1. @DUKE Presevo i Bujanovac nisu apsolutno nasi ako stanovnistvo koje zivi tu nije lojalno Srbiji i ne oseca privrzenost nasoj drzavi.Ako pogledamo istorijski isto nam se desilo sa Hrvatima posle 1 svetskog rata,mi smo ih primili u drzavu,oni nisu hteli sa nama al su rekli ,,trpecemo Srbe dok nam se ne ukaze prilika'' i ukazala se u 2 svetskom ratu,pa u SFRJ i na kraju su 90ih kad su dobili samostalnost.A da smo mi mirnim putem odlucili odmah posle 1 svetskog rata,kad smo videli da nam ne ide zajedno,da im damo samostalnost i da se izdvoje oni bi sad bili velicine Slovenije!Tako je i Cosic mogao da dobije trecinu Kosova a ostatak da bude nezavisno pa smo i to odbili tako i sad mozemo da im damo Presevo i Bujanovac da uzmemo sever,ako odbijemo necemo dobiti nista a Srbi sa Kosova ce kad tad biti proterani a Albanci ce se siriti po jugu i kroz Medvedju do Pirota a odatle ko zna dokle.Pa oni nama i sad upadaju po Kursumliji,seku drva i kradu stoku a narod nezasticen,ne mozemo ni to da zastitimo a sanjamo o Kosovu.
    (Logika, 28. avgust 2018 10:15)

    # Link komentara

  2. Albanci nemaju više toliki prirodni priraštaj. Čak su imali i negativan prethodnih godina. Svakako imaju veći od nas ali o nekom većem priraštaju nema govora, što znači da polako ali sigurno oni ulaze u period stagnacije i više neće rasti, da ne ulazimo u raspravu o realnom broju Albanaca na Kosovu, realno stanje da ih ima manje nego što se prikazuje . Velika beda je dole i nema budućnosti dosta njih beži odatle. Tako da nikakvo konačno rešenje sada ne sme se donositi. Pogotovo ta priča o razmeni ne sme da prođe. Trampiti svoje za svoje pa gde to ima i to će vam Vučić servirati kao pobedu od 6:0, samo ga podržavajte. Ne mogu da verujem da ima ljudi koji bi ga podržali u ovome a nisu njegovi glasači. Kad je taj nešto pametno uradio?
     (Larry, 28. avgust 2018 09:40)

    # Link komentara

  3. Vidi ove što pominju demografiju....jel vi shvatate da će svi srbi pre ili kasnije pobeći za EU,USA i druge razvijene zemlje?
    Jel vi shvatate da ljude zanima bolji život i svoj novčanik a ne teritorija?
    Pola Srbije je prazno što se tiče sela.
    Počinju i gradovi da se prazne.
    Neće imati ko da živi u Srbiji osim migranta i Albanaca i vi hoćete Kosovo?
    (..........., 28. avgust 2018 08:55)

    # Link komentara

  4. Дакле, хоће да дају наше за наше? А шта би са оних са оних 5:0 и договором око ЗСО? Ко гарантује да после Прешева следећи није Ниш?
    Овим чином Србија се ставља на месарски сто, па коме треба нека узима шта хоће. А народ у коми, сања о бољем животу, којег никад и неће бити ако га сами не створимо. Ово није начин да се то оствари. Тргните се, оставите своју сујету, или ће наша деца постати ловина лешинарима око нас као много пута у прошлости.
    (Тактичар, 28. avgust 2018 07:58)

    # Link komentara

  5. Najbolje da cela Srbija postane Velika Albanija i da se izbrisu granice. Srbima dati pravo da tu tvorevinu zovu Velika Srbija, a Albancima Velika Albanija. Parnim danima da se nose one albanske vaterpolo kapice, a neparnim svi sajkace.
     (chombe, 28. avgust 2018 07:53)

    # Link komentara

  6. Dali smo Kosovo, sad dajemo i Bujanovac i Medvedju??? Ništa ne razumem!!
     (zone, 28. avgust 2018 07:51)

    # Link komentara

  7. svetski mediji brinu-interesantno
    (ceca, 28. avgust 2018 07:31)

    # Link komentara

  8. @
    Logika

    Zapravo grešiš u svemu što si napisao u jednom od komentara. Preševo i Bujanovac ekonomski nemaju značaj, nemaju naftu koju spominješ. Al ti presecaju glavni putni koridor.Ostaješ bez najznačajnijeg putnog pravca. Praktično izolovan. I stvaraš idealnu priliku da i Bugarska recimo traži razgraničenje, a i ona ima samo 2 opštine u vidu, bar deklarativno. A zna se zašto ih je izgubila. I to još super jeftino prošla.

    Što se prostora za život tiče, i tu grešiš prilično. Mi možda jesmo prosečno naseljena zemlja,ali nema baš toliko prostora da se to duplira. Najveći deo Šumadije a i zapadne Srbije su klizišta, jugozapadna Srbija dobrim delom bezvodni teren, a i istočna Srbija većim delom. Postoje više nego dobri razlozi zašto su neki krajevi nenaseljeni.
    (Geopolitika, 28. avgust 2018 06:41)

    # Link komentara

  9. A jel video neko ovaj predlog Milana St Protica - razmena stanovnistva. Da se Albanci iz Presevske doline presele na Kosovo, a Srbi sa severa u Srbiju. Sta kazu Srbi s Kosova na to ?
     (Aleksandar, 28. avgust 2018 05:49)

    # Link komentara

  10. Gluposti nama sada daju ono što je naše, a mi zauzvrat treba da damo opet naše!
     (Siniša, 28. avgust 2018 05:24)

    # Link komentara

  11. Koji svetski mediji? Ovde u Americi, ni reci o Kosovu. Niti koga interesuje niti ko zna gde je Kosovo. Ne cujem ni Trampa ni Boltona da o Kosovu daju bilo kakve izjave. A "razmena teritorija" za "dobrobit" buducnosti je cista laz. Ni o tome ovde niko ne pise ili govori.
    (Olivera Garasanin, 28. avgust 2018 04:51)

    # Link komentara

  12. Ma 100% , svi samo o njima...ali kad bi se zezali.
     (dr.kadzija, 28. avgust 2018 04:08)

    # Link komentara

  13. Najjadniji su mi ovi sto kazu "da jednom zauvek, konacno, itd. resimo pitanje Kosova". A uz to kazu da mi nestajemo, a oni i dalje povecavaju svoj broj. I sta je tu zauvek i konacno? Pa, to smo mislili i 1912-te i 1945-te i 1989-te i 1999-te, pa nije dugo potrajalo, i to kad demografija jos uvek nije bila toliko protiv nas. A sad ce da bude zauvek? Uskoro ce nam ta etnicka granica biti kod Nisa, pa cemo onda dati i Toplicu i opet resiti problem zauvek? A onda ce doci neki veci sukob u regionu ili svetu, veliki ce se baviti sobom, a mi cemo, posto smo jos uvek brojcano jaci, zauzeti i silom vratiti Kosovo (ovo govorim teoretski). I, sta je tu "zauvek i konacno"? Ne postoji "zauvek i konacno", to je istorija pokazala. Da postoji jos uvek bi postojalo Rimsko carstvo.
    (Skywalker, 28. avgust 2018 01:36)

    # Link komentara

  14. Мени је важна јужна Србија и пролаз ка Македонији, Грчкој и Турској, север Косова ми није потребан низашта. Тако да овде Србија губи навелико. Дати те три општине али добити север ким и р. Српску то је већ добар договор по нас. Али од тога нема ништа.
     (Анти Бот, 28. avgust 2018 01:00)

    # Link komentara

  15. Glupih li komentara. Pročitah ovaj Logikin komentar, užas, nije bitna teritorija?
    Pa što Španci nisu dali Kataloniju ako nije bitna teritorija? Pa ni jedna država ne bi dala svoj deo teritorije, Logični. Ja nisam nacionalista, niti priklonjen bilo kakvoj desnoj opciji, ali ne volim da me neko ponižava. Nas su ponizili naši "prijatelji", pa nas sad teraju da to još priznamo. Pa ne bih ja izinata, pa postoji nešto valjda što se zove ponos. Ili bar kad Kina prizna Tajvan..... :-)
     (Pera Detlić, 28. avgust 2018 00:51)

    # Link komentara

  16. @Komšia sa juga

    Komsija, kazi mi ali iskreno, kao covek coveku, da mogu da shvatim i razumem.....zasto bi pobogu menjao bolju drzavu za goru?
    Trenutno si u Presevskoj dolini koja pripada Srbiji, ova Srbija, kakva god bila, ipak je neka kakva takva drzava sa nekom opipljivom Evropskom perspektivom, daleko ozbiljnija od Kosova obicnog SAD eksperimenta i protektorata.
    Sve i da se Kosovo pripoji Albaniji opet ta Albanija nije jos ni zapocela pregovore sa EU a dal ce i kad ce pitanje je. Kosovo tek treba da dobije bezvizni rezim a i to cemo videti.
    To je kao kada bi se Srbin koji zivi u Madjarskoj negde na granici i ima Madjarsko drzavljanstvo i pasos EU i moze da ide da radi po celoj EU i ima visi standard nego da je u Srbiji i bolje zdravstvo i skolstvo za svoju decu navijao da se ta teritorija pripoji Srbiji i da ostane bez svega toga. A da se razumemo nista se mi i Madjari ne volimo vise od nas i vas.
    Sta ce ti to?
    Na vama Albancima je da se izjasnite da li stvarno mislite da bi vam zivot u okviru Kosova bio bolji nego u okviru Srbije, na individualnom ljudskom nivou ne nacionalnom.
     (Bane, 28. avgust 2018 00:43)

    # Link komentara

  17. Ni pedalj Srbije im vise ne dati...o podeli se moze govoriti al nikakva razmena ne dolazi u obzir.
     (JOhn, 28. avgust 2018 00:33)

    # Link komentara

  18. @logika
    nisi razumeo, apsolutno nase je sada teritorija presevo bujanovac... i da se sa tim licitira je nedopustivo.
    albanski narod koji tu zovi ce svakako bito srecniji u prosperitetnijoj srbiji nego u kriminalizovanom kosovu.
     (Duke, 27. avgust 2018 23:33)

    # Link komentara

  19. Ne valja ovo ništa, nisam nacionalista , a kamoli mitiman, ali svaka država ima svoje Kosovo oko koje je stvorena država ili je nastala ideja o ujedinjenju, Italijansko je npr. Pijemont i vezano je za pokret "Risorđimrnto". odnosno preporod i Kamelija Kavura...tako da ja tu nebi ništa dirao , jeres je Srbima lomiti to "bagrenje", jer bez njega će ga...vetrovi oduvati !!!
    (VelikoSrbin Katai - ex Pera Pisar, 27. avgust 2018 23:15)

    # Link komentara

  20. Lagano ali sigurno kosovska prica se primice finalu. AV i ostali vec pokusavaju da prikazu da je sve izgubljeno i da je bolje nesto nego nista. Srbija ne mora zvanicno da prizna Kosovo kao drzavu, ali im nece smetati u UN i drugim organizacijama. I opet ce da dobije izbore...
    (Mikelli, 27. avgust 2018 23:11)

    # Link komentara

  21. @DUKE Ja ne znam u kom je univerzumu Kosovo apsolutno nase kad ni nas predsednik ne sme da ode tamo bez prethodne najave i dobijanja dozvole.Kad je prosli put direktor kancelarije za KIM otisao tamo bez dozvole uhapsili su ga i ponizavali.Druga stvar je ova teorija da Albanci kad bi imali prosperitet u Srbiji ne bi zeleli nezavisnost,koliko ja znam u SFRJ su imali sve pa opet nije bilo dovoljno a ta je drzava bila mnogo jaca i veca.Koliko vidim ovo je stav necemo pregovarati i na kraju cemo opet zaliti za propustenim prilikama,a Srba sve manje i sve vise odlaze.
    (Logika, 27. avgust 2018 22:54)

    # Link komentara

  22. Baš briga svetske medije o Vučiću, Tačiju i Kosovu. Više od pola njih i ne zna gde je Srbija.
     (Tihomir, 27. avgust 2018 22:48)

    # Link komentara

  23. Šta na sve ovo kaže Irinej?
    (Ranko, 27. avgust 2018 22:35)

    # Link komentara

  24. Ova buka ce da traje nekih 2 ili 3 meseca najvise. Ne verujem da ce za to vreme Vucic i Thaci postici dogovor, pa i zbog unutrasnjih reakcija. Vucic nece dobiti potrebnu podrsku za razmenu terrotorija iako on pokusava da ta razmena bude grad Preseva, od pruge pa nadole za 4 severne opstine Kosova. Isto i Thaci nece dobiti unutrasnju podrsku za tako nesto ako Kosovo ne dobije sva tri opstine Presevske doline. U novembru Tramp ce izgubiti vecinu i protiv njega ce se pokrenuti impeachment. Nece imati ni on ni njegova administracija vremena da se pozabave Balkanskim igrama. A tek tada Srbi ce svatiti kakvu su nepovratnu sansu izgubili da rese problem sa Albancima razmenom teritorija. Posle 3 meseca ce se cela stvar vratiti tamo gdje je bilo. Merkel nece podrzati razmenu territoria a Srbija ce morati ili da prizna Kosovo u postojecim granicama ili ce put ka EU biti paklen. Kosovo ne gubi nista.
    (Komšia sa juga, 27. avgust 2018 22:33)

    # Link komentara

  25. @Logika
    Pa gubitak je.. naravno da jeste.. davati nesto sto je apsolutno tvoje nema nikakvog smisla..makar tu ziveli i marsovci.. koliko los pregovarac mozes da budes da tako nesto i pretpostavis..
    sustina je dobiti nesto iz na zalost nicega od teritorije kosova.. a zaradi ljudi koji tamo zive kojima treba mir i prosperitet.. u suprotnom nece ga biti i ljudi sa severa ce da se sele i idu, i onda nece biti nikoga..
    velicinu bi pokazali kada bi tim albancima u srbiji takodje dali prosperitet, e onda vise nije vazno ko je ko i sa koje strane granice..
     (Duke, 27. avgust 2018 22:27)

    # Link komentara

  26. Srbija ćuti.
     (Smuleco, 27. avgust 2018 22:25)

    # Link komentara

  27. U 21 veku,u ovom globalizovanom svetu,teritorija nije bitna kao sto je bila u proslosti.Danas su ljudi koji zive na nekoj teritoriji mnogo bitniji od same teritorije.U danasnjem svetu ugled i postovanje drzave se meri ekonomskom snagom,kvalitetom javnog sektora drzave(zdravstvo,skolstvo), ekoloskim stanjem drzave,javni transportom,infrastrukturom i drugim segmentima koje privlace pojedince iz drugih drzava da se nasele i budu deo novog naroda.Zato jedna Austrija nije vojna sila ali ljudi iz celog sveta zele da zive u toj drzavi.Mi smo mala drzava i ne mozemo se takmiciti sa velikim silama oko trke naoruzanja ili u svemiru,ali mozemo od nase drzave napraviti da i drugi ljudi zele da zive u njoj a ne da i sami bezimo.
    (Logika, 27. avgust 2018 22:08)

    # Link komentara

  28. Koga više briga o njihovim susretima?
     (Mile, 27. avgust 2018 22:07)

    # Link komentara

  29. Kako vas lik voza, strasno...a opet ce dobit izbore. Razradjen sistem...
     (Marko99, 27. avgust 2018 21:51)

    # Link komentara

  30. @DUKE Kako je gubitak ako uzmemo teritoriju sa Srbima a dajemo sa Albancima?Jedino ako u Presevu nema naftnih polja a koliko znam nema,to su siromasne opstine.Ovo je prilika da resimo problem sa Albancima zauvek,bez rata i buducih konflikata vec jednim mirnim resenjem postignutim za pregovarackim stolom.Sto se teritorije tice u Srbiji bez Kosova moze sasvim komotno da zivi 15 miliona ljudi,a ima nas samo 7 i sve manje,znaci teritoriju imamo i vise nego sto nam treba ali niko na njoj nece da zivi,odseljavamo se iz svih krajeva masovno i to se nece promeniti bez jasnih i korenitih reformi da ljudi konacno pocnu da vide buducnost u ovoj drzavi.
    (Logika, 27. avgust 2018 21:46)

    # Link komentara

  31. dakle ovako...dajemo deo Srbije za deo Kosova. Pametnom dosta.
    (bucko koji ne razmislja, 27. avgust 2018 21:45)

    # Link komentara

  32. Mi menjamo nasu zemlju za nasu zemlju, ozbiljno losa situacija za Srbiju. Zamislite koliko je cela prica van nase kontrole kada druga strana razmatra prisvajanje Presevske doline, Bujanovca i Medvedje, teritorije koje nisu u sastavu tzv. "Kosovske drzave".
     (limun, 27. avgust 2018 21:40)

    # Link komentara

  33. Sta god radili Kosovo zvanicno se ne sme priznati. Samo me interesuje ovaj autoput sto ce valjda konacno zavrsiti pa kada zavrse hoce li da bude administrativni prelaz na njemu kod Bujanovca? Samo neka mi neko kaze da nismo okupirani...
     (Slobodan, 27. avgust 2018 21:35)

    # Link komentara

  34. Ало бре АВ, шта ти мењаш то? Моје за моје?! Ме може бре!
    (матори, 27. avgust 2018 21:16)

    # Link komentara

  35. ako.av bude menjao ono sto je vec nase (presevo bujanovac ili medvedju) samo za sever, onda je to potpuni gubitak..
    a ako je cilj da dobijemo sever i jos nesto (par opstina kao eksteritorijalnost) za priznavanje ostatka kosova, onda pristajem.
    na zalost, mislim da je prva opcija verovatnija..
     (Duke, 27. avgust 2018 21:08)

    # Link komentara