Tužen Petar Lazović

Beograd -- Glavni i odgovorni urednik B92 Veran Matić podneo je nadležnom sudu privatnu krivičnu tužbu protiv Petra Lazovića. Vlada sutra možda o Iliću.

Izvor: B92
Pošaljite komentar
  1. To o bojkotu malo je nategnuto. Bojkovali ste radikale a oni umalo ne dobise na izborima. Razmislite malo o narodu, narod nije glup,nego je siromasan da stigne do vasih stranica, koje vi inace ne biste objavili. Nego, eto njima prilike na izborima.
    (jojo, 20. avgust 2005 04:38)

    # Link komentara

  2. ... Veran Matić i celokupna televizija /za koju mislim da je najbolja u Srbiji/ je doprinela stvaranju lika i dela Velje Ilića. Taj čovek je jednako primitvan bio i pre 5. oktobra ali Vam to nije smetalo. Nije Vam smetalo ni kada je postao ministar. Setite se vremena kada se pola Srbije "sprdalo" sa Mrkonjićem a onda se dosetili Vlasi pa napadoše svog "Bageristu". Ne zaboravite on je heroj 5. oktobra. I još nešto, kada će početi da se dele spomenice za taj 5. oktobar pa da Velji dodelimo jedno te da ga uputimo u zasluženu penziju.
    (krajišnik, 18. avgust 2005 09:33)

    # Link komentara

  3. Nikoga ne treba da bude sramota sto je Srbin, ali mene je licno sramota sto su pripadnici mog naroda takvi ljudi kao sto je taj neotesani cacanin (ne zasluzuje da mu se ime spomene, kao sto ne zasluzuju ni oni koji su u ime naseg naroda pravili zlocine po bivsim republikama SFRJ). Nije tacno da b92 forsira jedno misljenje... Potrebno je iz medija (ako se vec ne mogu iz javnog zivota) odstraniti sve one stvari koje velicaju lopovluk, neodgovornost i zlodela, a samim tim i osobe koje to propagiraju. Ali, ne treba ih zaboraviti, nego ih stiskati do kraja... Prema tome: b92, samo napred, dovedite tog coveka na vrata zatvora, a zatim i sve one koji su se obogatlii na ledjima ovog naivnog naroda (seca li se iko Radomana Bozovica...?).
    (smrtnu kaznu za veleizdaju, 18. avgust 2005 09:21)

    # Link komentara

  4. Otkuda tolika povika na Ilica? Pa on nije nista gori nego sto je bio pre 5. oktobra i za vreme tih dogadjanja. U skladu sa svojom strukturom licnosti smatra da je vreme da sad naplati svoje revolucionarne zasluge. Uostalom, to su uradili i drugi. Zasto se B92 digao tek sada kad je napadnuta njihova kuca? Zasto niste bili tako glasni kada je ovaj kabadahija iz Cacka omalovazavao druge novinare, pa ih cak i fizicki napadao? I sta je sa kolegama Vase novinarke? Nije mi jasno ko je aplaudirao onog dana na konferenciji. Jesu li i to Vase kolege? Ako jesu, onda bolji tretman i ne zasluzujete, a ni mi boljeg ministra. Onda smo svi zajedno u "kapitalnom mulju". Mislim da premijer treba da prozove Ilica zbog javnog bahatog istupanja, ali da on njemu podnosi racune za ono sto radi u ministarstvu. A Vi i treba da ga tuzite, samo sto ne znam koliko su Srbiji pravo i pravda dostizni, a ne samo spori.I cudim se novinarima na odsustvu solidarnosti sa kolegama. U daleko nedemokratskijim uslovima, odn. nedemokratskim uslovima, kada je to moglo da se plati glavom, vecina medija je istrajavala u medijskoj blokadi Seselja i njegove stranke. Zbog cega i sada ne postupe isto? Mozda su i oni "kapitalno", ovog puta demokratski potkupljeni.
    (Maja, 18. avgust 2005 09:05)

    # Link komentara

  5. Dakle nakon slusanja mp3 - definitivno Srbija je za vanredno stanje.
    (Patriota, 18. avgust 2005 01:19)

    # Link komentara

  6. Malo pre sam slusala ministra ovde na b92 i bas sam se smejala. Ne zato sto mi se dopalo i ucinilo smesnim ono sto je sam ministar rekao nego sam se smejala na njegov racun! Znate ne desava se svaki dan da vidite jednog ministra koji bi trebao u nekom idealnom svetu biti olicenje smirenosti, hladnokrvnosti, pragmaticnosti, da se tako izgubi, uopste covek nije mogao vladati sobom, tu je on zvucao kao neko kome je potrebna pomoc. Njegovih pretnji se licno ne bih plasila kako nas narod kaze pas koji laje ne ujeda!
    (I.B., 17. avgust 2005 21:48)

    # Link komentara

  7. Pa Velja Ilić je lik koji se više uklapa u SPS-SRS opciju i mentalno i vizuelno. Sad je pravi momenat da svi pošteni novinari skupe hrabrost i napisu "Velja Ilić branilac porodice Milošević". Napokon se vidi zašto je baš Koštunica izabran 5. oktobra i koji posao je trebalo da završi.
    (acahool@yahoo.co.uk, 17. avgust 2005 21:30)

    # Link komentara

  8. Ko sa Veljom tikve sadi...
    (Lala iz Banata, 17. avgust 2005 19:48)

    # Link komentara

  9. Gradnja psihijatriskih klinika? Vrlo korektan i odgovaran predlog - Ilic zeli da ublazi "kolateralnu stetu" njegove produktivne vlasti koja radi na "vaznim projektima"(I ostale klike). Ko se jos brine o zrtvama? Jedino Ilic, koji bi da gradi sanatorije za pobudalele.
    (Zrtava, 17. avgust 2005 19:42)

    # Link komentara

  10. Progutali smo mi i gore stvari!!!!Sve dok ne dobijemo proliv a to ce biti izazvano samo jednim pogresnim zalogajcicem.
    (Doktor, 17. avgust 2005 18:46)

    # Link komentara

  11. Jasno se vidi mentalitet srpskog naroda (cast izuzecima): okrenuti sebi i licnoj koristi, ubedjeni da nema sile na svetu koju oni ne mogu izigrati, spremni na sve da bi postigli licne ciljeve, neslozni, agresivni, nekulturni, neiskreni i naravno, potomci cara Dusana koji je jeo zlatnom viljuskom.
    Sve vise volim Srbiju bez Srba.
    (Zoran, 17. avgust 2005 18:45)

    # Link komentara

  12. Nadajmo se da ce ispuniti obecanje i izgraditi tu psihijatrisku kliniku megde u prirodi sa djakuzijem, bazenima itd. Sirom Srbije i u svetu: Citavom narodu treba de se leci od post-traumatskih (post-Milosevicevih) stresova kao i od aktuelnih politicara. To je najmanje sto Kapitalac moze da uradi dok je na vlasti - jer sa vlasti ovaj nece sale otici.
    (Nindja, 17. avgust 2005 18:39)

    # Link komentara

  13. U filmu Majkla Moora o Bushu prikazano je izmedju ostalog kako je Bush ugostio talibana iz
    Avganistana (kada su se nadali biznisu sa njima). Jedna americka novinarka ga je uporno pitala zasto pokrivaju zene. Ovaj je smireno, bez psovki rekao: ti se nikada neces udati a ako se udas, jadan je taj covek!!!!Svaka slicnost je slucajna!!!
    (Istoricar, 17. avgust 2005 18:28)

    # Link komentara

  14. Ministrovi sovinisticki ispadi, koje najverovatnije odobrava barem pola (ako ne i vise) nacije su indikativni o trenutnim normama u srpskom drustvu. Za sve one mlade koji beznadezno posmatraju ovaj proces, jedna informacija: Australijska vlada trazi 20,000 visoko obrazovane STRANE radne snage. Ergo, buduci inzinjeri i zdrastveni radnici, batalite ovo zamajavanje i emigrirajte u Australiju. Ministar Ilic nek Vas nosi na dusi!
    Sto se B92 tice, jedna od institucija na koje se ponosim kad pomislim da sam odrasla u istoj zemlji u kojoj Vi funkcionisete UPRKOS SVEMU! Hvala najlepse.
    Puno pozdrava iz americke prestonice od jos jedne NEUDATE Srpkinje.
    Ministre Ilicu, mora da sam i ja naporna!?
    (JOS NEUDATA, 17. avgust 2005 18:15)

    # Link komentara

  15. Ako se podje od "neosporne" i dokazane istine da su Ilic i drustvo (kojima se ne svidjaju informacije B92) "srpski" elemenat za razliku od Cedomira, Svilanica, Pesicka, Kandicke, Canka (haval bogu ima ih jos)koji su "ne-srpski", onda je njegova tvrdnja da B92 mrzi sve sto je srpsko potpuno istinita. Pod hitno uspostaviti srpske medije koji su "srpski" (pro-Milosevicevsko-Ilicevski) Ovi nevernici su kao i Turci iz Bosne-odmetnuti Srbi - a zna se kako sa njima.
    (Novinar, 17. avgust 2005 18:15)

    # Link komentara

  16. A vama bi odgovaralo da prilog ne bude "neutralan". Vi bi voleli da RTS sugerise svojim gledaocima kakv stav treba da imaju po ovom pitanju? Pa u cemu bi se onda sadasnji RTS razlikovao od onog iz slobinog vremena? Najveca mana B92 jeste sto vi ljudima sugerisete kako da misle i kakav stav da zauzmu, a to se ne zove "slobodno novinarstvo".
    Kada Bushu na konferenciji za stampu postave neko nezgodno pitanje, on odmah izadje, a uvek bira novinare koji ce da mu postavljaju pitanja. Naravno, sve "dobre" novinare poznaje, pa oni skoro uvek imaju priliku da postavljaju pitanja. Niko ovde ne zeli da opravda postupak ministra Ilica, ali zapitajte se i vi malo kako radite svoj posao.
    (Ivan - Toronto, 17. avgust 2005 18:14)

    # Link komentara

  17. Napokon se neko odlucio uraditi nesto konkretno.
    Bravo Verane!
    (Stoprocentni, 17. avgust 2005 18:12)

    # Link komentara

  18. Ajde brate Veljo jebi mater tim djubretarima .Unisti ta govna kao sto su B.92 i Natasa Kandic pa da te Veljo slavimo kao svetca .
    (srbin, 17. avgust 2005 18:07)

    # Link komentara

  19. Verane, najljepse te molim da ovog puta ne odustajes: tjeraj tu barabu do kraja, pa neka ga barem okrpe po dzepu za prijetnju, uvredu i sta ja znam sta sve ne, valjda ce se naci neki normalan sudija. Nikakve nagodbe s advokatima. Hajde, izdrzali ste puno gore. Cijelom B92 puno srece.
    (Zoran Mutic, 17. avgust 2005 18:03)

    # Link komentara

  20. Ovo sto cu reci ce verovatno zvucati nepovezano i nerelevantno za ovu temu: Moral Srbije, njenih vodja, njena buducnost i zdravlje nacije se direktno testira na prvom i osnovnom pitanju: odnos prema Milosevicevom dobu, zlocincima i Miloseviocevim vrednostima. Jedino politicari i drustvene snage koji su u stanju da okrenu Milosevicev tocak za sto osamdeset stepeni mogu nesto uraditi za nasu buducnost...ostali nam produzavaju agoniju. Nazalost Ilic, Kostunica, i mnogi iz vecine su nasa agonija.
    (Hronika, 17. avgust 2005 17:52)

    # Link komentara

  21. Ako se izuzme direktna podrska, BOJKOT je po meni najNEefikasnija i najgora opcija. Pa to njemu direktno odgovara da ga oni koji se ne slazu sa njegovom "politikom" ignorisu, jer je u dilu sa Karicem, pa ima bar jedan zagarantovani mocni medij (BKTV) koji ce da ga glorifikuje, a tu su i RTS (iza kojeg stoji vlada) i lokalne Cacanske medije. Mnogo je bolje i efikasnije ono sto ste juce uradili kada ste krenuli djonom na onog koji se anticivilizovano i antidemokratski ponasa i to sto ste i danas preneli i napali njegov najnoviji ispad - kamo srece da su se mediji i prema Seselju (Nikolicu, Vucicu...) svojevremeno tako odnosili, jer se valjda necije opasne i zle namere i maniri jasnije uocavaju pod lupom ili reflektorima, nego ako se uporno i dosledno ignorisu.
    (Anti bojkot, 17. avgust 2005 17:36)

    # Link komentara

  22. V.I. je Cacanski kabadahija;
    sta ocekivati drugo od njega;
    nikada nije cuo sta znaci PR
    (ana, 17. avgust 2005 17:35)

    # Link komentara

  23. Pa ovo je necuveno! Kojadinovic moze da prica sta god hoce ali posao novinara je da postavljaju teska pitanja ljudima iz vlade koji rukovode zemljom. Da nije tako, bio bi to prvi korak ka fasistickoj drzavi. Pogledajte samo sta se trenutno desava u SAD-u. Velji Ilicu bi mnogo pametnije bilo da se povuce iz vlade i pocne baviti nekim drugim poslom koji vise dolikuje njegovom recniku. Treba da ga bude sramota. Sto se tice B92 - samo NAPRED i nastaviti da raditi svoj posao profesionalno kao i dosada!
    (Ivan, 17. avgust 2005 17:31)

    # Link komentara

  24. 1995 = 2005
    Seselj = Ilic
    Milosevic = Kostunica
    B92 = B92
    Gde smo bili, shta smo uradili? Nothin' much!
    (London Thinking, 17. avgust 2005 17:31)

    # Link komentara

  25. Kombinacija novinarskog neprofesionalizma i politickog primitivizma.
    (dva roga u kesi)
    (Kiza, 17. avgust 2005 17:26)

    # Link komentara

  26. Ma dobar je Veljo, samo dajte coveku prevodioca na engleski i na srpski, nista ga mili brate ne razumem, verovatno zbog podvaljka i stomaka, tesko se dise... gde se taj covek shisha, svidja mi se njegova frizura tako je moderna! Vec sam kupio takvo odelo, kravatu, cipele, samo jos frizura i najjaci sam kandidat za ministra. I da zakljucim: ako je Velja magistar (ne znam cega), ja sam Pera detlic! Prijatno Srbijo.
    (Radovan, 17. avgust 2005 17:23)

    # Link komentara

  27. Voleo bih da mediji bojkotuju Ilica, ali znamo da to ne bi ucinili RTS i BK. Dok gledaoci koji veruju ovim televizijama (a mislim da su oni ipak u vecini )ne vide sta se zaista desava, nema sustinskog napretka nasem drustvu.
    Puna podrska B92ojci!
    (amstel, 17. avgust 2005 17:22)

    # Link komentara

  28. Svakako, da se B92 ugledao na "neutralnu" Politiku i RTS - gde bi nam kraj bio - Srpski narod bio jos bio na nebesima gde mu je zasluzeno mesto.
    (AdAstra, 17. avgust 2005 17:17)

    # Link komentara

  29. Neshvatam, odakle medije crpe pravo: Da sire mrznju protiv bilo koje Nacije, ukljucujuci i srpsku. Ovde nesto nije uredu, ko je klrivac. Misljenja sam da je vlada zato kriva, jer nije donela zakon protiv defamacije. M. Stefanovic
    (M. Stefanovic, 17. avgust 2005 17:16)

    # Link komentara

  30. I posle Šešelja, Šešelj.
    (Mladen Jablanović, 17. avgust 2005 16:52)

    # Link komentara

  31. "Neutralno izvestavanje" slicno "slično RTS-u" je poznat "profesionalni" stil ovih novinskuh kuca.....bilo bi dobro da nisu bili majmilitantniji advokati mrznje!!! Najprogresivnija uloga stampe je u kritici vlasti i pojava u drustvu....ukoliko nije rezimska!!! Ako je rezimska ona je ili neutralna ili sluzila ispiranju mozgova. Po izboru "prioriteta"
    (Novinar, 17. avgust 2005 16:50)

    # Link komentara

  32. Petar Lazovic je Veljin savetnik za medije?! Pa kad savetnik onako masno psuje, sta ocekivati od ministra onda?!
    (sasa jokic, 17. avgust 2005 16:29)

    # Link komentara

  33. Тужба је једини и прави начин у цивилизованом свету да се примитивци доведу у ред или одстране из јавног живота.
    Трећег пута нема, а трабуњање да увреде треба подносити јер су тобоже део демократије дају вероватно они који никад нису живели у правој демократији.
    У сваком случају у Србији "и после Шешеља - Шешељ" (далеко му лепа кућа).
    (Лале, Беч, 17. avgust 2005 16:28)

    # Link komentara

  34. Da ne bude neporazuma:
    1. meni je B92 (i televizija i ovaj sajt) osnovni, ali ne i jedini izvor informacija.
    2. ne podržavam ponašanje i reči Velimira Ilića i Petra Lazovića
    ali...
    Obratite pažnju analizu VIP-a i deo "ali i tada je prilog napravljen neutralno, slično RTS-u". Pa šta ima loše u tome da neko napravi prilog bez svog ličnog stava. Mene lično interesuje informacija, a ne šta neki novinar misli o toj informaciji. Po meni je najveća mana našeg ukupnog novinarstva što svako ima svoj (ili tuđi) stav. Ja želim što čistiju, jasniju informaciju, a stav ću doneti sam. Ne treba meni sad udruženje novinara da tupi kako je to užasno i kako nije lepo itd. To je meni jasno i bez njih.
    A novinarka je pitanjem o Marku svesno provocirala Ilića (možda je baš i želela ovakvu reakciju, o čemu bi se inače pričalo ovoliko), pa ne znam šta se sad toliko svi vređaju. Ponavljam da ne opravdavam reakciju ministra i njegovog pomoćnika, ali kakve veze ima Marko Milošević sa gradnjom žičare???
    (milan, 17. avgust 2005 16:23)

    # Link komentara

  35. Moj favorit za sledece izbore je ona stranka ciji ministar (ili ministri) zbog Srbije, svog morala i uvrede koje Velja Ilic nanosi drzavi i gradjanima podnese (podnesu) neopozive ostavke u znak protesta.
    Bez "price" ,"osuda" i "kritika" Velje. Jednostavno: ostavka u znak protesta.
    Time bi dokazali da su im inetresi Srbije iznad svega i da zasluzuju svo nase poverenje. Sve ostalo je mlacenje prazne slame i presipanje iz supljeg u prazno. Pravljenje predstave za narod.
    Dela, i to produktivna, a ne reci nam trebaju sada vise nego ikad.
    (max, 17. avgust 2005 15:33)

    # Link komentara

  36. Ne volim SRPSKE PRIMITIVCE ("patriotama" je ovo ANTISRPSTVO) i necu nikada da se spustam na prosek koji preovladjuje. Vlast i Crkvu smatram najodgovornijima za ovoliku nepismenost naroda. Kako ne mogu shvatiti (pa mi smo njihov narod), da, umesto mesetarenja , naprave i nesto dobro ovoj zemlji i uce ovaj narod necem lepom i korisnom.
    (Mirjana, 17. avgust 2005 15:25)

    # Link komentara

  37. Kakav pobogu duel sa urednikom medija taj covek spominje? On u politici nije ni odmakao od "duela". Kazes sta hoces, pljunes koga hoces. Jos ako nevaspitani ima za sagovornika lepo vaspitanog kome je ispod casti da odgovori u istom maniru eto radosti za publikum. Sta jedan medij treba da dokazuje u nekakvom tv duelu? Mediji emituju istinu ili lazi. Medij koji vecinom emituje lazi, koji iskrivljuje stvarnost ili propagira van minuta odredjenih za EPP biva "negledan" kao sto je RTS na primer. B92 osporava se godinama ali pricom o tome koliko su uzeli para, od koga su uzeli pare i slicno. Ne vidim bas da im se moze naci laz ili precutkivanje istine kao argument osporavanja. I da ne duzim: Ziveo B92!
    (Zorica, 17. avgust 2005 14:56)

    # Link komentara

  38. Sta reci za Velju Ilica sem da nije za politiku! Bojkot i nije neko resenje jer sumnjam da ce se on promeniti, on ce ostati ovakav kakav jeste ako ne postati i gori. Da je srece da je nasa drzava uredjena on ni dana vise ne bi bio ministar. Jer sta god da mu novinari kazu ovakav nacin ponasanja nije primeren, sve se moze reci i na fin, mudar i elokventan nacin. Ali opet mislim da se treba manje baviti njegovim ponasanjem a vise time sta on radi i kako raspolaze novcem. Vise se treba baviti ekonomskom i socijalnom krizom u ovoj zemlji jer ovako se stice utisak da je ovo sve samo paravan da bi se sakrila neka druga mnogo gora i krupnija 'neprimerena ponasanja'.
    (Bittersweet, 17. avgust 2005 14:53)

    # Link komentara

  39. Sve ovo nema veza sa (ne)kulturom ni Ilica ni naroda.
    Elem stranka NS je dosla na vlast u koaliciji sa SPO, obe stranke bez koalicije ne bi presle izborni cenzus. Za Draskoviceve planove ne znam ali je Ilic ocigledno ostao na cedilu pa sad njegova popularnost ne bi presla ni broj nevazecih listica. Sta da radi covek, evo sta ja mislim da je on osmislio:
    - Bahatim i nekulturnim nastupima impresionirace jedan broj glasaca.
    - Jedim okom gleda na koaliciju sa SPS.
    - Pa ni koalicija sa SRS nije za bacanje. Ovo je samo jedan nacin da im se priblizi. Mozda ce da predje u SRS. Nikolic je na zadnjoj konfi za stampu izbegao da osudi i Marka i Velju. Indikativno i ne slucajno.
    Kako god bilo vi gledate clana buduce vlade sa portfeljom koji ce biti mnogo znacajniji od nekih tamo kapitalnih investicija. Velju komunistu ili Velju cetnika.
    (Z, 17. avgust 2005 14:47)

    # Link komentara

  40. Sramotno i bedno ponasanje ministra Ilica! Ja mislim da je vreme da on podnese ostavku i izadje iz polickog zivota Srbije! Bagerima i kamionima je iz Cacka isao da obara rezim Slobodana Milosevica, a sad Slobovu suprugu i sina oslobadja "svega i svacega", za svoj pun dzep i politicku poziciju na vlasti. Para vrti, gde burgija nece!
    (Toni#7, 17. avgust 2005 14:43)

    # Link komentara

  41. Samo napred B92. Oni koji su sa vama od vaseg osnivanja do danas, naci ce nacina da vas brane i odbrane kao sto smo cinili to i do sada. Gospoda koja podrzavaju Veljino ponasanje, ne vidim sta traze na sajtu B92, eno im njihova omiljena TV Bastilja, pa neka se tamo dopisuju i pisu hvalospeve o pomenutom ministru zajedno sa Tijanicem, ovaj sajt i nije za takve ...
    Jos jedno bravo B92, uz vas smo punim srcem. Samo tako, nedajte se, mi cemo vam zdusno pomoci.
    (bole, 17. avgust 2005 14:43)

    # Link komentara

  42. Lepo je rekao Djindjic, da u ovoj zemlji cim se umijes - odmah si sumnjiv. Tako i dalje mnogima ovde u glavama zvone budalastine kojima im je Milosevicev RTS proteklih desetak godina ispirao mozak, buduci da vise uopste nisu u stanju da razluce koje su to stvari kojima jedno iole civlizovano drustvo mora reci - stop. Njima je normalno pljuvanje na ulici, vulgarno dobacivanje zenskim osobama, psovanje i svi oblici primitivizma, a nenormalna im je uredjivacka politika jedine tv stanice u Srbiji koja se trudi da objektivno izvestava i da odrazava duh vremena u kojem zivi (a ne neki srednjovekovni). Istim osobama su nenormalni svi ljudi koji ovde razmisljaju poput nas nekoliko, koji bi zeleli jednu lepsu, kulturniju, zdraviju i srecniju sredinu za zivot u ovoj drzavi. To mozda i nije cudno s obzirom na okolnosti u kojima su ziveli i odrastali, ali ne moze da sluzi kao izgovor da se ostatak zivota provede u istim okolnostima. Ako samokritika znaci nesto poput izdaje u ovoj zemlji (umesto da bude prihvacena kao konstruktivni faktor), onda stvarno ne vidim nikakvu buducnost ovde za bilo koga ko ima snage da se posluzi sopstvenim malim sivim celijama. Toliko. Hvala.
    (Osoba A, 17. avgust 2005 14:38)

    # Link komentara

  43. Ja sam mislio da bar vi u B92 mozete da podnesete demokratiju, kad vi isti kao ostali Srbi, tuzite se. Demokratiju je vrlo tesko podneti, ja ne verujem da ona moze ikada zaziveti u slovenskom narodu.
    (Stojan, 17. avgust 2005 14:29)

    # Link komentara

  44. Velja Ilić ima prava da vaspitava svoju decu, ali neka ne kvari našu. Kada je maloletnička delikvencija u porastu, mi kažemo, pa, kriva su deca. Ta naša deca svakoga dana gledaju se ministarske i skupštinske podobe, sa rečnikom ne primerenim ulice. Velju, kada vidim da se krsti, pitam se samo kom Bogu se on moli? Kad radi sve ružno, jedino Mladja Dinkić reče da je uspešan, opet ne razumem u čemu, sem u ličnom bogaćenju. Gradjani to ne osećaju, a premijer nije obavešten, šta mu radi ministar. O, Lazoviću "novinaru" ne bih, jer novinarstvo nije ni završio, pa me i ne čude njegovi komentari, ali me čudi otkud takav čovek u ministarstvu i koga on predstavlja.
    Velika podrška B92, uvek je bila borac za pravdu,a sad preostaje da se svi borimo za B92 od čačanina Ilića i Lazovića...
    (Mira, 17. avgust 2005 14:22)

    # Link komentara

  45. Nažalost, većini Srbije je ovakav primitivizam blizak i simpatičan, jer je Velja "čovek iz naroda". Ministar je prototip prosečnog Srbina i zato se ljudi smeju i aplaudiraju njegovoj nekulturi.
    (Nadprosečan Srbin, 17. avgust 2005 14:09)

    # Link komentara

  46. Velja je primitivac i tu se stvar zavrsava. Rekao je to sto je rekao i sad je to glavna stvar. Niko bre ne istrazuje kakav je njegov licni interes da se Marko oslobodi optuzbi, kakve su njegove veze sa porodociom Karic, kakve veze ima prodaja Mobtela sa sve izvesnijim povratkom Mirjane i Marka u zemlju i ko se sprema da se seli u Rusiju.
    Kada o tome budete govorili i pisali tad cete i zadati ozbiljan udarac rezimu. Ovako naleteli ste na siledziju i iskreno receno nemam utisak da se javno mnjenje (ako ga ima) nesto posebno uzbudilo.
    (Sasa, 17. avgust 2005 14:07)

    # Link komentara

  47. Zgadjen sam Veljinim ponasanjem. Osim toga, zaista ne vidim sta je to znacajno Velja uradio kao ministar za kapitalne investicije. Niti je napravio kilometar neke znacajnije saobracajnice, niti su date koncesije, niti postoji napredak u telekomunikacijama, a nije doveo apsolutno ni jedno znacajno ime sa svetske biznis scene. Naravno, usled tolikog viska vremena, koje je posledica sto nerada a sto neznanja, Velja se medijski eksponira restauracijom nakaznog rezima iz devedesetih. Sta raditi sa kapitalcem? Onako, "srpski" i "ilicevski" receno, Velja se nece smiriti dok ga neko dobro ne "nagna".
    (car lazar, 17. avgust 2005 14:07)

    # Link komentara

  48. Molim vas da obratite paznju na cutanje radikala na poslednje dogadjaje u javnosti, mislim na slucaj vladike Jovana, crkve na Rumiji, ispade Velimira Ilica. Da li je na pomolu neka nova koalicija za vec izvesne izbore na zimu? Zasto Velja preuzima Seseljovu retoriku? Ovo me podseca na vreme Milosevica kada je Seselj bio pravi glasnogovornik realne politike sps-a i jula. da li je Velja sada pravi glasnogovornik realne politike srs?
    (Dragan, Beogradski Makedonac, 17. avgust 2005 14:05)

    # Link komentara

  49. Svi smo zacudjeni Veljinim recnikom kao iznenadjeni a zaboravili smo sva njegova ponasanja do sada..izgleda da je u nasoj zemlji vrlina imati takve manire i sto vise vredjati..Slazem se sa Teofilom Pancicem ali nije li i direktor nacionalne televizije postao to zahvaljujuci svom poganom recniku i vredjajuci sve sto stane njemu na put..Nikada nisam cula da su se novinari ogradjivali od njegovih neumerenih izjava a jos manje da su ga bojkotovali cak je tu skoro dobio i nagradu..
    U svakoj zemlji ima korova Samo se u SRBIJI korov zaliva!!! rekao je pokojni Zoran Djindjic ..kao i uvek imao je pravo.
    (Milica Andrejevic, 17. avgust 2005 14:00)

    # Link komentara

  50. Ovaj komentar se ne odnosi na novinare B92 i još neke časne novinare (Miloša Vasića, Teofila Pančića i slične njima).
    Ljudi, setite se kakva se afera napravila kada je Zoran Živković napao novinara jedne novine koja je učestvovala u hajci na premijera Đinđića, svi novinari su ustali i demonstrativno otišli. Gde su sada svi ti "moralni" novinari? Stvarno je sramota kakve je napade trpela prethodna vlada, koja je u odnosu na ovu vladu pojam demokratije, dok sadašnji ministri mogu da rade šta hoće. Jeste zato rušili Đinđića, tog "tiranina" koji je gušio slobodu medija? Kakva je samo hajka bila na Vladimir Popovića, kao da je veći terorista od Bin Ladena. Ma zaslužili smo i goreg od Velje Ilića. Većina novinara bi trebalo da se stidi (kao što rekoh, čast izuzecima).
    (Zoran, 17. avgust 2005 13:52)

    # Link komentara

  51. Ilic, Lazovic (kao i mnogi drugi su samo slika i prilika onih koje je Mislosevic izbacio na vlast - slicnim jezikom, manirima i "diplomatijom:" su onomad cuvali "Jugoslaviju" i kasnije "Srpstvo" kada su ogadili i "J" od Jugoslavije svima ostalima - a narod padao u trans....
    (Umetnica, 17. avgust 2005 13:44)

    # Link komentara

  52. Pa ništa novo ni naročito. Ponovo svi trčimo tamo kamo nas preusmere (ne)vešti manipulatori, koje u Srbiji, ne znam zašto nazivamo i političarima. Evo sada se svi bavimo sa B92, usput savka Vam čast za posao koji radite, a ne skidanjem poternice i optužnice za Markom Miloševićem, momkom koji je "nosio" gajbice i zarađivao dok su drugima utrpavali kalašnjikove i gubili, pre svega živote a onda i svaki smisao života u Srbiji.
    Ali taki smo mi, nedoučeni, sirovi, budalasti, siromašni, povodljivi, ...... i pitaj boga kaki još!? Zato se i čuje onaj stravični aplauz ergele koju ministar voda sa sobom od "objekta" do "objekta". To je taj huk beznađa!
    (Srba, 17. avgust 2005 13:42)

    # Link komentara

  53. U pravu je Teofil Pančić. Samo udruženi, novinari mogu da izvrše neki pritisak na vladu i ministra. Pojedinačno nemaju nikakve šanse.
    (Vlada, 17. avgust 2005 13:35)

    # Link komentara

  54. Antisrpska kampanja? Mislim da B92 ne vodi cak ni antiVelja kampanju, on covek sam vodi kampanju protiv sebe, a B92 uredno izvestava o tome. Ako izvestavas o prostakluku, korupciji i uticaju na tuzilastvo i svedoke, onda vodis antisrpsku kampanju. To je govorio i Milosevic, i Seselj, evo ga sada i Velja. Nije on obican prostak. On je prostak na vlasti.
    (Speki, 17. avgust 2005 13:34)

    # Link komentara

  55. Volim moju zemlju Srbiju (a nisam nacionalista!) i zelim da idemo napred, a ne neprekidno nazad. Postoji hiljadu prepreka za napredak (jedna je i ministar Velimir Ilic) i mi moramo da se borimo da ih postepeno otklanjamo.
    (Patriotizam je prvo utočište svih nitkova!, 17. avgust 2005 13:33)

    # Link komentara

  56. Gromki aplauz prisutnih i podrska? Milosevic je ima gromko OBOZAVANJE masa dok su na nekoliko desetina kilometara njegovi militraci i paramilitarci fabrikovali masovne grobnice.....Ilic je sitnica. Ali je i sa Milosevicem pocelo kao sitnim politicarom kome je "nacionalno" i "Srpsko" donelo nepodeljenu slavu i podrsku za zlocine i primitivizam i pretvorilo nas u kolektivnu krastu u Evropi. Bojim se da je ovo samo jos jedna duga nocna mora posle koje cemo se probuditi jos stariji i
    ruzniji.
    (Mackatica, 17. avgust 2005 13:29)

    # Link komentara

  57. Izmedju primitivizma i prefriganosti tesko se odluciti... ali primitivnog i nepismenog mozete nauciti nesto, a prefriganog nista, jer on misli da zna sve. B92 se u ovoj konstalaciji stvari postavio kao prefrigani, pametni, nobles, iznad ovog naroda. Pa pogledajte ove komentare, pih kakav narod, najradije bih ga vecina novopecinih demokrata zapalila. Takakv je kakv je dragi braco i sestre to je srpski narod kome pripadate i tacka. Velja je brutalna i primitivna rekacija na uzasnu uredjivacku neoglobalisticku, ateisticku politiku televizije B92 koja je kao sto navedoh vise puta odgovorna za porast radikalnih i lose nacionalno orjentisanih snaga. Stid vas je sto ste srbi. Primecujem recenicu tipa: jedva cekam da odem odavde ili dragomi je sto nisam u Srbiji, jel ti drago pa sedi tamo i necitaj vise vesti iz Srbije, ako ne mozes da pomognes, nemoj ni da odmazes. Da li ste demantovali neku od optuzbi o vasem finasiranju, da li imate te frekvencije, ko ste uopste vi i da li ste transparentni ovom narodu. Velju je najlakse ispljuvati, prikloniti se B92 iz sentimentalnih razloga i biti cool, ali nista nismo postigli, nismo se potrudili da vidimo zasto je srbinu dojadilo da ga uce da bude globalni gradjanin i da ne pljuje na ulici, povremeno dobaci devojci, a da za to nebude kaznjen za seksualno zlostavljanje... Na kraju krajeva ovaj raspevani hor istih komentara, mozda sami i pisete. Daj bre malo realnosti, daj bre malo otvorite oci i nestidite se ovog ovakvog primitivnog naroda. Stalno neke konfrontacije stvarate. Zao mi je sto jos uvek posecujem ovaj sajt (iz sentimentalnih razloga), zaista dobro je azuriran, ali TV i radija vec sam se odvikla. Nazalost...mislim da ovaj komentar necete objaviti, ali ja rekoh
    (jelisaveta, 17. avgust 2005 13:27)

    # Link komentara

  58. b92 je nekada bila televizija, sada je kopija RTS-a 90-tih. Nekada ste mi bili omiljena televizija, sada tuzna kopija rts-a. Postali ste postupno neprofesionalni.
    (Goran, 17. avgust 2005 13:26)

    # Link komentara

  59. Najbolji nacin da ovakve bahate i neodgovorne ljude koji su zalutali u politiku sklonite sa vlasti je da ih sklonite sa TV ekrana. To ih tek boli. Pozdravljam bojkot.
    (Bojkotovic, 17. avgust 2005 13:25)

    # Link komentara

  60. Da li se Vojislav Kostunica ponekad zapita sta radi Velja Ilic? To je covek koji je na celu ogromnog ministarstva i raspolaze ogromnim novcem!!Samo sebe reklamira.To je covek zbog cijeg ministarstva je inflacija u Srbiji dvocifrena!! Odjednom se mr. Ilic nadje kao branilac i oslobodilac Vladike Jovana?? Preti makedoncima da ce vratiti JAT-ove avione za koje nisu platili rentu!! Dobro, a sto nije trazio novac od njih pre mesec dana ako duguju? Ma ne znam vise, muka mi je od tog coveka i nema vise sta da komentarisem...Mrkonjic je ipak bio malo dete...
    (Brane legenda, 17. avgust 2005 13:19)

    # Link komentara

  61. Novinari su svugde u svetu provokativni, iznose informacije koje politicari ne vole, i u tome nekada preteraju, ali u sustini igraju nezamenjivu ulogu u otkrivanju afera - setite se Votergejta (ima toga jos mnogo) ili filma Moora o Bushu. Ne znam kako je u plemenskim i diktatorskim zemljama, ali u zemljama zapadne Evrope i Americi (sa kojima se MI tako arogantno izjednacavamo), politicar ovako moze da istupi SAMO JEDNOM - onda bi bio proslost. Jer ni jedan politicar ne predstavlja CEO narod a i narod koga predstavlja vecinom ne zeli da vidi takve prostake.
    Moraju makar da se prave da nisu prostaci.
    (Kvazimodo, 17. avgust 2005 13:15)

    # Link komentara

  62. Velja je potpuno u pravu u vezi sa B92. Jedini je problem u njegovom kocijaskom jeziku.
    (bata, 17. avgust 2005 13:15)

    # Link komentara

  63. Problem je u gromkim aplauzima nakon Veljinih komentara!
    A to nas onda i dovodi do odgovora koja je tajna uspeha naseg ministra!
    Prostacki maniri, "ma, sredicu ti ja to, burazeru", ili bliski rodjace, ma ja sam super, ja sam pametan... Pa onda, kad taj burazer, prijatelj, rodjak vidi sta pali, i kako treba da radi, onda odjednom i udje u taj krug i on isto postane mocan, pametan u uspesan. I tako oni, drzeci se zajedno postanu jaki.
    I onda imate taj krug ljudi, gde nesto mozete da uradite samo ako pripadate njihovom klanu. A za to, slozicete se sa mnom, potrebno je zaista biti nadaren... Ne moze to svako! I hvala Bogu da ne moze...
    I zbog toga sto ministar pomaze svom bliskom rodjaku, van neke formalne procedure, mogu da se desavaju raznorazne nepravilnosti na svim nivoima u drzavi.
    U ovakvim situacijama, uvek se setim proce o kulturnom i nekulturnom coveku: imao ovaj kulturan dve jabuke. I ponudi on nekulturnog. Nekulturan, odmeri koja je veca i nju uzme. Kulturan se iznenadi, ali nista ne kaze. (Tek) kad su pojeli jabuke, nekulturan pita kulturnog sta je bilo. Kulturan kaze: "Pa kako si mogao da uzmes vecu jabuku?" Nekulturan: "Pa ne znam... A koju bi ti uzeo?"
    Kulturan: "Pa manju!" Nekulturan: "Pa u cemu je onda problem, manju si i dobio!"
    E tako to ide! Protiv nekih ljudi jednostavno nema nacina.
    Sve u svemu, ovo je mnogo veci problem od Iliceve agresije ili vec kakve psihopatologije, problem je kako je on stigao do mesta ministra, a i na tom mestu je vec neko vreme! (a i cini se da ce jos neko vreme i ostati, premijer ga svojim cutanjem ne kori!)
    (jelena, 17. avgust 2005 13:11)

    # Link komentara

  64. Ne razumem sta cudi u recniku ministra. Kao da je to nesto novo. Iskreno receno, daleko vise me razocarao g.Lazovic, kojeg se secam sa TV i imao sam o njemu lepo misljenje. No on je u svemu ovom marginalna licnost. Ministar Ilic potvrdjuje nesto sto sam davno zakljucio. Naime, nekada davno sam procitao deo iz jedne knjige Milovana Djilasa, da je za svaku drzavu uslov da bude uspesna, da na njenom vrhu bude "intelektualna elita". Mi u svim strukturama, pocevsi od SANU, koja bi trebalo da bude trust mozgova, imamo preveliki stepen primitive. Medju politicarima je to jos vise izrazeno. Naravno, cast retkim pojedincima. Ministar Ilic je pravi primer ovog sto tvrdim.
    (novosadjanin, 17. avgust 2005 13:08)

    # Link komentara

  65. Ništa nije crno-belo.
    Osuđujem prostačko ponašanje ministra Ilića. Mogao je da kaže na postavljeno novinarsko pitanje da nema komentar i time bi elegantno završio priču. Ali to je već problem njegovih nesposobnih savetnika.
    Drugi problem koji ja uočavam je ostrašćenost novinara prema određenim ličnostima, koja čini mi se, ima ličnu dimenziju. Novinari se ponašaju kao "zaštićeni medvedi", a priori se uzima da su njihove sve namere dobre i u korist viših ciljeva, a to nije apsolutno tačno.
    Neće ovoj zemlji nikada biti dobro, ukoliko se ne ustanove ista pravila za sve.
    Dosta mi je polu i neistina. Hoću da znam činjenice. Kako o prostakluku Velje Ilića, tako i o imovinskom stanju Verana Matića.
    (ANA, 17. avgust 2005 13:06)

    # Link komentara

  66. Vlada odrazava narod. Prostototu naroda koriste svi od njene sopstvene vlasti kako bi manipulisala sve i tako opstala, do svetskih mocnika koji je koriste kao najbolje oruzje protiv istog naroda. Naslusala sam se prica i prica protiv, specijalno, Natase Kandic zbog Srebrenice, nepravednosti prema srpskim zrtvama, drzanje strane Hrvatima, Muslimanima, Marsovcima i ne znam koliko jos gluposti. Svi su krivi, mi smo super! Ova Iliceva prica zveci, zveci, zvoni i udara. Smrdi Velja kao ono sto mu iz usta izlazi. Takva je Veljina Srbija: prljava, zapustena, zatucana, zatrovana, unakazena .... Zao mi je sto je tako, ali nije se desio 6-ti oktobar i svi su kukavicki jos petog otisli da spavaju. Jos se niko nije probudio.
    (Jelena Pavlovic, 17. avgust 2005 12:59)

    # Link komentara

  67. Gospodo sa B92 promasili ste temu.Naveo Vas je na to Ministar Kapitalac.Glavna tema je njegova uloga u skidanju optuznice protiv Marka Milosevica i eventualna krivicna odgovornost ako je bilo podmicivanja.
    Posle ga ganjajte za uvrede. To je bar lako. Uvek se saran upeca.
    (Goran NBG, 17. avgust 2005 12:55)

    # Link komentara

  68. Osnovno pitanje koje se namece je: da li je Ilic zaista tuzan proizvod naseg primitivinog drustva koga krasi neverovatna drskost i (ne)inteligencija reda velicine sobne temperature, ILI je sve to vesta siledzijsko-seljacka maska kojom se uspesno pokriva gomila nemoralnih i nelegalnih poteza koje on svakodnevno cini. Iskreno se nadam da je prva opcija u pitanju, ali se bojim da ce vreme pokazati drugacije. A sto se tice "aplauza" koji se prolomio salom, e pa sramota me je sto pripadam istom tom narodu pa cak i na ovoj daljini!
    (London Thinking, 17. avgust 2005 12:50)

    # Link komentara

  69. Cini mi se da sazreva ideja da je bojkot dobar nacin da se ovaj cacanski kabadahija nauci redu. Ako svi novinari stanu uz svoje kolege, mislim da niko nece moci da ih spreci. Ne zaboravite da je na RTSu urednik Nenad Lj. Stefanovic, a on nije makar ko.
    (Filip, 17. avgust 2005 12:40)

    # Link komentara

  70. Ovde može biti od pomoći samo jedna stvar, a to je solidarnost medija i novinara. Koštunica, Dinkić i društvo tu neće uraditi ništa, taman da najveći primitivac među ministrima puca u nekog novinara. Njima je vlast svrha i cilj.
    Zato je neophodno dići glas protiv Velje Ilića, ali i protiv ove Vlade u celini, zbog zla koji svaki dan donose Srbiji. Inače, neka nam je bog u pomoći.
    (Dragan, 17. avgust 2005 12:37)

    # Link komentara

  71. Za ova dogadjanja poslednjih dana najvecu odgovornost snosi premijer Kostunica. Ministar predstavlja Vladu i gospodin Ilic najpre priznanjem da je direktno uticao na jednog od ostecenih od strane sina diktatora Milosevica a onda i pretnjama novinarima vraca u Srbiju praksu iz vremena Slobodana Milosevica. Zato je gospodin Veran Matic u pravu kada trazi odgovore od premijera. Ministar Ilic je samo dobio zadatak da slobodu za Marka Milosevica i njegovu majku Mirjanu izvede i kapitalizuje osvajanjem promilosevicevih biraca. Zlo Slobodana Milosevica se vraca u Srbiju ali ne kao rezultat bahatosti i primitivizma jednog ministra, nego kao posledica raspolozenja vladajuce stranke premijera Kostunice. Kostunica mora da se izjasni: da li on veruje da su Milosevicev sin i supruga nevini za najvecu nesrecu Srba u novijoj istoriji?
    Ministar Ilic mora da bude smenjenjer takav covek ne zna sta je to moral i nikada sam nece podneti ostavku!
    (Darko, 17. avgust 2005 12:28)

    # Link komentara

  72. Problem nije u Ilicu, nego u narodu koji se nalazi mentalno u petnaestom veku. Problem nije sto ministar psuje u javnosti, nego sto za to dobija gromki aplauz hiljadu prisutnih. Kazu - u nekoj evropskoj drzavi bi odmah morao da da ostavku. Zasto da da ostavku, kad ce ovako na sledecim izborima da osvoju duplo vise glasova. Reakcija prosecnog Srbina na ovakav primitivizam je depresivno pozitivna: "Tako je, lepo im je rekao, nas covek, pa sta ako psuje, i treba, a ne kao ona gospoda, nista ne razumes sta pricaju". Prvog koji se nasao posle pedeset godina da uradi nesto pozitivno za ovu zemlju su odmah ubili, nije im bilo jasno sta prica - mora da se radi, ne moze da se krade, i ne moze da se zivi bolje nego sto se radi, 'alo brate, daj da ga sklanjamo, evo ovog Velju da stavljamo na vlast, normalan covek, "govori" kao i "mi".
    (Goran, 17. avgust 2005 12:28)

    # Link komentara

  73. Ja bih svim nasim politicarima preporucio da pogledaju film "Narod protiv Larija Flinta"(mogao bi ga B 92 pustiti) u kome je jasno objasnjeno sta je sloboda medija i misljenja. Da takvi ljudi kao Velja Ilic na javnoj funkciji ministra mogu da podlezu bilo kakvom komentaru, cak i vulgarnom, a takodje da je njegova duznost da na svako postavljeno pitanje novinara da odgovor. Moje misljenje o (gosodinu,koji to nije) Velji Ilicu je krajnje negativno, a takodje smatram da javni tuzilac ima dosta materijala da pokrene neki od krivicnih procesa protiv Ilica.
    (Dejan, 17. avgust 2005 12:10)

    # Link komentara

  74. Pazi naseg ministra kulture: "Tačno je i da vrlo često i novinari umeju da provociraju ili da neprofesionalno rade.."
    On bi da propise novinarima sta smeju pitati a sta ne, malo morgen gospodine ministre! U normalnim zemljama bi se vec davno oglasile bar opozicione partije i stale u zastitu novinara ali mi nemamo opoziciju izgleda, svi nasi politicira (cast retkim izuzecima) duvaju u istu tikvu.
    Kazite mi kako mogu voleti svoj narod koji aplaudira rasistickim i fasistickim izjavama politicara. Kako voleti krdo koje orgazmicno aplaudira na gadosti koje jedan ministar izgovara jednoj zeni cija je profesija novinar? Naslusali smo se i drugih bljuvotina upucenih zenama u crnom, Sonji Biserko, Natasi Kandic...ma nase drustvo je drustvo pravoslavnih talibana i molim boga da nam se zapad smiluje i da nas oslobodi istih kad vec mi nismo u stanju to uciniti.
    (renesansa, 17. avgust 2005 12:08)

    # Link komentara

  75. Mislim da ne treba gledati ovo kao uvredu. Nije lako, ali to je deo novinarskog posla, a Boga mi i zivota u Srbiji.
    Dakle ako se 'prevede' sa Ilicevog jezika dobije se se sledece.
    "Plan za M.Milosevica je tajan i molim vas da me nista ne pitate, jer ne znam kako da to sakrijem, a mnogo je dobar plan."
    Dakle postoji plan (nagodba, prevara), svesno je inplementiran i trece potpuno je amaterski (Velja Ilic zna za njega).
    Ocekivati da se smeni Ilic od onih koji su gori od njega (Kostunica i svita)...
    Samo sto vise pitanja i znace se za detalje.
    (Petar, 17. avgust 2005 12:05)

    # Link komentara

  76. ... u zemlji u kojoj je vecina stanovnistva nepismena, samo ovakvi likovi i jesu moguci na vlasti ... citava ta bratija koja se ko zna odakle sjatila u beograd trbuhom za kruhom predstavlja pravu sliku i priliku ovog naroda. njih narod voli, i njih zasluzuje da ima na grbaci. Trazili ste - gledajte.
    (Komunista, 17. avgust 2005 12:05)

    # Link komentara

  77. Kad ce vise da se prestane sa tim nacionalizmom... dokle nas je doveo... cenjeni ministar ovim izjavama pokazuje svoje pravo lice, i dok je ovakvih ministara neka nam je bog na pomoci... a sto se tice napada na sve sto je srpsko, to su ciste gluposti... pa ljudi osvestite se ako smo imalo hriscani, pravfoslavci osveta i nacionalna netrpeljivost ne bi nam uopste padala na pamet...
    (Vladan, 17. avgust 2005 12:03)

    # Link komentara

  78. Da smo normalna drzava i ljudi ovakav ispad bi bio resen brzo. Ako ministar i vlada nece da daju izvinjenje, onda lepo svi novinari, sve redakcije i svi mediji predju na bojkot izvestavanja o delatnostima vlade i ministara. Pa da vidimo ko ce duze izdrzati. Medjutim u ovoj zemlji i novinari imaju svoje klanove koji rade za ljude kao sto je V.Ilic, tako da je ovaj bojkot kod nas nemoguc. Ako bi se ipak desio to bi bio neverovatan napredak za ovo zaspalo i apaticno drustvo.
    (brankoni, 17. avgust 2005 11:58)

    # Link komentara

  79. Svi narodi su nekad u svojoj istoriji pravili greške. Neki manje, neki veće, a većina je izvukla pouke, pa ih više ne ponavlja. Ima ih, naravno, i onih koji greške ponavljaju, pa nauče iz drugog, trećeg puta. Srbi, sva je prilika, spadaju u grupu naroda koja je u stanju da svoje greške ponavlja do iznemoglosti i, plašim se, istrebljenja.
    Zato molim B92, koji je ovom kompilacijom o Velimiru dosta pomogao da se svi podsetimo većine njegovih ispada, da se angažuje i da slično/isto napravi za ostale političare, po mogućstvu hronološki. Kao što Kurir uz ime predsednika Tadića navede (obećao rešenje afere Bodrum), slično uradite i vi, ali ozbiljnije i profesionalnije.
    Pošto kao narod slabo pamtimo, mislim da ako primenimo sistem ponavljanja činjenica 1000 puta, možda nešto i naučimo.
    I još jednom da ponovim, sve ovo je MAZANJE OČIJU ZA MNOGO KRUPNIJE STVARI! Pažljivo pratite koje vesti su se sklonile u zapećak i šta uskoro treba da se proda. Pozdrav svima.
    (Prala noge, pa pala u reci, 17. avgust 2005 11:53)

    # Link komentara

  80. Na opste poznatu cinjenicu da je Velja divljak, primitivac i siledzija, dodao bih da je i opasan demagog. Ne zaboravite na poznatu izreku: "Patriotizam je prvo utociste svih nitkova". Veljo, niko ne napada "sve vlade" (objasni mi, molim te, uceni covece, koja je to vlada ciji rad ne sme da bude pod lupom javnosti?) i "sve sto mirise na Srbiju". Uostalom, ti ne mirises na Srbiju, ti "mirises" na nesto drugo... Tesko nama kada bi cela Srbija mirisala na tebe.
    (Posmatrac, NL, 17. avgust 2005 11:46)

    # Link komentara

  81. Jos jednom apelujem i molim sve novinarke i novinare na apsolutni bojkot ministra Velimira Ilica. Neka to bude akcija, mozda jedina u svetu te vrste, kada su se udruzili svi mediji u zemlji kako bi se pomenuti gradjanin na funkciji naucio pristojnom dijalogu.
    (Jana Kalamitovic, 17. avgust 2005 11:38)

    # Link komentara

  82. Ne treba dozvoliti Velji da zameni teze. Sada svi pricaju kako je on nekulturan, ali zbog svoje nekulture Velja ni po jednom zakonu ne moze biti osudjen i strpan u zatvor. A na sudu mu je mesto ako je uticao na svedoke optuznice protiv Marka Milosevica, i na to se treba fokusirati. Nemojte da nasedate na tako jeftine trikove, a pogotovu ne dozvolite da se tema prosiri na to ko radi za Srbiju ili protiv Srbije. U interesu Srbije je najpre da se kriminalci koji operisu po Srbiji strpaju u zatvor.
    (Sinke, 17. avgust 2005 11:36)

    # Link komentara

  83. Da je narod na malo visem nivou, malo senzibiliziraniji za gluposti, vrlo brzo bi leteli ministi (bilo da su glupi, prosti, povrsni ili sve to zajedno). A ako se to cesto ponavlja i vlade. Pozitivan primer je istup M. Dinkica a negativan premijera Kostunice. Ima li on nesto da kaze ili preduzme tim povodom?!
    (Branko, 17. avgust 2005 11:35)

    # Link komentara

  84. Ilic je do dana danasnjeg izgovorio i uradio toliko budalastina (prvi april pre dve godine, dvorska luda do 5.oktobra, ritanje po TV studijima, psovke novinara itd, itd) tako da se ja pitam zasto diskutovati sa osobom ovakve "inteligencije" i pridavati joj neku znacajnu ulogu. Svi do sada sa kojima je bio u koaliciji su ga odbacivali kao ispusenu mustiklu, a verujem da ce to i ovi sadasnji uskoro da urade....
    (papundek, 17. avgust 2005 11:31)

    # Link komentara

  85. Ukoliko neko poželi da uđe u Ginisovu knjigu rekorda, samo neka sakupi Veljine ispade i objavi ih u knjizi. To će sigurno biti najdeblja knjiga na svetu.
    "Premijer" još uvek ćuti...
    BOJKOT ZA CELU VLADU!!!
    (Alex, 17. avgust 2005 11:29)

    # Link komentara

  86. Jucerasnji Propeler Mjehura Ubice bio je sjajan. Najvise mi se dopao mix Beastie Boysa i Veljinog poganog recnika. Trebali ste i to da stavite u mp3.
    Samo tako nastavite b92!
    (snejkvumen, 17. avgust 2005 11:29)

    # Link komentara

  87. Secam se kada je premijer Zivkovic napao i vredjao novinara. Onda je B92 kao i njegovi verni posetioci u svom dobro poznatom navijackom maniru posvetio skromnu paznju ovom dogadjaju. Ne secam se ni da je usledila ostavka, niti pozivi na bojkot. Kada vredja neko iz DS-a ili LDF-a ili kada Canak lomi table RTS-a, ili kada bi Kovacevic Vuco zabranjivala novine, ili Lukovic streljao i vesao bivse novinare RTS-a, ili kada su uvrede upucene na racun novinara iz medija koji nije po meri, onda kao da se nista nije dogodilo. Ali kada je uvreda izrecena na vas racun, e onda svi treba na noge da se dignemo. Mnogo ste neprijatelja stvorili svojim bahatim, jednostranim, huskackim i drskim nacinom ophodjenja prema svakome ko ne misli kao vi. O tome cak i vasi bivsi novinari govore.
    (DL, 17. avgust 2005 11:23)

    # Link komentara

  88. Velja-selja rece neko i to dovoljno opisuje doticnog. Ovde se postavlja mnogo ozbiljnije pitanje: Dokle tako Srbijo? Kada mislis da udjes u Evropu i svet - gde ti je mesto? Za to je potreban odlucujuci korak i glas naroda na sledecim izborima, jer u protivnom rizikujemo da se agonija vestih skrivanja onih koji su nas oterali u bedu, dalje bogacenje profitera uz masne li politicare i ostalih velja ispada znatno produzi dok ce sve to vreme prava zrtva biti srpska deca koji ce najvise patiti kroz veoma nizak materijalni standard, ojadjenu skolu, moral, zdravstvo, kulturu i td. Koje dete ce biti motivisano da zavrsi dobre skole kada nepismeni dileri droge voze vrsljaju po srbiji i voze mercedese i BMW?
    (Jovan Dax, 17. avgust 2005 11:18)

    # Link komentara

  89. Да безобразлук нема границе потврђује наводни министар за капиталне инветиције Веља Илић!!! Најновији псовачко-пљувачки испади дотичног само су природни наставак давно започетог имиџа-- што вулгарније то боље----- Када је шутирао новинара у студију ТВ Нови Сад, шта је било ? НИШТА!!!!! Пљувао Ољу Бећковић.....опет ништа!!!! Ред је дошао и на Б92 и Верана Матића....и шта ће сад да буде? Хоће ли се због тога срушити Влада Србије?? Неће Веране, а могла би.....! Пропустили сте све шансе до сада па ћете и ову!!!!Толико материјала сте имали, свако вече и свако јутро да емитујете....ДА СЕ НЕ ЗАБОРАВИ!! А ви емитујете којекакве одурне серије и сад вас је Веља пробудио из дремежа!
    (Tvrdica, 17. avgust 2005 11:10)

    # Link komentara

  90. Takve kao ovoga, kapitalnog *#&^@*# (molim Vas ne objavljujte vise njegove slike, muka mi je...) treba "nagaziti" do kraja, sve dok ne napusti pozicije koje mu apsolutno ne pripadaju i vrati se u Cacak...
    Imate moju punu podrsku, a uostalom vi veoma dobro znate vase drustvene obaveze.
    (Mirjana, 17. avgust 2005 11:09)

    # Link komentara

  91. "Gospodin" Ilic se nije ni izvinio zbog nemilog incidenta, a kamoli da ce da podnese ostavku. Nikada nece biti nista od nase Srbije, ako ovakvi i slicni slucajevi padaju u zaborav bez ikakve odgovornosti/posledica.
    Zahtevati reakciju gospodina Kostunice!
    Sa Ilicem i slicnima nikada necemo stici dalje od Guce.
    (BC, 17. avgust 2005 11:06)

    # Link komentara

  92. Cinjenica je da "gospodin" ministar ne odise nekom beckom kulturom i da mu treba maksimalno uskratiti trovanje ove nase, ionako nekulturom zatrovane, populacije. Isto tako cinjenica je da i B92 predstavlja bas ono sto ministar kaze, a to je glavnog propagatora antisrpske ili bolje da se izrazim antinacionalne politike. Najzdravije bi bilo ukinuti i ministra i B92.
    (Ako pustite - pustite, 17. avgust 2005 11:01)

    # Link komentara

  93. Ako vec necete da citate knjige, a ono pogledajte 'Zapadno krilo', zaista dobru seriju o tome kako funkcionise izvrsna vlast u Americi. Saznajte sve o tome koliko je najmocnijem coveku na svetu i njegovoj administraciji vazno da imaju dobar odnos sa medijima, sta se dogadja kada upotrebe bukvalno jednu rec van svog mesta, a kamoli ucine nesto sto izdaleka lici na napad na nekog novinara ili njegovu licnost. Medjutim, za takvu vrstu reakcije, osim cinjenice da su svi novinari koji rade u White House Press Core apsolutni profesionalci, najbolji u svom poslu, potrebna je i svest da javna sluzba trazi i odgovornost i izvesne standarde koji su u Srbiji jos uvek naucna fantastika. Drugim recima, sami smo krivi smo imamo ovakvog ministra.
    (Milos, 17. avgust 2005 10:58)

    # Link komentara

  94. Pruzam apsolutnu podrsku B92!
    Gospodina Ilica kao pojavu iz domena koji pokriva socijalna patologija ne bih komentarisao.Samo bih ga podsetio na doba kad mu je kuca B92 bila retko koristan saveznik u promeni rezima. Koliko ja vidim B92 je ostao dosledan svojim principima, medjutim gospodin Ilic je promenio pricu cim se dokopao vlasti.
    (Mare,Sombor, 17. avgust 2005 10:57)

    # Link komentara

  95. Ma sta je za cudjenje, kad je vrata ovakvom nacinu "komuniciranja" sa medijima otvorio jos Seselj! Setite se cega sve tu nije bilo i kakav je uopste nivo radikalskog recnika, pa se onda prisetite KOLIKO je naroda na ulici to glasno odobravalo. Pa to je slika i prilika ovog naroda. Primitivizam i prostakluk kome nema granica, zloba, osionost, nadmenost, agresivnost..... Dovoljno je da se samo malo izadje na ulicu da bi ste ustanovili da horde "velja" hodaju svuda. Ilic je samo njihovo politicko-medijsko olicenje.
    A ako mislite da ce nas premijer legalista da reaguje na sve ove dogadje i da rizikuje da izgubi predragu mu vlast, grdno se varate. Dosao je trenutak za neke druge metode.
    Vi mediji bojkotujte Ilica (Teofil je potpuno u pravu) jer je to jedini nacin da ga neko malo spusti na zemlju i nauci ga kojem maniru, a nama preostaje da se zapitamo hocemo li da provedemo ceo zivot cekajuci Godoa i slusajuci i trpeci Velju i njemu slicne, ili cemo nesto konkretno da preduzmemo ne bi li se nekako izvadili iz cabra u kojem smo ponovo.
    (A.R., 17. avgust 2005 10:57)

    # Link komentara

  96. Ne po prvi put se potpuno slazem sa Teofilom Pancicem - mediji treba da bojkotuju tu nakaradnu smejuriju od "politicara". A B92 zbog onoga na TV Mladenovac treba da ga tuzi za klevetu.
    (Ivan M, 17. avgust 2005 10:54)

    # Link komentara

  97. Izgleda da nama jos netrebaju ljudi kao Velimir Ilic, koji rade i koji gledaju da se buducnost nasih mladih generacija obezbedi da imamo lepsu , bogatiju i sa ugledom zemlju. Vise nam odgovaraju vostane lutke na politickoj sceni koje gledaju sebe i ne interesuje ih narod.Mislim da bi nam bilo mnogo bolje kada bi na nasoj politickoj sceni imali vise Velimira Ilica.A novinari bi mogli da isprate i lepe stvari i da oko njih dizu halabuku kao sto dizu, oko za nas nevaznih stvari.
    (Nada, 17. avgust 2005 10:51)

    # Link komentara

  98. A sta reci za gromki aplauz prisutnih koji mi jos odzvanja u usima? To me dotuklo, sto takvo ponasanje gospodina ministra nailazi na prihvatanje u masama.
    I zapitah se jos kako li izgleda jedan poslovni kontakt takvog ministra sa stranim partnerima. Na kom jeziku, i da li se i onda psuje i biva nekulturan i nevaspitan.
    Ima li u ovoj zemlji boljih?
    (eskim, 17. avgust 2005 10:49)

    # Link komentara

  99. Navikli su oni (vlast) pa i neki naši građani da imaju medije koji će po ceo dan puštati muziku (narodnu) i serije (latinoameričke), i dovoditi neke zonska liga političare kako bi pljuvali po drugima i pričali viceve (i to uz svoje navijače-tapšače). Ali kada se pojavi medij koji postavlja za njih neugodna pitanja i ne pravi od politike cirkus oni ih odmah šalju kod psihijatra ili u zatvor.
    Jer da nije bilo, između ostalih, i B92 ne bi bilo ni 5.oktobra, a samim tim za 90% ljudi koji sada sede u vladi se ne bi nikad ni čulo da nije bilo B92.
    Jer dok su ih ostali mediji do 2000 godine nazivali izdajnicima, janičarima, itd. Jedino im je B92 i studio B davao medijski prostor kako
    bi javnost u Srbiji videla da postoji alternativa Miloševićevom režimu, ali nažalost dobar deo te tzv. alternative je malo pozaboravljalo da oni nisu došli na vlast zašto što su "sjajni i bajni" već zato što Milošević nije valjao.
    (GORAN, 17. avgust 2005 10:47)

    # Link komentara

  100. Da li se gospodin ministar ikada bavi icim od onoga zasta je placen? Te obara optuznice protiv Milosevicevog 'vunderkinda' te objasnjava ljudima kakvo je zlo b92 . A kapitalne investicije ?
    (dandara, 17. avgust 2005 10:45)

    # Link komentara

  101. Velja je bas super,prestanite vise da ga optuzujete,on jedini u ovoj vladi radi,i zato ga svi napadaju,izgleda da nekome smeta sto on radi ili tako neko iz ove vlade zeli da zataske neke druge krupne stvari,pa napadom na Ministra za Kapitalne investicije,prikrivaju svoja dela....
    Prestanite vise Velja da napadate
    (MAKI, 17. avgust 2005 10:42)

    # Link komentara

  102. Ako je nesto konstanta ili aksiom u Srbiji, ako postoji nesto neprolazno onda je to JEDINO I ISKLJUCIVO B92. B92 nije mogao da unisti ni Slobodan Milosevic niti Mira Markovic ni Vojislav Seselj, a nece moci ni njihovi surogati Vojislav Kostunica i Velimir Ilic. Posebno to nece moci prostackim recnikom i laznim optuzbama. Vec nakon sledecih izbora, u Vladi nece biti ni Velje Ilica ni Vojislava Kostunice ni Mladjana Dinkica ni ostalih podrzavalaca Veljinih verbalnih istupa. Ovo je Veljina i Kostunicina velika greska, jer su udarili tamo gde je najtvrdje, na ekipu koja je prosla svoje godine pakla i naucila jako dobro da odgovori.
    (Milos, 17. avgust 2005 10:37)

    # Link komentara

  103. Koliko je ko bahat vidi se kada dođe na vlast. Kada usednu, puste korenje i zabetoniraju se tako da ni bor-mašina ne pomaže. Velja mora da bude smenjen! To je poruka ostalima da su na vlasti i da moraju biti primer građanima, kao i da nisu nedodirljivi. Posebna je bruka što Koštunica "mudro" ćuti! Posebno naglašavam dobro je što imamo novinare koji postavljaju nezgodna pitanja jer da nije takvih novinara narod mnoge stvari ne bi ni saznao. Bravo za sve novinare i urednike koji, i pored ovakvih pritisaka i pretnji, imaju hrabrosti i volje da rade svoj posao!
    (Sladjana, 17. avgust 2005 10:26)

    # Link komentara

  104. O našem ministru Velji Iliću, u našem narodu poznatijem kao "Velja-kapitalac" ne vredi mnogo pričati. Svojim radom i načinom komuniciranja sa "sedmom silom" postao je poznat medju lovcima na senzacije. Sada, kao što obično biva, njegov izgled i način komuniciranja, zamračuju i poništavaju uspehe, koje je hteli mi to da priznamo ili ne postogao kao Ministar za kapitalne investicije. Legitimno pravo novinara jeste da postavljaju pitanja u cilju informisanja javnosti ali ne i da se svrstavaju uz odredjenu političku opciju. I da stalno "burgijaju" temu, koja u ovom slučaju nema veze sa kapitalnim investicijama. Zar nije jednostavnije, od samog aktera i glavnog "glumca", odnosno ZM, tražiti objašnjenje, zbog čega je onda rekao ONO a sada govori OVO. Ili jednostavno kada je LAGAO, ONDA ili SADA i ko ga je na to nagovorio odnosno, naterao. Čitajući komentare novopečenih demokrata, izjave političara kao i članke nabedjenih novinara, gospodin Ilić se samo prilagodjava uobičajenom vokabularu. Koji je pun mržnje, histerije i sarkazma. Gospodin Teofil, umišljena veličina našeg novinarstva, recimo, misli da bi bojkot gospodina Ilića imao pre svega EKOLOŠKI efekat ??!! Što je krajnje cinično i uvredljivo. To je isto kao kada bih ja ili bilo ko drugi izjavio da je dotični gospodin čisti produkt jedne ekološki totalno zagadjene sredine.
    Ako je legitimno postavljati sva pitanja /što u suštini jeste/ onda svi koji su na javnoj sceni moraju, isto tako da odgovore na neka pitanja. Da nema dvojnih standarda. Pa, nismo mi Amerikanci...
    (Mladen Mladenovic, 17. avgust 2005 10:19)

    # Link komentara

  105. Veljo je nazalost prototip prosecnog Srbina.
    Molim B92 da nastavi da analizira svaku njegovu izjavu i uporedjuje sa predhodnim.
    Moramo da pokazujemo onima koji ne mogu da se koncentrisu 5 min i nece da shvate kakve sve gluposti on prosipa.
    Ne zelim da zivim u zemlji u kojoj je Veljo "najuspesniji" ministar i gde jedino on daje izjave i komentarise rad vlade. Ima li ko pametniji?
    (vzlatic, 17. avgust 2005 10:18)

    # Link komentara

  106. Ovo je sramota. U civilizovanom drustvu ovako se obracati u medijima, to nema nigde. To je stvar licne kulture, obrazovanja i vaspitanja pa tek vlasti i politickih opredeljenja. Mislila sam da se tako primitivni ljudi mogu sresti samo na lokalnom nivou, kad ono ni ovi u centralnoj vlasti nisu nista bolji, naprotiv jos su i gori. Da li se Srbija toliko umorila i postala apaticna da reaguje na ovakve stvari. Na ovo naravno Kostunica "nije obavesten". A njegov sledbenik, gradonacelnik Nisa. To cudo tek ne bih da komentarisem! Tragicno.
    (Milena Ni, 17. avgust 2005 10:16)

    # Link komentara

  107. Ne znam zašto insistirate da tu žgadiju zovete gospodom, kada su daleko od toga.
    Vajfert je bio gospodin, Nušić je bio gospodin, ali reći "gospodin Velja Ilić" - to je jednostavno nemoguće a da se ne izgubi u potpunosti značenje reči gospodin.
    Bilo je tačnije dok smo se zvali drug i drugarica, to je balvanima Veljinog tipa više pristajalo, imali su i oni nekog druga, valjda...
    (Andrea, 17. avgust 2005 10:12)

    # Link komentara

  108. Znaci, ko ne psuje, ko nije agresivan, ko ne omalovazava sagovornika, ko ne tuce onoga ko drugacije misli, ko ne pljuje po ulici i ne "olaksava" se uz drvo, ko se ne opija do iznemoglosti, ko ne uzima provizije i ne zeli zlo bliznjemu svome, ko ne voli Gucu, pevaljke, narodnjake i blato, taj nije Srbin?
    E, pa Veljo, ne samo da si divljak, nego tvoje ponasanje ima odlike fashistickog, samo to jos uvek ne znas jer si nepismen (magistar). Usput, ako ne radim sve prethodno navedeno, je l' to znaci da sam marsovac, homoseksualac, antisrbin, izdajnik?
    Ej, Srbijo, ko se ovde postavlja za ministra.
    (misa rex, 17. avgust 2005 10:11)

    # Link komentara

  109. "Blago" nama sa magistrima koji koriste takav recnik.
    (aca, 17. avgust 2005 10:02)

    # Link komentara

  110. Pancic je rekao sve kako treba i po redu. Treba slusati one koji imaju sta da kazu.
    (Ivan II, 17. avgust 2005 09:50)

    # Link komentara

  111. Veljo lijo, a gde su pare iz Guce? Ko je tu "marnuo" lovu "ministre"?
    (Informator, 17. avgust 2005 09:46)

    # Link komentara

  112. "Izesh" (a moze i 'ono' drugo) drzavu u kojoj je ministar - Velja Ilic! Da se razumemo, svi oni najmanje misle na drzavu i narod. Stalo im je samo do licnih promocija i punih dzepova. Ali, ovaj je zaista presao sve granice normalnog ponasanja. O njemu ne treba trositi reci...Cudi me reakcija Petra Lazovica... Zar svi koji postanu clanovi Veljine stranke idu na kraci, ali zestok, kurs kochijashkog recnika?? Sad treba videti sta ce "neobavesteni" da uradi...A mozda,po starom dobrom obicaju,covek jopet nije obavesten...Srbija u Evropi?? Smesno...Zamislite da Velja ode recimo u London, novinar ga nesto pita a on prvo zvekne coveka desnom nogom, pljune ga i jos ga otera u P.M. ... A Lazovic na konferenciji za novinare doda, nas vrli predsednik je mislio u TRI LEPE ..... MATERINE sve zajedno sa kraljicom...I oni se ko fol zalazu za Evropu...Pa prvo treba da prodju psihijatrijske preglede.. I to vro ozbiljne...
    (Pedja, 17. avgust 2005 09:42)

    # Link komentara

  113. Veljo, brate, ajde ti lepo u tvoj Cacak da sadis kupus, politika je ipak za nekoga ozbiljnog. B92, samo napred! Najbolji ste, zato vas i napadaju. Oni ne shvataju da slobodni mediji znace kritiku vlade, a slobodni mediji su preduslov demokratije. U prevodu na srpski, oni nisu demokratski orijentisana vlada. Zato i treba da se napadaju, i na kraju da padnu.
    (Brat, 17. avgust 2005 09:21)

    # Link komentara

  114. Mene licno podseca recnik i argumentaciija gospodina Velimira Ilica na ona koja su dolazila od strane gospodina Vojislava Seselja. Cini mi se da tu ipak postoji neka veza makar sto se tice strukture recenica, jer iz daljine i ne mogu nesto vise da kazem na temu Veljiniih verbalnih "bisera" najnovije srpske politicke scene. Po mojim ubedjenjima smatram da se u buducnosti treba baviti ne samo pojedinim ministrima vec celom Vladom Srbije. Pitam se da li je u napadu najbolja odbrana od strane Ministra za kapitalne investiciije?
    (Lovac, 17. avgust 2005 09:16)

    # Link komentara

  115. Pa ljudi ima li neko da stane na put ovkvom ponasanju pojedinih politicara gde se naravno istice nas kapitalac Velja. Pa nije on predsednik mesne zajednice nego je ministar i predstavlja sve nas svojim nastupima. Jedini izlaz su izbori sto pre jer je ovo sve postalo neizdrzivo. Valjda se narod nekad i opameti kada gleda koga sve predstavlja i vodi??
    (Dragan, 17. avgust 2005 09:12)

    # Link komentara

  116. Zbog čega se čudimo kad je dobro poznato "kakva vlada takav i ministar" a dalje "svaki narod zaslužuje vladu kakvu ima". Sve je ovo naš proizvod. Nerad javašluk korupcija lični interesi prljavština do kraja otvoreno i bez ustezanja to je ova vlada, to smo mi. Ko god da je do sada bio na vlasti nije uspeo skoro ništa da uradi sem kozmetike i zaduživanja. Najgore od svega prošao je običan normalan svet koji ostaje bez posla, koji je pokraden, čiji su glasovi na izborima ukradeni i zloupotrebljeni. Iz svega ovoga može da proizađe da je Srbiji jako potreban "Vili Brant" kao protektor čije poštenje prevazilazi poštenje domaćih korumpiranih političara i mešetara. Pod protektorovom rukom bi mnogo dalje otišli od ovoga gde smo sada. Znam da će neko reći da je ovo izdaja (to su velike patriote koje su nas već jedanput pokrale) ali od takvih tražim da odmah predlože rešenje a ne samo kritiku i "patriotizam za lični džep". Hvala i narode osvesti se jer nećemo daleko sa ovakvima otići!!!
    Pozdrav Nabuko !
    (nabuko, 17. avgust 2005 09:10)

    # Link komentara

  117. Slažem se sa g-din Teofilom, treba bojkovati takvog ministra. Ali mislim da bi trebalo ići i dalje. Bojkotovati celu Vladu. Sve njegove aktivnosti. Pa nek ih hvali jedino Tijanić sa RTS-om (onako se ponaša kao da je to njegova privatna televizija, gori je od Milanovića). Pa kada vide da se o aktivnostima celokupne Vlade priča samo na RTS-u (jadnog li javnog servisa), koji glada jako mali broj ljudi onda će valjda i sami da uvide da je došlo vreme za promene.
    BOJKOT ZA SVE.
    (strahota, 17. avgust 2005 09:09)

    # Link komentara

  118. Tako i jeste, Ilic je preuzeo vesto ulogu "novog Seselja"i skuplja radikalske glasove, sto po meni i normalnome svetu ni malo nije pozitivna stvar. To naravno nije dobro, jer smo od takvih likova hteli da se otarasimo sto pre, a drugo mislim da ovakvo bahato ponasanje nece nikako vise da prodje u narodu.
    Ministru bi porucila da malo vise vodi brigu o drzavi i njenim poslovima, mada je i to greska s obzirom da i to jako lose radi, tako da ga nista ne odvaja od njegovog prijatelja Kostunice, koji ce verovatno celu ovu famu da zaboravi, jer ljudi nije bio obavesten, verovatno je sedeo u nekom manastiru i radio i on jako vazne poslove. Naucna-fantastika!
    (Dragana, 17. avgust 2005 09:08)

    # Link komentara

  119. Ovo nije odnos izmedju Ministra i Vaseg cenjenog glasila (jer je do 5.oktobra to bio moj prvi glasnik i vrlo gladno sam ga gutao), nego je to odnos izmedju brdjanskog i ravnicarskog (citaj starosedelackog), razmisljanja u srpskom svekolikom narodu. Zasto! Jer uvek su brdani zapocinjali "kavgu" a ravnicari samo nasedali na nju....
    (Ravnicar, 17. avgust 2005 09:05)

    # Link komentara

  120. Zasto vi novinari mislite da ste nedodirljivi? Zasto niko ne sme nista da kaze na vas racun? A vi mozete sve..
    Zasto Veran Matic ne prihvati TV duel na koji ga je gospodin ministar pozvao nego trazi zastitu od premijera i predsednika?
    Cinjenica je da ima istine u onome sto gospodin ministar prica i tu pricu treba isterati do kraja.
    (Patriota, 17. avgust 2005 09:03)

    # Link komentara

  121. Ovo je strasno. Pa koliko on miliona dolara ima? Kladim se da je trenutno medju najbogatijim u Srbiji. A tek ce da bude, jer cela ova ujdurma sa Mirom i Markom je u stvari vezana za privatizaciju NIS-a. Velja oslobodi Marka i Miru a zauzvrat dobija sps glasove kada se bude odlucivalo o privatizaciji NIS-a. Srecan sps, srecni stranci koji ce kupiti za dzabe NIS i naravno najsrecniji Velja Ilic koji ce posteno opravdati/zaraditi proviziju da ne nagadjam od koliko "kila" eura.
    (Voja, 17. avgust 2005 08:58)

    # Link komentara

  122. Ovo za TV duel treba prihvatiti uz uslov da ga svezu za stolicu.
    Ritnuce se.
    (Ukrotitelj, 17. avgust 2005 08:54)

    # Link komentara

  123. Svi oni koji se docepaju vlasti u Srbiji ne nameravaju ikada da je puste, i izivljavaju se ovako dok im traje mandat jer znaju sta su sve morali da rade da bi dosli na tu vlast.. pa bi da sakriju taj period... dodvoravanje i ko zna cega... a vlada nece bash brzo reagovati povodom ove izjave... zauzeti su previse...na selu...
    (Aleksandar, 17. avgust 2005 08:54)

    # Link komentara

  124. Bojkot, ali kompletni. To je dobra ideja. Zaista ne vredi trošiti vreme na takvog "čoveka".
    (Alex, 17. avgust 2005 08:45)

    # Link komentara