Društvo 0

05.04.2025.

23:21

Ne sklanjajte zimske jakne – zima se vraća; Čeka nas drastičan pad temperature, stiže sneg

Repubički hidrometeorološki zavod izdao je najnovije upozorenje za naredne dane.

Izvor: B92.net

Ne sklanjajte zimske jakne – zima se vraća; Čeka nas drastičan pad temperature, stiže sneg
EPA-EFE/HAYOUNG JEON

Podeli:

Kako se navodi, tokom noći će uslediti promena vremena sa severa.

"Naoblačenje sa kišom, umerenim i jakim severozapadnim vetrom, kratkotrajno i sa olujnim udarima, zahvatilo je Vojvodinu, a tokom noći proširiće se na i ostale predele Srbije. Temperatura će biti u osetnom padu, pa će drugom delu noći na planinama kiša preći u sneg. U Beogradu do kraja dana i tokom noći oblačno, povremeno sa kišom uz pojačanje severozapadnog vetra i pad temperature", navodi se na sajtu RHMZ.

U nedelju osetno hladnije – temperatura će biti u padu za 10 do 15 °C u odnosu na subotu. Na planinama sneg.

U nedelju vetrovito i osetno hladnije.

Tokom dana umereno do potpuno oblačno, mestimično sa kišom ali i kratkotrajnim pljuskovima snega. Na planinama, kao i ponegde u nižim predelima jugozapadne i južne Srbije sneg. Vetar umeren i jak severni i severozapadni, u planinskim predelima kratkotrajno i sa udarima olujne jačine. Dnevna temperatura od 2 na jugu do 8 °C na severu zemlje.

Ne sklanjajte zimske jakne – zima se vraća; Čeka nas drastičan pad temperature, stiže sneg
Printscreen/RHMZ

Početkom naredne nedelje jutarnji mraz

"Početkom sledeće sedmice jutarnji mraz intenziteta od -6 do 0 °S (na 2 m visine), a u planinskim predelima oko -10 °S, dok se postepeni porast temperatura očekuje tek u drugoj polovini naredne sedmice. Tokom dana (od 07. do 13.04.) promenljivo sa uslovima za povremene kratkotrajne padavine", navodi se.

Podeli:

0 Komentari

Možda vas zanima

Svet

Ukrajina, SAD i Rusija postigle dogovor

Ukrajina, Sjedinjene Američke Države i Rusija postigle su dogovor o velikoj razmeni zarobljenika u bliskoj budućnosti, tokom prve runde trilateralnih pregovora održanih 10. novembra u Abu Dabiju, prenosi Ukrainska pravda.

19:29

10.11.2026.

21 h

Rast od 1,6 odsto

Od decembra raste minimalac; Građani nezadovoljni: "Sićušan iznos"

Francuska će od 1. decembra povećati minimalnu neto zaradu (SMIC) za 1,6 odsto na oko 1.502 evra mesečno, što je povećanje od približno 24 evra, najavio je danas ministar rada Žan-Pjer Farandu, ali sindikati su ovu meru označili kao nezadovoljavajuću.

21:52

9.11.2026.

1 d

Podeli: