Četvrtak, 28.07.2011.

17:04

Beograd: KFOR izlazi iz okvira 1244

Erhard Biler: KFOR će u Brnjaku i Jarinju ostati sve dok bude potrebno, nasilnici i ubice moraju odgovarati. Borislav Stefanović: Ishod današnjih pregovora loš.

Izvor: B92

Beograd: KFOR izlazi iz okvira 1244 IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

71 Komentari

Sortiraj po:

bata

pre 12 godina

Ovo je verovatno prva etapa i uvod u priču o daljem odvajanju Kosova od Srbije. To je nastavak poraza državne diplomatije prema pitanju Kosova, pa je sve očiglednije da je sve što je predhodno rađeno od strane aktuelne vlasti, rađeno loše, a da su ovo posledice tako loše vođene politike. Indikativno je i da predsednik države na čudan način i još čudnijim, a nenajavljenim povodom, odsustvuje iz zemlje uvek kada se u državi dešavaju događaji koji možda rešavaju sudbinu Kosova i srpskog naroda na Kosovu. Prošli put Rumunija, sada Češka. Da li je to slučajna koincidencija, ili ..... ???

Milovan S Nikolić Sombor

pre 12 godina

Nepismenom pisati ima šanse da shvati ako mu neko pročita.
Neukom predlagati bilo šta promašiće iz neznanja.
Nacionalisti predlagati kompromis je gubljenje vremena.
Poslušnik je veran onome koga je kupio bilo kako.
Ko je kod nas ko i šta možemo očekivati to je jasno pitanje ali odgovora bar zvaničnog nema.

Ivan78bg

pre 12 godina

Iseliti Srbe sa kosova,rastaviti manastire kamen po kamen i sastaviti negde u drugom delu Srbije i podici zid kao sto su podigli Jevreji.I tako privremeno resiti pitanje kosova i okrenuti se ekonomiji i natalitetu u Srbiji a kosovom se baviti kad se napravi normalna jaka drzava.

Andraj77

pre 12 godina

Jedino resenje je referendum :
1. Priznajemo Kosovo
2. Rat sa pola planete

Da vise zavrsimo sa ovim mucenjem.. jer kakav god bio ishod bar bi zatvorili najgore poglavlje u istoriji Srbije - najgore jer smo svojom gluposcu stigli do ovde.

milan

pre 12 godina

Koliko gluposti na samo jednoj stranici....Pa mi nismo u stanju da posteno izanaliziramo ni ono sto se desilo u prethodna tri dana, a kamoli 20 godina unazad....Ne mora vise....i to je mnogo.... Veliki Srbi prestanite da se busate u grudi... Svojim divljastvom smo sve uprskali.... I ja samo ocekujem od drzave da pohapsi one piromane. Djenovu cu da im oprostim ali ovo necu...

резолуционар

pre 12 godina

1244 се НЕ ПОШТУЈЕ! КФОР излази из оквира резолуције! Господине Билер, ко ће да одговара за Србе у Штрпцу?!

Господине Kosovastar,
а) војска и полиција Србије након јуна 1999. нису више до даљњег на територији АП Космет,
б) демилитаризација је спроведена тако што су скоро сви из ОВК и других албанских паравојних формација преобучени у политичаре, КПС лица и друге оружане снаге,
в) 250 000 Срба је избегло одмах након рата, убијање настављено (нпр. "Гњиланска група"), марта 2004. протерано 4000 Срба, а убијено 8, док је спаљено 800 кућа и 35 правосланих културно-историјских споменика, вратило се 7000 људи, а од тога око 1000 Срба,
г) ставити Космет под администрацију УН, а сва политичка управа морала је бити препуштена УНМИК-у до успостављања политичке стабилизације,
д) мине нису отклоњене, а тога још увек има и у Прешевској долини,
ђ) оружане снаге КФОР је морао спречити СВАКО насиље, у преводу етничке сукобе, а листа пропуста је исувише дуга, рећи ћу само МАРТОВСКИ ПОГРОМ,
е) одређени број српских униформисаних лица морао је чувати кључне административне прелазе и културно-историјске споменике,
ж) ЕУЛЕКС је апсолутно недозвољено доведен по плану Ахтисарија, који НИЈЕ прошао у УН, Срби(што сам искусио и видео) су слободни да се крећу највише у кругу од километар, највише у Грачаници, негде ни толико,
З) потврдити суверенитет и територијални интегритет Србије како је загарантовано финалним хелсиншким актом и анексом 2 резолуције 1244,
што у коначном значи повратак војске и полиције Србије у АП Космет!
1244 се НЕ ПОШТУЈЕ!

Chuck

pre 12 godina

(Albanac iz EU, 28. jul 2011 20:00)

I ti bi bio "rođeni političar" da je svaku tvoju izjavu ili odluku ko zna koliko unapred pripremila, izlobirala, a zatim politički, finansijski, obaveštajno i vojno podržala najveća sila sveta.

nindza

pre 12 godina

Ovde je sve kristalno jasno. Ostaje jos samo pitanje sta sa srbima koji jos zive na Kosovu? Iako ce mnogi zeleti da ostanu,mozda bi Vlada trebala dobro da promisli i da npr. ponudi svima preseljenje u ostatak Srbije i da im pomogne da se prilagode ,da ljudi mogu u miru podizati decu,jer ce dole biti samo glineni golubovi.Tako cemo sacuvati porodice od propadanja,psihickog,fizickog,materijalnog,kako vec hocete.Manje ce nas kostati, a ljudi ce preziveti. Srbija u ovom momentu istorijske vrteske nema jacinu i to je realnost kojoj treba pogledati u oci i videti sta se mora uciniti u buducnosti,ako zelimo opstati na Balkanu, ali stvarno.

Nebojsa

pre 12 godina

Rezolcuija 1244 vidi Kosovo kao celovito. Ne poznaje duple carine i slicne gluposti koje su neformalno, statusno, tolerisane severnom Kosovu. Toga vise nema i to je to. Ne vidim kome i sta tu ima nejasno?

Srbin iz EU

pre 12 godina

Ako je Srbija priznala neka Dokumenta tkz. drzave Kosovo, onda cemu tolika buka kada ste i sami upali u zamku. Ili necemo nista priznati, ili cemo sve priznati a ne ovako kako ste uradili na nekim pregovorima. Neznam samo sta ste hteli sa ovim priznanjem nekih dokumenata, ili je to samo tihi uvod u pravo priznanje, sto mi se i cini. Zato je vreme da se pokupite i magla bre.

Nikola Ue

pre 12 godina

SAD moraju da budu agresivne da bi skrenule paznju sa ekonomskih na spoljnopoliticka pitanja. Cini mi se da su blizu ekonomskog ponora.

bezimena

pre 12 godina

(darkooo, 28. jul 2011 19:18)

Ne shvatam zašto se većina pravi blesava i kao iznenadjuje!?

Poslednji put kada se Srbija još nešto pitala, bilo je za vreme VdrK, kada je "prepametni" vodio pregovore o statusu KIM, na način koji je MORAO dovesti do prekida priče, koja nije imala nikakvu svrhu i smisao! Da je "prepametni" bio makar malo pametan, ali DRŽAVOTVORAN, video bi da Srbija ni pod razno ne može više upravljati KIM i tada je imao priliku da za Srbiju dobije ev. severni DEO KIM, ili neku vrstu autonomije, tj. kada je video da "koža ide na šiljak" mogao je prodati vrlo skupo! Jok, on je hteo SVE i zato nije dobio NIŠTA! Nije ovo prvi put da neko tako "dobro" radi protiv Srbije, setimo se Miloševića...sada, posle svega, sumnjam da je to bila slučajnost!

Ako je iko mislio da će "nerešeno" stanje na KIM da traje doveka bio je vrlo naivan, čemu je dokaz "nelegalno" proglašenje nezavisnosti od strane Albanaca.

Ako je iko mislio da će Srbija, sa ovako nacionalistički opredeljenom opozicijom, koja se sa "idejama" nije odmakla ni za pedalj od 90-tih, moći da blokira Kosovo (koje je 77 država do sada priznalo, od toga većina najmoćnijih u svakom pogledu) ali i samu sebe, bio je više nego GLUP!

Nažalost, nikome ovde ni na pamet ne pada da se zapita ZAŠTO SVI iz bivše nam države POBEGOŠE OD NAS i da na to pitanje potraži REALAN i SMISLEN odgovor. Tek kada preispitamo sebe, iskreno i pošteno, pa dodjemo do pravog objašnjenja, pomerićemo se napred. Ako nastavimo, kao do sada, da krivimo ceo svet za svoje neuspehe i da se svima, ama baš svima, rugamo i pocenjujemo ih, bez pogleda u sebe, neće proći dugo a nestaće i Srba, i Srbije. Ako se to dogodi, to će onda biti ono što smo i zaslužili.

Albanci su se pokazali sposobnijima od nas, zaslužuju državu, Srbi na KIM, ako ne mogu da se pomire da žive u kosovskoj državi, neka izvole prodati svoje kuće i imanja, i neka nasele Srbiju, ona ionako zvrji POLUPRAZNA!

Tuljanin

pre 12 godina

Kotunica je kanda mlitav, ali šta je sa Tadićem? - Boris Tadić je - a i kako bi moglo drugačije - apsolutni politički paralitičar...

Max

pre 12 godina

Selektivno obavještavanje srbijanske javnosti samo ljude dovodi u zabludu. Za zemlje koje se "pitaju" i koje imaju vojsku na Kosovu, država Kosovo je neupitna i gotova stvar.
Pregovori koji se vode, vode se samo u smislu što bolje integracije srpske manjine u kosovsko društvo. Problem je što Srbija to prikazuje narodu kao nekakav "povratak" Kosova u Srbiju, što nema veze s činjenicama.

Predrag

pre 12 godina

"Beograd i kosovski Srbi traže da na prelazima budu kosovski službenici srpske nacionalnosti i da nema carine koja bi sprovodila odluku Vlade Kosova o zabrani uvoza robe iz Srbije. "

Imam utisak da se neko igrao sa bezbednošću srba na Kosovu i Metohiji zarad izvoza robe iz Srbije! Pa šta je važnije bezbjednost ljudi ili novac?
Toliko o brizi za srbe na Kosovu! Ne bih volio da o meni neko tako brine!

Kosovastar

pre 12 godina

Rezolucija 1244, tacka 9. zadaci Vojne komponente:

Savet Bezbednosti...

9. Odlučuje da će odgovornosti međunarodnog bezbednosnog prisustva koje će biti raspoređeno i delovati na Kosovu uključivati:
a) odvraćanje od obnove neprijateljstava, održavanje i prema potrebi, nametanje prekida vatre, obezbeđivanje povlačenja i sprečavanja povratka na Kosovo snaga savezne i republičke vojske, policije i paravojnih jedinica, osim kako je predviđeno u tački 6 aneksa 2;
b) demilitarizaciju Oslobodilačke vojske Kosova (OVK) i drugih naoružanih grupa kosovskih Albanaca, kako se zahteva u stavu 15;
c) uspostavljanje bezbednog okruženja u kome izbeglice i raseljena lica mogu da se vrate svojim kućama u bezbednosti, a međunarodno civilno prisustvo može da funkcioniše, u kome privremena uprava može da bude uspostavljena i humanitarna pomoć isporučivana;
d) osiguranje javne bezbednosti i reda dok međunarodno civilno prisustvo ne preuzme odgovornost za sprovođenje tog zadatka;
e) nadgledanje uklanjanja mina dok međunarodno civilno prisustvo, prema potrebi, ne preuzme odgovornost za taj zadatak;
f) odgovarajuću podršku i blisku koordinaciju sa radom međunarodnog civilnog prisustva;
g) obavljanje dužnosti nadgledanja granice kako je traženo;
h) obezbeđenje zaštite i slobode kretanja za sebe, za međunarodno civilno prisustvo i druge međunarodne organizacije;

Nista sto KFOR radi nije u suprotnosti sa ovim sto je Savet Bezbednosti dao kao zadatak.

Ferizj

pre 12 godina

Nisu ovi huligani Albanske nacionalnosti kako neko ovde protumaci,Jesu Srbski nacionalisti ali izgleda da su pali u rupu koju su sam napravili.Nemoze se vise otici na moto "Sto gore na Kosovo to bolje za Srbe" ZABORAVITE

kelsos

pre 12 godina

Srbija treba, ako joj je stalo do mira, da povuče odluku o zabrani uvoza s Kosova, pa će i kosovska Vlada opozvati odluku o zabrani uvoza iz Srbije. Do tada, sve institucije na Kosovu trebaju poštivati odluke Vlade iz Prištine.

Srbi sa sjevera Kosova ne mogu odlučivati o carinskoj politici između Srbije i Kosova. Kako bi bilo da Mađari iz Vojvodine odlučuju o trgovinskoj razmjeni između Srbije i Mađarske?

S druge strane, odluka Srbije da zabrani uvoz iz Kosova direktno ide na štetu kosovskih Srba jer i oni učestvuju u kosovskoj ekonomiji.

zaharije tuzni

pre 12 godina

Tako je to. Ameri probaju lepo, pa ako ne prodje onda na silu sprovedu. Ni ja ne volim sto je tako, ali srpska vlast ne moze nista da uradi mimo volje pravog gazde na terenu. Poruka je jasna: Srbi na Kosovu mogu da budu bezbedni jedino kao lojalni drzavljani Kosova.Problem, kad se sve razgrne, je u tome sto Srbi na Kosovu ne veruju Amerikancima. Na kraju (glupavo zvuci, al mozda ipak stigne do nekoga), apel State Dep.: pruzite tom narodu dole makar jedan dokaz u praksi da ce im biti bolje. Preuzeli ste odgovornost za Kosovo 1999., ali se nadam da se to odnosi i na nealbance na Kosovu. To bi morali ameri da prihvate.Kao sto ovi nasi treba shvate da je drzava Srbija "kushovana" sa Kosova 99. Srbi na Kosovu treba naprave jedno demokratski izabrano telo (u besprekornoj proceduri)da niko ne moze ni mrlju stavi da su to legitimno i demokratski izabrani predstavnici naroda. I da tu ne bude niko ko prima platu iz Bg ili Pristine. Takav cestiti skup ljudi ce naci nacina da ostvari one prave i istinske potrebe te zajednice, ma koji oni bili. Pomislite da su Izraelci 48. kad su poceli da se drzavno emancipuju, imali manje nego sto imaju Srbi na Kosovu.

dragutin

pre 12 godina

hehehe, jel to onaj kfor o kome ste nam do juce govorili da je "neutralan" i jeli to onaj euleks koji nece da sprovodi ahtisarijev plan? aaaaaaaa

Albanac iz EU

pre 12 godina

Od kada znam za ovog Thaqi-a ne znam da je i jednu bitku ( narocito diplomatsku) izgubio od Srbije, od Rambujea Pa do danas, covek jednostavno rodjeni politicar, ovako se " pljiva " u politici, prava zmija

Obavesten

pre 12 godina

Srbi sta sad?Vise smo mi verovali u sad-eu lazi nego albanci sa kim..Opet u ruke knjige iz istorije jer uvek nam isto rade iste zemlje. Ako je do toga doslo da Srbi srbima ne veruju onda da vidimo kako smo prosli u zadnjih 200god. Svi odgovori su tu braco... Neka nam je Bog u pomoc..

Sloba Djakovic

pre 12 godina

A sta je sa pogromom iz 2004? Ko je odgovarao za ovo unistavanje i kakve onda reci o odgovornosti kada je KFOR prakticno stojao sa strane dok su Albanci divljali?

Aleksandar

pre 12 godina

Slazem se da ubice treba naci ali kako ce da rasvetli ubistvo jednim metkom iz snajpera kad nisu uspeli da nadju ubicu/ubice dece iz Gorazdevca?
Ovde zapaljen jedan prelaz i velika stvar, a u martu 2004 zapaljena vecina crkvi i manastira, kuca a i dosta ljudi proterano pa nista.
Nisam ono sto neki zovu veliki srbin, ne mrzim nikoga, zelim mir. Ali svaka akcija ima reakciju. Kosovska vlada prica kako zeli da uvede vladavinu reda i zakona na Kosovu, pa je eto ovaj granicni prelaz najbitnija stvar. A nema organizovanog kriminala uopste, sve sto je ostalo je da se lepo sve okreci pa smo mirni.

Биберче

pre 12 godina

И шта ћемо сада господине Стефановићу? До јуче сте били сигурни у изјаву да Кфор чува наше људе, а сада испаде да ми немам "пријатеље" на Косову! Неодговорном политиком Владе према Косову Србија је направила највећи грех, угрозила је животе Срба!

BgHQ

pre 12 godina

Ishod pregovora loš. Pa posle jučerašnjeg patriotisanja patriJota kakav bi ishod bio moguć.Nije to slučajno.Uhvatite nalogodavce ako iskreno želite da odvedete Srbiju u neki bolji svet. Adrese su više nego poznate, dokaza u poslednjih desetak godina ima koliko hoćeš, samo, plašim se nema političke volje .

sasa jokic

pre 12 godina

Kostunice mozes da referises Putinu da su huligani ispunili zadatak, kao nekada sa dzamijom, i americkom ambasadom. Zaustavljeni su pregovori Beograda i Pristine, tako da sve ide po planu. A Ti Borise cuti i pravi se da si Predsednik.
Zna se ko je glavni u Srbiji, a ko je tu da se slika i kao preti.

Ana Pavlovic

pre 12 godina

Drage dame i gospodo, ovo je kraj, visevekovne price o Kosovu! U postkosovskom epskom ciklusu, juce su "velike srpske patriote" ispisale poslednje deseterce, na stetu svih rabova bozijih Srpskih.
Molila bih ovim putem, Ustavni sud Srbije, i sve nadlezne organe da se zabrani delovanje svih ekstremistickih i ultradesnicarskih pokreta! Hvala unapred!

Igorko

pre 12 godina

E sad samo jedno pitanje: S kim ste i ocemu gospodoi pregovarali i u Briselu i ovih dana? Ocigledno da vi unapred znate da ce Albanci zagospodariti severnim Kosovom, nemojte vise uvlaciti srpski narod u to. Recite da ste nesposobni, da vas niko u Evropi i svetu nece i gubite se vise. Mozda bude i bolje... Nema kraja vasim porazima i nasoj propasti sa vama.

darkooo

pre 12 godina

i sad ce srpske vlasti opet da saviju vrat... vec vidjeno! iskreno muka mi je od pregovora i nagovora, kada je svima jasno da se srpska rec ne uzima u obzir, kada se mi nista ne pitamo..

diletanti

pre 12 godina

Stefanovicu i Tadicu, da nas nisu opet ti vasi "partneri" nasankali i zedne preveli preko vode? Ne mogu da verujem koji naivci su dobili mandat da brane interese Srbije. Na onim pregovorima sa Albancima ne postoji nista sta su Albanci trazili a da Stefanovic na to nije pristao. Kod ovog nasilnog pokusaja da Albanci zauzmu sever, i Tadic i Stefanovic su isli na neku miroljubivu politiku, dijalog, porucivali su kako Srbija nece ratovati i mislili su da ce neko to da uvazi? Narocito neko od nasih americkih i engleskih ili nemackih "prijatelja"? Diletanti obicni. Kao rezulata albanske nasilnicke politike i srpske politike dijaoga i pregovora, imamo to da ce sam KFOR od danas da pruza logistiku albanskim carinicima na ovim administrativnim prelazima. Katastrofa. I sta ce Tadic sada da uradi? Da uputi izvinjenje? Muka mi je ove vlasti i bilo bi najbolje da svi odu. Od EU nema nista, Tadic i komp. nisu ni zapoceli sistemeske reforme, cak i onaj severni deo Kosova su svojim amaterizmom izgubili, ne ponizava nas samo onaj ko zuri dok nas svi ostali ponizavaju samo tako... Gubite se vise.

idite vise

pre 12 godina

Svaka ti cast Tadicu, jer vidis kako su te izradili tvoji americki "prijatelji"... i tebe i sve nas. Ponizavaju nas svaki dan. Albanci izvlace Srbe iz automobila, tuku ih i teraju da skidaju tablice koje izdaje drzava Srbije, jedan kriminalac i ratni zlocinac kao sto je Taci je vise uvazavan od tebe, sada su nasi "prijatelji" iz KFOR-a postavili albanske cariniike na adminsitrativni prelaz, poslao si onog Stefanovica da kao resava nesto a taj je "resio" da sve bude onako kako je Taci zamislio... a ti Tadicu samo cutis i sta radis? Glancas nagradu koju si dobio pre neki dan ili se pakujes za more? Neverovatno u koju poziciju nas je dovela ova Tadiceva politika. I sto je najgore, siguran sam da nam predstoje jos veca ponizenja, jer ko uopste moze da uvazava ovakvu "drzavu" kao sto je Srbija? Ne postuju je vise ni sami gradjani ove mikimaus dzrave od Srbije a kamoli ostali. Hvala ti Tadicu, uskoro ces i od nas da dobijes nagradu.

Lajawi

pre 12 godina

Valjda je svakome jasno da Taciju nije samom palo na pamet da tamo salje ROSU, vec je dobio zeleno svetlo od medjunarodne zajednice.To potvrdjuje i poslednja vest da ce KFOR sprovoditi odluke takozvane "vlade Kosova".Logicno, haska prica je zavrsena i "nasi prijatelji" iz medjunarodne zajednice ovim postupkom salju "pozitivne signale" demokratskim snagama u Srbiji.

Nostradamus NS

pre 12 godina

Pazi sad! U roku od par nedelja Kosovo dobija poveći broj priznanja nezavisnosti! Garant da je cela šarada odigrana da bi muslimanske zemlje, koje dosad nisu, sad priznale Kosovo! A takvih ima podosta...

iznogud

pre 12 godina

citat:"...el sam ti pricao da sam se zakleo jos `68, da nikad kravata, nikad stalni posao...."
...upravo tako, nema nikakve veze sa temom, gledate na to iz totalno pogresnog ugla, prvo pitanje ko sve to finansira (glava se nestavlja u torbu zbog ideologije) i drugo ko dobija na tome da albanci i srbi zarate(opet)...

mail

pre 12 godina

Е, сад је доста да се пишу коментари и паметује и као, рекли смо нешто паметно овде кад смо написали да Стефановић и Богдановић нису успели и да су за то они криви, а као да је лако сада преговарати. Иди бегај, мнооого велика мудрост.
Нема времена за то.
Сад Влада мора максимално да подржи напоре њих двојице доле јер ће опет преговарати, и да Јеремић у говору најдиректније затражи спровођење 1244 за шта има помоћ од две чланице, а на коју су се остале 3 обавезале. И да Јеремић подсети на март 2004. и то максимално искористи у одбрани наше стране.
А Билер би могао да каже да неко одговара за оно у Штрпцу!

Bucko razmisljam

pre 12 godina

Beograd i kosovski Srbi traže da na prelazima budu kosovski službenici srpske nacionalnosti i da nema carine koja bi sprovodila odluku Vlade Kosova o zabrani uvoza robe iz Srbije.

Ma kakv "embargo" samo nemoj da ides na druge prelaze nego "teraj na Jarinje i Brnjak" tamo te niko ne pita ni sta vozis ni sta izvozis !

Sada bi kako bi se uspostavio reciprocitet Srbija trebala dati Kosovu dva tri prelaza gde bi se kosovari sami "kontrolisali" i nesmetano uvozili robu sa Kosova za Srbiju ! To bi bilo najpametnije !

Shomi

pre 12 godina

A hoce li biti uhapseni pripadnici ROSU koji su maltretirali ono dvoje ljudi? Hoce biti uhapsena grupa sto je tukla petnestogodisnjeg decaka? Ili onog coveka sto je brao pecurke? Zasto se to ne pominje?

BBC i CNN su cutali 2 dana, pa onda odjednom "Srbi napali policiju, ubili coveka, pucali na KFOR i zapalili prelaz"!

DOKLE VISE??? Jel jos nismo zavrsili nasu kaznu ili treba da budemo potpuno ubijeni u pojam?

Vuk Samotnjak

pre 12 godina

Jel on to misli na ubice i nasilnike koji su sada pripadnici ROSU ili ipak one koji su se odavno ugnezdili u kosovskoj "vladi"?
Ne. Bice da i pored provokacije i napada iz Pristine on ipak gleda ka Severu. Paljenje prelaza sigurno treba kazniti, i to je velika srpska glupost i svinjarija. Ali kada vidim sliku ROSU koju postavljate na ovom sajtu (a na kojoj je uslikan snajperista u prvom planu) nije jasno odakle je metak dosao.

nada

pre 12 godina

Pa so niste hapsili kad su vam bili na domak ruke? Sad dajete samo i OPET zeleno svetlo za lov na kosovske Srbe (bez obzira KO i STA su ovi kriminalci).

mile kikinda

pre 12 godina

A ove sto ubijaju, prebijaju, pale, ruse, otimaju i maltretiraju Srbe na Kosovu vec vise od jedne decenije to nista je li? Ko je osudjen za nasilje iz Marta 2004? Hocete li da otkrijete koji to od junacina iz ROSU danas maltretira i bije Srbe po Strpcu ili vas samo zanima kad Srbi u samoodbrani spale nametnuti tzv. prelaz ili kad strada do zuba naoruzani albanac iz ROSU koji je dosao da "po svaku cenu" namece njihovu virtuelnu drzavu Srbima?

Laki

pre 12 godina

Slazem se, pohapsiti teroriste koji su pucali na decu u Gorazdevcu, ubice kosaca, ubice porodice iz Obilica, bacace bombi na kafic u Mitrovici i mnoge druge navodno nerazjasnjena ubistva... kfor i eulex treba da hapse ubice.

nufara

pre 12 godina

Gotovo ljudi,Kosovo je nepovratno u rukama Albanaca zahvaljujuci uspavanim srpkim narodom porazima,ponizenjima,egzistencijalnim krahom ,povezanoscu bahatih ljudi sa parama bez smisla za temelje srpskog naroda u buducnosti i bednim politicarima.Tako bednim...

komshija

pre 12 godina

pa shta si mislio borko da cela ovo pricha mozhe da se vrati tamo gde smo bili...aa ne,ne ide to tako nego lepo na izbore da formiramo i te 4 opshtine na severu i ahtisarijev plan is completed i zavrshena pricha, pravac brisel...poz iz prishtine

MALINA

pre 12 godina

Sutanovcu je trebalo tri dana da se oglasi ,cekao je da dobije instukcije od NATO snaga kako oni kazu tako ce se nasa vojska obhoditi, bruka jedna za ovu drzavu, Albanci traze ono sto su im EU i Amerika obacali nezavisnu drzavu a to su i nase vlasti znale i pristale na pritisak sve za rad ulaska u EU koji nece se desiti do 2020 godine taman toliko da nam rasparcaju zemlju. Ova vlast nas je prodala i treba je smeniti i to odma.

Balija Fehmiu

pre 12 godina

Lično mislim da su za ove protekle nemile dogadjaji najviše krivi Amerikanci. Oni već po oprobanim metodama umeju na celom svetu ( tako i kod nas ) zaprze čorbu , pa se onda sa velikom pompom pojavljuju ka vatrogasci da ugase vatru koju su sami zapalili.
E pa ja mislim : Yenkeee go home right now ! Tj. Amerikanci iditite kući
i svima će biti bolje !

Nenad

pre 12 godina

Vojska Srbije u kontaktu je sa snagama Kfora, izjavio je za B92 ministar odbrane Dragan Šutanovac.

Šutko se oglasio! Gdje si bio dosad? Pripremao se za Grčku?

KOSUONI.COM

pre 12 godina

Ma ko su to Amerikanci i predstavnici evropske unije, da odlucuju o nasoj zemlji, ko su to oni? kako to sebi daju za pravo da se mesaju i vrse pritisak ? Pa upravo time dokazuju da oni sprovode silu i nepostuju ljudska prava!!!!!!!!! alo bre vise!!!

bez_cenzure

pre 12 godina

Ne znam otkuda takvo defetističko razmišljanje da je sve gotovo. Ništa ovdje nije gotovo dok zaista nije gotovo. A biće gotovo onog trenutka kada Albanci protjeraju sve i jednog Srbina sa KiM, konfiskuju svu imovinu Srba uključujući i kulturno-istorijsko nasljeđe, kada unište svaki trag postojanja Srba na KiM, kada ih i ostatak svijeta prizna i kada se u sred Beograda zavijori zastava tzv. republjik na njihovoj tzv. ambasadi. E onda možda možemo reći da je gotovo ali je problem u tome što to nije realno! Niti je realno da US of A budu jedina supersila i u narednih 50 godina jer već nisu onoliko jaki kao što su bili iako su još uvijek sposobni da obaraju režime po svijetu koje su nekada podržavali i postavljali.

Milos

pre 12 godina

Da nije unisten ovaj prelaz u Jarinju da li bi i tu bili "pripadnici pogranične Policije Kosova i kosovski carinici albanske nacionalnosti" koje bi kfor sprovodio na svaka 24 casa ?

Delija

pre 12 godina

Ovo je sramota za Srbiju, Srbija nema stav jasan i cvrst na sva desavanja na kosmetu, pozivam srpsku opoziciju da se pridruzi pregovaracima, SNS mora da preuzme odgovornost jer su jedini koji mogu da pomognu Srbiji u ovom teskom momentu !!!

KOSUONI.COM

pre 12 godina

Ma ko su to Amerikanci i predstavnici evropske unije, da odlucuju o nasoj zemlji, ko su to oni? kako to sebi daju za pravo da se mesaju i vrse pritisak ? Pa upravo time dokazuju da oni sprovode silu i nepostuju ljudska prava!!!!!!!!! alo bre vise!!!

Laki

pre 12 godina

Slazem se, pohapsiti teroriste koji su pucali na decu u Gorazdevcu, ubice kosaca, ubice porodice iz Obilica, bacace bombi na kafic u Mitrovici i mnoge druge navodno nerazjasnjena ubistva... kfor i eulex treba da hapse ubice.

nufara

pre 12 godina

Gotovo ljudi,Kosovo je nepovratno u rukama Albanaca zahvaljujuci uspavanim srpkim narodom porazima,ponizenjima,egzistencijalnim krahom ,povezanoscu bahatih ljudi sa parama bez smisla za temelje srpskog naroda u buducnosti i bednim politicarima.Tako bednim...

bez_cenzure

pre 12 godina

Ne znam otkuda takvo defetističko razmišljanje da je sve gotovo. Ništa ovdje nije gotovo dok zaista nije gotovo. A biće gotovo onog trenutka kada Albanci protjeraju sve i jednog Srbina sa KiM, konfiskuju svu imovinu Srba uključujući i kulturno-istorijsko nasljeđe, kada unište svaki trag postojanja Srba na KiM, kada ih i ostatak svijeta prizna i kada se u sred Beograda zavijori zastava tzv. republjik na njihovoj tzv. ambasadi. E onda možda možemo reći da je gotovo ali je problem u tome što to nije realno! Niti je realno da US of A budu jedina supersila i u narednih 50 godina jer već nisu onoliko jaki kao što su bili iako su još uvijek sposobni da obaraju režime po svijetu koje su nekada podržavali i postavljali.

mile kikinda

pre 12 godina

A ove sto ubijaju, prebijaju, pale, ruse, otimaju i maltretiraju Srbe na Kosovu vec vise od jedne decenije to nista je li? Ko je osudjen za nasilje iz Marta 2004? Hocete li da otkrijete koji to od junacina iz ROSU danas maltretira i bije Srbe po Strpcu ili vas samo zanima kad Srbi u samoodbrani spale nametnuti tzv. prelaz ili kad strada do zuba naoruzani albanac iz ROSU koji je dosao da "po svaku cenu" namece njihovu virtuelnu drzavu Srbima?

Nenad

pre 12 godina

Vojska Srbije u kontaktu je sa snagama Kfora, izjavio je za B92 ministar odbrane Dragan Šutanovac.

Šutko se oglasio! Gdje si bio dosad? Pripremao se za Grčku?

MALINA

pre 12 godina

Sutanovcu je trebalo tri dana da se oglasi ,cekao je da dobije instukcije od NATO snaga kako oni kazu tako ce se nasa vojska obhoditi, bruka jedna za ovu drzavu, Albanci traze ono sto su im EU i Amerika obacali nezavisnu drzavu a to su i nase vlasti znale i pristale na pritisak sve za rad ulaska u EU koji nece se desiti do 2020 godine taman toliko da nam rasparcaju zemlju. Ova vlast nas je prodala i treba je smeniti i to odma.

Lajawi

pre 12 godina

Valjda je svakome jasno da Taciju nije samom palo na pamet da tamo salje ROSU, vec je dobio zeleno svetlo od medjunarodne zajednice.To potvrdjuje i poslednja vest da ce KFOR sprovoditi odluke takozvane "vlade Kosova".Logicno, haska prica je zavrsena i "nasi prijatelji" iz medjunarodne zajednice ovim postupkom salju "pozitivne signale" demokratskim snagama u Srbiji.

Shomi

pre 12 godina

A hoce li biti uhapseni pripadnici ROSU koji su maltretirali ono dvoje ljudi? Hoce biti uhapsena grupa sto je tukla petnestogodisnjeg decaka? Ili onog coveka sto je brao pecurke? Zasto se to ne pominje?

BBC i CNN su cutali 2 dana, pa onda odjednom "Srbi napali policiju, ubili coveka, pucali na KFOR i zapalili prelaz"!

DOKLE VISE??? Jel jos nismo zavrsili nasu kaznu ili treba da budemo potpuno ubijeni u pojam?

Balija Fehmiu

pre 12 godina

Lično mislim da su za ove protekle nemile dogadjaji najviše krivi Amerikanci. Oni već po oprobanim metodama umeju na celom svetu ( tako i kod nas ) zaprze čorbu , pa se onda sa velikom pompom pojavljuju ka vatrogasci da ugase vatru koju su sami zapalili.
E pa ja mislim : Yenkeee go home right now ! Tj. Amerikanci iditite kući
i svima će biti bolje !

diletanti

pre 12 godina

Stefanovicu i Tadicu, da nas nisu opet ti vasi "partneri" nasankali i zedne preveli preko vode? Ne mogu da verujem koji naivci su dobili mandat da brane interese Srbije. Na onim pregovorima sa Albancima ne postoji nista sta su Albanci trazili a da Stefanovic na to nije pristao. Kod ovog nasilnog pokusaja da Albanci zauzmu sever, i Tadic i Stefanovic su isli na neku miroljubivu politiku, dijalog, porucivali su kako Srbija nece ratovati i mislili su da ce neko to da uvazi? Narocito neko od nasih americkih i engleskih ili nemackih "prijatelja"? Diletanti obicni. Kao rezulata albanske nasilnicke politike i srpske politike dijaoga i pregovora, imamo to da ce sam KFOR od danas da pruza logistiku albanskim carinicima na ovim administrativnim prelazima. Katastrofa. I sta ce Tadic sada da uradi? Da uputi izvinjenje? Muka mi je ove vlasti i bilo bi najbolje da svi odu. Od EU nema nista, Tadic i komp. nisu ni zapoceli sistemeske reforme, cak i onaj severni deo Kosova su svojim amaterizmom izgubili, ne ponizava nas samo onaj ko zuri dok nas svi ostali ponizavaju samo tako... Gubite se vise.

Igorko

pre 12 godina

E sad samo jedno pitanje: S kim ste i ocemu gospodoi pregovarali i u Briselu i ovih dana? Ocigledno da vi unapred znate da ce Albanci zagospodariti severnim Kosovom, nemojte vise uvlaciti srpski narod u to. Recite da ste nesposobni, da vas niko u Evropi i svetu nece i gubite se vise. Mozda bude i bolje... Nema kraja vasim porazima i nasoj propasti sa vama.

dragutin

pre 12 godina

hehehe, jel to onaj kfor o kome ste nam do juce govorili da je "neutralan" i jeli to onaj euleks koji nece da sprovodi ahtisarijev plan? aaaaaaaa

komshija

pre 12 godina

pa shta si mislio borko da cela ovo pricha mozhe da se vrati tamo gde smo bili...aa ne,ne ide to tako nego lepo na izbore da formiramo i te 4 opshtine na severu i ahtisarijev plan is completed i zavrshena pricha, pravac brisel...poz iz prishtine

Aleksandar

pre 12 godina

Slazem se da ubice treba naci ali kako ce da rasvetli ubistvo jednim metkom iz snajpera kad nisu uspeli da nadju ubicu/ubice dece iz Gorazdevca?
Ovde zapaljen jedan prelaz i velika stvar, a u martu 2004 zapaljena vecina crkvi i manastira, kuca a i dosta ljudi proterano pa nista.
Nisam ono sto neki zovu veliki srbin, ne mrzim nikoga, zelim mir. Ali svaka akcija ima reakciju. Kosovska vlada prica kako zeli da uvede vladavinu reda i zakona na Kosovu, pa je eto ovaj granicni prelaz najbitnija stvar. A nema organizovanog kriminala uopste, sve sto je ostalo je da se lepo sve okreci pa smo mirni.

darkooo

pre 12 godina

i sad ce srpske vlasti opet da saviju vrat... vec vidjeno! iskreno muka mi je od pregovora i nagovora, kada je svima jasno da se srpska rec ne uzima u obzir, kada se mi nista ne pitamo..

Vuk Samotnjak

pre 12 godina

Jel on to misli na ubice i nasilnike koji su sada pripadnici ROSU ili ipak one koji su se odavno ugnezdili u kosovskoj "vladi"?
Ne. Bice da i pored provokacije i napada iz Pristine on ipak gleda ka Severu. Paljenje prelaza sigurno treba kazniti, i to je velika srpska glupost i svinjarija. Ali kada vidim sliku ROSU koju postavljate na ovom sajtu (a na kojoj je uslikan snajperista u prvom planu) nije jasno odakle je metak dosao.

Биберче

pre 12 godina

И шта ћемо сада господине Стефановићу? До јуче сте били сигурни у изјаву да Кфор чува наше људе, а сада испаде да ми немам "пријатеље" на Косову! Неодговорном политиком Владе према Косову Србија је направила највећи грех, угрозила је животе Срба!

Sloba Djakovic

pre 12 godina

A sta je sa pogromom iz 2004? Ko je odgovarao za ovo unistavanje i kakve onda reci o odgovornosti kada je KFOR prakticno stojao sa strane dok su Albanci divljali?

idite vise

pre 12 godina

Svaka ti cast Tadicu, jer vidis kako su te izradili tvoji americki "prijatelji"... i tebe i sve nas. Ponizavaju nas svaki dan. Albanci izvlace Srbe iz automobila, tuku ih i teraju da skidaju tablice koje izdaje drzava Srbije, jedan kriminalac i ratni zlocinac kao sto je Taci je vise uvazavan od tebe, sada su nasi "prijatelji" iz KFOR-a postavili albanske cariniike na adminsitrativni prelaz, poslao si onog Stefanovica da kao resava nesto a taj je "resio" da sve bude onako kako je Taci zamislio... a ti Tadicu samo cutis i sta radis? Glancas nagradu koju si dobio pre neki dan ili se pakujes za more? Neverovatno u koju poziciju nas je dovela ova Tadiceva politika. I sto je najgore, siguran sam da nam predstoje jos veca ponizenja, jer ko uopste moze da uvazava ovakvu "drzavu" kao sto je Srbija? Ne postuju je vise ni sami gradjani ove mikimaus dzrave od Srbije a kamoli ostali. Hvala ti Tadicu, uskoro ces i od nas da dobijes nagradu.

Milos

pre 12 godina

Da nije unisten ovaj prelaz u Jarinju da li bi i tu bili "pripadnici pogranične Policije Kosova i kosovski carinici albanske nacionalnosti" koje bi kfor sprovodio na svaka 24 casa ?

sasa jokic

pre 12 godina

Kostunice mozes da referises Putinu da su huligani ispunili zadatak, kao nekada sa dzamijom, i americkom ambasadom. Zaustavljeni su pregovori Beograda i Pristine, tako da sve ide po planu. A Ti Borise cuti i pravi se da si Predsednik.
Zna se ko je glavni u Srbiji, a ko je tu da se slika i kao preti.

Obavesten

pre 12 godina

Srbi sta sad?Vise smo mi verovali u sad-eu lazi nego albanci sa kim..Opet u ruke knjige iz istorije jer uvek nam isto rade iste zemlje. Ako je do toga doslo da Srbi srbima ne veruju onda da vidimo kako smo prosli u zadnjih 200god. Svi odgovori su tu braco... Neka nam je Bog u pomoc..

BgHQ

pre 12 godina

Ishod pregovora loš. Pa posle jučerašnjeg patriotisanja patriJota kakav bi ishod bio moguć.Nije to slučajno.Uhvatite nalogodavce ako iskreno želite da odvedete Srbiju u neki bolji svet. Adrese su više nego poznate, dokaza u poslednjih desetak godina ima koliko hoćeš, samo, plašim se nema političke volje .

Delija

pre 12 godina

Ovo je sramota za Srbiju, Srbija nema stav jasan i cvrst na sva desavanja na kosmetu, pozivam srpsku opoziciju da se pridruzi pregovaracima, SNS mora da preuzme odgovornost jer su jedini koji mogu da pomognu Srbiji u ovom teskom momentu !!!

Nostradamus NS

pre 12 godina

Pazi sad! U roku od par nedelja Kosovo dobija poveći broj priznanja nezavisnosti! Garant da je cela šarada odigrana da bi muslimanske zemlje, koje dosad nisu, sad priznale Kosovo! A takvih ima podosta...

Albanac iz EU

pre 12 godina

Od kada znam za ovog Thaqi-a ne znam da je i jednu bitku ( narocito diplomatsku) izgubio od Srbije, od Rambujea Pa do danas, covek jednostavno rodjeni politicar, ovako se " pljiva " u politici, prava zmija

Bucko razmisljam

pre 12 godina

Beograd i kosovski Srbi traže da na prelazima budu kosovski službenici srpske nacionalnosti i da nema carine koja bi sprovodila odluku Vlade Kosova o zabrani uvoza robe iz Srbije.

Ma kakv "embargo" samo nemoj da ides na druge prelaze nego "teraj na Jarinje i Brnjak" tamo te niko ne pita ni sta vozis ni sta izvozis !

Sada bi kako bi se uspostavio reciprocitet Srbija trebala dati Kosovu dva tri prelaza gde bi se kosovari sami "kontrolisali" i nesmetano uvozili robu sa Kosova za Srbiju ! To bi bilo najpametnije !

nada

pre 12 godina

Pa so niste hapsili kad su vam bili na domak ruke? Sad dajete samo i OPET zeleno svetlo za lov na kosovske Srbe (bez obzira KO i STA su ovi kriminalci).

Ana Pavlovic

pre 12 godina

Drage dame i gospodo, ovo je kraj, visevekovne price o Kosovu! U postkosovskom epskom ciklusu, juce su "velike srpske patriote" ispisale poslednje deseterce, na stetu svih rabova bozijih Srpskih.
Molila bih ovim putem, Ustavni sud Srbije, i sve nadlezne organe da se zabrani delovanje svih ekstremistickih i ultradesnicarskih pokreta! Hvala unapred!

Max

pre 12 godina

Selektivno obavještavanje srbijanske javnosti samo ljude dovodi u zabludu. Za zemlje koje se "pitaju" i koje imaju vojsku na Kosovu, država Kosovo je neupitna i gotova stvar.
Pregovori koji se vode, vode se samo u smislu što bolje integracije srpske manjine u kosovsko društvo. Problem je što Srbija to prikazuje narodu kao nekakav "povratak" Kosova u Srbiju, što nema veze s činjenicama.

Kosovastar

pre 12 godina

Rezolucija 1244, tacka 9. zadaci Vojne komponente:

Savet Bezbednosti...

9. Odlučuje da će odgovornosti međunarodnog bezbednosnog prisustva koje će biti raspoređeno i delovati na Kosovu uključivati:
a) odvraćanje od obnove neprijateljstava, održavanje i prema potrebi, nametanje prekida vatre, obezbeđivanje povlačenja i sprečavanja povratka na Kosovo snaga savezne i republičke vojske, policije i paravojnih jedinica, osim kako je predviđeno u tački 6 aneksa 2;
b) demilitarizaciju Oslobodilačke vojske Kosova (OVK) i drugih naoružanih grupa kosovskih Albanaca, kako se zahteva u stavu 15;
c) uspostavljanje bezbednog okruženja u kome izbeglice i raseljena lica mogu da se vrate svojim kućama u bezbednosti, a međunarodno civilno prisustvo može da funkcioniše, u kome privremena uprava može da bude uspostavljena i humanitarna pomoć isporučivana;
d) osiguranje javne bezbednosti i reda dok međunarodno civilno prisustvo ne preuzme odgovornost za sprovođenje tog zadatka;
e) nadgledanje uklanjanja mina dok međunarodno civilno prisustvo, prema potrebi, ne preuzme odgovornost za taj zadatak;
f) odgovarajuću podršku i blisku koordinaciju sa radom međunarodnog civilnog prisustva;
g) obavljanje dužnosti nadgledanja granice kako je traženo;
h) obezbeđenje zaštite i slobode kretanja za sebe, za međunarodno civilno prisustvo i druge međunarodne organizacije;

Nista sto KFOR radi nije u suprotnosti sa ovim sto je Savet Bezbednosti dao kao zadatak.

kelsos

pre 12 godina

Srbija treba, ako joj je stalo do mira, da povuče odluku o zabrani uvoza s Kosova, pa će i kosovska Vlada opozvati odluku o zabrani uvoza iz Srbije. Do tada, sve institucije na Kosovu trebaju poštivati odluke Vlade iz Prištine.

Srbi sa sjevera Kosova ne mogu odlučivati o carinskoj politici između Srbije i Kosova. Kako bi bilo da Mađari iz Vojvodine odlučuju o trgovinskoj razmjeni između Srbije i Mađarske?

S druge strane, odluka Srbije da zabrani uvoz iz Kosova direktno ide na štetu kosovskih Srba jer i oni učestvuju u kosovskoj ekonomiji.

Predrag

pre 12 godina

"Beograd i kosovski Srbi traže da na prelazima budu kosovski službenici srpske nacionalnosti i da nema carine koja bi sprovodila odluku Vlade Kosova o zabrani uvoza robe iz Srbije. "

Imam utisak da se neko igrao sa bezbednošću srba na Kosovu i Metohiji zarad izvoza robe iz Srbije! Pa šta je važnije bezbjednost ljudi ili novac?
Toliko o brizi za srbe na Kosovu! Ne bih volio da o meni neko tako brine!

mail

pre 12 godina

Е, сад је доста да се пишу коментари и паметује и као, рекли смо нешто паметно овде кад смо написали да Стефановић и Богдановић нису успели и да су за то они криви, а као да је лако сада преговарати. Иди бегај, мнооого велика мудрост.
Нема времена за то.
Сад Влада мора максимално да подржи напоре њих двојице доле јер ће опет преговарати, и да Јеремић у говору најдиректније затражи спровођење 1244 за шта има помоћ од две чланице, а на коју су се остале 3 обавезале. И да Јеремић подсети на март 2004. и то максимално искористи у одбрани наше стране.
А Билер би могао да каже да неко одговара за оно у Штрпцу!

Nebojsa

pre 12 godina

Rezolcuija 1244 vidi Kosovo kao celovito. Ne poznaje duple carine i slicne gluposti koje su neformalno, statusno, tolerisane severnom Kosovu. Toga vise nema i to je to. Ne vidim kome i sta tu ima nejasno?

iznogud

pre 12 godina

citat:"...el sam ti pricao da sam se zakleo jos `68, da nikad kravata, nikad stalni posao...."
...upravo tako, nema nikakve veze sa temom, gledate na to iz totalno pogresnog ugla, prvo pitanje ko sve to finansira (glava se nestavlja u torbu zbog ideologije) i drugo ko dobija na tome da albanci i srbi zarate(opet)...

Ferizj

pre 12 godina

Nisu ovi huligani Albanske nacionalnosti kako neko ovde protumaci,Jesu Srbski nacionalisti ali izgleda da su pali u rupu koju su sam napravili.Nemoze se vise otici na moto "Sto gore na Kosovo to bolje za Srbe" ZABORAVITE

bezimena

pre 12 godina

(darkooo, 28. jul 2011 19:18)

Ne shvatam zašto se većina pravi blesava i kao iznenadjuje!?

Poslednji put kada se Srbija još nešto pitala, bilo je za vreme VdrK, kada je "prepametni" vodio pregovore o statusu KIM, na način koji je MORAO dovesti do prekida priče, koja nije imala nikakvu svrhu i smisao! Da je "prepametni" bio makar malo pametan, ali DRŽAVOTVORAN, video bi da Srbija ni pod razno ne može više upravljati KIM i tada je imao priliku da za Srbiju dobije ev. severni DEO KIM, ili neku vrstu autonomije, tj. kada je video da "koža ide na šiljak" mogao je prodati vrlo skupo! Jok, on je hteo SVE i zato nije dobio NIŠTA! Nije ovo prvi put da neko tako "dobro" radi protiv Srbije, setimo se Miloševića...sada, posle svega, sumnjam da je to bila slučajnost!

Ako je iko mislio da će "nerešeno" stanje na KIM da traje doveka bio je vrlo naivan, čemu je dokaz "nelegalno" proglašenje nezavisnosti od strane Albanaca.

Ako je iko mislio da će Srbija, sa ovako nacionalistički opredeljenom opozicijom, koja se sa "idejama" nije odmakla ni za pedalj od 90-tih, moći da blokira Kosovo (koje je 77 država do sada priznalo, od toga većina najmoćnijih u svakom pogledu) ali i samu sebe, bio je više nego GLUP!

Nažalost, nikome ovde ni na pamet ne pada da se zapita ZAŠTO SVI iz bivše nam države POBEGOŠE OD NAS i da na to pitanje potraži REALAN i SMISLEN odgovor. Tek kada preispitamo sebe, iskreno i pošteno, pa dodjemo do pravog objašnjenja, pomerićemo se napred. Ako nastavimo, kao do sada, da krivimo ceo svet za svoje neuspehe i da se svima, ama baš svima, rugamo i pocenjujemo ih, bez pogleda u sebe, neće proći dugo a nestaće i Srba, i Srbije. Ako se to dogodi, to će onda biti ono što smo i zaslužili.

Albanci su se pokazali sposobnijima od nas, zaslužuju državu, Srbi na KIM, ako ne mogu da se pomire da žive u kosovskoj državi, neka izvole prodati svoje kuće i imanja, i neka nasele Srbiju, ona ionako zvrji POLUPRAZNA!

Srbin iz EU

pre 12 godina

Ako je Srbija priznala neka Dokumenta tkz. drzave Kosovo, onda cemu tolika buka kada ste i sami upali u zamku. Ili necemo nista priznati, ili cemo sve priznati a ne ovako kako ste uradili na nekim pregovorima. Neznam samo sta ste hteli sa ovim priznanjem nekih dokumenata, ili je to samo tihi uvod u pravo priznanje, sto mi se i cini. Zato je vreme da se pokupite i magla bre.

резолуционар

pre 12 godina

1244 се НЕ ПОШТУЈЕ! КФОР излази из оквира резолуције! Господине Билер, ко ће да одговара за Србе у Штрпцу?!

Господине Kosovastar,
а) војска и полиција Србије након јуна 1999. нису више до даљњег на територији АП Космет,
б) демилитаризација је спроведена тако што су скоро сви из ОВК и других албанских паравојних формација преобучени у политичаре, КПС лица и друге оружане снаге,
в) 250 000 Срба је избегло одмах након рата, убијање настављено (нпр. "Гњиланска група"), марта 2004. протерано 4000 Срба, а убијено 8, док је спаљено 800 кућа и 35 правосланих културно-историјских споменика, вратило се 7000 људи, а од тога око 1000 Срба,
г) ставити Космет под администрацију УН, а сва политичка управа морала је бити препуштена УНМИК-у до успостављања политичке стабилизације,
д) мине нису отклоњене, а тога још увек има и у Прешевској долини,
ђ) оружане снаге КФОР је морао спречити СВАКО насиље, у преводу етничке сукобе, а листа пропуста је исувише дуга, рећи ћу само МАРТОВСКИ ПОГРОМ,
е) одређени број српских униформисаних лица морао је чувати кључне административне прелазе и културно-историјске споменике,
ж) ЕУЛЕКС је апсолутно недозвољено доведен по плану Ахтисарија, који НИЈЕ прошао у УН, Срби(што сам искусио и видео) су слободни да се крећу највише у кругу од километар, највише у Грачаници, негде ни толико,
З) потврдити суверенитет и територијални интегритет Србије како је загарантовано финалним хелсиншким актом и анексом 2 резолуције 1244,
што у коначном значи повратак војске и полиције Србије у АП Космет!
1244 се НЕ ПОШТУЈЕ!

Andraj77

pre 12 godina

Jedino resenje je referendum :
1. Priznajemo Kosovo
2. Rat sa pola planete

Da vise zavrsimo sa ovim mucenjem.. jer kakav god bio ishod bar bi zatvorili najgore poglavlje u istoriji Srbije - najgore jer smo svojom gluposcu stigli do ovde.

Nikola Ue

pre 12 godina

SAD moraju da budu agresivne da bi skrenule paznju sa ekonomskih na spoljnopoliticka pitanja. Cini mi se da su blizu ekonomskog ponora.

milan

pre 12 godina

Koliko gluposti na samo jednoj stranici....Pa mi nismo u stanju da posteno izanaliziramo ni ono sto se desilo u prethodna tri dana, a kamoli 20 godina unazad....Ne mora vise....i to je mnogo.... Veliki Srbi prestanite da se busate u grudi... Svojim divljastvom smo sve uprskali.... I ja samo ocekujem od drzave da pohapsi one piromane. Djenovu cu da im oprostim ali ovo necu...

zaharije tuzni

pre 12 godina

Tako je to. Ameri probaju lepo, pa ako ne prodje onda na silu sprovedu. Ni ja ne volim sto je tako, ali srpska vlast ne moze nista da uradi mimo volje pravog gazde na terenu. Poruka je jasna: Srbi na Kosovu mogu da budu bezbedni jedino kao lojalni drzavljani Kosova.Problem, kad se sve razgrne, je u tome sto Srbi na Kosovu ne veruju Amerikancima. Na kraju (glupavo zvuci, al mozda ipak stigne do nekoga), apel State Dep.: pruzite tom narodu dole makar jedan dokaz u praksi da ce im biti bolje. Preuzeli ste odgovornost za Kosovo 1999., ali se nadam da se to odnosi i na nealbance na Kosovu. To bi morali ameri da prihvate.Kao sto ovi nasi treba shvate da je drzava Srbija "kushovana" sa Kosova 99. Srbi na Kosovu treba naprave jedno demokratski izabrano telo (u besprekornoj proceduri)da niko ne moze ni mrlju stavi da su to legitimno i demokratski izabrani predstavnici naroda. I da tu ne bude niko ko prima platu iz Bg ili Pristine. Takav cestiti skup ljudi ce naci nacina da ostvari one prave i istinske potrebe te zajednice, ma koji oni bili. Pomislite da su Izraelci 48. kad su poceli da se drzavno emancipuju, imali manje nego sto imaju Srbi na Kosovu.

Ivan78bg

pre 12 godina

Iseliti Srbe sa kosova,rastaviti manastire kamen po kamen i sastaviti negde u drugom delu Srbije i podici zid kao sto su podigli Jevreji.I tako privremeno resiti pitanje kosova i okrenuti se ekonomiji i natalitetu u Srbiji a kosovom se baviti kad se napravi normalna jaka drzava.

Chuck

pre 12 godina

(Albanac iz EU, 28. jul 2011 20:00)

I ti bi bio "rođeni političar" da je svaku tvoju izjavu ili odluku ko zna koliko unapred pripremila, izlobirala, a zatim politički, finansijski, obaveštajno i vojno podržala najveća sila sveta.

Tuljanin

pre 12 godina

Kotunica je kanda mlitav, ali šta je sa Tadićem? - Boris Tadić je - a i kako bi moglo drugačije - apsolutni politički paralitičar...

nindza

pre 12 godina

Ovde je sve kristalno jasno. Ostaje jos samo pitanje sta sa srbima koji jos zive na Kosovu? Iako ce mnogi zeleti da ostanu,mozda bi Vlada trebala dobro da promisli i da npr. ponudi svima preseljenje u ostatak Srbije i da im pomogne da se prilagode ,da ljudi mogu u miru podizati decu,jer ce dole biti samo glineni golubovi.Tako cemo sacuvati porodice od propadanja,psihickog,fizickog,materijalnog,kako vec hocete.Manje ce nas kostati, a ljudi ce preziveti. Srbija u ovom momentu istorijske vrteske nema jacinu i to je realnost kojoj treba pogledati u oci i videti sta se mora uciniti u buducnosti,ako zelimo opstati na Balkanu, ali stvarno.

bata

pre 12 godina

Ovo je verovatno prva etapa i uvod u priču o daljem odvajanju Kosova od Srbije. To je nastavak poraza državne diplomatije prema pitanju Kosova, pa je sve očiglednije da je sve što je predhodno rađeno od strane aktuelne vlasti, rađeno loše, a da su ovo posledice tako loše vođene politike. Indikativno je i da predsednik države na čudan način i još čudnijim, a nenajavljenim povodom, odsustvuje iz zemlje uvek kada se u državi dešavaju događaji koji možda rešavaju sudbinu Kosova i srpskog naroda na Kosovu. Prošli put Rumunija, sada Češka. Da li je to slučajna koincidencija, ili ..... ???

Milovan S Nikolić Sombor

pre 12 godina

Nepismenom pisati ima šanse da shvati ako mu neko pročita.
Neukom predlagati bilo šta promašiće iz neznanja.
Nacionalisti predlagati kompromis je gubljenje vremena.
Poslušnik je veran onome koga je kupio bilo kako.
Ko je kod nas ko i šta možemo očekivati to je jasno pitanje ali odgovora bar zvaničnog nema.

komshija

pre 12 godina

pa shta si mislio borko da cela ovo pricha mozhe da se vrati tamo gde smo bili...aa ne,ne ide to tako nego lepo na izbore da formiramo i te 4 opshtine na severu i ahtisarijev plan is completed i zavrshena pricha, pravac brisel...poz iz prishtine

KOSUONI.COM

pre 12 godina

Ma ko su to Amerikanci i predstavnici evropske unije, da odlucuju o nasoj zemlji, ko su to oni? kako to sebi daju za pravo da se mesaju i vrse pritisak ? Pa upravo time dokazuju da oni sprovode silu i nepostuju ljudska prava!!!!!!!!! alo bre vise!!!

sasa jokic

pre 12 godina

Kostunice mozes da referises Putinu da su huligani ispunili zadatak, kao nekada sa dzamijom, i americkom ambasadom. Zaustavljeni su pregovori Beograda i Pristine, tako da sve ide po planu. A Ti Borise cuti i pravi se da si Predsednik.
Zna se ko je glavni u Srbiji, a ko je tu da se slika i kao preti.

nufara

pre 12 godina

Gotovo ljudi,Kosovo je nepovratno u rukama Albanaca zahvaljujuci uspavanim srpkim narodom porazima,ponizenjima,egzistencijalnim krahom ,povezanoscu bahatih ljudi sa parama bez smisla za temelje srpskog naroda u buducnosti i bednim politicarima.Tako bednim...

Bucko razmisljam

pre 12 godina

Beograd i kosovski Srbi traže da na prelazima budu kosovski službenici srpske nacionalnosti i da nema carine koja bi sprovodila odluku Vlade Kosova o zabrani uvoza robe iz Srbije.

Ma kakv "embargo" samo nemoj da ides na druge prelaze nego "teraj na Jarinje i Brnjak" tamo te niko ne pita ni sta vozis ni sta izvozis !

Sada bi kako bi se uspostavio reciprocitet Srbija trebala dati Kosovu dva tri prelaza gde bi se kosovari sami "kontrolisali" i nesmetano uvozili robu sa Kosova za Srbiju ! To bi bilo najpametnije !

Delija

pre 12 godina

Ovo je sramota za Srbiju, Srbija nema stav jasan i cvrst na sva desavanja na kosmetu, pozivam srpsku opoziciju da se pridruzi pregovaracima, SNS mora da preuzme odgovornost jer su jedini koji mogu da pomognu Srbiji u ovom teskom momentu !!!

Kosovastar

pre 12 godina

Rezolucija 1244, tacka 9. zadaci Vojne komponente:

Savet Bezbednosti...

9. Odlučuje da će odgovornosti međunarodnog bezbednosnog prisustva koje će biti raspoređeno i delovati na Kosovu uključivati:
a) odvraćanje od obnove neprijateljstava, održavanje i prema potrebi, nametanje prekida vatre, obezbeđivanje povlačenja i sprečavanja povratka na Kosovo snaga savezne i republičke vojske, policije i paravojnih jedinica, osim kako je predviđeno u tački 6 aneksa 2;
b) demilitarizaciju Oslobodilačke vojske Kosova (OVK) i drugih naoružanih grupa kosovskih Albanaca, kako se zahteva u stavu 15;
c) uspostavljanje bezbednog okruženja u kome izbeglice i raseljena lica mogu da se vrate svojim kućama u bezbednosti, a međunarodno civilno prisustvo može da funkcioniše, u kome privremena uprava može da bude uspostavljena i humanitarna pomoć isporučivana;
d) osiguranje javne bezbednosti i reda dok međunarodno civilno prisustvo ne preuzme odgovornost za sprovođenje tog zadatka;
e) nadgledanje uklanjanja mina dok međunarodno civilno prisustvo, prema potrebi, ne preuzme odgovornost za taj zadatak;
f) odgovarajuću podršku i blisku koordinaciju sa radom međunarodnog civilnog prisustva;
g) obavljanje dužnosti nadgledanja granice kako je traženo;
h) obezbeđenje zaštite i slobode kretanja za sebe, za međunarodno civilno prisustvo i druge međunarodne organizacije;

Nista sto KFOR radi nije u suprotnosti sa ovim sto je Savet Bezbednosti dao kao zadatak.

kelsos

pre 12 godina

Srbija treba, ako joj je stalo do mira, da povuče odluku o zabrani uvoza s Kosova, pa će i kosovska Vlada opozvati odluku o zabrani uvoza iz Srbije. Do tada, sve institucije na Kosovu trebaju poštivati odluke Vlade iz Prištine.

Srbi sa sjevera Kosova ne mogu odlučivati o carinskoj politici između Srbije i Kosova. Kako bi bilo da Mađari iz Vojvodine odlučuju o trgovinskoj razmjeni između Srbije i Mađarske?

S druge strane, odluka Srbije da zabrani uvoz iz Kosova direktno ide na štetu kosovskih Srba jer i oni učestvuju u kosovskoj ekonomiji.

bez_cenzure

pre 12 godina

Ne znam otkuda takvo defetističko razmišljanje da je sve gotovo. Ništa ovdje nije gotovo dok zaista nije gotovo. A biće gotovo onog trenutka kada Albanci protjeraju sve i jednog Srbina sa KiM, konfiskuju svu imovinu Srba uključujući i kulturno-istorijsko nasljeđe, kada unište svaki trag postojanja Srba na KiM, kada ih i ostatak svijeta prizna i kada se u sred Beograda zavijori zastava tzv. republjik na njihovoj tzv. ambasadi. E onda možda možemo reći da je gotovo ali je problem u tome što to nije realno! Niti je realno da US of A budu jedina supersila i u narednih 50 godina jer već nisu onoliko jaki kao što su bili iako su još uvijek sposobni da obaraju režime po svijetu koje su nekada podržavali i postavljali.

BgHQ

pre 12 godina

Ishod pregovora loš. Pa posle jučerašnjeg patriotisanja patriJota kakav bi ishod bio moguć.Nije to slučajno.Uhvatite nalogodavce ako iskreno želite da odvedete Srbiju u neki bolji svet. Adrese su više nego poznate, dokaza u poslednjih desetak godina ima koliko hoćeš, samo, plašim se nema političke volje .

Balija Fehmiu

pre 12 godina

Lično mislim da su za ove protekle nemile dogadjaji najviše krivi Amerikanci. Oni već po oprobanim metodama umeju na celom svetu ( tako i kod nas ) zaprze čorbu , pa se onda sa velikom pompom pojavljuju ka vatrogasci da ugase vatru koju su sami zapalili.
E pa ja mislim : Yenkeee go home right now ! Tj. Amerikanci iditite kući
i svima će biti bolje !

Ana Pavlovic

pre 12 godina

Drage dame i gospodo, ovo je kraj, visevekovne price o Kosovu! U postkosovskom epskom ciklusu, juce su "velike srpske patriote" ispisale poslednje deseterce, na stetu svih rabova bozijih Srpskih.
Molila bih ovim putem, Ustavni sud Srbije, i sve nadlezne organe da se zabrani delovanje svih ekstremistickih i ultradesnicarskih pokreta! Hvala unapred!

mile kikinda

pre 12 godina

A ove sto ubijaju, prebijaju, pale, ruse, otimaju i maltretiraju Srbe na Kosovu vec vise od jedne decenije to nista je li? Ko je osudjen za nasilje iz Marta 2004? Hocete li da otkrijete koji to od junacina iz ROSU danas maltretira i bije Srbe po Strpcu ili vas samo zanima kad Srbi u samoodbrani spale nametnuti tzv. prelaz ili kad strada do zuba naoruzani albanac iz ROSU koji je dosao da "po svaku cenu" namece njihovu virtuelnu drzavu Srbima?

Vuk Samotnjak

pre 12 godina

Jel on to misli na ubice i nasilnike koji su sada pripadnici ROSU ili ipak one koji su se odavno ugnezdili u kosovskoj "vladi"?
Ne. Bice da i pored provokacije i napada iz Pristine on ipak gleda ka Severu. Paljenje prelaza sigurno treba kazniti, i to je velika srpska glupost i svinjarija. Ali kada vidim sliku ROSU koju postavljate na ovom sajtu (a na kojoj je uslikan snajperista u prvom planu) nije jasno odakle je metak dosao.

Laki

pre 12 godina

Slazem se, pohapsiti teroriste koji su pucali na decu u Gorazdevcu, ubice kosaca, ubice porodice iz Obilica, bacace bombi na kafic u Mitrovici i mnoge druge navodno nerazjasnjena ubistva... kfor i eulex treba da hapse ubice.

Shomi

pre 12 godina

A hoce li biti uhapseni pripadnici ROSU koji su maltretirali ono dvoje ljudi? Hoce biti uhapsena grupa sto je tukla petnestogodisnjeg decaka? Ili onog coveka sto je brao pecurke? Zasto se to ne pominje?

BBC i CNN su cutali 2 dana, pa onda odjednom "Srbi napali policiju, ubili coveka, pucali na KFOR i zapalili prelaz"!

DOKLE VISE??? Jel jos nismo zavrsili nasu kaznu ili treba da budemo potpuno ubijeni u pojam?

Albanac iz EU

pre 12 godina

Od kada znam za ovog Thaqi-a ne znam da je i jednu bitku ( narocito diplomatsku) izgubio od Srbije, od Rambujea Pa do danas, covek jednostavno rodjeni politicar, ovako se " pljiva " u politici, prava zmija

Max

pre 12 godina

Selektivno obavještavanje srbijanske javnosti samo ljude dovodi u zabludu. Za zemlje koje se "pitaju" i koje imaju vojsku na Kosovu, država Kosovo je neupitna i gotova stvar.
Pregovori koji se vode, vode se samo u smislu što bolje integracije srpske manjine u kosovsko društvo. Problem je što Srbija to prikazuje narodu kao nekakav "povratak" Kosova u Srbiju, što nema veze s činjenicama.

idite vise

pre 12 godina

Svaka ti cast Tadicu, jer vidis kako su te izradili tvoji americki "prijatelji"... i tebe i sve nas. Ponizavaju nas svaki dan. Albanci izvlace Srbe iz automobila, tuku ih i teraju da skidaju tablice koje izdaje drzava Srbije, jedan kriminalac i ratni zlocinac kao sto je Taci je vise uvazavan od tebe, sada su nasi "prijatelji" iz KFOR-a postavili albanske cariniike na adminsitrativni prelaz, poslao si onog Stefanovica da kao resava nesto a taj je "resio" da sve bude onako kako je Taci zamislio... a ti Tadicu samo cutis i sta radis? Glancas nagradu koju si dobio pre neki dan ili se pakujes za more? Neverovatno u koju poziciju nas je dovela ova Tadiceva politika. I sto je najgore, siguran sam da nam predstoje jos veca ponizenja, jer ko uopste moze da uvazava ovakvu "drzavu" kao sto je Srbija? Ne postuju je vise ni sami gradjani ove mikimaus dzrave od Srbije a kamoli ostali. Hvala ti Tadicu, uskoro ces i od nas da dobijes nagradu.

Aleksandar

pre 12 godina

Slazem se da ubice treba naci ali kako ce da rasvetli ubistvo jednim metkom iz snajpera kad nisu uspeli da nadju ubicu/ubice dece iz Gorazdevca?
Ovde zapaljen jedan prelaz i velika stvar, a u martu 2004 zapaljena vecina crkvi i manastira, kuca a i dosta ljudi proterano pa nista.
Nisam ono sto neki zovu veliki srbin, ne mrzim nikoga, zelim mir. Ali svaka akcija ima reakciju. Kosovska vlada prica kako zeli da uvede vladavinu reda i zakona na Kosovu, pa je eto ovaj granicni prelaz najbitnija stvar. A nema organizovanog kriminala uopste, sve sto je ostalo je da se lepo sve okreci pa smo mirni.

Nostradamus NS

pre 12 godina

Pazi sad! U roku od par nedelja Kosovo dobija poveći broj priznanja nezavisnosti! Garant da je cela šarada odigrana da bi muslimanske zemlje, koje dosad nisu, sad priznale Kosovo! A takvih ima podosta...

MALINA

pre 12 godina

Sutanovcu je trebalo tri dana da se oglasi ,cekao je da dobije instukcije od NATO snaga kako oni kazu tako ce se nasa vojska obhoditi, bruka jedna za ovu drzavu, Albanci traze ono sto su im EU i Amerika obacali nezavisnu drzavu a to su i nase vlasti znale i pristale na pritisak sve za rad ulaska u EU koji nece se desiti do 2020 godine taman toliko da nam rasparcaju zemlju. Ova vlast nas je prodala i treba je smeniti i to odma.

dragutin

pre 12 godina

hehehe, jel to onaj kfor o kome ste nam do juce govorili da je "neutralan" i jeli to onaj euleks koji nece da sprovodi ahtisarijev plan? aaaaaaaa

Sloba Djakovic

pre 12 godina

A sta je sa pogromom iz 2004? Ko je odgovarao za ovo unistavanje i kakve onda reci o odgovornosti kada je KFOR prakticno stojao sa strane dok su Albanci divljali?

Predrag

pre 12 godina

"Beograd i kosovski Srbi traže da na prelazima budu kosovski službenici srpske nacionalnosti i da nema carine koja bi sprovodila odluku Vlade Kosova o zabrani uvoza robe iz Srbije. "

Imam utisak da se neko igrao sa bezbednošću srba na Kosovu i Metohiji zarad izvoza robe iz Srbije! Pa šta je važnije bezbjednost ljudi ili novac?
Toliko o brizi za srbe na Kosovu! Ne bih volio da o meni neko tako brine!

diletanti

pre 12 godina

Stefanovicu i Tadicu, da nas nisu opet ti vasi "partneri" nasankali i zedne preveli preko vode? Ne mogu da verujem koji naivci su dobili mandat da brane interese Srbije. Na onim pregovorima sa Albancima ne postoji nista sta su Albanci trazili a da Stefanovic na to nije pristao. Kod ovog nasilnog pokusaja da Albanci zauzmu sever, i Tadic i Stefanovic su isli na neku miroljubivu politiku, dijalog, porucivali su kako Srbija nece ratovati i mislili su da ce neko to da uvazi? Narocito neko od nasih americkih i engleskih ili nemackih "prijatelja"? Diletanti obicni. Kao rezulata albanske nasilnicke politike i srpske politike dijaoga i pregovora, imamo to da ce sam KFOR od danas da pruza logistiku albanskim carinicima na ovim administrativnim prelazima. Katastrofa. I sta ce Tadic sada da uradi? Da uputi izvinjenje? Muka mi je ove vlasti i bilo bi najbolje da svi odu. Od EU nema nista, Tadic i komp. nisu ni zapoceli sistemeske reforme, cak i onaj severni deo Kosova su svojim amaterizmom izgubili, ne ponizava nas samo onaj ko zuri dok nas svi ostali ponizavaju samo tako... Gubite se vise.

Ferizj

pre 12 godina

Nisu ovi huligani Albanske nacionalnosti kako neko ovde protumaci,Jesu Srbski nacionalisti ali izgleda da su pali u rupu koju su sam napravili.Nemoze se vise otici na moto "Sto gore na Kosovo to bolje za Srbe" ZABORAVITE

mail

pre 12 godina

Е, сад је доста да се пишу коментари и паметује и као, рекли смо нешто паметно овде кад смо написали да Стефановић и Богдановић нису успели и да су за то они криви, а као да је лако сада преговарати. Иди бегај, мнооого велика мудрост.
Нема времена за то.
Сад Влада мора максимално да подржи напоре њих двојице доле јер ће опет преговарати, и да Јеремић у говору најдиректније затражи спровођење 1244 за шта има помоћ од две чланице, а на коју су се остале 3 обавезале. И да Јеремић подсети на март 2004. и то максимално искористи у одбрани наше стране.
А Билер би могао да каже да неко одговара за оно у Штрпцу!

Andraj77

pre 12 godina

Jedino resenje je referendum :
1. Priznajemo Kosovo
2. Rat sa pola planete

Da vise zavrsimo sa ovim mucenjem.. jer kakav god bio ishod bar bi zatvorili najgore poglavlje u istoriji Srbije - najgore jer smo svojom gluposcu stigli do ovde.

Milos

pre 12 godina

Da nije unisten ovaj prelaz u Jarinju da li bi i tu bili "pripadnici pogranične Policije Kosova i kosovski carinici albanske nacionalnosti" koje bi kfor sprovodio na svaka 24 casa ?

nada

pre 12 godina

Pa so niste hapsili kad su vam bili na domak ruke? Sad dajete samo i OPET zeleno svetlo za lov na kosovske Srbe (bez obzira KO i STA su ovi kriminalci).

Igorko

pre 12 godina

E sad samo jedno pitanje: S kim ste i ocemu gospodoi pregovarali i u Briselu i ovih dana? Ocigledno da vi unapred znate da ce Albanci zagospodariti severnim Kosovom, nemojte vise uvlaciti srpski narod u to. Recite da ste nesposobni, da vas niko u Evropi i svetu nece i gubite se vise. Mozda bude i bolje... Nema kraja vasim porazima i nasoj propasti sa vama.

bezimena

pre 12 godina

(darkooo, 28. jul 2011 19:18)

Ne shvatam zašto se većina pravi blesava i kao iznenadjuje!?

Poslednji put kada se Srbija još nešto pitala, bilo je za vreme VdrK, kada je "prepametni" vodio pregovore o statusu KIM, na način koji je MORAO dovesti do prekida priče, koja nije imala nikakvu svrhu i smisao! Da je "prepametni" bio makar malo pametan, ali DRŽAVOTVORAN, video bi da Srbija ni pod razno ne može više upravljati KIM i tada je imao priliku da za Srbiju dobije ev. severni DEO KIM, ili neku vrstu autonomije, tj. kada je video da "koža ide na šiljak" mogao je prodati vrlo skupo! Jok, on je hteo SVE i zato nije dobio NIŠTA! Nije ovo prvi put da neko tako "dobro" radi protiv Srbije, setimo se Miloševića...sada, posle svega, sumnjam da je to bila slučajnost!

Ako je iko mislio da će "nerešeno" stanje na KIM da traje doveka bio je vrlo naivan, čemu je dokaz "nelegalno" proglašenje nezavisnosti od strane Albanaca.

Ako je iko mislio da će Srbija, sa ovako nacionalistički opredeljenom opozicijom, koja se sa "idejama" nije odmakla ni za pedalj od 90-tih, moći da blokira Kosovo (koje je 77 država do sada priznalo, od toga većina najmoćnijih u svakom pogledu) ali i samu sebe, bio je više nego GLUP!

Nažalost, nikome ovde ni na pamet ne pada da se zapita ZAŠTO SVI iz bivše nam države POBEGOŠE OD NAS i da na to pitanje potraži REALAN i SMISLEN odgovor. Tek kada preispitamo sebe, iskreno i pošteno, pa dodjemo do pravog objašnjenja, pomerićemo se napred. Ako nastavimo, kao do sada, da krivimo ceo svet za svoje neuspehe i da se svima, ama baš svima, rugamo i pocenjujemo ih, bez pogleda u sebe, neće proći dugo a nestaće i Srba, i Srbije. Ako se to dogodi, to će onda biti ono što smo i zaslužili.

Albanci su se pokazali sposobnijima od nas, zaslužuju državu, Srbi na KIM, ako ne mogu da se pomire da žive u kosovskoj državi, neka izvole prodati svoje kuće i imanja, i neka nasele Srbiju, ona ionako zvrji POLUPRAZNA!

iznogud

pre 12 godina

citat:"...el sam ti pricao da sam se zakleo jos `68, da nikad kravata, nikad stalni posao...."
...upravo tako, nema nikakve veze sa temom, gledate na to iz totalno pogresnog ugla, prvo pitanje ko sve to finansira (glava se nestavlja u torbu zbog ideologije) i drugo ko dobija na tome da albanci i srbi zarate(opet)...

Биберче

pre 12 godina

И шта ћемо сада господине Стефановићу? До јуче сте били сигурни у изјаву да Кфор чува наше људе, а сада испаде да ми немам "пријатеље" на Косову! Неодговорном политиком Владе према Косову Србија је направила највећи грех, угрозила је животе Срба!

darkooo

pre 12 godina

i sad ce srpske vlasti opet da saviju vrat... vec vidjeno! iskreno muka mi je od pregovora i nagovora, kada je svima jasno da se srpska rec ne uzima u obzir, kada se mi nista ne pitamo..

Ivan78bg

pre 12 godina

Iseliti Srbe sa kosova,rastaviti manastire kamen po kamen i sastaviti negde u drugom delu Srbije i podici zid kao sto su podigli Jevreji.I tako privremeno resiti pitanje kosova i okrenuti se ekonomiji i natalitetu u Srbiji a kosovom se baviti kad se napravi normalna jaka drzava.

Nenad

pre 12 godina

Vojska Srbije u kontaktu je sa snagama Kfora, izjavio je za B92 ministar odbrane Dragan Šutanovac.

Šutko se oglasio! Gdje si bio dosad? Pripremao se za Grčku?

Nikola Ue

pre 12 godina

SAD moraju da budu agresivne da bi skrenule paznju sa ekonomskih na spoljnopoliticka pitanja. Cini mi se da su blizu ekonomskog ponora.

Lajawi

pre 12 godina

Valjda je svakome jasno da Taciju nije samom palo na pamet da tamo salje ROSU, vec je dobio zeleno svetlo od medjunarodne zajednice.To potvrdjuje i poslednja vest da ce KFOR sprovoditi odluke takozvane "vlade Kosova".Logicno, haska prica je zavrsena i "nasi prijatelji" iz medjunarodne zajednice ovim postupkom salju "pozitivne signale" demokratskim snagama u Srbiji.

резолуционар

pre 12 godina

1244 се НЕ ПОШТУЈЕ! КФОР излази из оквира резолуције! Господине Билер, ко ће да одговара за Србе у Штрпцу?!

Господине Kosovastar,
а) војска и полиција Србије након јуна 1999. нису више до даљњег на територији АП Космет,
б) демилитаризација је спроведена тако што су скоро сви из ОВК и других албанских паравојних формација преобучени у политичаре, КПС лица и друге оружане снаге,
в) 250 000 Срба је избегло одмах након рата, убијање настављено (нпр. "Гњиланска група"), марта 2004. протерано 4000 Срба, а убијено 8, док је спаљено 800 кућа и 35 правосланих културно-историјских споменика, вратило се 7000 људи, а од тога око 1000 Срба,
г) ставити Космет под администрацију УН, а сва политичка управа морала је бити препуштена УНМИК-у до успостављања политичке стабилизације,
д) мине нису отклоњене, а тога још увек има и у Прешевској долини,
ђ) оружане снаге КФОР је морао спречити СВАКО насиље, у преводу етничке сукобе, а листа пропуста је исувише дуга, рећи ћу само МАРТОВСКИ ПОГРОМ,
е) одређени број српских униформисаних лица морао је чувати кључне административне прелазе и културно-историјске споменике,
ж) ЕУЛЕКС је апсолутно недозвољено доведен по плану Ахтисарија, који НИЈЕ прошао у УН, Срби(што сам искусио и видео) су слободни да се крећу највише у кругу од километар, највише у Грачаници, негде ни толико,
З) потврдити суверенитет и територијални интегритет Србије како је загарантовано финалним хелсиншким актом и анексом 2 резолуције 1244,
што у коначном значи повратак војске и полиције Србије у АП Космет!
1244 се НЕ ПОШТУЈЕ!

Nebojsa

pre 12 godina

Rezolcuija 1244 vidi Kosovo kao celovito. Ne poznaje duple carine i slicne gluposti koje su neformalno, statusno, tolerisane severnom Kosovu. Toga vise nema i to je to. Ne vidim kome i sta tu ima nejasno?

Tuljanin

pre 12 godina

Kotunica je kanda mlitav, ali šta je sa Tadićem? - Boris Tadić je - a i kako bi moglo drugačije - apsolutni politički paralitičar...

milan

pre 12 godina

Koliko gluposti na samo jednoj stranici....Pa mi nismo u stanju da posteno izanaliziramo ni ono sto se desilo u prethodna tri dana, a kamoli 20 godina unazad....Ne mora vise....i to je mnogo.... Veliki Srbi prestanite da se busate u grudi... Svojim divljastvom smo sve uprskali.... I ja samo ocekujem od drzave da pohapsi one piromane. Djenovu cu da im oprostim ali ovo necu...

Obavesten

pre 12 godina

Srbi sta sad?Vise smo mi verovali u sad-eu lazi nego albanci sa kim..Opet u ruke knjige iz istorije jer uvek nam isto rade iste zemlje. Ako je do toga doslo da Srbi srbima ne veruju onda da vidimo kako smo prosli u zadnjih 200god. Svi odgovori su tu braco... Neka nam je Bog u pomoc..

nindza

pre 12 godina

Ovde je sve kristalno jasno. Ostaje jos samo pitanje sta sa srbima koji jos zive na Kosovu? Iako ce mnogi zeleti da ostanu,mozda bi Vlada trebala dobro da promisli i da npr. ponudi svima preseljenje u ostatak Srbije i da im pomogne da se prilagode ,da ljudi mogu u miru podizati decu,jer ce dole biti samo glineni golubovi.Tako cemo sacuvati porodice od propadanja,psihickog,fizickog,materijalnog,kako vec hocete.Manje ce nas kostati, a ljudi ce preziveti. Srbija u ovom momentu istorijske vrteske nema jacinu i to je realnost kojoj treba pogledati u oci i videti sta se mora uciniti u buducnosti,ako zelimo opstati na Balkanu, ali stvarno.

zaharije tuzni

pre 12 godina

Tako je to. Ameri probaju lepo, pa ako ne prodje onda na silu sprovedu. Ni ja ne volim sto je tako, ali srpska vlast ne moze nista da uradi mimo volje pravog gazde na terenu. Poruka je jasna: Srbi na Kosovu mogu da budu bezbedni jedino kao lojalni drzavljani Kosova.Problem, kad se sve razgrne, je u tome sto Srbi na Kosovu ne veruju Amerikancima. Na kraju (glupavo zvuci, al mozda ipak stigne do nekoga), apel State Dep.: pruzite tom narodu dole makar jedan dokaz u praksi da ce im biti bolje. Preuzeli ste odgovornost za Kosovo 1999., ali se nadam da se to odnosi i na nealbance na Kosovu. To bi morali ameri da prihvate.Kao sto ovi nasi treba shvate da je drzava Srbija "kushovana" sa Kosova 99. Srbi na Kosovu treba naprave jedno demokratski izabrano telo (u besprekornoj proceduri)da niko ne moze ni mrlju stavi da su to legitimno i demokratski izabrani predstavnici naroda. I da tu ne bude niko ko prima platu iz Bg ili Pristine. Takav cestiti skup ljudi ce naci nacina da ostvari one prave i istinske potrebe te zajednice, ma koji oni bili. Pomislite da su Izraelci 48. kad su poceli da se drzavno emancipuju, imali manje nego sto imaju Srbi na Kosovu.

Srbin iz EU

pre 12 godina

Ako je Srbija priznala neka Dokumenta tkz. drzave Kosovo, onda cemu tolika buka kada ste i sami upali u zamku. Ili necemo nista priznati, ili cemo sve priznati a ne ovako kako ste uradili na nekim pregovorima. Neznam samo sta ste hteli sa ovim priznanjem nekih dokumenata, ili je to samo tihi uvod u pravo priznanje, sto mi se i cini. Zato je vreme da se pokupite i magla bre.

Chuck

pre 12 godina

(Albanac iz EU, 28. jul 2011 20:00)

I ti bi bio "rođeni političar" da je svaku tvoju izjavu ili odluku ko zna koliko unapred pripremila, izlobirala, a zatim politički, finansijski, obaveštajno i vojno podržala najveća sila sveta.

Milovan S Nikolić Sombor

pre 12 godina

Nepismenom pisati ima šanse da shvati ako mu neko pročita.
Neukom predlagati bilo šta promašiće iz neznanja.
Nacionalisti predlagati kompromis je gubljenje vremena.
Poslušnik je veran onome koga je kupio bilo kako.
Ko je kod nas ko i šta možemo očekivati to je jasno pitanje ali odgovora bar zvaničnog nema.

bata

pre 12 godina

Ovo je verovatno prva etapa i uvod u priču o daljem odvajanju Kosova od Srbije. To je nastavak poraza državne diplomatije prema pitanju Kosova, pa je sve očiglednije da je sve što je predhodno rađeno od strane aktuelne vlasti, rađeno loše, a da su ovo posledice tako loše vođene politike. Indikativno je i da predsednik države na čudan način i još čudnijim, a nenajavljenim povodom, odsustvuje iz zemlje uvek kada se u državi dešavaju događaji koji možda rešavaju sudbinu Kosova i srpskog naroda na Kosovu. Prošli put Rumunija, sada Češka. Da li je to slučajna koincidencija, ili ..... ???