1. Ne laje kuce sela radi.
    Jes, taman posla da Papa dodje, pa da se zainati i sam provoza svoj stari Folksvagen bez vozaca, pa da zanavek unisti "ugled" institucije SPC, koja umesto da placa porez, kupuje besna kola i gradi dvorce!
    (Jadno!, 4. jul 2018 22:56)

    # Link komentara

  2. Jooj kao političar-pravi hrišćanin bi rekao da NIKAD ne bi smeo da dođe na naš zemlju,bar ono što je od nje ostalo,jer uz pomoć tog koji bi kao trebao da dođe to je još ostalo!
    (Drago, 4. jul 2018 22:11)

    # Link komentara

  3. Znam da mi nećete objaviti komentar! Neću nikoga vredjati samo ću biti objektivan. U ratu 41-45 bilo je svećenika i fratara u ustašama kao i popova u četnicima!!! Pa sada treba reći samo oni su krivi. Zna li Irinej za popa iz Pakraca Jovana Ćulibrka bio niški specijalac 90-ih ili Mitropolita Porfirija koji pjeva četničke pjesme ili je to uredu??? Samo su oni drugi ekstremisti!! Pozdrav svim normalnim HRIŠĆANIMA i KRŠĆANIMA koji vide i svoje greške i slabosti.!
    (Realni, 4. jul 2018 21:40)

    # Link komentara

  4. Ne pita se Irinej nego Amfilohije. Irinej je otprilike isto što i Brnabić. A i doveden na sličan način i od iste službe.

    Papa će doći kad to Rusija naredi. Ovaj papa ili neki drugi papa. Tako funkcioniše gubernija. Ne krivite Irineja, on je samo glasnik koji donosi lošu vest (koji misli da donosi dobru vest).
    (CATAPA, 4. jul 2018 08:10)

    # Link komentara

  5. Iako nisam bas neki vernik, za mene je patrijarh Pavle bio poslednji patrijarh i poslednji tracak nade za SPC. Sve posle toga je cista politika i biznis.
    (Nikola, 4. jul 2018 00:21)

    # Link komentara

  6. još se bojite Pape? pa naravno, strah vas je da srbija može skontati koliko ste vi maleni i loši, jer prodajete maglu od postanka
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Torcida, 3. jul 2018 11:34) # Link komentara

    Dok ste vi veliki i mocni, jel'da? To sto ispovedas veru gospodara ne cini i tebe gospodarom, i dalje si suzanj kao i svi mi ovde na ovom nasem lepom humu.
    (Stari Zemunac, 3. jul 2018 13:42)

    # Link komentara

  7. Ja da sam na mestu predsednika drzave bih pozvao irineja i rekao pozvace te papu kao normalni ljudi i institucija ili ide zakon o obaveznom porezu i svakako ide preispitivanje porekla imovine
     (vladimir, 3. jul 2018 13:36)

    # Link komentara

  8. SPC je ekstremno nazadna institucija, i u maloj boljoj Srbiji bi morala da se modernizuje ili nestane.
    Kako moze SPC da zabrani dolazak papi? Srbija je sekularna drzava, barem na papiru.
    (aleksandar, 3. jul 2018 13:34)

    # Link komentara

  9. (Komša, 3. jul 2018 09:28)

    Zato što on svuda odlazi I kao šef države (Vatikana/Svete Stolice) I kao verski poglavar Rimske Crkve.

    A što se tiče Jasenovca, šta ćemo ako on kaže "OK, idem", a iz Zagreba (zvaničnog Zagreba i/ili Kaptola) kažu "Ne može!"?
    (John, 3. jul 2018 13:13)

    # Link komentara

  10. evo ja ću ispred saborne crkve da protestujem i tražim da pozovu papu ali tek kada papa ode u Jasenovac pokloni se žrtvama i traži oprost za dela katoličkih sveštenika u tom ratu.
    može tako sugrađani katolici? odgovara Sremac? napiši papi da to uradi i nijedan Patrijarh neće smeti da odbije ja i ostalih nekoliko miliona Srba iz celog sveta to garantujem, a ako SPC odbije proći će kao narodna skupština 2000, znaš da mi Srbi to možemo da uradimo! pitanje je da li ti možeš to jedno pismo poslati?
    (nisamneznamkakosamzavrsioosnovnuskolu, 3. jul 2018 09:45)

    Onda budi realan i pozovi vladiku da ode do Srebrenice ili bar Vukovara.
    (Aleks, 3. jul 2018 13:02)

    # Link komentara

  11. A da Irineju nije miliji neki ratni zlocinac koji sedi u Hagu? Njega bi pre pozvao u svoje velebne dvore nego jednog od najmocnijih licnosti na svetu. Mi smo dokazano anti talenti u veri i politici, zato me ni ne cudi da su nam Hrvati vodili drzavi i da smo tada najbolje ziveli, e vi sada lupajte minuse!
    (Dule, 3. jul 2018 12:51)

    # Link komentara

  12. Zasto da i oni ne dodju!!!? Pa sad je moderno da dolaze oni koji hoce da te uniste!! Ovi sto nas od berlinskog kongresa napadaju srbiju , bombarduju, otimaju teritorije i raseljavaju, oni su dosli, kaze ("nas") preCednik da su nam nemci braca a bugari veliki prijatelji i saradnici, oni su dosli, pa zasto da ne dodju i oni koji milenijum jedan ratuju i hoce da zatru pravoslavlje! Zasto pa kad smo ove ugosticemo i ove pa neka nas i oni iznutra truju i unistavaju, moderno je doba kaze precednik, mi moramo u jevropu, mi moramo u svet.

    @nislija pravoslavac

    Mi nikako da naucimo, jednom smo pokusali da se "ujedinimo" 1918, stradali smo, pa smo se opet pokusali "ujediniti" 1945, posle krvavih pirova i stradanja, pa smo opet stradali 90', i sad bi mi opet trebali da pruzamo ruku ujedinjenju, ccccccc.
     (ernesto che, 3. jul 2018 12:06)

    # Link komentara

  13. slazem se sa patrijarhom ali samo delimicno...
    lepo da uzme papu pod ruku pa odu da se zajedno polklone u Jasenovcu a onda na putu za BG svrate do i srebrenice i tamo se opet poklone zajedno... SPC takodje nosi ogromnu odgovornost za nedela paravojski i kriminalaca u ratovima po Bosni, Hrvatskoj i Kosovu pa je insistiranje na uzvinjenju malo licemerno sve dok SPC barem "izmedju redova" ne prizna svoje grehe...
    (igop, 3. jul 2018 11:50)

    # Link komentara

  14. 1. Patrijarh German (Djorić) odbrusio Titu: " Put svakog pape do Beograda vodi isključivo preko Jasenovca"!
    2. Patrijarh Pavle (Stojčevič) u vezi vatikanskih želja da papa poseti Srbiju, javno poručio: "Dobro on nama nedošao!"
    3. Patrijarh Irinej (Gavrilović) :
    " Nije još vreme za papinu posetu"
     (rada, 3. jul 2018 11:43)

    # Link komentara

  15. još se bojite Pape? pa naravno, strah vas je da srbija može skontati koliko ste vi maleni i loši, jer prodajete maglu od postanka
     (Torcida, 3. jul 2018 11:34)

    # Link komentara

  16. Kakav haos. Ista vjera (pravoslavlje i katolicizam) a ne mogu da se dogovore oko ničeg. Pravoslavaca je veoma mao u odnosu na katolike, ali zato pravoslavci imaju autokefalne nacionalne crkve koje samo odlučuju i rade kako hoće i sve su pod jakim uticajem politike. A Katolička crkva je imala osipanje od Vatikana u vidu Kalvinista, Luterana, Anglikanaca i sl. Sve to govori loše o svima i pravoslavcima i katolicima i odvojenima. Ako nisu u stanju imati dobre odnose među sobom a praktično su ista vjera, kako onda da budu dobri sa drugim vjerama i ateistima. Sedi jedan, svima koji nisu sposobni za komunikaciju i pristojne odnose.
    (ajajajaj, 3. jul 2018 11:32)

    # Link komentara

  17. Posetiće nas Papa veoma uskoro za sveopšte dobro nas hrišćana, jer crni oblaci dolaze sa istoka i moramo biti udruženiZnamo da ne valja štošta u SPC kao i u državi, ali kakvi smo mi to Srbi, skoro pa mrzimo patrijarha. Kako vas nije sramota? Nije savršen naravno kao, ni Papa. Samo je jedan bezgrešni čovek hodao Zemljom. Delite se i dalje, budite što više razjedinjeni.Promenite i veru ako treba, ali ćete i dalje ostati miševi, a ne ljudi.
     (Slavonac, 3. jul 2018 11:26)

    # Link komentara

  18. Naš problem je što nama niko ne valja. Ni tuđin ni naš.

    Ako je nama u Srbiji dobro, onda ništa - ne treba dolaziti.
    (turgidson, 3. jul 2018 11:12)

    # Link komentara

  19. Najnazadnija crkva na svetu,i Rusi shvataju promene,samo u nasoj crkvi je sve stalo u 18. veku!
     (dragan, 3. jul 2018 11:11)

    # Link komentara

  20. svaka cast botovi bas ste vredni jutros.Nikad papa u Srbiji.
     (Dejan, 3. jul 2018 11:09)

    # Link komentara

  21. Ma totalno ste nebitni.

    U 21 veku narod Srbije ce konacno otkriti pravu istinu koja stoji iza ove lazne price religije koja uopste nije nasa.

    Pa vi nastavite da glumite nekom drugom. Nama Slovenima vise necete !
    (Milos, 3. jul 2018 11:08)

    # Link komentara

  22. Odlicna gluma. Kao vi se ne podnosite. A mi smo veverice sve ove vekove od kada ste nas prevarili i ne umemo sami da saznamo pravu istoriju naseg naroda, nasu pravu Rodnu veru i sve ostalo.

    Ne nasedamo vise na vase price zavade. Mi Sloveni smo isti narod i uskoro se ujedinjujemo a onda cemo videti kome cete vi ista da pricate i koliko cete biti bitan faktor u Evropi i u svetu.

    Dosta je bilo !

    Gotovi ste !
    (Jovan, 3. jul 2018 11:05)

    # Link komentara

  23. Naravno. Cvika SPC od Franje koji je progresivniji od svih poglavara danasnjice. Franja je, reklo bi se, skoro ateista, koliko god to paradoksalno zvucalo.
    (Sv. Sava, 2. jul 2018 23:07)
    Odlično primećeno. Ne treba nam lažni papa, "progresivista", ljubitelj muslimana, "skoro ateista". Da je bar prethodni Benedikt XVI na čelu, njega bih rado video, ali ovog prevaranta ne želim.
    Ali, za sve pape važi uslov nad uslovima - da zamole za oprost za sve vekove prozelitizma i opresije nad pravoslavnima.
    (Od, 3. jul 2018 11:04)

    # Link komentara

  24. Kakva gluma.

    Sta je Milanski edikt?
    (Filip, 3. jul 2018 10:59)

    # Link komentara

  25. Proslava 1700 godina od donosenja Milanskog edikta ?

    Da li Srbi i generalno svi Sloveni znaju sta je to i da li su svesni da od dolaska ove religije i crkve na Slovenska podrucja mi imamo samo bedu, ratove i siromastvo?
    (Ana, 3. jul 2018 10:55)

    # Link komentara

  26. SPC NE DOZVOLJAVA Ruska Pravoslavna Crkva da Papa dodje u Srbiju!!
    Zato sto je SPC podanička crkva.
    (miki, 3. jul 2018 10:55)

    # Link komentara

  27. Ante, Zadar, 03. jul 2018 09:05). Bravo Ante. Svaka cast za komentar. Licno sam , a i mnogi drugi ljudi u Srbiji takvog misljenja koje si izneo. Medjutim ima ovde jos dosta onih koji xive zivot iz trinaestog veka i bas takvi unazadjuju ovaj drugi deo normalnih i realnih ljudi. Pozdrav.
    (milan d, 3. jul 2018 10:30)

    # Link komentara

  28. Kako oce.
     (Ivan, 3. jul 2018 10:19)

    # Link komentara

  29. Niko nije rekao ništa ružno o papi Franji. Samo ostaje ono što mora ostati: za rimskog papu, koji god de je, put u Srbiju vodi preko Jasenovca.

    Šta tu kome nije jasno? Da li neko stvarno misli da od tog stava treba odustati? Zašto?
    (Laza, 3. jul 2018 09:58)

    # Link komentara

  30. Očekivani odgovor SPC.
    (ništa novo, 3. jul 2018 09:58)

    # Link komentara

  31. Velika greska. Apsolutno sam siguran da Papa može resiti svaki problem Srba, i ako nam je dogorelo sa svih strana zasto ne prihvatiti njegovu pomoc ako je nudi, a zna se da Vatikan ovaj put hoce da pomogne. Ne traži se od nas nista osim približavanja braci katoličkim hrišćanima. Zar nije praštanje ono najveće u hrišćanstvu i na čemu ono počiva.
    (jjk, 3. jul 2018 09:54)

    # Link komentara

  32. Ali - što mislite kakav stav i mišljenje mi u Hrvatskoj imamo prema Srpskoj pravoslavnoj crkvi, pa čak i Patrijarhu Pavlu, koji je za većinu vas svetac? 

    O njihovom djelovanju devedesetih i borbi protiv Hrvatske na sve načine ja ovdje neću pričati; to vi znate bolje od mene. 

    (Ante, Zadar, 03. jul 2018 09:05)

    Ne mislimo, zato imate i priliku da to javno kažete. Što se mojih drugara Hrvata tiče, poštuju svetost Patrijarha Pavla, kao što ja poštujem ogromnu erudiciju, pismenost i nastupe Monsinjora Hočevara. To se zove uzajamno poštovanje. Ne meriti dozu zameranja, već uživati u medjusobnim ustupcima i isticanju plemenitog, što je valjda i svrha Vere. Krenuti od sebe, pa izvolite. Svako dobro.
     (intimna prepiska sa moderatorom, 3. jul 2018 09:48)

    # Link komentara

  33. evo ja ću ispred saborne crkve da protestujem i tražim da pozovu papu ali tek kada papa ode u Jasenovac pokloni se žrtvama i traži oprost za dela katoličkih sveštenika u tom ratu.
    može tako sugrađani katolici? odgovara Sremac? napiši papi da to uradi i nijedan Patrijarh neće smeti da odbije ja i ostalih nekoliko miliona Srba iz celog sveta to garantujem, a ako SPC odbije proći će kao narodna skupština 2000, znaš da mi Srbi to možemo da uradimo! pitanje je da li ti možeš to jedno pismo poslati?
     (nisamneznamkakosamzavrsioosnovnuskolu, 3. jul 2018 09:45)

    # Link komentara

  34. Komentarisati pravoslavce i katolike je bespredmetno,pogotovo njihove crkve.
    Jedna i druga su razlicite strane istog novcica, a bore se za vlast.

    Srbija je sekularna drzava,kao sto je i Jugoslavija bila pre nje.Crkva nije bila zabranjena,ali je strogo kontrolisana od strane drzave,sto je praksa koja nikada nije smela biti napustena.Kompletan kadar je birala UDBA i Irinej i svi danasnji poglavari su tu zahvaljujuci njoj.

    Ono sto moze da se desi,jeste da bezbednosne sluzbe nikada nisu ni prestale da kontrolisu crkvu,te ovo bahato ponasanje i divljanje se odvija pod njihovom kontrolom i sa samo njima poznatim ciljem.
    Iskreno,ako zele da narod odbiju od crkve,sto je potpuno validan cilj,mislim da im uspeva,ali ne u dovoljnoj meri.
    (Advokat Hadzi Antic, 3. jul 2018 09:45)

    # Link komentara

  35. ko kaze da bi pavle primio papu, i imao je priliku a nije. zasto bi se ekumenisali sa zlodelima tokom vekova sa rimokatolickom crkvom i njihovim papama pijem 12 pa nadalje.
     (zed, 3. jul 2018 09:44)

    # Link komentara

  36. To i jeste problem u Srbiji i kod Srba! Mnogi ni ne razmišljaju da u Srbiji žive i katolici i muslimani i protestanti i jevreji... ako nisi pravoslavac, za prosečnog Srbina si onda "ono drugo".
    Takvo ponašanje države i ljudi je i dovelo do nezavisnosti Kosova! Albanci su uvek bili građani drugog reda, neobrazovani, neškolovani, fizička radna snaga. I država umesto da uloži u njihovo obrazovanje, u edukaciju, u to da se osete kao ravnopravni, ona ih zapostavlja. I kako da se ne javi želja za separatizmom kada te neko odbacuje!
    Rezultat toga je da je država zadnje tri decenije uložila basnoslovni novac za očuvanje Kosova koje je realno izgubila svojom krivicom!
    I još jedna glupa greška je to što prosečni Srbin nikada neće imati hrabrosti to sebi da prizna.
    (Nikola, 03. jul 2018 04:37)

    ala ti lupetaš, albanci "građani drugog reda"....koje laži, od dolaska komunista na vlast glavna poluga ugnjetavanja su bila "manjinska prava", pa su albanci, mađari i svi ostali imali daleko više prava nego pravoslavni srbi (koje su jedino, zbog proslave religioznih praznika, slali u zatvore i na Goli Otok!). Albanci su imali i školovanje na albanskom do nivoa univerziteta (ono što i danas koriste), tv i radio na albanskom (plaćala država), prednost pri dodeljivanju stanova (lično ugnjeten!), itd., itd....
    (goran, 3. jul 2018 09:42)

    # Link komentara

  37. Аууу колико коментара против цркве и патријарха, а величање овог ђавољег слугу. Па ви Срби нисте нормални!
    Тај Ватикан је директно крив за страдање Срба у оба рата, па у овим потоњим.
    Ватикан крије у својим архивама многе тајне о Србима које су нам недоступне, а у чијим је истина о томе ко је староседеоц на овим просторима... Ма коме ја причам, зато ћемо и пропасти као народ, зато нас и газе редом.
     (Ајде@, 3. jul 2018 09:37)

    # Link komentara

  38. @ff
    Sva sreća što od Engleza nikakvo zlo ne dolazi...
    (Zlo i naopako, 3. jul 2018 09:34)

    # Link komentara

  39. I papa Francisko dobio botove u Srbiji. I jos mu tepaju Franjo. Nas co'jek, Sumadinac. Preslatki ste, danas dupla hostija umjesto sendvica.
     (Boske, 3. jul 2018 09:30)

    # Link komentara

  40. @ ff notorna laž. Dvojica papa su već bila u Engleskoj u posetama. Jedna je bila verske, druga državne prirode.
    (ankona, 3. jul 2018 09:28)

    # Link komentara

  41. @Sremac
    Katolici nisu građani drugog reda u Srbiji.
    Verujem da si svestan toga i namerno zamenjuješ teze.
    Ne postoji volja vlasti u Srbiji da zabrani verskim poglavaru Rimokatoličke crkve da poseti svoje vernike u Srbiji,pa čak i da bude gost državnih organa RS ,onako kako to diplomatska praksa podrazumeva (da ga primi Predsednik ).
    Međutim verski poglavar Rimokatoličke crkve INSISTIRA da ga u goste pozove verski poglavar druge,u Srbiji većinske verske zajednice.
    U prevodu - ja bih da vidim Srem,imam prijatelje i rođake ali neću da dođem dokle god me ti ne pozoveš i ne ugostiš.Tebi ne pada napamet da me zoveš,što je sasvim legitimno a moji prijatelji dižu frku tebi da su diskriminisani umesto da od mene traže da odustanem od svog principa.
    Ne postoji zakon koji nekog može naterati da nekoga zove u goste.
    Naravoučenije - Katolici nisu građani drugog reda u Srbiji.
    (Komša, 3. jul 2018 09:28)

    # Link komentara

  42. "zamrznut" odnos po pitanju Kosova, isto tako i po pitanju odnosa sa drugim crkvama, zamrznut odnos sa drugim pravoslavnim crkvama... lepa buducnost
     (vladimir, 3. jul 2018 09:26)

    # Link komentara

  43. Ne treba Pravoslavlje poistovecivati sa Irinejem jer i on je čovek, i može biti gresniji od nekoga ko nije krocio u crkvu. U Pravoslavlju je bitnija suština od forme. A na nama je da radimo na sebi.
    (Maja, 3. jul 2018 09:24)

    # Link komentara

  44. uloga Crkve u društvu ima zadatak da radi na jedinstvu hriscana i da moli za vlast.
    sto se tiče dolaska pape Franje , naravno da treba da dodje !
    A sto se tiče Irineja naseg poglavara , on treba pod hitno da se povuče sa funkcije i prepusti mesto coveku koji ima široke duhovne vidike !!
     (daničo, 3. jul 2018 09:23)

    # Link komentara

  45. O Bože, spusti se sa nebesa i očisti ovo zlo koje se nakotilo po crkvama i u tvoje ime siluje našu decu, prodaje drogu, bavi se mutnim poslovima, kiti zlatom, dvolično govori, a niko mu ništa ne može. Nije li najveće zlo grešiti i ne želeti da se pokaješ zbog učinjenog greha?
     (fc, 3. jul 2018 09:21)

    # Link komentara

  46. Tesko bi se kao vernik snasao u ovoj nasoj pola versko,pola komunistickom okruzenju.
    Lakse se probila ideja da dobijemo gej paradu i premijerku
    ovakvu nego tako veliku licnost.
     (vitez, 3. jul 2018 09:19)

    # Link komentara

  47. Sta ocekivati od ovog nazadnog coveka? I nasa crkva je sve nazadnija a pri tome se mesa u drzavnu politiku, gde joj nije cak ni USTAVOM mesto! Treba ih gurnuti sa strane, naplatiti porez i ostaviti ih da budu samo crkva, jer im mesto sa ovakvim izjavama nikako nije u javnosti!
    (Lazar, 3. jul 2018 09:15)

    # Link komentara

  48. To i jeste problem u Srbiji i kod Srba! Mnogi ni ne razmišljaju da u Srbiji žive i katolici i muslimani i protestanti i jevreji... ako nisi pravoslavac, za prosečnog Srbina si onda "ono drugo". 
    Takvo ponašanje države i ljudi je i dovelo do nezavisnosti Kosova! Albanci su uvek bili građani drugog reda, neobrazovani, neškolovani, fizička radna snaga. I država umesto da uloži u njihovo obrazovanje, u edukaciju, u to da se osete kao ravnopravni, ona ih zapostavlja. I kako da se ne javi želja za separatizmom kada te neko odbacuje! 
    Rezultat toga je da je država zadnje tri decenije uložila basnoslovni novac za očuvanje Kosova koje je realno izgubila svojom krivicom! 
    I još jedna glupa greška je to što prosečni Srbin nikada neće imati hrabrosti to sebi da prizna.
    (Nikola, 03. jul 2018 04:37)

    Eto, ima nas dvojica koji slicno razmijamo.
     (Milos, 3. jul 2018 09:14)

    # Link komentara

  49. Jel Papa bio u Rusiji ikada? To isto kada bi neko sada pitao da se ponovo formira SFRJ. Neke stvari i ideje su nepomirljive.(cito, 03. jul 2018 00:49)Nije bio i u drugim pravoslavnim zemljama,pa se ne pravi pitanje oko toga.Jedan od razloga zašto se insistira na poseti Pape Srbiji je Rusija.Smatra se,na zapadu,da bi dolazak u Srbiju bio dobar početni korak za posetu Rusiji.Ne slažem se sa tom konstatacijom,jer SPC je samostalna institucija,koja ne zavisi od nikog sa strane i za razliku od države uživa veliki ugled kako među građanima tako i u svetu.SPC ima dobre odnose sa svim pravislavnim crkvama,uključujući i dve najznačajnije(rusku i vaseljensku).
     (V.B, 3. jul 2018 09:07)

    # Link komentara

  50. Франциско је вероватно најбољи папа од светог Петра. Треба искористити прилику да нам он дође. Штета што Иринеј није величина као Павле. Сусрет Франциска и Павла би био на нивоу и знак за оптимизма. Треба пуно среће да се погоде два велика човека у историји.
     (Iz ugla, 3. jul 2018 09:06)

    # Link komentara

  51. Ok - Papa odnosno Katolička crkva u cjelini su se zamjerili Irineju i on ne želi samog Papu u Srbiji.

    Ali - što mislite kakav stav i mišljenje mi u Hrvatskoj imamo prema Srpskoj pravoslavnoj crkvi, pa čak i Patrijarhu Pavlu, koji je za većinu vas svetac?

    O njihovom djelovanju devedesetih i borbi protiv Hrvatske na sve načine ja ovdje neću pričati; to vi znate bolje od mene.

    Imajuć to u vidu, što mislite da mi zabranimo ulazak Irineja u Hrvatsku?? A tu je skoro pa jednom mjesečno - ustoličava vladike, osveštava crkve, i dalje priča o nekakvim "krajinama" i tako dalje....
    (Ante, Zadar, 3. jul 2018 09:05)

    # Link komentara

  52. Bravo, mislioče progresivni! U ostalom, šta bi tako jedna svetska veličina kao ti imala da prozbori sa mračnim Franjom? A i ako bi slučajno došao, nikako ti da odeš na aerodrom da ga dočekaš. Pošalješ nekoga mnogo nižeg ranga!
     (black sheep, 3. jul 2018 09:02)

    # Link komentara

  53. Ja ne zelim papu u Srbiji.
     (Ns, 3. jul 2018 09:01)

    # Link komentara

  54. Poseta Pape nije prkos već veoma pametan potez. Samu Srbiju na početku je blagoslovio Vatikan. Nemojmo zaboraviti ulogu Vatikana na sveopštu sliku i situaciju u svetu. Veoma je važno za srpski narod i budućnost naroda poseta Pape. Ziveli
     (Lalos, 3. jul 2018 09:00)

    # Link komentara

  55. Ako nekog zanima zbog cega se Hriscanstvo podelilo i zbog cega se koljemo i mrzimo vekovima:

    "Филиокве (лат. Filioque) је латински израз који значи „и (од) Сина“. Током раног средњег века, овај израз је у западном хришћанству једнострано уметнут у општи Никејско-цариградски симбол вере, након речи: ”И у Духа Светога, Господа, животворног, који од Оца исходи“. Додавањем израза Filioque, у симбол вере је уведено учење о двоструком исхођењу Светог Духа. Православна црква је ово учење означила као неправоверно, осудивши уметање израза Filioque у симбол вере. Иако спорно учење није настало у самом Риму, оно је временом преовладало на западу, тако да је почетком 11. века коначно прихваћено и од стране Римске цркве. Због тога је ускоро потом дошло до Великог раскола (1054) и одвајања Рима од васељенске Православне цркве.[1]"

    Cisto da se podsetimo zasto mi sa njima ne mozemo nikako i zbog cega je kroz istoriju pobijeno stotine hiljada ljudi.
    Zbog Filioque.
    Ja sam skloniji misljenju da su se mafijasi posvadjali izmedju sebe oko podele plena.
    Ali, ko sam ja da se pravim pametan? Mozda je ipak zbog Filioque. Ipak je to najbitnija stvar na svetu. Moze glava da leti zbog filioque.

    Ovce su za sisanje. Zavadi, pa vladaj.
    (Ruzicasti jednorog, 3. jul 2018 08:51)

    # Link komentara

  56. Koncentracija gluposti koju ovaj čovek izgovara je neshvatljiva. Šteta koju nam nanosj nemerljiva. Jedini je poglavar spc koji je uspeo da okrene narod protiv sebe.
     (Alex, 3. jul 2018 08:36)

    # Link komentara

  57. Našem patrijarhu samo ratni zločinci, lopovi i ubice prijaju. Šta će njemu jedan pristojan crkveni poglavar. Šra ga briga za katolike u ovoj državi, šta ga briga za sve normalno na svetu. Nije on od tih.
    (ateista, 3. jul 2018 08:31)

    # Link komentara

  58. @pobeći negde...zašto bi ti bilo krivo ? Kao što nisi sada religiozan , tako kada bi bio , to bi bio tvoj slobodan izbor. Ne dolazi čoveku u život poglavar crkve rođenjem na nekoj teritoriji , već slobodnim izborom čoveka. Mi smo ovde na Balkanu pobrkali lončiće.
     (VUK, 3. jul 2018 08:31)

    # Link komentara

  59. Podrska svim hriscanima katolicke vere.Srbija nije samo drzava Srba vec je Srbija multikulturalna drzava u kojoj zive Srbi,Hrvati,Rumuni,Slovaci,Madjari,Albanci,Romi,Goranci,Bunjevci,Turci,.....Bilo bi dobro da Patrijarh razmisli o tome.Izmedju ostalog ovo cudo od coveka ne uliva nikakvo poverenje medju vernicima.Najgori Patrijarh u istoriji Srbije.
     (Cenzurisani komentator, 3. jul 2018 08:27)

    # Link komentara

  60. Ljubav:ruska
    Auto:nemački
    Pare:Evropska Unija (donacije)
    Pamet:XVIII v.
    (djordje, 3. jul 2018 08:26)

    # Link komentara

  61. Pape imaju politiku da u posete idu samo ako se sa tim slažu predstavnici najbrojnije vere u zemlji koju posećuju. Prema tome, papa neće doći dok ga patrijarh ne pozove u posetu.

    Što se tiče Jasenovca, to verovatno nije problem ovom papi, ne bi me čudilo da to i učini. Ali, da li postoji neki drugi ili treći problem? Da li poseta pape ima neku neželjenu kanonsku posledicu? Npr. Da li je papa ikad bio u Rusiji? Oni nemaju Jasenovac u svojoj istoriji.
    (sale, 3. jul 2018 08:25)

    # Link komentara

  62. e moj presveti Pavle, ko te je nasledio...ni do kolena ti nije
     (znalac, 3. jul 2018 08:05)

    # Link komentara

  63. Nazadna politika
     (MR, 3. jul 2018 08:04)

    # Link komentara

  64. Uh, ovo niie trebalo da kazes.
    Jos Farmu da ukines i zavrsio si s Srbljem...
    (ime, 3. jul 2018 08:01)

    # Link komentara

  65. Takvi kao ti, izazivaju ratove
    (Miki, 3. jul 2018 08:01)

    # Link komentara

  66. Dovesti papu, i ako je pameti zapoceti proces ujedinjenja hriscanstva.
     (Nislija pravoslavac, 3. jul 2018 07:57)

    # Link komentara

  67. Pravi razlog je taj sto Ruska crkva kaze tako ce biti nasa crkva nije nezavisna radimo ono sto Rusi kazu e takav si ti patrijarh nikakav
    (sremac, 3. jul 2018 07:57)

    # Link komentara

  68. Mislim da je Irinej za, a većina u SPC nije. Tako je bar bilo pred 2013. godinu. A papa Franja je izuzetna ličnost.
    (Djorgo, 3. jul 2018 07:56)

    # Link komentara

  69. Pretpostavljam da se mi Katolici,gradjani Srbije, nista ne pitamo? Iskreno,nekako se osecam kao gradjanin drugog reda...
    (Sremac, 02. jul 2018 23:42)
    Ako je za utehu, i Pravoslavci se u Srbiji osećaju kao gradjani II reda, i to nema veze sa veroispovešću. Možda pitati Pravoslavce u Hrvatskoj kako se oni osećaju i kakve odluke oni donose?
     (intimna prepiska sa moderatorom, 3. jul 2018 07:46)

    # Link komentara

  70. zasto ne poseti englesku? u zakonu lepo pise da ce biti uhapsen. englezi znaju odakle zlo dolazi, sebe cuvaju.
    (ff, 3. jul 2018 07:46)

    # Link komentara

  71. Pravoslavka sam, ali me Irinej strasno iritira sa svojim glup stavovima, a posebno po pitanju dolaska Pape u Srbiju. Licno bih to videla kao cast i zelju za priblizavanjem hriscana. Ne znam da li je Irinej informisan o tome sta muslimani (sirom Evrope i svet; cast naravno izuzecima i muslimanima koji zive u Srbiji) rade po svetu i Evropi. Mogao bi Irinej da se povuce sa svog mesta i prepusti ga nekom sa malo naprednijim gledistima, a ne da podseca na losa vremena. Crkva bi trebalo da spaja, a ne da razdvaja. Irinej, nije ti to bas hriscanski stav.
    (Tina, 3. jul 2018 07:40)

    # Link komentara

  72. Da li će katolici u Srbiji ikada moći da se ne osećaju kao građani drugog reda u Srbiji. Rađamo se, živimo i radimo u ovoj državi. Cenimo je, poštujemo, plaćamo porez, slavimo uspehe sportista... ali mi smo uvek oni neki drugi i drugačiji, bez prava ,,glasa".
    (M, 02. jul 2018 23:45)

    E moj prijatelju a sta tek mi ateisti da kazemo. Veliki deo bi nas na lomacu kao mnogo vekova pre sto su radili. Srbija je kao svetovna drzava, bar tako kaze ustav, a sa druge strane svaki bitniji dogadjaj u drzavi bez nekog "popa" ne moze da prodje...
     (Goran, 3. jul 2018 07:40)

    # Link komentara

  73. irineju i ti si postao ko vulin. sram te bilo.
     (milos, 3. jul 2018 07:24)

    # Link komentara

  74. Crkvi ne odgovara da katolici,pravoslavci i ostači žive u miru i slozi. Njima odgovara ovakva situacija jer mogu da love u mutnom,da muljaju sa parama i sl
     (jedan iz mase, 3. jul 2018 07:24)

    # Link komentara

  75. Papa Francisko treba da dođe. Pre svega kao čovek sa tako ljudskim stavovima .Iskoristimo u našem interesu da ga pozovemo. Kada se on upokoji , možda na njegovo mesto dođe neko ko razmišlja kao Irinej.
     (VUK, 3. jul 2018 07:21)

    # Link komentara

  76. Mislim da je pravi razlog krunisanje Stefana Nemanje. Veoma bitna stvar u današnjoj geopolitičkoj situaciji!
     (Alija Sirotanović, 3. jul 2018 06:29)

    # Link komentara

  77. Zamislite dođe papa u fijatu 500l, a ovaj u pozlaćenom automobili.Kad bi papa vide vozni park SPC odma bi postao pravoslavac.
     (kokan, 3. jul 2018 06:28)

    # Link komentara

  78. Da Papa želi doći u Srbiju, i da Irinej to ne želi, to mi je neshvatljivo. Apsolutno neshvatljivo, al ajde..
    Ostavimo vjerske, političke i marketinške pluseve koje takva jedna posjeta donosi, jel vi razumijete da vam je to najmanje MILION turista koji bi vam došli, to je neki MINIMUM samo iz okolnih zemalja.. pa barem 500.000 bi došlo iz Hrvatske.
    (Ante, 3. jul 2018 06:25)

    # Link komentara

  79. A da crkva (spc) za pocetak malo da krene da placa POREZ?
    (brana, 3. jul 2018 06:23)

    # Link komentara

  80. @Pretpostavljam da se mi Katolici,gradjani Srbije, nista ne pitamo? Iskreno,nekako se osecam kao gradjanin drugog reda...
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Sremac, 2. jul 2018 23:42)

    Ovakav tuzan i pretuzan komentar najpreciznije odslikava sadasnjost Srbije, kgb-gubernije u sred Evrope. Srbija - sramota za covecanstvo. Oprosti nam brate katolicki, sta da kazemo kad nam nepismeni kgb popovi kroje kapu a mi cutimo i trpimo ruski jaram.
    (Srbin iz Srbije, 3. jul 2018 06:22)

    # Link komentara

  81. a kao ovaj farisej Irinej je nešto bolji od Franje?
     (sale1971, 3. jul 2018 06:20)

    # Link komentara

  82. Cuj ovo! On ima stav!!??? Dal je moguce. Pa njemu stav donose svako jutro uz kafu da ga potpise i usvoji. Naravno prethodno mu malo i pojasne o cemu se radi.
    (simon, 3. jul 2018 06:02)

    # Link komentara

  83. Jos i ti da se poklonis u Srebrenici pa da se uhvatite pod ruku. Primitivno i zatucano,mentalitet iz srednjeg veka.
    (Lala, 3. jul 2018 05:27)

    # Link komentara

  84. A zasto je njegovo Irinejevo misljenje odlucujuce? Pa nece Franjo doci u posetu SPC nego katolicima u drzavi Srbiji kojih ima poprilicno. Ili ovaj bradonja misli da se on za to pita?
    Zato jer je SPC nsturala tu izolacionu politiku (stbi su samo pravodlslavci) zato je Srbija sada manja nego 1918. i zato jer SPC u jugoslaviji nije hteo da organizuje zajednicja bogosluzenja sa drugim hriscanima cak je istrajslo na drugim danima bozica.. zato je propala ideja jugoslovenstva.
    Imamo sa njima sada razloga da naricemo i palimo svece dok odbijamo prisne odnose sa najslicnijima.
    (Dusan, 3. jul 2018 05:18)

    # Link komentara

  85. Kakav narod takav i poglavar. A Franja je za ovog sveti Sava. Nismo imali zadrtijeg patrijarha.
     (Petar, 3. jul 2018 04:59)

    # Link komentara

  86. Mozete da besnite i hvalite papu koliko hocete. Taj nece krociti na tlo Srbije bez saglasnosti SPC.
     (VladaS, 3. jul 2018 04:44)

    # Link komentara

  87. Pretpostavljam da se mi Katolici,gradjani Srbije, nista ne pitamo? Iskreno,nekako se osecam kao gradjanin drugog reda...
    (Sremac, 02. jul 2018 23:42)

    To i jeste problem u Srbiji i kod Srba! Mnogi ni ne razmišljaju da u Srbiji žive i katolici i muslimani i protestanti i jevreji... ako nisi pravoslavac, za prosečnog Srbina si onda "ono drugo".
    Takvo ponašanje države i ljudi je i dovelo do nezavisnosti Kosova! Albanci su uvek bili građani drugog reda, neobrazovani, neškolovani, fizička radna snaga. I država umesto da uloži u njihovo obrazovanje, u edukaciju, u to da se osete kao ravnopravni, ona ih zapostavlja. I kako da se ne javi želja za separatizmom kada te neko odbacuje!
    Rezultat toga je da je država zadnje tri decenije uložila basnoslovni novac za očuvanje Kosova koje je realno izgubila svojom krivicom!
    I još jedna glupa greška je to što prosečni Srbin nikada neće imati hrabrosti to sebi da prizna.
     (Nikola, 3. jul 2018 04:37)

    # Link komentara

  88. Jedan od najgorih patrijarha u istoriji Srbije! Čovek je svojim komentarima i stavovima oterao gomilu ljudi od crkve. Nesposoban, političan, zatucan, neobrazovan, šovinista! Meni su to asocijacije za njega.
     (Nikola, 3. jul 2018 04:26)

    # Link komentara

  89. A vidi ko je na slici pored,Čepurin,ambasador Rusije koji se meša u sve,lika bi u svakoj drugoj zemlji proterali!
     (Butragenjo, 3. jul 2018 04:21)

    # Link komentara

  90. Patrijarh i SPC prave veliku gresku sto ne pozovu Papu Franju da poseti Srbiju. Da smo mudri kao sto nismo trebali bi da iskoristimo njegovu svezinu i moderan prilaz svim crkvenim pitanjima pa da iz toga izvucemo neku korist. Ne treba naglasavati koliki uticaj Vatikan ima u svetu. Umesto toga mi teramo neki inat koji u danasnje doba tako besmisleno izgleda. Ovaj papa je nesto izvanredno sto licno nisam mislio da ikada moze da se desi. Na zalost kad pogledamo nasu crkvu i stanje u njoj mozemo samo da zalimo posto se kod nas takav poglavar nece izabrati dok je veka i sveta. Umesto toga imacemo ove zadrigle vladike koji su svoje zadnjice smestili u luksuzne terence a sebi izgradili dvorce dok sitrotinja raja bleji i daje poslednju crkavicu crkvi koja nikada dalje nije bila od svog stada.
    Pomozi nam boze sa ovakvim crkvenim velikodostojnicima i drzavnom vlascu.
    (Milosav, 3. jul 2018 03:26)

    # Link komentara

  91. Oče da su Papa i Vatikan priznali Kosovo odmah bi to učinile i sve zemlje Latinske Amerike.
     (Deyan, 3. jul 2018 03:15)

    # Link komentara

  92. A ja ostajem pri svom stavu da stav jedne crkve ne sme da bude obavezujući ni za druge crkve, a pogotovo ne za državu.

    Ne radi se ovde o tome da li je bitno da li će Horhe da se provoza Srbijom u 500L, nego da li je stav crkvenog krila udbe obavezujući za vlast? U prevodu, da li je Srbija "džamahirija" (kako to upravo pravoslavni talibani vole da koriste kada je o drugima reč).
    (CATAPA, 3. jul 2018 02:57)

    # Link komentara

  93. Boji se
     (Pitt Tong, 3. jul 2018 02:53)

    # Link komentara

  94. Zadrtost, komšijski inat, neinventivnost,nepreduzetnost i zloba.
    To su naše karakteristike i kad to izlečimo krenućemo napred.
    Na žalost, potrebno je i um vežbati kao preduslov..
    (ograničeni umovi, 3. jul 2018 02:41)

    # Link komentara

  95. A da dodje i pomirite se...!??
    ..daj te nam pomirenje i nacin i put!!!
    ..ja Sumadinac!!!
    (kralj Ibi, 3. jul 2018 02:39)

    # Link komentara

  96. Ovaj menadžment srpske pravoslavne crkve je unazadio pravoslavnu veru u Srbiji. Osipaju im se vernici kao građani iz Srbije ka inostranstvu! Bolje bi im bilo da prestanu da budu više zatucani i da ponovo pročitaju ono što su davno čitali a zaboravili osnove hrišćanstva! Da nauče da opraštaju i da se ne inate i ne busaju. Gordost nije vrlina u hrišćanstvu!
    (Mrmot, 3. jul 2018 02:22)

    # Link komentara

  97. Patrijarh je bio samo nas predobri Pavle..
     (maree, 3. jul 2018 02:18)

    # Link komentara

  98. Lepa slika, jasno se vidi za interese koje drzave nas ovaj svadja sa svima samo da nikad ne udjemo u EU.
     (Xman, 3. jul 2018 02:09)

    # Link komentara

  99. Verujem u Boga, ali ne verujem mafijasima u mantijama.
     (toza, 3. jul 2018 02:04)

    # Link komentara

  100. Ajde prvo da se SPC uvede u poreski sistem i red !
    (Saša, 3. jul 2018 02:03)

    # Link komentara

  101. @Sremac

    Sremce, situacija je nepromenjena vec dugi niz godina i nema veze sa tim ko je na vlasti. Papa, kao poglavar Katolicke crkve i drzave Vatikan, moze da dodje u drzavnu posetu Srbiji, koja je sekularna drzava, kad god pozeli i tu je bilo spremnosti na obe strane da se to organizuje. No, Papa Franja, kao i njegovi prethodnici su jasno rekli da ne zele da dodju u posetu Srbiji bez eksplicitnog poziva SPC-a, a SPC je rekao da pozivu treba da prethodi nekoliko stvari: 1. Da Papa konacno oda pocast zrtvama genocida u NDH, makar posetom Jasenovcu. 2. Da se trajno ne samo spreci beatifikacija Stepinca, nego da Vatikan prizna istorijsku odgovornost Katolicke crkve u genocidu u NDH, sto je nepobitna istorijska cinjenica, ali je u Vatikanu politicki komplikovana zbog podrske ultra-konzervativnog dela crkve NDH (zahvaljujuci kom je Pavelic i deo drzavnog vrha pacovskim kanalima izbegao pravdu i ciji se grob i dan-danas nalazi u Madridu). 3. Posto je Katolicka crkva hijerarhijski ustrojena, od Vatikana se trazi da permanentno okonca podsticaje mrznje prema Srbima i relativizaciju zlocina nad njima koju Katolicka crkva u Hrvatskoj vodi vec decenijama (tj. nije ni prestajala) i da aktivno ucestvuje u pomirenju i povrtaku izbeglih. U prevodu, da penzionise sve hrvatske kardinale i biskupe zedne krvi koji se tome protive. Dakle, to su prilicno komplikovane stvari za koje ce trebati vremena, ali koje Crkve pokusavaju da rese, jer su na kraju samo one i sposobne da ga rese.
    (Strpljen, spasen, 3. jul 2018 01:57)

    # Link komentara

  102. @tea Vrlo sebicno! Iako sam pravoslavac, postujem i ljude druge vere i sramota me je sto mi je ovaj patrijarh!
     (svasta, 3. jul 2018 01:47)

    # Link komentara

  103. ja bih primio ovog Argentinca a onog starog poljaka sto je javno pljuvao po nama nikad
     (x, 3. jul 2018 01:42)

    # Link komentara

  104. jedan Bog a 1000 religija ......
     (hmm, 3. jul 2018 01:37)

    # Link komentara

  105. Nije moj patrijarh...jedan i jedini je bio Pavle a ovaj je obicna buranija...
    (vujke, 3. jul 2018 01:24)

    # Link komentara

  106. Progresivni papa, oksimoron za primer.
    Srednjevekovna mistika, ali napredna.
    Da li iko pita agnostike i ateiste, da li želimo posetu pape? Da li želimo ikakve verske vođe? Hoće li taj plaćati porez, ili će da zida, ko ovi naši? Mi smo građani 3. reda.
     (nehuman tip, 3. jul 2018 01:23)

    # Link komentara

  107. Tesko nasim pravoslavnim pokolenjima, nasoj deci uz ovakve "vernike". Neverujuce ili ljude koji manje poznaju svoju veru i istoriju iste ne uzimam za zlo, ne znaju ljudi, sta sad, u svakom slucaju imaju pravo na misljenje Bogu hvala. Ali ovaki tzv "vernici", "verujuci".....e moji me dragi ekumenisti.
    (Aleksandar, 3. jul 2018 01:17)

    # Link komentara

  108. i bolje mu je da ne dolazi ti sigurno nisi dostojan sagovornik
     (goodmirning, 3. jul 2018 01:11)

    # Link komentara

  109. Koliko sam god bio blagonaklon prema patrijarhu Pavlu, toliko sam zgrozen likom i pojavom Irineja. Cist mali politikant, bez trunke dalekovidosti koja je potrebna da bi se bilo na takvom mestu. On brani Kosovo ljudi eeeejj, hahahah! A nema ga nigde! Pritom ne razume koliku sansu propusta sa ovim papom, ne razume jer ga ne zanima Srbija vec sitni politicki interesi i moc. A setite se istorije, da li biste ikad ocekivali da nam Vatikan stane u stranu i ne prizna Kosovo? Kakva istorijska nepismenost i manjak sluha. Propali smo
    (Dusan, 3. jul 2018 01:06)

    # Link komentara

  110. spc - kamen oko vrata srpskom narodu.
     (singer, 3. jul 2018 01:03)

    # Link komentara

  111. Ako spc nastavi ovako da vodi politiku iza zatamnjinih stakla skupih automobila papa ce doci jednog dana u Srbiju gde nece vise biti pravoslavaca.
     (Serbistan, 3. jul 2018 00:59)

    # Link komentara

  112. Uhvati se sa Čepurina i pravac Kosovo Polje pa tamo pričajte do mile volje da je Kosovo Srbija.
     (Branko Stojanovic selo Sasilovac, 3. jul 2018 00:58)

    # Link komentara

  113. Irinej kao duhovni vodja treba da duhovno zdravlje i jedinstvo medju hriscanima donese...
    nazalost, kao teolog ovde vidim da toga nema....
    razdori i razdori jesu rezultat nejedinstva medju duhovnim vodjama..Crkva ima ulogu da moli za vlast i da radi na jedinstvu svih konfesija na ovim prostorima...
     (daničo, 3. jul 2018 00:54)

    # Link komentara

  114. Glavu dajem da je ovaj taliban istripovao da mu je to životna misija.
    (Nenad, 3. jul 2018 00:53)

    # Link komentara

  115. Hocemo Papu u Srbiji !!!
    (Ragbista, 3. jul 2018 00:52)

    # Link komentara

  116. Samo se vi vozajte limuzinama po pešačkim zonama, probijajte seljačke blokade puteva, zidajte prazne crkve ljudima umesto domova zdravlja, parkirajte audije po đačkim tartan terenima, blagosiljajte tržne centre i koljače, gulite sirotinji kožu s leđa za krštenja i opela, zapljunite zemlju na kojoj ćete uskoro ostati sami, pa da vidimo hoćete li je jednom braniti svojom krvlju. Jer nikoga ovde biti neće, ni tuđe dece da polože živote za vaše bahanalije i nečovečje.
    (KM, 3. jul 2018 00:52)

    # Link komentara

  117. Nije vreme, najbolji izgovor da se stvari nikada ne pomere sa mrtve tacke.
     (ArtuDitu, 3. jul 2018 00:50)

    # Link komentara

  118. Jel Papa bio u Rusiji ikada? To isto kada bi neko sada pitao da se ponovo formira SFRJ. Neke stvari i ideje su nepomirljive.
     (cito, 3. jul 2018 00:49)

    # Link komentara

  119. 1. U Srbiji ima stotine hiljada katolika i imaju pravo da vide svog verskog poglavara. 2. Nama Srbima nema bolje prilike da porazgovaramo sa nekim iz Vatikana nego sa papom Franjom koji je razuman posten i skroman covek. 3. Papa voli Reno 4 a koji auto voli ovaj nas gresnik?
    (Nedjo, 3. jul 2018 00:46)

    # Link komentara

  120. Strah ga dočeka. Da se ne obruka aaaaa bi sigurno. :-)
     (Tutankamon, 3. jul 2018 00:43)

    # Link komentara

  121. Zato Karića rado prima i blagosilja...eee...
    Dno smo....dno!
     (Valjevo, 3. jul 2018 00:39)

    # Link komentara

  122. Bese li to onaj Papa koji ne priznaje Kosovo?
    (qwerty, 3. jul 2018 00:36)

    # Link komentara

  123. Tvoje mišljenje, ili naredba data od ovog levo od tebe na slici?
    (Dušan, 3. jul 2018 00:34)

    # Link komentara

  124. U ovoj Srbiji zive rade placaju i ljudi katolicke veroispovesti, zasto ti ljudi nemaju prava da docekaju u SVOJOJ zemlji svog poglavara!Sramota za SPC ,autogol , bas se kao pravoslavka osecam nekako jadno!
    (golijat, 3. jul 2018 00:34)

    # Link komentara

  125. Vi ste protiv mira znaci? Bojite li se da bi Papa mogao da ostavi dobar utisak na narod?
    (qwerty, 3. jul 2018 00:34)

    # Link komentara

  126. Rece jos jedan od bezbroj glasnogovornika Kremlja kome je cilj da Srbija zauvek tavori izolovana od EU i sveta kao ruska gubernija.
     (Xman, 3. jul 2018 00:26)

    # Link komentara

  127. prvo jako sam razocaran stavovima naseg patrijaha Irineja ,mnogo su mu stavovi neodmereni . Srpska pravoslavna crkva se mnogo mesa u politiku i jako je radikalna uopste se ne reformise i modernizuje ...spc se poistovecuje sa drzavom ...u srbiji zive ljudi i drugih veroispovesti a ne samo pravoslavci . dolazak pape bi nam doneo samo dobro i bio bi sjajan potez ali nekom ne odgovara to jest ovima iz spc jer oni rade sta zele i poznato je koliko se bahate nasi svestenici i to je tuzna slika srpskog drustva . iskreno jako sam razocaran spc
     (zoran ivkovic, 3. jul 2018 00:23)

    # Link komentara

  128. U Srbiji živi oko 400000 Rimokatolika,znam da bi dolazak pape pojedinim ljudima koji su pripadnici te religijske konfesije jako značio.
    Ja sam Srbin,pravoslavac iz Šumadije i voleo bih da papa poseti Srbiju i ako to meni kao pojedincu ništa ne znači.
    Dosta više zabrana ovo je 21 vek. Ko me se ne sviđa nek se teleportuje u 15 vek pa tamo neka prosipa svoje sumanute ideje.
    Uništiste i ovako skoro propalu Srbiju, dosta više!
    (Kokorayko, 3. jul 2018 00:19)

    # Link komentara

  129. počinjem da idem u crkvu kada budem video da za jednim stolom sede papa, patrijarh i imam i kada od svakog od njih čujem izvinjenje za sve loše što je uradio narod njihove verske pripadnosti. ako treba počeću da stavljam krst na retrovizor i badnjak ispod haube.
    osim širenja ljubavi i tolerancije, mislim da je svaka druga uloga crkve samo svojevrsni politički marketing i zaglupljivanje naroda da još više mrze one druge.
     (dobar kajmak, loš sir, 3. jul 2018 00:09)

    # Link komentara

  130. Trenutni Papa je čovek koji je dobrano, kao niko pre njega, protres'o tu okoštalu tvrđavu poznatu kao (Rimo-)katolička crkva, po problemu pedofilije koja im se zapatila, kao i po pitanju odnosa prema lgbt i ženama (čak i ateistima) - imao bi Irinej svašta da nauči od njega, pa i o zajedničkoj strategiji vezanoj za ekspanziju islama (onog krvavog), ali - ako Patrijarh tako kaže... ako mu je svetrešnji, višnji, kako god, tako šapnuo, onda ništa.
     (Srboljub, 3. jul 2018 00:07)

    # Link komentara

  131. Zahvalimo Gospodu sto imamo Aleksandra! Ili drug Tito je mnogo ucinio za pravoslavlje. Izjava posle Titove smrti. Ovaj covek nije dorastao takvom poziciji. Nikada se nije oglasio da podrzi, inace pogubljeno, samopouzdanje. Nikada! Samo je sirio lazni osecaj da smo nekakve zrtve velike nepravde. Svakog puta kada su PREGOVORI sa EU stali on se pojavljivao populistickom izjavom da ako oni nas ne zele izabacemo drugu stranu. Nikad nije objasnio, kad se vec mesa u politiku, da je EU ugovorna organizacija i da je normalno pregovarati i da to nisu ucene nekog ko je lep i superioran pa ga mrze. I sada poput najgore zenturace se suprotstavlja dolasku Pape a da ne objasnjava prave razloge. Predvidjam vam gosodo takav ponizavajuci kraj zbog drzanja ovog naroda u palanackoj izolaciji da ce vam pomisao na 6-ti oktobar izgledati kao jedan fin i sucan dan. Suocicete se sa tim onog momenta kad se sakupi kriticna masa onih koji uvide da su izmanipulisani i da ste sistematski uzurpirali njihovo pravo na slobodu. A otvoreno drustvo se ponosi bas otvorenoscu prema drugim religijama i misljenjima.
    (Reality kills, 3. jul 2018 00:06)

    # Link komentara

  132. Papa da dođe u Srbiju, da ga dočekamo kako valja, da upozna Srbe pa će za sve nas biti bolje. A ti nikada nećeš ni biti za posetu Pape ali narod želi da on dođe!
    (Mikica, 3. jul 2018 00:05)

    # Link komentara

  133. Dzabe vam ovoliki botovi,papa nije dobrodosao u Srbiju i nikada nece biti.
    (Bot na kvadrat, 3. jul 2018 00:05)

    # Link komentara

  134. A KGB-ovac je kao slucajno prisutan i ni na koji nacin ne podstice ovog naseg na ovakve "pucnje u sopstvenu nogu".
     (Zoran, 3. jul 2018 00:02)

    # Link komentara

  135. Važno da ti Rus "čuva leđa".
    (dragan bb, 3. jul 2018 00:02)

    # Link komentara

  136. I dalje: mislim da bi stvarno bilo na mestu da papica Francesco, Patrijarh Irinej, zagrebacki rabin i muftija, NARAVNO u prisustvu Kolinde, Vucica i Izetbegovica, zajednicki odrze jednu molitvu za sve stradale u Jasenovcu, Jastrebarskom ali i Srebrenici i svim ostalim dzelatskim mestima iz svih ratova XX veka - Francesca sasvim mogu da zamislim da pristane na to, ali ostale ??? Tek tada bi Hrvatska ali i Srbija pokazale da su postale "ozbiljne drzave", i tek tada bi pocelo pravo pomirenje medju narodima - bar simbolicno, ako ne i stvarno.
    (Sisoje, 3. jul 2018 00:02)

    # Link komentara

  137. Ti kao znaš kad je vreme?
    Ti patrijarh, ma idi, bre!
     (novica, 3. jul 2018 00:02)

    # Link komentara

  138. "Autoritet crkve raste sa sposobnošću da brani dostojanstvo drugih". Papa Franja

    Možda da Gospodin Irinej razmisli ponovo.
    (Andric, 3. jul 2018 00:02)

    # Link komentara

  139. Irinej i SPC kao i predhodnici uvek su bili protiv napretka, pomirenja,protiv razumne politike koja bi Srbiju napokon otrgla iz srednjovekovne tame kojom se oni diče. Danas u 21.veku SPC i ovaj Irinej ne da ne razumeju vreme u kojem žive već su duboko, još uvek, u srednjovekovnoj prošlosti,i nisu se pomakli još uvek od Kosovske bitke, na žalost svih nas.
    (veder, 3. jul 2018 00:02)

    # Link komentara

  140. Ako se nekim cudom ipak desi da Papa dodje u Srbiju stavio bih pare na to da ce Irinej da izgori u njegovom prisustvu. Sta mislite, koja kladionica bi mi ponudila najbolju kvotu?
    (Asabajlis, 3. jul 2018 00:01)

    # Link komentara

  141. Ne treba nam papa Franjo jer je covek otvoren za nove ideje. Nama trebaju neki nazadni ne znamo da igramo kolo sa ovakima...
    (sasa, 2. jul 2018 23:46)

    # Link komentara

  142. Твој "став" има тежину колико и Вулинов или Ђурићев. Сви сте исти. Од вас само штета неизмерна...
     (+MAKSIM, 2. jul 2018 23:46)

    # Link komentara

  143. Da li će katolici u Srbiji ikada moći da se ne osećaju kao građani drugog reda u Srbiji. Rađamo se, živimo i radimo u ovoj državi. Cenimo je, poštujemo, plaćamo porez, slavimo uspehe sportista... ali mi smo uvek oni neki drugi i drugačiji, bez prava ,,glasa".
    (M, 2. jul 2018 23:45)

    # Link komentara

  144. Pretpostavljam da se mi Katolici,gradjani Srbije, nista ne pitamo? Iskreno,nekako se osecam kao gradjanin drugog reda...
     (Sremac, 2. jul 2018 23:42)

    # Link komentara

  145. Mi zivimo u proslosti, zato nam i ide kako nam ide i zato smo i Kolumbija usred Evrope. Svaki napredni narod u novijoj istoriji je proslost ostavio u proslosti i krenuo dalje. Nemci zauzeli skoro celu Evropu, napali skoro sve drzave Evrope, pa su danas najveci savezniki Engleza, Francuza, Skandinavaca, cele Evrope..Zidovi skoro bili izbrisani pa saradjuju sa Nemcima najnormalnije, Japanci 2 atomske od Amerike pa su najveci njihov saveznik u Aziji i sire....zar vi mislite da su ti narodi zaboravili svoje zrtve? NISU ali su to ostavili iza sebe i krenuli NAPRED jer samo tako moze da se napreduje i zivi! I oni zbog toga danas zive u blagostanju a u secanju ce im uvek ostati ko ih je ubijao i unistavao. A mi i danas mrzimo Nemce zbog prvog svetskog rata, sta dalje pricati, da ne pricamo o ex-yu mrznji na sve strane
    (Profesor, 2. jul 2018 23:40)

    # Link komentara

  146. i da dodje i da ne dodje bas me briga. ni iz dzepa ni u dzep.
    sto je to bitno za nas narod?
     (tea, 2. jul 2018 23:40)

    # Link komentara

  147. Pa ko njega pita? Valjda se Vlada pita ...
    (Pap Amerikano, 2. jul 2018 23:38)

    # Link komentara

  148. Ogroman broj ljudi(ne samo vernika) bi docekao Papu kao coveka mira I pomirenja a to Spc ne zeli da dozvoli. Sve ostalo su losi izgovori.
    (popaj, 2. jul 2018 23:19)

    # Link komentara

  149. Normalno, umesto da se Papi predstave ovdašnji stavovi, perspektiva i svi ti nabrojani problemi, bolje je da se ne razgovara, nego će on sam za domaći da nauči to i onda će da zamoli da dođe da se izvini.
    (Gmaz, 2. jul 2018 23:18)

    # Link komentara

  150. umesto da promoviše mir i gleda u budućnost, on se bavi prošlošću i zavađa ljude. kakve veze ima trenutni papa s jasenovcem?
    ako već insistira na klanjanju, nek se pokloni žrtvama vukovara ili srebrenice? eto mu prilike da bude pionir izgradnje boljih odnosa ovih naših naroda. mirotvorac.
    (sajmon i telefunken, 2. jul 2018 23:16)

    # Link komentara

  151. Objasni nama "neprosvećenim" koji je to razlog?
     (zliZo, 2. jul 2018 23:12)

    # Link komentara

  152. Papa Franja je za ove "naše" gospodin čovek. I, rekao bih, daje neuporedivo bolji primer ličnim ponašanjem i stavovima. Kada bih bio religiozan, krivo bi mi bilo što imam Irineja a ne Franju.
    (pobeći negde..., 2. jul 2018 23:11)

    # Link komentara

  153. mi volimo da izigravamo mucenike i pacenike. vatikan nije priznao KIM ali mi (SPC) kao da zeli da ih iznervira da bi imali jos jednog neprijatelja vise. a sta ako ga kao predsednika pozove nas predsednik. nadam se da ovu drzavu vodi predsednik a patrijarh. da se razumemo ja sam ateista tako da su mi i ijedni i drugi isti (sto ustvari i jesu)
    (realan, 2. jul 2018 23:09)

    # Link komentara

  154. Pa i nije sad vreme,propustili smo to vreme pre 30 godina.
     (321, 2. jul 2018 23:08)

    # Link komentara

  155. Naravno. Cvika SPC od Franje koji je progresivniji od svih poglavara danasnjice. Franja je, reklo bi se, skoro ateista, koliko god to paradoksalno zvucalo.
     (Sv. Sava, 2. jul 2018 23:07)

    # Link komentara

  156. Prilicno besmislen stav patrijarha, ako se zna da je trazeno od proslih poglavara katolicke crkve da se " poklone zrtvala Jasenovca". Trazilo se to od Jovana-Pavla Ii, od Benedikta XVI, a sada od Franceska. Patrijarh zaboravlja cinjenicu da Papa ni Vatikan nisu oriznali nezavisnost Kosova. A zasto se Ruski ambasador smeska na slici iza Patrijarha ?
    (Darmon, 2. jul 2018 23:05)

    # Link komentara

  157. Ovaj papica Francesco je nekomplikovan, human, nimalo opterecujuci i (kao u slucaju Stepinac) nimalo gluv za argumente "druge strane". Nimalo slican svojim prethodnicima. Dakle, cini mi se da Patrijarh Irinej nema argumente za to da ga ne pozove da poseti Srbiju. Za zaljenje, i, cini mi se, na nasu stetu.
    (Sisoje, 2. jul 2018 23:05)

    # Link komentara

  158. "zbog svega što se desilo u prošlosti"

    Znači - Papa neće i ne može nikad doći jer će uvek moći da se kaže "zbog prošlosti"...

    "ogromnog broja prognanika iz Hrvatske"

    Pa? Je l' ih on proterao odande? Ili možda očekujete da ih on lično vraća nazad?

    "uvek se čuo stav SPC da bi papa prvo trebalo da se pokloni žrtvama Jasenovca, pa tek onda da dođe u Beograd"

    1. To zavisi od Hrvatske.
    2. Poprilično je neizvodljivo da prvo ide u Hrvatsku, pa odmah da produži za Srbiju.
    3. A što vam je toliko zapelo baš za Jasenovac? Znači samo Jasenovac i ništa drugo? Svaka čast, pljunuli ste na Jadovno, Jastrebarsko, Caprag, na sve one pobijene po jamama i ko zna gde...
    (John, 2. jul 2018 23:05)

    # Link komentara

  159. Može da dođe u Srbiju, ali kod Vučića u posetu. Pustite Irineja.
    (Srpska lista nadrealista, 2. jul 2018 23:04)

    # Link komentara

  160. Što bi pa ikad i dolazio...
     (Rozenkranc, 2. jul 2018 23:03)

    # Link komentara

  161. Papa može doći i kao predsednik Vatikana.
     (miloš, 2. jul 2018 23:03)

    # Link komentara

  162. Ooo docekali smo i ovaj nesto pametno da kaze...
     (mich, 2. jul 2018 23:02)

    # Link komentara

  163. srednji vek u srbiji...
     (smor, 2. jul 2018 22:57)

    # Link komentara

  164. Sta je Irineju, bojis se da ljudi ne pocnu da vas porede?? Onom dobrom i skromnom coveku nisi ni do kolena, zato ga i neces ovde!!!
    (Sramota!, 2. jul 2018 22:57)

    # Link komentara

  165. E blago nama, sa tvojom pameću...
    (profa, 2. jul 2018 22:56)

    # Link komentara