Društvo 0

19.05.2025.

9:33

Pljuskovi, grmljavina, vetar: Sledi ogromna promena vremena – Evo kad će biti najgore

Republički hidrometeorološki zavod objavio je najnoviju meteorološku prognozu, u kojoj se za danas najavljuje promenljivo i nestabilno vreme širom Srbije, uz povremene pljuskove, grmljavinu i jak vetar, naročito u pojedinim krajevima zemlje.

Izvor: B92.net

Pljuskovi, grmljavina, vetar: Sledi ogromna promena vremena – Evo kad će biti najgore
Epa/JEON HEON-KYUN

Podeli:

Prema prognozi RHMZ-a, u naredna 2 sata u Banatu, kao i u delovima Podrinja i Mačve, biće mestimično sa kišom ili lokalnim pljuskovima sa grmljavinom. Nasuprot tome, centralna i južna Srbija uživaće u pretežno sunčanom jutru.

Tokom dana, međutim, uslediće osetna promena. Očekuje se smena sunčanih intervala i oblačnosti, koja će mestimično usloviti kišu i pljuskove sa grmljavinom. Ovi nepovoljni vremenski uslovi najizraženiji će biti u popodnevnim i večernjim satima, pre svega u brdsko-planinskim predelima.

Pljuskovi, grmljavina, vetar: Sledi ogromna promena vremena – Evo kad će biti najgore
Printscreen/RHMZ

Vetar, koji će u jutarnjim satima biti slab do umeren, tokom dana će značajno pojačati, naročito u severnoj, centralnoj i istočnoj Srbiji, kao i u zonama pljuskova. Zapadni i severozapadni vetar ponegde će dostići i olujnu jačinu, naročito u Vojvodini i na istoku zemlje, gde se očekuju najsnažniji udari.

Uprkos nestabilnim vremenskim uslovima, dnevna temperatura biće od 19 do 23 stepena Celzijusa.

Pljuskovi, grmljavina, vetar: Sledi ogromna promena vremena – Evo kad će biti najgore
Printscreen/RHMZ

Podeli:

0 Komentari

Možda vas zanima

Svet

Ukrajina, SAD i Rusija postigle dogovor

Ukrajina, Sjedinjene Američke Države i Rusija postigle su dogovor o velikoj razmeni zarobljenika u bliskoj budućnosti, tokom prve runde trilateralnih pregovora održanih 10. novembra u Abu Dabiju, prenosi Ukrainska pravda.

19:29

10.11.2026.

18 h

Rast od 1,6 odsto

Od decembra raste minimalac; Građani nezadovoljni: "Sićušan iznos"

Francuska će od 1. decembra povećati minimalnu neto zaradu (SMIC) za 1,6 odsto na oko 1.502 evra mesečno, što je povećanje od približno 24 evra, najavio je danas ministar rada Žan-Pjer Farandu, ali sindikati su ovu meru označili kao nezadovoljavajuću.

21:52

9.11.2026.

1 d

Podeli: