Sreda, 13.11.2013.

12:17

"Uz veći rejting, DS može i sa SNS"

Počasni predsednik DS Boris Tadić nije odbacio mogućnost koalicije demokrata sa SNS, ali je kazao da pre toga DS mora da poveća rejting.

Izvor: Beta

"Uz veæi rejting, DS može i sa SNS" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

179 Komentari

Sortiraj po:

MOZE - AKO - DOPUSTI - POTPAROLKA

pre 10 godina

Cuj Borisa Tadica da DS ojaca to je vec u sferi naucne fantastike, jedino aklo misli da nabace koji kilogram telesne mase, kao kad bi rekao da deda od 8o godina moze da postane svetski sampion na 100 metara u plivanju ili atletici. Kao da je on sa funkcije prvog coveka DS-a otisao pre 1o godina pa su oni oslabili. To prevedeno znaci i da je kolicija SNS i DS takodje nemoguca misija, a nije ni preporucljiva zbog samih gradjana koji su ih i oslabili tako sto su im uskratili poverenje.

Igor Terzic

pre 10 godina

Sigurno da gospodin Boris Tadic ima jake i argumentovane razloge za ovakva razmisljanja koja su odraz i refleksija postojeceg stanja u zemlji kao i predvidjanja sta je najbolje uraditi a da Srbiji od toga ne bude gore , vec samo bolje , jer ovako ako svako vuce na svoju stranu onda niko ne ide prema cilju , vec samo doprinosi razvoju situacije koja ne pogoduje nikome a zbog svega toga najvise trpi i ispasta narod ove zemlje . Nekada je bolje stvoriti konsenzus oko bitnih pitanja nego na silu i bez vidljivog razloga ici u kontru samo sto je takav obicaj u nasoj politici koji ocigledno moramo menjati kako zbog ciljeva koje moramo ostvariti tako i zbog onih u cije ime sve ovo i radimo .

Marina

pre 10 godina

Mnogo stvari izvučeno je iz konteksta kao i uvek kada se prenosi samo deo intervjua... Iskreno verujem da Boris Tadić ni najmanje ne podržava koaliciju sa SNS-om, s obzirom na to da zna o kakvim se likovima radi. Elem, pročitajte ceo intervju, jako dobar u svakom slučaju.

qzman-babeu

pre 10 godina

jedno su zelje tadica,a drugo realnost,ne verujem da bi sns uopste stavio to na razmatranje jer politika ds vodi samo u propast

Novinar

pre 10 godina

Nisu politicari iz SNS-a ludi da zele saradnju sa DS-om, pogledajte rejting SNS-a kod naroda i pogledajte Djilasov rejting kod naroda i sve ce vam biti jasno!

Luna

pre 10 godina

Sta li u ovome ima cudno? Apsolutno nista. Opste je poznato da je glavni cilj svake stranke dolazak na vlast. Tako i svi, kad je vec evidentno da je se drugacije nece domoci, klanjaju se jacima.

ACA 2

pre 10 godina

Sta ce mu koalicija sa SNS-om kad je " SPS prirodni partner DS-a" !!!!! Vecu glupost u zivotu nisam cuo od nekog politicara na ovim prostorima , a on zamislite jos ima politickih ambicija. Svasta.

Jole

pre 10 godina

Znaci da covek treba prvo da tresne na zemlju da bi postao svestan i realan? Lepo je od njega sto upozorava na opasnosti slave i popularnosti, a Vucic je svestan teske situacije i zato ne istrcava sa izjavama.

Pitalica

pre 10 godina

Da li će Boris predložiti i potpisivanje istorijskog pomirenja sa SNS i da li bi na takvu svečanost doneo jabuku koju je dužan Nikoliću od njegovog štrajka glađu sa čime su se demokrate brutalno izrugivale putem Javnog servisa?

Robin

pre 10 godina

Počasni predsednik se trudi da nas ubedi da DS ima šanse da se opet nađe na vlasti, i to ni manje ni više nego u koaliciji sa SNS. Đilas je kategorično rekao da od te koalicije nema ništa. Čak i Jerkov kritikuje izjave Tadića. Pa, DS ne može da konsoliduje ni sopstvene redove, a kamoli da vodi državu.

Vojislav

pre 10 godina

Tadic se samopozvao u koaliciju sa sns-om :) a lepo je rekao za veliku koaliciju treba im veci rejting... barem duplo :) ovo se u ds-u vise ne zna ko pije a ko placa :)

glasac ds-a

pre 10 godina

Slažem se sa Tadićem da je koalícija sa Sps bila nužno zlo da se spasi narod i država,jer je alternativa bila koalicija Dss-Srs-Sps koja bi narod i državu uvela u novi rat i totalnu katastrofu.Hvala mu za tu državničku politiku.Ali se takodje slažem da u ovim uslovima ne treba praviti koaliciju sa Sns.

Borisa

pre 10 godina

Sama ideja nije losa samo mislim da ds ne moze da ide uz sns jer je stranka koja je imala skoro celu decenju da se dokaze i promeni stvari u srbiji a nije takoreci nista uradila da nas izvuce iz rupe u koju smo sve vise i vise tonuli vec nasuprot tome sada isplivavaju stvari koje su se desavale za vreme ds-a a koje uopste nisu dobre ni za samu stranku a ni za drzavu.

Bill Gates

pre 10 godina

A koji bi tačno bio motiv SNS da pravi koaliciju sa DS? Na sledećim izborima realan cilj za DS je cenzus, a ne učešće u vladi.

kale

pre 10 godina

Boris je potreban Srbiji..Nije idealno resenje,ali je neko sa iskustvom,znanjem,kontaktima.Nije dokazano da je naneo stete ovoj zemlji-price su jedno,dokazi sasvim drugo.Boris treba da ujedini najpre DS aonda i celu opozicionu Srbiju.

Tihomir

pre 10 godina

Vrlo zanimljiv, i nadasve indikativan redosled kriterijuma: prvo rejting (raspodela postizbornog plena), pa tek onda: zajednička platforma!?! Nazdravlje, veliki političaru... za koga nikada više glasati neću, da mi se ruka osuši ako te glasam.

crna guja

pre 10 godina

Ako to uradite, niste vredni poverenja normalnih ljudi koji su dosad polagali nade u vas!!! Treba da se stidite sto ste tako nesto i pomislili!!!

DrUrke

pre 10 godina

Tadicu,kako te nije sramota? To je ista stranka po kojoj si pljuvao,sad hoces sa njima u koaliciju,kao i sa Sps-om,potpisete sporazum,izljubite se i nikome nista? Necuveno...

BILJANA J

pre 10 godina

E moj Tadicu ko tebe sta vise pita,vidis da im je sada bitnija Jerkov koja je juce dosla nego ti koji su podizao DS. Sramota zaista.

Banezi

pre 10 godina

Ocigledno je da ce Ldp da udje u koaliciju sa Sns posle sledecih izbora . Tadic se hvata za slamku jer u toj konstalaciji snaga Ds nema sta da trazi osim kao rezervni partner Sns ako Ldp postane mnogo alav.

Kika

pre 10 godina

DS izlazak iz krize u kojoj se nasla jedino vidi u koaliciji sa nekom strankom. Mislim da bi trebalo da se pozabave rukovodstvom stranke. Evo im jedan besplatan savet: prvo nadjite postene ljude!

marija

pre 10 godina

Cisto sumnjam da bi Vucic na tako nesto pristao...
(aka, 13. novembar 2013 16:02)

Vucic bi morao dobro da izanalizira ovo sto mu je Tadic rekao.
Verujem da hoce.

Pitam se cesto, je li ovo ljudi stvarno?

pre 10 godina

Neminovno ce sve aktuelne stranke stati pod jednu kapu, npr. Stranka bednog zivota gradjana.
Vucic deluje danas kao da mu je ideolog bio Zarko Korac.
Ne vidim zaista razliku izmedju nazadnih, zutih, liberalnih ili kapitalnih socijalista, svima njima je lepo dok je narodu lose.
Izredjase se nad nama i jos planiraju dalju matematiku podele vlasnistva nas vlascu, kao sad Tadic otvoreno, a to ce se i desiti jer ce narod sve njih nanovo glasati.
Taj narod sto sad kuka, taj isti narod izlazi i glasa za svoje unesrecitelje i svadja se oko toga.
Smesno.

deda

pre 10 godina

Pozdravljam povratak ovog coveka na politicku scenu.Siguran sam da mnogi misle kao ja,samo im jednostavno dosta prepucavanja i prljavih igara.To je onaj trezveniji deo Srbije,za sada uspavan.

pera bonasera

pre 10 godina

Zaista nerazumem ovog gospodina ,pa imao je sansu 8 godina da nesto uradi i spreci pljacku vec opljackane Srbije a sad trazi novu sansu,ne hvala netreba Srbiji vise tvoja dvolicnost kao ni DS

Mile

pre 10 godina

Vucic je do sada neke poslove odradio vrlo korektno,ali mislim da bi mu Tadicev rejting u svetu jos vise pomogao u ekonomskom napretku Srbije.

Kole

pre 10 godina

Ovo bi bila odlicna stvar,jer bi se tako male stranke izbacile iz matematike,sto bi bilo odlicno jer je stvarno sramota da neko sa 5% glasova usporava razvoj zemlje.

zamunda

pre 10 godina

Gospodin Tadic je izneo objektivno misljenje,DS je zbog niza losik poteza izgubio poverenje gradjana i trebace vremena da ga koliko toliko povrate.

sibin

pre 10 godina

Lepo receno za sps...jednostavno ne bi preziveli bez vlasti.DS je sasvim nesto drugo,prezivljava i bez vlasti.Koliko su ljudi u DS-u nesvesni kakvog pocasnog predsednika imaju...samo treba da izbrisu ovo pocasni.

ne košta a kad ne košta možda pomaže...

pre 10 godina

Mada će ovo izazvati nove raskole u DS koji nije mogao da "ubedi" LDP u neminovnost koalicije? Počasni izgleda odlučio da se "bori"!

Cira

pre 10 godina

Najpre bi Boris trebao da resi stvari u "demokratskoj" kuci,pa onda sklopi savez sa nekim.Srbiji treba jaka Demokratska stranka,kao opoziciona stranka.Iz te opozicije ce proisteci neko ko ima sta da ulozi u veliku koaliciju koja ima sanse za ucestvovanje u vlasti.

Cira

pre 10 godina

Najpre bi Boris trebao da resi stvari u "demokratskoj" kuci,pa onda sklopi savez sa nekim.Srbiji treba jaka Demokratska stranka,kao opoziciona stranka.Iz te opozicije ce proisteci neko ko ima sta da ulozi u veliku koaliciju koja ima sanse za ucestvovanje u vlasti.

Asistent

pre 10 godina

Krajnje trezven i realan intervju.Boris jos jednom dokazuje da retko ko u Demokratskoj stranci ima taj politicki kalibar.Imao je samo jednu gresku,napustio je DS kada nije trebalo.

тоша

pre 10 godina

Тадићу, иди молим те негде на одмор. Гласао сам те прошле године за председника али ипак сам у међувремену увидео да од тебе нема вајде.

milan

pre 10 godina

Koalicija sa LDP-om bi bila totalni promasaj.LDP nikada nece biti nista drugo osim opozicione stranke.Jednostavno nemaju tog kalibra za vlast..

lovac

pre 10 godina

Sad ste za koaliciju a do juce je bilo pljuvanja po SNS. Vasa stranka ne moze podici rejting pa ni za sve verzije na ovom svetu! Niko vam vise ne veruje, svoje ste sanse prokockali a na tudja ledja da se vadite sramota je

Poslednji don

pre 10 godina

Rejting??O kakvom vi rejtingu pricate?pa vi se ne mozete vratiti na staro nikada.Djilasa izbacite,Balsu,Sapica i ostale koji su kao po komandi unakazili i stranku i celu Srbiju.

SNS prevaranti

pre 10 godina

Za SNS sam prošle godine glasao, ne zato što sam bio za SNS, već iz protesta zbog bahatog i neodgovornog načina vladanja Srbijom kadrova DS-a, a ukoliko bi sada bili izbori za SNS bi glasao zbog toga što su me Vučić i Nikolić za ovih godinu dana, koliko su na vlasti uverili, da nism pogrešio što sam glasao za njih, i da žele da Srbija postane uređena i moderna država, u kojoj nedodirljivih biti neće.
(boranin, 13. novembar 2013 15:36)

Da krenem od ovog poslednjeg - sada nema nedodorljivih - na koga ste mislili, da li možda na Kariće, Beka, Stupara, Nicovića, Mitrovića, Matića...ili na Maju Gojković, Vesića... ili na Dačića, Bajatovića...ili ste mislili na kriminalce, dilere, huligane...
Ja verujem i da ste glasali za Nikolića, Vučića i SNS koaliciju, jer su obećali da će sve tehničke sporazume koje je Borko Stefanović dogovorio poništiti, naročito onaj o administarativnom prelazu, pa su obećali da nikako neće ukinuti ,,paralelne institucije''...
Verujem i da ste posebno odušljeveni što nas je ovaj režim zadužio sa 5 milijardi evra za godinu i po dana vladavine, a još više ste oduševljeni što je ostvareno samo 400 miliona investicija...
A posebno vas je oduševilo povećanje harača, povećanje cena...i porast kriminala na ulicama, samoubistva i ubistva...

Cele

pre 10 godina

Boris najpre treba da se vrati i ojaca DS,a onda da razmislja o koalicijama sa SNS-om ili nekim drugim stranama.Novi Boris je potreban DS-u.

dukica

pre 10 godina

Ni kada ste bili na vlasti u Srbiji,a ni sada,Sns nikad ne bi saradjivao sa vama jer ste vi jedna grupa ljudi koji gledaju samo licne interese...

loš vam med...

pre 10 godina

Vrlo ambiciozno od strane Tadica, ali jedno su ambicije, a drugo mogucnosti, jer mislim da ce ga DS "saplitati" na svakom koraku.
(rebeka, 13. novembar 2013 15:06)
Da ne misli Tadić d otcepi još koji deo od matičnog DS-a? Njima bi bilo bolje da se bave pčelarstvom - malo, malo pa neka matica odvede roj!

miko

pre 10 godina

Rejting DS-a bi se vrlo brzo promenio ako bi se na njegovo celo vratio upravo ovaj covek.Dosta je onih 'uspavanih' koji bi opet glasali za Borisa i hteli da ga vide na celu stranke a onda i na celu neke koalicije koju bi DS pravio u buducnosti...

milan

pre 10 godina

Gospođo Jerkov bilo bi vam bolje da slušate reči jednog velikog političara ili bolje rečeno najvećeg u Srbiji u današnje vreme koji sigurno nije isto bez greški ali DS danas jeste. Jedna partija kao DS radi sve na tome da svoj rejting smanji a on je preko potreban ako neko hoće da učestvuje u vlasti u sledećih 20 godina sve druge kombinacije nebi bile dobre za ovaj narod da je njemu važan napredak Srbije a ne napredak DS Srbije sa ili bez Vučića ali napredak je neminovan. Ako je taj vaš stav zvanični stav demokrata onda ste vi otpisali svoju stranku za skoru budućnost kao činioca politike u Srbiji.

trajko

pre 10 godina

Jedini problem u ovoj izjavi Borisa Tadica jeste to sto DS jos uvek nije dovoljno jaka stranka da bi bilo sta ponudio SNS-u.Uz Borisa kao predsednika,vrlo je realna mogucnost da postanu dovoljno jaki za koaliciju sa sns-om.

Zvrlj

pre 10 godina

Ne razumem ovog coveka...Svojom "mudrom" politikom Tadic je doveo stranku i zemlju do ivice katastrofe, kad su ljudi glasali iz inata za kazandziju i njegovu polupismenu svitu samo da bi pnako osionom i samouverenom videli ledja. Za 8 sudbonosnih godina nista nije uradio da se sredi situacija u Srbiji vec je pretvorio u sistem Hondurasa gde zemljom vlada 100 prebogatih porodica. Ne vidim zaista smisla da se on vrati politici jer je potrosen kadar i samo losa reklama za DS. Treba Djilasu dati sansu. Jedino on moze da izanje na kraj sa njegovim visocanstvom PPV-e koji od jahaca epokalipse zahvaljujuci kratkom pamcenju mnogih, ispade spasioc nacije.

Sve, sve

pre 10 godina

Neodgovornim ponašanjem i nepromišljenim izjavama "istaknutih" članova, Demokratska stranka je od najjače političke opcije u Srbiji, došla do toga da niko ne želi sa njima da sarađuje.

Joca, Psiholog Belosvetski

pre 10 godina

Valjda ce Gospodin Nikolic da dodeli svakom poslaniku DS po 5 koza pa neka se bave korisnim poslom - posle vremena u apsi za sabotaze i pljacke Srbije. Neka se bave nekim korisnim poslom. I sami treba da iskuse, kako ostali svet zivi. Oni nikada nisu bili za politiku kao ni Tadic. Nije ih majka Priroda stvorila za to. Bili su obicni cirkuzani koji su izigravali politicare, ali su se uglavnom bavili pljackom.

uvek zamena teza

pre 10 godina

(ana, 13. novembar 2013 13:46)
Da li te je sramota sopstvenih reci i svega onoga sto pisete svaki dan u ovim komentarima.
Ako postoji nesto sto je za sramotu, onda ste vi apsolutni sampioni.Najgore je kad covek nema svoje"ja".Sve ostalo moze da bude i stvar necega sto ne zavisi od njega licno.
Ponavljate, kao stampedo, svaki dan naucenih 5 recenica koje vrtite u krug i lupate sami sebi pluseve a ostalima minuse.I nauceni papagiji imaju bogatiji vokabular od vas.
Usput do lupas minuse i pluseve uporedi Tadica i vaseg kazandziju.Ako ne vidis, baci taj PC u djubre i nije za tebe.

petar

pre 10 godina

dragi borise,pre svega ti morass da prihvatiss ccinhenicu da je tvoj rad vrednovan kroz izborne rezultate i to proizvodi konssekvencu kakvu jedino demokratska stranka mozze da sprovede.osim ssto je to realna posledica smena na ccelu ds-a je i racionalno ressenje jer je "tim koji je izgubio"vec pretrpeo odredjene promene,a to buduci glasacci ds i occekuju.dakle,ukoliko prihvatiss ove sugestije bilo bi dobro zbog ds i vassih glasacca da ti i djilas iskazzete jedinstvo i naredni(nadam se kraci )period provedete u opozicuonom delovanju.stvar je dublje procene vredi li ulaziti u koaliciju sa sns jer makar meni nije jasno ssta je sns i ko su oni ,osim bolesnika koga je neko nauccio marketingu.druga solucija,nesloga u ds vodi raspadu stranke(naravno uz veliku pomoc bolesnika)a to bi osim prema ds,bilo neodgvorno i prema ovoj drzzavi,iako se slazzem da ste u prosslosti imali priliccno gressaka.razmisli borise i bori se

boranin

pre 10 godina

Za SNS sam prošle godine glasao, ne zato što sam bio za SNS, već iz protesta zbog bahatog i neodgovornog načina vladanja Srbijom kadrova DS-a, a ukoliko bi sada bili izbori za SNS bi glasao zbog toga što su me Vučić i Nikolić za ovih godinu dana, koliko su na vlasti uverili, da nism pogrešio što sam glasao za njih, i da žele da Srbija postane uređena i moderna država, u kojoj nedodirljivih biti neće.

Gale

pre 10 godina

Demokrate mora prvo da zamole LDP da im oproste greške iz prošlosti, pa Čeda to da razmotri na GO i Predsedništvu stranke, pa ako se LDP-ovci slože, onda, da vraćamo DS iz ponora, ali nisam siguran kako. Pomozite sa idejama.

Bosa

pre 10 godina

To bi bila još jedna prevara naroda da se SNS i DS udruže.Mada ovo je Srbija imaju zajedničkog prijatelja Mikija Rakića čovek iz senke koji barata informacijama i vlada.

Bosa

pre 10 godina

To bi bila još jedna prevara naroda da se SNS i DS udruže.Mada ovo je Srbija imaju zajedničkog prijatelja Mikija Rakića čovek iz senke koji barata informacijama i vlada.

Sasa

pre 10 godina

Pa u cemu je poenta politicke borbe i demokratije ako moze svako sa svakim, to je jos jedan dokaz da u Srbiji ne postoji demokratija i da je to samo zabava za narod, onda je najbolje da bude jedna partija kao nekad, makar cemo ustedeti novac za izbore i razna druga potrazivanaj strenaka.

nidža

pre 10 godina

Čim postoji “ako” zadovoljstvo nije potpuno. A pored toga ako trebalo bi prethodno izvršiti još jednu “sitnicu” – da smenite sadašnjeg predsednika DS-a. Prethodni put vam nije uspelo!

nidža

pre 10 godina

Čim postoji “ako” zadovoljstvo nije potpuno. A pored toga ako trebalo bi prethodno izvršiti još jednu “sitnicu” – da smenite sadašnjeg predsednika DS-a. Prethodni put vam nije uspelo!

Melenci

pre 10 godina

Razvalina je i DS,koju je ostavio u nasledje DJilasu,pa sad on cupa kose.Zatim dvolicno je prikriveno traziti da SNS izbaci SPS.Bili su dobri njemu,sada trebaju SNS,to je isto a ne losije nego pre.Ali sve to nema veze sa propascu DS,jer bi SNS sigurno bez obzira sa kim u koaliciji radila na raskrinkavanju pljackaskih privatizacija,kredita...Tako DS ostaje da se pre svega bore sa sobom da ociste stranku od lopuza,laznih dobrocinitelja.laznih intelektualaca.Pomogao im je i Vucic,tako korak po korak posteno imaju veliku sansu da se vrate kao ozbiljna stranka.

Rade

pre 10 godina

Sad kada su amputirali Kosmet sad će da formiraju Veliku koaliciju“ da bi odkinuli novim Ustavom Vojojvdinu. Kaparisani plaćenici:Tadić, Nikolić, Vučić, Dačić itd.., su samo isturene figure Centra u Beogradu preko koga nas Vatikan žive u zemlju satire. Moramo zmijsko leglo Centar u Beogradu da spalimo!

Westside Barbell

pre 10 godina

Vi ste politički manipulant koji je osnažio SPS,osnovao SNS a DS od avangardne pretvori u populističku i palanačku stranku.Zbog vas i pomirenja dželata i žrtve sve se zaboravilo...Zbog vas su već sada zaboravili Zorana Đinđića i sve što je on predstavljao.Ovako ispašće da su Slobodan Milošević i Šešelj sa svojim ekipama bili mirotvorci a da su DS i ostale demokratske stranke pravile ratove u kojima nismo učestvovali.

sramota

pre 10 godina

Hajde bre pa vi ćete noge da polomite jureći ko će pre Vučiću u zagrljaj.

Naivno do krajnjih granica, pa nije ni Vučić lud, pustiće vas da se nadate, obećaće vam koaliciju, srozaće vam ionako nikakav ugled kod birača, vi ćete smatrati da će participacija u vlasti biti dovoljna da se to kompenzuje i na kraju će vas odbaciti ko krpu i nema ni vlasti, ni ponosa, ni glasača. Njegovi će ga dizati u nebesa a vama ostaje bruka do neba.

zmaj od kosmaja

pre 10 godina

1. DS jeste ozivela SPS i to jeste iskljucivo vasa dgovornost!
2. DS sa SPS nije potpisala koalicioni sporazum izmedju 2 kruga predsednickuh izbora sto je bila iskljucivo vasa odluka ne na osnovu politicke procene, nego sujete!
3. DS/u je takodje nudjena koalicija sa SNS u kojoj bi Vi bili premijer, sto ste takodje bez znanja stranke odbili...
4. Vi ste SAMI zbog politike DRZAVA TO SAM JA izgubili poverenje prvo politickih partnera, zatim gradjana i na kraju svoje stranke.

Vasa zelja da se danas pod izgovorom spasavanja Srbije od Vucica i Tome i DSa od Djilasa i Pajtica vratite na politicku funkciju i nastavite da zivite na teret gradjana najbolje pokazuje kakav ste, politicar ali i covek.

Postoji u narodu izreka 3 losa ubise Milosa i ja zbog nje ne iskljucujem mogucnost da se vi nakon godinu dana brutalnog medijskog progona Djilasa i Pajtica ZA VASE A NE ZA NJIHOVE GRESKE I BAHATOST pomognuti SNSom vratite na mesto koje vam ne pripada u DS, sa sve svojim saradnicima poput Petrovica, Sutanovca, Mikija Rakica ili Trivanke. Ali verujte mi to nece biti pobeda.

Vi i vasi drugari mozda cete nastaviti da zivite kako ste navikli ali ce to biti kraj za DS.

Da ste samo slovo C od coveka kakvim sami sebe smatrate, danas bi priznali svoje greske i podrzali Djilasa i Pajtica jer vode za DS tesku, ali za Srbiju ispravnu politiku.

DEMOKRATE I NASI BIRACI NE ZELE KOALICIJU SA SNS, TO JE SAMO VASA I ZELJA ONIH KOJI KAO I VI BEZ POLITIKE NEMAJU ZANIMANJE!

aca

pre 10 godina

Nista novo samo smo izasli iz polja razmisljanja da onaj ko razmislja drugacije treba ga unistiti. Hvala bogu da smo se malo opametili. U sustini politika je jedan veliki biznis i ovakve koalicije su sasvim normalne. Ali ljudi koji glasaju su nenormalni, a i ja zajedno sa vama.

depos

pre 10 godina

Čitav cirkus u ovom DS-u. Daj nek se jednom usaglase. Prvo Đilas pre par meseci izjavi nikad u koaliciju sa Dinkićem, pa nedugo posle toga Pajtić ode u koaliciju sa Dinkićem, i onda opet preključe Đilas izjavi da DS neće biti deo vlasti sa SNS-om ni pre, a ni posle izbora, a sada počasni preCednik Tadić izjavi da DS može sa SNS.

Goran

pre 10 godina

Mislim da od koalicije i saradnje SNS i Ds-a nema nista s obzirom da te dve partije imaju veoma razlicite politike...sns naprednu i progresivnu koja se zasniva na delima a ne na obecanjima dok Ds vodi politiku koja je dobra samo za njih, drugim recima skoro 10godina su bili na vlasti i nisu iskoristili priliku da urade nesto dobro za Srbiju.

Suzi22

pre 10 godina

Vama uopste ne moze da se poveca rejting, to je vec odavno zavrsena prica. Dzaba vam sve kada svakim danom tonete sve vise i vise.. Videcemo dokle cete jos lagati narod, tj. ono malo naroda koji jos uvek, na zalost veruju u vas..

Suzi22

pre 10 godina

Vama uopste ne moze da se poveca rejting, to je vec odavno zavrsena prica. Dzaba vam sve kada svakim danom tonete sve vise i vise.. Videcemo dokle cete jos lagati narod, tj. ono malo naroda koji jos uvek, na zalost veruju u vas..

Masha

pre 10 godina

Kako je pocelo, uskoro ce i Jugoslovenska Udruzena Levica da se digne iz pepela i da pobedi na sledecim izborima. Pa k'o ziv, k'o mrtav.

Naca

pre 10 godina

Najpre ste se i jedni i drugi kleli da nikada ponavljam nikada necete u kaoliciju sa SNS,pa ste zatim pokusali da se ujedinite e a sad se koljete ko ce prvi da se prisljamci!! Gadni ste

Ivana

pre 10 godina

SPS je i dalje politička razvalina, bez ideologije."

SPS jedino i lici na partiju koja ima ideologiju i trenutno jedino Dacic nosi ravnotezu totalitarnom ponasanju serifa SNS.Toskicno je bilo sa Dacicem,a nije toksicno da pre nego zapocne sudjenje politickoe pozadine ubistva Djindjica udje u koaliciju sa ljudima koji su JAVNO najavili atentat i smrt premijera, predsednika DS !?

Srbija treba zaokret,ljudi koji su na bilo koji nacin umesani u kriminal i zlocine moraju napustiti politiku bez obzira da li su osudjeni do sada ili ne.Sve ostalo je prljava igra ko ima ciji dosije ili snimak telefonskog razgovora sa sefovima mafije.

sasa

pre 10 godina

Ds se nikada nece oporaviti od izgubljenih izbora od SNS, a pogotovo od abnormalne popularnosti Vucica koju niko nije ocekivao, bice kao SPO na margini, nazalost ili srecu neznam jer vec sl nedelje bezim za Kanadu, da bezim!

Dostojanstvo

pre 10 godina

Demokrate prvo moraju da reorganizuju sebe i ono što žele. Znamo svi da oni jednostavno obožavaju vlast i fotelje, ali nije sve u tome. Naprednjaci se trude i rade kako znaju i koliko su trenutno u mogućnosti da isprave greške demokrata učinjene u predhodnom periodu. Demokrate ovakve kakve su sad nemaju nikakvu prođu jer su sami sebe uništili svojim postupcima i lošim koracima.

Kriptodepresija

pre 10 godina

Lako je Tadiću da bude pametan ''posle bitke''. Dok je on bio predsednik, nisu pokretani konkretni koraci u rešavanju problema, već su se uglavnom gurali pod tepih.

mix

pre 10 godina

Lakši put je da se učlaniš u SNS zajedno sa Čedom, i eto ti ekspres vlasti.
Što komplikovati?Bar nećeš morati u kampanji da se slikaš gde si džabe studirao, a tvoj takmac platio falš fakultet. On je barem platio.

Kodak

pre 10 godina

Tadic mi je pomalo smesan sa ovim njegovim vidjenjem situacije i moguce koalicije sa SNS-om.Prvo neprirodna koalicija,nemoguca prosto suvise je razlika i u nacinu raymisljanja a i vodjenja politike .Drugo vidim da kaze da je SPS politicka razvalina.Pa zar to nije onaj isti SPS koga ste uveli u socijalistiku porordicu Evrope time sto su vas ucenili za vecinuu u skupsitini?Tadicu,napravite red u Demokratskoj stranci,vidite da vam se stranka urusilado te mere da je ona sad razvalina.

KneZ

pre 10 godina

Malo je degutantno pricati o Vucicu i njegovoj borbi protiv korupcije, kada za vreme vaseg mandata niste ni znasli sta je to. Koalicija sa SNS-om bila bi dobra ukoliko se iščiste korumirani redovi demokrata na čelu sa Djilasom.

Marko

pre 10 godina

Ovu reinkarnaciju Tadića vidim kao potpun pad Đilasa i nepostojanje zamene. DS je 'zglajznuo', prestao je da bude sposoban da iznosi promene i zahvatila ga je korupcija. Cela zemlja je postala apatična.
Kao što 2006-te, za promenu Ustava nije bila potrebna nikakva 'velika' koalicija, ne vidim zašto bi sada bila potrebna. Pri tom, Tadić je učestvovao u kreiranju tog Ustava koji bi sada da menja. Isto važi i za Nikolića.

crni domino

pre 10 godina

Zar i ti sine brute!?
Pa zar ti nije malo SPS-ovaca koji su ti zaboli noz u ledja, zar hoces da to urade i ove bivse radikalcine i zar si vec zaboravio Djindjica?!
Molim te ne rusi ovo malo demokratske stranke sto je ostalo ! Zivis na njenim ledjima i tako se ponasas! Sram te bilo.
Nije vazno sto su to presvuceni radikali, nije bitno sa kim ces, vazno je da i ti klackas fotelju!
Naivan si bre kao koza!
Nasao si sada da to pricas dok ovi krcme Srbiju Rusima. Nije ti vazna lustracija, otvaranje dosijea, ovakav Ustav, zasto je ubijen Djindjic ili uhapsen Dulic, zasto ljudi ostadfose bez posla a mladi beze iz Srbije bglavom bez obzira.
E moj Tadicu, nastavnice sociologije ili psihologije, sta vec, pomozi Borku ili se tornjaj iz DS...

IzvinTeMolimVas

pre 10 godina

Moguce je ? Ma da , kao sto je realno da ce se gospodin Tadic vratiti na celo demokratske stranke .. u odnosu na njega , Vucic se bar pokusavati uhvatiti u kostac sa korupcijom i gorucim problemima

Jastreb

pre 10 godina

O kakvom rejtingu pricas Tadicu pa Ds svakim danom sve vise propada sto u opste nije cudo kad u toku jednog dana cujemo 5 razlicitih izjava od glavnih ljudi DS-a pa vi ne mozete sami sa sobom da se dogovorite i napravite planove a ti bi da poducavs druge sta treba da rade.

bar sam lep i pametan

pre 10 godina

pregrizi jezik, tadiću... nije ti nužno da se uvlačiš naprednjačkim guzoborcima i zamlatama. ds treba da povrati rejting kod svojih glasača a koalicijom sa sns-om to sigurno neće postići.
pregrejanim botovima bih poručio da odslušaju reč obrazovanog i pametnog govornika, dočim nas aktuelni predsednik šokira neznanjem i sirovom interpretacijom, a tek ponašanjem...?!

jellena

pre 10 godina

Znao sam da cu ovo kad tad procitati ali i dalje ne verujem,znam samo da Vucic nije lud da sa botom pravi koaliciju jer zna da narod nih nikada nece podrzati.

Vickasto

pre 10 godina

A vi ne morate da budete na vlasti da se ne bi raspali? Ne volim socijaliste, da se razumemo, ali i vas demokrata je preko glave! Zakocilo bi u toj koaliciji odmah, kako sami kazete, oko podele uloga, jer ne daj Boze da vi dobijete bilo koju znacajnu ikada vise! Hajdemo sada, izvolite sa odama DS trolovi!

GospojinkaP

pre 10 godina

Postoji jedna velika razlika u tome sto govori i radi Tadic s jedne i Vucic s druge strane- dok Tadic brine o rejtingu stranke i svom licnom rejtingu, Vucic radi na rejtingu Srbije..dok to ne nauci Tadic, tesko da moze doci do kooalicije DS-SNS

Viktor

pre 10 godina

Tadic izgleda resio da spasi DS od samounistenja i usput da objasni sadasnjoj vlasti kako se vodi drzava posto je on bas strucnjak,zato je i izgubio na izborima...

carica

pre 10 godina

Sad bi svi u koaliciju sa SNS jer su svesni moći ove stranke i njenim rejtingom u narodu i svetu. Polako Tadiću, da vidimo hoće li Vučić hteti vas? Jasno je da bi DS sada da se prikloni SNS kako ne bi još više izlazile na videlo malverzacije DS i njenih članova, ali Vučić ne odustaje da se obračuna sa kriminalom...!

Brano

pre 10 godina

Nedavno je izjavio da DS treba da se približi i sarađuje sa LDP. LDP juče reče da su sa DS-om koji ne zna šta hoće završili razgovore. Tadić bi sada da se približi SNS-u. Stvarno, zna li Tadić i DS šta hoće?

Misa

pre 10 godina

Juce osuse drvlje i kamenje na LDP zbog ulaska u Gradsko vece, a sad se nude SNS-U?
Sta se desava sa ovim ljudima, da li neko zna da objasni?
Bila jednom jedna Demokratska stranka...

Goran

pre 10 godina

Ako, ako, samo se vi svi ujedinjujte u koalicije radi sticanja novca. Vise nije 1990. i sada samo slepci ne vide da su na delu kriminalno mafijaske politicke stranke. Visestranacje za vas znaci vise stranaka koje kradu novac. Nekada su to cinili komunisti i bili svi u jednoj, a sada ste se namnozili i niste svi u jednoj, ali su principi isti.

Sale

pre 10 godina

Bio na zapadu, vratio se kao nov...izvinio im se što nije bio hrabar da Sever Kosova isporuči Tačiju poput njenjevih nasledika, ogradio se od Vuka Jeremića, namiguje članstvu koje ne miriše Đilasa...i tako, nov i svež spreman za veliku koaliciju koja će prema zapadu imati samo jednu obavezu, brisanje preambule iz Ustava...mada, ko zna...možda je tu palo obaćanje o člastvu Kosova u UN ili...priznanju...mislim..ipak je on "državnik"

MayDa M

pre 10 godina

nedostaje taj manekenski, pozerski osmeh na nasoj politickoj sceni..bas ume da me nasmeje stvarima koje izgovori. kakvom se on rejtingu nada, dovoljno su pokazali dok su bili na vlasti, a u tom periodu nismo se bas smejali. Sada docekali po onoj " ko se zadnji smeje najsladje se smeje", da se osmehnemo izgovorenim budalastinama.

svajcarac

pre 10 godina

"Očigledno je da (funkcioneri DS) Dačić, Bajatović, Ružić nisu vođeni ideologijom, već da politiku razumeju kao tehniku učešća u vlasti po svaku cenu", rekao je bivši predsednik Srbije.
Pa sto ti pravis koalicije, Tadicu, ako nije da budes na vlasti. Izgleda niko ne valja osim Tebe. Smesno....

vladanstar

pre 10 godina

Nemoguca je ta koalicija gospodine Tadicu.Iscistite svoje redove,procesljajte sve imovinske karte,izbacite ih iz stranke i onda mozete da pruicate o koaliciji,dotle,cutite DS trolovi jer niste za bolje.

BjankaLinz

pre 10 godina

ako bude cekao na skok rejtinga DS-a..ima da se naceka. Pre ce se desiti potuno radulo DS-a, tako da sumnjam da ce se ova koalicija ikada ostvariti.

Daliborka

pre 10 godina

E samo nam jos Tadic fali da prosipa svoje mudrosti,nije mi jasno kako sada ima savete i zna kako treba da radi ova vlast a kad je on bio predsednik onda nije znao?

Rudolf

pre 10 godina

Hahaha, e moj narode! Pa, zar ne vidite da su svi politicari na istoj strani, a protiv nas obicnih ljudi? Njih samo zanimaju njihovi licni interesi, boja dresa je nebitna. Jedina prava podela je na politicare i naivni narod. Podela na DS, SNS, LDP itd je privid i varka!

NBG

pre 10 godina

Ne znaju ni DS ni SNS roboti šta da napišu ha ha ha. Taman da ja običan čovek ugrabim priliku. Nemam ništa protiv da se napravi ta koalicija samo da mi plata više ne bude 250 eura, da mogu da planiram da zaprosim moju dragu, da sutra mom detetu obezbedim pristojan život pošten i skroman, da ne planiram dan za danom već godinu...

Svetlost

pre 10 godina

DS je već odavno propao. Žao mi je, jer činjenica je da su imali moj glas, nekada davno! Toliko su grešaka u koracima napravili da se na prošlim izborima nisam ni potrudio da glasam. Dozvolili su da ljudi zapadnu u letargiju i izgube svaku nadu da će se nešto promeniti na bolje. Znam da nisam usamljen u ovom mišljenju. Istina je i da je Đilas toliko puta imao izjave koje nisu dostojne jednog gradonačelnika. Ma, pokazali su šta mogu i koji su njihovi kadrovi.

NBG

pre 10 godina

Ne znaju ni DS ni SNS roboti šta da napišu ha ha ha. Taman da ja običan čovek ugrabim priliku. Nemam ništa protiv da se napravi ta koalicija samo da mi plata više ne bude 250 eura, da mogu da planiram da zaprosim moju dragu, da sutra mom detetu obezbedim pristojan život pošten i skroman, da ne planiram dan za danom već godinu...

Misa

pre 10 godina

Juce osuse drvlje i kamenje na LDP zbog ulaska u Gradsko vece, a sad se nude SNS-U?
Sta se desava sa ovim ljudima, da li neko zna da objasni?
Bila jednom jedna Demokratska stranka...

Brano

pre 10 godina

Nedavno je izjavio da DS treba da se približi i sarađuje sa LDP. LDP juče reče da su sa DS-om koji ne zna šta hoće završili razgovore. Tadić bi sada da se približi SNS-u. Stvarno, zna li Tadić i DS šta hoće?

GospojinkaP

pre 10 godina

Postoji jedna velika razlika u tome sto govori i radi Tadic s jedne i Vucic s druge strane- dok Tadic brine o rejtingu stranke i svom licnom rejtingu, Vucic radi na rejtingu Srbije..dok to ne nauci Tadic, tesko da moze doci do kooalicije DS-SNS

Svetlost

pre 10 godina

DS je već odavno propao. Žao mi je, jer činjenica je da su imali moj glas, nekada davno! Toliko su grešaka u koracima napravili da se na prošlim izborima nisam ni potrudio da glasam. Dozvolili su da ljudi zapadnu u letargiju i izgube svaku nadu da će se nešto promeniti na bolje. Znam da nisam usamljen u ovom mišljenju. Istina je i da je Đilas toliko puta imao izjave koje nisu dostojne jednog gradonačelnika. Ma, pokazali su šta mogu i koji su njihovi kadrovi.

Jastreb

pre 10 godina

O kakvom rejtingu pricas Tadicu pa Ds svakim danom sve vise propada sto u opste nije cudo kad u toku jednog dana cujemo 5 razlicitih izjava od glavnih ljudi DS-a pa vi ne mozete sami sa sobom da se dogovorite i napravite planove a ti bi da poducavs druge sta treba da rade.

carica

pre 10 godina

Sad bi svi u koaliciju sa SNS jer su svesni moći ove stranke i njenim rejtingom u narodu i svetu. Polako Tadiću, da vidimo hoće li Vučić hteti vas? Jasno je da bi DS sada da se prikloni SNS kako ne bi još više izlazile na videlo malverzacije DS i njenih članova, ali Vučić ne odustaje da se obračuna sa kriminalom...!

Vickasto

pre 10 godina

A vi ne morate da budete na vlasti da se ne bi raspali? Ne volim socijaliste, da se razumemo, ali i vas demokrata je preko glave! Zakocilo bi u toj koaliciji odmah, kako sami kazete, oko podele uloga, jer ne daj Boze da vi dobijete bilo koju znacajnu ikada vise! Hajdemo sada, izvolite sa odama DS trolovi!

sasa

pre 10 godina

Ds se nikada nece oporaviti od izgubljenih izbora od SNS, a pogotovo od abnormalne popularnosti Vucica koju niko nije ocekivao, bice kao SPO na margini, nazalost ili srecu neznam jer vec sl nedelje bezim za Kanadu, da bezim!

Sve, sve

pre 10 godina

Neodgovornim ponašanjem i nepromišljenim izjavama "istaknutih" članova, Demokratska stranka je od najjače političke opcije u Srbiji, došla do toga da niko ne želi sa njima da sarađuje.

dukica

pre 10 godina

Ni kada ste bili na vlasti u Srbiji,a ni sada,Sns nikad ne bi saradjivao sa vama jer ste vi jedna grupa ljudi koji gledaju samo licne interese...

KneZ

pre 10 godina

Malo je degutantno pricati o Vucicu i njegovoj borbi protiv korupcije, kada za vreme vaseg mandata niste ni znasli sta je to. Koalicija sa SNS-om bila bi dobra ukoliko se iščiste korumirani redovi demokrata na čelu sa Djilasom.

Goran

pre 10 godina

Mislim da od koalicije i saradnje SNS i Ds-a nema nista s obzirom da te dve partije imaju veoma razlicite politike...sns naprednu i progresivnu koja se zasniva na delima a ne na obecanjima dok Ds vodi politiku koja je dobra samo za njih, drugim recima skoro 10godina su bili na vlasti i nisu iskoristili priliku da urade nesto dobro za Srbiju.

Vojislav

pre 10 godina

Tadic se samopozvao u koaliciju sa sns-om :) a lepo je rekao za veliku koaliciju treba im veci rejting... barem duplo :) ovo se u ds-u vise ne zna ko pije a ko placa :)

Melenci

pre 10 godina

Razvalina je i DS,koju je ostavio u nasledje DJilasu,pa sad on cupa kose.Zatim dvolicno je prikriveno traziti da SNS izbaci SPS.Bili su dobri njemu,sada trebaju SNS,to je isto a ne losije nego pre.Ali sve to nema veze sa propascu DS,jer bi SNS sigurno bez obzira sa kim u koaliciji radila na raskrinkavanju pljackaskih privatizacija,kredita...Tako DS ostaje da se pre svega bore sa sobom da ociste stranku od lopuza,laznih dobrocinitelja.laznih intelektualaca.Pomogao im je i Vucic,tako korak po korak posteno imaju veliku sansu da se vrate kao ozbiljna stranka.

boranin

pre 10 godina

Za SNS sam prošle godine glasao, ne zato što sam bio za SNS, već iz protesta zbog bahatog i neodgovornog načina vladanja Srbijom kadrova DS-a, a ukoliko bi sada bili izbori za SNS bi glasao zbog toga što su me Vučić i Nikolić za ovih godinu dana, koliko su na vlasti uverili, da nism pogrešio što sam glasao za njih, i da žele da Srbija postane uređena i moderna država, u kojoj nedodirljivih biti neće.

ne košta a kad ne košta možda pomaže...

pre 10 godina

Mada će ovo izazvati nove raskole u DS koji nije mogao da "ubedi" LDP u neminovnost koalicije? Počasni izgleda odlučio da se "bori"!

IzvinTeMolimVas

pre 10 godina

Moguce je ? Ma da , kao sto je realno da ce se gospodin Tadic vratiti na celo demokratske stranke .. u odnosu na njega , Vucic se bar pokusavati uhvatiti u kostac sa korupcijom i gorucim problemima

vladanstar

pre 10 godina

Nemoguca je ta koalicija gospodine Tadicu.Iscistite svoje redove,procesljajte sve imovinske karte,izbacite ih iz stranke i onda mozete da pruicate o koaliciji,dotle,cutite DS trolovi jer niste za bolje.

jellena

pre 10 godina

Znao sam da cu ovo kad tad procitati ali i dalje ne verujem,znam samo da Vucic nije lud da sa botom pravi koaliciju jer zna da narod nih nikada nece podrzati.

Robin

pre 10 godina

Počasni predsednik se trudi da nas ubedi da DS ima šanse da se opet nađe na vlasti, i to ni manje ni više nego u koaliciji sa SNS. Đilas je kategorično rekao da od te koalicije nema ništa. Čak i Jerkov kritikuje izjave Tadića. Pa, DS ne može da konsoliduje ni sopstvene redove, a kamoli da vodi državu.

тоша

pre 10 godina

Тадићу, иди молим те негде на одмор. Гласао сам те прошле године за председника али ипак сам у међувремену увидео да од тебе нема вајде.

Joca, Psiholog Belosvetski

pre 10 godina

Valjda ce Gospodin Nikolic da dodeli svakom poslaniku DS po 5 koza pa neka se bave korisnim poslom - posle vremena u apsi za sabotaze i pljacke Srbije. Neka se bave nekim korisnim poslom. I sami treba da iskuse, kako ostali svet zivi. Oni nikada nisu bili za politiku kao ni Tadic. Nije ih majka Priroda stvorila za to. Bili su obicni cirkuzani koji su izigravali politicare, ali su se uglavnom bavili pljackom.

Rudolf

pre 10 godina

Hahaha, e moj narode! Pa, zar ne vidite da su svi politicari na istoj strani, a protiv nas obicnih ljudi? Njih samo zanimaju njihovi licni interesi, boja dresa je nebitna. Jedina prava podela je na politicare i naivni narod. Podela na DS, SNS, LDP itd je privid i varka!

Tihomir

pre 10 godina

Vrlo zanimljiv, i nadasve indikativan redosled kriterijuma: prvo rejting (raspodela postizbornog plena), pa tek onda: zajednička platforma!?! Nazdravlje, veliki političaru... za koga nikada više glasati neću, da mi se ruka osuši ako te glasam.

pera bonasera

pre 10 godina

Zaista nerazumem ovog gospodina ,pa imao je sansu 8 godina da nesto uradi i spreci pljacku vec opljackane Srbije a sad trazi novu sansu,ne hvala netreba Srbiji vise tvoja dvolicnost kao ni DS

Poslednji don

pre 10 godina

Rejting??O kakvom vi rejtingu pricate?pa vi se ne mozete vratiti na staro nikada.Djilasa izbacite,Balsu,Sapica i ostale koji su kao po komandi unakazili i stranku i celu Srbiju.

loš vam med...

pre 10 godina

Vrlo ambiciozno od strane Tadica, ali jedno su ambicije, a drugo mogucnosti, jer mislim da ce ga DS "saplitati" na svakom koraku.
(rebeka, 13. novembar 2013 15:06)
Da ne misli Tadić d otcepi još koji deo od matičnog DS-a? Njima bi bilo bolje da se bave pčelarstvom - malo, malo pa neka matica odvede roj!

lovac

pre 10 godina

Sad ste za koaliciju a do juce je bilo pljuvanja po SNS. Vasa stranka ne moze podici rejting pa ni za sve verzije na ovom svetu! Niko vam vise ne veruje, svoje ste sanse prokockali a na tudja ledja da se vadite sramota je

Kika

pre 10 godina

DS izlazak iz krize u kojoj se nasla jedino vidi u koaliciji sa nekom strankom. Mislim da bi trebalo da se pozabave rukovodstvom stranke. Evo im jedan besplatan savet: prvo nadjite postene ljude!

Cira

pre 10 godina

Najpre bi Boris trebao da resi stvari u "demokratskoj" kuci,pa onda sklopi savez sa nekim.Srbiji treba jaka Demokratska stranka,kao opoziciona stranka.Iz te opozicije ce proisteci neko ko ima sta da ulozi u veliku koaliciju koja ima sanse za ucestvovanje u vlasti.

Borisa

pre 10 godina

Sama ideja nije losa samo mislim da ds ne moze da ide uz sns jer je stranka koja je imala skoro celu decenju da se dokaze i promeni stvari u srbiji a nije takoreci nista uradila da nas izvuce iz rupe u koju smo sve vise i vise tonuli vec nasuprot tome sada isplivavaju stvari koje su se desavale za vreme ds-a a koje uopste nisu dobre ni za samu stranku a ni za drzavu.

DrUrke

pre 10 godina

Tadicu,kako te nije sramota? To je ista stranka po kojoj si pljuvao,sad hoces sa njima u koaliciju,kao i sa Sps-om,potpisete sporazum,izljubite se i nikome nista? Necuveno...

BILJANA J

pre 10 godina

E moj Tadicu ko tebe sta vise pita,vidis da im je sada bitnija Jerkov koja je juce dosla nego ti koji su podizao DS. Sramota zaista.

Goran

pre 10 godina

Ako, ako, samo se vi svi ujedinjujte u koalicije radi sticanja novca. Vise nije 1990. i sada samo slepci ne vide da su na delu kriminalno mafijaske politicke stranke. Visestranacje za vas znaci vise stranaka koje kradu novac. Nekada su to cinili komunisti i bili svi u jednoj, a sada ste se namnozili i niste svi u jednoj, ali su principi isti.

zamunda

pre 10 godina

Gospodin Tadic je izneo objektivno misljenje,DS je zbog niza losik poteza izgubio poverenje gradjana i trebace vremena da ga koliko toliko povrate.

Cira

pre 10 godina

Najpre bi Boris trebao da resi stvari u "demokratskoj" kuci,pa onda sklopi savez sa nekim.Srbiji treba jaka Demokratska stranka,kao opoziciona stranka.Iz te opozicije ce proisteci neko ko ima sta da ulozi u veliku koaliciju koja ima sanse za ucestvovanje u vlasti.

Bill Gates

pre 10 godina

A koji bi tačno bio motiv SNS da pravi koaliciju sa DS? Na sledećim izborima realan cilj za DS je cenzus, a ne učešće u vladi.

Kodak

pre 10 godina

Tadic mi je pomalo smesan sa ovim njegovim vidjenjem situacije i moguce koalicije sa SNS-om.Prvo neprirodna koalicija,nemoguca prosto suvise je razlika i u nacinu raymisljanja a i vodjenja politike .Drugo vidim da kaze da je SPS politicka razvalina.Pa zar to nije onaj isti SPS koga ste uveli u socijalistiku porordicu Evrope time sto su vas ucenili za vecinuu u skupsitini?Tadicu,napravite red u Demokratskoj stranci,vidite da vam se stranka urusilado te mere da je ona sad razvalina.

Naca

pre 10 godina

Najpre ste se i jedni i drugi kleli da nikada ponavljam nikada necete u kaoliciju sa SNS,pa ste zatim pokusali da se ujedinite e a sad se koljete ko ce prvi da se prisljamci!! Gadni ste

Cele

pre 10 godina

Boris najpre treba da se vrati i ojaca DS,a onda da razmislja o koalicijama sa SNS-om ili nekim drugim stranama.Novi Boris je potreban DS-u.

depos

pre 10 godina

Čitav cirkus u ovom DS-u. Daj nek se jednom usaglase. Prvo Đilas pre par meseci izjavi nikad u koaliciju sa Dinkićem, pa nedugo posle toga Pajtić ode u koaliciju sa Dinkićem, i onda opet preključe Đilas izjavi da DS neće biti deo vlasti sa SNS-om ni pre, a ni posle izbora, a sada počasni preCednik Tadić izjavi da DS može sa SNS.

Jole

pre 10 godina

Znaci da covek treba prvo da tresne na zemlju da bi postao svestan i realan? Lepo je od njega sto upozorava na opasnosti slave i popularnosti, a Vucic je svestan teske situacije i zato ne istrcava sa izjavama.

Westside Barbell

pre 10 godina

Vi ste politički manipulant koji je osnažio SPS,osnovao SNS a DS od avangardne pretvori u populističku i palanačku stranku.Zbog vas i pomirenja dželata i žrtve sve se zaboravilo...Zbog vas su već sada zaboravili Zorana Đinđića i sve što je on predstavljao.Ovako ispašće da su Slobodan Milošević i Šešelj sa svojim ekipama bili mirotvorci a da su DS i ostale demokratske stranke pravile ratove u kojima nismo učestvovali.

ACA 2

pre 10 godina

Sta ce mu koalicija sa SNS-om kad je " SPS prirodni partner DS-a" !!!!! Vecu glupost u zivotu nisam cuo od nekog politicara na ovim prostorima , a on zamislite jos ima politickih ambicija. Svasta.

sramota

pre 10 godina

Hajde bre pa vi ćete noge da polomite jureći ko će pre Vučiću u zagrljaj.

Naivno do krajnjih granica, pa nije ni Vučić lud, pustiće vas da se nadate, obećaće vam koaliciju, srozaće vam ionako nikakav ugled kod birača, vi ćete smatrati da će participacija u vlasti biti dovoljna da se to kompenzuje i na kraju će vas odbaciti ko krpu i nema ni vlasti, ni ponosa, ni glasača. Njegovi će ga dizati u nebesa a vama ostaje bruka do neba.

zmaj od kosmaja

pre 10 godina

1. DS jeste ozivela SPS i to jeste iskljucivo vasa dgovornost!
2. DS sa SPS nije potpisala koalicioni sporazum izmedju 2 kruga predsednickuh izbora sto je bila iskljucivo vasa odluka ne na osnovu politicke procene, nego sujete!
3. DS/u je takodje nudjena koalicija sa SNS u kojoj bi Vi bili premijer, sto ste takodje bez znanja stranke odbili...
4. Vi ste SAMI zbog politike DRZAVA TO SAM JA izgubili poverenje prvo politickih partnera, zatim gradjana i na kraju svoje stranke.

Vasa zelja da se danas pod izgovorom spasavanja Srbije od Vucica i Tome i DSa od Djilasa i Pajtica vratite na politicku funkciju i nastavite da zivite na teret gradjana najbolje pokazuje kakav ste, politicar ali i covek.

Postoji u narodu izreka 3 losa ubise Milosa i ja zbog nje ne iskljucujem mogucnost da se vi nakon godinu dana brutalnog medijskog progona Djilasa i Pajtica ZA VASE A NE ZA NJIHOVE GRESKE I BAHATOST pomognuti SNSom vratite na mesto koje vam ne pripada u DS, sa sve svojim saradnicima poput Petrovica, Sutanovca, Mikija Rakica ili Trivanke. Ali verujte mi to nece biti pobeda.

Vi i vasi drugari mozda cete nastaviti da zivite kako ste navikli ali ce to biti kraj za DS.

Da ste samo slovo C od coveka kakvim sami sebe smatrate, danas bi priznali svoje greske i podrzali Djilasa i Pajtica jer vode za DS tesku, ali za Srbiju ispravnu politiku.

DEMOKRATE I NASI BIRACI NE ZELE KOALICIJU SA SNS, TO JE SAMO VASA I ZELJA ONIH KOJI KAO I VI BEZ POLITIKE NEMAJU ZANIMANJE!

Sale

pre 10 godina

Bio na zapadu, vratio se kao nov...izvinio im se što nije bio hrabar da Sever Kosova isporuči Tačiju poput njenjevih nasledika, ogradio se od Vuka Jeremića, namiguje članstvu koje ne miriše Đilasa...i tako, nov i svež spreman za veliku koaliciju koja će prema zapadu imati samo jednu obavezu, brisanje preambule iz Ustava...mada, ko zna...možda je tu palo obaćanje o člastvu Kosova u UN ili...priznanju...mislim..ipak je on "državnik"

Daliborka

pre 10 godina

E samo nam jos Tadic fali da prosipa svoje mudrosti,nije mi jasno kako sada ima savete i zna kako treba da radi ova vlast a kad je on bio predsednik onda nije znao?

Masha

pre 10 godina

Kako je pocelo, uskoro ce i Jugoslovenska Udruzena Levica da se digne iz pepela i da pobedi na sledecim izborima. Pa k'o ziv, k'o mrtav.

uvek zamena teza

pre 10 godina

(ana, 13. novembar 2013 13:46)
Da li te je sramota sopstvenih reci i svega onoga sto pisete svaki dan u ovim komentarima.
Ako postoji nesto sto je za sramotu, onda ste vi apsolutni sampioni.Najgore je kad covek nema svoje"ja".Sve ostalo moze da bude i stvar necega sto ne zavisi od njega licno.
Ponavljate, kao stampedo, svaki dan naucenih 5 recenica koje vrtite u krug i lupate sami sebi pluseve a ostalima minuse.I nauceni papagiji imaju bogatiji vokabular od vas.
Usput do lupas minuse i pluseve uporedi Tadica i vaseg kazandziju.Ako ne vidis, baci taj PC u djubre i nije za tebe.

nidža

pre 10 godina

Čim postoji “ako” zadovoljstvo nije potpuno. A pored toga ako trebalo bi prethodno izvršiti još jednu “sitnicu” – da smenite sadašnjeg predsednika DS-a. Prethodni put vam nije uspelo!

BjankaLinz

pre 10 godina

ako bude cekao na skok rejtinga DS-a..ima da se naceka. Pre ce se desiti potuno radulo DS-a, tako da sumnjam da ce se ova koalicija ikada ostvariti.

MayDa M

pre 10 godina

nedostaje taj manekenski, pozerski osmeh na nasoj politickoj sceni..bas ume da me nasmeje stvarima koje izgovori. kakvom se on rejtingu nada, dovoljno su pokazali dok su bili na vlasti, a u tom periodu nismo se bas smejali. Sada docekali po onoj " ko se zadnji smeje najsladje se smeje", da se osmehnemo izgovorenim budalastinama.

SNS prevaranti

pre 10 godina

Za SNS sam prošle godine glasao, ne zato što sam bio za SNS, već iz protesta zbog bahatog i neodgovornog načina vladanja Srbijom kadrova DS-a, a ukoliko bi sada bili izbori za SNS bi glasao zbog toga što su me Vučić i Nikolić za ovih godinu dana, koliko su na vlasti uverili, da nism pogrešio što sam glasao za njih, i da žele da Srbija postane uređena i moderna država, u kojoj nedodirljivih biti neće.
(boranin, 13. novembar 2013 15:36)

Da krenem od ovog poslednjeg - sada nema nedodorljivih - na koga ste mislili, da li možda na Kariće, Beka, Stupara, Nicovića, Mitrovića, Matića...ili na Maju Gojković, Vesića... ili na Dačića, Bajatovića...ili ste mislili na kriminalce, dilere, huligane...
Ja verujem i da ste glasali za Nikolića, Vučića i SNS koaliciju, jer su obećali da će sve tehničke sporazume koje je Borko Stefanović dogovorio poništiti, naročito onaj o administarativnom prelazu, pa su obećali da nikako neće ukinuti ,,paralelne institucije''...
Verujem i da ste posebno odušljeveni što nas je ovaj režim zadužio sa 5 milijardi evra za godinu i po dana vladavine, a još više ste oduševljeni što je ostvareno samo 400 miliona investicija...
A posebno vas je oduševilo povećanje harača, povećanje cena...i porast kriminala na ulicama, samoubistva i ubistva...

Viktor

pre 10 godina

Tadic izgleda resio da spasi DS od samounistenja i usput da objasni sadasnjoj vlasti kako se vodi drzava posto je on bas strucnjak,zato je i izgubio na izborima...

Sasa

pre 10 godina

Pa u cemu je poenta politicke borbe i demokratije ako moze svako sa svakim, to je jos jedan dokaz da u Srbiji ne postoji demokratija i da je to samo zabava za narod, onda je najbolje da bude jedna partija kao nekad, makar cemo ustedeti novac za izbore i razna druga potrazivanaj strenaka.

Ivana

pre 10 godina

SPS je i dalje politička razvalina, bez ideologije."

SPS jedino i lici na partiju koja ima ideologiju i trenutno jedino Dacic nosi ravnotezu totalitarnom ponasanju serifa SNS.Toskicno je bilo sa Dacicem,a nije toksicno da pre nego zapocne sudjenje politickoe pozadine ubistva Djindjica udje u koaliciju sa ljudima koji su JAVNO najavili atentat i smrt premijera, predsednika DS !?

Srbija treba zaokret,ljudi koji su na bilo koji nacin umesani u kriminal i zlocine moraju napustiti politiku bez obzira da li su osudjeni do sada ili ne.Sve ostalo je prljava igra ko ima ciji dosije ili snimak telefonskog razgovora sa sefovima mafije.

Kriptodepresija

pre 10 godina

Lako je Tadiću da bude pametan ''posle bitke''. Dok je on bio predsednik, nisu pokretani konkretni koraci u rešavanju problema, već su se uglavnom gurali pod tepih.

mix

pre 10 godina

Lakši put je da se učlaniš u SNS zajedno sa Čedom, i eto ti ekspres vlasti.
Što komplikovati?Bar nećeš morati u kampanji da se slikaš gde si džabe studirao, a tvoj takmac platio falš fakultet. On je barem platio.

Marko

pre 10 godina

Ovu reinkarnaciju Tadića vidim kao potpun pad Đilasa i nepostojanje zamene. DS je 'zglajznuo', prestao je da bude sposoban da iznosi promene i zahvatila ga je korupcija. Cela zemlja je postala apatična.
Kao što 2006-te, za promenu Ustava nije bila potrebna nikakva 'velika' koalicija, ne vidim zašto bi sada bila potrebna. Pri tom, Tadić je učestvovao u kreiranju tog Ustava koji bi sada da menja. Isto važi i za Nikolića.

Rade

pre 10 godina

Sad kada su amputirali Kosmet sad će da formiraju Veliku koaliciju“ da bi odkinuli novim Ustavom Vojojvdinu. Kaparisani plaćenici:Tadić, Nikolić, Vučić, Dačić itd.., su samo isturene figure Centra u Beogradu preko koga nas Vatikan žive u zemlju satire. Moramo zmijsko leglo Centar u Beogradu da spalimo!

bar sam lep i pametan

pre 10 godina

pregrizi jezik, tadiću... nije ti nužno da se uvlačiš naprednjačkim guzoborcima i zamlatama. ds treba da povrati rejting kod svojih glasača a koalicijom sa sns-om to sigurno neće postići.
pregrejanim botovima bih poručio da odslušaju reč obrazovanog i pametnog govornika, dočim nas aktuelni predsednik šokira neznanjem i sirovom interpretacijom, a tek ponašanjem...?!

crni domino

pre 10 godina

Zar i ti sine brute!?
Pa zar ti nije malo SPS-ovaca koji su ti zaboli noz u ledja, zar hoces da to urade i ove bivse radikalcine i zar si vec zaboravio Djindjica?!
Molim te ne rusi ovo malo demokratske stranke sto je ostalo ! Zivis na njenim ledjima i tako se ponasas! Sram te bilo.
Nije vazno sto su to presvuceni radikali, nije bitno sa kim ces, vazno je da i ti klackas fotelju!
Naivan si bre kao koza!
Nasao si sada da to pricas dok ovi krcme Srbiju Rusima. Nije ti vazna lustracija, otvaranje dosijea, ovakav Ustav, zasto je ubijen Djindjic ili uhapsen Dulic, zasto ljudi ostadfose bez posla a mladi beze iz Srbije bglavom bez obzira.
E moj Tadicu, nastavnice sociologije ili psihologije, sta vec, pomozi Borku ili se tornjaj iz DS...

crna guja

pre 10 godina

Ako to uradite, niste vredni poverenja normalnih ljudi koji su dosad polagali nade u vas!!! Treba da se stidite sto ste tako nesto i pomislili!!!

Pitam se cesto, je li ovo ljudi stvarno?

pre 10 godina

Neminovno ce sve aktuelne stranke stati pod jednu kapu, npr. Stranka bednog zivota gradjana.
Vucic deluje danas kao da mu je ideolog bio Zarko Korac.
Ne vidim zaista razliku izmedju nazadnih, zutih, liberalnih ili kapitalnih socijalista, svima njima je lepo dok je narodu lose.
Izredjase se nad nama i jos planiraju dalju matematiku podele vlasnistva nas vlascu, kao sad Tadic otvoreno, a to ce se i desiti jer ce narod sve njih nanovo glasati.
Taj narod sto sad kuka, taj isti narod izlazi i glasa za svoje unesrecitelje i svadja se oko toga.
Smesno.

svajcarac

pre 10 godina

"Očigledno je da (funkcioneri DS) Dačić, Bajatović, Ružić nisu vođeni ideologijom, već da politiku razumeju kao tehniku učešća u vlasti po svaku cenu", rekao je bivši predsednik Srbije.
Pa sto ti pravis koalicije, Tadicu, ako nije da budes na vlasti. Izgleda niko ne valja osim Tebe. Smesno....

Suzi22

pre 10 godina

Vama uopste ne moze da se poveca rejting, to je vec odavno zavrsena prica. Dzaba vam sve kada svakim danom tonete sve vise i vise.. Videcemo dokle cete jos lagati narod, tj. ono malo naroda koji jos uvek, na zalost veruju u vas..

Zvrlj

pre 10 godina

Ne razumem ovog coveka...Svojom "mudrom" politikom Tadic je doveo stranku i zemlju do ivice katastrofe, kad su ljudi glasali iz inata za kazandziju i njegovu polupismenu svitu samo da bi pnako osionom i samouverenom videli ledja. Za 8 sudbonosnih godina nista nije uradio da se sredi situacija u Srbiji vec je pretvorio u sistem Hondurasa gde zemljom vlada 100 prebogatih porodica. Ne vidim zaista smisla da se on vrati politici jer je potrosen kadar i samo losa reklama za DS. Treba Djilasu dati sansu. Jedino on moze da izanje na kraj sa njegovim visocanstvom PPV-e koji od jahaca epokalipse zahvaljujuci kratkom pamcenju mnogih, ispade spasioc nacije.

kale

pre 10 godina

Boris je potreban Srbiji..Nije idealno resenje,ali je neko sa iskustvom,znanjem,kontaktima.Nije dokazano da je naneo stete ovoj zemlji-price su jedno,dokazi sasvim drugo.Boris treba da ujedini najpre DS aonda i celu opozicionu Srbiju.

glasac ds-a

pre 10 godina

Slažem se sa Tadićem da je koalícija sa Sps bila nužno zlo da se spasi narod i država,jer je alternativa bila koalicija Dss-Srs-Sps koja bi narod i državu uvela u novi rat i totalnu katastrofu.Hvala mu za tu državničku politiku.Ali se takodje slažem da u ovim uslovima ne treba praviti koaliciju sa Sns.

aca

pre 10 godina

Nista novo samo smo izasli iz polja razmisljanja da onaj ko razmislja drugacije treba ga unistiti. Hvala bogu da smo se malo opametili. U sustini politika je jedan veliki biznis i ovakve koalicije su sasvim normalne. Ali ljudi koji glasaju su nenormalni, a i ja zajedno sa vama.

deda

pre 10 godina

Pozdravljam povratak ovog coveka na politicku scenu.Siguran sam da mnogi misle kao ja,samo im jednostavno dosta prepucavanja i prljavih igara.To je onaj trezveniji deo Srbije,za sada uspavan.

Banezi

pre 10 godina

Ocigledno je da ce Ldp da udje u koaliciju sa Sns posle sledecih izbora . Tadic se hvata za slamku jer u toj konstalaciji snaga Ds nema sta da trazi osim kao rezervni partner Sns ako Ldp postane mnogo alav.

Bosa

pre 10 godina

To bi bila još jedna prevara naroda da se SNS i DS udruže.Mada ovo je Srbija imaju zajedničkog prijatelja Mikija Rakića čovek iz senke koji barata informacijama i vlada.

Suzi22

pre 10 godina

Vama uopste ne moze da se poveca rejting, to je vec odavno zavrsena prica. Dzaba vam sve kada svakim danom tonete sve vise i vise.. Videcemo dokle cete jos lagati narod, tj. ono malo naroda koji jos uvek, na zalost veruju u vas..

Bosa

pre 10 godina

To bi bila još jedna prevara naroda da se SNS i DS udruže.Mada ovo je Srbija imaju zajedničkog prijatelja Mikija Rakića čovek iz senke koji barata informacijama i vlada.

petar

pre 10 godina

dragi borise,pre svega ti morass da prihvatiss ccinhenicu da je tvoj rad vrednovan kroz izborne rezultate i to proizvodi konssekvencu kakvu jedino demokratska stranka mozze da sprovede.osim ssto je to realna posledica smena na ccelu ds-a je i racionalno ressenje jer je "tim koji je izgubio"vec pretrpeo odredjene promene,a to buduci glasacci ds i occekuju.dakle,ukoliko prihvatiss ove sugestije bilo bi dobro zbog ds i vassih glasacca da ti i djilas iskazzete jedinstvo i naredni(nadam se kraci )period provedete u opozicuonom delovanju.stvar je dublje procene vredi li ulaziti u koaliciju sa sns jer makar meni nije jasno ssta je sns i ko su oni ,osim bolesnika koga je neko nauccio marketingu.druga solucija,nesloga u ds vodi raspadu stranke(naravno uz veliku pomoc bolesnika)a to bi osim prema ds,bilo neodgvorno i prema ovoj drzzavi,iako se slazzem da ste u prosslosti imali priliccno gressaka.razmisli borise i bori se

Dostojanstvo

pre 10 godina

Demokrate prvo moraju da reorganizuju sebe i ono što žele. Znamo svi da oni jednostavno obožavaju vlast i fotelje, ali nije sve u tome. Naprednjaci se trude i rade kako znaju i koliko su trenutno u mogućnosti da isprave greške demokrata učinjene u predhodnom periodu. Demokrate ovakve kakve su sad nemaju nikakvu prođu jer su sami sebe uništili svojim postupcima i lošim koracima.

Gale

pre 10 godina

Demokrate mora prvo da zamole LDP da im oproste greške iz prošlosti, pa Čeda to da razmotri na GO i Predsedništvu stranke, pa ako se LDP-ovci slože, onda, da vraćamo DS iz ponora, ali nisam siguran kako. Pomozite sa idejama.

Kole

pre 10 godina

Ovo bi bila odlicna stvar,jer bi se tako male stranke izbacile iz matematike,sto bi bilo odlicno jer je stvarno sramota da neko sa 5% glasova usporava razvoj zemlje.

marija

pre 10 godina

Cisto sumnjam da bi Vucic na tako nesto pristao...
(aka, 13. novembar 2013 16:02)

Vucic bi morao dobro da izanalizira ovo sto mu je Tadic rekao.
Verujem da hoce.

milan

pre 10 godina

Koalicija sa LDP-om bi bila totalni promasaj.LDP nikada nece biti nista drugo osim opozicione stranke.Jednostavno nemaju tog kalibra za vlast..

miko

pre 10 godina

Rejting DS-a bi se vrlo brzo promenio ako bi se na njegovo celo vratio upravo ovaj covek.Dosta je onih 'uspavanih' koji bi opet glasali za Borisa i hteli da ga vide na celu stranke a onda i na celu neke koalicije koju bi DS pravio u buducnosti...

Mile

pre 10 godina

Vucic je do sada neke poslove odradio vrlo korektno,ali mislim da bi mu Tadicev rejting u svetu jos vise pomogao u ekonomskom napretku Srbije.

Pitalica

pre 10 godina

Da li će Boris predložiti i potpisivanje istorijskog pomirenja sa SNS i da li bi na takvu svečanost doneo jabuku koju je dužan Nikoliću od njegovog štrajka glađu sa čime su se demokrate brutalno izrugivale putem Javnog servisa?

nidža

pre 10 godina

Čim postoji “ako” zadovoljstvo nije potpuno. A pored toga ako trebalo bi prethodno izvršiti još jednu “sitnicu” – da smenite sadašnjeg predsednika DS-a. Prethodni put vam nije uspelo!

milan

pre 10 godina

Gospođo Jerkov bilo bi vam bolje da slušate reči jednog velikog političara ili bolje rečeno najvećeg u Srbiji u današnje vreme koji sigurno nije isto bez greški ali DS danas jeste. Jedna partija kao DS radi sve na tome da svoj rejting smanji a on je preko potreban ako neko hoće da učestvuje u vlasti u sledećih 20 godina sve druge kombinacije nebi bile dobre za ovaj narod da je njemu važan napredak Srbije a ne napredak DS Srbije sa ili bez Vučića ali napredak je neminovan. Ako je taj vaš stav zvanični stav demokrata onda ste vi otpisali svoju stranku za skoru budućnost kao činioca politike u Srbiji.

Asistent

pre 10 godina

Krajnje trezven i realan intervju.Boris jos jednom dokazuje da retko ko u Demokratskoj stranci ima taj politicki kalibar.Imao je samo jednu gresku,napustio je DS kada nije trebalo.

sibin

pre 10 godina

Lepo receno za sps...jednostavno ne bi preziveli bez vlasti.DS je sasvim nesto drugo,prezivljava i bez vlasti.Koliko su ljudi u DS-u nesvesni kakvog pocasnog predsednika imaju...samo treba da izbrisu ovo pocasni.

Novinar

pre 10 godina

Nisu politicari iz SNS-a ludi da zele saradnju sa DS-om, pogledajte rejting SNS-a kod naroda i pogledajte Djilasov rejting kod naroda i sve ce vam biti jasno!

Marina

pre 10 godina

Mnogo stvari izvučeno je iz konteksta kao i uvek kada se prenosi samo deo intervjua... Iskreno verujem da Boris Tadić ni najmanje ne podržava koaliciju sa SNS-om, s obzirom na to da zna o kakvim se likovima radi. Elem, pročitajte ceo intervju, jako dobar u svakom slučaju.

trajko

pre 10 godina

Jedini problem u ovoj izjavi Borisa Tadica jeste to sto DS jos uvek nije dovoljno jaka stranka da bi bilo sta ponudio SNS-u.Uz Borisa kao predsednika,vrlo je realna mogucnost da postanu dovoljno jaki za koaliciju sa sns-om.

Luna

pre 10 godina

Sta li u ovome ima cudno? Apsolutno nista. Opste je poznato da je glavni cilj svake stranke dolazak na vlast. Tako i svi, kad je vec evidentno da je se drugacije nece domoci, klanjaju se jacima.

qzman-babeu

pre 10 godina

jedno su zelje tadica,a drugo realnost,ne verujem da bi sns uopste stavio to na razmatranje jer politika ds vodi samo u propast

Igor Terzic

pre 10 godina

Sigurno da gospodin Boris Tadic ima jake i argumentovane razloge za ovakva razmisljanja koja su odraz i refleksija postojeceg stanja u zemlji kao i predvidjanja sta je najbolje uraditi a da Srbiji od toga ne bude gore , vec samo bolje , jer ovako ako svako vuce na svoju stranu onda niko ne ide prema cilju , vec samo doprinosi razvoju situacije koja ne pogoduje nikome a zbog svega toga najvise trpi i ispasta narod ove zemlje . Nekada je bolje stvoriti konsenzus oko bitnih pitanja nego na silu i bez vidljivog razloga ici u kontru samo sto je takav obicaj u nasoj politici koji ocigledno moramo menjati kako zbog ciljeva koje moramo ostvariti tako i zbog onih u cije ime sve ovo i radimo .

MOZE - AKO - DOPUSTI - POTPAROLKA

pre 10 godina

Cuj Borisa Tadica da DS ojaca to je vec u sferi naucne fantastike, jedino aklo misli da nabace koji kilogram telesne mase, kao kad bi rekao da deda od 8o godina moze da postane svetski sampion na 100 metara u plivanju ili atletici. Kao da je on sa funkcije prvog coveka DS-a otisao pre 1o godina pa su oni oslabili. To prevedeno znaci i da je kolicija SNS i DS takodje nemoguca misija, a nije ni preporucljiva zbog samih gradjana koji su ih i oslabili tako sto su im uskratili poverenje.

uvek zamena teza

pre 10 godina

(ana, 13. novembar 2013 13:46)
Da li te je sramota sopstvenih reci i svega onoga sto pisete svaki dan u ovim komentarima.
Ako postoji nesto sto je za sramotu, onda ste vi apsolutni sampioni.Najgore je kad covek nema svoje"ja".Sve ostalo moze da bude i stvar necega sto ne zavisi od njega licno.
Ponavljate, kao stampedo, svaki dan naucenih 5 recenica koje vrtite u krug i lupate sami sebi pluseve a ostalima minuse.I nauceni papagiji imaju bogatiji vokabular od vas.
Usput do lupas minuse i pluseve uporedi Tadica i vaseg kazandziju.Ako ne vidis, baci taj PC u djubre i nije za tebe.

Rudolf

pre 10 godina

Hahaha, e moj narode! Pa, zar ne vidite da su svi politicari na istoj strani, a protiv nas obicnih ljudi? Njih samo zanimaju njihovi licni interesi, boja dresa je nebitna. Jedina prava podela je na politicare i naivni narod. Podela na DS, SNS, LDP itd je privid i varka!

Rade

pre 10 godina

Sad kada su amputirali Kosmet sad će da formiraju Veliku koaliciju“ da bi odkinuli novim Ustavom Vojojvdinu. Kaparisani plaćenici:Tadić, Nikolić, Vučić, Dačić itd.., su samo isturene figure Centra u Beogradu preko koga nas Vatikan žive u zemlju satire. Moramo zmijsko leglo Centar u Beogradu da spalimo!

Zvrlj

pre 10 godina

Ne razumem ovog coveka...Svojom "mudrom" politikom Tadic je doveo stranku i zemlju do ivice katastrofe, kad su ljudi glasali iz inata za kazandziju i njegovu polupismenu svitu samo da bi pnako osionom i samouverenom videli ledja. Za 8 sudbonosnih godina nista nije uradio da se sredi situacija u Srbiji vec je pretvorio u sistem Hondurasa gde zemljom vlada 100 prebogatih porodica. Ne vidim zaista smisla da se on vrati politici jer je potrosen kadar i samo losa reklama za DS. Treba Djilasu dati sansu. Jedino on moze da izanje na kraj sa njegovim visocanstvom PPV-e koji od jahaca epokalipse zahvaljujuci kratkom pamcenju mnogih, ispade spasioc nacije.

bar sam lep i pametan

pre 10 godina

pregrizi jezik, tadiću... nije ti nužno da se uvlačiš naprednjačkim guzoborcima i zamlatama. ds treba da povrati rejting kod svojih glasača a koalicijom sa sns-om to sigurno neće postići.
pregrejanim botovima bih poručio da odslušaju reč obrazovanog i pametnog govornika, dočim nas aktuelni predsednik šokira neznanjem i sirovom interpretacijom, a tek ponašanjem...?!

petar

pre 10 godina

dragi borise,pre svega ti morass da prihvatiss ccinhenicu da je tvoj rad vrednovan kroz izborne rezultate i to proizvodi konssekvencu kakvu jedino demokratska stranka mozze da sprovede.osim ssto je to realna posledica smena na ccelu ds-a je i racionalno ressenje jer je "tim koji je izgubio"vec pretrpeo odredjene promene,a to buduci glasacci ds i occekuju.dakle,ukoliko prihvatiss ove sugestije bilo bi dobro zbog ds i vassih glasacca da ti i djilas iskazzete jedinstvo i naredni(nadam se kraci )period provedete u opozicuonom delovanju.stvar je dublje procene vredi li ulaziti u koaliciju sa sns jer makar meni nije jasno ssta je sns i ko su oni ,osim bolesnika koga je neko nauccio marketingu.druga solucija,nesloga u ds vodi raspadu stranke(naravno uz veliku pomoc bolesnika)a to bi osim prema ds,bilo neodgvorno i prema ovoj drzzavi,iako se slazzem da ste u prosslosti imali priliccno gressaka.razmisli borise i bori se

SNS prevaranti

pre 10 godina

Za SNS sam prošle godine glasao, ne zato što sam bio za SNS, već iz protesta zbog bahatog i neodgovornog načina vladanja Srbijom kadrova DS-a, a ukoliko bi sada bili izbori za SNS bi glasao zbog toga što su me Vučić i Nikolić za ovih godinu dana, koliko su na vlasti uverili, da nism pogrešio što sam glasao za njih, i da žele da Srbija postane uređena i moderna država, u kojoj nedodirljivih biti neće.
(boranin, 13. novembar 2013 15:36)

Da krenem od ovog poslednjeg - sada nema nedodorljivih - na koga ste mislili, da li možda na Kariće, Beka, Stupara, Nicovića, Mitrovića, Matića...ili na Maju Gojković, Vesića... ili na Dačića, Bajatovića...ili ste mislili na kriminalce, dilere, huligane...
Ja verujem i da ste glasali za Nikolića, Vučića i SNS koaliciju, jer su obećali da će sve tehničke sporazume koje je Borko Stefanović dogovorio poništiti, naročito onaj o administarativnom prelazu, pa su obećali da nikako neće ukinuti ,,paralelne institucije''...
Verujem i da ste posebno odušljeveni što nas je ovaj režim zadužio sa 5 milijardi evra za godinu i po dana vladavine, a još više ste oduševljeni što je ostvareno samo 400 miliona investicija...
A posebno vas je oduševilo povećanje harača, povećanje cena...i porast kriminala na ulicama, samoubistva i ubistva...

GospojinkaP

pre 10 godina

Postoji jedna velika razlika u tome sto govori i radi Tadic s jedne i Vucic s druge strane- dok Tadic brine o rejtingu stranke i svom licnom rejtingu, Vucic radi na rejtingu Srbije..dok to ne nauci Tadic, tesko da moze doci do kooalicije DS-SNS

Pitam se cesto, je li ovo ljudi stvarno?

pre 10 godina

Neminovno ce sve aktuelne stranke stati pod jednu kapu, npr. Stranka bednog zivota gradjana.
Vucic deluje danas kao da mu je ideolog bio Zarko Korac.
Ne vidim zaista razliku izmedju nazadnih, zutih, liberalnih ili kapitalnih socijalista, svima njima je lepo dok je narodu lose.
Izredjase se nad nama i jos planiraju dalju matematiku podele vlasnistva nas vlascu, kao sad Tadic otvoreno, a to ce se i desiti jer ce narod sve njih nanovo glasati.
Taj narod sto sad kuka, taj isti narod izlazi i glasa za svoje unesrecitelje i svadja se oko toga.
Smesno.

trajko

pre 10 godina

Jedini problem u ovoj izjavi Borisa Tadica jeste to sto DS jos uvek nije dovoljno jaka stranka da bi bilo sta ponudio SNS-u.Uz Borisa kao predsednika,vrlo je realna mogucnost da postanu dovoljno jaki za koaliciju sa sns-om.

Pitalica

pre 10 godina

Da li će Boris predložiti i potpisivanje istorijskog pomirenja sa SNS i da li bi na takvu svečanost doneo jabuku koju je dužan Nikoliću od njegovog štrajka glađu sa čime su se demokrate brutalno izrugivale putem Javnog servisa?

deda

pre 10 godina

Pozdravljam povratak ovog coveka na politicku scenu.Siguran sam da mnogi misle kao ja,samo im jednostavno dosta prepucavanja i prljavih igara.To je onaj trezveniji deo Srbije,za sada uspavan.

milan

pre 10 godina

Gospođo Jerkov bilo bi vam bolje da slušate reči jednog velikog političara ili bolje rečeno najvećeg u Srbiji u današnje vreme koji sigurno nije isto bez greški ali DS danas jeste. Jedna partija kao DS radi sve na tome da svoj rejting smanji a on je preko potreban ako neko hoće da učestvuje u vlasti u sledećih 20 godina sve druge kombinacije nebi bile dobre za ovaj narod da je njemu važan napredak Srbije a ne napredak DS Srbije sa ili bez Vučića ali napredak je neminovan. Ako je taj vaš stav zvanični stav demokrata onda ste vi otpisali svoju stranku za skoru budućnost kao činioca politike u Srbiji.

kale

pre 10 godina

Boris je potreban Srbiji..Nije idealno resenje,ali je neko sa iskustvom,znanjem,kontaktima.Nije dokazano da je naneo stete ovoj zemlji-price su jedno,dokazi sasvim drugo.Boris treba da ujedini najpre DS aonda i celu opozicionu Srbiju.

Banezi

pre 10 godina

Ocigledno je da ce Ldp da udje u koaliciju sa Sns posle sledecih izbora . Tadic se hvata za slamku jer u toj konstalaciji snaga Ds nema sta da trazi osim kao rezervni partner Sns ako Ldp postane mnogo alav.

Ivana

pre 10 godina

SPS je i dalje politička razvalina, bez ideologije."

SPS jedino i lici na partiju koja ima ideologiju i trenutno jedino Dacic nosi ravnotezu totalitarnom ponasanju serifa SNS.Toskicno je bilo sa Dacicem,a nije toksicno da pre nego zapocne sudjenje politickoe pozadine ubistva Djindjica udje u koaliciju sa ljudima koji su JAVNO najavili atentat i smrt premijera, predsednika DS !?

Srbija treba zaokret,ljudi koji su na bilo koji nacin umesani u kriminal i zlocine moraju napustiti politiku bez obzira da li su osudjeni do sada ili ne.Sve ostalo je prljava igra ko ima ciji dosije ili snimak telefonskog razgovora sa sefovima mafije.

Westside Barbell

pre 10 godina

Vi ste politički manipulant koji je osnažio SPS,osnovao SNS a DS od avangardne pretvori u populističku i palanačku stranku.Zbog vas i pomirenja dželata i žrtve sve se zaboravilo...Zbog vas su već sada zaboravili Zorana Đinđića i sve što je on predstavljao.Ovako ispašće da su Slobodan Milošević i Šešelj sa svojim ekipama bili mirotvorci a da su DS i ostale demokratske stranke pravile ratove u kojima nismo učestvovali.

milan

pre 10 godina

Koalicija sa LDP-om bi bila totalni promasaj.LDP nikada nece biti nista drugo osim opozicione stranke.Jednostavno nemaju tog kalibra za vlast..

Asistent

pre 10 godina

Krajnje trezven i realan intervju.Boris jos jednom dokazuje da retko ko u Demokratskoj stranci ima taj politicki kalibar.Imao je samo jednu gresku,napustio je DS kada nije trebalo.

marija

pre 10 godina

Cisto sumnjam da bi Vucic na tako nesto pristao...
(aka, 13. novembar 2013 16:02)

Vucic bi morao dobro da izanalizira ovo sto mu je Tadic rekao.
Verujem da hoce.

crna guja

pre 10 godina

Ako to uradite, niste vredni poverenja normalnih ljudi koji su dosad polagali nade u vas!!! Treba da se stidite sto ste tako nesto i pomislili!!!

miko

pre 10 godina

Rejting DS-a bi se vrlo brzo promenio ako bi se na njegovo celo vratio upravo ovaj covek.Dosta je onih 'uspavanih' koji bi opet glasali za Borisa i hteli da ga vide na celu stranke a onda i na celu neke koalicije koju bi DS pravio u buducnosti...

NBG

pre 10 godina

Ne znaju ni DS ni SNS roboti šta da napišu ha ha ha. Taman da ja običan čovek ugrabim priliku. Nemam ništa protiv da se napravi ta koalicija samo da mi plata više ne bude 250 eura, da mogu da planiram da zaprosim moju dragu, da sutra mom detetu obezbedim pristojan život pošten i skroman, da ne planiram dan za danom već godinu...

glasac ds-a

pre 10 godina

Slažem se sa Tadićem da je koalícija sa Sps bila nužno zlo da se spasi narod i država,jer je alternativa bila koalicija Dss-Srs-Sps koja bi narod i državu uvela u novi rat i totalnu katastrofu.Hvala mu za tu državničku politiku.Ali se takodje slažem da u ovim uslovima ne treba praviti koaliciju sa Sns.

sibin

pre 10 godina

Lepo receno za sps...jednostavno ne bi preziveli bez vlasti.DS je sasvim nesto drugo,prezivljava i bez vlasti.Koliko su ljudi u DS-u nesvesni kakvog pocasnog predsednika imaju...samo treba da izbrisu ovo pocasni.

Bosa

pre 10 godina

To bi bila još jedna prevara naroda da se SNS i DS udruže.Mada ovo je Srbija imaju zajedničkog prijatelja Mikija Rakića čovek iz senke koji barata informacijama i vlada.

Kole

pre 10 godina

Ovo bi bila odlicna stvar,jer bi se tako male stranke izbacile iz matematike,sto bi bilo odlicno jer je stvarno sramota da neko sa 5% glasova usporava razvoj zemlje.

crni domino

pre 10 godina

Zar i ti sine brute!?
Pa zar ti nije malo SPS-ovaca koji su ti zaboli noz u ledja, zar hoces da to urade i ove bivse radikalcine i zar si vec zaboravio Djindjica?!
Molim te ne rusi ovo malo demokratske stranke sto je ostalo ! Zivis na njenim ledjima i tako se ponasas! Sram te bilo.
Nije vazno sto su to presvuceni radikali, nije bitno sa kim ces, vazno je da i ti klackas fotelju!
Naivan si bre kao koza!
Nasao si sada da to pricas dok ovi krcme Srbiju Rusima. Nije ti vazna lustracija, otvaranje dosijea, ovakav Ustav, zasto je ubijen Djindjic ili uhapsen Dulic, zasto ljudi ostadfose bez posla a mladi beze iz Srbije bglavom bez obzira.
E moj Tadicu, nastavnice sociologije ili psihologije, sta vec, pomozi Borku ili se tornjaj iz DS...

Mile

pre 10 godina

Vucic je do sada neke poslove odradio vrlo korektno,ali mislim da bi mu Tadicev rejting u svetu jos vise pomogao u ekonomskom napretku Srbije.

zmaj od kosmaja

pre 10 godina

1. DS jeste ozivela SPS i to jeste iskljucivo vasa dgovornost!
2. DS sa SPS nije potpisala koalicioni sporazum izmedju 2 kruga predsednickuh izbora sto je bila iskljucivo vasa odluka ne na osnovu politicke procene, nego sujete!
3. DS/u je takodje nudjena koalicija sa SNS u kojoj bi Vi bili premijer, sto ste takodje bez znanja stranke odbili...
4. Vi ste SAMI zbog politike DRZAVA TO SAM JA izgubili poverenje prvo politickih partnera, zatim gradjana i na kraju svoje stranke.

Vasa zelja da se danas pod izgovorom spasavanja Srbije od Vucica i Tome i DSa od Djilasa i Pajtica vratite na politicku funkciju i nastavite da zivite na teret gradjana najbolje pokazuje kakav ste, politicar ali i covek.

Postoji u narodu izreka 3 losa ubise Milosa i ja zbog nje ne iskljucujem mogucnost da se vi nakon godinu dana brutalnog medijskog progona Djilasa i Pajtica ZA VASE A NE ZA NJIHOVE GRESKE I BAHATOST pomognuti SNSom vratite na mesto koje vam ne pripada u DS, sa sve svojim saradnicima poput Petrovica, Sutanovca, Mikija Rakica ili Trivanke. Ali verujte mi to nece biti pobeda.

Vi i vasi drugari mozda cete nastaviti da zivite kako ste navikli ali ce to biti kraj za DS.

Da ste samo slovo C od coveka kakvim sami sebe smatrate, danas bi priznali svoje greske i podrzali Djilasa i Pajtica jer vode za DS tesku, ali za Srbiju ispravnu politiku.

DEMOKRATE I NASI BIRACI NE ZELE KOALICIJU SA SNS, TO JE SAMO VASA I ZELJA ONIH KOJI KAO I VI BEZ POLITIKE NEMAJU ZANIMANJE!

mix

pre 10 godina

Lakši put je da se učlaniš u SNS zajedno sa Čedom, i eto ti ekspres vlasti.
Što komplikovati?Bar nećeš morati u kampanji da se slikaš gde si džabe studirao, a tvoj takmac platio falš fakultet. On je barem platio.

Sasa

pre 10 godina

Pa u cemu je poenta politicke borbe i demokratije ako moze svako sa svakim, to je jos jedan dokaz da u Srbiji ne postoji demokratija i da je to samo zabava za narod, onda je najbolje da bude jedna partija kao nekad, makar cemo ustedeti novac za izbore i razna druga potrazivanaj strenaka.

carica

pre 10 godina

Sad bi svi u koaliciju sa SNS jer su svesni moći ove stranke i njenim rejtingom u narodu i svetu. Polako Tadiću, da vidimo hoće li Vučić hteti vas? Jasno je da bi DS sada da se prikloni SNS kako ne bi još više izlazile na videlo malverzacije DS i njenih članova, ali Vučić ne odustaje da se obračuna sa kriminalom...!

Goran

pre 10 godina

Mislim da od koalicije i saradnje SNS i Ds-a nema nista s obzirom da te dve partije imaju veoma razlicite politike...sns naprednu i progresivnu koja se zasniva na delima a ne na obecanjima dok Ds vodi politiku koja je dobra samo za njih, drugim recima skoro 10godina su bili na vlasti i nisu iskoristili priliku da urade nesto dobro za Srbiju.

Brano

pre 10 godina

Nedavno je izjavio da DS treba da se približi i sarađuje sa LDP. LDP juče reče da su sa DS-om koji ne zna šta hoće završili razgovore. Tadić bi sada da se približi SNS-u. Stvarno, zna li Tadić i DS šta hoće?

Vickasto

pre 10 godina

A vi ne morate da budete na vlasti da se ne bi raspali? Ne volim socijaliste, da se razumemo, ali i vas demokrata je preko glave! Zakocilo bi u toj koaliciji odmah, kako sami kazete, oko podele uloga, jer ne daj Boze da vi dobijete bilo koju znacajnu ikada vise! Hajdemo sada, izvolite sa odama DS trolovi!

Daliborka

pre 10 godina

E samo nam jos Tadic fali da prosipa svoje mudrosti,nije mi jasno kako sada ima savete i zna kako treba da radi ova vlast a kad je on bio predsednik onda nije znao?

Dostojanstvo

pre 10 godina

Demokrate prvo moraju da reorganizuju sebe i ono što žele. Znamo svi da oni jednostavno obožavaju vlast i fotelje, ali nije sve u tome. Naprednjaci se trude i rade kako znaju i koliko su trenutno u mogućnosti da isprave greške demokrata učinjene u predhodnom periodu. Demokrate ovakve kakve su sad nemaju nikakvu prođu jer su sami sebe uništili svojim postupcima i lošim koracima.

vladanstar

pre 10 godina

Nemoguca je ta koalicija gospodine Tadicu.Iscistite svoje redove,procesljajte sve imovinske karte,izbacite ih iz stranke i onda mozete da pruicate o koaliciji,dotle,cutite DS trolovi jer niste za bolje.

BjankaLinz

pre 10 godina

ako bude cekao na skok rejtinga DS-a..ima da se naceka. Pre ce se desiti potuno radulo DS-a, tako da sumnjam da ce se ova koalicija ikada ostvariti.

Suzi22

pre 10 godina

Vama uopste ne moze da se poveca rejting, to je vec odavno zavrsena prica. Dzaba vam sve kada svakim danom tonete sve vise i vise.. Videcemo dokle cete jos lagati narod, tj. ono malo naroda koji jos uvek, na zalost veruju u vas..

Misa

pre 10 godina

Juce osuse drvlje i kamenje na LDP zbog ulaska u Gradsko vece, a sad se nude SNS-U?
Sta se desava sa ovim ljudima, da li neko zna da objasni?
Bila jednom jedna Demokratska stranka...

Suzi22

pre 10 godina

Vama uopste ne moze da se poveca rejting, to je vec odavno zavrsena prica. Dzaba vam sve kada svakim danom tonete sve vise i vise.. Videcemo dokle cete jos lagati narod, tj. ono malo naroda koji jos uvek, na zalost veruju u vas..

IzvinTeMolimVas

pre 10 godina

Moguce je ? Ma da , kao sto je realno da ce se gospodin Tadic vratiti na celo demokratske stranke .. u odnosu na njega , Vucic se bar pokusavati uhvatiti u kostac sa korupcijom i gorucim problemima

Jastreb

pre 10 godina

O kakvom rejtingu pricas Tadicu pa Ds svakim danom sve vise propada sto u opste nije cudo kad u toku jednog dana cujemo 5 razlicitih izjava od glavnih ljudi DS-a pa vi ne mozete sami sa sobom da se dogovorite i napravite planove a ti bi da poducavs druge sta treba da rade.

jellena

pre 10 godina

Znao sam da cu ovo kad tad procitati ali i dalje ne verujem,znam samo da Vucic nije lud da sa botom pravi koaliciju jer zna da narod nih nikada nece podrzati.

KneZ

pre 10 godina

Malo je degutantno pricati o Vucicu i njegovoj borbi protiv korupcije, kada za vreme vaseg mandata niste ni znasli sta je to. Koalicija sa SNS-om bila bi dobra ukoliko se iščiste korumirani redovi demokrata na čelu sa Djilasom.

svajcarac

pre 10 godina

"Očigledno je da (funkcioneri DS) Dačić, Bajatović, Ružić nisu vođeni ideologijom, već da politiku razumeju kao tehniku učešća u vlasti po svaku cenu", rekao je bivši predsednik Srbije.
Pa sto ti pravis koalicije, Tadicu, ako nije da budes na vlasti. Izgleda niko ne valja osim Tebe. Smesno....

MayDa M

pre 10 godina

nedostaje taj manekenski, pozerski osmeh na nasoj politickoj sceni..bas ume da me nasmeje stvarima koje izgovori. kakvom se on rejtingu nada, dovoljno su pokazali dok su bili na vlasti, a u tom periodu nismo se bas smejali. Sada docekali po onoj " ko se zadnji smeje najsladje se smeje", da se osmehnemo izgovorenim budalastinama.

sasa

pre 10 godina

Ds se nikada nece oporaviti od izgubljenih izbora od SNS, a pogotovo od abnormalne popularnosti Vucica koju niko nije ocekivao, bice kao SPO na margini, nazalost ili srecu neznam jer vec sl nedelje bezim za Kanadu, da bezim!

boranin

pre 10 godina

Za SNS sam prošle godine glasao, ne zato što sam bio za SNS, već iz protesta zbog bahatog i neodgovornog načina vladanja Srbijom kadrova DS-a, a ukoliko bi sada bili izbori za SNS bi glasao zbog toga što su me Vučić i Nikolić za ovih godinu dana, koliko su na vlasti uverili, da nism pogrešio što sam glasao za njih, i da žele da Srbija postane uređena i moderna država, u kojoj nedodirljivih biti neće.

Viktor

pre 10 godina

Tadic izgleda resio da spasi DS od samounistenja i usput da objasni sadasnjoj vlasti kako se vodi drzava posto je on bas strucnjak,zato je i izgubio na izborima...

Gale

pre 10 godina

Demokrate mora prvo da zamole LDP da im oproste greške iz prošlosti, pa Čeda to da razmotri na GO i Predsedništvu stranke, pa ako se LDP-ovci slože, onda, da vraćamo DS iz ponora, ali nisam siguran kako. Pomozite sa idejama.

Svetlost

pre 10 godina

DS je već odavno propao. Žao mi je, jer činjenica je da su imali moj glas, nekada davno! Toliko su grešaka u koracima napravili da se na prošlim izborima nisam ni potrudio da glasam. Dozvolili su da ljudi zapadnu u letargiju i izgube svaku nadu da će se nešto promeniti na bolje. Znam da nisam usamljen u ovom mišljenju. Istina je i da je Đilas toliko puta imao izjave koje nisu dostojne jednog gradonačelnika. Ma, pokazali su šta mogu i koji su njihovi kadrovi.

depos

pre 10 godina

Čitav cirkus u ovom DS-u. Daj nek se jednom usaglase. Prvo Đilas pre par meseci izjavi nikad u koaliciju sa Dinkićem, pa nedugo posle toga Pajtić ode u koaliciju sa Dinkićem, i onda opet preključe Đilas izjavi da DS neće biti deo vlasti sa SNS-om ni pre, a ni posle izbora, a sada počasni preCednik Tadić izjavi da DS može sa SNS.

Sale

pre 10 godina

Bio na zapadu, vratio se kao nov...izvinio im se što nije bio hrabar da Sever Kosova isporuči Tačiju poput njenjevih nasledika, ogradio se od Vuka Jeremića, namiguje članstvu koje ne miriše Đilasa...i tako, nov i svež spreman za veliku koaliciju koja će prema zapadu imati samo jednu obavezu, brisanje preambule iz Ustava...mada, ko zna...možda je tu palo obaćanje o člastvu Kosova u UN ili...priznanju...mislim..ipak je on "državnik"

Kriptodepresija

pre 10 godina

Lako je Tadiću da bude pametan ''posle bitke''. Dok je on bio predsednik, nisu pokretani konkretni koraci u rešavanju problema, već su se uglavnom gurali pod tepih.

Melenci

pre 10 godina

Razvalina je i DS,koju je ostavio u nasledje DJilasu,pa sad on cupa kose.Zatim dvolicno je prikriveno traziti da SNS izbaci SPS.Bili su dobri njemu,sada trebaju SNS,to je isto a ne losije nego pre.Ali sve to nema veze sa propascu DS,jer bi SNS sigurno bez obzira sa kim u koaliciji radila na raskrinkavanju pljackaskih privatizacija,kredita...Tako DS ostaje da se pre svega bore sa sobom da ociste stranku od lopuza,laznih dobrocinitelja.laznih intelektualaca.Pomogao im je i Vucic,tako korak po korak posteno imaju veliku sansu da se vrate kao ozbiljna stranka.

BILJANA J

pre 10 godina

E moj Tadicu ko tebe sta vise pita,vidis da im je sada bitnija Jerkov koja je juce dosla nego ti koji su podizao DS. Sramota zaista.

Naca

pre 10 godina

Najpre ste se i jedni i drugi kleli da nikada ponavljam nikada necete u kaoliciju sa SNS,pa ste zatim pokusali da se ujedinite e a sad se koljete ko ce prvi da se prisljamci!! Gadni ste

Marko

pre 10 godina

Ovu reinkarnaciju Tadića vidim kao potpun pad Đilasa i nepostojanje zamene. DS je 'zglajznuo', prestao je da bude sposoban da iznosi promene i zahvatila ga je korupcija. Cela zemlja je postala apatična.
Kao što 2006-te, za promenu Ustava nije bila potrebna nikakva 'velika' koalicija, ne vidim zašto bi sada bila potrebna. Pri tom, Tadić je učestvovao u kreiranju tog Ustava koji bi sada da menja. Isto važi i za Nikolića.

Kodak

pre 10 godina

Tadic mi je pomalo smesan sa ovim njegovim vidjenjem situacije i moguce koalicije sa SNS-om.Prvo neprirodna koalicija,nemoguca prosto suvise je razlika i u nacinu raymisljanja a i vodjenja politike .Drugo vidim da kaze da je SPS politicka razvalina.Pa zar to nije onaj isti SPS koga ste uveli u socijalistiku porordicu Evrope time sto su vas ucenili za vecinuu u skupsitini?Tadicu,napravite red u Demokratskoj stranci,vidite da vam se stranka urusilado te mere da je ona sad razvalina.

nidža

pre 10 godina

Čim postoji “ako” zadovoljstvo nije potpuno. A pored toga ako trebalo bi prethodno izvršiti još jednu “sitnicu” – da smenite sadašnjeg predsednika DS-a. Prethodni put vam nije uspelo!

тоша

pre 10 godina

Тадићу, иди молим те негде на одмор. Гласао сам те прошле године за председника али ипак сам у међувремену увидео да од тебе нема вајде.

aca

pre 10 godina

Nista novo samo smo izasli iz polja razmisljanja da onaj ko razmislja drugacije treba ga unistiti. Hvala bogu da smo se malo opametili. U sustini politika je jedan veliki biznis i ovakve koalicije su sasvim normalne. Ali ljudi koji glasaju su nenormalni, a i ja zajedno sa vama.

sramota

pre 10 godina

Hajde bre pa vi ćete noge da polomite jureći ko će pre Vučiću u zagrljaj.

Naivno do krajnjih granica, pa nije ni Vučić lud, pustiće vas da se nadate, obećaće vam koaliciju, srozaće vam ionako nikakav ugled kod birača, vi ćete smatrati da će participacija u vlasti biti dovoljna da se to kompenzuje i na kraju će vas odbaciti ko krpu i nema ni vlasti, ni ponosa, ni glasača. Njegovi će ga dizati u nebesa a vama ostaje bruka do neba.

nidža

pre 10 godina

Čim postoji “ako” zadovoljstvo nije potpuno. A pored toga ako trebalo bi prethodno izvršiti još jednu “sitnicu” – da smenite sadašnjeg predsednika DS-a. Prethodni put vam nije uspelo!

Joca, Psiholog Belosvetski

pre 10 godina

Valjda ce Gospodin Nikolic da dodeli svakom poslaniku DS po 5 koza pa neka se bave korisnim poslom - posle vremena u apsi za sabotaze i pljacke Srbije. Neka se bave nekim korisnim poslom. I sami treba da iskuse, kako ostali svet zivi. Oni nikada nisu bili za politiku kao ni Tadic. Nije ih majka Priroda stvorila za to. Bili su obicni cirkuzani koji su izigravali politicare, ali su se uglavnom bavili pljackom.

Tihomir

pre 10 godina

Vrlo zanimljiv, i nadasve indikativan redosled kriterijuma: prvo rejting (raspodela postizbornog plena), pa tek onda: zajednička platforma!?! Nazdravlje, veliki političaru... za koga nikada više glasati neću, da mi se ruka osuši ako te glasam.

Bill Gates

pre 10 godina

A koji bi tačno bio motiv SNS da pravi koaliciju sa DS? Na sledećim izborima realan cilj za DS je cenzus, a ne učešće u vladi.

Goran

pre 10 godina

Ako, ako, samo se vi svi ujedinjujte u koalicije radi sticanja novca. Vise nije 1990. i sada samo slepci ne vide da su na delu kriminalno mafijaske politicke stranke. Visestranacje za vas znaci vise stranaka koje kradu novac. Nekada su to cinili komunisti i bili svi u jednoj, a sada ste se namnozili i niste svi u jednoj, ali su principi isti.

Masha

pre 10 godina

Kako je pocelo, uskoro ce i Jugoslovenska Udruzena Levica da se digne iz pepela i da pobedi na sledecim izborima. Pa k'o ziv, k'o mrtav.

Bosa

pre 10 godina

To bi bila još jedna prevara naroda da se SNS i DS udruže.Mada ovo je Srbija imaju zajedničkog prijatelja Mikija Rakića čovek iz senke koji barata informacijama i vlada.

Cele

pre 10 godina

Boris najpre treba da se vrati i ojaca DS,a onda da razmislja o koalicijama sa SNS-om ili nekim drugim stranama.Novi Boris je potreban DS-u.

pera bonasera

pre 10 godina

Zaista nerazumem ovog gospodina ,pa imao je sansu 8 godina da nesto uradi i spreci pljacku vec opljackane Srbije a sad trazi novu sansu,ne hvala netreba Srbiji vise tvoja dvolicnost kao ni DS

DrUrke

pre 10 godina

Tadicu,kako te nije sramota? To je ista stranka po kojoj si pljuvao,sad hoces sa njima u koaliciju,kao i sa Sps-om,potpisete sporazum,izljubite se i nikome nista? Necuveno...

dukica

pre 10 godina

Ni kada ste bili na vlasti u Srbiji,a ni sada,Sns nikad ne bi saradjivao sa vama jer ste vi jedna grupa ljudi koji gledaju samo licne interese...

Vojislav

pre 10 godina

Tadic se samopozvao u koaliciju sa sns-om :) a lepo je rekao za veliku koaliciju treba im veci rejting... barem duplo :) ovo se u ds-u vise ne zna ko pije a ko placa :)

Sve, sve

pre 10 godina

Neodgovornim ponašanjem i nepromišljenim izjavama "istaknutih" članova, Demokratska stranka je od najjače političke opcije u Srbiji, došla do toga da niko ne želi sa njima da sarađuje.

zamunda

pre 10 godina

Gospodin Tadic je izneo objektivno misljenje,DS je zbog niza losik poteza izgubio poverenje gradjana i trebace vremena da ga koliko toliko povrate.

lovac

pre 10 godina

Sad ste za koaliciju a do juce je bilo pljuvanja po SNS. Vasa stranka ne moze podici rejting pa ni za sve verzije na ovom svetu! Niko vam vise ne veruje, svoje ste sanse prokockali a na tudja ledja da se vadite sramota je

Kika

pre 10 godina

DS izlazak iz krize u kojoj se nasla jedino vidi u koaliciji sa nekom strankom. Mislim da bi trebalo da se pozabave rukovodstvom stranke. Evo im jedan besplatan savet: prvo nadjite postene ljude!

Cira

pre 10 godina

Najpre bi Boris trebao da resi stvari u "demokratskoj" kuci,pa onda sklopi savez sa nekim.Srbiji treba jaka Demokratska stranka,kao opoziciona stranka.Iz te opozicije ce proisteci neko ko ima sta da ulozi u veliku koaliciju koja ima sanse za ucestvovanje u vlasti.

Borisa

pre 10 godina

Sama ideja nije losa samo mislim da ds ne moze da ide uz sns jer je stranka koja je imala skoro celu decenju da se dokaze i promeni stvari u srbiji a nije takoreci nista uradila da nas izvuce iz rupe u koju smo sve vise i vise tonuli vec nasuprot tome sada isplivavaju stvari koje su se desavale za vreme ds-a a koje uopste nisu dobre ni za samu stranku a ni za drzavu.

Robin

pre 10 godina

Počasni predsednik se trudi da nas ubedi da DS ima šanse da se opet nađe na vlasti, i to ni manje ni više nego u koaliciji sa SNS. Đilas je kategorično rekao da od te koalicije nema ništa. Čak i Jerkov kritikuje izjave Tadića. Pa, DS ne može da konsoliduje ni sopstvene redove, a kamoli da vodi državu.

Jole

pre 10 godina

Znaci da covek treba prvo da tresne na zemlju da bi postao svestan i realan? Lepo je od njega sto upozorava na opasnosti slave i popularnosti, a Vucic je svestan teske situacije i zato ne istrcava sa izjavama.

Novinar

pre 10 godina

Nisu politicari iz SNS-a ludi da zele saradnju sa DS-om, pogledajte rejting SNS-a kod naroda i pogledajte Djilasov rejting kod naroda i sve ce vam biti jasno!

qzman-babeu

pre 10 godina

jedno su zelje tadica,a drugo realnost,ne verujem da bi sns uopste stavio to na razmatranje jer politika ds vodi samo u propast

Poslednji don

pre 10 godina

Rejting??O kakvom vi rejtingu pricate?pa vi se ne mozete vratiti na staro nikada.Djilasa izbacite,Balsu,Sapica i ostale koji su kao po komandi unakazili i stranku i celu Srbiju.

ne košta a kad ne košta možda pomaže...

pre 10 godina

Mada će ovo izazvati nove raskole u DS koji nije mogao da "ubedi" LDP u neminovnost koalicije? Počasni izgleda odlučio da se "bori"!

loš vam med...

pre 10 godina

Vrlo ambiciozno od strane Tadica, ali jedno su ambicije, a drugo mogucnosti, jer mislim da ce ga DS "saplitati" na svakom koraku.
(rebeka, 13. novembar 2013 15:06)
Da ne misli Tadić d otcepi još koji deo od matičnog DS-a? Njima bi bilo bolje da se bave pčelarstvom - malo, malo pa neka matica odvede roj!

Cira

pre 10 godina

Najpre bi Boris trebao da resi stvari u "demokratskoj" kuci,pa onda sklopi savez sa nekim.Srbiji treba jaka Demokratska stranka,kao opoziciona stranka.Iz te opozicije ce proisteci neko ko ima sta da ulozi u veliku koaliciju koja ima sanse za ucestvovanje u vlasti.

ACA 2

pre 10 godina

Sta ce mu koalicija sa SNS-om kad je " SPS prirodni partner DS-a" !!!!! Vecu glupost u zivotu nisam cuo od nekog politicara na ovim prostorima , a on zamislite jos ima politickih ambicija. Svasta.

Luna

pre 10 godina

Sta li u ovome ima cudno? Apsolutno nista. Opste je poznato da je glavni cilj svake stranke dolazak na vlast. Tako i svi, kad je vec evidentno da je se drugacije nece domoci, klanjaju se jacima.

Marina

pre 10 godina

Mnogo stvari izvučeno je iz konteksta kao i uvek kada se prenosi samo deo intervjua... Iskreno verujem da Boris Tadić ni najmanje ne podržava koaliciju sa SNS-om, s obzirom na to da zna o kakvim se likovima radi. Elem, pročitajte ceo intervju, jako dobar u svakom slučaju.

Igor Terzic

pre 10 godina

Sigurno da gospodin Boris Tadic ima jake i argumentovane razloge za ovakva razmisljanja koja su odraz i refleksija postojeceg stanja u zemlji kao i predvidjanja sta je najbolje uraditi a da Srbiji od toga ne bude gore , vec samo bolje , jer ovako ako svako vuce na svoju stranu onda niko ne ide prema cilju , vec samo doprinosi razvoju situacije koja ne pogoduje nikome a zbog svega toga najvise trpi i ispasta narod ove zemlje . Nekada je bolje stvoriti konsenzus oko bitnih pitanja nego na silu i bez vidljivog razloga ici u kontru samo sto je takav obicaj u nasoj politici koji ocigledno moramo menjati kako zbog ciljeva koje moramo ostvariti tako i zbog onih u cije ime sve ovo i radimo .

MOZE - AKO - DOPUSTI - POTPAROLKA

pre 10 godina

Cuj Borisa Tadica da DS ojaca to je vec u sferi naucne fantastike, jedino aklo misli da nabace koji kilogram telesne mase, kao kad bi rekao da deda od 8o godina moze da postane svetski sampion na 100 metara u plivanju ili atletici. Kao da je on sa funkcije prvog coveka DS-a otisao pre 1o godina pa su oni oslabili. To prevedeno znaci i da je kolicija SNS i DS takodje nemoguca misija, a nije ni preporucljiva zbog samih gradjana koji su ih i oslabili tako sto su im uskratili poverenje.