Društvo 0

30.03.2024.

14:41

Šok: Temperature će ići preko 30 stepeni?! Evo gde je najtoplije

Prema najavama RHMZ-a, za vikend se u Srbiji očekuje čak 31 stepen Celzijusove skale, što su izuzetno visoke temperature za ovo doba godine.

Izvor: B92

Šok: Temperature će ići preko 30 stepeni?! Evo gde je najtoplije
TANJUG/ SAVA RADOVANOVIĆ/ bg

Podeli:

Republički hidrometeorološki zavod Srbije objavio je danas najavu u kojoj navodi da se do ponedeljka očekuju veoma visoke temperature za ovaj period godine i da je moguće da one u nekim delovima Srbije u najtoplijem delu dana čak i pređu 30 stepeni Celzijusove skale. 

"Do ponedeljka pretežno sunčano i veoma toplo sa najvišom dnevnom temperaturom od 25 do 31 stepeni. U planinskim predelima i u košavskom području duvaće umeren, povremeno i jak južni vetar", navodi RHMZ. 

Najtoplije u Ćupriji

Prema poslednjim merenjima RHMZ-a (u 14 časova), najtoplije je u Ćupriji gde je izmereno 30 stepeni, iza nje su gradovi sa 29 stepeni, a to su Beograd, Leskovac, Kraljevo i Loznica. 

U Smederevskoj Palanci, Kruševcu i Požegi je izmereno 28 stepeni.

Možda vas zanima

Od utorka hladnije

"U ponedeljak uveče prolazno naoblačenje sa kišom, lokalnim pljuskovima, grmljavinom i padom temperature uz pojačan zapadni i severozapadni vetar zahvatiće zapadnu polovinu zemlje, a tokom noći ka utorku i ostale predele", poručuju iz RHMZ i dodaju: 

"U utorak pad temperature za 7 do 12 stepeni u odnosu na prethodne dane, pa će maksimalna temperatura od utorka do četvrtka biti od 17 do 23 stepena. Od petka pretežno sunčano i sve toplije."

Možda vas zanima

Podeli:

0 Komentari

Možda vas zanima

Svet

Ukrajina, SAD i Rusija postigle dogovor

Ukrajina, Sjedinjene Američke Države i Rusija postigle su dogovor o velikoj razmeni zarobljenika u bliskoj budućnosti, tokom prve runde trilateralnih pregovora održanih 10. novembra u Abu Dabiju, prenosi Ukrainska pravda.

19:29

10.11.2026.

1 d

Rast od 1,6 odsto

Od decembra raste minimalac; Građani nezadovoljni: "Sićušan iznos"

Francuska će od 1. decembra povećati minimalnu neto zaradu (SMIC) za 1,6 odsto na oko 1.502 evra mesečno, što je povećanje od približno 24 evra, najavio je danas ministar rada Žan-Pjer Farandu, ali sindikati su ovu meru označili kao nezadovoljavajuću.

21:52

9.11.2026.

1 d

Podeli: