Utorak, 16.08.2016.

00:16

Vučić "ribao" Dačića zbog Miloševića?

Premijer Vučić na sednici vlade u ponedeljak kritikovao je ministre Ivicu Dačića i Aleksandra Vulina zbog izjava o Slobodanu Miloševiću, piše beogradski mediji.

Izvor: B92

Vuèiæ "ribao" Daèiæa zbog Miloševiæa? IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

130 Komentari

Sortiraj po:

NIKOLA

pre 7 godina

Oceli više Rusi i naši rusofili da se okanu ove zemlje,ama uvek kroz istoriju kad god smo bili protiv zapada ili šatro neutralni a kumovali sa Rusima nadrljasmo.I sad oce da nam uvale Ivicu kao gubernatora,pa malo po malo da ga dovedu do apsolutne vlasti.Ne damo Kosovo,ne sankcije Rusiji,čuvaj izvoz voća i povrća,e pa braćo Srbi važi onda smo vam mi gazde a vaša suverenost samo na papiru jer kod šefa Putina nema demokratije i ljudskih sloboda samo diktatura.

saca

pre 7 godina

Dobri i losi policajci, vec vidjeno vise puta, proruska vlada koja ce brzo propasti i mi sa njom, pa zar mislite da Vulin sme da bekne bez odobrenja Vucica, sto ovaj misli to Vulin i dacic pricaju, a ovaj kao sram vas bilo sta tu pricate, to mene ne interesuje, ma nije nego, mene interesuje?

pedja

pre 7 godina

e,bas si im rekao,svaka ti je ka Njegoseva,bravo Vucicu,delijo,samo im citaj vakele,mnogo su glupi,samo priseti se,TI si ih postavio na ta radna mesta!!!!!

moje mišljenje

pre 7 godina

Premijer ne treba da riba, vec da ih izbaci iz Vlade. Ako je on dobio na izborima najviše glasova, zašto ovo "trpi", a i mi s njim.

eh

pre 7 godina

Slobodan je vladao Srbijom 10 godina, uspesno cak i u vreme krvolocnih zapadnih sankcija, inflacije i krvolocnog bombardovanja Srbije.I kada je bilo bombardovanje u frizideru je bilo zimske salame,zamrznutog mleka, mesa, cekao se red, ali bilo je , a sada nema nista, sve u kandzama pobednika. I ja nemam nista protiv, pobedili ste, likujte dok narod gladuje, milioni nezaposlenih, gazde na jahtama, e moj Arcibalde, znao si Srbe u dusu i kada si umirao.

Алекс

pre 7 godina

А плакао је на Слобином гробу...сада је савезник и миљеник Запада, а заједно са Шешељем, Милошевићем и осталима залагао се за рат деведесетих. Зато и неће да прича о томе!

aaaa

pre 7 godina

Ma moze Vucic da mu pljune pod prozor. Vucic ce proci kao Tadic dok ce Dacic biti u vlasti do smrti jer ce naci nekog novog Tadica, Vucica da se prikaci u vladu i pokopa ih.

kile

pre 7 godina

Da li pise u presudi, u pomenutom paragrafu da je Milosevic oslobodjen optuzbi? Pise. Cinjenica. 
(kile, 16. avgust 2016 09:43) 

Ne, ne pise. Nemoj manipulisati istinom i jos tvrditi da je rec o nekakvoj cinjenici vec procitaj pa se i sam uveri, a ne da iznosis "sto je babi milo to joj se i snilo".
(deda miloje, 16. avgust 2016 11:31)

Kojom istinom se manipulise ? Da li si ti video da ne pise taj podatak u toj presudi ? Nisi ni ti prijatelju. I da li mislis da se sme izmisliti taj podatak tek tako ? Kao sto rekoh, to je cinjenica, dopalo se nekom ili ne.

Vlad Cepes

pre 7 godina

Dačić govori ono što misle oni koji nisu lupali u šerpe, koji nisu palili Skupštinu i koji nisu prodavali fabrike za 3 evra komad, a takvih je, izvinite gospodo komentatori, ipak većina u Srbiji. Oni koji misle suprotno imaju ovaj sajt da se iskukaju i pljuju po svojoj zemlji.
(Kapetan Kuka, 16. avgust 2016 09:08)
Ne, oni žele da njihova zemnlja bude bolja, civilizovana, napredna, da liči na nešto a ne na govna kao sad što liči zbog takvih kao ti, a "pljuju" po vama govnarima, za koje smatraju da vas treba svakodnevno bičevati i na što brutalnije načine vratiti u rupe u koje su vas komunisti bili uspešno sabili da tamo smrdite i mrzite 50 godina, seme vam se zatrlo svima nenormalno balkansko divlje i primitivno.

ma kakvi Rusi

pre 7 godina

Šta sad vučić hoće? Jel ga stavio u vladu zbog rusa? Onda tišina tamo !
(b, 16. avgust 2016 12:18)
Ma kakvi Rusi.Stavio ga je u Vladu, svestan koliko je Dacic namazan, mnogo zna i kolika bi mu tek on bio pretnja kao opozicija.
Ali kako stvari idu, izgleda da od "harmonije" u novoj Vladi nema nista, bice mu oni veci problem i od opozicije, koju u ovom skupstinskom sastavu ne treba zanemariti uopste.Tesko da ce ga ona dva buzdovana Risticevic i Martinovic odbrane.
Sa Milosevicem svi peru sebe ali im tesko polazi za rukom.

deda miloje

pre 7 godina

Da li pise u presudi, u pomenutom paragrafu da je Milosevic oslobodjen optuzbi? Pise. Cinjenica.
(kile, 16. avgust 2016 09:43)

Ne, ne pise. Nemoj manipulisati istinom i jos tvrditi da je rec o nekakvoj cinjenici vec procitaj pa se i sam uveri, a ne da iznosis "sto je babi milo to joj se i snilo".

Vozi Miško

pre 7 godina

Za ovo što pojedini ministri veličaju Miloševića treba da slede smene a ne ribanje.Kako neko može da hvali nekog koji je najgori državnik u istoriji Srbije. Izveo tenkove na svoj narod, imao novčanice sa najviše cifara u svetu, pokrao staru štednju, imao piramidalne stedionice i pljačkao narod sa njima, imao preko stotinu smaknuća politiških protivnika, nije se suprostavio donošenju ustava 1974.,iznosio pare na Kipar i smaknuo direktora JAT-a i ministra vojske koji su te pare prevozili, kriv za bombardovanje u kome je poginulo 2.500 ljudi i napravljena šteta od 100 milijardi evra,izgubio sve ratove,suzbio tržišnu privredu i hteo da obnovi državnu,krao izbore,uništio vojsku na račun svoje policije. Nabrajanju nikad kraja a mislim da i ovo neće biti objavljeno

Jaka drzava

pre 7 godina

Cekajte, dokle bre vise da se slihtamo i da ne smemo da pomenemo istoriju kakva god ona bila!? Pa to je samo istorija, imaju i zapadnjaci istoriju.

ns

pre 7 godina

samim tim sto je DS vratio socijaliste u zivot... a Vucic vulina... ovo smo mogli ocekivati... nazalost milosevic mi je uzeo najlepse godine mog zivota a sva njegovom mirom i njenim vulinom... nista nisu dobro uradili a loseg i kruminalnog puno... stoga tisina... da ne bi bilo novog 5 oktobra... onaj nas narod je cudan cuti velica kojekakve... ali kada mu dozlogrdi... lete glave...
P.S. ono sto sam pisao malim slovima nije slucajno

eki

pre 7 godina

zamislite ovakav nasllov u novinama recimo 5 . oktobra 2000te?
pa to ne bi ni najveći narkoman pisac na LSD-u smislio taksv SF-horor ...
kada ce kraj?! kada ce neko doci da upali svetlo?! svete pozi nam!!!!

kgh

pre 7 godina

Vucic kao da zeli da izbrise svoj udeo u najtragicnijim dogadjanjima devedesetih. Radi podsecanja , u vladi iz 1998-2000 on je bio ministar za informisanje.!!!!

ivan

pre 7 godina

Dacic je eksponent interesa Rusije - moze Premijer da ga riba koliko hoce.

Srbija je dobila Gubernatora koga je postavila Moskva!

Pkazuje Dacic ko od sada vodi zemlju - Vucic ocigledno vise nije Premijer!

Toliko o 'ribanju' i 'bratstvu sa Rusijom'...

Sasvim otvoreno

pre 7 godina

Vučić je shvatio istinu a Dačić nije. vučić je shvatio da se zapadu ne može prodavati magla a Dačić nije. Uostalom Dačić i još neki su Putinovi ljudi u vladi Srbije.

goran

pre 7 godina

Isti Zumbul aga iz one serije o Sulejmanu. Kad je neko iznad njega,kao strane zapadne gazde, odmah povija siju i ljubi skute i manji je od makovog zrna, a cim oseti da je neko ispod njega, odmah se osili pa seiri i pokazuje snagu.

prezirem Cedu Jovanovica

pre 7 godina

@ Pantagruel
Mi smrtnu kaznu odavno u sistemu nemamo,ali je interesantno zasto si tako siguran da bi bila bas smrtna kazna presudjena..ah,da..petooktobarske snage i vrednosti,Sablja i Meljak,to su ta rezonovanja..ako nisi sa nama,protiv nas si,ako sam ja ovakav,mora da su i drugi,i moj fasizam je demokratija,a vasa demokratija je fasizam,i slicne munje..sve mi je jasno sad,ne moras da objasnjavas!Ako ni zbog cega drugog,ono tebi i slicnima u inat treba podici Slobin spomenik od 50 metara visine na sred Beograda,pa se kuci igraj sudije i presudjuj smrtne kazne !!!

Boban

pre 7 godina

Dacic je iskoritio prvi momenta, i odmah nakon formirnja vlade krenuo da zastupa stavove socijalista i usao u rapsravu sa dojucerasnjim koalicionim partnerima, demokratama !

Marija

pre 7 godina

Hoćemo budućnost, i zbog toga se ne možemo vraćati u prošlost. Srbiji treba politika uspeha i života. Srbija je odabrala budućnost i to je jedini njen put! Nije sad vreme za raspravu o spomeniku, toliko posla čeka ovu Vladu!

Kapetan Kuka

pre 7 godina

Dačić govori ono što misle oni koji nisu lupali u šerpe, koji nisu palili Skupštinu i koji nisu prodavali fabrike za 3 evra komad, a takvih je, izvinite gospodo komentatori, ipak većina u Srbiji. Oni koji misle suprotno imaju ovaj sajt da se iskukaju i pljuju po svojoj zemlji.

kile

pre 7 godina

Da li pise u presudi, u pomenutom paragrafu da je Milosevic oslobodjen optuzbi? Pise. Cinjenica. E sad vi napadajte Dacica koliko hocete, ali to sto pise je dakle cinjenica dopalo se nekom ili ne.

cosmic

pre 7 godina

Sloba jeste bio patriota,ali to mnogi ne shvataju ni dan danas,pa se vladi rusi ugled velicanjem Slobe.(Veverica, 16. avgust 2016 08:30)Ali bio je komunista i to u pogrešno vreme.

Pop Milo Jovovic

pre 7 godina

Dok sam bio student devedesetih dvadesetog veka Milosevic i Dacic su bili 'soft' opcija, a SRS Seselj, Vucic i Nikolic 'hard' ili 'ultra' opcija nacional-sovinizma i primitivizma... e sad ne razumem sta sam u medjuvremenu propustio?

Hulkenberg

pre 7 godina

Od 2000. na ovamo sve beskicmenjaci ljepljivih prstiju ... da je srece i da srba ima,Bajdenu ne bi padalo na pamet da pomoli svoju izopacenu njusku a ne da mu se ovako ponizno dodvoravaju.Svi petooktobarci koji su nam ovo omogucili,od ruke nista ne stvorili,rdja koja ste rdjom kapali dovijeka !!!

dzara

pre 7 godina

F i F, sjajna emisija, Fazoni i Fore, u punom sjaju.
Vučić i Dačić se kao ne slažu, a njihovi glasači kao brinu da li će opstati vlada (već od prvog dana), pa se Zorana i Vulin svađaju, mnogo ih to brine...
Najviše ih brine da Vučić ne izgubi "energiju" pa da odustane od "reformi".
A za to vreme, onako, usput, ode Telekom, EPS...i mi sa njima u tri...
F&F

Jadranka

pre 7 godina

Mislim da je Ivica Dacic ponovo poceo da talasa, i to samo nekoliko dana posto je ponovo izabran u vladi. Sasvim zasluzen ukor od Aleksandra Vucic.

2REP

pre 7 godina

@ konzervativac
Sto se titoisticke politike tice,Milosevic je jedino naslijedio Jugoslaviju i nista drugo iz te paklene antisrpske kom-tvorevine,i jedini je branio kao drzavu u kojoj smo svi mi srbi zivjeli zajedno.To nije odgovaralo stranim crtacima karata,i ishod bi bio isti,ako ne i gori,pa da je Djindjic bio na njegovom mjestu jos od 1990.Ne zavaravajte se i ne budite glupi,danas mozete naci x izvora u kojima to oni tamo zvanicno ili nezvanicno potvrdjuju...ali vama nikad dovoljno dokaza,ono sto vi umislite kao mlad "revolucionar" to je aksiom.Jedina greska mu je Krajna i sto je bio naivan pa vjerovao hrvatima i prije svega amerikancima,pa je pristao na ucjenu da ako pusti da to prodje,da Kosovo nece dirati.Mozete vi da ga mrzite i da svi dan-danas lupate gluposti sa CNN-a i nekih "domacih" zapadnih glasila,ali danas su maske pale i sve se ko na dlanu vidi ko je kako i sta radio,pa vi slobodno,samo ispadate smijesni.Podjite u Libiju pa pricajte ovu pricu tamo malo o Gadafiju..nisam siguran da bi ste se vratili da nam kazete kako je bilo.Kakav god da je bio,jedini je branio srpske interese u poslednjih 70 godina,i to je tako tuzno po nas srbe,a za to ste vi "vjeciti revolucionari" krivi..takvi kao vi,petooktobarci,su nam i navukli kominternu i Tita na vrat,pa su nam okacili jaram i spremili klanicu kad ga skinemo,da nas opet trijebe.Vi se ne bi trebali cuti zivi.Ko zna kakav bi ishod bio da je neko vas bio na celu u onim ludim vremenima,znajuci ih,pomisliti ne smijem !!!

milos

pre 7 godina

Samo pogledajte govor Milosevica uoci 5. oktobra, pa se osvrnite oko sebe u kakvom drustvu i prilikama danas zivimo... Danas 90-te ne bi ni preziveli, pomrli bi od gladi ako ne od neceg drugog, nemamo slobodu, nezavisnost, nista vise nije samo nase... Na sebi nosimo lance i gegamo se ka EU.

?

pre 7 godina

Zašto medijska buka samo oko Miloševića? A Tito, kralj Aleksandar, kralj Milan, knjaz Miloš i Karađorđe, zašto su oni zapostavljeni? Toliko tema za prepucavanje a svi zapeli samo Milošević pa Milošević.

Ivan

pre 7 godina

Neverovatno da se Dačiću daje ovoliki prostor na B92 s obzirom da je njegova partija ugasila b92 i sve činila da ga zatvori. Drugove iz SPS-a su Rusi ubacili u vladu i rade što im se naredi.
Objavite komentar

boban

pre 7 godina

grozno je citati komentare da sve je iso od 1991 do sada. nije! sve se promenilo osim ekonomije, a i to ide na bolje. u svetu nas ne gledaju vise kao monstrume. dolaze turisti...idemo ka eu...i cak da nikad ne udemo to nije bitno. bitno je da ce da imamo zakone kao eu! nama fali tolerancija i malo optimizam. a najvise nam ne treba nacionalizam

goša

pre 7 godina

SLOBODAN MILOŠEVIĆ! Dačić bi trebao bar da ode do Požarevca i zapali sveću, pa onda da priča nešto!A julovac-u rupu, sram ga bilo!

Zorica

pre 7 godina

Verujem da Vladu i Premijera čeka toliko posla da nemaju vremena da se bave 90-tima. Ali, možda bi ipak trebalo staviti stvari na svoje mesto, da ne bude obrnuto: da 90-te počnu da se bave njima.

Lanac razmišljanja

pre 7 godina

Vučić ribao Đačića zbog Miloševića. Dobro a hoće li Radulović da riba Vučića zbog obećanja o izvozu Mercedesa iz predizborne kampanje 2014 godine? A zna se ko je tad govorio istinu. Ko je zaboravio ima snimak od 60 sekundi pa se podsetite.

Miško

pre 7 godina

Kakav Milošević sada, istorija neka sudi, a mi da se okrenemo budućnosti. Svakako zaostajemo, pa moramo da šprintamo, a ne nazad još da se vraćamo.

Mladen Mladenović

pre 7 godina

Dirljivo?! Koliko brige da nekim svojim izjavama ne uvredimo našeg "američkog prijatelja", gospodina Bajdena?! Možda smo mogli, u njegovu čast, da preimenujemo i ime ove države kako bismo gospodina Bajdena ubedili da se popravljamo. Potom, da Slobodana Miloševića proglasimo najvećim zločincem planete Zemlje, a SAD, našim najvećim prijateljima. Koliko se nisko trebamo spustiti da ne uvredimo gospodina Džozefa Bajdena? Nadam se da će "ribanje" Dačića biti dovoljan dokaz naše srljajuće politike.

bulgari198

pre 7 godina

Na zalost Dacic je ucestvovao u Milosevicevoj pogresn sprovodjenoj politici,u politici haosa i nereda i najvece bede u istoriji srpskog naroda.

sve se ovo nebi dogodilo da je Pera na vreme otišao u policiju

pre 7 godina

Svi su kao očekivali da se SPS distancirao od Miloševića i svi danas misle da se Vučić distancirao od radikala. I u jednom i u drugom slučaju se varaju, i Dačić i Vučić su u skladu sa sopstvenim potrebama navukli samo kostime reformisanih demokrata a u suštini su ostali ono na čemu su i iznikli - jedan ostrašćeni partizan, drugi zatucani četnik.
A najsmešnije će biti kad za jedno 5 godina svi shvate da i sa jednim i sa drugim nema napred nego samo nazad. Politika u Srbiji je samo legalizovan i institucionalizovan kriminal i nemoral, nema tu ni "o" od opšteg interesa.

Shumadinac

pre 7 godina

Pravi je trenutak da u novoj rekonstrukciji Dačić bude smenjen sa mesta ministra inostranih poslova. Što će se desetii, najverovatnije.

Persida

pre 7 godina

Dacic ne treba sa bude ni slucajno ministar bilo koje vlade a nikako onaj za spoljne poslove !

U tom resoru ni cistacica ne treba da radi a da ne zna engleski !

Banja Luka

pre 7 godina

Potpuno se slazem da ne treba velicati Milosevica iz hiljadu razloga. Ali ovdje je rijec o tome da nije bilo udruzenog zlocinackog poduhvata i krivice Srbije za izmisljene ratne zlocine. E to treba da se cuje i stalno ponavlja

Gale

pre 7 godina

Kako píše konzervativac, ispasce da sam ja glasao za Slobu. Pa ko je, ako nisu nacionalisti, môj konzervativce? Za tebe izgleda postoje neke bitne razlike izmedju SPSa, JÚLa, SNSa (ko je sad ne môžeš da prepoznas),SRSa its.

Pantagruel

pre 7 godina

И треба да га риба. Зар је то што је хашки суд установио да није крив за Сребреницу довољан разлог да му се подигне споменик? Шта ћемо са свиме оним што јесте урадио нама Србима и зашта је требало да одговара пред нашим судовима? Шта ћемо са три покушаја да изазове грађански рат у Србији (ушће у марту 1991, контрамитинг од децембра 1996. и 5 октобар 2000. године, кад је наредио војсци да пуца у народ, а она му одбила наређење)? Шта ћемо са издајом Славоније и Крајине, западног дела Републике Српске (Купрес, Дрвар, Мркоњић Град, Грахово, Гламоч, Сански Мост)? Шта ћемо са покраденом старом девизном штедњом и испражњеним пензионим фондом? Шта са новцем од великих друштвених предузећа попут Генекса и Симпа, чијим директорима је за време санкција даван државни новац у кешу, да тобоже инвестирају у послове који ће спасти домаћу привреду и народ, а они га искористили да изграде приватне империје? Замало да заборавим бројна убиства политичких опонената и бивших сарадника. Да није умро у Хагу, требало га је осудити на смрт код нас. А Дачић би требало да се стиди, да којим случајем има образ и да свакога дана захваљује богу што је ико од Милошевићевих слугу (улључујући и њега) преживео пети октобар.

Nasa Visoka politika

pre 7 godina

Neka tvoj rodjak uzme tender za ovaj posao, a moj rodjak ce ovaj drugi! A sta ako se procuje? Pa ti onda pomeni Milosevica i daj mu ga malo po nacionalizmu, a ja cu posle kao da te kritikujem. A Vulin? Nek uzme on onaj treci posao, valjda ce tomson da zapali neku zastavu pa ce to da prikrije i njegov biznis. A sta cemo sto narod sve losije zivi? Pa dacemo nekom stranom investitoru uz procenat koji milion da otvori kao neku fabriku, pa cemo se slikati i pricati o bdp-u. Bas to ajmo negde na jagnjetinu, hocemo sa tvojim A8 ili sa mojim A8? Sve jedno, narod placa!

mladjan

pre 7 godina

e moji Srbi...da ne bese tog Milosevica sad bi taj Bajden dolazio u posetu svojim marinicima u srcu Sumadije a na topcideru bi bila americka baza.

Boško

pre 7 godina

To što se napiše u presudama Haškog tribunala ne treba zanemariti i treba to isticati ako je u korist Srbije ali isticati gde treba i kad treba. Ali ministru spoljnih poslova ne prilici da ničim izazvan o tome govori jer to nije diplomatski a on je šef diplomatije. Takodje totalno je nepošteno prema srpskom narodu veličini Miloševića i njegovu politiku jer Milosevic je srpskom narodu doneo samo zlo. Njegova politika prema srpskom narodu je bila katastrofalna i nepošteno. Njemu do srpskog naroda nikada nije bilo stalo, period njegove vladavine je bio period ubistava, pljački, ličnog bogaćenja funkcionera i totalni haos u državi a što se tiče krajišnika i Srba iz Bosne oni ga uopšte nisu interesovali i njih je iskoristio jer je računao da ce preko njih i njihovih žrtava održati komunistički sistem do koga mu je jedino bilo stalo. Uostalom setimo se šta je njegova supruga govorila - " iz pepela ce se roditi nova Jugoslavija" znači neka se sve pretvori u pepeo samo da oni komunisti uspeju da održe komunistički sistem. Zbog nastojanja da se održi komunistički sistem sve je radio što je radio a svi znamo kako nam je bilo 90-tih godina.

Panac

pre 7 godina

U Prištini bi trebali napraviti spomenik Slobi.... jer njegova je zasluga za samostalno Kosovo!
A njegova poznata izjava sa kraja 80-tih "Nitko nesme da vas bije" ... se ponovno može čuti ovih dana

KaleDobr

pre 7 godina

Premijer jeste plakao na Miloševićevoj sa'rani, i to je zbunilo nesrećnog Dačića. No, od elastičnog je on materijala, snaći će se već.

milojko

pre 7 godina

Jednostavno u tu vest ne verujem. Evo zašto: kad Vučić odgovara ili predikuje u parlamentu on to radi sočnim žargonom sa velikom dozom ironije i nipodaštavanja. Zato mi ne ide u rezon da neko dojavi tako diplomatizovanu kritiku. Verovao bih u ovakvu: "Niste mnogo brinuli o haskim presudama, Dacicu, dok ste nosili koferčiće". Ili: Kako vas nije sramota da se pred Bajdenovu posetu razbacujete novinskim tlapnjama kao korama od BANANA.

ab

pre 7 godina

Well ako je ovo istina onda je Vucic porastao u mojim ocima (iako je jos u minusu) zajedno sa izjavom Mihajloviceve danas. Inace sam postovalac Djindjica.

konzervativac

pre 7 godina

Ako ostavimo po strani te politicke igre,da li ce se Amerikanci naljutiti ili ne ali meni nije jasno kako i jedan pravi nacionalista moze da velica Milosevica.Jasno mi je zasto to rade julovac i spsovac ali kako srpski nacionalisti stadose na stranu Milosevica.Skoro do samog kraja zivota je bio komunista i jugosloven,ni jedan jedini srpski nacionalni interes nije ostvario.Ostace upamcen kao najgori srpski vladar za cije vreme smo izgubili gotovo sve od Krajine do Kosova.Da ne pominjem ekonomski kolaps,pljacku.Jesam nacionalista ali Milosevic nije nikakav heroj nego nastavak titoisticke jugoslovenske politike pogubne po Srbe.

boban

pre 7 godina

Utakmica nije ni pocela a devedesetasi vec daju autogolove.
Jos samo da se neko pojavi sa Seseljevim bedzom na zasedanju skupstine ili na Vladi.
Vucic jedino da se preseli u Gradjanski savez Srbije, ako tako nesto jos postoji.

nikola medstudent

pre 7 godina

Šta se dešava sa tim Vučićem meni stvarno nije jasno. Čovek bez stava, do juče veličao tu politiku a sada se dodvorava svakoj šuši. Prosto je neverovatno......

Dejan

pre 7 godina

Ako ih je i ribao ( ribanje se u srpskom jeziku odnosi na kupus i veš ), onda i treba, jer oni od kupusa i gaća više i ne vrede, a ako ih je kritikovao, onda to nije lepo jer je i on negde bio devedesetih.

Ana

pre 7 godina

Fotografija je zrela za aktuelnu instalaciju u Progresu. Možda nije toliko eksplicitna kao druge umetnosti tu prisutne a zato je suptilna i može stimulisati slobodu doživljaja kod publike. Mislim da pitanje oko autorskih prava nema ničeg značajnog u sebi.

"Ko se u ovim makazama ne bi bavio konceptom ? "

Penny

pre 7 godina

Da li je ono sto govori Dacic validno, tacno ili ne, apsolutno nema veze sa politikom trenutka i kakav benefit moze doneti zemlji. I ja sam (donkle) saglasan sa njegovim misljenjem ali nikada sebi ne bih dozvolio da iznosim takvo misljenje sa pozicije ministra IP, sa neke druge pozicije mozda i da... Samo pokazuje koliko je pogresan izbor za MIP a za to je kriv Vucic i niko drugi...

Goran

pre 7 godina

"Premijera je naljutilo veličanje politike Slobodana Miloševića i onog što je on učinio. Misli da nije ni mesto ni vreme da se tako govori",
Možda se neko seti šta je tad za vreme Slobe naš Premijer govorio...

Goran

pre 7 godina

"Premijera je naljutilo veličanje politike Slobodana Miloševića i onog što je on učinio. Misli da nije ni mesto ni vreme da se tako govori",
Možda se neko seti šta je tad za vreme Slobe naš Premijer govorio...

konzervativac

pre 7 godina

Ako ostavimo po strani te politicke igre,da li ce se Amerikanci naljutiti ili ne ali meni nije jasno kako i jedan pravi nacionalista moze da velica Milosevica.Jasno mi je zasto to rade julovac i spsovac ali kako srpski nacionalisti stadose na stranu Milosevica.Skoro do samog kraja zivota je bio komunista i jugosloven,ni jedan jedini srpski nacionalni interes nije ostvario.Ostace upamcen kao najgori srpski vladar za cije vreme smo izgubili gotovo sve od Krajine do Kosova.Da ne pominjem ekonomski kolaps,pljacku.Jesam nacionalista ali Milosevic nije nikakav heroj nego nastavak titoisticke jugoslovenske politike pogubne po Srbe.

moje mišljenje

pre 7 godina

Premijer ne treba da riba, vec da ih izbaci iz Vlade. Ako je on dobio na izborima najviše glasova, zašto ovo "trpi", a i mi s njim.

Banja Luka

pre 7 godina

Potpuno se slazem da ne treba velicati Milosevica iz hiljadu razloga. Ali ovdje je rijec o tome da nije bilo udruzenog zlocinackog poduhvata i krivice Srbije za izmisljene ratne zlocine. E to treba da se cuje i stalno ponavlja

boban

pre 7 godina

Utakmica nije ni pocela a devedesetasi vec daju autogolove.
Jos samo da se neko pojavi sa Seseljevim bedzom na zasedanju skupstine ili na Vladi.
Vucic jedino da se preseli u Gradjanski savez Srbije, ako tako nesto jos postoji.

Kapetan Kuka

pre 7 godina

Dačić govori ono što misle oni koji nisu lupali u šerpe, koji nisu palili Skupštinu i koji nisu prodavali fabrike za 3 evra komad, a takvih je, izvinite gospodo komentatori, ipak većina u Srbiji. Oni koji misle suprotno imaju ovaj sajt da se iskukaju i pljuju po svojoj zemlji.

boban

pre 7 godina

grozno je citati komentare da sve je iso od 1991 do sada. nije! sve se promenilo osim ekonomije, a i to ide na bolje. u svetu nas ne gledaju vise kao monstrume. dolaze turisti...idemo ka eu...i cak da nikad ne udemo to nije bitno. bitno je da ce da imamo zakone kao eu! nama fali tolerancija i malo optimizam. a najvise nam ne treba nacionalizam

Marija

pre 7 godina

Hoćemo budućnost, i zbog toga se ne možemo vraćati u prošlost. Srbiji treba politika uspeha i života. Srbija je odabrala budućnost i to je jedini njen put! Nije sad vreme za raspravu o spomeniku, toliko posla čeka ovu Vladu!

Pantagruel

pre 7 godina

И треба да га риба. Зар је то што је хашки суд установио да није крив за Сребреницу довољан разлог да му се подигне споменик? Шта ћемо са свиме оним што јесте урадио нама Србима и зашта је требало да одговара пред нашим судовима? Шта ћемо са три покушаја да изазове грађански рат у Србији (ушће у марту 1991, контрамитинг од децембра 1996. и 5 октобар 2000. године, кад је наредио војсци да пуца у народ, а она му одбила наређење)? Шта ћемо са издајом Славоније и Крајине, западног дела Републике Српске (Купрес, Дрвар, Мркоњић Град, Грахово, Гламоч, Сански Мост)? Шта ћемо са покраденом старом девизном штедњом и испражњеним пензионим фондом? Шта са новцем од великих друштвених предузећа попут Генекса и Симпа, чијим директорима је за време санкција даван државни новац у кешу, да тобоже инвестирају у послове који ће спасти домаћу привреду и народ, а они га искористили да изграде приватне империје? Замало да заборавим бројна убиства политичких опонената и бивших сарадника. Да није умро у Хагу, требало га је осудити на смрт код нас. А Дачић би требало да се стиди, да којим случајем има образ и да свакога дана захваљује богу што је ико од Милошевићевих слугу (улључујући и њега) преживео пети октобар.

Zorica

pre 7 godina

Verujem da Vladu i Premijera čeka toliko posla da nemaju vremena da se bave 90-tima. Ali, možda bi ipak trebalo staviti stvari na svoje mesto, da ne bude obrnuto: da 90-te počnu da se bave njima.

bulgari198

pre 7 godina

Na zalost Dacic je ucestvovao u Milosevicevoj pogresn sprovodjenoj politici,u politici haosa i nereda i najvece bede u istoriji srpskog naroda.

Penny

pre 7 godina

Da li je ono sto govori Dacic validno, tacno ili ne, apsolutno nema veze sa politikom trenutka i kakav benefit moze doneti zemlji. I ja sam (donkle) saglasan sa njegovim misljenjem ali nikada sebi ne bih dozvolio da iznosim takvo misljenje sa pozicije ministra IP, sa neke druge pozicije mozda i da... Samo pokazuje koliko je pogresan izbor za MIP a za to je kriv Vucic i niko drugi...

Jadranka

pre 7 godina

Mislim da je Ivica Dacic ponovo poceo da talasa, i to samo nekoliko dana posto je ponovo izabran u vladi. Sasvim zasluzen ukor od Aleksandra Vucic.

Miško

pre 7 godina

Kakav Milošević sada, istorija neka sudi, a mi da se okrenemo budućnosti. Svakako zaostajemo, pa moramo da šprintamo, a ne nazad još da se vraćamo.

Boško

pre 7 godina

To što se napiše u presudama Haškog tribunala ne treba zanemariti i treba to isticati ako je u korist Srbije ali isticati gde treba i kad treba. Ali ministru spoljnih poslova ne prilici da ničim izazvan o tome govori jer to nije diplomatski a on je šef diplomatije. Takodje totalno je nepošteno prema srpskom narodu veličini Miloševića i njegovu politiku jer Milosevic je srpskom narodu doneo samo zlo. Njegova politika prema srpskom narodu je bila katastrofalna i nepošteno. Njemu do srpskog naroda nikada nije bilo stalo, period njegove vladavine je bio period ubistava, pljački, ličnog bogaćenja funkcionera i totalni haos u državi a što se tiče krajišnika i Srba iz Bosne oni ga uopšte nisu interesovali i njih je iskoristio jer je računao da ce preko njih i njihovih žrtava održati komunistički sistem do koga mu je jedino bilo stalo. Uostalom setimo se šta je njegova supruga govorila - " iz pepela ce se roditi nova Jugoslavija" znači neka se sve pretvori u pepeo samo da oni komunisti uspeju da održe komunistički sistem. Zbog nastojanja da se održi komunistički sistem sve je radio što je radio a svi znamo kako nam je bilo 90-tih godina.

Nasa Visoka politika

pre 7 godina

Neka tvoj rodjak uzme tender za ovaj posao, a moj rodjak ce ovaj drugi! A sta ako se procuje? Pa ti onda pomeni Milosevica i daj mu ga malo po nacionalizmu, a ja cu posle kao da te kritikujem. A Vulin? Nek uzme on onaj treci posao, valjda ce tomson da zapali neku zastavu pa ce to da prikrije i njegov biznis. A sta cemo sto narod sve losije zivi? Pa dacemo nekom stranom investitoru uz procenat koji milion da otvori kao neku fabriku, pa cemo se slikati i pricati o bdp-u. Bas to ajmo negde na jagnjetinu, hocemo sa tvojim A8 ili sa mojim A8? Sve jedno, narod placa!

Shumadinac

pre 7 godina

Pravi je trenutak da u novoj rekonstrukciji Dačić bude smenjen sa mesta ministra inostranih poslova. Što će se desetii, najverovatnije.

goša

pre 7 godina

SLOBODAN MILOŠEVIĆ! Dačić bi trebao bar da ode do Požarevca i zapali sveću, pa onda da priča nešto!A julovac-u rupu, sram ga bilo!

Ivan

pre 7 godina

Neverovatno da se Dačiću daje ovoliki prostor na B92 s obzirom da je njegova partija ugasila b92 i sve činila da ga zatvori. Drugove iz SPS-a su Rusi ubacili u vladu i rade što im se naredi.
Objavite komentar

?

pre 7 godina

Zašto medijska buka samo oko Miloševića? A Tito, kralj Aleksandar, kralj Milan, knjaz Miloš i Karađorđe, zašto su oni zapostavljeni? Toliko tema za prepucavanje a svi zapeli samo Milošević pa Milošević.

dzara

pre 7 godina

F i F, sjajna emisija, Fazoni i Fore, u punom sjaju.
Vučić i Dačić se kao ne slažu, a njihovi glasači kao brinu da li će opstati vlada (već od prvog dana), pa se Zorana i Vulin svađaju, mnogo ih to brine...
Najviše ih brine da Vučić ne izgubi "energiju" pa da odustane od "reformi".
A za to vreme, onako, usput, ode Telekom, EPS...i mi sa njima u tri...
F&F

Lanac razmišljanja

pre 7 godina

Vučić ribao Đačića zbog Miloševića. Dobro a hoće li Radulović da riba Vučića zbog obećanja o izvozu Mercedesa iz predizborne kampanje 2014 godine? A zna se ko je tad govorio istinu. Ko je zaboravio ima snimak od 60 sekundi pa se podsetite.

Pop Milo Jovovic

pre 7 godina

Dok sam bio student devedesetih dvadesetog veka Milosevic i Dacic su bili 'soft' opcija, a SRS Seselj, Vucic i Nikolic 'hard' ili 'ultra' opcija nacional-sovinizma i primitivizma... e sad ne razumem sta sam u medjuvremenu propustio?

Vozi Miško

pre 7 godina

Za ovo što pojedini ministri veličaju Miloševića treba da slede smene a ne ribanje.Kako neko može da hvali nekog koji je najgori državnik u istoriji Srbije. Izveo tenkove na svoj narod, imao novčanice sa najviše cifara u svetu, pokrao staru štednju, imao piramidalne stedionice i pljačkao narod sa njima, imao preko stotinu smaknuća politiških protivnika, nije se suprostavio donošenju ustava 1974.,iznosio pare na Kipar i smaknuo direktora JAT-a i ministra vojske koji su te pare prevozili, kriv za bombardovanje u kome je poginulo 2.500 ljudi i napravljena šteta od 100 milijardi evra,izgubio sve ratove,suzbio tržišnu privredu i hteo da obnovi državnu,krao izbore,uništio vojsku na račun svoje policije. Nabrajanju nikad kraja a mislim da i ovo neće biti objavljeno

ns

pre 7 godina

samim tim sto je DS vratio socijaliste u zivot... a Vucic vulina... ovo smo mogli ocekivati... nazalost milosevic mi je uzeo najlepse godine mog zivota a sva njegovom mirom i njenim vulinom... nista nisu dobro uradili a loseg i kruminalnog puno... stoga tisina... da ne bi bilo novog 5 oktobra... onaj nas narod je cudan cuti velica kojekakve... ali kada mu dozlogrdi... lete glave...
P.S. ono sto sam pisao malim slovima nije slucajno

kgh

pre 7 godina

Vucic kao da zeli da izbrise svoj udeo u najtragicnijim dogadjanjima devedesetih. Radi podsecanja , u vladi iz 1998-2000 on je bio ministar za informisanje.!!!!

Алекс

pre 7 godina

А плакао је на Слобином гробу...сада је савезник и миљеник Запада, а заједно са Шешељем, Милошевићем и осталима залагао се за рат деведесетих. Зато и неће да прича о томе!

goran

pre 7 godina

Isti Zumbul aga iz one serije o Sulejmanu. Kad je neko iznad njega,kao strane zapadne gazde, odmah povija siju i ljubi skute i manji je od makovog zrna, a cim oseti da je neko ispod njega, odmah se osili pa seiri i pokazuje snagu.

Vlad Cepes

pre 7 godina

Dačić govori ono što misle oni koji nisu lupali u šerpe, koji nisu palili Skupštinu i koji nisu prodavali fabrike za 3 evra komad, a takvih je, izvinite gospodo komentatori, ipak većina u Srbiji. Oni koji misle suprotno imaju ovaj sajt da se iskukaju i pljuju po svojoj zemlji.
(Kapetan Kuka, 16. avgust 2016 09:08)
Ne, oni žele da njihova zemnlja bude bolja, civilizovana, napredna, da liči na nešto a ne na govna kao sad što liči zbog takvih kao ti, a "pljuju" po vama govnarima, za koje smatraju da vas treba svakodnevno bičevati i na što brutalnije načine vratiti u rupe u koje su vas komunisti bili uspešno sabili da tamo smrdite i mrzite 50 godina, seme vam se zatrlo svima nenormalno balkansko divlje i primitivno.

eki

pre 7 godina

zamislite ovakav nasllov u novinama recimo 5 . oktobra 2000te?
pa to ne bi ni najveći narkoman pisac na LSD-u smislio taksv SF-horor ...
kada ce kraj?! kada ce neko doci da upali svetlo?! svete pozi nam!!!!

ivan

pre 7 godina

Dacic je eksponent interesa Rusije - moze Premijer da ga riba koliko hoce.

Srbija je dobila Gubernatora koga je postavila Moskva!

Pkazuje Dacic ko od sada vodi zemlju - Vucic ocigledno vise nije Premijer!

Toliko o 'ribanju' i 'bratstvu sa Rusijom'...

aaaa

pre 7 godina

Ma moze Vucic da mu pljune pod prozor. Vucic ce proci kao Tadic dok ce Dacic biti u vlasti do smrti jer ce naci nekog novog Tadica, Vucica da se prikaci u vladu i pokopa ih.

deda miloje

pre 7 godina

Da li pise u presudi, u pomenutom paragrafu da je Milosevic oslobodjen optuzbi? Pise. Cinjenica.
(kile, 16. avgust 2016 09:43)

Ne, ne pise. Nemoj manipulisati istinom i jos tvrditi da je rec o nekakvoj cinjenici vec procitaj pa se i sam uveri, a ne da iznosis "sto je babi milo to joj se i snilo".

2REP

pre 7 godina

@ konzervativac
Sto se titoisticke politike tice,Milosevic je jedino naslijedio Jugoslaviju i nista drugo iz te paklene antisrpske kom-tvorevine,i jedini je branio kao drzavu u kojoj smo svi mi srbi zivjeli zajedno.To nije odgovaralo stranim crtacima karata,i ishod bi bio isti,ako ne i gori,pa da je Djindjic bio na njegovom mjestu jos od 1990.Ne zavaravajte se i ne budite glupi,danas mozete naci x izvora u kojima to oni tamo zvanicno ili nezvanicno potvrdjuju...ali vama nikad dovoljno dokaza,ono sto vi umislite kao mlad "revolucionar" to je aksiom.Jedina greska mu je Krajna i sto je bio naivan pa vjerovao hrvatima i prije svega amerikancima,pa je pristao na ucjenu da ako pusti da to prodje,da Kosovo nece dirati.Mozete vi da ga mrzite i da svi dan-danas lupate gluposti sa CNN-a i nekih "domacih" zapadnih glasila,ali danas su maske pale i sve se ko na dlanu vidi ko je kako i sta radio,pa vi slobodno,samo ispadate smijesni.Podjite u Libiju pa pricajte ovu pricu tamo malo o Gadafiju..nisam siguran da bi ste se vratili da nam kazete kako je bilo.Kakav god da je bio,jedini je branio srpske interese u poslednjih 70 godina,i to je tako tuzno po nas srbe,a za to ste vi "vjeciti revolucionari" krivi..takvi kao vi,petooktobarci,su nam i navukli kominternu i Tita na vrat,pa su nam okacili jaram i spremili klanicu kad ga skinemo,da nas opet trijebe.Vi se ne bi trebali cuti zivi.Ko zna kakav bi ishod bio da je neko vas bio na celu u onim ludim vremenima,znajuci ih,pomisliti ne smijem !!!

KaleDobr

pre 7 godina

Premijer jeste plakao na Miloševićevoj sa'rani, i to je zbunilo nesrećnog Dačića. No, od elastičnog je on materijala, snaći će se već.

sve se ovo nebi dogodilo da je Pera na vreme otišao u policiju

pre 7 godina

Svi su kao očekivali da se SPS distancirao od Miloševića i svi danas misle da se Vučić distancirao od radikala. I u jednom i u drugom slučaju se varaju, i Dačić i Vučić su u skladu sa sopstvenim potrebama navukli samo kostime reformisanih demokrata a u suštini su ostali ono na čemu su i iznikli - jedan ostrašćeni partizan, drugi zatucani četnik.
A najsmešnije će biti kad za jedno 5 godina svi shvate da i sa jednim i sa drugim nema napred nego samo nazad. Politika u Srbiji je samo legalizovan i institucionalizovan kriminal i nemoral, nema tu ni "o" od opšteg interesa.

Panac

pre 7 godina

U Prištini bi trebali napraviti spomenik Slobi.... jer njegova je zasluga za samostalno Kosovo!
A njegova poznata izjava sa kraja 80-tih "Nitko nesme da vas bije" ... se ponovno može čuti ovih dana

Sasvim otvoreno

pre 7 godina

Vučić je shvatio istinu a Dačić nije. vučić je shvatio da se zapadu ne može prodavati magla a Dačić nije. Uostalom Dačić i još neki su Putinovi ljudi u vladi Srbije.

Persida

pre 7 godina

Dacic ne treba sa bude ni slucajno ministar bilo koje vlade a nikako onaj za spoljne poslove !

U tom resoru ni cistacica ne treba da radi a da ne zna engleski !

nikola medstudent

pre 7 godina

Šta se dešava sa tim Vučićem meni stvarno nije jasno. Čovek bez stava, do juče veličao tu politiku a sada se dodvorava svakoj šuši. Prosto je neverovatno......

ma kakvi Rusi

pre 7 godina

Šta sad vučić hoće? Jel ga stavio u vladu zbog rusa? Onda tišina tamo !
(b, 16. avgust 2016 12:18)
Ma kakvi Rusi.Stavio ga je u Vladu, svestan koliko je Dacic namazan, mnogo zna i kolika bi mu tek on bio pretnja kao opozicija.
Ali kako stvari idu, izgleda da od "harmonije" u novoj Vladi nema nista, bice mu oni veci problem i od opozicije, koju u ovom skupstinskom sastavu ne treba zanemariti uopste.Tesko da ce ga ona dva buzdovana Risticevic i Martinovic odbrane.
Sa Milosevicem svi peru sebe ali im tesko polazi za rukom.

eh

pre 7 godina

Slobodan je vladao Srbijom 10 godina, uspesno cak i u vreme krvolocnih zapadnih sankcija, inflacije i krvolocnog bombardovanja Srbije.I kada je bilo bombardovanje u frizideru je bilo zimske salame,zamrznutog mleka, mesa, cekao se red, ali bilo je , a sada nema nista, sve u kandzama pobednika. I ja nemam nista protiv, pobedili ste, likujte dok narod gladuje, milioni nezaposlenih, gazde na jahtama, e moj Arcibalde, znao si Srbe u dusu i kada si umirao.

cosmic

pre 7 godina

Sloba jeste bio patriota,ali to mnogi ne shvataju ni dan danas,pa se vladi rusi ugled velicanjem Slobe.(Veverica, 16. avgust 2016 08:30)Ali bio je komunista i to u pogrešno vreme.

milos

pre 7 godina

Samo pogledajte govor Milosevica uoci 5. oktobra, pa se osvrnite oko sebe u kakvom drustvu i prilikama danas zivimo... Danas 90-te ne bi ni preziveli, pomrli bi od gladi ako ne od neceg drugog, nemamo slobodu, nezavisnost, nista vise nije samo nase... Na sebi nosimo lance i gegamo se ka EU.

pedja

pre 7 godina

e,bas si im rekao,svaka ti je ka Njegoseva,bravo Vucicu,delijo,samo im citaj vakele,mnogo su glupi,samo priseti se,TI si ih postavio na ta radna mesta!!!!!

milojko

pre 7 godina

Jednostavno u tu vest ne verujem. Evo zašto: kad Vučić odgovara ili predikuje u parlamentu on to radi sočnim žargonom sa velikom dozom ironije i nipodaštavanja. Zato mi ne ide u rezon da neko dojavi tako diplomatizovanu kritiku. Verovao bih u ovakvu: "Niste mnogo brinuli o haskim presudama, Dacicu, dok ste nosili koferčiće". Ili: Kako vas nije sramota da se pred Bajdenovu posetu razbacujete novinskim tlapnjama kao korama od BANANA.

Mladen Mladenović

pre 7 godina

Dirljivo?! Koliko brige da nekim svojim izjavama ne uvredimo našeg "američkog prijatelja", gospodina Bajdena?! Možda smo mogli, u njegovu čast, da preimenujemo i ime ove države kako bismo gospodina Bajdena ubedili da se popravljamo. Potom, da Slobodana Miloševića proglasimo najvećim zločincem planete Zemlje, a SAD, našim najvećim prijateljima. Koliko se nisko trebamo spustiti da ne uvredimo gospodina Džozefa Bajdena? Nadam se da će "ribanje" Dačića biti dovoljan dokaz naše srljajuće politike.

Dejan

pre 7 godina

Ako ih je i ribao ( ribanje se u srpskom jeziku odnosi na kupus i veš ), onda i treba, jer oni od kupusa i gaća više i ne vrede, a ako ih je kritikovao, onda to nije lepo jer je i on negde bio devedesetih.

Hulkenberg

pre 7 godina

Od 2000. na ovamo sve beskicmenjaci ljepljivih prstiju ... da je srece i da srba ima,Bajdenu ne bi padalo na pamet da pomoli svoju izopacenu njusku a ne da mu se ovako ponizno dodvoravaju.Svi petooktobarci koji su nam ovo omogucili,od ruke nista ne stvorili,rdja koja ste rdjom kapali dovijeka !!!

mladjan

pre 7 godina

e moji Srbi...da ne bese tog Milosevica sad bi taj Bajden dolazio u posetu svojim marinicima u srcu Sumadije a na topcideru bi bila americka baza.

Jaka drzava

pre 7 godina

Cekajte, dokle bre vise da se slihtamo i da ne smemo da pomenemo istoriju kakva god ona bila!? Pa to je samo istorija, imaju i zapadnjaci istoriju.

kile

pre 7 godina

Da li pise u presudi, u pomenutom paragrafu da je Milosevic oslobodjen optuzbi? Pise. Cinjenica. 
(kile, 16. avgust 2016 09:43) 

Ne, ne pise. Nemoj manipulisati istinom i jos tvrditi da je rec o nekakvoj cinjenici vec procitaj pa se i sam uveri, a ne da iznosis "sto je babi milo to joj se i snilo".
(deda miloje, 16. avgust 2016 11:31)

Kojom istinom se manipulise ? Da li si ti video da ne pise taj podatak u toj presudi ? Nisi ni ti prijatelju. I da li mislis da se sme izmisliti taj podatak tek tako ? Kao sto rekoh, to je cinjenica, dopalo se nekom ili ne.

saca

pre 7 godina

Dobri i losi policajci, vec vidjeno vise puta, proruska vlada koja ce brzo propasti i mi sa njom, pa zar mislite da Vulin sme da bekne bez odobrenja Vucica, sto ovaj misli to Vulin i dacic pricaju, a ovaj kao sram vas bilo sta tu pricate, to mene ne interesuje, ma nije nego, mene interesuje?

Gale

pre 7 godina

Kako píše konzervativac, ispasce da sam ja glasao za Slobu. Pa ko je, ako nisu nacionalisti, môj konzervativce? Za tebe izgleda postoje neke bitne razlike izmedju SPSa, JÚLa, SNSa (ko je sad ne môžeš da prepoznas),SRSa its.

NIKOLA

pre 7 godina

Oceli više Rusi i naši rusofili da se okanu ove zemlje,ama uvek kroz istoriju kad god smo bili protiv zapada ili šatro neutralni a kumovali sa Rusima nadrljasmo.I sad oce da nam uvale Ivicu kao gubernatora,pa malo po malo da ga dovedu do apsolutne vlasti.Ne damo Kosovo,ne sankcije Rusiji,čuvaj izvoz voća i povrća,e pa braćo Srbi važi onda smo vam mi gazde a vaša suverenost samo na papiru jer kod šefa Putina nema demokratije i ljudskih sloboda samo diktatura.

Ana

pre 7 godina

Fotografija je zrela za aktuelnu instalaciju u Progresu. Možda nije toliko eksplicitna kao druge umetnosti tu prisutne a zato je suptilna i može stimulisati slobodu doživljaja kod publike. Mislim da pitanje oko autorskih prava nema ničeg značajnog u sebi.

"Ko se u ovim makazama ne bi bavio konceptom ? "

ab

pre 7 godina

Well ako je ovo istina onda je Vucic porastao u mojim ocima (iako je jos u minusu) zajedno sa izjavom Mihajloviceve danas. Inace sam postovalac Djindjica.

kile

pre 7 godina

Da li pise u presudi, u pomenutom paragrafu da je Milosevic oslobodjen optuzbi? Pise. Cinjenica. E sad vi napadajte Dacica koliko hocete, ali to sto pise je dakle cinjenica dopalo se nekom ili ne.

Boban

pre 7 godina

Dacic je iskoritio prvi momenta, i odmah nakon formirnja vlade krenuo da zastupa stavove socijalista i usao u rapsravu sa dojucerasnjim koalicionim partnerima, demokratama !

prezirem Cedu Jovanovica

pre 7 godina

@ Pantagruel
Mi smrtnu kaznu odavno u sistemu nemamo,ali je interesantno zasto si tako siguran da bi bila bas smrtna kazna presudjena..ah,da..petooktobarske snage i vrednosti,Sablja i Meljak,to su ta rezonovanja..ako nisi sa nama,protiv nas si,ako sam ja ovakav,mora da su i drugi,i moj fasizam je demokratija,a vasa demokratija je fasizam,i slicne munje..sve mi je jasno sad,ne moras da objasnjavas!Ako ni zbog cega drugog,ono tebi i slicnima u inat treba podici Slobin spomenik od 50 metara visine na sred Beograda,pa se kuci igraj sudije i presudjuj smrtne kazne !!!

Goran

pre 7 godina

"Premijera je naljutilo veličanje politike Slobodana Miloševića i onog što je on učinio. Misli da nije ni mesto ni vreme da se tako govori",
Možda se neko seti šta je tad za vreme Slobe naš Premijer govorio...

eki

pre 7 godina

zamislite ovakav nasllov u novinama recimo 5 . oktobra 2000te?
pa to ne bi ni najveći narkoman pisac na LSD-u smislio taksv SF-horor ...
kada ce kraj?! kada ce neko doci da upali svetlo?! svete pozi nam!!!!

aaaa

pre 7 godina

Ma moze Vucic da mu pljune pod prozor. Vucic ce proci kao Tadic dok ce Dacic biti u vlasti do smrti jer ce naci nekog novog Tadica, Vucica da se prikaci u vladu i pokopa ih.

Penny

pre 7 godina

Da li je ono sto govori Dacic validno, tacno ili ne, apsolutno nema veze sa politikom trenutka i kakav benefit moze doneti zemlji. I ja sam (donkle) saglasan sa njegovim misljenjem ali nikada sebi ne bih dozvolio da iznosim takvo misljenje sa pozicije ministra IP, sa neke druge pozicije mozda i da... Samo pokazuje koliko je pogresan izbor za MIP a za to je kriv Vucic i niko drugi...

boban

pre 7 godina

Utakmica nije ni pocela a devedesetasi vec daju autogolove.
Jos samo da se neko pojavi sa Seseljevim bedzom na zasedanju skupstine ili na Vladi.
Vucic jedino da se preseli u Gradjanski savez Srbije, ako tako nesto jos postoji.

Jaka drzava

pre 7 godina

Cekajte, dokle bre vise da se slihtamo i da ne smemo da pomenemo istoriju kakva god ona bila!? Pa to je samo istorija, imaju i zapadnjaci istoriju.

pedja

pre 7 godina

e,bas si im rekao,svaka ti je ka Njegoseva,bravo Vucicu,delijo,samo im citaj vakele,mnogo su glupi,samo priseti se,TI si ih postavio na ta radna mesta!!!!!

Vozi Miško

pre 7 godina

Za ovo što pojedini ministri veličaju Miloševića treba da slede smene a ne ribanje.Kako neko može da hvali nekog koji je najgori državnik u istoriji Srbije. Izveo tenkove na svoj narod, imao novčanice sa najviše cifara u svetu, pokrao staru štednju, imao piramidalne stedionice i pljačkao narod sa njima, imao preko stotinu smaknuća politiških protivnika, nije se suprostavio donošenju ustava 1974.,iznosio pare na Kipar i smaknuo direktora JAT-a i ministra vojske koji su te pare prevozili, kriv za bombardovanje u kome je poginulo 2.500 ljudi i napravljena šteta od 100 milijardi evra,izgubio sve ratove,suzbio tržišnu privredu i hteo da obnovi državnu,krao izbore,uništio vojsku na račun svoje policije. Nabrajanju nikad kraja a mislim da i ovo neće biti objavljeno

Алекс

pre 7 godina

А плакао је на Слобином гробу...сада је савезник и миљеник Запада, а заједно са Шешељем, Милошевићем и осталима залагао се за рат деведесетих. Зато и неће да прича о томе!

saca

pre 7 godina

Dobri i losi policajci, vec vidjeno vise puta, proruska vlada koja ce brzo propasti i mi sa njom, pa zar mislite da Vulin sme da bekne bez odobrenja Vucica, sto ovaj misli to Vulin i dacic pricaju, a ovaj kao sram vas bilo sta tu pricate, to mene ne interesuje, ma nije nego, mene interesuje?

dzara

pre 7 godina

F i F, sjajna emisija, Fazoni i Fore, u punom sjaju.
Vučić i Dačić se kao ne slažu, a njihovi glasači kao brinu da li će opstati vlada (već od prvog dana), pa se Zorana i Vulin svađaju, mnogo ih to brine...
Najviše ih brine da Vučić ne izgubi "energiju" pa da odustane od "reformi".
A za to vreme, onako, usput, ode Telekom, EPS...i mi sa njima u tri...
F&F

Pop Milo Jovovic

pre 7 godina

Dok sam bio student devedesetih dvadesetog veka Milosevic i Dacic su bili 'soft' opcija, a SRS Seselj, Vucic i Nikolic 'hard' ili 'ultra' opcija nacional-sovinizma i primitivizma... e sad ne razumem sta sam u medjuvremenu propustio?

Lanac razmišljanja

pre 7 godina

Vučić ribao Đačića zbog Miloševića. Dobro a hoće li Radulović da riba Vučića zbog obećanja o izvozu Mercedesa iz predizborne kampanje 2014 godine? A zna se ko je tad govorio istinu. Ko je zaboravio ima snimak od 60 sekundi pa se podsetite.

Persida

pre 7 godina

Dacic ne treba sa bude ni slucajno ministar bilo koje vlade a nikako onaj za spoljne poslove !

U tom resoru ni cistacica ne treba da radi a da ne zna engleski !

Sasvim otvoreno

pre 7 godina

Vučić je shvatio istinu a Dačić nije. vučić je shvatio da se zapadu ne može prodavati magla a Dačić nije. Uostalom Dačić i još neki su Putinovi ljudi u vladi Srbije.

Nasa Visoka politika

pre 7 godina

Neka tvoj rodjak uzme tender za ovaj posao, a moj rodjak ce ovaj drugi! A sta ako se procuje? Pa ti onda pomeni Milosevica i daj mu ga malo po nacionalizmu, a ja cu posle kao da te kritikujem. A Vulin? Nek uzme on onaj treci posao, valjda ce tomson da zapali neku zastavu pa ce to da prikrije i njegov biznis. A sta cemo sto narod sve losije zivi? Pa dacemo nekom stranom investitoru uz procenat koji milion da otvori kao neku fabriku, pa cemo se slikati i pricati o bdp-u. Bas to ajmo negde na jagnjetinu, hocemo sa tvojim A8 ili sa mojim A8? Sve jedno, narod placa!

kile

pre 7 godina

Da li pise u presudi, u pomenutom paragrafu da je Milosevic oslobodjen optuzbi? Pise. Cinjenica. 
(kile, 16. avgust 2016 09:43) 

Ne, ne pise. Nemoj manipulisati istinom i jos tvrditi da je rec o nekakvoj cinjenici vec procitaj pa se i sam uveri, a ne da iznosis "sto je babi milo to joj se i snilo".
(deda miloje, 16. avgust 2016 11:31)

Kojom istinom se manipulise ? Da li si ti video da ne pise taj podatak u toj presudi ? Nisi ni ti prijatelju. I da li mislis da se sme izmisliti taj podatak tek tako ? Kao sto rekoh, to je cinjenica, dopalo se nekom ili ne.

kile

pre 7 godina

Da li pise u presudi, u pomenutom paragrafu da je Milosevic oslobodjen optuzbi? Pise. Cinjenica. E sad vi napadajte Dacica koliko hocete, ali to sto pise je dakle cinjenica dopalo se nekom ili ne.

prezirem Cedu Jovanovica

pre 7 godina

@ Pantagruel
Mi smrtnu kaznu odavno u sistemu nemamo,ali je interesantno zasto si tako siguran da bi bila bas smrtna kazna presudjena..ah,da..petooktobarske snage i vrednosti,Sablja i Meljak,to su ta rezonovanja..ako nisi sa nama,protiv nas si,ako sam ja ovakav,mora da su i drugi,i moj fasizam je demokratija,a vasa demokratija je fasizam,i slicne munje..sve mi je jasno sad,ne moras da objasnjavas!Ako ni zbog cega drugog,ono tebi i slicnima u inat treba podici Slobin spomenik od 50 metara visine na sred Beograda,pa se kuci igraj sudije i presudjuj smrtne kazne !!!

Panac

pre 7 godina

U Prištini bi trebali napraviti spomenik Slobi.... jer njegova je zasluga za samostalno Kosovo!
A njegova poznata izjava sa kraja 80-tih "Nitko nesme da vas bije" ... se ponovno može čuti ovih dana

ns

pre 7 godina

samim tim sto je DS vratio socijaliste u zivot... a Vucic vulina... ovo smo mogli ocekivati... nazalost milosevic mi je uzeo najlepse godine mog zivota a sva njegovom mirom i njenim vulinom... nista nisu dobro uradili a loseg i kruminalnog puno... stoga tisina... da ne bi bilo novog 5 oktobra... onaj nas narod je cudan cuti velica kojekakve... ali kada mu dozlogrdi... lete glave...
P.S. ono sto sam pisao malim slovima nije slucajno

deda miloje

pre 7 godina

Da li pise u presudi, u pomenutom paragrafu da je Milosevic oslobodjen optuzbi? Pise. Cinjenica.
(kile, 16. avgust 2016 09:43)

Ne, ne pise. Nemoj manipulisati istinom i jos tvrditi da je rec o nekakvoj cinjenici vec procitaj pa se i sam uveri, a ne da iznosis "sto je babi milo to joj se i snilo".

milojko

pre 7 godina

Jednostavno u tu vest ne verujem. Evo zašto: kad Vučić odgovara ili predikuje u parlamentu on to radi sočnim žargonom sa velikom dozom ironije i nipodaštavanja. Zato mi ne ide u rezon da neko dojavi tako diplomatizovanu kritiku. Verovao bih u ovakvu: "Niste mnogo brinuli o haskim presudama, Dacicu, dok ste nosili koferčiće". Ili: Kako vas nije sramota da se pred Bajdenovu posetu razbacujete novinskim tlapnjama kao korama od BANANA.

KaleDobr

pre 7 godina

Premijer jeste plakao na Miloševićevoj sa'rani, i to je zbunilo nesrećnog Dačića. No, od elastičnog je on materijala, snaći će se već.

Dejan

pre 7 godina

Ako ih je i ribao ( ribanje se u srpskom jeziku odnosi na kupus i veš ), onda i treba, jer oni od kupusa i gaća više i ne vrede, a ako ih je kritikovao, onda to nije lepo jer je i on negde bio devedesetih.

Ana

pre 7 godina

Fotografija je zrela za aktuelnu instalaciju u Progresu. Možda nije toliko eksplicitna kao druge umetnosti tu prisutne a zato je suptilna i može stimulisati slobodu doživljaja kod publike. Mislim da pitanje oko autorskih prava nema ničeg značajnog u sebi.

"Ko se u ovim makazama ne bi bavio konceptom ? "

nikola medstudent

pre 7 godina

Šta se dešava sa tim Vučićem meni stvarno nije jasno. Čovek bez stava, do juče veličao tu politiku a sada se dodvorava svakoj šuši. Prosto je neverovatno......

ivan

pre 7 godina

Dacic je eksponent interesa Rusije - moze Premijer da ga riba koliko hoce.

Srbija je dobila Gubernatora koga je postavila Moskva!

Pkazuje Dacic ko od sada vodi zemlju - Vucic ocigledno vise nije Premijer!

Toliko o 'ribanju' i 'bratstvu sa Rusijom'...

ab

pre 7 godina

Well ako je ovo istina onda je Vucic porastao u mojim ocima (iako je jos u minusu) zajedno sa izjavom Mihajloviceve danas. Inace sam postovalac Djindjica.

sve se ovo nebi dogodilo da je Pera na vreme otišao u policiju

pre 7 godina

Svi su kao očekivali da se SPS distancirao od Miloševića i svi danas misle da se Vučić distancirao od radikala. I u jednom i u drugom slučaju se varaju, i Dačić i Vučić su u skladu sa sopstvenim potrebama navukli samo kostime reformisanih demokrata a u suštini su ostali ono na čemu su i iznikli - jedan ostrašćeni partizan, drugi zatucani četnik.
A najsmešnije će biti kad za jedno 5 godina svi shvate da i sa jednim i sa drugim nema napred nego samo nazad. Politika u Srbiji je samo legalizovan i institucionalizovan kriminal i nemoral, nema tu ni "o" od opšteg interesa.

kgh

pre 7 godina

Vucic kao da zeli da izbrise svoj udeo u najtragicnijim dogadjanjima devedesetih. Radi podsecanja , u vladi iz 1998-2000 on je bio ministar za informisanje.!!!!

Gale

pre 7 godina

Kako píše konzervativac, ispasce da sam ja glasao za Slobu. Pa ko je, ako nisu nacionalisti, môj konzervativce? Za tebe izgleda postoje neke bitne razlike izmedju SPSa, JÚLa, SNSa (ko je sad ne môžeš da prepoznas),SRSa its.

mladjan

pre 7 godina

e moji Srbi...da ne bese tog Milosevica sad bi taj Bajden dolazio u posetu svojim marinicima u srcu Sumadije a na topcideru bi bila americka baza.

eh

pre 7 godina

Slobodan je vladao Srbijom 10 godina, uspesno cak i u vreme krvolocnih zapadnih sankcija, inflacije i krvolocnog bombardovanja Srbije.I kada je bilo bombardovanje u frizideru je bilo zimske salame,zamrznutog mleka, mesa, cekao se red, ali bilo je , a sada nema nista, sve u kandzama pobednika. I ja nemam nista protiv, pobedili ste, likujte dok narod gladuje, milioni nezaposlenih, gazde na jahtama, e moj Arcibalde, znao si Srbe u dusu i kada si umirao.

Mladen Mladenović

pre 7 godina

Dirljivo?! Koliko brige da nekim svojim izjavama ne uvredimo našeg "američkog prijatelja", gospodina Bajdena?! Možda smo mogli, u njegovu čast, da preimenujemo i ime ove države kako bismo gospodina Bajdena ubedili da se popravljamo. Potom, da Slobodana Miloševića proglasimo najvećim zločincem planete Zemlje, a SAD, našim najvećim prijateljima. Koliko se nisko trebamo spustiti da ne uvredimo gospodina Džozefa Bajdena? Nadam se da će "ribanje" Dačića biti dovoljan dokaz naše srljajuće politike.

2REP

pre 7 godina

@ konzervativac
Sto se titoisticke politike tice,Milosevic je jedino naslijedio Jugoslaviju i nista drugo iz te paklene antisrpske kom-tvorevine,i jedini je branio kao drzavu u kojoj smo svi mi srbi zivjeli zajedno.To nije odgovaralo stranim crtacima karata,i ishod bi bio isti,ako ne i gori,pa da je Djindjic bio na njegovom mjestu jos od 1990.Ne zavaravajte se i ne budite glupi,danas mozete naci x izvora u kojima to oni tamo zvanicno ili nezvanicno potvrdjuju...ali vama nikad dovoljno dokaza,ono sto vi umislite kao mlad "revolucionar" to je aksiom.Jedina greska mu je Krajna i sto je bio naivan pa vjerovao hrvatima i prije svega amerikancima,pa je pristao na ucjenu da ako pusti da to prodje,da Kosovo nece dirati.Mozete vi da ga mrzite i da svi dan-danas lupate gluposti sa CNN-a i nekih "domacih" zapadnih glasila,ali danas su maske pale i sve se ko na dlanu vidi ko je kako i sta radio,pa vi slobodno,samo ispadate smijesni.Podjite u Libiju pa pricajte ovu pricu tamo malo o Gadafiju..nisam siguran da bi ste se vratili da nam kazete kako je bilo.Kakav god da je bio,jedini je branio srpske interese u poslednjih 70 godina,i to je tako tuzno po nas srbe,a za to ste vi "vjeciti revolucionari" krivi..takvi kao vi,petooktobarci,su nam i navukli kominternu i Tita na vrat,pa su nam okacili jaram i spremili klanicu kad ga skinemo,da nas opet trijebe.Vi se ne bi trebali cuti zivi.Ko zna kakav bi ishod bio da je neko vas bio na celu u onim ludim vremenima,znajuci ih,pomisliti ne smijem !!!

milos

pre 7 godina

Samo pogledajte govor Milosevica uoci 5. oktobra, pa se osvrnite oko sebe u kakvom drustvu i prilikama danas zivimo... Danas 90-te ne bi ni preziveli, pomrli bi od gladi ako ne od neceg drugog, nemamo slobodu, nezavisnost, nista vise nije samo nase... Na sebi nosimo lance i gegamo se ka EU.

ma kakvi Rusi

pre 7 godina

Šta sad vučić hoće? Jel ga stavio u vladu zbog rusa? Onda tišina tamo !
(b, 16. avgust 2016 12:18)
Ma kakvi Rusi.Stavio ga je u Vladu, svestan koliko je Dacic namazan, mnogo zna i kolika bi mu tek on bio pretnja kao opozicija.
Ali kako stvari idu, izgleda da od "harmonije" u novoj Vladi nema nista, bice mu oni veci problem i od opozicije, koju u ovom skupstinskom sastavu ne treba zanemariti uopste.Tesko da ce ga ona dva buzdovana Risticevic i Martinovic odbrane.
Sa Milosevicem svi peru sebe ali im tesko polazi za rukom.

goran

pre 7 godina

Isti Zumbul aga iz one serije o Sulejmanu. Kad je neko iznad njega,kao strane zapadne gazde, odmah povija siju i ljubi skute i manji je od makovog zrna, a cim oseti da je neko ispod njega, odmah se osili pa seiri i pokazuje snagu.

Hulkenberg

pre 7 godina

Od 2000. na ovamo sve beskicmenjaci ljepljivih prstiju ... da je srece i da srba ima,Bajdenu ne bi padalo na pamet da pomoli svoju izopacenu njusku a ne da mu se ovako ponizno dodvoravaju.Svi petooktobarci koji su nam ovo omogucili,od ruke nista ne stvorili,rdja koja ste rdjom kapali dovijeka !!!

konzervativac

pre 7 godina

Ako ostavimo po strani te politicke igre,da li ce se Amerikanci naljutiti ili ne ali meni nije jasno kako i jedan pravi nacionalista moze da velica Milosevica.Jasno mi je zasto to rade julovac i spsovac ali kako srpski nacionalisti stadose na stranu Milosevica.Skoro do samog kraja zivota je bio komunista i jugosloven,ni jedan jedini srpski nacionalni interes nije ostvario.Ostace upamcen kao najgori srpski vladar za cije vreme smo izgubili gotovo sve od Krajine do Kosova.Da ne pominjem ekonomski kolaps,pljacku.Jesam nacionalista ali Milosevic nije nikakav heroj nego nastavak titoisticke jugoslovenske politike pogubne po Srbe.

boban

pre 7 godina

grozno je citati komentare da sve je iso od 1991 do sada. nije! sve se promenilo osim ekonomije, a i to ide na bolje. u svetu nas ne gledaju vise kao monstrume. dolaze turisti...idemo ka eu...i cak da nikad ne udemo to nije bitno. bitno je da ce da imamo zakone kao eu! nama fali tolerancija i malo optimizam. a najvise nam ne treba nacionalizam

Kapetan Kuka

pre 7 godina

Dačić govori ono što misle oni koji nisu lupali u šerpe, koji nisu palili Skupštinu i koji nisu prodavali fabrike za 3 evra komad, a takvih je, izvinite gospodo komentatori, ipak većina u Srbiji. Oni koji misle suprotno imaju ovaj sajt da se iskukaju i pljuju po svojoj zemlji.

Zorica

pre 7 godina

Verujem da Vladu i Premijera čeka toliko posla da nemaju vremena da se bave 90-tima. Ali, možda bi ipak trebalo staviti stvari na svoje mesto, da ne bude obrnuto: da 90-te počnu da se bave njima.

Jadranka

pre 7 godina

Mislim da je Ivica Dacic ponovo poceo da talasa, i to samo nekoliko dana posto je ponovo izabran u vladi. Sasvim zasluzen ukor od Aleksandra Vucic.

Vlad Cepes

pre 7 godina

Dačić govori ono što misle oni koji nisu lupali u šerpe, koji nisu palili Skupštinu i koji nisu prodavali fabrike za 3 evra komad, a takvih je, izvinite gospodo komentatori, ipak većina u Srbiji. Oni koji misle suprotno imaju ovaj sajt da se iskukaju i pljuju po svojoj zemlji.
(Kapetan Kuka, 16. avgust 2016 09:08)
Ne, oni žele da njihova zemnlja bude bolja, civilizovana, napredna, da liči na nešto a ne na govna kao sad što liči zbog takvih kao ti, a "pljuju" po vama govnarima, za koje smatraju da vas treba svakodnevno bičevati i na što brutalnije načine vratiti u rupe u koje su vas komunisti bili uspešno sabili da tamo smrdite i mrzite 50 godina, seme vam se zatrlo svima nenormalno balkansko divlje i primitivno.

Banja Luka

pre 7 godina

Potpuno se slazem da ne treba velicati Milosevica iz hiljadu razloga. Ali ovdje je rijec o tome da nije bilo udruzenog zlocinackog poduhvata i krivice Srbije za izmisljene ratne zlocine. E to treba da se cuje i stalno ponavlja

moje mišljenje

pre 7 godina

Premijer ne treba da riba, vec da ih izbaci iz Vlade. Ako je on dobio na izborima najviše glasova, zašto ovo "trpi", a i mi s njim.

bulgari198

pre 7 godina

Na zalost Dacic je ucestvovao u Milosevicevoj pogresn sprovodjenoj politici,u politici haosa i nereda i najvece bede u istoriji srpskog naroda.

?

pre 7 godina

Zašto medijska buka samo oko Miloševića? A Tito, kralj Aleksandar, kralj Milan, knjaz Miloš i Karađorđe, zašto su oni zapostavljeni? Toliko tema za prepucavanje a svi zapeli samo Milošević pa Milošević.

Marija

pre 7 godina

Hoćemo budućnost, i zbog toga se ne možemo vraćati u prošlost. Srbiji treba politika uspeha i života. Srbija je odabrala budućnost i to je jedini njen put! Nije sad vreme za raspravu o spomeniku, toliko posla čeka ovu Vladu!

Pantagruel

pre 7 godina

И треба да га риба. Зар је то што је хашки суд установио да није крив за Сребреницу довољан разлог да му се подигне споменик? Шта ћемо са свиме оним што јесте урадио нама Србима и зашта је требало да одговара пред нашим судовима? Шта ћемо са три покушаја да изазове грађански рат у Србији (ушће у марту 1991, контрамитинг од децембра 1996. и 5 октобар 2000. године, кад је наредио војсци да пуца у народ, а она му одбила наређење)? Шта ћемо са издајом Славоније и Крајине, западног дела Републике Српске (Купрес, Дрвар, Мркоњић Град, Грахово, Гламоч, Сански Мост)? Шта ћемо са покраденом старом девизном штедњом и испражњеним пензионим фондом? Шта са новцем од великих друштвених предузећа попут Генекса и Симпа, чијим директорима је за време санкција даван државни новац у кешу, да тобоже инвестирају у послове који ће спасти домаћу привреду и народ, а они га искористили да изграде приватне империје? Замало да заборавим бројна убиства политичких опонената и бивших сарадника. Да није умро у Хагу, требало га је осудити на смрт код нас. А Дачић би требало да се стиди, да којим случајем има образ и да свакога дана захваљује богу што је ико од Милошевићевих слугу (улључујући и њега) преживео пети октобар.

Miško

pre 7 godina

Kakav Milošević sada, istorija neka sudi, a mi da se okrenemo budućnosti. Svakako zaostajemo, pa moramo da šprintamo, a ne nazad još da se vraćamo.

cosmic

pre 7 godina

Sloba jeste bio patriota,ali to mnogi ne shvataju ni dan danas,pa se vladi rusi ugled velicanjem Slobe.(Veverica, 16. avgust 2016 08:30)Ali bio je komunista i to u pogrešno vreme.

Shumadinac

pre 7 godina

Pravi je trenutak da u novoj rekonstrukciji Dačić bude smenjen sa mesta ministra inostranih poslova. Što će se desetii, najverovatnije.

NIKOLA

pre 7 godina

Oceli više Rusi i naši rusofili da se okanu ove zemlje,ama uvek kroz istoriju kad god smo bili protiv zapada ili šatro neutralni a kumovali sa Rusima nadrljasmo.I sad oce da nam uvale Ivicu kao gubernatora,pa malo po malo da ga dovedu do apsolutne vlasti.Ne damo Kosovo,ne sankcije Rusiji,čuvaj izvoz voća i povrća,e pa braćo Srbi važi onda smo vam mi gazde a vaša suverenost samo na papiru jer kod šefa Putina nema demokratije i ljudskih sloboda samo diktatura.

Ivan

pre 7 godina

Neverovatno da se Dačiću daje ovoliki prostor na B92 s obzirom da je njegova partija ugasila b92 i sve činila da ga zatvori. Drugove iz SPS-a su Rusi ubacili u vladu i rade što im se naredi.
Objavite komentar

Boško

pre 7 godina

To što se napiše u presudama Haškog tribunala ne treba zanemariti i treba to isticati ako je u korist Srbije ali isticati gde treba i kad treba. Ali ministru spoljnih poslova ne prilici da ničim izazvan o tome govori jer to nije diplomatski a on je šef diplomatije. Takodje totalno je nepošteno prema srpskom narodu veličini Miloševića i njegovu politiku jer Milosevic je srpskom narodu doneo samo zlo. Njegova politika prema srpskom narodu je bila katastrofalna i nepošteno. Njemu do srpskog naroda nikada nije bilo stalo, period njegove vladavine je bio period ubistava, pljački, ličnog bogaćenja funkcionera i totalni haos u državi a što se tiče krajišnika i Srba iz Bosne oni ga uopšte nisu interesovali i njih je iskoristio jer je računao da ce preko njih i njihovih žrtava održati komunistički sistem do koga mu je jedino bilo stalo. Uostalom setimo se šta je njegova supruga govorila - " iz pepela ce se roditi nova Jugoslavija" znači neka se sve pretvori u pepeo samo da oni komunisti uspeju da održe komunistički sistem. Zbog nastojanja da se održi komunistički sistem sve je radio što je radio a svi znamo kako nam je bilo 90-tih godina.

goša

pre 7 godina

SLOBODAN MILOŠEVIĆ! Dačić bi trebao bar da ode do Požarevca i zapali sveću, pa onda da priča nešto!A julovac-u rupu, sram ga bilo!

Boban

pre 7 godina

Dacic je iskoritio prvi momenta, i odmah nakon formirnja vlade krenuo da zastupa stavove socijalista i usao u rapsravu sa dojucerasnjim koalicionim partnerima, demokratama !