- Komentari -

Gradnja "BG na vodi" na proleće

Beograd -- Radovi na izgradnji “Beograda na vodi” počeće na proleće sledeće godine, a u petak će projekta i zvanični biti predstavljen, piše Politika.

Izvor: Politika, Tanjug
Pošaljite komentar
  1. Organizovano pljuvanje po vlasti može biti samo karakterna crta DS koji su se pokazali u svom neradom tokom dugih niz godina i sada kada ste jedva prešli cenzus ovo je vaš način da usporavate rad. Umesto da se veruje da bilo kakav projekat ovakvih velikih srazmera može samo imati pozitivne efekte na ekonomsko stanje u državi kao i još mnoge sporedne efekte u drugim granama društva.
    (Nenad Topalović, 27. jun 2014 14:54)

    # Link komentara

  2. Lepo bogami, umesto da se trudimo da nešto izgradimo i napravimo što bi pomoglo državi i narodu. Non stop se vodi polemika dal je džamija i da od svega nema koristi, isto kao kad bi sad batalili da se pomogne ljudima koji su zahvačeni ovim poplavama u zemlji. Samo se vidi da vas je mali broj takvih sa negativnim stavom, očigledno ostatak opozicije koja sama sebe ujeda za tur. Tako da botovanje je organizovano maslo opozicije protiv vlasti.
    (Tihomir Uskoković, 27. jun 2014 10:29)

    # Link komentara

  3. Lepo je videti da se ide korak po korak u ovako velikom projektu koji može samo da pomogne našoj trenutnoj situaciji. Na kraju dana otvaranje mnogih radnih mesta samo može da bude veliki plus a da ne pričamo o konačnoj dobiti.
    (Miki Stepić, 27. jun 2014 10:25)

    # Link komentara

  4. Projekat koji bi nasu prestonicu katapultirao na značajno mesto u svetu i kao takav vredan divljenja, možemo samo isčekivati konačnu realizaciju i skupljanje plodova ovako velikog projekta.
    (Sanja Petrović, 26. jun 2014 23:37)

    # Link komentara

  5. Zahvaljujuci celnicima iz vlade Beograd na vodi nece jos dugo biti mit i legenda nego ostvarena investicija Arapa i njihovih para koji ce ulepsati nasu metropolu.....
    (agronom,master, 26. jun 2014 19:29)

    # Link komentara

  6. Svaka cast sto ce projekat zaziveti , nisu nam davali lazna obecanja , sve govori koliko su odgovorni ljudi na vlasti....
    (osmeh propalog agronoma, 26. jun 2014 14:47)

    # Link komentara

  7. Definitivno pun pogodak.
    (stana, 26. jun 2014 11:02)

    # Link komentara

  8. Jedva čekam da počne izgradnja ovog najsavremanijeg i najlepših projekata koji predstavlja najmoderniji kulturno-turistički-nautički centar na svetu.Beograd na vodi će napokon početi sa igradnjom.Još uvek se rašišćava teren i uskoro možemo da očekuje izmeštavanje autobuske i železničke stanice.
    (Graje, 25. jun 2014 22:37)

    # Link komentara

  9. Renovirana zgrada je sada prelepa. Sa reke uveče deluje kao neki dragulj. Strava će da bude sava mala kad se završi projekat Beograd na vodi, biće to preozbiljan kvart
    (megdan, 25. jun 2014 16:25)

    # Link komentara

  10. Bice ovo prelepo,uveren sam....samim tim sto je najvaznije bice dosta radnih mesta.
    (Lopata, 25. jun 2014 14:03)

    # Link komentara

  11. Jedva cekam dan pocetka izgradnje, a jos vise dan zavrsetka ovog velelepnog i prelepog projekta. Beograd na uscu dve reke konacno ce izaci na njih i postati jedna od najlepsih metropola u ovom delu sveta.
    (bg golubica, 25. jun 2014 13:17)

    # Link komentara

  12. prijekat je zaista vredan divljenja,jedva cekam realizaciju.
    (lavirint, 25. jun 2014 11:34)

    # Link komentara

  13. Izgradnjom najavljenog projekta Beograd ulazi u red prepoznatljivih prestonica u svetu.
    (dunja, 25. jun 2014 08:51)

    # Link komentara

  14. Konacno jos jedan shopping mall.
    (User21, 24. jun 2014 20:19)

    # Link komentara

  15. pitanje za Vučića i botove
    1.) Gde
    2.) je
    3.) fabrika
    4.) čipova?
    (pera ložač, 24. jun 2014 20:16)

    # Link komentara

  16. Za Petak je najavljeno samo predstavljanje master plana, i otkrivanje detalja projekta. Pocetak radova najavljen je za prolece sledece godine, a kula od 210 metara i soping mol bice prvi objekti koji ce se graditi u Savskom amfiteatru. kada bude kompletno zavrsen objekt grad Beograd ce biti jedan od najlepsih gradova u regionu. Ono sto je takodje veoma bitno da ce biti zaposlen veliki broj radnika.
    (NAS - LEPI- GRAD - BEOGRAD, 24. jun 2014 18:41)

    # Link komentara

  17. Dobro je da nesto krene da se gradi kako bi se uposlile nase firme i kako bi nasi ljudi dobili posao jer niko ne zivi od nerada, ovo ce Srbiju bar malo pogurati napred.
    (Mladjan, 24. jun 2014 18:05)

    # Link komentara

  18. Mi bi zgradu renovirali dve godine i to za 25 miliona evra.
     (nesa, 24. jun 2014 17:33)

    # Link komentara

  19. Koje godine 2058
     (Paket aranžaman, 24. jun 2014 17:19)

    # Link komentara

  20. A sta je ovo na slici? Nesto sto je dobilo 98. mesto na Adobe takmicenju za Photoshop ilustraciju?
     (svasta, 24. jun 2014 17:05)

    # Link komentara

  21. Vidim da će ovde mnogi da omaste bukagije, kad plaknuti budu zglajznui sa vlasti, jer je sva ova priča oko "Beograda na vodi" jedna obična prevara, u kojoj će stradati Republički i Gradski budžet koji pune savesni gradjani-poreski obveznici. Nije to ničja prćija, ni dedovina , ni očevina? Razmislite malo o ovome....?
    (pašće ćuza kad tad, 24. jun 2014 16:47)

    # Link komentara

  22. Ovaj "Beograd na vodi", skup projekat, imaju Arapi da plate ko žuti, pola Srbije imat će posao u građevinarstvu, prosperirat ćete kao Rusi u poslednjih 10. godina, imam samo jedno pitanjce: šta ćete sa komarcima? Jel će i to bit deo turistićke atrakcije? Ko ima više pikova, dobija pivo, cena 50% niža! Onaj, ko dobije žuticu, pivo i ne plaća! Ćasti ga vlada Srbije!:))
    (samo pitam?, 24. jun 2014 16:26)

    # Link komentara

  23. "Ubiše" SNS botovi sa minusima - hajde da im pomognemo, jer pretpostavljamo da od tog posla hrane decu. Dakle - gde je na slici fantomskog "Beograda na vodi" i projekat "Dunavska kapija", koji treba da bude završen 2019. godine? Valjda se kula od 33 sprata negde vidi? Gde je na sajtu Kempinskog informacija o tom projektu (2009. je počeo njihov projekat u Saudijskoj Arabiji, i odmah je publikovan na zvaničnom sajtu - dok Beograda na spisku ni danas nema)? Gde je na sajtu glavnog investitora QS investments-a ikakva informacija o "Dunavskoj kapiji"? Zašto je sajt predstavnika tog investitora, firme Real holding, stalno "under construction"? Inače, imaju tri zaposlena (dva su muž i žena Rajičić) i blokiran račun (link [link] ). Ko će da plati mostove kojima se sa vojvođanske strane prelazi u "Beograd na vodi"? Za "Đilasov" most preko Ade ste dobijali srčane napade od cene - kako mislite da izgradite još 3 slična koji se vide na projektu? I da koštaju upola manje (što je teško), to je preko 750 miliona evra; ukupno ulaganje treba da bude 3 milijarde - daćete četvrtinu para za mostove, a tri četvrtine za stanove i poslovni prostor koji nema ko da kupi i koristi? Do juče nije bilo moguće zidati visoke zgrade, a onda ste "promenili studiju, pa sad može" - pa jel ta studija služi da se sve razjasni, od ekonomske isplativosti, do zaštite okoline, ili može da se menja kako Vođi odgovara? U prevodu - jel vi to nas...? Prestanite više, molim vas.
    (Tja..., 24. jun 2014 15:41)

    # Link komentara

  24. Ako (i samo ako) je tacna prica o dzamiji i minaretu, a cuo sam je sa vise strana, onda mogu da kazem tri stvari sa sigurnoscu.

    1. Dzamija ce postati najdominantnija zgrada sa te strane i svakako ce privlaciti najvise paznje. Ta dzamija ce se nalaziti ispred Hrama, koji je zamisljen kao najdominantnija gradjevina u gradu i simbol identiteta, a cime ce se potpuno deformisati i silueta Beograda sa zapadne strane. To je mozda i cilj?
    2. Vucic je onda jedna nesposobna stetocina koja ce ostati zapamcena kao najjalovija licnost u novijoj srpskoj istoriji.
    3. Radice motke na kraju balade, ali ovog puta se plasim ishoda.

    Ako price o dzamiji nisu tacne, povlacim sve sto sam napisao.
    (dzamija za koga?, 24. jun 2014 15:28)

    # Link komentara

  25. Ako nismo još videli "BEOGRAD NA VODI", ali smo videli "OBRENOVAC U VODI"
    (Zoran Vukov, 24. jun 2014 15:24)

    # Link komentara

  26. Da li se to meni cini ili botovi od ranog jutra imaju pune ruke posla, jer vidim iste komentare pod istim nickovima i na Blicu i na B92?? Jer, sigurna sam da se ni jedan normalan Beogradjanin ne ponosi ovim glupim projektom, cak, mislim da ga velika vecina ni ne zeli... Po broju minusa znacu da sam u pravu... Navalite!
    (Ne Beogradu na vodi!, 24. jun 2014 15:12)

    # Link komentara

  27. Vidim, neke ovo bas boli, ako i treba da boli.
    (Konstantin, 24. jun 2014 11:38)

    Koga poslednjeg boli, najviše ga boli. Jedva čekam da vidim kako ćete komentarisati odlaganje početka radova sledeće godine.
     (x, 24. jun 2014 15:07)

    # Link komentara

  28. @sweety
    Jeste, a ja sam veverica i kopčam se na leđa. Hoćete da me ubedite da su ovi večiti štancovani komentari tipa "ovo je sjajna prilika za progres" i "vučić je jedini sposoban za bolje sutra" rezultat slobodnog izjašnjavanja običnih građana? I hoćete da me ubedite da je odnos preporuka od 150 prema 6 na svakom komentaru koji veliča "dostignuća veličanstvenog" zapravo znak da je čitav narod pomahnitao od ljubavi za Vučićem? Da li mislite da ovde imate posla s kompletnim idiotima, ili zaista verujete u to što pričate? Ako verujete, onda je to zabrinjavajuće.
    (pop, 24. jun 2014 15:04)

    # Link komentara

  29. Kam ga miki maus da dodeli orden na maketu ?
     (Strina ljubica, 24. jun 2014 15:01)

    # Link komentara

  30. Vežbamo kume! I ti ćeš kume da gradiš, ali na proleće.
    (Saedi Folluf, 24. jun 2014 14:58)

    # Link komentara

  31. @pop
    Jedino sto mogu da primetim da ih bas opozicioni komnatatori deklarisu kao "vi"...to je cinjenica...pritom se ne zna na koga se misli, jer kada kazete vi sta to tacno znaci... svako ovde govori ako ima nesto da kaze i u svoje ime.
    (sweety, 24. jun 2014 14:42)

    # Link komentara

  32. Jedino o cemu ovi jadni sns botovi razmisljaju je da osvoje vlast na sledecim izborima a to sto su nam oni i ostali poltroni ukrali dve godine zivota i ostavili zemlju u blatu to ih najmanje brine. Kakav bre Beograd na vodi polupismene neznalice, pa ko ce tamo da zivi? Verujete da ce neki stranci ili nasi skorojevici da plate ogromne pare da tu zive, pa vi ste jadne veverice. Vi cete u najboljem slucaju da gledate tu gradjevinu sa mosta na Adi i to je sav vas uspeh. Jadni ste...
     (Mitar, 24. jun 2014 14:12)

    # Link komentara

  33. Ха, ха, ха па железница нема пара па локомотиве и вагоне који су за ремонт шаље у саобраћај. Најбичније кочионе папуе скидају са једних и стављају на друге возове.
     (dragan, 24. jun 2014 14:12)

    # Link komentara

  34. Tesko zamlaćivanje gladnog i napaćenog naroda!Ovaj Vučić prosto uživa u tome,čisti sadista!
     (radnik, 24. jun 2014 14:08)

    # Link komentara

  35. Neverne Tome ne veruju sebi, pa ne mogu ni drugima. Beograd na vodi je projekat koji ce sigurno vazan i od njega se nece odustati!
    (makica maka, 24. jun 2014 14:06)

    # Link komentara

  36. @Marko
    Opet greška u koracima. Ta "ozbiljna kompanija" nema "reputaciju" jer je nastala u vreme pokretanja ovog projekta. Tako isto će je ugasiti, sa sve "reputacijom".
    (Чворовић, 24. jun 2014 14:02)

    # Link komentara

  37. Marko

    Nije arapin predstavio vec Beograd.Platis kao na svakom sajmu. Ajde molim te pronadju mi na bilo kom pretrazivacu Eagle Hill. Kazu covek milijarder a nema ga na sajtu. Ima ga svaka zemljoradnicka zadruga
    (Pretrazivac, 24. jun 2014 13:59)

    # Link komentara

  38. Prosto je ovako nešto bilo neophodno građevinskoj industriji da oživi.
    (veli, 24. jun 2014 12:48)

    :))) Kako da ne. Nasi ce to da prave. Umeju oni oblakodere da prave.
    (Zoran, 24. jun 2014 13:57)

    # Link komentara

  39. Ovaj projekat ce, ako se ostvari, ucvrstiti Beograd, kao i Srbiju na mapi atraktivnih turistickih destinacija, kao i oporavak gradjevinske industrije. Mnogi su skeptici kada je Beograd na vodi u pitanju, ali ako se realizuje, cela zemlja ce imati korist od toga.
    (The Bing Bang Theory, 24. jun 2014 13:16)

    Tako i Dubai zivi od turizma, nafta slabo.
    (Zoran, 24. jun 2014 13:55)

    # Link komentara

  40. Ako se ostvari ovaj prokejat, to ce u mnogome uticati na gradjevinsku industriju, ali ako sve ostane mrtvo slovo na papiru, onda je uzalud sve.
    (Tehnopolis, 24. jun 2014 12:52)

    Na ciju gradjevinsku industriju ce da utice? Da nece srpske sklepane gradjevinske kompanije da prave oblakodere? Daj boze i beton ako nam daju da pravimo.
    (Zoran, 24. jun 2014 13:54)

    # Link komentara

  41. Ko li će od političke i estradne ''elite'' da sebi kupi stan ovde i koliko će koštati taj hir?
    Kada će za obične smrtnike da počnu da se zidaju stanovi od 500 e po m2, po Mladenovcu i Lazarevcu, 13.Maju i Kovilovu?
    (FP, 24. jun 2014 13:53)

    # Link komentara

  42. Stara poslovica: "daj Bože, kćeri, da te beg uzme, ali cigani se oko kuće vrte". Na stranu što ovo na slici na Beograd uopšte ne liči, osim krivine koju pravi Dunav oko Velikog ratnog ostrva, sve ostalo veze nema (Novi Beograd je mnogo širi, "srušeni" su i Zemun i Gardoš, na fotošopu se vidi 7 mostova - sad će SNS botovi da kažu "pa napravićemo i mostove"). Moja glavna briga je što u Srbiji NEMA ljudi koji bi sebi mogli da priušte stanove ili poslovni prostor na ovakvom mestu. U Beogradu se slabo prodaju i stančići od 50 hiljada evra, industrije nema, prosek plate je oko 60 hiljada dinara. U prevodu, prosečan zaposleni Beograđanin za stan od 75 kvadrata, na ovakvom mestu, sa cenom od najmanje 2 hiljade evra za kvadrat, i ako je dozvoljen kredit 50% od plate, treba da radi skoro 50 godina!!!, bez kamate i učešća. Kako?! Poslovni prostori danas zvrje prazni - kvadrat rente na ovakvom mestu ne može biti manje od 20 evra mesečno; 1000 kvadrata, 20 hiljada evra - znači barem 50 hiljada evra prihoda mesečno! Ko to danas ostvaruje?! Ipak mislim da u grdnim političkim lažima mora postojati zrnce potencijalne ostvarivosti - da nam kažete da ćete napravi tri nova mosta, rekao bih da je to i potrebno i moguće. Ovaj kolos od gradilišta u sred grada i države koji nemaju ekonomiju nema nikakvog smisla - nit' ko ima to da kupi, nit' nam to treba. Voleo bih da se izgradi, moj grad bi svakako bio lepši i moderniji, ali šanse za to ne postoje. Ne lažite više, ljudi, mnogo je...
    (Legia Semlin, 24. jun 2014 13:52)

    # Link komentara

  43. Najznacajniji projekat koji ce ulepsati grad, zaposliti ljude i privuci turiste iz inostranstva. Radujem se tome jer smo na dobrom putu.
    (mini, 24. jun 2014 13:48)

    # Link komentara

  44. Kuku, sta ce sad jadni Vracarci, kad ovo obori prenaduvane cene njihovih udzerica?
    (Seljacina, 24. jun 2014 13:46)

    # Link komentara

  45. Odma poslije metroa
    (jaa, 24. jun 2014 13:43)

    # Link komentara

  46. Beogradu je potreban jedan ovakav znacajan projekat, Beograd ce dobiti izgled kakav zasluzuje. Samo uz premijera mozemo to ostvariti i na dobrom smo putu.
    (LALA, 24. jun 2014 13:42)

    # Link komentara

  47. Najtragičnije je što vi SNSmarači još mislite da ste "vi" u ratu sa nekim "njima". Njih smo već skinuli, sada ste vi na redu. Mislim da čak i vi uspevate da shvatite po broju preporuka da ovde nema "njih". Ostali ste samo "vi" i očigledno ste, po prikazanom ponašanju, spremni na sektaške sukobe sa svima. Zašto da ne. Samo nemojte da lažete sebe da ste na pravoj strani i zapamtite da najmanje 70% Srbije nije za vas (ako možete da izračunate to), a taj broj verovatno raste iz dana u dan. Pa kom obojci...
    (pop, 24. jun 2014 13:34)

    # Link komentara

  48. Tokom izbora su pokazivali sve one makete, crteze, planove, govorili su da prvi radovi pocinju krajem aprila, pa su, kao, poceli sklanjati neke sine da bi se predstavili kao ljudi od rijeci. Prodje april, maj, juni.... nista od radova.

    Prije 20 dana su trebali doci arhitekti i organizatori iz UAE, pa ne samo da nisu dosli, nego nisu ni nazvali unaprijed.

    I sada, evo, imamo neku novi pricu o novom pocetku iduceg proljeca, iako je sezona gradnje najbolja upravo sada. Dovoljno da se sve ovo zataska i zaboravi i opet ispade narod blesav sto je u ovakvu pricu uopste vjerovao.

    Ne lipsi magarce do zelene trave.
    (Sasha, 24. jun 2014 13:29)

    # Link komentara

  49. Evo vrlo jasne poruke svim skepticima. Kada nikne BG na vodi, nadam se da ćemo svi biti ponosni.
    (Dane, 24. jun 2014 10:40)

    Budi ponosan kada ti 'nikne' najveća džamija u ovom delu evrope u sred
    Beograda, pa da kad neko dodje u Bg prvi utisak koji stekne je kako smo mi islamski narod u malom Istanbulu. Za mene je to gubitak identiteta.

    Sa arapske strane gledišta: dobijem zemljište koje vredi par milijardi dolara besplatno, uložim max 450-500€ po kvadratu(da stanovi budu nešto luksuzniji) i zaradjujem 2000€ po kvadratu.

    Radovao bih se projektu kada najvrednije zemljište u državi ne bi bilo poklonjeno. Vrednost tog zemljišta je oko 1oo.ooo€ po aru, a površina je koji kilometar kvadratni. Dajemo 2 Telekoma gratis zarad političkih poena.

    Ja se najiskrenije nadam da ovo neće uspeti na način na koji je zamišljeno :(
     (Stefan, 24. jun 2014 13:29)

    # Link komentara

  50. Ne nogu da verujem onim likovima,koji lupaju da je to bajka,pa zar će ozbiljna gradjevinska kompanija da predstavi ovaj projekat na sajmu u Montecarlu,a da ga ne uradi,pa nisu oni ljudi ludi da se blamiraju,zbog koga zbog Vučića da njemu prave marketing kako da ne ,neko će da kalja svoju reputaciju zbog Vučića.

    Ljudi budite malo realni,to većinom ovi botovi iz DS pljuju po Vučiću,gospodo imali ste 14 godina niste ništa uradili sem što ste napunili svoje džepove i ojadili narod,zato ste tu gde ste jedva ste cenzus prešli.
     (Marko, 24. jun 2014 13:25)

    # Link komentara

  51. Sve one koji kritikuju projekat na vodi podsetila bi samo na period pre promene vlasti u beogradu. I Đilas i tadašnja vlast su ga podržale. jedini rlog današnjih kritika je što se danas nalaze u opoziciji.
    (hajdi, 24. jun 2014 13:24)

    # Link komentara

  52. Prolece? Cekajte zar nije Septembar u jesen? Tako nam Sinisa rece pre izbora......
    (sasa jokic, 24. jun 2014 13:23)

    # Link komentara

  53. Ništa dok ne vidim bodljikavu žicu !
     (Dragan - IV, 24. jun 2014 13:21)

    # Link komentara

  54. Udara se kamen temeljac pobede SNS-a na sledecim izborima. A opozicija i dalje neveru'e.
    (Chupa, 24. jun 2014 13:20)

    # Link komentara

  55. A gde je ovde najveca dzamija na balkanu? Nemaje na slici.
    (Osvajac, 24. jun 2014 13:20)

    # Link komentara

  56. Zakrpite PRVO RUPE po Beogradu!!! Ne moze da se ni vozi normalno po gradu, a oni hoce ovo da "grade". Ma mi smo, bre...
    (Ovo je katastrofa od zemlje, 24. jun 2014 13:19)

    # Link komentara

  57. Najiskrenije jedva cekam da pocnu radovi i da se zapuse usta svim nevernim tomama.
    (Ali da i oni budu pozvani na otvaranje, 24. jun 2014 13:18)

    # Link komentara

  58. Necu da hvalim,necu ni da kudim,ali ovaj projekat ide ka realizaciji i ulozena sredstva koja se pominju nisu mala.Ne vidim zasto bi neko imao nesto protiv.
    (Rivaldo, 24. jun 2014 13:16)

    # Link komentara

  59. Ovaj projekat ce, ako se ostvari, ucvrstiti Beograd, kao i Srbiju na mapi atraktivnih turistickih destinacija, kao i oporavak gradjevinske industrije. Mnogi su skeptici kada je Beograd na vodi u pitanju, ali ako se realizuje, cela zemlja ce imati korist od toga.
    (The Bing Bang Theory, 24. jun 2014 13:16)

    # Link komentara

  60. Pri najvecem vodostaju !???..
    (radovan, 24. jun 2014 13:15)

    # Link komentara

  61. @(biggi, 24. jun 2014 12:44)
    Za puteve je bivša vlast dobila sredstva ,ali izgradili su ih do svojih "hacijendi"
    (bbart, 24. jun 2014 13:13)

    # Link komentara

  62. Svaka zemlja i svaki narod bi se ovako nečim ponosili, jedino kod nas ima ovih skeptika, poltrona, što valjda kako ustanu iz kreveta, tako šire netrpeljivost.
    (Živan Raosavljević, 24. jun 2014 12:47)

    Jos niko ne ne stavlja krov pre temelja. A imas i ono: Cime se budala ponosi toga se pametan stidi.
    (Zoran, 24. jun 2014 13:12)

    # Link komentara

  63. @Marija78
    Ne mogu ja sa Vama da se nosim, jer vidi se da ste potokovani obimnim znanjem. Ja se ipak bakćem samo zdravim razumom. Dakle, imaginarna persona po imenu "država Srbija" je odlučila u naše ime, a ne lično Vučić? Sad mi se najzad sve razbistrilo. Hvala. Sve najbolje želim!
    (nedemokrat, 24. jun 2014 13:11)

    # Link komentara

  64. Već tri godine slušamo priču o Beogradu na vodi, a oni ni projekat ni urbanističke uslove za svo to vreme nisu napravili. I sad kažu biće sledeće godine.
     (Bata, 24. jun 2014 13:11)

    # Link komentara

  65. Takvi ,nepoverljivi ,odnosno ograničeni vodili su Srbiju ka ponoru.
    Došlo je vreme gradnje lepše Srbije.
    (waserwas, 24. jun 2014 13:10)

    # Link komentara

  66. @ (Mile bot, 24. jun 2014 10:36)
    Rekli su ti Mile, ali ti si u DS-u covece, pogresio si stranku.
    (cipiripi, 24. jun 2014 13:03)

    # Link komentara

  67. Upozorenje:
    Svako ko ustvrdi da ovo nije dobar projekat i da je Vučić prevarant biće uhapšen zbog podizanja panike, progona Vučićeve šire familije i zavere protiv Srbije.
    (Mitke, 24. jun 2014 12:53)

    # Link komentara

  68. Ako se ostvari ovaj prokejat, to ce u mnogome uticati na gradjevinsku industriju, ali ako sve ostane mrtvo slovo na papiru, onda je uzalud sve.
    (Tehnopolis, 24. jun 2014 12:52)

    # Link komentara

  69. A trolovi kad vide ovakve vesti lupaju ih neviđeni kompleksi. Oni nisu bili u stanju ulicu da rekonstruišu.
     (Kondor, 24. jun 2014 12:51)

    # Link komentara

  70. Mislim da će čitava Srbija od ovoga imati koristi, preko podizvođača, materijala, a nakon toga i hotelijera, ugostitelja, kuvara, menadžera. Biće posla za razne profesije.
     (Vitez, 24. jun 2014 12:49)

    # Link komentara

  71. Prosto je ovako nešto bilo neophodno građevinskoj industriji da oživi.
     (veli, 24. jun 2014 12:48)

    # Link komentara

  72. Svaka zemlja i svaki narod bi se ovako nečim ponosili, jedino kod nas ima ovih skeptika, poltrona, što valjda kako ustanu iz kreveta, tako šire netrpeljivost.
     (Živan Raosavljević, 24. jun 2014 12:47)

    # Link komentara

  73. Popravite prvo ove jadne puteve pa tek onda gradite sta hocete. Imamo ubedljivo najgore puteve na balkanu.
     (biggi, 24. jun 2014 12:44)

    # Link komentara

  74. Pitam se koliko je nase zemlje je Aco dao za ovo. Hoce li sve nase povrce njima otici dok mi uvozimo od nemacke?
    (Mmm, 24. jun 2014 12:44)

    # Link komentara

  75. Primećujem kod pojedinih komentara kao neku želju da se ovo ne ostvari. Da li to mi svojoj državi i narodu želimo nesreću zarad ličnih, partijskih interesa??? Stvarno sramota.
     (Kojot, 24. jun 2014 12:44)

    # Link komentara

  76. @nedemokrat
    Svasta bih napisala i rekla ali bojim se ce okarakterisati kao dijagnoza i nece mi proci komentar, tako da ovo za centralu necu komentarisati. Zavrsila sam invesitcioni menadzment sticajem okolnosti i iz tog razloga mogu da potvrdim da je potpuno punopravno ono sto ste citirali...dakle...„Уколико Влада Републике Србије утврди неку од напред наведених локација као локацију од значаја за Републику Србију, за такву локацију није обавезна израда конкурса. Nije u pitanju Vucko sto bi ti/Vi rekli, vec drzava ima pravo da odluci o strateski, investicino i privredno vaznim projektima bez konkursa...kad se malo potkujes znanjem, mozemo da nastavimo konverzaciju...
    (Marija78, 24. jun 2014 12:44)

    # Link komentara

  77. Jao kaki lepi ovi Dubaji..e radikali mnogo vam hvala, možda su neki i sumnjali u vas, da niste više kao sns bez šešelja onako jaki, ali vi ste radikali sa vučićem još jači.
    S druge strane, ovaj grad i treba da se vrati kući, gradili su ga Turci, pa onda malo Evropljani - Austrijanci, e ali se sad ipak vraća na istok, gde mu je i mesto.
    (zedes.o, 24. jun 2014 12:44)

    # Link komentara

  78. Zadovoljan sam kako se sve odvija i činjenica je da ovo neće ostati samo mrtvo slovo na papiru.
     (Toza, 24. jun 2014 12:42)

    # Link komentara

  79. Vučićevi obožavatelji su toliko pomahnitali od uzbuđenja da još nisu uspeli da primete da ono na slici nikako ne može da bude Beograd? Ima vremena, život pun novih promašaja je pred vama. Stvarno ste doktori.
    (Šćepan Mali, 24. jun 2014 12:25)

    # Link komentara

  80. Radujem se takvom projektu jer ce Beograd dobiti neko novo lice, savremeno kao i ostale prestonice po svetu.
    (Balada, 24. jun 2014 12:22)

    # Link komentara

  81. ovoje objekat koji zahteva velika ulaganja , za njegovu realizaciju potrebno je vreme i očekivanja su jako velika. Za par godina stvarićemo od Beograda naš beli grad.
    (goca, 24. jun 2014 12:21)

    # Link komentara

  82. Sve je to lepo ali ko ce da kupi tolike kvadrate stanova,i ko ce da iznajmi toliko lokala.Smanjite malo...
    (P.K., 24. jun 2014 12:20)

    # Link komentara

  83. hahaha..pa ovo je komedija. Neki ljudi nikad nece nauciti nista , a non-stop komentarisu. Samo da napisu nesto , a da li je pamentno ili ne ...to nema veze. Sam projekat se moze videti na slici i tako ce izgledati(nadam se do pomenutog datuma)Posto su i na svetskim gradilistima moguca zakasnjenja do 1-2 god. Sto je neko napisao , da su arapi razmisljali ko mi ...emirati bi jos uvek bili pustinja , a ne prestonica luksuza. Sto se tice posla ,bice pre svega za gradjevinare , telekomunikacione kompanije , elektricare , kuvare itd... Znaci dosta radnih mesta. Pocetak izgradnje brine sve kolko ja vidim. Pa valjda treba da se ocisti teren , ispita i ostalo. Ne moze se graditi preko rusevina i djubreta. Sve mora temeljno. Ali zahvaljujuci prednoj vlasti , danasnja ima velikih poteskoca i trudi se da na vreme dostavi papirologiju i ostala cuda za pocetak izgradnje. Beograd na vodi ce jos bolje pozicionirati samu drzavu i grad na svetskoj listi. Time probijamo led i valjda ce sve krenuti na bolje... Skepticima mogu reci da samo gledaju i da ne salju besmislene komentare , zato sto ce i oni za koju godinu ziveti ili ici u neki od objekta Beograd na vodi. :)
    (Posmatrac, 24. jun 2014 12:19)

    # Link komentara

  84. Zar ne rece Vucic 3 prve zgrade do decembra?
     (Ivan, 24. jun 2014 12:17)

    # Link komentara

  85. Čini mi se da je Milošević "gradio" neki "EUROPOLIS"ili tako nešto!?
     (MATRIX, 24. jun 2014 12:15)

    # Link komentara

  86. "Reč sutra (sledeće godine) izmišljena je za neodlučne ljude i malu decu"
    (nn, 24. jun 2014 12:15)

    # Link komentara

  87. magarece livade....
     (dragacevac, 24. jun 2014 12:13)

    # Link komentara

  88. A, dali su Beogradjani uopste i zasluzili da se bilo sta njima gradi..?.
    (milorad, 24. jun 2014 12:06)

    # Link komentara

  89. Od ove vlasti ništa dobro ne očekujem.Ovo je najgora vlast u istoriji Srbije.
    (Mitar, 24. jun 2014 12:01)

    # Link komentara

  90. Probudim se. Ustanem. Pijuckam kaficu. Vest. Lepa. Novi bilbord. Sareno, mmm - divno. Ne znam o cemu se radi, ali lepa slika...

    Stize porukica. Komenarisi.
    Hm da, 150 din u dzepu, divno, nije malo to, sa ovom krizom i tolikim problemima... Komentarisi... Hm - kako?

    Cekam. Citam kometare. Nesto se tu ne slaze. Da li stvarno ne postoji ta firma koja gradi. Da li stvarno nema nasih tu, da crtaju... Gde su ostali? Sta da kliknem...

    Stize porukica: Upustva slede. Uh, dobro je


    Otvaram mesto za komentar - pomenucu arhitekturu, dobro zvuci! I napredak, da se nesto radi, to je super. Pomenucu i sta je do sada uradjeno, da vide... Hm, sta je do sada uradjeno - a da - mir u svetu i decak u helikopteru... super.. Mozda Maca zna jos nesto, sada cu da je zovnem...

    Jeca
    (Necu_u_tor, 24. jun 2014 11:57)

    # Link komentara

  91. ...aha !! shvatio sam!!!...znaci braca Arapi ce uzvodno - kod Ostruznice da farbaju Savu u plavo (ili zeleno)...da vade svo ovo đubre sto nosi..da jednostavno ukinu komarce... Tako moze!! ....bar dok prva kosava ne nanese milion plasticnih kesa....
    (Zoran, 24. jun 2014 11:56)

    # Link komentara

  92. Hvala Bogu pa su one sine sklonjene u martu, u subotu popodne sedam dana pred izbore. Da to nije na vreme uradjeno radovi ne bi mogli da pocnu sledeceg proleca.
    (Vlajkov, 24. jun 2014 11:52)

    # Link komentara

  93. Cekajte, ako samo jednostavno guglate starije vesti videcete da je bila najavljivana jesen ove godine, a prokop se uveliko gradi, ili ne? Dajte da budemo realni...
    (Mile, 24. jun 2014 11:49)

    # Link komentara

  94. Cirkus neviđeni, ovo nema nigde, ovo samo radikali mogu da smisle, ovakve prevare...Teneder za Prokop propao, jer je bio namešten, nova autobuska stanica nije ni počela da se gradi, a kada će ne zna se...urbanistički planovi nisu urađeni, planovi nisu urađeni, priprema terena nije urađena, uklonili neke nebitne šine i misle da je to to....ali, tu je maketa, fina, velika za slikanje...užas, šta se radi.
    (SNS prevaranti, 24. jun 2014 11:47)

    # Link komentara

  95. Razbotovali su ovu vest. Odavno nisam video ovoliku angazovanost.
    (mrx, 24. jun 2014 11:46)

    # Link komentara

  96. aha. a da li se jedino ja secam da su pocetak radova najavljivali za septembar 2014. ??
     (misa, 24. jun 2014 11:43)

    # Link komentara

  97. ako malo bolje pogledate ovo nije Beograd. Nema Zemuna, Novog Beograda, konfiguracija terena, mostovi nisu isti . .
     (Nilola, 24. jun 2014 11:42)

    # Link komentara

  98. Konačno i u Srbiji da se dešava nešto lepo i korisno.
    (Pančo Vila, 24. jun 2014 11:42)

    # Link komentara

  99. Beograd na vodi je nejasan ,samo onima koji ne žele da ga shvate.
    (Mile -rus i Brisel -plus, 24. jun 2014 11:40)

    # Link komentara

  100. zar nije trebalo ovog proleca?
     (Nilola, 24. jun 2014 11:40)

    # Link komentara

  101. Ovaj projekat je pun pogodak, jer ce proizvesti nova radna mesta.
    (Telefonista, 24. jun 2014 10:55)

    Hoce. Stranci nemaju gde da zakupe radni prostor, pa ce tada imati.
    Domaci privrednici isto nemaju gde da zakupe radni prostor, pa ce tamo.
    Pored toga bice jeftin.
    Bice puno prodavnica gde ce da rade ljudi, a narod ce konacno imati sta i da kupi. Pare ima, samo nema sta da kupi.
    Stanova u Beogradu ima malo, pa ce ovim projektom konacno da se ublazi nestasica stanova.
    (Zoran, 24. jun 2014 11:40)

    # Link komentara

  102. Ako ostane materijala, predlazem novi mega projekat "Vrtic u naselju Stepa", ne mora da bude na vodi, samo da bude
    (Samo ako ostane, 24. jun 2014 11:40)

    # Link komentara

  103. Vidim, neke ovo bas boli, ako i treba da boli.
    (Konstantin, 24. jun 2014 11:38)

    # Link komentara

  104. Projekat apsolutno nema smisla. Ne nosi nikakav srpski indentitet sa sobom i u sebi, a nema ni ekonomski razvijenu bazu.
    Ko ce osim mafije i "skorih bogatasa" sa novcem "sumnjivog porekla" moci da priusti stan od 3, 4 ili 5 hiljada eura koliko ce se kretati cena stana po kvadratnom metru.
    Ako Srbija ima 800 000 ljudi tog profila, onda stvarno nesto nije u redu.
    (Prst na Celo!, 24. jun 2014 11:37)

    # Link komentara

  105. Сада ће Вучић да уведе референдум да би тебе питао да ли се ти слажеш око тога да се највећи пројекат у историји наше земље одради у Београду и да ли од тебе за то има дозволу.. Да ти нешто можда не смета.. Човек доноси одлуке онакве за које мисли да су добар по нас и наш град и ту нема приче..
    (архимед18, 24. jun 2014 11:37)

    # Link komentara

  106. A ugovori? Rekoste da cete sve javno. Ajmo doktori, pravnici, Zorana (kao struka razume se)... Gde je moral? Uhvaceni ste u lazima svakodnevno a jos imate obraza da ne stanete sa lazima. Obraz djon.
    (milos, 24. jun 2014 11:36)

    # Link komentara

  107. U prvonajavnoj verziji o BG na vodi, ovdje na portalu b92 moj je komentar bio -
    "Nadam se ne pod vodom"
    Sjecam se da je u tom vodonajavnom periodu, ispod jedne banjalucke kuce osvanula ogromna rupa ispod temelja od posljedica erozije tla, pod najezdom podzemnih voda, i nekako imam utisak kao da su priroda i nauka uskladili korake, ali sa vidnom tendencijom da se ipak nauka udaljava najmanje korak ispred majke Prirode.
    Jucer i danas velika vecina ljudske populacije drzala se gesla - Covjek snuje, a Bog odlucuje"
    (sar., 24. jun 2014 11:33)

    # Link komentara

  108. @Zoran

    Da su Arapi tako razmisljali, Dubai bi i dalje bio pesak...
    (da s, 24. jun 2014 11:03)

    Oni ne zive od tih velelepnih zgrada. Oni zive do nafte. A vi planirate da zivite od tih velelepnih zgrada. Ajd da vidimo.
    (Zoran, 24. jun 2014 11:33)

    # Link komentara

  109. 3D animacija je čudo, ali vrhunac je maketa. Uglavnom se na tome završi.
     (mazanje očiju, 24. jun 2014 11:32)

    # Link komentara

  110. Sta je sa nasipima?!?!? Pa to pitaj gos. Dinkica i gos. Djilasa koji nisu iskoristili novac iz fonda EU za zastitu od poplava.. Sada ti je Vucic kriv,nije d aga branim,ali malo se raspitajte pre nego sto napisete nesto..
    (pametnjakovic, 24. jun 2014 11:32)

    # Link komentara

  111. Puna podrška na svakoj ideji i projektu koji će doneti privredni benefit Srbiji i promeniti njen izgled. Ovo je ogroman projekat i za njega sigurno treba dosta energije i vremena, ali mi je drago da je uopšte neko imao viziju i snagu da ga pokrene. Samo napred!
    (dadax, 24. jun 2014 11:31)

    # Link komentara

  112. Po meni je prilicno fascinantno da Beograd dobije jedan ovaj projekat,tj da se projekat izvrsi do kraja.. I voleo bih da to uspe,neka bude i za 7 godina samo da pocne da se radi,da imaju ljudi gde da se zaposljavaju,da se dobija novac od poreza..velika je to stvar za nas grad i drzavu..
    (KObre, 24. jun 2014 11:29)

    # Link komentara

  113. Pa vi ljudi, da ne kažem papagaji, niste ni svesni koliko lupetate? Kakve idiotske fraze bez ikakve podloge. Kako mali Đokica zamišlja razvoj jednog grada. "Kad dignem dve zgrade poboljšaću turizam i otvoriti radna mesta." Kakav bre turizam? Šta će da gledaju? Nove zgrade, koje nemaju tamo odakle dolaze? Koliko radnih mesta? 150? Ili mislite da će se to graditi večno, pa će građevinci imati posao narednih 100 godina? Zar niste sposobni čak ni da smislite nešto što ima malo smisla?
    (megadeth stranka, 24. jun 2014 11:28)

    # Link komentara

  114. a di su oni pacenici što su nosili one sine hahahahaha. a prvi onda kaže ; eto vidite da se radi hahaha
     (garavi, 24. jun 2014 11:26)

    # Link komentara

  115. Ma da, ako nas ne spase ovaj bal na vodi nista nece.
     (Aca, 24. jun 2014 11:26)

    # Link komentara

  116. Ne čude me ovakvi komentari, naš narod je navikao da ne veruje nikome i niušta. Ali, proleće nije daleko, a ovaj projekat je pravi pogodak za jednu prestonicu.
    (Nikolija Nika, 24. jun 2014 11:26)

    # Link komentara

  117. Neka košta, šta košta, samo da ne gledamo više ono sivilo. Vreme je da Beograd opravda svoje ime.
    (Opasna mala2, 24. jun 2014 10:51

    Onda metlu u ruke i kantu sa krecom, nek se grad ocisti, a fasade okrece, pa ce stari grad zablistati, a turisti ce dolaziti da vide kulturnu bastinu Beograda!!!

    Svaki evropski grad turiste privlaci svojom istorijom, a ne staklenim i betonskim zgradurinama, kojih ima svugde u svetu!!!
    (zamena teza!, 24. jun 2014 11:24)

    # Link komentara

  118. Nista gluplje u životu nisam videla!
     (vestalka, 24. jun 2014 11:19)

    # Link komentara

  119. ...pokusavam da zamislim lepe zgrade, soping molove, oblakoder, uredjena setalista obalom....rojeve komaraca, plasticne flase, kante, stabla,uginulu stoku.. koju nosi Sava.... Nesto mi se tu ne slaze !
    (Zoran, 24. jun 2014 11:16)

    # Link komentara

  120. ja danima pokusavam da izguglam Eagle Hill. Ne postoji.Postoje nekakve skole sa tim imenom. AV nam je obecao da cemo vec krajem ove godine ziveti bolje. Do kraja godine jos 4-5 meseci a mi zivimo sve gore. Ovaj cirkus oko grada na vodi ce biti jos veci. Cekam kraj godine da vidim koliko je grad dao za uredjenje gradskog zemljista.Platicemo mi gradjani jer poredovih 80% povecanja poreza na imovunu bice i sledece godine povecanje za jos toliko. Kritikovali su onu repliku kod buvljaka. Koliko kosta oa skela sa bilbordom na Zeleznickoj stanici. Gde ce da se i kako ce da se vozi gradjevinski materijal za pocetak izgradnje kada pruga jos stoji a Prokop ni zadve godine nece biti gotov. Kada cemo umesto makete da vidimo stvarne projekte onog sto ce da se gradi.Prvo cirkus sa policijom pa cirkus sa arapima da se narod ne zamajava sa sve losijim zivotom.Pitam se sta je sledece
    (Vozdovac grad na vodi, 24. jun 2014 11:14)

    # Link komentara

  121. Bice prelepo,svaka cast...
    (Full90, 24. jun 2014 11:13)

    # Link komentara

  122. А до пролећа ко жив, ко мртав.
    (Abu zajeb, 24. jun 2014 11:12)

    # Link komentara

  123. @Marija78
    Vidim da ste navikli u Vašoj centrali na fine manire, ali nisam ja gospođo Vaš ortak da mi se tako obraćate. To će moći kada budete ponovo olobađali Beograd, kao vaši polupismeni prethodnici 1945.
    Rekao sam šta nije jasno.
    To što je nešto na javnoj raspravi nije odgovor na moje pitanje. Ko je od stručnih tela odobrio projekat, a da to nije SNS arhitektonski podmladak sa megatrenda? Možete li navesti neko ime? Kada je održan konkurs? Javne rasprave i služe tome da se protera ono što su vaši "vizionari" zamislili, viđeno više puta. Dodajmo i ovo, kad me već vučete za jezik:

    „Уколико Влада Републике Србије утврди неку од напред наведених локација као локацију од значаја за Републику Србију, за такву локацију није обавезна израда конкурса.“

    Imate li nešto da dodate? KONKURS NIJE ORGANIZOVAN. N-E-M-A K-O-N-K-U-R-S-A. Dakle, Vučko je jedini konkurs. Vučko je promenio GUP. Gde je struka? Šta Vama još nije jasno?
    (nedemokrat, 24. jun 2014 11:10)

    # Link komentara

  124. Jer poceo da se gradi prokop koji je preduslov za gradjenje tu NIJE ..ko moze da kupi te silne stanove u Srbiji ..NIKO..skoro sam siguran da je ovo sarena laza da zamajavaju narod dok rade po naredbi nemacke sve sto im traze ..prodaja svega vrednog nemackoj ,prepustanje severa kosova taciju ,smanjivanje penzija i plata a sa druge strane zamajavas narod sa par bilborda kao sto je DS radio sa metrom, solarnom elektranom itd dok u drzavi cveta organizovani kriminal.
     (dzonikg, 24. jun 2014 11:10)

    # Link komentara

  125. A sta je sa nasipima i drugim sistemima za zastitu od poplava?Zasto Vučić zamajava narod sa ovakvim glupostima?
     (eto, 24. jun 2014 11:08)

    # Link komentara

  126. Da, ali uzmite u obzir i poplave koje su nas zadesile, one su uticale u nekoj meri na sve u Srbiji. Dal na jesen dal na prolece, isto mu dodje, bitno je da se pocne.
    (Dzoni #, 24. jun 2014 11:03)

    # Link komentara

  127. @Zoran

    Da su Arapi tako razmisljali, Dubai bi i dalje bio pesak...
    (da s, 24. jun 2014 11:03)

    # Link komentara

  128. Vreme je da Beograd opravda svoje ime.
    (Opasna mala2, 24. jun 2014 10:51)

    Jeftinije bilo da svako okreci svoju kucu u belo.
    (Zoran, 24. jun 2014 11:02)

    # Link komentara

  129. Pa ovo izgleda odvratno gomila solitera + ovo ogromno sto liči na ... pa jel moguće da oni ili mozda bolje reći on može da radi šta hoće i da niko ne pita ama baš ništa građane Srbije i Beograda . U Švajcarskoj se ide na referendum za mnogo manje važne stvari a nas ko šiša.Pa ko će to da živi u ovim milionima kvadrata i ko će i od kojih para tu da kupuje... I slažem se za sve komentare vezane za floru i faunu Ratnog ostrva i uopšte priobalja Save i Dunava. Nadam se da će se protiv ovog rugla svi pobuniti čak i oni koji su glasali za SNS ali ne za ovo. Bolje te silne pare da uložimo u poljoprivredu iskoristimo pruženu šansu i izvozimo meso ali ono proizvedeno u Srbiji a ne da varamo Svet i tako se brukamo.Ali čini mi se da vlast ne želi jakog,bogatog seljaka a ni radnika, takvi nisu pogodni za manipulaciju i ucene... Tužno a opet smo se po ko zna koji put ponadali da će biti drugačije,bolje...
    (Rakovica 70, 24. jun 2014 11:02)

    # Link komentara

  130. Mole se svi botovi da imaju malo mere.
    (Zoran, 24. jun 2014 11:00)

    # Link komentara

  131. Srbijo probudi se iz ove noćne more!
    (nex, 24. jun 2014 10:59)

    # Link komentara

  132. Alo bre "reformatori" sa "doktoratima", mante nas vaših "projekata" i blebetanja.
    (bane, 24. jun 2014 10:58)

    # Link komentara

  133. A favela preko puta na drugoj obali?
     (matrix, 24. jun 2014 10:58)

    # Link komentara

  134. Ovaj projekat je pun pogodak, jer ce proizvesti nova radna mesta.
    (Telefonista, 24. jun 2014 10:55)

    # Link komentara

  135. @Sara Kej,bravo za koment.evo krenuse mi suze od srece,nznm sta da radim ,dal da ih brisem ili da skocim sa zgrade...
     (Srdjan Bg, 24. jun 2014 10:54)

    # Link komentara

  136. Iskustvo nas uci (ili ne kako koga) da tu ima raznih milionskih penala napisanih sitnim slovima pa se nadam da je to neko dobro procitao. Koliko smo ocajni potpisacemo sve samo da dobro zvuci. Nekako mi je veca verovatnoca da ce sve otici u tom smeru
    (alex, 24. jun 2014 10:52)

    # Link komentara

  137. Neka košta, šta košta, samo da ne gledamo više ono sivilo. Vreme je da Beograd opravda svoje ime.
    (Opasna mala2, 24. jun 2014 10:51)

    # Link komentara

  138. Ovo je najlepsa vest do sada , predizborna obecanja nisu bila lazna , uz ovaj projekat ce se zaposliti ljudi na samom podizanju objekta , projektanti , radnici svi ce imati pune ruke posla , kada se sve zavrsi imacemo veci broj turista a i nekretnine u okolini ce poskupeti...
    (goran, 24. jun 2014 10:48)

    # Link komentara

  139. Pola 11, a nema jos uvek SNS Botova ??? Nadam se da je jutarnja kafa u pitanju, brinem se...
    (Sale, 24. jun 2014 10:35)
    Tema je tako lepa i inspirativna! Nestalo argumenata, a ..?
    (samo vas gledamo..., 24. jun 2014 10:48)

    # Link komentara

  140. Pre ce biti na kukovo leto.
    (Kad ce Coki u zatvor ?, 24. jun 2014 10:46)

    # Link komentara

  141. kad se u srbistanu ovako nesto napravi,ljudi ce verovatno da zive na drugoj planeti
    (poluljudi, 24. jun 2014 10:44)

    # Link komentara

  142. nemam šta da kažem. ovo je kriminal i to svako zna...
     (Diktatura !, 24. jun 2014 10:43)

    # Link komentara

  143. Da iskoristimo sledeći poplavni talas. Potopljene ce biti Savska i Karadjordjeva, a u toku je tender za nabavku gondola i konkurs za gondolijere, javlja agencja Vućko pita.
     (D61, 24. jun 2014 10:41)

    # Link komentara

  144. Konačno ćemo dobiti svetsku metropolu u onakvom svetlu, u kakvom i treba da bude.
    (Jeca AR, 24. jun 2014 10:41)

    # Link komentara

  145. @arrrr
    Pa evo ovo je pocectak realizacije jednog od ostvarnja,a slazem se da treba dati priotitet poplavjenim podrucjima ali isto tako ne moze stati potpuno inesticioni sektor iz tog razloga, jednostavno je bitno napraviti balans ako je to ikako moguce...
    (Ana89, 24. jun 2014 10:40)

    # Link komentara

  146. Evo vrlo jasne poruke svim skepticima. Kada nikne BG na vodi, nadam se da ćemo svi biti ponosni.
     (Dane, 24. jun 2014 10:40)

    # Link komentara

  147. Ništa dok ne vidim maketu.
     (Dragan - BOR, 24. jun 2014 10:37)

    # Link komentara

  148. Za sumnjicave da Vucic ovo nece da ispuni: Ovo je previse nepotrebno Srbiji, a i Beogradu, tako da su realne sanse da ce to da se napravi.
    (Zoran, 24. jun 2014 10:36)

    # Link komentara

  149. Rekli mi iz stranke da koristim ime Mile i da pisem kako je nas vodja divan sto ovom prilikom i cinim. Ne znam sta je to master plan, ja sam na gradjevinskom fakultetu ucio za plan detaljne regulacije ali mi se svidja kako zvuci! Mora da je mnogo dobro i sareno! Nadam se samo da nije na arapskom jer arapski ne znam!
    (Mile bot, 24. jun 2014 10:36)

    # Link komentara

  150. Pola 11, a nema jos uvek SNS Botova ??? Nadam se da je jutarnja kafa u pitanju, brinem se...
    (Sale, 24. jun 2014 10:35)

    # Link komentara

  151. nedemokrat@
    Nacrt izmena i dopuna Generalnog plana Beograda, a u vezi sa projektom „Beograd na vodi“, na javnom je do 9. jula. Sta ti nije jasno...
    (Marija78, 24. jun 2014 10:35)

    # Link komentara

  152. A sta ako se ovo izgradi i pokaze njegova isplativost? Koga cemo onda da mrzimo?
    Miso, plasim se...
    (Sokarijus, 24. jun 2014 10:32)

    # Link komentara

  153. Pa bilo je na jesen, a sad na prolece.Ne lipsi magare do zelene trave.
    (mile, 24. jun 2014 10:30)

    # Link komentara

  154. Da li ce Arapi uloziti tri milijarde eura ili ce.se.Srvija zaduziti tri milijarde eura za propali projekat je velika razlika gospodo vadikali.
     (Bojan, 24. jun 2014 10:27)

    # Link komentara

  155. A уговор са Етихадом? Не? Хоћете и ово на тај начин да спроведете у дело? Са 25% подршке се понашате горе него СПС почетком 90тих.
    (Богдан, 24. jun 2014 10:26)

    # Link komentara

  156. stvarno se nadam da nece proci kao prokop....
     (milan, 24. jun 2014 10:26)

    # Link komentara

  157. Neka novinari kad vec nece rukovodioci projekta sami da kazu sledece:
    1. Ko radi idejni projekat i za koje tacno objekte radi. Kda se idejni zavrsava i kada ce proci reviziju..ć
    2. Ko radi odnosno ko ce raditi glavni projekat i kada ce proci kompletnu proceduru u JKP, PP policiji, Ministarstvu, sekretarijatu....
    3. Da li je ugovorena uopste izrada projektne dokumetnacije.
    4. Nista se ne moze raditi na osnovu Master plana, master plan je pocetak price i do pocetka gradnje mora, za ovakav projekat, sve da se pre 6 meseci krenulo u proceduru pripreme dokuemtnacije da prodje najmanje 1-1.5 g.dana.
    5. Sta je sa studijom o proceni uticaja na zivotnu sredinu, ko je radi, kada je prezentacija, javna rasprava i td...

    Toliko!
    (D, 24. jun 2014 10:24)

    # Link komentara

  158. Taman za to vreme da Neša uradi još jedan doktorat :)
     (Nenad-EU, 24. jun 2014 10:23)

    # Link komentara

  159. Ja na ovoj maketi izbrojah sedam mostova, od kojih tri krecu iz tzv. Beograda na vodi, i prakticno su polozeni tik iznad vode!!

    Znaci obustavice se recni saobracaj, a kad Sava poraste, poplava???
    (nema veze, ionako je sarena laza!!, 24. jun 2014 10:22)

    # Link komentara

  160. Monumentalan projekat kakav Beograd i zasluzuje.Najbolje je sto ce biti dosta posla za gradjevinare.
    (Miomir, 24. jun 2014 10:22)

    # Link komentara

  161. Neki plaćaju drogu, a ovi su na tzv. besplatnim drogama.Daj malo i nama,narodu...shvatila sam od kad je ovo na vlasti ono "krstim se i rukama i nogama".Ljudi moji,pa jel ovo moguće...?
    (zarobljena princeza, 24. jun 2014 10:21)

    # Link komentara

  162. E pa tako, nek je sa srećom i da uhvatimo priključak sa svetskom arhitekturom obnovom naših lepotica poput zgrade Beogradske zadruge.
    (Boris Janković, 24. jun 2014 10:02)

    Obnova Beogradske zadruge-priključak sa svetskom arhitekturom???? A ovo "lepotica" je naročito poetično da se us****. Pogotovo kad je ta nesrećna zgrada samo okrečena i ništa više. Takve zgrade se u "svetskoj arhitekturi" RESTAURIRAJU i to deset i više godina a ne tri meseca kao ova naša.

    Dajte bre botovi sjašite više, ako Boga ima. Koje sve gomile budalaština ću da pročitam da je to neviđeno.
    (zaluđeni, 24. jun 2014 10:21)

    # Link komentara

  163. Ako vam proleće proleće, pazite da vam leti ne uleti !
    (Tenkre, 24. jun 2014 10:21)

    # Link komentara

  164. Na Kukovo Leto,iako bude ima da ispadne neki monstrum, umesto Savamalu da srede da bude atrakcija
    (Alan Ford, 24. jun 2014 10:19)

    # Link komentara

  165. Poštovani Gradonačelniče, da li sa ovim dotičnim gospodinom možete i planirate da privučete investitore i uzgradite Beograd?! [link]
    (Frustrirani beograđanin, 24. jun 2014 10:18)

    # Link komentara

  166. Jedva cekam da kupim stan ovde, bice to divno kao u Evropi. nego kakvi su uslovi za stambene kredite ovih dana? imam platu 19 hiljada dinara, hoce li moci stan na kredit bez ucesca?
    (kazna, 24. jun 2014 10:17)

    # Link komentara

  167. Joooj kad navali sad ovih 800.000 nezaposlenih da kupuje stanove i lokale - nećemo moći mi "zaposleni" sa platom od 40.000 din. da dođemo na red....
    Jedva sam se od njih dokopao po par stančića u Belvilu i Vojvode Stepe...
    Sad kad nastane jagma, obrali smo bostan!
    A tek kad ulete u Šoping molove - opustošiće ih.
    Odmah Vučiću da gradiš još jedan! Ne čekaj ništa.
    Veći...

    Šalu na stranu, video sam glupe ( kako reče Premijer ) ideje i planove ali za nešto ovako, potreban je poseban talenat
    Pokvarenjaštvo se podrazumeva.
    (Bojan Todorović, 24. jun 2014 10:17)

    # Link komentara

  168. Beograd na vodi je pun pogodak vlade!!Narod je dobro izglasao a ko sumnja uskoro ce mus e otvoriti oci!!!
    (kalina, 24. jun 2014 10:17)

    # Link komentara

  169. @sara kej a sta je ispunio do sad?
    (arrrr, 24. jun 2014 10:15)

    # Link komentara

  170. Izgradnjom Beograda na vodi, desna obala Save ce dobiti izgled modernih svetskih metropola.
    (Ognjen, 24. jun 2014 10:14)

    # Link komentara

  171. Imamo "Obrenovac na vodi" za sada tako da nije problem da imamo i "Beograd na vodi." nakon "Obrenovca na vodi".A i blizu su.

    Koja rupetina od drzave i narod u njoj van svakog komentara.
    (Tako i treba za ovaj pismen,vredan i pametan narod., 24. jun 2014 10:14)

    # Link komentara

  172. Koje stručno telo je odobrilo ovaj čuveni projekat osim Vučka? Da li je neko ovde čuo za GUP? DUP? Nešto slično? Ah da, Vučko ipak zna najbolje. Struka će, ako baš dotle dođe, za par evra lako da zažmuri. Koji smo mi brlog.
    (nedemokrat, 24. jun 2014 10:12)

    # Link komentara

  173. Konacno jos jedan shopping mall.
    (User21, 24. jun 2014 10:12)

    # Link komentara

  174. Investiranjem preko dva miliona eura u obnovu zdanja Beogradse zadruge, investitor je pokazao ozbiljnost i namere u vezi projekta Beograd na vodi.
    (Tamara, 24. jun 2014 10:11)

    # Link komentara

  175. Obzirom na velicinu i ozbiljnost ovoga projekta, bilo je nerealno ocekivati da bi se pre moglo poceti sa gradnjom.
    (Slavko, 24. jun 2014 10:09)

    # Link komentara

  176. Tesko da ce i Premijer da doceka prolece kao najveci drzavnik u poslednjih 100 godina, kako kazu njegovi botici, a kamoli Beograd na vodi.
    Sve mi se cini da idu polako ali sigurno u zaborav i on i njegovi grandiozni projekti.
    Mnogo naroda ovde nema glavu, ali svi imaju stomak.
    (malo tesko, 24. jun 2014 10:07)

    # Link komentara

  177. Sta ce sada DS da kaze, oni se konstantno brinu za Beograd na vodi...
    (tara, 24. jun 2014 10:07)

    # Link komentara

  178. Beograd ce dobiti jedan veliki pano, 30 metara. E to ne sumnjam da ce biti.
     (Mileva iz Surcina, 24. jun 2014 10:05)

    # Link komentara

  179. Ko je potpisao dozvolu da se unisti zivi svet na Velikom Ratnom Ostrvu??? U tim istim Emiratima ne smete ni zbun da posecete bez dozvole a ovde divlja ko kako hoce, samo da strpa pare u dzep a ostali neka pockaju.
    (Iznogud, 24. jun 2014 10:04)

    # Link komentara

  180. E pa tako, nek je sa srećom i da uhvatimo priključak sa svetskom arhitekturom obnovom naših lepotica poput zgrade Beogradske zadruge.
    (Boris Janković, 24. jun 2014 10:02)

    # Link komentara

  181. Hahahah…ahah !
    (sALE, 24. jun 2014 10:01)

    # Link komentara

  182. Obecavam , platicu sve racune, ove nove uvecane...na prolece...kukovo. muka mi od tih vasih najava. Dajte vi ugovore da mi vidimo ko se koliko ugradio! Ajde preposteni, pokazujte, ja na rec nikom vise ne verujem.
    (novosadjanin, 24. jun 2014 09:58)

    # Link komentara

  183. Ajd nek je sa srecom.
    da i ovaj soc realisticki Beograd zalici na nesto.
    (kocnicari-shtp!, 24. jun 2014 09:58)

    # Link komentara

  184. Kome treba ovo? Pa narod nema ni za hleb! Kome trebaju trzni centri, kome trebaju brze hrane, kome trebaju radnje kad je novcanik prazan? Vucicu, sagradi neku fabriku da ljudi rade a ovo cemo nocu dok spavamo i sanjamo.
     (markuni, 24. jun 2014 09:58)

    # Link komentara

  185. Zasto na vodi? Zar nece biti( ako uopste i bude) pored vode?
    (Ja sam, 24. jun 2014 09:55)

    # Link komentara

  186. Pitam se koliko je nase zemlje je Aco dao za ovo. Hoce li sve nase povrce njima otici dok mi uvozimo od nemacke?
    (Mmm, 24. jun 2014 09:54)

    # Link komentara

  187. predlog: preselite SVE stanovnike Srbije u Beograd a ostatak zemlje prodajte.
    Garantovano imacemo lep zivot nekoliko godina!
    Uostalom da li iko ovde razmislja na duzi rok? Sumnjam!
    (iskren, 24. jun 2014 09:53)

    # Link komentara

  188. Ha ha ha
    (nada, 24. jun 2014 09:53)

    # Link komentara

  189. ..."Kao najava događaja, ispred Železničke stanice -- PROKOP -- postavljen je veliki reklamni pano, dužine 30 i visine 12 metara"...

    uf, pardon ne treba ono PROKOP, to je već više puta završeno u proleće, zar ne?
    (ZLOBEX, 24. jun 2014 09:52)

    # Link komentara

  190. Sve je to lepo i treba da se radi i gradi, ali realno ko ce kupiti ta 2 miliona kvadrata stambenog prostora, to mi nije jasno... Prilikom projektovanja pre glavnog projekta ide idejni projekat, a pre njega generalni sa prethodnom studijom izvodljivosti i studijom izvodljivosti. Malo mi je čudno, da ako je ovakav kapitalni projekat prosao svu tehničku dokumentaciju, kako je moguće da su arapski investitori i dalje zainteresovani za nešto ovako!? Ovo čisto razmatram iz ugla profesije, jer mi je skroz čudno... Ali iskreno iz sveg srca zelim da ja grešim i da ce ovaj projekat stvarno zaživeti.
     (Mićko, 24. jun 2014 09:49)

    # Link komentara

  191. Pa nemojte preko reda. Prvo solarni park, IT centar u Indjiji, kanal do Egejskog mora... I pre svega, da se smanje plate i penzije.
    (zzz, 24. jun 2014 09:47)

    # Link komentara

  192. Kako sad u prolece???

    Zar Vodja nije rekao da gradnja pocinje u septembru???

    U prolece koje godine, kog veka???
    (a da, to je bilo pred izbore!!, 24. jun 2014 09:46)

    # Link komentara

  193. Ajd sto misle da smo glupi, al da misle i da smo slepi?!? Pa ovo na slici nije Beograd, kolko je ovo mostova? Kakav je ovo reljef, topografija. Pride, nije ni lepo...Gospodo, znate ono sa tarabom i sta na njoj pise.
    (tako nam i treba, 24. jun 2014 09:46)

    # Link komentara

  194. Sve sto premijer najavi, to i ispuni. Pohvale za ovako veliki projekat. Nadam se u uspesnom ostvarenju zamisljenog.
    (Sara Kej, 24. jun 2014 09:43)

    # Link komentara

  195. Mosa. Mosa i na prolece
    (cbs, 24. jun 2014 09:41)

    # Link komentara

  196. Bg na vodi, trn u oku opoziciji...
    (dada, 24. jun 2014 09:40)

    # Link komentara

  197. Aha...
    A koje godine?
     (BG, 24. jun 2014 09:39)

    # Link komentara