- Komentari -

Al Džazira kupuje srpsku TV Avala?

Beograd -- Jedna od najvećih svetskih televizija Al Džazira ponudila je vlasniku TV Pink Željku Mitroviću da im za 25 miliona evra proda televiziju Avala, piše Press.

Izvor: B92, FoNet, Press
Pošaljite komentar
  1. ", novinari koji budu radili na srpskoj Al Džaziri morati da priznaju da je Kosovo država. "

    Znaci novinari sa B92 bi odmah dobili posao,pa i povisice.
    (Babin_zub, 17. jun 2011 13:26)

    # Link komentara

  2. ko god hoce ulozi lovu u Srbiju dobro nam je doshao :)
    a onda ako postave takvo pitanje na razgovoru idu milionske kazne
    pa hapsenja itd...:) oooopushteno samo ...
    (XENO, 17. jun 2011 13:21)

    # Link komentara

  3. @ Gradjanin
    Tacno, u pravu si, a onda ce celokupni nas dragi pravoslavni kler doci u svojim audijima, meckama i bmw-ovima sa zatamljenim staklima i odbraniti hriscanstvo u Srbiji u svojim Gucci i Prada odelima koje nose ispod casnih mantija. Ma, vazi!
    (Beo-Gradjanka, 17. jun 2011 08:50)

    # Link komentara

  4. Ne sumnjam uopšte da će svi novinari odreda koji budu hteli raditi odgovoriti potvrdno, da je Kosovo država. Velika većina tih koji tako odgovore će odgovoriti neiskreno, ne misle tako ali vole velike plate od Al Džazire, ali nije ni mali procenat novinara koji stvarno tako misle, da Kosovo jeste ili treba da bude nezavisna država. Žalosno. Novinari nisu baš čvrstih uverenja.
    (Duško, 17. jun 2011 08:15)

    # Link komentara

  5. Ako do ove strahote stvarno dodje, nadam se da ce svi gradjani Srbije jednostavno bojkotovati tu televiziju i sve nemoralne novinare/voditelje koji budu gramzivo prihvatili (verovatno) velike plate.
    A moral i alavost doticnog Mitrovica-Otrovanog ne vredi ni pominjati. Tom coveku su vec dozvolili da pogazi i unisti srpsku kulturu nekom arapsko/maloazijskom.
    (vlada, 17. jun 2011 04:17)

    # Link komentara

  6. ... a od tornja na Avali da naprave minaret!
    (Bane iz Tudjine, 17. jun 2011 03:37)

    # Link komentara

  7. "nacionalni prevoznik ce vam biti Turkish airlines i gledacete Al Jaziru"

    А и идемо на операцију у Турску, а и гледамо ону турску серију.
    (Зоран, 17. jun 2011 02:40)

    # Link komentara

  8. ce bidne Al Bundi na toj Al Dzafiri?btw : mi to u demokratskoj Svedskoj nemamo, a sto to?
    (bolid, 17. jun 2011 01:39)

    # Link komentara

  9. Pa lepo je narod 2000 smenio jednu vlast i doveo drugu, koja je "otvorila" Srbiji shirom vrata zapada,ali i istoka,koji je realno "blizi". I sada kada ljudi sa istoka zele da investiraju u Srbiju mi se bunimo. Pa ili ocete da pishkite ili necete. Ja sam jedan od onih koji su za jos uvek "polu-zatvoreno" trziste. Bas zbog ovakvih "investicija". Nebi bio problem da dodje neki Arapin i kupi neku fabriku za flashiranje vode, ili proizvodnju necaga,ali kada vam dolaze da kupe TV stanicu sa drzavnom licencom i koji ce vam "prodavati" da je Kosovo nezavisno, onda tu vec imamo problem. Ali sta je tu je "zuti" nas doveli do prosjackog stapa i sad je daj sta dash deviza "prvog reda"....
    (Dexterijus, 17. jun 2011 01:09)

    # Link komentara

  10. @Jasna : "Sto se tice kvaliteta i govora istine Al DZazira je za BBC i CNN pojam kvaliteta i objektivnog izvestavanja" ... Laz promovisana od strane Globalista (Soros, UN, Islamists,...). Cinjenice:
    AlJazeera je osnovana od strane Emira (diktator) Katara i kompletno finansirana od njega.
    AlJazeera je pod upravom rodbine doticnog Emira od Katara sa njegovim necakom i zvanicnim "ministrom informacija" Katara na celu.
    Podsetite se "kvaliteta informacija" medija kontrolisanih od strane Milosevica i njegove familije svojevremeno - ista stvar. Samo je ovaj diktator bogatiji, ima naftu i gura Globalizam sa drugim bogatim diktatorima i buduci diktatorima.
    Praktican primer: Prosle nedelje je Katar deportovao nazad u Libiju zenu koja je bila silovana od strane Gadafijeve vojske i o kojoj je brujala vecina Zapadne stampe... Pretrazite arhive AlJazeere za bilo koju novost o tome...
    AlJazeera - novosti odobrene od diktatora u diktatorsku korist.
    (dusanmal, 17. jun 2011 00:31)

    # Link komentara

  11. Al-Avala Al-Džazira... ;)

    Šalu na stranu, ne vidim čemu predrasude. Siguran sam da većina kritičara nikada u životu nije gledala neki program Al-Džazire i da je za istu prvi put čula putem drugih medija tokom rata u Avganistanu. Nije mi jasno ni od kada je Al-Džazira teroristička televizija na kojoj se promovišu talibani. Ispada da je sve što dolazi sa bliskog istoka (koga, verovatno, ni na karti ne bi znali pokazati) terorističko i zlo i da ga se treba kloniti po svaku cenu. Ne razumem toliko generalizovanje. A ono "ne treba niko da se zaposli u "Avali" posle toga" je toliko jadno i nisko da ne vredi komentarisati. Sviđalo se to nekome ili ne.
    (S2, 16. jun 2011 23:08)

    # Link komentara

  12. Основна ствар када дајете ТВ канал и тржиште страној телевизији је да их обавежете да поштују Законе и Устав земље домаћина.
    (Марко, 16. jun 2011 22:27)

    # Link komentara

  13. I onda su amerikanci zatucani. Pa ta televizija je nezavisnija od svih CNN-ova i BBC-ova, nivo novinarstva koji oni imaju ni ne POSTOJI u Srbiji. Strasno gde ja zivim.
    (trsh, 16. jun 2011 22:10)

    # Link komentara

  14. Je li to ona islamska televizija sto emituje porno filmove sa zabradjenim zenama u glavnim ulogama??????
    (barely legal arab girls, 16. jun 2011 22:03)

    # Link komentara

  15. Jeste,jos da nas pozdravljaju sa: "Selam alejkum" i svi mozemo u Albaniju...ili Arabiju...ili gde god.
    @andro carski komentar :):
    (rogonja, 16. jun 2011 22:02)

    # Link komentara

  16. Kakve veze ima pitanje da li je Kosovo država, a to pita novinara budući poslodavac?

    Ti zaista ne shvataš?

    Ako novinar ne priznaje realnost, ma kako se to Tadiću i njegovom učeniku Jeremiću to ne sviđalo, onda on nije novinar. Ako hoćeš demokratiju onda ne možeš silom nekom zapušiti usta. Titov metod, šta li je. Po svim kriterijumima Kosovo jeste država. A ti sad idi svršavaj i lamentiraj da nije. Možda i ubediš sebe u to.
    (@andro, 16. jun 2011 21:27)

    # Link komentara

  17. Neverovatno koliko predrasuda, da li je moguce da je toliko vas dovoljno glupo i nesposobno da se informisete.
    (mogi, 16. jun 2011 21:13)

    # Link komentara

  18. Ovaj naslov i sam tekst je toliko pretenciozan i naravno novinarski senzacionalistican da mi se na trenutak ucinilo da citam Njuz.net
    Ne palite se i ne gubite vreme ni da komentarisete ovu vest, nema veze sa zivotom.
    (Beogradjanin, 16. jun 2011 20:53)

    # Link komentara

  19. nacionalni prevoznik ce vam biti Turkish airlines i gledacete Al Jaziru, , a rusi odose u undergroung, komsije umirem od smijeha haahahahahahhahahahahahahahahaa
    (tuzlak, 16. jun 2011 20:25)

    # Link komentara

  20. Pa, to je deo Istanbulske inicijative, to jest Panićeva ideja... trebali smo da pozovemo Papu... i da se pozivamo na sveto krstaško nasleđe Cara Dušana... i ruskog patrijarha da smo pozvali! Kod nas deluju dve grupe: Alpsko-Primorska i Orijentalna! I baš nas ritaju... ono baš, baš... i sa privatizacijom, a i sa ostalim dešavanjima. Više čak nije ni skriveno! Sve hrišćanske crkve sa poglavarima da se pozovu u Niš 2013 godine, i to odmah! Ako nam Hrišćanska braća ne pomognu, niko neće! Gotovo je! Mi tonemo u večnost dok svetlost dana bledi...
    (Građanin, 16. jun 2011 20:25)

    # Link komentara

  21. Sto se tice kvaliteta i govora istine Al DZazira je za BBC i CNN pojam kvaliteta i objektivnog izvestavanja.Kada se gleda jedna vest na sve 3 Tv Al.DZ.je najicrpnija najmanje politicki i korisno obojena i izvestava sta se desilo bez svog misljenja.Dok drzavna televizija BBC i Saudi vlasnik CNN funkcionisu po direktivi urednika a oni po direktivi direktora koji je u BBc postavljen od partije na vlasti.a u slucaju CNN zavisi od klijenata koji placaju reklame i imaju strateski biznis interes u vestima .Tako da bi kupovina bila skrov OK
    (jasna, 16. jun 2011 19:53)

    # Link komentara

  22. TV AVALAH
    (:))), 16. jun 2011 18:57)

    # Link komentara

  23. Ne bi me čudilo da vam dođe i "TV AL KAIDA"- a nije ni to daleko-naravno, ako vam naredi EU i "dobri" Amerikanci!!!
    (Gašpar, 16. jun 2011 18:48)

    # Link komentara

  24. Takvo pitanje je u suprotnosti sa nasim ustavom, i ako ga budu postavljali nasim gradjanima za rad u nasoj drzavi, trebaju biti spremni na tuzbu.
    (z, 16. jun 2011 18:23)

    # Link komentara

  25. na ovim prostorima radi najcudnija udba.

    zadnjih 20g nije htela sacuvati ni jednu drzavu...nema nameru ni ovu.
    (ajdukt@gmail.com, 16. jun 2011 17:58)

    # Link komentara

  26. Ovo mi zvuci kao prodaja telekoma, tresla se gora rodio se mis
    Inace sto se tice same prodaje tv Avala slazem se s tim trebalo bi je prodati isto tako i Happy ko to uopste gleda, ali ne nekoj Al Dzaziri vec recimo RTL-u
    (Iva, 16. jun 2011 17:43)

    # Link komentara

  27. Toooo! Ima da slušamo samo DŽAZ! A naravno da je kosovo država. Samo dajte platu, žena i deca gladni. I država gladna, čim posluje sa takvima
    (Woah, 16. jun 2011 16:43)

    # Link komentara

  28. Bez prevelikog osvrtanja na informaciju o prodaji Avale, jer nije proverena, ipak se moze primetiti da je impresivno koliko ljudi koji komentarisu malo znaju o navedenoj televiziji, pa misle da tamo rade neki mudzahedini koji nisu smeli da se opasu dinamitom, pa su odlucili da budu novinari.

    Mogli biste da procitate nesto o ovoj televiziji, i da se informisete kako na nju gledaju u zemlji njenog porekla. Mozete takodje da pogledate i film Control room, koji je interesantan iz vise razloga, a daje i opis percepcije Al Jazeere na bliskom istoku i u Americi.

    [link]/
    (ne gledam previse tv, ali preterujete, 16. jun 2011 16:41)

    # Link komentara

  29. Pa dobro, neka traze od novinara da potpisu stagod, nije problem.
    Ima i drugih televizija koje sprovode slicnu politiku kod nasih kablovskih operatera, ne bi bili izuzetak.

    Problem sa TV Avala je sto ta televizija ima nacionalnu frekvenciju, a to je ogranicen prirodni resurs. Ovakvim televizijama ga treba oduzeti i dati onima koji imaju neko postovanje prema ovoj zemlji.
    (Gledalac, 16. jun 2011 16:32)

    # Link komentara

  30. Al beogradski pašaluk

    [link]
    (Lala, 16. jun 2011 16:31)

    # Link komentara

  31. moze li neko ko pravi sajtove da napravi sajt sa uputstvom kako da ljudi izbace Pink sa spiska kanala? Voljan sam da pomognem i da finansiram neki hosting i domen.
    (asdf, 16. jun 2011 16:26)

    # Link komentara

  32. Nije ni cudo! Ionako 90% svetskih medija pripada konglomeratu od 5 medijskih mogula koji polako i medjusobno pocinju da rade "merger"-e tako da cemo za jedno 20-ak godina imati jednu medijsku korporaciju koja ce upravljati svim medijima.

    A narod k'o narod, mislice da ima izbor jer mu kablovski provajder nudi 80 razlicitih kanala, ustvari nudi mu iluziju da moze da bira sta ce gledati... Zao mi je ali ne moze, to je samo iluzija!!!
    (Bill Hicks, 16. jun 2011 15:57)

    # Link komentara

  33. Ovi 'intervjui' za 'posao' pocinju da lice sve vise na audicije za pornice...
    (nvm, 16. jun 2011 15:43)

    # Link komentara

  34. E,a vi narode Srbijanski nećete u NATO,a dobićete Al-dzaziru!Voleo bih da se crkava oglasi povodom ove vesti!Kao što reče jedan komentator nećete latinicu dobićete arabiku ili ti nećemo papu dobićemo imame!Probudite se ljudi i gledajte u budućnost dok nam nije kasno!
    (sašo, 16. jun 2011 15:35)

    # Link komentara

  35. Lepo je da neko ulaže u našu zemlju, ali ako je to industrija, priozvodnja... Ako neka televizija dođe, to i nije neki napredak, imamo mi dosta televizija, a i neće program biti mnogo bolji.

    Danas su mediji veoma moćno oruđe kojim se i ratovi vode (setite se devedesetih). Ovde miriše (ili smrdi) da treba da dođe neki strani uticaj u Srbiju. E sad, ko stoji iza svega toga, ne želim da nagađam, ali sam uveren da nam se ne piše dobro dolaskom ove televizije.

    Mi obični ljudi možemo samo da komentarišemo, a šta će uraditi veliki igrači...
    (Nikola, 16. jun 2011 15:30)

    # Link komentara

  36. Puno bolje bi bilo da se prije ostavljanja komentara informisete o onom sta komentarisete. Al Jazzera za podrucje balkana je vec osnovana i sjediste televizije je vec u Bosni u Sarajevu preciznije u BBI centru. Televizija ce imati regionalni znacaj i zbog toga kupuju druge manje televizije kako bi mogli emitovati svoj signal u svim zemljama balkana. Al Jazzera zaposljava najbolje novinare iz svih zemalja balkana, koliko znam iz Hrvatske su dosli Mirjana Hrga sa Nove TV i Goran Milic. Ptianje oko kosova vjerovatno je postavljeno iz razloga sto ce se u informativnim emisijama kosovo posmatrati kao nezavisna drzava i nece se nalaziti u rubrici "Vijesti iz Srbije" i bilo bi malo neobicno da reporter koji radi vijesti o kosovu kaze "A sada vijesti iz juzne sprske pokrajine Kosova".
    (@Goran, 16. jun 2011 15:28)

    # Link komentara

  37. Pa za pocetak vlasnik avala tv je mr. Danko Djunic ... i od kako je osnovao istu pokusava, tj okoako je dobio nacionalnu frekvenciju, da je proda ... bilo je vise zainteresovanih partija ali kada su malo vise poceli da kopaju po istoj nije im se svidelo sto su nasli ... ptanje je da li ce i al u ukoliko bude stvarno poceo da kopa ... mene samo cudi sto oni nisu kupili obn kada je bio na prodaji prosle godine
    (sky, 16. jun 2011 15:24)

    # Link komentara

  38. Pitanje za Al Dzaziru i Gorana Milica:

    Da li u maticnoj drzavi Al Dzazire zena sme sama na ulicu, da li sme da glasa, da li moze da se zaposli kod njih u Kataru, da li sme da vozi kola, da li je vladar Katara diktator? I najvaznije, pod uslovom da prizna Kosova kao drzavu, da li kod njih moze da se zaposli pripadnik LGBT populacije. Sto se mene tice, Al Dzaziro i Gorani Milici, nemamo sta da razgovaramo, ovaj svet je zasluzio da se smakne.
    (Predrag, 16. jun 2011 10:29)

    Evo ja cu da ti odgovorim posto zivim na relaciji Katar-Evropa pa sam odlicno upoznat sa prilikama u toj zemlji.

    Prvo - Katar izdaje saopstenja onako kako Vashington zahteva, kao uostalom i cela Evropa, pa nema razloga da se mnogo ljutite na ovu malu arapsku zemlju (400.000 domacih Katarija i milion stranaca)koja je jedina dozvolila gradjenje hriscanskih crkava na svom tlu i veoma je otvorena ka saradnji sa ostatkom sveta.

    1. Zena sme sama na ulicu
    2. Moze da se zaposli zena... Shef Univerziteta u Kataru je zena...ima jako mnogo profesora zena i imate zena na veoma vaznim funkcijama u drustvu...
    3. Svakako da zena sme da vozi kola (Gospode koja neobavestenost..)
    4. Moze da se zaposli bilo ko ako nema jachi kriminalni dosije...
    (biti sexualno opredeljen ka istom polu ne bira nacionalnost...)
    5. Prva arapska zemlja gde je zenama dozvoljeno da glasaju...
    6. Vladar Katara je Emir i daleko,daleko od toga da je diktator...jedan ekstremno fin i normalan chovek...pitase ga jednom u vezi ostrih arapskih zakona a chovek im odgovori pitanjem:"Kada ste poslednji put videli da se ista od toga primenilo u Kataru..?" Ta zemlja je gotovo oslobodjena bilo kakvog kriminala....veoma fin, ponosan i normalan svet. Uglavnom porodicno orjentisan.

    Mogu vam reci iz iskustva..zivot u Dohi je fantastichan...no, tako mala zemlja ne moze da se odupre velikim silama, kao uostalom ni Srbija...
    Manje kritike ,vise obavestenosti ne bi skodilo. Tada bi bilo vise razumevanja medju ljudima a manje religozne zaslepljenosti.

    Nemojte mi reci da je Srbiji bolje sa Kosovom nego bez njega... sta da Srbija radi sa 2 miliona ljudi koji ne zele zajednichki zivot..?? Ako imate resenje iznesite ga na sto. Mislim na mirno resenje, jer rat nikome, nikada nije doneo dobro.
    Podela o kojoj je govorio ministar Dacic, pre neki dan, je jedino normalno i razumsko resenje za oba naroda. Ovako ne valja nama - ne valja njima.
    (zoran, 16. jun 2011 15:21)

    # Link komentara

  39. "Jedna od najvećih svetskih televizija Al Džazira ponudila je vlasniku TV Pink Željku Mitroviću da im za 25 miliona evra proda televiziju Avala, piše Press."
    Ovu recenicu je mogao da napise samo neko krajnje nepismen! Jedva utvrdih ko kupuje, a ko prodaje. Opismenite malo novinare, ili platite lektora.
    (rax, 16. jun 2011 15:06)

    # Link komentara

  40. Biće da se iza ove firme krije Mitrović

    4 . Члан Општи подаци
    Регистарски број: FN 298654 y Austrija
    Назив: GREENBERG INVEST GmbH
    Адреса
    Улица: Parkring
    Број: 12
    Место: Wien
    Поштански број:
    Држава: Austrija



    ---…--

    Уписани капитал
    Новчани 1.176.656,58 EUR


    ---…--

    Уплаћен/унет капитал
    Новчани 1.176.656,58 EUR


    ---…--

    Удео : 48,41 %
    (Sasa, 16. jun 2011 14:47)

    # Link komentara

  41. @ Srki

    što praktično znači da je on vlasnik a skriva se iza neke druge kompanije koja je u vlasničkoj strukturi. RRA nije odradila svoj posao, ili jeste ako je radila za Mitrovića.
    (Sasa, 16. jun 2011 14:43)

    # Link komentara

  42. Ljudi kakva muslimanska tv sta pricate!?AL Dzazira je CNN2 kanal samo vam to jos nisu saopstili,nesto kao Vikiliks "borci za slobodu".Protiv sam prodaje ,ali prodaja ce se obaviti sigurno 100%.Ako ne kupe Avalu, kupice Art kanal ili ko zna sta ali u glavu nam se moraju uvuci u glavu.
    (tele vizija, 16. jun 2011 14:23)

    # Link komentara

  43. ma kakva Al dzazira u Srbiji ovi komentari su cist promasaj pozadina svega je drugacija.G-din Tadic je objavio detajkunizaciju Srbije a Mitrovic kao jedan od tih naravno lansira jednu ovakvu reklam jer naravno racuna na naivne radikale Nikolic i Vucic ce naravno u skupstini i na ulici da poskacu i naprave haos i nateraju vladu da otkupi tu televizijicu po dobroj ceni a u svrhu spasa nacije i kosova..I tako ce mitrovic lepo da krstari mediterano u jevtinoj jahtici sa svojim silikonskim zvezdicama..i naravno Al dzazira ce ostati bez ogromnog profita sto je naravno i interes nas srba..
    (The Stenac, 16. jun 2011 14:16)

    # Link komentara

  44. dosadne su vise ove vesti!
    (Darko, 16. jun 2011 14:08)

    # Link komentara

  45. Dobro,ako ce Mitrovic prodati 5% Avale za 25 milki i nije tako lose! Iaplatice sva dugovanja a Al Dzazira nece imati nikakvog uticaja1 Mialim da je to dobar poslovni potez,uzeti ima pare nizasta!!
    Ja podrzavam Mitrovica da im zavali 5 % posto za 25 milki i svi srecni! Koliko li tek vredi cela Avala ako je 5 % 25 miliona! Meni je zapravo ovo dobra vest! VREDIMO!
    (Sara, 16. jun 2011 14:02)

    # Link komentara

  46. ja ne verujem šta čitam Ovde! da li ste vi ljudi nekada gledali ovu televiziju? po vašim komentarima bih rekao da, ipak, niste.iskreno, mislim da bi ovo samo podiglo kvalitet novinarstva, koje nije na zavidnom nivou kod nas.kome je al jazeera = al kaida, taj nije ništa pametniji od amerikanaca koje naziva glupim.svašta čovek može da pročita na srpskom delu interneta.
    (less, 16. jun 2011 13:57)

    # Link komentara

  47. Dno.
    (wan, 16. jun 2011 13:50)

    # Link komentara

  48. Jao sta se palite svi?
    kakva prodaja ,kakva Al Dzazira? Pa sve i da Mitrovic hoce ne bi mu dozvolili!!
    (Oxi, 16. jun 2011 13:47)

    # Link komentara

  49. Al Jazeera je katarska televizijska kuća sa sedištem u gradu Dohi. Na arapskom znači poluostrvo. Započela je rad 1996. godine. Smatra se najvećom arapskom televizijskom kućom i najvećom protivtežom američkom CNN-u. Ima više razdeljenih kanala sa različitom tematikom, ali je izvorni program namjenjen vijestima. Programi se emitiraju neprekidno preko satelita Arabsat. Aljazeera ima preko 1000 novinara sirom svijeta. Generalni direktor "nezavisne" Al Jazeere od početka je od njenog osnivanja Hamad bin Thamer al-Thani dotadašnji zamenik ministra "informisanja". Pa sad da vidimo kako radi i dal radi RRA !
    (Jana, 16. jun 2011 13:44)

    # Link komentara

  50. Sta mesate Avalu u celu ovu pricu?
    Goran Milić, direktor Al Džazire Balkan, kaže da nije upoznat sa planovima njegove kuće da kupi deo beogradske televizije Avala, ali nam je potvrdio da novinarima u razgovoru za posao postavljaju pitanje u vezi sa statusom Kosova.
    (Sonja, 16. jun 2011 13:36)

    # Link komentara

  51. Al Jazeera je najveca arapska Tv kuca i predstavlja protivtezu americkom CNN-u, e sad, tesko je poverovati u to da su na kastingu za novinare postavljali pitanje da li je Kosovo nezavisno, pre ce biti da je to gaf Milica.
    (Rade, 16. jun 2011 13:35)

    # Link komentara

  52. ma neka je proda i tako je niko negleda, a tek onda nece i sama ce se ugasiti, a lova ce ostati u srbiji.
    (zvonce, 16. jun 2011 13:32)

    # Link komentara

  53. ma neka je proda i tako je niko negleda, a tek onda nece i sama ce se ugasiti, a lova ce ostati u srbiji.
    (zvonce, 16. jun 2011 13:32)

    # Link komentara

  54. Ne razumem pominjanje Zeljka Mitrovica u celoj prici? Pa on j evlasnik samo 5 odsto Tv Avala?
    Niti on odlucuje niti bilo sta! Valjda vecinski vlasnik i RRA odlucuju kome ce se prodati!
    (Srki, 16. jun 2011 13:31)

    # Link komentara

  55. Jos jedna novinarska izmisljotina sigurno! Zasto bi Al Dzazira htela u Srbiju?
    Pa pre bi oni hteli u Bosnu,sto bi njih zanimala Srbija!!
    (Goran, 16. jun 2011 13:25)

    # Link komentara

  56. Koliko sam razumela postoji interesovanje tri medijske kuce za Avalu... Samo to... Interesovanje.
    (Marija, 16. jun 2011 13:23)

    # Link komentara

  57. Pa valjda RRA treba da donese konacnu odluku i da dozvoli prodaju ili ne! Oni su verovatno ponudili a novinari napravili sada veliku stvar oko toga!
    Ko zna sta je istina oko svega toga1
    (Dana, 16. jun 2011 13:23)

    # Link komentara

  58. Pa sta ako Al Dzazira hoce da kupi Avalu?
    Sta je tu lose?
    Koja je razlika izmedju investicija iz Evrope ili Amerike ili Katara?
    Bitno je da ljudi imaju zelju da ulazu u Srbiju! I da pomognu nasoj privredi da se oporavi!
    (Ana, 16. jun 2011 13:20)

    # Link komentara

  59. Pa zar nije Lekićka negirala da se prodaju Al jazeeri.
    (maja, 16. jun 2011 13:15)

    # Link komentara

  60. ZIO I GONDJO tako ce se zvati.STRASNO!
    (Aleksandra, 16. jun 2011 13:14)

    # Link komentara

  61. Ma gluposti, bice opet tresla se gora rodio se mis !
    (Una, 16. jun 2011 13:03)

    # Link komentara

  62. Katastrofa. Znaci mi smo se vratili negde u 1380-tu godinu. Zemljom vladaju politicari i tajkuni - feudalisti, koji se svadjaju medjusobno i kradu sta stignu za sebe i svoj deo "decentralizovane zemlje", ali nisu svesni da ce uskoro doci jos veca sila koja ce ih sve pokoriti...
    A Mitrovic je u finansijskoj krizi, sigurno ce prodati TV ako mu daju dovoljno para, to je zakon trzista...
    Mi smo naj...li...
    (Bicemo mi opet deo Otomanske imperije, 16. jun 2011 13:00)

    # Link komentara

  63. Ajd ovako,vi da biste zapostili nase ljude treba da vam daju odgovor na pitanje "dal je Kosovo drzava",a mi da bismo pustili dzamahirsku televiziju u nasu lepu Srbiju vama takodje postavimo pitanjce "dal je Kosovo Drzava???"!!!

    P.S. A sta cemo kad nafte vise ne bude bilo,'ocete li tad imati da kupite casu nase vode???
    (Reciprocitet!!!, 16. jun 2011 12:56)

    # Link komentara

  64. Naravno da ova priča iz press-a nema veze sa mozgom i realnošću. Iskreno, sa novinarske tačke gledišta naslovna strana lista trebalo je da pripadne Bojani Lekić, koja je jednia potvrdila da je AJB zainteresovana za kupovinu jedne TV sa nacionalnom pokrivenošću. Uz to je dala i kao neki iznos, što je ni manje ni više nego jaka VEST! Dosta jača od te kako su izgledali intervjui u Sarajevu. Senazionalizam, ok razumemo mi to.
    Tačno je da su poneki novinari pitani za Kosovo. Izneseš svoje mišljenje obrazložiš ga ako je potrebno i nastaviš razgovor. Odgovor im uopšte nije bio bitan! Budalaština je da je bilo ko insistirao na potvrdnom odgovoru. Suština je u tome da se na razgovoru za posao ljudi iz AJB uvere koliko kandidat vlada informacijama, da li je to Kosovo, Libija, Jemen, štrajk gladju Tome Nikolića, organizovani kriminal...
    Pozdrav!
    (Brick Top, 16. jun 2011 12:45)

    # Link komentara

  65. Na stranu to kome nameravaju da prodaju sa svim potencijalnim provokativnim pitanjima, nego sta bi sa reakcijom RRA. Onomad kad su deljene frekvencije pricalo se da je u stvari Mitorvicev prikriven vlasnik, jer je dao Avali novac za prijavnu taksu. Gospoda iz RRA su se pravdala da nisu imali tu informaciju a i da pozadina nije takva. Sad najednom nude Mitrovicu novac za telviziju koja nije njegova. Zar sve navedeno ne bi trebalo da dovede do oduzimanja frekvencije Avali a mozda i Pinku i to ne samo zbog ove malverzacije. Izgla da su u Srbiji neki mnogo jednakiji od drugih.
    (Vladan R, 16. jun 2011 12:35)

    # Link komentara

  66. hahaha koja vest. da nismo čuli 90 e bilo bi..
    (pranjic, 16. jun 2011 12:23)

    # Link komentara

  67. Ja ne vidim neku razliku.
    (Možda nisam u toku, 16. jun 2011 12:20)

    # Link komentara

  68. Ajde like svi koji su tek sad saznali da Mitrovic drzi i Avalu.
    (pera, 16. jun 2011 12:01)

    # Link komentara

  69. Cekajte,a zar taj lik...zar on nije "trovan"?Zar se ne leci?A i ona njego
    va vojtehovska...dal, su "trovani"u duetu.A za AL DZAZIRU nam ja
    vite kasnije,ima cajta!!
    (Dragan Bosnjakovic, 16. jun 2011 11:56)

    # Link komentara

  70. do 1000e nije, za posle cemo se dogovorimo.
    (fljumantari, 16. jun 2011 11:52)

    # Link komentara

  71. Fuuuuj."Direktor Al Džazire Balkan Goran Milić rekao je da nije upoznat sa planovima Al Džazire da kupi deo beogradske televizije Avala...". Ali, alav, jako dobro je upoznat sa propašću pojedinih Mitrovićevih (alias Pink)imperija... a lešinari lete tamo gde bazdi.
    (askanio, 16. jun 2011 11:36)

    # Link komentara

  72. Koliko neobaveštenosti u komentarima na jednom mestu. Al Džazira je pod direktnim uticajem CIA-e.
    (Bright, 16. jun 2011 11:35)

    # Link komentara

  73. Vi baš nemate šta pametnije da objavite, a i slatko vam da pljunete po konkurenciji, pa makar citirali PRES.
    (pop, 16. jun 2011 11:28)

    # Link komentara

  74. Da li se suverenitet drzave brani i u etru, pitanje je na koje ne znaju odgovor ni Bojana Lekic ni Goran Milic, a nadam se da ga zna vladika Porfirije koji je clan RRA. Prodajom tj. predajom nacionalne frekvencije stranom osnivacu, koji je uz to islamsko fundamentalisticki orijentisan, otvara se sirok prostor za potiranje izvornih religioznih postulata i osecanja pripadnika vecinskog naroda u matici. Bez obzira sto je politika u Srbiji ovojena od religije, drzava ne mora da bude sekularna kao Turska. Medjutim, kada se u ovo pitanje umesaju prsti Gorana Milica i Bojane Lekic proverenih medijskih placenika, ocekivanja umerenih patriota postaju sumorna.
    (ko mentator, 16. jun 2011 11:23)

    # Link komentara

  75. nikada im ne treba ozvoliti da udju u srbiju...
    (cipri, 16. jun 2011 11:07)

    # Link komentara

  76. RTL-u isto nisu dali frekvenciju, spekuliše se da im upravo PINK nije preko svojih veza dozvolio, pa su oni ušli na tržište preko PRVE TV (FOX). Tako će i ovi da urade jer na taj način izbegavaju RATEL koji im sigurno ne bi dozvilo rad. Nadam se samo da će biti dovoljno pameti pa oceniti šta je u ovom trenutku dobro za Srbiju i da li nam je Al Džazira potrebna.
    (Milivoje, 16. jun 2011 11:03)

    # Link komentara

  77. Ukoliko je Al Džazira ponudila Mitroviću 25 mil. € za njegovih 4.95% udela u TV Avala to znači da cela TV Avala vredi oko 500 mil. €. Nekako nerealna cena:)

    Informacije o vlasničkom udelu se mogu videti na APR-u [link]
    (Saša, 16. jun 2011 11:02)

    # Link komentara

  78. ko prihvati da radi za ovu CIA televiziju gori je cak i od Tadica ha ha
    (brain, 16. jun 2011 10:59)

    # Link komentara

  79. eto vam
    necete latinicu-dobili ste arabiku
    (deda mraz ne postoji, 16. jun 2011 10:39)

    # Link komentara

  80. A da li je to kršenje ustava ako se postavljaju uslovi koji se kose sa preambulom (šta god to bilo)
    (MilisaV, 16. jun 2011 10:30)

    # Link komentara

  81. Hoće morati da nose i dinamit oko struka, ako zatreba da ih pošalju na neku ambasadu ili tako nešto?
    (Pera, 16. jun 2011 10:30)

    # Link komentara

  82. Pitanje za Al Dzaziru i Gorana Milica:

    Da li u maticnoj drzavi Al Dzazire zena sme sama na ulicu, da li sme da glasa, da li moze da se zaposli kod njih u Kataru, da li sme da vozi kola, da li je vladar Katara diktator? I najvaznije, pod uslovom da prizna Kosova kao drzavu, da li kod njih moze da se zaposli pripadnik LGBT populacije. Sto se mene tice, Al Dzaziro i Gorani Milici, nemamo sta da razgovaramo, ovaj svet je zasluzio da se smakne.
    (Predrag, 16. jun 2011 10:29)

    # Link komentara

  83. Kamo srece da nas Katar pokori.
    (75000, 16. jun 2011 10:17)

    # Link komentara

  84. Na stranu što mislim da je Kosovo daleko od našeg, nikada ne bih pristao na ovako ponižavajući odnos. Nek je plata.
    (milos, 16. jun 2011 10:15)

    # Link komentara

  85. Ne razumem kakve veze ima pitanje da li je Kosovo država sa zapošljavanjem na televiziji. To je kao kad bi vas pitali da li verujete u Allaha (koji ne postoji) ili hrišćansko sveto trojstvo (koje takođe ne postoji) ili Višnu (koji takođe ne postoji) ili Manitua (koji takođe ne postoji) ili Leteću Špageti Neman (za koju nisam siguran)...
    (Andro, 16. jun 2011 10:12)

    # Link komentara

  86. Poruku Zeljku i Goranu,,,,svaka vam cast,,,,,jos samo da uzmete muslimanska imena
    (Obilic, 16. jun 2011 10:11)

    # Link komentara

  87. U tom slucaju bi krsili ustav i ne bi mogli da emituju svoj program u Srbiji.
    (vlada, 16. jun 2011 10:08)

    # Link komentara

  88. Da li bi potvrdan odgovor bio kršenje ustava?
    (prvenac, 16. jun 2011 10:01)

    # Link komentara

  89. Koja je to glupost postaviti pitanje o subjektivnom misljenju koje apsolutno nema veze sa poslom koji se bavi. Tako nisko i pretenciozno, nevezano za to stav bilo koga.
    (student, 16. jun 2011 09:42)

    # Link komentara

  90. Ali pre toga da ima Zeljko "patriota" na kupoprodajnom ugovoru postavi "kosovo deo Srbije" pitanje?

    Koji cirkus....
    (MS, 16. jun 2011 09:34)

    # Link komentara

  91. Pa da gledam LIVE promociju talibana, Al kaide i ostale teroristicke sorte. Neka hvala, Srbija nije islamska dzamahirija. I jos ovo pitanje oko Kosova. Strasno.
    (Velja, 16. jun 2011 09:33)

    # Link komentara

  92. I tako ce veliki mag televozije Zeljko Mitrovic dokazati da je jedina iskrena i prava ljubav ,ljubav prema parama a da su sve ostalo instikti. Voleo bih da vidim koji su novinari koji imaju istu opsesiju.
    (Chaki, 16. jun 2011 09:32)

    # Link komentara

  93. Zavisi od plate. Možda jeste država, a možda i nije.
    (jatzans, 16. jun 2011 09:22)

    # Link komentara

  94. Odmah im ukinite frekvenciju, a mogli bi i isto i Pink-u .
    (Zoran, 16. jun 2011 09:21)

    # Link komentara