Utorak, 26.06.2018.

10:05

Kusturica za B92: Plaši me da veliko popuštanje oko KiM...

Reditelj Emir Kusturica u intervjuu za B92.net govorio je o svetskom prvenstvu, Kosovu, Aleksandru Vučiću te snimanju svog prvog filma na kineskom jeziku.

Izvor: B92

Kusturica za B92: Plaši me da veliko popuštanje oko KiM... IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

49 Komentari

Sortiraj po:

stranger

pre 5 godina

Ovo za fudbal je u pravu 100%. Hrvati slave uz agresivne ritmove i krvozedne stihove a nasi kukaju uz Pukni zoro. To je taj mentalitet. Hrvati su predatori koji uzimaju i otimaju a mi se samo povlacimo i kukamo. Na fudbalskom terenu je to najvidljivije.

Srbin iz Srbije

pre 5 godina

A da se ti Lepo Vratiš odakle si Došao-BIH,pa Tamo bistri politiku sa svojim Rusima
Dosta više da o Budućnosti Srbije,odlučuju Kusturica,Dodig,Šešelj,Lazanski,Karadžić,Mladić,Linta i sl.

olja

pre 5 godina

Nesto mi je ovdje veoma cudno. Kusturicu uvazavaju ili su mu oponenti, ma sta da kaze ili uradi. Ja ga postujem, jer je za srpsku kulturu uradio mnogo, ali ga ne vidim kao nepogresivog. Iz prostog razloga sto je covjek. Ko to moze da kaze da je nepogresiv?! Ali, ovome se cudim, na svaku vijest o njemu oni koji ga, slobodno mogu reci, gotovo da mrze, odmah pocinju da pisu bas o tome, kako ga mrze. Ako je tako, zasto ne ignorisu tekst, kao da ga nisu ni vidjeli. Ali, ne lezi vraze, bas tekst o njemu im je i potreban da izliju iz sebe, ono sto im se, iz ovog ili onog razloga, nakupilo i doslo do grla. Dakle, oni vise govore o sebi nego o Kusturici. Kusturica im dodje kao terapija, jer se, pretpostavljam, mnogo bolje osjecaju kad ugledaju svoj komentar kojim su kao izrekli veliku stvar koja ce ga, ucestaju li, maknuti sa pijedastala. Ali, nece. Kusturica je, na srecu, svojim djelima sam izgradio taj pijedastal, a takav se ne moze srusiti. Niko, pa ni on, da ponovim - covjek je, nije bas imun na politiku, pogotovu u ovim teskim vremenima. Ima pravo i da izjavi sta misli o bilo kom vlastodrscu pa makar i pogrijesio. Zasto ne bi imao to pravo? Ja ga postujem zato sto je napravio dobre filmove, sto je napravio "Mecavnik", sto je povezao vijekove Andricgradom, a ne zato sto mu je Dodik ili neki drugi politicar prijatelj. Ako vec niste, procitajte ponesto o zivotu velikih ljudi u oblasti nauke i umjetnosti pa cete otkriti mnogo toga, cak i to da su mnogi, baveci se naukom, odnosno umjetnoscu, istovremeno bili aktivni i u politici. Takvih je bilo i kod nas (Andric, Rakic ...) i u svijetu. I bice.

CATAPA

pre 5 godina

Kusturica je prosto umislio da je novi Dobrica Ćosić. On jeste bolji režiser nego što je Ćosić bio književnik, ali to zato što je Ćosić bio bezvredan pisac.
Prototip onog srpskog intelektualca kako ga je opisivao Selenić: u sve se meša, sve zna... osim svog posla. Od kako je postao dvorski intelektualac, Kusturičini filmovi su gori od goreg. A ponajmanje priča o poslednjem svom filmskom debaklu.

Obećanje ludom radovanje

pre 5 godina

Zar se ovaj putinovac nije izjasnio da neće više davati intervjue?
(Aleksandar, 26. jun 2018 11:03)

Ne samo to, izjavio je taj da će se u potpunosti povući iz javnog života. I to već nekoliko puta. Ali srBski narod izgleda najviše ceni ovakve nedosledne osobe.

Maja

pre 5 godina

Koliko znam primarna delatnost gospoduna Kusturice je rezija i na znam zasto bi time bio pozvan da se bavi politikom i javno salje sugestivne poruke. Zasto ne bi i moj komsija geometar mogao javno da se izjasni o domacoj i svetskoj politickoj sceni a imao bi sta da kaze.

trt

pre 5 godina

Kusta neka se pozabavi Bosnom. Tamo su njegovi bosanci kojima je savet potrebniji. Od borbe sa vetrenjacama nema nista. Menjajte plocu jer od izlizanog hita Kosovo nema nista dobro decenijama u nazad. Ne treba priznavati Kosovo ali ne znaci da odnose ne treba normalizovati. Kada bude prijem Srbije u EU na stolu onda mozda potpis za potpis a sada bi priznavanje bila ludost i glupost. Kosovo treba ispregovarati pametno. Otpisati ceo spoljni dug Srbije kada bude aktuelno. To je dogovor sa Amerikom. Prodaja zvuci grubo ali prodata je i Aljaska pa nikom nista. Treba biti maksimalno realan i pragmaticna. Ovde nema mesta za osecanja i mitove. Srbi zive u sopstvenoj lazi prema samima sebi stotinama godina.

hocu-necu

pre 5 godina

U redu, Kosovo je Srbija, stara srpska zemlja, najskuplja rec ... sve to vec znamo napamet. Ali na tom Kosovu zivi 90% naroda koji nisu Srbi, nece da budu Srbi, nece da u skolama uce srpski, deca im vise ne znaju ni "dobar dan" da kazu na srpskom (ovo je istina!), bojkotuju srpsku vlast, teraju inat svemu sto dolazi iz Beograda ... i za sve to imaju podrsku najjacih zemalja zapada. S druge strane, Srbija od Rusije dobija samo prijateljsko tapsanje po ramenu i prazna obecanja! Eno, pre dva dana, americki senatori pritiskaju zemlje koje nece da priznaju Kosovo, a Liberiji su vrlo ostro pripretili cim je pokusala da povuce priznanje. Gde je Rusija da zarad Srba nekome ostro zapreti? Marka Djurica su vukli po Pristini s lisicama na rukama, Rusija je sve to samo "osudila" ... Vukli bi ga oni jos nedelju dana da Ameri nisu pozvali Tacija na mobilni. A sta da je Putin pozvao Tacija? Ovaj bi mu se samo smejao! Toliko o tome! I sta Srbiji ostaje, kada nema iza sebe nikakva ledja? Pa nista, jedino da popustamo i slusamo. I da pokusamo da izvucemo mrvice. Sta drugo?

domacin

pre 5 godina

Ljudi komentarisete misljenje jednog genija, jednog od najiteligentnijih ljudi sa ovog podneblja. Vecina vas ne razume sta je covek rekao jer vidite samo od nosa do usta. Nije sve u besnim kolima, Rolex satu, Boss garderobi i svetlecim reklamama. To je naivno i kratkovido vidjenje sveta i trenutnog stanja stvari na terenu. Vremena se menjaju brze no sto i zamisliti mozemo ali sada pogresne odluke su katastrofa za buduce generacije. O tome covek prica.

Svetlana

pre 5 godina

Ne mozete osporavati Emira Kusturicu uprkos tome sto se ne slazete sa njegovim misljenjem. Cinjenica je da je on neko ko se zalaze za srpsku kulturu, tradiciju i za to da se u belom svetu cuje i sazna za Srbe drugacije od onog kako su nas predstavljali godinama unazad. Samim tim, ima pravo da govori i o ovom pitanju.

idi begaj

pre 5 godina

Kusturica zivi na Mokroj Gori, ako je to truli Zapad za tebe, onda ok.
(Veljko, 26. jun 2018 10:58)

Kusturica ne živi na Mokroj Gori, on tamo samo radi i sa svojom porodicom vodi uspešan porodični biznis. Koncesiju za taj biznis dobija od vlasti kroz razmenu lične popularnosti za naklonost u kontroli poslovanja - to svi znaju a posebno oni koji su od tako perspektivne Mokre Gore i pobegli.
Život je nešto drugo u odnosu na besomučno upinjanje da stekneš više i stigneš dalje. Kad pogledam Kusturicu a posebno kad ga čujem shvatim da on u stvari i ne živi, da je davno umro na tom trulom zapadu a da nama ovde samo prodaje m... za kestenje tretirajući nas kao polupismenu stoku koju će on da prosvetli svojim inače potpuno sumnjivim intelektualnim dometima.

Kolubarac

pre 5 godina

Kustirica je sklon da preteruje, kako u svojim filmovima, tako i u onome što govori kao javna ličnost.
Tako i ovoga puta, kao da nekako nema mere kada sada kada govori Kosovu i fudbalskoj utakmici sa Švajcarskom, kao da to dvoje ima neku posebnu vezu ili je ja ne vidim, osim što su nam Albanci dali dva gola.
Sa Kosovom je bilo šta je bilo i biće šta će biti, taman da postanemo i svetsku prvaci u fudbalu, samo mi prema tome da se pravilno, dostojanstveno i mudro postavimo kao narod.

Bucko razmišljam

pre 5 godina

plaši me da veliko popuštanje može da dovede u pitanje i narod i njegovu vlast jer svako popuštanje vodi ka tome da ,,zapad,, onoga koji "obavi taj deo posla" ZAMENI i "instalira nekim novim". Nadam se da rukovodstvo neće biti glupo i dozvoliti da bude iskorišćeno za jednokratnu upotrebu,,

STRASNO !
Covek 'ladno tvrdi da je "zapad intalirao" Vucica i ovu vlast" da "obavi taj deo posla" a znamo sta su "zelje zapada" a s'druge strane se "nada" da Vucucevo "rukovodstvo neće biti glupo i dozvoliti da bude iskorišćeno za jednokratnu upotrebu" ?

Svakome ko iole poseduje "truncicu razuma" i osnovne logike moralo bi se "nametnuti pitanje" pa ako je "zapad" taj koji "instalira" nekoga da obavi jedan deo posla a taj NE OBAVI taj deo posla sta ce se desiti ?
"DE-INSTALIRATI" ce Vucica a na njegovo mesto "instalirati drugoga" ?
Znaci taakkkkooo, Vucic je INSTALIRAN od ZAPADA da se "zestoko bori" za "ocuvavanje Kosova", ZAPAD "pretiska Srbiju da PRIZNA Kosovo" a "INSTALIRANI" Vucic "ne da Kosovo NI PO KOJU CENU" !

mileram

pre 5 godina

Emiru je dobar i Kostunica, i Tadic, i Vucic...Svako, samo da radi Mecavnik i da je njemu dobro.. Tipican primer srpskog “intelektualca“, zato narodu i ide ovako...

Strom

pre 5 godina

Ako je neko TRAFIKANT, kako doticni oslovljava ne zna ni on koga, onda je to upravo on, Nemanja Kusturica i to ne obican, vec Udbaski trafikant. Sve za lovu, lovu ni za sta!

Dobro jutroooo botoviiii...

pre 5 godina

Zaključak: Srbija je izgubila od Švajcarske jer je ljubitelj Rusije. A igrači nisu mogli da sastave tri smislene akcije jer su nam oteli Kosovo. Naročito srednji red nije igrao jer su bili šokirani globalnim interesima Vatikana. A kosu ne perem jer šampone proizvodi Masonerija: ispiranje kose je i ispiranje mozga.

Veljko

pre 5 godina

Evo ga još jedan veliki ljubitelj rusa koji živi na "trulom i dekadetnom Zapadu" i nama soli pamet kako je Zapad zlo.
(jedan iz mase, 26. jun 2018 10:18)

Kusturica zivi na Mokroj Gori, ako je to truli Zapad za tebe, onda ok.

vlasta

pre 5 godina

@Bora
To sam I ja prvo pomislio.
Mislim da to nije vise taj covek.Svi se menjamo,pa I on.
Kreativnost je davno isparila.Sve je pretvorio u neko lesinarenje na osnovu stare slave,dodvoravanja vlasti I rusofilije.
A bio je veliki umetnik..

Buda

pre 5 godina

Šta mu se desilo pa daje ovakve izjave, dosad se držao posla koji odlično radi pa neka tako i nastavi, ima punu podršku za svoj rad i talenat!

Мики

pre 5 godina

Немогуће да не знаш,шта раде Вучић и брат му,а још фрапантноје да не видиш како живимо под Вучићем седму(7)годину!Јадно!

Andrijana

pre 5 godina

Slazem se sa Kosturicom, i po pitanju Kosova i po pitanju politike predsednika Srbije, tacno je da ce uvek postojati grupa ljudi koja ce da se protivi aktuelnom rezimu ali ovakvo protivljenje i kritikovanje je uzelo maha.

Peka

pre 5 godina

Evo ga bivši reditelj, veliki borac protiv hegemonije i kolonijalizma, prijatelj malih i obespravljenih, ali zamalo. Ustvari dvorska luda svih režima sa sumnjivim demokratskim kapacitetom.
Čim je neslavno propao u Holivudu sa onim besmislenim filmom "Arizona Dream", mudro je otkrio da je Holivud površan i komercijalan. Pazi stvarno!

David

pre 5 godina

Zašto svako ko kaže nešto što je u korst Srbije i za dobro Srbije, objektivno, nepristrasno, biva okarakterisan kao "rusofil", "bot", "primitivan" ...ne vidim ništa sporno u izjavi Emira Kusturice.

Pera Govnarevic

pre 5 godina

Što li je ovaj talentovani i inteligentni čovek postao takav ekstremista?
(Bora, 26. jun 2018 10:16)

Ekstremista zato sto voli Srbiju? Ti si ocigledno ekstremista...

Strom

pre 5 godina

Ako je neko TRAFIKANT, kako doticni oslovljava ne zna ni on koga, onda je to upravo on, Nemanja Kusturica i to ne obican, vec Udbaski trafikant. Sve za lovu, lovu ni za sta!

Dobro jutroooo botoviiii...

pre 5 godina

Zaključak: Srbija je izgubila od Švajcarske jer je ljubitelj Rusije. A igrači nisu mogli da sastave tri smislene akcije jer su nam oteli Kosovo. Naročito srednji red nije igrao jer su bili šokirani globalnim interesima Vatikana. A kosu ne perem jer šampone proizvodi Masonerija: ispiranje kose je i ispiranje mozga.

Veljko

pre 5 godina

Evo ga još jedan veliki ljubitelj rusa koji živi na "trulom i dekadetnom Zapadu" i nama soli pamet kako je Zapad zlo.
(jedan iz mase, 26. jun 2018 10:18)

Kusturica zivi na Mokroj Gori, ako je to truli Zapad za tebe, onda ok.

David

pre 5 godina

Zašto svako ko kaže nešto što je u korst Srbije i za dobro Srbije, objektivno, nepristrasno, biva okarakterisan kao "rusofil", "bot", "primitivan" ...ne vidim ništa sporno u izjavi Emira Kusturice.

Andrijana

pre 5 godina

Slazem se sa Kosturicom, i po pitanju Kosova i po pitanju politike predsednika Srbije, tacno je da ce uvek postojati grupa ljudi koja ce da se protivi aktuelnom rezimu ali ovakvo protivljenje i kritikovanje je uzelo maha.

mileram

pre 5 godina

Emiru je dobar i Kostunica, i Tadic, i Vucic...Svako, samo da radi Mecavnik i da je njemu dobro.. Tipican primer srpskog “intelektualca“, zato narodu i ide ovako...

Мики

pre 5 godina

Немогуће да не знаш,шта раде Вучић и брат му,а још фрапантноје да не видиш како живимо под Вучићем седму(7)годину!Јадно!

Svetlana

pre 5 godina

Ne mozete osporavati Emira Kusturicu uprkos tome sto se ne slazete sa njegovim misljenjem. Cinjenica je da je on neko ko se zalaze za srpsku kulturu, tradiciju i za to da se u belom svetu cuje i sazna za Srbe drugacije od onog kako su nas predstavljali godinama unazad. Samim tim, ima pravo da govori i o ovom pitanju.

Buda

pre 5 godina

Šta mu se desilo pa daje ovakve izjave, dosad se držao posla koji odlično radi pa neka tako i nastavi, ima punu podršku za svoj rad i talenat!

Peka

pre 5 godina

Evo ga bivši reditelj, veliki borac protiv hegemonije i kolonijalizma, prijatelj malih i obespravljenih, ali zamalo. Ustvari dvorska luda svih režima sa sumnjivim demokratskim kapacitetom.
Čim je neslavno propao u Holivudu sa onim besmislenim filmom "Arizona Dream", mudro je otkrio da je Holivud površan i komercijalan. Pazi stvarno!

Maja

pre 5 godina

Koliko znam primarna delatnost gospoduna Kusturice je rezija i na znam zasto bi time bio pozvan da se bavi politikom i javno salje sugestivne poruke. Zasto ne bi i moj komsija geometar mogao javno da se izjasni o domacoj i svetskoj politickoj sceni a imao bi sta da kaze.

vlasta

pre 5 godina

@Bora
To sam I ja prvo pomislio.
Mislim da to nije vise taj covek.Svi se menjamo,pa I on.
Kreativnost je davno isparila.Sve je pretvorio u neko lesinarenje na osnovu stare slave,dodvoravanja vlasti I rusofilije.
A bio je veliki umetnik..

Bucko razmišljam

pre 5 godina

plaši me da veliko popuštanje može da dovede u pitanje i narod i njegovu vlast jer svako popuštanje vodi ka tome da ,,zapad,, onoga koji "obavi taj deo posla" ZAMENI i "instalira nekim novim". Nadam se da rukovodstvo neće biti glupo i dozvoliti da bude iskorišćeno za jednokratnu upotrebu,,

STRASNO !
Covek 'ladno tvrdi da je "zapad intalirao" Vucica i ovu vlast" da "obavi taj deo posla" a znamo sta su "zelje zapada" a s'druge strane se "nada" da Vucucevo "rukovodstvo neće biti glupo i dozvoliti da bude iskorišćeno za jednokratnu upotrebu" ?

Svakome ko iole poseduje "truncicu razuma" i osnovne logike moralo bi se "nametnuti pitanje" pa ako je "zapad" taj koji "instalira" nekoga da obavi jedan deo posla a taj NE OBAVI taj deo posla sta ce se desiti ?
"DE-INSTALIRATI" ce Vucica a na njegovo mesto "instalirati drugoga" ?
Znaci taakkkkooo, Vucic je INSTALIRAN od ZAPADA da se "zestoko bori" za "ocuvavanje Kosova", ZAPAD "pretiska Srbiju da PRIZNA Kosovo" a "INSTALIRANI" Vucic "ne da Kosovo NI PO KOJU CENU" !

idi begaj

pre 5 godina

Kusturica zivi na Mokroj Gori, ako je to truli Zapad za tebe, onda ok.
(Veljko, 26. jun 2018 10:58)

Kusturica ne živi na Mokroj Gori, on tamo samo radi i sa svojom porodicom vodi uspešan porodični biznis. Koncesiju za taj biznis dobija od vlasti kroz razmenu lične popularnosti za naklonost u kontroli poslovanja - to svi znaju a posebno oni koji su od tako perspektivne Mokre Gore i pobegli.
Život je nešto drugo u odnosu na besomučno upinjanje da stekneš više i stigneš dalje. Kad pogledam Kusturicu a posebno kad ga čujem shvatim da on u stvari i ne živi, da je davno umro na tom trulom zapadu a da nama ovde samo prodaje m... za kestenje tretirajući nas kao polupismenu stoku koju će on da prosvetli svojim inače potpuno sumnjivim intelektualnim dometima.

Srbin iz Srbije

pre 5 godina

A da se ti Lepo Vratiš odakle si Došao-BIH,pa Tamo bistri politiku sa svojim Rusima
Dosta više da o Budućnosti Srbije,odlučuju Kusturica,Dodig,Šešelj,Lazanski,Karadžić,Mladić,Linta i sl.

Kolubarac

pre 5 godina

Kustirica je sklon da preteruje, kako u svojim filmovima, tako i u onome što govori kao javna ličnost.
Tako i ovoga puta, kao da nekako nema mere kada sada kada govori Kosovu i fudbalskoj utakmici sa Švajcarskom, kao da to dvoje ima neku posebnu vezu ili je ja ne vidim, osim što su nam Albanci dali dva gola.
Sa Kosovom je bilo šta je bilo i biće šta će biti, taman da postanemo i svetsku prvaci u fudbalu, samo mi prema tome da se pravilno, dostojanstveno i mudro postavimo kao narod.

Obećanje ludom radovanje

pre 5 godina

Zar se ovaj putinovac nije izjasnio da neće više davati intervjue?
(Aleksandar, 26. jun 2018 11:03)

Ne samo to, izjavio je taj da će se u potpunosti povući iz javnog života. I to već nekoliko puta. Ali srBski narod izgleda najviše ceni ovakve nedosledne osobe.

hocu-necu

pre 5 godina

U redu, Kosovo je Srbija, stara srpska zemlja, najskuplja rec ... sve to vec znamo napamet. Ali na tom Kosovu zivi 90% naroda koji nisu Srbi, nece da budu Srbi, nece da u skolama uce srpski, deca im vise ne znaju ni "dobar dan" da kazu na srpskom (ovo je istina!), bojkotuju srpsku vlast, teraju inat svemu sto dolazi iz Beograda ... i za sve to imaju podrsku najjacih zemalja zapada. S druge strane, Srbija od Rusije dobija samo prijateljsko tapsanje po ramenu i prazna obecanja! Eno, pre dva dana, americki senatori pritiskaju zemlje koje nece da priznaju Kosovo, a Liberiji su vrlo ostro pripretili cim je pokusala da povuce priznanje. Gde je Rusija da zarad Srba nekome ostro zapreti? Marka Djurica su vukli po Pristini s lisicama na rukama, Rusija je sve to samo "osudila" ... Vukli bi ga oni jos nedelju dana da Ameri nisu pozvali Tacija na mobilni. A sta da je Putin pozvao Tacija? Ovaj bi mu se samo smejao! Toliko o tome! I sta Srbiji ostaje, kada nema iza sebe nikakva ledja? Pa nista, jedino da popustamo i slusamo. I da pokusamo da izvucemo mrvice. Sta drugo?

CATAPA

pre 5 godina

Kusturica je prosto umislio da je novi Dobrica Ćosić. On jeste bolji režiser nego što je Ćosić bio književnik, ali to zato što je Ćosić bio bezvredan pisac.
Prototip onog srpskog intelektualca kako ga je opisivao Selenić: u sve se meša, sve zna... osim svog posla. Od kako je postao dvorski intelektualac, Kusturičini filmovi su gori od goreg. A ponajmanje priča o poslednjem svom filmskom debaklu.

Pera Govnarevic

pre 5 godina

Što li je ovaj talentovani i inteligentni čovek postao takav ekstremista?
(Bora, 26. jun 2018 10:16)

Ekstremista zato sto voli Srbiju? Ti si ocigledno ekstremista...

stranger

pre 5 godina

Ovo za fudbal je u pravu 100%. Hrvati slave uz agresivne ritmove i krvozedne stihove a nasi kukaju uz Pukni zoro. To je taj mentalitet. Hrvati su predatori koji uzimaju i otimaju a mi se samo povlacimo i kukamo. Na fudbalskom terenu je to najvidljivije.

trt

pre 5 godina

Kusta neka se pozabavi Bosnom. Tamo su njegovi bosanci kojima je savet potrebniji. Od borbe sa vetrenjacama nema nista. Menjajte plocu jer od izlizanog hita Kosovo nema nista dobro decenijama u nazad. Ne treba priznavati Kosovo ali ne znaci da odnose ne treba normalizovati. Kada bude prijem Srbije u EU na stolu onda mozda potpis za potpis a sada bi priznavanje bila ludost i glupost. Kosovo treba ispregovarati pametno. Otpisati ceo spoljni dug Srbije kada bude aktuelno. To je dogovor sa Amerikom. Prodaja zvuci grubo ali prodata je i Aljaska pa nikom nista. Treba biti maksimalno realan i pragmaticna. Ovde nema mesta za osecanja i mitove. Srbi zive u sopstvenoj lazi prema samima sebi stotinama godina.

domacin

pre 5 godina

Ljudi komentarisete misljenje jednog genija, jednog od najiteligentnijih ljudi sa ovog podneblja. Vecina vas ne razume sta je covek rekao jer vidite samo od nosa do usta. Nije sve u besnim kolima, Rolex satu, Boss garderobi i svetlecim reklamama. To je naivno i kratkovido vidjenje sveta i trenutnog stanja stvari na terenu. Vremena se menjaju brze no sto i zamisliti mozemo ali sada pogresne odluke su katastrofa za buduce generacije. O tome covek prica.

olja

pre 5 godina

Nesto mi je ovdje veoma cudno. Kusturicu uvazavaju ili su mu oponenti, ma sta da kaze ili uradi. Ja ga postujem, jer je za srpsku kulturu uradio mnogo, ali ga ne vidim kao nepogresivog. Iz prostog razloga sto je covjek. Ko to moze da kaze da je nepogresiv?! Ali, ovome se cudim, na svaku vijest o njemu oni koji ga, slobodno mogu reci, gotovo da mrze, odmah pocinju da pisu bas o tome, kako ga mrze. Ako je tako, zasto ne ignorisu tekst, kao da ga nisu ni vidjeli. Ali, ne lezi vraze, bas tekst o njemu im je i potreban da izliju iz sebe, ono sto im se, iz ovog ili onog razloga, nakupilo i doslo do grla. Dakle, oni vise govore o sebi nego o Kusturici. Kusturica im dodje kao terapija, jer se, pretpostavljam, mnogo bolje osjecaju kad ugledaju svoj komentar kojim su kao izrekli veliku stvar koja ce ga, ucestaju li, maknuti sa pijedastala. Ali, nece. Kusturica je, na srecu, svojim djelima sam izgradio taj pijedastal, a takav se ne moze srusiti. Niko, pa ni on, da ponovim - covjek je, nije bas imun na politiku, pogotovu u ovim teskim vremenima. Ima pravo i da izjavi sta misli o bilo kom vlastodrscu pa makar i pogrijesio. Zasto ne bi imao to pravo? Ja ga postujem zato sto je napravio dobre filmove, sto je napravio "Mecavnik", sto je povezao vijekove Andricgradom, a ne zato sto mu je Dodik ili neki drugi politicar prijatelj. Ako vec niste, procitajte ponesto o zivotu velikih ljudi u oblasti nauke i umjetnosti pa cete otkriti mnogo toga, cak i to da su mnogi, baveci se naukom, odnosno umjetnoscu, istovremeno bili aktivni i u politici. Takvih je bilo i kod nas (Andric, Rakic ...) i u svijetu. I bice.

Dobro jutroooo botoviiii...

pre 5 godina

Zaključak: Srbija je izgubila od Švajcarske jer je ljubitelj Rusije. A igrači nisu mogli da sastave tri smislene akcije jer su nam oteli Kosovo. Naročito srednji red nije igrao jer su bili šokirani globalnim interesima Vatikana. A kosu ne perem jer šampone proizvodi Masonerija: ispiranje kose je i ispiranje mozga.

Мики

pre 5 godina

Немогуће да не знаш,шта раде Вучић и брат му,а још фрапантноје да не видиш како живимо под Вучићем седму(7)годину!Јадно!

mileram

pre 5 godina

Emiru je dobar i Kostunica, i Tadic, i Vucic...Svako, samo da radi Mecavnik i da je njemu dobro.. Tipican primer srpskog “intelektualca“, zato narodu i ide ovako...

Peka

pre 5 godina

Evo ga bivši reditelj, veliki borac protiv hegemonije i kolonijalizma, prijatelj malih i obespravljenih, ali zamalo. Ustvari dvorska luda svih režima sa sumnjivim demokratskim kapacitetom.
Čim je neslavno propao u Holivudu sa onim besmislenim filmom "Arizona Dream", mudro je otkrio da je Holivud površan i komercijalan. Pazi stvarno!

vlasta

pre 5 godina

@Bora
To sam I ja prvo pomislio.
Mislim da to nije vise taj covek.Svi se menjamo,pa I on.
Kreativnost je davno isparila.Sve je pretvorio u neko lesinarenje na osnovu stare slave,dodvoravanja vlasti I rusofilije.
A bio je veliki umetnik..

Srbin iz Srbije

pre 5 godina

A da se ti Lepo Vratiš odakle si Došao-BIH,pa Tamo bistri politiku sa svojim Rusima
Dosta više da o Budućnosti Srbije,odlučuju Kusturica,Dodig,Šešelj,Lazanski,Karadžić,Mladić,Linta i sl.

Bucko razmišljam

pre 5 godina

plaši me da veliko popuštanje može da dovede u pitanje i narod i njegovu vlast jer svako popuštanje vodi ka tome da ,,zapad,, onoga koji "obavi taj deo posla" ZAMENI i "instalira nekim novim". Nadam se da rukovodstvo neće biti glupo i dozvoliti da bude iskorišćeno za jednokratnu upotrebu,,

STRASNO !
Covek 'ladno tvrdi da je "zapad intalirao" Vucica i ovu vlast" da "obavi taj deo posla" a znamo sta su "zelje zapada" a s'druge strane se "nada" da Vucucevo "rukovodstvo neće biti glupo i dozvoliti da bude iskorišćeno za jednokratnu upotrebu" ?

Svakome ko iole poseduje "truncicu razuma" i osnovne logike moralo bi se "nametnuti pitanje" pa ako je "zapad" taj koji "instalira" nekoga da obavi jedan deo posla a taj NE OBAVI taj deo posla sta ce se desiti ?
"DE-INSTALIRATI" ce Vucica a na njegovo mesto "instalirati drugoga" ?
Znaci taakkkkooo, Vucic je INSTALIRAN od ZAPADA da se "zestoko bori" za "ocuvavanje Kosova", ZAPAD "pretiska Srbiju da PRIZNA Kosovo" a "INSTALIRANI" Vucic "ne da Kosovo NI PO KOJU CENU" !

Pera Govnarevic

pre 5 godina

Što li je ovaj talentovani i inteligentni čovek postao takav ekstremista?
(Bora, 26. jun 2018 10:16)

Ekstremista zato sto voli Srbiju? Ti si ocigledno ekstremista...

hocu-necu

pre 5 godina

U redu, Kosovo je Srbija, stara srpska zemlja, najskuplja rec ... sve to vec znamo napamet. Ali na tom Kosovu zivi 90% naroda koji nisu Srbi, nece da budu Srbi, nece da u skolama uce srpski, deca im vise ne znaju ni "dobar dan" da kazu na srpskom (ovo je istina!), bojkotuju srpsku vlast, teraju inat svemu sto dolazi iz Beograda ... i za sve to imaju podrsku najjacih zemalja zapada. S druge strane, Srbija od Rusije dobija samo prijateljsko tapsanje po ramenu i prazna obecanja! Eno, pre dva dana, americki senatori pritiskaju zemlje koje nece da priznaju Kosovo, a Liberiji su vrlo ostro pripretili cim je pokusala da povuce priznanje. Gde je Rusija da zarad Srba nekome ostro zapreti? Marka Djurica su vukli po Pristini s lisicama na rukama, Rusija je sve to samo "osudila" ... Vukli bi ga oni jos nedelju dana da Ameri nisu pozvali Tacija na mobilni. A sta da je Putin pozvao Tacija? Ovaj bi mu se samo smejao! Toliko o tome! I sta Srbiji ostaje, kada nema iza sebe nikakva ledja? Pa nista, jedino da popustamo i slusamo. I da pokusamo da izvucemo mrvice. Sta drugo?

Obećanje ludom radovanje

pre 5 godina

Zar se ovaj putinovac nije izjasnio da neće više davati intervjue?
(Aleksandar, 26. jun 2018 11:03)

Ne samo to, izjavio je taj da će se u potpunosti povući iz javnog života. I to već nekoliko puta. Ali srBski narod izgleda najviše ceni ovakve nedosledne osobe.

CATAPA

pre 5 godina

Kusturica je prosto umislio da je novi Dobrica Ćosić. On jeste bolji režiser nego što je Ćosić bio književnik, ali to zato što je Ćosić bio bezvredan pisac.
Prototip onog srpskog intelektualca kako ga je opisivao Selenić: u sve se meša, sve zna... osim svog posla. Od kako je postao dvorski intelektualac, Kusturičini filmovi su gori od goreg. A ponajmanje priča o poslednjem svom filmskom debaklu.

David

pre 5 godina

Zašto svako ko kaže nešto što je u korst Srbije i za dobro Srbije, objektivno, nepristrasno, biva okarakterisan kao "rusofil", "bot", "primitivan" ...ne vidim ništa sporno u izjavi Emira Kusturice.

Veljko

pre 5 godina

Evo ga još jedan veliki ljubitelj rusa koji živi na "trulom i dekadetnom Zapadu" i nama soli pamet kako je Zapad zlo.
(jedan iz mase, 26. jun 2018 10:18)

Kusturica zivi na Mokroj Gori, ako je to truli Zapad za tebe, onda ok.

domacin

pre 5 godina

Ljudi komentarisete misljenje jednog genija, jednog od najiteligentnijih ljudi sa ovog podneblja. Vecina vas ne razume sta je covek rekao jer vidite samo od nosa do usta. Nije sve u besnim kolima, Rolex satu, Boss garderobi i svetlecim reklamama. To je naivno i kratkovido vidjenje sveta i trenutnog stanja stvari na terenu. Vremena se menjaju brze no sto i zamisliti mozemo ali sada pogresne odluke su katastrofa za buduce generacije. O tome covek prica.

Andrijana

pre 5 godina

Slazem se sa Kosturicom, i po pitanju Kosova i po pitanju politike predsednika Srbije, tacno je da ce uvek postojati grupa ljudi koja ce da se protivi aktuelnom rezimu ali ovakvo protivljenje i kritikovanje je uzelo maha.

trt

pre 5 godina

Kusta neka se pozabavi Bosnom. Tamo su njegovi bosanci kojima je savet potrebniji. Od borbe sa vetrenjacama nema nista. Menjajte plocu jer od izlizanog hita Kosovo nema nista dobro decenijama u nazad. Ne treba priznavati Kosovo ali ne znaci da odnose ne treba normalizovati. Kada bude prijem Srbije u EU na stolu onda mozda potpis za potpis a sada bi priznavanje bila ludost i glupost. Kosovo treba ispregovarati pametno. Otpisati ceo spoljni dug Srbije kada bude aktuelno. To je dogovor sa Amerikom. Prodaja zvuci grubo ali prodata je i Aljaska pa nikom nista. Treba biti maksimalno realan i pragmaticna. Ovde nema mesta za osecanja i mitove. Srbi zive u sopstvenoj lazi prema samima sebi stotinama godina.

stranger

pre 5 godina

Ovo za fudbal je u pravu 100%. Hrvati slave uz agresivne ritmove i krvozedne stihove a nasi kukaju uz Pukni zoro. To je taj mentalitet. Hrvati su predatori koji uzimaju i otimaju a mi se samo povlacimo i kukamo. Na fudbalskom terenu je to najvidljivije.

Strom

pre 5 godina

Ako je neko TRAFIKANT, kako doticni oslovljava ne zna ni on koga, onda je to upravo on, Nemanja Kusturica i to ne obican, vec Udbaski trafikant. Sve za lovu, lovu ni za sta!

Svetlana

pre 5 godina

Ne mozete osporavati Emira Kusturicu uprkos tome sto se ne slazete sa njegovim misljenjem. Cinjenica je da je on neko ko se zalaze za srpsku kulturu, tradiciju i za to da se u belom svetu cuje i sazna za Srbe drugacije od onog kako su nas predstavljali godinama unazad. Samim tim, ima pravo da govori i o ovom pitanju.

Buda

pre 5 godina

Šta mu se desilo pa daje ovakve izjave, dosad se držao posla koji odlično radi pa neka tako i nastavi, ima punu podršku za svoj rad i talenat!

olja

pre 5 godina

Nesto mi je ovdje veoma cudno. Kusturicu uvazavaju ili su mu oponenti, ma sta da kaze ili uradi. Ja ga postujem, jer je za srpsku kulturu uradio mnogo, ali ga ne vidim kao nepogresivog. Iz prostog razloga sto je covjek. Ko to moze da kaze da je nepogresiv?! Ali, ovome se cudim, na svaku vijest o njemu oni koji ga, slobodno mogu reci, gotovo da mrze, odmah pocinju da pisu bas o tome, kako ga mrze. Ako je tako, zasto ne ignorisu tekst, kao da ga nisu ni vidjeli. Ali, ne lezi vraze, bas tekst o njemu im je i potreban da izliju iz sebe, ono sto im se, iz ovog ili onog razloga, nakupilo i doslo do grla. Dakle, oni vise govore o sebi nego o Kusturici. Kusturica im dodje kao terapija, jer se, pretpostavljam, mnogo bolje osjecaju kad ugledaju svoj komentar kojim su kao izrekli veliku stvar koja ce ga, ucestaju li, maknuti sa pijedastala. Ali, nece. Kusturica je, na srecu, svojim djelima sam izgradio taj pijedastal, a takav se ne moze srusiti. Niko, pa ni on, da ponovim - covjek je, nije bas imun na politiku, pogotovu u ovim teskim vremenima. Ima pravo i da izjavi sta misli o bilo kom vlastodrscu pa makar i pogrijesio. Zasto ne bi imao to pravo? Ja ga postujem zato sto je napravio dobre filmove, sto je napravio "Mecavnik", sto je povezao vijekove Andricgradom, a ne zato sto mu je Dodik ili neki drugi politicar prijatelj. Ako vec niste, procitajte ponesto o zivotu velikih ljudi u oblasti nauke i umjetnosti pa cete otkriti mnogo toga, cak i to da su mnogi, baveci se naukom, odnosno umjetnoscu, istovremeno bili aktivni i u politici. Takvih je bilo i kod nas (Andric, Rakic ...) i u svijetu. I bice.

idi begaj

pre 5 godina

Kusturica zivi na Mokroj Gori, ako je to truli Zapad za tebe, onda ok.
(Veljko, 26. jun 2018 10:58)

Kusturica ne živi na Mokroj Gori, on tamo samo radi i sa svojom porodicom vodi uspešan porodični biznis. Koncesiju za taj biznis dobija od vlasti kroz razmenu lične popularnosti za naklonost u kontroli poslovanja - to svi znaju a posebno oni koji su od tako perspektivne Mokre Gore i pobegli.
Život je nešto drugo u odnosu na besomučno upinjanje da stekneš više i stigneš dalje. Kad pogledam Kusturicu a posebno kad ga čujem shvatim da on u stvari i ne živi, da je davno umro na tom trulom zapadu a da nama ovde samo prodaje m... za kestenje tretirajući nas kao polupismenu stoku koju će on da prosvetli svojim inače potpuno sumnjivim intelektualnim dometima.

Maja

pre 5 godina

Koliko znam primarna delatnost gospoduna Kusturice je rezija i na znam zasto bi time bio pozvan da se bavi politikom i javno salje sugestivne poruke. Zasto ne bi i moj komsija geometar mogao javno da se izjasni o domacoj i svetskoj politickoj sceni a imao bi sta da kaze.

Kolubarac

pre 5 godina

Kustirica je sklon da preteruje, kako u svojim filmovima, tako i u onome što govori kao javna ličnost.
Tako i ovoga puta, kao da nekako nema mere kada sada kada govori Kosovu i fudbalskoj utakmici sa Švajcarskom, kao da to dvoje ima neku posebnu vezu ili je ja ne vidim, osim što su nam Albanci dali dva gola.
Sa Kosovom je bilo šta je bilo i biće šta će biti, taman da postanemo i svetsku prvaci u fudbalu, samo mi prema tome da se pravilno, dostojanstveno i mudro postavimo kao narod.