Društvo 0

27.05.2026.

12:17

Preokret; Spremite se – stiže kiša

U Srbiji će se u četvrtak, 28. maja prolazna oblačnost sa kratkotrajnom kišom i lokalnim pljuskovima sa grmljavinom iz zapadne i dela centralne Srbije ujutro i pre podne izmestiti na jug zemlje, dok će u ostalim krajevima biti pretežno sunčano, naveo je RHMZ.

Izvor: Tanjug

Preokret; Spremite se – stiže kiša
TANJUG/ MILOŠ MILIVOJEVIĆ/ nr

Podeli:

Severozapadni vetar biće u pojačanju, na istoku Srbije i sa udarima olujne jačine, dok će temperature biti od 12 do 29 stepeni.

U Beogradu će nakon promenljivog jutra uz kratkotrajnu kišu ili lokalni pljusak u toku dana biti sunčano uz umeren do pojačan severozapadni vetar, sa najvišom dnevnom temperaturom do 28 stepeni.

Do kraja maja zadržaće se pretežno sunčano i toplo vreme, sa temperaturama do 29 stepeni, dok se od početka juna očekuje promenljivo i nestabilnije vreme u svim regionima sa ređom pojavom pljuskova i grmljavina. 

Beograd
weather_icon

14°C

Vedro nebo

Max temp: 12°C

Min temp: 6°C

Vlažnost: 91%

Vetar: 1 m/s

Pritisak: 1008 mb

Niš
weather_icon

14°C

Mestimično oblačno

Max temp: 17°C

Min temp: 9°C

Vlažnost: 88%

Vetar: 1 m/s

Pritisak: 1011 mb

Novi Sad
weather_icon

12°C

Mestimično oblačno

Max temp: 13°C

Min temp: 9°C

Vlažnost: 95%

Vetar: 2 m/s

Pritisak: 1008 mb

Kragujevac
weather_icon

14°C

Mestimično oblačno

Max temp: 20°C

Min temp: 10°C

Vlažnost: 93%

Vetar: 2 m/s

Pritisak: 1009 mb

Užice
weather_icon

12°C

Mestimično oblačno

Max temp: 17°C

Min temp: 8°C

Vlažnost: 83%

Vetar: 3 m/s

Pritisak: 1009 mb

Subotica
weather_icon

8°C

Mestimično oblačno

Max temp: 11°C

Min temp: 6°C

Vlažnost: 99%

Vetar: 2 m/s

Pritisak: 1011 mb

›
‹

Podeli:

0 Komentari

Možda vas zanima

Svet

Ukrajina, SAD i Rusija postigle dogovor

Ukrajina, Sjedinjene Američke Države i Rusija postigle su dogovor o velikoj razmeni zarobljenika u bliskoj budućnosti, tokom prve runde trilateralnih pregovora održanih 10. novembra u Abu Dabiju, prenosi Ukrainska pravda.

19:29

10.11.2026.

21 h

Rast od 1,6 odsto

Od decembra raste minimalac; Građani nezadovoljni: "Sićušan iznos"

Francuska će od 1. decembra povećati minimalnu neto zaradu (SMIC) za 1,6 odsto na oko 1.502 evra mesečno, što je povećanje od približno 24 evra, najavio je danas ministar rada Žan-Pjer Farandu, ali sindikati su ovu meru označili kao nezadovoljavajuću.

21:52

9.11.2026.

1 d

Podeli: