I Novi Sad dobija putnički aerodrom?

Loukost kompanije, čarter letovu i avio-taksi trebalo bi da od 2020. godine sleću i na Aerodrom "Čenej" u Novom Sadu, piše u današnjem izdanju "Blic".

Izvor: Tanjug
Pošaljite komentar
  1. Prvo , malo istorije. Sve ex-Yu republike, pa i Kosovo imaju bar 2 aerodroma .Samo je Vojvodina bila uskraćena za taj "luksuz" !!
    Drugo, NS treba aerodorm, jer , da odgovorim tzv.Iženjeru vazduhoplovstva- došlo je veme sumraka velikih nacionalnih kompanija i još većih nacionalnih aerodorma! AirSerbia rasklaćenim ATR-om leti do Podgorice za 120EUr, a low-coster do Pariza za 130!
    Relani strah novosađana je da se ne pravi još jedno partijsko JKP.Ali to nema veze sa strukom.
    A struka kaže i sledeće: kad je na Surčinu magla, najčešće nije i u Novom Sadu. Pa avioni ne bi leteli za Niš ili Temišvar.
    Dalje: danas je glavna lova na regionalnom saobraćaju, na relacijama
    (flyer, 9. jul 2018 09:57)

    # Link komentara

  2. Od Novog Sada do Surčina ca 80 km. Od Subotice ili Sombora do Čeneja ca 120 km.
    Severna Bačka ili tačnije severna Vojvodina i dalje ostaje siroče
    (gologuzov, 7. jul 2018 19:35)

    # Link komentara

  3. @Boris - citam, i ne verujem. Ovo je kao kada bi neko rekao da ne mozemo da napravimo most, jer bas tu gde hocemo da ga pravimo protice neka reka, a trenutno mosta ni nema.

    p.s. i u Surcinu 'kuruz raste uz pistu, a bogami ima i parkirani' traktora.
    (zar?, 7. jul 2018 16:26)

    # Link komentara

  4. Iz Novog Sada sam, bivši rekreativni padobranac, leteo sa i sletao na čenejski aerodrom mnogo puta. Taj aerodrom ima zemljanu pistu, njive su okolo, preciznije kukuruz raste uz pistu, nema nikakvu infrastrukturu, nema toranj, nema aerodromsku zgradu, nema parking, nema prevoz, nema osvetljenje za navođenje aviona, ma nema bukvalno ništa što međunarodni aerodrom mora imati. Najbitnije, nema potencijalnih putnika, pošto je Novi Sad postao sirotinjski grad u kojem ljudi nemaju para ni za autobuse.
    (Boris, 7. jul 2018 10:14)

    # Link komentara

  5. Novi Sad moze da dobije aerodrom, to nije sporno, ali hajde da prvo uradimo sledece -
    1. precistac otpadnih voda
    2. regionalna deponija sa sortirnicom otpada i sa sortiranjem otpada za ceo grad
    3. tramvaj Futog-Petrovaradin i Kac-Beocin
    4. produzetak bulevara evrope preko Dunava
    5. juzna obilaznica NS sa novim mostom preko DUnava koji ce se nastavljati na motoput ka rumi a iza miseluka kaciti na bulevar evrope
    6. mtoput Bulevar evrope - Backa palanka
    7. podzemne garaze sa minimum 500 parking mesta na sledecim lokacijama - Liman 1, Liman 2, Liman 3, Liman 4, Telep, Grbavica (2 garaze), centar (4 garaze), Detelinara (4 garaze).

    E tek kad ovo uradimo hajde da pravimo aerodrom posto u Novom Sadu ne moze vise da se ZIVI od saobracaja! Grad je sa 100.000 stanovnika u roku od 25 godina narastao na 350.000 stanovnika a infrastruktura je ostala ista kao pre 50 godina (jedina razlika- nezavrseni Bulevar Evrope).

    Nemojte da spucate pare u nesto sto se nece izgraditi, bolje uradite studiju izvodljivosti za pet podzemnih garaza za te pare pa ih dajte privatniku da ih izgradi i koristi (jeste nekad culi za firmu Q PARK???)
    (novom sadu treba, 6. jul 2018 20:15)

    # Link komentara

  6. Svako vece selo u Srbiji treba da ima aerodorom..
     (C i n i k, 6. jul 2018 16:03)

    # Link komentara

  7. jos jedna laz za obmanjivanje naroda,ovi iz vlasti znaju samo da obecavaju neke gluposti.
    prvo ncionalni stadion u ostruznici a sad aerodrom.
    ja sam iz NS i naravno da bi voleo da se to desi ali svi znamo da to nije realno i da su to samo price za dobijanje glasova
     (dule, 6. jul 2018 15:55)

    # Link komentara

  8. Hoću aerodrom za Novi Beograd!!!
    Šala na stranu. Već je neko pomenuo voz : Brza pruga NS-Nikola Tesla-BG. Naqjekonomičnije rešenje i ekološki prihvatljivo. Sve ostalo je : videla zaba da .....
    (srkiboy, 6. jul 2018 15:48)

    # Link komentara

  9. Aerodrom u Maloj Moštanici!!!
    Dosta nam je Surčina
     (fc, 6. jul 2018 15:29)

    # Link komentara

  10. Прочитао сам овај чланак јутрос,око 9,али имао сам посла.Ја сам већ 33 године
    ваздухопловни инжењер.90% коментара је,уз дужно поштовање,ГЛУПОСТ.Са стручне
    стране.Да би low cost компаније могле да лете са Ченеја треба НАЈМАЊЕ 1800 м бетонске писте(а боље 2400 м),taxi way,стајанка,аеродромска зграда,царина итд.
    Све то кошта много пара.Е да ће доћи,а можда и неће,low cost компаније.Ајде да
    се договоримо.Жеље су жеље,стварност је стварност.Неки од вас би баш волели да лете са Ченеја у Фанфур или Михен.Али прављење аеродрома,добијање сертификата
    за међународни ваздушни саобраћај итд(да вас не давим струком)није ШАЛА.Нису то Жеље слушалаца,уплатиш кинту,пусте твоју песму.Пустите ме више с тим,где сте и како летели.Летео сам и ја,колико нико од вас неће,све да се изује.Али,
    ПРАВЉЕЊЕ аеродрома је ВЕЕЕ…ЕЕ ЛИКИ и јако скуп посао.А на 60 км од доброг
    међународног аеродрома(што Сурчин јесте)правити други је унапред пропао посао.
    Ниш је друга ствар.Био је војни аеродром,дете се родило,ваља га љуљати.Као и
    Лађевци,као и Поникве.Јел лети неко?Јок.А многи обећали,па их нешто нема.
    (артиљерац, 6. jul 2018 14:50)

    # Link komentara

  11. neće ovo skorije jer francuzi na tesli bi izvisili, uz konstantin, morava i ns da se osposobe za low-cost i tesla nema teorije da bi rasla do onoga što koncesionar planira, prosto 2/3 države bi se preusmerilo na ova tri, teslu bi koristili samo za neke dalje destinacije tipa amerika, azija i sl.
     (mar, 6. jul 2018 14:39)

    # Link komentara

  12. Po konentarima vidim da svi u Vojvodini zive na 70tak km od BGD aerodroma i glupi im je da se pravi jedan koji bi i nama sto smo na 170km od Bg bili na 70km... meni je Osijecki na 70 i kad idem u Ch sa wizz-om platim 20€ karu a iz Bg 70€... al ja zivim u Srbiji i dok posle 25godina ne zavrse u Somboru “aerodrom u izgradnji” bar u Ceneju nek bude ;)
    (ljubomir, 6. jul 2018 14:31)

    # Link komentara

  13. logičan bi bio neki manji aerodrom za low-cost kompanije severnije kod subotice, ovako imas na manje od sat vremena autoputem surcin. bolje te pare ulozite u nesto korisnije.

    treba napraviti novi terminal u nišu i ostalu infrastrukturu jer je kapacitet već sad prevaziđen.

    takođe otvorite više aerodrom morava, komplet novi toranj i nova pristanisna zgrada stoje godinama samo jer vojska nece da da dozvolu da bude mesoviti civilno-vojni jer ucenjuju da se izgradi hangar (sam ministar to rekao u jednom intervjuu), kao da i onako prenaduvan budžet vojske nije dovoljan za to. tu su potrebna minimalna ulaganja da se osposobi, a korist za celu centralnu i zapadnu srbiju jednaka kao nis za istok i jug.
     (mar, 6. jul 2018 14:31)

    # Link komentara

  14. aerodrom i za zemun
     (za zemunski aerodrum, 6. jul 2018 14:22)

    # Link komentara

  15. Novi Sad nema jednu postenu javnu garazu. Gradski prevoz u NS je katastrofalan a po ulicam se jos uvek uredno vozaju zaprezna kola. Takvom glamuru nedostaje samo aerodrom da ugodjaj bude kompletan. I ako ga bude licice na vic i socijalu kao i sve ostalo u NS. Za grad sa izuzetno visokim budzetom NS deluje vise nego jadno.
     (Gale, 6. jul 2018 14:21)

    # Link komentara

  16. Grof@ Od vas dodjosa ja u svome gradu ne mogu da nadjem posao, jer ste svi na nekim pozicijama preko strike, ujka itd... Ako vam se ne svidja Beograd idite brate odavde, bolje nama-bolje vama. Imate aerodrom u Nisu, imate u Budimpesti, Skoplju, Tuzli pa izvolite. Samo se zalite na Beograd
    (Znam, 6. jul 2018 14:20)

    # Link komentara

  17. Jednom sam cuo pricu: Onog dana kada Vojvodina dobije aerodrom, tada znaj da se sprema da postane drzava. E pa daj Boze!
    (DzoSu, 6. jul 2018 14:14)

    # Link komentara

  18. (Grof, 06. jul 2018 09:43)
    Ma ne poklanjamo beogradu niški aerodrom njega čuvamo za haradinaja kad dodju do niša. Jadni smo mi svi van bga. A i ne sekiramo se mnogo mi iz niša zbog tog aerodroma i onako nam je sofija bliža od bg.
     (šimiken, 6. jul 2018 13:31)

    # Link komentara

  19. A sta bi sa turskom fabrikom tekstila? Uzalud propali golman bacio nase novce! Ali je proputovao, izreklamirao se na TV, malko u dzep i novo radno mesto. Kumovska posla.
    (lala, 6. jul 2018 13:30)

    # Link komentara

  20. Hoćemo aerodrom i u Kragujevcu!
     (Ema, 6. jul 2018 13:16)

    # Link komentara

  21. U Backom Jarku 10km od grada postoji glanc nov aerodrom za male avione.
    (milorad, 6. jul 2018 13:10)

    # Link komentara

  22. Slazem se da je to kratko rastojanje za
    dva aerodroma. Medjutim doci sa surcinskog aerodroma do Novog Sada javnim prevozom je nocna mora. Taksi je skup, autobusom prvo do BG pa onda za NS. Privatni kombi prevoznici nebezbedni, neorganizovani i nerrgulisani
     (milos, 6. jul 2018 13:06)

    # Link komentara

  23. @putnik, slabo si ti putovao. Low cost aerodromi koji su alternativa glavnim aerodromima su upravo na udaljenosti koliko je NS od BG, a ne NI. Znaci ako hocu jeftinu kartu do BG uzecu do NS i onda jos sat vremena voznje do BG. NI aerodrom nije alternativa BG.
    (Mile, 6. jul 2018 12:55)

    # Link komentara

  24. Ukoliko se napravi brza pruga od Novog Sada ka Beogradu, sa presedanjem na gradsku železnicu ka Tesli, Novom Sadu aerodrom neće biti neophodan jer će vozom biti potrebno pola sata, do 45min sa presedanjem. Naravno, pod uslovom da se te pruge naprave kao što su i najavljene. Autoputem sada treba oko jednog sata - što je nekada kraće nego doći iz centra Beograda.
    Sa druge strane - Vojvodini treba aerodrom - Subotica/Sombor ili Zrenjanin/Kikinda. Naravno, ukoliko ekonomske studije pokažu da postoji tržište (ove dve lokacije su povoljne lokacijski i pokrile bi solidan broj ljudi i dve potencijalno zanimljive industrijske zone, što ne znači da je to dovoljno).
    (kaljkuljator, 6. jul 2018 12:55)

    # Link komentara

  25. Могуће су раличите стратегије развоја али ни у једној није исплативо имати два међународна аеродрома на само 60 км удаљености. У таквим ситуацијама повезивање се врши брзим возовима или аутопутем добрим аутобуским линијама. Ми аутопут већ имамо одмах уз Београдски аеродром. У Баден-Бадену у Немачкој је рецимо аеродром са којег иду директни аутобуси за Стразбур у Француској (60 км на југ, 300 хиљада људи) на сваки сат као и Карлсруе (30 км на север, 450 хиљада људи). Било би непојмљиво да Стразбур рецимо крене да прави свој аеродром иако постојећи чак није ни у истој земљи!
    (бт, 6. jul 2018 12:39)

    # Link komentara

  26. Autonomastvo u prvom redu.Sta ce Novom sadu aerodrom kada se grad nalazi 70 km od Beogrda.Da bude alternativa Nikoli Tesli nije moguce jer vremenske prilike su slicne a Beograd ima kategoriju C1 za sletanje u svim vremenskim uslovima.Jos da stave u funkciju Ladjevce,Ponikve i da Zajecar dobije aerodrom. MIlano i Torino dele jedan aerodrom.Seremetjevo je 60 km od Moskve iako ima jos tri aerodroma
    (putnik, 6. jul 2018 12:24)

    # Link komentara

  27. Što će Vojvodini aerodrom, kad u blizini imaju Beograd, Temišvar i Szeged.
    Bolje te pare da se preusmere za nešto drugo i važnije u Srpskoj pokrajini.
    (Fipili, 6. jul 2018 12:17)

    # Link komentara

  28. Ovo je odlicna ideja. Novi Sad - Surcin je jako lose povezan. Vozova nema nigde a kad se ide kolima katastrofa (dal su guzve ili su putevi losi). Autobus ide do Beograda pa se mora hvatati autobus do Novog Sada. Uvek mi je bilo cudno da tako velik grad kao Novi Sad nema svoj aerodrom.
    (Dylan Dog, 6. jul 2018 12:16)

    # Link komentara

  29. Moze ako ce da bidne jeftina linija Novi Sad - Rijeka (Krk). Ima izuzetno mnogo ljudi kojima bi takva povoljna linija itekako odgovarala i to ne samo leti vec i u zimskom periodu. Recimo 99 evra povratna karta i avionu su puni samo tako.

    @Rajko: Dao sam ti plus ali porednjenje sa air train-om na JFK-u ti i nije bas najbolja ideja. Velika vecina ljudi ili nisu culi za airtrain ili se boje koristiti ga, jer kada se izadje sa airtrain-a i nastavi metroom na stanici Jamaica sve je samo ne sigurno. Metro u NYC je totalno zastarela infrastruktura kao i vecina americke infrastrukture (ceste, mostovi, zeleznica, aerodromi) pa ljudi radije uzimaju taksi ili limo i placaju vise da dodju sigurnijim putem na konacno odrediste. Putovati sa dve torbe, laptopom i ruksakom njujorskim metroom je sve samo ne sigurno.
    (EM, 6. jul 2018 12:03)

    # Link komentara

  30. Ljudi svaki veliki grad ima jedan aerodrom koji je za letove low cost kompanija. Kako frankfurt, milano, paris, london. Kao sto mi imamo nis. Nama iz Vojvodine se vise isplati da letimo s low cost iz budimpeste i temisvara nego iz beograda. Cak deset puta jeftinije! Ali takodje je daleko jeftinije nego letovi iz Nisa! Zasto? Ne znam? Slazem se da treba Vojvodina da dobije aerodrom za low cost kompanije, a Tesla da se prosiruje za internacionalne i prekookeanske veze. Poz
    (samsvojgazda, 6. jul 2018 12:02)

    # Link komentara

  31. Nisu u pravu komentari da Vojvodini uopšte ne treba aerodrom. U Vojvodini je dosta razvijen lovni turizam i dosta bogataša iz Sveta bi dolazilo svojim avionima ovde. Šumaher je svojim avionom dolazio ovde radi lova. A tu je i Exit i čarter letovi zbog njega. Nije ovo opravdanje za pravljenje aerodroma tipa N. Tesla, ali postojeći treba dovesti u red, da bi mogao da prima manje putničke avione.
     (slavija, 6. jul 2018 11:58)

    # Link komentara

  32. Bioskop u Srbiji,kakve vesti šta obećavaju ovim jadnim ljudima i ne bi me iznenadilo da pročitam vest da će se iz Krčedina lansirati rakete za Mars,Mesec i Veneru..
     (Banderaš, 6. jul 2018 11:45)

    # Link komentara

  33. sad idemo u temisvar i budimpestu za lowcost tako da je ovo super ideja.
    trecina novosadjana je na privremenom radu u eu i aerodrom ce raditi pun gas. zivi bili pa videli
     (miki, 6. jul 2018 11:34)

    # Link komentara

  34. Ajd da je u Subotici pa i da bude realno, al u Novom Sadu čist promašaj.
    (brano, 6. jul 2018 11:22)

    # Link komentara

  35. I odmah ga dajte drzavi na upravljanje jer ona to taaaako dobro radi....
     (Pera, 6. jul 2018 11:08)

    # Link komentara

  36. Meni iz Beograda, do aerodroma Nikola Tesla treba ako je let rano ujutru oko pola sata kolima, a ako je dnevni let ili poslepodnevni 45 minuta do sat vremena. Toliko treba i novosadjanima.
    Jer normalne i pristojene zeleznice do aerodroma nema. Mislim da gospoda vlastelini treba da odu do Beca, nije daleko, pa da vide kako i na koji nacin je resen problem javnog saobracaja.
    Umesto da se napravi brza konekcija vozom,ali zaista mislim brza a ne ovo sto gospodja Mihajlovic prica, ni ja a verujem ni mnogi drugi sugradjani auto ne bi ni koristili. E sad zamislite krak koji povezuje prugu BG-NS sa aerodromom, ili neki satl voz npr do stanica Zemun i Beograd( makar bio i Prokopije) poput air traina na JFK u NYC koji povezuje terminale sa Jamajca station-on na crvenoj liniji metroa, ili CAT koji bez stajanja spaja Aerodrom u Becu sa stanicom Wien Mitte u samom centru.
    Ali ne, zasto bi mi videli kako se to radi u svetu, kad smo najpametniji. Uvek sam za decentralizaciju drzave i ravnomeran razvoj, ali ova farsa sa aerodromima na svakih 50 km a putevu razrovani, bolnice kao pre sto godina, skupljamo novac za lecenje decice sms porukama... bez reci. Naopaka drzava. Ili narod.
    (Rajko, 6. jul 2018 11:00)

    # Link komentara

  37. najneophodniji je trenutno aerodrom ponikve tj. aerodrom za zapadnu srbiju. beograd i vojvodina imaju surčin a mogala bi i batajnica da se pusti za putnički saobraćaj. istočna srbija ima niš. nije loše da se otvore još više aerodroma ako potreba za tim ima ali neki prioriteti moraju biti...
    (zastavnik džemo, 6. jul 2018 11:00)

    # Link komentara

  38. Ne vidim smisao za medjunarodne letove jer tu je odmah Surcin. Ali trebalo bi da razvijamo nacionalni avio prevoz. Jel ste vi svesni da iz Nisa, Leskovca, Vranja treba 5,6,7 sati autobusom do Novog Sada? Ko ce toliko da se klacka u XXI veku? Ovako avionom si tu za najvise sat vremena. A moze da kosta isto kao i drumski prevoz. U americi svaka selendra ima aerodrom.
    (Nathan, 6. jul 2018 10:55)

    # Link komentara

  39. Vojvodina zbog dva miliona stanovnika ali i komsiluka okolnih drzava treba da ima jedan pristojan aerodrom. Ovo je vazno i za poslvnu i turisticku ekonomiju. Sem toga Čenej je idealan jer je i blizu auto puta a geografski je centrlano postavljen. Surčin će da bude za velike avio kompanije i kargo a mani aerodromi kao sto su Niš, Novi Sad i ostali koji su u planu ce primati low cost avio kompanije i poslovnu avijaciju. Samo se nadam sda cer ovaj projekat biti uradjen sa nekim stranim partnerom i da ce biti komercijalna a ne politička investicija.
    (Storno, 6. jul 2018 10:44)

    # Link komentara

  40. Čitanje komentara na ovom sjajnom sajtu polako postaje patologija...
    Nijedna jedina vest nije dobra. Nijedna.
     (Kangrga, 6. jul 2018 10:38)

    # Link komentara

  41. 1978 tu negde je bio elaborat o prosirenju cenejsko aerodroma u putnicki, nije bilo ekonomski opravdano a pazite...tada je novi sad bio ekonomski mocniji i nije mu bio problem da ga isfinansira, politicari u pokraini 'mlogo pokrainskije raspolozeni' pa sad vi vidite koliko rezona ima
    (detelinarcan, 6. jul 2018 10:36)

    # Link komentara

  42. Djordje Cvarkov pola sveta obisao sa Ceneja
     (abraham, 6. jul 2018 10:14)

    # Link komentara

  43. Hajmo sad U svaki grad po jedan aerodrom
     (miša, 6. jul 2018 10:13)

    # Link komentara

  44. Čist promašaj, unapred propala investicija. Temišvar, Budimpesšta, Osijek, Beograd, aerodromi u neposrednom okruženju koji rade više decenija. U takvom okruženju to neće biti aerodrom već lokalna taksi stanica. Ali ako, vole Novosađani da prave autobuske stanice koje ne rade, sad neka naprave i aerodrom koji neće raditi. Nisu bili neuki komunisti kad su pravili mrežu aerodroma u bivšij zajedničkoj državi. Izgleda da su očevi bili pametniji od svoje dece danas. A para imamo na bacanje. Dok nam deca beze u svet trbuhom za kruhom zbog gluposti koje svakodnevno čine njihovi roditelji, hajde da zidamo crkve, aerodrome i ostale gluposti u svakom zaseoku, po mogućstvu na 50 kilometara po jedan aerodrom. Predlažen da i u Somboru napravite novi aerodrom, a može jedan i u Svrljigu, da se nađe.
    (Igor mandic, 6. jul 2018 10:11)

    # Link komentara

  45. Pa sad treba na svakih 50km aerodrom da imamo?
     (Nikola, 6. jul 2018 10:05)

    # Link komentara

  46. I u Subotici I Somboru da se napravi po jedan.
     (Direktor Fontane, 6. jul 2018 10:03)

    # Link komentara

  47. Srbijancu kao da si gurnuo prst u oko kad se nešto pravi u Vojvodini.
     (Direktor Fontane, 6. jul 2018 10:01)

    # Link komentara

  48. Novosadjanima taksisti manje naplaćuju od Novog Sada do aerodroma Nikola Tesla, od beogradskih taksista koji za taksi od Konjarnika do aerodnoma traže 2.500 din.
    (Časlav, 6. jul 2018 10:01)

    # Link komentara

  49. U Somboru postoji vojni aerodrom koji uz manje investicija moze da se osposobi.Ali sta ce nesto da se gradi u manjim sredinama.Svakako ce svi da se selimo u Beograd i Novi Sad.
     (Sir Oliver, 6. jul 2018 09:57)

    # Link komentara

  50. Beograd je previse blizu i zato u Novom Sad ne moze i nece zazivet aerodrom.
     (Ns, 6. jul 2018 09:54)

    # Link komentara

  51. Онај из Ниша ?
    (да да, 6. jul 2018 09:50)

    # Link komentara

  52. Nis smo poklonili Beogradu a otvaramo Novi Sad. Dok Morava sa napravljenom zgradom ne moze da se pusti u rad. Zato sto svi znaju da ako se Morava pusti u rad ceo Kg Kv Ca Np Kr vise nece videti ni Beograd ni Nis . Ali bitno je samo da je braci Beogradskim Srbima bolje a nas ostale juznije ko sisa. Zivim za dan kada cemo razbiti komunisticke kartele koji nas kolju vec 70 godina.
    (Grof, 6. jul 2018 09:43)

    # Link komentara

  53. Dakle ne mogu da opisem koliko dugo cekam na ovaj moment. Nadam se konacno da ce biti i realizovan. Krajnje je vreme bilo, ali da ne kudim-bravo za ovaj korak!
    (Tina, 6. jul 2018 09:42)

    # Link komentara

  54. Kamo sreće da se to ostvari. Mada, veća je verovatnoća da će ugasiti niški.
     (spin doctor, 6. jul 2018 09:34)

    # Link komentara

  55. Znaci u Vojvodini će biti dva aerodroma,blago nama !
    (ciga, 6. jul 2018 09:32)

    # Link komentara

  56. Da novosađani naprave, a onda država odnosno vlast stavi svoju šapu na njega.
     (goran, 6. jul 2018 09:26)

    # Link komentara

  57. Jeste. K'o što Pesma Đorđa Balaševića kaže da Stevu Čenejca je ubio grom, nežno, k'o rukom...
    (Neko to odgore vidi sve, 6. jul 2018 09:25)

    # Link komentara

  58. Hoce li i sombor?
     (Garrincha, 6. jul 2018 09:23)

    # Link komentara

  59. Nema veze sto je livada, to su sitnice.
     (cx, 6. jul 2018 09:21)

    # Link komentara

  60. a Sombor?
    (gojko, 6. jul 2018 09:16)

    # Link komentara

  61. Dobija? Kako se to dobija nesto kao aerodrom, neko nam poklanja ili igramo neku igru pa cemo da dobijemo aerodrom?
    Ili cemo da napravimo aerodrom. Opet nece nam oni napraviti aerodrom, ako je od nasih novaca onda mi pravimo.
    (imeprezimemail, 6. jul 2018 09:14)

    # Link komentara

  62. do Zagreba se brže stiže autom nego avionom!
    gluposti.
    kao Dino park kod Spensa!!!
     (nisamneznamkakosamzavrsioosnovnuskolu, 6. jul 2018 09:14)

    # Link komentara

  63. Surcin je dovoljno blizu, 40 minuta ako se malo brze vozi. Toliko i više treba stanovnicima Beograda, ili bilo kog drugog velikog grada da dodju do aerodruma u svom gradu. Surcin je na idealnoj poziciji, i toliko blizu (dva) auto puta da samo mozemo da zahvalimo onome koga je tu postavio.
    (Liman, 6. jul 2018 09:09)

    # Link komentara