.
Da li ste onda mislili da je Dubrovnik Srbija, a sad ste odjednom promenili misljenje jer vam za ocuvanje vlasti treba skretanje ka Evropi?

presheva

pre 9 godina

@srbin

dokle ima ljudi koji ti mislu i dalje na ratovanje nikad nece biit napredovanje ni vama ni nama ponekad se mislim jel nas u balkanu stvarno bog prokleo ili sami sebe smo to ucinili ipak moram rec nazalost iako nisu svi srbi isti vecina od vas samo cujemo u ratovanje mislite ubijanje pa momce ako nekome nesto krojis onda ponekad krojis samog sebe jel ti i dalje mislis tvoju decu uci u mrznje i ubistva a ne u nesto lepo i napredovanje ovi politicari ko vas i nas na lep nacin odradu budite pozdravljeni

Влатко

pre 9 godina

George: Otkud 2000000 albanaca ? Drugo je pitanje dali ih neko voli dali ih ne voli. Bitna je teritorija s oni neka idu gde im je volja

komsija

pre 9 godina

Rama samo rekao cinjenice dok Dacic prica price. Sta to ima veze Hilari sa Ramom? Samo Dacic zna! Sta vise Hilari je vec istorija od kada dala ostavku...
To sto Srbi Kosova imaju vise prava nego Albanci Srbije je istina. Zasto Dacic se trudi da kamuflazi uvu cinjenicu sa nepostojnom problemom Srba Albanije, druga je prica.
Tendencija da Srpski Politicari zabrane pravu govora Rame nije ni manje ni vise nego mithologija o Albancima koji nisu imali prava da otvoreno govore u Srbiji. Rama je drzavnik Albanije i ne Kosova. On ima profil zapada i ne kosovskih politicara vremena Mahmuta Bakala. Nema sta da budete cudjeni jer Nikolic vec rekao da on je sve znao unapred. Sada je vreme da pozitivno razmisljamo i ne praviti se Veliki Patrioti....

moralni patuljak

pre 9 godina

Nastavak uvlacenja kako ne bi bio uhapsen zbog saradnje sa Saricem. Sta god Vucic uradi ili kaze ovaj moralni patuljak podrzi. Cekam samo da Vucic kaze da od Dacica ne postoji gori covek a ovaj to potvrdi. Sta je ova zemlja docekala - beskicmenjake, ljigavce, neznalice, poltrone u samom vrhu drzave

Asterix

pre 9 godina

Lele pa ovo nije normalno ne mogu da verujem svojim ocima da krivite Vucica,Dacica i ostale pa sta je trebao da mu zatvori usta?Svi vi koji pljujete po Vucicu kako biste vi reagovali a?Vidno iznenadjen Vucic mu je odgovorio kako dolikuje diplomati a to sto Kosovo je problem kao sto jeste nemojte da pljujete Slobu,Vucica,Dacica nego TITA koji je zarad bratstva i jedinstva nije dozvolio Srbima da se vrate na svoja ognjista nakon rata!!!!

tex.

pre 9 godina

@brax

U pravu si, svega ima po srpskim medijima za razliku od albanskih koji su vodeci svetski mediji po ozbiljnosti, analiticnosti, uticaju, obrazovanju novinara i citalaca. Ali po srpskim medijima su najsmesnije aljbanske dezurne patriljote po srpskim medijima sa svojim predpubertetskim "humorom", narcis-nacionalistickim trabunjanjima koja bi se i u 19. veku smatrala zaostalima, samohvalisanjem, izigravanjem nevine zrtve i amaterskim spinovanjem. A tek kada krenu da glume srpske komentatore. Hilerius.

Milan

pre 9 godina

Koje Vi amatere od politicara imate.Dacic Slobin djak nije imao resenja ni 90tih proslog veka a ne danas.Vucic,Toma i on su zabili autogol pozivom Rame da poseti Srbiju i sad se stavljaju obloge.

Simon

pre 9 godina

Rama ih ofirao! Preso ih! Otkrio je pre vremena ono sto je trebalo jos malo precutkivati javnom mnjenju Srbije. Raskrinkao zavlacenje zbog cega je trenutna politicka garnitura Srbije u svetskim politickim krugovima posmatrana sa dubokim podsmehom. Sad svako sme i treba da dodje u Srbiju i da radi sta hoce. Politicari u Srbiji dobijaju nelojalnu konkurenciju. Svi pa i Albanski politicari su sposobniji i patroioticniji od srpskih

Voja Smederevac

pre 9 godina

Albanac ubaci dron, kod nas nacionalna drama deset dana. Albanac spomene Kosovo, u Srbiji opsadno stanje, panika, haos. Ajd sto smo mi obican narod osetljivi, ali politicari nam se ponasaju ko nestabilni srednjoskolci. Ja bih Ramu pustio da blebece o Kosovu dva sata ako hoce, a onda bi ga pitao, kad je vec skrenuo s protokola, da li Albanija moze da ponudi neku konkretnu pomoc Kosovu kad ga tolko spominju? Nek nam posalju hranu, lekove, ambulantna kola, itd. Navuces pricu na nasu korist, Ramu zbunis da vise nikad ne spomene Kosovo. E to je diplomatija. Ovako on obavio posao, a mi se jadni usplahirili ko ćurići kad naidje kombajn. Ode covek svojim poslom, a kod nas i dalje ospadno stanje. ko da su opet poplave, al u mozgovoma. E, poplave, mogli smo bar coveku da se zahvalimo sto su nam poslali 100.000 evra pomoći za one poplave. I to je diplomatija. Al sta znam ja o tome, nemam fakultet, a ni pare da ga kupim.

Cika-Ramadan

pre 9 godina

Zaboravilisu da Rama ne pripada vladi srbije pa da izjavi samo to sto vucic mu dozvoljava.
Pravi cirkus stim politicarima:
Narode cuj sta nam uradi albanci sa dromon...
Narode cuj sta nam trazio Rama da priznamo Kosovo....
Narode gledajte kroz prozor kako svi nasi komsije nas provociraju.
Cas levo, cas desno narod nemoze da gleda pravo vec 30 godina.

na zalost komsija

pre 9 godina

@komsija

A koja to prava imaju Srbi na Kosovu? Vise od 60% kosovskih Srba je proterano, desetina hiljada srpskih kuca je zauzeto i jos se vode sporovi, Srbi su diskriminisani u zaposljavanju, u pravosudju, godinama su ziveli u getima iz kojih su izlazili pod pratnjom, sva srpka grobrlja su oskrnavljena, svi gradovi su etnicki ocisceni od Srba, hiljadee etnicki motivisanih napada na Srbe je regitropvano od strane medjunarodnih organizacija, cak i danas se u posete grobljima ili ide sa policijskom zastitom ili je Srbima i to zabranjeno kao u Djakovici. Nasli ste par "postenih Srba" da vam statiraju i onda ste vi kao neki primer postovanja prava? Ne bi ti violeo da Albanci na jugu Srbije imaju "prava" kao Srbi na Kosovu, veruj mi. A sto se tice nepostojanja problema Srba u Albaniji, tu si u pravu, Albanija je primenila staljinisticki princip: nema coveka nema probelma. Nema vise Srba nema vise ni problema. I ti se jos time i ponosis? A o mitomanskom izigravanju nevine zrtve koju decenijama ganjate, nekom drugom prilikom.

Софроније

pre 9 godina

Сами смо највише криви што КиМ дефакто више није Србија.
Па ми још увек имамо споменик Димитрију Туцовићу који се још пре сто година залагао да се Косово припоји Албанији!!!

brax

pre 9 godina

U kurir danas citam kako Rama obukao visoke cipele da bi se izgledao veci od vucica, hahah koja smejurija svasta moze covek da cita u srpske novine:):)!

Srbin

pre 9 godina

Tek cemo da se tucemo sa Albancima,ako ne sada onda za 50,100,200 godina,to je neminovano.Ili da vrate otetu teritoriju i da se pravimo kao da nista nije bilo,ili nas sve ceka novi oruzani sukob,kad tad zapamtite to,jer to je istina svidjalo se to nekom ili ne.

goja

pre 9 godina

Pa gospodo o čemu će drugo pričati Albanski predsednik nego o problemu svoje manjine i problemima u regionu?! Šta ste očekivali? ! ovdje lud zbunjenog ...

Vlada

pre 9 godina

Evo ga i Buca da i on kaze nesto.... pa tvoj idol Sloba i njegov nesposobni Pavkovic su priznali Kosovo jos 99 Kumanovskim sporazumom.... obnovi malo gradivo

george

pre 9 godina

Pa koga vi lažete? Pa ne lazite više te građane Srbije. Pa Kosovo je priznato od svih da vi to htjeli ili ne! I uveren sam da će te vrlo brzo priznati Kosovo.Pa i šta će vam 2000000 albanaca i tako ih ne volite!

Action Man

pre 9 godina

Dobro receno,zasto ljudima ne odgovaraju sasvim normalne izjave kao ova Daciceva,izgleda da kod nas i ako kazete da je mleko bele boje,naci ce se neko da to opovrgne...

Anti EU

pre 9 godina

Zapad je žute pustio niz vodi, jer su ispucali kredit kod naroda i doveo na scenu patriote koji će uraditi isto to puta dva. Briselskim sporazum ste zapravo pustili Kosovo u međunarodne organizacije, a čeka se samo još stolica u UN. Narod je nažalost komiran i ne reaguje ni na šta, pa ni na ogromna poskupljena. Takva demokratija je potrebna Merkelovoj.

mladjan

pre 9 godina

I..sta sad?! Niti ste ozbiljni politicari vi..niti oni..zasato ste se uopste i sastajali?! Da ponovo,eventualno,strada neka pekara ili poslasticara koju ce oni naplatiti od osiguranja ili cemo ih uracunati u budzetski rashod za ovu godinu..ne vidim razlog za ovaj sastanak osim sto ste se eksponirali i vi i oni..da pokazete ostatku sveta "kako ste bitni"..gluposti!!!

Advokat svih Srba

pre 9 godina

Necu da komentarisem izjave Rame,jer realno svi smo ocekivali da ce potegnuti pitanje Kosova i Metohije sa gledista Albanaca.Meni licno smeta ovaj bezobrazluk Srpkih politicara,jer gospodo politicari da se niste rukovali sa Tacijem,da niste potpisivali briselski sporazum,da niste podrzavali lokalne izbore na KiM,da niste razmenili "oficire za vezu"(citaj:ambasadore),da niste pozivali Hodzaja u Beograd,da niste izgradili "administrativnu liniju"(citaj:granicni prelaz) sa KiM,da se niste obavezali da KiM necete sputavati prilikom uclanjenja u bilo koju organizaciju na svetu...Apsolutno vam niko nista nebi prigovorio po pitanju ideala,principijalnosti i nacionalnog interesa,pa makar nas to kostalo uclanjenja u tu famoznu EU(jer Boze moj valjda na svetu postoji jos drzava osim tih 20-tak clanica).Ali s obzirom da ste sve ovo uradili gore to sam ja napisao molio bih vas da nas vise ne zavitlavate,jer meni je vise muka vaseg patetisanja,demagogija i politickih fraza koje vec svi znamo napamet.

NB

pre 9 godina

Kosovo je de facto vec priznato briselskim sporazumom, premijer Rama je samo izrekao "javnu tajnu", poznatu svakom gradjaninu Srbije. Za gubitak Kosova krivi su Milosevic, Seselj, Nikolic, Dacic (90-ih portparol SPS-a) i Vucic (90-ih ministar informiranja). Taj isti gubitak usledio je kao posledica poraza u ratu Srbije protiv NATO-a i Zapada 1999. Tako da nasi politicari mogu "peniti" i paliti ambasade koliko god hoce, to Kosovo vratiti nece. Gospodo, ili pokrenite masovnu mobilizaciju i udjite u rat protiv NATO-a za povratak Kosova (a pitam se ko je jos od gradjana lud da zbog mitova ratuje), ili priznajte nezavisnost istog i prekinite sa mamuzanjem vec resene teme i zaludjivanjem gradjana.

I za kraj, imam par direktnih pitanja za Dacica, Nikolica, Vucica i kompaniju: Kada Dacic kaze "zelimo u EU, ali ne na stetu Rusije" koga on zastupa, Rusiju ili Srbiju? Ili su obe drzave jedno te isto, posto je vec i Nikolic odavno tvrdio da se zalaze za to da Srbija bude ruska gubernija? Zar Vas gospodo nije bilo sramota da se onako "uvlakacki" ponasate prema Putinu (ili bilo kojem stranom drzavniku) i tako vredjate gradjane svoje zemlje? Mogu da se kladim da bi se ogromna vecina gradjana Srbije jako uvredila kada bi Vucic molio Obamu za dozvolu da u svojoj zemlji govori na srpskohrvatskom, kao sto je to ucinjeno sa Putinom. Ali posto se drustvo u slucaju Putina nije bunilo, zakljucujem da "drzavni ponos" Srbije nije bitan ako je Rusija ta koja ga kalja...

рачунају на кратко памћење

pre 9 godina

и сад ће овај да испадне још и патриЈота иоако је признао Косово потписивањем бриселског споразума!?Језиво..

miki

pre 9 godina

Haloo,
Klinktonka nije min ininostranih poslova [Secretary of State] vec preko 2 godine
A Bajden koji je dosao nakon nje, je sve lepo rekao u recenici: "Slazemo se da se ne slazemo"
I naravno, posto je USA velika, jaka i uticajna, niko od nasih politicara nije imao smelosti i hrabrosti da kaze da Bajden provocira
Mozda niko nije izrekom trazio da Srbija prizna Kosovo, ali i dete u obdanistu zna da Srbiju pre ulaska u EU ocekuje da ga ipak prizna.

Nostradamko

pre 9 godina

Glavno da zemlje Kvinte podrzavaju nezavisnost Kosova i da nece dozvoliti clanstvo Srbije u EU , sve dok Kosovo ne priznamo, ili mu barem damo stoliuc u UN i drugim organizacijama bez naseg priznanja.

Advokat svih Srba

pre 9 godina

Necu da komentarisem izjave Rame,jer realno svi smo ocekivali da ce potegnuti pitanje Kosova i Metohije sa gledista Albanaca.Meni licno smeta ovaj bezobrazluk Srpkih politicara,jer gospodo politicari da se niste rukovali sa Tacijem,da niste potpisivali briselski sporazum,da niste podrzavali lokalne izbore na KiM,da niste razmenili "oficire za vezu"(citaj:ambasadore),da niste pozivali Hodzaja u Beograd,da niste izgradili "administrativnu liniju"(citaj:granicni prelaz) sa KiM,da se niste obavezali da KiM necete sputavati prilikom uclanjenja u bilo koju organizaciju na svetu...Apsolutno vam niko nista nebi prigovorio po pitanju ideala,principijalnosti i nacionalnog interesa,pa makar nas to kostalo uclanjenja u tu famoznu EU(jer Boze moj valjda na svetu postoji jos drzava osim tih 20-tak clanica).Ali s obzirom da ste sve ovo uradili gore to sam ja napisao molio bih vas da nas vise ne zavitlavate,jer meni je vise muka vaseg patetisanja,demagogija i politickih fraza koje vec svi znamo napamet.

рачунају на кратко памћење

pre 9 godina

и сад ће овај да испадне још и патриЈота иоако је признао Косово потписивањем бриселског споразума!?Језиво..

NB

pre 9 godina

Kosovo je de facto vec priznato briselskim sporazumom, premijer Rama je samo izrekao "javnu tajnu", poznatu svakom gradjaninu Srbije. Za gubitak Kosova krivi su Milosevic, Seselj, Nikolic, Dacic (90-ih portparol SPS-a) i Vucic (90-ih ministar informiranja). Taj isti gubitak usledio je kao posledica poraza u ratu Srbije protiv NATO-a i Zapada 1999. Tako da nasi politicari mogu "peniti" i paliti ambasade koliko god hoce, to Kosovo vratiti nece. Gospodo, ili pokrenite masovnu mobilizaciju i udjite u rat protiv NATO-a za povratak Kosova (a pitam se ko je jos od gradjana lud da zbog mitova ratuje), ili priznajte nezavisnost istog i prekinite sa mamuzanjem vec resene teme i zaludjivanjem gradjana.

I za kraj, imam par direktnih pitanja za Dacica, Nikolica, Vucica i kompaniju: Kada Dacic kaze "zelimo u EU, ali ne na stetu Rusije" koga on zastupa, Rusiju ili Srbiju? Ili su obe drzave jedno te isto, posto je vec i Nikolic odavno tvrdio da se zalaze za to da Srbija bude ruska gubernija? Zar Vas gospodo nije bilo sramota da se onako "uvlakacki" ponasate prema Putinu (ili bilo kojem stranom drzavniku) i tako vredjate gradjane svoje zemlje? Mogu da se kladim da bi se ogromna vecina gradjana Srbije jako uvredila kada bi Vucic molio Obamu za dozvolu da u svojoj zemlji govori na srpskohrvatskom, kao sto je to ucinjeno sa Putinom. Ali posto se drustvo u slucaju Putina nije bunilo, zakljucujem da "drzavni ponos" Srbije nije bitan ako je Rusija ta koja ga kalja...

Anti EU

pre 9 godina

Zapad je žute pustio niz vodi, jer su ispucali kredit kod naroda i doveo na scenu patriote koji će uraditi isto to puta dva. Briselskim sporazum ste zapravo pustili Kosovo u međunarodne organizacije, a čeka se samo još stolica u UN. Narod je nažalost komiran i ne reaguje ni na šta, pa ni na ogromna poskupljena. Takva demokratija je potrebna Merkelovoj.

Voja Smederevac

pre 9 godina

Albanac ubaci dron, kod nas nacionalna drama deset dana. Albanac spomene Kosovo, u Srbiji opsadno stanje, panika, haos. Ajd sto smo mi obican narod osetljivi, ali politicari nam se ponasaju ko nestabilni srednjoskolci. Ja bih Ramu pustio da blebece o Kosovu dva sata ako hoce, a onda bi ga pitao, kad je vec skrenuo s protokola, da li Albanija moze da ponudi neku konkretnu pomoc Kosovu kad ga tolko spominju? Nek nam posalju hranu, lekove, ambulantna kola, itd. Navuces pricu na nasu korist, Ramu zbunis da vise nikad ne spomene Kosovo. E to je diplomatija. Ovako on obavio posao, a mi se jadni usplahirili ko ćurići kad naidje kombajn. Ode covek svojim poslom, a kod nas i dalje ospadno stanje. ko da su opet poplave, al u mozgovoma. E, poplave, mogli smo bar coveku da se zahvalimo sto su nam poslali 100.000 evra pomoći za one poplave. I to je diplomatija. Al sta znam ja o tome, nemam fakultet, a ni pare da ga kupim.

brax

pre 9 godina

U kurir danas citam kako Rama obukao visoke cipele da bi se izgledao veci od vucica, hahah koja smejurija svasta moze covek da cita u srpske novine:):)!

Vlada

pre 9 godina

Evo ga i Buca da i on kaze nesto.... pa tvoj idol Sloba i njegov nesposobni Pavkovic su priznali Kosovo jos 99 Kumanovskim sporazumom.... obnovi malo gradivo

Nostradamko

pre 9 godina

Glavno da zemlje Kvinte podrzavaju nezavisnost Kosova i da nece dozvoliti clanstvo Srbije u EU , sve dok Kosovo ne priznamo, ili mu barem damo stoliuc u UN i drugim organizacijama bez naseg priznanja.

miki

pre 9 godina

Haloo,
Klinktonka nije min ininostranih poslova [Secretary of State] vec preko 2 godine
A Bajden koji je dosao nakon nje, je sve lepo rekao u recenici: "Slazemo se da se ne slazemo"
I naravno, posto je USA velika, jaka i uticajna, niko od nasih politicara nije imao smelosti i hrabrosti da kaze da Bajden provocira
Mozda niko nije izrekom trazio da Srbija prizna Kosovo, ali i dete u obdanistu zna da Srbiju pre ulaska u EU ocekuje da ga ipak prizna.

goja

pre 9 godina

Pa gospodo o čemu će drugo pričati Albanski predsednik nego o problemu svoje manjine i problemima u regionu?! Šta ste očekivali? ! ovdje lud zbunjenog ...

george

pre 9 godina

Pa koga vi lažete? Pa ne lazite više te građane Srbije. Pa Kosovo je priznato od svih da vi to htjeli ili ne! I uveren sam da će te vrlo brzo priznati Kosovo.Pa i šta će vam 2000000 albanaca i tako ih ne volite!

Dug put

pre 9 godina

Samo da primetim da je Edi Rama poklonio Bregovicu kljuceve grada dok je bio gradonacelnik Tirane. Mozete li da zamislite situaciju da na primer Sinisa Mali pokloni kljuceve Beograda nekom albanskom muzicaru? Ja ne mogu. Umislili smo da smo najbolji, a ti najbolji vec odavno nisu u Srbiji i to je nas najveci problem!

Cika-Ramadan

pre 9 godina

Zaboravilisu da Rama ne pripada vladi srbije pa da izjavi samo to sto vucic mu dozvoljava.
Pravi cirkus stim politicarima:
Narode cuj sta nam uradi albanci sa dromon...
Narode cuj sta nam trazio Rama da priznamo Kosovo....
Narode gledajte kroz prozor kako svi nasi komsije nas provociraju.
Cas levo, cas desno narod nemoze da gleda pravo vec 30 godina.

jesam a mozda i nisam

pre 9 godina

Kao susjed,mozda se nemam sta mjesat, ali mi je nesto nelogicno;Vasa vlada je nagovorila( da ne kazem natjerala) Srbe na Kosovu da izadju na izbore te iste pokrajine...pazi,o otcjepljenju!? Tako da bi mogli biti oficijalna manjina u pokrajini svoje drzave?Pa ko tu koga?Ma to je sve farsa,Vucko i Daco vrlo dobro znaju stanje na terenu, samo se prave "naivni".Zanima me samo kako se osjecaju gradjani Kosova srpske nacionalnosti?Ja bi bio ocajan!Pa kakava je to politika?To je sol na ranu,nista drugo!Zao mi je ako sam nekog povredio,al`fakti su fakti!Nesluzbeno ste priznali a sluzbeno ne priznajete.Nesluzbeno ste i sudjelovali u ratovima a sluzbeno niste-pa ko ce s vama?Daj jednom presjecite,jeste ili niste,pa da idemo dalje.

mladjan

pre 9 godina

I..sta sad?! Niti ste ozbiljni politicari vi..niti oni..zasato ste se uopste i sastajali?! Da ponovo,eventualno,strada neka pekara ili poslasticara koju ce oni naplatiti od osiguranja ili cemo ih uracunati u budzetski rashod za ovu godinu..ne vidim razlog za ovaj sastanak osim sto ste se eksponirali i vi i oni..da pokazete ostatku sveta "kako ste bitni"..gluposti!!!

Milan

pre 9 godina

Koje Vi amatere od politicara imate.Dacic Slobin djak nije imao resenja ni 90tih proslog veka a ne danas.Vucic,Toma i on su zabili autogol pozivom Rame da poseti Srbiju i sad se stavljaju obloge.

komsija

pre 9 godina

Rama samo rekao cinjenice dok Dacic prica price. Sta to ima veze Hilari sa Ramom? Samo Dacic zna! Sta vise Hilari je vec istorija od kada dala ostavku...
To sto Srbi Kosova imaju vise prava nego Albanci Srbije je istina. Zasto Dacic se trudi da kamuflazi uvu cinjenicu sa nepostojnom problemom Srba Albanije, druga je prica.
Tendencija da Srpski Politicari zabrane pravu govora Rame nije ni manje ni vise nego mithologija o Albancima koji nisu imali prava da otvoreno govore u Srbiji. Rama je drzavnik Albanije i ne Kosova. On ima profil zapada i ne kosovskih politicara vremena Mahmuta Bakala. Nema sta da budete cudjeni jer Nikolic vec rekao da on je sve znao unapred. Sada je vreme da pozitivno razmisljamo i ne praviti se Veliki Patrioti....

Simon

pre 9 godina

Rama ih ofirao! Preso ih! Otkrio je pre vremena ono sto je trebalo jos malo precutkivati javnom mnjenju Srbije. Raskrinkao zavlacenje zbog cega je trenutna politicka garnitura Srbije u svetskim politickim krugovima posmatrana sa dubokim podsmehom. Sad svako sme i treba da dodje u Srbiju i da radi sta hoce. Politicari u Srbiji dobijaju nelojalnu konkurenciju. Svi pa i Albanski politicari su sposobniji i patroioticniji od srpskih

Srbin

pre 9 godina

Tek cemo da se tucemo sa Albancima,ako ne sada onda za 50,100,200 godina,to je neminovano.Ili da vrate otetu teritoriju i da se pravimo kao da nista nije bilo,ili nas sve ceka novi oruzani sukob,kad tad zapamtite to,jer to je istina svidjalo se to nekom ili ne.

moralni patuljak

pre 9 godina

Nastavak uvlacenja kako ne bi bio uhapsen zbog saradnje sa Saricem. Sta god Vucic uradi ili kaze ovaj moralni patuljak podrzi. Cekam samo da Vucic kaze da od Dacica ne postoji gori covek a ovaj to potvrdi. Sta je ova zemlja docekala - beskicmenjake, ljigavce, neznalice, poltrone u samom vrhu drzave

Pekar

pre 9 godina

... ne kapiram te posete i unapred dogovorene protokole? Čemu poseta i dogovor, ako je sve "unapred" dogovoreno nekakvim protokolima? Onda tu nema reči o dogovorima, razgovorima... to je onda samo farsa!

Komšija Mađar

pre 9 godina

Ljudi razmislimo malo, nije Rama rekao ništa skandalozno, samo je bio surovo iskren. Ovi "naši" sad hvataju na srpsko Kosovo da pokažu svoj "patriotizam" jer jedino tako mogu da ubodu još koji poen dok brod/država uveliko tone.

presheva

pre 9 godina

@srbin

dokle ima ljudi koji ti mislu i dalje na ratovanje nikad nece biit napredovanje ni vama ni nama ponekad se mislim jel nas u balkanu stvarno bog prokleo ili sami sebe smo to ucinili ipak moram rec nazalost iako nisu svi srbi isti vecina od vas samo cujemo u ratovanje mislite ubijanje pa momce ako nekome nesto krojis onda ponekad krojis samog sebe jel ti i dalje mislis tvoju decu uci u mrznje i ubistva a ne u nesto lepo i napredovanje ovi politicari ko vas i nas na lep nacin odradu budite pozdravljeni

milos

pre 9 godina

Ovo prosto nije tacno. A sve i da nije to izgovorila podrzala je (kao US official) nezavisnost Kosova. S ovim spinom idi pa se slikaj. I ne zaboravi koferce.

Софроније

pre 9 godina

Сами смо највише криви што КиМ дефакто више није Србија.
Па ми још увек имамо споменик Димитрију Туцовићу који се још пре сто година залагао да се Косово припоји Албанији!!!

Branka, Svajcarska

pre 9 godina

G.Dacicu, da vas podsetimo, vasa partija, ona je tad vladala, naredila je bombardovanje Dubrovnika. A Seselj je mogao da truca sta god hoce.
Da li ste onda mislili da je Dubrovnik Srbija, a sad ste odjednom promenili misljenje jer vam za ocuvanje vlasti treba skretanje ka Evropi?

Tom L'Orizi

pre 9 godina

@ Voja Smederevac

"...Ovako on obavio posao, a mi se jadni usplahirili ko ćurići kad naidje kombajn. ..."

Vojo, genijalac si. Veoma retko se cita ovako nesto kvalitetno. Ne treba ti fakultet. Ko ce da kreci sve to?

Zoran

pre 9 godina

A da, Dacicu, zaboravih, za razliku od tebe i Amera Rama je iskren. I ti znas da Zapad ide na priznavanje Srbije Kosova, ali cutis. Nego stize vam Seki, pa ce da pojasni malo narodu tu vasu Titovsku politiku.

na zalost komsija

pre 9 godina

@komsija

A koja to prava imaju Srbi na Kosovu? Vise od 60% kosovskih Srba je proterano, desetina hiljada srpskih kuca je zauzeto i jos se vode sporovi, Srbi su diskriminisani u zaposljavanju, u pravosudju, godinama su ziveli u getima iz kojih su izlazili pod pratnjom, sva srpka grobrlja su oskrnavljena, svi gradovi su etnicki ocisceni od Srba, hiljadee etnicki motivisanih napada na Srbe je regitropvano od strane medjunarodnih organizacija, cak i danas se u posete grobljima ili ide sa policijskom zastitom ili je Srbima i to zabranjeno kao u Djakovici. Nasli ste par "postenih Srba" da vam statiraju i onda ste vi kao neki primer postovanja prava? Ne bi ti violeo da Albanci na jugu Srbije imaju "prava" kao Srbi na Kosovu, veruj mi. A sto se tice nepostojanja problema Srba u Albaniji, tu si u pravu, Albanija je primenila staljinisticki princip: nema coveka nema probelma. Nema vise Srba nema vise ni problema. I ti se jos time i ponosis? A o mitomanskom izigravanju nevine zrtve koju decenijama ganjate, nekom drugom prilikom.

bvc

pre 9 godina

Ne vidite nikakav problem da Vas je visoki zvanicnik vladajuce stranke nazvao okorelim kriminallcem? Boze kakav ste vi to covek? Ogadili ste mi ste vi i slicni koji uzivate u privilegijama dok obican narod mora da vas trpi....je.... mi mater Sad mi je Seselj simpaticniji od vas i slicnih? Ali posto ne mogu da podrzim takvog coveka ostaje mi jedino da napustim ovu zagadjenu, zaostalu i unistenu zemlju. Na zalost i vecina ce uraditi tako.

Rama iz ciriha

pre 9 godina

Sta mislite Rama prvo dobio podrsku od zapada da to trazi a bogami nije trazio nesto sto nije nego trazio da i Srbija prizna drzavu Kosova ako hoce sto pre u EG i nace bez toga nema pomoci za Srbiju nit nece biti primljena u EG uslov je to priznajte sto prije ucicete u EG

tex.

pre 9 godina

@brax

U pravu si, svega ima po srpskim medijima za razliku od albanskih koji su vodeci svetski mediji po ozbiljnosti, analiticnosti, uticaju, obrazovanju novinara i citalaca. Ali po srpskim medijima su najsmesnije aljbanske dezurne patriljote po srpskim medijima sa svojim predpubertetskim "humorom", narcis-nacionalistickim trabunjanjima koja bi se i u 19. veku smatrala zaostalima, samohvalisanjem, izigravanjem nevine zrtve i amaterskim spinovanjem. A tek kada krenu da glume srpske komentatore. Hilerius.

Miki

pre 9 godina

Znate sta (rekao bi nas Dacic sto puta) to ide ovako.

Rama je rekao: Znate sta (kao Dacic) car je go.
Onda je Vucic uskocio: Znate sta (kao Dacic) ne vredjajte vi naseg cara. Odakle vam pravo. Vi kao Olja govorite sta Vi hocete. I slavni Milomir Maric je imao "monolog" sa mnom. Znate sta, ja moram braniti Srbiju i opomenuti vas da krsite protokol kojeg nije bilo ali nema veze. Meni nista drugo nije ostalo nego da vam jos jednom kazem "znate sta".
E onda ja kazem: Znate sta (kao Dacic), Joj sta nam rade a mi se pravimo ludi i dostojanstveno i mirno branimo ono cega vise nema. Znate sta, car mozda i nije go ali sa ovim alatom ne moze u svatove. Dobro recimo ovako. Znate sta, car nema odece na sebi je'l vam to zvuci bolje. Pa nek bude tako.
Tako i Hilari nikad nije trazila da priznamo takozvanu, samoproglasenu itd ali je trazila da normalizujemo odnose.

Molim Vas, vi "znate sta" vam zelim reci.

Černiševski

pre 9 godina

@Софроније
Ništa ti ne znaš o Tucoviću.Bio je protivnik ratnog pohoda srpske vojske u Balkanskim ratovima,ističući da se nepotrebno siromašni srpski narod šalje u pokolj samo radi vlastodržačkog "nacionalnog ponosa" i osvajačkih pretenzija koje su nam se obile o glavu.Ujedno smatrajući da se time nepotrebno stvara istorijski sukob u odnosima Srba i Albanaca,koji vidimo još traje.A za tvoju informaciju,zalagao se za ujedinjenje Balkanskih država(šire od kasnije Jugoslavije) bez dominacije jedne dinastije ili države.Mada,razumem da je teško prihvatiti njegove ideje od strane jednog autističnog šoviniste.

zlopamtilo

pre 9 godina

1. da li znamo sta je u stvari rekao Albanac?
2. ako je rekao to sto nam se servira u cemu je razlika od npr. stava bilo koje relevantne clanice EU?
3. da li je poseta pripremljena kilavo i preko volje?
4. ko je pripremao posetu? da podsetim, rekao je da ce pripremiti posetu u ,,toku vikenda,,.
5. ko je prihvatio briselski sporazum?
6. da li je sporazum u corsokaku zbog druge strane?
7. da mi slucajno ne pokusavamo da lovimo u mutnom (izvrdavamo sporazum) jer se vraca neko kome ce svakako Kosovo biti prioritet (nece valjda na ekonomiji da osvaja vlast u Srbiji)?
8. ko je na kraju profitirao posle posete Albanca?
9. gde smo tu mi?

Petar Nikolić

pre 9 godina

Dokle god Vučić i Dačić budu dobijali pohvale od Zapada da su uradili "prekretnicu", mi ćemo biti ponižavani i ismevani.

zoran

pre 9 godina

... ne kapiram te posete i unapred dogovorene protokole? Čemu poseta i dogovor, ako je sve "unapred" dogovoreno nekakvim protokolima? Onda tu nema reči o dogovorima, razgovorima... to je onda samo farsa!
(Pekar, 11. novembar 2014 19:22)

To vazi samo za javne nastupe...izjave za masu...iza zatvorenih vrata razgovori su potpuno drugachije prirode.
Nisi valjda pomislio da s masom dele bilo kakve ozbiljne informacije..? Pa da ide neki ogromni asteroid ka zemlji nece ti reci..imash samo da osetish udrac i to je to...ako prezivish super, ako ne koga briga. To je ovaj svet.

gde je nadje

pre 9 godina

Gde je bas nju pronasao.Pa ni jedna politicka licnost na svetu ne podrzava nezavisnost Kosova, koliko Hillary.
Da je ona i dalje ono sto je bila, naslo bi se milion i jedno resenje da Taci opet bude Premijer.
A to sto Srbija ne priznaje Kosovo, bas je briga.Jedina smetnja je clanstvo u UN, koje su vise izgubile svaki smisao postojanja.

Milan

pre 9 godina

A sto niste pokrenuli pitanje Srba u Albaniji, temeljno i dovoljno glasno kao sto ga oni pokrecu? Da li vam je branio neko? Samo blejite, u vecitoj defanzivi, izcudjavajuci i snebivajuci se kao neke snajke. "To nije fer", kao Kalimero.

bgd

pre 9 godina

@(jesam a mozda i nisam, 11. novembar 2014 20:44)
U pravu si. Kosovo de facto jeste samostalna država i to svi znamo.Svaku drugačiju priču realnost demantuje- postoji administrativna granica, postoji kosovski parlament, potrebna je dozvola kosovskih vlasti da bi srpski političari prešli granicu itd. Nije, medjutim, Rama taj koji treba da pozove Srbe da priznaju Kosovo. Kosovo nije bilo nikada deo Albanije.

Alexander

pre 9 godina

Koliko prasine oko ovoga svega.a covjek bio iskren i rekao ono sto misli a mi eto sve dok ovo nije rekao uopste nismo znali sta on misli o Kosovu pa smo se svi zaprepastili!

Bole

pre 9 godina

Osim borbe komentara nista se ne radi,u zadnjih 6 mj.koje god novine otvorim ono Putin ili Vucic,otvorim novcanik a on prazan,isto i sa medijima dodvoravanju nema kraja,evo prodje i Rama i ostavi dublji trag nego ruski tenkovi sto izorase Sremsku zemlju-a seme ce biti nase nazalost zasejano naopako.

Bojan

pre 9 godina

@NB... Kosovo nije izgubio Milosevic, postojala je jasna i precizna rezolucija 1244 i Ustav Srbije koje su se pridrzavali i Milosevic i Kostunica i Tadic kao poslednji u nizu.
Hvala na objavljenom komentaru.

Action Man

pre 9 godina

Dobro receno,zasto ljudima ne odgovaraju sasvim normalne izjave kao ova Daciceva,izgleda da kod nas i ako kazete da je mleko bele boje,naci ce se neko da to opovrgne...

Asterix

pre 9 godina

Lele pa ovo nije normalno ne mogu da verujem svojim ocima da krivite Vucica,Dacica i ostale pa sta je trebao da mu zatvori usta?Svi vi koji pljujete po Vucicu kako biste vi reagovali a?Vidno iznenadjen Vucic mu je odgovorio kako dolikuje diplomati a to sto Kosovo je problem kao sto jeste nemojte da pljujete Slobu,Vucica,Dacica nego TITA koji je zarad bratstva i jedinstva nije dozvolio Srbima da se vrate na svoja ognjista nakon rata!!!!

Savo

pre 9 godina

Dusa me boli zbog svega,ali kako ovi nasi vise mogu da lazu narod "Kosovo je Srpsko"! Kako bre,imaju svoju skupstinu,svoje zakone,granicu,Srba vise ima u Iraku nego dole,i onda kazu,to je nase,pa jeste i Katalonija je nasa,u mislima mozda...

Влатко

pre 9 godina

George: Otkud 2000000 albanaca ? Drugo je pitanje dali ih neko voli dali ih ne voli. Bitna je teritorija s oni neka idu gde im je volja

pajče

pre 9 godina

Ništa Rama nije "tražio". Podsetio vas je na to šta je stvarnost, a šta neke vaše fantazije. Ako je Kosovo Srbija, idite sutra u Prištinu, vi i Vučić, pa tamo vladajte.

miki

pre 9 godina

Ne bi se Rama setkao sam Srbijom kao pobednik da je dr. Vojislav Kostunica na vlasti i ne bi bila Gradjanska Inicijativa Srpska nego Srbije i ne bi Srbi sa KiM izlazili na izbore koje Ustav RS ne priznaje i ne bi se ukinule institucije Srbije na KiM i postovala bi se rezolucija 1244 itd.
A vas dvojica ste doveli do ovog reality show-a jer ste presli granicu koju po Ustavu niste smeli da predjete.
A i dr. Kostunica snosi jedan manji deo odgovornosti za ovo jer je sve pasivno posmatrao a i dao je glasove Tomi.

popeye

pre 9 godina

Па то мање говори о њима, а све о вама!
И немој да глумите изненађеност, исто је Рама говорио и у вези дрона,само ако сте хтели да чујете.

cinik

pre 9 godina

Sve što je Rama rekao je tačno, ali je neprimereno i predstavlja diplomatski skandal. Dačić je dao odličnu izjavu, poređenjem Kosova i Albanije - time je "zakucao" Ramino poređenje i logiku. Umesto da se pokrenu stvari koje mogu, ova poseta je samo postala bespotrebni cirkus. Srbe ne mogu da krivim za to.

Miroslav

pre 9 godina

@Nikola 031.... Neka izjavi Medvedja i Presevo su Srbija ja cu biti presrecan ali sumnjam i u to kakvom su brzinom poceli novogodisnju rasprodaju

Svejedno

pre 9 godina

Nebi me cudilo da za nedelju dana sve televizije i stampani mediji ne pocnu izvestavati o nekom medvedu na Staroj planini i da to traje 3-4 dana, samo da bi se ljudima okrenula glava od surove stvarnosti.
BDP pada, nezaposlenost raste, dinar pada, plate i penzije se smanjuju... a gledajuci TV i citajuci stampu pomislim da zivim u Svajcarskoj. Populisticka politika Vucica me navodi na zakljucak, da bi on bio odlican urednik TV programa i stampe u Kini. Sad je Rama lego ko kec na deset jer narednog dana dolazi Seselj, i sve tako dok ne pocrkamo, a vi novinari ne budete imali slikati nikog drugog do Vucica.

get a room

pre 9 godina

"iskren", "istina", "realnost" bla, bla, bla... Kako su samo aljbanski spineri aktivni i ovih par pateticnih autosovinista, ne skidaju se sa ovog sajta ceo dan...

Milanko Vitomir

pre 9 godina

@Aleksander: Nije organizovana poseta Edija Rame Beogradu da bi mi čuli njegovo mišljenje o Kosovu. Poseta je organizovana da bi se poboljšali odnosi između ove dve dražave , a to šta misli albanski premijer o Kosovu naka to govori u Albaniji ili na nekom drugom mestu , a ne u Beogradu.Kada ga budemo pitali šta on misli o Kosovu onda neka iznese svoje mišljenje.

Srbin

pre 9 godina

Tek cemo da se tucemo sa Albancima,ako ne sada onda za 50,100,200 godina,to je neminovano.Ili da vrate otetu teritoriju i da se pravimo kao da nista nije bilo,ili nas sve ceka novi oruzani sukob,kad tad zapamtite to,jer to je istina svidjalo se to nekom ili ne.

Asterix

pre 9 godina

Lele pa ovo nije normalno ne mogu da verujem svojim ocima da krivite Vucica,Dacica i ostale pa sta je trebao da mu zatvori usta?Svi vi koji pljujete po Vucicu kako biste vi reagovali a?Vidno iznenadjen Vucic mu je odgovorio kako dolikuje diplomati a to sto Kosovo je problem kao sto jeste nemojte da pljujete Slobu,Vucica,Dacica nego TITA koji je zarad bratstva i jedinstva nije dozvolio Srbima da se vrate na svoja ognjista nakon rata!!!!

Action Man

pre 9 godina

Dobro receno,zasto ljudima ne odgovaraju sasvim normalne izjave kao ova Daciceva,izgleda da kod nas i ako kazete da je mleko bele boje,naci ce se neko da to opovrgne...

na zalost komsija

pre 9 godina

@komsija

A koja to prava imaju Srbi na Kosovu? Vise od 60% kosovskih Srba je proterano, desetina hiljada srpskih kuca je zauzeto i jos se vode sporovi, Srbi su diskriminisani u zaposljavanju, u pravosudju, godinama su ziveli u getima iz kojih su izlazili pod pratnjom, sva srpka grobrlja su oskrnavljena, svi gradovi su etnicki ocisceni od Srba, hiljadee etnicki motivisanih napada na Srbe je regitropvano od strane medjunarodnih organizacija, cak i danas se u posete grobljima ili ide sa policijskom zastitom ili je Srbima i to zabranjeno kao u Djakovici. Nasli ste par "postenih Srba" da vam statiraju i onda ste vi kao neki primer postovanja prava? Ne bi ti violeo da Albanci na jugu Srbije imaju "prava" kao Srbi na Kosovu, veruj mi. A sto se tice nepostojanja problema Srba u Albaniji, tu si u pravu, Albanija je primenila staljinisticki princip: nema coveka nema probelma. Nema vise Srba nema vise ni problema. I ti se jos time i ponosis? A o mitomanskom izigravanju nevine zrtve koju decenijama ganjate, nekom drugom prilikom.

Влатко

pre 9 godina

George: Otkud 2000000 albanaca ? Drugo je pitanje dali ih neko voli dali ih ne voli. Bitna je teritorija s oni neka idu gde im je volja

tex.

pre 9 godina

@brax

U pravu si, svega ima po srpskim medijima za razliku od albanskih koji su vodeci svetski mediji po ozbiljnosti, analiticnosti, uticaju, obrazovanju novinara i citalaca. Ali po srpskim medijima su najsmesnije aljbanske dezurne patriljote po srpskim medijima sa svojim predpubertetskim "humorom", narcis-nacionalistickim trabunjanjima koja bi se i u 19. veku smatrala zaostalima, samohvalisanjem, izigravanjem nevine zrtve i amaterskim spinovanjem. A tek kada krenu da glume srpske komentatore. Hilerius.

goja

pre 9 godina

Pa gospodo o čemu će drugo pričati Albanski predsednik nego o problemu svoje manjine i problemima u regionu?! Šta ste očekivali? ! ovdje lud zbunjenog ...

NB

pre 9 godina

Kosovo je de facto vec priznato briselskim sporazumom, premijer Rama je samo izrekao "javnu tajnu", poznatu svakom gradjaninu Srbije. Za gubitak Kosova krivi su Milosevic, Seselj, Nikolic, Dacic (90-ih portparol SPS-a) i Vucic (90-ih ministar informiranja). Taj isti gubitak usledio je kao posledica poraza u ratu Srbije protiv NATO-a i Zapada 1999. Tako da nasi politicari mogu "peniti" i paliti ambasade koliko god hoce, to Kosovo vratiti nece. Gospodo, ili pokrenite masovnu mobilizaciju i udjite u rat protiv NATO-a za povratak Kosova (a pitam se ko je jos od gradjana lud da zbog mitova ratuje), ili priznajte nezavisnost istog i prekinite sa mamuzanjem vec resene teme i zaludjivanjem gradjana.

I za kraj, imam par direktnih pitanja za Dacica, Nikolica, Vucica i kompaniju: Kada Dacic kaze "zelimo u EU, ali ne na stetu Rusije" koga on zastupa, Rusiju ili Srbiju? Ili su obe drzave jedno te isto, posto je vec i Nikolic odavno tvrdio da se zalaze za to da Srbija bude ruska gubernija? Zar Vas gospodo nije bilo sramota da se onako "uvlakacki" ponasate prema Putinu (ili bilo kojem stranom drzavniku) i tako vredjate gradjane svoje zemlje? Mogu da se kladim da bi se ogromna vecina gradjana Srbije jako uvredila kada bi Vucic molio Obamu za dozvolu da u svojoj zemlji govori na srpskohrvatskom, kao sto je to ucinjeno sa Putinom. Ali posto se drustvo u slucaju Putina nije bunilo, zakljucujem da "drzavni ponos" Srbije nije bitan ako je Rusija ta koja ga kalja...

george

pre 9 godina

Pa koga vi lažete? Pa ne lazite više te građane Srbije. Pa Kosovo je priznato od svih da vi to htjeli ili ne! I uveren sam da će te vrlo brzo priznati Kosovo.Pa i šta će vam 2000000 albanaca i tako ih ne volite!

рачунају на кратко памћење

pre 9 godina

и сад ће овај да испадне још и патриЈота иоако је признао Косово потписивањем бриселског споразума!?Језиво..

Софроније

pre 9 godina

Сами смо највише криви што КиМ дефакто више није Србија.
Па ми још увек имамо споменик Димитрију Туцовићу који се још пре сто година залагао да се Косово припоји Албанији!!!

komsija

pre 9 godina

Rama samo rekao cinjenice dok Dacic prica price. Sta to ima veze Hilari sa Ramom? Samo Dacic zna! Sta vise Hilari je vec istorija od kada dala ostavku...
To sto Srbi Kosova imaju vise prava nego Albanci Srbije je istina. Zasto Dacic se trudi da kamuflazi uvu cinjenicu sa nepostojnom problemom Srba Albanije, druga je prica.
Tendencija da Srpski Politicari zabrane pravu govora Rame nije ni manje ni vise nego mithologija o Albancima koji nisu imali prava da otvoreno govore u Srbiji. Rama je drzavnik Albanije i ne Kosova. On ima profil zapada i ne kosovskih politicara vremena Mahmuta Bakala. Nema sta da budete cudjeni jer Nikolic vec rekao da on je sve znao unapred. Sada je vreme da pozitivno razmisljamo i ne praviti se Veliki Patrioti....

Nostradamko

pre 9 godina

Glavno da zemlje Kvinte podrzavaju nezavisnost Kosova i da nece dozvoliti clanstvo Srbije u EU , sve dok Kosovo ne priznamo, ili mu barem damo stoliuc u UN i drugim organizacijama bez naseg priznanja.

Vlada

pre 9 godina

Evo ga i Buca da i on kaze nesto.... pa tvoj idol Sloba i njegov nesposobni Pavkovic su priznali Kosovo jos 99 Kumanovskim sporazumom.... obnovi malo gradivo

Dug put

pre 9 godina

Samo da primetim da je Edi Rama poklonio Bregovicu kljuceve grada dok je bio gradonacelnik Tirane. Mozete li da zamislite situaciju da na primer Sinisa Mali pokloni kljuceve Beograda nekom albanskom muzicaru? Ja ne mogu. Umislili smo da smo najbolji, a ti najbolji vec odavno nisu u Srbiji i to je nas najveci problem!

miki

pre 9 godina

Ne bi se Rama setkao sam Srbijom kao pobednik da je dr. Vojislav Kostunica na vlasti i ne bi bila Gradjanska Inicijativa Srpska nego Srbije i ne bi Srbi sa KiM izlazili na izbore koje Ustav RS ne priznaje i ne bi se ukinule institucije Srbije na KiM i postovala bi se rezolucija 1244 itd.
A vas dvojica ste doveli do ovog reality show-a jer ste presli granicu koju po Ustavu niste smeli da predjete.
A i dr. Kostunica snosi jedan manji deo odgovornosti za ovo jer je sve pasivno posmatrao a i dao je glasove Tomi.

presheva

pre 9 godina

@srbin

dokle ima ljudi koji ti mislu i dalje na ratovanje nikad nece biit napredovanje ni vama ni nama ponekad se mislim jel nas u balkanu stvarno bog prokleo ili sami sebe smo to ucinili ipak moram rec nazalost iako nisu svi srbi isti vecina od vas samo cujemo u ratovanje mislite ubijanje pa momce ako nekome nesto krojis onda ponekad krojis samog sebe jel ti i dalje mislis tvoju decu uci u mrznje i ubistva a ne u nesto lepo i napredovanje ovi politicari ko vas i nas na lep nacin odradu budite pozdravljeni

brax

pre 9 godina

U kurir danas citam kako Rama obukao visoke cipele da bi se izgledao veci od vucica, hahah koja smejurija svasta moze covek da cita u srpske novine:):)!

cinik

pre 9 godina

Sve što je Rama rekao je tačno, ali je neprimereno i predstavlja diplomatski skandal. Dačić je dao odličnu izjavu, poređenjem Kosova i Albanije - time je "zakucao" Ramino poređenje i logiku. Umesto da se pokrenu stvari koje mogu, ova poseta je samo postala bespotrebni cirkus. Srbe ne mogu da krivim za to.

bgd

pre 9 godina

@(jesam a mozda i nisam, 11. novembar 2014 20:44)
U pravu si. Kosovo de facto jeste samostalna država i to svi znamo.Svaku drugačiju priču realnost demantuje- postoji administrativna granica, postoji kosovski parlament, potrebna je dozvola kosovskih vlasti da bi srpski političari prešli granicu itd. Nije, medjutim, Rama taj koji treba da pozove Srbe da priznaju Kosovo. Kosovo nije bilo nikada deo Albanije.

miki

pre 9 godina

Haloo,
Klinktonka nije min ininostranih poslova [Secretary of State] vec preko 2 godine
A Bajden koji je dosao nakon nje, je sve lepo rekao u recenici: "Slazemo se da se ne slazemo"
I naravno, posto je USA velika, jaka i uticajna, niko od nasih politicara nije imao smelosti i hrabrosti da kaze da Bajden provocira
Mozda niko nije izrekom trazio da Srbija prizna Kosovo, ali i dete u obdanistu zna da Srbiju pre ulaska u EU ocekuje da ga ipak prizna.

Advokat svih Srba

pre 9 godina

Necu da komentarisem izjave Rame,jer realno svi smo ocekivali da ce potegnuti pitanje Kosova i Metohije sa gledista Albanaca.Meni licno smeta ovaj bezobrazluk Srpkih politicara,jer gospodo politicari da se niste rukovali sa Tacijem,da niste potpisivali briselski sporazum,da niste podrzavali lokalne izbore na KiM,da niste razmenili "oficire za vezu"(citaj:ambasadore),da niste pozivali Hodzaja u Beograd,da niste izgradili "administrativnu liniju"(citaj:granicni prelaz) sa KiM,da se niste obavezali da KiM necete sputavati prilikom uclanjenja u bilo koju organizaciju na svetu...Apsolutno vam niko nista nebi prigovorio po pitanju ideala,principijalnosti i nacionalnog interesa,pa makar nas to kostalo uclanjenja u tu famoznu EU(jer Boze moj valjda na svetu postoji jos drzava osim tih 20-tak clanica).Ali s obzirom da ste sve ovo uradili gore to sam ja napisao molio bih vas da nas vise ne zavitlavate,jer meni je vise muka vaseg patetisanja,demagogija i politickih fraza koje vec svi znamo napamet.

Voja Smederevac

pre 9 godina

Albanac ubaci dron, kod nas nacionalna drama deset dana. Albanac spomene Kosovo, u Srbiji opsadno stanje, panika, haos. Ajd sto smo mi obican narod osetljivi, ali politicari nam se ponasaju ko nestabilni srednjoskolci. Ja bih Ramu pustio da blebece o Kosovu dva sata ako hoce, a onda bi ga pitao, kad je vec skrenuo s protokola, da li Albanija moze da ponudi neku konkretnu pomoc Kosovu kad ga tolko spominju? Nek nam posalju hranu, lekove, ambulantna kola, itd. Navuces pricu na nasu korist, Ramu zbunis da vise nikad ne spomene Kosovo. E to je diplomatija. Ovako on obavio posao, a mi se jadni usplahirili ko ćurići kad naidje kombajn. Ode covek svojim poslom, a kod nas i dalje ospadno stanje. ko da su opet poplave, al u mozgovoma. E, poplave, mogli smo bar coveku da se zahvalimo sto su nam poslali 100.000 evra pomoći za one poplave. I to je diplomatija. Al sta znam ja o tome, nemam fakultet, a ni pare da ga kupim.

Cika-Ramadan

pre 9 godina

Zaboravilisu da Rama ne pripada vladi srbije pa da izjavi samo to sto vucic mu dozvoljava.
Pravi cirkus stim politicarima:
Narode cuj sta nam uradi albanci sa dromon...
Narode cuj sta nam trazio Rama da priznamo Kosovo....
Narode gledajte kroz prozor kako svi nasi komsije nas provociraju.
Cas levo, cas desno narod nemoze da gleda pravo vec 30 godina.

Rama iz ciriha

pre 9 godina

Sta mislite Rama prvo dobio podrsku od zapada da to trazi a bogami nije trazio nesto sto nije nego trazio da i Srbija prizna drzavu Kosova ako hoce sto pre u EG i nace bez toga nema pomoci za Srbiju nit nece biti primljena u EG uslov je to priznajte sto prije ucicete u EG

Anti EU

pre 9 godina

Zapad je žute pustio niz vodi, jer su ispucali kredit kod naroda i doveo na scenu patriote koji će uraditi isto to puta dva. Briselskim sporazum ste zapravo pustili Kosovo u međunarodne organizacije, a čeka se samo još stolica u UN. Narod je nažalost komiran i ne reaguje ni na šta, pa ni na ogromna poskupljena. Takva demokratija je potrebna Merkelovoj.

Bojan

pre 9 godina

@NB... Kosovo nije izgubio Milosevic, postojala je jasna i precizna rezolucija 1244 i Ustav Srbije koje su se pridrzavali i Milosevic i Kostunica i Tadic kao poslednji u nizu.
Hvala na objavljenom komentaru.

Alexander

pre 9 godina

Koliko prasine oko ovoga svega.a covjek bio iskren i rekao ono sto misli a mi eto sve dok ovo nije rekao uopste nismo znali sta on misli o Kosovu pa smo se svi zaprepastili!

Zoran

pre 9 godina

A da, Dacicu, zaboravih, za razliku od tebe i Amera Rama je iskren. I ti znas da Zapad ide na priznavanje Srbije Kosova, ali cutis. Nego stize vam Seki, pa ce da pojasni malo narodu tu vasu Titovsku politiku.

Milan

pre 9 godina

Koje Vi amatere od politicara imate.Dacic Slobin djak nije imao resenja ni 90tih proslog veka a ne danas.Vucic,Toma i on su zabili autogol pozivom Rame da poseti Srbiju i sad se stavljaju obloge.

mladjan

pre 9 godina

I..sta sad?! Niti ste ozbiljni politicari vi..niti oni..zasato ste se uopste i sastajali?! Da ponovo,eventualno,strada neka pekara ili poslasticara koju ce oni naplatiti od osiguranja ili cemo ih uracunati u budzetski rashod za ovu godinu..ne vidim razlog za ovaj sastanak osim sto ste se eksponirali i vi i oni..da pokazete ostatku sveta "kako ste bitni"..gluposti!!!

Milan

pre 9 godina

A sto niste pokrenuli pitanje Srba u Albaniji, temeljno i dovoljno glasno kao sto ga oni pokrecu? Da li vam je branio neko? Samo blejite, u vecitoj defanzivi, izcudjavajuci i snebivajuci se kao neke snajke. "To nije fer", kao Kalimero.

get a room

pre 9 godina

"iskren", "istina", "realnost" bla, bla, bla... Kako su samo aljbanski spineri aktivni i ovih par pateticnih autosovinista, ne skidaju se sa ovog sajta ceo dan...

moralni patuljak

pre 9 godina

Nastavak uvlacenja kako ne bi bio uhapsen zbog saradnje sa Saricem. Sta god Vucic uradi ili kaze ovaj moralni patuljak podrzi. Cekam samo da Vucic kaze da od Dacica ne postoji gori covek a ovaj to potvrdi. Sta je ova zemlja docekala - beskicmenjake, ljigavce, neznalice, poltrone u samom vrhu drzave

zlopamtilo

pre 9 godina

1. da li znamo sta je u stvari rekao Albanac?
2. ako je rekao to sto nam se servira u cemu je razlika od npr. stava bilo koje relevantne clanice EU?
3. da li je poseta pripremljena kilavo i preko volje?
4. ko je pripremao posetu? da podsetim, rekao je da ce pripremiti posetu u ,,toku vikenda,,.
5. ko je prihvatio briselski sporazum?
6. da li je sporazum u corsokaku zbog druge strane?
7. da mi slucajno ne pokusavamo da lovimo u mutnom (izvrdavamo sporazum) jer se vraca neko kome ce svakako Kosovo biti prioritet (nece valjda na ekonomiji da osvaja vlast u Srbiji)?
8. ko je na kraju profitirao posle posete Albanca?
9. gde smo tu mi?

milos

pre 9 godina

Ovo prosto nije tacno. A sve i da nije to izgovorila podrzala je (kao US official) nezavisnost Kosova. S ovim spinom idi pa se slikaj. I ne zaboravi koferce.

gde je nadje

pre 9 godina

Gde je bas nju pronasao.Pa ni jedna politicka licnost na svetu ne podrzava nezavisnost Kosova, koliko Hillary.
Da je ona i dalje ono sto je bila, naslo bi se milion i jedno resenje da Taci opet bude Premijer.
A to sto Srbija ne priznaje Kosovo, bas je briga.Jedina smetnja je clanstvo u UN, koje su vise izgubile svaki smisao postojanja.

Pekar

pre 9 godina

... ne kapiram te posete i unapred dogovorene protokole? Čemu poseta i dogovor, ako je sve "unapred" dogovoreno nekakvim protokolima? Onda tu nema reči o dogovorima, razgovorima... to je onda samo farsa!

Černiševski

pre 9 godina

@Софроније
Ništa ti ne znaš o Tucoviću.Bio je protivnik ratnog pohoda srpske vojske u Balkanskim ratovima,ističući da se nepotrebno siromašni srpski narod šalje u pokolj samo radi vlastodržačkog "nacionalnog ponosa" i osvajačkih pretenzija koje su nam se obile o glavu.Ujedno smatrajući da se time nepotrebno stvara istorijski sukob u odnosima Srba i Albanaca,koji vidimo još traje.A za tvoju informaciju,zalagao se za ujedinjenje Balkanskih država(šire od kasnije Jugoslavije) bez dominacije jedne dinastije ili države.Mada,razumem da je teško prihvatiti njegove ideje od strane jednog autističnog šoviniste.

Petar Nikolić

pre 9 godina

Dokle god Vučić i Dačić budu dobijali pohvale od Zapada da su uradili "prekretnicu", mi ćemo biti ponižavani i ismevani.

jesam a mozda i nisam

pre 9 godina

Kao susjed,mozda se nemam sta mjesat, ali mi je nesto nelogicno;Vasa vlada je nagovorila( da ne kazem natjerala) Srbe na Kosovu da izadju na izbore te iste pokrajine...pazi,o otcjepljenju!? Tako da bi mogli biti oficijalna manjina u pokrajini svoje drzave?Pa ko tu koga?Ma to je sve farsa,Vucko i Daco vrlo dobro znaju stanje na terenu, samo se prave "naivni".Zanima me samo kako se osjecaju gradjani Kosova srpske nacionalnosti?Ja bi bio ocajan!Pa kakava je to politika?To je sol na ranu,nista drugo!Zao mi je ako sam nekog povredio,al`fakti su fakti!Nesluzbeno ste priznali a sluzbeno ne priznajete.Nesluzbeno ste i sudjelovali u ratovima a sluzbeno niste-pa ko ce s vama?Daj jednom presjecite,jeste ili niste,pa da idemo dalje.

Simon

pre 9 godina

Rama ih ofirao! Preso ih! Otkrio je pre vremena ono sto je trebalo jos malo precutkivati javnom mnjenju Srbije. Raskrinkao zavlacenje zbog cega je trenutna politicka garnitura Srbije u svetskim politickim krugovima posmatrana sa dubokim podsmehom. Sad svako sme i treba da dodje u Srbiju i da radi sta hoce. Politicari u Srbiji dobijaju nelojalnu konkurenciju. Svi pa i Albanski politicari su sposobniji i patroioticniji od srpskih

Branka, Svajcarska

pre 9 godina

G.Dacicu, da vas podsetimo, vasa partija, ona je tad vladala, naredila je bombardovanje Dubrovnika. A Seselj je mogao da truca sta god hoce.
Da li ste onda mislili da je Dubrovnik Srbija, a sad ste odjednom promenili misljenje jer vam za ocuvanje vlasti treba skretanje ka Evropi?

Bole

pre 9 godina

Osim borbe komentara nista se ne radi,u zadnjih 6 mj.koje god novine otvorim ono Putin ili Vucic,otvorim novcanik a on prazan,isto i sa medijima dodvoravanju nema kraja,evo prodje i Rama i ostavi dublji trag nego ruski tenkovi sto izorase Sremsku zemlju-a seme ce biti nase nazalost zasejano naopako.

Komšija Mađar

pre 9 godina

Ljudi razmislimo malo, nije Rama rekao ništa skandalozno, samo je bio surovo iskren. Ovi "naši" sad hvataju na srpsko Kosovo da pokažu svoj "patriotizam" jer jedino tako mogu da ubodu još koji poen dok brod/država uveliko tone.

pajče

pre 9 godina

Ništa Rama nije "tražio". Podsetio vas je na to šta je stvarnost, a šta neke vaše fantazije. Ako je Kosovo Srbija, idite sutra u Prištinu, vi i Vučić, pa tamo vladajte.

Savo

pre 9 godina

Dusa me boli zbog svega,ali kako ovi nasi vise mogu da lazu narod "Kosovo je Srpsko"! Kako bre,imaju svoju skupstinu,svoje zakone,granicu,Srba vise ima u Iraku nego dole,i onda kazu,to je nase,pa jeste i Katalonija je nasa,u mislima mozda...

Miki

pre 9 godina

Znate sta (rekao bi nas Dacic sto puta) to ide ovako.

Rama je rekao: Znate sta (kao Dacic) car je go.
Onda je Vucic uskocio: Znate sta (kao Dacic) ne vredjajte vi naseg cara. Odakle vam pravo. Vi kao Olja govorite sta Vi hocete. I slavni Milomir Maric je imao "monolog" sa mnom. Znate sta, ja moram braniti Srbiju i opomenuti vas da krsite protokol kojeg nije bilo ali nema veze. Meni nista drugo nije ostalo nego da vam jos jednom kazem "znate sta".
E onda ja kazem: Znate sta (kao Dacic), Joj sta nam rade a mi se pravimo ludi i dostojanstveno i mirno branimo ono cega vise nema. Znate sta, car mozda i nije go ali sa ovim alatom ne moze u svatove. Dobro recimo ovako. Znate sta, car nema odece na sebi je'l vam to zvuci bolje. Pa nek bude tako.
Tako i Hilari nikad nije trazila da priznamo takozvanu, samoproglasenu itd ali je trazila da normalizujemo odnose.

Molim Vas, vi "znate sta" vam zelim reci.

zoran

pre 9 godina

... ne kapiram te posete i unapred dogovorene protokole? Čemu poseta i dogovor, ako je sve "unapred" dogovoreno nekakvim protokolima? Onda tu nema reči o dogovorima, razgovorima... to je onda samo farsa!
(Pekar, 11. novembar 2014 19:22)

To vazi samo za javne nastupe...izjave za masu...iza zatvorenih vrata razgovori su potpuno drugachije prirode.
Nisi valjda pomislio da s masom dele bilo kakve ozbiljne informacije..? Pa da ide neki ogromni asteroid ka zemlji nece ti reci..imash samo da osetish udrac i to je to...ako prezivish super, ako ne koga briga. To je ovaj svet.

Tom L'Orizi

pre 9 godina

@ Voja Smederevac

"...Ovako on obavio posao, a mi se jadni usplahirili ko ćurići kad naidje kombajn. ..."

Vojo, genijalac si. Veoma retko se cita ovako nesto kvalitetno. Ne treba ti fakultet. Ko ce da kreci sve to?

bvc

pre 9 godina

Ne vidite nikakav problem da Vas je visoki zvanicnik vladajuce stranke nazvao okorelim kriminallcem? Boze kakav ste vi to covek? Ogadili ste mi ste vi i slicni koji uzivate u privilegijama dok obican narod mora da vas trpi....je.... mi mater Sad mi je Seselj simpaticniji od vas i slicnih? Ali posto ne mogu da podrzim takvog coveka ostaje mi jedino da napustim ovu zagadjenu, zaostalu i unistenu zemlju. Na zalost i vecina ce uraditi tako.

Miroslav

pre 9 godina

@Nikola 031.... Neka izjavi Medvedja i Presevo su Srbija ja cu biti presrecan ali sumnjam i u to kakvom su brzinom poceli novogodisnju rasprodaju

popeye

pre 9 godina

Па то мање говори о њима, а све о вама!
И немој да глумите изненађеност, исто је Рама говорио и у вези дрона,само ако сте хтели да чујете.

Svejedno

pre 9 godina

Nebi me cudilo da za nedelju dana sve televizije i stampani mediji ne pocnu izvestavati o nekom medvedu na Staroj planini i da to traje 3-4 dana, samo da bi se ljudima okrenula glava od surove stvarnosti.
BDP pada, nezaposlenost raste, dinar pada, plate i penzije se smanjuju... a gledajuci TV i citajuci stampu pomislim da zivim u Svajcarskoj. Populisticka politika Vucica me navodi na zakljucak, da bi on bio odlican urednik TV programa i stampe u Kini. Sad je Rama lego ko kec na deset jer narednog dana dolazi Seselj, i sve tako dok ne pocrkamo, a vi novinari ne budete imali slikati nikog drugog do Vucica.

Milanko Vitomir

pre 9 godina

@Aleksander: Nije organizovana poseta Edija Rame Beogradu da bi mi čuli njegovo mišljenje o Kosovu. Poseta je organizovana da bi se poboljšali odnosi između ove dve dražave , a to šta misli albanski premijer o Kosovu naka to govori u Albaniji ili na nekom drugom mestu , a ne u Beogradu.Kada ga budemo pitali šta on misli o Kosovu onda neka iznese svoje mišljenje.