Društvo 0

09.04.2025.

8:28

Stižu dva nova "severna prodora"

U Srbiji ujutru veoma hladno za ovaj period godine, u svim krajevima sa prizemnim mrazem, tokom dana promenljivo uz smenu oblačnih i sunčanih intervala.

Izvor: Tanjug

Stižu dva nova "severna prodora"
AP Photo/Emrah Gurel

Podeli:

Slab mraz na 2 metra visine očekuje se ujutru u južnim predelima Srbije, saopštio je Republički hidrometeorološki zavod Srbije (RHMZ).

Tokom dana biće promenljivo uz smenu oblačnih i sunčanih intervala i u većini krajeva suvo. 

Slabe kratkotrajne padavine očekuju se tek ponegde u brdsko-planinskim predelima. 

Vetar slab i umeren, u centralnim, istočnim i planinskim predelima povremeno i jak severozapadni, uveče u slabljenju i skretanju na zapadni pravac.

Najniža temperatura od -4 do 4 stepena, a najviša od 9 do 14 stepeni.

U Beogradu ujutru na periferiji slab prizemni mraz. Tokom dana promenljivo uz smenu oblačnih i sunčanih intervala. Vetar slab i umeren, severozapadni, uveče u skretanju na zapadni pravac. Najniža temperatura od 1 do 4 stepena, a najviša oko 13 stepeni.

Do kraja sedmice očekuju se još dva severna prodora sa kratkotrajnim padavinama, u četvrtak i u subotu.

Padavine će u nižim predelima biti u vidu prolazne kiše, a u brdsko-planinskim oblastima u vidu snega. U ostalim danima zadržaće se promenljivo oblačno sa sunčanim periodima i suvo.

Jutarnji mrazevi na dva metra visine očekuju se u sredu i četvrtak (09 - 10.04.) u južnim predelima Srbije, dok se prizemni mrazevi prognoziraju do 11. aprila. Najvetrovitiji dan biće četvrtak, kada se očekuje jak, a na udare i olujni severozapadni vetar, naročito u Vojvodini, centralnoj i istočnoj Srbiji.

Nove padavine u vidu prolazne kiše očekuju se u sledeće sedmice u utorak i sredu (15. i 16.04.).

Podeli:

0 Komentari

Možda vas zanima

Svet

Ukrajina, SAD i Rusija postigle dogovor

Ukrajina, Sjedinjene Američke Države i Rusija postigle su dogovor o velikoj razmeni zarobljenika u bliskoj budućnosti, tokom prve runde trilateralnih pregovora održanih 10. novembra u Abu Dabiju, prenosi Ukrainska pravda.

19:29

10.11.2026.

21 h

Rast od 1,6 odsto

Od decembra raste minimalac; Građani nezadovoljni: "Sićušan iznos"

Francuska će od 1. decembra povećati minimalnu neto zaradu (SMIC) za 1,6 odsto na oko 1.502 evra mesečno, što je povećanje od približno 24 evra, najavio je danas ministar rada Žan-Pjer Farandu, ali sindikati su ovu meru označili kao nezadovoljavajuću.

21:52

9.11.2026.

1 d

Podeli: