- Komentari -

Beograd dobija novu najvišu zgradu

Beograd -- PSP Farman Holding gradi poslovno-stambeni kompleks na levoj strani Save, a u kompaniji kažu da će ta građevina biti najviša u Beogradu.

Izvor: Danas
Pošaljite komentar
  1. >> A gde smo tu mi??????? Kako Vas nije sramota???????? Sve nam pare odose u BEO?grad
    >> (novosadjanka, autonomasica, 5. april 2011 11:14)

    Sestro slatka, privatna firma zida gde joj drago i gde je kupila zemljište. Uzgred, odvratno izgleda i nikada neće biti sagrađeno, ali nema veze.
    Tvoje pare niko uzeo nije i u Beograd doneo.
    (Zkr, 3. januar 2013 18:33)

    # Link komentara

  2. visokokvalifikovani gospodine, zašto svoj komentar dajete nekome ko investira i zapošljava isto tako visokokvalifikovane kolege...zar ne mislite da je pogrešna adresa?!
    Da je više ovakvih investicija verujem da biste imali mogućnost da kupite više od toaleta i špajza uz gladovanje.

    visokokvalifikovana koleginica
    (JaoJ, 6. april 2011 12:57)

    # Link komentara

  3. Pa ja treba da radim godinu dana ( i nista da ne jedem) da bih mogao da kupim WC, za spajz jos toliko. Pritom sam visoko kvalifikovana radna snaga.
    Pozzzzzz
    (MikiKiki, 6. april 2011 08:48)

    # Link komentara

  4. WOOW Covece, konacno. Volim KG, ali ovaj projekat je ponos! Woohoo, srecnooo!! I LOVE YOU MY SERBIAAAA! :D :D Kakva divna vest, ale aleeee ale aleeee!
    (Kragujevcanka, 6. april 2011 01:21)

    # Link komentara

  5. Srbija radi, Beograd se gradi.
    (choks, 5. april 2011 09:01)

    A sta to Srbija radi?
    ...nazalost...
    (samo kazem, 6. april 2011 00:52)

    # Link komentara

  6. opet smo najbolji , a joj majko koliko ce to kostati??? sve u roku sa zakasnjenjem otprilike godinu dana ,, a tek ovi sto kupe treba da doplacuju troduplo
    (svetozar, 5. april 2011 23:07)

    # Link komentara

  7. opet smo najbolji , a joj majko koliko ce to kostati??? sve u roku sa zakasnjenjem otprilike godinu dana ,, a tek ovi sto kupe treba da doplacuju troduplo
    (svetozar, 5. april 2011 23:07)

    # Link komentara

  8. Комуњаре и иновативне технологије. Пази да није. Никада није било, нити ће бити. Код комуњара је једино иновативно отимачина, ту су испред свих, и ништа више нема иновативно код њих.
    (Ана, 5. april 2011 21:53)

    # Link komentara

  9. Ako investitori plate doprinose koje trebaju i rade po zakonu, ako se sve uklapa u urbanističke planove - neka grade. Ne vidim zašto bi to trebalo nekome da smeta. Valda će se neko zaposliti na tom gradilištu, valjda će oni koji su budu radili ostaviti neki dinar po beogradskim prodavnicama i ugostiteljskim objektima.

    Što se tiče cena nekretnina u Srbiji, a posebnmo u Beogradu, ne vidim kakve to ima veze sa celom pričom. Ako ima ljudi koji su spremni da plate - neka plaćaju. Ono što bi se trebalo uraditi je regulisati tržište nekretnina i rad agencija. Trebalo bi oformiti posebnu organizaciju koja bi davala dozvole za rad agencijama. Svaka nekretnina koja se proda bi trebala biti registrovana. Informacije o tome koliko je dugo nekretnina bila na tržištu, po kojoj je ceni nuđena a po kojoj je prodana bi trebale biti dostupne svima. Na taj način bi se videle realne cene nekrertnina, što bi pomoglo da se tržište normalizuje. (Ako se nekretnina prodaje dve godine i pri tome se cena ne menja - onda se očigledno ne radi o ozbiljnoj prodaji.)
    (Zoki, 5. april 2011 21:31)

    # Link komentara

  10. To:'Optimistima'
    Optimizan je opravdan ako je razuman. Optimizam kao iluzija je opasan. Iluzija da će cene nekretnina imati stalni trend rasta rezultiralo je finansijskom pa svetskom ekonomskom krizom. Privatni investitori i građevinske kompanije su uzimale kredite u bankama za njihove ‘građevinske poduhvate’... Kad je pukao balon tržišta nekretnina stotine hiljada malih ulagača i štediša propalih finansijskih institucija i banaka osetili su veoma dobro aktuelnu svetsku krizu u USA, UK...
    Španija ne uspeva da proda oko million novih stambenih jedinica već par godina... Zbog toga su krenuli u restruktuiranje graćevinskog sektora... Zagreb ima neprodato 15.000 stambenih jedinica vec par godina ...
    Čisto sumnjam da ovaj PSP Farman Holding ne prati finansijski (kreditno) neka od komercijalnih banaka iz Srbije u kojoj građani štede. Smatram da cena od 1850 eura po kvadratu stana na partikularnoj lokaciji je u domenu iluzije, jer već postoji nekoliko hiljada novih neprodatih stanova u Beogradu sa sličnom cenom. Neuspeh u ovom poslu pomenutog Holdinga osetiće prvo štediše banke ili banaka koje prate ovaj projekat a na kraju i svi građani Srbije...
    Nemam želje više da pojednostavljeno izlažem.... Nadam se da ste razumeli moji vrli optimisti...
    Boris
    (Boris, 5. april 2011 21:11)

    # Link komentara

  11. @Novosađanka
    Vama više treba bar osnovna škola da bi znali šta je privatni kapital?
    (Osnovac, 5. april 2011 20:24)

    # Link komentara

  12. Ne mogu da verujem da ce neko zaista da kupi stan u nepostojecem neboderu! I to u ovoj zemlji gde su stotine prevarenih kupaca ostali i bez para i bez stana... A pri svemu tome ni stanovi (postojeci) u Belvilu nisu prodati.
    (evita, 5. april 2011 20:16)

    # Link komentara

  13. Ne mogu da verujem da ce neko zaista da kupi stan u nepostojecem neboderu! I to u ovoj zemlji gde su stotine prevarenih kupaca ostali i bez para i bez stana... A pri svemu tome ni stanovi (postojeci) u Belvilu nisu prodati.
    (evita, 5. april 2011 20:15)

    # Link komentara

  14. Kad citam sve ove komentare... pomislim - Kosovo je Srbija!
    (mirkanemirka, 5. april 2011 20:13)

    # Link komentara

  15. Migracije su ucinile to sto su ucinile. Postoje ljudi kojima smetaju mostovi, soping molovi, poslovne i stambene zgrade, sportski objekti i jos mnogo toga. Vise bi voleli da umesto toga u Beogradu vide marvene skele, vasare i stocne pijace da bi ublazili nostalgiju posto ih je sramota da se vrate na planinu i priznaju rodjacima pored ovaca da u Beogradu nisu uspeli. Treba ih razumeti.
    (Bane, 5. april 2011 20:08)

    # Link komentara

  16. @M

    ne diraj komunizam sunce mu....sta ti je on sad kriv?
    (wlado, 5. april 2011 19:35)

    # Link komentara

  17. Citam komentare i ne verujem sta citam..ljudi i dalje veruju da ce ovo da bude i ako je bilo 100 slicnih vesti i naravno nista..srbe mozes i 101 put da preveslas jer imaju pamcenje pilece pa raspravljaju dal je ova zgrada bolja u zemlji u kojoj je 2010 sagradjeno 3000 stanova ili 6 PUTA MANJE NEGO STO JE BIO GODISNJI PROSEK I 90-tih.A ovi sto pljuju zgrade na NBG ,pa tad se godisnje gradilo 3 puta vise nego sto se izgradilo ukupno za ovih 10 godina.Da se tad nije gradilo ziveli bi i dalje na nekom brdu u trosnoj kuci bez struje i vode.
    (DZoni, 5. april 2011 19:12)

    # Link komentara

  18. JOŠ SMO MI SELJAČKOG MENTALITETA.- Narod je, uglavnom, neuk. Pored toga što većina zna veoma malo, postao je razvojem više zavidljiv, pokazuje da je zlurad i gleda da ''komšiji crkne krava''. Naravno, hvala Bogu, ne svi. Uglavnom su to karakteristike niže razvijenih individua. Dakle, šta fali Novom Beogradu da se preobražava postepeno u grad sa velegradskim obeležjima. Ako se predložena zamisao realizuje, Novi Beograd će dobiti još jedan deo kojim neće morati da se postidi, naprotiv, imaće za rang više reprezentativni nivo. Svi koji su skeptici po dežurstvu, neka gledaju svoja posla. Najboqe bi im bilo da se sami postaraju sebi da stvore nešto primereno i unaprede sopstvenu egzistenciju i standard, nego da kukaju ili prosipaju jeftine ''mudrolije''. Neka se Novi Beograd i ceo Beograd gradi - i treba da se izgrađuje, dokle više da liči na neku veliku svetsku palanku.
    (Zoran Šundić, 5. april 2011 19:05)

    # Link komentara

  19. Koliko neinformisanosti a želje da se negativno komentariše. Zar se niste umorili?
    Kad se ne gradi loše je, kad se gradi - opet je loše!
    Dragi sugrađani, dobro došli u 2011,godinu! Neko ima kapital, ima viziju i od zgrade koja liči na magacin napraviće nešto novo - koliko će da traje, da li će da uspe, pa ko će to da kupi?
    Videćemo koliko će trajati, gledam njihov sajt ljudi su izgradili 1.500.000m2 verujem da znaju šta rade. a ko će kupiti - kome treba i ko može!
    Zamislite koliko će ljudi biti uposleno na tom gradilištu? BRAVO za svakoga ko danas da posao i platu makar jednom čoveku!
    Živim u Novom Beogradu i radujem se novim komšijama - dragi investitori SREĆNO!
    (OPTIMISTA, 5. april 2011 18:45)

    # Link komentara

  20. Bas me zanima kako bi je Aleksandar Bercek opisao u "Decko koji obecava 2"
    (DR, 5. april 2011 18:20)

    # Link komentara

  21. JAO STA SE RADI ,AL CE BITI VISOKA
    (stole, 5. april 2011 17:49)

    # Link komentara

  22. a novosadjanka kaze gde su nase pare ,,i ona se odnekud u ns doslepala ,,,hhaha novci novci ,tako se tamo kaze
    (a, 5. april 2011 17:48)

    # Link komentara

  23. Beogradjani tacno je da je ovo grade privatnici, ali zato mi i jesmo za decentalizaciju gde bi i mi mogli biti "privredni centri" i ne morali da dolazimo u BG da gledamo kule (manje vise to) i za sve sto nam je potrebno jurimo u BG i pozivamo 011.
    (podunavac, 5. april 2011 17:31)

    # Link komentara

  24. Ova vest je prilicno bajata dragi B92!
    (Vule, 5. april 2011 17:27)

    # Link komentara

  25. ovo mozda raduje one koji su krajem 80-tih pevali "Mi imamo McDonalds".Stvarno velika stvar,visoka zgrada,pa sta?
    (snow, 5. april 2011 16:37)

    # Link komentara

  26. Beograd se nalazi na velikim raskrsnicama puteva, i logicno je da je pozeljan ulagacima, uvek bilo i ostalo. Niko ne moze zabraniti stranim investitorima da grade gde hoce, i sta hoce. Ove investicije nemaju veze sa drzavom ili politikom, vec pre svega, sa mestom, naseljem ili gradom koji mora da privuce investitore. Ocistite dragi moji ispred svojih dvorista prvo, pa onda drzite predavanja.
    (milos, 5. april 2011 16:26)

    # Link komentara

  27. Pa ko vam je kriv. Dosli ste u Bg ili Ns i sad vam tu smeta svaka investicija. Da niste napustali vase krajeve, ne bi oni ni propali. Al dzaba, cim se ima para, odma daj stan u Beogradu ili Novom Sadu.
    (Marinho, 5. april 2011 16:18)

    # Link komentara

  28. I jos da sklope ugovor sa Gradsko stambenim preduzecem za odrzavanje lifta i super!!!
    (Tanja S, 5. april 2011 15:34)

    # Link komentara

  29. zgrada bi trebala biti kockasta, kao uostalom sve na NBG, a sto se tice Pariza koga poneko spominje, on ima kvartove gore od NBG, gde bez 2 psa i noza ne smes izaci posle 9pm, i zgrade koje su slicnog kvaliteta kao u cauceskuovom Bukurestu.
    (Gojko, 5. april 2011 15:31)

    # Link komentara

  30. A sta ce da se desi kad crkne LIFT?? a stanari nemaju pare da ga promene ko u Geneksovim apartmanima.
    (rade, 5. april 2011 15:28)

    # Link komentara

  31. Pored najskupljeg mosta u evropi dobijamo još i ovakvu građevinu,sve napravismo i još nam fali po koja pa ostatak srbadije da kompletno udomimo u eeevropski beeograd a ostatak srbije koliko ga bude bilo pored kosova izdamo pod kiriju jer im je već kosovo tesno.
    (Dusan Silni, 5. april 2011 15:00)

    # Link komentara

  32. @aca bgd

    Sve potpisujem. Od Novog Beograda koji je planski izgradjen pokusavaju da naprave prenatrpanu hrpu zgrada, u postojece blokove sa zaokruzenim idejnim celinama uguravaju se nove visespratne udzerice, ne vodi se ni malo racuna o zelenim povrsinama, parkinzima, prilaznim putevima i sl.

    Pa sada planiraju da grade i stambene zgrade na parcelama koje se nalaze izmedju blokova 61-64 (izmedju severa i juga) valjda da bi napravili jos veci haos za parking i opteretili saobracaj. Ove rugobe koje su izgradjene uz Jurija Gagarina ( i koje se jos grade) su cista slika kako to izgleda kada nakalemite nesto na stare blokove.

    Cekam da se samo na kejevima krenu da grade visespratnice, posto ima slobonih zelenih povrsina :(
    (Dusan_bg, 5. april 2011 14:59)

    # Link komentara

  33. Srbija lencari, a u Beogradu se radi, brale, i to po dva posla, i ja i moja zena...I cistimo i nosimo i spremamo i zemlju obradjujemo..a ti? Vidim ima se para za internet, verovatno i za cigarete i ostalo. A samo se zali!? Zali se svojim lokalnim opstinarima, momak. Mi ovede u Beogradu imamo istih problema , mozda i vise , ali ne prebacujemo to na Novi Sad ili jug Srbije, nego stoicki podnosimo i RADIMO !!! E, pa ko zaradi, taj i odlucuje... Na kraju kako neko ovde rece, ko placa, taj i odlucuje gde i sta ce da radi i gradi. Pa tamo gde mu se isplati. Sigurno ne negde gde ga cekaju takvi kao ti, koji bi samo da im se da i to zadzabe. E, pa kominuzam je prosao.
    (M., 5. april 2011 14:58)

    # Link komentara

  34. Pa dobro ok, ako se zalite zasto sav kapital ide iz Srbije u Beograd, zapitajte se STO ste vi iz unutrasnjosti dosli u Beograd, najmanje ima nas Beogradjana, sto znaci da ste taj kapital doneli vi sami, ili smo mi resili da vam na perfidan nacin uzimamo pare kao pasivnu rentu za zivot u Beogradu. Kada bi vas vise radilo u svojim gradovima ikada bi zeljama decentrizovali Srbiju mozda i bilo vise ulaganja van Beograda, zato ajd nazad na selo pa da napravimo vinograde, podrume i zdrave pasnjake, zasto da ne zdrave farme, da budemo kao Francuska i Novi Zeland a ne kao Ibarska magistrala, sve sami prljavi ispucali trotoari, torovi pored autoputa i pijani traktoristi koji nisu culi da traktor ptreba nekada da se opere, nego sa sela u Beograd u sve kaljavim gumenim cizmama i kaljavim traktorima i kamionima. Takva vam je i kuca gde zivite, svako krpu u ruke i na spremanje zemlje da izgleda bogato i svetski.

    Manje brinite o privatnom kapitalu koji zeli da napravi nesto u Urbanoj metropoli a Beograd MOJ vec kasni za 50 godina i vise od Nebodera i Urbanizma.

    Dosta vise glupih parkica i parkova i humanitarnih treacarija kao da samo to fali. Lako cemo parkove i zelenilo ali nemamo oko cega.

    Diplomirao sam na Arhitekturi pre godinu dana i radicu na tome da se ovaj Grad Gradi jer volim Beograd. Imacemo nove objekte a i nove parkove, samo kada bi manje droncali a vise radili!!!!
    (Neki, 5. april 2011 14:52)

    # Link komentara

  35. A bitno je da je na engleskom naziv kompleksa, WEST ... Stranci će se oduševiti a domaći će moći reći da žive u/na- WEST-u ...
    (Blogger, 5. april 2011 14:30)

    # Link komentara

  36. Gradite kule dok sve vise i vise ljudi u ovoj zemlji gladuje, a kolike su provizije uzete za zemljiste i ostala "podmazivanja" pitaj boga, glasajte srbi i dalje za "demonkratiju".
    (igor, 5. april 2011 14:22)

    # Link komentara

  37. Sumnjam da ce taj soliter ikada biti zavrsen. Kod nas kada se spomene druga ili treca faza to u praksi znaci: nikada. Uostalom, pogledajte u blizini ove lokacije Aiport City. Na mestu dva poslovna solitera tamo godinama stoji ogradjena poljana a na njoj korov. Kada su u pitanju stambene petorpratnice koje ce se graditi oko zamisljenog solitera, pitam se ko je lud da kupuje stan u neposrednoj blizini zeleznicke pruge, bez obzira na njegovu cenu?
    (Dragan, 5. april 2011 14:14)

    # Link komentara

  38. @(Ivan, 5. april 2011 12:56)
    Potpuno si u pravu!
    Poslovna kula se nikad nece ni praviti... cist marketing. To se desava i u drugim zemljama i nije rijetka pojava.
    Isto su uradili Rusi sa Zavalom u Budvi - kula nikad nije napravljena i niti ce.
    A ovo sa Farmanom je ocigledna prica...
    (Arhitekta, 5. april 2011 14:10)

    # Link komentara

  39. Zvanicno radovi su poceli septembra 2010 a prema planu 2013 ce ceo komplex biti zavrsen. Sad vi nagadjajte hoce li ili nece da to odrade.
    (Teddy Picker, 5. april 2011 14:05)

    # Link komentara

  40. Beograd ne DOBIJA nista, zgrada se gradi na podrucju Beograda. Toliko
     (linuxash_pravoslavac, 5. april 2011 14:00)

    # Link komentara

  41. o boze. Gledam ove komentare i... Haha tragicno, zaista i super slika stanja u ovoj propaloj zemlji. Ovom jednom je zgrada musava, ovom drugom smeta shto je visoka (negde je lose procitao da gradovi u Evropi ne grade visoke zgrade- procitao, posto video nije definitivno), trecem smeta shto je u Beogradu, cetvrti bi da ne bude u Beogradu, zatim, petom bogme kod zgrade fali krucijalna stvar- ljuljaske za decu, sledeci zamera shto ce naruziti kompoziciju( zaista, grehota naruziti monumentale a prelepe blokove)... Ljudi... Nemate nista, osim par komunistickih ruznjikavih kocki, za koje ste danas, bog zna kako vezani, oblakoder niste videli sem na slici i u par vikend odlazaka do Budimpeste.. Daj malo manje sa hejtom, stvarno deluje i smeshno i tragicno u isto vreme
    (vic, 5. april 2011 13:57)

    # Link komentara

  42. Licno bih voleo da se grade ovakve strukture zgrada u BGD-u, jedino se bojim da ovo nije varijanta kao onu stospratnicu koju su toliko gurali u medijima i na kraju nista!!!
    (sasa, 5. april 2011 13:49)

    # Link komentara

  43. Čista budalaština. Ponekad zaista pomislim da živim u Neverland-u po svim pitanjima.
    (propali urbanista, 5. april 2011 13:44)

    # Link komentara

  44. A gde smo tu mi??????? Kako Vas nije sramota???????? Sve nam pare odose u BEO?grad
    (novosadjanka, autonomasica, 5. april 2011 11:14)

    U pitanju je privatna firma i kapital. A sto se tice tvojih novaca pitaj vladajucu koaliciju koju i cine DS-LSV posto sem partokratije te novce niko ne vidi.
    (nidza, 5. april 2011 13:37)

    # Link komentara

  45. Na njihovoj veb prezentaciji do sada su uradili samo jednu zgradu ukupne povrsine 2500m2
    (djani, 5. april 2011 13:30)

    # Link komentara

  46. @ Igor
    Dobijanje energije iz podzemne vode ne da nije besmislica, već su podzemne vode najidealniji izvor energije samo ako ih ima u dovoljnoj količini. Preko cele godine temperatura podzemne vode je 8C što je idealno za toplotne pumpe i niskotemperatursko grejanje. Problem je što su male šanse da ima dovoljno protoka podzemnih voda za ovoliku slotiju od zgrade, pa sve i da je u pasivnom razredu gradnje i ima male toplotne gubitke, leti je potrebna ogromna energija za hlađenje... Kišnica nije mišljena za energiju nego verovatno za skupljanje u velike rezervoare i služila bi za zalivanje, ispiranje WC školjki pa čak i za mašine za pranje veša, time bi se uštedelo dosta pijaće vode i to je na zapadu normalna stvar... Naravno na južnoj strani bi trebalo predvideti na fasadi prostor za fotovoltaičnu elektranu, ali ovo je tako amaterski predstavljeno, da je glupo gubiti vreme komentarisati to, jer je očigledno ovo čist marketing koji ne služi ničemu... Nisam arhitekta, ali zgrada ne spada u prostor, ne oplemenjuje ga, čist amaterizam i ne zaslužuje ozbiljan komentar, tako da je jedino dobro što od toga neće biti ništa...
    (Judge Dred, 5. april 2011 13:22)

    # Link komentara

  47. Lepo. Lepo, mnogo lepo, ponuda različitih stanova na različitim lokacijama Beograda se širi. Zagrebačka priča ili scenario o neprodatih više od 10000 novih stanova u Beogradu ostvariti će se u 2012. Naravno, cena kvadrata će nastaviti da padaju u ovoj i sledećim godinama. Samo naivni mogu verovati da će prodati ove stanove na N.BGD po zamišljenoj ceni od 1850 eura. Ove proklamacije su deo marketinga ili širenja neralnog optimizma. Već par godina je neprodato nekoliko hiljada novih stanova u Beogradu, (Belvilu, Novom Beogradu, Dorćolu, Paliluli, Vračaru, Dedinju, Zvezdari...).
    Boris
    (Boris, 5. april 2011 13:15)

    # Link komentara

  48. A, sta kazu Japanci, hoce li ovo cudo da izdrzi seizmicke aktivnosti na teritoriji Grada Bedograda? :p
    (Pera komunalac, 5. april 2011 13:09)

    # Link komentara

  49. Prolazimo svakodnevno kroz grad, naravno ne samo kao stručnjaci prostornog planiranja, arhitekti i projektanti, već kao generalisti čija je promatračka pažnja usmerena na (raz)otkrivanje onih urbanih detalja koji učvršćuju razvojne obrasce funkcionalnog sklada između dizajna i komunalne svrhe, ali kritički primećujemo i sve ono što egzistira kao sukob komponenti gradskog prostora, pruzrokovan nemarom, odsutvom razboritosti odgovornih i obesmišljavanjem ideje grada kao privlačne podloge za živu mrežu ljudskih odnosa.
    (Svetozar, 5. april 2011 12:59)

    # Link komentara

  50. Ne razumem ljude koji pricaju o tome kako je bolje bilo da su napravili skolu ili bolnicu. Ja ne znam kakvu oni blokadu imaju da shvate da je ovo u pitanju privatni projekat, privatni kapital. Inace, od kule zapravo nema nista jer su u urbanistickom zavodu odlucili da zabrane izgradnju kula da bi zastitili gradske vizure, a svi znamo kakve su vizure na Novom Beogradu. A sto se tice price kako se u svim evropskim gradovima ide u sirinu a ne visinu, u pitanju je potpuna laz sto mozete videti na ovom klipu (obavezno procitajte i prateci tekst)
    (Ja, 5. april 2011 12:57)

    # Link komentara

  51. Po slici izgleda da je staklena zgrada od 39 spratova na par metara udaljena od petospratnice. Nema šanse da je ovo bilo koji normalan arhitekta nacrtao. Isto tako, kula je planirana da se gradi u zadnjoj fazi dok na par metara od nje ljudi već žive. Ovo mi liči kao marketinški trik da se rasprodaju stanovi po višim cenama i na kraju kao fora odustane od građenja kule zbog nekih dozvola ili ko zna već čega. Ova zgrada se nikad neće sagraditi!!!
    (Ivan, 5. april 2011 12:56)

    # Link komentara

  52. @novosadjanka, autonomasica
    Шта је вама људи, нема више комунизма, не гради држава ништа, то је приватни капитал, и људи сами одлучују где ће да улажу и граде, нико вам ништа није узео и однео!?
    (кики, 5. april 2011 12:46)

    # Link komentara

  53. Zasto samo 1850 evra po metru kvadratnom? Jedna tako lepa zgrada na tako dobroj lokaciji, koja ne moze da se poredi sa saloncima na Vracaru i Starom Gradu jer su to bezveze lokacije i tamo neki stari predratni stanovi koji se mogu pazariti takodje za 1850 evra po kvadratu, trebala bi da kosta bar 5000 evra po kvadratu.
    (Pavle, 5. april 2011 12:43)

    # Link komentara

  54. Hteli da prodaju stanove po 2000 evra kod Tosinog bunara, a sad spustili na 1850, al' u sledecih 2 meseca. Ej, ovo sa stanovima postaje za......a.

    Toliko se 'gadjaju' cenama da je to stvarno smesno. Nece se to prodati po 2000 pa makar svima ugradili solarne celije. To ti je kao kad mi neki baja prodaje kola i onda mi kaze "al' unutra imas muziku 120w".
    (Marko, 5. april 2011 12:42)

    # Link komentara

  55. Slusao sam nedavno direktora ove kompanije u intervju sa J.Cosicem. Zvuci vrlo pametno i iskusno, ali izgradnja ovakve jedne poslovne zgrade u situaciji kada se ne postojeci poslovni prostor ne prodaje, je po meni ogromna zabluda. Niti se moze ocekivati da potraznja za poslovnim prostorom poraste tokom sledecih 5 godina. Svi ce se radije pomeriti neki km van grada.
    (Rex, 5. april 2011 12:36)

    # Link komentara

  56. Predviđam siguran neuspeh ove megastrukture i da će se krah Grujićeve avantura pokrivati iz budžet. U Srbiji je uspostavljen burazerski privredni sistem. Biznisom mogu da se bave samo partijski prijatelji, a ako propadaju tu je država.
    Zašto vlast propisima ne obeshrabruje ovakve gluposti i ne stimuliše inovativne investicije koje bi dovele do reindustrijalizacije zemlje? Zašto je Srbija jedina zemlja u okruženju u kojoj još nije započeta gradnja nijedne vetroelektrane, niti se grade minihidroelektrane? Zašto je blokirano funkcionisanje investicionih fondova, zašto je ubijena svaka mogućnost postojanja korporativnih preduzeća? Sve je kanalisano prema partijama i podobnima. Građanima Srbije ostavljeno je jedino da štede u bankama a one te pare šakom i kapom dele partijskim oligarsima. Sve priče o trđištu, krupnom kapitalu, svetskoj ekonomskoj krizi - sve su to gluposti. Objavite nekako koja banka kreditira ovu ludost da odem da izvučem štednju ako sam je tamo uložio.
    (Dosta bre oligarski, 5. april 2011 12:23)

    # Link komentara

  57. Ja sam mislio da ce biti pored novog zvezdinog stadiona, a sa pogledom na najmoderniji akva park sa druge strane

    :D
    (Bajke brace Grim, 5. april 2011 12:18)

    # Link komentara

  58. Kako neko može da kaže da su blokovi oko hotela Jugoslavija i starog Merkatora komunističke betonjerke! Fasade jesu ružne, ali moja zgrada ima fantastičnu izolaciju, dobar raspored prostorija u stanovima, sobe normalne veličine! Obišla sam stanove oko Arene, Sava Centra, sa napucanim fasadama i aluminijumskim prozorima i to veze nema sa ovim zgradama koje jesu stare 40 godina, ali im apsolutno ništa ne fali. Ne zavaravaj se da je to isto što i blok 65 - Zemun je na 10 minuta hoda, a centar Beograda na 30 minuta hoda.
    (Beka, 5. april 2011 12:17)

    # Link komentara

  59. Vidim da je izolacija ucinila svoje pa ljudi ne znaju kako to izgleda u belom svetu.
    Ako neko ima para da gradi on gradi. Ko gradi ima dozvole i moze da dize prasinu dok ne zavrsi. U Nemackoj gde zivim firme prave ogromna gradilista koja su tu godinama. Stanare niko nista ne pita. Iako poslvni prostori zvrje prazni i dalje se masovno gradi. To su necije pare i taj neko je procenio da ce gradnjom da zaradi.
    Ako su fasade ostecene grad propisuje popravke a vlasnici popravljaju. Dakle za izgled zgrade su odgovorni vlasnici stanova. Ko nece da plati popravke bice tuzen a novac prisilno naplacen. Moze da ostane i bez stana. Svi stanari su duzni da uplacuju tekuce odrzavanje. Od tih para se rade popravke.
    Kada se postuje zakon i nema kaubojstine sve funkcionise.
    Ako neko hoce da pravi zgradu od 200 metara i da prodaje stan po milion eura zasto to treba da bude necija briga? To je njegovo pravo i njegov novac.
    (Zoki, 5. april 2011 12:08)

    # Link komentara

  60. za Agasi:

    ovo je privatna gradnja, a ko ima pare za ulaganje, to je njegova stvar gde će da uloži.

    Lično ne slažem se sa takvom visinom, jer nije to baš humano (živeo sam na 32gom spratu), a i nismo tako prenaseljena zemlja da nam treba - pre imamo neravnomernu raspodelu (sva Vovjodina se slila u Novi Sad, dobar deo Srbije u Beograd) - ali to je vec druga tema.

    a povodom "Trepca radi, Beograd se gradi", u praksi je bilo,
    "Trepča (ili bilo koji gigant) radi, a budžet Srbije pokriva gubitke"
    (parole neprijateljske sadržine, 5. april 2011 12:02)

    # Link komentara

  61. Oh kako prikladna pesmica za text..

    "Cuvar gradilista prolaznike tera,
    klinci po ulazima bombice piju,
    kosava brije oko solitera,
    bande dosljaka svaku noc se biju.
    Sivo, sivo, sivo, sve je sivo,
    spavaju stanari, svak u svom budzaku,
    u devet uvece nema nista zivo,
    samo se zgrade crne u mraku.
    Komarce na zidu pretvaram u fleke,


    suvise asfalta da stignem do reke,
    necu da zivim u bloku 65,
    mrzim ceo svet!
    Necu da zivim u bloku 65,
    mrzim ceo svet!"
    (Ljuba, 5. april 2011 12:01)

    # Link komentara

  62. Pa ovi ne znaju gde je levo. Leva obala Save u blizini Tosinog Bunara. Predprodaja stanova u Srbiji? Nove tehnologije? Zavrsite tu Gazelu vec jednom i zakrpite rupe po putevima i trotoarima.
    (Bane, 5. april 2011 12:00)

    # Link komentara

  63. vidim ovde neki porede nove zgrade po Novom Beogradu sa njegovim najlepsim blokovima oko Sava Centra i Hotela Jugoslavije, iskren da budem boli me kao Novobeogradjanina ono sto je od njega uradjeno zadnjih 10 godina, ne smeta mi Delta Citu ni TC Usce, ali ne mogu se zgrade zidati na parkinzima, zelenim povrsinama, umetati nove u vec postojece arhitektonske celine, po tome se samo vidi da u ovom gradu nema zakona i da neko ako ima para mzoe sve. Gde je zakon o urbanizmu, gradjevinska isnpekcija?! Kada ce se zidati humani stambeni blokovi za stanovanje sa parkovima u sredistu i igralistima za decu?! Jel misli neko u ovoj zemlji dalje od svog novcanika?
    (aca bgd, 5. april 2011 11:48)

    # Link komentara

  64. Aman ljudi, ne uzbuđujte se, nema ništa od gradnje ove kule sledećih 20 godina (a verovatno nikad). Radi su o marketinškoj patki, vlastima dobrodošloj u ovo predizborno vreme kako bi lakoverni pomislili da Beograd buja i cveta. U stvarnosti je građevinarstvo u stanju kliničke smrti, sa minimalnim izgledima za preživljavanje. Belvil ne može da se proda, a kamo li će ova kuletina...
    (opšte žutilo, 5. april 2011 11:44)

    # Link komentara

  65. Ceo zivot sam na Novom Beogradu. Zivim u blokovima. Onim najruznijim u Evropi. Da li znate da je arhitekta koji je to cudo projektovao dobio nagradu u Parizu? I da je ime projekta bilo "Panonske ladje"? Iz iskustva zivota u tim betonjerkama - zamisljeno je fenomenalno, izmedju svake dve zgrade su parkovi povrsine Tasmajdanskog parka, sve sa fontanama, podnivoi za garaze i smece itd. To lici na uzas jedan od smeca, grafita, blata, prasine, izvaljenih ivicnjaka. Ceo Beograd je takav. Devastiran do peska. Hocu da kazem - uopste se ne radi o arhitektama i projektima, vec o ljudima koji tu zive, o njihovim higijenskim navikama, osecaju za zivotnu okolinu i prostor, organizaciji. Generalno u Beogradu - civilizovani su u apsolutnoj manjini. Znate li koliko vremena je trebalo da se ispisu grafiti na sveze okrecenim zidovima ispred ulaza? 3,5 sati. To su neka nasa deca....I u Pariz da nas preselite taj grad bi licio na zlo za 3 godine - 100%.
    (Jovanka, 5. april 2011 11:43)

    # Link komentara

  66. Ovo smatram vrhunskom glupošću. Niti smo mi Dubaji niti će neko u tim soliterčinama da stanuje. Međutim, danas niko nikoga ne pita za bilo šta pa ide kako ide. Da ne pričamo o zemljotresima, sistemu održanja solitera, našim mogućnostima i što šta još. Svaka čast na gluposti!
    (Žika, 5. april 2011 11:40)

    # Link komentara

  67. Srbija se pretvara u Rio De Zaneiro. Bice Beograd sa vilama i neboderima a ostatak Srbije ce da zivi u kartonskim kutijama i da spava po ulici...
    (Zoran, 5. april 2011 11:37)

    # Link komentara

  68. За све недовољно упућене у овај пројекат: Ова кула од 39 спратова неће бити стамбена зграда, већ пословни простор, попут Ушћа и Београђанке. Такође сама Београђанка има 30 спратова, па не видим да се ико жали шта ће бити ако нестане струје у лифту, и како ће се гасити пожар. Такође дизајн саме зграде је веома модеран и једноставан, и напокон више није реч, о коцкастим кулама попут Ушћа. Главни кривац што неки од других пројеката кула у Београду стоје, јесте управо град, тј. држава, која је донела студију о високим објектима, и онемогућила градњу високих објеката, чак и на Новом Београду, због наводног нарушавања визура града (на Новом Београду!?), а погледајте само неке друге европске градове попут Беча, Париза, итд. имају и старе зграде у центру и нове облакодере у даљини.(немам никакве везе са овим пројектом, да не буде да га рекламирам)
    (милан, 5. april 2011 11:20)

    # Link komentara

  69. Na sledecem linku mozete pogledati pojedinosti o projektu ali i pratiti izgradnju kako ovog a tako i ostalih velikih projekata u Beogradu.

    [link]

    Veliki Beogradski pozdrav
    (Igor, 5. april 2011 11:17)

    # Link komentara

  70. A gde smo tu mi??????? Kako Vas nije sramota???????? Sve nam pare odose u BEO?grad
    (novosadjanka, autonomasica, 5. april 2011 11:14)

    # Link komentara

  71. M'slim,...u Srbiji je više od 200 sela sa manje od 10 stanovnika - sirotinja (i ovakva i onakva) beži u gradove da bi bila još siromašnija!? Nameće se pitanje svrhe ovakvog objekta!?
    (Žaki, 5. april 2011 11:12)

    # Link komentara

  72. i BICE GOTOV TRI DANA PRE ROKA,U ZUMBULU MESECU ONE TAMO GODINE,JUCE.
    (GANETU, 5. april 2011 10:52)

    # Link komentara

  73. Opet Beograd! Dal' da se sete nekih drugih gradova u Srbiji?!
    (anon, 5. april 2011 10:41)

    # Link komentara

  74. ove prizemne zgradice ce se izgraditi dok ovu kulu niko nikada ne izgradi zivi bili pa videli .korupcija i gradjevinska mafia
     (deky, 5. april 2011 10:38)

    # Link komentara

  75. Glupa lokacija, to je trebalo uraditi u centru grada
    (Nenad, 5. april 2011 10:28)

    # Link komentara

  76. Zgrada visine 167 metara je ozbiljan gradjevinski poduhvat sa obzirom da je Beograd u seismiceski aktivnoi zoni, tako da je cena izgradnje otprilike nesto oko cene koja je objavljena na sajtu.
    Pri ovoj visini cena izgradnje je veca i za 50 procenata od obicne zgrade.
    Najverovatnije ce biti izgradjeni samo objekti nize stpratnosti, radi prodaje na trzistu, a veliki objekat ce sacekati neka druga vremena.
    (SASKO, 5. april 2011 10:09)

    # Link komentara

  77. @xox

    Bolje musava stakla nego ispucale fasade.
    (djole, 5. april 2011 10:07)

    # Link komentara

  78. A gde su igralista za decu?
    (vuki, 5. april 2011 09:49)

    # Link komentara

  79. Ehmm,pa koliki je priliv sa juga u Bgd,trebace jos najmanje 10 takvih nebodera,u medjuvremenu,Srbija ce biti Bgd.
    (EX demokrata 1, 5. april 2011 09:39)

    # Link komentara

  80. za sve ono sto ovaj grad 'nudi' u smislu sveukupnog kvaliteta zivota a to je jedno veliko nista, vrednost kvm za stanovanje precenjena je n puta tako da ne vredi verovatno niti 50% trenutnih aktuelnih cena a ova prica je ispricana vec 1000 puta
    ...
    sve se menja sem kamenja (i srbije)
    (bart, 5. april 2011 09:32)

    # Link komentara

  81. @Agasi
    @Marko

    o čemu vi pričate?! koje poklanjanje, koje ugrađivanje? ovde je u pitanju privatni kapital i prestanite da živite u doba komunizma! ko ima para neka gradi, zapošljava, prodaje za 3000 ako ima kupca, šta to nas briga?!
    Nama je samo bitno da što više ljudi radi, i da je što više firmi u poslu.
    (ZokyNBGD, 5. april 2011 09:32)

    # Link komentara

  82. staklena zgrada od 39 spratova nabijena ledjima na petospratnicu, fotka montirana tako da izgleda da ce pasti :)
    (novosadjanin, 5. april 2011 09:24)

    # Link komentara

  83. Ne ulazeći u arhitektonsku problematiku, ako I faza gradnje predviđa 3 stambene zgrade (od 11 stambenih zgrada + kula - na slici), onda će budući vlasnici stanova živeti u njima dok bude trajala II faza (verovatno, izgradnaja još 3 zgrade), III faza, kao i IV faza - u kojoj će da zidaju kulu nebu pod oblake, da montiraju kranove od 200 metara visine i pri svemu tome da dižu nesnosnu buku i prašinu. Ko će da im plati stotinak hiljada evra da bi godinama stanovao usred najvećeg gradilišta na Balkanu?

    BTW, država bi trebalo da investitora gradnje kule obaveže da pre dobijanja upotrebne dozvole kupi i barem jedno adekvatno vatrogasno vozilo (sa teleskopskim stepenicama za 39 spratova), za slučaj požara.
    ("Farma" u nazivu firme, 5. april 2011 09:21)

    # Link komentara

  84. Ljudi nemojte da se zaluđujete taj projekat nikad nece doci do faze da se radi kula. A zanimljivo je da su poceli radovi a da još nisu dobili dozvele za gradnju.
    I nije mi jasno ko je spreman da plati 1800 evra za kvadrat (mala zackoljica mora da se kupi i garažno mesto a ne garaža od sitnih 14hioljada evra) pored zeleznicke pruge i kraka puta prema mostu na Adi.
    (Zidar, 5. april 2011 09:21)

    # Link komentara

  85. Sve je to super, odusevljen sam, ali ... Sta da radim kada nestane struja, a to nije bas tolika retkost u Beogradu, narocito zimi! Da se penjem pesice na 39. sprat? Dobro, to jos mogu i da prezivim, ali kada nestane struja nema ni vode, jer zgrade sa toliko spratova obavezno zahtevaju elektricne pumpe za vodu bez kojih voda i ne moze da stigne do najvisih spratova. A onda je tu i odrzavanje takve zgrade koje ce ici nebu pod oblake. Nije to za nas. Pitajte malo kako je ljudima koji zive u Istocnoj kapiji Beograda.
    (Wild West, 5. april 2011 09:19)

    # Link komentara

  86. Super, samo da se ne desi kao sto se desava inace da izgrade podzemnu
    garazu koja nema dovoljno parking mesta ni za korisnike zgrade a kamoli
    za sve one koji ce dolaziti poslom u istu. Pa da ponovo nastane haos
    kao sto imamo vec na Novom Beogradu oko Genex kapije, Arene i gotovo
    u svim blokovima.
    (vladan, 5. april 2011 09:15)

    # Link komentara

  87. @Aca
    Da li je normalno da stan u bloku 65 kosta 1850e? Ne bih znao, mozda jeste, mozda nije. Njihovo je pravo da pokusaju da ga uvale za te pare. Mada ima jedan deo na sajtu koji kaze da cena nije bas 1850e (+14000e je jedno garazno mesto koje treba uzeti). Ali da poredis blokove 11,19,21,23 i Arenu sa ovim projektom, koji nazivas periferijom, je besmisleno. Blokovi 21 i 23 su betonjerke stare 40 godina, udaljene nekih 1km od bloka 65, na ok lokaciji, mada ceo NBG je dobra lokacija, ako imas automobil. Ovo ce biti moderne, energetski efikasne zgrade u lepo dizajniranom naselju (sudeci po njihovom sajtu). A centar odavno nije tamo gde ti mislis da je, vec se preselio sa druge strane reke. Tu se nalaze poslovi, zabava, trzni centri itd. Ne vidim u cemu je prednost zivota u okolini Vuka, Zvezdari (Lion ili Djeram). Nema nikakav bitan sadrzaj, nemas gde da prosetas od parkiranih automobila (Bulevar tek sad izgleda pristojnije), vazduh je zagadjeniji nego u drugim delovima grada, generalno sem toga sto mozes peske da dodjes do grada i nema nekih prednosti, pogotovo ako imas porodicu sa manjom decom.
    (Nenad, 5. april 2011 09:14)

    # Link komentara

  88. vecina kulturnih evropskih gradova ide u sirinu, a ne u visinu. voleo bih kada bi se najvisa zgrada beograda gradila u nekom drugom gradu:)
    (vlada, 5. april 2011 09:13)

    # Link komentara

  89. Grujicu, zar nisi mogao da renoviras Geneksovu kulu za manje novaca i da napravis jedan ponton preko Save? zar ne zvrji Belvil prazan a vi bi opet nebu pod oblake...Skromnije a korisnije...ah da, manji kolac za tebe...
    (galijanus, 5. april 2011 09:12)

    # Link komentara

  90. @Igor

    Uz duzhno poshtovanje, niste u pravu. Grejanje na podzemne vode se obilato koristi na zapadu, ali iz ne znam kojeg razloga, skoro nimalo u Srbiji. Kolega ima takvo grejanje kuci, koje jeste inicijalno skup troshak, ali se investicija isplati posle par godina. Greje 4-spratnu kucu , a placa neki minimalni troshak za utroshenu struju, koja se troshi za rad toplotne pumpe. Grejanje na obnovljive izbore je buducnost za Srbiju. Vishe o ovome na: [link]
    (mzex, 5. april 2011 09:10)

    # Link komentara

  91. Srbija radi, Beograd se gradi.
    (choks, 5. april 2011 09:01)

    # Link komentara

  92. Novi Beograd treba da bude prostor za arhitektonske novotarije i egzibicije kao svuda u svetu ali ovakva nakaza bas i nije neophodna posto smo sa jednim monstrumom na Uscu sasvim dovoljno opskrbljeni"
    (hrvoje, 5. april 2011 08:56)

    # Link komentara

  93. Sjajno! Uvek se radujem kada vidim lep projekat koji ce da se realizuje u Beogradu. Zivimo u Evropi u 21om veku, red je i da nam grad izgleda tako i ima lepe, moderne i funkcionalne zgrade kada vec stare nismo uspeli da sacuvamo i pustili smo ih da propadnu.
    O poreklu kapitala, kradjama, prevarama i siromastvu moze da se komantarise u svim ostalim clancima, ljudi nemojte da mracite po svemu.
    Vecina vas ne bi imala para ni da kupi kvadrat i da je 1000e, al to se da resiti dovodjenjem vlasti u red ili njenom promenom, a ne pljuvavenjem po svemu sto je novo i na sta niste navikli.
    (Sasha, 5. april 2011 08:56)

    # Link komentara

  94. Dajte ljudi... svaki komentar je izlišan... Osećam se vrlo povređeno kao arhitekta i Novobeograđanin ovim što sam video i pročitao. Vrlo neozbiljno i nedostojno svakog komentara. Dizajneri iz Londona da odredjuju centar Novog Beograda... sa nebuloznom arhitekturom, i pričom samo o novcu, i da liči na stari Beograd... Ej bre, još i ulicu da nazovu Balkanska. Nadajmo se samo da od ovoga nema ništa...!
    (Željko Nedeljković, 5. april 2011 08:53)

    # Link komentara

  95. Mogli su da stave cenu kvadrata od 3000 eur, kao na Beverly Hills-u...
    smesno i pritom ruzno..
    (Peca, 5. april 2011 08:25)

    # Link komentara

  96. Ako odete na samo gradiliste u Omladinskih brigada, videcete da se ne gradi nikakva "kula", vec se kopaju temelji za ove niske zgrade. Na mestu "kule" sa crteza se nalazi ulaz u gradiliste, tuda prolaze masine i kamioni.
    Ovo je marketinski servirana prica.
    (bgd, 5. april 2011 08:10)

    # Link komentara

  97. Arhitekta sam po struci i moram da priznam da ovaj ponudjeni arhitektonski suvi formalizam niakko nije odraz jedne arhitekture konteksta i mesta na kom nastaje a Novi Beograd po ko zna koji put će biti uskraćen za istinsko arhitektonsko delo koje bi u dijalogu sa tradicijom mesta (ovde se ne misli samo na stilsku i istorijsku već kulturološku, geografsku itd itd.) konačno početi da živi na jedan složeniji prostorno plansko egzistencijalni način. POnudjeno rešenje obiluje nizom ad hok premisa a njegove linije kao i gabariti nikako ne mogu da se ocene kao proporcijski utemeljeni... Na žalost mi smo male ribe da bi smo bile imune na ovakav vid "bacanja hrane" u naš mali bazen u kome gotovo i da nema više vode...
    (nikola, 5. april 2011 07:58)

    # Link komentara

  98. još jedna staklenka, koja će godinu dana nakon izgradnje, kao i ostale, dobiti musava stakla.
    (xox, 5. april 2011 07:54)

    # Link komentara

  99. Daj 5 komada kad je tako jeftino...
    (loody, 5. april 2011 07:54)

    # Link komentara

  100. U slucaju pozara ovog oblakodera,nasa zemlja nema iskustva i tehnike spasilackih ekipa na spasavanju ljudi.Ja uvek bi se zalagao da stanujem u zgradi sa najvise 4 sprata.
    (sto je sigurno,sigurno je, 5. april 2011 07:27)

    # Link komentara

  101. Zanimljiv projekat. PLasi me samo informacija da gradnja tornja krece tek kao 3, poslednja faza projekta, te stime nije obavezujuca...drugim recima, zgrada bi trebale biti izgradjene pre visokosrpatnice. Nadam se da investitor preuzima neke obaveze po pitanju toga.
    Takodje, ako bi "autor" teksta mogao da pojasni, besmislice o dobijanju energije iz podzemnih voda :):):)...ili mozda kisnice...verujem da je tu u pitanju bila prica o "odrzivosti" iliti sustainability-u, i da su te vode trebale biti namenjene za neke druge aspekte uredjenja! Anyway...1650 e/m2 pa da pricamo :)
    (Igor, 5. april 2011 06:57)

    # Link komentara

  102. PS
    Zar se ne pita nesto (izmedju ostalih) i gradski arhitekta? Ako se uopste pita. Valjda i on treba u tome da odlucuje. Ili je dovoljnbo da Tadic odluci?
    (Jovan, 5. april 2011 05:51)

    # Link komentara

  103. Najblaze receno, ovo je odvratno. I sama montaza na fotografiji je amaterska a o 'uklapanju' u postojeci ambijent da i ne govorimo. Ali, vazno je opseniti i prostotu i prostotom. Vazno je da je najvisa zgrada. A kvalitet, sadrzaji, uslovi za rad i zivot... to i nije bitno. Last but not least, firma koja se pominje, ne uliva poverenje, osim u izvesnim 'kontroverznim' krugovima...
    Najbolje bi bilo kad od ovoga ne bi nista bilo i kad bi se taj novac ulozio u nekoliko funkcionalnijih i normalnijih zgrada, whatever does it mean. Pa makar ne bila najvisa u Beogradu. Prezivece Beograd i bez nje.
    (Jovan, 5. april 2011 05:48)

    # Link komentara

  104. Woo hoo! Uzimam odmah tri komada i atelje na 39. spratu!
     (Marky, 5. april 2011 05:39)

    # Link komentara

  105. Promo cena 1850 evra??!A hteli da prodaju za 2000??
    Totalno nepopularna lokacija i ako se ovde kvadrat prodaje ovoliko onda u bloku 11,19,21,23 ili kod Arene treba da budu oko 2500 evra a prica se uveliko da su cene pale za 20-30 %.
    Da ne pricamo o starom delu i nekim jako skupim lokacijama kao sto su Vracar(Neimar),potez od Vuka do Djerma,uopste uzi centar..
    Stanovi u zgradama blizu Oaze na Zvezdari pa cak i u Oazi se mogu uzeti za 2000-3000 evra a zivite na minut pesice od Vuka..
    Ovde zivis na dva dana pesice od centra ali zato je projekat dobar i odma cena nenormalna..
    Zbog ovakvih cena i ljudi koji umisle da to ovoliko vredi cene ostalih stanova ostaju iste i ne padaju jer je nelogicno da kad neko cuje da neko pokusava da proda na periferiji stanove po nenormalno visokoj ceni da on obara cenu svog stana u sirem centru
    (Aca, 5. april 2011 05:28)

    # Link komentara

  106. Неко ће се уградити, неко задужити. Битно да се зграда зове ВВест, да се и ми дичимо да имамо нешто наше :).
    (Марко, 5. april 2011 05:23)

    # Link komentara

  107. Samo malo podsecanje na zgrade koje po pisanju ovog sajta u zadnje 3 godine samo sto nisu nikle u Beogradu.. [link] Verovatno ima i jos..ko sve da pohvata,Srbija je prvak sveta u virtuelnoj izgradnji.A ovako se radi u ozbiljnim zemljama pa je i jedna Belorusija pojam ozbiljnosti za Srbistan....objavi se render [link] i odmah se krece u izgradnju a ne mlati se u prazno [link] i to je jedan od nekoliko kula koje se trenutno grade u Minsku ale ne kao u Beogradu da se gradi virtuelno nego se gradi u STVARNOSTI!
    (Dzoni, 5. april 2011 03:49)

    # Link komentara

  108. Samo malo podsecanje na zgrade koje po pisanju ovog sajta u zadnje 3 godine samo sto nisu nikle u Beogradu.. [link] Verovatno ima i jos..ko sve da pohvata,Srbija je prvak sveta u virtuelnoj izgradnji.A ovako se radi u ozbiljnim zemljama pa je i jedna Belorisija pojam ozbiljnosti za Srbistan....objavi se render [link] i odma se krece u izgradnje a ne mlati se u prazno
    (Dzoni, 5. april 2011 03:43)

    # Link komentara

  109. Nekada je bilo "Trepca radi, Boegrad se gradi"... Moze li jedan sprat ove zgrade da se pokloni Nisu, cisto reda radi?
    (Agasi, 5. april 2011 03:05)

    # Link komentara

  110. Beograd centar jugoistocne Evrope ...
    (Krle, 5. april 2011 02:47)

    # Link komentara