- Komentari -
  1. Povećajte plate svima i neće biti lažnih bolovanja ali ne procentualno već linearno.Minimalac neka bude 300e da bi i oni najugroženiji mogli preživeti i ne bi im palo na pamet da idu na lažna bolovanja.Sklonite MMF iz Srbije i ne slušajte ih u ničemu.Dajte ljudima tople obroke,regres i mogućnost naplate prekovremenog rada a ne kao sada što je u recimo,zdravstvu.Navodno su u platu ušli topli obrog i regres a nema ih nigde.Kad bi se to odvojilo,gotovo svi sa 4.stepenom bi bili ispod minimalca a za ove sa 3.stepenom i osnovnom školom i da ne pričamo.Dozvolite ljudima da dostojanstveno žive od svoje plate.
    (Realno, 13. oktobar 2017 00:32)

    # Link komentara

  2. Ne žalim radnike u Srbiji uopšte. Trpe robovlasnički odnos prema sebi i opet glasaju za "voljenog vođu". Samo napred, glasajte i dalje za njega. Ista stvar sa penzionerima. Uzeo im od penzije a oni to odobravaju i, naravno, glasaju za njega.
    Prema tome, u Srbiji je odličan standard.
    (Deks, 12. oktobar 2017 14:48)

    # Link komentara

  3. Pa kad plate budu normalne da covek moze da plati radove u kuci onda verovatno nece ici na bolovanje. Plate su ponizavajuce male i nek premijerka zivi od te plate ako to tako moze. Ja sam dala otkaz kad sam primila platu 200 € i poslodavcima rekla da se j.... za sve pare. Poslodavac je naravno strana firma.
    (Marica, 12. oktobar 2017 13:16)

    # Link komentara

  4. SLazem se, mnogi ce otici ako se nista ne promeni a mnogi su vec i otisli.

    Plate su male, nikad manje (to znamo svi, samo se ova vlast pravi kao da je sve bolje i bolje), poslodavci ne postuju elementarne zakone, ne prijavljuju radnike, zabranjuju sindikalna organizovanja, otpustaju mimo zakona, a drzava na to zmuri li zmuri i salje poruku radnicima da treba da se zrtvuju za svoju zemlju i postanu robovi zarad ovih na vlasti, jer oni rade u intreresu zemlje (a da se ne lazemo, ponajvise u svom interesu). Tako od nekada dostojanstvenog naroda postajemo nacija robova.

    Ovo sto se kod nas desava je kao neki socijalni eksperiment koji treba da pokaze kako se od ponosnog i ratobornog naroda prave robovi koji cak i sami zele da budu robovi.
    (Pavle, 12. oktobar 2017 11:46)

    # Link komentara

  5. U normalnim zemljama fabrike imaju kolektivni godisnji odmor koji je obicno u julu ili avgustu i lepo ljudi mogu da se bave cime god hoce pa i poljoprivredom. Ali kod nas rade od 8-17, zatim ostanu i preko toga, pa ih menadzeri "zamole" vikendom da odrade jos malo i na kraju meseca primi 30000. Pa normalno da ce da radi poljoprivredu jer mi smo Evropa po cenama hrane i rezija a Srbija po platama.
    (Nenad, 12. oktobar 2017 11:28)

    # Link komentara

  6. Koliko sam razumeo radnici idu na bolovanje zbog - MALIH ZARADA.
    (XXL, 12. oktobar 2017 08:57)

    # Link komentara

  7. Gospodjo premijerko, mozda ne bi bilo lose da firme koje imaju ovakvih problema, takodje proverite kako i za koliko uopšte prijavljuju svoje radnike.

    "Strani investitori" Kinezi napr.ne prijavljuju radnicima ni socijalno, ni zdravstveno.
    Njih ćete da zastitite, a svoje građane ne?

    Hvala na objavljivanju komentara.
    (Za istinu, 12. oktobar 2017 08:33)

    # Link komentara

  8. ovoga je bilo oduvek...
    pre 20 godina ( Sloba bio na vlasti), sretne direktor radnika koji je na bolovanju kako vozi kombajn...i pita ga šta radi, a ovaj mu odgovori da je upravo krenuo kod lekara, pa da ne ide peške....
    ovo je živa istina, nije vic.
     (ja, 11. oktobar 2017 23:54)

    # Link komentara

  9. Slazem se sa prijemijerkom, jer se treba ozbiljno pozabaviti ovim problemom...
    (jeka, 11. oktobar 2017 23:50)

    # Link komentara

  10. Radio sam dugo u privatnoj firmi u Subotici gde bolovanje jednostavno niste smeli da uzmete, da ne govorim o tome da nikada više od 10 dana godišnjeg u godini niste smeli da koristite itd. S druge strane kada sam otišao u Nemačku veoma me je iznenadilo da tamo radnici bolovanje koriste praktički kada hoće što se videlo iz nedavne vesti o "svim pilotima na bolovanju jedne problematične nemačke avio-kompanije". Treba omogućiti onome ko je stvarno bolestan da ga bez problema koristi ali sa druge strane i suzbiti moguće zloupotrebe. Kao radniku najgore mi je bilo što umesto pohvale za svoj predani rad uvek sam morao da radim i posao prevejanih kolega na lažnim bolovanjima.
    (Deks, 11. oktobar 2017 23:21)

    # Link komentara

  11. U prevodu odu ljudi na njive i imanja da rade poljoprivredu ... i to naravno koci prozivodnju fabrikama ...
    (marko, 11. oktobar 2017 22:56)

    # Link komentara

  12. Otici ce narod iz Srbije pa cete ostati samo vi i vasi poslusnici.
     (sale, 11. oktobar 2017 22:29)

    # Link komentara

  13. Svakako je u pravu mng ljudi ne znaju da cene svoj i koliko je stvarno tesko dovesti nvestitore treba imati razumevanja i otici na bolovanje kada je to stvarno potrebno.
    (sasa, 11. oktobar 2017 22:28)

    # Link komentara

  14. Чим је Непал почео да отвара фабрике по Србији, све вам је јасно... Ејјјјј, Непал?!?!?!
     (Ненад, 11. oktobar 2017 22:26)

    # Link komentara

  15. Treba resiti taj problem.
    (hana, 11. oktobar 2017 22:22)

    # Link komentara

  16. Ovo je zaista istinito i nikako ne smemo dozvoliti, da do toga dođe...
    (Ćomi, 11. oktobar 2017 22:17)

    # Link komentara

  17. Pa da ljudi imaju u srbiji dobre plate nebi uzimali bolovanje i radili druge poslove.....
    (Milan, 11. oktobar 2017 20:48)

    I covek na ovaj komentar dobije 10 puta vise minusa nego pluseva. Ili je ljudima toliko ispran mozak ili botovi beskrupulozno rade svoj posao.
     (arhitekta, 11. oktobar 2017 22:06)

    # Link komentara

  18. I ja cu otici!! Jedva cekam mart :)
     (je, 11. oktobar 2017 22:00)

    # Link komentara

  19. vi botovi više ne znate kome dajete minus.
     (miki, 11. oktobar 2017 21:52)

    # Link komentara

  20. Nastaviti sa naporima da i radnici i poslodavci budu zadovoljni.
    (lola, 11. oktobar 2017 21:51)

    # Link komentara

  21. Ne bi se to dešavalo, da su plate dostojne življenja, a ne preživljavanja!
    (kristinad, 11. oktobar 2017 21:49)

    # Link komentara

  22. Zbogom Srbijo,Zbogom Srbijo sto bi reko Bora Corba.SNS Skakavci unistise sve.Pojedose i radnike i seljake.
    (Schaumburg Illinois, 11. oktobar 2017 21:35)

    # Link komentara

  23. Baš me intresuje kog investitora ste doveli u Ivanjicu ? Od sedam fabrika ne radi ni jedna i mnoge više i ne postoje. Fabrika tepiha je nekada imala neto mesečnu zaradu od 8M€. Da narod nema maline nebi imao šta da jede, osim novopečenih bogataša koji su se obogatili na račun tadašnje privrede a nju upropastili !
    (N.N., 11. oktobar 2017 21:08)

    # Link komentara

  24. Treba se rešiti taj problem,šteta je izgubiti invetitore.
    (Milica, 11. oktobar 2017 20:50)

    # Link komentara

  25. Pa da ljudi imaju u srbiji dobre plate nebi uzimali bolovanje i radili druge poslove.....
    (Milan, 11. oktobar 2017 20:48)

    # Link komentara

  26. ana,podnesi ostavku,kupi dve ovce pa uzivaj.
     (iti, 11. oktobar 2017 20:13)

    # Link komentara

  27. kad se jednom izgubi zdravlje,onda se moliš za bar jedan dan na poslu
    (ceca, 11. oktobar 2017 20:05)

    # Link komentara

  28. Vučić mora da ode!
    (Janoš, 11. oktobar 2017 20:03)

    # Link komentara

  29. Iako je velika besparice, nikako ne opravdavam to sto neki radnici otvaraju bolovanja zdravi, a onda inu da rade neke sezonske poslove. Nije fer ostaviti poslodavca na cedilu.
    (Draga, 11. oktobar 2017 19:59)

    # Link komentara

  30. Sedi jedan.Promasila si temu!
     (gogi, 11. oktobar 2017 19:56)

    # Link komentara

  31. Alo premijerko radim za gazdu I ako radim necu djabe . Ja I moja familija da gladujemo a vecinski vlasnik da ne zna sta CE sa parama.
    Gledam I vidim koliko botova IMA sto udaraju minuse na realne komentare. Ja bi njih zaposlijo u privatni sektor pa bih video posle koliko minusa bi udarili .
     (dzo, 11. oktobar 2017 19:55)

    # Link komentara

  32. Investitori??? gradjani traze resenje i smisljaju kako da odu od vas breeee
     (voša, 11. oktobar 2017 19:35)

    # Link komentara

  33. "...postojeći Zakon o radu u članu 179 predviđa vanrednu kontrolu bolovanja..."

    Kakvu kontrolu bolovanja? Da predstavnici firme dolaze radnicima kod kuće i proverava da su bolesni??? Da li poslodavac ima sudski nalog da uđe nekom u stan i nešto proverava? Čemu služi Ustav? Da bi ga vlada i Skupština kršili predlažući i donoseći ovakve zakonske odredbe?
    (Gde mi živimo?, 11. oktobar 2017 19:30)

    # Link komentara

  34. Mnogi radnici ce otici ako ne povecate plate
     (Mikan, 11. oktobar 2017 19:28)

    # Link komentara

  35. otišli smo mi već, igrajte se vi sad slobodno. I nek je sa srećom !
     (xxx, 11. oktobar 2017 19:26)

    # Link komentara

  36. vrlo dobro svi znamo u nasim radnim organizacijama kad neko ide opravdano na bolovanje a kad neko folira nemojmo da lazemo sami sebe ima dosta onih sto foliraju a rade ljudi i za sebe i za njih nije fer
    (boki, 11. oktobar 2017 19:24)

    # Link komentara

  37. Premijerka odlicno obavlja svoj posao.
    (mara, 11. oktobar 2017 19:20)

    # Link komentara

  38. vidim sendvicari rade punom parom :)
    minusa gomila na najrealnije komentare..

    Ja radim za 400-500 eur kako kad ostvarim bonus
    na selu zivim, imam svoje svinje koje tovim,
    imam svoju bastu.
    Supruga radi za 220 eur

    Kad sastavis nasa primanja, pored toga sto skolujemo dvoje dece
    jedva izlazimo na kraj .. ali gura se nekako, prezivljava..

    To i jeste problem danasnje Srbije, 90% ljudi prezivljava umesto da zivi.
    (bice bolje 2021..25..32, 11. oktobar 2017 19:17)

    # Link komentara

  39. Mnogi su vec otisli iz ove zemlje,gospo'dz'o! Naravno,sta vas briga za mlade nase ljude sto odlaze,bitno je da smo jeftina radna snaga za vase "strane investitore " i da ih vi dobro subvenisete! Danas bolestan covek ne uzima bolovanje nego mora godišnji odmor da mu se ne bi slucajno obilo o glavu. Moj kolega je morao ici na bolovanje zbog operacije kancera testisa i kad se vratio sacekao ga revanšizam primitivnih sefova u vidu smanjenja plate za 30% narednih godinu dana,ej Srbijo zemljo Indijo!!!
     (luks, 11. oktobar 2017 19:11)

    # Link komentara

  40. Ne sekirajte se oticicemo i mi.....
    (Pera KV, 11. oktobar 2017 19:11)

    # Link komentara

  41. "Mnogi će otići iz Srbije ako se nešto ne promeni"

    Opaa!!! Prst u oko Vođi!!!! Otkud sad to, a sramota nas koliko nam dobro ide!!!???
     (Tata spalio Đenku, 11. oktobar 2017 19:09)

    # Link komentara

  42. @Obi Van
    Ne može država da otvara fabrike kao u socijalizmu i tu si u pravu.
    Ono što država može i mora da uradi je da omogući iste uslove za sve.Nikakve stimulacije za jednu ili više kompanija već povoljnije uslove za sve.
    Kapiraš? Ako ti praviš čips,nisi dobio ništa od države,zapošljavaš 50 radnika (daješ za penzije,zdravstveni fond - skinuo si ih sa grbače države) i plaćaš porez da li je u redu da od tvog poreza država da 3,5,1000 evra po radniku nekom strancu koji će onda da pravi čips jeftinije,da dobije radnu snagu povoljnije (ni na bolovanje da ne smeju da odu) i da ti bude nelojalna konkurencija? Rekao bih da nije.
    Ili.
    Stimulacija za firme koje zapošljavaju nove radnike.A šta ćemo sa nama starim? Zašto moj poslodavac da nema neku povoljnost jer me nije otpustio 9 godina npr?
    Za sve isto.Ako ni deo privrede treba podsticati,rasteretiti ok ali firme pojedinačno - jok.Nepravedno i krajnje sumnjivo - da se ne lažemo.
    (Komša, 11. oktobar 2017 18:07)

    # Link komentara

  43. Bravo za komentar. Državna administracija u normalnoj državi ne treba da ima preča posla od pravnog i zakonskog uređivanja države. Prirodna težnja svakog građanina je da se brine o svom biznisu, i država samo treba da tu brigu štiti i stimuliše. Zakonima, normativima, propisima, standardima itd. Tada će uspešni privrednici sami da razvijaju biznis i da zapošljavaju i da zarađuju za porez od koga će svima da bude lepo. Ali kod nas sva ta logika normalme držabe pada pred logikom IMT (Ima l' Mene Tu?).
     (Živojin, 11. oktobar 2017 18:00)

    # Link komentara

  44. @berliner
    Ja nisam nikoga vredjao i ne koristim izraze "ne lupaj". Ja samo znam da uvek mogu da se vratim u Srbiju ako mi se ovde ne svidja. Prava radnika u EU i prava radnika u Srbiji su dva nemerljiva pojmova. Od 100 mozda se vrati 1, mozda.
    Ali, nema veze, ko misli da je bolje raditi za 25000din i biti jos i zahvalan, ko sam ja da sudim.
    Pozdrav
    (bla bla, 11. oktobar 2017 17:42)

    # Link komentara

  45. ..moj brat otisao pre 10 god. u Ameriku.... bio sam protiv toga i optimista... na kraju otisao sam i ja... u Nemacku ... nije bilo vise mogucnosti za ostanak... sve su se ideje potrosile.. nazalost to je realnost u Srbiji
    (sasa, 11. oktobar 2017 17:41)

    # Link komentara

  46. Šta radi Nemac, kada nema dovoljno određene radne snage?

    Uveze je i plati je.

    A šta bi vi zapravo hteli?

    Da vam neko radi za sitne pare u pelenama i bez prava na bolovanje?
    (more, mrš ..., 11. oktobar 2017 17:38)

    # Link komentara

  47. Svi ćemo otići ako se nešto ne promeni dragi vice ministru, pusti ti investitore, oni će zadnji da ostanu jer nigde u, regionu nema ovako jeftine radne snage!
     (kako sam sistemacki uništen od idiota, 11. oktobar 2017 17:29)

    # Link komentara

  48. Ostace politicari, optimisti i budale. Zbogom Srbijo i neka bar mir u tebi potraje.
    (Oliver Nedeljkovic, 11. oktobar 2017 17:21)

    # Link komentara

  49. (stefan prvovencani, 11. oktobar 2017 16:38)

    Koja kola vozis? U kolikom stanu/kuci zivis? Gde letujes? Imas li vikendicu?

    Plata tvojih radnika nije dovoljna da se prezivi mesec, ljudski. Sta mislis, da oni vole da rmbace na njivi?
     (Bugarski grafolog, 11. oktobar 2017 17:21)

    # Link komentara

  50. @kad će shvatiti da nije njihov posao da oni dovode investitore.....
    nikad verovatno
    (gitar, 11. oktobar 2017 13:49)"

    možeš li da mi to pojasniš?
    Zašto misliš da nije njihov posao? Država ne može više da sama podiže fabrike kao u socijalizmu...
    (obi van, 11. oktobar 2017 16:33)

    Nije njihov posao da se bave biznisom,
    već pisanjem i sprovođenjem zakona.

    Država ne mora da podiže fabrike,
    dovoljno je da svima ponudi 10.000 € po radnom mestu,
    kao što je to dala stranim investitorima.

    Ne mora, ali ako daje njima, zašto ne daje i nama koji bi da zaposlimo nekoga?

    Pod istim uslovima.

    Klasična nelojalna konkurencija.
    (Zašto su oni povlašćeni?, 11. oktobar 2017 17:20)

    # Link komentara

  51. Ode vam narod, premijerka!
     (ja, 11. oktobar 2017 17:16)

    # Link komentara

  52. Ti sto odlaze svedno nista ne znaju,da znaju gradli bi svoju zemlju?
    (Geronimo, 11. oktobar 2017 15:50)
    Znaju ono najbitnije - da im ne vredi da grade zemlju za parazite, lopove i botove!
    (soon, 11. oktobar 2017 17:11)

    # Link komentara

  53. Dobar naslov!

    Mnogi su otisli, a tek ce da odu!
    Exodus koji se desio u Hrvatskoj ce biti decija igra samo ako nam otvore granice!
    (Nebojsa, 11. oktobar 2017 17:09)

    # Link komentara

  54. pa doktor svojim faksimilom potvrdjuje da je neko bolestan.Znate da ima dijagnoza psihički premor?.Tu se pacijentu prepisuje setnja po svezem vazuhu i odmor.Može i na more i u banju da ide.Šta ćete? .Da isteravate i doktore sa posla i navrat nanos ovarate Megatrend medicinske fakultete da zaposlite partijske ljude koji kao takvi studenti pojma nemaju?.Kad nema sistema onda nastaje haos i resenja sve gora od gorih.
     (nikola, 11. oktobar 2017 17:06)

    # Link komentara

  55. Sit gladnog ne razume...
     (MilanChe, 11. oktobar 2017 17:05)

    # Link komentara

  56. Ја помислио по наслову да се она секира због народа а она за инвеститоре забринута.
    (Новосадиста, 11. oktobar 2017 16:55)

    # Link komentara

  57. @Gaja @bla bla i ja radim preko. U Nemackoj. I ja sam otisao za vreme DS i ovi nisu nista bolji. Ali to ne znaci da pljujem sve sto je DS radio i sto SNS radi.
    I ovde kasirka radi min 40sati sesmicno i to u 6 dana. Popisi, pred otvaranje i ciscenje se ne racuna. Moze dva dana da bude bolsena i treci se vrati ili donese potvrdu. Ali kada se to desi 2 mesecno, ide "na razgovor". Dobro sam upoznat sa tim.
    I 1000-1100 nije dovoljno za lagodan zivot ovde, ne lupaj. Stan: 600-700, gradski:90, struja voda internet: 150-200. Ostaje oko 100-200 za hranu i ostalo...cinjenice decko, cinjenice!
    A to sto je bot svako onaj ko se ne slaze sa tobom govori o tebi, a ne meni.
     (Berliner, 11. oktobar 2017 16:52)

    # Link komentara

  58. Koliko sam shvatio - problem je sto investitori koji uzimaju 10k evra po glavi odlaze, a nisu problem mladi ljudi koji napustaju drzavu ???
    (zukikg, 11. oktobar 2017 16:39)

    # Link komentara

  59. Zelim svima vama sto kritikujete da osnujete svoje firme ( osnivanje kosta jako malo) da razvijete svoj biznis i da vam buduci zaposleni odlaze na lazna bolovonja,da ne mozete da organizujete proizvodnju, jer ste ulozili i vremena i para u neciju obuku itd. Ne pricam sa pozicije stranog investitora,vec domaceg privrednika koji nikada nista nije dobio od ove dzave, prosecna plata radnika u proizvodnji mi je preko 40.000 din za prost rad uz sve poreze i doprinose i opet moram da trpim i poljske radove i skupljanje drva za zimu itd. Nisam siguran da tako mogu da rade kada odu u obecane zemlje na zapadu.
     (stefan prvovencani, 11. oktobar 2017 16:38)

    # Link komentara

  60. Zaposlite mlade, a ne da volontiraju!
    (Sale, 11. oktobar 2017 16:38)

    # Link komentara

  61. I tako i ja u 58 godina nađoh posao u inostranstvu (najzad),
    borio se, mučio s troje dece i više nije moglo.
    Povratak verovatno nikada.
    (Dragan, 11. oktobar 2017 16:36)

    # Link komentara

  62. Hhahahahh otići? Već otišli! Doviđenja prijatno
     (mihailo, 11. oktobar 2017 16:36)

    # Link komentara

  63. @kad će shvatiti da nije njihov posao da oni dovode investitore..... 
    nikad verovatno
    (gitar, 11. oktobar 2017 13:49)"

    možeš li da mi to pojasniš?
    Zašto misliš da nije njihov posao? Država ne može više da sama podiže fabrike kao u socijalizmu.
    A siromašnih država kao Srbija pun je svijet, tako da ako oni ne dovode investitore, kako će doći?
    Nije dovoljno samo uvesti pravnu sigurnost i olakšati investiranje, jer je konkurencija Srbiji na globalnom planu velika. Sve vlade vrbuju investitore, to je danas normalno.
     (obi van, 11. oktobar 2017 16:33)

    # Link komentara

  64. Ja već otišao! Pozz
    (Nemanja Radojević, 11. oktobar 2017 16:29)

    # Link komentara

  65. A da se nije zapitala slučajno koliko dobro te firme plaćaju zaposlene pa su prinuđeni da u sezoni poljskih radova moraju da namaknu dodatno koji dinar da bi mogli da prežive jer se od motanja kablova neće baš najesti?
     (Džoni, 11. oktobar 2017 16:10)

    # Link komentara

  66. Kada bi radnici mogli da žive od plata koje dobijaju kod tih investitora ne bi išli da rade sezonski po njivama.

    "Mnogi će otići iz Srbije ako se nešto ne promeni" - e to je tačno. Ali neće otići investitori, nego ovi što moraju da rade sezonske poslove da bi preživeli.
    (Ryan, 11. oktobar 2017 16:07)

    # Link komentara

  67. I sad bi vi da vam kinezi budu gazde...pa jel vi znate da kod njih nema godisnjeg a kamoli bolovanja
    (Milko, 11. oktobar 2017 16:07)

    # Link komentara

  68. Sprecite ih da ne zarade više od 250 evra, jer to su samo radnici
    (Mali od palube, 11. oktobar 2017 16:06)

    # Link komentara

  69. Postivana premijerko,Vi treba da omogucite da ti ljudi koji rade kod investitora koje ste jedva doveli rade normalan broj sati i za to budu adekvatno placeni da od toga mogu normalno da zive...nista vise nista manje.Ali dok za svoj rad dobijaju minimalac,ne budu placeni za prekovremeni rad od toga nema nista..jer od necega mora da se zivi.Ali Vi to verovatno ne razumete jer nemate tih problema:gladnu decu koju treba nahraniti,obuci i odskolovati i sve ostalo sto ide uz zivot jedne prosecne porodice.A najsmesnije je da ti investitori dobijaju subvencije od iste vlade koju vodi gospodjica Brnabic koja pokriva bar 2 godisnju platu tih istih radnika..Paradoks,radis za nekog koji za plate dobija od drtave,on pritom ne placa porez a zaradu zadrzava za sebe i od te zarade nista ne da zaposlenim..I onda se potate sto ljudi beze na bolovanje.Za pitajte se zasto je to tako,jer posle bolovanja sledi bezanija u inostranstvo bar ko moze
    (Pedja, 11. oktobar 2017 16:05)

    # Link komentara

  70. Ja mislio ona o nasoj deci...
    (miroslav, 11. oktobar 2017 15:53)

    # Link komentara

  71. Imam ja predlog, ipak radi se o zivotno vaznom pitanju, tj o stranim investitorima (koji vecma ulazu nase sopstvene pare), koji svi do jednog ovde placaju porez (nulti). Dakle, kad vec Sindikat sluzi za ukras (i licnu afirmaciju tih pojedinaca), a (sve gori) Zakon o radu za nebitnu formalnost (i to samo zarad nasih EU aspiracija), da ukinemo mi lepo to bolovanje, naravno i trudnicko, i porodiljsko (deca ionako odlaze svakomalo po belom svetu, a i sta ce nam, treba jos i da se obrazuju pa traze neka prava i sl.)? Nego lepo, nema bolovanja, nego otkaz. A, radnike na rentiranje od danas do sutra, dok mogu da rade. Ako ne mogu, kod Loncara, ako moze da ih osposobi za 1-2-3 dana s ovim sto mu ostane od lekara za naredne 3 godine (do kad cemo vec imati kao najbolje zdravstvo). A ako ne, zna se, kao u staroj Atini, malj.
    (Sims, 11. oktobar 2017 15:52)

    # Link komentara

  72. Koji investitori ode ti narod iz srbije. Neće imati ko da ti radi kod tih investitora. Brzo se ušaltala u sns fabriku magle, za svaku pohvalu. Zar premijer ne treba da dočekuje Erdogana, ubeđen sam da onaj veseli grobar nikoga od državnika nije sačekivao u svom mandatu.
     (jablan, 11. oktobar 2017 15:52)

    # Link komentara

  73. tacno, bice bolje cim dodje nova vlada
    (vlada, 11. oktobar 2017 15:52)

    # Link komentara

  74. Ti sto odlaze svedno nista ne znaju,da znaju gradli bi svoju zemlju?
    (Geronimo, 11. oktobar 2017 15:50)

    # Link komentara

  75. Eh ,da vi hocete otici ,pa nek ide zivot.
    (IVA, 11. oktobar 2017 15:50)

    # Link komentara

  76. Istina.
     (Kley, 11. oktobar 2017 15:50)

    # Link komentara

  77. Ma bolovanje je sporno? Hahahaa
    Otićiće investitori jer su svi tenderi namešteni!!!
    Jer se Lokacijski uslovi čekaju duže nego Građevinska dozvola!!!
    Jer je negativna selekcija pojam vladanja u Srbiji!!!
    Jer je i dalje FT1P!!!
    (dare 011, 11. oktobar 2017 15:48)

    # Link komentara

  78. Razumem i državu i komentatore.
    Jeste treba da plate budu veće od tih 200 e koje spominjete. Ali isto tako ne treba zloupotrebljavati bolovanja, nego raditi. Mi smo i ostaćemo siromašni ako se ne počne raditi i proizvoditi.

    Potpuno bi bilo normalno da ljudi koji su na bolovanju ne dobiju platu, jer ne doprinose dok ne rade. Pa će onda gledati da što pre ozdrave.
     (mate, 11. oktobar 2017 15:43)

    # Link komentara

  79. @berliner
    Strogo kontrolisano bolovanje? Radim sedam godina u Norveskoj i imas pravo da ne dodjes na posao dva dana, treci dan moras kod lekara. Radi se 5 dana u nedelji ili se tacno zna maksimalan broj sati koji moze poslodavac da ocekuje. Preko toga je dobra volja radnika, plus vikendom i uvece su uvecane satnice.
    I kasirke i visoko obrazovani zaradjuju dovoljno da imaju ispunjen zivot. I to nema veze sa ovom vlascu, otisao sam za vreme DS, ali ova vlast nastavlja "progon" ljudi.
    Pozdrav
    (bla bla, 11. oktobar 2017 15:41)

    # Link komentara

  80. Ja pročitao naslov pa pomislio ona priča o ljudima!
    Kad ono...
    (Dragan, 11. oktobar 2017 15:41)

    # Link komentara

  81. Jos više će ih otići ako se promeni, npr. ako EU otvori granice za radnu snagu iz Srbije.
    (hastalavista, 11. oktobar 2017 15:40)

    # Link komentara

  82. Ima mnogo skolovanih ljudi koji rade razne poslove da bi preziveli. Dok sa druge strane , neki koriste svoja zlatna radna mesta da se potsmevaju sa drzavom. Neznam sta im je u glavi?
    (Sandra, 11. oktobar 2017 15:40)

    # Link komentara

  83. Iz naslova pomislih da se radi o reci kvalitetnih gradjana Srbije koji su pobegli, beze ili mastaju da pobegnu iz svoje zemlje.

    Ana, razocaravate...
     (ana, 11. oktobar 2017 15:39)

    # Link komentara

  84. Procitajte komentare gospodjice Brnabic i razmislite dobro o cemu pricate!
     (Milos, 11. oktobar 2017 15:37)

    # Link komentara

  85. A zasto bi Drzava placala neradnike? I kada nasi odu u inostranstvo ne smeju da mrdnu sa radnog mesta i to po dve smene.Rade kao marva,ne jedu nista,ne obuku nista,stede na svemu da bi malo ustedeli i vratili se. Ovde i za dvadeset i sest zive bolje.
     (sofija, 11. oktobar 2017 15:36)

    # Link komentara

  86. @vlado
    Lepo sto je vama zadovoljavajuce da dva fakultetski obrazovana coveka zaradjuju oko 750 eu mesecno zajedno. Samo me zanima koji je to fakultet koji ne nauci coveka osnovama gramatike.
    (bla bla, 11. oktobar 2017 15:35)

    # Link komentara

  87. U srbije radnici još uvek žive i misle da je samoupravljanje na sceni.
    (kmo, 11. oktobar 2017 15:34)

    # Link komentara

  88. Cilj je poboljsati kolicinu rada, podici radni ucinak na visi nivo, a ovakvim postupanjem se dolazi do cilja.
    (Milana, 11. oktobar 2017 15:34)

    # Link komentara

  89. Pa verovali ili ne, vidjao sam slucajeve da se ljudi stvarno razbole od prevelikog forsiranja. Dodje sa posla u toku sezone, odmah kuci nastavlja sa poslom, veze tako par dana i razboli se. Jel to onda neopravdano odsustvo?
     (Goxy, 11. oktobar 2017 15:33)

    # Link komentara

  90. Ima mnogo onih koji ma zaista znaci produzeno bolovanje,zbog tezine oporavka ili same bolesti,a ima i onih kojima nista ne fali ,vec koriste bolovanje da bi dodatno zaradili.
    (sani, 11. oktobar 2017 15:33)

    # Link komentara

  91. ако бајатовић о бата гашић могу да имају по 6 плата, не знам зашто мученици из ивањичког округа не би могли уз минималац у фабрици паркета да имају и башту.
     (максимум, 11. oktobar 2017 15:32)

    # Link komentara

  92. Pa već je otišlo i neka idu...
    (Saša, 11. oktobar 2017 15:30)

    # Link komentara

  93. Ana. Promeni: PRAVOSUDJE, zdravstvo, školstvo, kulturu, nauku, sport, poljoprivredu, vojsku, turizam, saobraćaj, itd... Mi to govorimo Ana već 50 godina. Zar zaista misliš da ne znamo? Dajući vam glasove, želeli smo da promenimo državu ali država je promenila nas. Odlazimo sigurno ali ne zato što bežimo nego zato jer smo tako odlučili. JEDINA šansa je da odemo a da se vi poubijate medjusobno u saobracajnim nesrećama, krimi obračunima i mini regionalnim sukobima. Izgubili ste bitku! Neka vam ostanu krezubi glasači i par krimi porodica
    (Made in Serbia, 11. oktobar 2017 15:29)

    # Link komentara

  94. Berliner....Toliko si se nalupetao da je to prosto neverovatno.U Srbiji kod velike vecene privatnika imas 2 nedelje godisnje odmora i to je to..eventualno jos
    jednu zimi.Takodje radis 6 dana u nedelji i takodje ne znas kakvo to je radno vreme.A Prekovremo o da ti plati gazda ili firma je misaona imenica.Reci da tamo gde si ti je isto tako.U drzavnim firmama je nesto bolje ali i tu je na sceni mobing sns_ ovaca koji slede primer bahatosti velikog vodje.A posto si ti gastrabajterski bot ti se lepo vrati pa uzivaj u pecenju ajvara johi tamo ne mozes.
     (Gaja, 11. oktobar 2017 15:29)

    # Link komentara

  95. povecajte plate i nema bolovanja
     (OLD TRAFORD, 11. oktobar 2017 15:29)

    # Link komentara

  96. Otici ce i mladi, i srednja generacija, ako se nesto ne uradi. Investitori nece ni trebati.
    (Bela, 11. oktobar 2017 15:28)

    # Link komentara

  97. Razumljiva i ispravna odluka.
    (Petar, 11. oktobar 2017 15:28)

    # Link komentara

  98. Da ne bi slucajno doslo do zloupotrebe, mislim da je ovo ispravno i sve u normama regulative.
    (Mica, 11. oktobar 2017 15:25)

    # Link komentara

  99. Ljudi uzimaju bolovanja da odrade posao sa strane ne bi li preživeli.....
     (nikola, 11. oktobar 2017 15:25)

    # Link komentara

  100. Ali ne mogu ni da budu robovi za minimalac.
     (Goran, 11. oktobar 2017 15:24)

    # Link komentara

  101. E pa,mnogi smo već otišli,da si ti zdravo !!
    Iako nikada nismo planirali da odemo iz rođene zemlje,morali smo.
    A na našu i žalost Srbije,nemamo gde da se vratimo,a vratili bi se da imamo gde.
    Srbija će uvek biti naša otadžbina i u našim srcima.
    Mi nismo pobegli od naše nacije,vere, identiteta,jezika,kulture...
    Ali smo pobegli od bahatih,vlasti nezasitih,nesposobnih ljudi koji su upropastili našu državu i naše živote u njoj obesmislili.I ne toliko zbog nas samih,već zbog naše dece.
    U SAD gde smo se odselili za ovih 18 godina su se promenile četiri administracije,predsednika i ljudi koji su uspešno i pošteno vodili državu i naciju.
    U međuvremenu,u Srbiji su na vlasti još uvek ljudi protiv kojih smo demonstrirali na ulicama tokom studija '90- tih,pre nego što smo digli ruke od svega i odselili se.
    Znate,mnoge dane sam proveo na ulici,zbog Dačića,Vučića,onog baba Julinog satrapa Vulina,koji je sada ministar odbrane ?! A ja sam bio oficir vojske još davne '92.Onih godina kada je on studentima pretio da ih treba prskati vodenim topovima u decembru.
    Onda su nam "streljali" premijera...
    Tako da....
    Uvek za Srbiju,i uvek protiv vas !!
    Znate vi kojih vas.
    Pozdrav iz Kalifornije !!
     (Raca, 11. oktobar 2017 15:22)

    # Link komentara

  102. Bežite ljudi, ne nasedajte na mitomaniju i demagogiju.
     (Delije Čikago, 11. oktobar 2017 15:22)

    # Link komentara

  103. U onome što je nekada bila Elektrovojvodina, 'radi', tj u radnom odnosu je momak koji je već godinu dana na bolovanju. Leči se tako što vozi kamion u Americi. Ko ga pokriva, nebitno je. Bitno je to da će opet sprovod represivnih mera biti selektivan... Uzmeš bolovanje da obereš paprike, nemaš leđa - otkaz. Uzmeš bolovanje da voziš kamion u Americi, imaš leđa - briga te. Iskreno, imam utisak da bi mi otpala usta od sramote kada bih izgovarao stvari koje izgovara premijerka... obzirom da sigurno zna da postoje Untouchables među nama. Tako da... ili je isto sve za sve, ili nema ili.
    (Norrin Radd, 11. oktobar 2017 15:22)

    # Link komentara

  104. Sa platom od 200 evra meni treba nešto preko 83 godine da istu platu odvajam da kupim stan od 200.000.

    Nekima treba 22 godine.

    Samo jednom treba 23 putovanja u Kanadu do tetke.
    Tvom ministru u tvojoj vladi.
    (Prosta računica, 11. oktobar 2017 15:16)

    # Link komentara

  105. A ja mislio ona misli na gradjane :))
     (mrgud, 11. oktobar 2017 15:15)

    # Link komentara

  106. To sto ovde kasirka ima 1600 bruto platu znaci da ima 1000 neto. I to je minimalac za prezivljavanje. Kao i tih 300-400 u Srbiji.
    (Berliner, 11. oktobar 2017 14:32)
    Nije 1000 vec 1100-1200, zavisi od zemlje/poreza. I ima 13 a negde i 14 plata a ne 12... A u Srbiji plata kasirke nije 300-400 vec 180-200e.
    A ajvar i pekmez se naprave (i u Srbiji i u Evropi) za nekoliko sati tako da nije potrebno bolovanje (niti ga iko uzima u te svrhe).
    (soon, 11. oktobar 2017 15:12)

    # Link komentara

  107. Pa takvi "investitori" koji posluju sa subvencijama od nasih para i treba da odu. A pravih investitora nema, ali ne zbog "lenjih" radnika koji idu na lazna bolovanja, nego zbog toga sto ne postoji pravna drzava u kojoj mogu dugorocno da planiraju posao.
    (Mikica, 11. oktobar 2017 15:11)

    # Link komentara

  108. Draga premijerko,racunajte da su ti investitori vec otisli.Pre njih, otici ce Srbi.Jedino ste u pravu da nesto mora da se promeni, i to brzo.Vama su ljudi statistika, samo broj u koloni.Ostace samo politicari.
     (dr laza, 11. oktobar 2017 15:11)

    # Link komentara

  109. mnogi doktori ce otici iz srbije jer lekar specijalista radi za 600e
     (ana, 11. oktobar 2017 15:09)

    # Link komentara

  110. (Berliner, 11. oktobar 2017 14:32)

    Njen posao nije da dovodi investitore!

    Njen posao je da stvara uslove za uspesno investiranje. Dakle, obrazovanje, infrastruktura, zdravstvo, vladavina prava, kultura i jasna strategija razvoja drzave.
    Nista od toga nemamo.

    Koju je to firmu stvorila ona ili njen predsednik pa da znaju bilo sta o investiranju?
     (Bugarski grafolog, 11. oktobar 2017 15:08)

    # Link komentara

  111. Ja ne znam nikoga ko radi u privatnoj firmi da je otisao na bolovanje. Svi moji prijatelji koji rade kid privatnika bolesni idu na posao. Sa duge strane ljudi koji rade u drzavnoj sluzbi godisnje uzimajupo 2-3 nedelje bolovanja tako da premijerka mora da sredi stanje kod sebe. Kod privatnika ko uzme bolovanje odbija se od godisnjeg a ako se ponavlja sledi otkaz.
    (Milos, 11. oktobar 2017 15:08)

    # Link komentara

  112. mislite na omladinu?
     (Nišlija, 11. oktobar 2017 15:08)

    # Link komentara

  113. Pre toga ćemo mi, obrazovani da odemo. U kojoj to državi lekar ili profesor ima 6.000 usd GODIŠNJE?
    (matematičar, 11. oktobar 2017 15:08)

    # Link komentara

  114. Da, mnogi će otići iz Srbije ako se nešto ne promeni. Sada je to dnevno oko 100 naših ljudi.
    (Zoran, 11. oktobar 2017 14:51)
    Bogami je 150 dnevno. U protekle 3 godine odlazi 50-60000 godisnje...
    (soon, 11. oktobar 2017 15:06)

    # Link komentara

  115. Gospodjo svi gradjani ce pre otici iz zemlje nego li investitori jer nece naci nigde takve radnike da ih toliko malo placaju a radnici da cute i trpe!
    (Konstantin Veliki, 11. oktobar 2017 15:02)

    # Link komentara

  116. odlaze ti građani. sta ces sa tim da radis?
     (john mcclane, 11. oktobar 2017 15:00)

    # Link komentara

  117. Povecajte plate pa ce se ljudi tesko odlucivati na bolovanja. Kada nekome skinete 35% od 20.000 dinara, razlika se pokrije sa nekoliko dana u nadnici. Kada skinete 35% od 50.000 dinara ili vise to vec boli prilicno. Eto resenja. Minimalna plata 50.000 dinara i smanjujete bolovanja.
     (Goran, 11. oktobar 2017 14:59)

    # Link komentara

  118. A u Holandiji zakon dozvoljava da dobijes bolovanje i kada si pod stresom!!!!!!!
     (JaSam, 11. oktobar 2017 14:57)

    # Link komentara

  119. ja bi prvi da mogu
     (kg, 11. oktobar 2017 14:56)

    # Link komentara

  120. Pa sad baš I neće više.. Svi su mladi sa mogućnošću otišli na žalost..
     (HanSolo, 11. oktobar 2017 14:56)

    # Link komentara

  121. Idu oni, al idemo i mi :). Ne moraju mnogo da brinu :), nece imati ko da radi. Neko je pomenuo kasirku 1000e plata, pa pitanje za tog matematicara, tamo ce veoma lako da i ostali ukucani nadju posao za 1000e, i onda nismo u problemu kao ovde, jedan nadje posao od 400e, a ovi drugi ne rade.
     (ime, 11. oktobar 2017 14:54)

    # Link komentara

  122. Probajte da ih platite pa će raditi kao i u Nemačkoj.
     (Dušan Đorović, 11. oktobar 2017 14:53)

    # Link komentara

  123. Da, mnogi će otići iz Srbije ako se nešto ne promeni. Sada je to dnevno oko 100 naših ljudi.
     (Zoran, 11. oktobar 2017 14:51)

    # Link komentara

  124. Госпођо Брнабић, и ја се спремам да одем. Завршио сам курс за програмера у организацији Владе Србије, у Нишу. За праксу сам преварен, фирма у којој је требало да одрадим праксу, је обавестила нишки кластер да сам одустао. Читав курс је одрађен траљаво. Можда сте имали добру идеју, али је реализација била катастрофална. Иначе сам, већ, факултетски образован и ова моја прича је још један у низу доказа у каквој држави живимо.
     (Beooklyn boy, 11. oktobar 2017 14:32)

    # Link komentara

  125. Strozom kontrolom bolovanja cete samo pomoci ljudima da prelome i donesu odluku da zauvek odu odavde. Dok se ovde prica o Kosovu koje ne postoji i ekonomskom boljitku koji ni toliko ne postoji, dok se forsiraju religiozni fundamentalizam i partokratija, do tad ce ljudi odlaziti. Shvatite da niko normalan ne zeli da slusa price iz srednjeg veka i zivi u uslovima zemlje treceg sveta.
    (besna glista, 11. oktobar 2017 14:32)

    # Link komentara

  126. @gitar Da, jeste njen posao da dovodi investitore. Da neces ti? Izmedju kafe i limunade.
    Svi ste pametni a voleo bih da neko ovde iskreno kaze da ne ma prijatelja/rodjaka koji uzima bolovanje kada krene sezona ajvara i pekmeza!?
    A vi sto se frljate ciframa na zapadu: kada dodjete ovde, radicete 6 dana sedmicno i bolivanje je strogo kontrolisano. Kako cete onda ajvar spremati? To sto ovde kasirka ima 1600 bruto platu znaci da ima 1000 neto. I to je minimalac za prezivljavanje. Kao i tih 300-400 u Srbiji.
     (Berliner, 11. oktobar 2017 14:32)

    # Link komentara

  127. Nemate novca za povecanje plata-ok. Razbite monopol na cenu hrane, oformite razvojne a potisnite komercijalne banke. Obezbedite mladim ljudima ( bar onima koji imaju nekakav posao) stambene kredite po fer uslovima (da na kamatu a time i iz Zemlje, ne ode vise od trecine podignutog iznosa). U skole uvedite od treceg razreda kao obavezno ucenje engleskog i nemackog uz bar 3 casa nedeljno, a od 5 razreda informacione tehnologije. Stvorite uslove za mobilnost ljudi, ideja i novca. I tako se moze stvoriti drustvo gde ce se moci unovciti znanje, iskustvo, fizicki rad i posebna umeca. Vas predlog je da zarobite ljude na radnim mestima na kojima ne mogu da zarade ni da se prehrane ali je vazno da redovno drzavi uplacuju poreze i doprinose dok hiljade ljudi radi u drzavnoj administraciji i javnim preduzecima na poslovima za koje i u nasoj zemlji vec postoje razvijeni softveri za obavljanje njihovog posla. Naravno, mora se naci realno resenje i za te ljude..npr da postanu profesori nemackog i engleskog i da nam u buducnosti vise od 50 % stanovnistva govori dva strana jezika, a tada za one koji ovde ne budu imali posla Zapad je tako blizu.
     (alek, 11. oktobar 2017 14:28)

    # Link komentara

  128. Problem uzimanja bolovanja iako nisi bolestan postoji odavno. Od tada se nije desio nikakav pozitivni pomak koji bi uslovio i promenu ponašanja samog čoveka. Desilo se samo da se zakon o radu ne postuje, da su plate sve mizernije i da se svaka volja u čoveku uništava. Za to vreme i korupcija doživela svoj procvat, a partijsko zapošljavanje pa čak i na izmišljena radna mesta uzelo maha do granice neizdrživosti. Umesto da se bavimo time mi ćemo sada da kontrolišemo bolovanja. Saglasan sam da je i to uzelo maha, ali zar nije bolje krenuti od korena problema, a ne resavati posledice toga? Zašto u Srbiji skoro niko ne živi život dostojan čoveka? Mogla bi premijerka da odgovori na to prvo.
    (samo kažem, 11. oktobar 2017 14:27)

    # Link komentara

  129. Povećajte plate toliko da ljudi ne moraju da rade sezonske poslove, pa neće odsustvovati sa posla. Poslodavci imaju evropska očekivanja od radnika, a neće da daju odgovarajuće plate.Da je srpska vlast odgovorna i da misli na ljude u Srbiji, ne bi ljudi odlazili iz zemlje i ne bi plate bile mizerne.
     (Henry Chinasky, 11. oktobar 2017 14:25)

    # Link komentara

  130. Mnogi su već otišli i mnogi će još otići. Ne postoji razlika izmedju rada za minimalac i primljenog bolovanja. Najbolji način da se sprče bolovanja je pristojna plata, znatno veća od minimalca - duplo. Pa nek onda neko ode i dobije 65%. E ali kompanije žele robove, a država želi da ih da. Kako ste glasali, sad ćete žnjeti. Umesto da se vlast bori da plata zaposlenima bude dovoljna za život, ona će pokušati da spreči ljude i da za život zarade, da ne kradjom i otimačinom, već radom nadomeste male zarade.
    (DragCHE, 11. oktobar 2017 14:21)

    # Link komentara

  131. Mnogi su otisli iz Srbije, jer se nista nije promenilo!
     (Matrix, 11. oktobar 2017 14:18)

    # Link komentara

  132. Takvima koji ne postuju bolesne, SRECAN PUT! Nisu trebali ni dolaziti. Robovlasnici! A doticnu pozivam da bar jedan dan provede 12 sati u takvoj fabrici zdrava, pa da vidi kako se izrabljuje srpski radnik.
    (Zoki, 11. oktobar 2017 14:15)

    # Link komentara

  133. ne brine vas sto ce mnogi građani ove zemlje otići ako se nešto ne promeni
     (lala, 11. oktobar 2017 14:14)

    # Link komentara

  134. Pretvorite nas u robove. Kako je moguce da ne znate koliko vlasnika firmi tera svoje radnike da rade nedeljno 60 sati umesto 40 i naravno, nista im ne plate? A koliko poslodavaca na jugu Srbije isplati minimalnu platu od 189 evra pa tera zaposlene da pola vrate na ruke?
     (Gladni smo, 11. oktobar 2017 14:14)

    # Link komentara

  135. Mozda nije tema,ali zasto premijerka ne kaze koliko je ljudi otislo,mladih prvenstveno,i koliko ce ih otici
    (lovac u zitu, 11. oktobar 2017 14:14)

    # Link komentara

  136. kakav je to investitor ako mu mi placamo sve?!
    (bob, 11. oktobar 2017 14:14)

    # Link komentara

  137. Gospodo iz Nemanjine da su plate normalne ne bi ljudi honoralisali u sezoni poljoprivrednih radova.Dnevnice su od 1500 do 3000 zavisno šta se radi i dobro dođe u kući dodatnih 20000-40000 dinara mesečno, taman za dva meseca može da se obezbedi novac za ogrev .Da su plate bar kao potrošačka korpa ne bi niko uzimao bolovanje i tako primio 20000 manje plate .Oni koji imaju svoju zemlju su manjina i to se ne bi ni osetilo sem kao statistička greška u broju bolovanja .No nisu samo u pitanju poljoprivredni poslovi već gomila honorarnih poslova od građevinarstva do prevoza i sl. .Gospodo živeti se mora ,a sa ovim mizerlukom od plata to postaje nemoguća misija .Vama iz vlasti se sigurno nije desilo da nemate šta da date detetu za užinu ili da odete praznog stomaka na nadnicu iako na poslu radite pošteno i vredno .Sit gladnom ne veruje .
    (ratar sezonac, 11. oktobar 2017 14:13)

    # Link komentara

  138. Samo na osnovu naslova, za trenutak sam pomislio da priča o radnicima tj. narodu. Naivnost bez granica.
     (shazam, 11. oktobar 2017 14:13)

    # Link komentara

  139. Pa mi cemo otici!!!
    (Vasilije, 11. oktobar 2017 14:12)

    # Link komentara

  140. Ljudi ne bi uzimali bolovanja da oru po polju kada bi mogli da zive od plate!

    Sto se to ne kaze? I onda kada vam dodje radnik da kuka kako ne moze da prehrani porodicu a pritom postoji opravdanje za bolovanje sta bi vi kao lekar uradili? Naravno stali na stranu vaseg zemljaka koga kao i vas izrabljuju u ovom robovlasnickom sistemu.

    Za to vreme ovi sa vlasti sakom i kapom dele subvencije i jezde po drzavi u limuzinama pod rotacijama sve o nasem trosku!
    (Doktor, 11. oktobar 2017 14:11)

    # Link komentara

  141. Po naslovu sam mislio da se brine o tome da ljudi ne odu iz Srbije. Kapiram da jedno bez drugog ne mogu ali sto bi ljudi ostali ovde sa ovakvim uslovima rada.
     (JovanBgd, 11. oktobar 2017 14:11)

    # Link komentara

  142. Da mnogi ce otici iz Srbije ako se nesto ne promeni, ali ne mislim na 'investitore'.
    (bv, 11. oktobar 2017 14:11)

    # Link komentara

  143. Radim u jednom od srpskih zatvora u službi obezbeđenja. Od 2008. obim posla se rapidno povećao. Zaposlen je jako mali broj novih kolega, veći je broj onih koji su dali otkaz ili otišli u penziju, tako da smo u minusu sa ljudstvom. Konstantno radimo prekovremeno iznad zakonskog maksimuma. To traje skoro 10 godina. Da nema bolovanja, ljudi bi verovatno poludeli ili uveliko dali otkaz. Ne kažem ja da je kolegijalno otići na bolovanje a da nisi stvarno bolestan ali drugo rešenje ne postoji. Pišem ovo zbog države kao poslodavca jer ona sama ne poštuje zakone koje je propisala a traži od zaposlenih da ne idu na bolovanje i namerava da donese neke nove propise i mere kontrole za zloupotrebu bolovanja.
     (Ležimir, 11. oktobar 2017 14:11)

    # Link komentara

  144. Svi znaju u cemu je problem i zbog cega ljudi moraju da idu na bolovanja, ali se svi prave glupi a i ludi.
     (Vojvoda, 11. oktobar 2017 14:11)

    # Link komentara

  145. Kod privatnika radiš za 200€ i strah te da otvoriš bolovanje.
    U državnom preduzeću ne radiš za 400€ i sramota te ako ne otvoriš bolovanje.
    Kad je sistem truo zašto ga ne podrivati. To mi srbi bar dobro znamo da radimo.
    Država je nesposobna da reši bilo šta od ovoga a pogotovu premijerka kojoj je najveća referenca bila sređivanje zdravstvenih knjižica koje se i dalje čekaju.
    Završiće se i njen mandat i ponovo ništa neće biti urađeno a godine lete i lete i lete a nesposobni političari pričaju bajke lakovernom i nepismenom narodu.
     (1€ satnica srpskog shljakera, 11. oktobar 2017 14:11)

    # Link komentara

  146. Dok ti brineš hoće li otići investitori kojima dajete 10.000 EUR po radniku a pri tome isplaćuju minimalac. Dok brineš o njima odlazi ti narod mlad i obrazovan narod. Masovno odlaze iz ove rupe jer ovde nema dostojanstvenog života. Dok brineš hoće li investitori otići svake godine ode ti 30.000 stanovnika zbog bele kuge.... Uskoro neće ni imati ko da radi kod njih za minimalac jer će ostati samo starci....
     (Жељко, 11. oktobar 2017 14:10)

    # Link komentara

  147. Naravno da ce otici, pa nece ljudi da rade za 250eur
     (isogeiner, 11. oktobar 2017 14:10)

    # Link komentara

  148. Mnogi stanovnici, a ne investitori....
     (djape korleone, 11. oktobar 2017 14:10)

    # Link komentara

  149. А ја мислио одселиће се народ кад оно...
     (RATM, 11. oktobar 2017 14:10)

    # Link komentara

  150. Mnogi radnici ce otici iz Srbije pre investitora. A drugi sigurno nece doci da ih zamene
    (soon, 11. oktobar 2017 14:08)

    # Link komentara

  151. Ili, pazi sad ovo, da ti "investitori" daju normalnu platu, pa da radnici ne moraju da se bave i poljoprivredom u toj meri. Sa 200e mesecno ne moze ni hrana da se kupi , gospodo.
    A gde su struja, lekovi, i ostalo.
    Ljudi su primorani da to rade, i vrlo verovatno ce radije dati otkaz nego prestati da proizvode hranu, jer od plate svakako jesti ne mogu.
     (dragan, 11. oktobar 2017 14:07)

    # Link komentara

  152. Naravno da ce mnogi otici,tj mnogi odlaze.Nekada su odlazili samo mladi,u dvadesetim i ranim tridesetim godinama.Danas nazalost odlaze i u pedesetim samo ako mogu nekako do papira EU i SAD mahom.Odlaze svi koji ne mogu da se snadju,ili ne zele,u prevodu da kradu i na sumnjiv nacin dolaze do materijalne koristi.Ja sam otisao pre sedam godina,i nisam ni pomislio tada da cu jednog dana to smatrati velikim uspehom.Sada kada dodjem u Srbiju,90% ljudi sa kojima sam u kontaktu,nazalost pokusava i planira da se iseli.Mahom su to ljudi sa dobrim obrszovanjem koji imaju posao,ali i smesne plate od 300-400 evra,od kojih jedva prezivljavaju.A sta tek rade nesrecnici koji rade za 200 evra ili uopste ne rade (a njih je najvise),to tek mogu misliti.A to sto te strane kompanije pokusavaju a nazalost i sprovesce u Srbiji,na Zapadu ne bi smele ni da pomisle.
     (Tamo neko, 11. oktobar 2017 14:07)

    # Link komentara

  153. Mnogi ce otici iz Srbije i mnogi su otisli i mnogi odlaze. Ali ne govorim o vasim "investitorima".....
     (altair, 11. oktobar 2017 14:07)

    # Link komentara

  154. Ah, a ja mislio da govori o lekarima, inzenjerima i mladima generalno... Nista, drz'te se vi vasih investitora, pravite buducnost sa njima.
    (Sasha, 11. oktobar 2017 14:06)

    # Link komentara

  155. Srećan im put!
     (goran, 11. oktobar 2017 14:06)

    # Link komentara

  156. Mnogi su otisli zbog vasih prethodnika, a mnogi ce i da odu, zbog vas danas. Sve vam se svodi na reci i obecanja, a dela kod vas su odavno izgubila svaki smisao . Hvala Bogu, pa sam na vreme otisao. Srbiju kao zemlju volim, ali kao drzavu ne.
    (Ragnar, 11. oktobar 2017 14:06)

    # Link komentara

  157. Hahahahahaha

    Koliko si samo u pravu ... za zaposlene i nezaposlene ...
     (TT, 11. oktobar 2017 14:06)

    # Link komentara

  158. Da li premijerka stvarno ne moze ili ne zeli da shvati? Opet bi vi da lecite posledice a da zanemarite uzrok. Zasto su ljudi koji imaju stalan posao primorani da laziraju bolovanja da bi obavljali sezonske poslove na svojoj dedovini? Pa da bi imali sta da jedu!! Jer zahvaljujuci Vama koji nas po celom svetu reklamirate kao jeftinu radnu snagu mi od svog rada ne mozemo porodicu da prehranimo!!
     (Dikigoros, 11. oktobar 2017 14:05)

    # Link komentara

  159. Prekasno draga premijerko, 10 godina prekasno. Svi normalni i pametni su otisli, oni koji su ostali su potpuno depresivni jer nisu uspeli da odu i umiru iznutra (manjina) , i botovi i penzioneri koji veruju u sve moguce lazi (vecina)
    (outrageous, 11. oktobar 2017 14:05)

    # Link komentara

  160. ne sekiraj se. Dokle god vi njima dajete NASE pare da iste " investiraju" ovde,oni nece otici
     (mile, 11. oktobar 2017 14:05)

    # Link komentara

  161. Mnogo veci problem je sto mnogi stanovnici odlaze iz zemlje jer posla ili nema ili je bedno placen. A posto sa stranim investitorima ugovarate izuzetno visoke plate za radnike, i to namerno, i to nize nego sto su oni spremni da daju, ljudi moraju da nastave da rade na svojoj zemlji koja ih jedina nikad ne izneveri.
     (sasavander, 11. oktobar 2017 14:05)

    # Link komentara

  162. Ode ti narod bre, kakvi investitori, neće ti ostati niko radno sposoban;)
     (Gaad, 11. oktobar 2017 14:05)

    # Link komentara

  163. Mnogo veći problem predstavlja to što ogroman broj mladih i ogroman broj stručnjaka odlazi iz ove zemlje, ali vas za to očigledno nije briga. E to je najveći problem.
     (srbin, 11. oktobar 2017 14:05)

    # Link komentara

  164. Otici ce i radnici, a uveliko vec odlaze.
     (Marko, 11. oktobar 2017 14:05)

    # Link komentara

  165. hahahaahah a ja mislio da se zabrinula za gradjane
     (nn, 11. oktobar 2017 14:04)

    # Link komentara

  166. Odlaze oni koji se snadju, ali kad udjemo u EU otice mnogi, ukoliko do tad ne podignete standard bar priblizno srednje razvijenim zemljama EU.
    Egzodus Hrvata iz svoje zemlje u EU je smeh, sta nas ceka.
    (Dott, 11. oktobar 2017 14:04)

    # Link komentara

  167. Otici ce ti gradjani iz zemlje ako se nesto ne promeni nabolje
     ((B)roker, 11. oktobar 2017 14:04)

    # Link komentara

  168. Da, otici cemo svi...
     (alex, 11. oktobar 2017 14:03)

    # Link komentara

  169. Има једно савршено решење за то! Људима дате нормалне плате и нормалне услове за рад и верујте број боловања ће бити десеткован... И кога боли уво шта каже још један политички кип у овој земљи?!
     (Сораб, 11. oktobar 2017 14:03)

    # Link komentara

  170. Neka prvo poslodavci postuju zakone.
     (krang, 11. oktobar 2017 14:03)

    # Link komentara

  171. Idu na bolovanje?! A u stvari svi pucaju od sreće kada im legne lični dohodak, i odmah odlaze na neku lepu destinaciju da to proslave sa porodicom!
     (Fikus, 11. oktobar 2017 14:03)

    # Link komentara

  172. Pa sta ce ljudi,ne mogu sa 200 evra da prezive, pa onda na 40 stepeni uzimaju bolovanje i rade najteze poslove da bi zaradili koji dinar jer je 200 evra nedovoljno za zivot. Podignite minimalac na 200 dinara minimum i naterajte da poslodavci moraju bar to da isplacuju i onda ni ti ljudi nece bolovanja.
     (Gavro, 11. oktobar 2017 14:02)

    # Link komentara

  173. U pravu si Ana. Mnogi će otići, a mnogi su već otišli zato što se ništa ne menja.
    Samo što ja ne mislim na "investitore", nego na ljude.
    ...jer ne mogu da planiraju život.
     (mamlaz, 11. oktobar 2017 14:02)

    # Link komentara

  174. daj neka joj neko kaze koliko ljudi je već otišlo iz Srbije ....to joj nije važno! !!!!ode omladina ,lekari,sestre.....svi koji su mogli otišli su a mi ovde kopamo i rukama i nogama da nadjemo šansu za odlazak iz Srbije.....neka se pita zašto je to tako.....najveći bum koji ima SNS je odlazak ljudi iz zemlje....
     (beka, 11. oktobar 2017 14:02)

    # Link komentara

  175. Evo ako bog da,ja odoh prvi...samo se nadam da će mi australijska ambasada dati tu turističku vizu. A ako odem tamo ima pasoš da pocepam kao i svi moji koji su otišli tamo.
     (CJ, 11. oktobar 2017 14:01)

    # Link komentara

  176. "Imamo fabrike gde kada dođe vreme setve radi 30 odsto ljudi, a ostali su na bolovanju.-rece Premijerkinja.
    A koliko to meseci traje setva na 2 lanca njive, koliko ima prosecan ratar u Sumadiji?
    A jos bi da pitam: ako je Skupstina ove godine radila samo 30 dana da li to znaci da su poslanici 8 meseci ,,bili na bolovanju'' i primali 65 % plate ili punu platu?
    (Ja sam, 11. oktobar 2017 14:00)

    # Link komentara

  177. Ako ovako menjate stvari niko vam u Srbiji nece ostati prvo promenite uslove rada i dajte normalnu platu pa tek onda pricajte o bolovanjima.Dal bi iko pametan bio na bolovanju za minimalac ako mu je plata sto hiljada???
    (zoran, 11. oktobar 2017 14:00)

    # Link komentara

  178. А ја из наслова мислио да говори оних 100.000 младих, школованих људи који беже из србистана сваке године ?!? Не, она прича о оним инвеститорима што дају радницима по 25-30.000 и очекују да раде по десетак сати без паузе и далеко било боловања, одмора и сл. ?!?!?!? Е то је право лице есенесоваца за које сте гласали !!!
    (леле, 11. oktobar 2017 14:00)

    # Link komentara

  179. Mnogi su već otišli iz Srbije, ali ne investitori nego građani.
    Kad radnici budu plaćeni toliko da od plata mogu da žive, neće uzimati bolovanja da rade dodatne poslove , i problem ste rešili.
    Naterajte te vaše "investitore" da povećaju plate, da ljudi mogu dostojanstveno da žive.
    (nema, 11. oktobar 2017 13:59)

    # Link komentara

  180. Standard,vladavina prava,primenjivanje zakona,ne politicke odluke itd.
     (max%, 11. oktobar 2017 13:59)

    # Link komentara

  181. Ako se ništa ne promeni mnogi će otići iz Srbije.. Ne firme.. Nego ljudi..
     (mile, 11. oktobar 2017 13:58)

    # Link komentara

  182. Taman me obradovao naslov, kad ono, tekst se odnosi na investitore, ne narod ove zemlje.
    (Kobster, 11. oktobar 2017 13:58)

    # Link komentara

  183. Odlaze ti gradjani Srbije iz Srbije gospodjice Brnabic i to u velikom broju...
     (Valjevo, 11. oktobar 2017 13:58)

    # Link komentara

  184. Mnogi su vec otisli, mnogi ce tek otici, ali ne investitori nego gradjani!
    (dumpster diving championship, 11. oktobar 2017 13:57)

    # Link komentara

  185. Dajte ljudima normalne plate pa nece ici da beru malinu da zarade neki dinar.
     (vladimir, 11. oktobar 2017 13:57)

    # Link komentara

  186. Da, da, zbog ovoga i još mnogo čega drugog, mnogi će otići iz Srbije. Uskoro. Evo ja npr.
     (gaster, 11. oktobar 2017 13:56)

    # Link komentara

  187. U pravu si, ali ne mislim na investitore.
     (Zeka, 11. oktobar 2017 13:55)

    # Link komentara

  188. Mnogi gradjani ce otici iz Srbije ako se ne promeni vlast. Vec mnogi odlaze, na kraju ce vam ostati samo vasi botovi.
    (botko, 11. oktobar 2017 13:55)

    # Link komentara

  189. Otići će mnogi - stanovnici Srbije, trbuhom za kruhom.
    (Miki, 11. oktobar 2017 13:55)

    # Link komentara

  190. Da, otisli mi, odose investitori, ostadoste uskoro samo vi politicari. Svima dobro!!!
    (NZZ, 11. oktobar 2017 13:55)

    # Link komentara

  191. Realno nije lose u srbiji, netreba nam neko enormno povecanje plata. Ja imam 40.000 platu supruga 50.000 i da su vece jos za 15-20.000 nebi razmisljali za odlazak preko.
    Jos malo ostajem a ako se ne promeni za par godina smo preko.
    Da napomenem da oboje imamo zavrsene fakultete.
    (vlado, 11. oktobar 2017 13:55)

    # Link komentara

  192. Draga premijerka, već odlazimo. Mene nekoliko meseci deli od dobijanja dozvole za rad u drugoj zemlji. Preko 20 mojih kolega koje lično znam su otišli i to u Švedsku - Norvešku - Nemačku najviše, ali i u ostale zemlje EU. Da napomenem da smo svi završili težak fakultet i da nam država Srbija nije dala ni priliku da počnemo da radimo. Teško je napustiti svoju zemlju, ali mi samo želimo da radimo. Pozdrav
     (Mimi, 11. oktobar 2017 13:53)

    # Link komentara

  193. Po naslovu sam mislio da govori o ljudima, pogresio sam...
    (mr.key, 11. oktobar 2017 13:53)

    # Link komentara

  194. Ljudi odose iz ove Srbadije, tako da investitori nemaju za koga ni dolaziti... Mozda da malo bolje razmislite sta treba da se promeni....
     (znam 100%, 11. oktobar 2017 13:53)

    # Link komentara

  195. A, omladina što ode to ništa...
     (Čarli Braun, 11. oktobar 2017 13:52)

    # Link komentara

  196. A to što mnogi građani odlaze iz Srbije jer neće da robuju tim "investitorima" za 250e mesečno? O tome ni reč?
     (Ja nisam tvoj heroj, 11. oktobar 2017 13:52)

    # Link komentara

  197. Ja mene glupog, po naslovu pomislio da se nasekirala sto odlaze doktori i inzenjeri
    (Ilija, 11. oktobar 2017 13:51)

    # Link komentara

  198. Narod će otići ako ne ode vlast.
    (Aleksa, 11. oktobar 2017 13:51)

    # Link komentara

  199. Bas sinoc gledam GDP po glavi stanovnika za europske zemlje 2016e. Srbija ima veci jedino od Albanije, Kosova, Bosne, FYR Mekedonije, Ukrajine i Moldawie. Prosek nam je oko 5.300. "Najgore" europske zemlje su na 10+ hiljada. Mi da se dupliramo treba nam znaci povecanje od 100%. Kada ce se to dostici sa rastom od 3%? A sta cemo kada budemo imali manji rast, a sta cemo kada opet dodje neka recesija? Treba nam 30 godina. A i druge zemlje ce da rastu, sto znaci da ih nikada necemo stici. Resenje za ove ljude koji sada zive je da emigriraju jer ovde nikada nece biti dobro. Rekoh vam istinu a ne bajku, tako cu vam reci i kada se budem kandidovao na lokalnim izborima i ocekujem podrsku ljudsku.
    (Mika, 11. oktobar 2017 13:50)

    # Link komentara

  200. Da li će kontrolom biti biti obuhvaćeni i lekari koji otvaraju bolovanje zdravim ljudima?
    (Mirko, 11. oktobar 2017 13:49)

    # Link komentara

  201. kad će shvatiti da nije njihov posao da oni dovode investitore.....
    nikad verovatno
     (gitar, 11. oktobar 2017 13:49)

    # Link komentara

  202. Da, mora da se promeni vlast...
     (Može biti samo je*an, 11. oktobar 2017 13:49)

    # Link komentara

  203. Srpski politicari-uvek na strani naroda.
    (Gorobilje, 11. oktobar 2017 13:47)

    # Link komentara

  204. Ako ne obezbedite normalnu uslove za rad, zastitu na radi i primanja od kojih se moze pristojno ziveti, otici ce svi koji mogu pa nece vam ni trebati investitori. "Dovodite" samo najgore i najprljavije kompanije koje ne mogu vise poslovati u EU...
    (Jovan, 11. oktobar 2017 13:47)

    # Link komentara

  205. Te sto ste doveli i treba da odu, a novac za to da preusmerite na obrazovanje i osposobljavanje svog naroda za posao.
     (Mozgov, 11. oktobar 2017 13:45)

    # Link komentara

  206. otici ce radan i tuzan narod koji nece hteti, zeleti da radi za 250 e
     (parodija, 11. oktobar 2017 13:45)

    # Link komentara

  207. Kad sam procitao naslov u prvi mah sam pomislio kako se narodna vlast brine da ce narod pobeci...... kako sam bio naivan :)
     (mrak, 11. oktobar 2017 13:44)

    # Link komentara

  208. Pa naravno Ana.... ali oticice narod iz Srbije ako se nesto ne promeni i da gradjani ne budu robovi koji rade za 25000 din....tako da u tom slucaju necete ni imati potrebe da zadrzite strane investitore....
     (Baba Vanga, 11. oktobar 2017 13:44)

    # Link komentara

  209. Sve naopako rade. Prvo neka plate budu normalne da bi mogao da platis racune i prezivis od plate do plate. Onda niko nece imati potrebe da radi jos dodatni sezonski posao.
    (Bibi, 11. oktobar 2017 13:43)

    # Link komentara

  210. Mnogi će otići iz Srbije jel nam ne treba bolovanje već posao, hvala bogu zdravi smo ali ujedno i" bolesni" da radimo za 200 evra
     (malimarko, 11. oktobar 2017 13:42)

    # Link komentara

  211. Cuj bolovanja, a 50 hiljada mladih ti godisnje ode preko. Da nisu mozda 300€ plate problem koje prima drzave?
     (Jovan, 11. oktobar 2017 13:40)

    # Link komentara

  212. Da, da. Što ministarka ne proba da živi sa 200€ plate od “investitora” i jadne otkupne cene poljoprivrednih proizvoda od kojih pare vidiš kad njima dune da ti daju?
    ('ogar, 11. oktobar 2017 13:40)

    # Link komentara

  213. Verujte mi da bi mnogo bolje bilo da se osvestite i postavite tezu malo drugačije. Mnogi su otišli i tek će otići iz Srbije ako plate i uslovi rada ostanu bedni kao što su sada. Investitori dobro znaju da kada dobro i pošteno plate radnika onda i nema problema, a ovi sada samo gledaju kako će što više da izvuku jer znaju da ovako niska primanja ne mogu da traju večno. A naši opet pokušavaju da svale krivicu na običnog čoveka. Jadno i bedni.
     (bravo, 11. oktobar 2017 13:40)

    # Link komentara

  214. Pa da, opet ti nemoralni radnici bez trunke poštovanja. Kako ih samo nije sramota... Iz naslova sam pomislio da nije NeDajBože nešto do Vas... Dobro je...
     (Jovan, 11. oktobar 2017 13:37)

    # Link komentara

  215. Da li je moguće da je ovo najveći naš problem? Pa svaka čast!
     (u čudu, 11. oktobar 2017 13:36)

    # Link komentara

  216. Ako ne promenite nešto u ovoj zemlji mnogi će njeni stanovnici otići iz nje, pa neće imati ko da radi za te vaše strane investitore, čak ako i zakonom ukinete bolovanje.
    (Zbogom Srbijo!, 11. oktobar 2017 13:35)

    # Link komentara

  217. Jel to vazi i za drzavni sektor?
     (ukratko, 11. oktobar 2017 13:30)

    # Link komentara