Kapičić: Goli otok je bio uspešan

Penzionisani general JNA, bivši šef Udbe Jovo Kapičić, izjavio da ga ne iznenađuje nastojanje da se rehabilituje Draža Mihailović.

Izvor: Anadolija
Pošaljite komentar
  1. ... Ono što želim da kažem jeste da se ovde radi isključivo i samo o parama. Potomci ovakvog čoveka i njemu sličnih, nisu imali životnih problema, naprotiv. Mi potomci golootočanina smo bili i ostali na vetrometnini svega. I ta tzv. ideologija nije ništa drugo nego konformizam na račun drugog, a to je civilizovan svet davnih dana napustio, možda postoji u još nekim totalitarnim režimima gde se u zatvor ide ako se nije dovoljno plakalo na sahrani nekog komunističkog vođe, pa onda komšija može da mu mazne stan, posao ženu, šta god. Bravo Kapičiću za to što si poput vampira uspeo da nahraniš sebe i sebi slične dušom i krvlju nedužnih. Bravo, jer svako prolinjanje tebe vodi ka tome da se tebi sliči, a goreg poniženja za jedan ljudski život nema.
    svesna
    (vesna spasenovic, 24. januar 2013 10:54)

    # Link komentara

  2. Jovo nerece nam koliko si Srba po svetu pobijo da nebi sirili istinu o tvom velikom vodji koji je toliko hrvat koliko sam ja pakistanac,sramoto ljidskog roda.
    (aleksandar grozni, 24. januar 2013 05:08)

    # Link komentara

  3. Moj stric Savo (dobri gorostas, lala iz Banata) bio je mitraljezac u partizanima. Na Golom Otoku je zavrsio jer se na jednom partijskom sastanku izjasnio da je protiv ukidanja borackih penzija srpskim borcima iz Prvog Svetskog Rata. Sa Otoka se vratio bez jednog bubrega. Do pred smrt nije hteo da prica o Otoku, a umro je godinu dana nakon sto mu je otkazao i drugi bubreg.
    (MS, 24. januar 2013 00:26)

    # Link komentara

  4. Kakva je ovo prazna vest i čemu služi?
    (draganbb, 23. januar 2013 23:03)

    # Link komentara

  5. Kao da je rekao "Jasenovac je bio uspesan". U zatvor sa ovim "generalom".
    (Igor, 23. januar 2013 22:26)

    # Link komentara

  6. Narodni heroj koji je branio suverenitet drzave i ustavni poredak. Trebalo bi malo pazljivije citati njegove izjave, kao i njegovih oponenata iz tog vremena. Npr jednog takodje postenog covjeka koji se nasao na suprotnoj strani, Vlada Dapcevica. On nikad nije zamjerao kreatorima Golog Otoka na Golom Otoku kao takvom jer po sopstvenom priznanju posteno kaze da bi oni da su pobijedili u tom sukobu bili mnogo okrutniji nego sto su bili Titovi komunisti. E sad, gospodo, sto nekima od vas smeta sto nismo imali Staljinove gulage na ovim prostorima i sto nismo bili utamniceni kao kompletna drzava 50 god. to je neki drugi par rukava. Na Golom Otoku su stradali veleizdajnici drzave i bolje nisu zasluzili. Za sve nevine zrtve, koje su lazno cinkarili braca, kumovi, komsije, kolege, prijatelji itd iskreno zaljenje ali za to nije kriv ovaj casni starac.
    (isildur, 23. januar 2013 22:20)

    # Link komentara

  7. Kazete Tito je pobio "srpsku inteligenciju", dobro a gde vam je sada ta vasa "inteligencija". Od kada nema Tita nepismenost u Srbiji stalno raste, kao i broj onih koji zive ispod granice siromastva. Ajde sad da ta vasa "inteligencija" resi tu situaciju na "inteligentan" nacin. Ako niste znali, za vrema Tita su nasi strucnjaci iz svih oblasti bili cenjeni u svetu, a danasnja Srpska "inteligencija" se kupuje na privatnim i drzavnim fakultetima, a sa tom diplomom mozete da obrisete .... Goli otok za ljude na balkanu mora da postiji, da opominje narod, pa nemamo mi toliko da moze da se krade, jer ako svako bude krao brzo cemo da ugasimo svecu, jel tako ? Tako je! E zato bi ja svakog lopova obelezio tu, evo tu, da se zna, da se prepozna da vise nikad ne pridje parama, sto bi rekao legendarni Mija Aleksic. Svaka cast Titu jer je uspeo da civilizuje divljake, ako nisam u pravu, otkud onda toliko divljastava na ulicama, autobusima, stadionima...? Samo sto to vecini odgovara pa velicaju tiraniju. Jova je legenda i svaka mu cast sto je dosledan do kraja.
    (Vatra, 23. januar 2013 21:13)

    # Link komentara

  8. Fali danas jedan Goli otok nama pa sve ove lopove sto su nas ojadili
    (PIVKE, 23. januar 2013 20:52)

    # Link komentara

  9. Овом човеку је испран мозак још у младости. Не знам зашто га стално форсирају у медијима.

    Јово, обрати се породицама жртава, стани испред њих погледај их у очи и реци им да је у рeду то што им је убијен отац, брат, син, ујак, стриц,...
    (Има ли морала у Србији?, 23. januar 2013 20:50)

    # Link komentara

  10. Umišljeni general misli da mi verujemo njegovim fantazijama. Pa on je pijan razbio nos o pločnik, za to ima i svedoka, ali je njegovom crnogorskom ponosu bolje da priča da je strad'o ko junačina. (čitaj sa crnogorskim akcentom).
    (zorica, 23. januar 2013 20:46)

    # Link komentara

  11. Ovaj čovek dobija previše medijskog prostora i to odlično koristi da bi provocirao sve pripadnike četničkog pokreta i njihove potomke, kao i sve poštene komuniste koji su završavali u njegovim "zdravstveno rehabilitacionim" ustanovama.. jednom UDBAŠ uvek UDBAŠ....
    (Gile KG, 23. januar 2013 20:34)

    # Link komentara

  12. (srdjan, 23. januar 2013 16:05)

    Kad bi ste znali koliko niste u pravu ne bi vam bilo dobro.
    Ljudi su likvidirani , otimana im je imovina, dok su se Udbasu useljavali na silu u tudje kuce u kojima jos uvek borave na silu.
    Cele porodice su zavijane u crno , prognane a oni koju su preziveli nisu nikad imali pravo da se zaposle negde niti da dobiju penziju.
    Za to vreme njihova deca su se baskarila po Londonu, New York-u i ostalim metropolama.
    Za vasu informaciju sva srpska preduzeca sada pokupovala su direktno deca i unuci Udbinih generala i pukovnika.
    Svi do jednog jedinog tajkuna su deca Udbinih generala, koji su "kupili" preduzeca sa opranim parama drzave Srbije i gradjana Srbije i devizne stednje preko Kipra.
    Licno je par Udbinih generala iznosilo novac u kesu JAT-ovim avionima na Kipar.
    Znaju se svi koji su.
    Par njih je otvorilo jednu Udbasku banku u Moskvi, preko koje je kasnije "kupljena jedna drzavna firma" koja je sad glavni predmet u sporne 24 privatizacije.
    I vi zaista mislite da ste imali ista prava kao "povlascena deca Udbasa sa pedigreom" ?
    Ako to zaista mislite sta reci.
    Pravda u Srbiju ce doci onda kada svi Udbasi budu procesuirani u Srbiji za sve zlocine, otimacine, pljacke i privatizacije koje su radili.
    Znaju se svi od A do S.
    (Mister-BG, 23. januar 2013 20:32)

    # Link komentara

  13. Goli otok je napravljen za partijske drugove koji nisu mogli na brzinu da se opredele da li su za Tita ili Staljina. Tako je i zamisljen kao rehabilitacioni centar za prevaspitavanje. I svi koji su dolazili na Goli otok za islednike su bili neprijatelji nove drzave. Goli otok nije bio problem, da su na njega slati oni koji su to zasluzili. Najveci problem i najzalosnije u celoj prici oko otoka sto su preko 80% zatvorenika bili obicni ljudi koji nisu znali zbog cega su zatvoreni. I to su uglavnom ljudi gro iz Srbije delimicno iz Crna gore, nesto malo iz Bosne. E tu lezi problem oko najgoreg politickog zatvora u bivsoj Jugoslaviji. Zelim da Srbi pocnu da razmisljaju zasto su nevini ljudi politicki nepismeni lezali, a nisu znali ni ko je Tito ni ko je Staljin. Srz problema lezi u nasem mentaliteu, ocajnom karakteru. Priznajte ko se prvi odrekao Boga, vi ce te reci komunisti, ali komunisti nisu narod, Mi Srbi smo u stanju da uradimo svakave gadosti, da slazemo, da potkazemo ima li ili ne neku materijalnu korist. Direktno krivim srpski mentalitet za golgotu obicnih ljudi. Neko je imao dobru njivu, neko je imao lepu mladu zenu, i ti ljudi su zavrsili na Golom otoku. Sto, zato sto je Tito naredio, jeste sio mu ga Dzordz. Razmisljaj te o tome pre nego sto bilo sta komentarisete.
    (miroslav, 23. januar 2013 20:19)

    # Link komentara

  14. Bio sam dete, ima tome 40 godina. Kum vencani mog oca i majke, ljudina od dva metra i 120 kg me je drzao na krilu i ljuljao me je. Njegova zena, kuma nasa, poce da place. "Sta je zeno, sto places? - Nikad nisi naseg .... tako ljuljao. - A kako kukavice crna kad sam im'o manje kila od njega kad se vratih..." Samo za za to jovo (nemam manjih slova) ti zelim da se ponovo i ponovo i ponovo rodis (cuo si za reinkarnaciju) i da budes, kako ti koristis reci, ne unisten nego sklonjen ... u sustini ti ne zelim zlo (ne zelim losu karmu za sebe) nego ti zelim dobro u stvari, da okajes zlo koje si naneo drugima da bi shvatio i uzdigao se. Dobra logika, a?
    (Nene, 23. januar 2013 20:19)

    # Link komentara

  15. 1. Laže za broj golootočana. Od cca. 140.000 posleratnih članova KPJ cca. 50.000 ih je prošlo prevaspitavanje.

    2. Da se prema njima postupalo kao prema ljudima znao bi im se TAČAN broj. I onih koji se se odatle vratili, a naročito onih koji nisu. Da je to onda bila pravna družava, a ne pobedničko udruženje konjanika iz šume, imala bi arhivu o tako velikoj stvari. Pa Nemci su imali statistiku za konc. logore!

    3. Da li Kapičić zna šta znače odrednice "jednomotorac" i "dvomotorac" te kako su se dobijale? Ja iz prve ruke, od krvi, znam i za njih i za stradanja dobrih i časnih ljudi na otoku, za načine njihovih stradanja, za...

    I zbog svega, na Kapičićevo, više puta izrečeno, zapisano i snimljeno da cilj opravdava SVAKO sredstvo, ja kažem: Tragovi mu smrde nečovještvom.
    I ne. Nisu oni grčevito i predano branili "Tekovine" već - VLAST.

    Ovo drugo, o Kosovu, iz današnjeg rakursa, tj. post mortem, je na mestu.

    Btw., za to "post mortem" krivi su on i njegove kolege. Pobili su predratnu buržoaziju, na otoku proredili moguću konkurenciju, bez škole i iskustva zaseli u fotelje i ogradili se partokratsko-birokratskim poltronskim aparatom sa nepotizmom kao šlagom na torti, te odveli državu u propast veličanstvenih razmera.

    Svaka mu/im čast. I još ima obraza da istupa u javnosti?
    (Vidra, 23. januar 2013 20:18)

    # Link komentara

  16. Ono što komunisti nisu pobili odmah po oslobadjanju Beograda od srpske inteligencije i uspešnih ljudi, to je dovršeno na Golom otoku. To je vaš bilans i posledice toga se vide i danas. Najgore što se ponosite time. Uništili ste ono što je bilo dobro u Srbiji.
    (Ortodox)

    ma tako i toliko da nikako da ih "obnove". A trude se vec evo od smrti Titove narocito od 8 sednice i taman izasla generacija najboljih opet a onda se Hag i ostali zaverenci umesali i svasta nabedili na najbolje srpske sinove i cerke....Ali ne damo se mi opet iz nasih redova izlaze najbolji pogledajte cak su apsolutna vecina u vlasti. Samo da se resimo kvazi-intelektualaca koji rade za zapad, ma neunistivi smo.
    (Sumnjivi SrBski PatriJota, 23. januar 2013 20:12)

    # Link komentara

  17. Deda deda, rekao bi ti gde je Drazin grob, ne zvao se ja Budza.
    (Budza, 23. januar 2013 20:09)

    # Link komentara

  18. To su bili obični zabušanti. Sa današnjom pameću, Staljin bi za njih bio malo dete.
    (Metuzalem, 23. januar 2013 19:59)

    # Link komentara

  19. Ja sećam dva imformbirovca jedan je osudjen na 18 a drugi na 11g .Oni su za vreme Tita sedamdesetih postali direktori srednih školi i bili na toj funkciji do osamdesetih tj do penzije.Nije to bilo samo u SFRJ bilo je to i u SAD kod Makartijevih zakona kad je na hiljade ljudi optuženo da sarađuje sa SSSRom.Goli otok je bio opravdan za one koji su podržavali Staljina.Neki istoričari kažu da je više rusa stradalo od Staljina nego od nemaca.Pa da ne kažemo saradnja Staljina i Hitlera oko podele poljske.Pa obuka budućih pilota luftvafe u SSSR jer u to vreme Nemačka nije mogla imati avijaciju i imali su samo 100000 vojnika sa lakim naoružanjem.
    (dragan, 23. januar 2013 19:58)

    # Link komentara

  20. I on jos od tada prima i to koju penziju!!!???? Bruka!
    (pozega, 23. januar 2013 19:56)

    # Link komentara

  21. Najveca ironija je sto su ovaj Jovo crnogorac i svi ostali srpski komunisti uradili vise za sve druge narode u bivsoj drzavi a na ustrb svog sopstvenog naroda...Utrkivali se da pokazu ko je veci komunjara od Druga,sram ih bilo
    (Davor, 23. januar 2013 19:37)

    # Link komentara

  22. E moj narode,deda mi je bio na Golom otoku,njegov stric,takodje,ispričali su nam jedan delić šta su sve preživeli,i još delić kada su se vratili..strašno,a uzgred 90 odsto zatvorenika su bili SRBI,zato lakše kad branite dotičnog!!!
    (bugo, 23. januar 2013 19:36)

    # Link komentara

  23. Kako ga nije sramota. Ima jos zivih logorasa no oni nemaju medijsku poromociju kao ovaj ostareli ostrasceni starac junacina. Nadam se da ce mu svu med. negu i pomoc pruziti isti oni lekari koji su lecili na Golom otoku ako mu slucajno zatreba.
    Posle ovakvih izjava covek moze samo da zanemi.
    (mlekadzija, 23. januar 2013 19:34)

    # Link komentara

  24. joj Jovo zasto nisi mladji! Da je srece da je vise takvih na nasoj politickoj sceni...
    (sokrat, 23. januar 2013 19:29)

    # Link komentara

  25. Castan i posten,a sef UDBE!?Da je Srbija pravna drzava odavno bi ti robija!Zasto se uopce ovakvim stvorovima daje medijska pozornost?
    (nnn, 23. januar 2013 19:21)

    # Link komentara

  26. On je pohvalio i podržao nastojanja vlasti da ''unište ono što ubija naciju, pojedince i državu, a to su lopovluk, pljačka, nered i bezakonje''. ...….. ako postoji neko ko je RODONACELNIK takve politike , onda si to ti Jovo.........zelim ti sto i ostali.....
    (Aca, 23. januar 2013 19:07)

    # Link komentara

  27. :-)
    (dana, 23. januar 2013 19:04)

    # Link komentara

  28. Oko Golog otoka su nerazjesnjene mnoge stvari. A s obzirom na neobrazovanost nasih ljudi, na elementarno nepoznavanje priznatih inostranih psiholoskih i socioloskih istrazivanja o zivotu u radnim i koncentracionim logorima nece se nikad ni razjasniti. Od prilike bi za pocetak bilo dovoljno da se razlikuju dve stvari: Goli otok je kao narocit oblik zatvora postojao samo u jednom periodu Jugoslavije koji se poklapa sa vremenom kada ni u sotatku Evrope nisu cvetala gradjanska i ljudska prava kao danas. Vrednovati Goli otok prema sadasnjim prilikama je smesno, jer je u istom periodu i u Italiji i u Fracnuskoj i u Engleskoj i u Spaniji narocito bila uobicajna potpuna cenzura novina, rasni progon Arapa, zatvaranje i likvidacija "komnista" i slicne stvari. Taj Goli otok zaita je bio uredio Jovo Kapicic i imao je srecu da pozivi ovako dugo, ali to jos ne znaci da se ono sto je pre 50 godina bilo radjeno moze i sme ceniti po danasnjim merilima. - I druga stvar, ovakve i slicne price koje imaju logorasi sa Golog otoka imaju zatvorenici svih zatvora na svetu i to je u zatvorskoj psiho-sociologiji odlicno poznata pojava. Ljagu koje je zatvaranjem navucena na zatvorenike u drustvu, zatvorenici pokusavaju da skinu odnosno poniste pricama o necovecnom postupanju u ustanovi u kojoj su bili zatvoreni. Takve price se cuju cak i od ljudi koji su smesteni u staracke domove ili na duze vreme u bolnice. Pravi je zadatak da se utvrdi sta je istina, a sta fantazija i prepricavanje rekla-kazala.
    (Mic, 23. januar 2013 18:51)

    # Link komentara

  29. Bilo bi dobro da se cuje od prezivelih ako ih jos ima sta je stvarno bilo. A bilo je jezivo i perfidno. Na nesrecu dzelati su uvek u centru medijskog zanimanja.
    Dusan Martinovic B.Sc M.Sc MBA P.Eng
    (Dusan Martinovic, 23. januar 2013 18:24)

    # Link komentara

  30. @srdjan, 23. januar 2013 16:05

    Lagali su te da svi imaju isto i to likovi ko sto je ovaj "general". Dok si se ti zavaravao, oni su se baskarili po tudjim vilama i svoju decu slali na skolovanje u inostranstvo..... Gde je ovaj lik zavrsio vojnu skolu da bi bio general? Ili je to dobio saljuci nevine na Goli Otok?!
    I zamolio bih da se ovaj covek NE pominje vise nigde: nije njemu i slicnima mesto u novinama nego u zatvoru.
    (Sasa, 23. januar 2013 18:21)

    # Link komentara

  31. Komsije, posaljite tog dobrog covjeka vamo u Bosnu. Radije bih njega vidio kao Ministra sigurnosti BiH, nego Miskovicevog taldziju Radoncica. O kako su ti ljudi samo bili upravu! Svaka cast generalu, partizanima i svim ljudima poput njega. Vi ste bili jedan svijetli dio nase historije na ovim prostorima.

    Puno pozdrava iz Sarajeva generale!
    (Sanjin, 23. januar 2013 18:17)

    # Link komentara

  32. Ono što komunisti nisu pobili odmah po oslobadjanju Beograda od srpske inteligencije i uspešnih ljudi, to je dovršeno na Golom otoku. To je vaš bilans i posledice toga se vide i danas. Najgore što se ponosite time. Uništili ste ono što je bilo dobro u Srbiji.
    (Ortodox, 23. januar 2013 18:12)

    # Link komentara

  33. Zivio druze generale!
    Radili ste sve kako je bilo potrebno! Svaka cast!
    I ja bi, da bi mogo, aktivirao goli otok i sve politicare danasnje i one iz 90tih koji jos zive zatvorio.
    Zivio druze.
    SFSN
    (Zlatko, 23. januar 2013 17:53)

    # Link komentara

  34. Besramno!
    (niki, 23. januar 2013 17:50)

    # Link komentara

  35. Dok god urednici novina posvecuju ovoliko paznje ovakvim stvorenjima, njih ce biti sve vise i vise.

    Ako se ne okrenemo buducnosti, necemo daleko dogurati. Da li cemo narednih 500 godina sada da pricamo ko su bili Partizani a ko Cetnici?

    Ma dajte molim vas.
    (Katarza, 23. januar 2013 17:50)

    # Link komentara

  36. (Bradarić Slobodan, 23. januar 2013 14:43)

    Hoćeš da kažeš da je postojao konc-logor za komuniste? Goli otok je bio konc-logor. Komunisti su proganjani da ne bi napravili od države ono što su napravili polse drugog svetskog rata. U komunističku partiju su išli neradnici i bitange.

    (Posmatrac, 23. januar 2013 15:08)

    Ti opravdavaš otimanje? Ko je stekao stanove? Stanovi su ili otimani ili su zidani od novca stečenog lopovlukom.

    (Nebojša Gojnić, 23. januar 2013 15:10)

    Slažem se sa tobom. Trebalo ja slati ljude na goli otok jer su bili rusofili. Bolje je voleti amerikance. Ipak su nas Rusi bombardovali 1999. neverovatno je koliko je titovih učenika sada za kapitalizam i ameriku. Navikli ljudi da sve stiču ratovima i otimačinom.
    (obučeno ostrvo, 23. januar 2013 17:48)

    # Link komentara

  37. Svedoci ove strahote ,književnici ,Isajlović ,Pekić,Mihajlović,Danko Popović su po tom lažovi.Niti ste imali savesti ,niti je danas imate.A oni su imali petlju i talenat da to i opišu,jer su bili sužnji u toj vašoj ,,uspešnoj ,, misiji.A koliko ih je još živih ,ali ne umeju da to napišu.Ima dana i to će kad tad na videlo.,,Zaklela se zemlja raju,da se svake,,tajne ,,znaju,čuste li vi za to,ili vas je baš briga,proživeli ste nekoliko života u blagostanju dok ste druge obezglavili,ili ubogaljili za ceo život.Na ,,čast vam,,.Imate se čime ,,dičiti,,.
    (7abrinuta, 23. januar 2013 17:48)

    # Link komentara

  38. Svaka čast generalu Kapičiću! Pogodio je tačno u centar problema. I za Kosovo, koje po jugoslavenskom ustavu ima pravo na samoopredeljenje, kao i SAP Vojvodina.
    Mnogi antikomunisti i politikanti su se razmileli po našim republikama i zato smo tu gde smo. Ko god pljuje po tom sistemu koji je milion svetlosnih godina ispred ovog, očigledno je neki od onih koji bi da vrati izdajnike naše domovine Jugoslavije, što se, nažalost, sada i dešava, što je samo dokaz ispranog mozga.
    Jedini svetli period na ovim prostorima je bila ta država gde si imao pravo da radiš, studirao i lečio se za džabe, gde je pismenost bila 92%. A danas smo samo svedoci devastacije svih vrednosti, i to je krenulo negde '90, a uhvatilo zalet 2000. godine.
    (Posmatrač, 23. januar 2013 17:48)

    # Link komentara

  39. Pratim lik i delo dotičnog godinama,a poznajem i brojne njegove "mušterije" koji se nisu baš hvalili njegovim humanim postupanjem.

    Gledajući ga godinama uočio sam da se ponašao bahato,a ni sada nije bolji.

    Nema još mnogo logoraša sa Golog otoka koji bi mogli da nešto napišu o ovom nadmenom čoveku.
    (Neverko, 23. januar 2013 17:31)

    # Link komentara

  40. Kada ce drzava Srbija poceti sa hapsenjem UDBINIH generala i pukovnika krvnika poput Kapicica i ostalih odgovornih za masovne likvidacije gradjana Srbije.
    Kada ce krvnici odgovarati za likvidacije nasih dedova i oceva.
    Srbija nije rusofilska niti je ikada bila, ovakvi slicni su zaveli boljsevicku diktaturu u Srbiji od momenta kada su dosli u Srbiju sa one strane Drine i Crne Gore u koznim mantilima da nam streljaju dedove i oceve i otimaju imovinu.
    Probudi se Srbijo, ovakvi i dalje upravljaju Srbijom iz senke i likvidiraju gradjane Srbije.
    Za njih nista nije sveto, jer da je sveto ne bi davali ovakva saopstenja i izjave.
    Pune 33 godine drze u kucnom pritvoru Jovanku Broz iz straha da bi Jovanka mogla konacno otkriti puni identitet njenog bivseg supruga , koji je bio vodja Udbasa koji su dolazili u Srbiju u likvidacije i otimacine.
    Jos su se utrkivali u izjavama kako u Srbiji nije pusteno dovoljno krvi.
    Srbija mora da procesuira celokupnu Udbasku bandu, bez toga nema napred.
    Ili SRBIJA ili UDBA!
    (MARKOS, 23. januar 2013 17:31)

    # Link komentara

  41. Ništa čudno gledano to vrijeme i poslijeratne masovne likvidacije.To su sve bili klasni neprijatelji tog vremena i neprijatelji naroda.Staljin je 1932 u jednoj godini usmrtio 6 000 000 Ukrajinaca i to izgladnjivanjem jer je smatrao da su to bili bogati seljaci.To je karakteristično komunističko društvo.Išlo se na Goli otok samo za neko drugačije mišljenje ne samo INFOBIRO ovci.Poznato je da se imovina oduzimala bez naknade i vršile likvidacije iole malo imućnijih ljudi.
    (Ideologija, 23. januar 2013 17:27)

    # Link komentara

  42. Moja baba, domacica, je bila sedam godina na Golom otoku. Nije bila politicki aktivna, nije bila nikakav opasan element... samo ju je neko potkazao. Vratila se ondande mentalno ostecena sa strsanim pricama o mucenjima i ponizavanjima.
    Ovom coveku zelim sve najgore. Sreca sto imate cenzuru za psovke ovde.
    (neko, 23. januar 2013 17:21)

    # Link komentara

  43. "Nismo hteli da ih uništimo, samo da ih sklonimo jer su velikim delom postali peta kolona koja je čekala Ruse"
    Ne slazem se sa Kapicicevim metodama, ali ga potpuno razumem jer je i danas Srbija puna ruske pete kolone!
    (Milos, 23. januar 2013 17:20)

    # Link komentara

  44. Pa lepo vam je Jova rekao kad je bio gost na B92. Nesto u stilu
    "Bilo puno Srba? Pa sto ste ih slali?" I u tome je sustina.
    Nije ih Kapicic slao na Goli Otok, nego lokalni mocnici moguce i predaci nekih od ovih ostrijih komentatora, koji sada ovde lece svoje frustracije.
    (tihi, 23. januar 2013 17:15)

    # Link komentara

  45. ma dajte ljudi covek ima 100 godina i vi shvatate ozbiljo ono sto prica po nekim agencijama....
    (admin, 23. januar 2013 17:12)

    # Link komentara

  46. Pa... nama treba jos jedan Goli otok. Zasto? Zbog prijatelja rusa i ovih ,,prepostenih" koji bi mogli da vrate dug drzavi za nemerljiv lopovluk. A ovi sto kukaju za oteto sa Dedinja, ne brinite, nije to oteto od sirotinje vec od onih sto su pili krv sirotinji. Ocekujte za 50 godina da se jave Saricevi unuci da placu kako im je oteta dedovina. I jedno upamtite, ako su ovakvi bili na vlasti i oko vlasti pre 1941. onda i nije bilo varanja sa coravim kutijama. Ja sam bod Titom imao besplatno skolovanje i zdravstveno osiguranje. Da li je toga bilo pod kraljem? Ili mozda sada? Naravno da ne. I, pljuvaci, ako vam ovo nije dovoljan argument da probam sa ovim. Ljubitelji Draze i cetnika, meni nisu idoli oni koji se slikaju sa odsecenim glavama pod nogama. Ako vama jesu, ima ustanova u kojoj se nosi uniforma za vase slucajeve. Kopca se otpozadi.
    (iskustvo uci, 23. januar 2013 17:11)

    # Link komentara

  47. A sto bi neko rekao u Srbiji da mu je zao kad nije komunjaro
    (milan, 23. januar 2013 17:09)

    # Link komentara

  48. Bagro Udbaska.
    Pobili ste 80000 neduznih gradjana Srbije , proterali 250000 ljudi iz svojih domova.
    Sepurite se jos u otetim vilama i kucama.
    Zavrsicete u paklu Udbaski smr..., zapmatite to jako dobro!
    (Gradjanin Srbije iz Srbije, 23. januar 2013 17:08)

    # Link komentara

  49. Tek kada se ovaj zlocinac uhapsi, pocecu da verujem u Srbiju!
    (Mirko, 23. januar 2013 17:04)

    # Link komentara

  50. Ja bih volela, kada bi to bilo moguce, poslati ovog zlikovca na Goli Otok i omoguciti mu isti takav tretman kakav su imali svi Golootocani. Nemam nista protiv, da ga posle dobrog isprebijanjai mucenja, lece najbolji lekari sa VMA, a i neka mu se sluzi isto tako najbolje hrana kakvu su imali golootocani.

    Medjutim, kako nije moguce omoguciti mu ovakav vrhunski tretman, ja mu samo zelim da umire polako i da umiranje traje dugo, jako dugo, toliko dugo da se ziv raspada od bolova.

    Citam ovde kako bi neki voleli da i danas ima Golog Otoka za sve neistomisljenike i izdajnike, pa cak i rusofile. Zastrasujuce je da uopste ima ljudi koji podrzacaju ovog krvnika Kapicica i njegov golootocki projekat, ali kada je vec tako, ja bih zamolila te iste komentatore da mi definisu danas taj pojam "izdajnika" i sta sve spada pod taj pojam? Obzirom da su clanovi LDP-a ljubitelji lika i dela doticnog, verujem da te komentare ostavljaju simpatizeri LDP-a.

    Zgrozena sam cinjenicom da i danas ima ljudi koji bi sve "rusofile" i druge neistomisljenike izlozili istom golootackom tretmanu. Isto tako, zalosno je da i dan danas ima ljudi koji opravdavaju zvesrstva na Golom Otoku time sto se verovalo da su Golootocani voleli Staljina i cekali na Ruse, bili tzv. neprijatelji naroda. Cak i da je tako kao sto se tvrdi, zar se na taj nacin moralo obracunavati sa staljinistima? Njihovo pritvaranje, ocito, nije bilo dovoljno, vec su morali da budu prebijani i zverski muceni do smrti?
    (Biljana, 23. januar 2013 17:04)

    # Link komentara

  51. Ja sam zgranut i zgrozen!
    Prvo, Crnogorac! Zasto nije uzivao "generalsku" penziju tamo, nego u Beogradu? Zato sto bi ga Crnogorci ubili sigurno, a ne da bi ovakvom zlotvoru i zlikovcu dali penziju... On je toliko Crnogorskih porodica u crno zavio,a niko da se seti da ga pita - Preposteni "generale",kada si zadnji put bio u Cenoj Gori?
    Zao mi je sto je Goli Otok zatvoren, jer ovaj krvnik i njemi slicni su, kada su "zatvorenici", a u 99% slucajeva potpuno nevini ljudi pusteni kucama, trebali tamo da ostanu do smrti, jer nista bolje nisu zasluzili..
    Zlocini protiv covecnosti, koliko ja znam, nikada ne zastarevaju... Zasto niko ne pokrene krivicni postupak protiv ovog krvnika?
    (birac, 23. januar 2013 17:03)

    # Link komentara

  52. @(mujcinovic salih, 23. januar 2013 14:50)

    Naravno da je za vas Kapicic heroj. Ono sto cu sada da napisem mozda dozivite kao uvredu, a mozda mi ni ne objave komentar, ali nije ni bitno. Uglavnom, poenta je sledeca, "Mujcinovici, Mulaomerovici, Horvati, Vincetici, Vlasiji itd..." imaju itekako razloga da "cika jovu", kako mu od milja tepaju, nazivaju herojem. Jer, taj cika jovo, odnosno, komunisti iz reda Srpskog naroda su uradili vise za muslimane, hrvate, makedonce, slovence i albance, nego sve vodje nabrojanih naroda kroz njihovu istoriju, zajedno. Eto, zato, Salih, vi na cika jovu i njegovu zaostavstinu gledate s nostalgijom i simpatijama, skoro pa kao na dobrodusnog cikicu - djeda mraza.
    (daj bombona da sisamo, 23. januar 2013 17:03)

    # Link komentara

  53. Trebalo bi poslati njega na goli otok, a može i njegovog sina...
    (Dedukcija, 23. januar 2013 17:03)

    # Link komentara

  54. I smesno i zalosno u isto vreme.

    Ne kad je u pitanju Kapicic, on je dosledan, ne menja se prema zahtevima trenutne vlasti, nego kad se radi o reakcijama na njegove reci.

    U mnogim tekstovima ovde na B92, bolje receno, u vecini tekstova gde se pominju sve vrste kriminala, priziva se (u komentarima na tekst) onaj sistem, Tito, Goli otok, jer, i najvecim protivnicima onog sistema je potpuno jasno da onda nije bilo sale, nije se dopustalo svasta.

    Velika vecina golootockih zatvorenika je tamo sluzila kaznu zbog sukoba sa sistemom (ukljucujuci podrsku Staljinu).

    A sad pitanje, ima li sistema na svetu (a pogotovo u ono posleratno vreme) gde se dopusta podrivanje tog istog sistema? Gde? Pa i najdemokratskija zemlja sveta (pa, poznato je koja, ne moze biti nijedna druga), je imala (izmedju ostalih) Makartija, koji je protivnike te iste demokratije preko noci, ekspresno proglasavao komunistima, unistavao im zivote na sve moguce nacine.

    I jos nesto. Ona nekadasnja "diktatura" je nedostizna fantazija, sajens fiksn po pitanjima ljudskih prava (izmedju ostalih - prava na rad, na primer) u odnosu na ovu danasnju "demokratiju". Mogle bi se o tome velike knjige pisati. Ali, znamo mi to, pogotovo mi koji smo tada ziveli. Samo se neki medju nama, eto, prave da ne znaju.
    (Gradjanin, 23. januar 2013 16:52)

    # Link komentara

  55. Da su na Golom otoku bili samo ljubitelji Staljina, ja ne bih rekao niti riječi. Neka pokrepaju sve do jednoga barem što se mene tiče. Još bi im i rado osobno pomogao u tome... Takvi da su kojim slučajem došli na vlast cijela Jugoslavija bi bila jedan veliki goli otok. Ali problem je u tome da uopće nije bilo tako. Takvi su bili značajna manjina, i to samo na početku. Većinu "stanara" su činili potpuno nevini ljudi. Uostalom Goli otok je zatvoren tek 1988 godine!!!
    (Orgon, 23. januar 2013 16:44)

    # Link komentara

  56. Komunista ostao komunista! Ja bi njih takve zakonom zabranio!
    (denko, 23. januar 2013 16:43)

    # Link komentara

  57. Upecatljiv primer da se zlocin isplati. Svojim nedelima je sebi i potomcima obezbedio lagodan zivot i zivot u izobilju.
    (Srba, 23. januar 2013 16:40)

    # Link komentara

  58. evo nekoliko stvari o golom otoku. na golom otoku su u najvecem broju bili Srbi, iz Srbije i CG. junaci sa sutjeske i neretve(Miljusa Jovanovic, sestra Arsova, koga odvedose krcun i rankovic i ubise, inace nacelnika generalstaba. Vlado Dapcevic, Jovo Kamban, Voislav Milosevic, kao i mnogi drugi. njih su tukli cetnici, a vise ustase, koje je ovaj doveo sa tim zadatkom na goli otok. to je bio obracun sa onima koji su imali svoje "ja", koji ne bi dozvolili da bude unistena jedna zemlja. 300 Hrvata je ubijeno na golom otoku, komunista. bilo je i seljaka, i ljudi koji nisu bili u ratu. opravdanje je nadjeno u borbi protiv Staljina. rankovic, krcun i ovaj su dobro kopirali zapad u nacinima za mucenje. "stroj" koji opisuje Crnjanski u "seobama", jako je dobro fankcionisao. bilo je i onih greskom sto dodjose. a bilo je i onih sto brzo pocese potkazivati, pa brzo izadjose... jovo, mozes da se pravdas, ali ima ljudi koji sve znaju o tebi. mnogo si zla doneo, porodice unistio, tako da nemoj da pricas glupost. ako je tamo bilo dobro, onda ste vi starno bolesni...
    (boris67, 23. januar 2013 16:38)

    # Link komentara

  59. Politika koju ovaj lik predstavlja i danas se veoma uspesno koristi.Prikloni se partiji i otimaj. Ponasaj se kao da je tvoje, imas sva prava. Reci nesto protiv partije, optuzen si odmah da si izdajica, neistomisljenik itd. To nam je svima poznato, jer znamo sta se desava svaki dan i kakav se recnik koristi po skupstini, novinama..Dokaz, kako mi jos uvek stojimo u mestu od 1940-tih i kako ne treba menjati recept, jer lek protiv Alchajmera jos uvek deluje.Tih 40- tih su svi mrzeli Nemce i ono sto su uradili, a pogledajmo gde su danas..to je prava promena sistema.
    (me, 23. januar 2013 16:38)

    # Link komentara

  60. Otprilike isto misljenje imao je Ajhman o Ausvicu i ostalim logorima. Bili su veoma uspesni uz konstataciju da mu taj uspeh u zivotu niko ne moze da oduzme.
    (Nesto slicno, 23. januar 2013 16:33)

    # Link komentara

  61. Uskoro ćeš u pakao neverniče!Tamo objasni zašto si ubio đenerala Dražu,vođu prvog antifašistčkog pokreta u Evropi.Tamo objasni smrt 70000 nedužnih Srba I Crnogoraca posle rata,i zašto si ubijao Nemce u Srbiji pa ti je Hitler vraćao 100 za 1, a Draža vas je molio da to ne činite pa ste ga proglasili zločincem!!Mi danas tražimo da se Gotovina osudi za Srbe iz Krajine, a ovu bitangu ne sudimo, još nosi orden narodnog heroja!
    (koprivica, 23. januar 2013 16:33)

    # Link komentara

  62. Današnje pristalice četničkog pokreta:

    - prigovaraju Kapičiću kako je proterivao komuniste na Goli otok
    - se uzdaju u Rusiju protiv koje se Draža Mihailović borio

    Valjda bi bilo bolje da je Tito dopustio da Jugoslavija padne direktno pod Istočni blok, da je tako bilo danas ne bi zaista imao ko da relativizuje i rehabilituje Mihailovića. A i Putin je jasno stavio do znanja šta misli o uklanjanju spomenika i obeležja iz Drugog svetskog rata i našem odnosu prema istom kada je bio ovde u poseti.
    (Kole, 23. januar 2013 16:23)

    # Link komentara

  63. ovaj ima obraz deblji od đona...
    sramota.
    (sasa, 23. januar 2013 16:19)

    # Link komentara

  64. O ovome nikad lepu rec necu imati. Ubica, zlikovac, mucitelj.Covek koji je zlo koje sto je starije biva sve vece. Sta je on uradio u zivotu osim sto je unistio hiljade i hiljade zivota ?
    On i njemu slicni su naterali mnoge da pobegnu odavde , pobili su sve koji su se zatekli 45 i kasnije kao narodne neprijatelje jer su im trebale vile , kuce, stanovi onih koji su svojim teskim radom to stekli.
    Moj pradeda je ubijen od jednog takvog Kapicica bez suda i presude mucen u zatvoru i do pola zakopan. Ono sto je porodica zadrzala je nista od onoga sto je imala. Jovo i Kapicici niste nas unistili niti cete mi smo se opet podigli ko feliksi i sad u belom svetu smo opet industrijalci i gazde. Samo to smo mogli da budem u domovini da tebi slicni nisu dosli-divlji primitivni ljudi. Jovo malo je ti je bilo sto ste mi pradedu ubili nego ste hteli i baku i majku i ujake i sve da satrete u kampovima za izbeglice u Italiji. Optuzili ste nas preko svojih ubacenih udbasa da smo saradnici partizana . Moj ujak je tako platio glavom ni kriv ni duzan sa nepunih 23 godine . Ni njemu ni pradedi grob ne znamo. Jedan negde lezi u Italiji jedan negde raskomadan u Srbiji. Jovo zelim ti samo da tvoj nebeski zivot bude u plamenu tvojih zla koja si cinio drugima.Ja te ne mrzim ja te zalim jer si to sto si.
    A zasto se niko nije oglasio u Srbiji pa sto bi nisi nas ti si kako kazes Crnogorac pa ako si to vrati se odakle si dosao ako smes jer si i tamo zlo kao i ovde sejao . Ovde te niko nikad nece zaliti.
    (Jovo, 23. januar 2013 16:18)

    # Link komentara

  65. Proglasen si za narodnog heroja jer si "herojski"pobio svojomm rukom ili tudjom svejedno,hiljade Srba koje zbog Staljina koje zbog mrznje prema ono malo preostalih boraca JVUO(cetnika) a da ni prstom nisi mrdnuo kao takva sila i junak da ucinis nesto protiv Ustasa tih patoloskih neprijatelja Srba!!Sto ne pohapsi Paveliceve doglavnike i zlocince,mogao si imao si moc-ali to tebi nije bilo bitno! Trebalo je se dopasti Titu i udariti na Srbe sa svih strana i svim sredstvima.I uspeo si,pa bi ti da to nastavis i danas-ima nas dosta tvojih neprijatelja,jos!
    Sramoto Srpskog roda i kolena,rodom iz Crne Gore,ti si najbolji dokaz da je komunizam zlo koje ce nas pratiti dok ne izceznemo,a nestace nas,jer su nas takvi kao ti pred Gospodom zaduzili-placacemo i placamo svi,tvoja zvrestva i neljudskost tvoju zelju za unistenjem,to Majka tesko moze vise da rodi!
    Dok,hiljade trunu pod zemljom poslati tvojom rukom,ti posle toliko godina od Boga kaznjen,zivis i dajes intervjue,ucestvujes u politickom zivotu ove jadne zemlje...Jos da je sa tobom i tvoj uzor Berija ili Rankovic nasoj sreci ne bi bilo kraja......
    (petar, 23. januar 2013 16:16)

    # Link komentara

  66. Srbija je jedina evropska zemlja u kojoj nisu osuđeni komunistički zločinci kakav je bio Kapičić. Takođe, treba osuditi i sve pojedince i organizacije koje ga danas podržavaju, jer je to podržavanje čoveka koji je činio najgore zločine protiv čovečnosti.
    (Duka, 23. januar 2013 16:15)

    # Link komentara

  67. Fali nama jos jedan goli otok.Pa sve kriminalce tamo.Pa kada izadju da vidim dal ce nesto da ukradu... (nikola, 23. januar 2013 15:13)Kako mozes da pises takve gluposti.Goli otok nije napravljen za kriminalce vec za politicke neistimisljenike.Kriminalci su vodili goli otok ,kao u ostalom i celu drzavu(na celu sa najvecim kriminalcem-diktatorom).
    (depos, 23. januar 2013 16:13)

    # Link komentara

  68. Zlocin je sama cinjenica da se neko zatvori bez odluke suda!
    Zlocin je jednopartijski sistem.Zlocin je totalitarizam crveni ili crni.
    Zlocin je komunisticka ideologija.
    (gnc, 23. januar 2013 16:09)

    # Link komentara

  69. Капичићу ниси интересантан
    (Лимени 036, 23. januar 2013 16:07)

    # Link komentara

  70. Molim redakciju B92 da više ne objavljuje vesti o ovom okorelom komunističkom zlotvoru. Ponadao sam se da će nas selidbom u rodnu mu Crnu Goru osloboditi svoje mračne pojave, ali je komesar Kapičić shvatio da se pred njima zadužio gore nego pred nama. I zaista se uznemirim kad čitam njegove bezosećajne izjave. Tu nema kajanja, niti prevaspitanja. Takav će Bogu pred istinu.
    (Čudoljub, 23. januar 2013 16:06)

    # Link komentara

  71. Mozda zato sto su i Titovo vreme imali pristojan zivot i malo ljudskog dostojanstva?!Mozda zato sto je skolovanje i zdravstveno osiguranje stvarno bilo besplatno?Mozda zato sto su svi imali podjednako,koliko god to malo bilo?Mozda zato sto je pasos one drzave nesto vredeo za razliku od svih pasosa posle?Mozda zato sto ni 30 godina posle njegove smrti ovi "eksperti" i lopurde nisu jos uspeli sve da rasprodaju?
    Mozda zato sto su shvatili da su debelo za....ni sa pricama koje su plasirane krajem osamdesteih i s pocetka devedesetih

    Zaboravio si samo par sitnica,recimo sloboda govora,pravo na slobodne izbore...Neke stvari su vaznije od punog stomaka,to nas valjda i razlikuje od zivotinja.I Hitler je digao standard u Nemackoj...
    (srdjan, 23. januar 2013 16:05)

    # Link komentara

  72. Cini mi se da ovde nije u pitanju samo goli otok i general u penziji Kapidzic. Zasto su ogromnu vecinu golootocana sacinjavali Srbi i Crnogorci. I ko ih je slao tamo. Hrvata i Slovenaca je bilo u zanemarljivom broju. Kada je doslo do otcepljena svi Slovenci su stali iza toga i uzeli puske da bi se izborili za svoju drzavu. Hrvati takodje. A Srbi? Kako su oni reagovali. Znamo i sami. Zato nemamo nikakvo pravo da komentarisemo goli otok, mi smo ga prakticno napravili. Komunisti samo pripomogli.
    (zivojin, 23. januar 2013 16:02)

    # Link komentara

  73. Ma zasto uopste slusate ovu komunjaru. Neka ide u Crnu Goru pa nek njima objasnjava kako je demokratski da se odvoje Ulcinj, Bar,Plav itd.
    (milenko, 23. januar 2013 16:01)

    # Link komentara

  74. Sve ovo sto je izgovorio mogao je da izgovori samo zato sto nije odgovarao za svoja zlodela. Da je kojim slucajem organizovano sudjenje i da je na istom osudjen za zlocine, pa makar odmah posle toga amnestiran, u mnogome bi drugacije pricao i priznavao da je rezim koji su on i njegovi uspostavili bio rezim zasnovan na desetinama hiljada nevino pogubljenih i isto toliko nevino zatocenih i mucenih. ZLOCINAC
    (sasak, 23. januar 2013 15:59)

    # Link komentara

  75. Goli otok nije bio uspesan. Kvislinska peta kolona nije unistena, digli su glave kada je umro Marsal Tito, doveli KGB mafiju i unistili 40 godina uspeha i razvoja. Jugoslavija je bila drzava zdravog razuma, intelekta i ideala, danas imamo drzavu gde jedino ruska peta kolona moze da zivi, a sve sto je pametno i progresivno bezi glavom bez obzira.
    (Poljska, 23. januar 2013 15:57)

    # Link komentara

  76. ''Goli otok je prikazivan kao srednjevekovno mučilište, da su tamo bile mašine i aparati za mučenje. Znate ko je njih lečio? Oni koji su lečili Politbiro Jugoslavije i Tita. Imali su više hrane i uslova nego bolesnici u tadašnjim bolnicama. Nismo hteli da ih uništimo, samo da ih sklonimo jer su velikim delom postali peta kolona koja je čekala Ruse'', priča Kapičić.

    Znači, moj deda i mnogi drugi koji su preživeli Goli otok zapravo izmišljaju, a jedino Kapičić zna istinu.

    Nažalost, u Srbiji i danas ima mnogo onih koji bi se obračunavali s nekim jer je "peta kolona" koja čeka nekog (Ruse ili Amerikance - svejedno).
    (expert, 23. januar 2013 15:57)

    # Link komentara

  77. Svim normalnim ljudima ovo izaziva veliko gađenje i vređanje zdrave pameti.

    Kako je bilo po završetku WW2, stiglo je "oslobođenje"...
    Prava prilika za izvođenje „druge faze revolucije" ukazala se, iza tenkova Crvene armije, oktobra 1944. godine. U oduševljenju što su se dočepali glavnog grada, komunisti su se teško obuzdavali u javnim istupima. „Srbiji nije dovoljno pušteno krvi", rekao je Milovan Đilas u prvoj izjavi iz „oslobođenog" Beograda. „Srbija nema čemu da se nada. Za nju neće biti milosti", rekao je J. B. Tito u govoru na Banjici novembra meseca. Prva izjava „poludivljeg" Slobodana Penezića Krcuna, kako ga naziva pisac knjige „Na strašnom sudu" dr Radoje Vukčević, glasila je: „Premnogo vas je ostalo u životu, ali još imamo vremena da tu grešku ispravimo".

    Ovakav nastup komunista u Srbiji potvrđuju i hrvatski izvori. Prema izjavi Dušana Bilandžića, na sednici Politbiroa Komunističke partije deset dana po zauzimanju Beograda J. B. Tito je rekao: „Mi se u Srbiji moramo ponašati kao u zemlji koju smo okupirali". (Bilandžić je zabeležio i Titovu izjavu iz 1974, povodom optužbi da novim ustavom Srbiju želi da svede na Beogradski pašaluk. „Pa to i hoću", rekao je.)

    Ono što vređa zdravu pamet je kada ni jedna od "demokratskih"Vlada Srbije od 2004. ne želi da otvori tajne dosijeje zloglasne službe, zvana UDBA. Ona i dan danas neprikosnoveno vlada Srbijom koja je iz godinu u godinu sve manja i manja u bilo kom pogledu. Srbija u blatu, to svako vidi.
    (barracuda, 23. januar 2013 15:57)

    # Link komentara

  78. Borislava Pekica ipak niste "prevaspitali"! A Cvorovici su ionako vasi, samo jos ekstremniji! Tuzan ste covek , "druze" Jovo!
    (Mr. Spock, 23. januar 2013 15:54)

    # Link komentara

  79. Nije ni čudo što je ovakva Srbija, ovo su sve potomci ili staljinista ili titoista jer one, koji nisu bili ni za jednog ni za drugog, su ubijali na mestu.
    (Pametnjaković, 23. januar 2013 15:47)

    # Link komentara

  80. Sve najbolje gospodine Kapicicu! Sve vam mogu zameriti, ali iskrenost ne mogu!
    (Milanko, 23. januar 2013 15:44)

    # Link komentara

  81. Kako te samo nije sramota..Ti si DUSMANIN kakav je bio i Staljin za svoj narod!Ti si sramota svojih predaka i pokolenja,Dabogda ti bilo kao i meni kada je moj otac bio na golom otoku zbog takvih kao ti i ondasnjih UDBASA i CUPOBRKACA!...Zivote ste nam unistili...Dok su tvoja deca i unuci ziveli udobno i mirno moji i ja smo se napatili kroz ceo zivot..BEDNICE JEDAN...
    (veseljko, 23. januar 2013 15:37)

    # Link komentara

  82. I sad neka se javljaju LDP-ovci i ostala bratija i neka podrzavaju ovog coveka. Dana postenog rada nema u celom zivotu (ako se izuzme mucenje i spijuniranje ljudi), branio je nesto sto hoce sad da rasturi. Gledao sam na HTV dokumentarac jedan o Golom Otoku gde prica jedan covek iz Hrvatske(ne mogu da se setim imena samo znam da je Jevrejin po nacionalnosti) kako je on tamo prosao. Zapamtio sam jednu recenicu gde opisuje dolazak u to muciliste. U toj grupi u kojoj je on bio bio i jedan covek Crnogorac, narodni heroj i pukovnik koji se izdvojio iz kolone i krenuo je ka Kapicicu sa pitanjem "Jovo brate sta cinite ovo sa nama?" a na to pitanje Kapicic je odgovorio batinama i prebijanjem tog coveka na ocigled svih ostalih. E to je Jovo Kapicic i njegova demokratija. Nije to bila nikakva zastita od pete kolone nego obracun u okviru KPJ i ono cuveno revolucija jede svoju decu.
    (Milos, 23. januar 2013 15:36)

    # Link komentara

  83. Sram te bilo,zlikovče!!!
    (Boki, 23. januar 2013 15:36)

    # Link komentara

  84. Živio GENERALE !!!
    (Kole, 23. januar 2013 15:35)

    # Link komentara

  85. ИРОНИЈА СУДБИНЕ ЗЕМЉЕ СРБИЈЕ! Друг Капичић, дугогодишњи челник некадашње тајне полиције (злогласне УДБЕ) те фанатичан заштитник гротескног култа Титове личност, остао је доследан теорији и пракси репресивног режима који је неколико деценије бескруполозним средствима гушио сваки покушај макар и само вербалног опирања диктатури. Да ли се треба чудити да баш особа такве прошлости сада користи тековине оне исте мрске му демократије, коју је целог свог радног века свесрдно затирао - па нас, ево, сада учи како нам ваља решти невоље, добрим делом произашле из владавине којој је не само верно служио, него јој у дубокој старости остао веран. Одговор је, не треба се чудити, јер је друг Капичић остао оно што увек и био. ДАЛЕКО МУ ЛЕПА КУЋА!
    (Бодин Ракић, 23. januar 2013 15:35)

    # Link komentara

  86. A zove se uspesno to sto je moj deda umro sa 36 godina, posto se vratio iz te vase "ustanove"? Zove se uspesno to sto su moja majka i dva ujaka ostali sirocici, i to sto je najmladji od njih umro od gladi, u MOCNOJ Jugoslaviji?

    Zamolio bih gospodina da nastavi davati slicne izjave, neko ce se vec naci prozvan...
    (Bogdan_84, 23. januar 2013 15:34)

    # Link komentara

  87. Ono sto je ovaj covek radio u drugom svetskom ratu, borio se protiv fasizma, svaka cast, a to sto sada radi, velica sve nase neprijatelje tj. ondasnje fasiste sada prerusene "borce za demokratiju" tipa Izetbegovica, Mila Djukanovica, Tacija, treba da se stidi.
    Sto se tice borbe protiv Staljina, mislim da je Srbija ipak prosperirala saradjujuci i sa Nesvrestanima i sa Zapadom, Istokom, a da smo bili u nekom paktu, sumnjam da bi imali ovakvu infrastrukturu i napredak za 45 godina komunizma.
    (seljadin, 23. januar 2013 15:34)

    # Link komentara

  88. Na zalost, osim sto nije u zatvoru on uziva i pocasti generala u penziji. Pored toga uspeva i da javno iskaze sta misli. To je ono sto je jadno u Srbiji!
    (Jelena, 23. januar 2013 15:31)

    # Link komentara

  89. Molim se samo da te Svevisnji drzi u zvotu dok Srbija ponovo postane Kraljevina,veca ti kazna ne treba!!!
    (Monarhista, 23. januar 2013 15:29)

    # Link komentara

  90. Da ste i vi tucali kamen na suncu po ceo dan, jeli samo iz kazana i prolazili "toplog zeca" svaki drugi dan, jer ste se izjasnili za Staljina, ne biste tako pricali.
    Kakvi ste uvlakaci bili Titu, samo ste Srbe slali na Goli Otok i za to bili unapredjivai i odlikovani. Kardelj i Dolanc mogli su obavestiti svoj narod preko partijskih komiteta da ce biti prozivka ko je za Tita a ko za Staljina; jedino je Krcun naredio da se prozivka izvrsi bez kazivanja za koga srbi da se izjasne, a trebalo je preko noci da se promeni ideologija da je veliki Staljin niko i nista i da je Tito novi Staljin.
    Zalosno je sto sada, onako sede glave, to govorite Srbima!
    (crni domino, 23. januar 2013 15:28)

    # Link komentara

  91. Ovaj, teško mi je reći, čovek je živi dokaz da se u Srbiji vlast nije promenila još od 1945.!
    (Kriger, 23. januar 2013 15:28)

    # Link komentara

  92. Ko o cemu, Kapicic o postenju.
    (nighthawk, 23. januar 2013 15:27)

    # Link komentara

  93. Licno poznajem coveka koji je prosao 7 godina Golog otoka. Tamo je zavrsio iako sam nije bio u politickom sukobu vec kao kolateralna steta jer bio deo grupe gde se neko drugi zamerio nekom clanu KPJ. U nekoliko navrata mi je pricao na tu temu doduse ukratko i sturo i to tek pre neku godinu posto je to stvar koju svaki covek hoce da zaboravi, a strah od toga da bilo sta prica mu se nije smanjivao sa godinama. Ovima sto im fali ovakav "general" ocigleno fali jos po nesto u glavi kad imaju potrebu za takvim mucenjima.
    (E, 23. januar 2013 15:26)

    # Link komentara

  94. i sibir je bio "uspesan" projekat, zar ne "generale"?
    (milla, 23. januar 2013 15:26)

    # Link komentara

  95. Nije mi mrska ni vasa ,ni ova druga opcija koju ste hapsili , porazno je to sto sam davno shvatio da se razlike izmedju vas najbolje mogu opisati rijecima " ***** cemo jesti svakako , pitanje je samo viljuskom ili kasikom "
    (Moris, 23. januar 2013 15:25)

    # Link komentara

  96. Masovna ubistva posle rata,3 000 000 politickih zatvorenika u vreme SFRJ,likvidacije emigranata,otimanje imovine,progoni neistomisljenika.To je i dan danas zabranjena tema.
    Oni koji su odrastali u otetim kucama na Dedinju i koji su koristili sve privilegije u jednom totalitarnom sistemu nam sada drze lekcije o demokratiji i ljudskim pravima.Nema nam spasa.
    (srdjan, 23. januar 2013 14:34)

    Da li si svestan gluposti koje si napisao?
    3.000.000 politickih zatvorenika ?!Ma sta miliona,bilo ih je 3.000.000.000 jel' da?Pricao ti neki cika?
    I zanima me sledece...te kuce na Dedinju,kome su oteli?Nekoj pukoj sirotinji raji i radnickoj klasi ili?!

    Ako ne mozes da gledas dovoljno daleko i dovoljno siroko onda mi bar eci koji su ovi sto sad zive na Dedinju u vilama i dvorcima?
    Jel' ti razumes da ce ako se ovako nastavi sve odvijati ponovo da bude otimano takvima kao sto su ti sa Dedinja.A znas li zasto?
    Zato sto neko nema 'leba da jede a neko se baskari u luksuzu.A odakle im za taj luksuz?Da nisu mozda posteno zaradili?
    (srljanje u sigurnu propast, 23. januar 2013 15:22)

    # Link komentara

  97. "Nismo hteli da ih uništimo, samo da ih sklonimo jer su velikim delom postali peta kolona koja je čekala Ruse'', priča Kapičić.

    Pa danas bi ti trebalo vise ostrva da sklonis ove sto cekaju Ruse.
    (Titoslav, 23. januar 2013 15:14)

    # Link komentara

  98. Na Goli otok poslali su puno neduznih a i puno onih koji su hteli napraviti iz nase bivse zemlje najsiromasniju guberniju Sovjetskog Saveza!

    Zelim nazad Goli otok, da strpamo sve neoliberale u njega!

    Pozdrav iz Ljubljane!
    (za svaki slucaj malo vise, 23. januar 2013 15:14)

    # Link komentara

  99. Fali nama jos jedan goli otok.Pa sve kriminalce tamo.Pa kada izadju da vidim dal ce nesto da ukradu...
    (nikola, 23. januar 2013 15:13)

    # Link komentara

  100. Sram ga bilo ! Mator čovek a toliki cinik !
    (M, 23. januar 2013 15:13)

    # Link komentara

  101. Danas bi nam jedan Goli otok dobro dosao. Pardon, dva! Jedan bi bio malo.
    Ovo je jos zemlja a ne drzava! Dok ne budemo imali strahostovanje prema svojoj drzavi a ne politicarima nema boljitka.
    (mikins, 23. januar 2013 15:11)

    # Link komentara

  102. Postojanje zatvora za sve one koji su izrazili "ljubav prema majčici Rusiji" bilo je sasvim opravdano. Radilo se o ozbiljnom antidržavnom delovanju za račun strane sile. Možda bi rusofile i danas trebalo strpati u neki zatvor, mislim da pravni okvir za to postoji, ali avaj, pa naš predsednik je rusofil koji bi želeo da budemo ... ... ma znate to već.

    Ipak ne razumem kako i posle toliko godina (sada već bivši) komunisti i dalje tvrde kako je tamo sve bilo kao u odmaralištu i kako nije bilo mučenja.
    Dodatno, prenebregavaju činjenicu da mi ni danas ne znamo jel tamo bilo više "informbiroovaca" ili je bilo više ljudi kojima su komšije smestile, ili jednostavno nisu imali sreće (baš loša sreća!).

    Ovako cela priča se (opet) instrumentalizuje, ispašće (opet) da su tamo samo bili Srbi, da je to učinjeno iz mržnje prema pravosljavlju, itd.
    Dodatno bih naglasio onima koji će da brane četnike (o, da hoće, hoće) da mi je teško da poverujem da je tamo bio zatočen neki četnik. Prosto njih su partizani, geralno, ubijali odmah posle (improvizovanog) suđenja, pa ih 1948 praktično više nije ni bilo.

    I za kraj, koliko ono beše ima godina taj čika Kapičić?
    (Nebojša Gojnić, 23. januar 2013 15:10)

    # Link komentara

  103. Kaze da je dobijao podrsku u Bosni. Pa kad su ga neki mediji predstavili kao nevinu zrtvu srpskog nacionalizma.
    (nn, 23. januar 2013 15:10)

    # Link komentara

  104. Kapicicu, kazi ovome narodu sta ste uradili sa telom generala Draze Mihailovica. Duh i ideju niste uspeli da ubijete, telo ste sakrili. Kazi dok si jos ziv, neces jos dugo imati priliku za to, mozda ti se bude racunalo kada budes predavao raport (mada mislim da ti nema pomoci, mnogo si krvi prolio i nesrece izazvao).
    (Jovan, 23. januar 2013 15:10)

    # Link komentara

  105. Gledam ovog coveka i ne ide mi u glavu zasto ovde ljudi obozavaju tita i komuniste???
    (Mrtvac, 23. januar 2013 14:21)

    Mozda zato sto su i Titovo vreme imali pristojan zivot i malo ljudskog dostojanstva?!Mozda zato sto je skolovanje i zdravstveno osiguranje stvarno bilo besplatno?Mozda zato sto su svi imali podjednako,koliko god to malo bilo?Mozda zato sto je pasos one drzave nesto vredeo za razliku od svih pasosa posle?Mozda zato sto ni 30 godina posle njegove smrti ovi "eksperti" i lopurde nisu jos uspeli sve da rasprodaju?
    Mozda zato sto su shvatili da su debelo za....ni sa pricama koje su plasirane krajem osamdesteih i s pocetka devedesetih...

    p.s. Kamo srece da imamo jos 2-3 Gola otoka,da smestimo sve izdajnike,placenike,lopove i zlotvore.
    (ima nas koji se secamo, 23. januar 2013 15:09)

    # Link komentara

  106. Bilo bi interesantno videti koliko ovih sa negativnim misljenjem o SFRJ zivi u stanovima koje su njihovi roditelji dobili za vreme te SFRJ...cini mi se da ne mogu ni da okrece ono sto su njihovi roditelji stekli...
    (Posmatrac, 23. januar 2013 15:08)

    # Link komentara

  107. Лажову, 2 стрица су ми лежала као недужни "колаборанти" иако су имали само 14 година. Срамото једна. Европска Србија треба да те се гади.
    (љигави црногорац, 23. januar 2013 15:08)

    # Link komentara

  108. zašto ova individua nije na doživotnoj robiji ??
    (nesstor, 23. januar 2013 15:05)

    # Link komentara

  109. Ja ne mogu da vjerujem šta ovaj čovjek priča za Goli Otok
    (crnogorac2, 23. januar 2013 15:02)

    # Link komentara

  110. Moj deda je bio klinac kad su ga oterali u Ausvic. Posto je preziveo, i posto se donekle oporavio pod amerima, poslali ga nazad za Jugu, i na granici, kad je predavao dokumenta, pita njega nas granicar, sta on misli o staljinu? I naravno, kaze deda, sad vec omladinac, pa Staljin je nas veliki prijatelj, pomagao nam u ratu protiv fasista, i sprovedu ga direktno na Goli otok. Iz Ausvica na Goli otok. 10 godina.
    Gosn Kapicicu, hvala vam za vasu borbu protiv fasista, ali vas vise zaista ne bih zadrzavao u demokratskoj Srbiji. Idite malo u Sevenu Koreju, mozda je tamo nekom potrebno vase misljenje, ovde zaista nije.
    (Patria, 23. januar 2013 15:01)

    # Link komentara

  111. Jedna informacija za sve mrzitelje Golog otoka: Na njemu su od strane komunista bili zatvarani izdajnici svoje zemlje, takođe komunisti, koji su hteli svoju zemlju da potčine SSSR-u. Odlično se zna kako su prošle zemlje koje su se potčinile SSSR-u (Mađarska, RUmunija, Bugarska, Albanija...) te stoga Titu može samo da se kaže jedno veliko HVALA što tako nešto nije dozvolio.
    (Predrag, 23. januar 2013 15:01)

    # Link komentara

  112. Voleo bih da si ti prošao kroz tu "uspešnu stvar", da malo osetiš "uspeh" na svojoj koži. Ali, ti si uvek bio i ostao poslušni vojnik režima, koji te je nagradio kafićem na ekskluzivnoj lokaciji u centru Beograda. Prema tome, da sam na tvom mestu, ni meni se ne bi napuštala Srbija. A ako ti je savest već toliko čista, zašto stalno nosiš pištolj (što si u jednoj izjavi sam priznao)? I na kraju, predlažem ti da svoje spokojne penzionerske dane ispuniš čitanjem Varlama Šalamova ili Karla Štajnera, ako već nećeš Dragoslava Mihajlovića. Tu ćeš lepo videti koliko ste bili slični vi i taj Staljin protiv kojeg ste se toliko borili.
    (Kolima, 23. januar 2013 15:00)

    # Link komentara

  113. Sledbenici ovog zlocinca a ima ih dosta u Srbiji sanjaju i danas goli otok (i slanje na njega onih koji vise neveruju u bratstvo i jedinstvo)radeci uporno na tome kako unistiti Srbiju i od nje stvoriti nekakvu novu frankestajn jugoslaviju sa pravom na samoopredeljenje manjina u slcaju "nove" srpske hegemonije
    (radojica, 23. januar 2013 14:59)

    # Link komentara

  114. Ovo je direktan udarac demokratiji u našoj zemlji.
    (srpski pacov, 23. januar 2013 14:56)

    # Link komentara

  115. i jedni id rugi su imali ideju borbe protiv antifasizma, s tim sto je i Chetnike i Partizane u ocima danasnjice ocrnio gosn Tito...

    A ti Kapichicu bi mogao da se ucutis vec jednom!
    (N., 23. januar 2013 14:53)

    # Link komentara

  116. Bravo Jovo!!
    (sokrat, 23. januar 2013 14:53)

    # Link komentara

  117. pravi provokator, vidi se da je dobro ispekao zanat kod onog monstruma koji je ovaj Srpski narod uvio u crno. bog ga drzi na zemlji kao primer beskrupoloznosti jedne izmisljene ideologije koju je osnovala Nemacka i postavila Lenjina da zamajava narod i obracuna se sa Romanovima, nastavak je Staljin i Tito. Sramota je da mediji daju ovakvom provokatoru mesta da se i dalje ismejava zrtvama komunistickog ludila. Sram ga bilo godina koje ima.
    (nele, 23. januar 2013 14:51)

    # Link komentara

  118. Gospodin Kapicic je heroj.Ljude koji su vise voleli rusiju od svoje domovine slao je na Goli otok.Ne sumnjam da je tu bilo i nevinih koje su raznorazni rodjaci ili komsije prijavili da su informbirovci.Ali tu nije kriv Kapicic nego mi.Toliko nevino optuzenih vise govori o nama nego o Udbi i Kapicicu!Uzgred treba reci i ovo.Zadnjih dvadeset i kusur godina rusi vrsljaju po ovoj zemlji i oni su najveci krivci za raspad SFRJ.To je njihova osveta za 1948 godinu.Dok smo bili sa SAD mi smo lepo ziveli a Poljska,Cehoslovacka i ostale koji su bili sa rusima ziveli su kao bubreg u djubretu.Sada,oni su presli na americku stranu i zive dobro a mi na rusku i znamo kako nam je.
    (mujcinovic salih, 23. januar 2013 14:50)

    # Link komentara

  119. A da li je Jova zalio kad su ostarelog vojvodu Petra Bojovica pretukli na smrt njegovi partizani i njima slicni.
    (Vlada, 23. januar 2013 14:47)

    # Link komentara

  120. Srbijo stidi se kome daješ penziju i pravo da te pljuje na sva usta i na svakom mestu!
    (y@, 23. januar 2013 14:46)

    # Link komentara

  121. Ovakvi "ljudi" su prije svega strasno obrukali Crnu Goru i ona treba da im sudi.
    (Srbin CG, 23. januar 2013 14:45)

    # Link komentara

  122. Mogu sa generalom da se slozim i neslozim..ali mu odajem priznanje na odlucnosti odbrane svoje ideje i uverenja..za razliku od danasnjeg vremena u kojem se za sitne pare prodaju vere za večere..drzavu i svoj komsiluk bi dali za bankovni racun..pustili su drogu i kriminal deci...itd..on i u svojim poznim godinama,pretučen na ulici ne odustaje..u njegovo vreme droge i kriminala nije bilo ovoliko..
    (respekt, 23. januar 2013 14:44)

    # Link komentara

  123. Naravno da je Goli Otok bio uspešan.
    Kao što su bili uspešni Aušvic, Jasenovac,
    Buhenvald,... Svi su oni uspešno ostvarivali
    svoje ciljeve.
    (Novosađanin NS, 23. januar 2013 14:43)

    # Link komentara

  124. Slažem se sa čika Jovom, sve u svoje vreme! Kao sto su u kraljevini proganjali komuniste tako su i komunisti ove druge
    (Bradarić Slobodan, 23. januar 2013 14:43)

    # Link komentara

  125. Ko uopšte pita ovog Sotoninog šegrta za bilo šta?!
    (Ad hoc, 23. januar 2013 14:43)

    # Link komentara

  126. Kako god i sta drugi mislili ja se slazem sa Kapicicem. Svi koji su bili tamo su bili drzavni neprijatelji. Sto znaci da su morali biti zatvoreni.
    Moj tata mi je rekao: nekad nisam smeo puno da pricam (o drzavi i partiji) al sam lepo ziveo,a sad smem da pricam svasta ali bas i ne zivim lepo.
    (Bla, 23. januar 2013 14:42)

    # Link komentara

  127. Ćuti Jovo,pusti...
    (Maki, 23. januar 2013 14:39)

    # Link komentara

  128. Pitam se, koliko on moze da rasudjuje u tim godinama! Goli Otok je nesto najsramnije sto smo imali u Titovoj Ex-Jugoslaviji!!
    (Demencija, 23. januar 2013 14:38)

    # Link komentara

  129. Jel znate zasto vas niko nije podrzao? Pa zato sto ste kao ''narodni heroji'' dosli na vlast i uzurpirali ljudima zemljista dajuci bedne nadoknade. A onda ste na tim zemljistima sagradili kule i gradove, prodali u bezcenje, a bivsim vlasnicima dali crkavice. Zato niko ne voli komuniste, a da je iz Srbije. To sto ste bili navodno narodni heroji vam nije davalo za pravo da nekog selite sa imanja!
    (LFC, 23. januar 2013 14:37)

    # Link komentara

  130. Da li je moguće da je ovaj još uvek na slobodi?
    (Topli zec, 23. januar 2013 14:35)

    # Link komentara

  131. Druze Kapicicu! Veliko postovanje Vasim godinama i krepkosti... ali vas molim da zavrsite recenicu tj. kazete za koga i sa koje tacke gledista je Goli bio "uspesan".
    Pomoci cu Vam jednom (jeretickom, provokativnom) izjavom: za Gebelsa je i Auschwitz (Oświęcim) bio uspesan - ALI TO NE ZNACI DA JE SA GLEDISTA COVECNOSTI (koju danas itekako priznaju Gebelsovi sunarodnici) Auschwitz trebalo da postoji... (najblaze receno).
    Nisam rusofil, naproti; nisam ni Drazinovac ni komunista... vec samo volim i svoju zemlju i verujem u slobodu koja je neraskidivo vezana sa demokratijom.
    Vama iskreno skidam kapu jer se niste odrekli svojih ideja i ubedjenja, jer ste ostali uvereni da ste cinili ono najbolje sto je tada trebalo (moralo) da se cini. Ali... verujte da ste cinili i mnogo zla u toj Vasoj borbi.
    Znate vecita je (moralna, eticka...) dilema da li se moze uraditi manje zlo da bi se sprecilo (mozda) malo vece... ko je taj ko procenjuje sta je to zlo i da li se uposte moze gradacijski porediti "malo", "malo vece", "vece"...
    Vi ne verujete u boga (bar se nadam da to sada niste poceli) tako da Vasom srecom nemate dileme i strah od sudnjeg dana. Na tome Vam mogu i pozavideti ali Vam (meni, bilo kome) dokle god ste zivi, niko ne moze reci da li zaista i postoji strasni sud.
    Hriscani u molitvi kazu da ce "svako dobiti po zasluzi" i ja to i Vama zelim.
    (Milan_Italia, 23. januar 2013 14:34)

    # Link komentara

  132. Srbija je jedina postkomunisticka zemlja gde je komunisticki teror i dalje tabu tema.Vise od 20 godina od pada berlinskog zida nase vlasti ne zele da otvore dosijea tajnih sluzbi,o lustraciji da i ne govorim.Masovna ubistva posle rata,3 000 000 politickih zatvorenika u vreme SFRJ,likvidacije emigranata,otimanje imovine,progoni neistomisljenika.To je i dan danas zabranjena tema.
    Oni koji su odrastali u otetim kucama na Dedinju i koji su koristili sve privilegije u jednom totalitarnom sistemu nam sada drze lekcije o demokratiji i ljudskim pravima.Nema nam spasa.
    (srdjan, 23. januar 2013 14:34)

    # Link komentara

  133. Ovog @druga@ treba osuditi za sva nedela a potom vratiti odakle je i dosao..Ruke su mu krvave do ramena
    (Beli listic zauvek, 23. januar 2013 14:32)

    # Link komentara

  134. Jeste uspješan u Srbiji je id anas dominantan komunistički kadar, i njihovi potomci...To što su ubili 110000 Srba većinu intelektualaca samo zato što nisu bili komunisti to je nekome izgleda uspjeh...To što su i djelove četinčkog pokreta koji nisu bili zločinci satanizovali i izjedančili sa ustašama to je nekome izgleda uspjeh...Zločini pojedinih frakcija letničkog pokreta nisu ni približni onima koje su počinile ustaše u Jasenovcu, Jadovnom i sl. Ali istorijski komunizam je izjednačio ove dvije stvari...Hrvatima dao djelove teritorije gdje su Srbi bili većina i gdje su na njima vršeni zločini i genocid to je ta komunistička pravda...Ubili su 110000 Srba komunista dok hrvatski komunisti nisu ni približan broj ustaša i hrvatskih antikomunista...zato je ustaška dijaspora iz čitavog svijeta i 90-e pomagala raspad SFRJ...Bravo za Kapičića uvjerio nas je u plemenitost i pravdu komunizma, od kojeg su svi sem Srba profitirali a među Srbima je i danas najviše jugonostalgičara...tragičan smo mi narod zato i nestajemo!!!
    (logika, 23. januar 2013 14:31)

    # Link komentara

  135. Čovek bez obraza. Zar se nije vratuo u CG. Možda i bi da nema živih potomaka njegovih žrtava. Da li njegovi zločini mogu da zastare. Šta radi tužilaštvo. Traže da im se isporuči neki senilni stogodišnjak , a ovaj narator i osvedočeni zločinac u dalje uživa u blagodeti osiromašenih poreskih obveznika.
    (bato, 23. januar 2013 14:30)

    # Link komentara

  136. Kakav licemer, a nece da otkrije gde su ubili Drazu. Ej bre, do dana danasnjeg mu se ne zna mesto gde je ubijen.
    Vi "komunisti Titovi" ustvari niste bili nikakvi komunisti, prave komuniste ste pobili, oterali u logore, sve to da bi mogli da pokradete imovinu, uselite se u tudje kuce i stanove i imali ste beneficije do kraja zivota. A ovamo ste se zalagali za jednakost i bratstvo i jedinstvo.Koliko je samo ljudi pobeglo iz ove zemlje zbog nepravde', a da ne govorim da vam se cela SFRJ raspala u krvi, sto je takodje proizvod i rezultat vase vladavine i diktature.Lako je tebi da dajes Kosovo, kada ono nije tvoje, ti si Crnogorac ili sta vec koji je dosao u Beograd i sve stvorio u zivotu na silu.Znas li ti bre koliko je Srba izginulo za to Kosovo?
    Po tebi ispade da je Goli Otok bila jedna turisticka destinacija za odabrane i da su tamo ljudi uzivali pet godina , sa pet zvezdica hotel. Samo da napomenem da prvi Golootocanin koji nije hteo da revidira svoj stav prema Rusiji i Staljinu je brutalno ubijen naocigled svima kao opomena sta ih ceka tamo ako ne pljunu po sebi.Onda su tu prvu grupu pustili napolje i oni su morali da cinkare okolo i dovode nove zatvorenike, da bi dokazali podobnost.Koje ste vi zveri.
    (Nesa, 23. januar 2013 14:29)

    # Link komentara

  137. Kosovo i Srbija da budu susedi i da je Goli Otok bio ispravna stvar idi bre matori u tvoju lepu Crnu Goru pa tamo drzi nekom drugom predavanja.
    (PERA BONASERA, 23. januar 2013 14:28)

    # Link komentara

  138. E kad nas sledeci put budu prozivali kao sad za Mars na Drinu u UN-u vi se setite da smo mi zemlja koja ima tako nedefinisanu nacionalnu politiku da je to strasno.

    Mi isovremeno placamo odstetu za Goli otok a ovaj nosi ordenje i zvanje narodnog heroja. Dokle god se ne oderedimo prema Kapidzicu, Krcunu, Arkanu, Milosevicu i svima onima koji su nas osramotili u svetu bicemo ranjiva meta da nam lepe etikete kakve zele.
    (Vlajkov, 23. januar 2013 14:28)

    # Link komentara

  139. Jedino se crnogorci primiše u Srbiji , ako je bila zajednička država, pa što ne odoše u Hrvatsku ili Sloveniju, pa da njima prodaju svoju kamenjarsku dovitljivost i da hrvatima i slovencima prodaju maglu po sudovima, mupovima,fakultetima,firmama, nije moglo ni tad a još teže sad , jedino u Srbiji može za džabe i da ovakvi *********i postanu neko.
    (Špiro, 23. januar 2013 14:27)

    # Link komentara

  140. sta ovi danas rade i kakve su zlocine cinili goli otok je djeciji vrtic prema mjestu gdje bi danasnji zlocinci i kriminalci trebali ici. da nam je ovakvih jova
    (svilaj, 23. januar 2013 14:26)

    # Link komentara

  141. Brat mog dede je bio na golom otoku 6 godina jer je u drustvu "prijatelja" postavio upitnik na sukob sa Sovjetima. Ono sto je radjeno tamo je tipicno mucenje a svako zavijanje u neke sarene laze treba prebaciti na pleca ovakvih tipova koji misle da su bogom dani da rade sve.
    Zbog takvih se i nalazimo u ovoj situaciji, komunista koji nisu prezali ni do cega, prodali se za par dolara i unistili sve sto se dalo unistiti zbog zelje za moci. Mogli smo biti izuzetna drzava da nije bilo ovakvih tipova koji su bili kamen spoticanja svima. Iz te skole je nastao Tudjman, Milosvec, Izetbegovic i ostali krimosi. Nesposobni da ista korisno urade osim da politiziraju i da koriste kriminalce kao u vreme OZNE/UDBE/DB/BIA-e uz medijske manipulacije. U tome ste jedino bili uspesni. Svaki istup ljudi koji su mogli da promene Yugoslaviju i donesu napredak ste gusili zbog vase zelje za odrzanjem istog statusa, borili ste se za pozicije a nikad niste poduzimali ista sto bi gurnulo prave ljude na prava mesta uz finansijsku podrsku. To je ono sto je unistilo Yu i ono sto sada unistava Srbiju. Tkz. stranacki vojnici koji kao u vreme "partije" i porodicnih imperija dolazili na nezasluzne pozicije i nesposobni unistavali sve. Sad samo ima malo vise partija. Primer tipicni je Telenor i NIS. Ozbiljne firme koje su preuzeli i stvorili uspesne kompanije u Srbiji. Sve ostale koje su preuzete od strane DB-ovih vojnika i od tipova-Kapicicevih "heroja" su unistene a narod i Srbija opljackan.
    (Nev, 23. januar 2013 14:25)

    # Link komentara

  142. !!!!!!! katastrofa !!!…!!
    (glumac pozega, 23. januar 2013 14:24)

    # Link komentara

  143. A i vi ste nasli da objavljujete sta kaze starac od 100 godina. Nadjite nekog normalnog. Sad ce da se raspravlja o ovim glupostima 15 dana.
    (nesa, 23. januar 2013 14:24)

    # Link komentara

  144. #$&^@%#$* ti *^$($# sram da te bude, nije ti dosta sto si slao ljude u jame a za njima i krech, ubijao metkom u potiljak, nego se jos i hvalis time, sramoto za civilizaciju.
    (Misha, 23. januar 2013 14:22)

    # Link komentara

  145. Titovih komunista se svi u Srbiji stide, dok se pravim herojem generalom Dragoljubom Mihailovićem mladi ponose i slave ga, kako i treba
    (Đoko, 23. januar 2013 14:22)

    # Link komentara

  146. Gledam ovog coveka i ne ide mi u glavu zasto ovde ljudi obozavaju tita i komuniste???
    (Mrtvac, 23. januar 2013 14:21)

    # Link komentara

  147. Da li bi ovako mogao da javno soli pamet osnivac nacistickog logora? Zato nam ovako i ide kad ne kaznjavamo zlocince, od obicnih lopova i bandita do ovakvih zlocinaca protiv covecnosti. Bilo koje sorte ili "politicke boje" bili.
    (Izdajica iz dijaspore, 23. januar 2013 14:20)

    # Link komentara

  148. Da li je moguce sto on javno i dalje podrzava goli otok ili je gore to sto i dalje ima na hiljade njegovih istomisljenika u ovoj zemlji u 21-om veku i to medju mladima!?!?
    (Marko, 23. januar 2013 14:18)

    # Link komentara

  149. Umjesto da leži u zatvoru zbog udbaških zločina on drži predavanja po medijima. Koja bestidnost.
    (blik, 23. januar 2013 14:16)

    # Link komentara

  150. Kao i ćorave kutije kao vrhunac "narodne demokratije"! Da ne bude zebune, grozim se napada na ovog starog čoveka kakav god da je on bio na vrhuncu svoje moći ali mislim da je stvarno strašno šta on priča! Umesto pokajanja ili barem ćutanja, on tvrdoglavo i dalje širi krvoločni revanšizam! Monstruozno!
    (El Cid, 23. januar 2013 14:15)

    # Link komentara

  151. I danas bi nam valjao jedan takav. Kandidata za tucanje kamena ima za dva ostrva.
    (danilo, 23. januar 2013 14:14)

    # Link komentara

  152. И ти Јово имаш наследника идеолога у Србији, десет (10) пута више од Михајловића, нажалост је тако и нажалост Србија због тога још посрће.
    (Мита Оркан, 23. januar 2013 14:12)

    # Link komentara