Đilas traži raspisivanje izbora

Beograd -- Predsednik Demokratske stranke Dragan Đilas zatražio je raspuštanje parlamenta i hitno raspisivanje prevremenih izbora.

Izvor: Beta, Tanjug
Pošaljite komentar
  1. Samo naruci i odmah dodje. Samo da posle ne bude kajanja.
    (Drug Crni, 6. februar 2013 15:49)

    # Link komentara

  2. Neverovatno kako se pokazalo da covek plitko razmislja. Oooo Gradonacelnice, raspisace se izbori, narod ce da glasa, Dacic mozda nece ni proci cenzus posle svog sestomesecnog predsednikovanja u Vladi, Demokratska stranka ce da se rangira nesto jace od LDP-a i DSS-a, a sta mislite, gde ce da odu i kome svi ti glasovi..????
    (MOONCHILD, 4. februar 2013 05:08)

    # Link komentara

  3. Ovo je najbolji pokazatelj da gospodin Đilas nije baš previše izverziran za politiku.
    (trula preambula, 3. februar 2013 17:18)

    # Link komentara

  4. Koliki nam je javni dug ovih dana?
    (Jakov, 3. februar 2013 17:01)

    # Link komentara

  5. Sve je to super i to što se hapsi i to što dolazi do strukturne promene. Ali ne možeš da već zaduženu zemlju zadužiš 12 milijardi dolara niti da se ne baviš problemom sve veće nezaposlenosti. Ne možeš prosto ne možeš, ako afere ne obore Vladu onda će sam naord.
    (Slavisa, 3. februar 2013 16:55)

    # Link komentara

  6. Imam malo dete koje je pre 2 dana napunilo godinu dana, izasla sam na izbore da bi nama kao porodici sutra bilo bolje. Šta se desilo? kažete DS preteruje sa tim da se vraćamo u 90te, pa da li je preterivanje? ne bih rekla.
    (Jovana, 3. februar 2013 15:57)

    # Link komentara

  7. Iskreno sam glasala za SNS misleći da će doneti neko poboljšanje, ali danas živimo gore nego pre, a od promene ništa tako da ili će biti neki izbori ili ja stvarno da počnem da razmišljam da odem iz zemlje!
    (Teodora, 3. februar 2013 15:20)

    # Link komentara

  8. Dovoljno smo već osetili rad svih tih ljudi iz DS-a za bolju Srbiju. Ne bi smo više. Ne verujem da su izvukli pouku i da će se promeniti, tako da su ovakve izjave krajnje neozbiljne.
    (Aquila, 3. februar 2013 14:58)

    # Link komentara

  9. Srbiji će biti bolje kad se Mlađan Dinkić udalji od resora ekonomije!
    (Cile, 3. februar 2013 14:06)

    # Link komentara

  10. Srbiji danas treba što više investicija a ne prazne priče i demagogije. Nova vlast je jedva skrojila budzet za 2013. godinu a danas priča o velikim ekonomskim projektima koji će nas gurnuti u još dublje dužničko ropstvo!
    (Sonja, 3. februar 2013 13:55)

    # Link komentara

  11. U sledećoj vladi i DS?! Smešno. Toliko su bili puni sebe, da sada nikako ne mogu da se oporave od šoka što su opozicija. Ne valja samo to što ih rezultati na izborima nisu ničemu naučili.
    (Seele, 3. februar 2013 12:23)

    # Link komentara

  12. Trazili smo i da Djilas kaze sta je kostalo toliko miliona za izgradnju mosta,na koji nacin je postao jedan od bogatijih gradjana Srbije i sta bi...Bolje da se svi pokriju usima i cute....
    Na zalost svih demokrata nisam u SNS-u,ali sam sita vec svega...
     (tanjiric, 3. februar 2013 11:14)

    # Link komentara

  13. dobro se zivi u Vojvodini i Beogradu???…?? siguran sam da pojedinici u Beogradu i NOvom Sadu zive odlicno.
    Kako zive obicni ljudi to se vidi npr. u Kaluderici, Rakovici, Somboru, Backoj Topoli, Sidu, Sremskoj Mitrovici itd.

    zalosno je sto u Srbiji nema NI jedna jedina politicka stranka kojoj je stalo do boljitka. Sve su samo lovci u mutnom.
    Afera za aferom. da bi ostali na vlasti spremni su i na rat izmedu Srbije i Vojvodine pa kasnije izmedu Backe i Srema ili Sumadije i Macve.
    zalosno i bedno!!!
    (dejan-minhen, 3. februar 2013 11:12)

    # Link komentara

  14. Eeeeee,ko vas ne zna mozda bi i naseo na vase price....Svima nam je jasno da zelite izbore kako bi skrenuli paznju sa borbe koju vodi Vucic sa kriminalom i korupcijom jer mnogi tragovi vode upravo do ljudi iz DS-a !!!
    (visnja, 3. februar 2013 11:05)

    # Link komentara

  15. Kaze Djilas da se u Vojvodini i Beogradu jedino dobro zivi,jer ih vode kadrovi DS-a.Ja sam iz Vojvodine,ali ne mogu da kazem da dobro zivim.Mnogo bolje od mene,koji imam fakultetsku diplomu,zive vasi kadrovi sa osnovnom i srednjom skolom.Gospodo,ko je vodio Srbiju prethodnih 12 godina,sto niste nista uradili za to vreme?Sad hocete vi da reformisete Srbiju,neka hvala.Spominjete reformu pravosudja,pa zar je niste VI sproveli pre dve godine.Pokazujete samo koliko ste neozbiljni.
     (DjoleZr, 3. februar 2013 10:55)

    # Link komentara

  16. Dačić sa 11% drži premijersko mesto, a Dinkić sa 3% podrške drži ministarstvo ekonomije....
    (Marko, 3. februar 2013 10:42)

    # Link komentara

  17. Kada bi vlast u državi bila kao i u Beogradu, Srbija bi procvetala.
    (NH, 3. februar 2013 10:40)

    # Link komentara

  18. U pravu je gradonačelnik kad kaže da je Beograd jedini grad u Srbiji, pored Vojvodine, gde se dobro živi. Zadovoljni smo kako funkcioniše vlast u ovom gradu, a takav sklad i jedinstvo bi trebala da ima i Vlada RS.
    (Badi, 3. februar 2013 10:40)

    # Link komentara

  19. Definitivno su nam potrebni novi izbori, jer su nas za ovih par meseci samo još više zadužili i upropastili.
    (DDDDD, 3. februar 2013 10:39)

    # Link komentara

  20. Do sad smo samo videli nova poskupljena, a od povećanja plata ništa! Pa kako mislite da preživimo?!
    (Pink, 3. februar 2013 10:39)

    # Link komentara

  21. Naravno kao i uvek pred izborna obećanja su bila velika, a od toga ništa nije ispunjeno. Apelujemo na vlast da počne da se bavi problemima svakodnevnog života.
    (, 3. februar 2013 10:38)

    # Link komentara

  22. Problemi ove države su veliki i teški, a vlast se i nije baš potrudila da ih reši.
    (BS, 3. februar 2013 10:38)

    # Link komentara

  23. Od cele priče boljeg života nove VLade nema ništa, svega smo se naslušali i nagledali, ako uhapsiš par ljudi to ne poboljšava životni standard, misnistar ekonomije se time bavi.. tj očigledno je da se ne bavi.
    (Nenad, 3. februar 2013 10:37)

    # Link komentara

  24. Umesto da se bave problemima građana, samo smišljaju i traže neke nove afere koje sigurno nama neće pomoći u tome što nam je ovoliki stepen nezaposlenosti.
    (Đorđević, 3. februar 2013 10:37)

    # Link komentara

  25. Potrebni su nam novi izbori jer je do sada ova vlada pokazala da ne ume da se nosi sa poteškoćama naše zemlje.
    (Ivana, 3. februar 2013 10:37)

    # Link komentara

  26. Odma novi izbori, ne možemo da živimo više ovako!
    (Darko, 3. februar 2013 10:35)

    # Link komentara

  27. e pa dosad sam davala moj maleni glas--al posle svega necu ni u snu-i nemam nameru vise da vam punim dzepove novcem,jer nemam ni ja-mislim da niko nema vise para za vase bancenje...
    (kostana, 3. februar 2013 09:12)

    # Link komentara

  28. Za sobom se ste ostavili zgariste i pepep. Pa ne ocekujete valjda da neko odmah pocisti vasa g.? Polako. Da ste ostavili "nista" mnogo bi bolje bili. Da ste nas bar zavili u ono koje ste vi boje, bolje bi bilo. Ovako smo u cemeru, pepelu, jadu i bedi...hvala Vam gdine Djilase na svemu.
    (Predrag, 3. februar 2013 09:01)

    # Link komentara

  29. Bolje bi bilo da se gospodin prvo pozabavi samim sobom i svojom stankom.Možda hoće da odvrati sa sebe pažnju? Znaće SNS kad treba izbore raspisati.
    (mistral, 3. februar 2013 08:47)

    # Link komentara

  30. Djilasu po toj demagogiji i stavivima sve vise picinjes da licis na tvog predhodnika Borisa.. ali nema veze, proci ces ti i gore od njega !
     (nesh_bros, 3. februar 2013 08:47)

    # Link komentara

  31. Ponekad ne verujem svojim očima i ušima.
    On kaže u vrhu Demokratske stranke više nema onih koji su povlačili loše poteze!
    Znači Oliver Dulić i Snežana Malović su povlačili dobre poteze.
    Na njegov predlog su izabrani u Predsedništvo DS.
    Ne zna čovek šta priča.
    (Radmila, 3. februar 2013 07:29)

    # Link komentara

  32. Gospodin Djilas moze i drugacije da proveri svoj rejting, a ne izborima koji bi samo napravili nedopustivo dug prazan hod vlasti u sred zaleta. Neka o svom ili trosku svoje stranke plati sveobuhvatno anketiranje naroda i to ce mu biti to.
    (Drugacije, 3. februar 2013 05:44)

    # Link komentara

  33. Vi mozete svaki dan raspisivati izbore, posto se i onako vrtite u krug po principu "s jasi kurta da uzjasi murta". Nama gradjanima nije do nicega. Sve crnje se zivi. Dali vi znate nesto uopste da radite nego da se spletkarite, podmecete, svadjate se, namestate igre...
    (Krga, 3. februar 2013 01:47)

    # Link komentara

  34. Ovaj izgleda nije upoznat sa situacijom u Beogradu i Vojvodini, pa ni Srbiji. Ali je ocigledno da on i njegovi saradnici lepo zive.
     (mrfreedom, 3. februar 2013 01:29)

    # Link komentara

  35. Kao što mnogi znaju trenutno u Vojvodini i Beogradu se mnogo bolje živi nego u ostalim krajevima Srbije. Jer tu izvršnu vlast čine vodeći stručni kadar, a ne kadrovima kojima je važnije da mora da bude ćirilica na autobusu ili ne
    (realanGradjanin, 3. februar 2013 01:23)

    # Link komentara

  36. Situacija u kojoj sada trenutno živimo je katastrofalna, iako ljudi koji su na vlasti pokusavaju da je sakriju ili prikriju svojim izmišljenim iluzijama. Nezaposlenost je mnogo veća nego u 2012 godini, cene derivata skacu, samin tim skaču i cene ostalih zivotnih namirnica, trenutna Vlada nema nikakav realan plan za rešavanje ovih problema, jedini je plan uzimanje kredita od Rusa po enormno velikoj kamatnoj stopi, većoj nego sto smo dobijali od EU i Svetske Banke i izgradnje kanala od 15 milijardi, tako da svi savesni gradjani s minimalnim koeficijentom inteligencije podržaće raspisivanje izbora kako ne bi smo došli do kolapsa kao Grčka pod vođstvo sadašnje Vlade.
    (realanGradjanin, 3. februar 2013 01:22)

    # Link komentara

  37. E za Djilasa necu, ni lud...
    (nikola, 3. februar 2013 01:14)

    # Link komentara

  38. Dzaba se trudis.
     (nesa, 3. februar 2013 00:37)

    # Link komentara

  39. Demokratska stranka je imala i previše vremena da predstavi i sprovede svoje ideje, a videli smo dokle nas je to dovelo. Ne znam šta više od njih možemo očekivati?
    (Duca7, 3. februar 2013 00:21)

    # Link komentara

  40. Nisam znala da pristojno zivim. Samo sam umislila da usred Beograda jedva sastavljam kraj sa krajem. Ali moj gradonacelnik zna sve bolje, pa i stanje mojih finansija.
    (KRPELJKA, 2. februar 2013 21:38)

    Nisu svi ljudi jednako sposobni i nigde svi ljudi ne žive jednako dobro ili loše, niti su im percepcije tih pojmova iste.
    Vaše finansije će biti još gore, što nema nikakve veze sa Djilasom, jer, ako niste primetili, umesto obećanog pojeftinjenja energenata, od strane SNS, danas su gas i struja poskupeli, s tim će opet, po ko zna koji put u zadnjih par meseci, poskupeti i sve drugo!
    (bezimena, 3. februar 2013 00:17)

    # Link komentara

  41. Pitam se da li Đilas može više i sam sebe da ubedi da je ono što priča istina!
    (Serpullum, 3. februar 2013 00:10)

    # Link komentara

  42. E da mi je da vidim Čedu, Palmu i Mladju na jednom mestu zajedno.........kažu da se tamo ostaje duže......
    (Ne glasam jer nema za koga, 2. februar 2013 23:50)

    # Link komentara

  43. Odakle Petrovicu odjednom toliko prostora u medijima kao nikad u poslednjih 20 godina? Sigurno je da Tadic nije izgubio izbore zbog Djilasa vec baš zbog Petrovica poznatog kao 10% u Srbiji i njemu sličnih. Mislim da Je Djilas malo spor u čišćenju stranke ali na kraju će morati da skloni još meke ljude. jeremiću je bitna samo lična promocija i nikako mu se ne sme dozvoliti da kreira politiku stranke. Njegovim eventualnim odlaskom iz stranke, DS može samo da dobije. Dečko je tipičan folirant.
    (Beli listic, 2. februar 2013 23:45)

    # Link komentara

  44. Sam sebi jamu kopa.
    (Buntovnik, 2. februar 2013 23:41)

    # Link komentara

  45. Razumem ja Đilasov optimizam, ali gde je tu realnost? Ah, pa da! Oni su inače uvek imali problem suočavanja sa realnošću.
    (D&D, 2. februar 2013 23:38)

    # Link komentara

  46. Klasika! Predsednik demokratske stranke i dalje ne odustaje od neosnovanih pohvala samom sebi. Krajnje smešna i jeftina propaganda.
    (Lady D, 2. februar 2013 23:19)

    # Link komentara

  47. Iskreno bi voleo izbore da vidimo kome ce dobro doneti...
     (skocajic, 2. februar 2013 22:58)

    # Link komentara

  48. Sada više ne podržavam DS, mada ranije jesam. Pokazali su da su najveći maheri za krađu i korupciju. A što se Đilasa tiče, zna tačno šta radi. Bolje je oboriti Vladu danas nego čekati godinu dana, ako prođe godinu dana onda će možda imati koji procenat više podrška ali SNS zna da se tim koji pobeđuje ne menja pa će nastaviti saradnju sa SPS-om. Ukoliko DS pak uspe da se izbori (ili bolje rečeno namesti izbore) onda će Đilas SNS-u dati sve što traži i time će kupiti vlast za narednih 10 godina. Ako pak ne uspe DS neće biti u vlasti narednih 10-tak godina, zna Đilas i njegovi savetnici šta treba činiti.
    (Vladimir, 2. februar 2013 22:41)

    # Link komentara

  49. Pod hitno novi izbori. Jezivo je ovo kako se zivo. Niko iz nove Vlade (koja i nije tako nov, 8 meseci nije malo) nije izasao i rekao kako planira da poboljsa zivot nas "obicnih smrtnika", a u tome da nista po tom pitanju ne rade bolje i da ne govorim!
    (Cile, 2. februar 2013 22:09)

    # Link komentara

  50. Novi izbori bi bili samo bespotrebno trosenje novca iz budzeta.
     (stimpy, 2. februar 2013 21:55)

    # Link komentara

  51. Nisam znala da pristojno zivim. Samo sam umislila da usred Beograda jedva sastavljam kraj sa krajem. Ali moj gradonacelnik zna sve bolje, pa i stanje mojih finansija.
    (KRPELJKA, 2. februar 2013 21:38)

    # Link komentara

  52. "Najveca je tama pred svitanje"- isto tako mislim da ce se Ds vratiti na politicku scenu jaca nego ikad, sa pravim ljudima, idejama i smernicama kako bi ovu zemlju izvela iz krize na pravi put.
    (Pedja, 2. februar 2013 21:30)

    # Link komentara

  53. Stravična je ideja da prevremeni izbori odgovaraju Srbiji.Žuljaju takvi izbori kao onaj promašeni most preko Ade ciganlije.Ovaj čovek hoće svima i svakome da bude naredbodavac,a već je slomio zube na Dušanu Petroviću.Uništiće DS,tako da ni cenzus neće preći.
    (Zoran, 2. februar 2013 21:23)

    # Link komentara

  54. Narod gladuje, a oni razmisljaju da udju u izgradju kanala koji ce zemlju kostati dodatnih 10 milijardi, a i ovako preveliko zaduzenost!
    (Vesna_bg, 2. februar 2013 21:17)

    # Link komentara

  55. On prica o izborima, a u svojoj stranci je sprecio izbore tako sto je napravio deal. Djilas, sedi jedan.
     (snave, 2. februar 2013 21:09)

    # Link komentara

  56. (beli listic, 2. februar 2013 19:08)

    Jeste li vi pali s Marsa? Znam gomilu ljudi koji su glasali "belim listicima", sada su jos ogorceniji na DS zbog toga sto je Djilas postao predsednik stranke, zbog njegovog tiranskog ponasanja, besmislenih izjava, cistke nad neistomisljenicima u stranci itd. Da ne pricam sto se dodatno ispostavilo da je bilo vise lopova medju njima i da su dopustili vece zloupotrebe nego sto smo mogli da pretpostavimo. Nemojte ni sanjati da bi bilo ko od "belih listica" glasao vise za DS.
    (Ana, 2. februar 2013 21:06)

    # Link komentara

  57. Za razliku od vlada DS-a čiji je jedini cilj bio da što duže ostanu na vlasti, pa su pravili razne kompromise i prelazili preko brojnih nezakonitih radnji ministara, i na taj način doveli Srbiju na ivicu bankrota, ova vlada će trajati sve dok bude radila dobro, a ako počne loše da radi, Vučić je jasan, ide se na nove izbore, pa ćemo da vidimo šta narod misli o svemu tome. DS da je želeo iskreno da se bori protiv korupcije, trebao je da pohapsi popriličan broj visokih funkcionera DS-a, i iz prošle Tadićeve garniture, ali i iz sadašnje Đilasove garniture.
    (ARSEN, 2. februar 2013 20:58)

    # Link komentara

  58. Naravno da bi ekonomski resor trebalo prepustiti nekom dugom s obzirom na to da je nezaposlenost dostigla rekordan nivo, PDV je povecan na 20%, sto je dovelo do poskupljenja sve robe i smanjenja kupovne moci gradjana, kao i toga da je i ovako prazna potrosacka korpa postala jos praznija...
    (Valentina, 2. februar 2013 20:50)

    # Link komentara

  59. U vladajucoj koaliiciji postoje veoma otvoreni konflikti i velika razilazenja u pogledu vodjenja zemlje, tako da im ne treba niko kako bi se medjusobno unistili. Dovoljni su sami sebi.
    (Nemanja, 2. februar 2013 20:38)

    # Link komentara

  60. Iza nekog će ostati dva mosta, a iza nekog kanal, pa Vi birajte.
    (Birač, 2. februar 2013 17:56)

    Mostovi spajaju ljude, kanal vodi u septičku jamu, izbor je jedostavan.
    (bezimena, 2. februar 2013 20:37)

    # Link komentara

  61. Ni sam nije svestan svog gubitka.
    (Tinki, 2. februar 2013 20:37)

    # Link komentara

  62. Jedino sto u ovoj novoj vladi za sve ovo vreme koliko vodi drzavu vidim navodnu borbu protiv korupcije. Privode se razliciti poslovni ljudi i ispituju vezano za sumnjive poslovne afere i procese, ali da li ce bilo ko od njih uopste biti procesuiran ili optuzen za nesto tek ostaje da vidimo. Meni to sve lici na skupljanje poena kod gradjana, zeljnih da se nesto u ovoj zemlji pokrene.
    (Tamara, 2. februar 2013 20:32)

    # Link komentara

  63. Da mi crkne krava,da komsijina deca ne bi mogla da zajme mleko...ako i sam kaze da nije dobar momenat za ds,prevedeno-dobili bi malo glasova,zasto su izbori dobri za Srbiju,sta bi se to promenilo?Vlast bi formirali isti,mozda cak i sa vecom vecinom.Znaci da bi se jedino promenilo stanje u drzavnoj kasi,otisla bi jos vise u minus-svi znamo koliko izbori kostaju.Sem toga,Srbija bi opet bila 6 meseci potpuno razvlascena..kome to odgovara?Samo onima koji love u mutnom.
    Sto se tice toga da ekonomija treba da se prepusti ds-u..mislim da je pokusao da se nasali..ako za dva mandata niste nista uradili,tesko da biste sada nesto.Uzgred budi receno,Beograd je zaduzen sa nesto preko milijardu evra.Toliko o uspesnoj vlasti u Bg-u.
     (Vla Dan, 2. februar 2013 20:25)

    # Link komentara

  64. ma sta se Djilas javlja kad zna da nece dobiti ni 15% ! SNS je stranka u koju ljudi imaju poverenja i jasno je da ce pobediti tako da DS nema sta da trazi na izborima!
    (papi, 2. februar 2013 20:07)

    # Link komentara

  65. Razocarana sam, ocekivala sam mnogo od ove vlade. Ocekivala sam da ce se ziveti bolje, a ne da ce mi vlada mazati oci hapsenjima. Nadala sam se da ce vlada povecati BDP i smanjiti javni dug, a ona nas je zaduzila za jos nekoliko milijardi €. Privreda stoji, a preduzeca kao i sve institucije se estradizuju...Tuga
     (Ex SNS, 2. februar 2013 20:00)

    # Link komentara

  66. Ja se i dalje iskreno nadam da će ova vlada uskoro otkriti da je sve ovo jedna SKRIVENA KAMERA i da će stručne ljude pustiti da rade posao kako treba.
    (Jovana, 2. februar 2013 19:58)

    # Link komentara

  67. Sta trazi kad zna da bi SNS odneo pobedu.
    (krca, 2. februar 2013 19:48)

    # Link komentara

  68. Izbori što pre...dosta nam je kanala u kojem smo trenutno, ne trebaju nam novi kanali!
    (Marko, 2. februar 2013 19:47)

    # Link komentara

  69. Kao on trazi prevremene izbore a stranka mu se raspada i pritom i sam zna da i kad bi se to desilo pitanje dal bi prosli cenzus .
    (kamicak, 2. februar 2013 19:46)

    # Link komentara

  70. Jedini logičan sled okolnosti jeste da se raspišu izbori i da ispravimo grešku koju smo napravili sa belim listićima.
    (Ivan, 2. februar 2013 19:43)

    # Link komentara

  71. trazi izbore da potvrdi poraz..
     (samsung, 2. februar 2013 19:42)

    # Link komentara

  72. Nema u ovoj zemlji momentalno opozicije koja bi bila alternativa sadasnjoj vladi,ja ne vidim sta bi se time postiglo.Nema tu momentalno nijedne ozbiljne stranke na koju se moze racunati da ce konacno uraditi ono sto je neophodno za brzi napredak zemlje,sve su to lica koja su manje vise umesana u neke kriminalne radnje korupciju i zloupotrebe polozaja.Srbiji jesu neophodne promene,ali sa sadasnjom ponudom na politickoj sceni nema svrhe.Samo nova lica sa odlucnom borbom protiv kriminala i korupcije jasnom politikom i ciljevima,moze doneti promene.Sve ostalo je vrtenje u krug,a to najbolje odgovara onima koji tako opstaju na vlasti i izbegavaju odgovornost i kaznjavanje,zbog zloupotreba polozaja i kriminalnih radnji.DS neka prvo rascisti u svojim redovima,vesto prikriva i brani one koji su svoje polozaje najvise koristili u svoju licnu korist,malo su zamenili mesta i to nazivaju promenama,to je nula.
    (basta, 2. februar 2013 19:40)

    # Link komentara

  73. Vi koji ste komentarisali da nisu potrebni izbori, da li nakon Dačićevog priznanja i dalje tako mislite. Pa naravno da ne.
    (ST, 2. februar 2013 19:38)

    # Link komentara

  74. Vlada u kojoj ce te vi i ljudi iz vase stranke vrsiti reforme u pravosudju,prosveti,borbi protiv korupcije pa sta ste radili proteklih 12 godina da mi je znati.U ovom trenutku vi bi ste da zaustavite ono sto je ova vlada zapocela a to je borba protiv tajkuna i korupcije.da mi je znati u koju grupu vi spadate.
    (NIka, 2. februar 2013 19:38)

    # Link komentara

  75. Gospodinu Djilasu treba ostvariti zelju za novim izborima, i dopustiti mu da dozivi potpuni krah.
    (Baron, 2. februar 2013 19:35)

    # Link komentara

  76. Imam predlog.ko je za? Pre svakog dnevnika vesti itd. da pise ZABRNjENO gledanje i slusanje osobama sa slabim stomakom
     (goranb, 2. februar 2013 19:24)

    # Link komentara

  77. Vreme je za Vucica i Djilasa da nas zajasu.
    Osedlani smo i spremni.
    Svaki dan da su izbori - svaki dan bi 3-4 miliona ljudi izlazilo i iste ljude glasali da nas jasu iznova i iznova dok se nijedna jedina stvar u zemlji za njihovog mandata ne poboljsava! Ali nebitno, ljudi uredno glasaju bas to 20+ godina!
    Jednostavno, nama ovakvi kakvi smo - nema spasa.
    Vecih mazohista na Svetu nema od gradjana Srbije.
    (Indpedu, 2. februar 2013 19:15)

    # Link komentara

  78. Izborima se Srbija gura u jos veci haos, sto odgovara svim kriminalcima, tajkunima, DSS, tzv, privrednicima sa severa Kosova....Da li ce se gradjani probuditi i shvatiti ovu podmuklu igru.
    (Lala, 2. februar 2013 19:13)

    # Link komentara

  79. Djilasa bas briga za DS, izborima se Srbija gura u jos veci haos, sto odgovara svim kriminalcima, tajkunima DSS, tzv, privrednicima sa severa Kosova....Da li ce se gradjani probuditi i shvatiti ovu podmuklu igru.
    (Lala, 2. februar 2013 19:10)

    # Link komentara

  80. Vi sto se podsmevate Djilasu, ste zaboravili na sve bele listice, koji bi vam samleli vase "Naprednjake". Ko vam kaze da ovaj put nece glasati? Sta je to dosad uradila vlada da poboljsa zivot? Apsolutno nista!
    Da ne bude posle: "ko se zadnji smeje, najsladje se smeje
    (beli listic, 2. februar 2013 19:08)

    # Link komentara

  81. Ova vlada dodje kao puzzle, malo gurke i sve se izbrka, toliko o vladi Dacica, Vucica i Dinkica. FORRZA Djilas.
    (Flavie sa Slavije, 2. februar 2013 19:04)

    # Link komentara

  82. U Srbiji i Vojvodini se pristojno živi?! Ovaj čovek očigledno samo gleda Studio B i čita "Blic". Kakva uvreda za Beograd i Vojvodinu koji su potpuno pokradeni od strane tih "stručnjaka" iz Demokratske stranke! Ovom čoveku treba oduzeti sve pare i pustiti ga da pristojno živi u Beogradu s prosečnom platom od 260 evra.
    (Dača, 2. februar 2013 18:47)

    # Link komentara

  83. A sto li Djilas trazi izbore? Jedino ako nece da da vidi koliko mu je nizak rejting starnke.
    (ljubica, 2. februar 2013 18:46)

    # Link komentara

  84. Sadasnja vlada ne moze da se dogovori koja kafa da se prodaje u skupstini, a kamoli da se sastave kada su znacajnije stvari u pitanju, medjusobno se non stop prepucavaju preko medija, a sami su se sastavljali, niko ih na to prisiljavao nije. I sta sad? Treba narod da ispasta zbog njihove lose procene?
    Neka hvala, dajte mi onda bolje opet izbore.
    (Zorana Savic, 2. februar 2013 18:41)

    # Link komentara

  85. Mnogo je ova vlast i izdrzala,samo neka idu!
     (Petar, 2. februar 2013 18:40)

    # Link komentara

  86. ds ne bi sigurno odgovarali izbori posle tolikih turbulencija i cepanja.
    (aki, 2. februar 2013 18:40)

    # Link komentara

  87. Sadasnja vlada ne moze da se dogovori koja kafa da se prodaje u skupstini, a kamoli da se sastave kada su znacajnije stvari u pitanju, medjusobno se non stop prepucavaju preko medija, a sami su se sastavljali, niko ih na to prisiljavao nije. I sta sad? Treba narod da ispasta zbog njihove lose procene?
    Neka hvala, dajte mi onda bolje opet izbore.
    (Zorana Savic, 2. februar 2013 18:38)

    # Link komentara

  88. Zar neshvata Djilas da on sebi sa ovim kopa rupu u koju ce sam i upasti.
    (Anastasija, 2. februar 2013 18:38)

    # Link komentara

  89. samo ne znam cime ces pred gradjane??? sa beogradom se ne osvaja srbija.
    (daki, 2. februar 2013 18:38)

    # Link komentara

  90. I treba,da se zavrsi nocna mora s ovom vladom!
     (Bet, 2. februar 2013 18:36)

    # Link komentara

  91. trazi raspisivanje izbora aaa stranka mu se cepa...
    (maki, 2. februar 2013 18:36)

    # Link komentara

  92. Zaista ne znam kako bi u ovom trenutku izbori odgovarali DS-u koji je jos u procesu reformi i ima skoro prepolovljen procenat podrske, ali svakako su izbori neophodni gradjanima Srbije da bi negativno ocenili ovu Vladu i glasali za strucnije ljude.
    (Milisav, 2. februar 2013 18:35)

    # Link komentara

  93. Djilase, mozes da uzmes stropor i sednes ispred vlade i ne jedes dve nedelje!
    (Uros, 2. februar 2013 18:33)

    # Link komentara

  94. Kad isključi i Jeremića rejting će pasti dodatno,a zato mu se žuri jer što vreme odmiče DS rejting će padati....
    (Svedok istorije, 2. februar 2013 18:26)

    # Link komentara

  95. Partijska vojska nazadnjaka komentarise kako ce DS da prodje na izborima. Uljuljkali ste se pricama o Misku,Saricu,kanalima itd.Ali kada se narodu objasni da pogledaju u nivcanik onda je druga prica. Kada se narodu objasni da vlasnici pecenjara,pruzni radnici,estradni umetnici,kerzubi bez dana skole vladaju Srbijom onda je takodje druga prica. Sada kritikujete sto neko trazi izbore.Sto niste kritikovali ovog vaseg koji je pravio cirkus sa stiroporom i navodnim strajkom gladju.Sta je on trazio.Sta je trazio od kada je skinuo bedz
    (Demokrata, 2. februar 2013 18:25)

    # Link komentara

  96. Estradizacija svih institucija, pogresni ljudi na pogresnim mestima, medjukoalicioni sukobi zbog raznih afera ce ovu vladu dovesti do sloma.
    (Sneza, 2. februar 2013 18:24)

    # Link komentara

  97. Panic mode on....DS na ivici bitisanja kao politickog entiteta....dajte bilo sta, samo da se izvucemo iz ove cloace maxime....a sat radi tika taka
    (Shomi, 2. februar 2013 18:23)

    # Link komentara

  98. strasno,ja se ovog coveka plasim
    (gradjanin, 2. februar 2013 18:21)

    # Link komentara

  99. Duze su formirali vladu nego sto su vladali, posto funkcionisali nisu.
    (Milojko, 2. februar 2013 18:20)

    # Link komentara

  100. Vlada je pokazala svoju nesposobnost da sprovede reforme i da nas izvede na pravi put, potrebni su nam novi ljudi.
    (Ana, 2. februar 2013 18:20)

    # Link komentara

  101. Ђики значи очекује да Демократска странка освоји око 6 посто гласова и презиме улогу таса на ваги од Динкића, стигох ,,великог" економског стручњака. За оних 6 посто му верујем :)
     (Перица, 2. februar 2013 18:20)

    # Link komentara

  102. Otkad je formirana vlada, mesecno su nas u proseku zaduzivali petsto miliona evra, ne fali nam mnogo do bankrota.
    (Johny, 2. februar 2013 18:19)

    # Link komentara

  103. Dok sam glasala za SNS nisam mislila da ce vlada izgledati kao cirkus! Razocarana!
    (Nada, 2. februar 2013 18:19)

    # Link komentara

  104. Neozbiljno je sto su znali da se dogovore oko podele resora, al’ ne i oko drzavne politike
    (Sloba, 2. februar 2013 18:18)

    # Link komentara

  105. Pocelo je sa Tadicem, sledeci spreman za politicku penziju je Dacic. Tomislav Nikolic je tamo od proslog maja, samo sto mu to jos niko nije rekao. Ocigledno je da ce duo SNS (Vucicevo krilo) i DS, mozda cak sa LDP-om povuci Srbiju ka ozbiljnim reformama, resenju kosovskog problema i clanstvu u EU. Vidi se da Vucic ne moze vise da izbegne Dacica, u mnoge stvari je upetljan (ne mislim samo licno). Ako su Dulic i Dragin sve sto su uspeli da nadju kod demokrata, onda tu nesto nije u redu sa pricom da su oni unistili Srbiju. Realan problem je u tome sto SNS nema dovoljno dobar kadar vec samo bukace i horske pevace (izvinjavam se megatrend skolarcima). I da ne zaboravim, najsrecniji cu biti kad ne budem vise morao da gledam u skupstini Ljajica i Dinkica. Vidim da su poceli da kukaju. Ljajic je najneprijatnije lice srpske politike, toliko snishodljivosti i pritvornosti... jezivo.
    (worthad, 2. februar 2013 18:17)

    # Link komentara

  106. Bolje da se sami raspisu izbore, da se ne sramote idejama ministra #Bacevic #kanal
    (Jovana, 2. februar 2013 18:16)

    # Link komentara

  107. Ovaj reality show koji Vlada glumata odmah ukinuti zbog apatije gradjana.
    (Milena, 2. februar 2013 18:15)

    # Link komentara

  108. Mozda bi Vucic i Djilas trebali da naprave novu Vladu...bar bi imali doslednu politiku i ne bi kao u predhodnih 15 godina politiku kreirale stranke na ivici cenzusa.
    (Velika koalicija, 2. februar 2013 18:15)

    # Link komentara

  109. Ova vlada nestabilna je kao kula od karata gde je dovoljno da pirne vetric da se sva rasprsi
    (Milica, 2. februar 2013 18:13)

    # Link komentara

  110. Duze su formirali vladu nego sto su vladali, posto funkcionisali nisu.
    (Milojko, 2. februar 2013 18:11)

    # Link komentara

  111. Nema Djilas sta da trazi, kao sto rece: sama vlada ce se srusiti.
    (Stefan, 2. februar 2013 18:10)

    # Link komentara

  112. Volela bih da DS ucestvuje u nekoj narednoj vladi,da drze balans i mir i stabilnost zemlje...Mozda je Mirko Cvetkovic bio u senci Tadica ali nikad nije zavrsio u nekoj niskobudzetnoj emisiji sa voditeljkom koja nosi samo gornji deo gardarobe sav zajapuren..sramota.
    (Boka, 2. februar 2013 18:09)

    # Link komentara

  113. Pa samo da se ekonomija oduzme gosn Dinkicu i Srbija ce polako krenuti dalje i gosn Dacicu policija jer svakim danom je sve vise vezaniji za Sarica i sve vece afere u drzavi.
    (Stefan, 2. februar 2013 18:04)

    # Link komentara

  114. a ko je djilas da on trazi izbore.odakle mu moral.pa zar on ima obraza da se pojavljuje u javnosti.uzas
     (deni, 2. februar 2013 18:02)

    # Link komentara

  115. Izbori su, moja prošlost, bar do dana, dok se ne pojavi neko vredan moga glasa. Nisam član, niti ću biti, bilo koje od postojećih partija – cirkuske predstave, koju skupo plaćamo, kao učesnici i kao gledaoci, istovremeno. Ono, čemu me je život naučio je: uvek se treba čuvati onih, koji svoje poštenje, dokazuju tuđim nepoštenjem. Muka mi je, što se život ovog podneblja, odvija između: "da nije bilo…" i "kad bi bilo…" To su samo izgovori i zavaravanja!!!!! Gine se ovde, u komentarima, da se dokaže ko je prošlost, a ko budućnost????? Život i vreme su nenadoknadivi resursi!!!! A, naše vreme prolazi, naši životi odlaze… i MILIJARDE za izbore ( svaki put ), koje se mogu mnogo pametnije iskoristiti od zaokruživanja "jahača magle".
    (Sneža, 2. februar 2013 18:00)

    # Link komentara

  116. Nije mi jasno da Djilas zeli nove izbore, zar je moguce da ne vidi kako im je rejting na dnu, da ih narod vise ne podrzava
    (Miroslav D., 2. februar 2013 17:59)

    # Link komentara

  117. Pa najrealnije je odrzati vanredne izbore i formirati novu vladu koja ce znati da vodi ovu zemlju napred, a ne da nasu decu samo jos vise svakim danom zaduzuje nekim kreditima.
    (Milica, 2. februar 2013 17:58)

    # Link komentara

  118. Iza nekog će ostati dva mosta, a iza nekog kanal, pa Vi birajte.
    (Birač, 2. februar 2013 17:56)

    # Link komentara

  119. Đilas kriv što je Tadić izgubio? Hahah ljudi ala Vi lupate. Izbori za gradonačelnika iako formalno nisu neposredni oni to jesu, predsednički svakako jesu. Pa Vi sad vidite. Nema tu filozofije, glavom i bradom. Zato je Đilas dobio i dobijaće izbore.
    (Razum, 2. februar 2013 17:52)

    # Link komentara

  120. Pa dobro ako će da ulaze u koaliciju sa SNS nek sruše vladu a izbori neće ništa promeniti, osim da se troše pare
    (vampire, 2. februar 2013 17:52)

    # Link komentara

  121. Puna podrška Đilasu, ja sam iz Žagubice čiji je odbor raspušten, hvala Bogu da imamo čoveka za koga su jedino merilo rezultati. Imaš ili nemaš rezultat. Sa takvom DS, Srbiji će biti bolje.
    (Žagubica, 2. februar 2013 17:49)

    # Link komentara

  122. Bas me briga ja ionako glasam za Čedu...
    Ko je dobio najveći aplauz na zadnjem kongreeu DS?
    (Del Boy, 2. februar 2013 17:46)

    # Link komentara

  123. Djilas se izvinuo narodu pa sada hoce da vidi da li je izvinjenje prihvaceno. Ako je i od izvinjenja mnogo je jer mnogi ti i bez izvinjenja kazu da su politikom DS ostali bez posla, gladni i siromasni.
    Vasa politika je bila uskostranacka - ka sebi, puni dzepovi i dzipovi.
    Tadic je cistio stranku za racun Kostunice, a ti Djilas? Budi glasan i odgovori za ciji interes i marketing radis i trazis izbore.
    (sve na cisto pa mutno, 2. februar 2013 17:44)

    # Link komentara

  124. Lepa izjava i to neposredno pred sednice SNS, slucajnost ili ne presudite sami. Po meni nije slucajnost!
    (Slobodan PO, 2. februar 2013 17:44)

    # Link komentara

  125. Očigledno da nekima gori pod nogama ali biće silno iznenađeni ako bude izbora.Biće jasan njihov ponovni neuspeh!
    (goca, 2. februar 2013 17:39)

    # Link komentara

  126. "Pitajte građane Beograda, a ne Dušana Petrovića zašto je Tadić izgubio izbore", dodao je Đilas.

    Ja sam gradjanin Beograda.
    Ti prstom nisi mako da pomognes kampanju Tadica u Beogradu i to si i sam rekao. Niste organizovali cak ni miting na Trgu Republike jer Beograd nije ni znao da se odrzava, ja nisam znala,...,davno si ti sve smislio...
    (marija, 2. februar 2013 17:37)

    # Link komentara

  127. Đilase nisi za politiku i javne poslove.
    Ti si za tajne poslove i pare.
    Mogao bi tajno da cokneš Vučića u dupe!
    Javno nije zgodno ni njemu, mada si ti pokazivao namere...
    Sramoto bogata!
    (Larisa, 2. februar 2013 17:36)

    # Link komentara

  128. Podrska Djilasu! Potpuno je ocigledno da vladajuca koalicija ne funkcionise i da su izbori neophodni.
     (Pera, 2. februar 2013 17:35)

    # Link komentara

  129. MILKU CANIĆ ZA PREMIJERKU, ŽENA MI BAR ISKRENO KAŽE DOBRO VEČE...
     (DJOKS, 2. februar 2013 17:32)

    # Link komentara

  130. Vama iz DS-a se bas svidelo gubljenje izbora pa bi ponovo da se ponizite!
    (BRALE, 2. februar 2013 17:26)

    # Link komentara

  131. Reci cu samo da mi je jako drago sto je narod napokon posle svih ovih godina shvatio kakve smo likove imali na vlasti,ali mi je ujedno i krivo sto smo to shvatili malo kasno.Samo da ih nikad vise ne vidim na vlasti,ojadili su ovaj napaceni narod do panja. Srecna vam celija bila :-)
    (igor, 2. februar 2013 17:23)

    # Link komentara

  132. Ako slucajno dodje do izbora, pa, vi ( DS) cete puci samo tako, u to sam siguran.
    (Stanislav, 2. februar 2013 17:20)

    # Link komentara

  133. Đilas zaboravlja da oni koje on naziva
    novim timom koji bi navodno radio na oporavku Srbije su isti oni koji su nas doveli do situacije da nam je privreda mrtva,ekonomija u recesiji,nezaposlenost ogromna,i ako očekuje bolji rezultat na izborima od prethodnog, sa njima,grdno se vara.Srbija savršeno dobro poznaje sve njih,zna koliko su bili nesposobni,koliko štete naneli,i sve ostalo,tako da teško da će ponovo prevariti ovaj narod.
    (Gajo, 2. februar 2013 17:16)

    # Link komentara

  134. Ovako niste zapovedali i trazili izbore za vreme Milosevica, pa ni onda kada je zapreceno i obavljeno bombardovanje Srbije. Da ste onda tako ostro zapovedali mozda ne bi bili ni bombardovani.
    Sada se pitam da li je to neko vanredno stanje kada se Djilasu zuri.
    (DSov ostar kurs, 2. februar 2013 17:12)

    # Link komentara

  135. Da podsetim samo Đilasa da Vladi prestaje mandat sa prestankom mandata Narodne skupštine, izglasavanjem nepoverenja, neizglasavanjem poverenja, ostavkom Vlade, izglasavanjem nepoverenja predsedniku Vlade i ostavkom predsednika Vlade.Nikakvim raspuštanjem tek tako,jer to neko traži,kao on sad.
    (Pravnik, 2. februar 2013 17:11)

    # Link komentara

  136. Bilo je vec reci o tome da je Djilas doveo do toga da Tadic izgubi. Sada ce i ostatak stranke da upropasti i kraj!
     (Lale Gator, 2. februar 2013 17:03)

    # Link komentara

  137. Sta je SNS-ovci, prpa. Covek se ne plasi izbora. Vi koji lupate sacekajte pa cete
    videti gde ca vam zavrsiti Vucko. Nista on nie uradio dobrog za ovaj narod.
    Toga ste i sami svesni pa vas zbog toga hvata panika. Izborno telo niste vi
    sa vasim glupavim komentarima vec narod koji malo ume da misli.
    Bilo bi lepo za Srbiju ako bi Vucic u ponedeljak proglasio da ide na izbore.
    Ali do toga nece doci jer nema hrabrosti za to. Pokusace da skine Dacica a ovi
    ostali iz koalicije ce kazati amin. Nemaju oni kud a Dacica ce oni sasvim lako
    zrtvovati i ostati u vladi sa ovim Vucicem koji samo udara po sapunici.
    Opozicija mora u interesu naroda sto vise i zajednicki se boriti protiv politike
    devedesetih i ne dozvoliti da nas ponovo vrate u propast.
     (srboljub matic, 2. februar 2013 17:02)

    # Link komentara

  138. I ja hocu sedmicu na Lotou... Ali...
    (DID, 2. februar 2013 17:00)

    # Link komentara

  139. moz' sad sigurno necu glasati za vas
     (Kata, 2. februar 2013 17:00)

    # Link komentara

  140. Srbija stvarno ne zasluzuje politicara ovakvog kalibra kao sto je gospodin Djilas, pa zar ne shvatate iz ovoga sto je napisao da mu je Srbija na prvom mestu bez obzira u kakvom se stanju nalazi stranka koju vodi?
     (Dzoni, 2. februar 2013 16:56)

    # Link komentara

  141. Bas ste se usrecili sa Mirkom Cvetkovicem,pravi profesionalac!!!Ako ste vi zaboravili kako ste lose radili,narod to nije zaboravio.Od vas su svi bolji.
    (Kristina, 2. februar 2013 16:53)

    # Link komentara

  142. Djilas trazi izbore iako to ne odgovara Ds-u, ali odgovara Srbiji? Xaxaxa kad je on mislio na Srbiju i sta njoj odgovara, samim tim sto je apsolutno netacna ta izjava, netacno je i sve drugo sto je rekao. Samo lazi, jedna za drugom, dokle vise Djilasu!?
    (Ivana, 2. februar 2013 16:50)

    # Link komentara

  143. Đilase dao ti Bog da ti živis ovako lepo kao mi u Vojvodini!
     (Srđan, 2. februar 2013 16:42)

    # Link komentara

  144. ovaj kao da je sa vlasti sjahao pre par godina
     (zoki, 2. februar 2013 16:40)

    # Link komentara

  145. Da podsetim samo Đilasa da Vladi prestaje mandat sa prestankom mandata Narodne skupštine, izglasavanjem nepoverenja, neizglasavanjem poverenja, ostavkom Vlade, izglasavanjem nepoverenja predsedniku Vlade i ostavkom predsednika Vlade.Nikakvim raspuštanjem tek tako,zato što to neko traži,kao sad on.
    (Zakon je zakon, 2. februar 2013 16:38)

    # Link komentara

  146. Novi izbori, da zbrisemo sa politicke scene Djilasa, Dinkica i Dacica. Onda da se udruze Dacic da peva, Dinkic da svira, a Djilas da im radi marketing.
     (x8, 2. februar 2013 16:27)

    # Link komentara

  147. Зна Ђилас зашто сада тражи изборе. Што се касније одрже избори, то ће грчевитија бити борба ДС-а за прелазак цензуса.
     (Стева, 2. februar 2013 16:24)

    # Link komentara

  148. kako licemerne izjave,kaze sad u DS-u nema vise ljudi koji su povlacili lose poteze,a pre izbora su svi bili posteni i nisu imali mrlja u vodjenju drzave. Odluci se Dragane sta je istina?
     (suboticasusu, 2. februar 2013 16:22)

    # Link komentara

  149. Zaista ne vidim razlog za nove izbore jer svakako da će narod podržati Vučića i njegovu stranku koja je najviše učinila za Srbiju od svih koji su pokušali da imitiraju ministre i navodni rad, a samo smo nazadovali!!! Možemo da vidimo da ova vlada počela punim tempom!!!
    (marijana_ekonomista, 2. februar 2013 16:21)

    # Link komentara

  150. Ako mislite da će zbog vas gospodine Đilase biti raspisani izbori budite sigurni ne.Kada budete doveli više od 100 000 ljudi na mitingu kao naprednjaci onda će se razmatrati vaš predlog,a do tada igrajte se sa vladom u senci!
    (marisol, 2. februar 2013 16:19)

    # Link komentara

  151. Đilas traži raspisivanje izbora

    Ku' ces ti na brdo.
    (izbori, 2. februar 2013 16:18)

    # Link komentara

  152. Slušajte SNS-ovci, možda nismo zaboravili sve greške DS-a, ali NISMO ZABORAVILI NI VAŠE IZ DEVEDESETIH. A, morate priznati, vaše su bile ubitačne - zaradjivali smo pola marke... uz sve nestašice, ubistva... Bombardovanje i vašu ''odbranu'' Kosova neću ni da spominjem. DS nije idealan, ali VI STE DAAAAAAALEEEEEEEKOOOOOO ispod njih.
    (novosadjanka, 2. februar 2013 16:18)

    # Link komentara

  153. Djilasov jedini cilj je da zastiti svoje mutne poslove tako sto ce njegova stranka nakon izbora postati manjinski partner u vladi novog premijera Vucica, pa u tom smislu treba posmatrati i ovu, naizgled nelogicnu izjavu.
    (roki, 2. februar 2013 16:17)

    # Link komentara

  154. Sad na izbore? Pa jel hocete Vi da predjete cenzus, gospodine Djilas, ili ne?
    (vaskeM, 2. februar 2013 16:16)

    # Link komentara

  155. "U vrhu Demokratske stranke, koja sutra treba da vodi državu, više nema onih koji su poznati po tome da su povlačili loše poteze."

    Šta je sa delovanjem bivšeg ministra Olivera Dulića protiv koga se vode istražne radnje?
    (Pitalica, 2. februar 2013 16:16)

    # Link komentara

  156. Ma dzaba trazis,nema nista od toga!
     (nesa, 2. februar 2013 16:13)

    # Link komentara

  157. Pa, zna se kad se raspisuju izbori-kad padne vlada. I DS neka gleda svoja posla
    (Kockalone Bob, 2. februar 2013 15:58)

    # Link komentara

  158. Nije ovo Skupština Grada, gde se Đilasu ispunjavaju sve želje.
    (Kuknjava, 2. februar 2013 15:54)

    # Link komentara

  159. (mina, 2. februar 2013 13:25)
    Potpuno se slažem sa Vama. Još da DS plati svakom biraču po 2000 dinara dnevnice što gube vreme na gluposti, pošto im birači (građani) nisu okačeni na ofinger pa da ih koriste kad se njima prohte.
    (iduljudi, 2. februar 2013 15:54)

    # Link komentara

  160. Đilasu pročitajte molim Vas lepo kolumnu u Informeru u kojoj se odlično
    skeniraju lik i delo samozvanog prvog čoveka sveta( Vuk Jeremić).Manite se Jeremića.Imate u stranci vrednijih, poštenijih i iskrenijih ljudi.Ljudi bez putera na glavi koji bez problema mogu da se nose sa suparnicima.Dok njima ne date šansu , rejting će Vam biti sve manji i manji.
    (Draga, 2. februar 2013 15:52)

    # Link komentara

  161. Mislim da desetine i stotine histeričnih komentara SNS jurišnika na svako spominjanje DS, govore da su svesni da ih na izborima ne čeka ništa dobro...
    (prolaznik, 2. februar 2013 15:50)

    # Link komentara

  162. Ozbiljan predsednik stranke...oce da vidi dal mu je stranka ispod ili iznad cenzusa!
    (Monarhista, 2. februar 2013 15:47)

    # Link komentara

  163. Da nema još neku muzičku želju?
    (RITA, 2. februar 2013 15:40)

    # Link komentara

  164. Ne mogu da verujem da misli da bi nesto dobio...tea
     (Tijana, 2. februar 2013 15:35)

    # Link komentara

  165. Đilas ne traži raspisivanje i lokalnih izbora jer zna da bi na njima izgubio mesto gradonačelnika.
    (Ivan, 2. februar 2013 15:31)

    # Link komentara

  166. Predsednik Demokratske stranke Dragan Đilas zatražio je raspuštanje parlamenta i hitno raspisivanje prevremenih izbora.Parlament nisu OO DS-a kad Djilas naredi da se odmah raspusti.
    (Noca, 2. februar 2013 15:30)

    # Link komentara

  167. Hocu izbore - SUTRA -= da nikad vise ne gledamo Dinkica - Dacica - Mrkonjica - Djilasa - Trivanovu - Dulica - da ih jednom zauvek smestimo na sigurno.
    (Najobicniji glasac, 2. februar 2013 15:28)

    # Link komentara

  168. Da li je taj pogledao trenutni rejting DSa, ili se naivno nada da će SNS sa njim u koaliciju?
    (GABRIELA, 2. februar 2013 15:27)

    # Link komentara

  169. Ovo je po prvi put do sada da lider stranke koja nije spremna za izbore,iste i traži.Pitam se šta želi da postigne svojom izjavom.Da je očistio svoje redove,izbacio ljude koji bi mu smetali da partokracki vodi politiku unutar DSa.
    (Anika R, 2. februar 2013 15:27)

    # Link komentara

  170. Nemam poverenja u Dačića i SPS. Nije mogao Šarić toliko "poslovati", kao ni Mišković i ostali, da nije imao neku vrstu podrške MUP-a. Slažem se da treba ispitati sve pa i po cenu novih izbora.
    (Respect, 2. februar 2013 15:25)

    # Link komentara

  171. Izbori što pre,Vučić&co su pokazali svu svoju nesposobnost!!!
     (raven, 2. februar 2013 15:14)

    # Link komentara

  172. Đilas traži raspuštanje Vlade...Takva mogućnost je zadnji put ovde postojala pre skoro 100 godina,kad su se vlade menjale preko noći,za vreme Obrenovića.
    (ip men, 2. februar 2013 15:13)

    # Link komentara

  173. sačekajte da završimo borbu protiv korupcije tada neće biti vaše stranke,a Srbiju će koštati manje nego novi izbori.
    (JELISAVETA, 2. februar 2013 15:11)

    # Link komentara

  174. Ma bice i ti izbori,pre ili kasnije.Samo mislim da cete posle njih biti manji od makovog zrna......
    (mak, 2. februar 2013 15:11)

    # Link komentara

  175. Gde se to pristojno zivi Dragane? Zivis li ti uopste u ovoj drzavi?
    (uzasss, 2. februar 2013 15:08)

    # Link komentara

  176. Trazio I SNS skoro dve godine pa vi niste dali.
    (Andreja, 2. februar 2013 15:07)

    # Link komentara

  177. Pa gospodine Đilas bolje za vas da izbora nebude zar ne vidite da ste u rasulu
    (stojan, 2. februar 2013 15:07)

    # Link komentara

  178. Финансијски стручњаци су се показали на примеру Развојне банке и то веома сликовито. А то да се у Београду и Војводини живи боље можда вам поверују они које сте задужили радним местима у јавним предузећима. Сви ми остали, тешко да ћемо поверовати.
    (Двоглави арапин, 2. februar 2013 15:04)

    # Link komentara

  179. Izbori nego sta, pa da napokon shvatis da treba da ugasis stranku.
    (Kriticar Ni, 2. februar 2013 15:03)

    # Link komentara

  180. Druže Đido potpuno si u pravu, Srbiji trebaju novi izbori. Ali pre izbora treba da se ispita poslovanje tvojih firmi, da se ispita ko je i kakve veze imao sa Darkom Šarićem, da se ispita gde su završile pare grada Beograda, da se ispita poslovanje javnih preduzeća, da bi sledeća vlada imala čistu situaciju. Potpuno je jasno zašto drug Đido traži nove izbore, jer je na pomolu da se konačno sazna, ko je i šta radio, ko je omogućio tajkunima da se obogate, ko je krao narodni novac i isti stavljao na privatne račune, ko je toliki nesposobni stranački kadar zapošljavao, dok pošten i stručan čovek ne može poslu uopšte da se nada. Strah tera DS i SPS na nove izbore, zaboraviće oni šta se rekli jedni o drugima jer valja spasavati sopstvenu kožu. Nadaju se da će nekako napraviti tesnu većinu i da će sprečiti ovo što je započeto, a to je čišćenje Srbije od otpada. Izgleda da onih 130 diskova kod Vućića daju odgovore na mnoga pitanja koja muče srpsku javnost: Ko je opljačkao narod i ko je pravi gospodar podzemlja u Srbiji. Nisam mnogo oduševljen SNS-om, ali mislim da Vučić treba da stvari istera do kraja, da treba žestoko da udari na sve one koji su upropastili ovu zemlju, pa ako će posledica toga biti pad vlade, odlično, jer će onda običan svet znati za koga treba glasati. I još nešto. Ovde ima mesta za samo jednu Srbiju, ili će pobediti poštena, odgovorna i stručna Srbija ili će pobediti belosvetski i domaći ološ. Sredine nema, a sva je prilika da če ovo biti godina raspleta...
    (Ubuntu 12.04 LTS, 2. februar 2013 15:03)

    # Link komentara

  181. Iako nisam fan SNS-a, definitivno mislim da izbori su najgora stvar koja može da se desi sada. To sve košta mnogo,a i destabilizovaće ekonomiju države opet, što znači da nikakvih investicija neće biti. Da li bre vi političari imate trunku morala, alo bre niste jedini na planeti, samo za sebe da ugrabe što više. Malo uzmite i izvucite glave iz rupe pa se osvrnite i radite posao za koji vas narod bira a ne za sebe!
    (Resenje, 2. februar 2013 15:02)

    # Link komentara

  182. nikako sad sa izborima.prvo da se zavrse svi istrazni postupci i da se kazne odgovorni za decenijsko pljackanje zemlje pa tek tada u izbornu trku sa cistim racunima.sve ostalo je bacanje prasine u oci.
     (dejan, 2. februar 2013 15:01)

    # Link komentara

  183. Samo ti naruci ,samo pazi da cena ne bude prevelika.
    (Nebo 57, 2. februar 2013 14:57)

    # Link komentara

  184. A kad banamen pojede bananu !!!!
    (Igor, 2. februar 2013 14:56)

    # Link komentara

  185. Ja zivim u Lebanu i tu su bili od oktobarskih promena demokrate na vlasti i nista nisu uradili da bi narod ziveo bolje vec je svaka godina sve gora i gora. Ma kakvi izbori bolje je samo njima na vlasti svako gleda svoj džep!
    (Mirko, 2. februar 2013 14:54)

    # Link komentara

  186. Svima je jasno Vucic i Djilas formiraju koaliciju..
    A mozda je tako i bolje.Mada nisam zagovornik ni jedne i druge opcije.
    Bolje i to nego da koalicija ima 20 stranaka po 2%.Koji svi vuku na svoju stranu.Vidite da im je bilo dovoljno 6 meseci da se raspadnu.
    (Mrsoje, 2. februar 2013 14:53)

    # Link komentara

  187. "U vrhu Demokratske stranke, koja sutra treba da vodi državu, više nema onih koji su poznati po tome da su povlačili loše poteze." Da li je Snežana Malović takodje izbačena ili ne spada u grupu onih koji su poznati po lošim potezima?!
    (Vuk, 2. februar 2013 14:49)

    # Link komentara

  188. osim novinara ne vidim da je ikoga briga šta Đilas traži.Treba da shvati da je njegovo vreme vlasti prošlo!
    (niki, 2. februar 2013 14:46)

    # Link komentara

  189. Ti živiš i više nego pristojno, to je sigurno, a Beograđani-jok!
    (Jok ja, 2. februar 2013 14:43)

    # Link komentara

  190. Miskovicu, Saricu, Galenika, Luka Beograd i stotine ostalih slucajeva, jedina slamka spasa je DS, obzirom da se godinama sve to tolerisalo i kao da se nista nije bilo ni desilo protiv zakona.
    SPS opet sa druge strane ne moze biti deo Vlade, jer su izgleda umesani u razne kombinacije.
    (Serbinho, 2. februar 2013 14:42)

    # Link komentara

  191. tokom izbora skace prodaja reklamnog prostora i prihod agencija koje se bave time... neke partije ocekuju dosta od rezultata izbora a nekima je dovoljno samo da se izborna kampanja zavrsi a jos bolje ako ima 2 kruga...
    (au, 2. februar 2013 14:40)

    # Link komentara

  192. Gospodin Đilas neće nikako da shvati da narod više ne želi DS na vlasti,upravo iz razloga što su godinama upropašćavali ovu zemlju,i doveli je u jako lošu situaciju.
    (Radoman, 2. februar 2013 14:40)

    # Link komentara

  193. Zašto se SNS-ovce toliko brinu za DS!?

    DS je za predsednika dobio čoveka sa REZULTATIMA, koji ne trpi parazite, neradnike i muljatore, i ume da kaže "popu pop a bobu bob", pa nastala prpa u redovima estradnih "stručnjaka" kod SNS-ovaca...:)))
    (bezimena, 2. februar 2013 14:39)

    # Link komentara

  194. Pa ti nemozes da vodis DS kako treba a hoces da vodis Srbiju,svoju nesposobnost si pokazao time da niko ko se ne slaze sa tobom ili jednostavno nema isto misljenje mora da se skolni.
    (pepi, 2. februar 2013 14:38)

    # Link komentara

  195. Djilase, bolje bi ti bilo da nista ne trazis, ostaces i bez mesta u opoziciji.
     (Finger, 2. februar 2013 14:35)

    # Link komentara

  196. Raspustanje parlamenta i izbori nakon godinu dana? Pa mi smo Vas, gospodine Djilas, cekali 12 godina da uradite nesto sa ovom zemljom. A i znate da bi izbori bili samo trosak za narod, tako da i u opoziciji radite na tome da se budzet Srbije osteti...
    (markobb, 2. februar 2013 14:35)

    # Link komentara

  197. Do juce si pricao Djilase, netreba jos izbori DS nije spremna, i Srbija nema vremena da gubi godinu dana. Pa zar ti nije dosta vladavine, valjda nemislis da bi ljudi opet glasali za DS, dok je stara garda na vrhu. Upropastili ste DS i Srbiju, jedino sto nebi trebali ljudi uopste da glasaju, jer se svi isti, samo da se vlada, a da se ne radi. Seti se Djindjicevih reci, netrebaju Srbiji vladari, nego ljudi koji hoce da rade. A to se nazalost posle njegovog ubistva nije desilo, nazalost Srbije

    Dok opet ne dodje takav covek
    (ll, 2. februar 2013 14:35)

    # Link komentara

  198. Kad je Miškovića uhapsio, uopšte ne sumnjam više u Vučićevu borbu protiv kriminala! Pašće i Dačić ako je učestvovao u Šarićevim akcijama!
    (Mrvica, 2. februar 2013 14:32)

    # Link komentara

  199. Vala, kad ce vise ti izbori da se Dacic i Dinkic maknu u opoziciju ili ispod cenzusa.
     (Kokolo, 2. februar 2013 14:29)

    # Link komentara

  200. Ekonomiju prepustiti ljudima iz DSa?! Ko je ovde lud? Pa oni nam upropastise ekononiju,pobogu!!!
    (Princeza, 2. februar 2013 13:34)

    Ma idi begaj! A Dinkić je kuvao kafe 12 godina, kao i SADA!?
    (bezimena, 2. februar 2013 14:27)

    # Link komentara

  201. I ja tražim Moniku Beluči!
    (Peki, 2. februar 2013 14:26)

    # Link komentara

  202. Neka se raspišu, samo tebi leđa da vidimo...
    (Jaguar, 2. februar 2013 14:25)

    # Link komentara

  203. @Princeza - Ekonomiju ti je upropastio onaj koji je i sad vodi!
     (Nemanja. Bg, 2. februar 2013 14:25)

    # Link komentara

  204. Paranoja te hvata,a meni je tako svaki dan!Sta nudis za radnike,nista!Dovidjenja!
     (Sasho, 2. februar 2013 14:25)

    # Link komentara

  205. Ili u prevodu: Vucicu, oterao sam i Tadica, Cvetkovica, Petrovica, Jeremica, Malovicku, unapredio vaterpoliste i sofere, molim te, napravi vladu sa mnom!
     (maja a., 2. februar 2013 14:24)

    # Link komentara

  206. Ma super se živi. Jeftinije mi je da koristim auto nego gradski prevoz u Beogradu. Komunalije su skuplje nego u zemljama EU. Grad je zadužen kreditima koji neće biti vraćeni ni za 50 godina, čak ni pod ovakvim haračem. Ala smo procvetali pod DS-om, nema šta. Tako svako može da gradi i ulaže u razvoj. Umesto što pričate priče, bolje stvorite još neki izvor prihoda gradu, osim deranja kože sa leđa stanovnicima. U ostatku Srbije je još gore, zato ste i otišli sa vlasti.
    (Dalibor, 2. februar 2013 14:23)

    # Link komentara

  207. DS nikada nije bio ne spremniji za izbore. DS sa Đilasom na čelu je jedino spreman za žestok poraz na izborima. Đilasovo traženje izbora u ovom trenutku je „političko samoubistvo“. Mislilo se da će se DS dolaskom Đilasa na mesto predsednika konsolidovati. Međutim stranka je u sve gorem stanju. Đilas je za kratko vreme pokazao da nije dorastao mestu predsednika. Afere u koje su upleteni najviši funkcioneri, i iz Tadićeve garniture, ali i iz Đilasove garniture DS-a se pojavljuju jedna za drugom. Rejting stranke konstantno opada Na opadanje rejtinga utiče i unutarstranačka revanšistička politika Đilasa prema funkcionerima koji su bili bliski Tadiću, a i tužba protiv Kurira, koju su mnogi ocenili kao udar na slobodu medija. DS sa Đilasom na čelu nema baš svetla budućnost.
    (Senior, 2. februar 2013 14:21)

    # Link komentara

  208. Ne znam odakle ovakva ideja Djilasu, zar nije pomislio da DS mozda jedva predje cenzus ?
    (Iva93, 2. februar 2013 14:21)

    # Link komentara

  209. Najednostavniji nacin da se vrati svome biznisu, da ode na izbore i izgubi ih.
    (Miki, 2. februar 2013 14:18)

    # Link komentara

  210. Pa zar on nije svestan sta ce mu izbori uraditi ako budu raspisani u ovom trenutku? U njegove ideje trenutno veruju samo oni malobrojni clanovi koji ga prate u stopu.
    (nebitan, 2. februar 2013 14:12)

    # Link komentara

  211. Ahahhahahahahahahahahah, pa dokle vise Dragane ?! :)
    (Sale, 2. februar 2013 14:12)

    # Link komentara

  212. Pre su i radikali i SNS i DSS posle svakih izbora trazili odmah izbore koji nikad nisu bili pa se i ovi uhvatili iste politike ali su dokazali svoje unazad godinama.
     (laki, 2. februar 2013 14:04)

    # Link komentara

  213. A sta drugo!? Da nas zaduze za jos 2,5 milijarde!?
    (Jovana, 2. februar 2013 14:03)

    # Link komentara

  214. Boris je (izmedju ostalog) izgubio izbore jer nije imao snage/volje/tim da sprovede u praksi ono sto Vučić radi danas. Plus mala pomoć sa tvoje strane da se u Beogradu izgubi ime DS već isključivo Dragan Djilas kao kult ličnosti. A ti kao v.d. Predsednik DS-a džaba kalkulises da ćeš biti koalicioni partner SNS-u makar se ja kao dete DS-a borio da "oni" osvoje 51% a posle krvario 10 godina kao za vreme Slobe da ih ponovo "skinem". Toliko zlo predstavljaš u "mojoj" žutoj kući.
     (NBG DEMOKRATA, 2. februar 2013 14:01)

    # Link komentara

  215. Може. Поново гласам за Двери !
    (avalanews, 2. februar 2013 13:59)

    # Link komentara

  216. Djilas kofom za vodu spasava brod koji tone.
     (Milos, 2. februar 2013 13:59)

    # Link komentara

  217. Ako Đilas planira da u izbore uđe sa ekipom u kojo su i dalje glavni igrači Đelić, Šutanovac, Jelena Trivan, Pajtić, Elezović, Dulić i da ne nabrajam dalje, onda se na izborima ne može nadati ničemu boljem, a o rezultatu DS-a sa prethodnih izbora, na kojima su izgubili, Dragan Đilas i DS mogu samo da sanjaju. Menjaj tim. Ovi su svoje odigrali. Igrali su najviše za sebe, a za Srbiju im je stalo k'o do lanjskog snega. Napunili su svoje džepove,a državne budžete ispraznili. Oni su ovaj narod izneverili, a Srbiju opustošili. Srbija više ne može da veruje DS-u.
    (SELEKTOR, 2. februar 2013 13:57)

    # Link komentara

  218. Kao sto sam rekao, nista od borbe protiv korupcije, tajkuni su se pregrupisali, i krecu u ofanzivu. Izbori im idu na ruku, a vakum koji ce nastati u toku predizborne kampanje iskoristice da se obracunaju sa Vucicem.
    Srbijo nije Ti sudjeno da se iscupas iz zagrljaja UDBE, isuvise su jaki, na zalost!
    (Sasa, 2. februar 2013 13:55)

    # Link komentara

  219. Ђилас лупета ли лупета! Па на власти су били до јуче, и то скоро 10 година! Упропастили су Србију. Шта сад хоће?
    (Горан, 2. februar 2013 13:55)

    # Link komentara

  220. Jaooo,cemu li se on nada?!
    (nada, 2. februar 2013 13:55)

    # Link komentara

  221. Видим ја да је нашим политичарима стало само да се експресно мењају у фотељама.Срамота!Нико од њих не заслужује ни грам поверења и требало би сви да се коначно отрезнимо од њихових лажи, да им кажемо и покажемо где им је место.
    (BG, 2. februar 2013 13:54)

    # Link komentara

  222. Ovaj kao da je zaboravio da je sve ovo zbog njih. Imali ste 10 godina i sve ste za......li. Sada kad treba sve da se preispita to sto ste radili vi bi da se ulizujete vlasti pa kriv je Tadic, Petrovic i izbacujete ih iz stranke. Polako mozda oni i nisu krivi. Sacekajte 4 godine barem toliko nam dugujete.
     (uca, 2. februar 2013 13:47)

    # Link komentara

  223. Djilas zeli raspisivanje izbora a stranka mu sve vise raspada ! Necete dobiti ni 15% obzirom na to koliko vas ljudi napusta.
    (Iva93, 2. februar 2013 13:47)

    # Link komentara

  224. Sve je više nego jasno, Vučić i Đilas prave narednu koaliciju, bez Dačića i Mlađe.
    (vidovita Zorka, 2. februar 2013 13:46)

    # Link komentara

  225. U Beogradu se pristojno živi???!!!!
    (Ko te to slagao, 2. februar 2013 13:46)

    # Link komentara

  226. A zašto ne bi prvo promenili izborni sistem, pa tek onda raspisali izbore?

    Nikakvi radikali, ni tzv. povratak u 90-te, nisu ni blizu užasu koji u meni izaziva trenutak kada neko (bilo ko) iz žute stranke spominje reforme, pa još izbornog sistema, pravosuđa i ekonomije nakon celu deceniju vladavine, u kojima su upravo ova tri - izuzetno važna segmenta društva – doveli do apsurda, totalnog kraha i nepresušnog izvora njihovog ličnog bogaćenja.

    Izbori nam ne trebaju. Nemamo koga da biramo. Svi ste isti i svi ste već bili na vlasti. A jedino praktično rešenje (za građane) za izlaz iz ove situacije je precrtan listić.
    (View, 2. februar 2013 13:45)

    # Link komentara

  227. Potpuno se slažem da iz sadašnje Vlade moraju odgovarati oni koji su sarađivali sa Šarićem. Borba protiv korupcije je kako je rekao Vučić, bez privilegovanih, pa ako to znači pad Vlade i nove izbore, ja sam za!
    (Vrabac, 2. februar 2013 13:43)

    # Link komentara

  228. Nije ništa lošije nego kad su oni bili na vlasti.
     (Bole66, 2. februar 2013 13:42)

    # Link komentara

  229. Izbori sa milionskim troskom samo da bi DS dobila ekonomiju i obracunala se sa Dinkicem.Tuzno da ne moze biti tuznije.Potrosimo i ono malo crkavice samo za igru stranaka i budimo ali na citavoj teritoriji poslednji bednici.
    (nada ZR, 2. februar 2013 13:42)

    # Link komentara

  230. "Kao drugo rešenje, za koje kaže da nije realno, naveo je da oni koji u vladi vode ekonomski resor treba da ga prepuste "ljudima iz DS" jer su stručni i dokazali su na primeru Beograda i Vojvodine svoja znanja i sposobnosti."

    Ponekad se i sa tobom slozim, Dragane. Doduse, ovog puta samo polovicno, i to u delu da ste dokazali svoju strucnost u ekonomiji. Zbog te "strucnosti" vise nikada necete dobiti moj glas kao ni glasove stotina hiljada napacenih srpskih dusa.

    I jos nesto. Gde je u toj vasoj "strucnosti" Srbija juzno od BG?
    (Svevladovic, 2. februar 2013 13:41)

    # Link komentara

  231. Eh, šta sve ja tražim, ali nikako da dobijem.
    (uh, 2. februar 2013 13:41)

    # Link komentara

  232. Gospodine Đilas, nikada niste poznavali pravo pa ni Ustav Srbije. Ne postoji pravna mogućnost "raspuštanja vlade", postoji vraćanje mandata što može da učini premijer, postoji podnošenje ostavki većine ministara i nemogućnost izbora novih umesto njih, i postoji izglasavanje nepoverenja vladi. Ko bi to mogao da raspusti vladu? Verovatno mislite na predsednika republike. Onda bi to bio haos, jer bi predsednik mogao da raspušta svaku vladu kad mu se ćefne. Vi danas vodite stranku, bacite se malo na izučavanje Ustava, ako Vam je zakonodavno i opšte pravo opširno.
    (Ustavobranitelj, 2. februar 2013 13:41)

    # Link komentara

  233. e moj predsednice,hoces izbore,pa da jos jednu godinu provedem na birou bez sanse za zaposlenjem,dok ces ti privatno da krmis i navlacis i dalje...svi vi koji potencirate izbore i jos jednu praznu godinu,ne mislite nam dobro, unosite nemir i zebnju medju obican svet koji se nista ne pita.
     (miki, 2. februar 2013 13:40)

    # Link komentara

  234. Đilas je trebao tražiti raspisivanje izbora u pola mandata prethodne vlade. Da je sreće bilo po Srbiju pa da se vlada DS-a raspala na vreme ne bi ovu zemlju toliko opustošili i unazadili. DS je doveo zemlju do ruba bankrota, a jedino što je cvetalo u Srbiji u vreme vladavine DS-a su korupcija i kriminal.
    (VLADA, 2. februar 2013 13:40)

    # Link komentara

  235. Idemo na izbore da vas posaljemo u istoriju, jednom za sva vremena !!!
    (Srbenda, 2. februar 2013 13:40)

    # Link komentara

  236. Nemam poverenja u Dačića i SPS. Nije mogao Šarić toliko "poslovati", kao ni Mišković i ostali, da nije imao neku vrstu podrške MUP-a. Slažem se da treba ispitati sve pa i po cenu novih izbora.
    (Respect, 2. februar 2013 13:39)

    # Link komentara

  237. Samo se ti nadaj. Ovi su sada zaseli i nece izaci na izbore sve dok ne budu sigurni da ce naprednjaci sami moći formiraju vladu. Seti se i milion potpisa za raspisivanje izbora od pre nekoliko godina.


    Nama izbori nisu potrebni. Promene čak i da ih bude se neće desiti. A za to ste dosta i Vi krivi.
    (student, 2. februar 2013 13:39)

    # Link komentara

  238. Ovo što spominje Beograd i Vojvodinu u istom kontekstu, nekako mi deluje kao da hoće i Beograd da osamostali od Srbije, kao što još neki teže da nam i Vojvodinu otcepe. Sve je to ista bagra, i šta više da pričamo o dotičnom DS-ovcu.
    (Jecili, 2. februar 2013 13:39)

    # Link komentara

  239. Šta bi dobili novim izborima i novom vladom ? Ako bi dobili ozbiljne sistemske zakone koji bi zaštitili slabije i siromašnije , ako bi dobili jednostavne zakone i propise , bez konstantnog maltretiranja birokratije , traženja najrigidnijih propisa po svetu , ako bi se sistemski krenulo u obračun sa reketašima , od uličnih, zdravstvenih, prosvetnih, policijskih , i kakvih sve ne , ako bi obećali javno, jasno i glasno da ćemo za godinu dana vlasti nove vlade imati indeks percepcije korupcije iznad 6.0 ili bolji od Slovenije, da ćemo imati bolji poslovni ambijent i bolji rejting na listi svetske banke doing biznis od Makedonije koja je na neverovatnom 23 mestu , a jedna Gruzija na 9 mestu , ako obećate i spremni ste da rešite neviđeno loše kadrovsko stanje u sudstvu , gde se oslobađaju vođe navijačkih grupa sa 20 i više krivičnih prijava, a deci koja pecaju beovice a nemaju para za dozvolu te iste sudije naplaćuju kazne po 20.000 dinara ,a iste te sudije oduzimaju i plene imovinu ,zato što nije donet zakon o ličnom bankrotstvu zbog par hiljada eura jer ste izmislili nakazne birokratske zelenaške kamate, ali ste zato ,svesno , zajedno sa privatizacionom "agencijom" i privrednim i stečajnim "sudijama" , opljačkali sve što je stvarano 50 godina. Napravili ste od Srbije zemlju gde je onaj što je jači ,taj i kači , sa tim da je Vučić prvi političar u istoriji Srbije koji je skinuo rukavice , nema više četri zida,četri oka, ucenjivanje, sve je za jednokratnu estradnu upotrebu.
    (Mikula, 2. februar 2013 13:39)

    # Link komentara

  240. Ja koliko vidim u stranci su jos Cvetkovic,Sutanovac,Dulic,Trivanova,Djelic...gospodine Djilas,ne zamajavajte nas sminkom od reformi DS-a. Ocistite stranku a rotacije i prekompovanje sa funkcije na funkciju normalnog glasaca DS-a nece zadovoljiti. To sto vi sada nazivate reformom stranke je cista sminka. Sutra da se vratite na vlast iste te ljude bi gledali u Vladi. Hajde,da cujemo ta imena i ta kadrovska resenja koje bi ste dali da sutra dodjete u poziciju da formirate vladu. Bas me zanima koga bi ste stavili na ministarska mesta. Dok ne cujem ta imena,nista Vam ne verujem...
     (supermario, 2. februar 2013 13:37)

    # Link komentara

  241. Ja sam iz Vojvodine i ne zivim pristojno!
    (privatnik, 2. februar 2013 13:37)

    # Link komentara

  242. Vreme je da krivci za uništavanje Srbije odgovaraju! A Vučić se neće zaustaviti dok i poslednji ne bude otkriven! Pa sve i da je u ovom sastavu Vlade, niko nije zaštićen! A SPS očigledno ima udela u kriminalnim aktivnostima Šarića, ili su ga bar puštali i prikrivali...
    (Harem, 2. februar 2013 13:37)

    # Link komentara

  243. Sramota bi bilo da opozicija ne traži izbore. Tako da DS čisto jer je to obaveza opozicije priča o izborima, a ustvari njima izbori u ovom trenutku ne odgovaraju nikako jer bi na izborima prošli katastrofalno.
    (VUKAN, 2. februar 2013 13:35)

    # Link komentara

  244. Šta ćeš ti, nesrećo?! Ta stranka sa tobom na čelu je prsla. Ne zna čovek danas za koga sa glasa, ni da li da glasa.
     (Petar Valjevo, 2. februar 2013 13:34)

    # Link komentara

  245. Ekonomiju prepustiti ljudima iz DSa?! Ko je ovde lud? Pa oni nam upropastise ekononiju,pobogu!!!
     (Princeza, 2. februar 2013 13:34)

    # Link komentara

  246. Kuku nama ako vama daju ekonomiju da vodite.U stvari kad malo bolje razmislim ekonomija zahvaljujuci vama u Srbiji vise i ne postoji,tako da je lako voditi nesto sto ne postoji i nesto sto ste rasprodali i poklonili vasima kao sto su Miskovic,Beko i slicni njima.
     (Radnik, 2. februar 2013 13:33)

    # Link komentara

  247. Vala neka raspisu. Djilase ti si pokazao ko si i kako bi upravljao drzavom (isto kao i strankom -- autokratski), pa da vidimo da li ce DS sa tobom na celu da predje cenzus.
    (Petar, 2. februar 2013 13:33)

    # Link komentara

  248. Gospodin Đilas, nije valjda zasluga DS da Vojvođani ( da li cela Vojvodina? ) i Beograđani dobro žive, to je nasleđe...Traži i idi na izbore videćemo kako ćeš proći!? Da nisi Ti taj koji ćeš preporoditi Srbiju?
    (mikivrb, 2. februar 2013 13:33)

    # Link komentara

  249. Prosto ne znam sta da iskomentarisem za ovo... kolika doza bahatosti, licemerja i politickog slepila
    (Dremks, 2. februar 2013 13:33)

    # Link komentara

  250. Sto ih trazis onda ako ne odgovaraju DS, i kako ja sada da glasam za coveka koji nema stranku, sta on hoce da udje u vladu sa raspalom strankom, ja za to da glasam necu.
    (Her Zika, 2. februar 2013 13:32)

    # Link komentara

  251. Dragane, Vi poistovecujete kvalitet mog zivota sa vasom strankom.?
    Svasta.
    (Ja sam, 2. februar 2013 13:32)

    # Link komentara

  252. Notorne su gluposti koje Djilas izjavljuje.Jasno je da ce upropastiti DS.
    (DulePele, 2. februar 2013 13:32)

    # Link komentara

  253. Citajuci komentare Vojvodjana na b92 sumnjam da oni bas toliko dobro zive. Beogradu je najbolje ali i ovde je tesko. Cista demagogija gospodine Djiki...gubite kredibilitet svakim danom. Siguran dam da potencirate na izbore jer postoji sansa za SNS/DS vladu. Politika je prostitutka
     (mrle, 2. februar 2013 13:31)

    # Link komentara

  254. Razbija i raspušta DS, pa ko reče o istom trošku da to uradi i sa vladom i parlamentom Srbije. Malo se zaigrao.
    (No Mercy, 2. februar 2013 13:28)

    # Link komentara

  255. Da li to DS u potencijalnom raspisivanju izbora i dalje vidi sansu da bude deo vlasti?
    (pokahontas, 2. februar 2013 13:28)

    # Link komentara

  256. G.Djilas zar se ne bojite da postoji mogucnost da ne predjete cenzus?
    (KOJOT, 2. februar 2013 13:28)

    # Link komentara

  257. samo ti pricaj protiv dacica... i ode bg
    (egzibicionista, 2. februar 2013 13:27)

    # Link komentara

  258. Sve je tačno, to je uvideo i Vučić i zbog toga će ići da izbore. Ali, i Vučić bi trebao da uzme veeeliku metlu pa da počisti svoju partiju od lopova, kriminalaca, ološa, neznalica..., pa da počisti neke male partije koje je primio u koaliciju...jer mnogo se tu lopova i ološa sakupilo.
    (Siniša, 2. februar 2013 13:26)

    # Link komentara

  259. Plati pa da se igrmo izbora svaki čas - ali ne o našem trošku. Hoće li u ovoj zemlji jednom početi da se radi - ili ćemo svi živeti živote političara i 'radovati se' njihovim uspešnim karijerama. Nije narod tu zbog njih, nego obratno.
    (mina, 2. februar 2013 13:25)

    # Link komentara

  260. Ovaj covek je toliko arogantan da je to neverovatno!
    (Nenad, 2. februar 2013 13:24)

    # Link komentara

  261. Ma toliko su dobri razlozi da ja ne vidim zašto bi se bilo ko na vlasti dvoumio oko njegovog predloga.
    (plur brate, 2. februar 2013 13:23)

    # Link komentara

  262. Dakle,sta tera ovog coveka da hrli u propast?!
     (Princeza, 2. februar 2013 13:22)

    # Link komentara

  263. hehe ako...neka dozive krajnji fijasko i sada i neka odu sa politicke scene,ne vratili se vise nikad!
     (Doktor Zli, 2. februar 2013 13:19)

    # Link komentara

  264. sps i ds tajno pokusavaju da uniste sns jel su se nasli na udaru pravde.a posto smo mi nepismena i zaboravna nacija sps i ds ce pobediti.
    (krokodokodil, 2. februar 2013 13:18)

    # Link komentara

  265. Cemu se nada ovaj... Nije mi jasno, stranka mu je pred gasenjem!
    (Alexmark, 2. februar 2013 13:17)

    # Link komentara

  266. Vi kao da se dogovorili sa Vucicem? Koja situacija u zemlji? Vi u svakom slucaju ne ucestvujete u nikakvim situacijama jer se samozadovoljavate u DS od kako je nova koalicija stupila na vlast. Vi prakticno ne postojite. Zasto bi oni isli na izbore, mislim na SNS? ide im, osvajaju ovako ili nasilno vlast gde mogu, drze medije kao taoce sa svojim svakodnevnim konferencijama, izjavama. Oni su na putu da preuzmu vlast do staljinistickog nivoa, sta ce njima izbori. A vi, sta mislite vi da radite na izborima? Ko vas uopste vise respektuje. Vi ste unistili Demokratsku stranku, stranku Dr Zorana Djindjica, do temelja. Sa kavim pravom, iznenada vi trazite izbore? Prestanite da mucite ovaj narod, ponasate se svi od reda kao beskrupulozni okupatori.
    (jovan, 2. februar 2013 13:15)

    # Link komentara

  267. ajde raspisite izbore da DS osvoji 12%
     (zoki, 2. februar 2013 13:15)

    # Link komentara

  268. Bravo Đilke najbolji si!!!
     (BS, 2. februar 2013 13:14)

    # Link komentara

  269. Da ste dobro radili svoj posao ne bi izgubili izbore.Videli smo vas ekonomski program koji je ovu drzavu doveo do bankrota,a o premijeru Mirku Cvetkovicu kojeg je postavila DS stranka nema sta lepo da se kaze,tako da g.Djilas bolje je da ste tu gde jeste nego da dozivite jos veci poraz.
    (LARA CROFT SM, 2. februar 2013 13:12)

    # Link komentara

  270. mozda mu se prividja da ce postati predsednik srbije.
    (ljubicica, 2. februar 2013 13:12)

    # Link komentara

  271. Nemogu da shvatim da li Djilas izaziva sudbinu ili je toliki laik da hoce da sahrani potpuno DS. Pa zar ne vidi da ce Vucic da uzme apsolutnu vecinu ako sada neko izazozove vanredne izbore!?
    (Tadic je bolji, 2. februar 2013 13:10)

    # Link komentara

  272. Kao bivšem glasaču DS gadi mi se ovo Đilasovo ulizivanje Vučiću!
    (Dusan, 2. februar 2013 13:10)

    # Link komentara

  273. Ne mogu da razumem da oni i dalje traze izbore, dal stvarno misle da je narod vec zaboravio sta su radili sve ove godine. Dal nam smatraju toliko plitkim i naivnim.
    (Darko, 2. februar 2013 13:09)

    # Link komentara

  274. Dragan Djilas definitivno izgubio politicki kompas.
    (KATARINA MARKUS, 2. februar 2013 13:09)

    # Link komentara

  275. Sa izborima ili bez njih demokrate nece dobiti ponovo poverenje građana.
    (Čaki, 2. februar 2013 13:09)

    # Link komentara

  276. Po kojoj osnovi izbori,zbog kog,Djilasa,ma ko je on uopste?Zar cemo svake godine izbori da budu,kakva drskost,doticni beogradjanin ne zna da ce u slucaju izbora njegova plavo zut koalicija postati van parlamentarna stranka!!
    (marko, 2. februar 2013 13:08)

    # Link komentara

  277. Pa njemu je pametnije da ne pominje izbore... Tesko ce i cenzus preci!
    (Acika, 2. februar 2013 13:08)

    # Link komentara

  278. Nije mi jasno, pada im rejting a hoce izbore.
    (Zema, 2. februar 2013 13:07)

    # Link komentara