1. Na moje dete ne računaj!
    (C,c,c, 23. avgust 2018 00:10)

    # Link komentara

  2. Може.у војску пошаљи ону багру због које је синоћ маракана зврјала празна,оне дилере чији посмртни мурали свакодневно ничу на фасадама зграда.нек за нјих војни рок траје 3 године,с тим да последњу годину проведу на практичној обуци у сирији или авганистану
    (slobinator, 22. avgust 2018 10:37)

    # Link komentara

  3. "Razmatramo da uvedemo obavezni vojni rok..."
    U prevodu: "Razmatramo da oteramo još više ljudi iz Srbije."
    (Prokleta avlija, 22. avgust 2018 10:28)

    # Link komentara

  4. U vojsci se uce osnove zivota u srbiji .a neke od njih su.
    Samo dupeuvlake i vezare prolaze.
    udri konja koji vuce.
    mazni prvom komsiji deo opreme i pravi se lud. zuri da bi cekao i cekaj da bi zurio. itd itd....
    ali je takodje i jako lepo iskustvo druziti se sa ljudima i iz svega toga covek izadje zreliji.
    Treba napraviti pravu vojsku a ne onu partizansku. i urediti stvari tako da coveku bude lakse i da on kao vojnik bude efikasan. postoje razni modeli u svetu. treba uciti od najboljih.
    vojska je i ekonomski generator nekog grada .i mnogi su zamrli nakon ukidanja vojske.
     (miki, 22. avgust 2018 07:51)

    # Link komentara

  5. Prvo Vulin pa mi
    (Milutin, 22. avgust 2018 05:20)

    # Link komentara

  6. Prvo ministar vojni kao primer, pa onda ja
     (nmnjvet, 22. avgust 2018 02:13)

    # Link komentara

  7. Ne interesuje me sta Vucic prica, obracam se komentatorima. Svi vi koji mislite da decu treba prisiljavati da uce kako da ubijaju ljude ste ili pomerili pamecu, ili se tako izjasnjavate zbog neke vrste zlocinackog koristoljublja
    (Asabajlis, 22. avgust 2018 02:12)

    # Link komentara

  8. Vojni rok nikada nije trebalo ni ukidati. Ali dobro, nije za vreme vas ni ukinuto. U vojsci se gradi muskarac, spoznaje autoritet, obaveze, ozbiljnost. Shvata da postoje kazne za lose potreze. Pogledajte omladinu danas , razuzdana banda.(nikola, 21. avgust 2018 13:36)

    To sve treba da se uci u PORODICI! Danas je rat komplikovana rabota, profesionalan uvezban vojnik je mnogo znacajniji od mladica spremnih da urade 100 sklekova za 60 sekundi, uz duzno postovanje :)
     (zivahan mali, 22. avgust 2018 01:53)

    # Link komentara

  9. Ja odoh u inostranstvo a vi botovi uzivajte.
    (333, 22. avgust 2018 01:36)

    # Link komentara

  10. A koliko dugo si ti sluzio vojini rok gospodine predsednice??
    (dragan, 22. avgust 2018 00:41)

    # Link komentara

  11. I ove školvane profesionalce jedva plaćate,
    otkud vam para za narodnu vojsku u koju niko neće silom već opredeljenjem???
    (marija, 22. avgust 2018 00:39)

    # Link komentara

  12. Ti si jado budala ako mislis da teras nekog u vojsku. Imas svoju decu pa nek oni ratuju u prvim redovima protiv dronova.
     (Nasledje, 22. avgust 2018 00:34)

    # Link komentara

  13. sta je umislio vucko?
     (kaluđer, 22. avgust 2018 00:29)

    # Link komentara

  14. U JNA sam bio od decembra 90-te do januara 92-ge. Prošao Vukovar i istočnu Slavoniju od prvog do poslednjeg dana. Kada je počeo rat u BiH i to me je zakačilo... Država mi nije dala ništa. Ni hvala nisam dobio. Završio sam ETF i godinu dana obilazio nazovi firme (državne) u potrazi za poslom i dobio ga nikad. Batalio Srbiju i otišao.U isto vreme Vulin i Vučić izbegli služenje vojnog roka. Moj sin nikada , ali nikada neće služiti u njihovoj vojsci.
    (oberin martel, 22. avgust 2018 00:27)

    # Link komentara

  15. sam vojsku i smatram da nije gubljenje vremena jer sam dosta toga naucio, elem da ne nabrajam ko hoce neka sluzi ko nece ne mora i to je to. ps opet bih sluzio da mogu.
     (sluzio, 22. avgust 2018 00:23)

    # Link komentara

  16. Necije potomke obucavaju kriminalci sa tribina - videsmo ih onomad u Rusiji.
    Takvi za vojsku i nisu.
     (Nazalost Srbin, 22. avgust 2018 00:13)

    # Link komentara

  17. Kako te nije sramota ? Drzava nema novac da placa profesionalnog vojnika pa si dosao na ideju obaveznog vojnog roka. Ne dam bre !
     (darko, 22. avgust 2018 00:01)

    # Link komentara

  18. samo umesto obaveznog zameni sa dobrovoljnim i sve rešeno.
    šest meseci plaćene službe, radni staž.
    (izvolite, 21. avgust 2018 17:18)

    Pa dobrovoljni postoji otkad je ukinut obavezni...
    (najnesposobniji, 21. avgust 2018 19:28)

    # Link komentara

  19. Prosečna mlada osoba je nezrela, neiživljena, besposlena, nasilna, na alkoholu i drogama, podložna sukobima, čarkama, netolerantna, neposlušna, divlja, besna, luda... To ćemo promeniti kako? Pa jednostavno, daćemo toj osobi oružje u ruke! Fenomenalnooooo!
     (Fenomenalnooooo, 21. avgust 2018 19:01)

    # Link komentara

  20. Posto spadam u onih 83% idiota, smatram se oslobodjenim vojske! Tu privilegiju ostavljam onoj grupici naprednih i zdravih!
    (idiot, 21. avgust 2018 18:48)

    # Link komentara

  21. Nek pocne sa huliganima i to po 24meseci!
    (Samo tako, 21. avgust 2018 18:47)

    # Link komentara

  22. Prvo rezervistima isplatite ratne dnevnice!
    (rudi izrod, 21. avgust 2018 18:45)

    # Link komentara

  23. Ако буде војнички суљпа као у ЈНА, ја идем поново.
     (Еустахије Брзић, 21. avgust 2018 18:40)

    # Link komentara

  24. "Vojska je jedna od većih nesreća koja može da zadesi čoveka."
     (Sale, 21. avgust 2018 18:29)

    # Link komentara

  25. Znači obavezni služenje vojnog roka, sledi, svi će imati prednost kod zapošljavanja u državnim organima?
     (Dejan, 21. avgust 2018 18:27)

    # Link komentara

  26. @andreas kisser
    Dao bih ti sto pluseva. Služio sam vojsku godinu dana 1986. godine. Gubljenje vremena. Čišćenje kruga, stalne prozivke, slušanje raznih naklapanja od komandira voda i komandira čete, obavezno gledanje dnevnika i ispiranje mozga na mnogo drugih načina. Neozbiljna država, pa je takva i vojska. Niti su nas učili, niti su nas obučili da ratujemo, što bi trebalo da bude svrha služenja vojnog roka.
     (stari konj, 21. avgust 2018 18:11)

    # Link komentara

  27. Ja sam služio vojsku 2002/2003. Puštali su nas na vikend kući svake 3 nedelje jer je zo bila znacajna ušteda - nema te na kazanu nekoliko dana! Nismo imali ni tv, pa su nas zato cele zime držali po ceo dan, dakle od 5.30 do 20.30 napolju (sem klope naravno). Ej, 21. vek nismo imali učionicu, nismo imali tv... Ali zato smo imali gomilu njih sa ravnim tabanima koji su morali da budi oslobodjeni jer realno nisu sposobni, bilo je nekoliko nepismenih, bar 5-6 koji su iz zatvora došli u kasarnu... Lik iz Bg koji je bio na svemubi sva"emu se od vojničke hrane (fuj fuj) ugojio. Bilo je i nas nekolicina sa fakultetima, drugar i ja sa debelim dioptrijama. Elem, i ja sam mislio da cu tu nesto nauciti jer sam slušao od ćaleta i brata. Naučio nešto jesam ali umesto 9 (8) meseci, moglo je sve to u 2 meseca. Secam se nekoliko oficira, po jednog dobrog vodnika, starijeg vodnika i zastavnika, onda nekolicine secikesa vodnika jednog potporucnika budaletine, nazovi vojnika, par odlicnih drugara i pekare proleće u Subotici. Nema discipline i pameti koja treba da dodje od nekog drugog ili da ti to neko instalira. Sam si sebi prijatelj i neprijatelj. Ako treba da naučiš da pucaš za život, onda budi profesionalni vojnik. Ovako, sve je to luk i voda i priča za široke mase. Tačno se zna koliko košta to zezanje po čoveku, a realno od toga leba nema. 90tih su generacije unakažene i zaključak je samo profesionalna vojska je potrebna. A ne magarci koji ne znaju vola da ubodu pod oružjem. I jos jedna stvar, ne treba meni puška ili uniforma da se dokažem kao muškarac. Treba mi solidan i redovan posao, koji se naravno redovno plaća, da mogu da živim od istog i da hranim porodicu, dobar i zadovoljan lekar da mu se javim i pomogne mi kad treba, vaspitačice, nastavnici i profesori za decu. Kad hoću da se k*rčim, ja uzmem da istresem tepih starijim komšijama!
     (Strelac Draškov, 21. avgust 2018 18:01)

    # Link komentara

  28. Učesnik sam ratova 90tih,ranjen,oporavio se.Niko me se nikad nije setio iz vojske da pita kako sam,ali se sete za vojnu vežbu.Sluzenje vojnog roka ne treba uvoditi nego ponovo u skole vratiti odbranu i zaštitu,a profi vojnike platiti pošteno.Vojni rok im treba jer im nema ko da radi na košenju trave i raznih lakih fizičkih poslova kao u vreme JNA.
     (zvonchilo, 21. avgust 2018 18:00)

    # Link komentara

  29. Država mi ništa nije dala. Ni posao. Ni stan. NIŠTA.
    Privatnik sam. Stan nasledila od roditelja.

    Mog sina koji ima 24 godine tvoja vojska neće videti.
     (Majka, 21. avgust 2018 17:54)

    # Link komentara

  30. Glavu dajem da 90% ljudi mojih godina ne zna da postavi sator, zapali vatru kremenom, orjentise se prema sazvezdjima, ne zna kako da se ponasa u slucaju zemljotresa, poplave, pozara ili kojekakve vanredne situacije.
    (doktor, 21. avgust 2018 15:40)

    Ja sam služio vojsku punih 12 meseci i nemam pojma kako da postavim šator, zapalim vatru kremenom, orijentišem se prema sazvežđima i ne vidim da sam zbog toga hendikepiran. U vojsci sam doživeo jedino iživljavanje, glupost, nepravdu, šikanu i besmisleni dril. Recimo, skakanje iz kamiona kada se komanduje atomski s leva, nogu sam iščašio zbog toga.

    Moje dete NEĆE, možete samo da crknete od muke, sa sve Vučićem i Vulinom.
    (Spuštavah se ja na vaše uže..., 21. avgust 2018 17:37)

    # Link komentara

  31. samo umesto obaveznog zameni sa dobrovoljnim i sve rešeno.
    šest meseci plaćene službe, radni staž.
    (izvolite, 21. avgust 2018 17:18)

    # Link komentara

  32. Нема потребе за тим, него гледајте да што боље модернизујете војску.
    Да имамо професионалне, врхунски обучене и опремљене војнике који примају добар новац за тај посао.
    Па ко воли нек изволи.
    Уосталом и у ратовима 90'их најбоље су се показали прекаљани , искусни борци, што је и нормално.
    Наравно , ако затреба сви су војници, лако ће се мобилисати сви и научити пуцању из пушке.
    Није то склапање спејс-шатла.
    Ми Срби морамо да схватимо, да ако хоћемо да нам крене набоље, да морамо да професионализујемо сва занимања до максимума.
    Тако и занимање војник.
    (некле, 21. avgust 2018 17:18)

    # Link komentara

  33. Нису деца, а камоли пунолетни људи, твоје власништво да ти одлучујеш о њиховом животу. Војни рок треба вратити, то је неспорно. А власт на првим изборима треба мењати. И то је неспорно.
    (Јабучило, 21. avgust 2018 15:28)

    Da, ali zato ce drzava da preuzme brigu o njihovim zivotima i posalje ih u rat. Da ih tamo osakate, psihicki uniste.
    Bato, ako ti se ide u vojsku, idi, odmah mozes. Povedi i decu, idite, ratujte, ubijajte se, nemojte tudju decu da unistavate zarad svojih glupih ciljeva.
    Da li ce dete nekog politicara, generala videti vojsku?????
    (zidan, 21. avgust 2018 17:17)

    # Link komentara

  34. 28 mi je leta, i nisam isao u vojsku i strasno mi je zao zbog toga. nikada nisam drzao u rukama pistolj/pusku. vojska nije samo stvar ratovanja, nego i discipline, postovanja autoriteta i snalazenja u prostoru. glavu dajem da 90% ljudi mojih godina ne zna da postavi sator, zapali vatru kremenom, orjentise se prema sazvezdjima, ne zna kako da se ponasa u slucaju zemljotresa, poplave, pozara ili kojekakve vanredne situacije. ali zato znaju kako se pije, gudra i spava do 2.
    (doktor, 21. avgust 2018 15:40)

    ti stvarno verujes da se u nasoj vojsci ista od toga ucilo (osim pucacine)!!!??? haha, ti si prijatleju pravi proizvod milosevicevske-vucicevske srbije koja zeli da veruje u mitove! srpska vojska je bila i pre i nakon 1999. (a odmah nakon 1999. ja sam odsluzio svoju godinu) totalni raspoad sistema i klasicno gubljenje vremena! ja sam bio granicar i neke od tih stvari smo jos i satro ucili, po jedna lekcija od svega, i sve zaboravis vec popodne! jel ti stvarno mislis da je iko ista korisno naucio u vojsci? ne, pravo pitanje je: da li ti znas ko su i koliki je intelektualni kapacitet nizih oficira koji rade sa vojnicima na obuci, desetara i vodnika? ti izgleda zamisljas srpske kasarne kao west point :-) a sada dobronameran savet vezan za ove stvari koje pominjes da ne umes da radis: lepo se ti uclani u gorsku sluzbu spasavanja, speleologe ili upisi neki penjacki kurs. naravno, pod uslovom da zaista zelis da to naucis, a nisi samo foler koji se satro lozi na vojsku ;-)
    (andreas kisser, 21. avgust 2018 17:02)

    # Link komentara

  35. Konačno će Vulin u vojsku...
     (Nenad, 21. avgust 2018 16:54)

    # Link komentara

  36. Kakav bre najveći rast u Evropi? 1.8% 2017. Najniži u regiji. Pusti ti razvijene zemlje sa njima se ne možemo meriti. Nemačkoj i Holandiji je 2% dovoljno a nama je sve ispod 5% minus. Ne treba ljudima tvoja statistika da znaju kako žive. Vide šta mogu da kupe za jedu platu ili penziju sada a sta su mogli pre 5 godina na primer.
     (Sloba, 21. avgust 2018 16:43)

    # Link komentara

  37. Posle vojske mozes da postanes samo mentalni bogalj i da se ceo ostatak zivota boris sa manjim ili vecim psihickim problemima, kako se kome zalomi. Jedno je sigurno, ta godina i vise koliko sam ja proveo u vojsci su nesto najodvratnije, najbeskorisnije, najbrsmislenije, u mom životu. Zatvor je bolji. Prosao sam sve u vojsci i znam.
     (Miki, 21. avgust 2018 16:40)

    # Link komentara

  38. @trabant... ja kad sam sluzio vojsku, preko 60% je bilo sa zavrsenim fakultetima... velika vecina je bilo specijalizovano za mnoge stvari... vojska da je htela, mogla je da ih iskoristi... umesto toga, dzabalebarila je...
     (mr. G, 21. avgust 2018 16:39)

    # Link komentara

  39. Ali neverovatno koliko ljudi "podržava" vraćanje vojnog roka, a siguran sam da se niko od njih nije prijavio da služi dobrovoljno..... ma nema šanse. Kakav je ovo podanicki mentalitet, ne mogu da verujem.
     (zor, 21. avgust 2018 16:38)

    # Link komentara

  40. Sluzba da, ali ne obavezno vojna, moze se cistiti Srbija od smeca pored reka i puteva,( uz uvodjenje drakonskih kazni za bacanje istih) i druge vrste javne sluzbe, cak i radne akcije, ako ucesnici budu dozivotno oslobodjeni od placanja putarine,npr.
     (Ne volem Dodika., 21. avgust 2018 16:36)

    # Link komentara

  41. @Nema sanse da ti dam sinove!!! 
    (kekec, 21. avgust 2018 15:16) 

    Нису деца, а камоли пунолетни људи, твоје власништво да ти одлучујеш о њиховом животу. Војни рок треба вратити, то је неспорно. А власт на првим изборима треба мењати. И то је неспорно.
    (Јабучило, 21. avgust 2018 15:28)
    Ne nego mu ih je možda Srbija dala, hranila, podizala , ili Vučić iVulin možda?
     (Mile idiot 83%, 21. avgust 2018 16:33)

    # Link komentara

  42. Služio sam vojsku u bivšoj Jugoslaviji krajem odamdesetih, dvanaest meseci, i presela mi je. Nikome nije potrebna ta disciplina koja ubija u tebi detinju naivnost i veru u bolji svet. Ne dao je Bog nikom više. Nigde nisam naišao na toliko neljudskosti i maltretiranja kao u armiji. Razbili su mi deo iluzija o lepoti života i dobroti ljudi. Sve sama laž i nepravda. Daleko joj lepa kuća. A ti se predsedniče mani ćorava posla.
    (Bardami, 21. avgust 2018 16:33)

    # Link komentara

  43. @28 mi je leta, i nisam isao u vojsku i strasno mi je zao zbog toga. nikada nisam drzao u rukama pistolj/pusku. vojska nije samo stvar ratovanja, nego i discipline, postovanja autoriteta i snalazenja u prostoru. glavu dajem da 90% ljudi mojih godina ne zna da postavi sator, zapali vatru kremenom, orjentise se prema sazvezdjima, ne zna kako da se ponasa u slucaju zemljotresa, poplave, pozara ili kojekakve vanredne situacije. ali zato znaju kako se pije, gudra i spava do 2.
    (doktor, 21. avgust 2018 15:40)
    Pa doktore prijavi se dobrovoljno kad ti se toliko drži oružje.
     (Mile idiot 83%, 21. avgust 2018 16:27)

    # Link komentara

  44. Vreme ti je da odeš sa vlasti. Većina omladine ne želi vraćanje vojnog roka, a s obzirom u kakvom se okruženju nalazimo ti troškovi su apsurdni. Nema više ko da nas napadne. Okruženi smo NATOM. A ti si predsedniče još jednom dokaz kako jedan čovek sa previše moći i slabom opozicijom uništava demokratska načela i demokratske institucije. Naravno, ti i ne bi imao toliko moći da nisi okružen poltronima.
    (Bardami, 21. avgust 2018 16:25)

    # Link komentara

  45. Pa tako bre da nam i ministar odsluzi vojsku...
     (ja, 21. avgust 2018 16:24)

    # Link komentara

  46. 28 mi je leta, i nisam isao u vojsku i strasno mi je zao zbog toga. nikada nisam drzao u rukama pistolj/pusku. vojska nije samo stvar ratovanja, nego i discipline, postovanja autoriteta i snalazenja u prostoru. glavu dajem da 90% ljudi mojih godina ne zna da postavi sator, zapali vatru kremenom, orjentise se prema sazvezdjima, ne zna kako da se ponasa u slucaju zemljotresa, poplave, pozara ili kojekakve vanredne situacije. ali zato znaju kako se pije, gudra i spava do 2.
    (doktor, 21. avgust 2018 15:40)

    Možeš da se prijaviš dobrovoljno, niko ti ne brani, ja sam bio pre petnaest godina, jedino što sam naučio tamo je da u slučaju rata bežim u brda
     (DezertEr, 21. avgust 2018 16:23)

    # Link komentara

  47. Treba nekoliko veoma pametnih ljudi da sedne i da smisli sve do detalja da se služi mesec dana i da dva meseca bude pre toga obuka kao u školi a ko bojkotuje da se nekako na finjaka finansijski kazni i da mu se produži... Ko se potrudi da veoma kratko to odsluži. I da postoji dobar sistem brze mobilizacije.
    Bojim se da nemamo pametnih ljudi koji će se toga prihvatiti i da ako to budu radili ljudi puput Vulina samo će nam država ispasti bruka...
     (Branko, 21. avgust 2018 16:23)

    # Link komentara

  48. @ (123, 21. avgust 2018 16:03)

    Zato što nam ne dozvoljavaju. Primaju samo 2.000 u svakom roku, a prijavi se oko 17.000 ljudi.
     (dobrovoljac, 21. avgust 2018 16:22)

    # Link komentara

  49. Nema više, kasarni niti opreme, počev od oružija i ostalog, a o kadrovima da se i ne govori. Sve se urušilo u našoj Srbiji.
    (Temerinacori, 21. avgust 2018 16:20)

    # Link komentara

  50. Ja da nisam bio u vojsci mama bi mi i dalje namestala krevet. Odsluzio sam 18 meseci ( zbog rata) i nije mi zao. Mnogo sam stvari tamo naucio. Slazem se da bi svi morali imati obuku.
     (trabant, 21. avgust 2018 16:20)

    # Link komentara

  51. Kada se uvedu pristojne uniforme od zdravih i urednih materijala, čizme takođe, spavaone sa 4 čoveka u sobi na jedno kupatilo, kupanje kad i ko hoće, hrana dostojna pristojnog čoveka - onda možemo da pričamo i vraćanju roka. I naravno, prosečna zarada za vreme trajanja VR se podrazumeva, da bi vojnici imali od čega da žive jer im i roditelji gladuju. Partizanština i socijalizam su davno prošlo vreme.
     (malation, 21. avgust 2018 16:18)

    # Link komentara

  52. Ко ће да ти иде у војску кад сте сву омладину отерали из земље? Нек ти служе ботови.
     (комша, 21. avgust 2018 16:17)

    # Link komentara

  53. Uvedi. Samo, nek bude dve godine opciono. Za ove klince što vole Kosovo. Ko sto vole Zimbabve.
     (Steva, 21. avgust 2018 16:06)

    # Link komentara

  54. Jedini ko bi od toga profitirao su vlasnici restorana. A sto se mene tice s vojskom je zavrseno...
     (GrgaPitic, 21. avgust 2018 16:04)

    # Link komentara

  55. Svako ko zeli moze i sada da se prijavi za sluzenje vojnog roka ... Za sve koji na sva usta hvale sluzenje vojnog roka, ako toliko zelite sto cekate da se uvede da je obavezno ...
     (123, 21. avgust 2018 16:03)

    # Link komentara

  56. Ja služio 15 meseci, od marta 98 do juna 99. Nema šanse da vam dam sina da se igrate sa njegovim životom kao što ste se igrali sa mojim. Ne barem dok Vučić, Vulin i Dačić ne odsluže barem onoliko koliko sam ja...
     (nosilac partizanske spomenice 99, 21. avgust 2018 15:46)

    # Link komentara

  57. Taman da oterate i ovo malo mladjih, pametnih ljudi, pa da na miru vladate, dok je sveta i veka....
    (Autošovinista, 21. avgust 2018 15:45)

    # Link komentara

  58. Neobučeno stanovništvo je obično topovsko meso.
    Zemlja koja nema vojsku ne postoji.
    Zemlja koja ne može da pruži otvpor biva okupirana.
    Mi matorci smo služili po godinu dana i šta nam fali?! Drugi je problem što mi nemamo poverenja u političare i smatramo odmah da će neko da nas zloupotrebi.
    Samo bi Srbi da budu neobučeni i da nemaju vojsku, a da budu sila neopevana na celom svetu.
    (Jovan, 21. avgust 2018 15:44)

    # Link komentara

  59. 28 mi je leta, i nisam isao u vojsku i strasno mi je zao zbog toga. nikada nisam drzao u rukama pistolj/pusku. vojska nije samo stvar ratovanja, nego i discipline, postovanja autoriteta i snalazenja u prostoru. glavu dajem da 90% ljudi mojih godina ne zna da postavi sator, zapali vatru kremenom, orjentise se prema sazvezdjima, ne zna kako da se ponasa u slucaju zemljotresa, poplave, pozara ili kojekakve vanredne situacije. ali zato znaju kako se pije, gudra i spava do 2.
    (doktor, 21. avgust 2018 15:40)

    # Link komentara

  60. Tako i treba. Za vreme Tita i SFRJ se išlo isto u vojsku.
    (Penzioner, 21. avgust 2018 13:55)
    Za vreme Tita su ljudi znali šta brane, posle su došli ovakvi kao danas pa sad više ne znamo ni šta je naše, a uspeli su standard koji smo imali da dovedu do goreg nego u Bugarskoj. Takvu Srbiju ne bih branio nikada, neka je brane oni koji su izglasali ove.. Svi znamo kako je prošao rat u Jugoslaviji, sve se znalo, samo su nevini ginuli, a elita se bogatila.
    (Ćao, 21. avgust 2018 15:40)

    # Link komentara

  61. Ako se izuzmu emocije i ostavi po strani sta je ko rekao od nasih edukovanih i obrazovanih ministara i politicara (cast izuzecima), misljenja sam da vojni rok treba da bude obavezan... Ne daj Boze sutradan izbije neki rat i neko ti uleti u kucu, kako ces porodicu da odbranis... Treba poznavati te sve elementarne stvari oko oruzja, samoodbrane i pruzanja prve pomoci, koju verujem da vise od pola Srbije ni ne ume da pruzi na pravi nacin... S druge strane, bar po onome sto su mi starije generacije pricale, vojska je bila pravo mesto za ucenje postovanja, prihvatanja nepravde, borbe sa problemima i stvaranju borbenog duha i upornosti... Druga je stvar sta je ona danas postala... Ali svako u vojsku treba da ode zbog sebe, uostalom da nasi preci vojnici sa sela nisu sacuvali ovu drzavu, mi danas ne bismo ni postojali ili pili te kafe po kaficima koje je neko spomenuo... Njima smo samo duzni, jer su bez hrane prelazili onu krsevitu Albaniju i pokazali nam kako se treba boriti i ne predavati nikad! A prave primere njihovih potomaka i gena imamo prilike da vidimo skoro svaki dan u gotovo svim oblastima sporta...
    (nikobitan, 21. avgust 2018 15:39)

    # Link komentara

  62. Glupost. I on zna da od tog posla nema ništa. Nego retorika za mase. Avioni, kamioni parade itd.
    (Millennium, 21. avgust 2018 15:37)

    # Link komentara

  63. Ja ne vidim šta sam pročitao. Mislim, jer sam kratkovid. Baš kao Vulin.
     (Bratori, 21. avgust 2018 15:37)

    # Link komentara

  64. Pogledajte omladinu danas , razuzdana banda.
    (nikola, 21. avgust 2018 13:36)

    Moj klinac nije razuzdana banda nego pristojan dečko koji će, zbog ovakvih kao što si ti i tvoj ratnohuškači idol, nastaviti da školuje izvan ovog Mordora. A ti, upiši Vulinovu "školu života" pa mi se javi sa utiscima. Najbolje da odslužiš dva roka, to bi te dvostruko unapredilo. Ili si, možebiti, kratkovid kao g. Julin? Šta te to sprečava?
    (Ludaci su preuzeli ludnicu, 21. avgust 2018 15:37)

    # Link komentara

  65. Kad prvo Vulin i Vucic odsluze isti.
    (Moze, 21. avgust 2018 15:31)

    # Link komentara

  66. Prvo Vulinu, jel tako?
    (Sabre, 21. avgust 2018 15:31)

    # Link komentara

  67. Ja sam sluzio vojsku, nista dobro mi nije donela ni meni ni mojim klasicima, neki su poginuli (u miru), neki su ostali bez posla, nekima su propale firme koje su imali, neke su ostavile zene I devojke, neki nisu vidjali po dva meseca tek rodjenu decu,neki nisu vise nikada mogli da se vrate u inostranstvo u kojem su ziveli oni pametniji nisu dolazili godinama u srbiju da im to sluzenje ne bi poremetilo taj zivor koji su tamo imali, maltretirale su nas staresine laznim sprovodjenjem discipline ako ti krevet nije dovoljno zategnut po njegovom misljenju iskompleksirani stariji vodnik pred penzijom uzme pa ti pesnicama izbije sve kocke duseka I posteljinu na pod pa ti onda ponovo skockavas po ceo dan dok njemu ne dosa I td. Kad ste vec ukinule nemojte ponovo uvoditi
    (Gardista, 21. avgust 2018 15:30)

    # Link komentara

  68. Nema sanse da ti dam sinove!!!
    (kekec, 21. avgust 2018 15:16)

    Нису деца, а камоли пунолетни људи, твоје власништво да ти одлучујеш о њиховом животу. Војни рок треба вратити, то је неспорно. А власт на првим изборима треба мењати. И то је неспорно.
     (Јабучило, 21. avgust 2018 15:28)

    # Link komentara

  69. ...S druge strane nije lose da se mladi ljudi upoznaju sa ljudima iz razlicitih delova Srbije, ...

    (Srbo, 21. avgust 2018 14:14)

    Od svih komentara koji su ZA, ovo je jedini, ponavljam, jedini dobar razlog da se vrati vojni rok. Jedina dobra uspomena koja mi ostade od mojeg tamo nekih osamdesetih. I pride, bese Juga...
    (Yova, 21. avgust 2018 15:28)

    # Link komentara

  70. Javljate se bre, bivši vojnici. Kažite kakva je to glupost bila. Kakva izgubljena godina života, totalno uludo. Bolje uvedite obavezno učenje engleskog po kampovima, učenje programiranja, evolucije, muzike, geografije.
     (Arsa, 21. avgust 2018 15:26)

    # Link komentara

  71. Može, pod uslovom da najpre odsluže On, Vulin, dr Stefanović, Toma i svi članovi SNS-a pa onda mi, obični građani drugog reda!
    (Rema, 21. avgust 2018 15:26)

    # Link komentara

  72. A Vulin, hoće li i on da odsluži svoj vojni rok, za početak?
     (Smuleco, 21. avgust 2018 15:26)

    # Link komentara

  73. Neka hvala. Ko zeli da sluzi vojsku neka ide i neka se sam prijavi, ako misli da ce 'postati muskarac' tamo. Ja za sebe smatram da sam odgovoran koliko treba i postupam razumno. Bas mene briga da mi neki tamo pukovnici koji su kao nesto veliko postigli u zivotu, naredjuju i deru mi se zbog gluposti, sto nisam namestio krevet, ocistio pod, ogulio krompire... Ja zavrsavam fakultet, citam knjige, i ucim o tome da se ratom i ubijanjem nista ne postize. A sto je najvaznije, zbog KiM mi se ne gine, posto bi kad tad poslali 'decu vojnike' koji su sluzili vojsku. Zasto se sele 'srbi' sa KiM pa pricaju kako treba da se brani KiM? Pa ostanite tamo ljudi ako zelite da branite nesto svoje. Meni KiM nista ne znaci. Imate vise prednosti nego mi ovde u Beogradu, Nisu, Novom Sadu... Sve vam je olaksano, dobijate pomoc, svi se sazaljuju na vas. Zbog cega?! Zbog vas takvih, zasto bih ja isao u rat, da branim nesto vase od cega ste i vi sami pobegli i odustali. I onako su i sami politicari odustali od svega toga. Mene samo zanima misljenje bivsih vojnika koji su sluzili vojsku i bili u ratu 90ih. Sta oni misle o svemu ovome? Svasta su preziveli tamo, i dal ce iole normalan covek posle toga nekom to da preporuci? Da mu ginu drugovi i rodbina zbog glupih politicarskih stavova.
     (fantom, 21. avgust 2018 15:26)

    # Link komentara

  74. Da nećemo možda da ratujemo?
     (Lucius Fox, 21. avgust 2018 15:23)

    # Link komentara

  75. Vojni rok nikada nije trebalo ni ukidati. Ali dobro, nije za vreme vas ni ukinuto. U vojsci se gradi muskarac, spoznaje autoritet, obaveze, ozbiljnost. Shvata da postoje kazne za lose potreze. Pogledajte omladinu danas , razuzdana banda.
    (nikola, 21. avgust 2018 13:36)

    Gomila budalaština. Taj što je disciplinovan i odgovoran, biće takav i bez vojske. Taj što je beskoristan, biće takav i 10 godina da služi. Vojska je besmislena jer smo okruženi NATO paktom. Ne smemo nikog ni da pipnemo. A ako neko krene na nas, možemo samo da potpišemo kapitulaciju momentalno.
     (Matori, 21. avgust 2018 15:23)

    # Link komentara

  76. Просто ми је невероватно да ја као дечко који имам 21 годину долазим јуче у ситуацију да са својим оцем разматрам да ли треба да се врати обавезан војни рок. Мислим да то не треба да се доводи у питање уопште. Сви ће рећи, као што су говорили и за наталитет, нећу да рађамо за државу, нећу ово, нећу оно. Па ваљда је све то смисао живота. На држави је да моли за државу, а ми као нормални људи, надам се, треба да скапирамо да смо ми држава. Држава је народ, а не политичари и политика која се у њој води. Ми смо их изабрали и они као људи који су добили наше поверење су дужни да раде свој посао. И опет је све на нама, на народу. Зато, питање обавезног војног рока је питање пре свега личне безбедности. Ако ћеш научити да бранише себе, самим тим браниш и државу. Ти си њен грађанин и твоја је основна људска потреба да опстанеш и да се браниш када те неко напада. Морамо се научити некој дисциплини, поготово ми млади, а не да глуваримо јер не знамо шта ћемо са собом од нерада. Е зато, такође, треба да се уведе ОБАВЕЗАН војни рок. Деца ће вам бити способнија и спокојнија, самим тим вероваће у себе, у своју безбедност па на крају и у своју државу која му је пружила то оспособљавање. Не занима ме политика и не симпатишем апсолутно никог из политичке сцене. Ово је питање моје будућности и будућности, ако Бог да, моје деце. Треба мало да изађемо из тог вртлога изопачености у који смо упали јер као народ ћемо пропасти, а и тако ће и наша мајка Србија пропасти.
    #пишићирилицом #мајкаСрбија
    (Младић у развоју, 21. avgust 2018 15:23)

    # Link komentara

  77. Ni slucajno.
     (BgHQ, 21. avgust 2018 15:17)

    # Link komentara

  78. prvo posalji svog ministar vojnog da sluzi vojni rok.....
    majstore..........
    (deda....., 21. avgust 2018 15:17)

    # Link komentara

  79. Може ли без оружја, нпр. бот сендвичар или кол центар странке? Може и лепилац плаката или растурач летака...
     (wudro, 21. avgust 2018 15:16)

    # Link komentara

  80. Moze predlog,
    Povecajte plate profesionalnim vojnicima i odmah ce biti vise zainteresovanih za vojsku.
    (LjS, 21. avgust 2018 15:16)

    # Link komentara

  81. Nema sanse da ti dam sinove!!!
    (kekec, 21. avgust 2018 15:16)

    # Link komentara

  82. Jeli ovo Vulin predlozio??
    (most, 21. avgust 2018 15:13)

    # Link komentara

  83. Sta vise razmatrate? Uvodite odmah !
     (Salvatore, 21. avgust 2018 15:13)

    # Link komentara

  84. I tako u krug. Bez hleba, ali sa puno igara.
    (Slobodan Činilac, 21. avgust 2018 15:11)

    # Link komentara

  85. Glupost.
     (Voša, 21. avgust 2018 15:04)

    # Link komentara

  86. @ (Magdalena, 21. avgust 2018 13:40)

    Evo ti jedan pregled:

    1. EU zemlje sa obaveznim služenjem vojnog roka: Francuska (jednomesečna obavezna vojna obuka, razmatraju mogućnost povećanja), Švedska (vratili od prošle godine, pozivanje i obuka krenuli 2018), Austrija (6, odn. 9 meseci za civilku), Kipar (14 meseci, 33 u vojsci bez oružja, 38 civilka), Danska (4, civilka 6), Estonija (8-11 meseci u zavisnosti od roda), Finska (8-12 meseci u zavisnosti od roda, nikada nije zabeležen slučaj izbegavanja vojne obaveze!), Grčka (9-12 meseci u zavisnosti od roda, 15 civilka)

    2. Ne-EU evropske zemlje sa obaveznim služenjem vojnog roka: Norveška (19 meseci i za muškarce i za žene!), Švajcarska (18-21 nedelja + 3 nedelje svake godine)

    3. EU zemlje u kojima se razmatra uvođenje služenja vojnog roka: Nemačka (vrlo blizu vraćanja obaveznog vojnog roka od 8 meseci), Mađarska (postoji inicijativa, ali je potrebna 2/3 većina u parlamentu)

    4. EU zemlje sa specifičnim statusom:

    - Holandija - nije zvanično ukinuta ali nema upućivanja na služenje, dok prekomorske teritorije i dalje organizuju služenje vojske
    - Irska - specijalan status (imaju dobrovoljačku vojsku u celosti)
    - Velika Britanija - obavezno za muške pripadnike kraljevske porodice, kao i pripadnike britanske aristokratije (uopšte nije zanemarljiv broj)
    (ja, 21. avgust 2018 15:03)

    # Link komentara

  87. 3 meseca? pa onda mozete komotno uvesti "vikend obuku" ....kakva tri meseca kakve smejurije, bez 6 meseci je glupo i zvati vojskom...
     (lord, 21. avgust 2018 15:02)

    # Link komentara

  88. Za služenje vojnog roka su ti potrebne kasarne koje ste prodali, oruđe i oružje koje ste bacili u staro gvožđe, stručni kadar skoro da vise i ne skolujete. Nemate para ni da nahranite vojsku, tako da predlazem uvođenje obaveznog služenja uz obavezno plaćanje pansiona.
     (septembar 94-95, 21. avgust 2018 15:02)

    # Link komentara

  89. To je najbesmislenija godina u mom životu.Više bi smisla imalo da sam zakivao jedan ekser celo to vreme.
     (Andrija, 21. avgust 2018 15:01)

    # Link komentara

  90. A ko će da plati za sve to u zemlji koja blago rečeno nije među bogatijim? Koja je to konkretna pretnja koja iziskuje ovakav potez? Od koga trebamo da se branimo? Da li će Vučić i ostala napredna bratija da šalje svoju decu?
     (Ivan M, 21. avgust 2018 15:00)

    # Link komentara

  91. "Do juče ste govorili da su vam deca postala slabići, jer nemaju vojnu obavezu. Ajde dogovorite se sa sobom šta hoćete od države po pitanju KIM, ekonomije"
    Kako ovaj lik spinuje pa to nije normalno. Kao prvo deca jesu slabija zato sto se manje bave fizickom aktivnoscu, citaj ponovo FIZICKOM aktivnoscu! To su deca pobogu! Kakav vojni rok!? Na vise nacina se moze organizovati da se deca vise bave sportom u skolama ili u sportskim drustvima. Mogu se organizovati besplatni sportski sadrzaji u lokalnim zajednicama, za to uvek treba da ima para.
    I za kraj lepo se da videti da ova garnitura na vlasti nema veze sa veze cim udaraju po narodu. Pa ko treba da upravlja ovom drzavom, vlada ili narod!? Kako ih nije sramota da prebacuju krivicu na narod, a sve ove godine ne mogu nista konkretno da se dogovore. Svi nam se smeju. Sramota!
    (Sole, 21. avgust 2018 14:59)

    # Link komentara

  92. Budalastina. Za tri meseca vojnik ne moze ni da se privikne na vojsku niti moze da dobije neku obuku. To je suvise kratko i besmisleno. Sest meseci jeste malo duze ali ko ce i gde da smesti tu vojsku nemamo ni kasarne ni smestaja.
    (Srpce dragoljupce, 21. avgust 2018 14:55)

    # Link komentara

  93. Samo vi razmatrajte...moje dete nece ici, a ja sam svoje odradio i nikad vise.
     (majstor, 21. avgust 2018 14:55)

    # Link komentara

  94. Pokusaj da se prikrije u kakvom stanju je vojska, a to je vise nego bedno. Nemaju ni opremu, ni znanje ni ljudstvo, pa ce pokusati da stvore privid da imamo vojsku tako sto ce lisce biti skupljeno, trava osisana a dokaz borbene gotovosti ce biti uspesno izveden atomski s desna.
    Imao sam prilike da saradjujem nesto sa ljudima sa VTI, to je vise nego smesno. Nemaju ni znanje a ni da plate nekoga ko zna nesto. Ali nije mi ih zao, kada se setim kako je vojska arcila ljudske resurse dok sam sluzio vojni rok. Umesto da im recimo inzenjeri zavrse neki bitan posao, bolje je bilo da skupljaju lisce, cupkaju travicu, rade tetris.
    (drvobradi, 21. avgust 2018 14:55)

    # Link komentara

  95. То је требало одавно
     (ИБАРСКА ЛАСИЦА, 21. avgust 2018 14:50)

    # Link komentara

  96. Ako bude na 3 meseca ici cu i ja iako mi je 34 god. To su trebali od starta da urade. A ne uzeti nekom godinu dana zivota. Ima i ispracaj da napravim :)
     (Slobodan, 21. avgust 2018 14:48)

    # Link komentara

  97. @Goki, sve to moze i u izvidjacima da se nauci plus upoznas ljude iz cele Srbije, a i iz sveta.
    (SAMO BAHATO, 21. avgust 2018 14:46)

    # Link komentara

  98. Neka vrsta vojne obuke od nekoliko nedelja bi bila korisna. No obzirom na stanje uma i duha populacije, narocito omladine, sumnjam da ce obuka zaziveti. Naravno, ovo sto kazem ne znaci da podrzavam vodju i njegove.
    (sa strane, 21. avgust 2018 14:45)

    # Link komentara

  99. Zamisli, razvijena zemlja Švajcarska ima obavezan vojni rok ... Nikad ratovala, nema neprijatelja a ima vojsku. I to ozbiljnu vojsku.
    (Bahati klinac jos nije odrastao, 21. avgust 2018 14:06)

    Važi, čim Srbija postane razvijena kao Švajcarska. I čim bude podeljena na kantone, kad bude imala više zvaničnih jezika, kad građani ne budu znali kako se zove predsednik države...
    (Miki, 21. avgust 2018 14:42)

    # Link komentara

  100. Ja sam vecno zahvalan postojanju obaveznog vojnog roka devedesetih. Da nije njega, ja bih i dalje ziveo u Srbiji. Programer sam po zanimanju pa sam, za razliku od vecine moje generacije mogao da zivim od sopstvene plate i nisam morao da idem zbog nemastine. Planirao sam da jednog dana odem, ali me mrzelo da se drndam dok god sam mogao da obnavljam godinu na fakultetu i tako odlozim vojsku. Kada sam napunio 28, nisam vise mogao da odlazem, pa sam otisao u jednu od zemalja gnusnog NATO pakta. I dalje sam ovde. I posle jos kazu da od vojske nema nikakve koristi. Ma, idi bre!

    I zamislite nisam ostao kilav iako nas mudri starci uce da je kilavost sigurna posledica zaobilazenja vojnog roka. Umem da se probudim svako jutro i da odem na posao i tako izdrzavam porodicu, umem i da namestim krevet, usisam, a cak i sam da operem sudove. Neverovatno, zar ne?
    (kile, 21. avgust 2018 14:38)

    # Link komentara

  101. Da služim vojsku Vulinu, Vučiću i ekipi? Nikada!
    (Mladic, 21. avgust 2018 14:37)

    # Link komentara

  102. @Vojska Srbije, 21. avgust 2018 13:50
    Ima Švajcarska, Švedska, Finska, Grčka, sve Baltičke zemlje, za Norvešku isto pretpostavljam. Ako nećemo u NATO onda bi trebalo da imamo regrutnu vojsku veći vojni budžet, ako hoćemo onda nam možda i ne treba.
     (Treća Srbija, 21. avgust 2018 14:34)

    # Link komentara

  103. Zamisli, razvijena zemlja Švajcarska ima obavezan vojni rok ... Nikad ratovala, nema neprijatelja a ima vojsku. I to ozbiljnu vojsku.
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Bahati klinac jos nije odrastao, 21. avgust 2018 14:06)

    U toj zemlji 80% se izvlači na lažna lekarska uerenja i nikad ne ode u vojsku. Kod nas nema generacije koja nije bila u ratu u poslednjih par milenijuma.
    (Bgd, 21. avgust 2018 14:32)

    # Link komentara

  104. Moze da se prica i za i protiv. Ali dok je Vucic predsednik drzave a Vulin ministar odbrane, bez obzira sto to nisu sada "onaj" Vucic i Vulin, sto su sada moderni proevropski politicari koji se zalazu za mir u regionu i svetu, mislim da zbog njihove proslosti nije moralno da oni pricaju o tome i da donose zakon o ponovom uvodjenju obaveznog vojnog roka. Zato sto nose taj teret svoje proslosti bilo bi lepo da preskoce tu temu i prebace je na neku sledecu vlast
    (nesha, 21. avgust 2018 14:29)

    # Link komentara

  105. @bahati klinac A ti poredis Srbiju i Svajcarsku? Jednu uredjenu zemlju gde je standard najbolji na planeti sa jednim cirkusom od zemlje? Za onakvu drzavu i vredi ginuti a ovu svi napustaju. Pametnom dovoljno.
     (neutralni, 21. avgust 2018 14:27)

    # Link komentara

  106. Podrzavam treba se ugledati na Izrael.Vojni rok da Srbija mirno spava.
    (Dusan, 21. avgust 2018 13:56)

    Da Srbija mirno spava??!!! Evo i ja sam imao predstavu o vojsci kao o organizaciji gde je sve pod konac, gde svi rade u interesu države, o časnim ljudima u uniformi, itd. Ee, onda 2001. godine odem u vojsku i vidim kako stvari izgledaju iznutra: gomila du*elizaca sa činovima gde svako gleda kome da se uvuče da bi napredovao u činu, nemaju sredstva da nahrane i obuku vojnika, naoružanje katatastrofa, zaposleni samo gledaju kako nešto mogu iznesu/ukradu iz kasarne, ... Tek o obuci ne bih trošio reči. Šta reći na činjenicu da radimo vežbu na terenu "vod/četa u napadu" gde jurišamo automatskim puškama na rov dok urlamo iz sveg glasa "URAAA…AA !!!". Eeej, u 21. veku nas obučavaju taktikom iz II svetskog rata... Pa se posle pitate kako smo izgubili sve ove savremene ratove. Imati vojsku, ne znači automatski imati miran san. Ta vojska mora da bude vođena od časnih ljudi, profesionalaca, a ne ovo što sada imamo. Ne bih čak imao ništa protiv da našu vojsku obučavaju Izraelci ili čak Amerikanci, oni znaju šta je vojska, a i to samo u slučaju profesionalne vojske, sve ostalo su bačene pare.
    (Mitar, 21. avgust 2018 14:27)

    # Link komentara

  107. Necemo vojsku!
     (V, 21. avgust 2018 14:23)

    # Link komentara

  108. A gde će vojska da spava kad su sve kasarne srušene u prošlom ratu? U šumi ko partizani? Ili će da idu kući na spavanje?
    (Doktor direktor, 21. avgust 2018 14:22)

    # Link komentara

  109. Da se nauče da razmišljaju, da im prorade umrle moždane ćelije, da im se zdade Tv Farme
    (Vaše Vime (O)(O), 21. avgust 2018 13:57)

    E bas ce u vojsci da nauce da razmisljaju... To moze da nalupeta samo neko ko nikada nije prosao ni pored kasarne...
    (M.R., 21. avgust 2018 14:21)

    # Link komentara

  110. A jel si ti prijatelju sluzio vojni rok?
    (rade, 21. avgust 2018 14:19)

    # Link komentara

  111. Kakva prilika da Vulin konacno odsluzi vojni rok!
     (dex, 21. avgust 2018 14:17)

    # Link komentara

  112. Ja sigurno necu ici sa 32+ godine...
     (paux, 21. avgust 2018 14:16)

    # Link komentara

  113. Kasno ste se setili.
     (shh, 21. avgust 2018 14:14)

    # Link komentara

  114. Bravo Vučiću, aj za početak da ti taj vojni rok odsluže ministri vojske i policije, pa da pričamo dalje...
     (mislio sam da ne može gore, 21. avgust 2018 14:14)

    # Link komentara

  115. Podrzavam, evo zivim u Svajcarskoj, ovde je to normalna stvar. A Svajcarska nije ratovala u poslednjih ko zna koliko godina.

    S druge strane nije lose da se mladi ljudi upoznaju sa ljudima iz razlicitih delova Srbije, nauce nesto novo itd.

    U svakom slucaju ne skodi. Sem onima kojima je zivotni cilj izlezavanje do podne, ispijanje kafa po kaficima itd.
    (Srbo, 21. avgust 2018 14:14)

    # Link komentara

  116. Hahaha... zamisli tu vojsku kad postroji Vulin...smehotresna olimpijada!
     (dux, 21. avgust 2018 14:13)

    # Link komentara

  117. Da li će BDP moći da hrani tu vojsku?
    (Pedja, 21. avgust 2018 14:13)

    # Link komentara

  118. U vojsku idem samo ako ide i ministar odbrane!
     (Marko, 21. avgust 2018 14:12)

    # Link komentara

  119. Podrzavam treba se ugledati na Izrael.Vojni rok da Srbija mirno spava.
    (Dusan, 21. avgust 2018 13:56)

    A sada nemirno spavaš, trzaš se na svaki šum, ko li je to?
    Hrvati, Albanci, Crnogorci, ko to narušava moj mirni san, a?
    (s., 21. avgust 2018 14:10)

    # Link komentara

  120. Kakav demagog, nema nista od toga.
     (Mitrovcanin, 21. avgust 2018 14:07)

    # Link komentara

  121. Dovidjenja Srbijo....
    (Lili, 21. avgust 2018 14:07)

    # Link komentara

  122. Za ta tri meseca u inostranstvu moze da se zaradi i do 15,000 eura u tim godinama. Ovi sto podrzavaju ocigledno ne razumeju dinamiku zivota i danasnjeg vremena - pa nije Srbija na Marsu pa da radi sta hoce nego zivi u nekom okruzenju valjda? Ako sve razvijene zemlje nemaju tako nesto, nasilno uvodjenje kod nas bi samo izazvalo revolt mladih. Sluzice oni iz unutrasnjosti, a obrazovana mladost ce tek sad jos vise da gleda da pobegne van zemlje. Zasto bi neko koga cak i zivot u Beogradu sputava kukturoloski, tehnoloski, i po pitanju karijere sada ostajao u istom? Pa nece, odose svi tek sad u beli svet. A vi se busajte u grudi u Srbistanu sa svojom vojskom. Bolje da ste uveli tri meseca ucenja engleskog jezika, rada na kompjuteru, i biznis opismenjavanja da makar nesto korisno nauce.
    (Los Angeles, 21. avgust 2018 13:55)

    Zamisli, razvijena zemlja Švajcarska ima obavezan vojni rok ... Nikad ratovala, nema neprijatelja a ima vojsku. I to ozbiljnu vojsku.
     (Bahati klinac jos nije odrastao, 21. avgust 2018 14:06)

    # Link komentara

  123. Dobar razlog da omladina ubrza napuštanje Srbistana
    (Арас, 21. avgust 2018 14:05)

    # Link komentara

  124. Koji vi?
    (Lazar, 21. avgust 2018 14:05)

    # Link komentara

  125. Podrzavam..mladi moraju da nauce osnovnu prvu pomoc,snalazenje i spasavanje u elementarnim i drugim nepogodama...puska i obuka tu dodju onako....nije to lose..dobro je da svaki muskarac to prodje a 3 do 6 meseci.. nije mnogo..samo da im ne uvale metle ,nego stvarno da ih za to vreme obuce...mogu da sluze u svom mestu...tako je jeftinije .
     (Goki, 21. avgust 2018 14:04)

    # Link komentara

  126. Od razmatranja do realizacije prodje veliki vremenski period, u ovom slucaju na srecu.
     (Batko pamcenje mu kratko, 21. avgust 2018 14:03)

    # Link komentara

  127. Razmatramo uvodjenje vojnog roka kako bi preventivno oterali iz drzave i ono malo obrazovanih i pametnih ljudi...
     (opusteno, 21. avgust 2018 14:03)

    # Link komentara

  128. s cime cete da hranite te vojnike ? nemate ni za leba , o puskerinama da i neogovorim mogu samo da vezbaju uz pomoc pracki ...
     (jaric zivadin, 21. avgust 2018 14:02)

    # Link komentara

  129. Mom sinu nećeš biti komandant. Ni ti ni Vulin. Vi ste poslednji koji mogu da pozovu Srbe u vojsku. Previše je grobova ostalo iza vaše vlasti u 20. veku...
     (Wooooooow 1244, 21. avgust 2018 14:01)

    # Link komentara

  130. Dobro bre ljudi, ovo je pametna stvar, ne morate odmah sve da pljujete. Obavezni vojni rok od 2-3 meseca je ok, taman da se prodje osnovna vojna obuka. Za našu državu je narodna vojska uvek bila stub odbrane, kakva profesionalna vojska to u Srbiji nikad nije bilo, niti mi imamo para za to, niti čemu dobrom može da se nada onaj koga štite plaćenici. Pritom, komentari tipa "idi ti pa ratuj" su posebno besmisleni. Narodna vojska je uvek odbrambena vojska, koja brani svoje domove, plaćeničke vojske su osvajačke uvek bile. Dakle, šta fali da i muški i ženski deo populacije steknu osnovnu vojnu obuku, da brane zemlju?! Uz to i malo discipline i rodoljublja, salutiranje zastavi, sklopi/rasklopi/očisti pušku, prva pomoć, samoodbrana, itd. A ne posle kad zaigra mečka, ko ovce da čekamo svoj red...
     (Doktor, 21. avgust 2018 14:00)

    # Link komentara

  131. "Razmatramo uvođenje vojnog roka kako bi država imala mogućnosti da preventivno deluje na bilo koga ko bi pokušao da je bezbednosno ugrozi", naglasio je.
    Био је код нас обавезни војни рок и годину дана, додуше не знам да ли је господин председник служио војску, министар војни сигурно није, па нешто не видех да је то баш превентивно деловало као фактор одвраћања.
     (Бата Стојковић, 21. avgust 2018 14:00)

    # Link komentara

  132. Kao neko ko je bio u vojsci 12 meseci, slažem se da je to previše. Pešadijska obuka od 6 nedelja je sasvim dovoljna. Teoretska posle toga je bespotrebno gubljenje vremena, ništa se praktično ne bi naučilo. Odabir VES-a je bio takav da su stolare slali u elektroničare, elektroničare u artiljeriju, a lekare u stolare. Drugih šest meseci je oduvek bila ladovina, tj. ništa se nije radilo, i vreme se uzalud gubilo.
    (samo da kazem..., 21. avgust 2018 13:59)

    # Link komentara

  133. Dok ste vi na vlasti, a individue poput Gašića i dezertera Vulina na čelu bezbednosnih struktura, moje dete u vojsku neće ići, to mogu da garantujem životom.
     (mihajlo, 21. avgust 2018 13:59)

    # Link komentara

  134. 1. Ne sviđa mi se ovo ponovno zveckanje oružjem.
    2. Jesam za služenje vojnog roka, samo pod uslovom da onima koji budu zaposleni u tom trenutku bude garantovan povratak na posao, kao i da im se tokom roka isplaćuje plata koju bi dobijali kod poslodavca.
     (Zlatko, 21. avgust 2018 13:58)

    # Link komentara

  135. Vojni rok je svojevremeno oterao hiljade ljudi iz Srbije. Ali to Vucicu odgovara, ionako nisu njegovo biracko telo.
    (T, 21. avgust 2018 13:58)

    # Link komentara

  136. Od kako postojimo kao Srbi mi ratujemo sa celim svetom.
    Ako jedan narod MORA da ima Vojni Rok, da balavce isčupa sa tribina i sa klupica, da ih odvoji od flaša i tabletica, od Interneta i lažnog sveta od magle; to je Srbija!
    Ne samo da bi naučili kako se puca i čisti puška, nego da bi naučili da se jedino diciplinom i radom mogu ispuniti lični ciljevi. Da se nauče da razmišljaju, da im prorade umrle moždane ćelije, da im se zdade Tv Farme i rijaliti, da nauče da je znoj gorivo do najvećih zvezda.
    Oni praznoglavi koji kažu Srbija više neće da ratuje moraju da imaju makar koeficijent inteligencije kao broj cipela da bi razumeli da mi nikada nismo hteli da ratujemo, nikadanismo napadali i osvajali, ali smo se branili, a to je rat koji je neizbežan.
    Ne pitamo se mi kao narod da li želimo rat, već neprijatelj. Da li možete da razumete to?
    2+2 je 4, znam da je teško ali verujte mi da ćete razumeti ako se potrudite.
    (Vaše Vime (O)(O), 21. avgust 2018 13:57)

    # Link komentara

  137. Ma kakav bre obavezni voji rok. Ne palite se..:
    (stojkovic, 21. avgust 2018 13:57)

    # Link komentara

  138. Podrzavam uvodjenje obaveznog vojnog roka
    (danko, 21. avgust 2018 13:56)

    # Link komentara

  139. Ja ne mogu u vojsku , kratkovidan sam , kao i nas Vulin. Kad on moze mogu i ja ;)
    (555, 21. avgust 2018 13:56)

    # Link komentara

  140. Нисте је ни требали укидати!!!
     (Ајде@, 21. avgust 2018 13:56)

    # Link komentara

  141. Podrzavam treba se ugledati na Izrael.Vojni rok da Srbija mirno spava.
    (Dusan, 21. avgust 2018 13:56)

    # Link komentara

  142. Konačno i ta odluka da se donese. Već se osećam sigurnije. Već skoro deset godina niko ne ide u vojsku.. Počeli ljudi da slave punoletstva umesto odlazak u vojsku.. Sada će konačno to da dodje na svoje mesto. Hvala Vičiću gospodaru i Vulinu ministru vojnom. Ni jedan ni drugi nikad vojsku sluzili nisu, ali su prepoznali istorijski trenutak da ojačamo svoju poziciju na Balkanu. Ne može kako hoće Milo, Zaev, Bakir, Kolinda i naravno Albanci... Sa svima u regionu smo u svako btw.
    (marli, 21. avgust 2018 13:56)

    # Link komentara

  143. "Ljudi koji završe obavezni vojni rok imali bi prednost prilikom zapošljavanja"
    Zašto da imaju prednost ako je obavezno za sve? Da li će imati prednost u odnosu na one koji nisu sposobni za služenje vojske? U odnosu na one koji nisu imali obavezan vojni rok? U odnosu na žene?
    Nebulozno, po ne znam koji put.
    (zzzzz, 21. avgust 2018 13:56)

    # Link komentara

  144. Još jedna radikalsko/naprednjačka glupost.
    Ima li kraja tome?
    (s., 21. avgust 2018 13:56)

    # Link komentara

  145. Preventivno da delujemo na moguću opasnost?!?!

    Ko ne shvata opasnost ovih reči?
    Znači, neće se dati vlast i neće se postići sporazum oko Kosova. Biće korišćena sva sredstva. Zato što ćemo 'mi' biti ugroženi, pa ćemo da se branimo napadom. Poznato?
    (Leonidas da Silva, 21. avgust 2018 13:56)

    # Link komentara

  146. Za ta tri meseca u inostranstvu moze da se zaradi i do 15,000 eura u tim godinama. Ovi sto podrzavaju ocigledno ne razumeju dinamiku zivota i danasnjeg vremena - pa nije Srbija na Marsu pa da radi sta hoce nego zivi u nekom okruzenju valjda? Ako sve razvijene zemlje nemaju tako nesto, nasilno uvodjenje kod nas bi samo izazvalo revolt mladih. Sluzice oni iz unutrasnjosti, a obrazovana mladost ce tek sad jos vise da gleda da pobegne van zemlje. Zasto bi neko koga cak i zivot u Beogradu sputava kukturoloski, tehnoloski, i po pitanju karijere sada ostajao u istom? Pa nece, odose svi tek sad u beli svet. A vi se busajte u grudi u Srbistanu sa svojom vojskom. Bolje da ste uveli tri meseca ucenja engleskog jezika, rada na kompjuteru, i biznis opismenjavanja da makar nesto korisno nauce.
    (Los Angeles, 21. avgust 2018 13:55)

    # Link komentara

  147. Najsmesnije je sto nema botova da lupaju minuse, ne ide se ni budalama u vojsku.
     (ilaminat, 21. avgust 2018 13:55)

    # Link komentara

  148. Da. Isto kao sad što imaju prednost.
     (Gale, 21. avgust 2018 13:55)

    # Link komentara

  149. A da uvedemo obaveznu obuku za tenis od 3-6 meseci pa da tako obucene tenisere posaljemo na teren nekom Đokovicu?
     (Jeti, 21. avgust 2018 13:55)

    # Link komentara

  150. Tako i treba. Za vreme Tita i SFRJ se išlo isto u vojsku.
    (Penzioner, 21. avgust 2018 13:55)

    # Link komentara

  151. Vojni rok je nesto sto bi svakako trebalo razmotriti.
    (Marija, 21. avgust 2018 13:55)

    # Link komentara

  152. A u kojim kasarnama će se služiti vojni rok? U onim koje su kupili razni biznismeni ili u one 4 u celoj Srbiji koje još uvek postoje?
     (reakt, 21. avgust 2018 13:55)

    # Link komentara

  153. a sto sam ja drapio 15 meseci ? Priznati eks vojsku u radni staz.
     (Gideon, 21. avgust 2018 13:55)

    # Link komentara

  154. Kakva idiot, to bi samo kreten uradio. Ko jos zeli u vojsku da ide u 21 veku!!!
    (Filip, 21. avgust 2018 13:55)

    # Link komentara

  155. Ovo bi katastrofa bilo za svu gradsku decu i studente, jedino bi profitirali ruralci i ljudi koji podrzavaju ovakvu vlast i onda godinu dana divljali sa puskama po razlicitim vojnim kampovima..Najbesmislenija stvar ikada
    (Pravdar, 21. avgust 2018 13:54)

    # Link komentara

  156. Zašto je ovo loša ideja:
    a) ova neodgovorna država ne može da garantuje bezbednost vojnika na služenju vojnog roka,
    b) ova neodgovorna država ne može da garantuje egzistenciju ratnih vojnih invalida,
    c) ova neodgovorna država ne može da definiše eventualne ratne ciljeve,
    d) ova neodgovorna država ne može da se izbori sa neprofesionalnim odnosom oficirskog kadra,
    e) vojsci Srbije nisu potrebni vojnici već radna snaga za uglavnom fizičke poslove u kasarnama ili na terenu i
    f) vojsci Srbije je potreban veći udeo u budžetu zbog veće mogućnosti muvanja sa parama...
    (Posmatrač, 21. avgust 2018 13:54)

    # Link komentara

  157. Evo još jedan razlog za bežanje iz ove rupe.
     (Mickey, 21. avgust 2018 13:54)

    # Link komentara

  158. Dobio migove i sad misli kako smo sila aj i jadan narod u vojsku.
    (444, 21. avgust 2018 13:54)

    # Link komentara

  159. ne!
     (shumar, 21. avgust 2018 13:54)

    # Link komentara

  160. Od toga nema ništa. Ako je iko od stasalih za svetu kravu, tj vojsku spreman da mu komandant budeš ti, ili Vulin, onda neka idu da budu tvoje topovsko meso. Ostali ako su ludi, neka se odazovu. Ja ni na vežbu neću. Kome da salutiram? Vulinu? Tebi? NE. Radije pod Stars and Stripes, nego pod krunisanom republikom.
    (Šone, 21. avgust 2018 13:54)

    # Link komentara

  161. zar stvarno neko u 21. veku misli da ce nas veca masovnost u vojsci spasti bilo cega... za nas je u svakom smislu vreme stalo u proslom veku...
     (d., 21. avgust 2018 13:54)

    # Link komentara

  162. A nadamo se da će predsednik odluciti da I muskarci I žene idu .
     (fan a ne fen, 21. avgust 2018 13:53)

    # Link komentara

  163. Dobro ste se gospodine setili da nam treba vojska.Aktivirati sve kasarne i milion vojnika.
     (Bozo Zaharic, 21. avgust 2018 13:53)

    # Link komentara

  164. Biće dovoljno vojske kada pošalješ sve botove i partijske vojnike, a nas ostale pusti na miru...I neću da radim ni u kakvom državnom organu, već hoću da pobegnem odavde što pre.
     (normalan, 21. avgust 2018 13:53)

    # Link komentara

  165. Pa naravno...
    Ali ko ce onda da ide na posao i da zaradi svoju cenjenu platu od 200+ evra.
    Ili kao rodoljub da posteno u vojsci zaradi par bureka na dan, i bude partiota.

    Svako moze da bira...
    (brt, 21. avgust 2018 13:53)

    # Link komentara

  166. Trenutno se vojni rok sluzi 6 meseci i u tom periodu svaki vojnik na dobrovoljnom sluzenju primi 90000 din(prva 3meseca po 10 i posle se povećava za po 5). Kapacitete za smestaj imamo, oruzije za osnovnu obuku imamo, imamo dovoljno i uniforme cim je ovi u zadruzi nose.. A prica da nemamo para da nahranimo vojnike pada u vodu.. Jednostavno zapad ne da i tu je kraj(tacka)
     (kgkgkg, 21. avgust 2018 13:52)

    # Link komentara

  167. Samo od botova koji ce lupati minuse na moj komentar mogu bar dve pesadijske brigade da se sastave, svaka sa po tri bataljona.
    (Aki, 21. avgust 2018 13:52)

    # Link komentara

  168. Narode, ne loži se. Još jedna njegova dimna bomba i just another news da se popuni dan, nedelja, godina, dve godine, ...
    (w, 21. avgust 2018 13:52)

    # Link komentara

  169. Ma ko da uvede vojni rok?
    Vojni ministar koji nije sluzio vojsku... Zaboravite na to....Ne brani se tako zemlja u 21 veku.
     (Dragan, 21. avgust 2018 13:52)

    # Link komentara

  170. Ja bih prvo ove botove odveo jedno godinu, dve...najvise dve i po, u vojsku, pa onda kad se oni vrate, mogu eventualno ostali... i to samo ako botovi ostanu pri ovom svom " misljenju " ...
     (Delmax, 21. avgust 2018 13:52)

    # Link komentara

  171. Hoce li Vulin prvi na sluzenje?
     (Elektronac Leskovac, 21. avgust 2018 13:52)

    # Link komentara

  172. volimo te vucicu
     (nolan Smith, 21. avgust 2018 13:51)

    # Link komentara

  173. 10 000 vojnika po 1evro svaki obrok to je 30 000 evra svaki dan bačene u gluposti, bolje opremite bolnice
     (milosnish, 21. avgust 2018 13:51)

    # Link komentara

  174. Dragi Predsedniče, može ali najpre retroaktvno i za ministra Vulina! Voli čovek da nosi uniformu
    (psihijatar0711, 21. avgust 2018 13:50)

    # Link komentara

  175. San svake majke i oca, isprtiti sina u vojsku. Mada ukoliko ne moze drzava podneti takav finansijski izdatak, treba ostaviti profesionalnu vojsku.
    (Dejan, 21. avgust 2018 13:50)

    # Link komentara

  176. Iskreno nikada mi nije bilo jasno zasto se i ukidao uopste
    (Aleksandar Minic, 21. avgust 2018 13:50)

    # Link komentara

  177. Znaci postajemo topovsko meso za nasu bracu Ruse koji ce preko nas da biju bitke sa SAD,NATO , EU.
    (Jovan, 21. avgust 2018 13:50)

    # Link komentara

  178. U tekstu ste izostavili da će se MOŽDA uvesti 2020/21 ako bude novca.
    (@, 21. avgust 2018 13:50)

    # Link komentara

  179. Hoces li ti prvi posto nisi sluzio a za tobom Vulin.Ja moje ne dam Do tada su daleko od Srbije
     (NY, 21. avgust 2018 13:50)

    # Link komentara

  180. Necu u vojsku!!!
    Ako me stavite na tenk ja okrecem i pravo na beograd idem!
     (rrrrrr, 21. avgust 2018 13:50)

    # Link komentara

  181. Ako bude obavezan,kako da imaju prednost oni koji ga budu odslužili?Da li će ponovo biti privilegovanih koji neće služiti jer su im tate političari,biznismeni,ili neke budže,kao što si i sada u svemu ta deca zaštićena i ne dotiče ih zakon.
    (***, 21. avgust 2018 13:50)

    # Link komentara

  182. Sada ideš unazad druže niko to nema više osim Severne Koreje. Daješ povod komšijama nepoverenja kad komšije uvedu obavezni vojni rok onda ti uvodi nikad prvi.
     (Vojska Srbije, 21. avgust 2018 13:50)

    # Link komentara

  183. Lik vas žešće pali samo da skrene pažnju sa Kosova. Osvestite se. Nema obaveznog vojnog roka nikako.
    (ankona, 21. avgust 2018 13:49)

    # Link komentara

  184. Ali zar baš sve što je ranije urađeno mora da se poništi.
    Ovaj bi baš da ratuje, ponovo. Jednom je već dobio po pi... i nije mu dosta izgleda
     (kiza grozni, 21. avgust 2018 13:49)

    # Link komentara

  185. Jel to Vulin hoće retroakrivno da odsluzi vojni rok ili će opet da eskivira?
    (Doktor, 21. avgust 2018 13:49)

    # Link komentara

  186. Uaaaaaaaaaa!!!!
    (Miodrag, 21. avgust 2018 13:49)

    # Link komentara

  187. Logično. Srbija nema broj stanovnika i ekonomiju za profesionalnu vojsku. Ne možete da napabircite profesionalne vojnike u sedam miliona ljudi i da im dajete 350 evra platu. Ovo je jedino pametno što će ova vlast da uradi od 2012 godine. Nemačka i Švedska razmatraju to isto.
    (JankoRaska, 21. avgust 2018 13:49)

    # Link komentara

  188. narod nije vise lud i sta se krije iza te odluke.
     (rado Srbin ne ide u vojnike, 21. avgust 2018 13:49)

    # Link komentara

  189. Umeso da udjemo u NATO mi cemo davati jos vise novca na vojsku i vojno sluzenej vojnog roka znajuci da nema sanse da se odbranimo od nekog napada iz susedstva, ili jos gore da napradneom nekog suseda koji je vec clanica NATO ili ima zelju da to postane.
    (Vanja, 21. avgust 2018 13:48)

    # Link komentara

  190. Konačno je smišljen način da se oformi najnesposobnija vojska u Evropi koja će ujedno biti ''kadrovska baza'' za popunjavanje još manje funkcionalnog državnog sektora od aktuelnog (što je teško čak i zamisliti). Neko mora da objasni Vučiću da danas ekonomija i tehnologija glavu čuvaju a ne polupismeni regrut koji mašta o državnom poslu.
    (BobRock, 21. avgust 2018 13:48)

    # Link komentara

  191. ondak vulin prvi da ide,napred mrš-;) nema izgovora,te slabo vidi,te ravni tabani i nema vraćanja bez tri šljema-:=)puna
     (MY, 21. avgust 2018 13:48)

    # Link komentara

  192. Hahahahahaha pa hahahahahaahhaa zbog cega od koga od susednih zemalja koje su pod obezbedjenjem NATO ili ako nisu onda su pod kontrolom zapada.. Ja ne verujem vise sta ovaj prica.
    (marko, 21. avgust 2018 13:48)

    # Link komentara

  193. Tek kada ministar odbrane, inače dezerter, svojim ličnim primerom bude pokazao kako se vojni rok služi, onda ćemo debelo da porazmislimo da li ćemo našu decu puštati da služe tu tvoju SNS vojsku. BTW - ne bi ti bilo na odmet da se svako jutro uštineš za obraz, pa da vidiš da li si budan, ili samo sve ovo samo sanjaš.
    (Solunac, 21. avgust 2018 13:47)

    # Link komentara

  194. Ni ovo vojske sto imamo ne uspevate da uposlite i platite kako treba.To sto se omladina proseta na 3 meseca i dosadjuje po kasarnama ,vezba bez municicije i prave vojne vezbe nece nam spasiti drzavu.
     (realno, 21. avgust 2018 13:47)

    # Link komentara

  195. Bilo bi dobro da se ponovo uvede obavezno sluzenje vojnog roka.
    (Lola, 21. avgust 2018 13:47)

    # Link komentara

  196. Moj boravak u vojci je bio najveće gubljenje vremena u životu. Posebno je sada problem, jer poslodavac neće imati obzira prema onome ko odlazi u vojsku. A oni koji misle da će se razuzdana omladina disciplinovati u vojsci poručujem da vaspitanje dolazi iz kuće. Neće vam oficiri vaspitavati decu, oni su tu da ih pošalju da pogunu ako bude trebalo.
    (Časlav, 21. avgust 2018 13:47)

    # Link komentara

  197. prvo ti i vulin!tebi moj sin nece sluziti!ja nedam!
    (bob, 21. avgust 2018 13:47)

    # Link komentara

  198. prvo neka sluzi tvoj sin pa onda moze i moj
     (keppa011, 21. avgust 2018 13:47)

    # Link komentara

  199. Ovaj je bas odlucio da istera sve mlade ljude iz zemlje.
     (tashko, 21. avgust 2018 13:47)

    # Link komentara

  200. Meni stiglo u 30 godina da sluzim vojsku... Odem u zavod za zaposljavanje, niko te ne sisa ni dva posto, odem u katastar, likovi strajkuju razvlace me mesec dana za jednu potvrdu... Odem u policiju, oni se deru na mene sto sam dosao nesto da pitam... E pa dragi Vučiću kad ovo bude normalna drzava, sa osmehom cu da idem da joj sluzim... Takodje da se uvede i za zene obavezno sluzenje vojske, u svemu drugom smo ravnopravni, pa sto bi samo nama padali prljavi poslovi
     (Burgija, 21. avgust 2018 13:47)

    # Link komentara

  201. koju sam srecu imao,da ne sluzim vojni rok :D
     (sibke, 21. avgust 2018 13:47)

    # Link komentara

  202. A stranačka vojska?
     (Taksista, 21. avgust 2018 13:47)

    # Link komentara

  203. "..kako bi država imala mogućnosti da preventivno deluje na bilo koga ko bi pokušao da je bezbednosno ugrozi"

    - Da li može objašnjenje ovog pasusa? Preventivno delovanje doživljavam kao "napadni da ne bi bio napadnut". Protiv koga? Okruženi smo NATO zemljama, u slučaju bilo koje čarke celokupni NATO ulazi u rat.

    "Prema njegovim rečima, u planu je da vojni rok traje od tri do šest meseci a ljudi koji bi odslužili vojni rok imali bi prednost u zapošljavanju u državnim i javnim službama."
    - A ko će da izdržava te službe?
    (Nomad, 21. avgust 2018 13:47)

    # Link komentara

  204. Nisam pristalica AVE-a ali ovo podrzavam, ali da nema veze to sa ovim kampom na Zlatiboru.
     (valjda ce redakcija da objavi komentar, 21. avgust 2018 13:47)

    # Link komentara

  205. Bolje da uvedete kameno doba, pošto smo na tom nivou u odnosu na ostatak sveta. Strašno koliko se vraćamo unazad...
     (malation, 21. avgust 2018 13:47)

    # Link komentara

  206. Razmatra se uvođenje obaveznog vojnog roka? Izgleda mladi ne napuštaju Srbiju potrebnom dinamikom.
    (Srđan, 21. avgust 2018 13:47)

    # Link komentara

  207. TO putin i zapad ti rekli da se stekne malo vojne snage koja moze da se zrtvuje za njihove spinovane sukobe u partiji saha gde najslabiji unapred gube...


    e moja omladino , jos navijajte za zvezdu i partizan i djokovica i ko zna koga dok vam iza ledja otimaju, uvode zakone protiv kojih se ne borite, dok grade 2 i 3 zadruge i farme i jos vas otupljuju.

    Dok vas lazu i spinuju lazne vesti, sukobe.

    I nije u pitanju samo ova vlast. oni su najjadniji do sada, i pre njih i posle njih ce doci isti ili jos gor sve dok vi ne ustanete i odlucite da nesto promenite u svojim zivotima

    Promena je proces iznutra. Dok se ne pobunite za svoja prava kao ljudskog bica, niko vas nece spasiti. Spasenje nikada nije kolektivni proces vec individualni.
    (samuraj, 21. avgust 2018 13:46)

    # Link komentara

  208. Finansijske mogucnosti?Pa zar onaj najveci Evropski rast BDP nije dovoljan?
     (South Park, 21. avgust 2018 13:46)

    # Link komentara

  209. Protiv koga ce to Srbija ratovati ako je vecina njenih suseda su clanice NATO a skoro svi osim Srbijie imaju zelju da jednog dana postanu clanice NATO pakta. U BIH su Bosnjaci i Hrvati za clanstvo u NATO a oni cine 65 % populacije cele BIH.
    (Zbunjeni, 21. avgust 2018 13:46)

    # Link komentara

  210. PreCednice, odmori nas malo, ipak je leto!
     (Brzejacebahatije, 21. avgust 2018 13:46)

    # Link komentara

  211. Hvala Vučiću, pomogao si mi da donesem tešku odluku! Moj sin će školovanje da nastavi u inostranstvu. Neka u vojsku idu Julin i dr Neša umesto njega.
     (Sax, 21. avgust 2018 13:46)

    # Link komentara

  212. Koliko sam razumeo razlog za uvodjenje vojnog roka je da ako politicari opet nesto zakuvaju mladi se salju u rat da ginu a ionako nemamo sanse jer ce opet nato biti protiv nas.
     (Aleksandar, 21. avgust 2018 13:46)

    # Link komentara

  213. A mi koji smo vojsku služili pre više od dvadeset godina samo pršte pozivi za vojne vežbe, samo dve nedelje. Srbija
     (Taksista, 21. avgust 2018 13:46)

    # Link komentara

  214. Imali smo obavezan vojni rok i ko ga je izbegao uz pomoć mame i tate ima prednost u svemu, a čak nam je i ministar među njima. Ako se promeni nešto i stvarno budu zaslužni imali neke prednosti neće nam vojska ni trebati jer ćemo živeti kao Švajcarci. Samo rešite lopove i prevarante pa onda uvedite vojni rok.
     (Gde odoše novinari, 21. avgust 2018 13:46)

    # Link komentara

  215. pa ako je obavezan, znači da svi moraju da idu. što znači da svi imaju prednost u zapošljavanju... genijalno!
    (vlax, 21. avgust 2018 13:46)

    # Link komentara

  216. ako... tako radi odgovorni Predsednik. Nista nece faliti, umesto da se blene u Farme i visi po kaficima.
    Ja predlazem 9 meseci za sve koji nisu do sada bili u vojsci a i za ove koji pune 19g. Malo drila nece skoditi. Ja sam bio 12 meseci i nista mi nije falilo. Jedino mi je bilo zao sto su mi se svi smejali i kao - KOJA SI TI BUDALA...
    (boris, 21. avgust 2018 13:45)

    # Link komentara

  217. Sva sreca da je moj brat zauvek napustio zemlju i otisao a ja sam svoje osluzio u pravoj Titovoj vojsci vojsku.
     (Zoran, 21. avgust 2018 13:45)

    # Link komentara

  218. I prvog tvog sina da posaljes u vojsku a sa njim I Vulina I Dacica I njegovog sina I Seseljeve sinove
     (Ziva David, 21. avgust 2018 13:45)

    # Link komentara

  219. Sto ludje to bolje! Moto ovih na vlasti koji ce da izmisle sve i svasta samo da se ne prica o realnim problemima.
     (poznavalac, 21. avgust 2018 13:45)

    # Link komentara

  220. Bravo predsedniče, imate moju punu podršku.
    Da konačno i Srbija dobije snažnu vojsku, kojom smo se uvek dičili u našoj slavnoj istoriji.
    Malo vredi tehnika koju nabavimo, ako nema ko da je upotrebi u slučaju da treba braniti zemlju.
    (Srbin, 21. avgust 2018 13:45)

    # Link komentara

  221. Znaci odlucimo smo se da postanenom ruska kolonija a ne clanica EU. A da se neko zaposli u javnom sektoru samo sto je sluzio vojni rok u odnosu na nekog ko nije sluzio pada na Ustavnom sudu Srbije a ako oni nemaju hrabrosti pada na sudu u Strazburu. A ne kapiram , sto se planira opet uvodjenje prisilnog vojnor roka kada imamo profi vojsku i kada neko ko zeli moze da sluzi vojsku dobrovoljno .
    (bbb, 21. avgust 2018 13:45)

    # Link komentara

  222. Odlican povod za demonstracije. Jedva cekam
     (Igor, 21. avgust 2018 13:45)

    # Link komentara

  223. Moze za tri godine. Do tada cu vec sa porodicom da zapalim odavde.
    (uzb, 21. avgust 2018 13:44)

    # Link komentara

  224. Vučicu,jedino ako regrutujes penzionere,mladi ljudi ti odoše.
    Posle sa hvalis kako je nazaposlenost u padu.Tu jedino imas pravo.Mladi ljudi se masovno zaposlavaju.Ali u inostranstvu.Kakav narod,takva vlast.Hvala.
    (Izdajnik, 21. avgust 2018 13:44)

    # Link komentara

  225. Onda cete diskriminisati zene i one koji traze posao a vojni rok nije bio potreban.
     (svraka, 21. avgust 2018 13:44)

    # Link komentara

  226. Kolko još para u budžet od poreskih obveznika? Dahijo!
     (hm, 21. avgust 2018 13:44)

    # Link komentara

  227. Pre bih u zatvor na 6 meseci nego tebi da sluzim! A cini mi se da prednost u zaposljavanju vec imaju oni sa clanskom karticom SNS
     (rango_unchained, 21. avgust 2018 13:44)

    # Link komentara

  228. Tri ili četiri meseca stroge vojničke obuke za momke i devojke sasvim dovoljno za najosnovnije stvari. Vrlo korisno za ceo život. Ali da to bude pravih 100 dana vojničke obuke u nekim od dobrih nastavnih centara a ne samo čišćenje lišća i toaleta.
    (Ratko, 21. avgust 2018 13:44)

    # Link komentara

  229. Bas me zanima dokle ce ga botovi podrzavati i da li i oni imaju decu koju ce radi poslati u rat za sendvic?
    (Mirko, 21. avgust 2018 13:44)

    # Link komentara

  230. Nista me vise ne cudi u u Srbistanu pa ni ovakve gluposti. Moj sin u vojsku sigurno nece ici.
     (Andrej, 21. avgust 2018 13:44)

    # Link komentara

  231. Da malo proradi ekonomija....isparcaji itd
    Bolje je valjda stvoriti proizvodnju i nove investicije a zato reformisti zastarelu politiku, ne efikasnu.....
    Stvarno iznenadjujuca izjava....
    Pozdrav
    (RADE, 21. avgust 2018 13:43)

    # Link komentara

  232. jadan si mi ti...
     (shadows5791, 21. avgust 2018 13:43)

    # Link komentara

  233. Kad nemaju dinar u kasi da plate ozbiljnu vojsku. Ovako ce vojsku redovnu da maltretiraju da im cisti puteve i kopa kanale. Sta hvali za 3 pastete dnevno imas radnika 6 meseci a mozda i godinu dana...
     (Marko, 21. avgust 2018 13:43)

    # Link komentara

  234. Može, kad se Danilo Vučić, mali Mitrović i slični nosači gajbica, odazovu, onda ćemo mi obični smrtnici da razmislimo, ali i to bi vam bilo mnogo.
    (Riki Lugonjic, 21. avgust 2018 13:43)

    # Link komentara

  235. Vojni rok DA, rijaliti NE!
    (Bojan, 21. avgust 2018 13:43)

    # Link komentara

  236. Samo vi razmatrajte. Ali, ne zanosite se previše.
    (Peđa, 21. avgust 2018 13:43)

    # Link komentara

  237. Slazem se sa rokom od tri meseca (nismo Svedska da smo okruzeni prijateljima). Ali samo pod jednim uslovom: da ga odsluzi i ministar odbrane.
    (Marko, 21. avgust 2018 13:42)

    # Link komentara

  238. Prvo svog sina i Vulina pošalji. Mog nećeš, garantujem ti.
    Što su generacije sa početja sedamdesetih izgunule, iskrvarile, sad i decu našu hoćete. Što se mene tiče, od toga nema ništa.
    (ID, 21. avgust 2018 13:42)

    # Link komentara

  239. more....šta bi vam sve rekao...
     (dux, 21. avgust 2018 13:42)

    # Link komentara

  240. Budalastina...
     (Brica, 21. avgust 2018 13:42)

    # Link komentara

  241. Taman da Vulin obavezno ode sa svima vama ostalima.
    (Nego sta, 21. avgust 2018 13:42)

    # Link komentara

  242. Ne mogu da verujem. Dao je intervju a da nije spomenuo DJilasa ili neke iz prošlih vremena koji su krivi za ovo današnje stanje.
     (gavra, 21. avgust 2018 13:42)

    # Link komentara

  243. Kad ti i tvoji ministri odslužite vojsku a i vaša deca e onda možemo razgovarati o obaveznom vojnom roku
     (Prženo, 21. avgust 2018 13:42)

    # Link komentara

  244. Evo čim tvoj sin bude služio služice i moj?
     (gordana, 21. avgust 2018 13:42)

    # Link komentara

  245. konacno
     (mmm, 21. avgust 2018 13:42)

    # Link komentara

  246. Ja ti ga necu sluziti. Tudja deca da ginu za tebe i vacica nece da moze.
    (maus, 21. avgust 2018 13:42)

    # Link komentara

  247. Jel ti hoćeš da Srbija ostane bez mladosti? Zemlja staraca.
    (Slobodanka, 21. avgust 2018 13:42)

    # Link komentara

  248. Neka hvala.
    (Aleksej, 21. avgust 2018 13:42)

    # Link komentara

  249. E, onda sigurno odoh odavde!
    (Sasa, 21. avgust 2018 13:42)

    # Link komentara

  250. neka ide vas sin sa njegovim ortacima
    (b, 21. avgust 2018 13:42)

    # Link komentara

  251. Ako bude isao Danilo, idem i ja!
    (komsaaa, 21. avgust 2018 13:41)

    # Link komentara

  252. Konacno
    (smuki, 21. avgust 2018 13:41)

    # Link komentara

  253. prvo majstore sa fudbalskih tribina, pa ćete imati popunjene kasarne u naredne 3 godine, pa tek onda ostali
     (rain from heaven, 21. avgust 2018 13:41)

    # Link komentara

  254. A jel ce i ministar vojni da sluzi?
     (Nikola, 21. avgust 2018 13:41)

    # Link komentara

  255. i treba da se uvede obavezan vojni rok ,pozdrav za taj predlog.
    (zvonko, 21. avgust 2018 13:41)

    # Link komentara

  256. Ne, ne i NE.
     (Vesna, 21. avgust 2018 13:41)

    # Link komentara

  257. Sramota...
     (Aleksandar, 21. avgust 2018 13:41)

    # Link komentara

  258. Kad ministar odbrane odsluzi vojni rok tad cu i ja.
    (zamalo drmr, 21. avgust 2018 13:41)

    # Link komentara

  259. Ja bio u vojsci i pozdravljam ovo
    (Pepi, 21. avgust 2018 13:41)

    # Link komentara

  260. Sledeća vanredna vest.
    Ministar vulin hitno otišao u posetu tetki u Moskv.... Kanadu.
    Da kupi kapi za oči, vraća se za jedno 20g...
    (Neko iz Tuzlanske kolone, 21. avgust 2018 13:40)

    # Link komentara

  261. RAZMISLJAM DA SE ODSELIM, ne na godinu dana, već na šest godina ili duže... Stado ovaca koje slepo prate slepog vođu u ponor.
    (the-Driv3r, 21. avgust 2018 13:40)

    # Link komentara

  262. Ma nije moguce? Ratni huskac i dobrovoljni davalac tudje krvi iz devedesetih bi ponovo da salje srpsku decu u vojsku. Posto voli da se poredi, zasto nam ne kaze koliko zemalja EU ima vojnu obavezu.
     (Magdalena, 21. avgust 2018 13:40)

    # Link komentara

  263. E pa neću, dok se ne promeni ministar, predsednik i premijer.
     (Garnet, 21. avgust 2018 13:40)

    # Link komentara

  264. Samo nek razmatraju, mene vojni rok videti nece, imam pametnija posla u zivotu od toga da idem tamo.
    (Sef strucnog staba, 21. avgust 2018 13:40)

    # Link komentara

  265. Фолира, застрашује народ пред предају Космета.
    (Владан, 21. avgust 2018 13:40)

    # Link komentara

  266. Ako se to bude uvelo, tog momenta se sa porodicom iseljavam iz Srbije. Ako je meni vojska uništila život 90-ih, neću dozvoliti da se to desi mojoj deci. Kako se situacija razvija u državi će ostati samo političari i ovi što ih vozaju autobusima na njihove mitinge.
    (Roditelj, 21. avgust 2018 13:40)

    # Link komentara

  267. Čekaj, čekaj, u Vučićevoj biografiji može da se pročita svašta ali ne i da je služio vojsku...
     (xyz, 21. avgust 2018 13:39)

    # Link komentara

  268. Vučiću, da li ste resili slučaj ubistva gardista?? Koji normalni roditelj bi poslao dete na obavezno služenje vojnog roka u vojsku u kojoj se ne zna ko pije i ko plaća, zaboravi dotle....
     (unpluged111, 21. avgust 2018 13:39)

    # Link komentara

  269. Bilo bi pametno da predsednik ovu zamisao sprovede u delo.Vojni rok za sve mlade ljude.
    (Zoran, 21. avgust 2018 13:39)

    # Link komentara

  270. Neka prvo posalje svoju decu da ga odsluze.
     (a da mi objavite neki komentar nekad?, 21. avgust 2018 13:39)

    # Link komentara

  271. to nek salje svoga sina. Svako normalan ce se pobuniti.
     (neki tamo, 21. avgust 2018 13:39)

    # Link komentara

  272. U glavu bi sebi pucao moje ti sinove dao ne bi.Ti si umesto mene ponoci moju decu nosao, kupao, vodao po lekarima,hranio ih i izdrzavao sa platom ispod proseka i na kraju mojoj deci da komandujes e nece moci.
     (Rajko, 21. avgust 2018 13:39)

    # Link komentara

  273. ... da ubrzamo proces odlaska mladih iz Srbije
    (vladimir, 21. avgust 2018 13:39)

    # Link komentara

  274. Prvo ti i ministar odbrane da odslužite svoje vojne rokove pa onda moje dete da zovete u vojsku!
     (MIRO, 21. avgust 2018 13:39)

    # Link komentara

  275. To mora da se obavezno razmotri,mladi su nam razmazeni.Mora da se uvede opet neka disciplina.
    (Trajko, 21. avgust 2018 13:39)

    # Link komentara

  276. У горем смо окружењу од Израела, а немамо ни 1% подршке од неког савезника као они, а не улажемо у одбрану. Чланице НАТО су у обавези да уложе пристојну суму у одбрану, а ми, који смо неутрални, процентуално улажемо далеко мање од њих. Обавезни војни рок треба вратити, а да буде обавезан и за девојке.
     (aco, 21. avgust 2018 13:38)

    # Link komentara

  277. Zamislite ljudi da se vrate ispracaji i sve one izumrle pesme zbog kojih sam plakao 100 puta. Apsolutna podrska za vracanje vojnog roka. Bice vise slavlja ako nista.
    (mile, 21. avgust 2018 13:38)

    # Link komentara

  278. Odlična vest!!! To je potrebnom posebno našoj muškoj omladini i da se uče pravim vrednostima i da vole svoju državu. Vojska uvek treba.
    (Suzana, 21. avgust 2018 13:38)

    # Link komentara

  279. Šalji sina....a ne tudju decu...
    (gremlin, 21. avgust 2018 13:38)

    # Link komentara

  280. Bravo, makar nesto pametno danas da cujem. I to na godinu dana! Nije dzabe vojska, u najboljim godinama da se nauce, da shvate sta je autorite i da nisu bas tolko bitni.
    (Ivan, 21. avgust 2018 13:37)

    # Link komentara

  281. I treba uvesti obavezan vojni rok, samo da i ministar Vulin odsluži svoj vojni rok, red je, zar ne...
    (Borko, 21. avgust 2018 13:37)

    # Link komentara

  282. Moje dete nećete u tom filmu gledati.
    (Milan, 21. avgust 2018 13:36)

    # Link komentara

  283. eto prilike vulinu da odsluzi svoje
     (blejz, 21. avgust 2018 13:36)

    # Link komentara

  284. Najzad! Ovo je siguran znak stabilnosti i mira na ovom prostoru. Sa ovom odlukom precednik je pravi kandidat za Nobelovu nagradu za mir!
     (Lađar, 21. avgust 2018 13:36)

    # Link komentara

  285. Vojni rok nikada nije trebalo ni ukidati. Ali dobro, nije za vreme vas ni ukinuto. U vojsci se gradi muskarac, spoznaje autoritet, obaveze, ozbiljnost. Shvata da postoje kazne za lose potreze. Pogledajte omladinu danas , razuzdana banda.
    (nikola, 21. avgust 2018 13:36)

    # Link komentara

  286. Pocinje polako ponovo zveckanje oruzjem.... Sto nam je potreban obavezni vojni rok ?
    (Majorfips98, 21. avgust 2018 13:36)

    # Link komentara

  287. Mislim da bi trebao da se uvede vojni rok na 2 ili 3 meseca.. da se ljudi obuce.
    (Petar, 21. avgust 2018 13:36)

    # Link komentara

  288. Треба увести обавезни војни рок.
    Основна пешадијска обука - 3 месеца.

    Чисто да би се смањио број килавих мушкараца.
    (Никола, 21. avgust 2018 13:36)

    # Link komentara

  289. Pa sigurno kad vam visoki cinovnici napustaju vojsku zbog neuslova koja im drzava nudi. Rasturili ste profesionalnu vojsku pa sad da popunjavamo rupe. Svaka cast drzavi.
    Poz
    (Objavi me, 21. avgust 2018 13:36)

    # Link komentara

  290. Imaš ti svoju vojsku,stranačku vojsku od preko 700 000 članova
     (gojko 12, 21. avgust 2018 13:36)

    # Link komentara

  291. Opaaaaaa...znate kako kažu, svaki narod ima vlast kakvu zaslužuje, e pa uživajte i protestujte preko FB.
     (Braindead, 21. avgust 2018 13:35)

    # Link komentara

  292. Treba uvesti vojni rok. Srbija će imati vojsku sa kojom će se ponositi.
    (Boža, 21. avgust 2018 13:35)

    # Link komentara

  293. Vi razmatrajte, a ja odo' iz ove rupe dok još mogu.
     (Kumo Kagyu, 21. avgust 2018 13:35)

    # Link komentara

  294. Zna da ta fora prolazi kod starijeg galsačkog tela i manje pismene populacije pa loži narod.
     (3210, 21. avgust 2018 13:35)

    # Link komentara

  295. Može, Vulin i ti prvi da idete.
     (klavire prevozi Ostoja, 21. avgust 2018 13:34)

    # Link komentara

  296. Posto ne zivim u Srbiji kao ni moja deca, momentalno se odricem Srpskog drzavljanstva u moje i ime moje dece jer moj sin nece dolaziti u Srbiju da sluzi vojni rok, pogotovo ne u Vucicevoj Srbiji!
    (Irish, 21. avgust 2018 13:34)

    # Link komentara

  297. Konačno nešto pametno!
     (marija, 21. avgust 2018 13:34)

    # Link komentara

  298. A da on razmotri kada ce se povuci iz politike?!
    (Vojni Rock, 21. avgust 2018 13:34)

    # Link komentara

  299. Taman!! Za Srbsko Botovlje!!
    (Baki, 21. avgust 2018 13:34)

    # Link komentara

  300. Samo ti razmatraj, da imaš malo obraza povukao bi se iz politike, sram te bilo! Ko nama vodi državu nije ni čudo što mladi beže odavde.
     (panda, 21. avgust 2018 13:34)

    # Link komentara

  301. Imas svoga sina pa ga salji a i ostali nazadnjaka.Imate ih 700.000 i vodi ih.
     (Aleksa, 21. avgust 2018 13:33)

    # Link komentara

  302. Taman da pošalješ Vulina.
     (Jovan, 21. avgust 2018 13:33)

    # Link komentara

  303. Al prvo sina tamo posalji.
    (Pedja J7, 21. avgust 2018 13:31)

    # Link komentara

  304. i treba...
     (Pera zdera, 21. avgust 2018 13:31)

    # Link komentara

  305. Служиће само ботови, нас нормалне поштедите тих глупости.
     (Ненад, 21. avgust 2018 13:30)

    # Link komentara