Petak, 26.05.2023.

08:26

Hitna reakcija škole u Surčinu; Direktor: "Ja ću biti sa dečakom koji je pretio da će pobiti sve" VIDEO

Direktor OŠ Dušan Vuksanović Diogen Bečmen u Surčinu oglasio se povodom incidenta u kom je učenik R. P. (15) <a href="https://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2023&mm=05&dd=25&nav_category=16&nav_id=2339267" class="text-link" target= "_blank">pretio da će pobiti sve u toj ustanovi</a>.

Izvor: B92

Hitna reakcija škole u Surèinu; Direktor: "Ja æu biti sa deèakom koji je pretio da æe pobiti sve" VIDEO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

27 Komentari

Sortiraj po:

Pa

pre 10 meseci

Djeca su žrtve nenormalnih životnih uslova. Roditelji prezaposleni, mnogi rade za minimalac, stotine zivotnih problema, borba za preživljavanje i da se djecu obezbjedi sa onim šta se treba i mora,

Deca nisu žrtve. Kad bih vam ispričala kako smo moja porodica i ja živeli devedesetih, u kojoj bedi i užasu, pod kojim uslovima sam studirala, pa da odmah sebi napošem opravdanje što sam postala masovni ubica. NISAM. Završila sam fakultet, zaposlila se, moj brat je veoma uspešan, svi smo normalni. Uvek se radilo i jurilo da se preživi. Nije to problem, nego urušen (da ne kažem ukinut) sistem vrednosti u društvu, autoriteta, institucija, porodice i kulture.

Bob

pre 10 meseci

Čemu čuđenje? Država je prihvatila najsuroviji oblik kapitalizma gde roditelji nisu kod kuće čitav dan. U isto vreme decu "vaspitaju" youtuberi, portali, mreže,dileri i navijači. I onda dobijete kao rezultat to što nam se dešava.

Bojan Markovic

pre 10 meseci

Ti koji najavljuju neko zlo su ipak manji problem od onih koji cute - pa urade.
Valjda i sami znate onu narodnu....
Ali da na sve treba obratiti paznju - svakako!
I naravno, potraziti korene i u porodici.
Ovo je bila pretnja, ali je mozda bio i poziv u pomoc.

1

pre 10 meseci

Jedan predlog: 5 neopravdanih ukor, 8 neopravdanih ukor 12 neopravdanih izbacivanje iz škole i zabrana upisa u bilo koju školu u Srbiji(državne i privatne) mobilne telefone da ostave -isključene u kartonskoj kutiji u ćošku pored predavača,da roditelji ne mogu da opravdaju više od jednog dana u toku polugodišta - ovo zbog neodgovornih i nevaspitanih- zapuštenih roditelja , užina u krugu dvorišta - bez napuštanja dvorišta i uniforme
Za primer navešću da ovakvih devijantnih ponašanja nema recimo u engleskoj,irskoj, švajcarskoj, kini, vijetnamu,singapuru ...

Mrgud

pre 10 meseci

Za primer navešću da ovakvih devijantnih ponašanja nema recimo u engleskoj,irskoj, švajcarskoj, kini, vijetnamu,singapuru ...
(1, 26. maj 2023 10:10)

Ima. Ali tamo socijalne sluzbe po hitnom postupku donesu resenje o izmestanju deteta iz roditeljskog doma u internat. Ili popravni dom.

gulag

pre 10 meseci

Jedan predlog: 5 neopravdanih ukor, 8 neopravdanih ukor 12 neopravdanih izbacivanje iz škole i zabrana upisa u bilo koju školu u Srbiji(državne i privatne) mobilne telefone da ostave -isključene u kartonskoj kutiji u ćošku pored predavača,da roditelji ne mogu da opravdaju više od jednog dana u toku polugodišta - ovo zbog neodgovornih i nevaspitanih- zapuštenih roditelja , užina u krugu dvorišta - bez napuštanja dvorišta i uniforme
Za primer navešću da ovakvih devijantnih ponašanja nema recimo u engleskoj,irskoj, švajcarskoj, kini, vijetnamu,singapuru ...
(1, 26. maj 2023 10:10)

Tako je bilo u Jugoslaviji.

zex1

pre 10 meseci

to oko obavezne osnovne skole izgleda nesto nije lepo rastumaceno ,objasnjeno, shvaceno... nema smisla da ispastaju cela odeljenja zbog jedne ili par osoba. Objasniti da se ne moze dobiti posao bez osnovne jer svaki zahteva bar osnovne vestine govora , pisanja ,racunanja itd... Uspeh u skoli bi trebao biti bitan pri zaposljavanju(mada, tu smo vec u problemu, ali to je druga tema), ako te to i dalje ne motivise(ili roditelje/staratelje) onda druga skola ili bolje neko 'popravno' odeljenje gde ce biti i drugih kao ti ,vrv i gorih, a ucitelj imati malo vece slobode u vaspitavanju i obuzdavanju slicnih. Da nesto kosta, vise kao razlog da se uzme za ozbiljno a ne da kazu sta me briga bar ne kosta nista. I mozes da je zavrsis i sa 17 godina pa ti vidi ,tj roditelji da vide da l' im se to isplati i finansijski i nervno. Nisam protiv pruzanja druge sanse, ali samo u konsultaciji sa svim roditeljima tog odeljenja.

Nasa deca, nasa odgovornost

pre 10 meseci

Ni skola, ni Drzava, ne mogu da vaspitavaju decu, vec samo njihovi roditelji. Za dete treba uvek izdvojiti malo vremena, i uvek biti najbolji prijatelj svom detetu. Ako se bavi nekim sportom, ili ako je aktivan u nekoj od sekcija, treba ga uvek podrzavati, motivisati, pomagati, pricati mu pozitivno o zivotu,otici zajedno sa detetom u kino, na izlet itd, itd. Posto smo, vecina od nas, alergicni na rec disciplina, mnogima ce sve to biti jako tesko ostvariti, jer smo i sami navikli na neodgovornost, ljutnju, psovke, ogovaranja, lenjost da se posvetimo drugima i da pokazemo empatiju,nezainterovanost itd.

Nenad

pre 10 meseci

Evo primer kako to sve funkcioniše u nemačkoj. Učenik koji pravi probleme na nastavi bude opomenut 2 puta, nakon toga sledi razgovor sa školskim psihologom, pa svi zajedno sa roditeljima. Ako nastavi problematično ponašanje obaveštava se socijalna služba, i onda su pod nadzorom jednu godinu sa čestim posetama itd. Ako nastavi da pravi probleme u toj školi izbacuju ga i mora tražiti drugu. Pošto ga neće ni jedna primiti ide u specijalne škole , gde su hiperaktivna deca, problematična itd i ta škola se plaća, tako da je trošak. Još ako su iz manjeg mesta onda moraju putovati, opet trošak. Kasnije teško pronalaze posao itd. I to je sve za decu koja su bezobrazna, nasilna, problematična itd. Ako je ozbiljniji problem, koji procenjuje socijalna služba, onda dom. Sistem

Samo pitam

pre 10 meseci

Imao jedinicu iz vladanja ali nije pravio veće incidente????
Pa onda ste mu ili nepravedno dali jedinicu iz vladanja, ili skala ocenjivanja nije od 1 do 5.
Koji su kriterijumi za ocenjivanje vladanja?
Da li ih uopšte imate?
Koja je svrha ocenjivanja vladanja ako je učenik sa jedinicom i dalje u školi?
Srednje obrazovanje nije obavezno, zar ne trebate da ga isterate iz škole ako ima jedinicu?

Eric Cartman

pre 10 meseci

Šta on kao direktor ima da bude sa nekim decakom koji je nedisciplinovan?
Kada sam ja išao u školu direktor je bio bog i retko kada smo ga videli.
Ako neko dobije poziv kod direktora taj ga je ugasio.
Ima psiholog,roditelji koji su verovatno najveci krivci time da se bave.
Kaznite ga ako i to ne pomaže dovidjenja prijatno pronadjite drugu školu.
Jedan slinavac da pravi toliki problem.

Dokle cemo u zemlji Srbiji zbog pojedinaca svi da ispaštamo?
Deca su ovakva deca su onakva, e pa nisu vec je 5 posto dece takvo a ostala deca su dobra

nije lako

pre 10 meseci

Djeca su žrtve nenormalnih životnih uslova. Roditelji prezaposleni, mnogi rade za minimalac, stotine zivotnih problema, borba za preživljavanje i da se djecu obezbjedi sa onim šta se treba i mora, umorni nakon posla moraju još da rješavaju račune, hranu, higijenu, i trebalo bi da se bave svojom djecom a to često nemaju snage i srećni su da je mir i da se djeca sama zabave. A djeca često pod pritiskom sredine frustrirana da nemaju naj mobitel, naj patike, manjak komunikacije sa roditeljima, izloženi ekranima raznih vrsta upadnu u probleme jer ništa oko njih nije normalno. Jer trebalo bi da imaju obaveze u porodici a nemaju, trebalo bi da se sa njima razgovara a razgovara se premalo, trebalo bi da sredina ne vrši pritisak u smislu firmirane robe a vrši, trebalo bi više sporta i kontakta uživo, trebalo bi više aktivnosti na svježem vazduhu i u prirodi a toga nema itd. Srećom velik dio djece i pored svega ostaje u normali ali dio ne uspije, mada sva djeca su drugaćija nego prijašnje generacije. Glavno pitanje je kako pomoći svima, i djeci, i roditeljima, i školi, i drugarima.

сима

pre 10 meseci

ovo je OŠ, nije srednja. OŠ je zakonom obavezna, i kakve veze ima jedinica iz vladanja, kad znamo da te ocene nemaju efekta
Možeš mu dati i nulu, jer nema posledica. Mere bez posledica čemu služe? I pekari i mesari i konobari znaju stanje u prosveti, samo oni koje bi to trebalo da zanima, prave se ludi. Nekome ovaj haos odgovara...

Orač

pre 10 meseci

... a jel moraju sva deca da završe školu? Jel moraju svi da imaju diplomu? Jel nam nisu potrebni radnici na prostim radnim mestima? Državno školovanje, ne sme podrazumevati da svako može i "mora" da završi osnovnu i srednju školu? Bahata deca su svesna da im sistem ne može ništa...

Lesa214

pre 10 meseci

Evo ja sad pitam vas koji komentarisete, sto skola nije preuzela mjere, nismo se opametili, treba ovo, treba ono itd... Slazem se treba, ali sta moze skola da ucini. To mora drzava da rijesava, zakon da se mjenja. A posto hocemo u EU e onda prihvatimo trenutno stanje. Prosveta je obespravljena struka, totalno. Djeca danas u prvoj sedmici nauce koja su njihova prava, a o obavezama im niko ne govori a i njih ne zanimaju. Ne smijes da ga naruzis. Ako je nevaspitan, nece da te slusa. Pojedini roditelji gori pet puta od te djece. Ne mozes da ga iskljucis iz skole, ne mozes da ga oboris. Kao obavezna osnovna skola, znao ili ne moras da mu das prolaznu ocjenu. I kako ti da budes neki autoritet ako je dijete nevaspitano, a ti niti smijes, niti imas nacin da obuzdas to njegovo ponasanje. Ja bih prije sisao u jamu da kopam kada bih morao nego da predajem u skoli. Posto tebe kao radnika niko ne stiti od bahate djece i jos bahatiji roditelja.

zokig

pre 10 meseci

Pa svaka škola ima bahate klince,ne živi svako dete u idealnoj porodici..Znam za dvojicu iz mog odeljenja još kad sam ja išao u osnovnu da su imali 2 iz vladanja,ali dve sušte suprotnosti,jedan mangup,odmetnik jednostavno nije voleo školu, više je bezobrazno odgovarao učiteljima,a drugi je bio pravo oličenje zla i maltretirao je celu školu i naravno završio u zatvoru..psiholozi su ti koji moraju da rade sa decom i prepoznaju koje dete jednostavno nije sposobno da nastavi da se školuje među drugom decom..Sistem nije truo od juče,on je tu već neko vreme i trebaće dosta rada i truda da se dovede u normalu

ChickenNuggets

pre 10 meseci

Bukvalno sam imao barem 3 ovakva drugara u odeljenju i još 2 drugarice. I to u jednoj od najboljih gimnazija u Beogradu. A u istoj generaciji je bilo i gorih, koji su ubacivali profesore i djake u kontejnere, pretili plastičnim pištoljima, noževima... Nego tad nije bilo tih društvenih mreža, striming kanala, Twittera i frke u medijima pa nisu imali gde ga se hvale, pa bi ih brzo prošlo i pokajali bi se jer su ih svi gledali sazaljivo. Sada je druga prica, takvi likovi su medijske zvezde.

bojan

pre 10 meseci

Ništa se mi nismo opametili nažalost. Čuj imao jedinicu iz vladanja bio bahat i nije do srede imao veće incidente ooo majko mila sa kim ja delim vazduh pa šta treba da napravi baš veliki incident pa da onda reagujete. Pa ovaj monstrum nije imao nijedan incident do tog trećeg Maja.

bojan

pre 10 meseci

Ništa se mi nismo opametili nažalost. Čuj imao jedinicu iz vladanja bio bahat i nije do srede imao veće incidente ooo majko mila sa kim ja delim vazduh pa šta treba da napravi baš veliki incident pa da onda reagujete. Pa ovaj monstrum nije imao nijedan incident do tog trećeg Maja.

Orač

pre 10 meseci

... a jel moraju sva deca da završe školu? Jel moraju svi da imaju diplomu? Jel nam nisu potrebni radnici na prostim radnim mestima? Državno školovanje, ne sme podrazumevati da svako može i "mora" da završi osnovnu i srednju školu? Bahata deca su svesna da im sistem ne može ništa...

ChickenNuggets

pre 10 meseci

Bukvalno sam imao barem 3 ovakva drugara u odeljenju i još 2 drugarice. I to u jednoj od najboljih gimnazija u Beogradu. A u istoj generaciji je bilo i gorih, koji su ubacivali profesore i djake u kontejnere, pretili plastičnim pištoljima, noževima... Nego tad nije bilo tih društvenih mreža, striming kanala, Twittera i frke u medijima pa nisu imali gde ga se hvale, pa bi ih brzo prošlo i pokajali bi se jer su ih svi gledali sazaljivo. Sada je druga prica, takvi likovi su medijske zvezde.

Lesa214

pre 10 meseci

Evo ja sad pitam vas koji komentarisete, sto skola nije preuzela mjere, nismo se opametili, treba ovo, treba ono itd... Slazem se treba, ali sta moze skola da ucini. To mora drzava da rijesava, zakon da se mjenja. A posto hocemo u EU e onda prihvatimo trenutno stanje. Prosveta je obespravljena struka, totalno. Djeca danas u prvoj sedmici nauce koja su njihova prava, a o obavezama im niko ne govori a i njih ne zanimaju. Ne smijes da ga naruzis. Ako je nevaspitan, nece da te slusa. Pojedini roditelji gori pet puta od te djece. Ne mozes da ga iskljucis iz skole, ne mozes da ga oboris. Kao obavezna osnovna skola, znao ili ne moras da mu das prolaznu ocjenu. I kako ti da budes neki autoritet ako je dijete nevaspitano, a ti niti smijes, niti imas nacin da obuzdas to njegovo ponasanje. Ja bih prije sisao u jamu da kopam kada bih morao nego da predajem u skoli. Posto tebe kao radnika niko ne stiti od bahate djece i jos bahatiji roditelja.

Eric Cartman

pre 10 meseci

Šta on kao direktor ima da bude sa nekim decakom koji je nedisciplinovan?
Kada sam ja išao u školu direktor je bio bog i retko kada smo ga videli.
Ako neko dobije poziv kod direktora taj ga je ugasio.
Ima psiholog,roditelji koji su verovatno najveci krivci time da se bave.
Kaznite ga ako i to ne pomaže dovidjenja prijatno pronadjite drugu školu.
Jedan slinavac da pravi toliki problem.

Dokle cemo u zemlji Srbiji zbog pojedinaca svi da ispaštamo?
Deca su ovakva deca su onakva, e pa nisu vec je 5 posto dece takvo a ostala deca su dobra

Nenad

pre 10 meseci

Evo primer kako to sve funkcioniše u nemačkoj. Učenik koji pravi probleme na nastavi bude opomenut 2 puta, nakon toga sledi razgovor sa školskim psihologom, pa svi zajedno sa roditeljima. Ako nastavi problematično ponašanje obaveštava se socijalna služba, i onda su pod nadzorom jednu godinu sa čestim posetama itd. Ako nastavi da pravi probleme u toj školi izbacuju ga i mora tražiti drugu. Pošto ga neće ni jedna primiti ide u specijalne škole , gde su hiperaktivna deca, problematična itd i ta škola se plaća, tako da je trošak. Još ako su iz manjeg mesta onda moraju putovati, opet trošak. Kasnije teško pronalaze posao itd. I to je sve za decu koja su bezobrazna, nasilna, problematična itd. Ako je ozbiljniji problem, koji procenjuje socijalna služba, onda dom. Sistem

Bob

pre 10 meseci

Čemu čuđenje? Država je prihvatila najsuroviji oblik kapitalizma gde roditelji nisu kod kuće čitav dan. U isto vreme decu "vaspitaju" youtuberi, portali, mreže,dileri i navijači. I onda dobijete kao rezultat to što nam se dešava.

сима

pre 10 meseci

ovo je OŠ, nije srednja. OŠ je zakonom obavezna, i kakve veze ima jedinica iz vladanja, kad znamo da te ocene nemaju efekta
Možeš mu dati i nulu, jer nema posledica. Mere bez posledica čemu služe? I pekari i mesari i konobari znaju stanje u prosveti, samo oni koje bi to trebalo da zanima, prave se ludi. Nekome ovaj haos odgovara...

Pa

pre 10 meseci

Djeca su žrtve nenormalnih životnih uslova. Roditelji prezaposleni, mnogi rade za minimalac, stotine zivotnih problema, borba za preživljavanje i da se djecu obezbjedi sa onim šta se treba i mora,

Deca nisu žrtve. Kad bih vam ispričala kako smo moja porodica i ja živeli devedesetih, u kojoj bedi i užasu, pod kojim uslovima sam studirala, pa da odmah sebi napošem opravdanje što sam postala masovni ubica. NISAM. Završila sam fakultet, zaposlila se, moj brat je veoma uspešan, svi smo normalni. Uvek se radilo i jurilo da se preživi. Nije to problem, nego urušen (da ne kažem ukinut) sistem vrednosti u društvu, autoriteta, institucija, porodice i kulture.

Samo pitam

pre 10 meseci

Imao jedinicu iz vladanja ali nije pravio veće incidente????
Pa onda ste mu ili nepravedno dali jedinicu iz vladanja, ili skala ocenjivanja nije od 1 do 5.
Koji su kriterijumi za ocenjivanje vladanja?
Da li ih uopšte imate?
Koja je svrha ocenjivanja vladanja ako je učenik sa jedinicom i dalje u školi?
Srednje obrazovanje nije obavezno, zar ne trebate da ga isterate iz škole ako ima jedinicu?

zokig

pre 10 meseci

Pa svaka škola ima bahate klince,ne živi svako dete u idealnoj porodici..Znam za dvojicu iz mog odeljenja još kad sam ja išao u osnovnu da su imali 2 iz vladanja,ali dve sušte suprotnosti,jedan mangup,odmetnik jednostavno nije voleo školu, više je bezobrazno odgovarao učiteljima,a drugi je bio pravo oličenje zla i maltretirao je celu školu i naravno završio u zatvoru..psiholozi su ti koji moraju da rade sa decom i prepoznaju koje dete jednostavno nije sposobno da nastavi da se školuje među drugom decom..Sistem nije truo od juče,on je tu već neko vreme i trebaće dosta rada i truda da se dovede u normalu

1

pre 10 meseci

Jedan predlog: 5 neopravdanih ukor, 8 neopravdanih ukor 12 neopravdanih izbacivanje iz škole i zabrana upisa u bilo koju školu u Srbiji(državne i privatne) mobilne telefone da ostave -isključene u kartonskoj kutiji u ćošku pored predavača,da roditelji ne mogu da opravdaju više od jednog dana u toku polugodišta - ovo zbog neodgovornih i nevaspitanih- zapuštenih roditelja , užina u krugu dvorišta - bez napuštanja dvorišta i uniforme
Za primer navešću da ovakvih devijantnih ponašanja nema recimo u engleskoj,irskoj, švajcarskoj, kini, vijetnamu,singapuru ...

nije lako

pre 10 meseci

Djeca su žrtve nenormalnih životnih uslova. Roditelji prezaposleni, mnogi rade za minimalac, stotine zivotnih problema, borba za preživljavanje i da se djecu obezbjedi sa onim šta se treba i mora, umorni nakon posla moraju još da rješavaju račune, hranu, higijenu, i trebalo bi da se bave svojom djecom a to često nemaju snage i srećni su da je mir i da se djeca sama zabave. A djeca često pod pritiskom sredine frustrirana da nemaju naj mobitel, naj patike, manjak komunikacije sa roditeljima, izloženi ekranima raznih vrsta upadnu u probleme jer ništa oko njih nije normalno. Jer trebalo bi da imaju obaveze u porodici a nemaju, trebalo bi da se sa njima razgovara a razgovara se premalo, trebalo bi da sredina ne vrši pritisak u smislu firmirane robe a vrši, trebalo bi više sporta i kontakta uživo, trebalo bi više aktivnosti na svježem vazduhu i u prirodi a toga nema itd. Srećom velik dio djece i pored svega ostaje u normali ali dio ne uspije, mada sva djeca su drugaćija nego prijašnje generacije. Glavno pitanje je kako pomoći svima, i djeci, i roditeljima, i školi, i drugarima.

Mrgud

pre 10 meseci

Za primer navešću da ovakvih devijantnih ponašanja nema recimo u engleskoj,irskoj, švajcarskoj, kini, vijetnamu,singapuru ...
(1, 26. maj 2023 10:10)

Ima. Ali tamo socijalne sluzbe po hitnom postupku donesu resenje o izmestanju deteta iz roditeljskog doma u internat. Ili popravni dom.

gulag

pre 10 meseci

Jedan predlog: 5 neopravdanih ukor, 8 neopravdanih ukor 12 neopravdanih izbacivanje iz škole i zabrana upisa u bilo koju školu u Srbiji(državne i privatne) mobilne telefone da ostave -isključene u kartonskoj kutiji u ćošku pored predavača,da roditelji ne mogu da opravdaju više od jednog dana u toku polugodišta - ovo zbog neodgovornih i nevaspitanih- zapuštenih roditelja , užina u krugu dvorišta - bez napuštanja dvorišta i uniforme
Za primer navešću da ovakvih devijantnih ponašanja nema recimo u engleskoj,irskoj, švajcarskoj, kini, vijetnamu,singapuru ...
(1, 26. maj 2023 10:10)

Tako je bilo u Jugoslaviji.

Nasa deca, nasa odgovornost

pre 10 meseci

Ni skola, ni Drzava, ne mogu da vaspitavaju decu, vec samo njihovi roditelji. Za dete treba uvek izdvojiti malo vremena, i uvek biti najbolji prijatelj svom detetu. Ako se bavi nekim sportom, ili ako je aktivan u nekoj od sekcija, treba ga uvek podrzavati, motivisati, pomagati, pricati mu pozitivno o zivotu,otici zajedno sa detetom u kino, na izlet itd, itd. Posto smo, vecina od nas, alergicni na rec disciplina, mnogima ce sve to biti jako tesko ostvariti, jer smo i sami navikli na neodgovornost, ljutnju, psovke, ogovaranja, lenjost da se posvetimo drugima i da pokazemo empatiju,nezainterovanost itd.

Bojan Markovic

pre 10 meseci

Ti koji najavljuju neko zlo su ipak manji problem od onih koji cute - pa urade.
Valjda i sami znate onu narodnu....
Ali da na sve treba obratiti paznju - svakako!
I naravno, potraziti korene i u porodici.
Ovo je bila pretnja, ali je mozda bio i poziv u pomoc.

zex1

pre 10 meseci

to oko obavezne osnovne skole izgleda nesto nije lepo rastumaceno ,objasnjeno, shvaceno... nema smisla da ispastaju cela odeljenja zbog jedne ili par osoba. Objasniti da se ne moze dobiti posao bez osnovne jer svaki zahteva bar osnovne vestine govora , pisanja ,racunanja itd... Uspeh u skoli bi trebao biti bitan pri zaposljavanju(mada, tu smo vec u problemu, ali to je druga tema), ako te to i dalje ne motivise(ili roditelje/staratelje) onda druga skola ili bolje neko 'popravno' odeljenje gde ce biti i drugih kao ti ,vrv i gorih, a ucitelj imati malo vece slobode u vaspitavanju i obuzdavanju slicnih. Da nesto kosta, vise kao razlog da se uzme za ozbiljno a ne da kazu sta me briga bar ne kosta nista. I mozes da je zavrsis i sa 17 godina pa ti vidi ,tj roditelji da vide da l' im se to isplati i finansijski i nervno. Nisam protiv pruzanja druge sanse, ali samo u konsultaciji sa svim roditeljima tog odeljenja.

Orač

pre 10 meseci

... a jel moraju sva deca da završe školu? Jel moraju svi da imaju diplomu? Jel nam nisu potrebni radnici na prostim radnim mestima? Državno školovanje, ne sme podrazumevati da svako može i "mora" da završi osnovnu i srednju školu? Bahata deca su svesna da im sistem ne može ništa...

nije lako

pre 10 meseci

Djeca su žrtve nenormalnih životnih uslova. Roditelji prezaposleni, mnogi rade za minimalac, stotine zivotnih problema, borba za preživljavanje i da se djecu obezbjedi sa onim šta se treba i mora, umorni nakon posla moraju još da rješavaju račune, hranu, higijenu, i trebalo bi da se bave svojom djecom a to često nemaju snage i srećni su da je mir i da se djeca sama zabave. A djeca često pod pritiskom sredine frustrirana da nemaju naj mobitel, naj patike, manjak komunikacije sa roditeljima, izloženi ekranima raznih vrsta upadnu u probleme jer ništa oko njih nije normalno. Jer trebalo bi da imaju obaveze u porodici a nemaju, trebalo bi da se sa njima razgovara a razgovara se premalo, trebalo bi da sredina ne vrši pritisak u smislu firmirane robe a vrši, trebalo bi više sporta i kontakta uživo, trebalo bi više aktivnosti na svježem vazduhu i u prirodi a toga nema itd. Srećom velik dio djece i pored svega ostaje u normali ali dio ne uspije, mada sva djeca su drugaćija nego prijašnje generacije. Glavno pitanje je kako pomoći svima, i djeci, i roditeljima, i školi, i drugarima.

bojan

pre 10 meseci

Ništa se mi nismo opametili nažalost. Čuj imao jedinicu iz vladanja bio bahat i nije do srede imao veće incidente ooo majko mila sa kim ja delim vazduh pa šta treba da napravi baš veliki incident pa da onda reagujete. Pa ovaj monstrum nije imao nijedan incident do tog trećeg Maja.

Bob

pre 10 meseci

Čemu čuđenje? Država je prihvatila najsuroviji oblik kapitalizma gde roditelji nisu kod kuće čitav dan. U isto vreme decu "vaspitaju" youtuberi, portali, mreže,dileri i navijači. I onda dobijete kao rezultat to što nam se dešava.

сима

pre 10 meseci

ovo je OŠ, nije srednja. OŠ je zakonom obavezna, i kakve veze ima jedinica iz vladanja, kad znamo da te ocene nemaju efekta
Možeš mu dati i nulu, jer nema posledica. Mere bez posledica čemu služe? I pekari i mesari i konobari znaju stanje u prosveti, samo oni koje bi to trebalo da zanima, prave se ludi. Nekome ovaj haos odgovara...

1

pre 10 meseci

Jedan predlog: 5 neopravdanih ukor, 8 neopravdanih ukor 12 neopravdanih izbacivanje iz škole i zabrana upisa u bilo koju školu u Srbiji(državne i privatne) mobilne telefone da ostave -isključene u kartonskoj kutiji u ćošku pored predavača,da roditelji ne mogu da opravdaju više od jednog dana u toku polugodišta - ovo zbog neodgovornih i nevaspitanih- zapuštenih roditelja , užina u krugu dvorišta - bez napuštanja dvorišta i uniforme
Za primer navešću da ovakvih devijantnih ponašanja nema recimo u engleskoj,irskoj, švajcarskoj, kini, vijetnamu,singapuru ...

Samo pitam

pre 10 meseci

Imao jedinicu iz vladanja ali nije pravio veće incidente????
Pa onda ste mu ili nepravedno dali jedinicu iz vladanja, ili skala ocenjivanja nije od 1 do 5.
Koji su kriterijumi za ocenjivanje vladanja?
Da li ih uopšte imate?
Koja je svrha ocenjivanja vladanja ako je učenik sa jedinicom i dalje u školi?
Srednje obrazovanje nije obavezno, zar ne trebate da ga isterate iz škole ako ima jedinicu?

Pa

pre 10 meseci

Djeca su žrtve nenormalnih životnih uslova. Roditelji prezaposleni, mnogi rade za minimalac, stotine zivotnih problema, borba za preživljavanje i da se djecu obezbjedi sa onim šta se treba i mora,

Deca nisu žrtve. Kad bih vam ispričala kako smo moja porodica i ja živeli devedesetih, u kojoj bedi i užasu, pod kojim uslovima sam studirala, pa da odmah sebi napošem opravdanje što sam postala masovni ubica. NISAM. Završila sam fakultet, zaposlila se, moj brat je veoma uspešan, svi smo normalni. Uvek se radilo i jurilo da se preživi. Nije to problem, nego urušen (da ne kažem ukinut) sistem vrednosti u društvu, autoriteta, institucija, porodice i kulture.

Lesa214

pre 10 meseci

Evo ja sad pitam vas koji komentarisete, sto skola nije preuzela mjere, nismo se opametili, treba ovo, treba ono itd... Slazem se treba, ali sta moze skola da ucini. To mora drzava da rijesava, zakon da se mjenja. A posto hocemo u EU e onda prihvatimo trenutno stanje. Prosveta je obespravljena struka, totalno. Djeca danas u prvoj sedmici nauce koja su njihova prava, a o obavezama im niko ne govori a i njih ne zanimaju. Ne smijes da ga naruzis. Ako je nevaspitan, nece da te slusa. Pojedini roditelji gori pet puta od te djece. Ne mozes da ga iskljucis iz skole, ne mozes da ga oboris. Kao obavezna osnovna skola, znao ili ne moras da mu das prolaznu ocjenu. I kako ti da budes neki autoritet ako je dijete nevaspitano, a ti niti smijes, niti imas nacin da obuzdas to njegovo ponasanje. Ja bih prije sisao u jamu da kopam kada bih morao nego da predajem u skoli. Posto tebe kao radnika niko ne stiti od bahate djece i jos bahatiji roditelja.

Eric Cartman

pre 10 meseci

Šta on kao direktor ima da bude sa nekim decakom koji je nedisciplinovan?
Kada sam ja išao u školu direktor je bio bog i retko kada smo ga videli.
Ako neko dobije poziv kod direktora taj ga je ugasio.
Ima psiholog,roditelji koji su verovatno najveci krivci time da se bave.
Kaznite ga ako i to ne pomaže dovidjenja prijatno pronadjite drugu školu.
Jedan slinavac da pravi toliki problem.

Dokle cemo u zemlji Srbiji zbog pojedinaca svi da ispaštamo?
Deca su ovakva deca su onakva, e pa nisu vec je 5 posto dece takvo a ostala deca su dobra

ChickenNuggets

pre 10 meseci

Bukvalno sam imao barem 3 ovakva drugara u odeljenju i još 2 drugarice. I to u jednoj od najboljih gimnazija u Beogradu. A u istoj generaciji je bilo i gorih, koji su ubacivali profesore i djake u kontejnere, pretili plastičnim pištoljima, noževima... Nego tad nije bilo tih društvenih mreža, striming kanala, Twittera i frke u medijima pa nisu imali gde ga se hvale, pa bi ih brzo prošlo i pokajali bi se jer su ih svi gledali sazaljivo. Sada je druga prica, takvi likovi su medijske zvezde.

Nenad

pre 10 meseci

Evo primer kako to sve funkcioniše u nemačkoj. Učenik koji pravi probleme na nastavi bude opomenut 2 puta, nakon toga sledi razgovor sa školskim psihologom, pa svi zajedno sa roditeljima. Ako nastavi problematično ponašanje obaveštava se socijalna služba, i onda su pod nadzorom jednu godinu sa čestim posetama itd. Ako nastavi da pravi probleme u toj školi izbacuju ga i mora tražiti drugu. Pošto ga neće ni jedna primiti ide u specijalne škole , gde su hiperaktivna deca, problematična itd i ta škola se plaća, tako da je trošak. Još ako su iz manjeg mesta onda moraju putovati, opet trošak. Kasnije teško pronalaze posao itd. I to je sve za decu koja su bezobrazna, nasilna, problematična itd. Ako je ozbiljniji problem, koji procenjuje socijalna služba, onda dom. Sistem

Nasa deca, nasa odgovornost

pre 10 meseci

Ni skola, ni Drzava, ne mogu da vaspitavaju decu, vec samo njihovi roditelji. Za dete treba uvek izdvojiti malo vremena, i uvek biti najbolji prijatelj svom detetu. Ako se bavi nekim sportom, ili ako je aktivan u nekoj od sekcija, treba ga uvek podrzavati, motivisati, pomagati, pricati mu pozitivno o zivotu,otici zajedno sa detetom u kino, na izlet itd, itd. Posto smo, vecina od nas, alergicni na rec disciplina, mnogima ce sve to biti jako tesko ostvariti, jer smo i sami navikli na neodgovornost, ljutnju, psovke, ogovaranja, lenjost da se posvetimo drugima i da pokazemo empatiju,nezainterovanost itd.

gulag

pre 10 meseci

Jedan predlog: 5 neopravdanih ukor, 8 neopravdanih ukor 12 neopravdanih izbacivanje iz škole i zabrana upisa u bilo koju školu u Srbiji(državne i privatne) mobilne telefone da ostave -isključene u kartonskoj kutiji u ćošku pored predavača,da roditelji ne mogu da opravdaju više od jednog dana u toku polugodišta - ovo zbog neodgovornih i nevaspitanih- zapuštenih roditelja , užina u krugu dvorišta - bez napuštanja dvorišta i uniforme
Za primer navešću da ovakvih devijantnih ponašanja nema recimo u engleskoj,irskoj, švajcarskoj, kini, vijetnamu,singapuru ...
(1, 26. maj 2023 10:10)

Tako je bilo u Jugoslaviji.

Mrgud

pre 10 meseci

Za primer navešću da ovakvih devijantnih ponašanja nema recimo u engleskoj,irskoj, švajcarskoj, kini, vijetnamu,singapuru ...
(1, 26. maj 2023 10:10)

Ima. Ali tamo socijalne sluzbe po hitnom postupku donesu resenje o izmestanju deteta iz roditeljskog doma u internat. Ili popravni dom.

zokig

pre 10 meseci

Pa svaka škola ima bahate klince,ne živi svako dete u idealnoj porodici..Znam za dvojicu iz mog odeljenja još kad sam ja išao u osnovnu da su imali 2 iz vladanja,ali dve sušte suprotnosti,jedan mangup,odmetnik jednostavno nije voleo školu, više je bezobrazno odgovarao učiteljima,a drugi je bio pravo oličenje zla i maltretirao je celu školu i naravno završio u zatvoru..psiholozi su ti koji moraju da rade sa decom i prepoznaju koje dete jednostavno nije sposobno da nastavi da se školuje među drugom decom..Sistem nije truo od juče,on je tu već neko vreme i trebaće dosta rada i truda da se dovede u normalu

zex1

pre 10 meseci

to oko obavezne osnovne skole izgleda nesto nije lepo rastumaceno ,objasnjeno, shvaceno... nema smisla da ispastaju cela odeljenja zbog jedne ili par osoba. Objasniti da se ne moze dobiti posao bez osnovne jer svaki zahteva bar osnovne vestine govora , pisanja ,racunanja itd... Uspeh u skoli bi trebao biti bitan pri zaposljavanju(mada, tu smo vec u problemu, ali to je druga tema), ako te to i dalje ne motivise(ili roditelje/staratelje) onda druga skola ili bolje neko 'popravno' odeljenje gde ce biti i drugih kao ti ,vrv i gorih, a ucitelj imati malo vece slobode u vaspitavanju i obuzdavanju slicnih. Da nesto kosta, vise kao razlog da se uzme za ozbiljno a ne da kazu sta me briga bar ne kosta nista. I mozes da je zavrsis i sa 17 godina pa ti vidi ,tj roditelji da vide da l' im se to isplati i finansijski i nervno. Nisam protiv pruzanja druge sanse, ali samo u konsultaciji sa svim roditeljima tog odeljenja.

Bojan Markovic

pre 10 meseci

Ti koji najavljuju neko zlo su ipak manji problem od onih koji cute - pa urade.
Valjda i sami znate onu narodnu....
Ali da na sve treba obratiti paznju - svakako!
I naravno, potraziti korene i u porodici.
Ovo je bila pretnja, ali je mozda bio i poziv u pomoc.