Nedelja, 25.03.2012.

12:33

Kapičić: Zla namera rehabilitacije

Narodni heroj Jovo Kapičić ocenio je da je pokušaj rehabilitacije četničkog vođe Dragoslava Draže Mihailovića "zla namera onih koji su kao i Draža".

Izvor: Beta

Kapièiæ: Zla namera rehabilitacije IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

95 Komentari

Sortiraj po:

ДРАГО ШУМАДИНАЦ

pre 12 godina

Кратак час историје за необавештене:
1. Ђенерал ЈВО Драгољуб Михаиловић је учествовао у Првом и Другом светском рату и први започео устанак (одмах после АПРИЛСКЕ окупације) против Нациста који су распарчали Краљевину Југославију, јер домаћи издајници нису учествовали у отпору..
2. Титови Комунисти су тек након напада Хитлера на СССР, по налогу Стаљина у ЈУЛУ отишли у шуме у НДХ (где је већ био Српски народ који је бежао од Усташког ножа) и наметнули се као вође, али са задатком да сруше Краљевину и успоставе Стаљинов Комунистички систем..
3. Да би сачувао народ, Ђенерал Дража је покушао да спречи Стаљинове комунистичке плаћенике да убијају Немце (због наредбе 100 Срба за 1 Немца)..
4. Очекивано искрцавање Савезника на Далматинску обалу, није се десила јер су Стаљин и Тито рекли да ће са Немцима и Усташама борити против савезника..
5. Након уласка Стаљинове Црвене армије у Србију, побијено је преко 100.000 грађана и сви заробљени официри ЈВО и Равногорци и Ђенерал Дража на лажном суђењу..
6. На Великој Савској Ади је стрељан и покопан у кречану Ђенерал Дража, велики Српски јунак, зато је Божијом вољом и добио НАЈВИШИ споменик у Европи..

ISTINA O PRODUŽENOM GENOCIDU

pre 12 godina

Господо тзв југо-аналитичари и другови југо-комунисти, да Вас обавестим да су Српске службе аналитичара потврдиле тезе Ђенерала Драже о ”тајним” везама усташа и комуниста, у реализацији геноцида према Србима у НДХ (Хрватска и БиХ) :
1/3 побити, 1/3 прекрстити и 1/3 протерати :
Анте Павелић, Јосип Броз и Фрањо Туђман..
Сада у Хрватској живи 5% Срба, а у време Краљевине СХС у Бановини Хрватској је живело 30% Срба..
Њихови саветници су били и католички језуити и комунистички фундаменталисти .

Goran Geteborg

pre 12 godina

Komunisti su najveci neprijatelji covecanstva oni su vise ljudi pobili nego fasisti. Budi sve samo ne komunista a taj stari Vojo sjednom nogom u grobu bolje bi bilo da zacepi. Taj bio izdajnik svog naroda i slao ljude na goli otok.

bezimenko

pre 12 godina

svima onima koji i dalje uporno tvrde predlazem da pogledaju ovaj video, iako vec sada znam da cete mi lupati minuse i tvrditi kako se radi o "komunistickoj propagandi" i "fotomontazi"

http://www.youtube.com/watch?v=r3ap0D5muns&skipcontrinter=1

Боћајло

pre 12 godina

Mene su u skoli ucili da je Draza domaci izdajnik. Ako to nije istina onda treba suditi svima onima koji su pisali takve knjige.

SisterMisery

pre 12 godina

ko je bio i koliki heroj jednom ce pokazati vreme, do tada evo vam jedan primer partizanskog "narodnog heroja" poznatog u narodu, iz mog sela u Sremu. Marko Pericin Kamenjar, los kolar, zao covek i jos gori komsija.6.juna 1942 Nemci su zbog njega streljali 257 mestana za 15 minuta, nekolicinu prezivelih sacuvao je Nemac, Karl Bernajz. Sve to je gosn Kamenjar gledao sa Glavice da bi u zvanicnim dokumentima bilo napisano kako je zbog tog streljanja krenuo sa 1.vojvodjanskom brigadom iz Bosne , preko Srema u osvetu... By the way, kada su Partiyani praznili ambare gladnom narodu i odvodili stoku, svako ko se pobunio bio je smatran cetnikom, saradnikom sa okupatorom i protivnikom NOB-a i dakako streljan. Mozda ovo sto pisem i nema neke veze sa D.Mihailovicem ali svakako ima veze sa drugovima Jova Kapicica, daleko im lepa kuca!

Aca

pre 12 godina

Istorijska cinjenica.....u prolece 1944.god. u Srbiji nije postojala niti jedna celija Komunisticke partije niti je bilo organizovanih odreda partizana! Sav narod je bio u Cetnicima....a to je onda smetalo a i sada smeta vajnim drugovima! Osveta je bila neminovna!!!
Tempo je pustio da mu ubiju brata-svestenika u Kocevskim sumama...mozda je coveka bas ovaj UDBAS ubio...

Sumadinac

pre 12 godina

@Pitanje

Postojale su dve "Juge", kako vi komunjare volite da zovete Jugoslaviju iz nekih razloga...
Prva je bila "Drazina" zapravo Kraljevina Srba Hrvata i Slovenaca kasnije preimenovana u Jugoslaviju, sa srpskom dinastijom na vrhu. Ona je bila unitarna, bez unutrasnjih granica, demokratska, visestranacka...
Druga Titova je bila federalizovana (Srbija dodatno podeljena za svaki slucaj), nedemokratska, jednopartijska, sa hrvatskom dinastijom Broz na celu.
Draza se kao Srbin solunac borio za prvu, Tito kao Hrvat austrougarin za drugu. Pobedila je druga zahvaljujuci fasistickoj agresiji i podrske Titu od strane svetskih sila, Vatikana... Nakon toga Srbija biva stavljena pod kumrovacku upravu, slede istrebljenja vidjenijih Srba, oduzimanje imovine, medijska i svaka druga intelektualna blokada srpske misli, i visedecenijska losa ekonomska praksa.

Za koju ste se vi zalagali i jos uvek se zalazete procenite sami.

JohnyB

pre 12 godina

Dragoljuba Mihailovića odlikovale su SAD,naš saveznik za vreme II sv.rata za spašavanje američkih pilota. Dragoljub Mihailović imao je ađutanta Slovenca,imao je odred sačinjen isključivo od muslimana u Raškoj,a u redovima četnika bili su pripadnici i drugih naroda iz tadašnje Jugoslavije. Dragoljub Mihailović je odbio kapitulaciju Jugoslavije i bio je vođa prvog pokreta otpora u porobljenoj Evropi. Sve su ovo činjenice koje je lako proveriti..samo ako neko to želi...a o broju komunističkih žrtava se malo zna jer su uspešno zataškavane preko pola veka. Zločin je što se izjednačava čovek koji je pružio otpor nacistima ali ne po svaku cenu,sa tim istim ljudima,sa ustašama kvinslinzima i greh je ćutati o komunističkim žrtvama sve ove godine...ali te zločine koje su komunisti počinili,nažalost,ispaštaće njihovi naslednici...na ovaj ili onaj način...

SSSS

pre 12 godina

"Трпати у исти идеолошки концепт Дражу и Милошевића је противприродни блуд".

Pa naravno da jeste - ali desio se. Pogledaj sastav i koreoghrafiju sa mitinga "istine", "dogadjanja naroda", ratista, svi idilicno ujedinjeni i zajedno, cetnici, Miloseviceva vojska, razne cetnicke paravojske i popovi...nema kojih nema...sa parolom "Samo Sloga Srbina Spasava"

Neko iz Srbije

pre 12 godina

(Njofra)

Od ustasa se Srpski narod branio u partizanima a ne u cetnicima, strpskom pandanu ustasa. A vi sada negirate da je narod imao pravo da se brani od ustasa i cetnika U PARTIZANIMA.

spor

pre 12 godina

Sreca tvoja sto drugi nece otvaranje tajnih dosija,komunistickih grobnica,ispitivanje komunistickih zlocina kao sto to predlaze Vuk Draskovic i SPO.

Ма шта ми рече

pre 12 godina

@ Ne mozes mitove prodati bas svakome, 25. mart 2012 17:17
Како си само успео/успела да исконструишеш "Drazinu verziju Jugoslavije koja je dosla sa Milosevicem i ostalim olosom"?
Трпати у исти идеолошки концепт Дражу и Милошевића је противприродни блуд. Милошевић је био и до смрти остао комуниста који је сањао да постане нови Тито. Никада се прекрстио није, на свету Гору слетео хеликоптером и у Хиландар ушао као у шталу... Деветог марта 1991. истерао је тенкове на Београђане и покушао да изазове грађански рат у Србији (исту ствар је поновио најмање још два пута, 24. децембра 1996. и 5. октобра 2000. године) лажући народ у унутрашњости да штити земљу од хаоса у који ће је увести "четничка идеологија" опозиције.

sailor

pre 12 godina

Sramota je da pripadnici jedne diktature koja je unesrećila pola sveta, a posledice će u Srbiji očigledno trajati duže nego u ostalim pogođenim zemljama, još uvek uspevaju da dobiju publicitet umesto fer suđenja za zločine koje su počinili. Jovo i njegovi su uklonili iz života sve za koje su smatrali da ugrožavaju njihov "proleterski raj", oteli imovinu, uselili se u tuđe kuće i stanove, dobili penzije koje nema niko ko je ceo život pošteno radio, isfalsifikovali kompletnu istoriju, promenili imena svih ulica...I sada na sve to, još se neki ljudi, u 21-om veku, prave blesavi i filozofiraju kako te "tekovine" ne treba dirati. Urazumite se ako boga znate!

Dragan

pre 12 godina

Meni nije jasno kako niko ne primecuje jednu tako ociglednu stvar:
Zasto se nik iz EU ne buni? Obicno nam sole pamet za svaku sitnicu.

U ovom slucaju se bune pojedine partije iz CG i Hrvatska.
Gde su Engleska, Francuska, Rusija, USA ?
Sve one zemlje koje su se stvarno borile u II svetskom.

Бојан Савић

pre 12 godina

(matori, 25. mart 2012 19:05)
Мислиш на Слободана Милошевића, Миру Марковић, колико ја знам то су Капичићеви партијски другови!

Sector

pre 12 godina

@matori: pa ta tvrdnja govori o tvojoj intelektualnoj sirini. Komunisti su 70ih zbog nemogucnosti odrzavanja samoupravnog sistema uzimali kredite koji su 80ih stigli na naplatu. Smrt Tita nema veza sa propadanjem eskonomskog sistema, vec je kao takav bio neodrziv.

rehab

pre 12 godina

Srpski zakon o rehabilitaciji je takav da bi po njemu mogao i Hitler da se rehabilituje jer nije nikog licno ubio tokom rata. Dakle, skoro svako moze da bude rehabilitovan, pa makar i radio za Nemce sve 4 godine rata. To je zato da bi se omogucila de-konfiskacija imovine tih saradnika Nemaca - nema tu nikakve ideologije, samo para vrti sve ove procese u Srbiji. A Draza samo "otvara" proces - on cak i nema neku imovinu. I na kraju, Srbija ce po papirima vrlog nam sudstva, imati najmanji broj saradnika okupatora - mozda cak i nijednog.

Pitanje

pre 12 godina

dobro da rascistimo vec jednom srpsku zagonetku: ako je vecina Srba za rehabiliatciju Draze a on se borio za Srboslaviju a kapicica koji predstavlja ONU Titovu Jugoslaviju koju razapinjemo kao i njega, za koju su Jugu Srbi borili i koju Jugu u srpskom srcu su ostali rasturali. Drazina Juga sa etnicko cistom velikom srbijom NIKADA nije bila u srcu nicijem osim srpskom a posto se Draza ozbiljno povampirio odmah posle 8 sednice, ko je i koju Jugu rusio i ko se borio za Jugu u ime cije smo kao mi "pravedno' ubijali. Konfuzija totalna.

Njofra

pre 12 godina

cetnicki mitovi, 25. mart 2012 18:15)

Naravno nijedna rijec o tome da su Ustase dozivjeli teski poraz od Cetnika u Foci,a sta bi to trebali uraditi,cekati skrstenih ruku dok sve Srbe tamo pobiju?

Jos jednom se ovakvim komentarima dokazuje da su simpatizeri partizana duboko antisrpski nastrojeni:
negiraju pravo na odbranu srpskom narodu u Foci od Ustasa!

nono

pre 12 godina

(cetnicki mitovi, 25. mart 2012 18:15)
Bice da i ustaski genocid spada u ''cetnicke mitove''. Ne znam kako te nije sramota da uporedjujes situaciju u ratovima devedesetih kad su Srbi kontrolisali pola Bosne sa situacijom u Drugom svetskom ratu kad je skoro citav preziveli srpski narod u Bosni bio u zbegovima po planinama, a ustaski krvnici poubijali nekoliko stotina hiljada Srba. Sta je tu isto ''kao i u ovom ratu''? Toliki nedostatak obraza ne mogu da shvatim.

matori

pre 12 godina

Dao Bog, svima vama koji se ovde javljate kao istomišljenici i zaštitnici generala Draže, i ideologije koju je on branio i zastupao, da se najedete hleba i demokratije, koje NISU stvorili jugoslovenski komunisti (bez obzira na veru ili naciju), između 1941. i 1980. godine!
Ono što je sledilo kasnije, nama bliže u vremenu, mnogo više je delo onih snaga koje sa komunistima nemaju ništa zajedničko...

Cutim glasno

pre 12 godina

Mnogi ovde pitaju zasto Kapicic nije osudjen i u zatvoru?
Ako vas toliko tvrdite da je zlikovac i da je trebao da bude osudjen i u zatvoru, pa valjda je red da kao obicani gradjanini ako imate dokaze o cemu komentarisete podnesite tuzilastvu krivicnu prijavu da na osnovu vasih dokumenata ili argumentovanih saznanja pokrene krivicni postupak.Niti je krivicni postupak pokrenut niti je donesena presuda a vi sudite.
Upitajte se gde su Golootocani zasto oni sada cute? Koga se boje? Zasto ne podnose krivicnu prijavu?
Draskovic je mnoga pitanja pokrenuo. Gde je sada? Zasto cuti? Mogao je mnogo toga jer je bio uz vlast dvadeset godina a sada se pravda da nema pristup dosijeima i DB-ima.

Radmilovic

pre 12 godina

Партизана је све мање и мање и будуће генерације ће на њих и њихов систем вредности гледати као на малигну идеолошку појаву ограниченог временског трајања.
(Пантагруел)

Ali isto tako, sto je partizana manje a cetnika vise to je i Srbija manja i jadnija...

cetnicki mitovi

pre 12 godina

(aldo)

kao i u ovom tako i u onom ratu najvece pobede cetnika su bile NAD CIVILIMA. U Focu su usli maltene bez otpora i pobili sve civile staro maldo decu starce i POHVALILI SE DRAZI. Focu nisu dugo zadrzali jer su ih partizani odmah nakon mesec dana proterali, bezali su ko zecevi. Eto to je njihova hrabra borba. kao i u ovom ratu u Bosni. "Pobedjivali" dok su ubijali i proterivali nenaoruzane ili slabo naoruzane civile a kada su naisli na organizovan otpor - e onda je bilo spasavaj braco, ubijaju nas samo sto smo Srbi.

Vlada

pre 12 godina

A po cemu su to komunisti bili bolji nego kralj pre njih? Kao i on -proglasili su sebe dozivotnim vladarima sudbina, ali oni su otimali i posteno i neposteno stecenu tudju imovinu. Po kojoj je toj zdravoj logici neko bolji od drugoga i kompetentniji samo zato sto je bolji drug? Jednostavno ne razumem taj koncept. Ponosim se Srbijom i Srbima iz ratova na pocetku proslog veka i po meni je D.Mihajlovic bio jedini legitimni naslednik te i takve vojske i ideologije.

Srbin iz Rusije

pre 12 godina

Ako je Draza bio izdajnik i saradnik okupatora zasto su mu saveznici iz USA i Francuske dali ordenje i zasto su mu drugovi i drugarice sa Dedinja sakrili grob, cega su se bojali ako im je savest cista? S druge strane partizani su zajedno sa ustasama ratovali u NDH protiv cetnika, koji su se borili za opstanak Srba na tim prostorima i pored velikog "truda" Hrvata da ih istrebe. Informisite se, mislite svojom glavom i ne robujte vise komunistickoj propagandi i obmanama kojim su nas trovali od '45-e!

Ilija Mirkovic

pre 12 godina

Voleo bih da cujem od gospodina Kapicica nesto o tome kako je izgledao svakodnevni zivot u Beogradu kada je on 1944/1945. bio sef OZNE za ovaj grad. I kako bi on gledao na Srbe da je neki Sumadinac ili Moravac, na primer, imao tu funkciju u Podgorici. Ili na Cetinju, ili bilo gde u Crnoj Gori.

aldo

pre 12 godina

1. Cetnistvo je jednoumlje samo na cisto nacionalnoj osnovi ali i politickoj - partizani u toku rata ipak nisu ubijali civile na etnickoj osnovi a i ubijanje civila i etnicko ciscenje im nije bio cilj - naprotiv. Cetnici se bas nisu borili protiv ustasa nego partizana odnosno komunista i etnickih manjina.
(Antifasista, 25. mart 2012 15:20)

Kao najveci cetnicki zlocin u svim izvorima navodi se zlocin cetnika Pavla Djurisica u Foci gde je pobijeno 3 000 ljudi. Ako se cetnici uopste nisu borili protiv ustasa od koga su preoteli Focu i da li ti je uopste poznato ko je taj grad kontrolisao pre cetnickog osvajanja? Marsovci mozda? Pre nego sto su cetnici usli u Focu tamo su pocinjeni masovni ustaski zlocini nad Srbima.Mozda su za razjarene ''antifasiste'' srpske zrtve manje vredne.

Lalo NS

pre 12 godina

A šta ti druže Jovo tražiš u takvoj Srbiji, što se ne vratiš u Svoju Crnu Goru? Ipak si sam rekao da je Srbija tvoja druga otadžbina (posle 70 godina života u Srbiji). Vrati se Jovo u u svoju otadžbinu, verovatno si i tamo okrvavio ruke, ali se bojiš krvne osvete. Krvniče, sram te bilo.

Ne mozes mitove prodati bas svakome

pre 12 godina

(Пантагруел)

Nikada se Srbi nisu odrekli srpstva u ime Jugoslovenstva nego su videli Jugoslaviju kao Srboslaviju sto su dokazali 90tih i od tada uporno dokazuju sada rehabilitacijom cetnika a pljuvanjem po onima koji su stvarali ONU kapicicevu Jugoslaviju koja je jedino moguca...a ne OVU Drazinu verziju Jugoslavije koja je dosla sa Milosevicem i ostalim olosom.

Vladimir

pre 12 godina

Zar Srbi i Srbija nemaju druga posla nego da se bave rehabilitacijom Draze? Sta bi sa 40% nezaposlenih, kolapsom zdravstvene zastite i redovima u javnim kuhinjama. Ah, da, za to su krive mracne spoljasnje sile.

nini

pre 12 godina

1. Cetnistvo je jednoumlje samo na cisto nacionalnoj osnovi ali i politickoj - partizani u toku rata ipak nisu ubijali civile na etnickoj osnovi a i ubijanje civila i etnicko ciscenje im nije bio cilj - naprotiv. Cetnici se bas nisu borili protiv ustasa nego partizana odnosno komunista i etnickih manjina.

(Antifasista, 25. mart 2012 15:20)

Ako su pojedini cetnici cinili etnicki motivisane zlocine, to ne cini sve pripadnike cetnickog pokreta masovnim ubicama.Da li si mozda cuo za neke od ideologa tog pokreta medju muslimanima kao sto su Dr Ismet Popovac iz Nevesinja, Mustafa Pašić, sudija iz Mostara, te Mustafa Mulalić iz Livna i tako dalje? Koliko je bilo muslimana u cetnicima samo u Hercegovini mozes se informisati iz muslimanskih ( a ne procetnickih) izvora ...

monter

pre 12 godina

Nemam pojma sta je Kapicic radio kao udbas nakon 2.sv. rata, ali ono sto znam jeste da je apsolutno u pravu u oceni danasnjeg trenutka i stanja u Srbiji.

Пантагруел

pre 12 godina

Друже Јово, ствар је врло јасна: Ми Срби нисмо имали своју државу од 1914. године, када смо несрећном Нишком декларацијом имагинарне циљеве југословенства ставили испред наших националних циљева. Хвала Милу Ђукановићу што је отцепљењем Црне Горе, у лето 2006. године, коначно обновио самосталну Србију (кад већ у нашој власти није било паметних да то ураде, него је морао он) и сад се враћамо идеологији Слободана Јовановића. Вама и свима осталима који се са тиме не слажете, нека је срећан пут. Не мора нико ништа нажао да вам учини. Биолошки сат све ради природним путем. Партизана је све мање и мање и будуће генерације ће на њих и њихов систем вредности гледати као на малигну идеолошку појаву ограниченог временског трајања.

bezimena

pre 12 godina

Ne znam zašto neko ima potrebu da potpisuje MOJE ime, ali ovog puta se slažem sa svojom "dvojnicom"!

J. Kapičić je bio HEROJ u vremenu, izuzetno teškom, kada su bradati miševi živeli po zemunicima i čekali "pravo" vreme za "odbranu" zemlje. U tom čekanju su se zabavljali sitnom borbom protiv partizana (većina partizana NISU bili komunisti, iako su ih oni organizovali, već ljudi svih zanimanja, obrazovanja i nacionalnosti - prava jugoslovesnka vojska) i klanjem njihovih pristalica medju Srbina i klanjem NEsrba po drugim "srpskim" zemljama!

Većina vas, iskompleksiranih, nema hrabrosti koliko J.Kapičić ima u malom prstu! O patriotizmu tek pojma nemate, ali zato odlično znate da MRZITE, iz niskih strasti, kao što je ljubomora npr.! Kada bi ZLO, koje vi predstavljate, bila stvarna slika Srbije, odbacila bih svoju nacionalnost (srpsku) s gnušanjem!

aldo

pre 12 godina

Kapicic je poslednja osoba koja ima pravo da govori o bilo cijoj rehabilitaciji. Nije mi jasno kako nije pokrenut proces protiv njega.

Izguglate tekst ''Istorija se menjala makazama i lepkom''.

Sveto

pre 12 godina

Muci bruko Jovo Kapicicu komunisticki ZLIKOVCE...Tebe sigurno nece niko pitat... Al cim si TI protiv, ZNACI DA CICU TREBA REHABILITOVATI i to ODMAH!!!

Antifasista

pre 12 godina

nikada nisam bio komunista zbog jednoumlja ali kapicic je u pravu.
1. Cetnistvo je jednoumlje samo na cisto nacionalnoj osnovi ali i politickoj - partizani u toku rata ipak nisu ubijali civile na etnickoj osnovi a i ubijanje civila i etnicko ciscenje im nije bio cilj - naprotiv. Cetnici se bas nisu borili protiv ustasa nego partizana odnosno komunista i etnickih manjina.

2. kako gresi komunista posle rata cine cetnike antifasistima i aboliraju njihove zlocine. Dva zlocina ne ponistavaju jedan drugog nego samo vise zla.
3. kapicic je u pravu da rehabilitacija cetnika podriva jedinstvo srbije i mir u regionu - zasto bi muslimani zeleli da zive u Srbiji sa povampirenim cetnistvom odnosno - cetnicko-komunistickom koalicijom. Lukic je izvukao nevine Muslimane iz voza i pobio ih krvnicki a Seseljevci im promovisu "knjigu nevinosti" u sred hrama Sv. Save.

Ima toga jos na izvoz...

simana

pre 12 godina

Cudno ako su cetnici bili fasisti zasto su englezi podrzavali drazu i zasto je draza dobijo orden od predsednika amerike trumana...?
(maximus, 25. mart 2012 13:55)
- ODGOVOR: Da bi ga umilostivili da ne bi klao jos vise, pogotovo ne njihove gradjane koji su bili "zaposleni" u Evropi oslobadjajuci je od fasizma. Draza je bio za saveznike samo "mali fasista" i oni su znali da ce on kad tad dopasti u ruke Titovim antifasistima, sto se na kraju i dogodilo.

Petar

pre 12 godina

Овај „честити лик“, „ХЕРОЈ!!!!???????“ је баш, баш меродаван да оцењује исправност рехабилитације првоборца против фашизма, генерала Драже Михајловића јербо је можда баш он један од учесника креирања генераловог краја.
Комуњаристички злочинци су нам наметнули један део наше фалсификоване новије историје (како би, не оправдали своје злочине, већ доказали исправност својих “поступака“) који полако долази до своје истине.
Срећом, оно што је овај лик одрадио по Голом отоку и осталим Брозовим комуњарским логорима и тамницама (за информацију Катици: он ЈЕСТЕ управњао десетинама Брозових логора и казамата), одрађено је и на другим припадницима (такође деформисаног Стаљиновог) комуњаризма који су оба имали мало суштинске везе са Марксом и Енгелсом.
За истинско жаљење је оно што је доживео српски народ и многобројни невини појединци од Брозових злочинаца.
А о припадницима новокомпоноване, недодирљиве црногорске власти и њиховим изјавама у овом контексту, не вреди трошити речи, нити простор за коментаре.

Iguman Nemanja

pre 12 godina

Blagopokojni đeneral Draža je novoveki mučenik za srpstvo! Nevin i pravedan suđen od neverujućih, neće dugo da prođe da će da ga SPC proglasi za svetog. Da je Njegova Svetost patrijah Pavle poživeo još malo, naš junak Draža skoro bi bio svetac, još jedna veliki čovek među svetim srpskim mučenicima!

U inat Hrvatskoj i Jevropi!

Srbin iz Rusije

pre 12 godina

Moj deda i nekoliko rodjaka su bili medju vise od 6.000 streljanih u Kraljevu. Gospodin Kapicic i njegovi istomisljenici su sve nas proglasili saradnicima okupatora i pored toga sto smo od istih toliko postradali, samo zato sto nismo bili za komuniste! Odgovorite mi na prosto pitanje: da li su svi moji trebali da budu pobijeni zbog vasih vila na Dedinju? Znam da vas je bas briga bilo za strasnu tragediju naseg naroda u Srbiji, kao i u NDH i ostalim delovima zemlje. Zato sam zahvalan gen. D.Mihailovicu sto je sacuvao narod u Srbiji od jos vece pogibije, jer je na vreme shvatio da mi Srbi ne treba vise da budemo topovsko meso zarad tudjih interesa.

bane-Kikinda

pre 12 godina

Jovo i kaze ono sto je tacno. Drazu rehabilitovati od strane pojedinca ne znaci nista, rehabilitovati ga od strane drzave jednako je proglasiti Srbiju fasistickom tvorevinom.

roki

pre 12 godina

Pitanje rehabilitacije MIhailovica treba ostaviti istoricarima. Vecina naroda u Srbiji nema stav prema tom pitanju ili ga smatra potpuno nevaznim.To je od kljucne vaznosti samo ekstremnim komunistima ili ekstremnim cetnicima. To su mahom glasaci i clanstvo LDP i SPO. Zajednicko im je to da su okrenuti ka proslosti. Jedni govore o bradatim spodobama cetnicima koji su svi od reda bili sadisti i ubice, a drugi o komunistickim zlotvorima koji su uprospastili Srbiju.Pokatkad je ovo nakaradno razmisljanje udruzeno i sa lokal sovinizmom pa su se tako ovi uzasni komunisti dovukli u Srbiju iz Crne Gore ili je rec o prekodrinskim dodjosima.S druge strane, bradate cetnicke spodobe su zapravo isto sto i Mladicevi krvnici tako da je Mladic= Draza Mihailovic = genocid kako je pisalo na transparentima razjarenih clanica organizacije Zene u crnom.

da vas vidimo na delu!

pre 12 godina

(bezimena, 25. mart 2012 13:08)
E ako je ovaj Kapičić za tebe oličenje "čoveka", onda je konačno potpuno jasno zašto su tvoji komentari takvi kakvi su!
Uzgred, kada će te (LDP) izaći iz koalicije sa Dražinim Četnicima SPO-om? Strankom koja najviše zagovara rehabilitaciju Draže?
Hoćete li IKADA biti bar malo dosledni? Bar malo?

madmax

pre 12 godina

Jovo i njegovi drugovi nemaju nikakvo moralno pravo da drze bilo kakve lekcije,ne zbog cetnika koje su likvidirali posle rata,vec zbog stotina hiljada gradjana Jugoslavije osudjenih i likvidiranih kao "narodni neprijatelji".Dakle ne pricam o cetnicima,ustasama,ljoticevcima itd,vec o ljudima ciji je jedini greh bio zato sto nisu verovali da je SSSR raj na zamlji,a boljsevizam najbolji i najpravedniji sistem.

mujcinovic salih

pre 12 godina

Gospodine Kapidzicu u pravu ste.Samo me interesuje odakle ta iznenadna zaljubljenost u SAD i njihova odlikovanja.Pa vi koji ovo komentarisete mtzite SAD vise nego ikoga.Morate da se odlucite ako ste za SAD onda morate biti antifasisti i gradjani sveta,necu da upotrebim onu stranu rec.Ko zna kako da li bi to razumeli!

Sumadinac

pre 12 godina

Zasto je morao stradati Draza?

- zato sto Jugoslavija nebi bila pod Britansko-Ruskom upravom nakon rata, vec pod jugoslovenskom.
- zato sto Jugoslavija nakon tragicnih gradjanskih ratova tokom II.sv.rata, nebi mogla biti formirana kao federacija vec bi bila unitarna drzava.
- zato sto Srbija nebi bila "federalizovana" na tri celine.
- zato sto ustasko-vatikanske zlocine nebi bilo moguce staviti pod tepih jugoslovenstva.
- zato sto bi se odrzalo sudjenje poglavnicima koji su organizovali stotine logora u kojima je ubijeno stotine hiljada civila a ne fingirano sudjenje Drazi za koga se ne moze reci da je organizovao ni jedan logor, ni jedno masovno ubijanje a pogotovu ne civila i dece.
- zato sto bi Jugoslavija ostala demokratska drzava i nakon boljsevicke revolucije koja je u Rusiji vec bila sprovedena.

maximus

pre 12 godina

Cudno ako su cetnici bili fasisti zasto su englezi podrzavali drazu i zasto je draza dobijo orden od predsednika amerike trumana zato sto su cetnici spasli 344 americki pilota?

Nemanja

pre 12 godina

Iskreno, draže bi mi bilo da je danas Draža živ umesto ovog upravnika Titovog ozloglašenog zatvora... pripadnik UDBE... narodni heroj my ass.. živ je Draža, umro nije, dok je srpstva i Srbije!

A.Semjonov

pre 12 godina

Kapicica rasrdjuje pocetak preispitivanja poratnih vansudskih procesa u kojima i sam aktivno (sa)ucestvovao. Razume se da je psiholoski nepodnosljivo slusati svakodnevne zahteve ostecenih za preispitivanjem svih onih zlocina, otkrivanje masovnih stratista, oduzimanje gradjanskih prava i imovine od 80 do 100 hiljada gradjana Srbije. Bog dao Bog uzeo. U vasem slucaju gospodine druze: Drzava uzela - Drzava vraca.

Dzoni

pre 12 godina

28. 5. 1942 cetnici su priznali NDH i sporazum o saradnji u zamenu za malo autnomije cetnika u bosni..ne cude mi nista u ovoj zemlji ,samo napred do konacne propasti.

southlander

pre 12 godina

"da se Srbija vrati u prošlost i da je svi zamrze". Sudeci po velikom broju reakcija na ovu temu, gradjani tek sada shvataju, da su i Srbi cinili masovne ratne zlocine, bez obzira da li su bili cetnici ili partizani. Time se znacajno smanjuje visedecenijska propaganda vrednost antifasisticke borbe, sa kojom su pobednici prikrivali svoju zlocinacku proslost. Komunisti i njihovi ideoloski potomci danas najvise strahuju od toga, da ce izgubiti svoje privilegovane penzije, radna mesta i imovinu, a najmanje da ce biti pozvani na odgovornost za svoje zlocine.

CG

pre 12 godina

(bezimena, 25. mart 2012 13:08)
Zamislite Njemca koji spoji termn "Ugledni gradjanin" sa "Adolf Ajhman"...totalni oksimoron...
Mislim da je vrijeme da se ovom komunisti sudi vec jednom!

decko sa barikada

pre 12 godina

(decko sa barikada, 25. mart 2012 13:03) Cemu kradja mog imena?moje mislenje o jovu kapicicu je isto kao i o hasimu taciju,znaci ratni zlocinac,a ti pisi sad sta hoces ...

decko sa barikada

pre 12 godina

Kapicic - Dah duha cuvara domovine. Ovo je patriotizam. A ne jeftini populizam politicara i raznih ekstremista koji su juce obelezavali II. veliki poraz iz moderne istorije Srba - bombardovanje - kao nova kosovska bitka. Juce je bilo, svakom politicaru jedan spomenik za polaganje venaca zrtvama bombardovanja, ciji se broj usput ni danas ne zna? I dok se juce zalovalo Draza vampir se digao iznad Srbije plesao, lebdeo i ponovo pozivao: na bombardovanje! O tome je govorio g. Kapicic, struna istine i pravde prave Srbije.

bozidar

pre 12 godina

Legalnog generala Mihailovica je nakon smrti odlikovala vlada koja se borila protiv fasizma! Pri tome, general nikoga nije ubio. I onda o njemu, kao o coveku koji je vodio bratoubilacki rat, prica covek koji sam priznaje da je pobio ko zna koliko srba i crnogoraca. Moram da napomenem da ratni zlocini ne zastarevaju i da smo normalna zemlja, sada bi Kapicic i njemu slicni jeli zatvorsku hranu, a general bi imao spomenik u centru Beograda. On je jedan od ljudi koji su pretrpeli veliku nepravdu i taj spomenik bi bio spomenik njemu i svim zrtvama komunizma.Nek mu je vecna slava.

??

pre 12 godina

Zašto danas nemamo državu? pa zato što je Tito ubio jedno 100.000 pravih Srba a one sa malo više sreće poslao na Goli Otok gde im veliki sin naših naroda i narodnosti Jovo Kapičić presudjivao.Mi danas živimo titove vreme,Beograd je i dalje komunistički grad, a u državnim firmama i dalje je komunizam,zemlje istočnog bloka koje su imale komunziam su na niskim granama nije to slučajno.

anticenzura

pre 12 godina

Da mi je samo znati koliko je ovaj covek posle rata ljudi u tadasnjoj YU poslao na nebo,kad misli i sad da je boziji izaslanik i sudija?

Milutin

pre 12 godina

Mihailovic nije dobio "privatno" odlikovanje iz USA odmah posle rata vec najvise odlikovanje koje drzava USA moze dodeliti strancu. Ali to je bilo pre 1948., Kapicic je tada jos uvek bio rusofil a posle nesto sasvim drugo. Generale, istina je istina a propaganda je propaganda.

Vujadin

pre 12 godina

neki nikako da prihvate da je savremena istorija dozivela preispitivanje, da se iscitavanjem starih istorijskih izvora i uskladjivanjem sa novim doslo do novog pogleda na proslost i ulogu JVUO u ratu.

Dule NS

pre 12 godina

Bravoooo cika Jovo, bravooo! 100x bravo. Sram da bude onih koji vode drzavu. Zanemeli su od straha za fotelje ili nemaju nos za smrad nacionalizma i fazizma ili su od iste materije sazdani?

Nemanja

pre 12 godina

Iskreno, draže bi mi bilo da je danas Draža živ umesto ovog upravnika Titovog ozloglašenog zatvora... pripadnik UDBE... narodni heroj my ass.. živ je Draža, umro nije, dok je srpstva i Srbije!

Milutin

pre 12 godina

Mihailovic nije dobio "privatno" odlikovanje iz USA odmah posle rata vec najvise odlikovanje koje drzava USA moze dodeliti strancu. Ali to je bilo pre 1948., Kapicic je tada jos uvek bio rusofil a posle nesto sasvim drugo. Generale, istina je istina a propaganda je propaganda.

??

pre 12 godina

Zašto danas nemamo državu? pa zato što je Tito ubio jedno 100.000 pravih Srba a one sa malo više sreće poslao na Goli Otok gde im veliki sin naših naroda i narodnosti Jovo Kapičić presudjivao.Mi danas živimo titove vreme,Beograd je i dalje komunistički grad, a u državnim firmama i dalje je komunizam,zemlje istočnog bloka koje su imale komunziam su na niskim granama nije to slučajno.

Srbin iz Rusije

pre 12 godina

Moj deda i nekoliko rodjaka su bili medju vise od 6.000 streljanih u Kraljevu. Gospodin Kapicic i njegovi istomisljenici su sve nas proglasili saradnicima okupatora i pored toga sto smo od istih toliko postradali, samo zato sto nismo bili za komuniste! Odgovorite mi na prosto pitanje: da li su svi moji trebali da budu pobijeni zbog vasih vila na Dedinju? Znam da vas je bas briga bilo za strasnu tragediju naseg naroda u Srbiji, kao i u NDH i ostalim delovima zemlje. Zato sam zahvalan gen. D.Mihailovicu sto je sacuvao narod u Srbiji od jos vece pogibije, jer je na vreme shvatio da mi Srbi ne treba vise da budemo topovsko meso zarad tudjih interesa.

CG

pre 12 godina

(bezimena, 25. mart 2012 13:08)
Zamislite Njemca koji spoji termn "Ugledni gradjanin" sa "Adolf Ajhman"...totalni oksimoron...
Mislim da je vrijeme da se ovom komunisti sudi vec jednom!

anticenzura

pre 12 godina

Da mi je samo znati koliko je ovaj covek posle rata ljudi u tadasnjoj YU poslao na nebo,kad misli i sad da je boziji izaslanik i sudija?

Vujadin

pre 12 godina

neki nikako da prihvate da je savremena istorija dozivela preispitivanje, da se iscitavanjem starih istorijskih izvora i uskladjivanjem sa novim doslo do novog pogleda na proslost i ulogu JVUO u ratu.

da vas vidimo na delu!

pre 12 godina

(bezimena, 25. mart 2012 13:08)
E ako je ovaj Kapičić za tebe oličenje "čoveka", onda je konačno potpuno jasno zašto su tvoji komentari takvi kakvi su!
Uzgred, kada će te (LDP) izaći iz koalicije sa Dražinim Četnicima SPO-om? Strankom koja najviše zagovara rehabilitaciju Draže?
Hoćete li IKADA biti bar malo dosledni? Bar malo?

Sveto

pre 12 godina

Muci bruko Jovo Kapicicu komunisticki ZLIKOVCE...Tebe sigurno nece niko pitat... Al cim si TI protiv, ZNACI DA CICU TREBA REHABILITOVATI i to ODMAH!!!

Sumadinac

pre 12 godina

Zasto je morao stradati Draza?

- zato sto Jugoslavija nebi bila pod Britansko-Ruskom upravom nakon rata, vec pod jugoslovenskom.
- zato sto Jugoslavija nakon tragicnih gradjanskih ratova tokom II.sv.rata, nebi mogla biti formirana kao federacija vec bi bila unitarna drzava.
- zato sto Srbija nebi bila "federalizovana" na tri celine.
- zato sto ustasko-vatikanske zlocine nebi bilo moguce staviti pod tepih jugoslovenstva.
- zato sto bi se odrzalo sudjenje poglavnicima koji su organizovali stotine logora u kojima je ubijeno stotine hiljada civila a ne fingirano sudjenje Drazi za koga se ne moze reci da je organizovao ni jedan logor, ni jedno masovno ubijanje a pogotovu ne civila i dece.
- zato sto bi Jugoslavija ostala demokratska drzava i nakon boljsevicke revolucije koja je u Rusiji vec bila sprovedena.

A.Semjonov

pre 12 godina

Kapicica rasrdjuje pocetak preispitivanja poratnih vansudskih procesa u kojima i sam aktivno (sa)ucestvovao. Razume se da je psiholoski nepodnosljivo slusati svakodnevne zahteve ostecenih za preispitivanjem svih onih zlocina, otkrivanje masovnih stratista, oduzimanje gradjanskih prava i imovine od 80 do 100 hiljada gradjana Srbije. Bog dao Bog uzeo. U vasem slucaju gospodine druze: Drzava uzela - Drzava vraca.

madmax

pre 12 godina

Jovo i njegovi drugovi nemaju nikakvo moralno pravo da drze bilo kakve lekcije,ne zbog cetnika koje su likvidirali posle rata,vec zbog stotina hiljada gradjana Jugoslavije osudjenih i likvidiranih kao "narodni neprijatelji".Dakle ne pricam o cetnicima,ustasama,ljoticevcima itd,vec o ljudima ciji je jedini greh bio zato sto nisu verovali da je SSSR raj na zamlji,a boljsevizam najbolji i najpravedniji sistem.

aldo

pre 12 godina

Kapicic je poslednja osoba koja ima pravo da govori o bilo cijoj rehabilitaciji. Nije mi jasno kako nije pokrenut proces protiv njega.

Izguglate tekst ''Istorija se menjala makazama i lepkom''.

bozidar

pre 12 godina

Legalnog generala Mihailovica je nakon smrti odlikovala vlada koja se borila protiv fasizma! Pri tome, general nikoga nije ubio. I onda o njemu, kao o coveku koji je vodio bratoubilacki rat, prica covek koji sam priznaje da je pobio ko zna koliko srba i crnogoraca. Moram da napomenem da ratni zlocini ne zastarevaju i da smo normalna zemlja, sada bi Kapicic i njemu slicni jeli zatvorsku hranu, a general bi imao spomenik u centru Beograda. On je jedan od ljudi koji su pretrpeli veliku nepravdu i taj spomenik bi bio spomenik njemu i svim zrtvama komunizma.Nek mu je vecna slava.

Пантагруел

pre 12 godina

Друже Јово, ствар је врло јасна: Ми Срби нисмо имали своју државу од 1914. године, када смо несрећном Нишком декларацијом имагинарне циљеве југословенства ставили испред наших националних циљева. Хвала Милу Ђукановићу што је отцепљењем Црне Горе, у лето 2006. године, коначно обновио самосталну Србију (кад већ у нашој власти није било паметних да то ураде, него је морао он) и сад се враћамо идеологији Слободана Јовановића. Вама и свима осталима који се са тиме не слажете, нека је срећан пут. Не мора нико ништа нажао да вам учини. Биолошки сат све ради природним путем. Партизана је све мање и мање и будуће генерације ће на њих и њихов систем вредности гледати као на малигну идеолошку појаву ограниченог временског трајања.

southlander

pre 12 godina

"da se Srbija vrati u prošlost i da je svi zamrze". Sudeci po velikom broju reakcija na ovu temu, gradjani tek sada shvataju, da su i Srbi cinili masovne ratne zlocine, bez obzira da li su bili cetnici ili partizani. Time se znacajno smanjuje visedecenijska propaganda vrednost antifasisticke borbe, sa kojom su pobednici prikrivali svoju zlocinacku proslost. Komunisti i njihovi ideoloski potomci danas najvise strahuju od toga, da ce izgubiti svoje privilegovane penzije, radna mesta i imovinu, a najmanje da ce biti pozvani na odgovornost za svoje zlocine.

decko sa barikada

pre 12 godina

(decko sa barikada, 25. mart 2012 13:03) Cemu kradja mog imena?moje mislenje o jovu kapicicu je isto kao i o hasimu taciju,znaci ratni zlocinac,a ti pisi sad sta hoces ...

maximus

pre 12 godina

Cudno ako su cetnici bili fasisti zasto su englezi podrzavali drazu i zasto je draza dobijo orden od predsednika amerike trumana zato sto su cetnici spasli 344 americki pilota?

Petar

pre 12 godina

Овај „честити лик“, „ХЕРОЈ!!!!???????“ је баш, баш меродаван да оцењује исправност рехабилитације првоборца против фашизма, генерала Драже Михајловића јербо је можда баш он један од учесника креирања генераловог краја.
Комуњаристички злочинци су нам наметнули један део наше фалсификоване новије историје (како би, не оправдали своје злочине, већ доказали исправност својих “поступака“) који полако долази до своје истине.
Срећом, оно што је овај лик одрадио по Голом отоку и осталим Брозовим комуњарским логорима и тамницама (за информацију Катици: он ЈЕСТЕ управњао десетинама Брозових логора и казамата), одрађено је и на другим припадницима (такође деформисаног Стаљиновог) комуњаризма који су оба имали мало суштинске везе са Марксом и Енгелсом.
За истинско жаљење је оно што је доживео српски народ и многобројни невини појединци од Брозових злочинаца.
А о припадницима новокомпоноване, недодирљиве црногорске власти и њиховим изјавама у овом контексту, не вреди трошити речи, нити простор за коментаре.

Iguman Nemanja

pre 12 godina

Blagopokojni đeneral Draža je novoveki mučenik za srpstvo! Nevin i pravedan suđen od neverujućih, neće dugo da prođe da će da ga SPC proglasi za svetog. Da je Njegova Svetost patrijah Pavle poživeo još malo, naš junak Draža skoro bi bio svetac, još jedna veliki čovek među svetim srpskim mučenicima!

U inat Hrvatskoj i Jevropi!

aldo

pre 12 godina

1. Cetnistvo je jednoumlje samo na cisto nacionalnoj osnovi ali i politickoj - partizani u toku rata ipak nisu ubijali civile na etnickoj osnovi a i ubijanje civila i etnicko ciscenje im nije bio cilj - naprotiv. Cetnici se bas nisu borili protiv ustasa nego partizana odnosno komunista i etnickih manjina.
(Antifasista, 25. mart 2012 15:20)

Kao najveci cetnicki zlocin u svim izvorima navodi se zlocin cetnika Pavla Djurisica u Foci gde je pobijeno 3 000 ljudi. Ako se cetnici uopste nisu borili protiv ustasa od koga su preoteli Focu i da li ti je uopste poznato ko je taj grad kontrolisao pre cetnickog osvajanja? Marsovci mozda? Pre nego sto su cetnici usli u Focu tamo su pocinjeni masovni ustaski zlocini nad Srbima.Mozda su za razjarene ''antifasiste'' srpske zrtve manje vredne.

decko sa barikada

pre 12 godina

Kapicic - Dah duha cuvara domovine. Ovo je patriotizam. A ne jeftini populizam politicara i raznih ekstremista koji su juce obelezavali II. veliki poraz iz moderne istorije Srba - bombardovanje - kao nova kosovska bitka. Juce je bilo, svakom politicaru jedan spomenik za polaganje venaca zrtvama bombardovanja, ciji se broj usput ni danas ne zna? I dok se juce zalovalo Draza vampir se digao iznad Srbije plesao, lebdeo i ponovo pozivao: na bombardovanje! O tome je govorio g. Kapicic, struna istine i pravde prave Srbije.

bane-Kikinda

pre 12 godina

Jovo i kaze ono sto je tacno. Drazu rehabilitovati od strane pojedinca ne znaci nista, rehabilitovati ga od strane drzave jednako je proglasiti Srbiju fasistickom tvorevinom.

nini

pre 12 godina

1. Cetnistvo je jednoumlje samo na cisto nacionalnoj osnovi ali i politickoj - partizani u toku rata ipak nisu ubijali civile na etnickoj osnovi a i ubijanje civila i etnicko ciscenje im nije bio cilj - naprotiv. Cetnici se bas nisu borili protiv ustasa nego partizana odnosno komunista i etnickih manjina.

(Antifasista, 25. mart 2012 15:20)

Ako su pojedini cetnici cinili etnicki motivisane zlocine, to ne cini sve pripadnike cetnickog pokreta masovnim ubicama.Da li si mozda cuo za neke od ideologa tog pokreta medju muslimanima kao sto su Dr Ismet Popovac iz Nevesinja, Mustafa Pašić, sudija iz Mostara, te Mustafa Mulalić iz Livna i tako dalje? Koliko je bilo muslimana u cetnicima samo u Hercegovini mozes se informisati iz muslimanskih ( a ne procetnickih) izvora ...

Ilija Mirkovic

pre 12 godina

Voleo bih da cujem od gospodina Kapicica nesto o tome kako je izgledao svakodnevni zivot u Beogradu kada je on 1944/1945. bio sef OZNE za ovaj grad. I kako bi on gledao na Srbe da je neki Sumadinac ili Moravac, na primer, imao tu funkciju u Podgorici. Ili na Cetinju, ili bilo gde u Crnoj Gori.

Lalo NS

pre 12 godina

A šta ti druže Jovo tražiš u takvoj Srbiji, što se ne vratiš u Svoju Crnu Goru? Ipak si sam rekao da je Srbija tvoja druga otadžbina (posle 70 godina života u Srbiji). Vrati se Jovo u u svoju otadžbinu, verovatno si i tamo okrvavio ruke, ali se bojiš krvne osvete. Krvniče, sram te bilo.

Antifasista

pre 12 godina

nikada nisam bio komunista zbog jednoumlja ali kapicic je u pravu.
1. Cetnistvo je jednoumlje samo na cisto nacionalnoj osnovi ali i politickoj - partizani u toku rata ipak nisu ubijali civile na etnickoj osnovi a i ubijanje civila i etnicko ciscenje im nije bio cilj - naprotiv. Cetnici se bas nisu borili protiv ustasa nego partizana odnosno komunista i etnickih manjina.

2. kako gresi komunista posle rata cine cetnike antifasistima i aboliraju njihove zlocine. Dva zlocina ne ponistavaju jedan drugog nego samo vise zla.
3. kapicic je u pravu da rehabilitacija cetnika podriva jedinstvo srbije i mir u regionu - zasto bi muslimani zeleli da zive u Srbiji sa povampirenim cetnistvom odnosno - cetnicko-komunistickom koalicijom. Lukic je izvukao nevine Muslimane iz voza i pobio ih krvnicki a Seseljevci im promovisu "knjigu nevinosti" u sred hrama Sv. Save.

Ima toga jos na izvoz...

bezimena

pre 12 godina

Ne znam zašto neko ima potrebu da potpisuje MOJE ime, ali ovog puta se slažem sa svojom "dvojnicom"!

J. Kapičić je bio HEROJ u vremenu, izuzetno teškom, kada su bradati miševi živeli po zemunicima i čekali "pravo" vreme za "odbranu" zemlje. U tom čekanju su se zabavljali sitnom borbom protiv partizana (većina partizana NISU bili komunisti, iako su ih oni organizovali, već ljudi svih zanimanja, obrazovanja i nacionalnosti - prava jugoslovesnka vojska) i klanjem njihovih pristalica medju Srbina i klanjem NEsrba po drugim "srpskim" zemljama!

Većina vas, iskompleksiranih, nema hrabrosti koliko J.Kapičić ima u malom prstu! O patriotizmu tek pojma nemate, ali zato odlično znate da MRZITE, iz niskih strasti, kao što je ljubomora npr.! Kada bi ZLO, koje vi predstavljate, bila stvarna slika Srbije, odbacila bih svoju nacionalnost (srpsku) s gnušanjem!

Dzoni

pre 12 godina

28. 5. 1942 cetnici su priznali NDH i sporazum o saradnji u zamenu za malo autnomije cetnika u bosni..ne cude mi nista u ovoj zemlji ,samo napred do konacne propasti.

monter

pre 12 godina

Nemam pojma sta je Kapicic radio kao udbas nakon 2.sv. rata, ali ono sto znam jeste da je apsolutno u pravu u oceni danasnjeg trenutka i stanja u Srbiji.

Dule NS

pre 12 godina

Bravoooo cika Jovo, bravooo! 100x bravo. Sram da bude onih koji vode drzavu. Zanemeli su od straha za fotelje ili nemaju nos za smrad nacionalizma i fazizma ili su od iste materije sazdani?

Ne mozes mitove prodati bas svakome

pre 12 godina

(Пантагруел)

Nikada se Srbi nisu odrekli srpstva u ime Jugoslovenstva nego su videli Jugoslaviju kao Srboslaviju sto su dokazali 90tih i od tada uporno dokazuju sada rehabilitacijom cetnika a pljuvanjem po onima koji su stvarali ONU kapicicevu Jugoslaviju koja je jedino moguca...a ne OVU Drazinu verziju Jugoslavije koja je dosla sa Milosevicem i ostalim olosom.

simana

pre 12 godina

Cudno ako su cetnici bili fasisti zasto su englezi podrzavali drazu i zasto je draza dobijo orden od predsednika amerike trumana...?
(maximus, 25. mart 2012 13:55)
- ODGOVOR: Da bi ga umilostivili da ne bi klao jos vise, pogotovo ne njihove gradjane koji su bili "zaposleni" u Evropi oslobadjajuci je od fasizma. Draza je bio za saveznike samo "mali fasista" i oni su znali da ce on kad tad dopasti u ruke Titovim antifasistima, sto se na kraju i dogodilo.

Vlada

pre 12 godina

A po cemu su to komunisti bili bolji nego kralj pre njih? Kao i on -proglasili su sebe dozivotnim vladarima sudbina, ali oni su otimali i posteno i neposteno stecenu tudju imovinu. Po kojoj je toj zdravoj logici neko bolji od drugoga i kompetentniji samo zato sto je bolji drug? Jednostavno ne razumem taj koncept. Ponosim se Srbijom i Srbima iz ratova na pocetku proslog veka i po meni je D.Mihajlovic bio jedini legitimni naslednik te i takve vojske i ideologije.

cetnicki mitovi

pre 12 godina

(aldo)

kao i u ovom tako i u onom ratu najvece pobede cetnika su bile NAD CIVILIMA. U Focu su usli maltene bez otpora i pobili sve civile staro maldo decu starce i POHVALILI SE DRAZI. Focu nisu dugo zadrzali jer su ih partizani odmah nakon mesec dana proterali, bezali su ko zecevi. Eto to je njihova hrabra borba. kao i u ovom ratu u Bosni. "Pobedjivali" dok su ubijali i proterivali nenaoruzane ili slabo naoruzane civile a kada su naisli na organizovan otpor - e onda je bilo spasavaj braco, ubijaju nas samo sto smo Srbi.

Vladimir

pre 12 godina

Zar Srbi i Srbija nemaju druga posla nego da se bave rehabilitacijom Draze? Sta bi sa 40% nezaposlenih, kolapsom zdravstvene zastite i redovima u javnim kuhinjama. Ah, da, za to su krive mracne spoljasnje sile.

mujcinovic salih

pre 12 godina

Gospodine Kapidzicu u pravu ste.Samo me interesuje odakle ta iznenadna zaljubljenost u SAD i njihova odlikovanja.Pa vi koji ovo komentarisete mtzite SAD vise nego ikoga.Morate da se odlucite ako ste za SAD onda morate biti antifasisti i gradjani sveta,necu da upotrebim onu stranu rec.Ko zna kako da li bi to razumeli!

Njofra

pre 12 godina

cetnicki mitovi, 25. mart 2012 18:15)

Naravno nijedna rijec o tome da su Ustase dozivjeli teski poraz od Cetnika u Foci,a sta bi to trebali uraditi,cekati skrstenih ruku dok sve Srbe tamo pobiju?

Jos jednom se ovakvim komentarima dokazuje da su simpatizeri partizana duboko antisrpski nastrojeni:
negiraju pravo na odbranu srpskom narodu u Foci od Ustasa!

roki

pre 12 godina

Pitanje rehabilitacije MIhailovica treba ostaviti istoricarima. Vecina naroda u Srbiji nema stav prema tom pitanju ili ga smatra potpuno nevaznim.To je od kljucne vaznosti samo ekstremnim komunistima ili ekstremnim cetnicima. To su mahom glasaci i clanstvo LDP i SPO. Zajednicko im je to da su okrenuti ka proslosti. Jedni govore o bradatim spodobama cetnicima koji su svi od reda bili sadisti i ubice, a drugi o komunistickim zlotvorima koji su uprospastili Srbiju.Pokatkad je ovo nakaradno razmisljanje udruzeno i sa lokal sovinizmom pa su se tako ovi uzasni komunisti dovukli u Srbiju iz Crne Gore ili je rec o prekodrinskim dodjosima.S druge strane, bradate cetnicke spodobe su zapravo isto sto i Mladicevi krvnici tako da je Mladic= Draza Mihailovic = genocid kako je pisalo na transparentima razjarenih clanica organizacije Zene u crnom.

Srbin iz Rusije

pre 12 godina

Ako je Draza bio izdajnik i saradnik okupatora zasto su mu saveznici iz USA i Francuske dali ordenje i zasto su mu drugovi i drugarice sa Dedinja sakrili grob, cega su se bojali ako im je savest cista? S druge strane partizani su zajedno sa ustasama ratovali u NDH protiv cetnika, koji su se borili za opstanak Srba na tim prostorima i pored velikog "truda" Hrvata da ih istrebe. Informisite se, mislite svojom glavom i ne robujte vise komunistickoj propagandi i obmanama kojim su nas trovali od '45-e!

sailor

pre 12 godina

Sramota je da pripadnici jedne diktature koja je unesrećila pola sveta, a posledice će u Srbiji očigledno trajati duže nego u ostalim pogođenim zemljama, još uvek uspevaju da dobiju publicitet umesto fer suđenja za zločine koje su počinili. Jovo i njegovi su uklonili iz života sve za koje su smatrali da ugrožavaju njihov "proleterski raj", oteli imovinu, uselili se u tuđe kuće i stanove, dobili penzije koje nema niko ko je ceo život pošteno radio, isfalsifikovali kompletnu istoriju, promenili imena svih ulica...I sada na sve to, još se neki ljudi, u 21-om veku, prave blesavi i filozofiraju kako te "tekovine" ne treba dirati. Urazumite se ako boga znate!

spor

pre 12 godina

Sreca tvoja sto drugi nece otvaranje tajnih dosija,komunistickih grobnica,ispitivanje komunistickih zlocina kao sto to predlaze Vuk Draskovic i SPO.

Ма шта ми рече

pre 12 godina

@ Ne mozes mitove prodati bas svakome, 25. mart 2012 17:17
Како си само успео/успела да исконструишеш "Drazinu verziju Jugoslavije koja je dosla sa Milosevicem i ostalim olosom"?
Трпати у исти идеолошки концепт Дражу и Милошевића је противприродни блуд. Милошевић је био и до смрти остао комуниста који је сањао да постане нови Тито. Никада се прекрстио није, на свету Гору слетео хеликоптером и у Хиландар ушао као у шталу... Деветог марта 1991. истерао је тенкове на Београђане и покушао да изазове грађански рат у Србији (исту ствар је поновио најмање још два пута, 24. децембра 1996. и 5. октобра 2000. године) лажући народ у унутрашњости да штити земљу од хаоса у који ће је увести "четничка идеологија" опозиције.

Dragan

pre 12 godina

Meni nije jasno kako niko ne primecuje jednu tako ociglednu stvar:
Zasto se nik iz EU ne buni? Obicno nam sole pamet za svaku sitnicu.

U ovom slucaju se bune pojedine partije iz CG i Hrvatska.
Gde su Engleska, Francuska, Rusija, USA ?
Sve one zemlje koje su se stvarno borile u II svetskom.

Cutim glasno

pre 12 godina

Mnogi ovde pitaju zasto Kapicic nije osudjen i u zatvoru?
Ako vas toliko tvrdite da je zlikovac i da je trebao da bude osudjen i u zatvoru, pa valjda je red da kao obicani gradjanini ako imate dokaze o cemu komentarisete podnesite tuzilastvu krivicnu prijavu da na osnovu vasih dokumenata ili argumentovanih saznanja pokrene krivicni postupak.Niti je krivicni postupak pokrenut niti je donesena presuda a vi sudite.
Upitajte se gde su Golootocani zasto oni sada cute? Koga se boje? Zasto ne podnose krivicnu prijavu?
Draskovic je mnoga pitanja pokrenuo. Gde je sada? Zasto cuti? Mogao je mnogo toga jer je bio uz vlast dvadeset godina a sada se pravda da nema pristup dosijeima i DB-ima.

Radmilovic

pre 12 godina

Партизана је све мање и мање и будуће генерације ће на њих и њихов систем вредности гледати као на малигну идеолошку појаву ограниченог временског трајања.
(Пантагруел)

Ali isto tako, sto je partizana manje a cetnika vise to je i Srbija manja i jadnija...

matori

pre 12 godina

Dao Bog, svima vama koji se ovde javljate kao istomišljenici i zaštitnici generala Draže, i ideologije koju je on branio i zastupao, da se najedete hleba i demokratije, koje NISU stvorili jugoslovenski komunisti (bez obzira na veru ili naciju), između 1941. i 1980. godine!
Ono što je sledilo kasnije, nama bliže u vremenu, mnogo više je delo onih snaga koje sa komunistima nemaju ništa zajedničko...

nono

pre 12 godina

(cetnicki mitovi, 25. mart 2012 18:15)
Bice da i ustaski genocid spada u ''cetnicke mitove''. Ne znam kako te nije sramota da uporedjujes situaciju u ratovima devedesetih kad su Srbi kontrolisali pola Bosne sa situacijom u Drugom svetskom ratu kad je skoro citav preziveli srpski narod u Bosni bio u zbegovima po planinama, a ustaski krvnici poubijali nekoliko stotina hiljada Srba. Sta je tu isto ''kao i u ovom ratu''? Toliki nedostatak obraza ne mogu da shvatim.

Neko iz Srbije

pre 12 godina

(Njofra)

Od ustasa se Srpski narod branio u partizanima a ne u cetnicima, strpskom pandanu ustasa. A vi sada negirate da je narod imao pravo da se brani od ustasa i cetnika U PARTIZANIMA.

SSSS

pre 12 godina

"Трпати у исти идеолошки концепт Дражу и Милошевића је противприродни блуд".

Pa naravno da jeste - ali desio se. Pogledaj sastav i koreoghrafiju sa mitinga "istine", "dogadjanja naroda", ratista, svi idilicno ujedinjeni i zajedno, cetnici, Miloseviceva vojska, razne cetnicke paravojske i popovi...nema kojih nema...sa parolom "Samo Sloga Srbina Spasava"

SisterMisery

pre 12 godina

ko je bio i koliki heroj jednom ce pokazati vreme, do tada evo vam jedan primer partizanskog "narodnog heroja" poznatog u narodu, iz mog sela u Sremu. Marko Pericin Kamenjar, los kolar, zao covek i jos gori komsija.6.juna 1942 Nemci su zbog njega streljali 257 mestana za 15 minuta, nekolicinu prezivelih sacuvao je Nemac, Karl Bernajz. Sve to je gosn Kamenjar gledao sa Glavice da bi u zvanicnim dokumentima bilo napisano kako je zbog tog streljanja krenuo sa 1.vojvodjanskom brigadom iz Bosne , preko Srema u osvetu... By the way, kada su Partiyani praznili ambare gladnom narodu i odvodili stoku, svako ko se pobunio bio je smatran cetnikom, saradnikom sa okupatorom i protivnikom NOB-a i dakako streljan. Mozda ovo sto pisem i nema neke veze sa D.Mihailovicem ali svakako ima veze sa drugovima Jova Kapicica, daleko im lepa kuca!

Pitanje

pre 12 godina

dobro da rascistimo vec jednom srpsku zagonetku: ako je vecina Srba za rehabiliatciju Draze a on se borio za Srboslaviju a kapicica koji predstavlja ONU Titovu Jugoslaviju koju razapinjemo kao i njega, za koju su Jugu Srbi borili i koju Jugu u srpskom srcu su ostali rasturali. Drazina Juga sa etnicko cistom velikom srbijom NIKADA nije bila u srcu nicijem osim srpskom a posto se Draza ozbiljno povampirio odmah posle 8 sednice, ko je i koju Jugu rusio i ko se borio za Jugu u ime cije smo kao mi "pravedno' ubijali. Konfuzija totalna.

Бојан Савић

pre 12 godina

(matori, 25. mart 2012 19:05)
Мислиш на Слободана Милошевића, Миру Марковић, колико ја знам то су Капичићеви партијски другови!

rehab

pre 12 godina

Srpski zakon o rehabilitaciji je takav da bi po njemu mogao i Hitler da se rehabilituje jer nije nikog licno ubio tokom rata. Dakle, skoro svako moze da bude rehabilitovan, pa makar i radio za Nemce sve 4 godine rata. To je zato da bi se omogucila de-konfiskacija imovine tih saradnika Nemaca - nema tu nikakve ideologije, samo para vrti sve ove procese u Srbiji. A Draza samo "otvara" proces - on cak i nema neku imovinu. I na kraju, Srbija ce po papirima vrlog nam sudstva, imati najmanji broj saradnika okupatora - mozda cak i nijednog.

JohnyB

pre 12 godina

Dragoljuba Mihailovića odlikovale su SAD,naš saveznik za vreme II sv.rata za spašavanje američkih pilota. Dragoljub Mihailović imao je ađutanta Slovenca,imao je odred sačinjen isključivo od muslimana u Raškoj,a u redovima četnika bili su pripadnici i drugih naroda iz tadašnje Jugoslavije. Dragoljub Mihailović je odbio kapitulaciju Jugoslavije i bio je vođa prvog pokreta otpora u porobljenoj Evropi. Sve su ovo činjenice koje je lako proveriti..samo ako neko to želi...a o broju komunističkih žrtava se malo zna jer su uspešno zataškavane preko pola veka. Zločin je što se izjednačava čovek koji je pružio otpor nacistima ali ne po svaku cenu,sa tim istim ljudima,sa ustašama kvinslinzima i greh je ćutati o komunističkim žrtvama sve ove godine...ali te zločine koje su komunisti počinili,nažalost,ispaštaće njihovi naslednici...na ovaj ili onaj način...

Боћајло

pre 12 godina

Mene su u skoli ucili da je Draza domaci izdajnik. Ako to nije istina onda treba suditi svima onima koji su pisali takve knjige.

Sector

pre 12 godina

@matori: pa ta tvrdnja govori o tvojoj intelektualnoj sirini. Komunisti su 70ih zbog nemogucnosti odrzavanja samoupravnog sistema uzimali kredite koji su 80ih stigli na naplatu. Smrt Tita nema veza sa propadanjem eskonomskog sistema, vec je kao takav bio neodrziv.

Sumadinac

pre 12 godina

@Pitanje

Postojale su dve "Juge", kako vi komunjare volite da zovete Jugoslaviju iz nekih razloga...
Prva je bila "Drazina" zapravo Kraljevina Srba Hrvata i Slovenaca kasnije preimenovana u Jugoslaviju, sa srpskom dinastijom na vrhu. Ona je bila unitarna, bez unutrasnjih granica, demokratska, visestranacka...
Druga Titova je bila federalizovana (Srbija dodatno podeljena za svaki slucaj), nedemokratska, jednopartijska, sa hrvatskom dinastijom Broz na celu.
Draza se kao Srbin solunac borio za prvu, Tito kao Hrvat austrougarin za drugu. Pobedila je druga zahvaljujuci fasistickoj agresiji i podrske Titu od strane svetskih sila, Vatikana... Nakon toga Srbija biva stavljena pod kumrovacku upravu, slede istrebljenja vidjenijih Srba, oduzimanje imovine, medijska i svaka druga intelektualna blokada srpske misli, i visedecenijska losa ekonomska praksa.

Za koju ste se vi zalagali i jos uvek se zalazete procenite sami.

Aca

pre 12 godina

Istorijska cinjenica.....u prolece 1944.god. u Srbiji nije postojala niti jedna celija Komunisticke partije niti je bilo organizovanih odreda partizana! Sav narod je bio u Cetnicima....a to je onda smetalo a i sada smeta vajnim drugovima! Osveta je bila neminovna!!!
Tempo je pustio da mu ubiju brata-svestenika u Kocevskim sumama...mozda je coveka bas ovaj UDBAS ubio...

ISTINA O PRODUŽENOM GENOCIDU

pre 12 godina

Господо тзв југо-аналитичари и другови југо-комунисти, да Вас обавестим да су Српске службе аналитичара потврдиле тезе Ђенерала Драже о ”тајним” везама усташа и комуниста, у реализацији геноцида према Србима у НДХ (Хрватска и БиХ) :
1/3 побити, 1/3 прекрстити и 1/3 протерати :
Анте Павелић, Јосип Броз и Фрањо Туђман..
Сада у Хрватској живи 5% Срба, а у време Краљевине СХС у Бановини Хрватској је живело 30% Срба..
Њихови саветници су били и католички језуити и комунистички фундаменталисти .

bezimenko

pre 12 godina

svima onima koji i dalje uporno tvrde predlazem da pogledaju ovaj video, iako vec sada znam da cete mi lupati minuse i tvrditi kako se radi o "komunistickoj propagandi" i "fotomontazi"

http://www.youtube.com/watch?v=r3ap0D5muns&skipcontrinter=1

ДРАГО ШУМАДИНАЦ

pre 12 godina

Кратак час историје за необавештене:
1. Ђенерал ЈВО Драгољуб Михаиловић је учествовао у Првом и Другом светском рату и први започео устанак (одмах после АПРИЛСКЕ окупације) против Нациста који су распарчали Краљевину Југославију, јер домаћи издајници нису учествовали у отпору..
2. Титови Комунисти су тек након напада Хитлера на СССР, по налогу Стаљина у ЈУЛУ отишли у шуме у НДХ (где је већ био Српски народ који је бежао од Усташког ножа) и наметнули се као вође, али са задатком да сруше Краљевину и успоставе Стаљинов Комунистички систем..
3. Да би сачувао народ, Ђенерал Дража је покушао да спречи Стаљинове комунистичке плаћенике да убијају Немце (због наредбе 100 Срба за 1 Немца)..
4. Очекивано искрцавање Савезника на Далматинску обалу, није се десила јер су Стаљин и Тито рекли да ће са Немцима и Усташама борити против савезника..
5. Након уласка Стаљинове Црвене армије у Србију, побијено је преко 100.000 грађана и сви заробљени официри ЈВО и Равногорци и Ђенерал Дража на лажном суђењу..
6. На Великој Савској Ади је стрељан и покопан у кречану Ђенерал Дража, велики Српски јунак, зато је Божијом вољом и добио НАЈВИШИ споменик у Европи..

Goran Geteborg

pre 12 godina

Komunisti su najveci neprijatelji covecanstva oni su vise ljudi pobili nego fasisti. Budi sve samo ne komunista a taj stari Vojo sjednom nogom u grobu bolje bi bilo da zacepi. Taj bio izdajnik svog naroda i slao ljude na goli otok.

decko sa barikada

pre 12 godina

Kapicic - Dah duha cuvara domovine. Ovo je patriotizam. A ne jeftini populizam politicara i raznih ekstremista koji su juce obelezavali II. veliki poraz iz moderne istorije Srba - bombardovanje - kao nova kosovska bitka. Juce je bilo, svakom politicaru jedan spomenik za polaganje venaca zrtvama bombardovanja, ciji se broj usput ni danas ne zna? I dok se juce zalovalo Draza vampir se digao iznad Srbije plesao, lebdeo i ponovo pozivao: na bombardovanje! O tome je govorio g. Kapicic, struna istine i pravde prave Srbije.

Dule NS

pre 12 godina

Bravoooo cika Jovo, bravooo! 100x bravo. Sram da bude onih koji vode drzavu. Zanemeli su od straha za fotelje ili nemaju nos za smrad nacionalizma i fazizma ili su od iste materije sazdani?

bezimena

pre 12 godina

Ne znam zašto neko ima potrebu da potpisuje MOJE ime, ali ovog puta se slažem sa svojom "dvojnicom"!

J. Kapičić je bio HEROJ u vremenu, izuzetno teškom, kada su bradati miševi živeli po zemunicima i čekali "pravo" vreme za "odbranu" zemlje. U tom čekanju su se zabavljali sitnom borbom protiv partizana (većina partizana NISU bili komunisti, iako su ih oni organizovali, već ljudi svih zanimanja, obrazovanja i nacionalnosti - prava jugoslovesnka vojska) i klanjem njihovih pristalica medju Srbina i klanjem NEsrba po drugim "srpskim" zemljama!

Većina vas, iskompleksiranih, nema hrabrosti koliko J.Kapičić ima u malom prstu! O patriotizmu tek pojma nemate, ali zato odlično znate da MRZITE, iz niskih strasti, kao što je ljubomora npr.! Kada bi ZLO, koje vi predstavljate, bila stvarna slika Srbije, odbacila bih svoju nacionalnost (srpsku) s gnušanjem!

simana

pre 12 godina

Cudno ako su cetnici bili fasisti zasto su englezi podrzavali drazu i zasto je draza dobijo orden od predsednika amerike trumana...?
(maximus, 25. mart 2012 13:55)
- ODGOVOR: Da bi ga umilostivili da ne bi klao jos vise, pogotovo ne njihove gradjane koji su bili "zaposleni" u Evropi oslobadjajuci je od fasizma. Draza je bio za saveznike samo "mali fasista" i oni su znali da ce on kad tad dopasti u ruke Titovim antifasistima, sto se na kraju i dogodilo.

monter

pre 12 godina

Nemam pojma sta je Kapicic radio kao udbas nakon 2.sv. rata, ali ono sto znam jeste da je apsolutno u pravu u oceni danasnjeg trenutka i stanja u Srbiji.

Antifasista

pre 12 godina

nikada nisam bio komunista zbog jednoumlja ali kapicic je u pravu.
1. Cetnistvo je jednoumlje samo na cisto nacionalnoj osnovi ali i politickoj - partizani u toku rata ipak nisu ubijali civile na etnickoj osnovi a i ubijanje civila i etnicko ciscenje im nije bio cilj - naprotiv. Cetnici se bas nisu borili protiv ustasa nego partizana odnosno komunista i etnickih manjina.

2. kako gresi komunista posle rata cine cetnike antifasistima i aboliraju njihove zlocine. Dva zlocina ne ponistavaju jedan drugog nego samo vise zla.
3. kapicic je u pravu da rehabilitacija cetnika podriva jedinstvo srbije i mir u regionu - zasto bi muslimani zeleli da zive u Srbiji sa povampirenim cetnistvom odnosno - cetnicko-komunistickom koalicijom. Lukic je izvukao nevine Muslimane iz voza i pobio ih krvnicki a Seseljevci im promovisu "knjigu nevinosti" u sred hrama Sv. Save.

Ima toga jos na izvoz...

bane-Kikinda

pre 12 godina

Jovo i kaze ono sto je tacno. Drazu rehabilitovati od strane pojedinca ne znaci nista, rehabilitovati ga od strane drzave jednako je proglasiti Srbiju fasistickom tvorevinom.

Nemanja

pre 12 godina

Iskreno, draže bi mi bilo da je danas Draža živ umesto ovog upravnika Titovog ozloglašenog zatvora... pripadnik UDBE... narodni heroj my ass.. živ je Draža, umro nije, dok je srpstva i Srbije!

Dzoni

pre 12 godina

28. 5. 1942 cetnici su priznali NDH i sporazum o saradnji u zamenu za malo autnomije cetnika u bosni..ne cude mi nista u ovoj zemlji ,samo napred do konacne propasti.

Ne mozes mitove prodati bas svakome

pre 12 godina

(Пантагруел)

Nikada se Srbi nisu odrekli srpstva u ime Jugoslovenstva nego su videli Jugoslaviju kao Srboslaviju sto su dokazali 90tih i od tada uporno dokazuju sada rehabilitacijom cetnika a pljuvanjem po onima koji su stvarali ONU kapicicevu Jugoslaviju koja je jedino moguca...a ne OVU Drazinu verziju Jugoslavije koja je dosla sa Milosevicem i ostalim olosom.

??

pre 12 godina

Zašto danas nemamo državu? pa zato što je Tito ubio jedno 100.000 pravih Srba a one sa malo više sreće poslao na Goli Otok gde im veliki sin naših naroda i narodnosti Jovo Kapičić presudjivao.Mi danas živimo titove vreme,Beograd je i dalje komunistički grad, a u državnim firmama i dalje je komunizam,zemlje istočnog bloka koje su imale komunziam su na niskim granama nije to slučajno.

roki

pre 12 godina

Pitanje rehabilitacije MIhailovica treba ostaviti istoricarima. Vecina naroda u Srbiji nema stav prema tom pitanju ili ga smatra potpuno nevaznim.To je od kljucne vaznosti samo ekstremnim komunistima ili ekstremnim cetnicima. To su mahom glasaci i clanstvo LDP i SPO. Zajednicko im je to da su okrenuti ka proslosti. Jedni govore o bradatim spodobama cetnicima koji su svi od reda bili sadisti i ubice, a drugi o komunistickim zlotvorima koji su uprospastili Srbiju.Pokatkad je ovo nakaradno razmisljanje udruzeno i sa lokal sovinizmom pa su se tako ovi uzasni komunisti dovukli u Srbiju iz Crne Gore ili je rec o prekodrinskim dodjosima.S druge strane, bradate cetnicke spodobe su zapravo isto sto i Mladicevi krvnici tako da je Mladic= Draza Mihailovic = genocid kako je pisalo na transparentima razjarenih clanica organizacije Zene u crnom.

Iguman Nemanja

pre 12 godina

Blagopokojni đeneral Draža je novoveki mučenik za srpstvo! Nevin i pravedan suđen od neverujućih, neće dugo da prođe da će da ga SPC proglasi za svetog. Da je Njegova Svetost patrijah Pavle poživeo još malo, naš junak Draža skoro bi bio svetac, još jedna veliki čovek među svetim srpskim mučenicima!

U inat Hrvatskoj i Jevropi!

southlander

pre 12 godina

"da se Srbija vrati u prošlost i da je svi zamrze". Sudeci po velikom broju reakcija na ovu temu, gradjani tek sada shvataju, da su i Srbi cinili masovne ratne zlocine, bez obzira da li su bili cetnici ili partizani. Time se znacajno smanjuje visedecenijska propaganda vrednost antifasisticke borbe, sa kojom su pobednici prikrivali svoju zlocinacku proslost. Komunisti i njihovi ideoloski potomci danas najvise strahuju od toga, da ce izgubiti svoje privilegovane penzije, radna mesta i imovinu, a najmanje da ce biti pozvani na odgovornost za svoje zlocine.

mujcinovic salih

pre 12 godina

Gospodine Kapidzicu u pravu ste.Samo me interesuje odakle ta iznenadna zaljubljenost u SAD i njihova odlikovanja.Pa vi koji ovo komentarisete mtzite SAD vise nego ikoga.Morate da se odlucite ako ste za SAD onda morate biti antifasisti i gradjani sveta,necu da upotrebim onu stranu rec.Ko zna kako da li bi to razumeli!

Milutin

pre 12 godina

Mihailovic nije dobio "privatno" odlikovanje iz USA odmah posle rata vec najvise odlikovanje koje drzava USA moze dodeliti strancu. Ali to je bilo pre 1948., Kapicic je tada jos uvek bio rusofil a posle nesto sasvim drugo. Generale, istina je istina a propaganda je propaganda.

Vujadin

pre 12 godina

neki nikako da prihvate da je savremena istorija dozivela preispitivanje, da se iscitavanjem starih istorijskih izvora i uskladjivanjem sa novim doslo do novog pogleda na proslost i ulogu JVUO u ratu.

CG

pre 12 godina

(bezimena, 25. mart 2012 13:08)
Zamislite Njemca koji spoji termn "Ugledni gradjanin" sa "Adolf Ajhman"...totalni oksimoron...
Mislim da je vrijeme da se ovom komunisti sudi vec jednom!

cetnicki mitovi

pre 12 godina

(aldo)

kao i u ovom tako i u onom ratu najvece pobede cetnika su bile NAD CIVILIMA. U Focu su usli maltene bez otpora i pobili sve civile staro maldo decu starce i POHVALILI SE DRAZI. Focu nisu dugo zadrzali jer su ih partizani odmah nakon mesec dana proterali, bezali su ko zecevi. Eto to je njihova hrabra borba. kao i u ovom ratu u Bosni. "Pobedjivali" dok su ubijali i proterivali nenaoruzane ili slabo naoruzane civile a kada su naisli na organizovan otpor - e onda je bilo spasavaj braco, ubijaju nas samo sto smo Srbi.

Sveto

pre 12 godina

Muci bruko Jovo Kapicicu komunisticki ZLIKOVCE...Tebe sigurno nece niko pitat... Al cim si TI protiv, ZNACI DA CICU TREBA REHABILITOVATI i to ODMAH!!!

Srbin iz Rusije

pre 12 godina

Moj deda i nekoliko rodjaka su bili medju vise od 6.000 streljanih u Kraljevu. Gospodin Kapicic i njegovi istomisljenici su sve nas proglasili saradnicima okupatora i pored toga sto smo od istih toliko postradali, samo zato sto nismo bili za komuniste! Odgovorite mi na prosto pitanje: da li su svi moji trebali da budu pobijeni zbog vasih vila na Dedinju? Znam da vas je bas briga bilo za strasnu tragediju naseg naroda u Srbiji, kao i u NDH i ostalim delovima zemlje. Zato sam zahvalan gen. D.Mihailovicu sto je sacuvao narod u Srbiji od jos vece pogibije, jer je na vreme shvatio da mi Srbi ne treba vise da budemo topovsko meso zarad tudjih interesa.

nini

pre 12 godina

1. Cetnistvo je jednoumlje samo na cisto nacionalnoj osnovi ali i politickoj - partizani u toku rata ipak nisu ubijali civile na etnickoj osnovi a i ubijanje civila i etnicko ciscenje im nije bio cilj - naprotiv. Cetnici se bas nisu borili protiv ustasa nego partizana odnosno komunista i etnickih manjina.

(Antifasista, 25. mart 2012 15:20)

Ako su pojedini cetnici cinili etnicki motivisane zlocine, to ne cini sve pripadnike cetnickog pokreta masovnim ubicama.Da li si mozda cuo za neke od ideologa tog pokreta medju muslimanima kao sto su Dr Ismet Popovac iz Nevesinja, Mustafa Pašić, sudija iz Mostara, te Mustafa Mulalić iz Livna i tako dalje? Koliko je bilo muslimana u cetnicima samo u Hercegovini mozes se informisati iz muslimanskih ( a ne procetnickih) izvora ...

Sumadinac

pre 12 godina

Zasto je morao stradati Draza?

- zato sto Jugoslavija nebi bila pod Britansko-Ruskom upravom nakon rata, vec pod jugoslovenskom.
- zato sto Jugoslavija nakon tragicnih gradjanskih ratova tokom II.sv.rata, nebi mogla biti formirana kao federacija vec bi bila unitarna drzava.
- zato sto Srbija nebi bila "federalizovana" na tri celine.
- zato sto ustasko-vatikanske zlocine nebi bilo moguce staviti pod tepih jugoslovenstva.
- zato sto bi se odrzalo sudjenje poglavnicima koji su organizovali stotine logora u kojima je ubijeno stotine hiljada civila a ne fingirano sudjenje Drazi za koga se ne moze reci da je organizovao ni jedan logor, ni jedno masovno ubijanje a pogotovu ne civila i dece.
- zato sto bi Jugoslavija ostala demokratska drzava i nakon boljsevicke revolucije koja je u Rusiji vec bila sprovedena.

maximus

pre 12 godina

Cudno ako su cetnici bili fasisti zasto su englezi podrzavali drazu i zasto je draza dobijo orden od predsednika amerike trumana zato sto su cetnici spasli 344 americki pilota?

Petar

pre 12 godina

Овај „честити лик“, „ХЕРОЈ!!!!???????“ је баш, баш меродаван да оцењује исправност рехабилитације првоборца против фашизма, генерала Драже Михајловића јербо је можда баш он један од учесника креирања генераловог краја.
Комуњаристички злочинци су нам наметнули један део наше фалсификоване новије историје (како би, не оправдали своје злочине, већ доказали исправност својих “поступака“) који полако долази до своје истине.
Срећом, оно што је овај лик одрадио по Голом отоку и осталим Брозовим комуњарским логорима и тамницама (за информацију Катици: он ЈЕСТЕ управњао десетинама Брозових логора и казамата), одрађено је и на другим припадницима (такође деформисаног Стаљиновог) комуњаризма који су оба имали мало суштинске везе са Марксом и Енгелсом.
За истинско жаљење је оно што је доживео српски народ и многобројни невини појединци од Брозових злочинаца.
А о припадницима новокомпоноване, недодирљиве црногорске власти и њиховим изјавама у овом контексту, не вреди трошити речи, нити простор за коментаре.

A.Semjonov

pre 12 godina

Kapicica rasrdjuje pocetak preispitivanja poratnih vansudskih procesa u kojima i sam aktivno (sa)ucestvovao. Razume se da je psiholoski nepodnosljivo slusati svakodnevne zahteve ostecenih za preispitivanjem svih onih zlocina, otkrivanje masovnih stratista, oduzimanje gradjanskih prava i imovine od 80 do 100 hiljada gradjana Srbije. Bog dao Bog uzeo. U vasem slucaju gospodine druze: Drzava uzela - Drzava vraca.

aldo

pre 12 godina

1. Cetnistvo je jednoumlje samo na cisto nacionalnoj osnovi ali i politickoj - partizani u toku rata ipak nisu ubijali civile na etnickoj osnovi a i ubijanje civila i etnicko ciscenje im nije bio cilj - naprotiv. Cetnici se bas nisu borili protiv ustasa nego partizana odnosno komunista i etnickih manjina.
(Antifasista, 25. mart 2012 15:20)

Kao najveci cetnicki zlocin u svim izvorima navodi se zlocin cetnika Pavla Djurisica u Foci gde je pobijeno 3 000 ljudi. Ako se cetnici uopste nisu borili protiv ustasa od koga su preoteli Focu i da li ti je uopste poznato ko je taj grad kontrolisao pre cetnickog osvajanja? Marsovci mozda? Pre nego sto su cetnici usli u Focu tamo su pocinjeni masovni ustaski zlocini nad Srbima.Mozda su za razjarene ''antifasiste'' srpske zrtve manje vredne.

Пантагруел

pre 12 godina

Друже Јово, ствар је врло јасна: Ми Срби нисмо имали своју државу од 1914. године, када смо несрећном Нишком декларацијом имагинарне циљеве југословенства ставили испред наших националних циљева. Хвала Милу Ђукановићу што је отцепљењем Црне Горе, у лето 2006. године, коначно обновио самосталну Србију (кад већ у нашој власти није било паметних да то ураде, него је морао он) и сад се враћамо идеологији Слободана Јовановића. Вама и свима осталима који се са тиме не слажете, нека је срећан пут. Не мора нико ништа нажао да вам учини. Биолошки сат све ради природним путем. Партизана је све мање и мање и будуће генерације ће на њих и њихов систем вредности гледати као на малигну идеолошку појаву ограниченог временског трајања.

anticenzura

pre 12 godina

Da mi je samo znati koliko je ovaj covek posle rata ljudi u tadasnjoj YU poslao na nebo,kad misli i sad da je boziji izaslanik i sudija?

decko sa barikada

pre 12 godina

(decko sa barikada, 25. mart 2012 13:03) Cemu kradja mog imena?moje mislenje o jovu kapicicu je isto kao i o hasimu taciju,znaci ratni zlocinac,a ti pisi sad sta hoces ...

aldo

pre 12 godina

Kapicic je poslednja osoba koja ima pravo da govori o bilo cijoj rehabilitaciji. Nije mi jasno kako nije pokrenut proces protiv njega.

Izguglate tekst ''Istorija se menjala makazama i lepkom''.

bozidar

pre 12 godina

Legalnog generala Mihailovica je nakon smrti odlikovala vlada koja se borila protiv fasizma! Pri tome, general nikoga nije ubio. I onda o njemu, kao o coveku koji je vodio bratoubilacki rat, prica covek koji sam priznaje da je pobio ko zna koliko srba i crnogoraca. Moram da napomenem da ratni zlocini ne zastarevaju i da smo normalna zemlja, sada bi Kapicic i njemu slicni jeli zatvorsku hranu, a general bi imao spomenik u centru Beograda. On je jedan od ljudi koji su pretrpeli veliku nepravdu i taj spomenik bi bio spomenik njemu i svim zrtvama komunizma.Nek mu je vecna slava.

madmax

pre 12 godina

Jovo i njegovi drugovi nemaju nikakvo moralno pravo da drze bilo kakve lekcije,ne zbog cetnika koje su likvidirali posle rata,vec zbog stotina hiljada gradjana Jugoslavije osudjenih i likvidiranih kao "narodni neprijatelji".Dakle ne pricam o cetnicima,ustasama,ljoticevcima itd,vec o ljudima ciji je jedini greh bio zato sto nisu verovali da je SSSR raj na zamlji,a boljsevizam najbolji i najpravedniji sistem.

Vladimir

pre 12 godina

Zar Srbi i Srbija nemaju druga posla nego da se bave rehabilitacijom Draze? Sta bi sa 40% nezaposlenih, kolapsom zdravstvene zastite i redovima u javnim kuhinjama. Ah, da, za to su krive mracne spoljasnje sile.

Neko iz Srbije

pre 12 godina

(Njofra)

Od ustasa se Srpski narod branio u partizanima a ne u cetnicima, strpskom pandanu ustasa. A vi sada negirate da je narod imao pravo da se brani od ustasa i cetnika U PARTIZANIMA.

Lalo NS

pre 12 godina

A šta ti druže Jovo tražiš u takvoj Srbiji, što se ne vratiš u Svoju Crnu Goru? Ipak si sam rekao da je Srbija tvoja druga otadžbina (posle 70 godina života u Srbiji). Vrati se Jovo u u svoju otadžbinu, verovatno si i tamo okrvavio ruke, ali se bojiš krvne osvete. Krvniče, sram te bilo.

Vlada

pre 12 godina

A po cemu su to komunisti bili bolji nego kralj pre njih? Kao i on -proglasili su sebe dozivotnim vladarima sudbina, ali oni su otimali i posteno i neposteno stecenu tudju imovinu. Po kojoj je toj zdravoj logici neko bolji od drugoga i kompetentniji samo zato sto je bolji drug? Jednostavno ne razumem taj koncept. Ponosim se Srbijom i Srbima iz ratova na pocetku proslog veka i po meni je D.Mihajlovic bio jedini legitimni naslednik te i takve vojske i ideologije.

rehab

pre 12 godina

Srpski zakon o rehabilitaciji je takav da bi po njemu mogao i Hitler da se rehabilituje jer nije nikog licno ubio tokom rata. Dakle, skoro svako moze da bude rehabilitovan, pa makar i radio za Nemce sve 4 godine rata. To je zato da bi se omogucila de-konfiskacija imovine tih saradnika Nemaca - nema tu nikakve ideologije, samo para vrti sve ove procese u Srbiji. A Draza samo "otvara" proces - on cak i nema neku imovinu. I na kraju, Srbija ce po papirima vrlog nam sudstva, imati najmanji broj saradnika okupatora - mozda cak i nijednog.

da vas vidimo na delu!

pre 12 godina

(bezimena, 25. mart 2012 13:08)
E ako je ovaj Kapičić za tebe oličenje "čoveka", onda je konačno potpuno jasno zašto su tvoji komentari takvi kakvi su!
Uzgred, kada će te (LDP) izaći iz koalicije sa Dražinim Četnicima SPO-om? Strankom koja najviše zagovara rehabilitaciju Draže?
Hoćete li IKADA biti bar malo dosledni? Bar malo?

matori

pre 12 godina

Dao Bog, svima vama koji se ovde javljate kao istomišljenici i zaštitnici generala Draže, i ideologije koju je on branio i zastupao, da se najedete hleba i demokratije, koje NISU stvorili jugoslovenski komunisti (bez obzira na veru ili naciju), između 1941. i 1980. godine!
Ono što je sledilo kasnije, nama bliže u vremenu, mnogo više je delo onih snaga koje sa komunistima nemaju ništa zajedničko...

Radmilovic

pre 12 godina

Партизана је све мање и мање и будуће генерације ће на њих и њихов систем вредности гледати као на малигну идеолошку појаву ограниченог временског трајања.
(Пантагруел)

Ali isto tako, sto je partizana manje a cetnika vise to je i Srbija manja i jadnija...

nono

pre 12 godina

(cetnicki mitovi, 25. mart 2012 18:15)
Bice da i ustaski genocid spada u ''cetnicke mitove''. Ne znam kako te nije sramota da uporedjujes situaciju u ratovima devedesetih kad su Srbi kontrolisali pola Bosne sa situacijom u Drugom svetskom ratu kad je skoro citav preziveli srpski narod u Bosni bio u zbegovima po planinama, a ustaski krvnici poubijali nekoliko stotina hiljada Srba. Sta je tu isto ''kao i u ovom ratu''? Toliki nedostatak obraza ne mogu da shvatim.

Pitanje

pre 12 godina

dobro da rascistimo vec jednom srpsku zagonetku: ako je vecina Srba za rehabiliatciju Draze a on se borio za Srboslaviju a kapicica koji predstavlja ONU Titovu Jugoslaviju koju razapinjemo kao i njega, za koju su Jugu Srbi borili i koju Jugu u srpskom srcu su ostali rasturali. Drazina Juga sa etnicko cistom velikom srbijom NIKADA nije bila u srcu nicijem osim srpskom a posto se Draza ozbiljno povampirio odmah posle 8 sednice, ko je i koju Jugu rusio i ko se borio za Jugu u ime cije smo kao mi "pravedno' ubijali. Konfuzija totalna.

Ilija Mirkovic

pre 12 godina

Voleo bih da cujem od gospodina Kapicica nesto o tome kako je izgledao svakodnevni zivot u Beogradu kada je on 1944/1945. bio sef OZNE za ovaj grad. I kako bi on gledao na Srbe da je neki Sumadinac ili Moravac, na primer, imao tu funkciju u Podgorici. Ili na Cetinju, ili bilo gde u Crnoj Gori.

Cutim glasno

pre 12 godina

Mnogi ovde pitaju zasto Kapicic nije osudjen i u zatvoru?
Ako vas toliko tvrdite da je zlikovac i da je trebao da bude osudjen i u zatvoru, pa valjda je red da kao obicani gradjanini ako imate dokaze o cemu komentarisete podnesite tuzilastvu krivicnu prijavu da na osnovu vasih dokumenata ili argumentovanih saznanja pokrene krivicni postupak.Niti je krivicni postupak pokrenut niti je donesena presuda a vi sudite.
Upitajte se gde su Golootocani zasto oni sada cute? Koga se boje? Zasto ne podnose krivicnu prijavu?
Draskovic je mnoga pitanja pokrenuo. Gde je sada? Zasto cuti? Mogao je mnogo toga jer je bio uz vlast dvadeset godina a sada se pravda da nema pristup dosijeima i DB-ima.

Njofra

pre 12 godina

cetnicki mitovi, 25. mart 2012 18:15)

Naravno nijedna rijec o tome da su Ustase dozivjeli teski poraz od Cetnika u Foci,a sta bi to trebali uraditi,cekati skrstenih ruku dok sve Srbe tamo pobiju?

Jos jednom se ovakvim komentarima dokazuje da su simpatizeri partizana duboko antisrpski nastrojeni:
negiraju pravo na odbranu srpskom narodu u Foci od Ustasa!

SSSS

pre 12 godina

"Трпати у исти идеолошки концепт Дражу и Милошевића је противприродни блуд".

Pa naravno da jeste - ali desio se. Pogledaj sastav i koreoghrafiju sa mitinga "istine", "dogadjanja naroda", ratista, svi idilicno ujedinjeni i zajedno, cetnici, Miloseviceva vojska, razne cetnicke paravojske i popovi...nema kojih nema...sa parolom "Samo Sloga Srbina Spasava"

Srbin iz Rusije

pre 12 godina

Ako je Draza bio izdajnik i saradnik okupatora zasto su mu saveznici iz USA i Francuske dali ordenje i zasto su mu drugovi i drugarice sa Dedinja sakrili grob, cega su se bojali ako im je savest cista? S druge strane partizani su zajedno sa ustasama ratovali u NDH protiv cetnika, koji su se borili za opstanak Srba na tim prostorima i pored velikog "truda" Hrvata da ih istrebe. Informisite se, mislite svojom glavom i ne robujte vise komunistickoj propagandi i obmanama kojim su nas trovali od '45-e!

Ма шта ми рече

pre 12 godina

@ Ne mozes mitove prodati bas svakome, 25. mart 2012 17:17
Како си само успео/успела да исконструишеш "Drazinu verziju Jugoslavije koja je dosla sa Milosevicem i ostalim olosom"?
Трпати у исти идеолошки концепт Дражу и Милошевића је противприродни блуд. Милошевић је био и до смрти остао комуниста који је сањао да постане нови Тито. Никада се прекрстио није, на свету Гору слетео хеликоптером и у Хиландар ушао као у шталу... Деветог марта 1991. истерао је тенкове на Београђане и покушао да изазове грађански рат у Србији (исту ствар је поновио најмање још два пута, 24. децембра 1996. и 5. октобра 2000. године) лажући народ у унутрашњости да штити земљу од хаоса у који ће је увести "четничка идеологија" опозиције.

Sector

pre 12 godina

@matori: pa ta tvrdnja govori o tvojoj intelektualnoj sirini. Komunisti su 70ih zbog nemogucnosti odrzavanja samoupravnog sistema uzimali kredite koji su 80ih stigli na naplatu. Smrt Tita nema veza sa propadanjem eskonomskog sistema, vec je kao takav bio neodrziv.

Бојан Савић

pre 12 godina

(matori, 25. mart 2012 19:05)
Мислиш на Слободана Милошевића, Миру Марковић, колико ја знам то су Капичићеви партијски другови!

Dragan

pre 12 godina

Meni nije jasno kako niko ne primecuje jednu tako ociglednu stvar:
Zasto se nik iz EU ne buni? Obicno nam sole pamet za svaku sitnicu.

U ovom slucaju se bune pojedine partije iz CG i Hrvatska.
Gde su Engleska, Francuska, Rusija, USA ?
Sve one zemlje koje su se stvarno borile u II svetskom.

sailor

pre 12 godina

Sramota je da pripadnici jedne diktature koja je unesrećila pola sveta, a posledice će u Srbiji očigledno trajati duže nego u ostalim pogođenim zemljama, još uvek uspevaju da dobiju publicitet umesto fer suđenja za zločine koje su počinili. Jovo i njegovi su uklonili iz života sve za koje su smatrali da ugrožavaju njihov "proleterski raj", oteli imovinu, uselili se u tuđe kuće i stanove, dobili penzije koje nema niko ko je ceo život pošteno radio, isfalsifikovali kompletnu istoriju, promenili imena svih ulica...I sada na sve to, još se neki ljudi, u 21-om veku, prave blesavi i filozofiraju kako te "tekovine" ne treba dirati. Urazumite se ako boga znate!

spor

pre 12 godina

Sreca tvoja sto drugi nece otvaranje tajnih dosija,komunistickih grobnica,ispitivanje komunistickih zlocina kao sto to predlaze Vuk Draskovic i SPO.

bezimenko

pre 12 godina

svima onima koji i dalje uporno tvrde predlazem da pogledaju ovaj video, iako vec sada znam da cete mi lupati minuse i tvrditi kako se radi o "komunistickoj propagandi" i "fotomontazi"

http://www.youtube.com/watch?v=r3ap0D5muns&skipcontrinter=1

JohnyB

pre 12 godina

Dragoljuba Mihailovića odlikovale su SAD,naš saveznik za vreme II sv.rata za spašavanje američkih pilota. Dragoljub Mihailović imao je ađutanta Slovenca,imao je odred sačinjen isključivo od muslimana u Raškoj,a u redovima četnika bili su pripadnici i drugih naroda iz tadašnje Jugoslavije. Dragoljub Mihailović je odbio kapitulaciju Jugoslavije i bio je vođa prvog pokreta otpora u porobljenoj Evropi. Sve su ovo činjenice koje je lako proveriti..samo ako neko to želi...a o broju komunističkih žrtava se malo zna jer su uspešno zataškavane preko pola veka. Zločin je što se izjednačava čovek koji je pružio otpor nacistima ali ne po svaku cenu,sa tim istim ljudima,sa ustašama kvinslinzima i greh je ćutati o komunističkim žrtvama sve ove godine...ali te zločine koje su komunisti počinili,nažalost,ispaštaće njihovi naslednici...na ovaj ili onaj način...

ДРАГО ШУМАДИНАЦ

pre 12 godina

Кратак час историје за необавештене:
1. Ђенерал ЈВО Драгољуб Михаиловић је учествовао у Првом и Другом светском рату и први започео устанак (одмах после АПРИЛСКЕ окупације) против Нациста који су распарчали Краљевину Југославију, јер домаћи издајници нису учествовали у отпору..
2. Титови Комунисти су тек након напада Хитлера на СССР, по налогу Стаљина у ЈУЛУ отишли у шуме у НДХ (где је већ био Српски народ који је бежао од Усташког ножа) и наметнули се као вође, али са задатком да сруше Краљевину и успоставе Стаљинов Комунистички систем..
3. Да би сачувао народ, Ђенерал Дража је покушао да спречи Стаљинове комунистичке плаћенике да убијају Немце (због наредбе 100 Срба за 1 Немца)..
4. Очекивано искрцавање Савезника на Далматинску обалу, није се десила јер су Стаљин и Тито рекли да ће са Немцима и Усташама борити против савезника..
5. Након уласка Стаљинове Црвене армије у Србију, побијено је преко 100.000 грађана и сви заробљени официри ЈВО и Равногорци и Ђенерал Дража на лажном суђењу..
6. На Великој Савској Ади је стрељан и покопан у кречану Ђенерал Дража, велики Српски јунак, зато је Божијом вољом и добио НАЈВИШИ споменик у Европи..

SisterMisery

pre 12 godina

ko je bio i koliki heroj jednom ce pokazati vreme, do tada evo vam jedan primer partizanskog "narodnog heroja" poznatog u narodu, iz mog sela u Sremu. Marko Pericin Kamenjar, los kolar, zao covek i jos gori komsija.6.juna 1942 Nemci su zbog njega streljali 257 mestana za 15 minuta, nekolicinu prezivelih sacuvao je Nemac, Karl Bernajz. Sve to je gosn Kamenjar gledao sa Glavice da bi u zvanicnim dokumentima bilo napisano kako je zbog tog streljanja krenuo sa 1.vojvodjanskom brigadom iz Bosne , preko Srema u osvetu... By the way, kada su Partiyani praznili ambare gladnom narodu i odvodili stoku, svako ko se pobunio bio je smatran cetnikom, saradnikom sa okupatorom i protivnikom NOB-a i dakako streljan. Mozda ovo sto pisem i nema neke veze sa D.Mihailovicem ali svakako ima veze sa drugovima Jova Kapicica, daleko im lepa kuca!

Боћајло

pre 12 godina

Mene su u skoli ucili da je Draza domaci izdajnik. Ako to nije istina onda treba suditi svima onima koji su pisali takve knjige.

Sumadinac

pre 12 godina

@Pitanje

Postojale su dve "Juge", kako vi komunjare volite da zovete Jugoslaviju iz nekih razloga...
Prva je bila "Drazina" zapravo Kraljevina Srba Hrvata i Slovenaca kasnije preimenovana u Jugoslaviju, sa srpskom dinastijom na vrhu. Ona je bila unitarna, bez unutrasnjih granica, demokratska, visestranacka...
Druga Titova je bila federalizovana (Srbija dodatno podeljena za svaki slucaj), nedemokratska, jednopartijska, sa hrvatskom dinastijom Broz na celu.
Draza se kao Srbin solunac borio za prvu, Tito kao Hrvat austrougarin za drugu. Pobedila je druga zahvaljujuci fasistickoj agresiji i podrske Titu od strane svetskih sila, Vatikana... Nakon toga Srbija biva stavljena pod kumrovacku upravu, slede istrebljenja vidjenijih Srba, oduzimanje imovine, medijska i svaka druga intelektualna blokada srpske misli, i visedecenijska losa ekonomska praksa.

Za koju ste se vi zalagali i jos uvek se zalazete procenite sami.

Aca

pre 12 godina

Istorijska cinjenica.....u prolece 1944.god. u Srbiji nije postojala niti jedna celija Komunisticke partije niti je bilo organizovanih odreda partizana! Sav narod je bio u Cetnicima....a to je onda smetalo a i sada smeta vajnim drugovima! Osveta je bila neminovna!!!
Tempo je pustio da mu ubiju brata-svestenika u Kocevskim sumama...mozda je coveka bas ovaj UDBAS ubio...

Goran Geteborg

pre 12 godina

Komunisti su najveci neprijatelji covecanstva oni su vise ljudi pobili nego fasisti. Budi sve samo ne komunista a taj stari Vojo sjednom nogom u grobu bolje bi bilo da zacepi. Taj bio izdajnik svog naroda i slao ljude na goli otok.

ISTINA O PRODUŽENOM GENOCIDU

pre 12 godina

Господо тзв југо-аналитичари и другови југо-комунисти, да Вас обавестим да су Српске службе аналитичара потврдиле тезе Ђенерала Драже о ”тајним” везама усташа и комуниста, у реализацији геноцида према Србима у НДХ (Хрватска и БиХ) :
1/3 побити, 1/3 прекрстити и 1/3 протерати :
Анте Павелић, Јосип Броз и Фрањо Туђман..
Сада у Хрватској живи 5% Срба, а у време Краљевине СХС у Бановини Хрватској је живело 30% Срба..
Њихови саветници су били и католички језуити и комунистички фундаменталисти .