Posle 5 sati rasprave smenjen Đilas

Beograd -- U Skupštini Beograda nakon više od 5 sati rasprave tajnim glasanjem smenjen gradonačelnik Dragan Đilas. "Za" glasali odbornici SNS, DSS, SPS i PUPS.

Izvor: B92
Pošaljite komentar
  1. Ovo je klasicno politicko nasilje i uvodjenje diktature u Srbiji. Sloboda govora i javnog izrazavanja vise nije preporucljiva, a stvaranje jednopartiijskog sistema je uveliko pocelo. Rasturice se i sve lokalne uprave u zemlji gde dvojac SNS-SPS nema apsolutnu vlast. Sledeci korak ce verovatno biti poseta najvisih drzavnih zvanicnika Severnoj Koreji, gde bi mogli da sagledaju iskustva ove visoko razvijene zemlje u borbi protiv demokratije i zdravog razuma. Sve to bi onda moglo da se primeni i kod nas, a sve zarad srece i blagostanja ovog nebeskog naroda koji nikako da sleti na zemlju. Sto bi u ovoj zemlji bilo ko ukljucivao mozak kad smo vec izvikali vodju koji misli za nas. Nase je samo da se opustimo i predamo nirvani. A kada ce biti nas red za zatvor, na vreme ce nam se javiti. Na kraju krajeva mi iz zatvora kao da i nismo izlazili.
    (optimista, 24. septembar 2013 21:16)

    # Link komentara

  2. Najsmjesnije mi je sto neki govore o Djilasu kao o nekakvom "uspjesnom biznismenu"...

    A covijek obicni korupcionas,kao gradonacelnik transferisao iz gradskog budzeta,komunalnih preduzeca direktno na racun svoje firme koja je nudila "servise" gradu ,naravno po 10 x vecoj cijeni od trzisne...

    Steta se mjeri u milionima evra,korupcija suprotna svim evropskim standardima za koje se vi iz DS-a toboze zalazete...

    Cudi me samo gdje je Brankica iz Insajdera da to istrazuje...

    E pa drugari i drugarice,to je razlog zasto ste izletili iz BG-a,a nadam se da cete uskoro pod cenzus zajedno sa LDP-om i njihovim "uspjesnim " biznismenom (planinar Chadda & Fidelinka)...
    (Njofra, 24. septembar 2013 21:09)

    # Link komentara

  3. Napokon je smenjen Dragan Đilas koji je za ovih 8 godina zaista oštetio Beograđane, napravio silne malverzacije prilikom privatizacije, i niz usluga koje se sam služio. DIREKTMEDIU je prodao da se ne bi dokazalo pranje para i da je preko njihove državnih kasa putem ove firme završavalona privatnom računu u svetu. Država mora do detalja da ispita poslovanje Dragana Đilasa.
    (Hemera, 24. septembar 2013 21:03)

    # Link komentara

  4. Namera, stil i način smenjivanja g. Đilasa veoma podsećaju na svojevremenu eliminaciju g. Milana Panića s pozicija u Srbiji i SRJ.
    I, gde smo mi sada, gde je "Galenika" sada?
    (Sličnost, 24. septembar 2013 20:22)

    # Link komentara

  5. neki od kandidata na mestu novog gradonacelnika Beograda [link]
    (paracinac, 24. septembar 2013 19:15)

    # Link komentara

  6. Davore!
    Svaka , ali svaka "novija gradnja" stanova po sirem centru Beograda NE moze da se radi bez "dozvola" Djilasovih kumova, prijatelja, rodjaka....
    Znam!
    Na stranu to sto ce doci neki novi Djilas zaduzen za te stvari, samo sada u "drugacijoj formi"!
    Ko ima Bgd, ima para kao blata, i to SVI dobro znaju, zato se i rade ovakve stvari!
    NS je slicna prica, samo je malo manje para!
    A kada je gusto, svi se pozivaju na sve zivo, pa cak i na "referendume" i slicne gluposti!
    (Бојан Илић, 24. septembar 2013 18:47)

    # Link komentara

  7. Đilasa smenili "glasači"... sve sam Moj Do Moga!
    Nisu ni svesni da su "izglasali" svoj totalni debakl, na izborima koji će da slede nakon ove lakrdije.
    (matori, 24. septembar 2013 18:41)

    # Link komentara

  8. ...haha, kakav politicki blud...
    ...prvo JAVNO glasanje sns-a za stavljanje na dnevni red smene djilasa, potom TAJNO glasanje o samoj smeni...
    ...JAVNO, da neki sns slucajno ne pokaze da ima misljenje, a TAJNO da glasaci iz opozicije mogu mirno da odrade ono za sta su placeni...
    (kraja, 24. septembar 2013 18:31)

    # Link komentara

  9. djilas je bio ok,ali je kao i svi koji se docepaku fotelje,poceo da krade i da zaposljava svoje partnerske firme. najvecu pobunu beogradjana je napravio uvodjenjem privatnog bus plus preduzeca u gradske firme. e pa djiki, nece novac gradjana da ide tvojoj firmi i tebi u dzep,nego gradu,gsp-u. malo si se preracunao,a sad smena nego sta. polako, i ove iz nove vlasti mute sa privatizacijom i gradnjom,bice i tu ne samo smena,nego i zatvora. nece se srbija oporaviti dok god su joj na vrhu oni koji su je pre 20 godina unistili i oni koji vole malo da "kraduckaju" .....
    (it is I, 24. septembar 2013 18:18)

    # Link komentara

  10. @oni koji govore kako je 2008-e DS isto uradio u Beogradu -samo jedno pitanje, ali da iskreno odgovorite- pa, da li ste vi onda hteli radikale s "smrt Đinđiću (kojeg su već i ubili), Bulevar Ratka Mladića, smrt EU, ne damo heroja Radovana Karadžića..." da vladaju Beogradom? jer SNS tada nije postojao, to je sve bio SRS! pošto vas zamolih da budete iskreni, ne ustručavajte se da kažete - jesmo, hteli smo. bar bi pošteni ispali.
    @oni koji pominju Đilasovu homofobiju, ja kao gej osoba sam itekako svestan toga i kritikovah Đilasa tada, ali činjenica jeste da se on promenio nabolje od tada. činjenica jeste da DS podržava gejeve, dok SNS bučno ćuti i kad se najbrutalniji antigej napadi čine, uz to, šuruje s d(ss)om, palminim... a ovi su samo drugo ime za obraz, dveri, naši1389. dakle, sasvim je jasno s kim je SNS zapravo povezan. i, to je ružno i očito!
    Ovo što SNS bulumenta radi s Beogradom (nakon siledžijstva po Novom Sadu) se sigurno prati s gađenjem na Zapadu pa ćemo videti kako će ispasti i ko će zažaliti.
    (Velibor, USA, 24. septembar 2013 17:58)

    # Link komentara

  11. Čovek sve fenomenalno objasnio. :)

    [link]
    (Objasnio, 24. septembar 2013 17:52)

    # Link komentara

  12. Da nije posekao platane, prezaduzio grad i izveo burazersko bacanje sape na monopolisticko javno dobro - GSP, ne bi mu se ovo dogodilo.
    Stiglo ga je ono da se sve u zivotu vrati.
    Da se razumemo, ovi sto ga smenjuju su jos gladniji od njega i svakako ce tek oni da brljaju i kombinuju.
    Prosto je zalosno koliko se narod pali navijajuci za jedne ili druge lopove. Tuzno koliko smo izgubili bilo kakav osecaj za opste dobro.
    (Narode brljivi, 24. septembar 2013 17:38)

    # Link komentara

  13. Molim gospodina Djilasa da napravi presek uradjenog i zaduzenja kako bi dokazao da su ovi opet lagali kao sa glasackim listicima.
    A kad potpuno poklone Kosovo,onda ce se Zapad opet setiti njihove proslosti
    (PERA-GEN?JE, 24. septembar 2013 17:24)

    # Link komentara

  14. Djilas je smenjen na dan kada su bili izbori 24.09.2000 i to je kao slucajno???…?? Revansizam
    (MBG, 24. septembar 2013 17:12)

    # Link komentara

  15. Vec vidim plan ostrascenih radikala i milosevicevaca:

    Smenice Djilasa a izbori za 6 meseci. Tih sest meseci ce biti takva pljuvacina na Djilasa,nece moci da se zivi, te uradio ovo, te uradio ono... u medjuvremenu ce oni dobro da se omaste, sve u cilju da nama bude bolje... ha, ha, ha, pa vidite sta se desava u Novom Sadu, ljudi ocajni ali sta im to vredi.

    Zao mi je sto je milosevicevce Tadic vratio u politicki zivot. To mu je najveca greska, on je to vec platio a mi cemo tek. Na izborima 2016. godine saznacemo sta su ovi radili "u nasem interesu". Ovaj narod je stvarno kao deriste, nece da odraste i preuzme odgovornost za svoje postupke. Uvek mu treba "tata" i tako prodje zivot ...
    (mila, 24. septembar 2013 17:07)

    # Link komentara

  16. I sad kad opet pobedi na izborima grobar i vucic ce da plate troskove izbora tako sto ce da prodaju neznam sta, samo presipaju iz supljeg u prazno za tudje pare
    (lemi, 24. septembar 2013 17:04)

    # Link komentara

  17. Jos ce nas ubedjivati da je za kolaps u Beogrdu, na zimu, Biti kriv Djilas.
    (rada, 24. septembar 2013 17:02)

    # Link komentara

  18. p.s. Hvala ti Dragane sto si od Beograda napravio metropolu i grad u kome je lepo ziveti. Beogradjani koji vole svoj grad, ti to nikada nece zaboraviti.
    (ns, 24. septembar 2013 15:26)

    Ja vas molim da ne pricate u ime svih Beogradjana. Ima nas mnogo koji smo od pocetka smatrali da Djilas ne radi dobro. Po nama on nije od Beograda napravio metropolu, vec je poseljacio ovaj grad i svojim ponasanjem oborio standarde komunikacije, koji bi morali biti norma za funkcionera na tom mestu. Da ne pricam da je bio gluv na bezbroj predloga gradjana, predloga koji su bili usmereni jedino ka boljem funkcionisanju grada, sluzbi i gradskih sekretarijata. Njegove katastrofalne odluke ne mogu se ni premeriti, ne znam da li znate za sve njih i da li ste u stanju dobro da ih sagledate. U svakom slucaju, niko ne treba da se zanosi da Djilasa nece samo SNS-ovci. Ponavljam da nas ima dosta koji smo pristalice sasvim suprotne politicke opcije, pa cak i angazovani u strankama koje su na suprotnoj strani od SNS-a, a smatramo da je prava sreca sto ce nam se on skinuti sa grbace.
    (Ana, 24. septembar 2013 16:53)

    # Link komentara

  19. Šteta jedino što Aleksandar Veliki ne može da se kandiduje za gradonačelnika... kako bi to tek bilo lepo (not!).

    Nego srećno vam bilo Beograđani. Ako želite da vidite na šta će vam ličiti grad uskoro, prošetajte do Zemuna pa ćete videti. Daleko od toga da volim Đilasa ali ovo što sledi će biti još puno puno gore. Dobrodošli u devedesete i novo jednoumlje.

    Inače i ja sam rođeni Beograđanin, ali već godinama tamo ne živim jer sam srećom uspeo da nađem posao u inostranstvu (što i vama ostalima toplo preporučujem--ostavite Srbiju SNS-u da je uništava koliko god hoće a vi dođite u neku normalnu zemlju u Evropi).
    (TXC, 24. septembar 2013 16:52)

    # Link komentara

  20. Draga gospodo;
    shvatite već jednom da se neće ništa promeniti osim igrača koji vode igru. Gradjani, u ovom slučaju Beogradjani živeće isto. Neko lepo a neko nikako kao i do sada. Sve jedno je dali Nikolić ili Tadić, Đilas ili neko drugi... Ko ima imaće a ko nema neće ni imati! Oni misle samo na sebe, pokazali su to još od XVII. sednice
    (goran, 24. septembar 2013 16:38)

    # Link komentara

  21. Ja se nadam da nece uspeti smena Djilasa.

    Djilas sta je sve uradio za grad, samo moze pohvale da dobije. Grad je neuporedivo lepsi, cistiji, ma BRE bolji! :)

    Sve optuzbe kao na primer: most je preskup, bus plus je los,... su besmislene.

    Bolje da je kostao most koliko je kostao, ako se tezi da se bude metropola, mora da se ulozi i na izgled ( lepotu ), zato i kosta.

    Bus plus, pa ljudi opet ako se hoce da grad bude metropola, hmm onda mora da se uvede red i javni prevoz, i kao moderni grad, treba da ima najnoviju tehnologiju. Opet ako gradjani da im grad bude metropola i da imaju cime da se hvala onda mora da se plati.

    U slucaju smene, Beograd samo moze da propada.

    Posto poznajem svoj narod jako dobro, i kada su ljuti, u stanju su da upropaste sve samo zato sto su ljuti. STRASNO!!!!!!

    DAJEM PUNU PODRSKU DJILASU I DEMOKRATSKOJ STRANCI, LDP-u i celom PRAVOM demokratskom bloku!!!!!!!
    (Stefan Algindari, 24. septembar 2013 16:29)

    # Link komentara

  22. Obiće im se alavost u glavu.
    (Bijek, 24. septembar 2013 16:20)

    # Link komentara

  23. Da li neko moze da mi objasni zasto nova vecina ne izabere novog gradonacelnika?Zasto izbori tek za 6 meseci? Ko ce da upravlja kasom Beograda u tom "vakumu"?
    (sasa, 24. septembar 2013 16:19)

    # Link komentara

  24. (zlatan, 24. septembar 2013 15:44)
    Ajde sad ti genije reci gde to stan od 50 kvadrata kosta 200000 evra i kakve to uopste ima veze sa Djilasom?
    (Davor, 24. septembar 2013 16:17)

    # Link komentara

  25. Došlo je vreme da Dragan Đilas podvuče crtu na svoju funkciju gradonačelnika jer je sada svima jasno da je izgubio skupštinsku većinu i da će se ući u period u kome su dve opcije moguće, da trenutna većina izabere gradonačelnika ili da se to izbegne i uvede prinudna uprava a kasnije ide na izbore što je najverovatnije rešenje na koje ide vladajuća republićka većina.Ali to već se ne tiće i DS i Đilasa on može od ovog dana da počne izbornu kampanju za novog gradonačenika i da se nada da oni koji uđu u gradsku upravu neće iskopati nešto senzacionalno što ga pože pokopati da bude novi gradonačlnik.Tek će njegov odlazak otvoriti vrata mnogim stvarima koje će ugledati svetslost dana i pokazati beograđani ko je i za čiji interes svo ovo vreme vodio grad.
    (novica952, 24. septembar 2013 16:09)

    # Link komentara

  26. Smena Djilasa "nikakva otimačina" već upravo demokratija koju su Ðilas i njegova stranka predložili, a koju sad hoće da menjaju.
    (danica, 24. septembar 2013 16:04)

    # Link komentara

  27. A svi oni silni Vucicevi savetnici iz inostranstva, oni rade za Vucica i Srbiju iz ljubavi? Vucic ima 14 savetnika, od kojih svi primaju plate, ali to nije neracionalno trosenje sretstava, jer zaboga, pa to Vucicu treba, ali cim neko drugi drzi novcanik u rukama, onda je to neracionalno trosenje para.
    (Bacvanin, 24. septembar 2013 15:48)

    # Link komentara

  28. goran markovic , 24. septembar 2013

    Svi sto je Djilas uradio z agrad kosta ko svetog Petra kajgana. Kada si tako dobronameran sto ti ne platis stan od 50 kvadrata 200.000 evra a njegova prava cena je 60.000 ?
    (zlatan, 24. septembar 2013 15:44)

    # Link komentara

  29. Sef odbornika naprednjaka ima 26 godina i bilo bi lepo da saznamo jel im on kandidat i dokaz da Djilas nije radio dobro. Smena pobednika izbora je sumrak demokratije. Dok god nam o vecini bude odlucivao PUPS a premijer bio predsednik stranke sa 25 mandata od 250 u parlamentu ova drzava ce biti daleko od svake demokratije.
    (akademac, 24. septembar 2013 15:40)

    # Link komentara

  30. Iz moje porodice dolazi bar dvoje na protest, ako ga bude, a trebalo bi. I to spontani, jer bi moglo da se pokaze da nismo svi kreteni, nismo svi funkcuionalno nepismeni.. ne mogu ruralni likovi da budu na celu urbanizacije, zar to nije logicno?
    (moi, 24. septembar 2013 15:34)

    # Link komentara

  31. Koliko je zadužen Beograd??? Jel postoji neka finansiska inspekcija koji ima te podatke, i kako je moguće da JK preduzeća od dobitaša postanu gubitaši???
    (dexydjole, 24. septembar 2013 15:31)

    # Link komentara

  32. Šta ti mali Jovičiću hoćeš? Da budeš vlast? Neće moći. Još malo narode pa jednopartijska vladavina u celoj Srbiji kao 90-tih.
    (MarkoBG, 24. septembar 2013 15:29)

    # Link komentara

  33. Poruka za presvucene radikale i milosevicevce:

    Primitivci imaju razvijeniju sposobnost napadanja. Kod umnih i darovitih ljudi, ta moc je, cini mi se, manja.

    Dodje ponekad vreme kad pametan zacuti, glup progovori, a fukara se obogati.

    Ivo Andric

    p.s. Hvala ti Dragane sto si od Beograda napravio metropolu i grad u kome je lepo ziveti. Beogradjani koji vole svoj grad, ti to nikada nece zaboraviti.
    (ns, 24. septembar 2013 15:26)

    # Link komentara

  34. Sigurna sam da će na predstojećim izborima u Beogradu Đilas ponovo pobediti. Zemun???? Ipak većinu u toj Beogradskoj opštini čine dođoši iz bivših bratskih republika u naseljima poput Altine, Batajnice... Da se sagledaju rezultati pravih Zemunaca, rezultati bi bili potpuno drugačiji. Da ne pričamo o Voždovcu. Jedva čekamo izbore da dokažemo bivšim radikalima da smo uz ĐILASA!!!
    (Tamara, 24. septembar 2013 15:21)

    # Link komentara

  35. Jovicic kaze Zemun, a tamo je proslu vlast cinio SNS, a DS onda osvojio 10% glasova. Dakle, to je glup razlog. DS je u Zemunu kandidujuci lokalnog coveka osvojio tih 8%, a SNS mnogo vise jer je nosilac liste bio Vucic. Zasto SNS ako je tako jak nije stavio nekog lokalnog politicara za nosioca liste? DSS bi da gradi metro, a samo se pitam od kojih para. Neka daju oni pare od Kolubare sto su ukrali pa da se gradi. Prelevic komentarise nesto, a bolje mu je fakultet da zavrsi, jer se pati na Pravnom vec 8 godina bez uspeha. Stefanovic tvrdi da je SNS jak i ubedjen je u pobedu. Pa neka se onda odmah raspisu izbori da vidimo dal je jaca volja Beogradjana za Megatrend ekipom ili za necim drugim? Ne pita se tu Stefanovic, ni Vucic, vec Beogradjani. Shvatite to vec jednom!!
    (Pravnik, 24. septembar 2013 15:15)

    # Link komentara

  36. Ja sam fasciniran ljudima koji su zabrinuti dugom Beograda sa kojim su napravljeni mostovi skole domovi zdravlja obdanista ulice kupljeni autobusi i tranvaji i jos mnogo toga a NE brine ih 1 milijarda duga srbijagasa NE brine ih 5 MILIJARDI novog duga drzave koji je spucan na javnu potrosnju jer je vlast potpuno nesposobna, to ih uopste ne brine, tesko nama sa vama takvima
    (NK, 24. septembar 2013 15:08)

    # Link komentara

  37. Konacno mrak!
    (potkivač, 24. septembar 2013 14:33)

    # Link komentara

  38. Nadam se da ce se dug Beograda smanjiti i da ce se novi izabrani gradonacelnik ozbiljno i odgovorno pozabaviti problemom.Ipak Beogradjani zasluzuju bolje!
    (mezimica, 24. septembar 2013 14:32)

    # Link komentara

  39. koliko su licemrni ovi vucicevci.. pricaju o ekspertima, a smenjuju coveka koji ima najvecu firmu u srbiji- nemojte mi rece da je sve ukradeno i da neprestano posluju od kradja..
    (odosmo svi.., 24. septembar 2013 14:32)

    # Link komentara

  40. Djilas.....nema veze sta uradis,koliko si uspesan,ovde ipak vladaju srbi...uspeh ne oprastaju,jer ne umemo da cenimo,vec samo da zavidimo.
    (igor, 24. septembar 2013 14:26)

    # Link komentara

  41. Došao je i taj dan.
    (Jana S, 24. septembar 2013 14:17)

    # Link komentara

  42. Sada ce svi clanovi DS/a kao i nihove porodice i cela familij koju su zaposlili u Beogradu morati da nadju druge opcije. a to samo znaci da ce centrala Demokratske stranke morati da \ivi na kreditima, Sad cemo mi drugi imati sansu za zaposlenjem. Konacno!!!!
    (konacno, 24. septembar 2013 14:11)

    # Link komentara

  43. Kada su izbori u Zemunu bili reper za Beograd. Zemunci cuvajte svoju zivinu, u Beogradu tako nece biti. Kada dodju izbori videcemo. I dosta price u ime Beogradjana, govorite u svoje ime. Prezaduzen Beograd, sto se svi otimate onda. Niko nece da kaze koliko je Republicka vlada u poslednjh godinu dana zaduzila Beograd. I Djindjica ste skinuli, I nista niste naucili.
    (rada, 24. septembar 2013 14:09)

    # Link komentara

  44. Dragan Djilas bi definitivno trebao da bude skromniji kada govori o podrsci koju bi dobio novim izborima. Mislim da ce biti veoma rayocaran kada shvati da je izgubio nase poverenje.
    (REALISTA, 24. septembar 2013 14:08)

    # Link komentara

  45. Nadam se da će Beograd konačno dobiti vlast kakvu zaslužuje!
    (Makica, 24. septembar 2013 14:07)

    # Link komentara

  46. Dragan Djilas bi definitivno trebao da bude skromniji kada govori o podrsci koju bi dobio novim izborima. Mislim da ce biti veoma rayocaran kada shvati da je izgubio nase poverenje.
    (REALISTA, 24. septembar 2013 14:07)

    # Link komentara

  47. Najdemokratskije bi bilo da se organizuju direktni izbori za gradonačelnika Beograda na kojima bi jedini kandidat na glasačkom listiću bio Đilas, pa neka narod bira.
    (demos, 24. septembar 2013 14:00)

    # Link komentara

  48. Pitam se cemu izbori i zasto ljudi uopste glasaju kad to politicari na ovaj ili onaj (legalan) nacin poniste.
    Mislim da ce se politicari zapitati kad ljudi prestanu izlaziti na izbore(ne znam zasto opste izlaze_).
    Tvrdim da ni sadasnji predsednik gospodin Nikolic (ne)legelano izabran zato sto nije bilo ni 40 odsto izaslih.Sto ga niko ne smenjunje,zato sto je nebitan !!!Politicki naravno,,,,!!!!
    Kako ce te objasniti ljudima da vise postujete volju gradjana....
    (Luka Laban, 24. septembar 2013 12:33)

    Nemoj biti smešan, da bi izbori bili validni i legalni potrebno je da izlaznost bude veća od 50%, drugo, ali ne manje važno, da li zaista misliš da bi DS kriminalci, dozvolili Nikoliću da preuzme funkciju predsednika da to nije bila izborna volja građana.
    Prema tome, sledeći put nemoj komentarisati ono što ne razumeš ili ne znaš.
    (STALONE, 24. septembar 2013 13:59)

    # Link komentara

  49. Djilas je sminkao BG poslednjih godinu dana, a za te pare koje je potrosio mogao je da sagradi citav grad.
    (Gordan, 24. septembar 2013 13:58)

    # Link komentara

  50. Dragan Djilas bi definitivno trebao da bude skromniji kada govori o podrsci koju bi dobio novim izborima. Mislim da ce biti veoma rayocaran kada shvati da je izgubio nase poverenje.
    (REALISTA, 24. septembar 2013 13:58)

    # Link komentara

  51. Beograd nikada lepsi, a Djilasov dzep nikada puniji.Sposoban covek nema sta.
    (Evro, 24. septembar 2013 13:56)

    # Link komentara

  52. Bez obzira kome pripadate odnosno ciji ste clan, Dragan Djilas svojim radom je dokazao da nije uspeo da Grad Beograd odrzi i na taj nazin obezbedi boqi zivot gradjana. Ja ne zivim lepo, imam posao koji sam sam mukotrpno nasao ali zbog uvodjenja BUS PLUS sistema i njegovih navaletnih carinika kao i mnogo drugih nepotrebnih troskova, meni od moje plate ostane da sebe castim jednom kafom. Koliko njemu ostane za njegove potrebe na karju meseca od njegove gradonacelnicke plate?
    (kosovkadevojka, 24. septembar 2013 13:55)

    # Link komentara

  53. Prirodno je da Đilas više ne bude gradonačelnik.Dosta više kalkulacija i prolongiranja,građani Beograda žele promenu vlasti i to što pre!
    (zeka, 24. septembar 2013 13:46)

    # Link komentara

  54. Vidim po reakcijama botova da je moj komentar o Faraonu Aleksandru Prvom ( FAI) primecen i da sam 100% u pravu. Osecam se ponosno.
    Treba nam park ili trg pa da Faraon Aleksandar Prvi ( FAI) vidi odgovor naroda beogradskog ( bez placenih autobusa i lanc paketa iz unutrasnjosti).
    Ovde nije kao u Egiptu ali Boga mi imamo Faraona.
    (Milan R., 24. septembar 2013 12:06)
    (Milan R., 24. septembar 2013 13:40)

    # Link komentara

  55. Bilo je krajnje vreme da se Đilas smeni, o kakvoj korektnosti oni govore, ako je neko bio više nego nekorektan to su oni. Građani sve siromašniji,a oni sve bogatiji!
    (Liki, 24. septembar 2013 13:40)

    # Link komentara

  56. BEOGRAD JE PREZADUZEN SA 400 MILIONA EVRA
    SRBIJA GAS JE OK SA 1 MILIJARDOM MINUSA
    (ZOKI, 24. septembar 2013 13:31)

    # Link komentara

  57. Iskoristi cu delove teksta "pogledaj dom svoj andele RIBJA CORBA.ON jeste za DSS ali ova pesma mi daje inspiracije na sva desavanja u skupstini grada.Pogledaj grad svoj andele,pogledaj stado andele,...sve sami bogalji i prosjaci...pogledaj bagro andele,njihova je dusa prokleta,svima su stavili amove,....sebi sagradili hramove,......da bogda pocrkali dusmani,...videces cemer jad i bol,...
    (kiki, 24. septembar 2013 13:21)

    # Link komentara

  58. Ja ne zivim u Beogradu ali imala sam prilike da vidim druge zemlje i gradove i Beograd je jedini grad u Srbiji po kome licimo na Evropu. Beogradjani, nadam se da imate snage da se oduprete ovom zlu, a i mi iz ostatka Srbije cemo vas podrzati.
    (unutrasnjost, 24. septembar 2013 13:15)

    # Link komentara

  59. Sve je urađeno po zakonu jer su naprednjaci, uz socijaliste i odbornike dss, obezbedili većinu u gradskom parlamentu.
    (Gradjanin IC, 24. septembar 2013 13:13)

    # Link komentara

  60. i sta ce sad biti sa rekonstrukcijom ulice vojvode stepe? vec je odlagana, imam utisak da nece ni poceti. ne volim djilasa ali ne volim ni ovo!
    (a mi gradjani, 24. septembar 2013 13:13)

    # Link komentara

  61. @bulldozer
    Zemun oduvek bio radiklaski dok BEograd to nikada nije bio.Vracar bolje da ne pominjete.....
    (ivan78bg, 24. septembar 2013 13:04)

    # Link komentara

  62. Znam ko je novi kandidat za gradonacelnika ali ne smem da kazem!
    Mogu samo reci da je sigurno jedan od ovih sa snimka
    [link]

    Beogradjani neka vam je Bog u pomoci!Probudite se dok nije kasno!

    p.s. Pozdrav iz Indjije,jednog od retkih mesta gde jos nisu poceli da nas "siluju" otvoreno i javno!
    (Sremac, 24. septembar 2013 12:54)

    # Link komentara

  63. I Dragan Marković Palma je ''mnogo toga uradio za svoj grad'' i mnogi mu zahvaljuju ko neki Beograđani Đilasu. Ako vam je to kriterijum za gradonačelnika eto onda neka Palma bude gradonačelnik Bg-a: i on kao i Đilas i svaki pošteni demagog vodi računa o porodiljama, udavačama, vrtićima i tome slično (što uopšte nisu loše stvari, nego su smehotresno demagoške!).
    (Marija, 24. septembar 2013 12:47)

    # Link komentara

  64. Nesto mi se javlja da je ova NELEGITIMNA smena GRADONACELNIKA veoma povezana sa njegovim naporima da u izgradnji METROA glavnu rec vode FRANCUZI a ne glavni finansijeri SNS-a RUSI i naravno brothers KARIC.

    Verujte u inostranstvu se o tome MISLI i razgovara veoma,veoma ozbiljno.
    (Posmatrac, 24. septembar 2013 12:45)

    # Link komentara

  65. Izbori u Zemunu dovoljno kazuju kakvo je raspoloženje građana prema aktuelnom gradonačelniku, a izbori na Voždovcu će samo potvrditi tu tvrdnju. Sva moguća istraživanja, kako domaćih, tako i stranih agencija, jasno govore koliko ga građana podržava, brojke su nepogrešive! Đilas mora da ode jer je izgubio svaki kredibilitet za vođenje Beograda.
    (bulldozer, 24. septembar 2013 12:38)

    # Link komentara

  66. Delom novca koji su opljačkali ovi lupeži, platiće
    tim advokata koji su u stanju da "slome" i Karlu Del Ponte,
    a nekmoli nespremne tužioce.
    Posebna je priča široko rasprostranjeno uverenje o korumpiranom
    sudstvu.
    Više Srbiju ekonomski uništiše kleptomansko nastrojeni ministri i direktori, nego svi ratovi i NATO bombardovanje 1999.
    Bez oštrih kazni za lupeštinu i konfiskaciju imovine lupežima,
    Srbija neće nikada na zelenu granu.
    Nikakvi Štroskani i Guzenbaueri nas ne mogu spasiti.
    (nenad, 24. septembar 2013 12:34)

    # Link komentara

  67. Pitam se cemu izbori i zasto ljudi uopste glasaju kad to politicari na ovaj ili onaj (legalan) nacin poniste.
    Mislim da ce se politicari zapitati kad ljudi prestanu izlaziti na izbore(ne znam zasto opste izlaze_).
    Tvrdim da ni sadasnji predsednik gospodin Nikolic (ne)legelano izabran zato sto nije bilo ni 40 odsto izaslih.Sto ga niko ne smenjunje,zato sto je nebitan !!!Politicki naravno,,,,!!!!
    Kako ce te objasniti ljudima da vise postujete volju gradjana....
    (Luka Laban, 24. septembar 2013 12:33)

    # Link komentara

  68. Ako je Djilas los gradonacelnik i Beograd upropascen, zasto svi trce da zive u Beogradu???
    (rade, 24. septembar 2013 12:32)

    # Link komentara

  69. Smena Đilasa će biti dobra za DS jer će konačno postati prava opozicija, a Beograd i Beograđani će dobiti političko marketinški tajfun koji će za par godina od Beograda napraviti formu bez suštine kao što je to danas Srbija uz sve silne "dobre poteze" novih vlasti u zadnjih 18 meseci.
    (Dejan Novaković, 24. septembar 2013 12:32)

    # Link komentara

  70. Eh srbijo sta se docekala da ti radikali kroje sudbinu!
    (Milenko, 24. septembar 2013 12:31)

    # Link komentara

  71. E sad ce konacno SNS da slomi zube na Beogradu!! Pa tek ce vas sad Djilas pokidati na izborima!! Moja porodica nije izlazila na prosle izbore ali sad Djilas moze od nas da racuna jos 4 glasa!! Ovo je zadnja odbrana Srbije da je ne celu ne preuzmu nazadnjaci i nesposobni!!
    Ljudi moji, pa vi rusite coveka koji je svasta izgradio a ni ne znate koga zelite na njegovom mestu...alo bre...pa koga vi vise lazete
    (space, 24. septembar 2013 12:29)

    # Link komentara

  72. Nisam član DS-a, niti njihov simpatizer, ali Dragan Đilas je primer kako čovek može da uradi posao kako valja, i da me baš bude briga za političke razlike. Zadužio grad? Jeste, ali se to i vidi - nešto je sagrađeno, što će ostati za buduće generacije. Narodnjačka politika da se zadužimo, pa pare smandrljamo u penzije i socijalna davanja, od kojih nema nikakve šire društvene koristi, u Beogradu nije prošla. Đilas je oduvao konkurente na izborima, glasao sam za njega i opet bih. Raspišite izbore, i Đilas će vas opet odvaliti. Ne uzimajte Zemun u usta - živim tamo - da vidite ko vodi ovoliku opštinu, smučilo bi vam se. Naprednjaci ne mogu da nađu kadrove ni za obično selo, a kamoli za vrlo komplikovan grad kakav je Beograd. Od mog rođenja, 1971. PRVI most koji je napravljen u Beogradu napravio je Đilas, a i sledeći treba da bude ubrzo gotov - čovek je menadžer i graditelj, a ne politikant. Njegova dela se vide, a videće se i naprednjačka populistička dela - kad budemo stucali gradski budžet za penzije po predgrađima. Na ulice, ako treba - ali Đilas ne treba da padne i ne sme se menjati izborna volja Beograđana. Eno vam široka Srbija, pa vežbajte, neuki, dok ne dorastete do beogradske vlasti. Nije Beograd vaša babovina, da ga delite. Više od 20% stanovnika Srbije živi ovde, ovo je centar regiona, i sad ćete ga dati kojejakvim Stefanovićima ili Mirovićima?! Oni ne bi dobili zajedno 10% glasova Beograđana - ostavite nas više na miru.
    (Tja...., 24. septembar 2013 12:29)

    # Link komentara

  73. ne treba meni niko nista da govori ni da objasnjava...rodjena sam zemunka i napredni radikali, iliti radikalni naprednjaci su na vlasti desetlecima vec...i sta su mi napravili od mog zemuna...obicnu selendru, cak su uspeli i jedinu lepu stvar koju su napravili (gospodska ulica) da pretvore u ruglo dopustajuci svojim pajtasima da prolaze dzipovima i ne samo da prolaze, vec i da parkiraju u pesackoj zoni...to su radili i na keju, dok dragan djilas nije rekao dosta i sprecio "biznismene" (tzv cmok-cmok brate) da se vozikaju po keju ali i da grade razne kioske po istom...e sad cete da vidite kako izgleda kad su oni na vlasti...ima da preoru knez mihailovu, a po opstinama cete cuti iskljucivo jekavicu i bosanski naglasak mladjanih perjanica sns koji imaju vanredno zvrsene srednje strucne skole i izvanredno svrsene mega, giga, i druge ga fakultete...za mene je kasno, al zato moja deca ovde zivot procerdati nece... a postenju vucica tek cete slusati...
    (veca-pereca, 24. septembar 2013 12:28)

    # Link komentara

  74. Ne smenjuju njega jer nije dobro radio, vec zato sto oni hoce vlast. Ne smenjuju ga gradjani, vec politicki protivnici. Da, Djilas je dobro radio. Beogradjani to znaju i zato ce ako bude izbora glasati za njega.
    (Marko, 24. septembar 2013 11:40

    Ne smenjuju njega jer nije dobro radio, oni smenjuju njega jer DOBRO radi! a ipak gradjani to vide, eeeej uporedice, shvatice, razmislice!!!
    Aj ga maknemo, napravimo pricu da nista ne radi, promovise se, zaduzuje nas, sve skupo, pohapsimo ih odmah i objasnimo OVOM TUPOM I GLUPOM NARODU KAKO SMO MI NAJBOLJI!
    (Prosta racunica, 24. septembar 2013 12:27)

    # Link komentara

  75. Ja jeste da navijam za Vucica ali ipak je Dilas napravio i zaobilaznicu oko BG i Most i jos neke sitne stvari. Eh sada koliko je zaduzio BG nemam pojima ali vidi se nesto. Svi koji su bili prije njega su jes zaduzivali ali nista se nije videlo. A za Bus Plus..... pa ljudi moji, nigde na svetu nema bezplatan gradski prevoz. U Becu vam je karta u jedan pravac 2 evra, znaci 200 dinara. Mesecna karta vam je oko 50 € a popusti su samo za penzionere i studente.

    Budimo realni, nije Dilas ucinio Beogradu toliko lose.
    (Goran Markovic, 24. septembar 2013 12:23)

    # Link komentara

  76. Čekajte, Beogradom žele da upravljaju ljudi koji ne znaju kako funkionišu pokretne stepenice? Strašno!
    (Salle, 24. septembar 2013 12:17)

    # Link komentara

  77. Dragi sugradjani nekada je glavni grad bio centar sveta,a Novi Sad SRPSKA ATINA....Voleo sam ih i osecao se kao kod kuce.Danas gospodo N E V O L E M ni jedan ni drugi....oni koji su ovu jadnu zemlju i ovaj napaceni narod unistili sada nastavljaju sa mrcvarenjem.Ejjjj halllloooo mrcvarite i gulite raju....DOKLE BRE....prolazi nam zivot!!!!!!!
    (King, 24. septembar 2013 12:16)

    # Link komentara

  78. Na danasnji dan pre 13 godina smo jedva smenili ovo zlo koje sada na mala vrata nasilnicki upada u Beograd. Toliko simbolike u ovom datumu... Los krug za sve nas...samo sto vi, uzurpatori, sledeci krug necete "preziveti".
    (symbolica, 24. septembar 2013 12:16)

    # Link komentara

  79. @Boris, 24. septembar 2013 09:57

    To nas isto sve ceka i sa SNSom i satelitima, samo u mnogo goroj varijanti.

    Za Djilasa se inace slazem, DSu nema ozdravljenja sa njim.
    (pablito, 24. septembar 2013 12:12)

    # Link komentara

  80. Sve vas koji hvalite Đilasa pitam da mi navedete JEDNU osobu koja je intelektualno jača od bilo koga iz bilo koje druge partije - a koju je Đilas uveo u stranku. Dakle ne računam stare kadrove DS-a koje je mahom Đilas najurio ili su sami pobegli iz njegove partije/preduzeća. Dakle, molim vas - samo Jednu osobu! Obećavam da ako mi neko odgovori na ovo pitanje - izaći ću na mirni protest DS-a protiv smene gradonačelnika bez obzira što treba da puknem 144 din. za gradski prevoz + dodatni trškovi, a cela ta šetnja ne vredi ni ''dve Žute pare''.
    (Laza, 24. septembar 2013 11:32)
    Evo ja cu ti reci. Bas me briga koga je i da li je Djilas uveo nekoga u stranku i bas me briga za bilo koju stranku uopste. Ono sto me zanima ja vidim svakim danom. Vozim se boljim autobusima i idu redovno, gde god se okrenem nesto se gradi i radi. Putevi se asfaltiraju redovno, svakim danom prolazim pored mosta na Adi koji je vrhunsko delo, za rodjenje sina dobili smo bebi paket i 50.000din od grada, neki ljudi su dobili socijalne stanove na koriscenje...Ko smeni Djilasa pljunuo je u lice Beogradjanima ne zato sto je on iz DS nego zato sto samo corav ne vidi njegove REZULTATE RADA. Djilas PUNO RADA I MALO REKLAMIRANJA, Vucic PUNO REKLAMIRANJA I TRUDA A REZULTATI SKROMNI.
    (Pedja, 24. septembar 2013 12:10)

    # Link komentara

  81. @Miroslav, 24. septembar 2013 11:03)

    Odlican komentar, potpisujem. Dodao bih samo da se nadam i da je ovo pocetak kraja kvaziintelektualnog i kvazisrpskog DSSa. Voleo bih da to vazi i za SPS, no nekako mislim da ce Dacic da se doceka na noge, nazalost moju.
    (pablito, 24. septembar 2013 12:08)

    # Link komentara

  82. Treba nam park ili trg pa da Faraon Aleksandar Prvi ( FAI) vidi odgovor naroda beogradskog ( bez placenih autobusa i lanc paketa iz unutrasnjosti).
    Ovde nije kao u Egiptu ali Boga mi imamo Faraona.
    (Milan R., 24. septembar 2013 12:06)

    # Link komentara

  83. Jadan je ovaj Beograd kada provincijalci i dodjosi koji jos nisu skinuli blato sa opanaka resavaju pitanje Beograda
    (Krug dvojke, 24. septembar 2013 12:05)

    # Link komentara

  84. Ajde da vidimo sta ce da se desi.Dali ce ovi hajduci da sakupe 56 odbornika.Ne verujem.Jedan neka se razboli nema kvoruma.Drugo mogu da se kladim da ce ovi hajduci da predloze javno glasanje.Prava Demokratija.Da se ne omakne neko ko bi glasao za Djilasa. Ne mora PUPS da bude za smenu. Moze samo da se uzdrzi od glasanja i ovi pukose.Osecam daceda rade koverte.Kao po obicaju.I jos nesto.Dovoljno je da se ovaj nezavisn ikandidat ne izjasni i opet su hajduci pukli.

    Ovakva haranga odavno nije vidjena. Bez obzira sta se desi Djilas izlazi mnogo jaci.Inat Beogradjana ce da proradi.Ko se maca lati od njega i gine. Ona stoka u Surcinu koja je juce zvizdala bolje nije ni zasluzila
    (Matematika, 24. septembar 2013 12:02)

    # Link komentara

  85. DS je već odavno propao. Dozvolili su da ljudi zapadnu u letargiju i izgube svaku nadu da će se nešto promeniti na bolje. Znam da nisam usamljen u ovom mišljenju. Istina je i da je Đilas toliko puta imao izjave koje nisu dostojne jednog gradonačelnika. Ma, pokazali su šta mogu i koji su njihovi kadrovi.
    (Pepeljuga, 24. septembar 2013 12:02)

    # Link komentara

  86. Tadicu, sreco nasa demokratska, sta nam ucini!?
    Izjavi nesto Tadicu!
    Jahaci apokalipse su na vlasti; vidis li sta rade!?
    Karakteru, javi se! Zovi Zorana i Cedu da ti pomognu!
    (crni domino, 24. septembar 2013 12:01)

    # Link komentara

  87. Vuciceva tragedija je u tome sto njegov integritet i postenje mnogi SNS oportunisti naprosto koriste da bi se docepali vlasti i para. Videcemo koliko dugo moze stranka opstati na jednom coveku.
    (ksenija gburcik, 24. septembar 2013 12:00)

    # Link komentara

  88. aleks

    Ako je tebi problem Busplus onda nesto sa tobom nije uredu.Most se ne gradi za jednokratnu upotrebu. Ko ti kaze da je most perskup? Kurir? Svakom koje pismen ode na sajt republicke uprave prihoda i pronadje da je zaduzenost Beograda negde oko 360 miliona evra. Kakav to on uticaj na medije ima? Koji su to mediji?? Gde on to uredjuje medije?Kakav uticaj imana toaletoide tipa Kurir, Alo,Informer. kakavuticaj na medije koji su za pismenu Srbijutipa Politika, Novosti, Vreme,NIN, Nedeljnik, Danas
    (Gradjanin, 24. septembar 2013 11:56)

    # Link komentara

  89. Djilas i dalje drzi cas.
    (Pedja, 24. septembar 2013 11:56)

    # Link komentara

  90. Ovo je manipulacija javnim mnjenjem, jer sam pročitao ili čuo da je u Zemunu izašlo samo 15% građana. Samo ovce izlaze na izbore, prema tome izašlo je 15% ovaca. A te ovce obično glasaju za neke stranke koje su jake na jeziku i govore rečnokom koji je primitivan, prema tome blizak ovcama.

    Znači izbori u Zemunu jasno govore da je većini naroda muka od svih političkih partija u Srbiji i da sve političke partije Srbije treba da se sklone i nestanu zauvek. Vreme za revoluciju je tu, bolje se sklonite na miran način dok još možete.
    (Pametnjaković, 24. septembar 2013 11:54)

    # Link komentara

  91. Djilasa treba smeniti u DSu, a ne u Beogradu.
    (marija, 24. septembar 2013 11:53)

    # Link komentara

  92. Vi koji kazete da je gradonacelnik dobar covek, verovatno nikaa nista niste uradili za ovaj grad ili pokuasli to da uradite, a da su uklucene gradske sluzbe. Ne kazem da nema slucajeva gde gradske sluzbe rade kako svi ocekujemo i zelimo, ali ima isuvise puno mogucnosti da te sluzbe ne rade nista odnosno da ne rade ono sto ne zele. Zato smo i za vreme ovog gradonacelnika imali nelegalnu gradnju, potpuno promasene projekte novogradnje na Vracari i Zvezdari. Te opstine su devastirane a ne unapredjene, odnosno losije se zivi nego pre. Za vreme ove vlasti, samo na nasipu u Bloku 45 je sazidano preko 200 nelegalnih objekata, o tome su pisale i novine, a i ja sam vise od 10 x pisao svim nadleznim sluzbama, i kabinetu gradonacelnika. Rezultat je da se obican gradjanin ponizava, a stite lopovi i prevaranti. Sve ovo vam pisem kao neko ko godinama prijavljuje razne opste probleme u gradu.
    (Bulevarac, 24. septembar 2013 11:52)

    # Link komentara

  93. Nije mi jasno zašto moj narod voli da živi u ******* i bira uvek lošije rešenje?
    (Ortodox, 24. septembar 2013 11:50)

    # Link komentara

  94. Bacih pogled na site boljibeograd.rs! Veceras cu "na tenane"!

    Ne preporucujem da ga gledate UKOLIKO imate vaznijeg posla....trebace vam sati i sati mozda i dva, tri, cetiri dana da sve procitate!

    Sta cete kada je covek radio, radio i mnooogoo uradio!!!
    A kod Vucica na facebook-u sve same slike sa vojskom ...tu vam treba minut, dva da premotate, NEMA NISTA!!!
    (Odlican, 24. septembar 2013 11:50)

    # Link komentara

  95. Vucicu gladni smo!!
    (leskovac, 24. septembar 2013 11:50)

    # Link komentara

  96. Smena Đilasa je očekivana i već nakon današnje skupštine, Beograd će imati drugog gradonačelnika. Sve je urađeno po zakonu jer su naprednjaci, uz socijaliste i odbornike dss, obezbedili većinu u gradskom parlamentu.
    (Quan Chi, 24. septembar 2013 11:48)

    # Link komentara

  97. Iskreno, voleo bih da budu izbori pa da se na demokratski način odabere gradska vlast. Sve ostalo je glupo i suštinski trošenje dragocenog vremena. Imamo dve strane, DS kao sadašnju vlast i SNS koja je u naletu pa je red da popije bankinu tamo gde ih najviše boli u mom BG-u!
    (Kralj, 24. septembar 2013 11:47)

    # Link komentara

  98. sad će GSB da plaća 5% građana...
    (felix, 24. septembar 2013 11:44)

    # Link komentara

  99. Oni meni u MOM BEOGRADU....:)
    (SaleNS, 24. septembar 2013 11:43)

    # Link komentara

  100. E sad da vidimo ko će graditi "Grad na vodi", ko kupuje Zvezdu, sta se gradi na Poljoprivrednom zemljištu PIK Zemun (E tri BMW i snajperska puška-poklon)
    Šta radi Agencija za borbu protiv korupcije?
    Zar ona ne treba da kontrolise rad ove vlade?
    Pa ova Bruka Zvezde ,- e sad nastupa Vučic sa rešenjem
    (bane, 24. septembar 2013 11:42)

    # Link komentara

  101. Ne mogu oni da smene gradonacelnika, nije on postavljen po nalogu politicara vec ga je narod izabrao!!!
    (Izbori, 24. septembar 2013 11:42)

    # Link komentara

  102. Veliki Aleksandre Vucicu.Danas stavljas tacku na sebe.Prekjuce su Nemci stavili, jer su tvoji ostali bez cenzusa(Vestervele i druzina).Sa Arapima se niko nije "ozenio" pa neces ni ti.
    Od danas imas 2/3 Beograda koji jedva cekaju da ti vide ledja.
    Samo napred Care, svako dobije svoje sledovanje.
    (sve ima svoje, 24. septembar 2013 11:41)

    # Link komentara

  103. Ne smenjuju njega jer nije dobro radio, vec zato sto oni hoce vlast. Ne smenjuju ga gradjani, vec politicki protivnici. Da, Djilas je dobro radio. Beogradjani to znaju i zato ce ako bude izbora glasati za njega.
    (Marko, 24. septembar 2013 11:40)

    # Link komentara

  104. Ja kao rođeni Novosađanin a trenutno stanovnik jednog lepog gradića u mrskoj nam EU mogu apropo Đilasa da kažem samo jedno. Do 2000-te godine je Beograd bio za mene lično najomraženiji grad u Srbiji (što je i logično jer sam iz Novog Sada). Od 2000-te je Beograd postajao brzinom svetlosti jedna prava evropska metropola, dok je Novi Sad sve više postajao prava provincija, pogotovo mentalno. U međuvremenu je Beograd postao moj omiljeni grad i jedino mesto u Srbiji gde se osećam kao da sam na Zapadu. Jednostavno se oseća duh civilizacije i po meni je Beograd trenutno jedino mesto u Srbiji, na koje možemo da budemo ponosni. Zanimljivo je da su posle 2000-te i u Novom Sadu demokrate bile na vlasti, ali nisu ništa dobro uradili za grad, već su ga polako ali sigurno uništavali. Sa prošlogodišnjim pučem od strane predstavnika stranke potpredsenika vlade i njegovih satelita je grad konačno potonuo. Zato ne mogu da se otmem utisku da je uloga Đilasa u razvoju Beograda bila presudna. Ako ugasimo to poslednje svetlo u mraku, potonućemo mnogo dublje nego što je to bilo 1993. Džaba nam pregovori sa EU, kada Srbija nestane a ostane samo Srbistan. Držite se braćo Beograđani i ne dajte da vam iskompleksirani potpredsednik vlade od Beograda napravi mahalu.
    (Ozlojeđeni, 24. septembar 2013 11:40)

    # Link komentara

  105. Pucicete napredni kad tad, i sav trulez ce biti vracen u rupe. Niste vi kadri da upravljate necim, samo mi je krivo sto to pucanje ide preko nasih ledja.
    (Maestro, 24. septembar 2013 11:39)

    # Link komentara

  106. (Banat1, 24. septembar 2013 09:09)

    ne znam sta je gluplje u ovom komentaru, papgajski ponavljane radikalske mantre o aferama koje postoje samo u njihovim glavama, ili logika tipa: hajde da ga smenimo, a posle neka istraga i pokaze da nije kriv. ko vas to uci pravu, aca-mucenik-na-infuzijama, toma-master-diploma, ili onaj nesrecnik sto je 'doktorirao' na megatrendu? i sta onda ako 'istraga' pokaze da su afere postojale samo u vasim spinovanim glavam, je ces biti prvi da se zalozis da se djilas vrati na poziciju? i bas me zanima ko ce da im bude kandidat za gradonacelnika, buduci da nijedan od radikala nema dan radnog staza u zivotu (sem tome-diplome, bivseg direktora groblja). ne cudi sto su srbiju za 15 meseci upropastili vise nego sve prethodne vlasti zajedno od 2003. naovamo - jednostavno ne umeju ljudi! ne znaju kakav je osecaj kad sam zaradis novac, niko od njih ne zna kako da stvori vrednost, sta znaci rizikovati, poceti sam od svoje ideje biznis, stvoriti nova radna mesta ... djilas svima u radikalskom vrhu po tom pitanju moze da bude profesor. da nije bilo milosevica i ove nesrecne srpske politicke scene, vucic bi bio piskaralo ili referent u nekoj privatnoj firmici ili opstini, a toma bi sad primao svoju zasluzenu grobarsku penziju. samo u srbiji sa ovako glupim i zatucanim narodom im je omoguceno da postanu su to sto jesu. nazalost rezultati po srbiju se vec vide, a buducnost je jos crnja! sto bi rekli englezi "you can't make a chicken pie out of a chicken shit".
    (andreas kisser, 24. septembar 2013 11:36)

    # Link komentara

  107. Pitam se, pitam u kojoj pecenjari trenutno radi buduci gradonacelnik Beograda?
    (Gregy, 24. septembar 2013 11:35)

    # Link komentara

  108. Sve vas koji hvalite Đilasa pitam da mi navedete JEDNU osobu koja je intelektualno jača od bilo koga iz bilo koje druge partije - a koju je Đilas uveo u stranku. Dakle ne računam stare kadrove DS-a koje je mahom Đilas najurio ili su sami pobegli iz njegove partije/preduzeća. Dakle, molim vas - samo Jednu osobu! Obećavam da ako mi neko odgovori na ovo pitanje - izaći ću na mirni protest DS-a protiv smene gradonačelnika bez obzira što treba da puknem 144 din. za gradski prevoz + dodatni trškovi, a cela ta šetnja ne vredi ni ''dve Žute pare''.
    (Laza, 24. septembar 2013 11:32)

    # Link komentara

  109. Da li vas zanimaju gde su pare gradjana i zaduzenost i Djilasova promocija!

    [link]

    HVALA DRAGANE!

    A sada svaki minus koji lupite ide GLAVONJI Jovicicu, Stefanovicu, ...da ne nabrajam!
    (Nikada bolji Beograd, 24. septembar 2013 11:32)

    # Link komentara

  110. vise necu izaci ni na jedne izbore. ionako je svejedno kako glasamo kada ovi se(r)natori rade sta hoce. kao da smo svi budale i nepismeni pa da ne znamo osnovna nacela parlamentarnog zivota. licno ne volim djilasa, ali ako svakoga koga su izabrali gradjani (akcenat je na gradjani a ne narod iz mrcajevaca,radujevca, klokocevca i ostalih ica), smenjujemo kako to pozeli dinastija krkobabic, statisticka greska dss,crveno crno siva druzina sps i napredne snage predvodjene prvim podpredsednikom (ko je drugi, zna li neko?) onda nam samo Bog moze pomoci. ukoliko i njegovu smenu ne izglasamo ne nekoj od sednica.
    (beogradjanka, 24. septembar 2013 11:31)

    # Link komentara

  111. Избор градоначелника на директним изборима је једино праведно решење. Међутим, сама ДС, заједно са ДСС су измениле тај закон и дозволили да се градоначелник бира у скупштини града. То је недемократски и неправедно. То је тада одговарало ДС а сад им се обија о главу. Треба бити реалан и признати да се за време Ђиласа ипак нешто изградило у Београду. Поред моста, ту су вртићи, школе, паркови. Наравно није он то изградио, већ сви ми својим новцем. Грешка је била Бус плус и оно уништавање у булевсру краља александра.
    За разлику од Београда, разни коридори се граде деценијама под будним оком Мркоњића и он за то никада није одговарао. Још ће бити награђен да буде градоначелник Београда. Видећете.
    (Кривокапић, 24. septembar 2013 11:31)

    # Link komentara

  112. Za ovu otimacinu Beogradjani ce vas kazniti kad tad! Zna se ko je u Beogradu pobedio i to toliko ubedljivo da bi bilo u redu da radikalcine i ovi nesrecni potomci baba Jule shate razliku izmedju legitimno i legalno.
    (martam, 24. septembar 2013 11:30)

    # Link komentara

  113. Tragedija sadašnje vlasti je nedokučiva.Istoriski prevaranti završiće na smetilištu istorije tamo gde su odavno trebali da budu.Radujem se što na svu ovu muku mogu da se smejem.Svaki potez A.V. je korak ka njegovoj propasti.Gospodin Đilas je dobar gradonačelnik.Uradio je mnogo projekata koji ljudi žive.Mosta na Adi je funkcionalan.Dečiji vrtići i Domovi zdravlja sređeni.Gradski prevoz funkcioniše i naravno mora da se plaća.Možda je ovo i dobro za Gradonačelnika na budućim izborima SNS biće tamo gde im je i mesto,na margini.Sve je laž i prevara.Što je u skladu s politikom koju vodi Vlada Države Srbije.Država?Šta to beše?Sećate se botovi.Šta je A.V. pevao nakon izbora.Dzakovi?Zatvor.Ne damo Kosovo.Kad ono,pojela maca.Ovo je najtužnije lice Srbije.No,doći će kraj brže nego što ste mislili.Lično ću da glasam za Gospodina Đilasa,bez obzira što se ne slažem sa odlukom da se ponovo ujedinjuje sa LDP-om.Čisto,ovo što sad vlada ne mogu Duhovno da podnesem.Izazivaju mučninu.A i nisam zaboravila ko su,šta su i zašto nam je ovako kako jeste.Naravno,ne mislim da je ni posle 5.oktobra dobro.Ali što bi bili "gori" kad ima "gore bolje".Njihovo preuzimanje vlasti je užas,neće doći do Bronksizacije nego do Novosadizacije Beograda.A,sad bez mozgaši krenite s lupanjem minusa do mile volje.Puna podrška Gospodinu Đilasu.
    (zapanjena, 24. septembar 2013 11:27)

    # Link komentara

  114. [link]
    (pera, 24. septembar 2013 11:22)

    # Link komentara

  115. E neće! Đilasa ne volim zbog pljačkaškog bus+, preskupog mosta, diktature u medijima, ali ako neko treba da ga smeni to smo mi Beograđani, a ne našminkani radikali.
    Na izborima glasam za njega! Neću mačete u Beogradu niti ubistva usred dana!
    (aleks, 24. septembar 2013 11:21)

    # Link komentara

  116. Slažem se sa time da su ''demokrate'' nešto značile, a i dalje znače nešto mnogima (i meni) - i u Bg-u i u ostalim gradovima. Međutim, D. Đilas mi ne znači ništa - njemu je mesto u Dverima, a ne DS-u. Nadam se da će ga nakon smene s mesta gradonačelnika smeniti i sa mesta predsednika DS-a. Tu stranku treba da vodi demokratska a ne ''demokratska'' ličnost. Ovakva kakva je DS nije ništa.
    (Rex, 24. septembar 2013 11:20)

    # Link komentara

  117. 4 odbornika SDP Rasima Ljajica je izabrano na listi "Dragan Đilas izbor za bolji Beograd" i sada će rušiti Đilasa na predlog SNS i DSS. Da li je to ta volja birača i legitimnost?
    (Miroslav, 24. septembar 2013 11:17)

    # Link komentara

  118. Видим овде све неки кукају како се сви удружили и смењују Ђиласа,а он победио на изборима,па господо пре су радикали на изборима побеђивали,а после се сви удруже па иx склоне,али тад је то било ок...не волим радикале,а још мање жуте,али сам реалан,а ви немојте бити лицемерни,гадите ми се.
    (Којот, 24. septembar 2013 11:17)

    # Link komentara

  119. Svemu i svakome dodje kraj i mislim da je to dobro za Beograd, a novom gradonacelniku treba dobar tim menadzera. Grad sa 2 miliona stanovnika je veliko trziste i dosta sporo su se neki projekti realizovali, a to je direktan gubitak novca.
    (Trta, 24. septembar 2013 11:14)

    # Link komentara

  120. Bas kao I na slici sledi mrak u Beogradu. Imacemo puno kioska I pecenjara. Dali se neko seca kako je Beograd izgledao pre Djilasa. Dosla mi je drugarica 15 god nije bila u Srbiji, zivi u NY. Zapanjila se koliko sa Beograd promenio na bolje.
    (rada, 24. septembar 2013 11:14)

    # Link komentara

  121. rasim je prilikom ulaska u vladu rekao da izlazi u onom trenutku kada se smeni djilas u beogradu.
    ja sam odavno mislio da se on samo predstavlja kao gospodin a da je ispod haube sasvim drugaciji. vec je minus sto se nije oglasavao ovih dana, videcemo sada da li ce ispuniti obecanje
    (nesha, 24. septembar 2013 11:13)

    # Link komentara

  122. Halo vi CRNI i CRVENI
    KO OD VAS IMA NEKU SKOLU ILI JE VODIO FIRME ???

    svi ste vi obicni prosjaci lizali g... kod Tita, kod Milosevica pa
    napravili bandu od tk.cetnika , rasturili drzavu,neznate gde su vam i danas drzavne granice, pa sad lajete kao neki vukovi iz suma jer ste se docepali
    opljackanih resursa celog naroda, delite jednom drugom stolice koji
    NE PROIZVODE NISTA -KOJI SAMO SEDE I NEZNAJU NI BARATI SA NARODNIM
    NOVCEM --ZA SVE DOBRO!!!
    Pogledajte samo malo okolo po gradovima i u selima imate BEDU
    ZATO NIJE SAMO DS KRIV NEGO VI-VI STE DRZAVU RAZORILI I BACILI
    U 19-vek!!!…!!
    … sram vas bilo !!!
    --A svi hocete voziti neke Audije i Mercedese made in Germany!--


    Pre 100 godina je imala Srbija bolju zeleznicu nego danas !!!
    Danas gde vozovi voze brzinom jednog bicikla --e to je samo jedan
    primarak za vasu NESPOSOBNOST ; A IMA IH NA HILJADE TAKVIH!!!
    (MVB, 24. septembar 2013 11:12)

    # Link komentara

  123. "Beograd je za oko 13godina vladavine Demokrata procvetao i postao evropska metropola koja ima sta da ponudi strancima"
    Tačno, ima šta da ponudi strancima a nama nudi izdrndani GSP i stojanje na jednoj nozi u prevozu. Nudi trotoare i pešačke zone kojima ne može da se prođe od nepropisno parkiranih vozila. Nudi nam čopore lutalica od kojih ne može da se bezbedno prolazi. Na Bežaniji se biciklističke staze preuređuju u parkinge dok prostori iza zgrada zarastaju u korovu.
    Da li je to tvoja metropola ili izletnik za strance?
    (Dejan, 24. septembar 2013 11:12)

    # Link komentara

  124. Super, dakle od nove "prekomponovane" vlasti u naredne 4 godine dobićemo barem:
    3 nova mosta, metro, pašce cena računa za Infostan, porodilje će dobijati 110% plate, ugroženi penzioneri će dobijati pomoć svakog meseca, osnovci će pored knjiga dobiti i sveske i olovke besplatno, vrtići će biti jeftiniji, smanjiće se cena GSB-a.. ionako je smarao onaj BusPlus, možete misliti tražili su da se karte overavaju, sagradiće nam makar 43 vrtića i renovirati 78, a urediti barem 53 gradska parka, a vratiće nam stari izgled Bulevara Kralja Aleksandra, Požeske i svih ulica..
    Napokon napredna renesansa;)
    (Marko Kraljević, 24. septembar 2013 11:11)

    # Link komentara

  125. Izgleda da se lakse rusi gradonacelnik (tj. gradonacelnici) nego direktori javnih preduzeca.
    (zbunjen, 24. septembar 2013 11:11)

    # Link komentara

  126. sramota ,silovanje beogradjana i njihove volje. to ce se sns i sps vratiti kao bumerang.
    (gori, 24. septembar 2013 11:07)

    # Link komentara

  127. Dragi Beogradjani, za vas ne znam, ali ja stavljam Unu u kolica i idem ispred skupstine da podrzim Dragana Djilas. Covek je zasluzio da ga branimo.
    (Milica, 24. septembar 2013 11:07)

    # Link komentara

  128. Slaba privreda, mnogo uvoza, malo izvoza, visoka stopa nezaposlenosti... pitam se odakle pare za razvoj jednog grada ako ne iz kredita? Jedino sto zameram g. DJilasu jeste sto nije u potpunosti raselio romsko naselje kod Belvilla posto to naselje i dalje postoji i cveta iz dana u dan.
    (Aleks, 24. septembar 2013 11:06)

    # Link komentara

  129. diktator se nikad nije pomirio sa debaklom na izborima u beogradu. gradjani beograda ce dati zadnju rijec.
    hoce im se moze im se pitanje dokle?
    (milkyp3, 24. septembar 2013 11:04)

    # Link komentara

  130. Smena Đilasa ima dvostruko pozitivno dejstvo:
    1. To je Vučićeva kardinalna greška da u ovoj teškoj ekonomskoj i političkoj situaciji u zemlji, preuzima još jedan 'vruć krompir' rušeći vlast bez izbora, samo zato jer više definitivno ne može da se odupre hijenama iz svoje stranke koje u Beogradu vide dobar plen. On nije mogao da nađe adekvatne kadrove za najveće sisteme u republici, a tek treba videti koga će u Beogradu po javnim preduzećima da postavi. Odlaskom Đilasa sa vlasti u Bgd, nadam se da je to početak silazne putanje Vučićevog rejtinga i njega samog.
    2. Žuti će konačno shvatiti da nisu bogom dani da upravljaju Beogradom, da to nije njihov zlatan rudnik, i naučiće da budu opozicija pa iz te perspektive malo da posmatraju politički život. Njima se sada kao bumerang vraća 2008 god. Treba malo vratiti film pa se setiti kako je Boris Tadić u postizbornom zanosu sa terase Gradskog odbora DS-a, urlao da neće dozvoliti radikalima da dođu na vlast u Bgd. Pa je ucenio Dačića, a Dačić pritisnuo Antića da odustanu od koalicije sa SRS i DSS. E sad iz svega toga treba da izvuku debelu pouku. Što pre shvate, biće bolje i za njih (žute) i za nas (narod).
    (Miroslav, 24. septembar 2013 11:03)

    # Link komentara

  131. Svako ko kaze da Djilas nije radio u interesima gradjana Beograda, definitivno, ali definitivno nije iz Beograda. Kao i vecina ovih sto pisu komentare. Beograd je za Djilasa, to svako zna. Iza njega su rezultati!
    (Ivan, 24. septembar 2013 11:02)

    # Link komentara

  132. Opet cemo u Beogradu imati kioske na svakom cosku, I pecenjare. Obice se ovo nekome o glavu.
    (roger, 24. septembar 2013 11:00)

    # Link komentara

  133. Kad vidim ko je protiv Đilasa, on ispade odličan.
    (Bojan, 24. septembar 2013 10:59)

    # Link komentara

  134. @(bikicki, 24. septembar 2013 08:49)

    Zasto sirite lazi i dezinformacije? Situacija 2008. koju pominjete i danasnja situacija su potpuno razlicite, a vi uzimate samo jedan deo iz te price kako bi opravdali ovu sramotu. Te 2008. lista DS je ubedljivo pobedila na izborima u Beogradu i imala je puno pravo da zahteva gradsku vlast na osnovu izbornih rezultata. To sto se Dacic dogovarao sa Vucicem oko mesta gradonacelnika je njegov problem, jer nije imao osnova za to i vec tada se videlo kako postojeci zakon o postavljanju gradonacelnika nije dobar. Ne moze se vlast praviti bez stranke koja ubedljivo pobedi na izborima, a Djilas je te godine ubedljivo pobedio Vucica na izborima u Beogradu. Pre godinu dana SNS je pobedila na republickim izborima, ali je Djilas jos ubedljivije pobedio na izborima u Beogradu. To je sustinska razlika koju vi zanemarujete. Beogradjani znaju da kazne i to su pokazali na proslim republickim izborima, ali znaju i da daju podrsku nekome ko je zasluzi i to su pokazali na poslednjim izborima u Beogradu. Beli listici su proslost, a katarza drustva sadasnjost.
    (Radovan VII, 24. septembar 2013 10:58)

    # Link komentara

  135. Tom tackom radikali stavljaju tacku na sebe.Samo napred.
    (DELBOY, 24. septembar 2013 10:58)

    # Link komentara

  136. Juče je Dačić, o kojem imam najgore moguće mišljenje, upotrebio jednu narodnu izreku: "Ko se mača lati, od mača će i poginuti". Teška srca moram da priznam da je Dačić ovoga puta u pravu. Đilas je došao na vlast zahvaljujući uceni upućenoj Dačiću od strane Tadića, da vlast u Beogradu mora da bude ista kao i na republičkom nivou, i u čemu je sada problem kada se i danas vlast sa republičkog nivoa preslikava na Beograda. Vučić je tada sportski podneo poraz i nije pozivao ni na kakve proteste, već je čestitao Đilasu na izboru, e tako treba da se ponaša i Đilas, pa nije kraj sveta ako Đilas više ne bude gradonačelnik, pa nije se on rodio u fotelji gradonačelnika, pa da u njoj bude dokle on hoće. Tako se ne ponaša pravi demokrata, a Đilas ustvari nikada i nije ni bio pravi demokrata, i to ovih dana svojim reakcijama povodom smene sa mesta gradonačelnika i pokazuje.
    (bikicki, 24. septembar 2013 08:49) Ne lupaj o ucenama...Djilas i DS su uvek dobijali vise glasova na izborima od Vucica,SNS I SRS...a pogotovo na proslogodisnjim izborima.SNS znajuci koliko ih je DS prosle godine ubedljivo pobedila,nema hrabrosti da odmah raspise izbore u gradu vec ce to verovatno pomeriti za sest meseci ne bili dotle pokusali da dobiju politicke poene i tek onda izasli na izbore.DS vise ima moralno pravo na vlast u Beogradu zato sto je oduvek dobijala najvise glasova u gradu,dok to sa SNS I SRS nikada nije bio slucaj.Kada bi sada bili izbori u gradu,DS bi opet pobedila i u to mogu da se kladim.
    (Nenad, 24. septembar 2013 10:58)

    # Link komentara

  137. Molim redakciju B92 da napravi reportažu o PKB-u. To je najveći uspeh vlasti Đilasa. Jer je od jednog propalog poljoprivrednog kombinata, uspeo da napravi firmu koja ima bolje karakteristike nego u SFRJ. Firmu koja se stalno širi, postavlja rekorde u proizvodnji, gde radnici imaju 50 h platu, i gde dobijaju profit na kraju godine. Snimite preduzeće sad i posle naprednjačke vlasti. To će narodu otvoriti oči. Ne trebaju nama
    Šeici, pustimo Đilasa da napravi 50 PKB-a u Srbiji kako je i obećao. Tako se pokreće privreda a ne porezima i smanjivanjem rashoda.
    (strujni udar, 24. septembar 2013 10:50)

    # Link komentara

  138. Mogu samo da zahvalim gradonacelniku so je meni i mnogim drugim nezaposlenim trudnicama omogucio novcanu pomoc koja u ovim vremenima mnogo znaci.
    (lena, 24. septembar 2013 10:50)

    # Link komentara

  139. sramota. to je silovanje beogradjana i bjuhove volje.
    (gori, 24. septembar 2013 10:49)

    # Link komentara

  140. Koalicioni partneri su te izdali uprkos svim tvojim ustupcima, clanstvo tvoje stranke je duboko razocarano u tebe, narod takodje razocaran i ozlojedjen... sve u svemu trebace ti puno srece na izborima, ostaces upamcen kao covek koji je unistio i narodu ogadio ideale etickog i modernog gradjanskog drustva za kakvo se zalagala Demokratska Stranka koje vise nema, a lideri drugih stranaka ce na tvom primeru uciti da ne treba okretati ledja sopstvenoj stranci i smatrati da ce vecina doveka glasati za tebe bez obzira kako se ponasao.
    (Setva zetva, 24. septembar 2013 01:07)

    Bravo za komentar.
    Izabrao je Šapića za desnu ruku, na opšte zgražavanje, i sada mu se to i vraća.
    (bgd, 24. septembar 2013 10:46)

    # Link komentara

  141. sterling@ molim te ne kaki vise ! Sve sto si napisao je laž! Sigurno si placen da pises tako! Grad sa parama kojima se zaduzio je izgradi i obnovio mnogo objekata i vozni park!! A sta je tvoja vlada uradila sa novih 5 MILIJARDI duga??? Sta je izgradjeno??? Od tog novca samo su 400 miliona potrosili na vracanje prethodnih dugoa, i gde su onda 4.6 MILIJARDI isparile???? To te ne brine???? Krediti se trose na plate i penzije jer je ova vlada najnesposobnija u nasoj istiriji!!!!
    (lale, 24. septembar 2013 10:44)

    # Link komentara

  142. Isto kao sto su 45-te došli čobani na vlast i pobili poštenu inteligenciju u Beogradu.
    (Ortodox, 24. septembar 2013 10:43)

    # Link komentara

  143. Beogradjani, naderali ste. Sada kad vam dodju presvuceni radikali pa kad izmili sljam, i to ohrabren, iz svojih rupa i razmili se po gradu... Uzas. Neko je ovde spomenuo Maju Gojkovic! Verujte, to je najvece ZLO koje moze da vam se dogodi. Ne dajte svoj grad.
    (Novosadjanin, 24. septembar 2013 10:42)

    # Link komentara

  144. Vucicu kralju, jel te danas sramota?
    I treba da te bude tigre, i treba!

    Mozes da smenjujes Djikija 100x i to nece izmeniti cinjenicu da te je na fer izborima u Beogradu, obrisao kao gumicom... onako iz sve snage, muski, bez pljuvanja i sa nepodnosljivom lakocom pobednika ...ponizavajuce jel da?
    (Zmaj od Kosmaja, 24. septembar 2013 10:41)

    # Link komentara

  145. Je l' to počeo puč u glavnom gradu? Neka vam služi na čast "gospodo" slobodni Radikali, ako je uopšte imate! "Beograd spava. Spava moj beli grad" , davno je pevao Delča, a skoro Block Out obradio. Definitivno spava. Kad će protesti? šta bi sa Beogradom koji je sklonio mnogo veće diktatore od ovoga?
    (qqlele, 24. septembar 2013 10:38)

    # Link komentara

  146. Sve je vec u napred dogovoreno ovo je danas samo egzekucija!!!
    (glax, 24. septembar 2013 10:37)

    # Link komentara

  147. A koga ćete da postavite na mesto gradonačelnika,Čaka Norisa?
    Pošto dovodite sve belosvetske stručnjake
    (Ivan, 24. septembar 2013 10:35)

    # Link komentara

  148. Najjači su mi komentari provincijalaca kako Most na Adi nema funkciju. Dragan hvala ti za most! Hvala ti i za Kineski most! Da, hvala ti i za bus plus. Naravno, opet ću glasati za tebe.
    (Vračarac., 24. septembar 2013 10:35)

    # Link komentara

  149. Beograd je za oko 13godina vladavine Demokrata procvetao i postao evropska metropola koja ima sta da ponudi strancima. Ako se uzmu u obzir i projekti koji su napisani za neku blisku buducnost (metro, savski amfiteatar i slicno) mislim da je kraj jedne epohe nazalost ocekivan, jer svako ko je Srbiju razvijao i priblizavao Evropi, taj je bio osudjen na propast.
    (Malisa, 24. septembar 2013 10:32)

    # Link komentara

  150. Sad ce Beograd da postane "bezbedan" kao Novi Sad.
    (Zemun, trafike, 24. septembar 2013 10:17)

    # Link komentara

  151. Citiracu ``KUD Idijote``: Mi smo ovde samo zbog para! Beograd na reci a para u dzepu! Vucicu je zinula zadnjica za parama a ne bi bas da ih deli sa mrskom mu opozicijom. Ovako ce ON i Gljivica Obrascic i pajtos im Dule Bajati da podele plen od investitora u Savski amfiteatar. Jadna im majka.
    (Provincijalac, 24. septembar 2013 10:17)

    # Link komentara

  152. svedoci smo dešavanje koja iniciraju dokoni politički diletanti, presvučeni radikalski likovi, dani su ispunjeni spinovanjem smene u beogradu dok srbija tavori na dnu, reforme samo u najavama, skupoća ubija, narod se zamajava nečim što mu neće doneti ama baš ništa.
    groteska koja se odvija uz asistenciju relevantnih političkih činilaca, notorno poznatih po menjanju dresova i mišljenja.
    (budaletinama nikad dosta, 24. septembar 2013 10:13)

    # Link komentara

  153. Konacno..do vidjenja Djilase!
    (bg011, 24. septembar 2013 10:12)

    # Link komentara

  154. Gotov je !!!
    (Miladin, 24. septembar 2013 10:02)

    # Link komentara

  155. Djilas nije radio u interesu Beogradjana,mnogo je zaduzio grad,zatim lazni tenderi koji su namestani stranackim,gradskim funkcionerima,rodbinske i tajkunske veze,pogledajte samo te dzipove sto vozaju,malverzacije i kradje na svakom koraku a tek ce se zasnati posle smene vlasti jer mnogo toga se prikrivalo
    (sterling, 24. septembar 2013 10:01)

    # Link komentara

  156. Previše drame oko smene jednog nesposobnog gradonačelnika.
    (Galecki, 24. septembar 2013 10:00)

    # Link komentara

  157. Botovi gde vam je gazda Vucic.Mora da obilazi pečenjare diljem Srbije da nadje adekvatnu zamenu za Djilasa.
    A moze lako da se desi da iz onog dzaka sa pokradenim glasovima izvice bivsu-sadasnju stanacku koleginicu Maju Gojkovic.
    Milosevic je bio mala maca za njega i nista nas ne sme iznenaditi.Ali ovo je njegov pocetak kraja i najvecu do sada autogol.
    (gde vam je gazda, 24. septembar 2013 10:00)

    # Link komentara

  158. Krajnje vreme je bili da dodje do promene vlasti u Beogradu,godinama vladaju Djilas i socijalisti a sve gore se zivi.Samo promenama do boljeg zivota za sve ,ako treba raspisati izbore i promene su sigurne.
    (Svetlost, 24. septembar 2013 09:59)

    # Link komentara

  159. Đilas nema šta da se ljuti, kako je došao na vlast tako i odlazi. Sve u skladu sa zakonom.
    (Lukas, 24. septembar 2013 09:59)

    # Link komentara

  160. Beograđani plaćaju veliku cenu, sa jedne strane populizma koji je tako prisutan u potezima gradonačelnika (Dragana) Đilasa,necemo vise da placamo hocemo da ga smenimo,mnogo godina je bio na vlasti a nista nije dobro uradio.
    (Dwarf, 24. septembar 2013 09:58)

    # Link komentara

  161. a da izbore placaju oni koji traze ?
    jer kak ojedan ovde kaze crveno-crna koalicija nas upropasti. zaduzili su nas vise nego ovi prethodni a sam osu godinu dana na vlasti
    ne mogu vise da zivim u ovom diktatorskom rezimu
    ako nas nek one oslobodi ovoga izlazim u sred grada da se zapalim
    mrzim komunjare da Bog da im se desilo sve sto i meni
    (alo, 24. septembar 2013 09:58)

    # Link komentara

  162. Drzavna preduzeca, populisticka socijalna politika, raseljavanje Roma,napadi na gay populaciju,ostra (nacionalisticka) retorika, demonstracija sile i pretnje, namestanje poslova prijateljima i lojalnim firmama, partijski (neskolovani) kadrovi ....Da li je to Beograd 2013. ili Berlin 1938?

    Dragan Dilas je jedan retko neprijatan i nasilan covek, nadam se da ce ubrzo biti smenjen i sa mesta predsednika DS.


    To ce mi licno biti vece zadovoljstvo od danasnje smene.
    (Boris, 24. septembar 2013 09:57)

    # Link komentara

  163. "Grad je lepsi i bolje funkcionise od kada je Djilas gradonacelnik. ..."
    (Bole, 24. septembar 2013 01:18)

    Da, a naročito dobro u Beogradu funkcioniše nameštanje tendera..
    (ponuđač, 24. septembar 2013 09:56)

    # Link komentara

  164. A kako bi drugacije Shejk dosao do obecanog PKB-a
    (rade, 24. septembar 2013 09:54)

    # Link komentara

  165. Puna podrska Djilasu,opet cemo ga izabrati da vodi Beograd!!!
    (vuk, 24. septembar 2013 09:53)

    # Link komentara

  166. Ja sam penzioner i NIKAD DOSAD nisam dobio obaveštenje od banke o uplati penzije pre podne! Ni 24. datuma! Neko se gadno plaši današnjeg dana!
    (nešto se valja iza brda, 24. septembar 2013 09:53)

    # Link komentara

  167. Pocinje gradjanska ne poslusnost!
    E da vidim kako ce GSP funkcionisati kada i ovo malo ljudi koji su placali GSP karte prestanu!
    (PODRZAVAM BOJKOT, 24. septembar 2013 09:50)

    # Link komentara

  168. Djilas je se puno iskompromitovao za vreme svog mandata,tesko da bi se nasla neka afera u Beogradu u koju on nije bio ukljucen na ovaj ili onaj nacin,naravno istraga nek pokaze svoje pa i nek me demantuje- nemam nista protiv...Goodby charlie...
    (Banat1, 24. septembar 2013 09:09)

    Jedine afere koje postoje su one u vašim radikalskim glavama, i to samo iz jednog jedinog razloga, a to je najbeskrupuloznija žeđ za vlašću. Svoje umeće ste pokazalai u opštinama Voždovac i Zemun, kao i u Novom Sadu, u kojima je raspad sistema doveden na najviši nivo.
    (GagY, 24. septembar 2013 09:45)

    # Link komentara

  169. Verujem da ce Naprednjaci imati vecinu.Dosta je Djilas unazadio Beograd.
    (realno, 24. septembar 2013 09:45)

    # Link komentara

  170. Lite kise,hladne vode,da nam Dilas danas ode,
    (veterinar, 24. septembar 2013 09:45)

    # Link komentara

  171. Neka je on nama otišao, preživećete vi Beograđani i bez njega. Meni je drago zbog toga što je onolike pare potrošio na Most na Adi koji nema funkcijonalnu vrednost a mi iz zapadne Srbije se truckamo Ibarskom i svaki put stavljamo glavu u torbu. Koliko je to bila potrebnija investicija od svih uzalud prokockanih stvari u ovoj zemlji kao inžinjer saobraćaja neću ni da govorim!
    (Pop, 24. septembar 2013 09:34)

    # Link komentara

  172. A danas se peva Lijte kise hladne vode Djilas ode,Djilas ode!!!!!!!!!
    (Zeljko, 24. septembar 2013 09:29)

    # Link komentara

  173. Zasto izlaziti uopste na izbore kada nemamo neke nove opcije za biranje. Smena je potpuno legitimna kao i postavljanje nekog sposobnijeg na tu poziciju. I bez izbora, mozemo postaviti kvalitetniji kadar od postojeceg.
    (Cipiripi, 24. septembar 2013 09:18)

    # Link komentara

  174. Vucic ne moze da pobegne od sebe. Mogu da glumataju da su se promenili ali namecu diktaturu polako. Crno-crvena koalicija.
    (retko-mudar, 24. septembar 2013 09:09)

    # Link komentara

  175. Djilas je se puno iskompromitovao za vreme svog mandata,tesko da bi se nasla neka afera u Beogradu u koju on nije bio ukljucen na ovaj ili onaj nacin,naravno istraga nek pokaze svoje pa i nek me demantuje- nemam nista protiv...Goodby charlie...
    (Banat1, 24. septembar 2013 09:09)

    # Link komentara

  176. (Taki, 24. septembar 2013 08:18)
    (nesanica, 24. septembar 2013 02:05)

    vi stvarno mislite da ga smenjuju zato sto "ne radi dobro"?
    (tomislav, 24. septembar 2013 09:06)

    # Link komentara

  177. Eto čime se režim bavi: prvo su se komponovali 3 meseca, pa su se rekonstruisali narednih 9, pa se već treći mesec bave Đilasom, pa će onda još tri njegovom zamenom...
    (gerilac, 24. septembar 2013 09:03)

    # Link komentara

  178. Od silnog novca koji je prisvojio živeće kao bubger u loju, tako da se ne tangiram oko njegovog odlaska ni sekundu.
    (Pčelica, 24. septembar 2013 08:55)

    # Link komentara

  179. @Worgen,

    Put do pakla je poplocan najboljim namerama!
    (malo morgen-samo najave, namere, neostvarene zelje i pozdravi..., 24. septembar 2013 08:52)

    # Link komentara

  180. Neka se pozabavi strankom u narednom periodu, jer mu se i clanovi ostre da ga promene.
    (Momcilo, 24. septembar 2013 08:52)

    # Link komentara

  181. Kako god bilo, Dragan Djilas ulazi u istoriju!
    O njemu ce praviti emisije, pricace se o coveku koji je za svoje mandatovanje uspeo da mnogo uradi, stvori, popravi, pomogne!
    Lupkajte vi minuse, jer sto vise minusa to znaci vise VAS procitalo!
    Pa s obzirom koliko su vam ovi vasi isprali mozak, bas kao '90.tih, mozda i ovi komentari vam malo iscentrifugiraju mozdane celije!

    P.S. JA SAM SE VEC JUTROS PROSVERCOVALA I SUPER JE!!! BRAVO ZA IDEJU!!!
    MADA REALNO KAO DA SE CEO BGD SVERCUJE, NIKO KARTU NI NEKUCA!!!
    (Jana, 24. septembar 2013 08:51)

    # Link komentara

  182. Ovaj narod je zasluzio bolje danas,a jos bolje sutra.Trebaju nam promene,ovu zemlju treba da vodi stranka koja na prvo mesto stavlja svoj narod i radi na poboljsanju njihove egzistencije pravo na to smatram da ima SNS
    (miljana, 24. septembar 2013 08:50)

    # Link komentara

  183. Juče je Dačić, o kojem imam najgore moguće mišljenje, upotrebio jednu narodnu izreku: "Ko se mača lati, od mača će i poginuti". Teška srca moram da priznam da je Dačić ovoga puta u pravu. Đilas je došao na vlast zahvaljujući uceni upućenoj Dačiću od strane Tadića, da vlast u Beogradu mora da bude ista kao i na republičkom nivou, i u čemu je sada problem kada se i danas vlast sa republičkog nivoa preslikava na Beograda. Vučić je tada sportski podneo poraz i nije pozivao ni na kakve proteste, već je čestitao Đilasu na izboru, e tako treba da se ponaša i Đilas, pa nije kraj sveta ako Đilas više ne bude gradonačelnik, pa nije se on rodio u fotelji gradonačelnika, pa da u njoj bude dokle on hoće. Tako se ne ponaša pravi demokrata, a Đilas ustvari nikada i nije ni bio pravi demokrata, i to ovih dana svojim reakcijama povodom smene sa mesta gradonačelnika i pokazuje.
    (bikicki, 24. septembar 2013 08:49)

    # Link komentara

  184. Dobro jutro botovi! Da li ste se lepo naspavali? Super. Jos samo tdeba da pocnete da pisete inteligentne komentare. E, sad, posto se to nikada nece dogoditi, ostavite nas Beogradjane da mislimo svojom glavom i, ako bude trebalo sami biramo ko ce nam voditi grad. Doduse, vec jesmo. Pametnom je dosta i jednom a kamoli dvaput. Izabracemo i treci put, samo sto to nece biti niko iz vaseg tabora. Shvatite vec jednom - muka nam jr od bas bahatosti, gluposti i primitivizma.
    (Vila, 24. septembar 2013 08:47)

    # Link komentara

  185. Čudna kombinatorika – ukoliko postoji dovoljno glasova za smenu (kvorum) treba ga smeniti bez izbora jer svi u skupštini grada su narodni “deputati”, ranije demokratski izabrani.
    (matematičar, 24. septembar 2013 08:28)

    # Link komentara

  186. Hajde da vec jednom zavrsimo sa tim...Ne brinem ja za Djilasa,snaci ce se on.Ima i od cega.Nema potrebe da pravimo senzaciju.Odlazi,pa sta! Da je dobro radio verovatno ne bi danas bio na dnevnom redu.
    (Taki, 24. septembar 2013 08:18)

    # Link komentara

  187. gradonacelnika bira skupstina. nije biran direktno na izborima. ako se u skupstini formira nova vecina, sve je legitimno. Bez obzira sto se to mozda nekome ne svidja.
    (legitimno, 24. septembar 2013 08:15)

    # Link komentara

  188. Eto dokle je došao Djilas,da mu smena bude na istoj sednici sa promenom imena ulice. Nije slučajnost jer je on bio slepa ulica Beograda.
    (TamTamTam, 24. septembar 2013 08:14)

    # Link komentara

  189. Činjenica je da su našoj zemlji potrebne korenite reforme svih segmenata života. Drago mi je što vidim da se mnoge stvari pokreću sa mrtve tačke. Posle dugog niza godina, stvari počinju da se menjaju i to svakako budi nadu da loše stvari ipak mogu da se promene. Samo zli jezici mogu da kritikuju nečije dobre namere.
    (Worgen, 24. septembar 2013 07:58)

    # Link komentara

  190. Demokratija je volja gradjana,u ovom slucaju DJilas nije volja gradjana.
    (ognjenka, 24. septembar 2013 07:44)

    # Link komentara

  191. Meni se svidja ovaj dnevni red. Naime, u interesu svih gradjana je da se Djilas smeni.
    (Cipiripi, 24. septembar 2013 07:38)

    # Link komentara

  192. e naprednaci braćo i zemljaci hajde na izbore da vidimo koliko ste jaki prošli put nije izašlo dovoljno ljudi počistiće vas ds u beogradu kurčite se a svesni ste toga vrlo dobro da ste u beogradu najslabiji
    (danijela, 24. septembar 2013 07:38)

    # Link komentara

  193. Ista ekipa je smenila Đinđića sa mesta gradončelnika. Istorija se ponavlja i nesposobni ponovo dolaze.
    (historia magistra vitae est, 24. septembar 2013 05:13)

    # Link komentara

  194. dragi naprednjaci i socijalisti,zelim Vam svu mogucu vlast,najiskrenije u ovom trenutku.zasluzili ste je jos devedesetih.nisam ironican?
    (vladimi dr, 24. septembar 2013 04:17)

    # Link komentara

  195. treba da kazem ,bravo naprednjaci,volim predsednika i sl. i postajem normalan srbin ? molim i jedan plus od dezurne gospode za racunarima . p.s.iskreno ne zelim niti pokusavam da vredjam politicke neistomisljenike ,ali ovo je katastrofalna greska sns-a.pobedice vucic ,ali mislim da treba da pobedi srbija i gradjani koji u njoj zive.ima jos pametnih politicara,ne moze g-din vucic da vodi 18 ministarstava.veliki pozdrav iz sumadije.
    (vladimi dr, 24. septembar 2013 04:13)

    # Link komentara

  196. Nine mi jasno cemu tolika frka ako ga smene,da je nesto uradio kako treba za gradjene Beograda ovo se ne bi ni desavalo,ovako svakom po zasluzi.
    (nesanica, 24. septembar 2013 02:05)

    # Link komentara

  197. pa bolji nece doci :-D
    (vlad vien, 24. septembar 2013 02:00)

    # Link komentara

  198. Racunica je jasna cak i osnovcima, prema tome Djilas pakuj kofere.
    (pancho, 24. septembar 2013 01:45)

    # Link komentara

  199. Setimo se da sa i Zorana Djindjica ovako isto smenili sa mesta gradonacelnika Beograda, pa je posle postao premijer Srbije. Tako ce biti i sa Djilasom.
    (Dragan, 24. septembar 2013 01:35)

    # Link komentara

  200. Samo neka ga smenjuju i pljuju. Grad je lepsi i bolje funkcionise od kada je Djilas gradonacelnik. Sad ce da izmisljaju afere i da blate. Onaj malisan iz sns a sto je resio da bude politicar je najsmesniji lik na politickoj sceni. Da nece on da bude gradonacelnik?! Joj zemljo Srbijo nema ti pomoci. Sto sam pravio decu pa opet moram da strepim. Sam bih lakse ovo podneo. Crknes i gotovo
    (Bole, 24. septembar 2013 01:18)

    # Link komentara

  201. Koalicioni partneri su te izdali uprkos svim tvojim ustupcima, clanstvo tvoje stranke je duboko razocarano u tebe, narod takodje razocaran i ozlojedjen... sve u svemu trebace ti puno srece na izborima, ostaces upamcen kao covek koji je unistio i narodu ogadio ideale etickog i modernog gradjanskog drustva za kakvo se zalagala Demokratska Stranka koje vise nema, a lideri drugih stranaka ce na tvom primeru uciti da ne treba okretati ledja sopstvenoj stranci i smatrati da ce vecina doveka glasati za tebe bez obzira kako se ponasao.
    (Setva zetva, 24. septembar 2013 01:07)

    # Link komentara