1. Danas smo opet drugi u svetu po zagadjenosti. Vidite na airvisual
    (krle, 26. oktobar 2019 10:48)

    # Link komentara

  2. Postoji nacin za lozenje uglja sa minimumom zagadjenja..Sipa se u kotao ugalj i drva sa zaloze od gore na uglju,tako ugalj gori od gore na dole i em ne dimi mnogo em gori ravnomerno i imate istu temperaturu sve vreme,pritom cini mi se da se i manje uglja trosi..min kanta dve uglja mora da se sipa da bi bilo efekta..i to je to za ceo dan,ne moras svako malo da lozis..vrhunska stvar!
    (Da, 26. oktobar 2019 09:35)

    # Link komentara

  3. Vazduh je zagađen i zbog temperature koja iznosi oko 30 krajem oktobra to je nezdravo.
    (Petar Macen, 25. oktobar 2019 18:11)

    # Link komentara

  4. Zabranite vec jednom " individualna ložista " u urbanoj sredini grada.Toga nigde u civilizovanom svetu nema.Neka se svi greju na struju ( vratiti obecanu popdnevnu jeftinu tarifu za TA pec , jer ne moze da isijava toplotu od 08 ujutru do 24 ?! ) i / ili pod obavezno , uz subvenciju drzave uvesti u sve stanove i kuce centralno grejanje.
    Posebno ozeleneti odraslim raskosnim drvecem sve puste povrsine u gradu.
     (notice, 25. oktobar 2019 17:20)

    # Link komentara

  5. Jedna raketa iz S-400 i pobjeze smog u Bugarsku.
    (zzoki, 25. oktobar 2019 16:33)

    # Link komentara

  6. Vucic verovatno kaze da nam je vazduh bolji nego u Amazoniji.
    (Buntovnik, 25. oktobar 2019 13:23) # Link komentara

    Merio za vreme pozara?!
    (Pera, 25. oktobar 2019 16:30)

    # Link komentara

  7. Dakle ja sa svoje terase svojim očima vidim paljenje kablova u toku. Zvao komunalce, kažu važi, znamo. Toliko. Ovde je sve otišlo dođavola kad mogu slobodno da se spaljuju kablovi usred Novog Beograda i nikom ništa. Štipa za oči kako smrdi.
    (Joca, 25. oktobar 2019 16:04)

    # Link komentara

  8. A kao od 18 i 15 je bolja situacija.Zatrovani smo dan i noc!
     (advokat, 25. oktobar 2019 14:23)

    # Link komentara

  9. Da,da... Ovo je vrlo toksicna sredina.
    (dr Paunovic, 25. oktobar 2019 14:20)

    # Link komentara

  10. Saobraćaj i samo saobraćaj. Previse ljudi je doslo u Beograd, previse raspalih dizela, i ne postoji nikakva kontrola. Grad umesto da je kupio autobuse na metan, oni kupuju dizel masine. Uskih grla koliko hoćete, mogao bih esej da napisem. U Zemunu trotoara vise nema, samo nicu zgrade. Tosin bunar vecito zakrcen, druge alternative skoro i da nema. Kad ulazite u Beograd mozete samo preko plavog mosta na desnu stranu, Dusanovacki beskoristan. Fale nove petlje, sire ulice, bolji automobili, metro, i na kraju bolji ljudi. Kad sam u kolima ljudi samo hoće da me na prevaru obidju po svaku cenu. Ja uskoro palim iz Beograda, to mi je cilj, ne mogu vise. Zelim da stvorim porodicu, da disemo kiseonik.Poz za sve normalne.
     (Istina boli, 25. oktobar 2019 13:40)

    # Link komentara

  11. Dzabe sam ja izolovao kucu sa 12 cm neopora, stavio nove prozore, UKINUO grejanje na cvrsta goriva (ugalj FUJ) i uveo inverter klime kad moje komsije pod jedan loze na sred dvorista svoje lisce granje i SMECE i pod dva loze u svoje smederevce i pecke sve sto im dodje pod ruku!
    Dzabe sam ja klimatski neutralan (otkupljujem svoje emisije ugljen dioksida na berzi onoliko koliko struje potrosim) kada oni loze spage, gume, konope i ostalo.
    Ne treba meni drzava da smanji porez kao podsticaj za zastitu zivotne sredine, ali njima rebnuti porez za zagadjenje!
    Ko se greje na ugalj porez na imovinu 300%. Drva 200%. Gas 150%. Inverteri 130%. Inverteri sa otkupljivanjem ugljen dioksida normalan porez.
    (Dzabe, 25. oktobar 2019 13:31)

    # Link komentara

  12. Ma ajde to sto ne moze da se dise nego zasto sudija nije juce svirao penal!!

    Srbi i proriteti u zivotu..
     (Ivica Toronto ex Vozdovac, 25. oktobar 2019 13:24)

    # Link komentara

  13. Vucic verovatno kaze da nam je vazduh bolji nego u Amazoniji.
     (Buntovnik, 25. oktobar 2019 13:23)

    # Link komentara

  14. 1. 10 000 evra kazne za paljenje njiva, deponija, guma, plastike, kablova pa da vidite kako bi se naučili pameti.

    2. drva i ugalj da smeju da se prodaju samo onima koji dokažu da na dimnjacima svojih mesta za loženje imaju atestirani filter.

    3. zabraniti putnička vozila na dizel

    4. uvesti automatski par-nepar sistem za vozila u gradovima kada je zagađenje veliko.

    Prvo ove četiri stavke pa tek onda uklanjanje termoelektrana od kojih, iako su veliki zagađivači, svi zavisimo.
    (bV, 25. oktobar 2019 12:50)

    # Link komentara

  15. Bio sam u Indiji, Kambodzi i Bangladesu. Jesu zagadili reke plastikom vise od nas. Ali verujte mi da spram povrsine a posebno spram broja stanovnika Bombaj ima manje auta od Beograda. Kambodza i Banglades samo vreva a vazduh je spram naseg kao u vazdusnoj banji ili u Cang Mao na Tajlandu. Mozda je to samo licni utisak ali i ako ovde imam uspesan posao ubrzano smisljam kako da ga preselim u neku osvescenu zemlju po pitanju ekologije. Najlakse je u Sloveniju a ja bi Vise voleo Austriju ili nedostiznu Svajcarsku. Mislim da manje rizikuje onaj ko nema para ni neki isplativ posao i da mu je lakse da ode. Pokusacu da prvo razvijem posao preko pa da onda ugasim ovdasnji. A ako ne uspete za 50 eura se lako vracate u Srbiju da udisete PM cestice do novog pokusaja. Nekad su odlazili samo siromasni i retki strucnjaci. Danas svi samosvesni zele da odu i to nema veze sa partijom za koju glasaju.
    (Gile Varioc, 25. oktobar 2019 12:12)

    # Link komentara

  16. Danci i Holanđani ukidaju parkinge i na njihovom mestu sade drveće.
    Građani, hteli ne hteli, prelaze na bicikl i javni prevoz.
    Takođe, Holanđani radniku koji na posao dolazi biciklom smanjuju poresku osnovicu.
    (pametna rešenja, 25. oktobar 2019 11:17)

    U Nemačkoj vetro generatora na hiljade, a kod nas? Ma šta znaju Nemci, mi smo najpametniji...Kod nas se mediji i narod bave potpuno suprotnim stvarima u odnosu na Dansku, Holandiju, Švedsku, Norvešku, Island. Kod nas su prioritet: S400, Baka prase, grafiti u komšiluku, Đokovićeva ishrana i porodični odnosi, izjave pokojnih političara od pre 25+ godina. Penzije, plate, zdravstvena zaštita, kvalitet vode, vazduha, zemljišta? Who cares!
    (rajko, 25. oktobar 2019 12:05)

    # Link komentara

  17. Prošao sam juče autoputem "Miloš veliki" i na sve strane je dim od upaljenog sena, a sve obradive površine su u korovima... Eto, to je slika i prilika.
    (Rema, 25. oktobar 2019 12:02)

    # Link komentara

  18. Hocu da Aleksandar Vucic sazove konferenciju u Vladi, da kaze sta ima o ovom problemu, i da isti resi uz prisustvo kamera, da vidimo te divljake koji zagadjuju vazduh!
     (Sadiq, 25. oktobar 2019 12:01)

    # Link komentara

  19. "... Nije bila košava ali oseća se da je vazduh prijatniji. Košave nema jako dugo ona je spas za nemar Beogradjana (izduvni gasovi,korišćenje dizela)."
    (Misa, 25. oktobar 2019 08:02
    Ne voze samo Beogradjani razdrndane automobile. Dolaze i "moji" iz provincije. Letos mi se komsija hvali kako sam pravi bio-dizel! A to sto mu "Golf" i "Pasat" koji su stari dvadesetak godina dime k'o parne lokomotive to ko te pita! Plus mnogo vas je koje nije ni najmanje briga sto su vam filteri za mikro cestice ili katalizeri otisli "u aut"! nego, teraj dok moze!
    (Ja izdaleka, 25. oktobar 2019 11:59)

    # Link komentara

  20. U Nišu se danima pale kablovi i gume zbog bakra i aluminijuma. Otrov
     (alex, 25. oktobar 2019 11:58)

    # Link komentara

  21. A nema ni kisa
     (Sadiq, 25. oktobar 2019 11:57)

    # Link komentara

  22. ma neee, lepo je covek iz Javnog zdravlja izasao pred TV i rekao da je vazduh vrlo dobar, tj.cist i da ne verujemo ono sto vidimo.
     (Andre, 25. oktobar 2019 11:55)

    # Link komentara

  23. Izmerite na Ubu, ako smete.
     (Sa Parkinga, 25. oktobar 2019 11:54)

    # Link komentara

  24. Napokon lideri u regionu.
    (kalimero, 25. oktobar 2019 11:45)

    # Link komentara

  25. Zivim u manjem gradu gde se lakse dolazi do zakljucka da se kod nas shubre reciklira tako sto se zapali deponija ... Srbija do Tokija ;)
    (cotke, 25. oktobar 2019 11:45)

    # Link komentara

  26. To zaganjenje su napravile Mhe-e. Hvala profesoru Ristiću i spomenik za zivota da mu se podigne. (dragan, 25. oktobar 2019 08:18) To je zamena teza i banalizacija problema. Pa ne može se jednim zlom smanjiti drugo! MHE će ti baš pomoći da se nadišeš svežeg vazduha... a to što proizvode struje za 3 kuće, nema veze... Vetar i sunce, voda ako mora... fosilna goriva nikako. To je budućnost čovečanstva, ako se razvije kako treba.
    (neko, 25. oktobar 2019 11:44)

    # Link komentara

  27. Vlastodršcima izgleda nije bilo dovoljno što su ulice raskopane kao da je ratno stanje već su dodali pride neki gas koji je?, samo oni znaju.
     (e, 25. oktobar 2019 11:43)

    # Link komentara

  28. @(poso, 25. oktobar 2019 11:07)

    Kako pametno razmišljaš... Ajde da zabranimo i vozila, rad fabrika i industrije!
    (Miki, 25. oktobar 2019 11:40)

    # Link komentara

  29. Zanima me, koliko u Srbiji umre ljudi od vazdušnog zagađenja i koliko je to (desetina?) puta više od onih koji umru od osiromašenog uranijuma? Znam, ova tema nije pogodna za nacionaliste i rusofile jer se nikako ne može nakalemiti na mrsku nam Evropu i Zapad, ali bi je ipak vredelo znati.
     (Djoksa, 25. oktobar 2019 11:38)

    # Link komentara

  30. Toplane ne rade, ali se zato VW pali svako jutro.
    (parx, 25. oktobar 2019 11:36)

    # Link komentara

  31. Kada neko dodje elektricnim trotinetom ili biciklom na posao na Novi Beograd, novobeograđani treba da mu plate kafu.
    (Nov, 25. oktobar 2019 11:31)

    # Link komentara

  32. Mozda jos nemamo teleport ili letece automobile ali...
     (Novak, 25. oktobar 2019 11:24)

    # Link komentara

  33. Srbija nije zagađena od juče. Evo npr livnica u Rakovici je i pre 10 godina ispuštala smrad koji podseća na smrad sardina, ali se niko nije bavio time niti je bilo koga interesovalo. Pitam jutros ljude šta misle o kvalitetu vazduha u Beogradu. Naravno niko pojma šta se dešava, ali zato svi znaju za S400 i da li je Đoković igrao neki egzibicioni meč na 6 hiljada kilometara od Srbije. Svetski smo šampioni u određivanju prioriteta od životnog značaja...
    (rajko, 25. oktobar 2019 11:22)

    # Link komentara

  34. Danci i Holanđani ukidaju parkinge i na njihovom mestu sade drveće.
    Građani, hteli ne hteli, prelaze na bicikl i javni prevoz.
    Takođe, Holanđani radniku koji na posao dolazi biciklom smanjuju poresku osnovicu.
    (pametna rešenja, 25. oktobar 2019 11:17)

    # Link komentara

  35. Ljudi nosite maske. Kupite u apoteci. Moze 20kom da se uzme za kutiju cigara. Moze jedna da se nosi dva dana. Nije to nikakav tabu. To je vase zdravlje i nije uopste naivno.
    (Ana, 25. oktobar 2019 10:50)
    а онда у следећој фази прелазимо на скафандер.
    (није него, 25. oktobar 2019 11:17)

    # Link komentara

  36. Baš sam tražio pre neki dan na netu da li neko piše o ovome. Prosto je vazduh štipao za oči koliko je smrdelo. Da se nije opet zapalila deponija???
    (dechkotzar, 25. oktobar 2019 11:10)

    # Link komentara

  37. A mi i dalje ulažemo u eksploataciju uglja...
     (MARKONI, 25. oktobar 2019 11:10)

    # Link komentara

  38. definitivno treba vise zelenila tj. biljke koje najvise usvajaju stetne cestice iz vazduha i ciste ga.
    veliki problem je susha, pa se mnogo lakse stvara prasina.
    treba teziti u gradovima ka visecim vrtovima kao u mitskom vavilonu.
    konkretno u bg bi se trebalo iz svih delova grada sprovesti cevi ispod reke i na delu velikog ratnog ostrva preradjivati otpadne vode a materije iz vode precistiti i iskoristiti za biogas i talozna polja u kojima bi se stvorio biodiverzitet skladno sirovini otpadu. btw vrostrvo bi raslo ali bi trajalo hiljadama godina i bilo bi ekonomski isplativo a ljudi zadovoljniji i srecniji.
     (mirko, 25. oktobar 2019 11:08)

    # Link komentara

  39. Preveliki broj automobila koje ovaj grad ne moze da izdrzi i za koji nije predvidjen, a opet sve to povlaci pricu o nerazvijenosti unutrasnjosti zemlje, u svakom autu po jedan covek. Nemamo kulturu koriscenja bicikla, elektricnih prevoznih sredstava, trotineta. U drugim zemljama se koriste shuttle prevozi koji razvoze ljude na posao u cilju smanjenja broja vozila, metro. Nije Beograd centar sveta, glavni je grad i treba da bude samo turisticka destinacija za strance i nista vise od toga. Industriju, gradove u unutrasnjosti razvijati, oni nose celu zemlju, ekonomiju, a ne Beograd. Ovaj model je u svim zemljama Evrope. Kod nas sve sto je nenormalno, je normalno i zato smo tu gde jesmo. Mi smo sami krivi za to, jer smo rekli da i saucesnici smo u svemu sto nam se desava, a tu je i ova prevelika zagadjenost.
    (Pex, 25. oktobar 2019 11:07)

    # Link komentara

  40. zabraniti grejanje na drva i ugalj i to je to.
     (poso, 25. oktobar 2019 11:07)

    # Link komentara

  41. svaki dan se otvaraju fabrike koje nece u eu.
     (attila, 25. oktobar 2019 11:06)

    # Link komentara

  42. Ljudi nosite maske. Kupite u apoteci. Moze 20kom da se uzme za kutiju cigara. Moze jedna da se nosi dva dana. Nije to nikakav tabu. To je vase zdravlje i nije uopste naivno.
    (Ana, 25. oktobar 2019 10:50)

    # Link komentara

  43. Godišnje oko 20.000 novoregistrovanih automobila u Bgd-u prema statistici MUP-a.Na ovim stranicama pre neki dan čitamo o 4 nove lokacije-projekta izgradnje stambeno-poslovnih objekata koji će uskoro "ugostiti" novih 100.000 ljudi.Koliko je to dodatno automobila? I to nije konačna cifra,obzirom kako se prazni Srbija i puni Beograd ljudima i automobilima.
    (nesha, 25. oktobar 2019 10:48)

    # Link komentara

  44. Ovaj problem se javlja sa početkom grejne sezone već godinama i sve je gore jer sve više ljudi se odjavljuje sa centralnog grejanja i gasovoda i prelazi na razna čvrsta goriva koja neuporedivo više zagađuju od može se reći ekološkog metana koji koriste ljudi koji se greju na gas i koji koriste i gradske toplane.
    Da slažem se da su čvrsta goriva povoljnija, ali nije normalno ložiti čvrsta goriva u urbanim sredinama bez filtera u dimnjacima, a kada bi se svi koji lože ta goriva zakonski obavezali na upotrebu i redovnu zamenu filtera onda bi to bilo možda i skuplje od gasa ili centralnog grejanja.
    Da ne govorimo o kotlovima u kojima lože otpadna motorna i druga industrijska ulja, takođe bez filtera.
    (Drina bez filtera, 25. oktobar 2019 10:46)

    # Link komentara

  45. Grad za automobile, ne za ljude.
    (biciklista, 25. oktobar 2019 10:39)

    # Link komentara

  46. Imam komsiju koji pali sve cega se dohvati: gume, plastika, drveni pragovi od zeleznickih pruga al mu niko nista ne moze jer kako on to kaze: ja cu da radim na svome sta ja hocu.
    (sasa, 25. oktobar 2019 10:37)

    # Link komentara

  47. Ha ha pa ovde ni vazduh vise ne valja. E Srbijo totalno si za izbegavanje.
     (dragan, 25. oktobar 2019 10:34)

    # Link komentara

  48. U prevodu, kada se procita tekst, najzagadjeniji vazduh je u Pancevu. Pre neki dan bilo 30 stepeni. Nocu, jer im hladno, pale ugalj, drva, gume, ko zna sta sve. Vazduh cim padne mrak mirise na deponiju koja je u plamenu.
    (Petar2x, 25. oktobar 2019 08:05)

    Starcevo nije Pancevo, u Pancevu imas jos dva merne stanice u gradu. A selo Starcevo je, iako nadomak, pored juzne industrijske zone. To za one koji ne znaju i misle da je to neki deo grada.
    (pa, 25. oktobar 2019 10:32)

    # Link komentara

  49. Drzava nece da ukloni automobile bez katalizatora. E pa sada trujte se svi.
    (shok, 25. oktobar 2019 10:30)

    # Link komentara

  50. Невиђена пропаганда ,ја сам зашо у осамдесете,возим бицикл и не примећујем ништа необично.
     (банаћанин, 25. oktobar 2019 10:30)

    # Link komentara

  51. Nikada mi necemo biti uredjena zemlja,ekoloska svest nam je na nivou crva.Ministar Trivan gde je taj covek? oni gorstaci na Staroj planini sve bore protiv birokratije i odredjen broj ljudi koji zele da se obogate na racun prirode i gradjana.Kod nas ima preko 4000 divljih deponija sa ukupnom povrsinom kao ceo Novi Sad plus one kao sanitarne na kojima gradovi i opstine odvoze smece bez ikakve reciklaze.Ovde se zakopava opasan odpad,ovde se reke zagadjuju reka Drina je primer kako to izdgleda Jovan Memedovic je to snimio, veliki Backi kanal kod Vrbasa,Crvenke i Kule su crna tacka Evrope,ovde se gume i njive pale be ikakvih bojazni da ce biti kaznjeni i jos dosta toga.
    (Poglavlje 27, 25. oktobar 2019 10:29)

    # Link komentara

  52. Овде у Чачку секу чак и дрвореде предратних стабала без икаквог ваљаног разлога, знате ли колике су то крошње, и кажу мени људи - шта има везе, засадили су саднице?! Такође, неки људи ми "објашњавају" да је паљење њива добро, јер ђубри земљиште? Овај народ има еколошку свест на нивоу дивљег прасета!
    (., 25. oktobar 2019 10:29)

    # Link komentara

  53. Ljudi pričaju o Košavi kako ona čisti vazduh i tera zagadjen vazduh...
    Ne znam kako ne kapiraju da ona oduva taj vazduh samo na drugo mesto on je idalje tu, a u Beogradu neće biti čistiji vazduh jer ce za pola dana već da se vrati na staro, preveliko je zagađenje, a u Srbiji će o tome da se prica tek za nekih 7-8 godina toliko kasnimo za ostalim zemljama...
     (bla, 25. oktobar 2019 10:28)

    # Link komentara

  54. Neko ovde nešto mulja?
     (halefizikahapelaminazifovski, 25. oktobar 2019 10:28)

    # Link komentara

  55. Hteli mi to priznat ili ne, ali Srbija je nešto u rangu Somalije, samo je u Evropi.
    (Mile, 25. oktobar 2019 10:27)

    # Link komentara

  56. Seljake drakonsko kaznjavati cak i zatvorskim kaznama. Zagadjuju vazduh, unistavaju humus, ubijaju zivotinje i prirodna stanista....Drzava cuti decenijama. To je nedopustivo i vidjam samo u Srbiji a prolazim celu Evropu.
     (Lane, 25. oktobar 2019 10:27)

    # Link komentara

  57. srpska petrohemija je najlosija u evropi..ono sto se nama prodaje a mi sipamo u rezervoare nasih automobila je porazavajuce i pri tome mi to jako jako skupo placamo!
    kvalitet vazduha je proporcianalan stanju na zemlji!
    med i mleko najvise za dve tri godine
     (kuste, 25. oktobar 2019 10:26)

    # Link komentara

  58. Glup narod, ko li ih izlaga da pale njive da mi je da znam. Posle kriv Vucic...
    (Bojan, 25. oktobar 2019 10:25)

    # Link komentara

  59. Joj, stvarno treba bežati odavde. Nije samo pitanje plate da se preživi u Srbiji. Deca nam se truju. Katastrofa :(
    (a, 25. oktobar 2019 10:24)

    # Link komentara

  60. Gurate se u Beogradu,ne možete da dišeta,a sada čitam članak iz BIH iseljeno 2 miliona od toga u Srbiju 300.000,pa kod nas komocija,čak i ptice cvrkuću po gradovima.Političare za gušu da prestanu širiti nacionalizam,da se posvete:ekonomski oporavak,rasterećenje Beograda i da se 500.000 ljudi vrati u manje gradove.Šta imate tako bitno u Bg.,radite da bi plaćali kiriju,velike komunalije itd.!U manjim mestima graditi fabrike,puteve i dr.inače svi će Srbi ka Bg.
     (Apolo 11, 25. oktobar 2019 10:20)

    # Link komentara

  61. Dokle god se vidimo na razdaljini od 3 metra nema razloga za brigu.
     (je-bote, 25. oktobar 2019 10:20)

    # Link komentara

  62. Dok ne puzimo dobro je. Samo teraj dalje.
     (je-bote, 25. oktobar 2019 10:17)

    # Link komentara

  63. Svaki drugi auto ima isključene ili neispravne delove za ekologiju jer bože moj zamena košta a za ekologiju koga briga
    (Daki, 25. oktobar 2019 10:17)

    # Link komentara

  64. А власт ћути и не предузима ништа!
    (Где је Вучић да то реши?, 25. oktobar 2019 10:15)

    # Link komentara

  65. U Boru je svaki dan takav Kineze bas briga za cistocu vazduha, rudnik kida, pa niko ne pominje a sada ce i seljaci da vam budu krivi.
     (Darko, 25. oktobar 2019 10:15)

    # Link komentara

  66. Ukinuo bog košavu da nešto i sami uradimo. I neka je dobro je to.
     (Vlada, 25. oktobar 2019 10:14)

    # Link komentara

  67. @Vesna u normalnoj zemlji to rešava javni prevoz. Dobar i jeftin javni prevoz plus skup saobraćaj automobilima. Ne može samo kazna, mora i rešenje. Tu je problem jer vlastima je GSP glavni rashod beogradskog budžeta pa tu štede. Gledaju samo današnji budžet a ne umeju da izračunaju koliko bi skočio BDP Beograda da svako ne gubi 2 sata dnevno u saobraćaju nego nešto privređuje. Budžet bi zbog većeg BDP došao na isto a živelo bi se bolje, ali to već zahteva dublje razumevanje ekonomije od stečenog u nekoj STR ili pečenjari - uzmi danas maksimum što možeš, ko zna šta će biti sutra. E za takvu stvar se isplati dići kredit da se prevaziđe prelazni period, a ne za penzije.
     (Vlada M, 25. oktobar 2019 10:11)

    # Link komentara

  68. Vazno je da je AV neki dan u intervjuu Austrijancima napomenuo da gradjane Srbije pitanje klime i vremenskih promena ne zanima.
    (vukodlan, 25. oktobar 2019 10:10)

    # Link komentara

  69. Slažem se sa svima da naš narod uopšte ne razmišlja o ekologiji, ali kako i da razmišlja kada nam je standard takav kakav jeste. Svi govorite o krševima od vozila koji saobraćaju našim ulicama, a da li mislite da ti ljudi ne bi voleli da imaju novca i da mogu da voze lepe i ekološke automobile, a pre će da voze svoje krševe nego da se voze u autobusima koji su krševi i koji su puni raznih ljudi, koji često veoma neprijatno mirišu, a dodatno je to što u autobusima pokupe i gomilu virusa. Sve isto važi i za grejanje, neko je spomenuo da treba da se grejemo na klimu zato što je to ekološki, ali ne razmišlja o tome da struja koju potroši dolazi iz elektrana koje takođe jako zagađuju vazduh. Nisam iz Beograda, živim u malom gradu, i svuda idem peške, ne zbog ekologije nego zato što volim da pešačim.
     (lako je kritikovati, 25. oktobar 2019 10:09)

    # Link komentara

  70. Uopšte ne kontam od čega ovo? Svuda u regionu se voze slicni automobili, svuda je beda. Šta zagađuje vazduh toliko a još nije počeo da radi najveći zagađivač? Jedino mi je preostalo da mislim ove silne fabrike u kojima radimo za malo para a niko ih ne kontroliše. Nema šta drugo.
     (Majkl Džondar, 25. oktobar 2019 10:07)

    # Link komentara

  71. Ako zbog necega (ponovo) odem iz Srbije, to ce biti zbog vazduha.
    (Zuba, 25. oktobar 2019 10:04)

    # Link komentara

  72. Rece Vucic neki dan da gradjani imaju hiljadu puta vece probleme od zagadjenja i zastite okolisa!
    (Dalibor, 25. oktobar 2019 09:59)

    # Link komentara

  73. Demagogija, klasična. Sad će priča kako treba preći na plin, kako loženje treba se ukine ili oporezi a sve u cilju da naplate debelo gas i da napune budžet taksama na čvrsta goriva.
    (Mello, 25. oktobar 2019 09:58)

    # Link komentara

  74. S400 uzrok
    (Zidar, 25. oktobar 2019 09:58)

    # Link komentara

  75. Како онда метар квадратни за стан да вреди преко 1700-2000e? :((((( Пола Београда је ту трбухом за крухом, мој брате...
    (KANJOŠ, 25. oktobar 2019 09:57)

    # Link komentara

  76. Neznam ko ovo pise .Ali deluje mi veoma upitno.Kaze da se ne izlazi napolje od 6 -18 sati a najzagadjeniji je vazduh od ponoci do 9 ujutro ???…?? ,
     (Teodora, 25. oktobar 2019 09:55)

    # Link komentara

  77. Automobili su mizeran zagadjivac u odnosu na ostalo.
    Zasto je uvek u jesen alarmantno? Zbog vec pomemutih problema sa loženjem svega što gori (uključujući i problem sa njivama).
    Vrhunac naseg privitivizma je kad se ljudi koji lože hvale kako provedu zimu u majci i gaćama.
    E zato nam je tako kako nam je.
     (Zoki, 25. oktobar 2019 09:54)

    # Link komentara

  78. smejete se kad vidite na tvu kineze kako nose nano maske dok setaju gradom, a kod vas u beogradu vazduh jos zagadjeniji...Svi da krenete da ih nosite, jer zdravlje je upitanju..
     (mile, 25. oktobar 2019 09:50)

    # Link komentara

  79. seljacimasovno pale njive, a niko ništa ne preduzima. eto odakle zagadjenje ovih dana.
     (bombon, 25. oktobar 2019 09:50)

    # Link komentara

  80. Nano maska za jednokratnu upotrebu u apotekama - cena 12 RSD.
    (Zoro, 25. oktobar 2019 09:49)

    # Link komentara

  81. u okolini Novog Sada u Beocinu ogromnih 165 pm cestica, a recimo na Limanu svega 5 pm cestica merenja izvrsena pre 3 sata, u Sangaju okolina Novog Sada merna stanica izmerila 4pm cestica do 20 cestica je odlicno a postoji ukupno 6 podeoka Beocin sa 165 cestica je 4 kategorija i vodi se pod nezdravo posle toga postoje jos dve kategorije zadnja kategorija je oznacena sa HAZARDOUS predzadnja kao VRLO NEZDRAVO Beocin je trenutno Nezdravo pretpostavljam zaslugom cementare Beocinske.
     (NS, 25. oktobar 2019 09:46)

    # Link komentara

  82. Na stranim vestima sam citao da je to zbog paljenja njiva. Zasto to niko ne spominje. Pre nedelju dana sam sletao avionom u Beograd. Kako je avion presao Madjarsku granicu tako su poceli da se nizu pozari na njivama. Niko ne reaguje vec godinama. Njive propadaju a vazduh ubija. Strasno.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Spearman, 25. oktobar 2019 08:08)

    Paljenje njiva, pored zagadjenja vazduha ima i posledice u smanjenju humusa u zemlji, smanjenju nitrata usled nedostatka prirodnog raspadanja.. Onda se to nadoknadjuje vestackim djubrivima, vestackim pesticidima, i sve vestacko.... I onda je neko drugi kriv sto smo bolesni, svi mrze Srbe, zavera zapadnih sila, itd itd...
    (Aleks, 25. oktobar 2019 09:42)

    # Link komentara

  83. Valjevo,Vranje,Beograd???
     (pssss, 25. oktobar 2019 09:42)

    # Link komentara

  84. smanje fizičke aktvinosti i provedu više vremena u kućnim uslovima",kazao je onkolog dr Zoran Živković, predsednik vranjskog Saveta za zdravlje za taj list.

    Ja koji imam 35 godina bih tek poludeo. U ovoj zemlji, treba više da se razmišlja o gasu,grejanju na struju. Jer je postalo nepodnošljivo više grejanje na ugalj i mazut. Ja bih pod hitno tražio od ministra zdravlja da se zabrani grejanje na mazut i ugalj. U gradovima više zimi ne može da se diše. Uzmite aplikaciju AirVisual pa uporedite neke naše gradove sa metropolama kao sto su Madrid,Berlin,London i Njujork. Onda ćete videti koja je razlika. Treba potpuno zabraniti takav vid grejanja kod nas.
    (Marko, 25. oktobar 2019 09:40)

    # Link komentara

  85. Jel moze stvarno neko da se pozabavi ovim sto je Nebojsa napisao? Zivim u Paviljonima, sve smrdi zato sto nocu pale bakar. Ej ti, 21-vi vek. Prijavljivali komulacima, ali nista.
    Naravno, sto bi oni nesto ozbiljno resili, lakse je da se pisu neke besmislene kazne. Alooo, drzavooo!
    (vihor, 25. oktobar 2019 09:38)

    # Link komentara

  86. Koliko ekologa sunce ti zarko..
    (Spale, 25. oktobar 2019 09:38)

    # Link komentara

  87. I, ljudi, nemojte molim vas Romi-ovo, Romi-ono. Jesu oni svakakvi, ali nisu ni jedini ni dezurni krivci. Cinjenica je da svaka kuca koja nije prikljucena na sistem daljinskog grejanja spaljuje sve i svasta ne bi li se ljudi ugrejali. A toplane nam spaljuju mazut. Dodajte na to da je svako ko je uspeo da digne malo kredita kupio neki nekontrolisani krs od auta kome je izvadjen katalizator i sasvim je jasno zasto smo tu gde smo. O higijenskim i ekoloskim navikama ovog naroda da i ne pocinjem ... tesko nama s nama samima.
    (komsinica, 25. oktobar 2019 09:36)

    # Link komentara

  88. U Beogradu konkretno uzrok zagađanja su neprekidni saobraćajni kolapsi. Postajem ubeđen da najveći deo kolapsa nastaje kao posledica nekontrolisanog parkiranja na Novom Beogradu. Narod tretira Novi Beograd kao jedan poligon za voženje i parkiranje. Na NBG je sa moguće parkirati svuda, ali bukvalno svuda gde poželite - pešačke staze, zelene površine, unutar blokovski prostori - i nema skoro nikakve šanse da vas iko kazni. A pored tih neregularnih parkinga, gradska vlast obilato izlazi u susret privatnim investitorima pa za njihov račun asfaltira zelene povrišine i pretvara ih u parkinge. Mislim konkretno na sramotni mega parking od 500 parking mesta u Bulevaru Zorana Đinđića. Parking je napravljen isključivo zbog profita poslovne zgrade koja se nalazi tu. Parking je potpuno prazan pre 8 sati ujutro, tako da uopšte ne prolazi priča da je napravljen da bi stanari imali gde parkirati. To jest krivi smo svi mi, i gradska vlast i naše loše navike da moramo svuda kolima makar to bilo i 500 metara. Zbog svega toga deca nam udišu teške metale i kancerogene materije koje se nalaze u ovim PM10 česticama.
    (Battery, 25. oktobar 2019 09:35)

    # Link komentara

  89. Pa kad ne bi imali lezece policajce na svakih 20 metara i bespotrebne semafore na svakom coskicu ne bi ni bilo toliko zagadjenje ali to je tako kad posao ne rade inzinjeri vec politicari
    (Mare, 25. oktobar 2019 09:34)

    # Link komentara

  90. A niko u vlasti i ne pominje ovo. Ekologija je nebitna fraza koju je izmislio Đilas!
    Skreću ljudi pažnju cele godine da pravimo ekološku katastrofu nelegalnom sečom šuma, koja se toleriše kao da je to nešto najnormalnije i niko ništa.
    Ljudi lože na ugalj i drva, po otpadima kupuju stare automobilske gume i na to se greju i nikom ništa.
    Ko bi rekao da će u "zlatnom dobu Srbije" ljudi umirati od gladi, trovanja vazduhom ili bolesti prouzrokovanim istim.

    Sedimo i gledamo kako nam se smeju u lice dok truju nas i našu decu i ćutimo...
    (Bot, 25. oktobar 2019 09:34)

    # Link komentara

  91. Dosao sam u Beograd posle 3 godine i ja ovaj grad vise ne mogu da prepoznam,ovo je dzungla puna automobila,raskopanih i zatvorenih ulica,cak i zatvorenih obilaznica,grad pun nervoznih ljudi koji jure kao muve bez glave,gde god da ste krenuli spremite se da cekate i cekate. Dusa me boli jer Beograd vise nije isto lep kao nekad,neko treba da spreci ovo unistavanje.
     (Nele, 25. oktobar 2019 09:34)

    # Link komentara

  92. Smog će se najbolje videti iz gondole, i solitera u BgH2O! Napravimo od njega turističku atrakciju!
    (jonny, 25. oktobar 2019 09:33)

    # Link komentara

  93. Bezite ljudi dok jos mozete, ja sam pobegao u jedno manje mesto blizu Drezdena, svuda zelenilo, neverovatno mnogo borove sume, gde god moze je trava i drvece em sto sam psihicki oporavio da ne razmisljam o novcu da li imam za sve em sam se i fizicki oporavio kao da ponovo imam 18 godina tako se osecam, nije svugde beznadje otrov i nemastina
     (Crveno je srce, 25. oktobar 2019 09:32)

    # Link komentara

  94. pa dobro vi onda ne dramite kad pocnu najave o dva tehnicka pregleda godisnje, eko taksama i ostalo. da se uvede taksa za emisiju stetnih gasova prilikom registracije 50-10.000 dinara bilo bi 30% manje vozila jer bi se sklonili smederevci sa puta
     (samo kazem, 25. oktobar 2019 09:28)

    # Link komentara

  95. U Ivanjici,koja vazi da ima cist vazduh,sve ulice su raskopane zbog uvodjenja gasa. Sve je zavrseno sto se gasa tice, ali nista nije asfaltirano. Kolicina prasine koja je 24h prisutna u vazduhu postaje nepodnosljiva za disajne organe. Nezna se ko je izvodio radove,do kada ce ovaj haos da traje,i ko je duzan da sve vrati u prvobitno stanje.
     (iva, 25. oktobar 2019 09:26)

    # Link komentara

  96. Nema Košave ove jeseni ili mi se čini, ona je spašavala BG od zagađenja
     (Maka@, 25. oktobar 2019 09:25)

    # Link komentara

  97. Nije samo Beograd, gde god se u Srbiji meri pm2.5 pm10 zagadjenje je ogromno. Ja sam pre desetak dana sleteo u BG i iz vazduha se vidi apokatipticno stanje, njive gore, smrdi sve kao kuga, nigde zelenila. Hiljade starih dizela bljuje crni dim. MASKE POSTOJE, JEFTINE SU I EFIKASNE!!!
    (Mislim, 25. oktobar 2019 09:24)

    # Link komentara

  98. Radi li nešto Ministarstvo Životne sredine po ovom pitanju?
     (Vukan, 25. oktobar 2019 09:23)

    # Link komentara

  99. A kragujevac 137.. Ovde I dalje većina vozi golf 2 dizel
     (Kg, 25. oktobar 2019 09:21)

    # Link komentara

  100. U Beogradu je saobracaj nesnosan ...Ljudi ne izlaze iz automobila, da ne pominjem koliko su stari i koliko kada samo prodjes pored njih smrde. Svaki dan setam i cudim se kako neko moze po lepom toplom danu da se vozi kolima. Nije valjda resenje da ne izlazimo iz kuce, resite zagadjenje zakonski da do njega ne dodje !
     (Mici, 25. oktobar 2019 09:20)

    # Link komentara

  101. Baš jutros razgovaram sa kolegom o ovoj temi. Ovde može da radi ko šta želi, da pale gume, njive, otpad, da izbacuju štetne materije u reke, u vazduh. Da se njive prskaju pesticidima, insekticidima. Sada kada dodje zima kreće grejanje na ugalj i druge primitivne načine. Onaj zanosni miris uglja u vazduhu sigurno nije lekovit, naprotiv.
    (Milan, 25. oktobar 2019 09:11)

    # Link komentara

  102. I sta vam onda vrede i pare (koje mozda i uspete da zaradite), kad se vi i vasa deca gusite, u ovoj nazovi zemlji?

    Zasto se onda cudimo kad svako ko moze, zeli da ode odavde?
    (Emigrant, 25. oktobar 2019 09:11)

    # Link komentara

  103. Na Trošarini na Banjici imate konstantnu kolonu automobila koja stoji u mestu maltene od 9-21.I to sve jer nikako da prošire Save Maškovića do skretanja u naselje Stepa Stepanović.A moglo je lagano da se sredi dok se gradio Lidl i nova zgrada na raskrsnici sa ulicom Vojvode Stepe.Prohodnost bi bila višestruko veća i zagadjenje mnogo manje.Kad oko 4 popodne prodjete peške tuda ne može da se diše.A koliko je samo takvih tačaka u gradu,bar rešite neke gde može da se nešto uradi.
    Sa druge strane gledam komšije koje lože ugalj,i to onaj najsmrdljiviji, ovih dana uveče i ujutru.Pa brate mili uključi malo klimu ili neku grejalicu,potrovaste pola komšiluka.
    (Pera kojot, 25. oktobar 2019 09:08)

    # Link komentara

  104. Da ne gori možda deponija u vinči, a niko ne sme da spomene?
    (Samo pitam, 25. oktobar 2019 09:05)

    # Link komentara

  105. Moracemo uskoro boce sa kiseonikom da nosimo!
    (Icedoor, 25. oktobar 2019 09:00)

    # Link komentara

  106. Dobro je da je ovo vest dana jer zaista i treba da bude, a ne teme o Kosovu, Hagu, Šešelju i sl. Mislim da kombinacija nekoliko uzročnika dovodi do zagađenog vazduha. Saobraćaj koji je paralisan, a vozila drndaju u mestu umesto da se kreću; takođe, veliki broj vozila iz kojih izlazi vidljivo crni dim a vozače za to baš briga. Paljenje lišća, strnjika i uopšte sveg otpada, naročito kod Roma u nehigijenskim naseljima. Vlast je prošle godine najavila da će hapsiti, posle jednog većeg požara, i evo vidimo da apsolutno niko nije uhapšen. I na kraju, klima se veoma promenila. Košave više gotovo i da nema zadnjih godina. Kao da smo u kotlini, a vetar ni da pirne. S obzirom na sveopštu nesposobnost naše vlasti da reši ijedan veći problem, ne treba da očekujemo da će i ovaj problem uopšte biti prepoznat a kamoli da se pristupi njegovom rešavanju.
    (Miloje, 25. oktobar 2019 08:46)

    # Link komentara

  107. Zbog paljenja njiva i strnjike a ne zbog neceg drugog. Sve bi vlast i drzava mogli resiti ali nece da se “zameraju” sa svojim biračkim telom. Zivim u naselju gde je ljudima normalno zapaliti travu a cak i smece, kad sam se doselio imao sam konflikt sa pojedinim komsijama ali dzaba, to je duboko usadjeno u glavama tih balvana. Nije im strano cak i septicke jame da prazne niz ulicu pogotovo kad pada kisa. Pre par godina sam se zaprepastio kad sam cuo jednog coveka kad sam bio u gostima u Slankamenu da on je svoju kanalizaciju sproveo u bunar i covek (balvan) to ne krije, to je zlocin vredno dozivotnog zatvora.
    (Boki, 25. oktobar 2019 08:46)

    # Link komentara

  108. Данас, Костолац поред термоелектрана сеча дрвореда. Формиране крошње липа су посечене зарад "озелењавања" или профита . Срамота шта се ради у обој земљи.
    (Аболирани, 25. oktobar 2019 08:38)

    # Link komentara

  109. Pa i očekivano obzirom na jedini tehnički pregled u Evropi koji ne kontroliše izduvne gasove od kojih ljudi dobijaju rak, a kontrolišete ako je limarija ogrebana ili menjač sa nalepnicom. Nema zakona o električnim vozilima da se oslobode poreza itd. Svi jure za dinarom, a kad se razboliš onda ti ne treba ništa..... Komunizam je unazadio Srbiju, Kapitalizam će je izgleda otrovati.
     (BENELUX, 25. oktobar 2019 08:33)

    # Link komentara

  110. Stanari neformalnih naselja na Čukaričkoj Padini se već 20 godina greju tako što pale kablove, gume i plastiku koju sakupe. Vazduh je izuzetno toksičan, bele boje koja lebdi i ostavlja nesnosan miris, terase su nam pune gareži a kamoli pluća. Apsolutno niko ne želi da reši problem.
    Molim vas da objavite komentar. Hvala vam.
    (Nemke, 25. oktobar 2019 08:19)

    # Link komentara

  111. To zaganjenje su napravile Mhe-e. Hvala profesoru Ristiću i spomenik za zivota da mu se podigne.
     (dragan, 25. oktobar 2019 08:18)

    # Link komentara

  112. Uvesti zabranu vožnje automobila po bojama i danima dok situacija ne bude bolja. Npr. ponedeljkom automobili bele boje ne mogu da učestvuju u saobraćaju, utorak sivi itd. Vrlo lako je kontrolisati. U automobilima samo po 1 čovek, a napolju sunce i toplo. Ako već sami ne mislimo, treba nas naterati.
     (Vesna, 25. oktobar 2019 08:15)

    # Link komentara

  113. Poljoprivrednici u Vojvodini pale hiljade ha strnjišta i niko ne reaguje! Nazovi ljudi u naseljenim mestima pale lišće i niko ne reaguje! Imam osećaj kad bih pozvao policiju da bi mi se smejali na prijavu! U ovoj zemlji ne postoji razum a ni red.
     (Građanin, 25. oktobar 2019 08:15)

    # Link komentara

  114. Horor.
     (agent mahoun, 25. oktobar 2019 08:15)

    # Link komentara

  115. Strpite se do 2021 godine. Tada navodno pocinje kontrola izduvnih gasova vozila.
    (ikikvo, 25. oktobar 2019 08:15)

    # Link komentara

  116. Svako veče sa prozora moje kuće u Vinogradskoj ulici gledam kako cigani pale bakarne kablove da bi skinuli izolaciju. To je takav dim da imate utisak da celo naselje gori. Taj dim prekriva novobeogradske blokove i niko apsolutno niko ne reaguje...
    (Nebojsa, 25. oktobar 2019 08:11)

    # Link komentara

  117. Vozite i dalje krseve bez katalizatora i filtera jer je to izmisljotina trulih kapitalista za ogranicavanje sloboda i dizanje cena. A i onako je kriv NATO i osiromaseni uranijum.
    (Samo napred!, 25. oktobar 2019 08:10)

    # Link komentara

  118. Na stranim vestima sam citao da je to zbog paljenja njiva. Zasto to niko ne spominje. Pre nedelju dana sam sletao avionom u Beograd. Kako je avion presao Madjarsku granicu tako su poceli da se nizu pozari na njivama. Niko ne reaguje vec godinama. Njive propadaju a vazduh ubija. Strasno.
     (Spearman, 25. oktobar 2019 08:08)

    # Link komentara

  119. Ali zato napredujemo na duing biznis listi, nama vazduh ne treba.
     (hari seldon, 25. oktobar 2019 08:08)

    # Link komentara

  120. "Beograd pre dva dana označen kao četvrti grad sa najzagađenijim vazduhom na planeti."

    A-uh!!!
     (NenadG, 25. oktobar 2019 08:07)

    # Link komentara

  121. Da da, vozila i vozila, i autobusi od xxx godina
     (Veena, 25. oktobar 2019 08:06)

    # Link komentara

  122. a najlošiji vazduh udiše se u kasnim večernjim i ranim jutarnjim satima, od ponoći pa do 9.00 sati.
    A na početku pise ovo: Lekari apeluju da ljudi koji imaju respiratorne tegobe, pacijenti sa kardiovaskularnim problemima i oknološki pacijenti sa malignitetima pluća ne izlaze iz kuće od 8 do 18 časova.
    Onda uveče neka izađu i nadišu se najlošijeg?
     (Borba, 25. oktobar 2019 08:06)

    # Link komentara

  123. U prevodu, kada se procita tekst, najzagadjeniji vazduh je u Pancevu. Pre neki dan bilo 30 stepeni. Nocu, jer im hladno, pale ugalj, drva, gume, ko zna sta sve. Vazduh cim padne mrak mirise na deponiju koja je u plamenu.
    (Petar2x, 25. oktobar 2019 08:05)

    # Link komentara

  124. Nema Košave ljudi, to je glavni razlog. Košava je glavni prečistač vazuha u ovom gradu, ali iz nekog razloga ove jeseni nikako da se razduva.
     (lemi, 25. oktobar 2019 08:03)

    # Link komentara

  125. "najlošiji vazduh udiše se u kasnim večernjim i ranim jutarnjim satima, od ponoći pa do 9.00 sati."

    a ne izlazite od 08.00 do 18.00 h ??? pa kada onda da izlazimo ???
     (soulman, 25. oktobar 2019 08:02)

    # Link komentara

  126. Pa malo više je okasnila vest. Sinoć je vetar očistio smog koliko toliko so pre dva dana je bilo jezivo. Nije bila košava ali oseća se da je vazduh prijatniji. Košave nema jako dugo ona je spas za nemar Beogradjana (izduvni gasovi,korišćenje dizela).
    (Misa, 25. oktobar 2019 08:02)

    # Link komentara

  127. I posle kažu da su sve ove boleštine od NATO bombardovanja.
     (Debeli Sava, 25. oktobar 2019 08:01)

    # Link komentara

  128. Pa naravno kad kao gasimo mini kotlarnice a Fabrika Hartije Beograd i druge fabrike umesto plina prelaze na ugalj jer im je jeftinije. Ej to je 2,4 MW x 2 kotla.
    Da ne pominjemo sve prigradske opstine koje se greju na drva i sva vozila koja ne ispunjavaju EU norme.
    (Znalac, 25. oktobar 2019 08:00)

    # Link komentara

  129. ovo mi je tako neverovatno. Beograd niti je grad sa najvise automobila, niti se greje trenutno. Otvoren je grad, nije u kotlini, lezi na dve reke i lepo se provetrava kosavom povremeno. Stvarno mi nije jasno kako upadne u najzagadjenije. I to na svetu.
     (pera, 25. oktobar 2019 07:46)

    # Link komentara