Ponedeljak, 01.10.2012.

16:22

Kome se još žuri da uđe u EU

Predsednik vlade Dačić kaže da Srbija žuri ka EU, ali da ne juri po svaku cenu za datumom o početku pregovora za članstvo i spremna je i za dijalog s Prištinom.

Izvor: B92

Kome se još žuri da uðe u EU IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

76 Komentari

Sortiraj po:

MILENKO

pre 11 godina

'nisam za EU, vise sam za Rusiju i neutralnost .
(manastirac, 2. oktobar 2012 08:07)'
HAHAHAHA odavno se nisam ovako nasmejao,pa idi u rusiju ako je toliko volis...

Aleksandar

pre 11 godina

vise sam za Rusiju i neutralnost .
(manastirac, 2. oktobar 2012 08:07)

Ni ja ne volim mlecne proizvode, a sir mi je omiljena namirnica.

bez_cenzure

pre 11 godina

"Ako izrazite želju da do decembra morate da dobijete datum, onda će verovatno i cena biti mnogo veća"

Konačno su progledali! Tadić je po svaku cijenu htio kandidaturu u decembru a onda je morao pristati na svaki uslov. Dačić je to ukapirao!

Marina

pre 11 godina

Ja vam ozbiljno kažem da moram što prije na dijetu,ali ne žurim da to bude od sljedećeg ponedjeljka ,meni treba vremena da shvatim što dijeta zapravo znači:odricanja od imovine u frižideru, rano večeravanje,više aktivnosti kroz šetnju,jogging...Ali dok ja svake subote odlazim u veliki šoping u Konzuma i punim kolica mesom i ribom,kolačićima i slatkišima....taj je ponedjeljak sve dalje...ali ja vam ozbiljno kažem: moj je životni cilj- smršaviti . I svi me podupiru u tome,od uže obitelji do prijatelja. Ja sam pokušala toliko puta,sad neka se brojni moji prijatelji malo pobrinu da ja postignem svoj cilj.

Milica

pre 11 godina

Niko nije protiv ulaska Srbije u EU , ali prvo treba preduzeti sve mere da se poboljša životni standard graćana. Sit čovek može da razmišlja o svemu pa i EU.

aleksandar

pre 11 godina

Pa, Ivice, ponekad je bolje biti ministar policije, nego premijer. Sad si u uozi Cvetkovica. Trebao si da mislis strateski kada si ulazio u ovu koaliciju a ne od danas do sutra. Izglega ga Vucic nije bas najbolji Gospodar, a ni Nikolic.

drmatoriks

pre 11 godina

@Knight XV
"Nekoliko razloga zašto Srbija treba da postane član Evropske unije..."

Nekoliko razloga PROTIV:

1."Vladavina prava" i "zašt. prava pojedinaca". "Briselski" zakoni koje naš parlament izglasa nikad neće biti poštovani, jer to odgovara bogatim članicama EU da nas lakše kolonijalizuju divljim privatizacijama.

2."Transfer znanja i integrisanost u tehnički i naučni milje Evrope". To za istočnoevr. zemlje znači transfer najobrazovanijih kadrova čije školovanje su skupo platile besplatno na poklon bogatim zemljama.
3."Slobodno tržište roba i usluga" znači da smo primorani da uvozimo sve ono što već sami proizvodimo i tako uništavamo svoju proizvodnju. Kad ste poslednji put videli domaću pastu za zube u prodavnici? A koliko ih je bilo? Tako ćemo sve ređe viđati sapun proizveden u našoj zemlji, pa naš paradajz, pa naš jogurt, jer nemački proizvođač kog košta 2 x skuplje da to proizvede nego našeg radnika dobija subvenciju od države da otme tržište našem radniku. Kad se naša proizv. ugasi, subv. će prestati i mi ćemo tu robu da plaćamo po punoj ceni.

... (skraćeno zbog prostora)

7."Opšti nac. potencijal i napredak zemlje". Ulaskom u EU, istočnoevr. zemlje ostale su bez 1/3 stanovništva, najsposobnijih, emigriralih na zapad - danak u krvi. Ako nam ode milion radno najsposobnijih građana, penzioni, zdravstveni i školski sistem Srbije će se srušiti... Istočnoevropske zemlje sada imaju manjak lekara, šofera, zubara, majstora, pilota, inženjera...

dragan

pre 11 godina

Ko zeli odmah u Evropu, aerodrom je u Beogradu, a moze i autoputem preko Madjarske. Nema potrebe da imate vizu (ako niste Srbin sa Kosova, naravno), a oni su tamo kao ludi bez Srba i cekaju vas rasirenih ruku. Ja sam evo potegao cak do amerike i samo zato sto sam pozavrsavao skole, nista ne ne pitaju i ne uslovljavaju (samo pitaju koliko para trazim za ono sto radim). Razumete? Za pocetak je dobro buditi se rano i smanjiti izleske o maminom i tatinom budzetu...

Sale

pre 11 godina

Sve ovo sto nam Premijer i Predsednik govore izgleda otprilike ovako: Mi (Srbija) smo u kolima i nalazimo se na autoputu ka Madjarskoj (simbolicno EU). E sad, jel neko primetio da nam je auto ugasen i da mi stojimo na tom autoputu dok nas drugi preticu?

Neko Iz Mase

pre 11 godina

Pa, nista.
Ostanite tu gde jeste;
Neogranicena PLJACKA GRADJANA, razrovani putevi, pevaljke, rodjaci, strine i ujaci.

Bezakonje i javasluk dok se ne ispuni prorocanstvo TARABICA.
VI bre, ni svoju decu ne volite, kada mislite samo na svoju G*ZICU.
U Srbiji je vise starih preko 65 godina, nego mladih ispod 18 godina.
Sram vas bilo starkelje, samo grabite kao da nemate potomke.
Fuj, ugledajte se na Zapadne zemlje, gde je MAJKA i DETE pozlacena kategorija.

Ne smem da lajem zesce, od ovih iz B92, ali recicu vam to javno, cim vas vidim...

no war but class war

pre 11 godina

"Ja kao albanac sa Kosova prvi put osecam stvarno srpska jadikovanja, premda i nama na kosovu bash nishta nam nije bolje, mozhda cak i gore. Ljudi zaborave nacionalnu pripadnost kad vidi ljude kako propadaju svakim danom sve vishe i vishe, a vlade troshe i troshe megalomansko drzhavni budzhet. Eto ovi dana nalaze se u Njujorku pedesetak sluzhbenika vlade Kosova vec vishe od deset dana a svaki ima dnevnicu po 270 eura plus ostali troshkovi i bez imalo stida smeshkaju se pred novinarima u njujorku ko bajagi da rade neshto ama bash nishta sve do sada, a miljoni se liju iz budzheta, dok penzioneri nemaju para ni za svoju terapiju, i puno njih ni hleba da jedu. Bash u najtezhim momentima za zhivot povampire kriminalci /politicari/ i na sav svoj glas anesteziraju narod sa: KOSOVO JE SRBIJA, KOSOVO NEDAMO, zhiveo UCK /OVK/ zhivela drzhava Kosova itd itd. A gro naroda strahuje za krajnje siromashtvo, briga njega shta je Kosovo, on hoce posao, hleba socijalnu zashtitu. A ovi anesteziolozzi /politicari/ kradu li kradu. Po svemu sudeci na ballkanu docice i do narodnog bunta, jer se nema shta vishe gubiti. Upravo zbog takvi okolnosti doshlo je u Rusiji do oktobarske revulucije, cije se posledice dobro znaju."

Morao sam da copy/pastujem kurrizijev komentar.
Ovo jesam očekivao kad tad na Kosovu a i šire u regionu, pa čak i u EU, ali ne baš tako rano.
Ali ne mogu reći da se radujem tome.

Gradjanin Q

pre 11 godina

@(Knight XV, 1. oktobar 2012 18:55)

Prvo bi ih mrzelo da odu da procitaju tvoj komentar. A drugo i sta vredi da ga citaju kad ga ne bi razumeli. Mislis da ovde znaju stvarno znacenje reci...infrstruktura, zastita ljudskih prava, sloboda govora? Ne bih rekao da znaju. Znaju, al' ono u smislu kao svi Srbi sto sve znaju, pa i selektorski posao u fudbalu a nikad nisu sutnuli loptu.

Nisu veceras gledali Insajder, gledali su Grand paradu dok drugi zaradjuju.
Opet, od onih sto su gledali, pola nisu shvatili t.j. ne kapiraju dobro, jer su to ljudi koji citav zivot rade za malu bednu platu i samo to znaju, nemajuci pojma sta je uopste pdv dok nije uveden kod nas, i ekonomski nepismeni da shvate, a pola od ove prve polovine su ono, napaljene patriJote, nespremne da prihvate da je diler droge i covek koji je ukrao od Hypo Lizinga 32 slepera i prebacio ih na Kosovo - Zvonko Veselinovic jedan obican kriminalac.
Tako, samo pola gledalaca veceras je razumelo i pojasnilo sebi ono sto je vec znalo i potvrdili su sebi razloge da u stvari to ne odgovara velikom broju "privrednika" (cija roba ide na Kosovo da se prodaje ili jos gore vraca pa na crno bez pdv-a).
Jedini razlog pevanja UPORNOG, "Kosovo je srce Srbije" jeste placanje vodjama navijaca u velikim svotama u evrima i zastiti u dilovanju droge, kako bi obican prost svet, eventualno dok gleda neku utakmicu rekao "jel vidis kako narod neda nase Kosovo".

kurrizi

pre 11 godina

Ja kao albanac sa Kosova prvi put osecam stvarno srpska jadikovanja, premda i nama na kosovu bash nishta nam nije bolje, mozhda cak i gore. Ljudi zaborave nacionalnu pripadnost kad vidi ljude kako propadaju svakim danom sve vishe i vishe, a vlade troshe i troshe megalomansko drzhavni budjet. Eto ovi dana nalaze se u Njujorku pedesetak sluzhbenika vlade Kosova vec vishe od deset dana a svaki ima dnevnicu po 270 eura plus ostali troshkovi i bez imalo stida smeshkaju se pred novinarima u njujorku ko bajagi da rade neshto ama bash nishta sve do sada, a miljoni se liju iz budjeta, dok penzioneri nemaju para ni za svoju terapiju, i puno njih ni hleba da jedu. Bash u najtezhim momentima za zhivot povampire kriminalci /politicari/ i na sav svoj glas anasteziraju narod sa: KOSOVO JE SRBIJA, KOSOVO NEDAMO, zhiveo UCK /OVK/ zhivela drzhava Kosova itd itd. A gro naroda strahuje za krajno siromashtvo, briga njega shta je Kosovo, on hoce posao, hleba socijalnu zashtitu. A ovi anasteziolozzi /politicari/ kradu li kradu. Po svemu sudeci na ballkanu docice i do narodnog bunta, jer se nema shta vishe gubiti. Upravo zbog takvi okolnosti dshlo je u Rusiji do oktombarske revulucije, cije se posledice dobro znaju.

maximus

pre 11 godina

@Suboticanin
Moje Kraljevo nikad nije videlo ni jedan jedini vojvodjanski dinar, to budi uveren. Nemamo ni halu sportova, ni bazen, ni obilaznicu, a uplacivali smo generacijama u budzet. A i imali smo odakle, bila Fabrika vagona, Magnohrom, i jos 5-6 vrlo jakih firmi- sve unistili ti sto bi i rodjenu majku prodali za EU. Kraj lep, sljiva, voca i svinja bilo nekad koliko hoces, izvora vode, a sume- kraj joj se ne vidi. Onda dosli Evropejci i sve unistili, nema svinje na puskomet, stocni fond ne postoji vise.

Bojan J.

pre 11 godina

Putuj Evropo, nama je lepo, taman kako smo zasluzili.

Cuj maraton. Njima (politicarima) je ocigledno lepo ovako kako je, pa sto duze da potraje.

Nikola

pre 11 godina

Smrt je jedini siguran posao kako kazu u filmu.Ovde su nam je ponudili mnogo za zadnjih 20g i ocito lepo zive od toga.Zasto bi zurili ili menjali nesto gde oni ne profitiraju.

Novica

pre 11 godina

Svi koji veruju da političke partije koje su na političkoj sceni zadnjih 25 godina moge i žele da nas uvedu u Evropsku uniju grdno se varaju.

meda

pre 11 godina

žuri se meni zato što već imam evropske cene goriva,hleba,cigareta,pića,grejanja,struje,vode i svega ostalog SAMO NIKAKO DA DOBIJEM I EVROPSKU PLATU BREEEEE

Suboticanin

pre 11 godina

Mom gradu Subotici se zuri u EU!!! Ne zelimo da nam Beograd kroji sudbinu, jer ste unustitli nas grad za par hiljada dana, a Subotica je pre sto godina bila veci grad od Bgd-a. Ne trebaju nam neki Selja Ilic ili Palma, nase zito i nase jabuke nece Miskovic prodavati i bogatiti se, bolje onda da sve ide u Brisel. Necemo vise da placamo struju za jug srbije gde je sramota paltiti racun za istu, a i kada se neko ohrabri i plati onda dobija zlatnike kao uredni platisa. Necu vise da robujem zemlji u kojoj sam rodjen, bolje onda strancima...manje boli!

Ludi Mile s Velebita

pre 11 godina

O nesrečna moja Srbiju, kako li kilavo i bespametno, inatski i zajedljivo, prosipaš ovo malo sopstvene snage i ljudske nade naroda svojega. Raspravljaš o tome dali biti uređena, pravno i ekonomski, a samim time i socijalno u odnosu na svakog svojeg grašanina ti slušaš prazne reči neodgovornih i nedoslednih, koji nikad svoju platu ne zaradiše svojim radom, niti bi to mogli kada bi vredni radnici i bili jer je tako velika da je to prosto nemoguće. I ovoga leta, po prirodi posla, na Jadranu sam bio u dnevnom kontaktu s mnogim turistima iz Poljske, češke i Slovačhe te mi svaki od njih na moje pitanje odgovori, otprilike sledeće: Sretni smo što smo priključeni u EU. To nam omogućuje veće lićne slobode a ujedno smo otvoreni Zapadu što je imalo za posledicu naš ekonosmski napredak, I nešto što je osobito važno a to je da nam nitko ništa nije poklonio, jeste strukturalno pomogao, ali nam je omogučeno da smo deo najnaprednije zajednice u svetu i u toj svojevrsnoj igri igramo po pravilima koja su svima poznata i što su za sve, kako države tako i pojedince ista. nesrećna moja Srbijo razmisli u ćijem se društvu sada nalaziš tko te pomaže a tko odmaže.. a narod tvoj neka se promisli kakva je ova igra kojoj si samo veliko polje, koliko ima pravila koja štite pojedinca/građanina a koja bogate i silne, koliko ima pravila da se unapred znaju i da važe za sve a sudije da su od reči i zakona. Kada ovo promisle odgovor ća biti verujem jasan.

Morača

pre 11 godina

Ovoj zemlji je potrebna disciplina i higijena. Nije nam potrebna preskupa, neefikasna, birokratizovana i korumpirana državna uprava. Onaj ko reši ovih 6. stvari, uvešće Srbiju u blagostanje.

zodiac

pre 11 godina

Ranije je bilo - i Kosovo, i EU. Kako vreme prolazi, realnije se sagledaju uslovi, pa ce parola uskoro biti preinacena u - NI Kosovo, NI EU.

Miro

pre 11 godina

@kayo Prijatelju mnogo spinujes. Niko ne sprecava tvoju decu da i sada idu i rade u EU ukoliko se njihovi profili traze. Kad sam mogao ja odmah nakon bombardovanja, bez problema, moci ce i oni. Za deficitarne profile nikad nije bio problem, a za one ne deficitarne kaze se eigen volk eerst. (prvo sopstveni narod) Pozdrav

ex demokrata 1

pre 11 godina

Zanimljiva je ideja Nikolića da će .. prijatelji Srbije da se takmiče ko će više da nam pomogne i investira ovde...to je izgleda neka šala ili totalno pomračenje uma,nešto jeste po sredi, ali ako je nekog čudio taj stav SNS mene nije jer ja se sećam da su to sve bivši radikali,ne mogu oni da se promene preko noći,prema tome,dobro da su se ofirali jer ćemo sada da ipak imamo jasnu opozicju koja će da stremi ka EU, prvenstveno jer građani Srbije ne mogu da čekaju,dok političari mogu i 100 godina da budu van EU,njima EU nije od značaja ni malo,građanima jeste !

olga

pre 11 godina

Evropska unija svim valada pa i ovoje služi kao paravan za ogromnu korupciju i bogaćenje i normalno da oni zajedno sa tajkunima koji drže monopol u svemu trude se da Srbija što duže ostane zatvorena i skrajnuta od normalnog sveta jer samo tako oni mogu da funkcionišu.Da je srbija u EU 99,9% političara bi bila na robiji ,a Ivica bi mogao da samo sanja o mestu premijera,a možda i o slobodi.

EU Janez

pre 11 godina

Brača Srbi treba bo iči na ulice i tamo si izboriti prava. Srbija bez EU ne može preživjeti, to vi sami znate. Edina alternativa vam je EU, ma kakvi Rusi. Ja vam stvarno želim samo najbolje.

Alias Pera lozac

pre 11 godina

Au, mi, obican narod smo ga na`GRABUSILI. Ovi iz EU, silni i obesni, ovi nasi i ``nasi``, moze i bez ponavljanja, a `` `` nisu bitni, su blago receni nedorasli problemima i situaciji u kojoj se nalazimo. Da parafraziram Pasica, spasa nam nema, a propast nije opcija. Kuku.

Beogradjanka

pre 11 godina

Mi moramo nastaviti sa EU integracijama. I kao prvo moramo sprovesti reformu srpskog jezika i uvesti dve nove reci: odgovornost i produktivnost. Ako ne pojurimo za EU napravicemo od ove zemlje Severnu Koreju. Ovde ce jos jako dugo biti tesko. I bice jos gore. Socijalni nemiri ce postati svakodnevnica. Niko se od nasih "prijatelja" u svetu nece takmiciti ko ce nam vise pomoci, vec ko ce nam dati za nas nepovoljnije kredite da nahranimo glomaznu administaciju. Privreda se potpuno gasi. Nista se ne proizvodi. Svi cekaju samo doznake od gastarbeitera da bi preziveli. Ova drzava ubija i ono malo preduzetnistva sto se pojavi na trzistu. Nas najveci neprijatelj je zapravo ova vlada. A i ona prosla. Probudite se ljudi iz sna.

MILENKO

pre 11 godina

Ma hvala bogu,prvo se ti obogati i dovedi ovu zemlju do prosijackog stapa pa tek onda posle jedno 50god. uvedi je u evropsku uniju...

Alex Rae

pre 11 godina

Nismo mi u tu EU nikad ni žurili. Da jesmo, Kosovo bi bilo priznato, haški optuženici izručeni mnogo ranije itd. Naš predsednik priznaje postojanje krize samo kad to njegovoj stranci odgovara. Zato sad čujemo od njega kako smo, navodno, zbog te jurnjave osiromašili.

Zoran

pre 11 godina

Meni se zuri i ja odoh, a vi ostanite pa nek vam je sa srecom dok vam navijaci rada organizuju sta ce se u Beogradu odrzavati na ulicama. Ja imam pametnijeg posla, kao na primer da vodim human porodican zivot, da ne mislim da li ce mi neko pretuci sina zato sto misli drugacije od ostalih u razredu. da radim i zaradim za sta god mi treba, i da sacekam penziju a da ne moram da razmisljam da li cu imati dovoljno za lekove.

A vama verovatno odgovara politika vaseg Dacica, Vucica i Nikolica za koje ste glasali, pa vam verovatno ni ne smeta da sacekate jos dvadesetak godina da se priblizite evropi. Svaka cast na strpljenju, ja sam to izgubio.

PravdaNS

pre 11 godina

Žuri se meni, a za političke hoštlapere svi znamo da im ovakva situacija odgovara do kraja života! Za prenos slika u inostranstvo treba mi brdo papira i maltretiranja i to sve zbog granica. Ovi politički kočničari mi komplikuju život i rad. Unazadili su nas i onemogućili normalan život ljudima u Srbiji. I još pričaju svakodnevno nebuloze. Pa ko još sluša te ******* političare?!

mr.real

pre 11 godina

Sto vise citam komentare o izjavama nase vladajuce bulumente - pocinjem sve vise da mislim da smo mi malo glupi ili malo vise.
Obracam se gradjanima Srbije svih vera i nacija:
Zurba i priblizavanje evropskoj uniji nije zbog toga da bi nama neko nesto dao/udelio i poklonio vec iskljucivo da uredimo nase drustvo i drzavu kao normalno i napredno dvoriste za sopstveni razvoj i buducnost nase dece. To podrazumeva jacanje institucija i slabljenje politickih stranaka koje mora biti paralelan i obrnuto proporcionalan proces, svodjenje korupcije u razumne okvire i sve ono sto prati ove procese. Uz to ce paralelno da raste produktivnost i BDP jer ce biti manje rupa na koje ce isti da istice.... eto da ne duzim dalje. zasto nasa vlast, kako prosla tako i sadasnja, ne zuri ka EU? Pa logicno je valjda......a ko do sad to nije shvatio - taj nikad nece ni saznati.
Dok god ne shvatimo da je trcanje ka Evropi ustvari trcanje u nase bolje i normalno sutra nikad im se i necemo sustinski pribliziti a kamoli funkcionalno.
Zato samo pamet u glavu i napred ka evropi - zbog nase dece makar!

hm

pre 11 godina

"Očigledno integracije su dvosmeran proces u kome ne postavlja samo Evropska unija uslove. Jednostavno, svaka zemlja kandidat mora najpre da bude zainteresovana..."

Znaci nas jedan jedini uslov je da budemo zainteresovani ?!?! Sada smo glavne baje. Koje su ovo izjave brate mili. Integracije dvosmeran proces ?!? Pa tko se tu integrise u koga (mnogo smo mali i nebitni u odnosu na jednu EU) ?!?! Mi jos nismo niti zapoceli prave pregovore, vec se spotaknuli na pocetku. Slazem se da se nikome ne zuri u EU, a i da se zurimo trebati ce nam minimalno 7 godina, ali brate mili vi nista ne radite. Ako ovo zovete 'zurbom', ne zelim da saznam kako ce to da izgleda kada nam se 'ne zuri'.

Gradjanin

pre 11 godina

Da li im je neko objasnio da bi morali da vrate EU pare koje su spiskali u svoje dzepove iz pretpristupnih fondova ako odustanu od EU.

Jok ovi su budale pa nam to poklonili. To ako im ne bi vratili, castili bi nas oni, al' po nosu jednim naletom iz Avijana. Da se prisetimo.

Knight XV

pre 11 godina

Nekoliko razloga zašto Srbija treba da postane član Evropske unije - što pre tim bolje za malog čoveka:

1.Prvi razlog koji nam ide prilog ako udjemo u Evropsku uniju je vladavina prava i zaštita prava pojedinaca.
2.Drugi ključni razlog za ulazak u EU je transfer znanja i integrisanost u tehnički i naučni milje Evrope.
3.Treći ključni razlog za pristup EU je slobodno tržište roba i usluga, kako za pojedince tako i za firme.
4.Četvrti razlog za priključenje Evropskoj uniji je kulturna integracija sa evropskim narodima i učešće u kulturi sveta.
5.Peti razlog je pitanje državne i nacionalne bezbednosti.
6.Šesti razlog je razvoj državne infrastrukture.
7.Sedmi razlog je naš opšti nacionalni potencijal i napredak kao zemlje.
8.Osmi razlog, možda i ključni je promena našeg mentaliteta. Evropa manje laže i vara od nas, evropljani su moralniji ljudi od nas, pokazuju više brige za ljude (a i prirodu i životinje). U EU ima manje korupcije, one divlje i bezočne, lepši su maniri i ljudi se osećaju dostojanstvenije, većina ljudi je spremna da ti pruži podršku. Ljudi se mnogo više nego mi medjusobno dogovaraju i solidarno rade da svoje lokalne zajednice unaprede, ne inate se i ne svadjaju po principu „da komšiji crkne krava“. Naravno, daleko da je EU jedna bajka i idila, ali je njihov prosek ponašanja i rezultata neuporedivo bolji. To nama treba, da dostignemo taj prosek, a to se ne postiže stilom usamljenog jahača u brdima.

ljubitelj burleski

pre 11 godina

Pa naravno da vam se žuri,jer tamo se ni u snu u Parlamentu nemogu naći likovi kakvi su danas kod nas,članovi vlade nemogu biti umešani u korupcione afere,,,kraduckanja,, rad po 25 sati,, i još mnogo degute stvari koje gledamo i slušamo ,a kobajagi se vodi ,,borba protiv korupcije,,.Ovde superiorno i bez zadrške deliju likovi kalibra Šojića.to može da potraje samo tako što će nas svim silama udaljiti od eu,pod bilo kakvimizgovorom ,i oterati u izolaciju,pa da nam,,paše,,i haračlije budu zamena za život dostojan čoveka.onaj ,,jazavac,,iz džaka,, opet je ,,kriv za sve strahote,,,blago nama kad se ničem nismo naučili ni da prepoznamo.

paraglajder

pre 11 godina

e moj narode Srpski, previse je nade, zelje i ocekivanja, citam kako neko rece da ce po ulasku Srbije u EU odmah na prvi autobus pa na posao u beli svet sa sve sinovima, citate li vi nesto osim nasih partijskih novina? Znate li sta znace evropski standardi koje zemlja mora provesti da bi usla u eu, znate li gde su silni Bugari, Rumuni, Turci Grci, Poljaci, Cesi, Slovaci...sve se to stustilo u zapadnu Evropu pa sad tamo rade ko crnci za male pare, jedino dobro je sto ne gledaju sitrotinju oko sebe jer su na ZAPADU. Ajmo gastarbajteri, kazite im kako je !!!

Milos

pre 11 godina

Iz izjave Nikolica proizilazi da Srbija, i Srbi nisu sposobni da se organizuju kao jedna funkcionalna celina. Zalosno je da drzava zivi od milostinje i zajmova koje nikad nece otplatiti. Dzabe rucak ne postoji a moze da postane jako, jako skup.

Cinjenice

pre 11 godina

@Southlander
"Svojevremeno je i Kostunica probao tu foru, pa smo potonuli u dugovima." OVo jednostavno nije tacno. Sta god mislili o njemu, cinjenice govore da se, dok je Kostunica bio premijer od 2004-2008, ubedljivo najbolje zivelo od 1990 do danas. Jedino 2004-2008 je Srbija imala suficit dok su svi ostali od Slobe i Djindjica do Tadica imali deficite. Svake godine je Kostunica je smanjivao dug. 2008 kad je Kostunica otisao sa vlasti i dosli su DS i Tadic i za samo cetiri godine su UDVOSTRUCILI dug i jos presli zakonski dozvoljen limit %PDV. Da ne pricamo da su plate bile oko 400 Evra sad ispod 300, dinar jaci tada i bilo je jeftinije. Strasno mi sto ljudi glasaju na osnovu da li im se neko svidja umesto po novcaniku i po cinjenicama. Nazalost, ni Toma/Dacic/Vucic/Grobar Dinkic nece moci promeniti ekonomiju na bolje.

Nnnnn.

pre 11 godina

Bravoo... konacno smo shvatili da kad juris devojku ona se femka, umisli da je prelepa, pokazimo malo nezainteresovanosti pa ce se ona pitati zasto je ne jurimo?, zasto smo nezainteresovani?,pa ce nam pomoci da nam se dopadne ...postati pristupacnija..
Ma necu da mi svaki dan pocinje sa EU i sa novim uslovima ....Pravimo se malo da smo nezainteresovani.Ne trebamo ''mi'' njima vec trziste Sbije kao sto i trziste Rumunije Bugarske i td...

napredni socijalista

pre 11 godina

Tako je Ivice!
Zašto da žurimo poput kornjača, kada možemo normalno, bez žurbe i dostojanstveno poput puževa?!?!

ZUMBUL AGA

pre 11 godina

Ne verujem ni jednoj vlasti, pa ni ovoj novoj ,ali sagledavajući naše stanje mislim da ima dosta logike da ne jurimo tu Evropu po svaku cenu.Odavno je neko rekao da je granica na Drini između Zapada i Istoka i da mi ostajemo sa ove strane a posle svih uslovljavanja,sankcija,bombardovanja... sve mi liči da Zapad hoće od Srbije da izvuče sve što im odgovara i treba i opet na kraju da nas ne prime u EU ili da ista nestane sa lica zemlje.Zamislite samo da je ostalo bar 50% fabrika tj. da nam privreda nije uništena,da se otvorimo i prema dalekom istoku,Kini,Rusiji... standard bi se polako podizao.Ovako EU ništa više ne verujem jer su nas zavili u crno.Mnogi ljubitelji iste naivno nasedaju na visok standard,tehnološki napredak,šarene izloge ... razna obećanja.Neka hvala dosta ste nas lagali.

marko, nis

pre 11 godina

Da platimo cenu toga sto cemo dobiti ranije datum pregovora?!! Mi smo platili ogromnu cenu zbog izolacije i odlaganja normalizacije ovog drustva.

goxy

pre 11 godina

Ma naravno.Sto bi mi zurili u tu evropu i placali ulje do 1 evra, jeftiniji secer, pamucne majice po 2-3 evra itd.Ovog leta sam bio u Nemackoj i frapirao se razlikom u cenama.Ja bih bio prezadovoljan i ovom platom koju imam a da mogu tamo da kupujem hranu, pice i garderobu.Sto bi mi onda zurili u evropu i ugrozavali extra profite Miskovica,Koleta secerka i njima slicne.Problem je sto sve poskupljuje a nije bilo ni zelene trave pa tako ni sena ove godine.Tako da gospodo ministri mislim da ce narod nekako preziveti i narednu zimu ali mislim da vi necete preziveti sledece prolece na vlasti.Narode konacno pamet u glavu posle jos jednog pogresnog izbora!Srecno ove zime!

obi van

pre 11 godina

@kayo: niste informisani - ulazak u EU ne bi omogucio automatski pravo na rad u istoj. Bugarski drzavljani npr. imaju zabranu 7 godina. Osim toga trenutno je 18 miliona u EU nezaposleno. Ako nemate neki univerzitet nemojte se dobrom poslu nadati. A ko ima dobre kvalifikacije, moze i danas da nadje posao u EU i bez da Srbija ulazi. A da ne spominjemo da je ulazak ionako realan tek za 10 godina. Mislim da gradjani Srbije nemaju bas realan pogled na tu tematiku.

bio i tamo a i ovamo

pre 11 godina

kayo, 1. oktobar 2012 17:13
Sacekaj prijatelju da prvo mi koji smo u eu dobijemo posao. Kako je narod naivan i mosli da cim srbija udje u eu odmah ce navaliti da trazi posao u njoj. Znate li vi ljudi koliko je ljudi ovde u nemackoj (nemaca) bez stalnog zaposlenja i koliko njih radi evro dzob (evro na sat, deset sati deset evra)? Inace nemacka je zemlja sa najmanjim brojem nezaposlenih. Drugo, na osnovu cega mislite da dobijete dozvolu za rad ako ste u eu? Dzabe ja vama pisem. Samo vi sanjajte kako ce cela srbija doci da radi u eu, mada 99 posto vas nebi izdrzala taj tempo rada ni dva sata, cak i kada bi vam dali posao, pa bi bilo kuku lele, zasto sam i dolazio.

.tt

pre 11 godina

Mene bre ne zanima nikakva EU. Hocu da postujete ustav i zakon. Imate priliku da omogucite gay paradu i da se po prvi put pokazete da vam je stalo do reda. U suprotnom cemo ovo razumeti kao kapitulaciju, a ne kao izgovor za vasu sporost.

memetique

pre 11 godina

ne znam kako vi, ali ovo meni dođe kao sf roman, žanr alternativne istorije, nje bilo 5. oktobra, rusi su nam najbolji prijatelji, eu je nebitna... ružan san, kao i glavni likovi. zar još neko misli da ćemo odustajanjem od eu zadržati/povratiti kim? lol!

kayo

pre 11 godina

Gospodo iz vlasti, meni se žuri da Srbija što pre uđe u Evropu. Vama je lako, a znate i zašto. Od silnih pristupnih fondova EU, siguran sam da se izvesna suma "legalno", znači preko plata, dnevnica, honorara, službenih putovanja..., slije u vaše i džepove vaših najbližih, pa možete da glumite patriote. Ja imam troje odrasle i školovane dece, naravno bez zaposlenja. Ulazak u EU bi za moju porodicu značilo da možemo ne samo slobodno da putujemo, nego i da RADIMO u toj istoj EU, u koju vi zbog navedenih razloga ne žurite.
Zato pamet u glavu, dok mi nismo uzeli štap u ruke.

southlander

pre 11 godina

Znaci nema kredita, pa nema ni podnosenja molbe. Svojevremeno je i Kostunica probao tu foru, pa smo potonuli u dugovima. U svakom slucaju bez EU mozemo jos nekoliko meseci ali bez plata nikako.

EU je postao samo dobar izgovor

pre 11 godina

Ma koji ulazak u EU. Na tome vec godinama niko ozbiljno ne radi. EU je samo postao izgovor za sve lose sto se desi u drzavi, da ima na koga da se svali krivica, u smislu "sve je to zbog EU".
Zbog toga cemo mi vecno putovati u EU, ali sa ciljem da tamo nikad ne udjemo, da bi svaka vlast imala dobar izgovor, zasto je nesto poslo naopako.
Da se ja pitam, ja bi na jedno 5 godina stavio zabranu da se EU uopste pominje od strane politicara, i da se bilo sta po pitanju priblizavanja EU radi od strane istih... a onda da vidimo kako ce da nam objasnjavaju zasto u drzavi cveta korupcija, zasto su male plate i privreda ne radi, kako ce da povrate Kosovo i slicno.

memetique

pre 11 godina

ne znam kako vi, ali ovo meni dođe kao sf roman, žanr alternativne istorije, nje bilo 5. oktobra, rusi su nam najbolji prijatelji, eu je nebitna... ružan san, kao i glavni likovi. zar još neko misli da ćemo odustajanjem od eu zadržati/povratiti kim? lol!

EU je postao samo dobar izgovor

pre 11 godina

Ma koji ulazak u EU. Na tome vec godinama niko ozbiljno ne radi. EU je samo postao izgovor za sve lose sto se desi u drzavi, da ima na koga da se svali krivica, u smislu "sve je to zbog EU".
Zbog toga cemo mi vecno putovati u EU, ali sa ciljem da tamo nikad ne udjemo, da bi svaka vlast imala dobar izgovor, zasto je nesto poslo naopako.
Da se ja pitam, ja bi na jedno 5 godina stavio zabranu da se EU uopste pominje od strane politicara, i da se bilo sta po pitanju priblizavanja EU radi od strane istih... a onda da vidimo kako ce da nam objasnjavaju zasto u drzavi cveta korupcija, zasto su male plate i privreda ne radi, kako ce da povrate Kosovo i slicno.

kayo

pre 11 godina

Gospodo iz vlasti, meni se žuri da Srbija što pre uđe u Evropu. Vama je lako, a znate i zašto. Od silnih pristupnih fondova EU, siguran sam da se izvesna suma "legalno", znači preko plata, dnevnica, honorara, službenih putovanja..., slije u vaše i džepove vaših najbližih, pa možete da glumite patriote. Ja imam troje odrasle i školovane dece, naravno bez zaposlenja. Ulazak u EU bi za moju porodicu značilo da možemo ne samo slobodno da putujemo, nego i da RADIMO u toj istoj EU, u koju vi zbog navedenih razloga ne žurite.
Zato pamet u glavu, dok mi nismo uzeli štap u ruke.

goxy

pre 11 godina

Ma naravno.Sto bi mi zurili u tu evropu i placali ulje do 1 evra, jeftiniji secer, pamucne majice po 2-3 evra itd.Ovog leta sam bio u Nemackoj i frapirao se razlikom u cenama.Ja bih bio prezadovoljan i ovom platom koju imam a da mogu tamo da kupujem hranu, pice i garderobu.Sto bi mi onda zurili u evropu i ugrozavali extra profite Miskovica,Koleta secerka i njima slicne.Problem je sto sve poskupljuje a nije bilo ni zelene trave pa tako ni sena ove godine.Tako da gospodo ministri mislim da ce narod nekako preziveti i narednu zimu ali mislim da vi necete preziveti sledece prolece na vlasti.Narode konacno pamet u glavu posle jos jednog pogresnog izbora!Srecno ove zime!

EU Janez

pre 11 godina

Brača Srbi treba bo iči na ulice i tamo si izboriti prava. Srbija bez EU ne može preživjeti, to vi sami znate. Edina alternativa vam je EU, ma kakvi Rusi. Ja vam stvarno želim samo najbolje.

Knight XV

pre 11 godina

Nekoliko razloga zašto Srbija treba da postane član Evropske unije - što pre tim bolje za malog čoveka:

1.Prvi razlog koji nam ide prilog ako udjemo u Evropsku uniju je vladavina prava i zaštita prava pojedinaca.
2.Drugi ključni razlog za ulazak u EU je transfer znanja i integrisanost u tehnički i naučni milje Evrope.
3.Treći ključni razlog za pristup EU je slobodno tržište roba i usluga, kako za pojedince tako i za firme.
4.Četvrti razlog za priključenje Evropskoj uniji je kulturna integracija sa evropskim narodima i učešće u kulturi sveta.
5.Peti razlog je pitanje državne i nacionalne bezbednosti.
6.Šesti razlog je razvoj državne infrastrukture.
7.Sedmi razlog je naš opšti nacionalni potencijal i napredak kao zemlje.
8.Osmi razlog, možda i ključni je promena našeg mentaliteta. Evropa manje laže i vara od nas, evropljani su moralniji ljudi od nas, pokazuju više brige za ljude (a i prirodu i životinje). U EU ima manje korupcije, one divlje i bezočne, lepši su maniri i ljudi se osećaju dostojanstvenije, većina ljudi je spremna da ti pruži podršku. Ljudi se mnogo više nego mi medjusobno dogovaraju i solidarno rade da svoje lokalne zajednice unaprede, ne inate se i ne svadjaju po principu „da komšiji crkne krava“. Naravno, daleko da je EU jedna bajka i idila, ali je njihov prosek ponašanja i rezultata neuporedivo bolji. To nama treba, da dostignemo taj prosek, a to se ne postiže stilom usamljenog jahača u brdima.

southlander

pre 11 godina

Znaci nema kredita, pa nema ni podnosenja molbe. Svojevremeno je i Kostunica probao tu foru, pa smo potonuli u dugovima. U svakom slucaju bez EU mozemo jos nekoliko meseci ali bez plata nikako.

obi van

pre 11 godina

@kayo: niste informisani - ulazak u EU ne bi omogucio automatski pravo na rad u istoj. Bugarski drzavljani npr. imaju zabranu 7 godina. Osim toga trenutno je 18 miliona u EU nezaposleno. Ako nemate neki univerzitet nemojte se dobrom poslu nadati. A ko ima dobre kvalifikacije, moze i danas da nadje posao u EU i bez da Srbija ulazi. A da ne spominjemo da je ulazak ionako realan tek za 10 godina. Mislim da gradjani Srbije nemaju bas realan pogled na tu tematiku.

Zoran

pre 11 godina

Meni se zuri i ja odoh, a vi ostanite pa nek vam je sa srecom dok vam navijaci rada organizuju sta ce se u Beogradu odrzavati na ulicama. Ja imam pametnijeg posla, kao na primer da vodim human porodican zivot, da ne mislim da li ce mi neko pretuci sina zato sto misli drugacije od ostalih u razredu. da radim i zaradim za sta god mi treba, i da sacekam penziju a da ne moram da razmisljam da li cu imati dovoljno za lekove.

A vama verovatno odgovara politika vaseg Dacica, Vucica i Nikolica za koje ste glasali, pa vam verovatno ni ne smeta da sacekate jos dvadesetak godina da se priblizite evropi. Svaka cast na strpljenju, ja sam to izgubio.

Suboticanin

pre 11 godina

Mom gradu Subotici se zuri u EU!!! Ne zelimo da nam Beograd kroji sudbinu, jer ste unustitli nas grad za par hiljada dana, a Subotica je pre sto godina bila veci grad od Bgd-a. Ne trebaju nam neki Selja Ilic ili Palma, nase zito i nase jabuke nece Miskovic prodavati i bogatiti se, bolje onda da sve ide u Brisel. Necemo vise da placamo struju za jug srbije gde je sramota paltiti racun za istu, a i kada se neko ohrabri i plati onda dobija zlatnike kao uredni platisa. Necu vise da robujem zemlji u kojoj sam rodjen, bolje onda strancima...manje boli!

Alex Rae

pre 11 godina

Nismo mi u tu EU nikad ni žurili. Da jesmo, Kosovo bi bilo priznato, haški optuženici izručeni mnogo ranije itd. Naš predsednik priznaje postojanje krize samo kad to njegovoj stranci odgovara. Zato sad čujemo od njega kako smo, navodno, zbog te jurnjave osiromašili.

marko, nis

pre 11 godina

Da platimo cenu toga sto cemo dobiti ranije datum pregovora?!! Mi smo platili ogromnu cenu zbog izolacije i odlaganja normalizacije ovog drustva.

ex demokrata 1

pre 11 godina

Zanimljiva je ideja Nikolića da će .. prijatelji Srbije da se takmiče ko će više da nam pomogne i investira ovde...to je izgleda neka šala ili totalno pomračenje uma,nešto jeste po sredi, ali ako je nekog čudio taj stav SNS mene nije jer ja se sećam da su to sve bivši radikali,ne mogu oni da se promene preko noći,prema tome,dobro da su se ofirali jer ćemo sada da ipak imamo jasnu opozicju koja će da stremi ka EU, prvenstveno jer građani Srbije ne mogu da čekaju,dok političari mogu i 100 godina da budu van EU,njima EU nije od značaja ni malo,građanima jeste !

PravdaNS

pre 11 godina

Žuri se meni, a za političke hoštlapere svi znamo da im ovakva situacija odgovara do kraja života! Za prenos slika u inostranstvo treba mi brdo papira i maltretiranja i to sve zbog granica. Ovi politički kočničari mi komplikuju život i rad. Unazadili su nas i onemogućili normalan život ljudima u Srbiji. I još pričaju svakodnevno nebuloze. Pa ko još sluša te ******* političare?!

Milos

pre 11 godina

Iz izjave Nikolica proizilazi da Srbija, i Srbi nisu sposobni da se organizuju kao jedna funkcionalna celina. Zalosno je da drzava zivi od milostinje i zajmova koje nikad nece otplatiti. Dzabe rucak ne postoji a moze da postane jako, jako skup.

Beogradjanka

pre 11 godina

Mi moramo nastaviti sa EU integracijama. I kao prvo moramo sprovesti reformu srpskog jezika i uvesti dve nove reci: odgovornost i produktivnost. Ako ne pojurimo za EU napravicemo od ove zemlje Severnu Koreju. Ovde ce jos jako dugo biti tesko. I bice jos gore. Socijalni nemiri ce postati svakodnevnica. Niko se od nasih "prijatelja" u svetu nece takmiciti ko ce nam vise pomoci, vec ko ce nam dati za nas nepovoljnije kredite da nahranimo glomaznu administaciju. Privreda se potpuno gasi. Nista se ne proizvodi. Svi cekaju samo doznake od gastarbeitera da bi preziveli. Ova drzava ubija i ono malo preduzetnistva sto se pojavi na trzistu. Nas najveci neprijatelj je zapravo ova vlada. A i ona prosla. Probudite se ljudi iz sna.

mr.real

pre 11 godina

Sto vise citam komentare o izjavama nase vladajuce bulumente - pocinjem sve vise da mislim da smo mi malo glupi ili malo vise.
Obracam se gradjanima Srbije svih vera i nacija:
Zurba i priblizavanje evropskoj uniji nije zbog toga da bi nama neko nesto dao/udelio i poklonio vec iskljucivo da uredimo nase drustvo i drzavu kao normalno i napredno dvoriste za sopstveni razvoj i buducnost nase dece. To podrazumeva jacanje institucija i slabljenje politickih stranaka koje mora biti paralelan i obrnuto proporcionalan proces, svodjenje korupcije u razumne okvire i sve ono sto prati ove procese. Uz to ce paralelno da raste produktivnost i BDP jer ce biti manje rupa na koje ce isti da istice.... eto da ne duzim dalje. zasto nasa vlast, kako prosla tako i sadasnja, ne zuri ka EU? Pa logicno je valjda......a ko do sad to nije shvatio - taj nikad nece ni saznati.
Dok god ne shvatimo da je trcanje ka Evropi ustvari trcanje u nase bolje i normalno sutra nikad im se i necemo sustinski pribliziti a kamoli funkcionalno.
Zato samo pamet u glavu i napred ka evropi - zbog nase dece makar!

meda

pre 11 godina

žuri se meni zato što već imam evropske cene goriva,hleba,cigareta,pića,grejanja,struje,vode i svega ostalog SAMO NIKAKO DA DOBIJEM I EVROPSKU PLATU BREEEEE

MILENKO

pre 11 godina

Ma hvala bogu,prvo se ti obogati i dovedi ovu zemlju do prosijackog stapa pa tek onda posle jedno 50god. uvedi je u evropsku uniju...

zodiac

pre 11 godina

Ranije je bilo - i Kosovo, i EU. Kako vreme prolazi, realnije se sagledaju uslovi, pa ce parola uskoro biti preinacena u - NI Kosovo, NI EU.

Neko Iz Mase

pre 11 godina

Pa, nista.
Ostanite tu gde jeste;
Neogranicena PLJACKA GRADJANA, razrovani putevi, pevaljke, rodjaci, strine i ujaci.

Bezakonje i javasluk dok se ne ispuni prorocanstvo TARABICA.
VI bre, ni svoju decu ne volite, kada mislite samo na svoju G*ZICU.
U Srbiji je vise starih preko 65 godina, nego mladih ispod 18 godina.
Sram vas bilo starkelje, samo grabite kao da nemate potomke.
Fuj, ugledajte se na Zapadne zemlje, gde je MAJKA i DETE pozlacena kategorija.

Ne smem da lajem zesce, od ovih iz B92, ali recicu vam to javno, cim vas vidim...

ljubitelj burleski

pre 11 godina

Pa naravno da vam se žuri,jer tamo se ni u snu u Parlamentu nemogu naći likovi kakvi su danas kod nas,članovi vlade nemogu biti umešani u korupcione afere,,,kraduckanja,, rad po 25 sati,, i još mnogo degute stvari koje gledamo i slušamo ,a kobajagi se vodi ,,borba protiv korupcije,,.Ovde superiorno i bez zadrške deliju likovi kalibra Šojića.to može da potraje samo tako što će nas svim silama udaljiti od eu,pod bilo kakvimizgovorom ,i oterati u izolaciju,pa da nam,,paše,,i haračlije budu zamena za život dostojan čoveka.onaj ,,jazavac,,iz džaka,, opet je ,,kriv za sve strahote,,,blago nama kad se ničem nismo naučili ni da prepoznamo.

.tt

pre 11 godina

Mene bre ne zanima nikakva EU. Hocu da postujete ustav i zakon. Imate priliku da omogucite gay paradu i da se po prvi put pokazete da vam je stalo do reda. U suprotnom cemo ovo razumeti kao kapitulaciju, a ne kao izgovor za vasu sporost.

napredni socijalista

pre 11 godina

Tako je Ivice!
Zašto da žurimo poput kornjača, kada možemo normalno, bez žurbe i dostojanstveno poput puževa?!?!

bio i tamo a i ovamo

pre 11 godina

kayo, 1. oktobar 2012 17:13
Sacekaj prijatelju da prvo mi koji smo u eu dobijemo posao. Kako je narod naivan i mosli da cim srbija udje u eu odmah ce navaliti da trazi posao u njoj. Znate li vi ljudi koliko je ljudi ovde u nemackoj (nemaca) bez stalnog zaposlenja i koliko njih radi evro dzob (evro na sat, deset sati deset evra)? Inace nemacka je zemlja sa najmanjim brojem nezaposlenih. Drugo, na osnovu cega mislite da dobijete dozvolu za rad ako ste u eu? Dzabe ja vama pisem. Samo vi sanjajte kako ce cela srbija doci da radi u eu, mada 99 posto vas nebi izdrzala taj tempo rada ni dva sata, cak i kada bi vam dali posao, pa bi bilo kuku lele, zasto sam i dolazio.

kurrizi

pre 11 godina

Ja kao albanac sa Kosova prvi put osecam stvarno srpska jadikovanja, premda i nama na kosovu bash nishta nam nije bolje, mozhda cak i gore. Ljudi zaborave nacionalnu pripadnost kad vidi ljude kako propadaju svakim danom sve vishe i vishe, a vlade troshe i troshe megalomansko drzhavni budjet. Eto ovi dana nalaze se u Njujorku pedesetak sluzhbenika vlade Kosova vec vishe od deset dana a svaki ima dnevnicu po 270 eura plus ostali troshkovi i bez imalo stida smeshkaju se pred novinarima u njujorku ko bajagi da rade neshto ama bash nishta sve do sada, a miljoni se liju iz budjeta, dok penzioneri nemaju para ni za svoju terapiju, i puno njih ni hleba da jedu. Bash u najtezhim momentima za zhivot povampire kriminalci /politicari/ i na sav svoj glas anasteziraju narod sa: KOSOVO JE SRBIJA, KOSOVO NEDAMO, zhiveo UCK /OVK/ zhivela drzhava Kosova itd itd. A gro naroda strahuje za krajno siromashtvo, briga njega shta je Kosovo, on hoce posao, hleba socijalnu zashtitu. A ovi anasteziolozzi /politicari/ kradu li kradu. Po svemu sudeci na ballkanu docice i do narodnog bunta, jer se nema shta vishe gubiti. Upravo zbog takvi okolnosti dshlo je u Rusiji do oktombarske revulucije, cije se posledice dobro znaju.

olga

pre 11 godina

Evropska unija svim valada pa i ovoje služi kao paravan za ogromnu korupciju i bogaćenje i normalno da oni zajedno sa tajkunima koji drže monopol u svemu trude se da Srbija što duže ostane zatvorena i skrajnuta od normalnog sveta jer samo tako oni mogu da funkcionišu.Da je srbija u EU 99,9% političara bi bila na robiji ,a Ivica bi mogao da samo sanja o mestu premijera,a možda i o slobodi.

Ludi Mile s Velebita

pre 11 godina

O nesrečna moja Srbiju, kako li kilavo i bespametno, inatski i zajedljivo, prosipaš ovo malo sopstvene snage i ljudske nade naroda svojega. Raspravljaš o tome dali biti uređena, pravno i ekonomski, a samim time i socijalno u odnosu na svakog svojeg grašanina ti slušaš prazne reči neodgovornih i nedoslednih, koji nikad svoju platu ne zaradiše svojim radom, niti bi to mogli kada bi vredni radnici i bili jer je tako velika da je to prosto nemoguće. I ovoga leta, po prirodi posla, na Jadranu sam bio u dnevnom kontaktu s mnogim turistima iz Poljske, češke i Slovačhe te mi svaki od njih na moje pitanje odgovori, otprilike sledeće: Sretni smo što smo priključeni u EU. To nam omogućuje veće lićne slobode a ujedno smo otvoreni Zapadu što je imalo za posledicu naš ekonosmski napredak, I nešto što je osobito važno a to je da nam nitko ništa nije poklonio, jeste strukturalno pomogao, ali nam je omogučeno da smo deo najnaprednije zajednice u svetu i u toj svojevrsnoj igri igramo po pravilima koja su svima poznata i što su za sve, kako države tako i pojedince ista. nesrećna moja Srbijo razmisli u ćijem se društvu sada nalaziš tko te pomaže a tko odmaže.. a narod tvoj neka se promisli kakva je ova igra kojoj si samo veliko polje, koliko ima pravila koja štite pojedinca/građanina a koja bogate i silne, koliko ima pravila da se unapred znaju i da važe za sve a sudije da su od reči i zakona. Kada ovo promisle odgovor ća biti verujem jasan.

paraglajder

pre 11 godina

e moj narode Srpski, previse je nade, zelje i ocekivanja, citam kako neko rece da ce po ulasku Srbije u EU odmah na prvi autobus pa na posao u beli svet sa sve sinovima, citate li vi nesto osim nasih partijskih novina? Znate li sta znace evropski standardi koje zemlja mora provesti da bi usla u eu, znate li gde su silni Bugari, Rumuni, Turci Grci, Poljaci, Cesi, Slovaci...sve se to stustilo u zapadnu Evropu pa sad tamo rade ko crnci za male pare, jedino dobro je sto ne gledaju sitrotinju oko sebe jer su na ZAPADU. Ajmo gastarbajteri, kazite im kako je !!!

Gradjanin

pre 11 godina

Da li im je neko objasnio da bi morali da vrate EU pare koje su spiskali u svoje dzepove iz pretpristupnih fondova ako odustanu od EU.

Jok ovi su budale pa nam to poklonili. To ako im ne bi vratili, castili bi nas oni, al' po nosu jednim naletom iz Avijana. Da se prisetimo.

no war but class war

pre 11 godina

"Ja kao albanac sa Kosova prvi put osecam stvarno srpska jadikovanja, premda i nama na kosovu bash nishta nam nije bolje, mozhda cak i gore. Ljudi zaborave nacionalnu pripadnost kad vidi ljude kako propadaju svakim danom sve vishe i vishe, a vlade troshe i troshe megalomansko drzhavni budzhet. Eto ovi dana nalaze se u Njujorku pedesetak sluzhbenika vlade Kosova vec vishe od deset dana a svaki ima dnevnicu po 270 eura plus ostali troshkovi i bez imalo stida smeshkaju se pred novinarima u njujorku ko bajagi da rade neshto ama bash nishta sve do sada, a miljoni se liju iz budzheta, dok penzioneri nemaju para ni za svoju terapiju, i puno njih ni hleba da jedu. Bash u najtezhim momentima za zhivot povampire kriminalci /politicari/ i na sav svoj glas anesteziraju narod sa: KOSOVO JE SRBIJA, KOSOVO NEDAMO, zhiveo UCK /OVK/ zhivela drzhava Kosova itd itd. A gro naroda strahuje za krajnje siromashtvo, briga njega shta je Kosovo, on hoce posao, hleba socijalnu zashtitu. A ovi anesteziolozzi /politicari/ kradu li kradu. Po svemu sudeci na ballkanu docice i do narodnog bunta, jer se nema shta vishe gubiti. Upravo zbog takvi okolnosti doshlo je u Rusiji do oktobarske revulucije, cije se posledice dobro znaju."

Morao sam da copy/pastujem kurrizijev komentar.
Ovo jesam očekivao kad tad na Kosovu a i šire u regionu, pa čak i u EU, ali ne baš tako rano.
Ali ne mogu reći da se radujem tome.

Nnnnn.

pre 11 godina

Bravoo... konacno smo shvatili da kad juris devojku ona se femka, umisli da je prelepa, pokazimo malo nezainteresovanosti pa ce se ona pitati zasto je ne jurimo?, zasto smo nezainteresovani?,pa ce nam pomoci da nam se dopadne ...postati pristupacnija..
Ma necu da mi svaki dan pocinje sa EU i sa novim uslovima ....Pravimo se malo da smo nezainteresovani.Ne trebamo ''mi'' njima vec trziste Sbije kao sto i trziste Rumunije Bugarske i td...

ZUMBUL AGA

pre 11 godina

Ne verujem ni jednoj vlasti, pa ni ovoj novoj ,ali sagledavajući naše stanje mislim da ima dosta logike da ne jurimo tu Evropu po svaku cenu.Odavno je neko rekao da je granica na Drini između Zapada i Istoka i da mi ostajemo sa ove strane a posle svih uslovljavanja,sankcija,bombardovanja... sve mi liči da Zapad hoće od Srbije da izvuče sve što im odgovara i treba i opet na kraju da nas ne prime u EU ili da ista nestane sa lica zemlje.Zamislite samo da je ostalo bar 50% fabrika tj. da nam privreda nije uništena,da se otvorimo i prema dalekom istoku,Kini,Rusiji... standard bi se polako podizao.Ovako EU ništa više ne verujem jer su nas zavili u crno.Mnogi ljubitelji iste naivno nasedaju na visok standard,tehnološki napredak,šarene izloge ... razna obećanja.Neka hvala dosta ste nas lagali.

Morača

pre 11 godina

Ovoj zemlji je potrebna disciplina i higijena. Nije nam potrebna preskupa, neefikasna, birokratizovana i korumpirana državna uprava. Onaj ko reši ovih 6. stvari, uvešće Srbiju u blagostanje.

Bojan J.

pre 11 godina

Putuj Evropo, nama je lepo, taman kako smo zasluzili.

Cuj maraton. Njima (politicarima) je ocigledno lepo ovako kako je, pa sto duze da potraje.

Alias Pera lozac

pre 11 godina

Au, mi, obican narod smo ga na`GRABUSILI. Ovi iz EU, silni i obesni, ovi nasi i ``nasi``, moze i bez ponavljanja, a `` `` nisu bitni, su blago receni nedorasli problemima i situaciji u kojoj se nalazimo. Da parafraziram Pasica, spasa nam nema, a propast nije opcija. Kuku.

Miro

pre 11 godina

@kayo Prijatelju mnogo spinujes. Niko ne sprecava tvoju decu da i sada idu i rade u EU ukoliko se njihovi profili traze. Kad sam mogao ja odmah nakon bombardovanja, bez problema, moci ce i oni. Za deficitarne profile nikad nije bio problem, a za one ne deficitarne kaze se eigen volk eerst. (prvo sopstveni narod) Pozdrav

Gradjanin Q

pre 11 godina

@(Knight XV, 1. oktobar 2012 18:55)

Prvo bi ih mrzelo da odu da procitaju tvoj komentar. A drugo i sta vredi da ga citaju kad ga ne bi razumeli. Mislis da ovde znaju stvarno znacenje reci...infrstruktura, zastita ljudskih prava, sloboda govora? Ne bih rekao da znaju. Znaju, al' ono u smislu kao svi Srbi sto sve znaju, pa i selektorski posao u fudbalu a nikad nisu sutnuli loptu.

Nisu veceras gledali Insajder, gledali su Grand paradu dok drugi zaradjuju.
Opet, od onih sto su gledali, pola nisu shvatili t.j. ne kapiraju dobro, jer su to ljudi koji citav zivot rade za malu bednu platu i samo to znaju, nemajuci pojma sta je uopste pdv dok nije uveden kod nas, i ekonomski nepismeni da shvate, a pola od ove prve polovine su ono, napaljene patriJote, nespremne da prihvate da je diler droge i covek koji je ukrao od Hypo Lizinga 32 slepera i prebacio ih na Kosovo - Zvonko Veselinovic jedan obican kriminalac.
Tako, samo pola gledalaca veceras je razumelo i pojasnilo sebi ono sto je vec znalo i potvrdili su sebi razloge da u stvari to ne odgovara velikom broju "privrednika" (cija roba ide na Kosovo da se prodaje ili jos gore vraca pa na crno bez pdv-a).
Jedini razlog pevanja UPORNOG, "Kosovo je srce Srbije" jeste placanje vodjama navijaca u velikim svotama u evrima i zastiti u dilovanju droge, kako bi obican prost svet, eventualno dok gleda neku utakmicu rekao "jel vidis kako narod neda nase Kosovo".

Novica

pre 11 godina

Svi koji veruju da političke partije koje su na političkoj sceni zadnjih 25 godina moge i žele da nas uvedu u Evropsku uniju grdno se varaju.

hm

pre 11 godina

"Očigledno integracije su dvosmeran proces u kome ne postavlja samo Evropska unija uslove. Jednostavno, svaka zemlja kandidat mora najpre da bude zainteresovana..."

Znaci nas jedan jedini uslov je da budemo zainteresovani ?!?! Sada smo glavne baje. Koje su ovo izjave brate mili. Integracije dvosmeran proces ?!? Pa tko se tu integrise u koga (mnogo smo mali i nebitni u odnosu na jednu EU) ?!?! Mi jos nismo niti zapoceli prave pregovore, vec se spotaknuli na pocetku. Slazem se da se nikome ne zuri u EU, a i da se zurimo trebati ce nam minimalno 7 godina, ali brate mili vi nista ne radite. Ako ovo zovete 'zurbom', ne zelim da saznam kako ce to da izgleda kada nam se 'ne zuri'.

Cinjenice

pre 11 godina

@Southlander
"Svojevremeno je i Kostunica probao tu foru, pa smo potonuli u dugovima." OVo jednostavno nije tacno. Sta god mislili o njemu, cinjenice govore da se, dok je Kostunica bio premijer od 2004-2008, ubedljivo najbolje zivelo od 1990 do danas. Jedino 2004-2008 je Srbija imala suficit dok su svi ostali od Slobe i Djindjica do Tadica imali deficite. Svake godine je Kostunica je smanjivao dug. 2008 kad je Kostunica otisao sa vlasti i dosli su DS i Tadic i za samo cetiri godine su UDVOSTRUCILI dug i jos presli zakonski dozvoljen limit %PDV. Da ne pricamo da su plate bile oko 400 Evra sad ispod 300, dinar jaci tada i bilo je jeftinije. Strasno mi sto ljudi glasaju na osnovu da li im se neko svidja umesto po novcaniku i po cinjenicama. Nazalost, ni Toma/Dacic/Vucic/Grobar Dinkic nece moci promeniti ekonomiju na bolje.

Sale

pre 11 godina

Sve ovo sto nam Premijer i Predsednik govore izgleda otprilike ovako: Mi (Srbija) smo u kolima i nalazimo se na autoputu ka Madjarskoj (simbolicno EU). E sad, jel neko primetio da nam je auto ugasen i da mi stojimo na tom autoputu dok nas drugi preticu?

Nikola

pre 11 godina

Smrt je jedini siguran posao kako kazu u filmu.Ovde su nam je ponudili mnogo za zadnjih 20g i ocito lepo zive od toga.Zasto bi zurili ili menjali nesto gde oni ne profitiraju.

maximus

pre 11 godina

@Suboticanin
Moje Kraljevo nikad nije videlo ni jedan jedini vojvodjanski dinar, to budi uveren. Nemamo ni halu sportova, ni bazen, ni obilaznicu, a uplacivali smo generacijama u budzet. A i imali smo odakle, bila Fabrika vagona, Magnohrom, i jos 5-6 vrlo jakih firmi- sve unistili ti sto bi i rodjenu majku prodali za EU. Kraj lep, sljiva, voca i svinja bilo nekad koliko hoces, izvora vode, a sume- kraj joj se ne vidi. Onda dosli Evropejci i sve unistili, nema svinje na puskomet, stocni fond ne postoji vise.

drmatoriks

pre 11 godina

@Knight XV
"Nekoliko razloga zašto Srbija treba da postane član Evropske unije..."

Nekoliko razloga PROTIV:

1."Vladavina prava" i "zašt. prava pojedinaca". "Briselski" zakoni koje naš parlament izglasa nikad neće biti poštovani, jer to odgovara bogatim članicama EU da nas lakše kolonijalizuju divljim privatizacijama.

2."Transfer znanja i integrisanost u tehnički i naučni milje Evrope". To za istočnoevr. zemlje znači transfer najobrazovanijih kadrova čije školovanje su skupo platile besplatno na poklon bogatim zemljama.
3."Slobodno tržište roba i usluga" znači da smo primorani da uvozimo sve ono što već sami proizvodimo i tako uništavamo svoju proizvodnju. Kad ste poslednji put videli domaću pastu za zube u prodavnici? A koliko ih je bilo? Tako ćemo sve ređe viđati sapun proizveden u našoj zemlji, pa naš paradajz, pa naš jogurt, jer nemački proizvođač kog košta 2 x skuplje da to proizvede nego našeg radnika dobija subvenciju od države da otme tržište našem radniku. Kad se naša proizv. ugasi, subv. će prestati i mi ćemo tu robu da plaćamo po punoj ceni.

... (skraćeno zbog prostora)

7."Opšti nac. potencijal i napredak zemlje". Ulaskom u EU, istočnoevr. zemlje ostale su bez 1/3 stanovništva, najsposobnijih, emigriralih na zapad - danak u krvi. Ako nam ode milion radno najsposobnijih građana, penzioni, zdravstveni i školski sistem Srbije će se srušiti... Istočnoevropske zemlje sada imaju manjak lekara, šofera, zubara, majstora, pilota, inženjera...

dragan

pre 11 godina

Ko zeli odmah u Evropu, aerodrom je u Beogradu, a moze i autoputem preko Madjarske. Nema potrebe da imate vizu (ako niste Srbin sa Kosova, naravno), a oni su tamo kao ludi bez Srba i cekaju vas rasirenih ruku. Ja sam evo potegao cak do amerike i samo zato sto sam pozavrsavao skole, nista ne ne pitaju i ne uslovljavaju (samo pitaju koliko para trazim za ono sto radim). Razumete? Za pocetak je dobro buditi se rano i smanjiti izleske o maminom i tatinom budzetu...

Milica

pre 11 godina

Niko nije protiv ulaska Srbije u EU , ali prvo treba preduzeti sve mere da se poboljša životni standard graćana. Sit čovek može da razmišlja o svemu pa i EU.

Marina

pre 11 godina

Ja vam ozbiljno kažem da moram što prije na dijetu,ali ne žurim da to bude od sljedećeg ponedjeljka ,meni treba vremena da shvatim što dijeta zapravo znači:odricanja od imovine u frižideru, rano večeravanje,više aktivnosti kroz šetnju,jogging...Ali dok ja svake subote odlazim u veliki šoping u Konzuma i punim kolica mesom i ribom,kolačićima i slatkišima....taj je ponedjeljak sve dalje...ali ja vam ozbiljno kažem: moj je životni cilj- smršaviti . I svi me podupiru u tome,od uže obitelji do prijatelja. Ja sam pokušala toliko puta,sad neka se brojni moji prijatelji malo pobrinu da ja postignem svoj cilj.

bez_cenzure

pre 11 godina

"Ako izrazite želju da do decembra morate da dobijete datum, onda će verovatno i cena biti mnogo veća"

Konačno su progledali! Tadić je po svaku cijenu htio kandidaturu u decembru a onda je morao pristati na svaki uslov. Dačić je to ukapirao!

Aleksandar

pre 11 godina

vise sam za Rusiju i neutralnost .
(manastirac, 2. oktobar 2012 08:07)

Ni ja ne volim mlecne proizvode, a sir mi je omiljena namirnica.

MILENKO

pre 11 godina

'nisam za EU, vise sam za Rusiju i neutralnost .
(manastirac, 2. oktobar 2012 08:07)'
HAHAHAHA odavno se nisam ovako nasmejao,pa idi u rusiju ako je toliko volis...

aleksandar

pre 11 godina

Pa, Ivice, ponekad je bolje biti ministar policije, nego premijer. Sad si u uozi Cvetkovica. Trebao si da mislis strateski kada si ulazio u ovu koaliciju a ne od danas do sutra. Izglega ga Vucic nije bas najbolji Gospodar, a ni Nikolic.

memetique

pre 11 godina

ne znam kako vi, ali ovo meni dođe kao sf roman, žanr alternativne istorije, nje bilo 5. oktobra, rusi su nam najbolji prijatelji, eu je nebitna... ružan san, kao i glavni likovi. zar još neko misli da ćemo odustajanjem od eu zadržati/povratiti kim? lol!

kayo

pre 11 godina

Gospodo iz vlasti, meni se žuri da Srbija što pre uđe u Evropu. Vama je lako, a znate i zašto. Od silnih pristupnih fondova EU, siguran sam da se izvesna suma "legalno", znači preko plata, dnevnica, honorara, službenih putovanja..., slije u vaše i džepove vaših najbližih, pa možete da glumite patriote. Ja imam troje odrasle i školovane dece, naravno bez zaposlenja. Ulazak u EU bi za moju porodicu značilo da možemo ne samo slobodno da putujemo, nego i da RADIMO u toj istoj EU, u koju vi zbog navedenih razloga ne žurite.
Zato pamet u glavu, dok mi nismo uzeli štap u ruke.

.tt

pre 11 godina

Mene bre ne zanima nikakva EU. Hocu da postujete ustav i zakon. Imate priliku da omogucite gay paradu i da se po prvi put pokazete da vam je stalo do reda. U suprotnom cemo ovo razumeti kao kapitulaciju, a ne kao izgovor za vasu sporost.

Nnnnn.

pre 11 godina

Bravoo... konacno smo shvatili da kad juris devojku ona se femka, umisli da je prelepa, pokazimo malo nezainteresovanosti pa ce se ona pitati zasto je ne jurimo?, zasto smo nezainteresovani?,pa ce nam pomoci da nam se dopadne ...postati pristupacnija..
Ma necu da mi svaki dan pocinje sa EU i sa novim uslovima ....Pravimo se malo da smo nezainteresovani.Ne trebamo ''mi'' njima vec trziste Sbije kao sto i trziste Rumunije Bugarske i td...

southlander

pre 11 godina

Znaci nema kredita, pa nema ni podnosenja molbe. Svojevremeno je i Kostunica probao tu foru, pa smo potonuli u dugovima. U svakom slucaju bez EU mozemo jos nekoliko meseci ali bez plata nikako.

ZUMBUL AGA

pre 11 godina

Ne verujem ni jednoj vlasti, pa ni ovoj novoj ,ali sagledavajući naše stanje mislim da ima dosta logike da ne jurimo tu Evropu po svaku cenu.Odavno je neko rekao da je granica na Drini između Zapada i Istoka i da mi ostajemo sa ove strane a posle svih uslovljavanja,sankcija,bombardovanja... sve mi liči da Zapad hoće od Srbije da izvuče sve što im odgovara i treba i opet na kraju da nas ne prime u EU ili da ista nestane sa lica zemlje.Zamislite samo da je ostalo bar 50% fabrika tj. da nam privreda nije uništena,da se otvorimo i prema dalekom istoku,Kini,Rusiji... standard bi se polako podizao.Ovako EU ništa više ne verujem jer su nas zavili u crno.Mnogi ljubitelji iste naivno nasedaju na visok standard,tehnološki napredak,šarene izloge ... razna obećanja.Neka hvala dosta ste nas lagali.

paraglajder

pre 11 godina

e moj narode Srpski, previse je nade, zelje i ocekivanja, citam kako neko rece da ce po ulasku Srbije u EU odmah na prvi autobus pa na posao u beli svet sa sve sinovima, citate li vi nesto osim nasih partijskih novina? Znate li sta znace evropski standardi koje zemlja mora provesti da bi usla u eu, znate li gde su silni Bugari, Rumuni, Turci Grci, Poljaci, Cesi, Slovaci...sve se to stustilo u zapadnu Evropu pa sad tamo rade ko crnci za male pare, jedino dobro je sto ne gledaju sitrotinju oko sebe jer su na ZAPADU. Ajmo gastarbajteri, kazite im kako je !!!

Cinjenice

pre 11 godina

@Southlander
"Svojevremeno je i Kostunica probao tu foru, pa smo potonuli u dugovima." OVo jednostavno nije tacno. Sta god mislili o njemu, cinjenice govore da se, dok je Kostunica bio premijer od 2004-2008, ubedljivo najbolje zivelo od 1990 do danas. Jedino 2004-2008 je Srbija imala suficit dok su svi ostali od Slobe i Djindjica do Tadica imali deficite. Svake godine je Kostunica je smanjivao dug. 2008 kad je Kostunica otisao sa vlasti i dosli su DS i Tadic i za samo cetiri godine su UDVOSTRUCILI dug i jos presli zakonski dozvoljen limit %PDV. Da ne pricamo da su plate bile oko 400 Evra sad ispod 300, dinar jaci tada i bilo je jeftinije. Strasno mi sto ljudi glasaju na osnovu da li im se neko svidja umesto po novcaniku i po cinjenicama. Nazalost, ni Toma/Dacic/Vucic/Grobar Dinkic nece moci promeniti ekonomiju na bolje.

EU Janez

pre 11 godina

Brača Srbi treba bo iči na ulice i tamo si izboriti prava. Srbija bez EU ne može preživjeti, to vi sami znate. Edina alternativa vam je EU, ma kakvi Rusi. Ja vam stvarno želim samo najbolje.

obi van

pre 11 godina

@kayo: niste informisani - ulazak u EU ne bi omogucio automatski pravo na rad u istoj. Bugarski drzavljani npr. imaju zabranu 7 godina. Osim toga trenutno je 18 miliona u EU nezaposleno. Ako nemate neki univerzitet nemojte se dobrom poslu nadati. A ko ima dobre kvalifikacije, moze i danas da nadje posao u EU i bez da Srbija ulazi. A da ne spominjemo da je ulazak ionako realan tek za 10 godina. Mislim da gradjani Srbije nemaju bas realan pogled na tu tematiku.

bio i tamo a i ovamo

pre 11 godina

kayo, 1. oktobar 2012 17:13
Sacekaj prijatelju da prvo mi koji smo u eu dobijemo posao. Kako je narod naivan i mosli da cim srbija udje u eu odmah ce navaliti da trazi posao u njoj. Znate li vi ljudi koliko je ljudi ovde u nemackoj (nemaca) bez stalnog zaposlenja i koliko njih radi evro dzob (evro na sat, deset sati deset evra)? Inace nemacka je zemlja sa najmanjim brojem nezaposlenih. Drugo, na osnovu cega mislite da dobijete dozvolu za rad ako ste u eu? Dzabe ja vama pisem. Samo vi sanjajte kako ce cela srbija doci da radi u eu, mada 99 posto vas nebi izdrzala taj tempo rada ni dva sata, cak i kada bi vam dali posao, pa bi bilo kuku lele, zasto sam i dolazio.

Suboticanin

pre 11 godina

Mom gradu Subotici se zuri u EU!!! Ne zelimo da nam Beograd kroji sudbinu, jer ste unustitli nas grad za par hiljada dana, a Subotica je pre sto godina bila veci grad od Bgd-a. Ne trebaju nam neki Selja Ilic ili Palma, nase zito i nase jabuke nece Miskovic prodavati i bogatiti se, bolje onda da sve ide u Brisel. Necemo vise da placamo struju za jug srbije gde je sramota paltiti racun za istu, a i kada se neko ohrabri i plati onda dobija zlatnike kao uredni platisa. Necu vise da robujem zemlji u kojoj sam rodjen, bolje onda strancima...manje boli!

Knight XV

pre 11 godina

Nekoliko razloga zašto Srbija treba da postane član Evropske unije - što pre tim bolje za malog čoveka:

1.Prvi razlog koji nam ide prilog ako udjemo u Evropsku uniju je vladavina prava i zaštita prava pojedinaca.
2.Drugi ključni razlog za ulazak u EU je transfer znanja i integrisanost u tehnički i naučni milje Evrope.
3.Treći ključni razlog za pristup EU je slobodno tržište roba i usluga, kako za pojedince tako i za firme.
4.Četvrti razlog za priključenje Evropskoj uniji je kulturna integracija sa evropskim narodima i učešće u kulturi sveta.
5.Peti razlog je pitanje državne i nacionalne bezbednosti.
6.Šesti razlog je razvoj državne infrastrukture.
7.Sedmi razlog je naš opšti nacionalni potencijal i napredak kao zemlje.
8.Osmi razlog, možda i ključni je promena našeg mentaliteta. Evropa manje laže i vara od nas, evropljani su moralniji ljudi od nas, pokazuju više brige za ljude (a i prirodu i životinje). U EU ima manje korupcije, one divlje i bezočne, lepši su maniri i ljudi se osećaju dostojanstvenije, većina ljudi je spremna da ti pruži podršku. Ljudi se mnogo više nego mi medjusobno dogovaraju i solidarno rade da svoje lokalne zajednice unaprede, ne inate se i ne svadjaju po principu „da komšiji crkne krava“. Naravno, daleko da je EU jedna bajka i idila, ali je njihov prosek ponašanja i rezultata neuporedivo bolji. To nama treba, da dostignemo taj prosek, a to se ne postiže stilom usamljenog jahača u brdima.

goxy

pre 11 godina

Ma naravno.Sto bi mi zurili u tu evropu i placali ulje do 1 evra, jeftiniji secer, pamucne majice po 2-3 evra itd.Ovog leta sam bio u Nemackoj i frapirao se razlikom u cenama.Ja bih bio prezadovoljan i ovom platom koju imam a da mogu tamo da kupujem hranu, pice i garderobu.Sto bi mi onda zurili u evropu i ugrozavali extra profite Miskovica,Koleta secerka i njima slicne.Problem je sto sve poskupljuje a nije bilo ni zelene trave pa tako ni sena ove godine.Tako da gospodo ministri mislim da ce narod nekako preziveti i narednu zimu ali mislim da vi necete preziveti sledece prolece na vlasti.Narode konacno pamet u glavu posle jos jednog pogresnog izbora!Srecno ove zime!

Alex Rae

pre 11 godina

Nismo mi u tu EU nikad ni žurili. Da jesmo, Kosovo bi bilo priznato, haški optuženici izručeni mnogo ranije itd. Naš predsednik priznaje postojanje krize samo kad to njegovoj stranci odgovara. Zato sad čujemo od njega kako smo, navodno, zbog te jurnjave osiromašili.

maximus

pre 11 godina

@Suboticanin
Moje Kraljevo nikad nije videlo ni jedan jedini vojvodjanski dinar, to budi uveren. Nemamo ni halu sportova, ni bazen, ni obilaznicu, a uplacivali smo generacijama u budzet. A i imali smo odakle, bila Fabrika vagona, Magnohrom, i jos 5-6 vrlo jakih firmi- sve unistili ti sto bi i rodjenu majku prodali za EU. Kraj lep, sljiva, voca i svinja bilo nekad koliko hoces, izvora vode, a sume- kraj joj se ne vidi. Onda dosli Evropejci i sve unistili, nema svinje na puskomet, stocni fond ne postoji vise.

EU je postao samo dobar izgovor

pre 11 godina

Ma koji ulazak u EU. Na tome vec godinama niko ozbiljno ne radi. EU je samo postao izgovor za sve lose sto se desi u drzavi, da ima na koga da se svali krivica, u smislu "sve je to zbog EU".
Zbog toga cemo mi vecno putovati u EU, ali sa ciljem da tamo nikad ne udjemo, da bi svaka vlast imala dobar izgovor, zasto je nesto poslo naopako.
Da se ja pitam, ja bi na jedno 5 godina stavio zabranu da se EU uopste pominje od strane politicara, i da se bilo sta po pitanju priblizavanja EU radi od strane istih... a onda da vidimo kako ce da nam objasnjavaju zasto u drzavi cveta korupcija, zasto su male plate i privreda ne radi, kako ce da povrate Kosovo i slicno.

marko, nis

pre 11 godina

Da platimo cenu toga sto cemo dobiti ranije datum pregovora?!! Mi smo platili ogromnu cenu zbog izolacije i odlaganja normalizacije ovog drustva.

Zoran

pre 11 godina

Meni se zuri i ja odoh, a vi ostanite pa nek vam je sa srecom dok vam navijaci rada organizuju sta ce se u Beogradu odrzavati na ulicama. Ja imam pametnijeg posla, kao na primer da vodim human porodican zivot, da ne mislim da li ce mi neko pretuci sina zato sto misli drugacije od ostalih u razredu. da radim i zaradim za sta god mi treba, i da sacekam penziju a da ne moram da razmisljam da li cu imati dovoljno za lekove.

A vama verovatno odgovara politika vaseg Dacica, Vucica i Nikolica za koje ste glasali, pa vam verovatno ni ne smeta da sacekate jos dvadesetak godina da se priblizite evropi. Svaka cast na strpljenju, ja sam to izgubio.

PravdaNS

pre 11 godina

Žuri se meni, a za političke hoštlapere svi znamo da im ovakva situacija odgovara do kraja života! Za prenos slika u inostranstvo treba mi brdo papira i maltretiranja i to sve zbog granica. Ovi politički kočničari mi komplikuju život i rad. Unazadili su nas i onemogućili normalan život ljudima u Srbiji. I još pričaju svakodnevno nebuloze. Pa ko još sluša te ******* političare?!

mr.real

pre 11 godina

Sto vise citam komentare o izjavama nase vladajuce bulumente - pocinjem sve vise da mislim da smo mi malo glupi ili malo vise.
Obracam se gradjanima Srbije svih vera i nacija:
Zurba i priblizavanje evropskoj uniji nije zbog toga da bi nama neko nesto dao/udelio i poklonio vec iskljucivo da uredimo nase drustvo i drzavu kao normalno i napredno dvoriste za sopstveni razvoj i buducnost nase dece. To podrazumeva jacanje institucija i slabljenje politickih stranaka koje mora biti paralelan i obrnuto proporcionalan proces, svodjenje korupcije u razumne okvire i sve ono sto prati ove procese. Uz to ce paralelno da raste produktivnost i BDP jer ce biti manje rupa na koje ce isti da istice.... eto da ne duzim dalje. zasto nasa vlast, kako prosla tako i sadasnja, ne zuri ka EU? Pa logicno je valjda......a ko do sad to nije shvatio - taj nikad nece ni saznati.
Dok god ne shvatimo da je trcanje ka Evropi ustvari trcanje u nase bolje i normalno sutra nikad im se i necemo sustinski pribliziti a kamoli funkcionalno.
Zato samo pamet u glavu i napred ka evropi - zbog nase dece makar!

Beogradjanka

pre 11 godina

Mi moramo nastaviti sa EU integracijama. I kao prvo moramo sprovesti reformu srpskog jezika i uvesti dve nove reci: odgovornost i produktivnost. Ako ne pojurimo za EU napravicemo od ove zemlje Severnu Koreju. Ovde ce jos jako dugo biti tesko. I bice jos gore. Socijalni nemiri ce postati svakodnevnica. Niko se od nasih "prijatelja" u svetu nece takmiciti ko ce nam vise pomoci, vec ko ce nam dati za nas nepovoljnije kredite da nahranimo glomaznu administaciju. Privreda se potpuno gasi. Nista se ne proizvodi. Svi cekaju samo doznake od gastarbeitera da bi preziveli. Ova drzava ubija i ono malo preduzetnistva sto se pojavi na trzistu. Nas najveci neprijatelj je zapravo ova vlada. A i ona prosla. Probudite se ljudi iz sna.

Gradjanin

pre 11 godina

Da li im je neko objasnio da bi morali da vrate EU pare koje su spiskali u svoje dzepove iz pretpristupnih fondova ako odustanu od EU.

Jok ovi su budale pa nam to poklonili. To ako im ne bi vratili, castili bi nas oni, al' po nosu jednim naletom iz Avijana. Da se prisetimo.

Ludi Mile s Velebita

pre 11 godina

O nesrečna moja Srbiju, kako li kilavo i bespametno, inatski i zajedljivo, prosipaš ovo malo sopstvene snage i ljudske nade naroda svojega. Raspravljaš o tome dali biti uređena, pravno i ekonomski, a samim time i socijalno u odnosu na svakog svojeg grašanina ti slušaš prazne reči neodgovornih i nedoslednih, koji nikad svoju platu ne zaradiše svojim radom, niti bi to mogli kada bi vredni radnici i bili jer je tako velika da je to prosto nemoguće. I ovoga leta, po prirodi posla, na Jadranu sam bio u dnevnom kontaktu s mnogim turistima iz Poljske, češke i Slovačhe te mi svaki od njih na moje pitanje odgovori, otprilike sledeće: Sretni smo što smo priključeni u EU. To nam omogućuje veće lićne slobode a ujedno smo otvoreni Zapadu što je imalo za posledicu naš ekonosmski napredak, I nešto što je osobito važno a to je da nam nitko ništa nije poklonio, jeste strukturalno pomogao, ali nam je omogučeno da smo deo najnaprednije zajednice u svetu i u toj svojevrsnoj igri igramo po pravilima koja su svima poznata i što su za sve, kako države tako i pojedince ista. nesrećna moja Srbijo razmisli u ćijem se društvu sada nalaziš tko te pomaže a tko odmaže.. a narod tvoj neka se promisli kakva je ova igra kojoj si samo veliko polje, koliko ima pravila koja štite pojedinca/građanina a koja bogate i silne, koliko ima pravila da se unapred znaju i da važe za sve a sudije da su od reči i zakona. Kada ovo promisle odgovor ća biti verujem jasan.

ljubitelj burleski

pre 11 godina

Pa naravno da vam se žuri,jer tamo se ni u snu u Parlamentu nemogu naći likovi kakvi su danas kod nas,članovi vlade nemogu biti umešani u korupcione afere,,,kraduckanja,, rad po 25 sati,, i još mnogo degute stvari koje gledamo i slušamo ,a kobajagi se vodi ,,borba protiv korupcije,,.Ovde superiorno i bez zadrške deliju likovi kalibra Šojića.to može da potraje samo tako što će nas svim silama udaljiti od eu,pod bilo kakvimizgovorom ,i oterati u izolaciju,pa da nam,,paše,,i haračlije budu zamena za život dostojan čoveka.onaj ,,jazavac,,iz džaka,, opet je ,,kriv za sve strahote,,,blago nama kad se ničem nismo naučili ni da prepoznamo.

ex demokrata 1

pre 11 godina

Zanimljiva je ideja Nikolića da će .. prijatelji Srbije da se takmiče ko će više da nam pomogne i investira ovde...to je izgleda neka šala ili totalno pomračenje uma,nešto jeste po sredi, ali ako je nekog čudio taj stav SNS mene nije jer ja se sećam da su to sve bivši radikali,ne mogu oni da se promene preko noći,prema tome,dobro da su se ofirali jer ćemo sada da ipak imamo jasnu opozicju koja će da stremi ka EU, prvenstveno jer građani Srbije ne mogu da čekaju,dok političari mogu i 100 godina da budu van EU,njima EU nije od značaja ni malo,građanima jeste !

Miro

pre 11 godina

@kayo Prijatelju mnogo spinujes. Niko ne sprecava tvoju decu da i sada idu i rade u EU ukoliko se njihovi profili traze. Kad sam mogao ja odmah nakon bombardovanja, bez problema, moci ce i oni. Za deficitarne profile nikad nije bio problem, a za one ne deficitarne kaze se eigen volk eerst. (prvo sopstveni narod) Pozdrav

hm

pre 11 godina

"Očigledno integracije su dvosmeran proces u kome ne postavlja samo Evropska unija uslove. Jednostavno, svaka zemlja kandidat mora najpre da bude zainteresovana..."

Znaci nas jedan jedini uslov je da budemo zainteresovani ?!?! Sada smo glavne baje. Koje su ovo izjave brate mili. Integracije dvosmeran proces ?!? Pa tko se tu integrise u koga (mnogo smo mali i nebitni u odnosu na jednu EU) ?!?! Mi jos nismo niti zapoceli prave pregovore, vec se spotaknuli na pocetku. Slazem se da se nikome ne zuri u EU, a i da se zurimo trebati ce nam minimalno 7 godina, ali brate mili vi nista ne radite. Ako ovo zovete 'zurbom', ne zelim da saznam kako ce to da izgleda kada nam se 'ne zuri'.

zodiac

pre 11 godina

Ranije je bilo - i Kosovo, i EU. Kako vreme prolazi, realnije se sagledaju uslovi, pa ce parola uskoro biti preinacena u - NI Kosovo, NI EU.

napredni socijalista

pre 11 godina

Tako je Ivice!
Zašto da žurimo poput kornjača, kada možemo normalno, bez žurbe i dostojanstveno poput puževa?!?!

meda

pre 11 godina

žuri se meni zato što već imam evropske cene goriva,hleba,cigareta,pića,grejanja,struje,vode i svega ostalog SAMO NIKAKO DA DOBIJEM I EVROPSKU PLATU BREEEEE

MILENKO

pre 11 godina

Ma hvala bogu,prvo se ti obogati i dovedi ovu zemlju do prosijackog stapa pa tek onda posle jedno 50god. uvedi je u evropsku uniju...

no war but class war

pre 11 godina

"Ja kao albanac sa Kosova prvi put osecam stvarno srpska jadikovanja, premda i nama na kosovu bash nishta nam nije bolje, mozhda cak i gore. Ljudi zaborave nacionalnu pripadnost kad vidi ljude kako propadaju svakim danom sve vishe i vishe, a vlade troshe i troshe megalomansko drzhavni budzhet. Eto ovi dana nalaze se u Njujorku pedesetak sluzhbenika vlade Kosova vec vishe od deset dana a svaki ima dnevnicu po 270 eura plus ostali troshkovi i bez imalo stida smeshkaju se pred novinarima u njujorku ko bajagi da rade neshto ama bash nishta sve do sada, a miljoni se liju iz budzheta, dok penzioneri nemaju para ni za svoju terapiju, i puno njih ni hleba da jedu. Bash u najtezhim momentima za zhivot povampire kriminalci /politicari/ i na sav svoj glas anesteziraju narod sa: KOSOVO JE SRBIJA, KOSOVO NEDAMO, zhiveo UCK /OVK/ zhivela drzhava Kosova itd itd. A gro naroda strahuje za krajnje siromashtvo, briga njega shta je Kosovo, on hoce posao, hleba socijalnu zashtitu. A ovi anesteziolozzi /politicari/ kradu li kradu. Po svemu sudeci na ballkanu docice i do narodnog bunta, jer se nema shta vishe gubiti. Upravo zbog takvi okolnosti doshlo je u Rusiji do oktobarske revulucije, cije se posledice dobro znaju."

Morao sam da copy/pastujem kurrizijev komentar.
Ovo jesam očekivao kad tad na Kosovu a i šire u regionu, pa čak i u EU, ali ne baš tako rano.
Ali ne mogu reći da se radujem tome.

Milos

pre 11 godina

Iz izjave Nikolica proizilazi da Srbija, i Srbi nisu sposobni da se organizuju kao jedna funkcionalna celina. Zalosno je da drzava zivi od milostinje i zajmova koje nikad nece otplatiti. Dzabe rucak ne postoji a moze da postane jako, jako skup.

Morača

pre 11 godina

Ovoj zemlji je potrebna disciplina i higijena. Nije nam potrebna preskupa, neefikasna, birokratizovana i korumpirana državna uprava. Onaj ko reši ovih 6. stvari, uvešće Srbiju u blagostanje.

kurrizi

pre 11 godina

Ja kao albanac sa Kosova prvi put osecam stvarno srpska jadikovanja, premda i nama na kosovu bash nishta nam nije bolje, mozhda cak i gore. Ljudi zaborave nacionalnu pripadnost kad vidi ljude kako propadaju svakim danom sve vishe i vishe, a vlade troshe i troshe megalomansko drzhavni budjet. Eto ovi dana nalaze se u Njujorku pedesetak sluzhbenika vlade Kosova vec vishe od deset dana a svaki ima dnevnicu po 270 eura plus ostali troshkovi i bez imalo stida smeshkaju se pred novinarima u njujorku ko bajagi da rade neshto ama bash nishta sve do sada, a miljoni se liju iz budjeta, dok penzioneri nemaju para ni za svoju terapiju, i puno njih ni hleba da jedu. Bash u najtezhim momentima za zhivot povampire kriminalci /politicari/ i na sav svoj glas anasteziraju narod sa: KOSOVO JE SRBIJA, KOSOVO NEDAMO, zhiveo UCK /OVK/ zhivela drzhava Kosova itd itd. A gro naroda strahuje za krajno siromashtvo, briga njega shta je Kosovo, on hoce posao, hleba socijalnu zashtitu. A ovi anasteziolozzi /politicari/ kradu li kradu. Po svemu sudeci na ballkanu docice i do narodnog bunta, jer se nema shta vishe gubiti. Upravo zbog takvi okolnosti dshlo je u Rusiji do oktombarske revulucije, cije se posledice dobro znaju.

Neko Iz Mase

pre 11 godina

Pa, nista.
Ostanite tu gde jeste;
Neogranicena PLJACKA GRADJANA, razrovani putevi, pevaljke, rodjaci, strine i ujaci.

Bezakonje i javasluk dok se ne ispuni prorocanstvo TARABICA.
VI bre, ni svoju decu ne volite, kada mislite samo na svoju G*ZICU.
U Srbiji je vise starih preko 65 godina, nego mladih ispod 18 godina.
Sram vas bilo starkelje, samo grabite kao da nemate potomke.
Fuj, ugledajte se na Zapadne zemlje, gde je MAJKA i DETE pozlacena kategorija.

Ne smem da lajem zesce, od ovih iz B92, ali recicu vam to javno, cim vas vidim...

Sale

pre 11 godina

Sve ovo sto nam Premijer i Predsednik govore izgleda otprilike ovako: Mi (Srbija) smo u kolima i nalazimo se na autoputu ka Madjarskoj (simbolicno EU). E sad, jel neko primetio da nam je auto ugasen i da mi stojimo na tom autoputu dok nas drugi preticu?

Alias Pera lozac

pre 11 godina

Au, mi, obican narod smo ga na`GRABUSILI. Ovi iz EU, silni i obesni, ovi nasi i ``nasi``, moze i bez ponavljanja, a `` `` nisu bitni, su blago receni nedorasli problemima i situaciji u kojoj se nalazimo. Da parafraziram Pasica, spasa nam nema, a propast nije opcija. Kuku.

Gradjanin Q

pre 11 godina

@(Knight XV, 1. oktobar 2012 18:55)

Prvo bi ih mrzelo da odu da procitaju tvoj komentar. A drugo i sta vredi da ga citaju kad ga ne bi razumeli. Mislis da ovde znaju stvarno znacenje reci...infrstruktura, zastita ljudskih prava, sloboda govora? Ne bih rekao da znaju. Znaju, al' ono u smislu kao svi Srbi sto sve znaju, pa i selektorski posao u fudbalu a nikad nisu sutnuli loptu.

Nisu veceras gledali Insajder, gledali su Grand paradu dok drugi zaradjuju.
Opet, od onih sto su gledali, pola nisu shvatili t.j. ne kapiraju dobro, jer su to ljudi koji citav zivot rade za malu bednu platu i samo to znaju, nemajuci pojma sta je uopste pdv dok nije uveden kod nas, i ekonomski nepismeni da shvate, a pola od ove prve polovine su ono, napaljene patriJote, nespremne da prihvate da je diler droge i covek koji je ukrao od Hypo Lizinga 32 slepera i prebacio ih na Kosovo - Zvonko Veselinovic jedan obican kriminalac.
Tako, samo pola gledalaca veceras je razumelo i pojasnilo sebi ono sto je vec znalo i potvrdili su sebi razloge da u stvari to ne odgovara velikom broju "privrednika" (cija roba ide na Kosovo da se prodaje ili jos gore vraca pa na crno bez pdv-a).
Jedini razlog pevanja UPORNOG, "Kosovo je srce Srbije" jeste placanje vodjama navijaca u velikim svotama u evrima i zastiti u dilovanju droge, kako bi obican prost svet, eventualno dok gleda neku utakmicu rekao "jel vidis kako narod neda nase Kosovo".

olga

pre 11 godina

Evropska unija svim valada pa i ovoje služi kao paravan za ogromnu korupciju i bogaćenje i normalno da oni zajedno sa tajkunima koji drže monopol u svemu trude se da Srbija što duže ostane zatvorena i skrajnuta od normalnog sveta jer samo tako oni mogu da funkcionišu.Da je srbija u EU 99,9% političara bi bila na robiji ,a Ivica bi mogao da samo sanja o mestu premijera,a možda i o slobodi.

Nikola

pre 11 godina

Smrt je jedini siguran posao kako kazu u filmu.Ovde su nam je ponudili mnogo za zadnjih 20g i ocito lepo zive od toga.Zasto bi zurili ili menjali nesto gde oni ne profitiraju.

dragan

pre 11 godina

Ko zeli odmah u Evropu, aerodrom je u Beogradu, a moze i autoputem preko Madjarske. Nema potrebe da imate vizu (ako niste Srbin sa Kosova, naravno), a oni su tamo kao ludi bez Srba i cekaju vas rasirenih ruku. Ja sam evo potegao cak do amerike i samo zato sto sam pozavrsavao skole, nista ne ne pitaju i ne uslovljavaju (samo pitaju koliko para trazim za ono sto radim). Razumete? Za pocetak je dobro buditi se rano i smanjiti izleske o maminom i tatinom budzetu...

Novica

pre 11 godina

Svi koji veruju da političke partije koje su na političkoj sceni zadnjih 25 godina moge i žele da nas uvedu u Evropsku uniju grdno se varaju.

Bojan J.

pre 11 godina

Putuj Evropo, nama je lepo, taman kako smo zasluzili.

Cuj maraton. Njima (politicarima) je ocigledno lepo ovako kako je, pa sto duze da potraje.

drmatoriks

pre 11 godina

@Knight XV
"Nekoliko razloga zašto Srbija treba da postane član Evropske unije..."

Nekoliko razloga PROTIV:

1."Vladavina prava" i "zašt. prava pojedinaca". "Briselski" zakoni koje naš parlament izglasa nikad neće biti poštovani, jer to odgovara bogatim članicama EU da nas lakše kolonijalizuju divljim privatizacijama.

2."Transfer znanja i integrisanost u tehnički i naučni milje Evrope". To za istočnoevr. zemlje znači transfer najobrazovanijih kadrova čije školovanje su skupo platile besplatno na poklon bogatim zemljama.
3."Slobodno tržište roba i usluga" znači da smo primorani da uvozimo sve ono što već sami proizvodimo i tako uništavamo svoju proizvodnju. Kad ste poslednji put videli domaću pastu za zube u prodavnici? A koliko ih je bilo? Tako ćemo sve ređe viđati sapun proizveden u našoj zemlji, pa naš paradajz, pa naš jogurt, jer nemački proizvođač kog košta 2 x skuplje da to proizvede nego našeg radnika dobija subvenciju od države da otme tržište našem radniku. Kad se naša proizv. ugasi, subv. će prestati i mi ćemo tu robu da plaćamo po punoj ceni.

... (skraćeno zbog prostora)

7."Opšti nac. potencijal i napredak zemlje". Ulaskom u EU, istočnoevr. zemlje ostale su bez 1/3 stanovništva, najsposobnijih, emigriralih na zapad - danak u krvi. Ako nam ode milion radno najsposobnijih građana, penzioni, zdravstveni i školski sistem Srbije će se srušiti... Istočnoevropske zemlje sada imaju manjak lekara, šofera, zubara, majstora, pilota, inženjera...

Milica

pre 11 godina

Niko nije protiv ulaska Srbije u EU , ali prvo treba preduzeti sve mere da se poboljša životni standard graćana. Sit čovek može da razmišlja o svemu pa i EU.

Marina

pre 11 godina

Ja vam ozbiljno kažem da moram što prije na dijetu,ali ne žurim da to bude od sljedećeg ponedjeljka ,meni treba vremena da shvatim što dijeta zapravo znači:odricanja od imovine u frižideru, rano večeravanje,više aktivnosti kroz šetnju,jogging...Ali dok ja svake subote odlazim u veliki šoping u Konzuma i punim kolica mesom i ribom,kolačićima i slatkišima....taj je ponedjeljak sve dalje...ali ja vam ozbiljno kažem: moj je životni cilj- smršaviti . I svi me podupiru u tome,od uže obitelji do prijatelja. Ja sam pokušala toliko puta,sad neka se brojni moji prijatelji malo pobrinu da ja postignem svoj cilj.

bez_cenzure

pre 11 godina

"Ako izrazite želju da do decembra morate da dobijete datum, onda će verovatno i cena biti mnogo veća"

Konačno su progledali! Tadić je po svaku cijenu htio kandidaturu u decembru a onda je morao pristati na svaki uslov. Dačić je to ukapirao!

MILENKO

pre 11 godina

'nisam za EU, vise sam za Rusiju i neutralnost .
(manastirac, 2. oktobar 2012 08:07)'
HAHAHAHA odavno se nisam ovako nasmejao,pa idi u rusiju ako je toliko volis...

Aleksandar

pre 11 godina

vise sam za Rusiju i neutralnost .
(manastirac, 2. oktobar 2012 08:07)

Ni ja ne volim mlecne proizvode, a sir mi je omiljena namirnica.

aleksandar

pre 11 godina

Pa, Ivice, ponekad je bolje biti ministar policije, nego premijer. Sad si u uozi Cvetkovica. Trebao si da mislis strateski kada si ulazio u ovu koaliciju a ne od danas do sutra. Izglega ga Vucic nije bas najbolji Gospodar, a ni Nikolic.