Sreda, 16.05.2012.

12:22

Blic: Kako je Nikolić studirao

Blic piše, posle uvida u studentski dosije lidera SNS Tomislava Nikolića, da je on drugu godinu završio za samo tri dana.

Izvor: Blic

Blic: Kako je Nikoliæ studirao IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

103 Komentari

Sortiraj po:

Ranka Jergeer

pre 11 godina

Ja u inostranstvu, dete takodje, dve strane sveta i tuga, brojanje dana do sledeceg zajednickog susreta, a sve ...... koliko nam je dobro u nasoj zemlji. Odose svi pravi intelektualci, rodjeni Beogradjani a ostadose oni kojima je sve lakse, lepse i koji znaju KAKO !!! Nije samo u pitanj Tomina diploma, kuce pored Save, bas tamo gde se zavrsava 45 Blok.....i to ne jedna, nego morao covek da napravi dve, za oba sina....Sta je sa svim onim diplomama koje se svake godine izdaju na Visoj Poslovnoj skoli u Beogradu, ko njih stiti i dokle ce to da bude "javna tajna"?! Kada cemo MI BEOGRADJANI da ustanemo protiv ovih koji znaju KAKO ???

citalac

pre 11 godina

Ja nisam simpatizer ni jedne stranke, niti glasam 2o godina, i necu glasati dok se ne pojavi voda kao sto je Draza Mihailovic ali Tomi mogu samo da zavide prodane duse koje . . . .

Branka Samardzija

pre 11 godina

Mi se stalno vraćamo na to kako nam je bilo za vreme Tita.Izvinite,nisam nostalgična vec prilično napaćena u tom periodu a moju decu ne zanima prošlost-već budućnost. Da li je ili nije neko bio bravar,limar,grobar mene ne zanima,ali hoću da našoj deci bude uzor neko po kome će se u superlativima pamtiti vreme u kom je vodio zemlju.

Marko

pre 11 godina

Citam ove komentare, pa pozelim da i ja kazem nesto.

Prvo, vidim da se mnogi ljudi vredjaju zato sto se cini da se ovde prezentuje neka slika da si inteligentniji, bolji covek i bolji kandidat za predsednika ako si zavrsio fakultet. To apsolutno nije istina. Ja sam zavrsio dva mastera i sada doktoriram i ne mislim da sam bolji od bilo koga ili da bi bio dobar predsednik. Niti me to zanima.

Isitna je takodje da je ovo sve prezentovano sada kada je u toku kampanja. Ali ipak, ako je istina, a to sve treba da se istrazi, onda je stvarno strasno. Vredja sve nas koji smo ulozili godine u uchenje. I jednostavno svi moraju da se zapitaju - da li je to uredu, da li je to ispravno, odgovorno... Da li takav covek moze da predstavlja 8 miliona ljudi, govori u ime nas, vodi drzavu, vodi reformu skolstva i borbu protiv korupcije. Da ne govorim o tome da je izasao pred kamere i celu zemlju i lagao. Sta da ocekujemo posle toga.
Neko ce reci da svi oni lazu, takva je politika... Jeste, ali negde mora da se podvuce crta. Dosta vise i lazova i prevaranata i korupcije.

Neko ce sad reci da podrzavam Tadica. Nije u tome stvar. Ne mislim ni da je on svetac.
Promene moraju da krenu od svakog od nas pojedinachno, sustinski iznutra. Ne mozemo vise da okrecemo glavu, jer se tako podrzava nepravda. Nema opravdanja.
Neko ko je nesiguran u sebe, laze i izmishlja, menja mishljenja svaki cas, ne moze da bude stabilna lichnost, nije dobar ni po sebe, a kamoli da predstavlja jednu naciju.

Toliko od mene,
sve najbolje!

djurdja

pre 11 godina

Nista strasmo. Broz je bio priuceni bravar al je uspesno vodio zemlju kao da ima deset fakulteta. Ovi sadasnji sa redovnim ili divljim fakultetima uopste vise nije vazno je razgradise, unistise i dovedose do prosjackog stapa. Jedino sto znaju da rade a to je da moljakaju MMF za novu rundu kredita. Pa majkovicu to ni nepismen ne bi radio. I on bi se jednom zapitao cemu to vodi. Blago nama i sa jednim i sa drugimn nas sunce jos dugo nece ogrejati.

Milan

pre 11 godina

Jel znate vi koliko ljudi godisnje zavrsi ovaj i slicne fakultete?!
Eto u kakvoj sredini zivimo i kakvi ljudi rukovode ovom zemljom.
(Reality check, 16. maj 2012 15:33)
# Link komentara
Preporučujem (+25)
Ne preporučujem (0

Ne znam, ali znam da si napisao "jel" i da si dobio 25 pluseva. Niste ni za boljeg rukovodioca od Tome Diplome.

guska koja je spasla Rim

pre 11 godina

Moj poznanik išao vanredno na fakultet,sreo se u vozu sa profesorom
(LJubica, 16. maj 2012 13:40)

A sta se ovog proleca nosi u Kuala Lumpuru? Mislim, imalo bi isto toliko veze s temom.

Bik Koji Sedi

pre 11 godina

Medjutim, sustinska razlika je u pretpostavci, da je Tadic upisao fakultet sa 18-19 godina.
(Persida, 16. maj 2012 14:14)

Sustina je u tome da nije ni bitno kad je neko diplomirao, mnogo je bitnije kad je apsolvirao (utoliko pre, ukoliko u onih 8 godina ulazi i odsluzenje vojnog roka). Doduse, badava to pricati nekom ko je do diplome dosao poput Tome Nikolica i onima koji ga brane - oni ne znaju ni sta to znaci. Kad neko jednom apsolvira, moze imati razloga da zuri s diplomskim (recimo, zato sto ga ceka radno mesto... ili zato sto je manijak koji juri za besmislenim rekordima, poput Seselja), a moze i nemati razloga za zurbu. Stavise, ponekad moze imati razloga i da malo priceka. To je prilika da preostale ispite spremi bolje nego sto bi ih inace spremio, da diplomski rad uradi bolje nego sto bi ga uradio na brzinu, da nauci vise i temeljnije... a u medjuvremenu se moze baviti i drugim stvarima, pa i zaradjivati.

kole

pre 11 godina

Verujem da imadista istine u ovom tekstu.
Kao neko ko je dobro grejao stolicu pre svakog ispita nemam lepu reč za sve to, ali džaba i takav bolji će biti od Tadića po treći put. To dovoljno govori u kakvoj se situaciji nalazimo.

Zoran

pre 11 godina

1988 sam upisao ETF , bio sam na prijemnom ispitu iz matematike i fizike gde je čestvovalo 1200 ljudi .
5 godina sam polagao ispite po principu .
Prvo pismeni ispit pa zatim usmeni ispit .
Polozio sam 44 ispita . Mali broj ispita je polagan iz jednog dela
Seminarski radovi, vezbe , kolokvijumi , predavanja su bila uslov da izadjete na ispit .
Diploma koju smo tada stekli po sadasnjem sistemu obrayovanja moye da se izjednaci sa magistarskim studijama .
Tomislav nikolic je Master ?
Rang takvih škola je niži od škola koje su školovale ljude za VI stepen obrazovanja .
Svako koje studirao kako treba zna koji su to napori.
Ovakav princip kao što je Velimir Ilić magistrirao , Toma Nikolić masterirao samo ruše ugled svih studenata bilo kog univerziteta .
Šalje se i jasna poruka svim roditeljima i talentovanoj deci da obrazovanje i diploma nije bitna . Takvih univerziteta ima koliko hoćete . Štancuju diplome i sve to za pare . I daju im zvučna imena menadzer ...
Tuzno .

red falsifikuckanja, red obmanjivuckanja

pre 11 godina

Da Blic sa ovakvom revnošću raskrinkava korupciju i kriminal u državnim institucijama...
(Stranac_u_Stradiji, 16. maj 2012 16:09)

A nego sta je ovo, nego raskrinkavanje korupcije i kriminala u drzavnim institucijama!?

bezimena

pre 11 godina

Kako vam ne smeta što je direktor RTS-a završio samo gimnaziju...Sada ću iz inata...pardon, uzinat, da glasam za Tomu.
(Branko S., 16. maj 2012 14:00)

A. Tijanić NIJE LAGAO o svom obrazovanju, NIJE MULJAO SA DIPLOMAMA, a NIJE se ni kandidovao za predsednika države!

T. NIKOLIĆA pravosudje hitno mora da stavi pod lupu i istraži ga od glave do pete, jer nije njemu stalo da bude predsednik samo iz sujete, nego i da kao diktator, za kakvog se preporučuje, sakrije SVE SVOJE NEČASNE TRAGOVE! Čak je i pok. Šećeroski bio POŠTENIJI od ovoga, koji je oličenje svega najgoreg u nekom ljudskom biću.

Ja sam zavrsio fax za 5 godina

pre 11 godina

Bitno je,dok je OVAJ SKOLOVANI bio predsednik Tadic, da smo ziveli bolje... Tadicu, dzaba ti i 10 diploma kad smo za vreme tvoje vlasti mio OCAJNO ZIVELI.

aleksandra

pre 11 godina

Strašno. A sem što je neobrazovan, i nepismen je. Može neko pričati koliko hoće da je to samo sitnica - nije. To je osnova svega. Kako mi može predsednik države biti neko ko kaže "s obzirom na to" (slušala sam ga u nekoj emisiji)? Pa on treba da nas predstavlja u svetu, da govori i na stranim jezicima, da bude elokventan, a ni svoj ne zna. Pri tom mu je svaka druga reč pljuvanje drugih. Nek pogleda malo sebe. S druge strane, Boris je dobar govornik, elokventan, sa odličnim vokabularom, i plus je obrazovan (što je i dokazano).

Laza

pre 11 godina

Jedan napisa,kako i Tijanic postao direktor RTS,nego samo zavrsenu gimnaziju,razlika je u tome da Tijanic nije doneo laznu diplomu fakulteta,a mozda je mogao,ali nije koristio Tominu mahinaciju.

Stranac_u_Stradiji

pre 11 godina

Da Blic sa ovakvom revnošću raskrinkava korupciju i kriminal u državnim institucijama, bili bi mi odavno normalna država. No, s obzirom da je u pitanju Blic koji već mesec dana na 1/4 naslovne strane reklamira Samoljuba... ne očekujem od njih ozbiljno novinarstvo na tu temu.

Sreća pa imam strani pasoš. Inače bih bio veoma, veoma, veoma depresivan, demoralisan i beznadežan. Ne zna se koji je kandidat gori i čije su laži veće.

marijana

pre 11 godina

Hajde gospodo nacitana i pismena koja pljujete Tadicevih 8 godina studiranja, da samo upadnete na psihologiju na Filozofskim fakultetu, pa cak i na samofinansiranje, a kamoli da je zavrsite. Sram vas bilo, idite tamo i slusajte lazi Tome koji je zavrsio fakultet za 4 godine, a ne zna ni kako mu se smer zove! Pa malo si Tomo dao para da bi ti uz diplomu rekli i sta si zavrsio, jer ocigledno ne znas da citas (jer na diplomi, pa makar bila i lazna, pise smer).

uros__

pre 11 godina

Neki ljudi su ortodoks glupi.. To vecinom pricaju ljudi koji nisu ili ne zavrsavaju fakultet i ne znaju koji trud treba da se ulozi za diplomu, za bilo koji fakultet. A Tomica, makar mu IQ 300 ne moze, jednostavno ne moze da zavrsi na ovakav banalan nacin kojim maze ovaj, ponavljam glupi narod.
Necu da me stavljaju u polozaj jedne bene. Ispod casti mi je.
imam da ucim za junski rok,,,

Reality check

pre 11 godina

Jel znate vi koliko ljudi godisnje zavrsi ovaj i slicne fakultete?!
Eto u kakvoj sredini zivimo i kakvi ljudi rukovode ovom zemljom.

Tihana

pre 11 godina

Al ŠTA je tu čudno??? Pa ovako završavaju svi budžini sinovi i ćere(ili polupolitičarski muljatori)...od osnovne škole pa sve do doktorata. Valjda vam je jasno otkud onolike sirovine sa ,,fakultetom''bez ikakvog stručnog znanja oko nas.

Ljutko

pre 11 godina

Tomislav Nikolić i 27% neobrazovanih stanovnika Srbije koji su kupili diplome se rugaju nama koji smo pošteno sedeli pet godina i studirali.

dare 011

pre 11 godina

@Tihana,
ali ti budžini sinovi se nisu kandidovali za predsednika jedne države. Pa kad tako polaže ispite, znači i državu će da vodi na foru.
Super ali ne moju državu.

Kvazimodo Sorabius

pre 11 godina

Pitanje svih pitanja: zar nema pravnog sistema, pa da i "profesori" i "student" završe na ispitu kod republičkog tužioca? Po državu je svakako manje opasna stvar ako se, u Kragujevcu na pr. "odškoluje" neki ekonomista za koga i ne znamo ništa, i nema ambicije da bude na čelu države, nego li kada individua 20 godina juriša na čelo države, a dok druge popljuvava za nepoštenje - sam ogrezao u besram.
Zašto se, baš briga za izbore, Diplomislav je morao voditi računa o tome, hitno ne oformi republička komisija za utvrđivanje znanja ovog "genijalca": ili sa štitom ili na njemu! Diplomislava ili za predsednika organizacije u kojoj sam jedva ušao - MENSA, ili u zatvor za kriminalno sticanje koristi, ali i sve umešane - i one koji su znali da se ovaj besram dešava.
PS:
podrška Blicu i b92 - ne sme se rugati niko teškom mukom stečenim diplomama.

Sasa

pre 11 godina

(Sve ponavljači... :-(, 16. maj 2012 13:18)

Tipicno naprednjacki:Zameniti teze. Alo, ne napadamo mi Nikolica zato sto je Superinteligentan , nego zato sto je "kupio" diplomu. A to je neposteno i kaznjivo.A celu kampanju je zasnovao na "postenju".
{a kako mislite da ce bilo koji student koji "guli " stolicu glasati za ovaj kiseli lik ciji "veciti" zamenik Aca Vucic Nikolicevog protivkandidata sinoc nazva "tiraninom". Vratite vi bolje bedzeve na revere , bar smo znali s kim imamo posla.

Persida

pre 11 godina

Gledala sam emisiju u kojoj je g.Nikolic sa podsmehom komentarisao : ja sam zavrsio za 4 godine a Tadic za 8. Verovatno je to tacno. Medjutim, sustinska razlika je u pretpostavci, da je Tadic upisao fakultet sa 18-19 godina.Koliko je godina imao g.Nikolic kada je upisao,pa i zavrsio fakultet?
Jednostavno, ne mogu da verujem da se "hvali" onim sto ga diretko diskredituje. A bese mi simpa, onako "smiren" i "dobronameran", sada mi je pre svega, SMESAN.

dule41

pre 11 godina

Ovi iz Blica pišu koješta! Krivo im. A ovamo ispade da nemamo dovoljmo visokobrazovanih ljudi kao većina evropskih zemalja.Ja mislim da je ubrzano studiranje patriotski čin i ja se ne bih rugao.
Položio očas posla, pa zar to nije milina videti?
Ako je mogao Voja, može i Toma. Bravo majstore!

precanin

pre 11 godina

Cijem da je izdata poternica za jednog studenta koji je falsifikovao ispite da bi dobio stipendiju od preko pola miliona din. Nikolicu su izgleda falsifikovali polozene ispite i diplomu da bi mogao da bude predsednik Srbije ! Da li i ovaj slucaj treba tuzilastvo da naredi policiji da ispita nacin sticanja diplome, ili puj-pike ne vazi ?

sasa jokic

pre 11 godina

Ja ne znam sta zakon kaze po pitanju kandidovanja za funkciju predsednika drzave s laznom diplomom, ali znam da je falsifikovanje diplome krivicno delo, za sta se ide u zatvor!

Miki

pre 11 godina

Najsmešnije je kad Vučić hvali Tomu.Ko ona
čuvena rečenica iz filma "Ko to tamo peva"
a koja glasi : "Moj Miško je genija za
vožnju".Kakva lakrdija od stranke(SNS-a).

Den Haag

pre 11 godina

E baksuza, da je malo ranije diplomirao mogao je i on na postdiplomske u Holandiju. Sad je kasno, najavili su zatvaranje one skole gde mu bivsi mentor jos radi.

Neko iz Srbije

pre 11 godina

(Dule NS)

zaboravljas da je on predsednicki kandidat SRBIJE gde je vecina funkcionalno nepismena. za mnoge je on ideal "narodske pameti".

informer

pre 11 godina

ja sam Elektrotehnicki fakultet zavrsio ubivsi se od ucenja i sada nemam posao, spakovacu kofere i odlazim daleko a Tomu ostavljam da vlada ovom nedodjijom bez reda i sa laznim moralom

to je to

pre 11 godina

Sta ocekivati od coveka koji strajkuje gladju na infuziji u privatnoj bolnici. Ko njemu moze verovati ima ozbiljan zdravstveni problem.

Branko S.

pre 11 godina

Završio je osnovnu školu, što je bio obavezan po zakonu, a sve ostalo je njegova privatna stvar. Kako vam ne smeta što je direktor RTS-a završio samo gimnaziju...Sada ću iz inata...pardon, uzinat, da glasam za Tomu.

Pajko

pre 11 godina

Ako je Toma Nikolic, ili bilo ko drugi, stekao diplomu na nelegalan nacin, ako ima validnih dokaza da je makar jedan ispit nepropisno polozio, onda treba pokrenuti postupak za utvrdjivanje odgovornosti, kako njegove, tako i onog ko mu je to omogucio. Toma je fakultetsku diplomu stekao 2007. godine, a master diplomu 2011. godine. Kako to da pre pocetka ove predizborne kampanje niko nije uopste ni pominjao njegove diplome? Od kad je stekao fakultetsku dilomu 2007. godine, imali smo 2 puta izbore, na kojima je on ucestvovao, tj. predsednicke u jaunuaru i februaru 2008. i izbore na svim ostalim nivoima u maju te iste godine. Kako tada uopste nije bila pominjana Tomina diploma? Nego sada, kada ima realne sanse da pobedi Borisa Tadica, uhvatili se njegovih diploma kao pijani plota, a jos niko da iznese neki konkretan dokaz o nelegalnom sticanju istih.

Milan

pre 11 godina

U Nemackoj se ministar odbrane povukao sa svih politickih i partijskih funkcija kada se saznalo da na vise mesta u svom doktorskom radu nije citirao izvor.

A Nikolic?

R. Marković

pre 11 godina

Nemam nameru da branim Nikolića - daleko od toga. O Tadićevim studijama se ne piše. Ali ga slušamo šta govori, a pogotovu šta je i kako je govorio.

Dejan

pre 11 godina

Dobro je što se ovakve stvari istražuju jer
ovakvih slučajeva u našem visokom školstvu ima ko zna koliko.
Ovakve stvari treba da iniciraju jedan opsežan rad na fakultetima oko izdavanja magistarskih, doktorskih i master diploma. Veliki broj takvih "stručnjaka" je došao do titula zato što su imali debele veze u rukovodstvima raznoraznih privatnih fakulteta. Nije sramota upisati fakultet u kasnijoj životnoj dobi jer, neko se vrhunski bavi sportom pa nije stigao, neko se posvetio politici, neko opet zbog roditeljstva nije mogao da studira...Sada su univerziteti fleksibilniji i dosta se izlazi u susret studentima koji su zaposleni da bi im se olakšalo, posebno oko pripreme polaganja ispita. Međutim, ovaj slučaj "Tomislav Nikolić" je uvreda za ljudsku inteligenciju. Verujem da bi mu mnogo više glasova donelo da je barem jedan semestar proveo sa svojom generacijom na faksu koliko god oni mlađi bili od njega i da na taj način pokaže da se čovek razvija i uči dok je živ. To je prava poruka biračima.

Kraljevčanin

pre 11 godina

Retko pametan čovek.Zbog ovakvih "intelektualaca" Srbija je pala na dno.Nije mi samo jasno ko ovakvima daje glas.Kakvo je ljudima razmišljanje kada podržavaju ovakve teške prodavce magle.Stari radikali otišli,a novi došli.

g4

pre 11 godina

Nije samo Toma u pitanju, pojedinci sa kojima sam isao u skolu koji nisu znali ni posteno da citaju i pisu, zahvaljujuci hiperinflaciji raznoraznih "fakulteta" su zavrsili te skole ali ne znam ko od njih radi u "struci". Josip Broz bio je bravar i nije imao kompleks zbog toga, naprotiv, stvorio je jaku drzavu sa jos mocnijom armijom.

Vukašin

pre 11 godina

Čovek se probija kroz život na svojstven naćim ljudima njegovog kova. To nije ništa čudno, mnogo čudnije je to što je za njega glasao određen broj građana, birača pa se pitam šta oni hoće i kakvu državu zamišljaju kad glasaju za Tomu Nikolića?

Eliot Ness

pre 11 godina

Ako ne prodje kao predsednik, obavezno njegove natprosecne sposobnosti staviti u funkciju drzave.

Hocemo Tomu kao ministra za obrazovanje i visoko skolstvo!!!

Student za sva vremena

pre 11 godina

A ja sam mislila da sam bila brza, kad sam zavrsila fax za 4 godine i 8 meseci. Medjutim, ovaj je pretekao i svog gurua Sekija :P

LJubica

pre 11 godina

Fakultet i jeste za ljude obrazovane i van škole. Moj poznanik išao vanredno na fakultet,sreo se u vozu sa profesorom ekonomije kod koga je prijavio ispit, razgovarali 3 sata u vozu, i kad su stigli u Novi Sad, kaže mu profesor da dodje ujutro na fakultet, da mu upiše u INDEKS 10-ku.Čovek položio u vozu.

TAP3AH

pre 11 godina

Svako ziv u NS zna da na FAM, kao i na FABUS fakultetu mozes pasti samo niz stepenice, i to ako ne pazis. Ekonomisti se "stancuju" brze nego na pokretnoj trcai.

E sad, ako je covek zapeo i zagrejao stolicu, sve je moguce...

lela

pre 11 godina

Kuku Tomo kako ne vidis da je onaj Vucic od tebe napravio sansku kozu! On te covek sistematski ubija i jos ce da sedne u tvoju fotelju predsednika stranke!

Anci

pre 11 godina

Istraga pa zatvor, ako se dokaze falsifikovanje polozenih ispita i diplome. Lepo i Toma i "Uvazeni profesor Stojmirovic" da odgovaraju.
Ko se nama kandiduje za predsednika, O jadna Srbijo!!!
Ako moze da se raspise poternica za Stefanovicem moze i za Nikolicem.
Zatvor za primer ostalima...

Odliv mozgova

pre 11 godina

Nasi najbolji studenti idu vani.Mozda se i sa Nikolicem desi isto.Mozda mu prekipi i odseli negdje gdje ima perspektivu i gdje moze da ostvari svoje ambicije.

igor vr

pre 11 godina

Nije problem nikoliceva dipoloma, i vrapci na grani znaju da mu je ona poklonjena. Veca je sramota steci diplomu na ovakav nacin, nego nemati je uopste, to bi Toma trebao da zna. Medjutim pravi problem naseg obrazovanja i drustva su privatni fakulteti koji omogucavaju da se na ovakav nacin dodje do diplome, a jedino resenje je momentalna zabrana svih privatnih fakulteta, ionako kadar koji oni proizvode u 90% je funkcionalno nepismen.

Sve ponavljači... :-(

pre 11 godina

Pa dobro nisu svi pametno kao Boris Tadić da fakultet koji traje 4 godine završi za 8 (OSAM)!!! Ovo je kao ona poslovica "rugao se magarac zecu kako ovaj ima velike uši"

хари

pre 11 godina

Како је Николић студирао? Ваљда је битније како је Србија осиромашена задњих 12 година.

Hairlija

pre 11 godina

Kakav narod, takav predsjednik! Pustite cika Tomu, samo u Novom Sadu ima bar hiljadu ljudi sa diplomama ovih nazovi fakulteta! Biznis je to, ljudima treba diploma na brzinu, vlasnicima fakulteta trebaju pare i lako se dogovore! Ljubazni su brate, svratis s posla na faks, upisu ti bar tri ispita i jos se do neba zahvaljuju sto ste izdvojili malo vremena za njih! A ne kao prije, polazi prijemni, idi na predavanja, vjezbe, praksa, uci ispit po 20 dana, i onda padnes na kolokvijumu! Sta ti je taj kolokvijum, pita student Fakulteta za biznis na Telepu?

BEZ MALE MATURE

pre 11 godina

Pitam ja ovog mog studenta sto studira osmu godinu,jeli bre dokle kada ces ti doneti diplomu sa fakulteta? on odgovori ne studiram ja na fakultetu vec na univerzitetu hej cale to je vise od fakulteta.,pa daj donosi vise tu univerzitetsku diplomu da je vidim odgovorim ja njemu. Ja ti se ne razumijem ni u fakultete ni u univerzitete,moze mi pricat sto hoce.

Dule NS

pre 11 godina

-Najviše od svega volim fotke na svakoj vesti B92! :)
-Svaka čast onome ko ih bira!
-Što se Tomine diplome tiče.... pa svi znamo...
...ono što ne znamo je - ako hapsite onog momka što je falsifikovao diplomu iz fizike, zašto ne hapsite i ovog "momka" koji bi da bude predsednik države sa sumnjivom diplomom?!

Ivan

pre 11 godina

Kako rece Jorgovanka u Utisku Nedelje, prirodno talentovan covek....nije mi samo jasno zasto sada sa svim tim prirodnim talentom zabija auto golove samom sebi u kampanji...no dobro, sigurno zna sta radi...

madammim

pre 11 godina

Ma, covek je genijalac. Na zalost takvih mozgova ima mnogo i svi ti koji su mogli tako, na mufte, da dobiju diplome su istim tim kanalima uspevali i da se zaposle, samo sto ovaj hoce da nam vodi i drzavu. A za to odgovornost snosi i vlast i gospodin TAdic.

Bane

pre 11 godina

Pa šta ako je 'veče pre toga bio na završnom mitingu Aleksandra Vučića'? To znači da nikako nije mogao da položi ispit koji je održan sutradan ujutru? Znam ljude koji su izašli u grad, a sutra u podne branili diplomske radove. Na stranu njegovo 'obrazovanje', ovo je sramota za predsendičkog kandidata, ali to što Blic naziva 'interesantnim', meni ni najmanje ne provlači pažnju.

Dejan

pre 11 godina

U normalnom svetu ljude ne zanima koje skole ima predsednik vec kako oni zive. U nasoj zemlji vlast nema NITI JEDAN ARGUMENT da pokaze kako je bolji zivot od kada su oni na vlasti-pa cacka po protivkandidatu koji nije nikada bio predsednik. Ovo je dno dna. Tadicu GOTOV SI!

Komentator

pre 11 godina

Ovaj genije ima sve kvalifikacije da bez izbora bude proglašem za intergalaktičkog megacara (Rambo Amadeus sigurno nema tako blistavu akademsku karijeru!).

Ali Rambo Amadeus se lepše oblači :(

zmajcina

pre 11 godina

malo je smorila vise ta afera "Diploma".... Ako je vec nesto uradjeno pogresno, onda treba kazniti a ne samo preko medija pricati praznu pricu...
Iskreno, trebalo bi mu proveriti i srednju skolu...

radovan&Milunka

pre 11 godina

I ajde sada neko nek kaze da nas Toma nije inteligentan , pa on bi medicinu za 5 dana zavrsio .
Samo ne voli nas narod ovakve genijalce :p
Tomi odmah da se dodeli Nobelova nagrada za zivotni lik i delo , zasluzice on to vec necim :D

Sta reci???

pre 11 godina

Zavesio sam Visu skolu i posle toga nastavio studiranje na privatnom fakultetu i reci cu samo jedno, a to je: ''SVE PRIVATNE FAKULTETE TREBA UGASITI JER NA NJIMA NISTA NE MOZES DA NAUCIS, A ISPIT CES IZ PRVE POLOZITI''.

cika Milos

pre 11 godina

Moram da priznam - kapacitet..sta reci...a da ne zaplaces...Javite se akademci i napisite vasa iskustva sa studiranja..jel ovako lako studiranje?
Da li ce ga eventualna pobeda na predsednickom izborima zastiti od istrazivackog rada novinara listova koje je tuzio???
Toma je pao na diplomi i izbornim listicima...te dve stvari ne moze racionalno da objasni..zivi bili pa videli

Miki

pre 11 godina

Da ne znamo o kome je rec, za ovako sposobnog i inteligentnog coveka (bar po ovoj hronologiji) treba glasati da vodi jednu drzavu:):):)
A mi se kopcamo na ledjima

Iza Brda

pre 11 godina

Da se razumemo:nisam glasač ni Tadića, ni Nikolića. Za mene su obojica dva kraja jedne batine. Jedan dnevni list je krenuo u privatni rat protiv predsedničkog kandidata zbog podnete tužbe za klevetu protiv tog lista od strane predsedničkog kandidata. Slažem se da treba ispitati kakav je put T.N. bio do diplome fakulteta, ali prethodno treba da se napiše kako i na koji način je došlo desetine hiljada običnih ljudi do akademskog zvanja u uslovima devastiranog obrazovnog sistema u zadnjih 20. godina. T.N. je trenutna pojava, ali za 5 do 10 godina doći će novi predsednički kandidat sa istim "referencama" kao T.N. Okrenite se oko sebe, na vašem radnom mestu, pa razmislite šta ste čuli o vašim kolegama, kako su diplomirali i gde. Koliko je vaših kolega sa "ultra-mega-giga" fakulteta, sa "prištinskog univerziteta", viših poslovnih škola iz Zaječara, Medvedje, Bujanovca...Neko ovde zloupotrebljava slobodu medija i štampe za lične obračune, a to može da bude veoma opasno.

Boris

pre 11 godina

Da se Blic kao i drugi mediji kojima su puna usta Nikolićeve diplome na ovaj način bave istraživačkim novinarstvom kad je u pitanju krađa i korupcija u zemlji rekao bih svaka čast na uloženom trudu. No, međutim, dok narod gladuje, korupcija cveta i stotine miliona nestaju iz državne kase ko zna gdje, glavna tema je Nikolićeva diploma. U najmanju ruku licemerno.

Daljinac

pre 11 godina

Iskreno, bas me briga da li je Nikolic "stvarno" studirao ili su mu samo proknjizili ispite, ali Blic sa ovom analizom datuma gadja u prazno: svako studiranje koje ne podrazumeva fizicko polaganje ispita (na staromodan nacin - sednes u klupu i naredna 4 sata pises u vezbanku) je praceno slobodnim upisom ispita. Tako je kod studiranja na daljinu, ali i kod studija na drzavnom univerzitetu koje pruzaju mogucnost polaganja ispita preko semestralnih radova. Npr., ja sam preko semestralnih radova polozio 10-ak ispita, a profesori ih prijave studentskom odseku onda kada im odgovara (kada je predvidjen termin za upis ocena, kada je potrebno za upis naredne godine da se ocisti dosije, ili prosto - kada se sete). I ti datumi ispita nikada veze nemaju sa stvarnim zavrsetkom obaveza. Sto je jos intertesantnije - ni sami ispiti na kojima mozete da radite nisu vezani za godinu u koju ste zvanicno upisani: npr., radite semestralne radove iz druge godine dok ste jos zvanicno na prvoj, pa kad upisete drugu ocene iz tih predmeta vam upisu u roku od 3 dana. Poprilicno je to slobodan sistem da bi covek mogao da izvede zakljucak o toku studija nekog pojedinca. Ono sto je sustina price ovde, a koju novinari propustaju baveci se samo licno Nikolicem kao javnom licnoscu, glasi: zasto uopste imamo takav sistem visokog obrazovanja? Da li je moguce da drzavi odgovara da joj visoko obrazovanje bude organizovano u "dzungla - maniru", gde se potpuno legalno stvari postavljaju tako da ni Bog ne moze da utvrdi "ko pije, a ko placa"?? I to je pitanje za drzavu. Vec sada imamo poplavu raznoraznih diploma, a za jos samo par godina situacija na trzistu rada ce biti nejasna do besvesti, i dovesce do toga da poslodavci vise ni jednu diplomu (ko god da je izda) - nece vrednovati. Jer prosto nece imati nacin da utvrde - kome da veruju da je za diplomu "stvarno" ucio.

milos

pre 11 godina

Krivicna prijava! Ne znam sta mu je to trebalo, jer njegovo glasacko telo uopste ne zanima da li on ima fakultet, usotalom 90% njih ima u vrh glave srednju.

milos

pre 11 godina

Krivicna prijava! Ne znam sta mu je to trebalo, jer njegovo glasacko telo uopste ne zanima da li on ima fakultet, usotalom 90% njih ima u vrh glave srednju.

Odliv mozgova

pre 11 godina

Nasi najbolji studenti idu vani.Mozda se i sa Nikolicem desi isto.Mozda mu prekipi i odseli negdje gdje ima perspektivu i gdje moze da ostvari svoje ambicije.

Ivan

pre 11 godina

Kako rece Jorgovanka u Utisku Nedelje, prirodno talentovan covek....nije mi samo jasno zasto sada sa svim tim prirodnim talentom zabija auto golove samom sebi u kampanji...no dobro, sigurno zna sta radi...

Sta reci???

pre 11 godina

Zavesio sam Visu skolu i posle toga nastavio studiranje na privatnom fakultetu i reci cu samo jedno, a to je: ''SVE PRIVATNE FAKULTETE TREBA UGASITI JER NA NJIMA NISTA NE MOZES DA NAUCIS, A ISPIT CES IZ PRVE POLOZITI''.

Dule NS

pre 11 godina

-Najviše od svega volim fotke na svakoj vesti B92! :)
-Svaka čast onome ko ih bira!
-Što se Tomine diplome tiče.... pa svi znamo...
...ono što ne znamo je - ako hapsite onog momka što je falsifikovao diplomu iz fizike, zašto ne hapsite i ovog "momka" koji bi da bude predsednik države sa sumnjivom diplomom?!

Eliot Ness

pre 11 godina

Ako ne prodje kao predsednik, obavezno njegove natprosecne sposobnosti staviti u funkciju drzave.

Hocemo Tomu kao ministra za obrazovanje i visoko skolstvo!!!

zmajcina

pre 11 godina

malo je smorila vise ta afera "Diploma".... Ako je vec nesto uradjeno pogresno, onda treba kazniti a ne samo preko medija pricati praznu pricu...
Iskreno, trebalo bi mu proveriti i srednju skolu...

igor vr

pre 11 godina

Nije problem nikoliceva dipoloma, i vrapci na grani znaju da mu je ona poklonjena. Veca je sramota steci diplomu na ovakav nacin, nego nemati je uopste, to bi Toma trebao da zna. Medjutim pravi problem naseg obrazovanja i drustva su privatni fakulteti koji omogucavaju da se na ovakav nacin dodje do diplome, a jedino resenje je momentalna zabrana svih privatnih fakulteta, ionako kadar koji oni proizvode u 90% je funkcionalno nepismen.

Zoran

pre 11 godina

1988 sam upisao ETF , bio sam na prijemnom ispitu iz matematike i fizike gde je čestvovalo 1200 ljudi .
5 godina sam polagao ispite po principu .
Prvo pismeni ispit pa zatim usmeni ispit .
Polozio sam 44 ispita . Mali broj ispita je polagan iz jednog dela
Seminarski radovi, vezbe , kolokvijumi , predavanja su bila uslov da izadjete na ispit .
Diploma koju smo tada stekli po sadasnjem sistemu obrayovanja moye da se izjednaci sa magistarskim studijama .
Tomislav nikolic je Master ?
Rang takvih škola je niži od škola koje su školovale ljude za VI stepen obrazovanja .
Svako koje studirao kako treba zna koji su to napori.
Ovakav princip kao što je Velimir Ilić magistrirao , Toma Nikolić masterirao samo ruše ugled svih studenata bilo kog univerziteta .
Šalje se i jasna poruka svim roditeljima i talentovanoj deci da obrazovanje i diploma nije bitna . Takvih univerziteta ima koliko hoćete . Štancuju diplome i sve to za pare . I daju im zvučna imena menadzer ...
Tuzno .

to je to

pre 11 godina

Sta ocekivati od coveka koji strajkuje gladju na infuziji u privatnoj bolnici. Ko njemu moze verovati ima ozbiljan zdravstveni problem.

radovan&Milunka

pre 11 godina

I ajde sada neko nek kaze da nas Toma nije inteligentan , pa on bi medicinu za 5 dana zavrsio .
Samo ne voli nas narod ovakve genijalce :p
Tomi odmah da se dodeli Nobelova nagrada za zivotni lik i delo , zasluzice on to vec necim :D

Milan

pre 11 godina

U Nemackoj se ministar odbrane povukao sa svih politickih i partijskih funkcija kada se saznalo da na vise mesta u svom doktorskom radu nije citirao izvor.

A Nikolic?

Ljutko

pre 11 godina

Tomislav Nikolić i 27% neobrazovanih stanovnika Srbije koji su kupili diplome se rugaju nama koji smo pošteno sedeli pet godina i studirali.

Student za sva vremena

pre 11 godina

A ja sam mislila da sam bila brza, kad sam zavrsila fax za 4 godine i 8 meseci. Medjutim, ovaj je pretekao i svog gurua Sekija :P

Kraljevčanin

pre 11 godina

Retko pametan čovek.Zbog ovakvih "intelektualaca" Srbija je pala na dno.Nije mi samo jasno ko ovakvima daje glas.Kakvo je ljudima razmišljanje kada podržavaju ovakve teške prodavce magle.Stari radikali otišli,a novi došli.

TAP3AH

pre 11 godina

Svako ziv u NS zna da na FAM, kao i na FABUS fakultetu mozes pasti samo niz stepenice, i to ako ne pazis. Ekonomisti se "stancuju" brze nego na pokretnoj trcai.

E sad, ako je covek zapeo i zagrejao stolicu, sve je moguce...

Sasa

pre 11 godina

(Sve ponavljači... :-(, 16. maj 2012 13:18)

Tipicno naprednjacki:Zameniti teze. Alo, ne napadamo mi Nikolica zato sto je Superinteligentan , nego zato sto je "kupio" diplomu. A to je neposteno i kaznjivo.A celu kampanju je zasnovao na "postenju".
{a kako mislite da ce bilo koji student koji "guli " stolicu glasati za ovaj kiseli lik ciji "veciti" zamenik Aca Vucic Nikolicevog protivkandidata sinoc nazva "tiraninom". Vratite vi bolje bedzeve na revere , bar smo znali s kim imamo posla.

marijana

pre 11 godina

Hajde gospodo nacitana i pismena koja pljujete Tadicevih 8 godina studiranja, da samo upadnete na psihologiju na Filozofskim fakultetu, pa cak i na samofinansiranje, a kamoli da je zavrsite. Sram vas bilo, idite tamo i slusajte lazi Tome koji je zavrsio fakultet za 4 godine, a ne zna ni kako mu se smer zove! Pa malo si Tomo dao para da bi ti uz diplomu rekli i sta si zavrsio, jer ocigledno ne znas da citas (jer na diplomi, pa makar bila i lazna, pise smer).

informer

pre 11 godina

ja sam Elektrotehnicki fakultet zavrsio ubivsi se od ucenja i sada nemam posao, spakovacu kofere i odlazim daleko a Tomu ostavljam da vlada ovom nedodjijom bez reda i sa laznim moralom

cika Milos

pre 11 godina

Moram da priznam - kapacitet..sta reci...a da ne zaplaces...Javite se akademci i napisite vasa iskustva sa studiranja..jel ovako lako studiranje?
Da li ce ga eventualna pobeda na predsednickom izborima zastiti od istrazivackog rada novinara listova koje je tuzio???
Toma je pao na diplomi i izbornim listicima...te dve stvari ne moze racionalno da objasni..zivi bili pa videli

Den Haag

pre 11 godina

E baksuza, da je malo ranije diplomirao mogao je i on na postdiplomske u Holandiju. Sad je kasno, najavili su zatvaranje one skole gde mu bivsi mentor jos radi.

precanin

pre 11 godina

Cijem da je izdata poternica za jednog studenta koji je falsifikovao ispite da bi dobio stipendiju od preko pola miliona din. Nikolicu su izgleda falsifikovali polozene ispite i diplomu da bi mogao da bude predsednik Srbije ! Da li i ovaj slucaj treba tuzilastvo da naredi policiji da ispita nacin sticanja diplome, ili puj-pike ne vazi ?

Neko iz Srbije

pre 11 godina

(Dule NS)

zaboravljas da je on predsednicki kandidat SRBIJE gde je vecina funkcionalno nepismena. za mnoge je on ideal "narodske pameti".

lela

pre 11 godina

Kuku Tomo kako ne vidis da je onaj Vucic od tebe napravio sansku kozu! On te covek sistematski ubija i jos ce da sedne u tvoju fotelju predsednika stranke!

Miki

pre 11 godina

Najsmešnije je kad Vučić hvali Tomu.Ko ona
čuvena rečenica iz filma "Ko to tamo peva"
a koja glasi : "Moj Miško je genija za
vožnju".Kakva lakrdija od stranke(SNS-a).

Komentator

pre 11 godina

Ovaj genije ima sve kvalifikacije da bez izbora bude proglašem za intergalaktičkog megacara (Rambo Amadeus sigurno nema tako blistavu akademsku karijeru!).

Ali Rambo Amadeus se lepše oblači :(

sasa jokic

pre 11 godina

Ja ne znam sta zakon kaze po pitanju kandidovanja za funkciju predsednika drzave s laznom diplomom, ali znam da je falsifikovanje diplome krivicno delo, za sta se ide u zatvor!

Persida

pre 11 godina

Gledala sam emisiju u kojoj je g.Nikolic sa podsmehom komentarisao : ja sam zavrsio za 4 godine a Tadic za 8. Verovatno je to tacno. Medjutim, sustinska razlika je u pretpostavci, da je Tadic upisao fakultet sa 18-19 godina.Koliko je godina imao g.Nikolic kada je upisao,pa i zavrsio fakultet?
Jednostavno, ne mogu da verujem da se "hvali" onim sto ga diretko diskredituje. A bese mi simpa, onako "smiren" i "dobronameran", sada mi je pre svega, SMESAN.

Vukašin

pre 11 godina

Čovek se probija kroz život na svojstven naćim ljudima njegovog kova. To nije ništa čudno, mnogo čudnije je to što je za njega glasao određen broj građana, birača pa se pitam šta oni hoće i kakvu državu zamišljaju kad glasaju za Tomu Nikolića?

Miki

pre 11 godina

Da ne znamo o kome je rec, za ovako sposobnog i inteligentnog coveka (bar po ovoj hronologiji) treba glasati da vodi jednu drzavu:):):)
A mi se kopcamo na ledjima

madammim

pre 11 godina

Ma, covek je genijalac. Na zalost takvih mozgova ima mnogo i svi ti koji su mogli tako, na mufte, da dobiju diplome su istim tim kanalima uspevali i da se zaposle, samo sto ovaj hoce da nam vodi i drzavu. A za to odgovornost snosi i vlast i gospodin TAdic.

bezimena

pre 11 godina

Kako vam ne smeta što je direktor RTS-a završio samo gimnaziju...Sada ću iz inata...pardon, uzinat, da glasam za Tomu.
(Branko S., 16. maj 2012 14:00)

A. Tijanić NIJE LAGAO o svom obrazovanju, NIJE MULJAO SA DIPLOMAMA, a NIJE se ni kandidovao za predsednika države!

T. NIKOLIĆA pravosudje hitno mora da stavi pod lupu i istraži ga od glave do pete, jer nije njemu stalo da bude predsednik samo iz sujete, nego i da kao diktator, za kakvog se preporučuje, sakrije SVE SVOJE NEČASNE TRAGOVE! Čak je i pok. Šećeroski bio POŠTENIJI od ovoga, koji je oličenje svega najgoreg u nekom ljudskom biću.

Anci

pre 11 godina

Istraga pa zatvor, ako se dokaze falsifikovanje polozenih ispita i diplome. Lepo i Toma i "Uvazeni profesor Stojmirovic" da odgovaraju.
Ko se nama kandiduje za predsednika, O jadna Srbijo!!!
Ako moze da se raspise poternica za Stefanovicem moze i za Nikolicem.
Zatvor za primer ostalima...

Kvazimodo Sorabius

pre 11 godina

Pitanje svih pitanja: zar nema pravnog sistema, pa da i "profesori" i "student" završe na ispitu kod republičkog tužioca? Po državu je svakako manje opasna stvar ako se, u Kragujevcu na pr. "odškoluje" neki ekonomista za koga i ne znamo ništa, i nema ambicije da bude na čelu države, nego li kada individua 20 godina juriša na čelo države, a dok druge popljuvava za nepoštenje - sam ogrezao u besram.
Zašto se, baš briga za izbore, Diplomislav je morao voditi računa o tome, hitno ne oformi republička komisija za utvrđivanje znanja ovog "genijalca": ili sa štitom ili na njemu! Diplomislava ili za predsednika organizacije u kojoj sam jedva ušao - MENSA, ili u zatvor za kriminalno sticanje koristi, ali i sve umešane - i one koji su znali da se ovaj besram dešava.
PS:
podrška Blicu i b92 - ne sme se rugati niko teškom mukom stečenim diplomama.

g4

pre 11 godina

Nije samo Toma u pitanju, pojedinci sa kojima sam isao u skolu koji nisu znali ni posteno da citaju i pisu, zahvaljujuci hiperinflaciji raznoraznih "fakulteta" su zavrsili te skole ali ne znam ko od njih radi u "struci". Josip Broz bio je bravar i nije imao kompleks zbog toga, naprotiv, stvorio je jaku drzavu sa jos mocnijom armijom.

Dejan

pre 11 godina

Dobro je što se ovakve stvari istražuju jer
ovakvih slučajeva u našem visokom školstvu ima ko zna koliko.
Ovakve stvari treba da iniciraju jedan opsežan rad na fakultetima oko izdavanja magistarskih, doktorskih i master diploma. Veliki broj takvih "stručnjaka" je došao do titula zato što su imali debele veze u rukovodstvima raznoraznih privatnih fakulteta. Nije sramota upisati fakultet u kasnijoj životnoj dobi jer, neko se vrhunski bavi sportom pa nije stigao, neko se posvetio politici, neko opet zbog roditeljstva nije mogao da studira...Sada su univerziteti fleksibilniji i dosta se izlazi u susret studentima koji su zaposleni da bi im se olakšalo, posebno oko pripreme polaganja ispita. Međutim, ovaj slučaj "Tomislav Nikolić" je uvreda za ljudsku inteligenciju. Verujem da bi mu mnogo više glasova donelo da je barem jedan semestar proveo sa svojom generacijom na faksu koliko god oni mlađi bili od njega i da na taj način pokaže da se čovek razvija i uči dok je živ. To je prava poruka biračima.

aleksandra

pre 11 godina

Strašno. A sem što je neobrazovan, i nepismen je. Može neko pričati koliko hoće da je to samo sitnica - nije. To je osnova svega. Kako mi može predsednik države biti neko ko kaže "s obzirom na to" (slušala sam ga u nekoj emisiji)? Pa on treba da nas predstavlja u svetu, da govori i na stranim jezicima, da bude elokventan, a ni svoj ne zna. Pri tom mu je svaka druga reč pljuvanje drugih. Nek pogleda malo sebe. S druge strane, Boris je dobar govornik, elokventan, sa odličnim vokabularom, i plus je obrazovan (što je i dokazano).

Laza

pre 11 godina

Jedan napisa,kako i Tijanic postao direktor RTS,nego samo zavrsenu gimnaziju,razlika je u tome da Tijanic nije doneo laznu diplomu fakulteta,a mozda je mogao,ali nije koristio Tominu mahinaciju.

Hairlija

pre 11 godina

Kakav narod, takav predsjednik! Pustite cika Tomu, samo u Novom Sadu ima bar hiljadu ljudi sa diplomama ovih nazovi fakulteta! Biznis je to, ljudima treba diploma na brzinu, vlasnicima fakulteta trebaju pare i lako se dogovore! Ljubazni su brate, svratis s posla na faks, upisu ti bar tri ispita i jos se do neba zahvaljuju sto ste izdvojili malo vremena za njih! A ne kao prije, polazi prijemni, idi na predavanja, vjezbe, praksa, uci ispit po 20 dana, i onda padnes na kolokvijumu! Sta ti je taj kolokvijum, pita student Fakulteta za biznis na Telepu?

uros__

pre 11 godina

Neki ljudi su ortodoks glupi.. To vecinom pricaju ljudi koji nisu ili ne zavrsavaju fakultet i ne znaju koji trud treba da se ulozi za diplomu, za bilo koji fakultet. A Tomica, makar mu IQ 300 ne moze, jednostavno ne moze da zavrsi na ovakav banalan nacin kojim maze ovaj, ponavljam glupi narod.
Necu da me stavljaju u polozaj jedne bene. Ispod casti mi je.
imam da ucim za junski rok,,,

Iza Brda

pre 11 godina

Da se razumemo:nisam glasač ni Tadića, ni Nikolića. Za mene su obojica dva kraja jedne batine. Jedan dnevni list je krenuo u privatni rat protiv predsedničkog kandidata zbog podnete tužbe za klevetu protiv tog lista od strane predsedničkog kandidata. Slažem se da treba ispitati kakav je put T.N. bio do diplome fakulteta, ali prethodno treba da se napiše kako i na koji način je došlo desetine hiljada običnih ljudi do akademskog zvanja u uslovima devastiranog obrazovnog sistema u zadnjih 20. godina. T.N. je trenutna pojava, ali za 5 do 10 godina doći će novi predsednički kandidat sa istim "referencama" kao T.N. Okrenite se oko sebe, na vašem radnom mestu, pa razmislite šta ste čuli o vašim kolegama, kako su diplomirali i gde. Koliko je vaših kolega sa "ultra-mega-giga" fakulteta, sa "prištinskog univerziteta", viših poslovnih škola iz Zaječara, Medvedje, Bujanovca...Neko ovde zloupotrebljava slobodu medija i štampe za lične obračune, a to može da bude veoma opasno.

LJubica

pre 11 godina

Fakultet i jeste za ljude obrazovane i van škole. Moj poznanik išao vanredno na fakultet,sreo se u vozu sa profesorom ekonomije kod koga je prijavio ispit, razgovarali 3 sata u vozu, i kad su stigli u Novi Sad, kaže mu profesor da dodje ujutro na fakultet, da mu upiše u INDEKS 10-ku.Čovek položio u vozu.

Marko

pre 11 godina

Citam ove komentare, pa pozelim da i ja kazem nesto.

Prvo, vidim da se mnogi ljudi vredjaju zato sto se cini da se ovde prezentuje neka slika da si inteligentniji, bolji covek i bolji kandidat za predsednika ako si zavrsio fakultet. To apsolutno nije istina. Ja sam zavrsio dva mastera i sada doktoriram i ne mislim da sam bolji od bilo koga ili da bi bio dobar predsednik. Niti me to zanima.

Isitna je takodje da je ovo sve prezentovano sada kada je u toku kampanja. Ali ipak, ako je istina, a to sve treba da se istrazi, onda je stvarno strasno. Vredja sve nas koji smo ulozili godine u uchenje. I jednostavno svi moraju da se zapitaju - da li je to uredu, da li je to ispravno, odgovorno... Da li takav covek moze da predstavlja 8 miliona ljudi, govori u ime nas, vodi drzavu, vodi reformu skolstva i borbu protiv korupcije. Da ne govorim o tome da je izasao pred kamere i celu zemlju i lagao. Sta da ocekujemo posle toga.
Neko ce reci da svi oni lazu, takva je politika... Jeste, ali negde mora da se podvuce crta. Dosta vise i lazova i prevaranata i korupcije.

Neko ce sad reci da podrzavam Tadica. Nije u tome stvar. Ne mislim ni da je on svetac.
Promene moraju da krenu od svakog od nas pojedinachno, sustinski iznutra. Ne mozemo vise da okrecemo glavu, jer se tako podrzava nepravda. Nema opravdanja.
Neko ko je nesiguran u sebe, laze i izmishlja, menja mishljenja svaki cas, ne moze da bude stabilna lichnost, nije dobar ni po sebe, a kamoli da predstavlja jednu naciju.

Toliko od mene,
sve najbolje!

Tihana

pre 11 godina

Al ŠTA je tu čudno??? Pa ovako završavaju svi budžini sinovi i ćere(ili polupolitičarski muljatori)...od osnovne škole pa sve do doktorata. Valjda vam je jasno otkud onolike sirovine sa ,,fakultetom''bez ikakvog stručnog znanja oko nas.

red falsifikuckanja, red obmanjivuckanja

pre 11 godina

Da Blic sa ovakvom revnošću raskrinkava korupciju i kriminal u državnim institucijama...
(Stranac_u_Stradiji, 16. maj 2012 16:09)

A nego sta je ovo, nego raskrinkavanje korupcije i kriminala u drzavnim institucijama!?

Boris

pre 11 godina

Da se Blic kao i drugi mediji kojima su puna usta Nikolićeve diplome na ovaj način bave istraživačkim novinarstvom kad je u pitanju krađa i korupcija u zemlji rekao bih svaka čast na uloženom trudu. No, međutim, dok narod gladuje, korupcija cveta i stotine miliona nestaju iz državne kase ko zna gdje, glavna tema je Nikolićeva diploma. U najmanju ruku licemerno.

dare 011

pre 11 godina

@Tihana,
ali ti budžini sinovi se nisu kandidovali za predsednika jedne države. Pa kad tako polaže ispite, znači i državu će da vodi na foru.
Super ali ne moju državu.

Milan

pre 11 godina

Jel znate vi koliko ljudi godisnje zavrsi ovaj i slicne fakultete?!
Eto u kakvoj sredini zivimo i kakvi ljudi rukovode ovom zemljom.
(Reality check, 16. maj 2012 15:33)
# Link komentara
Preporučujem (+25)
Ne preporučujem (0

Ne znam, ali znam da si napisao "jel" i da si dobio 25 pluseva. Niste ni za boljeg rukovodioca od Tome Diplome.

Daljinac

pre 11 godina

Iskreno, bas me briga da li je Nikolic "stvarno" studirao ili su mu samo proknjizili ispite, ali Blic sa ovom analizom datuma gadja u prazno: svako studiranje koje ne podrazumeva fizicko polaganje ispita (na staromodan nacin - sednes u klupu i naredna 4 sata pises u vezbanku) je praceno slobodnim upisom ispita. Tako je kod studiranja na daljinu, ali i kod studija na drzavnom univerzitetu koje pruzaju mogucnost polaganja ispita preko semestralnih radova. Npr., ja sam preko semestralnih radova polozio 10-ak ispita, a profesori ih prijave studentskom odseku onda kada im odgovara (kada je predvidjen termin za upis ocena, kada je potrebno za upis naredne godine da se ocisti dosije, ili prosto - kada se sete). I ti datumi ispita nikada veze nemaju sa stvarnim zavrsetkom obaveza. Sto je jos intertesantnije - ni sami ispiti na kojima mozete da radite nisu vezani za godinu u koju ste zvanicno upisani: npr., radite semestralne radove iz druge godine dok ste jos zvanicno na prvoj, pa kad upisete drugu ocene iz tih predmeta vam upisu u roku od 3 dana. Poprilicno je to slobodan sistem da bi covek mogao da izvede zakljucak o toku studija nekog pojedinca. Ono sto je sustina price ovde, a koju novinari propustaju baveci se samo licno Nikolicem kao javnom licnoscu, glasi: zasto uopste imamo takav sistem visokog obrazovanja? Da li je moguce da drzavi odgovara da joj visoko obrazovanje bude organizovano u "dzungla - maniru", gde se potpuno legalno stvari postavljaju tako da ni Bog ne moze da utvrdi "ko pije, a ko placa"?? I to je pitanje za drzavu. Vec sada imamo poplavu raznoraznih diploma, a za jos samo par godina situacija na trzistu rada ce biti nejasna do besvesti, i dovesce do toga da poslodavci vise ni jednu diplomu (ko god da je izda) - nece vrednovati. Jer prosto nece imati nacin da utvrde - kome da veruju da je za diplomu "stvarno" ucio.

Reality check

pre 11 godina

Jel znate vi koliko ljudi godisnje zavrsi ovaj i slicne fakultete?!
Eto u kakvoj sredini zivimo i kakvi ljudi rukovode ovom zemljom.

Dejan

pre 11 godina

U normalnom svetu ljude ne zanima koje skole ima predsednik vec kako oni zive. U nasoj zemlji vlast nema NITI JEDAN ARGUMENT da pokaze kako je bolji zivot od kada su oni na vlasti-pa cacka po protivkandidatu koji nije nikada bio predsednik. Ovo je dno dna. Tadicu GOTOV SI!

Sve ponavljači... :-(

pre 11 godina

Pa dobro nisu svi pametno kao Boris Tadić da fakultet koji traje 4 godine završi za 8 (OSAM)!!! Ovo je kao ona poslovica "rugao se magarac zecu kako ovaj ima velike uši"

BEZ MALE MATURE

pre 11 godina

Pitam ja ovog mog studenta sto studira osmu godinu,jeli bre dokle kada ces ti doneti diplomu sa fakulteta? on odgovori ne studiram ja na fakultetu vec na univerzitetu hej cale to je vise od fakulteta.,pa daj donosi vise tu univerzitetsku diplomu da je vidim odgovorim ja njemu. Ja ti se ne razumijem ni u fakultete ni u univerzitete,moze mi pricat sto hoce.

Bik Koji Sedi

pre 11 godina

Medjutim, sustinska razlika je u pretpostavci, da je Tadic upisao fakultet sa 18-19 godina.
(Persida, 16. maj 2012 14:14)

Sustina je u tome da nije ni bitno kad je neko diplomirao, mnogo je bitnije kad je apsolvirao (utoliko pre, ukoliko u onih 8 godina ulazi i odsluzenje vojnog roka). Doduse, badava to pricati nekom ko je do diplome dosao poput Tome Nikolica i onima koji ga brane - oni ne znaju ni sta to znaci. Kad neko jednom apsolvira, moze imati razloga da zuri s diplomskim (recimo, zato sto ga ceka radno mesto... ili zato sto je manijak koji juri za besmislenim rekordima, poput Seselja), a moze i nemati razloga za zurbu. Stavise, ponekad moze imati razloga i da malo priceka. To je prilika da preostale ispite spremi bolje nego sto bi ih inace spremio, da diplomski rad uradi bolje nego sto bi ga uradio na brzinu, da nauci vise i temeljnije... a u medjuvremenu se moze baviti i drugim stvarima, pa i zaradjivati.

R. Marković

pre 11 godina

Nemam nameru da branim Nikolića - daleko od toga. O Tadićevim studijama se ne piše. Ali ga slušamo šta govori, a pogotovu šta je i kako je govorio.

Bane

pre 11 godina

Pa šta ako je 'veče pre toga bio na završnom mitingu Aleksandra Vučića'? To znači da nikako nije mogao da položi ispit koji je održan sutradan ujutru? Znam ljude koji su izašli u grad, a sutra u podne branili diplomske radove. Na stranu njegovo 'obrazovanje', ovo je sramota za predsendičkog kandidata, ali to što Blic naziva 'interesantnim', meni ni najmanje ne provlači pažnju.

Branka Samardzija

pre 11 godina

Mi se stalno vraćamo na to kako nam je bilo za vreme Tita.Izvinite,nisam nostalgična vec prilično napaćena u tom periodu a moju decu ne zanima prošlost-već budućnost. Da li je ili nije neko bio bravar,limar,grobar mene ne zanima,ali hoću da našoj deci bude uzor neko po kome će se u superlativima pamtiti vreme u kom je vodio zemlju.

хари

pre 11 godina

Како је Николић студирао? Ваљда је битније како је Србија осиромашена задњих 12 година.

Ja sam zavrsio fax za 5 godina

pre 11 godina

Bitno je,dok je OVAJ SKOLOVANI bio predsednik Tadic, da smo ziveli bolje... Tadicu, dzaba ti i 10 diploma kad smo za vreme tvoje vlasti mio OCAJNO ZIVELI.

Stranac_u_Stradiji

pre 11 godina

Da Blic sa ovakvom revnošću raskrinkava korupciju i kriminal u državnim institucijama, bili bi mi odavno normalna država. No, s obzirom da je u pitanju Blic koji već mesec dana na 1/4 naslovne strane reklamira Samoljuba... ne očekujem od njih ozbiljno novinarstvo na tu temu.

Sreća pa imam strani pasoš. Inače bih bio veoma, veoma, veoma depresivan, demoralisan i beznadežan. Ne zna se koji je kandidat gori i čije su laži veće.

Branko S.

pre 11 godina

Završio je osnovnu školu, što je bio obavezan po zakonu, a sve ostalo je njegova privatna stvar. Kako vam ne smeta što je direktor RTS-a završio samo gimnaziju...Sada ću iz inata...pardon, uzinat, da glasam za Tomu.

Pajko

pre 11 godina

Ako je Toma Nikolic, ili bilo ko drugi, stekao diplomu na nelegalan nacin, ako ima validnih dokaza da je makar jedan ispit nepropisno polozio, onda treba pokrenuti postupak za utvrdjivanje odgovornosti, kako njegove, tako i onog ko mu je to omogucio. Toma je fakultetsku diplomu stekao 2007. godine, a master diplomu 2011. godine. Kako to da pre pocetka ove predizborne kampanje niko nije uopste ni pominjao njegove diplome? Od kad je stekao fakultetsku dilomu 2007. godine, imali smo 2 puta izbore, na kojima je on ucestvovao, tj. predsednicke u jaunuaru i februaru 2008. i izbore na svim ostalim nivoima u maju te iste godine. Kako tada uopste nije bila pominjana Tomina diploma? Nego sada, kada ima realne sanse da pobedi Borisa Tadica, uhvatili se njegovih diploma kao pijani plota, a jos niko da iznese neki konkretan dokaz o nelegalnom sticanju istih.

guska koja je spasla Rim

pre 11 godina

Moj poznanik išao vanredno na fakultet,sreo se u vozu sa profesorom
(LJubica, 16. maj 2012 13:40)

A sta se ovog proleca nosi u Kuala Lumpuru? Mislim, imalo bi isto toliko veze s temom.

dule41

pre 11 godina

Ovi iz Blica pišu koješta! Krivo im. A ovamo ispade da nemamo dovoljmo visokobrazovanih ljudi kao većina evropskih zemalja.Ja mislim da je ubrzano studiranje patriotski čin i ja se ne bih rugao.
Položio očas posla, pa zar to nije milina videti?
Ako je mogao Voja, može i Toma. Bravo majstore!

kole

pre 11 godina

Verujem da imadista istine u ovom tekstu.
Kao neko ko je dobro grejao stolicu pre svakog ispita nemam lepu reč za sve to, ali džaba i takav bolji će biti od Tadića po treći put. To dovoljno govori u kakvoj se situaciji nalazimo.

djurdja

pre 11 godina

Nista strasmo. Broz je bio priuceni bravar al je uspesno vodio zemlju kao da ima deset fakulteta. Ovi sadasnji sa redovnim ili divljim fakultetima uopste vise nije vazno je razgradise, unistise i dovedose do prosjackog stapa. Jedino sto znaju da rade a to je da moljakaju MMF za novu rundu kredita. Pa majkovicu to ni nepismen ne bi radio. I on bi se jednom zapitao cemu to vodi. Blago nama i sa jednim i sa drugimn nas sunce jos dugo nece ogrejati.

Ranka Jergeer

pre 11 godina

Ja u inostranstvu, dete takodje, dve strane sveta i tuga, brojanje dana do sledeceg zajednickog susreta, a sve ...... koliko nam je dobro u nasoj zemlji. Odose svi pravi intelektualci, rodjeni Beogradjani a ostadose oni kojima je sve lakse, lepse i koji znaju KAKO !!! Nije samo u pitanj Tomina diploma, kuce pored Save, bas tamo gde se zavrsava 45 Blok.....i to ne jedna, nego morao covek da napravi dve, za oba sina....Sta je sa svim onim diplomama koje se svake godine izdaju na Visoj Poslovnoj skoli u Beogradu, ko njih stiti i dokle ce to da bude "javna tajna"?! Kada cemo MI BEOGRADJANI da ustanemo protiv ovih koji znaju KAKO ???

citalac

pre 11 godina

Ja nisam simpatizer ni jedne stranke, niti glasam 2o godina, i necu glasati dok se ne pojavi voda kao sto je Draza Mihailovic ali Tomi mogu samo da zavide prodane duse koje . . . .

Dejan

pre 11 godina

U normalnom svetu ljude ne zanima koje skole ima predsednik vec kako oni zive. U nasoj zemlji vlast nema NITI JEDAN ARGUMENT da pokaze kako je bolji zivot od kada su oni na vlasti-pa cacka po protivkandidatu koji nije nikada bio predsednik. Ovo je dno dna. Tadicu GOTOV SI!

Branko S.

pre 11 godina

Završio je osnovnu školu, što je bio obavezan po zakonu, a sve ostalo je njegova privatna stvar. Kako vam ne smeta što je direktor RTS-a završio samo gimnaziju...Sada ću iz inata...pardon, uzinat, da glasam za Tomu.

Sve ponavljači... :-(

pre 11 godina

Pa dobro nisu svi pametno kao Boris Tadić da fakultet koji traje 4 godine završi za 8 (OSAM)!!! Ovo je kao ona poslovica "rugao se magarac zecu kako ovaj ima velike uši"

Boris

pre 11 godina

Da se Blic kao i drugi mediji kojima su puna usta Nikolićeve diplome na ovaj način bave istraživačkim novinarstvom kad je u pitanju krađa i korupcija u zemlji rekao bih svaka čast na uloženom trudu. No, međutim, dok narod gladuje, korupcija cveta i stotine miliona nestaju iz državne kase ko zna gdje, glavna tema je Nikolićeva diploma. U najmanju ruku licemerno.

dule41

pre 11 godina

Ovi iz Blica pišu koješta! Krivo im. A ovamo ispade da nemamo dovoljmo visokobrazovanih ljudi kao većina evropskih zemalja.Ja mislim da je ubrzano studiranje patriotski čin i ja se ne bih rugao.
Položio očas posla, pa zar to nije milina videti?
Ako je mogao Voja, može i Toma. Bravo majstore!

хари

pre 11 godina

Како је Николић студирао? Ваљда је битније како је Србија осиромашена задњих 12 година.

Ja sam zavrsio fax za 5 godina

pre 11 godina

Bitno je,dok je OVAJ SKOLOVANI bio predsednik Tadic, da smo ziveli bolje... Tadicu, dzaba ti i 10 diploma kad smo za vreme tvoje vlasti mio OCAJNO ZIVELI.

R. Marković

pre 11 godina

Nemam nameru da branim Nikolića - daleko od toga. O Tadićevim studijama se ne piše. Ali ga slušamo šta govori, a pogotovu šta je i kako je govorio.

Pajko

pre 11 godina

Ako je Toma Nikolic, ili bilo ko drugi, stekao diplomu na nelegalan nacin, ako ima validnih dokaza da je makar jedan ispit nepropisno polozio, onda treba pokrenuti postupak za utvrdjivanje odgovornosti, kako njegove, tako i onog ko mu je to omogucio. Toma je fakultetsku diplomu stekao 2007. godine, a master diplomu 2011. godine. Kako to da pre pocetka ove predizborne kampanje niko nije uopste ni pominjao njegove diplome? Od kad je stekao fakultetsku dilomu 2007. godine, imali smo 2 puta izbore, na kojima je on ucestvovao, tj. predsednicke u jaunuaru i februaru 2008. i izbore na svim ostalim nivoima u maju te iste godine. Kako tada uopste nije bila pominjana Tomina diploma? Nego sada, kada ima realne sanse da pobedi Borisa Tadica, uhvatili se njegovih diploma kao pijani plota, a jos niko da iznese neki konkretan dokaz o nelegalnom sticanju istih.

Bane

pre 11 godina

Pa šta ako je 'veče pre toga bio na završnom mitingu Aleksandra Vučića'? To znači da nikako nije mogao da položi ispit koji je održan sutradan ujutru? Znam ljude koji su izašli u grad, a sutra u podne branili diplomske radove. Na stranu njegovo 'obrazovanje', ovo je sramota za predsendičkog kandidata, ali to što Blic naziva 'interesantnim', meni ni najmanje ne provlači pažnju.

Daljinac

pre 11 godina

Iskreno, bas me briga da li je Nikolic "stvarno" studirao ili su mu samo proknjizili ispite, ali Blic sa ovom analizom datuma gadja u prazno: svako studiranje koje ne podrazumeva fizicko polaganje ispita (na staromodan nacin - sednes u klupu i naredna 4 sata pises u vezbanku) je praceno slobodnim upisom ispita. Tako je kod studiranja na daljinu, ali i kod studija na drzavnom univerzitetu koje pruzaju mogucnost polaganja ispita preko semestralnih radova. Npr., ja sam preko semestralnih radova polozio 10-ak ispita, a profesori ih prijave studentskom odseku onda kada im odgovara (kada je predvidjen termin za upis ocena, kada je potrebno za upis naredne godine da se ocisti dosije, ili prosto - kada se sete). I ti datumi ispita nikada veze nemaju sa stvarnim zavrsetkom obaveza. Sto je jos intertesantnije - ni sami ispiti na kojima mozete da radite nisu vezani za godinu u koju ste zvanicno upisani: npr., radite semestralne radove iz druge godine dok ste jos zvanicno na prvoj, pa kad upisete drugu ocene iz tih predmeta vam upisu u roku od 3 dana. Poprilicno je to slobodan sistem da bi covek mogao da izvede zakljucak o toku studija nekog pojedinca. Ono sto je sustina price ovde, a koju novinari propustaju baveci se samo licno Nikolicem kao javnom licnoscu, glasi: zasto uopste imamo takav sistem visokog obrazovanja? Da li je moguce da drzavi odgovara da joj visoko obrazovanje bude organizovano u "dzungla - maniru", gde se potpuno legalno stvari postavljaju tako da ni Bog ne moze da utvrdi "ko pije, a ko placa"?? I to je pitanje za drzavu. Vec sada imamo poplavu raznoraznih diploma, a za jos samo par godina situacija na trzistu rada ce biti nejasna do besvesti, i dovesce do toga da poslodavci vise ni jednu diplomu (ko god da je izda) - nece vrednovati. Jer prosto nece imati nacin da utvrde - kome da veruju da je za diplomu "stvarno" ucio.

citalac

pre 11 godina

Ja nisam simpatizer ni jedne stranke, niti glasam 2o godina, i necu glasati dok se ne pojavi voda kao sto je Draza Mihailovic ali Tomi mogu samo da zavide prodane duse koje . . . .

kole

pre 11 godina

Verujem da imadista istine u ovom tekstu.
Kao neko ko je dobro grejao stolicu pre svakog ispita nemam lepu reč za sve to, ali džaba i takav bolji će biti od Tadića po treći put. To dovoljno govori u kakvoj se situaciji nalazimo.

Stranac_u_Stradiji

pre 11 godina

Da Blic sa ovakvom revnošću raskrinkava korupciju i kriminal u državnim institucijama, bili bi mi odavno normalna država. No, s obzirom da je u pitanju Blic koji već mesec dana na 1/4 naslovne strane reklamira Samoljuba... ne očekujem od njih ozbiljno novinarstvo na tu temu.

Sreća pa imam strani pasoš. Inače bih bio veoma, veoma, veoma depresivan, demoralisan i beznadežan. Ne zna se koji je kandidat gori i čije su laži veće.

milos

pre 11 godina

Krivicna prijava! Ne znam sta mu je to trebalo, jer njegovo glasacko telo uopste ne zanima da li on ima fakultet, usotalom 90% njih ima u vrh glave srednju.

LJubica

pre 11 godina

Fakultet i jeste za ljude obrazovane i van škole. Moj poznanik išao vanredno na fakultet,sreo se u vozu sa profesorom ekonomije kod koga je prijavio ispit, razgovarali 3 sata u vozu, i kad su stigli u Novi Sad, kaže mu profesor da dodje ujutro na fakultet, da mu upiše u INDEKS 10-ku.Čovek položio u vozu.

Sta reci???

pre 11 godina

Zavesio sam Visu skolu i posle toga nastavio studiranje na privatnom fakultetu i reci cu samo jedno, a to je: ''SVE PRIVATNE FAKULTETE TREBA UGASITI JER NA NJIMA NISTA NE MOZES DA NAUCIS, A ISPIT CES IZ PRVE POLOZITI''.

Iza Brda

pre 11 godina

Da se razumemo:nisam glasač ni Tadića, ni Nikolića. Za mene su obojica dva kraja jedne batine. Jedan dnevni list je krenuo u privatni rat protiv predsedničkog kandidata zbog podnete tužbe za klevetu protiv tog lista od strane predsedničkog kandidata. Slažem se da treba ispitati kakav je put T.N. bio do diplome fakulteta, ali prethodno treba da se napiše kako i na koji način je došlo desetine hiljada običnih ljudi do akademskog zvanja u uslovima devastiranog obrazovnog sistema u zadnjih 20. godina. T.N. je trenutna pojava, ali za 5 do 10 godina doći će novi predsednički kandidat sa istim "referencama" kao T.N. Okrenite se oko sebe, na vašem radnom mestu, pa razmislite šta ste čuli o vašim kolegama, kako su diplomirali i gde. Koliko je vaših kolega sa "ultra-mega-giga" fakulteta, sa "prištinskog univerziteta", viših poslovnih škola iz Zaječara, Medvedje, Bujanovca...Neko ovde zloupotrebljava slobodu medija i štampe za lične obračune, a to može da bude veoma opasno.

Milan

pre 11 godina

Jel znate vi koliko ljudi godisnje zavrsi ovaj i slicne fakultete?!
Eto u kakvoj sredini zivimo i kakvi ljudi rukovode ovom zemljom.
(Reality check, 16. maj 2012 15:33)
# Link komentara
Preporučujem (+25)
Ne preporučujem (0

Ne znam, ali znam da si napisao "jel" i da si dobio 25 pluseva. Niste ni za boljeg rukovodioca od Tome Diplome.

djurdja

pre 11 godina

Nista strasmo. Broz je bio priuceni bravar al je uspesno vodio zemlju kao da ima deset fakulteta. Ovi sadasnji sa redovnim ili divljim fakultetima uopste vise nije vazno je razgradise, unistise i dovedose do prosjackog stapa. Jedino sto znaju da rade a to je da moljakaju MMF za novu rundu kredita. Pa majkovicu to ni nepismen ne bi radio. I on bi se jednom zapitao cemu to vodi. Blago nama i sa jednim i sa drugimn nas sunce jos dugo nece ogrejati.

Ivan

pre 11 godina

Kako rece Jorgovanka u Utisku Nedelje, prirodno talentovan covek....nije mi samo jasno zasto sada sa svim tim prirodnim talentom zabija auto golove samom sebi u kampanji...no dobro, sigurno zna sta radi...

igor vr

pre 11 godina

Nije problem nikoliceva dipoloma, i vrapci na grani znaju da mu je ona poklonjena. Veca je sramota steci diplomu na ovakav nacin, nego nemati je uopste, to bi Toma trebao da zna. Medjutim pravi problem naseg obrazovanja i drustva su privatni fakulteti koji omogucavaju da se na ovakav nacin dodje do diplome, a jedino resenje je momentalna zabrana svih privatnih fakulteta, ionako kadar koji oni proizvode u 90% je funkcionalno nepismen.

guska koja je spasla Rim

pre 11 godina

Moj poznanik išao vanredno na fakultet,sreo se u vozu sa profesorom
(LJubica, 16. maj 2012 13:40)

A sta se ovog proleca nosi u Kuala Lumpuru? Mislim, imalo bi isto toliko veze s temom.

Vukašin

pre 11 godina

Čovek se probija kroz život na svojstven naćim ljudima njegovog kova. To nije ništa čudno, mnogo čudnije je to što je za njega glasao određen broj građana, birača pa se pitam šta oni hoće i kakvu državu zamišljaju kad glasaju za Tomu Nikolića?

Ljutko

pre 11 godina

Tomislav Nikolić i 27% neobrazovanih stanovnika Srbije koji su kupili diplome se rugaju nama koji smo pošteno sedeli pet godina i studirali.

madammim

pre 11 godina

Ma, covek je genijalac. Na zalost takvih mozgova ima mnogo i svi ti koji su mogli tako, na mufte, da dobiju diplome su istim tim kanalima uspevali i da se zaposle, samo sto ovaj hoce da nam vodi i drzavu. A za to odgovornost snosi i vlast i gospodin TAdic.

BEZ MALE MATURE

pre 11 godina

Pitam ja ovog mog studenta sto studira osmu godinu,jeli bre dokle kada ces ti doneti diplomu sa fakulteta? on odgovori ne studiram ja na fakultetu vec na univerzitetu hej cale to je vise od fakulteta.,pa daj donosi vise tu univerzitetsku diplomu da je vidim odgovorim ja njemu. Ja ti se ne razumijem ni u fakultete ni u univerzitete,moze mi pricat sto hoce.

Dule NS

pre 11 godina

-Najviše od svega volim fotke na svakoj vesti B92! :)
-Svaka čast onome ko ih bira!
-Što se Tomine diplome tiče.... pa svi znamo...
...ono što ne znamo je - ako hapsite onog momka što je falsifikovao diplomu iz fizike, zašto ne hapsite i ovog "momka" koji bi da bude predsednik države sa sumnjivom diplomom?!

zmajcina

pre 11 godina

malo je smorila vise ta afera "Diploma".... Ako je vec nesto uradjeno pogresno, onda treba kazniti a ne samo preko medija pricati praznu pricu...
Iskreno, trebalo bi mu proveriti i srednju skolu...

informer

pre 11 godina

ja sam Elektrotehnicki fakultet zavrsio ubivsi se od ucenja i sada nemam posao, spakovacu kofere i odlazim daleko a Tomu ostavljam da vlada ovom nedodjijom bez reda i sa laznim moralom

Miki

pre 11 godina

Da ne znamo o kome je rec, za ovako sposobnog i inteligentnog coveka (bar po ovoj hronologiji) treba glasati da vodi jednu drzavu:):):)
A mi se kopcamo na ledjima

Persida

pre 11 godina

Gledala sam emisiju u kojoj je g.Nikolic sa podsmehom komentarisao : ja sam zavrsio za 4 godine a Tadic za 8. Verovatno je to tacno. Medjutim, sustinska razlika je u pretpostavci, da je Tadic upisao fakultet sa 18-19 godina.Koliko je godina imao g.Nikolic kada je upisao,pa i zavrsio fakultet?
Jednostavno, ne mogu da verujem da se "hvali" onim sto ga diretko diskredituje. A bese mi simpa, onako "smiren" i "dobronameran", sada mi je pre svega, SMESAN.

Milan

pre 11 godina

U Nemackoj se ministar odbrane povukao sa svih politickih i partijskih funkcija kada se saznalo da na vise mesta u svom doktorskom radu nije citirao izvor.

A Nikolic?

Odliv mozgova

pre 11 godina

Nasi najbolji studenti idu vani.Mozda se i sa Nikolicem desi isto.Mozda mu prekipi i odseli negdje gdje ima perspektivu i gdje moze da ostvari svoje ambicije.

TAP3AH

pre 11 godina

Svako ziv u NS zna da na FAM, kao i na FABUS fakultetu mozes pasti samo niz stepenice, i to ako ne pazis. Ekonomisti se "stancuju" brze nego na pokretnoj trcai.

E sad, ako je covek zapeo i zagrejao stolicu, sve je moguce...

to je to

pre 11 godina

Sta ocekivati od coveka koji strajkuje gladju na infuziji u privatnoj bolnici. Ko njemu moze verovati ima ozbiljan zdravstveni problem.

Sasa

pre 11 godina

(Sve ponavljači... :-(, 16. maj 2012 13:18)

Tipicno naprednjacki:Zameniti teze. Alo, ne napadamo mi Nikolica zato sto je Superinteligentan , nego zato sto je "kupio" diplomu. A to je neposteno i kaznjivo.A celu kampanju je zasnovao na "postenju".
{a kako mislite da ce bilo koji student koji "guli " stolicu glasati za ovaj kiseli lik ciji "veciti" zamenik Aca Vucic Nikolicevog protivkandidata sinoc nazva "tiraninom". Vratite vi bolje bedzeve na revere , bar smo znali s kim imamo posla.

Tihana

pre 11 godina

Al ŠTA je tu čudno??? Pa ovako završavaju svi budžini sinovi i ćere(ili polupolitičarski muljatori)...od osnovne škole pa sve do doktorata. Valjda vam je jasno otkud onolike sirovine sa ,,fakultetom''bez ikakvog stručnog znanja oko nas.

bezimena

pre 11 godina

Kako vam ne smeta što je direktor RTS-a završio samo gimnaziju...Sada ću iz inata...pardon, uzinat, da glasam za Tomu.
(Branko S., 16. maj 2012 14:00)

A. Tijanić NIJE LAGAO o svom obrazovanju, NIJE MULJAO SA DIPLOMAMA, a NIJE se ni kandidovao za predsednika države!

T. NIKOLIĆA pravosudje hitno mora da stavi pod lupu i istraži ga od glave do pete, jer nije njemu stalo da bude predsednik samo iz sujete, nego i da kao diktator, za kakvog se preporučuje, sakrije SVE SVOJE NEČASNE TRAGOVE! Čak je i pok. Šećeroski bio POŠTENIJI od ovoga, koji je oličenje svega najgoreg u nekom ljudskom biću.

Branka Samardzija

pre 11 godina

Mi se stalno vraćamo na to kako nam je bilo za vreme Tita.Izvinite,nisam nostalgična vec prilično napaćena u tom periodu a moju decu ne zanima prošlost-već budućnost. Da li je ili nije neko bio bravar,limar,grobar mene ne zanima,ali hoću da našoj deci bude uzor neko po kome će se u superlativima pamtiti vreme u kom je vodio zemlju.

Neko iz Srbije

pre 11 godina

(Dule NS)

zaboravljas da je on predsednicki kandidat SRBIJE gde je vecina funkcionalno nepismena. za mnoge je on ideal "narodske pameti".

marijana

pre 11 godina

Hajde gospodo nacitana i pismena koja pljujete Tadicevih 8 godina studiranja, da samo upadnete na psihologiju na Filozofskim fakultetu, pa cak i na samofinansiranje, a kamoli da je zavrsite. Sram vas bilo, idite tamo i slusajte lazi Tome koji je zavrsio fakultet za 4 godine, a ne zna ni kako mu se smer zove! Pa malo si Tomo dao para da bi ti uz diplomu rekli i sta si zavrsio, jer ocigledno ne znas da citas (jer na diplomi, pa makar bila i lazna, pise smer).

red falsifikuckanja, red obmanjivuckanja

pre 11 godina

Da Blic sa ovakvom revnošću raskrinkava korupciju i kriminal u državnim institucijama...
(Stranac_u_Stradiji, 16. maj 2012 16:09)

A nego sta je ovo, nego raskrinkavanje korupcije i kriminala u drzavnim institucijama!?

g4

pre 11 godina

Nije samo Toma u pitanju, pojedinci sa kojima sam isao u skolu koji nisu znali ni posteno da citaju i pisu, zahvaljujuci hiperinflaciji raznoraznih "fakulteta" su zavrsili te skole ali ne znam ko od njih radi u "struci". Josip Broz bio je bravar i nije imao kompleks zbog toga, naprotiv, stvorio je jaku drzavu sa jos mocnijom armijom.

Anci

pre 11 godina

Istraga pa zatvor, ako se dokaze falsifikovanje polozenih ispita i diplome. Lepo i Toma i "Uvazeni profesor Stojmirovic" da odgovaraju.
Ko se nama kandiduje za predsednika, O jadna Srbijo!!!
Ako moze da se raspise poternica za Stefanovicem moze i za Nikolicem.
Zatvor za primer ostalima...

Miki

pre 11 godina

Najsmešnije je kad Vučić hvali Tomu.Ko ona
čuvena rečenica iz filma "Ko to tamo peva"
a koja glasi : "Moj Miško je genija za
vožnju".Kakva lakrdija od stranke(SNS-a).

aleksandra

pre 11 godina

Strašno. A sem što je neobrazovan, i nepismen je. Može neko pričati koliko hoće da je to samo sitnica - nije. To je osnova svega. Kako mi može predsednik države biti neko ko kaže "s obzirom na to" (slušala sam ga u nekoj emisiji)? Pa on treba da nas predstavlja u svetu, da govori i na stranim jezicima, da bude elokventan, a ni svoj ne zna. Pri tom mu je svaka druga reč pljuvanje drugih. Nek pogleda malo sebe. S druge strane, Boris je dobar govornik, elokventan, sa odličnim vokabularom, i plus je obrazovan (što je i dokazano).

Bik Koji Sedi

pre 11 godina

Medjutim, sustinska razlika je u pretpostavci, da je Tadic upisao fakultet sa 18-19 godina.
(Persida, 16. maj 2012 14:14)

Sustina je u tome da nije ni bitno kad je neko diplomirao, mnogo je bitnije kad je apsolvirao (utoliko pre, ukoliko u onih 8 godina ulazi i odsluzenje vojnog roka). Doduse, badava to pricati nekom ko je do diplome dosao poput Tome Nikolica i onima koji ga brane - oni ne znaju ni sta to znaci. Kad neko jednom apsolvira, moze imati razloga da zuri s diplomskim (recimo, zato sto ga ceka radno mesto... ili zato sto je manijak koji juri za besmislenim rekordima, poput Seselja), a moze i nemati razloga za zurbu. Stavise, ponekad moze imati razloga i da malo priceka. To je prilika da preostale ispite spremi bolje nego sto bi ih inace spremio, da diplomski rad uradi bolje nego sto bi ga uradio na brzinu, da nauci vise i temeljnije... a u medjuvremenu se moze baviti i drugim stvarima, pa i zaradjivati.

Kraljevčanin

pre 11 godina

Retko pametan čovek.Zbog ovakvih "intelektualaca" Srbija je pala na dno.Nije mi samo jasno ko ovakvima daje glas.Kakvo je ljudima razmišljanje kada podržavaju ovakve teške prodavce magle.Stari radikali otišli,a novi došli.

lela

pre 11 godina

Kuku Tomo kako ne vidis da je onaj Vucic od tebe napravio sansku kozu! On te covek sistematski ubija i jos ce da sedne u tvoju fotelju predsednika stranke!

Student za sva vremena

pre 11 godina

A ja sam mislila da sam bila brza, kad sam zavrsila fax za 4 godine i 8 meseci. Medjutim, ovaj je pretekao i svog gurua Sekija :P

Kvazimodo Sorabius

pre 11 godina

Pitanje svih pitanja: zar nema pravnog sistema, pa da i "profesori" i "student" završe na ispitu kod republičkog tužioca? Po državu je svakako manje opasna stvar ako se, u Kragujevcu na pr. "odškoluje" neki ekonomista za koga i ne znamo ništa, i nema ambicije da bude na čelu države, nego li kada individua 20 godina juriša na čelo države, a dok druge popljuvava za nepoštenje - sam ogrezao u besram.
Zašto se, baš briga za izbore, Diplomislav je morao voditi računa o tome, hitno ne oformi republička komisija za utvrđivanje znanja ovog "genijalca": ili sa štitom ili na njemu! Diplomislava ili za predsednika organizacije u kojoj sam jedva ušao - MENSA, ili u zatvor za kriminalno sticanje koristi, ali i sve umešane - i one koji su znali da se ovaj besram dešava.
PS:
podrška Blicu i b92 - ne sme se rugati niko teškom mukom stečenim diplomama.

Laza

pre 11 godina

Jedan napisa,kako i Tijanic postao direktor RTS,nego samo zavrsenu gimnaziju,razlika je u tome da Tijanic nije doneo laznu diplomu fakulteta,a mozda je mogao,ali nije koristio Tominu mahinaciju.

radovan&Milunka

pre 11 godina

I ajde sada neko nek kaze da nas Toma nije inteligentan , pa on bi medicinu za 5 dana zavrsio .
Samo ne voli nas narod ovakve genijalce :p
Tomi odmah da se dodeli Nobelova nagrada za zivotni lik i delo , zasluzice on to vec necim :D

sasa jokic

pre 11 godina

Ja ne znam sta zakon kaze po pitanju kandidovanja za funkciju predsednika drzave s laznom diplomom, ali znam da je falsifikovanje diplome krivicno delo, za sta se ide u zatvor!

Den Haag

pre 11 godina

E baksuza, da je malo ranije diplomirao mogao je i on na postdiplomske u Holandiju. Sad je kasno, najavili su zatvaranje one skole gde mu bivsi mentor jos radi.

precanin

pre 11 godina

Cijem da je izdata poternica za jednog studenta koji je falsifikovao ispite da bi dobio stipendiju od preko pola miliona din. Nikolicu su izgleda falsifikovali polozene ispite i diplomu da bi mogao da bude predsednik Srbije ! Da li i ovaj slucaj treba tuzilastvo da naredi policiji da ispita nacin sticanja diplome, ili puj-pike ne vazi ?

uros__

pre 11 godina

Neki ljudi su ortodoks glupi.. To vecinom pricaju ljudi koji nisu ili ne zavrsavaju fakultet i ne znaju koji trud treba da se ulozi za diplomu, za bilo koji fakultet. A Tomica, makar mu IQ 300 ne moze, jednostavno ne moze da zavrsi na ovakav banalan nacin kojim maze ovaj, ponavljam glupi narod.
Necu da me stavljaju u polozaj jedne bene. Ispod casti mi je.
imam da ucim za junski rok,,,

Zoran

pre 11 godina

1988 sam upisao ETF , bio sam na prijemnom ispitu iz matematike i fizike gde je čestvovalo 1200 ljudi .
5 godina sam polagao ispite po principu .
Prvo pismeni ispit pa zatim usmeni ispit .
Polozio sam 44 ispita . Mali broj ispita je polagan iz jednog dela
Seminarski radovi, vezbe , kolokvijumi , predavanja su bila uslov da izadjete na ispit .
Diploma koju smo tada stekli po sadasnjem sistemu obrayovanja moye da se izjednaci sa magistarskim studijama .
Tomislav nikolic je Master ?
Rang takvih škola je niži od škola koje su školovale ljude za VI stepen obrazovanja .
Svako koje studirao kako treba zna koji su to napori.
Ovakav princip kao što je Velimir Ilić magistrirao , Toma Nikolić masterirao samo ruše ugled svih studenata bilo kog univerziteta .
Šalje se i jasna poruka svim roditeljima i talentovanoj deci da obrazovanje i diploma nije bitna . Takvih univerziteta ima koliko hoćete . Štancuju diplome i sve to za pare . I daju im zvučna imena menadzer ...
Tuzno .

Marko

pre 11 godina

Citam ove komentare, pa pozelim da i ja kazem nesto.

Prvo, vidim da se mnogi ljudi vredjaju zato sto se cini da se ovde prezentuje neka slika da si inteligentniji, bolji covek i bolji kandidat za predsednika ako si zavrsio fakultet. To apsolutno nije istina. Ja sam zavrsio dva mastera i sada doktoriram i ne mislim da sam bolji od bilo koga ili da bi bio dobar predsednik. Niti me to zanima.

Isitna je takodje da je ovo sve prezentovano sada kada je u toku kampanja. Ali ipak, ako je istina, a to sve treba da se istrazi, onda je stvarno strasno. Vredja sve nas koji smo ulozili godine u uchenje. I jednostavno svi moraju da se zapitaju - da li je to uredu, da li je to ispravno, odgovorno... Da li takav covek moze da predstavlja 8 miliona ljudi, govori u ime nas, vodi drzavu, vodi reformu skolstva i borbu protiv korupcije. Da ne govorim o tome da je izasao pred kamere i celu zemlju i lagao. Sta da ocekujemo posle toga.
Neko ce reci da svi oni lazu, takva je politika... Jeste, ali negde mora da se podvuce crta. Dosta vise i lazova i prevaranata i korupcije.

Neko ce sad reci da podrzavam Tadica. Nije u tome stvar. Ne mislim ni da je on svetac.
Promene moraju da krenu od svakog od nas pojedinachno, sustinski iznutra. Ne mozemo vise da okrecemo glavu, jer se tako podrzava nepravda. Nema opravdanja.
Neko ko je nesiguran u sebe, laze i izmishlja, menja mishljenja svaki cas, ne moze da bude stabilna lichnost, nije dobar ni po sebe, a kamoli da predstavlja jednu naciju.

Toliko od mene,
sve najbolje!

Ranka Jergeer

pre 11 godina

Ja u inostranstvu, dete takodje, dve strane sveta i tuga, brojanje dana do sledeceg zajednickog susreta, a sve ...... koliko nam je dobro u nasoj zemlji. Odose svi pravi intelektualci, rodjeni Beogradjani a ostadose oni kojima je sve lakse, lepse i koji znaju KAKO !!! Nije samo u pitanj Tomina diploma, kuce pored Save, bas tamo gde se zavrsava 45 Blok.....i to ne jedna, nego morao covek da napravi dve, za oba sina....Sta je sa svim onim diplomama koje se svake godine izdaju na Visoj Poslovnoj skoli u Beogradu, ko njih stiti i dokle ce to da bude "javna tajna"?! Kada cemo MI BEOGRADJANI da ustanemo protiv ovih koji znaju KAKO ???

Komentator

pre 11 godina

Ovaj genije ima sve kvalifikacije da bez izbora bude proglašem za intergalaktičkog megacara (Rambo Amadeus sigurno nema tako blistavu akademsku karijeru!).

Ali Rambo Amadeus se lepše oblači :(

cika Milos

pre 11 godina

Moram da priznam - kapacitet..sta reci...a da ne zaplaces...Javite se akademci i napisite vasa iskustva sa studiranja..jel ovako lako studiranje?
Da li ce ga eventualna pobeda na predsednickom izborima zastiti od istrazivackog rada novinara listova koje je tuzio???
Toma je pao na diplomi i izbornim listicima...te dve stvari ne moze racionalno da objasni..zivi bili pa videli

Dejan

pre 11 godina

Dobro je što se ovakve stvari istražuju jer
ovakvih slučajeva u našem visokom školstvu ima ko zna koliko.
Ovakve stvari treba da iniciraju jedan opsežan rad na fakultetima oko izdavanja magistarskih, doktorskih i master diploma. Veliki broj takvih "stručnjaka" je došao do titula zato što su imali debele veze u rukovodstvima raznoraznih privatnih fakulteta. Nije sramota upisati fakultet u kasnijoj životnoj dobi jer, neko se vrhunski bavi sportom pa nije stigao, neko se posvetio politici, neko opet zbog roditeljstva nije mogao da studira...Sada su univerziteti fleksibilniji i dosta se izlazi u susret studentima koji su zaposleni da bi im se olakšalo, posebno oko pripreme polaganja ispita. Međutim, ovaj slučaj "Tomislav Nikolić" je uvreda za ljudsku inteligenciju. Verujem da bi mu mnogo više glasova donelo da je barem jedan semestar proveo sa svojom generacijom na faksu koliko god oni mlađi bili od njega i da na taj način pokaže da se čovek razvija i uči dok je živ. To je prava poruka biračima.

Hairlija

pre 11 godina

Kakav narod, takav predsjednik! Pustite cika Tomu, samo u Novom Sadu ima bar hiljadu ljudi sa diplomama ovih nazovi fakulteta! Biznis je to, ljudima treba diploma na brzinu, vlasnicima fakulteta trebaju pare i lako se dogovore! Ljubazni su brate, svratis s posla na faks, upisu ti bar tri ispita i jos se do neba zahvaljuju sto ste izdvojili malo vremena za njih! A ne kao prije, polazi prijemni, idi na predavanja, vjezbe, praksa, uci ispit po 20 dana, i onda padnes na kolokvijumu! Sta ti je taj kolokvijum, pita student Fakulteta za biznis na Telepu?

dare 011

pre 11 godina

@Tihana,
ali ti budžini sinovi se nisu kandidovali za predsednika jedne države. Pa kad tako polaže ispite, znači i državu će da vodi na foru.
Super ali ne moju državu.

Eliot Ness

pre 11 godina

Ako ne prodje kao predsednik, obavezno njegove natprosecne sposobnosti staviti u funkciju drzave.

Hocemo Tomu kao ministra za obrazovanje i visoko skolstvo!!!

Reality check

pre 11 godina

Jel znate vi koliko ljudi godisnje zavrsi ovaj i slicne fakultete?!
Eto u kakvoj sredini zivimo i kakvi ljudi rukovode ovom zemljom.