Društvo 0

18.06.2026.

8:37

Srbija ulazi u "crveno"; "Pakao" kreće od ovog datuma FOTO

U većem delu Srbije danas će biti pretežno sunčano i toplo, dok se uz lokalni razvoj oblačnosti kratkotrajna kiša ili pljusak sa grmljavinom očekuju uglavnom u brdsko planinskim predelima.

Izvor: Tanjug

Srbija ulazi u "crveno"; "Pakao" kreće od ovog datuma FOTO
EPA/ANGELO CARCONI

Podeli:

Kako navode iz Republičkog hidrometeorološkog zavoda, duvaće slab do umeren, severozapadni vetar, dok će temperature biti od 12 do 31 stepen.

U Beogradu će biti pretežno sunčano i toplo uz slab do umeren severozapadni vetar i najvišu dnevnu temperaturu oko 29 stepeni.

Srbija ulazi u crveno; Pakao kreće od ovog datuma FOTO
Printscreen/RHMZ

Od petka, 19. juna, se očekuju temperature i do 35 stepeni.

Beograd
weather_icon

15°C

Slaba kiša

Max temp: 12°C

Min temp: 6°C

Vlažnost: 90%

Vetar: 3 m/s

Pritisak: 1008 mb

Niš
weather_icon

15°C

Mestimično oblačno

Max temp: 17°C

Min temp: 9°C

Vlažnost: 82%

Vetar: 0 m/s

Pritisak: 1012 mb

Novi Sad
weather_icon

13°C

Mestimično oblačno

Max temp: 13°C

Min temp: 9°C

Vlažnost: 93%

Vetar: 1 m/s

Pritisak: 1009 mb

Kragujevac
weather_icon

16°C

Mestimično oblačno

Max temp: 20°C

Min temp: 10°C

Vlažnost: 84%

Vetar: 2 m/s

Pritisak: 1009 mb

Užice
weather_icon

13°C

Mestimično oblačno

Max temp: 17°C

Min temp: 8°C

Vlažnost: 78%

Vetar: 3 m/s

Pritisak: 1009 mb

Subotica
weather_icon

8°C

Mestimično oblačno

Max temp: 11°C

Min temp: 6°C

Vlažnost: 99%

Vetar: 2 m/s

Pritisak: 1011 mb

›
‹

Podeli:

0 Komentari

Možda vas zanima

Svet

Ukrajina, SAD i Rusija postigle dogovor

Ukrajina, Sjedinjene Američke Države i Rusija postigle su dogovor o velikoj razmeni zarobljenika u bliskoj budućnosti, tokom prve runde trilateralnih pregovora održanih 10. novembra u Abu Dabiju, prenosi Ukrainska pravda.

19:29

10.11.2026.

20 h

Rast od 1,6 odsto

Od decembra raste minimalac; Građani nezadovoljni: "Sićušan iznos"

Francuska će od 1. decembra povećati minimalnu neto zaradu (SMIC) za 1,6 odsto na oko 1.502 evra mesečno, što je povećanje od približno 24 evra, najavio je danas ministar rada Žan-Pjer Farandu, ali sindikati su ovu meru označili kao nezadovoljavajuću.

21:52

9.11.2026.

1 d

Podeli: