Todorović: Sve regularno oko stana

Beograd -- Potpredsednik SRS-a Dragan Todorović tvrdi da nema nepravilnosti u tome što je država finansirala renoviranje stana koji je dobio 1998. kao ministar u Vladi.

Izvor: B92
Pošaljite komentar
  1. Volim naivne jer jos nisu potrosili zaludne nade. Ko je jos iznenadjen ovim "strankom" koji vodstvo naroda dozivljava kao zrtvovanje naroda za njega a ne njega za narod ??? Normalno je ovo sto je strasno za onog ko moze da prepozna licemjera i bezobraznog sebicnjaka koji svoju licnu glupost dozivljava uzvisenom mjerom koju smatra nedostiznom za ostale. Glasajte za radikale takav Vam i treba
    (Gorans, 8. mart 2009 10:19)

    # Link komentara

  2. Covek, kao i cela stranka je sramota za Srbiju i srpski narod!
    (Todor, 8. mart 2009 08:36)

    # Link komentara

  3. Nasa posla. Koliko vidim prica se desila `99.g.Gde su bile do sada ove "postenjacine" koje kritikuju.I zasto bas sada?Zaista zanimljivo.! Ne branim Todorovica,ako je zaista uradio nesto sto nije po propisu zna se sta bi trebalo da sledi i od koga. Pa naravno od institucija rezima,posto one vec tolike godine nisu nista uradile po tom pitanju,onda je tu sve uredu. Ili neko neradi svoj posao....
    (M, 7. mart 2009 17:35)

    # Link komentara

  4. Gledao sam pomenutog gospodina u Poligrafu i shvatio da ova zemlja sa takvima, definitivno, nema nikakvu sansu. Pitao sam se kojoj ciljnoj grupi se obraca kada govori o svom postenju, posebno kada se radi o otimacini 160 met. kvadratnih stana, u vreme kada je ova zemlja bila na pragu gradjanskog rata. Svestan je da u Srbiji ima dosta naivnih, neobrazovanih, osiromasenih, koji vole da cuju demagoske parole i upravo se njima obraca i oni mu omogucuju da laze i uziva u bogastvu svojih, nicim zasluzenih, privilegija...
    (vvladimir, 6. mart 2009 21:58)

    # Link komentara

  5. Regularno po kostunjavim pravilima sigurno jeste, ali da li je moralno? Ali, ko od nasih politicara daje pisljiva boba za moral? Od toga se u Srbiji ne postaje ozbiljan politicar nego od postovanja regula, prevara, otimacina, podmetacina...
    ((Vlast)a, 6. mart 2009 21:05)

    # Link komentara

  6. Sada ste me ganuli.
    (Dragance, 6. mart 2009 18:30)

    # Link komentara

  7. Ponekad mi dodje da puknem od jada...(ne`am rechi)
    (Vrisak Generacije, 6. mart 2009 18:10)

    # Link komentara

  8. Ma... više nego regularno.
    (Vanzemaljac, 6. mart 2009 18:08)

    # Link komentara

  9. Po pitanju ostavki, gospodin Todorovic kaze da su odmah ukucali odgovarajuci datum, jer se ostavke daju bez datum. Onog trenutka kad nesto dodate u nekom dokumentu, to vise nije taj isti dokument, a vi postajete falsifikator, jer onaj koji je potpisivao to nije imao u vidu. Shodno tome sve blanko ostavke su pravno nevazece. Potpisom se tvrdi samo ono sto je bilo u dokumentu u trenutku potpisivanja. Svaki poslovan covek cuva kopije onog sto je potpisivao, upravo zbog toga da bi sprecio da se nesto doda na njegovu stetu.
    (Gradimir Stefanovic, 6. mart 2009 17:57)

    # Link komentara

  10. Oduzeti radikalima, naprednjacima i spsu sve sto su "stekli" dok su zahvaljujuci njima i SPSu letele i padale bombe po glavama.
    (Kondukter, 6. mart 2009 17:21)

    # Link komentara

  11. Predmetna "donacija" bivše vlade bivšeg Slobe & Co.je renovirana u sred mog angažmana (i ostalih "patriota") u odbrani grada Beograda - čuvena 250 raketna brigada. A za to vreme kamiondžijina supruga opremala i renovirala predmetnu "donaciju", i u više navrata vraćala isporuku građevinskog materijala kao neodgovarajućeg! Inače, zgrada gde se nalazi predmet "donacije" je legat u ul. Prote Mateje, GO Vračar. Molim komšije iz Prote Mateje da svojim komentarom doprinesu značaju ove "donacije" Mr. kamiondžiji.
    (Giant, 6. mart 2009 16:57)

    # Link komentara

  12. Todorovicu je sve privilegije izdejstvovao njegov poslodavac. Todorovic je zaposlen u SRS - to je njegov pravi posao, bilo da je to formalno pokriveno, ili ne. Osnivac SRS-a je DB Srbije!
    Sta tu nije jasno?

    Svi ljudi koji figurisu u vlasti prosli su razne nivoe korupcije i tek kad su sigurno bili u odredjenim kandzama, bilo im je dozvoljeno da se pojave na najvecoj sceni. Svi oni jedni druge ucenjuju raznim dokazima o korupciji. I nije tesko pretpostaviti koliko je sve to interesna sfera svakakvih obavestajnih sluzbi. Zato situacija i jeste takva da isterivanje neke ovakve stvari do kraja zavisi samo od upornosti medija - institucije su u totalnoj blokadi zbog medjusobne kontrole ucenama ljudi na politickoj sceni. Tesko je ocekivati da se narod spontano organizuje i tera takvu neku stvar do kraja - previse je toga, a i previse bi izvozali narod. Mediji (oni na koje se moze racunati) su u privatnom vlasnistvu i cisto je volja vlasnika tih medija da li ce da se upustaju u ovakve akcije. Medjutim, mediji imaju uticaj na javno mnjenje i smrtno su opasni po politicare, ako nista drugo ono zbog izbora. Postoji debeo zid izmedju vlasti i naroda i taj zid mora da se srusi. Vlast to nece nikada dozvoliti, jer, zbog umesanosti u razna zlodela, radi se o njihovim golim zivotima! Spremni su na sve! To je jedino moguce uraditi ako se preokrene javno mnjenje protiv njih i ako se otvori pukotina negde u tom zidu. Treba jednostavno udarati na isto mesto dok se ne otvori pukotina! Besomucno, bez prestanka, bez smanjenja intenziteta, bez milosti za zlotvore, bez skretanja paznje - udarati i udarati u isto mesto! Dakle, isterati sto je vise moguce afera do kraja! Kad se otvori dovoljno velika pukotina, "voda" ce da probije ostalo i sve ce ih odneti.

    Nas opstanak zavisi od delovanja medija! Dotle smo stigli u svojoj uspavanosti, samoljublju, i infatilnosti! Izmedju nas i totalne propasti stoji jos samo sloboda medija i moralna i profesionalna posvecenost ljudi zaposlenih u medijima!
    (Sta smo posejali to cemo i da zanjemo!, 6. mart 2009 16:54)

    # Link komentara

  13. Tadašnjim radikalima, članovima Vlade Srbije, Nikoliću, Vučiću, Todoroviću i još nekima Vlada Srbije je krajem 1998. godine izdala rešenja o dodeli stanova. Dakle, posle samo šest meseci "samopregornog rada" u Vladi! A rezultate tog rada smo svi osetili u martu 1999. godine.

    Kažite mi koji to mladi čovek, naučnik, radnik, može da dobije stan posle samo šest meseci rada u nekoj firmi?!

    Što bi Todorović rekao, "Eh, baš ste me ganuli!"
    (Baki Vučić, 6. mart 2009 16:36)

    # Link komentara

  14. Koja stranka iz VLASTI sme da "baci prvi kamen"?
    (bezimena, 6. mart 2009 15:30)

    # Link komentara

  15. "ja sam ga zbog lokacije, veličine stana, uzeo pod jednim uslovom - da se stan osposobi da u njemu može da se živi."

    ....a inace se dvoumio izmedju sredjene dvoristne garsonjere u Kaludjericama i tog stana, ali su uspeli da ga "ubede" da ce mu renovirati, pa je on tako i pristao....
    (D.K., 6. mart 2009 15:08)

    # Link komentara

  16. Zao mi je sto ste moji, a ne politicari nekih mojih neprijatelja. Ko je vas poznavao ni pakao mu nece tesko pasti!
    (Jovan, 6. mart 2009 15:01)

    # Link komentara

  17. Sve nekakvi lazni patrioti u vrhu politicke scene Srbije, kojima je ipak primarni cilj bogacenje mimo zakona i na stetu srpske nacije za koju se "maksimalno" bore u praznim pricama.

    Potrebno je da se oformi nezavisan organ, maksimalno dobro placen, cija ce uloga biti da hapsi i osudjuje ljude bliske vlasti.

    Nestacemo kao nacija za 300 godina sa ovakvim mentalitetom...
    (Marko_011, 6. mart 2009 14:46)

    # Link komentara

  18. Jeste li mu zapisali registarski broj?
    Ma cuti samo kad' sam izvukao zivu glavu.
    Treba da budemo srecni da Todorovic nije napao i poceo da bije novinarku.
    (MagnusPyke, 6. mart 2009 14:26)

    # Link komentara

  19. A kako da mom matorom nisu hteli nista ni da poprave dok je stan jos uvek bio "drustveni"? Umro covek pisuci molbe.
    (Postenjacina, 6. mart 2009 13:49)

    # Link komentara

  20. bas se slatko isplakah... nazalost nije on ni prvi a vala ni poslednji... sta je i koga sve samo ovaj jadan narod (iz)finansirao...
    a najbolja mi je Todoroviceva recenica:
    "...ma u pravu ste vi, ali to nista ne menja na stvari"
    Nit je prvi ni poslednji koji ce to da kaze.
    Jadna moja Srbijo!!!
    (lale, 6. mart 2009 13:47)

    # Link komentara

  21. Jel mi to treba opet da idemo buldozerima na Beograd ili ce ovakvih i slicnih afera nekako volsebno nestati u bliskoj buducnosti? :)

    Stvarno sam impresioniran kvalitetom ovog naroda, kada dozvoljava da ga stalno neko jasi... U stvari kada dozvoljava da sam sebe jasi.
    (pedja, 6. mart 2009 13:47)

    # Link komentara

  22. Auuuu, pa ovde se vise ne zna ko i koliko, bonusi, plate, dotpremnine, stanovi, renoviranja stanova, kuce....
    Svi ali bas svi i to iz svih ali bas svih partija...
    Zao mi je ove Srbije.

    Cime smo mi to zasluzili ove ljude, pa nije valjda smo toliko losi da nema niti jednog jedinog?
    (pera lozac, 6. mart 2009 13:44)

    # Link komentara

  23. Sve čestitke za Antonelu, kako ga je uhvatila ... Kao vlada renovirala svoj stan 2000g.a on ga otkupio 1999g. Bravo Antonela samo tako nastavite!
    (Marija, 6. mart 2009 12:56)

    # Link komentara

  24. Kakav lik:)!! Ne mogu da verujem.. on nije imao pojma sta ga je snaslo. Hajde sto "maze" nas, nego imam utisak da obmanjuje i samog sebe.. Svaka cast voditeljici na vrhunski obavljenom poslu..
    A sta je sa onim sto mi ne znamo??? Sta je to tricavih 160m3,i 34000e sica...
    (dr_dzekil, 6. mart 2009 12:54)

    # Link komentara

  25. Evo, čekam da se downloaduje snimak Poligrafa i čitam pristigle komentare. Za to vreme prisećam se ovoga: U državnu instituciju u kojoj radim došao je direktor koji je od te institucije dobio stan da u njemu živi. Naknadno sam utvrdio da on nekoliko godina nije plaćao zakupninu, ali povrh toga ni BILO ŠTA drugo što je vezano za stanovanje: ni grejanje, ni struju, ni telefon. . . Kada sam direktora cele Institucije podsetio na ovo, naprečac je stigla odluka da mu se odredi zakupnina. No, čim su osetili da je moje interesovanje umanjeno, zakupnina se pretvorila u otkupninu. I čovek je sada vlasnik stana. E, da ne zaboravim, stan se nalazi cca 100Km udaljen od mesta rada, pa je u tu svrhu čovek uslužen službenim vozilom, servisima, registracijom, gorivom, mazivima. . . . To vozilo nikada nije u krugu firme posle kraja radnog vremena, a pretpostavljate, ni za vreme njegovih godišnjih odmora.
    Imam utisak da već zamaram pričom o ovome. Todorović bi se provukao kao da ništa nije bilo, samo da njegovi toliko ne tupe po Skupštini. Ali nemate pojma koliko je ovakvih malih miševa koji prolaze veoma dobro. Svog direktora provlačim već mesecima po komentarima, ostavljam dovoljno podataka da me nađe onaj ko to treba da uradi, ali taj spava.
    (Pravnik, 6. mart 2009 12:46)

    # Link komentara

  26. Todorovic je stan zaradio kao nagradu za "mukotrpno" ministrovanje, bio je ministar saobracaja u vladi pocivseg MM posle Svetolika Kostadinovica, tada su radikali obezbedili skupstinsku vecinu SPS-u i JUL-u. Sto je imao privatnu speditersku firmu i bio u sukobu interesa, to je manje vazno. Vaznije je da li je i koliko ojadio drzavu neplacanjem dazbina i poreza, bogacenjem iz primarne emisije novca, mogucnoscu da devize kupuje po zvanicnom kursu: 1 DEM = 3 (tri) dinara, na crnom trzistu je preprodavao po 33 dinara i td. Dovoljno je samo da odgovori na pitanje odakle mu prvi milion. Drzavni tuzioce, sta cekas?
    (ztpevka, 6. mart 2009 12:38)

    # Link komentara

  27. Svi su isti, eto zasto treba bojkotovati izbore. Nisam izlazio na poslednjih nekoliko izbora, a sad sam definitivno doneo odluku da nikada vise u zivotu necu izaci na glasanje. Svi su isti. Dosta...
    (Nikola, 6. mart 2009 12:18)

    # Link komentara

  28. Ovakve situacije su u kojima se vidi očita razlika između Hrvatskog i Srpskog pravosuđa. Nakon ovakvog intervjua, ali i činjenice da je oštećena država zbog čiste zlouporabe položaja, političar poput Todorovića bio bi ekspresno predmet Uskoka i Državnog odvjetništva. Neovisno kakvu funkciju trenutno obavlja.
    (Goran, 6. mart 2009 12:07)

    # Link komentara

  29. ... Проблем jе што ће и ово, као и ного штошта пре овога (Кришто, РИК, Привредна банка Београд, дневнице посланика...) остати без резултата. Два-три дана писања и причања, онда новинари забораве на случаj, уместо да до бесвести буду упорни у терању на чистац и мобилишу народ да реагуjе на овакве лоповлуке. Коjи медиj данас jош помиње недавни случаj са пљачком у РИК? Дали оставке и готово. А да сви врате паре и одговараjу за пљачку, да буду изложени на стубу срама за вечита времена? Нажалост, ништа од тога. Зато, господо из медиjа, или радите своj посао до краjа (Вотергеjт) или радите нешто друго. А сви ми да добро размислимо шта нам jе чинити и како спасти ову земљу од разуларених, бахатих и незаjажљивих политиканата и властодржаца.
    (Slobodan S., 6. mart 2009 12:06)

    # Link komentara

  30. Stan 160m2 + 34.000E... to je sitnica naspram ovakvog kadrovskog dobitka!... Važno je sprečiti odliv mozgova!...
    (Svoj, 6. mart 2009 11:49)

    # Link komentara

  31. Ajde i da razumem Todorovica koji od svog poslodavca (naroda) pokusava da izvuce sto vise za sebe. Ali me interesuje ko je mogao tako nesto da mu dozvoli i stavi svoj potpis na tu odluku? Ti ljudi imaju ime i prezime, moguce da su i danas na takvim pozicijama da tamo nekome odrade neke poslice, tj. poklone im nesto sto njima ne pripada.
    (petar, 6. mart 2009 11:48)

    # Link komentara

  32. zamislite sta sam ja jutros nasao kod mene u postanskom sanducetu.
    potpisane ostavke svih poslanika iz nase skupstine kao i odluka vrhovnog suda da se zabranjuje svim sadasnjim poslanicima bavljanje bilo kojim javnim poslom kao i rad u drzvanoj sluzbi ikada vise.
    ne znam kome da dostavim navedenu dokumentaciju? :)
    (djordje, 6. mart 2009 11:40)

    # Link komentara

  33. Ovde nisu cista posla - definitivno. Medjutim, ovo i gomila slicnih stvari se svaki dan desava na svim nivoima vlasti. Pitanje je samo sta ce izaci na svetlo dana. Stvarno je tuzno sto mi glasamo, placamo, a politicari se bahate. Niko od njih ne zna nista drugo u zivotu da rade sem da muljaju sa lovom koja pada sa neba. Nasa politicka scena nije nista drugo sem legalne mafije.
    (neccko, 6. mart 2009 11:30)

    # Link komentara

  34. Brate nema razlike medju njima/ svi su isiti... Todorovici, Tadici, Dachici, Djelici,..... treba na vlast da dovedemo domacine i cestite ljude... pod hitno jer gotovi smo.
    (Ranko, 6. mart 2009 11:14)

    # Link komentara

  35. Sramota za sve radikale u Srbiji! Javni tužioče ovo je poziv za Tebe , ustani i brani Srbiju i srpski narod! Spasi nas korupcionaške mafije! Budi pravda kad se nepravda javno podsmeva narodu.
    "Sad ste me ganuli" juujuju, pa jel ovaj čovek zaista tako nadobudan i misli da je iznad zakona?
    (Slavko, 6. mart 2009 11:03)

    # Link komentara

  36. Strasno.Verovatno ce vlada i ovu situaciju da proglasi drzavnom tajnom.
    (nele, 6. mart 2009 10:48)

    # Link komentara

  37. Da se gospodin Todorović ne bi naljutio, za useljenje u sveze renoviran stan, predlažem Vladi Srbije da mu kupi jednu sedeću garnituru. Ustvari, predlažem da se razmenimo. Ja njemu novu garnituru, a on meni onu poslaničku, rabljenu već.
    (ivana, 6. mart 2009 10:45)

    # Link komentara

  38. Moja mama ima 35 godina radnog staza, ja imam 35 godina radnog staza, brat ima 30 godina radnog staza, sestra 32 god. rad. staza... i svi placali onaj doprinos kako bi posle 10 god. staza u jednoj firmi dobili stan na koriscenje. I...kao i vecina otkupismo stan ali ne 99 nego negde pocetkom devedesetih. I onda dodje bombardovanje u u kome su se prozori iskrivili, stakla popucala itd. Zgrada gradjena pre 1960.
    Sad ja pitam gosn Todorovica, i ostale (kojima je bilo do ratovanja a isto su debelo naplatili): ko ce nama (a i drugima) da renovira unisteno?
    More.... pristojna sam (jos uvek) ali imala bih svasta da kazem za "te takve" iz SRS (i ostalih partija).
    (besna, 6. mart 2009 10:26)

    # Link komentara

  39. Taj covek obraz nema!
    (Alex, 6. mart 2009 10:19)

    # Link komentara

  40. Dok su na gradjane Srbije padale bombe, Todorović je birao stanove. I, gle čuda ni manje ni više nego u centru grada 160 m2 + adaptacija. O, kom moralu priča ovaj čovek? Ovo se zove nelegalno stečena imovina. Od radikala sve je moguće. U Skupštini naplaćuju ne-predjene kilometre, dnevnice...Srpska radikalna stranka je sramotra Srbije.
    (Mira, 6. mart 2009 10:17)

    # Link komentara

  41. Ne laje kera radi sela već radi sebe!Radikali se ponašaju po sistemu ...optuži sve ostale da su lopovi da se ne bi videlo..koliko dnevnica podižu, koliko su uzeli državnih para za renoviranje stanova, za rad u RIK-u.... A mora im se priznati da "pošteno" izmuzaju pare poreskih obveznika! Zato im treba "lepiti" kazne za svako neprimereno ponašanje !
    (Ana Pešić, 6. mart 2009 09:36)

    # Link komentara

  42. Čisti kriminal i lopovluk. Kada će institucije države zaista početi da rade svoj posao po automatizmu i bez ičije selekcije nego po zakonu koji je isti za sve građane Srbije.
    (Vojislav, 6. mart 2009 09:31)

    # Link komentara

  43. Ipak je novinarka malčice omanula!
    Nije shvatila suštinu otkupa i renoviranja stana gna Todorovića, a lepo kaže: "početokom 1999" - što je jasno da se spremao za bombardovanje! Ono kada je njegov šef, a naša nesreća - pretio bombardovanjem Beča, Rima.., pa sve do Pariza.
    Mislim da je krajnje vreme da država pogleda interes i svoj i naroda (kada već to nisu isti interesi) i ZABRANI javno delovanje ovog siledžijskog udruženja - SRS. Sve osim toga je nemoć, pa i nepravna država! Pogledati snimke iz Gradske skupštine - setiti se ruiniranja opreme Šešeljeve iz Skupštine, mlataranja pištoljem po narodu... U krajnjem, Šešelj je rekao sam: glasajte za vadikale, vama i onako neće biti bolje - ali nama hoće sigurno!
    (Momčilo Vasić, 6. mart 2009 09:29)

    # Link komentara

  44. Svi su isti! Na primer, ministar Đelić je spavao kod tetke na kauču, a sada je vlasnik kuće od 425 metara kvadratnih na Dedinju i stana u gradu. Da li je to u skladu sa njegovim primanjima?
    (Sladjana, 6. mart 2009 09:28)

    # Link komentara

  45. Sinoć je voditeljka pokazala da nije dorasla svome zadatku. Uspela je da postavi par pitanja, a onda je dozvolila da ova gnjida od čoveka rafalno napadne i nju i televiziju na kojoj je gostovao, tako da do kraja emisije nije uspela ni da zine, jedva je odjavila emisiju!
    Očekivala sam da će joj mozak raditi dovoljno brzo da mu postavi samo jedno suštinko pitanje: Otkupili ste stan 1999. koji je sagradjen 1964. god. i koji je bio u veoma lošem stanju. Vrednost tog stana je odredjena na osnovu procene koju je verovatno izvršila insitucija koja je u to vreme bila nadležna za procene. Stan ste platili bivšem vlasniku (Vladi) koji je posle nepunih godinu dana taj isti stan adaptirao i uložio u njega 34000 DEM! Takva gimnastika i zloupotreba položaja i izvrdavanje zakona spada u domen naučne fantastike! Zamislite ljudi po kojoj bi se ceni trebao otkupiti taj stan da je adaptiran pre nego što ga je dotični gospodin otkupio i kako je trebalo to uraditi! I kako je Vlada pravdala taj iznos od 34000 DEM kada više nije bila vlasnik tog stana?!!!Bože mili, šta li oni tamo gore rade a da mi to ne znamo? Da li će reagovati policija, inspekcijski organi i pravosudje na ovo, to ne znam. Ili će završiti halabukom, dići će se prašina i nikom ništa. A Radikali i njihovo otcepljeno krilo će i dalje sve prozivati i sa skupštinske govornice nazivati lopovima, po onoj narodnoj "Drž'te lopova!" Majko Srbijo, tugo moja!
    (Jasminka, 6. mart 2009 09:20)

    # Link komentara

  46. Iako u Srbiji nema alternative ja bih opet glasao za radikale, ne zato sto verujem da je Todorovic nevin, vec sto zaista ne vidim kako da ih sve nateramo da manje kradu osim njihovim stalnim rotiranjem i smenjivanjem.
    (dusan, 6. mart 2009 09:13)

    # Link komentara

  47. Zasto niko van opozicije neprica o basnoslovnim kreditima koji su bili dodeljeni SRS kadrovima tokom 1998-1999.Naprimer tadasnji ministar saobracaja JOJIC.O drugim radikalskim kreditima koje su dobili Vucic,Nikolic,Seselj,a posle 2000 i kompletno rukovodstvo DSS.
    (strucnjak, 6. mart 2009 09:13)

    # Link komentara

  48. Pa naravno da je sve regularno i čisto kao suza! Zar vi stvarno mislite bi se jedna takva moralna gromada i branilac SrBstva (i linije Karlovac-karlobag-Ogulin-Virovitica) kao što je Todorović usudila da uzme makar i dugme koje mu po pravdi boga jedinoga ne bi pripadalo? Ma neeee, božemesačuvajisakloni, nemojte grešiti dušu!
    U stvari, što se njega tiče, možete slobodno da je grešite koliko god hoćete, ali pod uslovom da i dalje glasate za njega i kolege (sadašnje i bivše). Ako vam baš ti i takvi odgovaraju, onda ništa...
    (Mashinovodja, 6. mart 2009 09:00)

    # Link komentara

  49. Radikali su poznati kao poštenjačine.
    (ns, 6. mart 2009 08:26)

    # Link komentara

  50. Gledam, slusam i ne verujem! On i zena imaju 40 god. staza pa je to dovoljno za stan od 16o m2, uz uslov da se renovira o nasem trosku sa nekoliko desetina hiljada eura?!Prica o nekom svom biznisu, bolje mu je da cuti. Ima ljudi koji imaju preko 8o godina staza, pa se nisu ovajdili o drzavu, nego skromno zive, cekaju svoj kraj uz mucno saznanje da im potomstvo ostaje da radi za Todorovice i njemu slicne. Stidite se!
    (sokirana, 6. mart 2009 08:16)

    # Link komentara

  51. Njegovi bivši partijski drugovi Vučić i Nikolić su dobili mnogo lepe stanove od stotinak kvadrata u "crvenkapici" na Novom Beogradu u ime zasluga za narod. Tako da me ovo uopšte ne čudi. Takođe je i Milutin Prodanović iz DSS-a (bio nekakav pomoćnik ministra energetike) dobio od države pare da obnovi kuću svoga dede u Pranjanima, a bilo bi zanimljivo proveriti i ostale srpske političare.
    (Radivoje, 6. mart 2009 08:14)

    # Link komentara

  52. Alo clanovi SRS, jel ste tu? Da li vi, vecina, koji jedva spajate kraj s krajem a istovremeno glasate za Todorovica i slicne, vidite nesto sporno u ovome. Koliko vas bi poljubilo ruku onome ko bi vam poklonio stan od 50 kvadrata a kamo li ovoliki? I jos bi ga sami adaptirali. I Todorovica i sve njemu slicne treba da je sramota da se pojave da nesto pricaju. To, Todorovicu, gradjane zanima a ne to zasto je Toma otisao od tebe. Zbog vas skupstina radi pod rucnom kocnicom.
    (Nele, 6. mart 2009 07:50)

    # Link komentara

  53. Ja se samo pitam otkud radikalima biracko telo? Pa ovi danasnji su za njih amateri.
    (Aleksandar, 6. mart 2009 07:01)

    # Link komentara

  54. Pitam li se a zasto je vlada bila u obavezi da mu da stan uz uslov da ga ona pisle i renovira? Sta li je on to radio da su morali da mu daju stan? Cisto sam radoznao, da i ja to uradim pa da dobijem jedan stan...
    (Ilija, 6. mart 2009 05:35)

    # Link komentara

  55. e ovo je pravi patriota! svi simpatizeri njegove partije mora da su jako ponosni na ovu ljudsku gromadu :D :D :D
    (kvazi-patriota, 6. mart 2009 04:32)

    # Link komentara

  56. Ima li kraja ludilu u ovoj zemlji?
    (Nem' pojma vishe, 6. mart 2009 02:17)

    # Link komentara

  57. Za vreme bombardovanja je dobio stan a sada ce jos jedan jer je u toku svetska kriza...

    Jos ako dodju na vlast
    (ivan, 6. mart 2009 02:17)

    # Link komentara

  58. Dobro je država i prošla, samo 34 000 evra za adaptaciju, umalo da se gosn. Todorović naljuti, pa da ne uzme taj bezvezni stan. Ni jedan Todorovićev uslov nije preteran, samo da se Srbiji i svim njenim građanima učini čast da takva ljudina uzme stan koji ćemo svi da finansiramo. Ne smem ni da zamislim šta bi bilo da je tada postojala neka nerazumna glava koja bi odbila ovakvu privilegiju, gde bi danas bila Srbija...
    (Claudio, 6. mart 2009 01:39)

    # Link komentara

  59. Gospodin Todorović je čak postavljao i uslove pod kojima želi da dobije stan. Interesuje me samo koju je on to uslugu činio vladi Srbije kada je stekao tolike zasluge
    (podstanar, 6. mart 2009 01:30)

    # Link komentara

  60. Gledao sam. Kako ga samo nije sramota?!
    (boze me sacuvaj, 6. mart 2009 01:25)

    # Link komentara

  61. Da li ovaj covek stvarno misli da mu neko veruje?
    (postenjacina, 6. mart 2009 01:23)

    # Link komentara

  62. Sve neke postenjacine u skupstini, da ne vereujes!?!
    (B30, 6. mart 2009 01:21)

    # Link komentara

  63. Čestitam novinarki na izuzetno konciznim i suvislim pitanjima ! Nakon ovakvih odgovora slučaj bi trebalo preuzeti Državno odvjetništvo ili već kako se naziva institucija u Srbiji koja se bavi pitanjima korupcije i sukoba interesa.
    (jan, 6. mart 2009 01:17)

    # Link komentara