Ponedeljak, 23.09.2013.

16:28

SPS će glasati za smenu Đilasa

Premijer Srbije i lider SPS-a Ivica Dačić rekao je da će SPS svakako podržati inicjativu SNS-a i DSS-a za smenu gradonačelnika Beograda Dragana Đilasa.

Izvor: B92

SPS æe glasati za smenu Ðilasa IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

60 Komentari

Sortiraj po:

Uros

pre 10 godina

Nema u politici ni "prevario sam" ni "izdao sam" - postoji samo interes i to svi oni znaju (i rade). A Dačić je samo vešto koristio slabosti drugih. Mada, narod kaže, krčag ide na vodu dok se ne razbije!
(sačekajmo..., 24. septembar 2013 08:19)

Naravno, zato sto smo mi tako navikli u nasoj politici i u politici onih koji razgovaraju sa nasim politicarima. A kada su u pitanju banana drzave kao sto je nasa, u posete dolazi belosvetski sljam (iza kojeg stoje trgovci oruzjem i drugi biznismeni) kome je u interesu da zajedno sa domacim korumpiranim politicarima uzme neke pare. Ovde jos od pocetka visestranacja narod u politici nije imao priliku da vidi nista osim domacih i stranih prevaranata. Politika na nekom visem nivou rezervisana je za normalne drzave. Gde to ima u svetu da premijer izjavi kako je pre 5 godina prevario jedne, a sada druge koalicione partnere? Cak se ni ne trudi da to predstavi drugacije, nego prica kao da je sasvim normalno tako se ponasati... Problem je u tome sto ce takvu osobu isto tako tretirati one malo vece glavonje (sve se plasim da ce Merkelovu moci da prevari kao Vucka ili Botu), a nama ce se sve to obiti o glavu...

SIGURNI - GLASACI

pre 10 godina

Iako ne podrzavam SPS i njihovog lidera Ivicu Dacica, ovog puta ga podrzavam samo na iskrenosti da gradjani Srbije konacno saznaju pravu istinu dolaska Dragana Djilasa na vlast u Beogradu 2008. godine. Tada ga je Boris Tadic naterao da izabere Dragana Djilasa i da izda vec dogovoreni dogovor sa Aleksandrom Vucicem i Vojislavom Kosutnicom, tada je pristao i rekao u redu, to je tad rekao i Aleksandru Vucicu i zato se on s pravom ljutio na mene. Sada neka gradjani Beograda vide koliko je DS stalo do demokratije, njih samo interesuje da oni budu na vlasti, za gradjane ih bas briga.

sačekajmo...

pre 10 godina

U prevodu "prevario sam i jedne i druge i mrze me i jedni i drugi i to je sasvim u redu"... Divan primerak coveka, trebalo bi deci u skoli da se prica o njemu... (Uros, 23. septembar 2013 21:49)
Nema u politici ni "prevario sam" ni "izdao sam" - postoji samo interes i to svi oni znaju (i rade). A Dačić je samo vešto koristio slabosti drugih. Mada, narod kaže, krčag ide na vodu dok se ne razbije!

Srbin 100%

pre 10 godina

Socijalistima izgleda ne smeta cinjenica da su do juce bili clanovi vladajuce vecine u Beogradu i da su ucestvovali u velikom broju afera koje se vezuju za administraciju Dragana Djilasa

coltrane

pre 10 godina

samo vi rusite vlast, a nemate ni ljude. niste jos razgovarali o tome?
neka, bice boljee sigurno, kao sto je nama puno boljee u novom sadu
malo sutra

coltrane

pre 10 godina

samo vi rusite vlast, a nemate ni ljude. niste jos razgovarali o tome?
neka, bice boljee sigurno, kao sto je nama puno boljee u novom sadu
malo sutra

sanja

pre 10 godina

Preslikavanje republičke vlasti na Beograd. Ja stvarno ne vidim razlog za ovoliku paniku. Naravno osim ako je pojedincima fotelja toliko draga pa je jako teško rastati se sa njom.

МИЛАН

pre 10 godina

Сигурно се Дачићу смучио, Ђилас зато је одлучио доста било крађа ДС-а
време је за ново време и запошљаваље младих и старијих и добре пензије
за пензионере.

moje misljenje

pre 10 godina

Dačić je ovo skoro pa briljantno odigrao, isterao Vučića na čistinu i naterao ga da se uplete u beogradsku avanturu.
Biće on za desetak godina predsednik Srbije, SNS će biti prošlost, a DS solidna opozicija.
Da mi je neko ovo rekao devedesetih!!!

Rista Pavlovic

pre 10 godina

Dacic ce sigurno podrzati smenu jer nema neke velike razlike izmedju njega i Djilasa, obojica gledaju samo svoje licne interese.

Radovan VII

pre 10 godina

Sramota me je sto je jedan ovakav covek premijer moje zemlje! Fond reci, nastup, arogancija, rezonovanje stvari... uzas. Gospodine Dacicu, prestanite da vredjate inteligenciju ovog naroda! Vucic nije bio gradonacelnik jer su gradjani Beograda ubedljivu vecinu glasova dali njegovom protivkandidatu. Ako vam je Tadic zahtevao to sto (sad) tvrdite imao je puno pravo na to, jer je na tim izborima 2008. lista DS ubedljivo pobedila na izborima u Beogradu, kao sto je ucinila i 2012. Shodno tome je i morala biti na vlasti. Ne moze se vlast praviti bez stranke koja pobedi na izborima. Pogledajte malo vase izjave. Sve se vrti oko SPS-a i koliko je SPS dobar, sta je SPS dobio ili nije dobio, a gradjane i ne pominjete osim u floskulama. Javno izjavljujete kako hocete da rusite vlast u glavnom gradu, a nemate nikakav plan sta posle vec odgovarate u stilu "Videcemo vec, otom potom...". Ovo sto vi radite nema veze sa pravom i pravdom, vec bezobrazlukom. Beogradjani ne prastaju, ali znaju da podrze kad treba.

Kuku

pre 10 godina

Ako su pokazali da se moze funkcionisati zajedno u vladi. Naravno da treba pokrenuti funkcije i u nasem glavnom gradu i odmah se krene sa radom.

dobrice sa Balkana

pre 10 godina

Dacicu, hvala ti na podrzanoj inicijativi za smenu Djilasa.
(Miroljub_Sabac, 23. septembar 2013 20:04)
A šta ostaje mišu ulovljenom u mišolovku do da pojede sir na koji je ulovljen.

pitanje

pre 10 godina

Gojnicka je trebala postaviti pitanje:
"Gospodine predsednice stalno pominjete 2008. godinu. Vi ste te 2008 postali podpredsednik vlade Srbije i sedeli u njoj pune 4 godine, a da NI JEDNOM niste ista javno rekli protiv nje. Nije li cudno da sada 5 godina kasnije tracate tu vlast/vladu a u njoj ste usestvovali i cak celo vreme bili i ministar policije?
A clan vase stranke je pune 4 godine bila predsednik Narodne skupstine"

Uros

pre 10 godina

U prevodu "prevario sam i jedne i druge i mrze me i jedni i drugi i to je sasvim u redu"... Divan primerak coveka, trebalo bi deci u skoli da se prica o njemu...

Radovan VII

pre 10 godina

@(zato mislite svojom glavom, 23. septembar 2013 20:23)

Jedna ispravka: Crvene je u igru vratio DSS prilikom formiranja Kostunicine manjinske vlade. To naravno ne umanjuje krivicu DS-a za kasniji angazman crvenih.

paraglajder

pre 10 godina

Ovom "igrarijom" ste napravili dve velike greške, premijeru...
Prvo - ovom silnom kombinatorikom (za koje vreme prstom mrdnuli niste za ovaj narod i državu) ste jasno pokazali ogoljenu ambiciju i želju za moći, koja nema ama nikakve veze sa brigom za narod.
A narod to vidi.

Drugo - pokušavate da nadigrate, "nadgornjate" najmoćnijeg čoveka u državi. Vi jeste vrlo inteligentan čovek, ali je i on, i nemojte misliti da je od juče i da ne zna SVE implikacije cele ove od vas inicirane zavrzlame.

Drugim rečima, da se izljubimo, premijeru, sve najlepše u budućem životu i radu..:).

Savic

pre 10 godina

Ako mislis da Djilas nije radio dobro,a moje misljenje je da nije, ne treba da cekas inicijativu za smenu vec sam to kao koalicioni partner koji smatra da se lose radi u gradu podnese tu incijativu za promenu,ovako sve sto radis je licni interes Dacicu.

Darko

pre 10 godina

Ma najbolje bi bilo da ukinemo izbore kao takve, istraživanja javnog mnjenja bi bila mnogo kvalitetniji i jeftiniji način za formiranje parlamenta, Aleku doživotnu funkciju vođe i svi srećni.
A za Ivicu, šta reći, ko iole normalan sme i da pojmi da je beogradski SPS zdravo tkivo u gradskoj vlasti ?

Mihajlovic Bojana

pre 10 godina

Previse se prasine diglo oko smene gradonacelnika,prekomponovanjem preslikati republicku vlast na Beograd, ako cemo posteno tako je i dosao na vlast 2008 godine. Vrnm je da dodju drugi koji ce uraditi vise za nas grad.

Flavije sa Slavije

pre 10 godina

Kale, svaki preprodavac na buvljaku je bolji politicar od tebe. Sta smo bogu zgresili da te uopste trpimo. Cuvaj se izbora u Beogradu, Djilas je imao 40%, sada ce 60, ti i ne prelazis cenzus, sledeca gradska vlast se deli sa LDP-om, a ti i ovi botovi polako nestajete. Zahvali Tadicu sto si uopste na sceni.

matori

pre 10 godina

Miloševićev SPS, koji je postao nasledstvo Dačića, ruku pod ruku sa Šešeljevim radikalima, koje je nasledio (prvo) Nikolić, pa potom Vučić, uz izdašnu asistenciju Koštuničinog DSS, a svi načičkani Mirinim JUL-ovcima, postaju okosnica rasturanja demokratije, uvođenja diktature, i definitivne propasti Srbije kao države građanskog društva...

zato mislite svojom glavom

pre 10 godina

1. Crvene je u igru vratio Tadic i tako su nastali beli listici!
2. Ovakav bezobrazluk, gde premijer i kao bajagi ministar policije, javno kaze, da ga, zapravo briga za volju biraca, odavno nismo videli...
3. Odakle vam ideja, politicarcici, da prekrajate izbornu volju gradjana svojom kombinatorikom, u kojoj je vazan samo politicki i tajkunski interes?
PS. Nema vise belih listica...

Night Elf

pre 10 godina

Uvek je najlakše kritikovati svaki pokušaj da se napravi nešto novo i dobro. Ne razumem odakle u ljudima toliko odbojnosti prema svemu što je novo. Valjda smo svesni da u ovoj našoj zemlji mora toliko toga da se menja i da ta promena svakako neće biti laka!

zanimljivo

pre 10 godina

Meni je u svemu zaista najzanimljivije da Dacic sada ovako prica o Tadicu i DS, a zaboravio je cinjenicu da je pune 4 godine (2008-2012) bio 'prvi' podpredsednik vlade Srbije [ono sto je Vucic sada]

Worgen

pre 10 godina

Činjenica je da su našoj zemlji potrebne korenite reforme svih segmenata života. Drago mi je što vidim da se mnoge stvari pokreću sa mrtve tačke. Posle dugog niza godina, stvari počinju da se menjaju i to svakako budi nadu da loše stvari ipak mogu da se promene. Samo zli jezici mogu da kritikuju nečije dobre namere.

radosnica

pre 10 godina

Vi cete sve podrzati samo da ostanete na vlasti. Ali u ovom slucaju i treba da se podrzi da se stane na kraj losem vladanju i zaduzivanju.

Vladimir

pre 10 godina

Zlo,SPS je od političke scene napravio jednu sprdnju,otvoreno izlazi iz jedne vlasti i ulazi u drugu i sebe predstavlja kao neko ko ruši lošu vlast,strašno,koje vredjanje inteligencije,a najgore što i DS i SNS pristaju na tu sprdnju,iz cele situacije samo ima SPS da profitira,da ponovo sedi u vlasti i da nastavljaju da nanose štetu državi i gradjanima,štite svoje štetočine u zloupotrebama i naravno sve loše ima da svale na druge,kao da oni nisu u toj vlasti bili,a to isto ima da se i SNSu dogodi,sve u svoje vreme.
Pa zar postoji neko u ovoj zemlji koji od SPS može bilo šta da očekuje da uradi dobro za ovu zemlju,njihov sistem se zna,oni za ovu zemlju i ne mogu i neće da urade ništa,samo za svoje interese.Oni ne žive u istoj Srbiji kao gradjani,njima se ništa i ne menja,tako je i devedesetih bilo.Užasni su,zlotvori.

Dokle!

pre 10 godina

Ovaj nastup prevazilazi sve granice pristojnog politickog ponasanja. Da li ovaj covek zaista veruje da vecina gradjana podrzava nacin na koji on razmislja i deluje? Ili smo mi svi otupeli i spremni smo da prihvatimo bilo kakvo ponasanje politicara? Ko je za smenu Dacica neka klikne preporucujem, ko nije neka klikne na ne preporucujem :)

Kiza

pre 10 godina

Zasto se SPS, krije iza DSS-a.Kako to odjedared Dss u igri za smenu DJilasa.Do juce ga je SPS drzao na tronu,a danas ....Tako cete svi proci koji surujete sa Slobinom partijom.Zbogom Srbijo...

Sve manje peska

pre 10 godina

Ovom izjavom je Dačić jasno rekao da ne razume zašto bi nekog podržao po cenu da time ugrožava svoj i viši politički interes. E sad Dačiću o ovom višem političkom interesu bi se dalo popričati, jer tu misliš isključivo na interese svoje stranke, ali ono što si rekao "svoj" potpuno nam je jasno i nisi morao ni da naglašavaš. Uplašio si se da Đilas i Vučić ne uspostave dobru saradnju oko određenih projekata, pa da ti to brže bolje .... e Dačiću, u tvom peščanom satu je sve manje peska

Zlatko

pre 10 godina

Sviđa mi se ova Dačićeva:"Ko se mačem služio od mača će i poginuti". U politici je tako - dok imaš većinu, na vlasti si. SPS je prelomio, ne želi da deli vlast sa demokratama. Đilas očigledno ne može da zadrži vlast, novi izbori će pokazati i volju građana. Sva istraživanja kažu da je na strani naprednjaka i to ubedljivo.

Mangini

pre 10 godina

Ivica Dačić može da bude srećan što je Vučić odlučio da mu oprosti nepoštovanje raznih dogovora inače bi i on bio davno prošli...

Nemanja

pre 10 godina

To je to ako ste pažljivo slušali premijera zvanog "privezak" utvrdili ste da je čoveku najvažnija FOTELJA to je priznao on sam sam to su mu ideali za narod njega zabole ...To je to vratile su se 90 te i to će vam uskoro biti jasno kao dan !!!!!

1%

pre 10 godina

Dacicu, posle ovog intervjua, definitvno cu te zvati "Gljivica" jer toliko trulezi si izbacio da mi je muka. Tvoja izjava da cete glasati je cist alibi, a nigde ne spominjes za Djilas ne moze da padne bez glasanja PUPSA. Sto lepo ljudima ne objasnis koliki je procenat uticaja SPS u koaliciji!!!! Ljudi bi se iznenadili kad bi culi. Jedva preko cenzusa. Da to nije penzionera i Palme, video bi ti skupstinu malo sutra, a premijersko mesto bi sanajao. Na kraju krajeva, vidimo da nisi osoba ni za to mesto...ma sta vise trosim reci i internet na tebe Gljivice Dacicu!

zoran1965

pre 10 godina

bio bih jako razocaran, ako u zadnjem trenutku odustanete od smene Djilasa...
nadam se da se necete uplasiti, pa stati. jer srbija mora proci kroz katarzu. toga nece biti, dokle god ponovo ne postanete gospodari zivota i smrti u srbiji ko do 1999-te

Persa

pre 10 godina

Vrlo pragmatican i iskusan politicar. A zasto ne smeniti Djilasa, pa on je svojim mesetarenjem doveo i stranku i Beograd do nule. On je obican trgovac. Vratimo Tadica u ds.

Lule

pre 10 godina

Oduvek si bio *****! Ajde raspišite izbore za gradonačelnika ako imate ****, pa stanite "na crtu" sa Đilasom da vidimo gde ste i koliko vas ljudi u Beogradu podržava!

Koferce

pre 10 godina

Interesantno je da Dacic okrivljuje DS za upodobljavanje gradske vlasti 2008. godine a u stvari je upravo on taj preletac koji je i 2008.i 2013. prevario koalicione partnere. Beogradjani ovo znaju i znaju Dacica vrlo dobro ali sta njega briga on ionako ne racuna na glasove Beogradjana vec na glasove navijackih bandi i slicne bulumente.

Obican gledalac

pre 10 godina

Kolkio samo argonantnosti, bezobrazluka,licemerja u ovom kratkom gostovanju na B92.Nista novo od Dacica.kaze da ga je Boris Tadic ucenjivao. Sto je onda prihvatio ucene Borisa Tadica? Gladan vlasti. Drugo Tadic nije hteo da Vucic tada jos radikal bude u bilo kojoj vlasti. Trece. Tada je formirana vlast i nije posle bilo otimacine. Sto je Dacic cutao svih ovih godinu dana ako nista nije valjalo u Beogradu. Danas je po sredi otimacina.I na kraju na pitanje novinarke da li ce da ucestvuje na Paradi ponosa on rece da nece jer ne mora da se svugde pojavljuje.Gospodine Dacicu to je vasa obaveza i kao premijera i kao Ministra policije. I tvoja i Vuciceva.Ali se i jedan i drugi plasite reakcije navijaca.A tek sta se nalupetao o policiji

crni domino

pre 10 godina

Pre glasanja o smeni, red bi bio da zahvalite naivnom Tadicu sto je vas, crvenu bandu, na celu sa tobom, digao iz mrtvih!
Pravi Srbi, nema sta; rani kuce da te laje, noz u ledja, zardjale kasike...
Umesto da budete lustrirani, vi ste postali jahaci apoklaipse u Srbiji.
Sramota da vas bude! I vas i Tadica!
Samo naivni veruju da cete uraditi nesto dobro, ovim postupkom, za Beograd i Srbiju. To nkada niste uradili, pa necete ni sada!

a možda i zaslužuje???

pre 10 godina

Da li je moguće da je čovek sa ovakvim izražavanjem i moralom neki faktor u Srbiji? Još ministar i premijer.
Građani Srbije, stidite se. Srbija a ni Beograd ne zaslužuju ovo što joj se svakodnevno dešava...

Obican gledalac

pre 10 godina

Kolkio samo argonantnosti, bezobrazluka,licemerja u ovom kratkom gostovanju na B92.Nista novo od Dacica.kaze da ga je Boris Tadic ucenjivao. Sto je onda prihvatio ucene Borisa Tadica? Gladan vlasti. Drugo Tadic nije hteo da Vucic tada jos radikal bude u bilo kojoj vlasti. Trece. Tada je formirana vlast i nije posle bilo otimacine. Sto je Dacic cutao svih ovih godinu dana ako nista nije valjalo u Beogradu. Danas je po sredi otimacina.I na kraju na pitanje novinarke da li ce da ucestvuje na Paradi ponosa on rece da nece jer ne mora da se svugde pojavljuje.Gospodine Dacicu to je vasa obaveza i kao premijera i kao Ministra policije. I tvoja i Vuciceva.Ali se i jedan i drugi plasite reakcije navijaca.A tek sta se nalupetao o policiji

Koferce

pre 10 godina

Interesantno je da Dacic okrivljuje DS za upodobljavanje gradske vlasti 2008. godine a u stvari je upravo on taj preletac koji je i 2008.i 2013. prevario koalicione partnere. Beogradjani ovo znaju i znaju Dacica vrlo dobro ali sta njega briga on ionako ne racuna na glasove Beogradjana vec na glasove navijackih bandi i slicne bulumente.

crni domino

pre 10 godina

Pre glasanja o smeni, red bi bio da zahvalite naivnom Tadicu sto je vas, crvenu bandu, na celu sa tobom, digao iz mrtvih!
Pravi Srbi, nema sta; rani kuce da te laje, noz u ledja, zardjale kasike...
Umesto da budete lustrirani, vi ste postali jahaci apoklaipse u Srbiji.
Sramota da vas bude! I vas i Tadica!
Samo naivni veruju da cete uraditi nesto dobro, ovim postupkom, za Beograd i Srbiju. To nkada niste uradili, pa necete ni sada!

a možda i zaslužuje???

pre 10 godina

Da li je moguće da je čovek sa ovakvim izražavanjem i moralom neki faktor u Srbiji? Još ministar i premijer.
Građani Srbije, stidite se. Srbija a ni Beograd ne zaslužuju ovo što joj se svakodnevno dešava...

Lule

pre 10 godina

Oduvek si bio *****! Ajde raspišite izbore za gradonačelnika ako imate ****, pa stanite "na crtu" sa Đilasom da vidimo gde ste i koliko vas ljudi u Beogradu podržava!

1%

pre 10 godina

Dacicu, posle ovog intervjua, definitvno cu te zvati "Gljivica" jer toliko trulezi si izbacio da mi je muka. Tvoja izjava da cete glasati je cist alibi, a nigde ne spominjes za Djilas ne moze da padne bez glasanja PUPSA. Sto lepo ljudima ne objasnis koliki je procenat uticaja SPS u koaliciji!!!! Ljudi bi se iznenadili kad bi culi. Jedva preko cenzusa. Da to nije penzionera i Palme, video bi ti skupstinu malo sutra, a premijersko mesto bi sanajao. Na kraju krajeva, vidimo da nisi osoba ni za to mesto...ma sta vise trosim reci i internet na tebe Gljivice Dacicu!

Nemanja

pre 10 godina

To je to ako ste pažljivo slušali premijera zvanog "privezak" utvrdili ste da je čoveku najvažnija FOTELJA to je priznao on sam sam to su mu ideali za narod njega zabole ...To je to vratile su se 90 te i to će vam uskoro biti jasno kao dan !!!!!

Dokle!

pre 10 godina

Ovaj nastup prevazilazi sve granice pristojnog politickog ponasanja. Da li ovaj covek zaista veruje da vecina gradjana podrzava nacin na koji on razmislja i deluje? Ili smo mi svi otupeli i spremni smo da prihvatimo bilo kakvo ponasanje politicara? Ko je za smenu Dacica neka klikne preporucujem, ko nije neka klikne na ne preporucujem :)

Vladimir

pre 10 godina

Zlo,SPS je od političke scene napravio jednu sprdnju,otvoreno izlazi iz jedne vlasti i ulazi u drugu i sebe predstavlja kao neko ko ruši lošu vlast,strašno,koje vredjanje inteligencije,a najgore što i DS i SNS pristaju na tu sprdnju,iz cele situacije samo ima SPS da profitira,da ponovo sedi u vlasti i da nastavljaju da nanose štetu državi i gradjanima,štite svoje štetočine u zloupotrebama i naravno sve loše ima da svale na druge,kao da oni nisu u toj vlasti bili,a to isto ima da se i SNSu dogodi,sve u svoje vreme.
Pa zar postoji neko u ovoj zemlji koji od SPS može bilo šta da očekuje da uradi dobro za ovu zemlju,njihov sistem se zna,oni za ovu zemlju i ne mogu i neće da urade ništa,samo za svoje interese.Oni ne žive u istoj Srbiji kao gradjani,njima se ništa i ne menja,tako je i devedesetih bilo.Užasni su,zlotvori.

zoran1965

pre 10 godina

bio bih jako razocaran, ako u zadnjem trenutku odustanete od smene Djilasa...
nadam se da se necete uplasiti, pa stati. jer srbija mora proci kroz katarzu. toga nece biti, dokle god ponovo ne postanete gospodari zivota i smrti u srbiji ko do 1999-te

Radovan VII

pre 10 godina

Sramota me je sto je jedan ovakav covek premijer moje zemlje! Fond reci, nastup, arogancija, rezonovanje stvari... uzas. Gospodine Dacicu, prestanite da vredjate inteligenciju ovog naroda! Vucic nije bio gradonacelnik jer su gradjani Beograda ubedljivu vecinu glasova dali njegovom protivkandidatu. Ako vam je Tadic zahtevao to sto (sad) tvrdite imao je puno pravo na to, jer je na tim izborima 2008. lista DS ubedljivo pobedila na izborima u Beogradu, kao sto je ucinila i 2012. Shodno tome je i morala biti na vlasti. Ne moze se vlast praviti bez stranke koja pobedi na izborima. Pogledajte malo vase izjave. Sve se vrti oko SPS-a i koliko je SPS dobar, sta je SPS dobio ili nije dobio, a gradjane i ne pominjete osim u floskulama. Javno izjavljujete kako hocete da rusite vlast u glavnom gradu, a nemate nikakav plan sta posle vec odgovarate u stilu "Videcemo vec, otom potom...". Ovo sto vi radite nema veze sa pravom i pravdom, vec bezobrazlukom. Beogradjani ne prastaju, ali znaju da podrze kad treba.

matori

pre 10 godina

Miloševićev SPS, koji je postao nasledstvo Dačića, ruku pod ruku sa Šešeljevim radikalima, koje je nasledio (prvo) Nikolić, pa potom Vučić, uz izdašnu asistenciju Koštuničinog DSS, a svi načičkani Mirinim JUL-ovcima, postaju okosnica rasturanja demokratije, uvođenja diktature, i definitivne propasti Srbije kao države građanskog društva...

Kiza

pre 10 godina

Zasto se SPS, krije iza DSS-a.Kako to odjedared Dss u igri za smenu DJilasa.Do juce ga je SPS drzao na tronu,a danas ....Tako cete svi proci koji surujete sa Slobinom partijom.Zbogom Srbijo...

Flavije sa Slavije

pre 10 godina

Kale, svaki preprodavac na buvljaku je bolji politicar od tebe. Sta smo bogu zgresili da te uopste trpimo. Cuvaj se izbora u Beogradu, Djilas je imao 40%, sada ce 60, ti i ne prelazis cenzus, sledeca gradska vlast se deli sa LDP-om, a ti i ovi botovi polako nestajete. Zahvali Tadicu sto si uopste na sceni.

zato mislite svojom glavom

pre 10 godina

1. Crvene je u igru vratio Tadic i tako su nastali beli listici!
2. Ovakav bezobrazluk, gde premijer i kao bajagi ministar policije, javno kaze, da ga, zapravo briga za volju biraca, odavno nismo videli...
3. Odakle vam ideja, politicarcici, da prekrajate izbornu volju gradjana svojom kombinatorikom, u kojoj je vazan samo politicki i tajkunski interes?
PS. Nema vise belih listica...

zanimljivo

pre 10 godina

Meni je u svemu zaista najzanimljivije da Dacic sada ovako prica o Tadicu i DS, a zaboravio je cinjenicu da je pune 4 godine (2008-2012) bio 'prvi' podpredsednik vlade Srbije [ono sto je Vucic sada]

Uros

pre 10 godina

U prevodu "prevario sam i jedne i druge i mrze me i jedni i drugi i to je sasvim u redu"... Divan primerak coveka, trebalo bi deci u skoli da se prica o njemu...

Radovan VII

pre 10 godina

@(zato mislite svojom glavom, 23. septembar 2013 20:23)

Jedna ispravka: Crvene je u igru vratio DSS prilikom formiranja Kostunicine manjinske vlade. To naravno ne umanjuje krivicu DS-a za kasniji angazman crvenih.

pitanje

pre 10 godina

Gojnicka je trebala postaviti pitanje:
"Gospodine predsednice stalno pominjete 2008. godinu. Vi ste te 2008 postali podpredsednik vlade Srbije i sedeli u njoj pune 4 godine, a da NI JEDNOM niste ista javno rekli protiv nje. Nije li cudno da sada 5 godina kasnije tracate tu vlast/vladu a u njoj ste usestvovali i cak celo vreme bili i ministar policije?
A clan vase stranke je pune 4 godine bila predsednik Narodne skupstine"

Sve manje peska

pre 10 godina

Ovom izjavom je Dačić jasno rekao da ne razume zašto bi nekog podržao po cenu da time ugrožava svoj i viši politički interes. E sad Dačiću o ovom višem političkom interesu bi se dalo popričati, jer tu misliš isključivo na interese svoje stranke, ali ono što si rekao "svoj" potpuno nam je jasno i nisi morao ni da naglašavaš. Uplašio si se da Đilas i Vučić ne uspostave dobru saradnju oko određenih projekata, pa da ti to brže bolje .... e Dačiću, u tvom peščanom satu je sve manje peska

Darko

pre 10 godina

Ma najbolje bi bilo da ukinemo izbore kao takve, istraživanja javnog mnjenja bi bila mnogo kvalitetniji i jeftiniji način za formiranje parlamenta, Aleku doživotnu funkciju vođe i svi srećni.
A za Ivicu, šta reći, ko iole normalan sme i da pojmi da je beogradski SPS zdravo tkivo u gradskoj vlasti ?

dobrice sa Balkana

pre 10 godina

Dacicu, hvala ti na podrzanoj inicijativi za smenu Djilasa.
(Miroljub_Sabac, 23. septembar 2013 20:04)
A šta ostaje mišu ulovljenom u mišolovku do da pojede sir na koji je ulovljen.

Persa

pre 10 godina

Vrlo pragmatican i iskusan politicar. A zasto ne smeniti Djilasa, pa on je svojim mesetarenjem doveo i stranku i Beograd do nule. On je obican trgovac. Vratimo Tadica u ds.

Savic

pre 10 godina

Ako mislis da Djilas nije radio dobro,a moje misljenje je da nije, ne treba da cekas inicijativu za smenu vec sam to kao koalicioni partner koji smatra da se lose radi u gradu podnese tu incijativu za promenu,ovako sve sto radis je licni interes Dacicu.

paraglajder

pre 10 godina

Ovom "igrarijom" ste napravili dve velike greške, premijeru...
Prvo - ovom silnom kombinatorikom (za koje vreme prstom mrdnuli niste za ovaj narod i državu) ste jasno pokazali ogoljenu ambiciju i želju za moći, koja nema ama nikakve veze sa brigom za narod.
A narod to vidi.

Drugo - pokušavate da nadigrate, "nadgornjate" najmoćnijeg čoveka u državi. Vi jeste vrlo inteligentan čovek, ali je i on, i nemojte misliti da je od juče i da ne zna SVE implikacije cele ove od vas inicirane zavrzlame.

Drugim rečima, da se izljubimo, premijeru, sve najlepše u budućem životu i radu..:).

Mangini

pre 10 godina

Ivica Dačić može da bude srećan što je Vučić odlučio da mu oprosti nepoštovanje raznih dogovora inače bi i on bio davno prošli...

moje misljenje

pre 10 godina

Dačić je ovo skoro pa briljantno odigrao, isterao Vučića na čistinu i naterao ga da se uplete u beogradsku avanturu.
Biće on za desetak godina predsednik Srbije, SNS će biti prošlost, a DS solidna opozicija.
Da mi je neko ovo rekao devedesetih!!!

coltrane

pre 10 godina

samo vi rusite vlast, a nemate ni ljude. niste jos razgovarali o tome?
neka, bice boljee sigurno, kao sto je nama puno boljee u novom sadu
malo sutra

radosnica

pre 10 godina

Vi cete sve podrzati samo da ostanete na vlasti. Ali u ovom slucaju i treba da se podrzi da se stane na kraj losem vladanju i zaduzivanju.

Rista Pavlovic

pre 10 godina

Dacic ce sigurno podrzati smenu jer nema neke velike razlike izmedju njega i Djilasa, obojica gledaju samo svoje licne interese.

Zlatko

pre 10 godina

Sviđa mi se ova Dačićeva:"Ko se mačem služio od mača će i poginuti". U politici je tako - dok imaš većinu, na vlasti si. SPS je prelomio, ne želi da deli vlast sa demokratama. Đilas očigledno ne može da zadrži vlast, novi izbori će pokazati i volju građana. Sva istraživanja kažu da je na strani naprednjaka i to ubedljivo.

Mihajlovic Bojana

pre 10 godina

Previse se prasine diglo oko smene gradonacelnika,prekomponovanjem preslikati republicku vlast na Beograd, ako cemo posteno tako je i dosao na vlast 2008 godine. Vrnm je da dodju drugi koji ce uraditi vise za nas grad.

МИЛАН

pre 10 godina

Сигурно се Дачићу смучио, Ђилас зато је одлучио доста било крађа ДС-а
време је за ново време и запошљаваље младих и старијих и добре пензије
за пензионере.

Srbin 100%

pre 10 godina

Socijalistima izgleda ne smeta cinjenica da su do juce bili clanovi vladajuce vecine u Beogradu i da su ucestvovali u velikom broju afera koje se vezuju za administraciju Dragana Djilasa

coltrane

pre 10 godina

samo vi rusite vlast, a nemate ni ljude. niste jos razgovarali o tome?
neka, bice boljee sigurno, kao sto je nama puno boljee u novom sadu
malo sutra

Night Elf

pre 10 godina

Uvek je najlakše kritikovati svaki pokušaj da se napravi nešto novo i dobro. Ne razumem odakle u ljudima toliko odbojnosti prema svemu što je novo. Valjda smo svesni da u ovoj našoj zemlji mora toliko toga da se menja i da ta promena svakako neće biti laka!

sanja

pre 10 godina

Preslikavanje republičke vlasti na Beograd. Ja stvarno ne vidim razlog za ovoliku paniku. Naravno osim ako je pojedincima fotelja toliko draga pa je jako teško rastati se sa njom.

sačekajmo...

pre 10 godina

U prevodu "prevario sam i jedne i druge i mrze me i jedni i drugi i to je sasvim u redu"... Divan primerak coveka, trebalo bi deci u skoli da se prica o njemu... (Uros, 23. septembar 2013 21:49)
Nema u politici ni "prevario sam" ni "izdao sam" - postoji samo interes i to svi oni znaju (i rade). A Dačić je samo vešto koristio slabosti drugih. Mada, narod kaže, krčag ide na vodu dok se ne razbije!

SIGURNI - GLASACI

pre 10 godina

Iako ne podrzavam SPS i njihovog lidera Ivicu Dacica, ovog puta ga podrzavam samo na iskrenosti da gradjani Srbije konacno saznaju pravu istinu dolaska Dragana Djilasa na vlast u Beogradu 2008. godine. Tada ga je Boris Tadic naterao da izabere Dragana Djilasa i da izda vec dogovoreni dogovor sa Aleksandrom Vucicem i Vojislavom Kosutnicom, tada je pristao i rekao u redu, to je tad rekao i Aleksandru Vucicu i zato se on s pravom ljutio na mene. Sada neka gradjani Beograda vide koliko je DS stalo do demokratije, njih samo interesuje da oni budu na vlasti, za gradjane ih bas briga.

Uros

pre 10 godina

Nema u politici ni "prevario sam" ni "izdao sam" - postoji samo interes i to svi oni znaju (i rade). A Dačić je samo vešto koristio slabosti drugih. Mada, narod kaže, krčag ide na vodu dok se ne razbije!
(sačekajmo..., 24. septembar 2013 08:19)

Naravno, zato sto smo mi tako navikli u nasoj politici i u politici onih koji razgovaraju sa nasim politicarima. A kada su u pitanju banana drzave kao sto je nasa, u posete dolazi belosvetski sljam (iza kojeg stoje trgovci oruzjem i drugi biznismeni) kome je u interesu da zajedno sa domacim korumpiranim politicarima uzme neke pare. Ovde jos od pocetka visestranacja narod u politici nije imao priliku da vidi nista osim domacih i stranih prevaranata. Politika na nekom visem nivou rezervisana je za normalne drzave. Gde to ima u svetu da premijer izjavi kako je pre 5 godina prevario jedne, a sada druge koalicione partnere? Cak se ni ne trudi da to predstavi drugacije, nego prica kao da je sasvim normalno tako se ponasati... Problem je u tome sto ce takvu osobu isto tako tretirati one malo vece glavonje (sve se plasim da ce Merkelovu moci da prevari kao Vucka ili Botu), a nama ce se sve to obiti o glavu...

Worgen

pre 10 godina

Činjenica je da su našoj zemlji potrebne korenite reforme svih segmenata života. Drago mi je što vidim da se mnoge stvari pokreću sa mrtve tačke. Posle dugog niza godina, stvari počinju da se menjaju i to svakako budi nadu da loše stvari ipak mogu da se promene. Samo zli jezici mogu da kritikuju nečije dobre namere.

Kuku

pre 10 godina

Ako su pokazali da se moze funkcionisati zajedno u vladi. Naravno da treba pokrenuti funkcije i u nasem glavnom gradu i odmah se krene sa radom.

Persa

pre 10 godina

Vrlo pragmatican i iskusan politicar. A zasto ne smeniti Djilasa, pa on je svojim mesetarenjem doveo i stranku i Beograd do nule. On je obican trgovac. Vratimo Tadica u ds.

zoran1965

pre 10 godina

bio bih jako razocaran, ako u zadnjem trenutku odustanete od smene Djilasa...
nadam se da se necete uplasiti, pa stati. jer srbija mora proci kroz katarzu. toga nece biti, dokle god ponovo ne postanete gospodari zivota i smrti u srbiji ko do 1999-te

Zlatko

pre 10 godina

Sviđa mi se ova Dačićeva:"Ko se mačem služio od mača će i poginuti". U politici je tako - dok imaš većinu, na vlasti si. SPS je prelomio, ne želi da deli vlast sa demokratama. Đilas očigledno ne može da zadrži vlast, novi izbori će pokazati i volju građana. Sva istraživanja kažu da je na strani naprednjaka i to ubedljivo.

Obican gledalac

pre 10 godina

Kolkio samo argonantnosti, bezobrazluka,licemerja u ovom kratkom gostovanju na B92.Nista novo od Dacica.kaze da ga je Boris Tadic ucenjivao. Sto je onda prihvatio ucene Borisa Tadica? Gladan vlasti. Drugo Tadic nije hteo da Vucic tada jos radikal bude u bilo kojoj vlasti. Trece. Tada je formirana vlast i nije posle bilo otimacine. Sto je Dacic cutao svih ovih godinu dana ako nista nije valjalo u Beogradu. Danas je po sredi otimacina.I na kraju na pitanje novinarke da li ce da ucestvuje na Paradi ponosa on rece da nece jer ne mora da se svugde pojavljuje.Gospodine Dacicu to je vasa obaveza i kao premijera i kao Ministra policije. I tvoja i Vuciceva.Ali se i jedan i drugi plasite reakcije navijaca.A tek sta se nalupetao o policiji

МИЛАН

pre 10 godina

Сигурно се Дачићу смучио, Ђилас зато је одлучио доста било крађа ДС-а
време је за ново време и запошљаваље младих и старијих и добре пензије
за пензионере.

Worgen

pre 10 godina

Činjenica je da su našoj zemlji potrebne korenite reforme svih segmenata života. Drago mi je što vidim da se mnoge stvari pokreću sa mrtve tačke. Posle dugog niza godina, stvari počinju da se menjaju i to svakako budi nadu da loše stvari ipak mogu da se promene. Samo zli jezici mogu da kritikuju nečije dobre namere.

Lule

pre 10 godina

Oduvek si bio *****! Ajde raspišite izbore za gradonačelnika ako imate ****, pa stanite "na crtu" sa Đilasom da vidimo gde ste i koliko vas ljudi u Beogradu podržava!

crni domino

pre 10 godina

Pre glasanja o smeni, red bi bio da zahvalite naivnom Tadicu sto je vas, crvenu bandu, na celu sa tobom, digao iz mrtvih!
Pravi Srbi, nema sta; rani kuce da te laje, noz u ledja, zardjale kasike...
Umesto da budete lustrirani, vi ste postali jahaci apoklaipse u Srbiji.
Sramota da vas bude! I vas i Tadica!
Samo naivni veruju da cete uraditi nesto dobro, ovim postupkom, za Beograd i Srbiju. To nkada niste uradili, pa necete ni sada!

Mihajlovic Bojana

pre 10 godina

Previse se prasine diglo oko smene gradonacelnika,prekomponovanjem preslikati republicku vlast na Beograd, ako cemo posteno tako je i dosao na vlast 2008 godine. Vrnm je da dodju drugi koji ce uraditi vise za nas grad.

a možda i zaslužuje???

pre 10 godina

Da li je moguće da je čovek sa ovakvim izražavanjem i moralom neki faktor u Srbiji? Još ministar i premijer.
Građani Srbije, stidite se. Srbija a ni Beograd ne zaslužuju ovo što joj se svakodnevno dešava...

Night Elf

pre 10 godina

Uvek je najlakše kritikovati svaki pokušaj da se napravi nešto novo i dobro. Ne razumem odakle u ljudima toliko odbojnosti prema svemu što je novo. Valjda smo svesni da u ovoj našoj zemlji mora toliko toga da se menja i da ta promena svakako neće biti laka!

Koferce

pre 10 godina

Interesantno je da Dacic okrivljuje DS za upodobljavanje gradske vlasti 2008. godine a u stvari je upravo on taj preletac koji je i 2008.i 2013. prevario koalicione partnere. Beogradjani ovo znaju i znaju Dacica vrlo dobro ali sta njega briga on ionako ne racuna na glasove Beogradjana vec na glasove navijackih bandi i slicne bulumente.

Kuku

pre 10 godina

Ako su pokazali da se moze funkcionisati zajedno u vladi. Naravno da treba pokrenuti funkcije i u nasem glavnom gradu i odmah se krene sa radom.

sanja

pre 10 godina

Preslikavanje republičke vlasti na Beograd. Ja stvarno ne vidim razlog za ovoliku paniku. Naravno osim ako je pojedincima fotelja toliko draga pa je jako teško rastati se sa njom.

moje misljenje

pre 10 godina

Dačić je ovo skoro pa briljantno odigrao, isterao Vučića na čistinu i naterao ga da se uplete u beogradsku avanturu.
Biće on za desetak godina predsednik Srbije, SNS će biti prošlost, a DS solidna opozicija.
Da mi je neko ovo rekao devedesetih!!!

1%

pre 10 godina

Dacicu, posle ovog intervjua, definitvno cu te zvati "Gljivica" jer toliko trulezi si izbacio da mi je muka. Tvoja izjava da cete glasati je cist alibi, a nigde ne spominjes za Djilas ne moze da padne bez glasanja PUPSA. Sto lepo ljudima ne objasnis koliki je procenat uticaja SPS u koaliciji!!!! Ljudi bi se iznenadili kad bi culi. Jedva preko cenzusa. Da to nije penzionera i Palme, video bi ti skupstinu malo sutra, a premijersko mesto bi sanajao. Na kraju krajeva, vidimo da nisi osoba ni za to mesto...ma sta vise trosim reci i internet na tebe Gljivice Dacicu!

Rista Pavlovic

pre 10 godina

Dacic ce sigurno podrzati smenu jer nema neke velike razlike izmedju njega i Djilasa, obojica gledaju samo svoje licne interese.

Nemanja

pre 10 godina

To je to ako ste pažljivo slušali premijera zvanog "privezak" utvrdili ste da je čoveku najvažnija FOTELJA to je priznao on sam sam to su mu ideali za narod njega zabole ...To je to vratile su se 90 te i to će vam uskoro biti jasno kao dan !!!!!

radosnica

pre 10 godina

Vi cete sve podrzati samo da ostanete na vlasti. Ali u ovom slucaju i treba da se podrzi da se stane na kraj losem vladanju i zaduzivanju.

Dokle!

pre 10 godina

Ovaj nastup prevazilazi sve granice pristojnog politickog ponasanja. Da li ovaj covek zaista veruje da vecina gradjana podrzava nacin na koji on razmislja i deluje? Ili smo mi svi otupeli i spremni smo da prihvatimo bilo kakvo ponasanje politicara? Ko je za smenu Dacica neka klikne preporucujem, ko nije neka klikne na ne preporucujem :)

Mangini

pre 10 godina

Ivica Dačić može da bude srećan što je Vučić odlučio da mu oprosti nepoštovanje raznih dogovora inače bi i on bio davno prošli...

matori

pre 10 godina

Miloševićev SPS, koji je postao nasledstvo Dačića, ruku pod ruku sa Šešeljevim radikalima, koje je nasledio (prvo) Nikolić, pa potom Vučić, uz izdašnu asistenciju Koštuničinog DSS, a svi načičkani Mirinim JUL-ovcima, postaju okosnica rasturanja demokratije, uvođenja diktature, i definitivne propasti Srbije kao države građanskog društva...

Flavije sa Slavije

pre 10 godina

Kale, svaki preprodavac na buvljaku je bolji politicar od tebe. Sta smo bogu zgresili da te uopste trpimo. Cuvaj se izbora u Beogradu, Djilas je imao 40%, sada ce 60, ti i ne prelazis cenzus, sledeca gradska vlast se deli sa LDP-om, a ti i ovi botovi polako nestajete. Zahvali Tadicu sto si uopste na sceni.

Radovan VII

pre 10 godina

Sramota me je sto je jedan ovakav covek premijer moje zemlje! Fond reci, nastup, arogancija, rezonovanje stvari... uzas. Gospodine Dacicu, prestanite da vredjate inteligenciju ovog naroda! Vucic nije bio gradonacelnik jer su gradjani Beograda ubedljivu vecinu glasova dali njegovom protivkandidatu. Ako vam je Tadic zahtevao to sto (sad) tvrdite imao je puno pravo na to, jer je na tim izborima 2008. lista DS ubedljivo pobedila na izborima u Beogradu, kao sto je ucinila i 2012. Shodno tome je i morala biti na vlasti. Ne moze se vlast praviti bez stranke koja pobedi na izborima. Pogledajte malo vase izjave. Sve se vrti oko SPS-a i koliko je SPS dobar, sta je SPS dobio ili nije dobio, a gradjane i ne pominjete osim u floskulama. Javno izjavljujete kako hocete da rusite vlast u glavnom gradu, a nemate nikakav plan sta posle vec odgovarate u stilu "Videcemo vec, otom potom...". Ovo sto vi radite nema veze sa pravom i pravdom, vec bezobrazlukom. Beogradjani ne prastaju, ali znaju da podrze kad treba.

Vladimir

pre 10 godina

Zlo,SPS je od političke scene napravio jednu sprdnju,otvoreno izlazi iz jedne vlasti i ulazi u drugu i sebe predstavlja kao neko ko ruši lošu vlast,strašno,koje vredjanje inteligencije,a najgore što i DS i SNS pristaju na tu sprdnju,iz cele situacije samo ima SPS da profitira,da ponovo sedi u vlasti i da nastavljaju da nanose štetu državi i gradjanima,štite svoje štetočine u zloupotrebama i naravno sve loše ima da svale na druge,kao da oni nisu u toj vlasti bili,a to isto ima da se i SNSu dogodi,sve u svoje vreme.
Pa zar postoji neko u ovoj zemlji koji od SPS može bilo šta da očekuje da uradi dobro za ovu zemlju,njihov sistem se zna,oni za ovu zemlju i ne mogu i neće da urade ništa,samo za svoje interese.Oni ne žive u istoj Srbiji kao gradjani,njima se ništa i ne menja,tako je i devedesetih bilo.Užasni su,zlotvori.

Savic

pre 10 godina

Ako mislis da Djilas nije radio dobro,a moje misljenje je da nije, ne treba da cekas inicijativu za smenu vec sam to kao koalicioni partner koji smatra da se lose radi u gradu podnese tu incijativu za promenu,ovako sve sto radis je licni interes Dacicu.

Darko

pre 10 godina

Ma najbolje bi bilo da ukinemo izbore kao takve, istraživanja javnog mnjenja bi bila mnogo kvalitetniji i jeftiniji način za formiranje parlamenta, Aleku doživotnu funkciju vođe i svi srećni.
A za Ivicu, šta reći, ko iole normalan sme i da pojmi da je beogradski SPS zdravo tkivo u gradskoj vlasti ?

zato mislite svojom glavom

pre 10 godina

1. Crvene je u igru vratio Tadic i tako su nastali beli listici!
2. Ovakav bezobrazluk, gde premijer i kao bajagi ministar policije, javno kaze, da ga, zapravo briga za volju biraca, odavno nismo videli...
3. Odakle vam ideja, politicarcici, da prekrajate izbornu volju gradjana svojom kombinatorikom, u kojoj je vazan samo politicki i tajkunski interes?
PS. Nema vise belih listica...

Radovan VII

pre 10 godina

@(zato mislite svojom glavom, 23. septembar 2013 20:23)

Jedna ispravka: Crvene je u igru vratio DSS prilikom formiranja Kostunicine manjinske vlade. To naravno ne umanjuje krivicu DS-a za kasniji angazman crvenih.

SIGURNI - GLASACI

pre 10 godina

Iako ne podrzavam SPS i njihovog lidera Ivicu Dacica, ovog puta ga podrzavam samo na iskrenosti da gradjani Srbije konacno saznaju pravu istinu dolaska Dragana Djilasa na vlast u Beogradu 2008. godine. Tada ga je Boris Tadic naterao da izabere Dragana Djilasa i da izda vec dogovoreni dogovor sa Aleksandrom Vucicem i Vojislavom Kosutnicom, tada je pristao i rekao u redu, to je tad rekao i Aleksandru Vucicu i zato se on s pravom ljutio na mene. Sada neka gradjani Beograda vide koliko je DS stalo do demokratije, njih samo interesuje da oni budu na vlasti, za gradjane ih bas briga.

Kiza

pre 10 godina

Zasto se SPS, krije iza DSS-a.Kako to odjedared Dss u igri za smenu DJilasa.Do juce ga je SPS drzao na tronu,a danas ....Tako cete svi proci koji surujete sa Slobinom partijom.Zbogom Srbijo...

Sve manje peska

pre 10 godina

Ovom izjavom je Dačić jasno rekao da ne razume zašto bi nekog podržao po cenu da time ugrožava svoj i viši politički interes. E sad Dačiću o ovom višem političkom interesu bi se dalo popričati, jer tu misliš isključivo na interese svoje stranke, ali ono što si rekao "svoj" potpuno nam je jasno i nisi morao ni da naglašavaš. Uplašio si se da Đilas i Vučić ne uspostave dobru saradnju oko određenih projekata, pa da ti to brže bolje .... e Dačiću, u tvom peščanom satu je sve manje peska

paraglajder

pre 10 godina

Ovom "igrarijom" ste napravili dve velike greške, premijeru...
Prvo - ovom silnom kombinatorikom (za koje vreme prstom mrdnuli niste za ovaj narod i državu) ste jasno pokazali ogoljenu ambiciju i želju za moći, koja nema ama nikakve veze sa brigom za narod.
A narod to vidi.

Drugo - pokušavate da nadigrate, "nadgornjate" najmoćnijeg čoveka u državi. Vi jeste vrlo inteligentan čovek, ali je i on, i nemojte misliti da je od juče i da ne zna SVE implikacije cele ove od vas inicirane zavrzlame.

Drugim rečima, da se izljubimo, premijeru, sve najlepše u budućem životu i radu..:).

dobrice sa Balkana

pre 10 godina

Dacicu, hvala ti na podrzanoj inicijativi za smenu Djilasa.
(Miroljub_Sabac, 23. septembar 2013 20:04)
A šta ostaje mišu ulovljenom u mišolovku do da pojede sir na koji je ulovljen.

Uros

pre 10 godina

U prevodu "prevario sam i jedne i druge i mrze me i jedni i drugi i to je sasvim u redu"... Divan primerak coveka, trebalo bi deci u skoli da se prica o njemu...

coltrane

pre 10 godina

samo vi rusite vlast, a nemate ni ljude. niste jos razgovarali o tome?
neka, bice boljee sigurno, kao sto je nama puno boljee u novom sadu
malo sutra

sačekajmo...

pre 10 godina

U prevodu "prevario sam i jedne i druge i mrze me i jedni i drugi i to je sasvim u redu"... Divan primerak coveka, trebalo bi deci u skoli da se prica o njemu... (Uros, 23. septembar 2013 21:49)
Nema u politici ni "prevario sam" ni "izdao sam" - postoji samo interes i to svi oni znaju (i rade). A Dačić je samo vešto koristio slabosti drugih. Mada, narod kaže, krčag ide na vodu dok se ne razbije!

zanimljivo

pre 10 godina

Meni je u svemu zaista najzanimljivije da Dacic sada ovako prica o Tadicu i DS, a zaboravio je cinjenicu da je pune 4 godine (2008-2012) bio 'prvi' podpredsednik vlade Srbije [ono sto je Vucic sada]

pitanje

pre 10 godina

Gojnicka je trebala postaviti pitanje:
"Gospodine predsednice stalno pominjete 2008. godinu. Vi ste te 2008 postali podpredsednik vlade Srbije i sedeli u njoj pune 4 godine, a da NI JEDNOM niste ista javno rekli protiv nje. Nije li cudno da sada 5 godina kasnije tracate tu vlast/vladu a u njoj ste usestvovali i cak celo vreme bili i ministar policije?
A clan vase stranke je pune 4 godine bila predsednik Narodne skupstine"

Srbin 100%

pre 10 godina

Socijalistima izgleda ne smeta cinjenica da su do juce bili clanovi vladajuce vecine u Beogradu i da su ucestvovali u velikom broju afera koje se vezuju za administraciju Dragana Djilasa

coltrane

pre 10 godina

samo vi rusite vlast, a nemate ni ljude. niste jos razgovarali o tome?
neka, bice boljee sigurno, kao sto je nama puno boljee u novom sadu
malo sutra

Uros

pre 10 godina

Nema u politici ni "prevario sam" ni "izdao sam" - postoji samo interes i to svi oni znaju (i rade). A Dačić je samo vešto koristio slabosti drugih. Mada, narod kaže, krčag ide na vodu dok se ne razbije!
(sačekajmo..., 24. septembar 2013 08:19)

Naravno, zato sto smo mi tako navikli u nasoj politici i u politici onih koji razgovaraju sa nasim politicarima. A kada su u pitanju banana drzave kao sto je nasa, u posete dolazi belosvetski sljam (iza kojeg stoje trgovci oruzjem i drugi biznismeni) kome je u interesu da zajedno sa domacim korumpiranim politicarima uzme neke pare. Ovde jos od pocetka visestranacja narod u politici nije imao priliku da vidi nista osim domacih i stranih prevaranata. Politika na nekom visem nivou rezervisana je za normalne drzave. Gde to ima u svetu da premijer izjavi kako je pre 5 godina prevario jedne, a sada druge koalicione partnere? Cak se ni ne trudi da to predstavi drugacije, nego prica kao da je sasvim normalno tako se ponasati... Problem je u tome sto ce takvu osobu isto tako tretirati one malo vece glavonje (sve se plasim da ce Merkelovu moci da prevari kao Vucka ili Botu), a nama ce se sve to obiti o glavu...