- Komentari -
  1. Ovo je bruka i sramota. Prvobitna ideja rekonstrukcije je resiti pesake i povecati tok saobracaja.NIJE ISPUNJENA! Prebacili su mošti Dimitrija Tucovića sa obrazloženjem da se tako ljudi mogu pokloniti njegovim moštima , a ja se pitam kako će prići da se dive fontani . Fontana jeste lepa ali je jeko skupa i na pogrešnom mestu je postavljena. Pa kružni tok na Slaviji je najgori u okruženju a sada kada ona još bude odvlačila pažnju vozačima biće veselo. Po meni je totalni promašaj
    (IGI, 6. jun 2017 18:37)

    # Link komentara

  2. Okrečite Beograd!!!
    (Cicvara, 6. jun 2017 13:58)

    # Link komentara

  3. Vlast najviše voli izgradnju, pošto se zna da ''bez izgradnje nema ugradnje''.
    U situaciji ogromne nezaposlenosti, tehnološke zavisnosti, zaduženja generacija,
    odliva školovanih ljudi, i slično.... fontana!!! Ko ima te milione i
    s čijim novcem ako ne od poreznih obveznika, ili naroda.
    (Joc@, 6. jun 2017 10:03)

    # Link komentara

  4. Blesnula... jel to od blesav...ili je bljesnula , od bljesak...?
     (Miloje, 6. jun 2017 01:42)

    # Link komentara

  5. The Fountain of the Naiads on Piazza della Repubblica

    Штета што Славија није сређена. Такође, не морају пешаци испод земље, могли би аутомобили.
     (Перица, 5. jun 2017 23:34)

    # Link komentara

  6. Bljesak mraka...samo napred u svetlu budućnost...mraka.
     (Smuleco, 5. jun 2017 23:04)

    # Link komentara

  7. Okrečite Beograd!!!
    (Cicvara, 5. jun 2017 22:21)

    # Link komentara

  8. To sto je kicerica je apsolutno ne bitno. Mi smo svi kicerica i nemojte da se pravimo da nismo.
    (Mudri Laza, 5. jun 2017 15:19)
    Ovim si rekao sve o sebi, a posebno ovim odvojenim "ne". Je li, zasto ste vi koji bi da se ovde nista ne promeni, osim na gore (u smislu lošije, da bi ti razumeo) skoro uvek polupismeni? Bato, to sto lopov za sve druge misli da su i oni lopovi, ne znaci da je u pravu. Ako si ti kicerica ja nisam, u stvari ono sto mi najvise smeta ovde nije ekonomska situacija, nego sto su vama koji tako mislite o sebi, i prilicno ste u pravu, rekli da od 1990 na ovamo nema vise potrebe da vas je sramota sto postojite, i ne treba da se menjate i upristojite, nego je drustveno prihvatljivo da svoj kiceraj svuda pokazujete, pa se jos i ponosite time sto ste "kicerica". Strasno. E to je ubilo ovu zemlju.

    Sto se tice fontane, drugi su sve rekli. To ce vrlo brzo biti stavljeno van upotrebe, i zbog galame, i zbog vetra i sve.
    (nemoj ti da vredjas, 5. jun 2017 19:36)

    # Link komentara

  9. Bilo bi mnogo bolje da nije muzička i da se nalazi na mestu sunčanog sata okružena parkom sa visokim drvećem i dosta klupa. E tu bi vredelo sedeti, odmoriti i jednostavno uživati. Nažalost umesto školovanih ljudi, arhitekata koji imaju i znanje i osećaj za ambijent o ovome odlučuju ljudi kao što su Vesić i Mali.
    (bg 011, 5. jun 2017 18:53)

    # Link komentara

  10. @Mudri Laza

    Objasni mi, molim te, na koji ce to nacin fontana da poveca priliv turista u Beograd ili da smanji nezaposlenost? :-D Al' stvarno bih to voleo da cujem. Uzmi sebe za primer, kada bi mogao da biras, da obidjes manje mesto s vise atrakcija, plazom ili drugim prirodnim karakteristikama odlicnih za rekreaciju, ili grad bez jasno profilisane ponude, uz to nepovezane, sta bi izabrao? Ne pravi se plan za odmor samo na osnovu jedne ili dve zanimacije, niko od turista ne dolazi da bi sedeo ispred fontane, a ovde je i prilaz nemoguc.
    Evo jedan podatak, do kog sam dosao od americke kompanije koja se bavi zdravstvenim turizmom, za celu proslu godinu u vezi Srbije imali su samo 4 upita, i to nisu svi realizovani. Sto me iznenadilo, jer tu kud i kamo imamo komparativnu prednost, realno jeftinija i kvalitetna usluga. Ali pokazalo se da zapadne klijente ne interesuje da mu samo nudis nesto jeftino, jer mu to ocito ne garantuje kvalitet. Neuporedivo je vece interesovanje za Hrvatsku, za Tursku narocito, i donekle za Madjarsku. I to je sve za nas region. Znaci, ljudi hoce sadrzaje ako placaju uslugu. Njih nema, i to niz fontana nece moci da promeni.
    (Avanturista, 5. jun 2017 18:04)

    # Link komentara

  11. Sve su
    drugo uredili. Ostala jos samo fontana na Slaviji da nam oplemeni zivot!
     (Ana, 5. jun 2017 17:28)

    # Link komentara

  12. U naselju Medaković 3 nema vrtića, zdravstvene ustanove, malo iznad u Velikom mokrom lugu nema kanalizacije, ulice nisu asfaltirane, trotoar je misaona imenica... da ne nabrajam dalje
     (Mladen, 5. jun 2017 17:00)

    # Link komentara

  13. Mogli bi gradski oci makar nedeljom i velikim praznicima zatvoriti kruzni tok za saobracaj, kad su vec tolike pare bacene neka gradjani i turisti mogu da pridju, prosetaju oko nje i slikaju se makar.Ovako em opasno i nepristupacno em bucno...
     (Beli, 5. jun 2017 16:49)

    # Link komentara

  14. Mi ,malo iznad Liona nemamo centralno grejanje,niti u naznakama a jedna nepotrebna fontana ima grejace.Ovo je zaista sramno,nema brige za nase racune za struju koji nam zivot isisavaju deset meseci .Molim,objavite moj komentar,hvala.
     (kako to moze?, 5. jun 2017 16:00)

    # Link komentara

  15. Prelepo!
     (nincha, 5. jun 2017 15:47)

    # Link komentara

  16. Naslov je nerealan.

    Nije na dobrom mestu postavljena fontana, nije to za prometnu saobraćajnicu, neko može da pogine, da ne navodim morbidne varijante koje mogu da dovedu to toga…plus, narušava se javni red i mir užasnom bukom koju stvara muzika, koja kao da se emituje iz nekog kafića džinovskih razmera, ovo potvrđujem iz prve ruke, jer mi se cela zgrada trese od buke, nesnosno je. Pre nego što se potroše ogromna sredstva treba uložiti dovoljno vremena da se stručno proceni da li je neki projekat realan, izvodljiv i primeren. Ne deluje da je ovde urađena dovoljno stručna procena, a vidi se da je ogroman novac uložen u nešto, što će pretpostavljam, vrlo brzo da se stavi van funkcije. Jednostavno, koncept je neodrživ.
    (Neko ime, 5. jun 2017 15:46)

    # Link komentara

  17. Kad dune vetar ima ceo kolovoz oko fontane da bude mokar samim tim bezbednost u saobracaju smanjena jedino ako Vesic pored grejaca nije ugradio ventilatore sa spoljne strane fontane da duvaju ka unutra i vracaju vodu nazad??? Cena od skoro dva miliona eura za betonsku fontanu u obliku lavora barem tri puta prenaduvana da bu mogli svi da se ugrade. Do fontane ne postoji prilaz, a sto se samog izgleda tice bice odlicna za snimanje spotova u grand produkciji. Kapiram da su i oni svesni da su od tih para mogli da naprave barem jedan podzemni na Slaviji, ali isto su tako svesni da tu ne bi mogli da se ugrade kao na nekoj glupoj fontani. Srbija livada.
     (Sale, 5. jun 2017 15:42)

    # Link komentara

  18. Obavezno uvrstiti na play list-u pesmu Srpske Majke pod nazivom Beograd.
    Nego sta kazu, da li imaju grejace ispod kolovoza u slucaju da neki vetric zimi nanese vodu na kolovoz pa se ona zaledi?
    (Milosav, 5. jun 2017 15:41)

    # Link komentara

  19. Samo da turisti ne pohrle ka fontani da bacaju evriće i slikaju selfie,biće onda naj ozloglašenija fontana zbog kojih je izginuo najveci broj turista.Na tako prometnom mestu ne možeš preći ulicu ni na pešačkom,ne možeš čuti muziku ni sa slušalicama od buke.Kako nisu razmišljali da izgrade neki podzemni prolaz da mogu ljudi da se slikaju pored par tona betona.1.8 miliona evra to je jedna zgrada u fulu izgradjena moglo je minimum dvadeset porodica da se skući,toliko škola da se obnovi moglo je svašta da se uradi,ali lakše je oprati pare u fontani 🙈🙉🙊
    (Cana Fontana, 5. jun 2017 15:23)

    # Link komentara

  20. Savet pametnjakovicima:

    Fontana od €1.8m ce uticati da se barem 1800 stranaca vise na godisnjem nivou odluci da dodje u Beograd umesto u Zagreb, Ljubljanu, Sarajevo. Prosecan turista potrosi €1000 evra za nedelju dana u Srbiji. Znaci svaki turista preko tih 1800 povecava indirektan prihod grada. Fontana ce se isplatiti vec za ovo leto i grad ce imati vise sredstava za bolnice i vase septicke jame.
    Fenomenalan potez. To sto je kicerica je apsolutno ne bitno. Mi smo svi kicerica i nemojte da se pravimo da nismo. Sta god donosi prihod gradu i smanjuje nezaposlenost treba da se praktikuje!
    (Mudri Laza, 5. jun 2017 15:19)

    # Link komentara

  21. Za one koji hoce da dodju do fontane, osveze se i poslusaju muziku za 1.8 mil. eura genijalni gradski menadzer ce da im iscrta traku. Nije bezbedno da pretrcavate optereceni kolovoz, moze neko da zaglavi nogu u nekoj rupi i da izgubi glavu. Ima on za sve resenje, jedino sto se niusta ne razume. Vazno je da se gradi, pa koliko kosta da kosta a onda gostovanje na pinku sa maricem...idu izbori.
    (Stevan, 5. jun 2017 15:16)

    # Link komentara

  22. Jedinstvena definitivno nije, a tek što je demode... Neko napisa da podseća na Barcelonu - da, ali Font Magica je napravljena pre 90 godina (ok, tada bez muzike). Sad se projektuju kud i kamo interesantnije fontane, o digitalnoj rasveti i efektima da ne govorimo, kao da su sa druge planete, a ovakve kičerice samo u kockarnicama i šoping molovima (ima skoro ista u Selangoru, Malezija). Nas je izgleda zapala baš ova, jer je prodavac iz Grčke ponudio jedino takvu iz autleta, uz neki burazerski dogovor sudeći po ceni. Inače, juče u 18h prolazim preko Slavije - klinci se brčkaju i peru majice. Prolazim oko 21,30h - trešti Majkl Džekson, čuo se skoro do Železničke stanice. Kad bolje razmislim, Vesić je u pravu, zaista je jedinstvena.
    (sveCki, 5. jun 2017 15:15)

    # Link komentara

  23. ajde bre kukate na trosak fontane,kukali ste i zbog djilasovog mosta, isti sklop ljudi samo podrzavaju drugu stranku pa im smeta sve sto ovi drugi naprave.
     (Washington, 5. jun 2017 15:14)

    # Link komentara

  24. Izgleda kao kad je Delboj ofarbao mamin spomenik od pleksiglasa
    (only vesic & mali, 5. jun 2017 15:13)

    # Link komentara

  25. Taj sarenis. Neukusno. Ali, to je senzibilitet ljudi koji sada upravljaju Srbijom.
    (Bg, 5. jun 2017 15:11)

    # Link komentara

  26. Za toliko para mogli ste da izgradite dve fontane. Ali sve se zna kako to ide u Srbiji.
     (pqk, 5. jun 2017 15:07)

    # Link komentara

  27. Kič je nešto što nema funkciju i ne služi ničemu. To su recimo one boje u fontani u Pionirskom parku ili kod Siva. Ovde osim boja, ni sama fontana ne služi ničemu jer ne može da joj se priđe.
     (Car, 5. jun 2017 15:05)

    # Link komentara

  28. kad je nesto lepo i dobro onda trazite samo neke izgovore kao pa mogle su bolnice mogle su ovo mogle su ono u bg se nista ne gradi decenijama tako da morate da prihvatite promene od cele drzave nase samo taj bg i ns valja ostalo sela pa lupajte minuse nigde niste bili u inostranstvu da vidite sveta evo u italiji ima neka fontana koju posete milion ljudi a vi samo kukumacite ko babe za fontanu sve sto je dobro samo ocrnite sa glupavim iznosenjem misljenja cak i ovde
     (provincija, 5. jun 2017 15:03)

    # Link komentara

  29. Lepa je fontana, i to stoji, takođe mnogo košta i da ne ulazim u eventualne kombinacije mogućeg ugrađivanja u celu priču, ali prvo sredite fasade, zakrpite rupe na putevima, pa na tom istom kružnom toku gde prolazim dva puta dnevno autobusom na liniji 83 ka crvenom krstu, potrebno je najmanje 15 minuta da se izvučem iz istog, jer pešaci praktično konstantno prelaze pešačke prelaze i "guše" saobračaj. Dakle neophodni su podzemni prolazi. Ali ne vredi, ovo sam verovatno džabe pisao, jer očigledno gradom vladaju totalni amateri i neznalice. Svako ko i malo vredi je odavno pobegao iz zemlje Srbije, ili se uveliko sprema. I da, objavite ovaj komentar, jer vam se često dešava da vam "promakne".
    (Zemunac, 5. jun 2017 15:02)

    # Link komentara

  30. Fontana je teška kičerica a na ruglu kakvo je Slavija izgleda potpuno nadrealno!
    (Prof. Dr. Kadžija, 5. jun 2017 15:01)

    # Link komentara

  31. najveći problem sa Beogradom su Beogradjani koji nisu u stanju da pojme sta znači ziveti u gradu a ne u velikom selu. Zbog svega toga iskreno mislim da je fontana tu ogromn promasaj i da ju je trebao dobiti Novi Sad, Niš ili Subotica. Beogradjanima ne treba!
    (Storno, 5. jun 2017 14:58)

    # Link komentara

  32. Jutros sam prošla pored fontane.Meni tamo nedostaje ringispil i mečka Božana.
     (svetlana, 5. jun 2017 14:17)

    # Link komentara

  33. Prosla danas da vidim. Izgleda sasvim pristojno. U svakom slucaju pohvalno i da se nastavi sa sredjivanjem Slavije.
    (M., 5. jun 2017 14:14)

    # Link komentara

  34. Kič mog Beograda.
     (Delije Čikago, 5. jun 2017 14:12)

    # Link komentara

  35. Srbija zemlja gde se zidaju fontane od 2M eura i crkve od onyx kamena,gde para ima za sve ne-prioritetne, ne-transparentne projekte dok se bolesna decica lece sms porukama, gde ljudi cekaju po pola godine na ultrazvuk preglede itd.
    (filip, 5. jun 2017 14:10)

    # Link komentara

  36. Lepa jeste a jedinstvena sigurno nije.Ima takvih mnogo po svetu.
    Sumnjivo je to da je proizvedena u Grčkoj.To je rađeno u Kini samo se neko lepo ugradio u cenu.
    (Aleksandar, 5. jun 2017 14:09)

    # Link komentara

  37. Turbo-folk arhitektura Srbistanskog čardaka!
    (Advokat svih Srba, 5. jun 2017 14:08)

    # Link komentara

  38. Vozim danas preko Slavije, svira Magazin a mene sramoootaaaaaa
    (Drmr, 5. jun 2017 14:07)

    # Link komentara

  39. Lepa je fontana uzivo, na snimku izgleda malo cudno. Samo mi nije jqsno zbog cega na sred kruznog puta.
    (ni, 5. jun 2017 13:58)

    # Link komentara

  40. ...a tek kako su jedinstvene rupe po ulicama,a kako mi jedinstveno puca trap svaki put kada krenem kolima u grad,narocito od Veterinarskog fakulteta ka Slaviji....mmmmmmm...mmmmmm...mmm…mm
    (Killer on the loose, 5. jun 2017 13:57)

    # Link komentara

  41. 1,8 miliona evra, Alal vera. Кoliko je to u школама или обдаништима?
    (WWW, 5. jun 2017 13:55)

    # Link komentara

  42. Kukali ste na Đilasa, njemu bar Vesić nije bio gradski menadžer. Sad uživajte u rasipanju para na kič i šminku.
     (L, 5. jun 2017 13:36)

    # Link komentara

  43. Ovo je kao spomenik kič i šundu.
    (Deda Ironije, 5. jun 2017 13:35)

    # Link komentara

  44. Marinkova bara hoce fontanu...!!!

    Hocemo da turisti i kod nas dolaze...samo smo na 10-15min od Slavije...
    (zoran, 5. jun 2017 13:32)

    # Link komentara

  45. Nista posebno...

    Klasicno rasipanje para,da bi posle pokazivali kako su "napravili",
    (od para naroda) a pola naroda nam ne radi nigde,ili radi za 25.000 ...
     (dkc, 5. jun 2017 13:32)

    # Link komentara

  46. @стварно: хвала на одговору и слажем се да све што се ради треба да се ради квалитетно и жао ми је што се сви проналазе у истом . За такве ствари би требала да постоји "контрола квалитета " и испуњавање и јасно дефинисање квалитета и материјала у складу са уговором или тендером . Мој коментар се више односио на чињеницу да никад не видим да постоји позитиван коментар за било шта што се радило или ради и то нема пуно везе за "чије" време се радило . @па да : личне проблеме и шта ме је окрзнуло никада нећу пројектовати на друге па сматрам да ако мрачим не помажем ни себи а ни другима . Да слажем се да свет није "ружичаст " да није како би желели да буде али да треба дати похвалу понекада а не само критику . А захвалн сам за анализу моје личности и карактера преко поруке - то говори о вама и вашем караткеру и личности . Желим вам свако добро и успех у свему што радите ..
    (Салонски политичар, 5. jun 2017 13:28)

    # Link komentara

  47. Kič. Šund. Nije se razmišljalo niti se povela javna rasprava o tome kako treba urediti kružni tok. Bila je dovoljna nečija "brilijantna" ideja.
    (Dragan, 5. jun 2017 13:15)

    # Link komentara

  48. Kališ,Topčider...urediš prostor oko Miloševog konaka,postaviš fontanu,pustiš klasičnu muziku,ljudi šetaju,sednu da odmore,slušaju muziku...Odeš do Praga,pogledaš fontanu na Vistavištu Praškom -
    tako ima logike,ima smisla.
    Ovo je teška kičerica na pogrešnom mestu.
    Najiskrenije.
    (Komša, 5. jun 2017 13:14)

    # Link komentara

  49. Nekom ko se rodio na dve stanice trolejbusa od Slavije, draze bi bilo da su nesto uradili sa onim nakaznim zgradama od oba hotela Slavija, kao i sa jednom od najruznijih zgrada u Bgu, zgradom NBSa. Sta ce ovakva fontana u takvom okruzenju? pekara, mek, trosna zgrada, rugoba iz socijalizma, stakla za celu srbiju, pomfritom na cackalicu, montaznom garazom, rupama pored sina u kojima lomis nogu, poluosovinu...itd.
     (Chuburac, 5. jun 2017 13:08)

    # Link komentara

  50. a decu lecimo smsom ... sramota
     (goran NS, 5. jun 2017 13:07)

    # Link komentara

  51. kapiram radio onaj isti tip koji je radio novogodisnje ukrase ;)
     (xmen, 5. jun 2017 13:04)

    # Link komentara

  52. @Vasilije
    Kapiram da si ti bolji arhitekta od cuvenog Austrijanca rodjenog u Beogradu Borisa Podreke.Ako za ista skidam kapu ovoj vlasti,to je angazman Borisa Podreke za rekonstrukciju Studentskog trga.
    (Oliver, 5. jun 2017 13:02)

    # Link komentara

  53. jedva čekam da počnete spomenike da postavljate, naravno sa led diodama da svetle u mraku,diletanti jedni
     (vau, 5. jun 2017 12:55)

    # Link komentara

  54. @dragabN
    Fontana kojoj ne moze da se priđe je .... ne znam ni ja šta je. Samo zamislim scenu: 35-40 stepeni, skapavam od vrućine, vidim fontanu na 30 metara ... i mogu samo.da je gledam. Ne mogu da pridjem da rashladim ruke, čelo .... Kao fatamorgana. Fontana je ono na Trgu Nikole Pašića, na Terazijama. Voda koju mozes da vidis i osetis, i dovoljno je da slusas njen šum. Ne moraju da sviraju kao Betoven. Da su se ugledali na Ženevu shvatili bi da su male fontane i cesme turisticka atrakcija. Ja sam slikao bar 15-20. Na svako manjem trgicu ima po jedna i svaka od njih re remek delo za.sebe. Svaka je.posvecena necemu konkretnom, ima neku poruku. Moja klinka je bila odusevljena kad god smo natrcali na neku od njih. I svakoj mozes da pridjes, da pokvasis ruke. Ovo nase je samo gomila vodurine u netonskom bazenu udaljena 30 metara.
     (Realnost, 5. jun 2017 12:52)

    # Link komentara

  55. (Салонски политичар, 05. jun 2017 11:32)
    Ајде да покушам да ти објасним. Радио сам и радим баш мост на Ади. Толико су неспособни да им се ограда између секција моста разликује, да им се бетонски гранични блокови разликују. Није поента само градити већ и како! Можеш ти на себе да окачиш редом, Версаћи, Готје, Лорен...и да изгледаш као кловн. Осећај за функционално, корисно, лепо, то се учи и стиче искуством. Не за 4 фиктивне године Сингидунум или сл. факултетима. Да, Бг Х2О је бољи од оног гробља бродова. Ето, није ми црна и мрачна душа, већ осећај да се нешто некад у овој земљи после 1990 године уради, стручно, квалитетно и лепо.
     (Стварно, 5. jun 2017 12:40)

    # Link komentara

  56. Заиста али заиста ... какви сте људи . Никада ништа не ваља ...мост на ади - па то нигде не води сада је супер . Београд на води -упропастише обалу ..заиста шине , стари вагони , картон град све је то било боље , фонтана кич , а болесна деца , рупе на путевима , мени бојлер не ради ... И после се питате зашто сте несрећни ? Па у свему видите лоше , црно итд . Хајде мало са унуцима децом , пријатељима до парка прошетајте , на послу некоме реците да се заиста труди и да данас баш изгледа срећно биће вам боље - црнило привлачи црнило а кукање и пљување -знате у сами
    (Салонски политичар, 05. jun 2017 11:32)

    Saglasan sam sa svime sto ste napisali ali to sve svakako ne znaci da nisu u pravu i da treba da zmurimo na lose stvari, a to cete shvatiti kada Vas potkaci direktno... Jer osecaj za druge, za bitno i pametno, nemate... Zato i mozete da se ne bavite crnim mislima...
     (Pa da, 5. jun 2017 12:37)

    # Link komentara

  57. Обичан лавор са цевима. Колико се причало о њој и колико кошта очекивао сам ремек дело. Али и даље не ваља што не може да јој се приђе.
     (Realnost, 5. jun 2017 12:33)

    # Link komentara

  58. Super je!
     (DaLanik, 5. jun 2017 12:30)

    # Link komentara

  59. Kakav ce tek sou da bude kad posle godinu dve pola osvetljenja i ovih mlaznica ne bude radilo. Pa je onda "rekonstruisu" za milion evra jer prethodna vlast nije odrzavala. LOL
    (esi mi dobar ?, 5. jun 2017 12:09)

    # Link komentara

  60. kopija iz Skoplja
    (da,da,da, 5. jun 2017 12:08)

    # Link komentara

  61. Ja mislim da bi bilo lepse i visestruko korisnije da je tu posadjeno neko drvece.
    (r1073r, 5. jun 2017 12:07)

    # Link komentara

  62. -Tata, tata gladan sam.
    -Popij malo vode sine, proce te.
    -Tata, tata opet sam gladan.
    -Aooo sto mi radis ajmo do fontane, valjda ce te proci.
    -Tata, tata nisam vise gladan, ova fontana je stvarno super.
    -Zna tata za koga treba glasati sine.
     (brza fotografija, 5. jun 2017 12:00)

    # Link komentara

  63. vrhunac kiča i neukusa...
     (srbija danas, 5. jun 2017 11:58)

    # Link komentara

  64. Ako se ponose muzičkom fontanom, zašto će muzika svirati samo 4 časa dnevno?
     (Ogi, 5. jun 2017 11:55)

    # Link komentara

  65. 1, 8 miliona evra?
    Za te pare ste mogli da popravite asfalt na najkriticnijim mestima u Beogradu, da sredite bolnice i porodilista, da uredite i popravite parkove, osvetljenje na ulicama.
    Majmunima iz zooloskog vrta da das pare, pa bi korisnije potrosili.
     (Che, 5. jun 2017 11:53)

    # Link komentara

  66. Prelepa je.
     (Luke Babbitt gravedigger, 5. jun 2017 11:50)

    # Link komentara

  67. Promašaj veka! Ako neko zna na šta liči fontana u katoličkoj porti u NS, e pa tako će i ova za koju godinu. Ličiće na močvaru!
     (Nikola, 5. jun 2017 11:49)

    # Link komentara

  68. @samo neka tuga i cemer u srpskom mozgu, prvo pise se neznalice, drugo da imas imalo turistickog duha ne bi napisao ovaj komentar, da si turista ili da imas iole veze sa turizmom, znao bi da kad ides sa drustvom ili porodicom u neki grad da su najzanimljivije atrakcije zapravo zavucene ulicice, da su tu najbolji restorani, skrivene prodavnicice koje nude stosta zanimljivo, muzeji, antikvarnice itd. trece sta ce ti turisti da vide majke ti? Guzvu na Slaviji, mislim da je to skroz solidna turisticka atrakcija koje nema nigde na svetu. Ja kao turisticki vodic sa 15 godina radnog staza sam zgranut ovakvom gluposcu i bice me sramota da dovodim turiste ovde.
     (SAMO BAHATO, 5. jun 2017 11:49)

    # Link komentara

  69. Tako izgleda kad se provincijalci, u mentalnom smislu pre svega, docepaju funkcija i mogucnosti donosenja odluka. Na sve to nemaju ni trunke ukusa i misle da su najpametniji. A kao rezultat dobije se fontana na Slaviji.
     (ArtuDitu, 5. jun 2017 11:48)

    # Link komentara

  70. Sta je ocarala? Koga ocarala?
    (nista o nicemu, 5. jun 2017 08:58)

    Botove!
    (Lo Bot O'mija, 5. jun 2017 11:48)

    # Link komentara

  71. Šarena laža.
    (dejan, 5. jun 2017 11:48)

    # Link komentara

  72. Ovo je vise za Vegas,nego za Beograd koji ima 90% sivih zgrada a 2% modernih.
     (dule, 5. jun 2017 11:44)

    # Link komentara

  73. Sudeci po komentarima na svaku vest o ovoj fontani, meni se cini da je broj opozicionih botova koji rade za sendvice, veci od broja SNS botova. A mastovitost im takodje nedostaje kao i Vucicevim botovima. Za sada se vrte tri teme: 1. Koliko ce da kosta rad fontane (a niko ne pita doprinosi li fontana lepoti grada i povecanju zarade od turizma) 2. Za te pare su mogle da se srede trotori, bolnice (sto nije nadleznost grada), fasade(koje se uzgred i sredjuju) 3. Sad ce svi vozaci da prave udese jer ce voda da im smeta (e pa ako postuju zakon i voznju prilagode usovima saobracaja, udesa biti nece) 4. fontani ne moze da se pridje i da se u njoj uziva (tacno, ali u kasnim vecernim casovima nema tako puno saobracaja pa ce tada i te kako moci da se posmatra sa rastojanja)
    (dragaN, 5. jun 2017 11:43)

    # Link komentara

  74. Selo gori,a baba se češlja!
     (Ujka Vasa, 5. jun 2017 11:42)

    # Link komentara

  75. Uh, bre al ste malodušni! Extra je!
     (But, 5. jun 2017 11:41)

    # Link komentara

  76. Evo ja samo da pozdravim (očarana) gradske vlasti u ime ljudi koji skupljaju novac za lečenje svojih bližnjih SMS-om, cimnite ako vam je potrebna pomoć oko plejliste
    (Milica, 5. jun 2017 11:39)

    # Link komentara

  77. @Mrle, jos da moze da joj se pridje... Ok, izgleda lepo kao ajde, ali dzabe sve to kad mogu da je gledam samo od preko puta, muziku mogu da cujem iskljucivo ako budu prolazila hibridna kola tihog motora, a sobzirom da zivimo u drzavi gde je svaki drugi automobil drndavi jugic ili golf dvojka, a svaki drugi bus neka krsina koja kad protutnji ne cujes samog sebe, a kamoli fontanu. Dakle da su je digli negde u nekoj sadasnjoj ili buducoj pesackoj zoni sve sem cene bi imalo smisla, ovako u najbucnijem, od izduvnih gasova verovatno najzagadjenijem delu Beograda nema i sto se mene tice mogli su te pare da uloze u nesto pametnije, tipa sredjivanje neke bolnice, skole ili kupovinom neke opreme za potrebe tesko bolesne dece.
     (SAMO BAHATO, 5. jun 2017 11:39)

    # Link komentara

  78. Lepo izgleda ali mi nije jasno da nije mogla domaca arhitektura i gradjevinska pamet da dizajnira i izgradi nesto slicno nego je moralo za tricavih par miliona eur naruci iz Grcke? Pa gospodo iz gradske uprave pomislite koliko ste samo rupa na trotoarima i na ulicama mogli da zatvorite / cak i one blizu toka na Slaviji/ i koliko oronulih fasada popravite i novih kanti za smece postavite da ste fontanu napravili u Srbiji za ne vise od 500 hilj eura.Ovako bahacenje i kiceraj za sve pare za fontanu koju vecina nas vidi 2-3 puta godisnje..
     (Mile, 5. jun 2017 11:38)

    # Link komentara

  79. Besmisleno je da se ljudi žale da neće moći da uživaju u ovoj fontani jer neće moći da joj priđu, fontana ove veličine može da se sagleda samo iz daljine. Obratite pažnju na snimke koji prate tekst, u prvom je kamera uz fontanu i ništa se ne vidi osim ogromne količine vodene prašine, u poslednjem u kome se kamera nalazi na udaljenosti trotoara oko Slavije možete lepo da vidite sve vodene figure. Između Narodne banke i kružnog toka će biti park sa klupama iz koga može da se gleda fontana sedeći. Činjenica je da oni koji peru majice u fontani na Trgu Nikole Pašića neće biti zadovoljni jer neće moći da priđu ovoj fontani. A novac koji se uplaćuje na račun vodovoda ne može da se troši na lečenje ljudi na VMA, kao što ni novac za lečenje dece ne može da se troši na krpljenje rupa na putu.
    (Treba prvo razmisliti..., 5. jun 2017 11:38)

    # Link komentara

  80. Sad fali jos fantom u belom Porseu. :)
    (Lane Divljina, 5. jun 2017 11:37)

    # Link komentara

  81. A nedaleko odatle bolnice koje su u totalnom rasulu...
    (Biljana, 5. jun 2017 11:35)

    # Link komentara

  82. Od ove fontane cemo svi u Srbiji ziveti bolje. Ja evo vec sad osecam...
     (Marko, 5. jun 2017 11:35)

    # Link komentara

  83. Заиста али заиста ... какви сте људи . Никада ништа не ваља ...мост на ади - па то нигде не води сада је супер . Београд на води -упропастише обалу ..заиста шине , стари вагони , картон град све је то било боље , фонтана кич , а болесна деца , рупе на путевима , мени бојлер не ради ... И после се питате зашто сте несрећни ? Па у свему видите лоше , црно итд . Хајде мало са унуцима децом , пријатељима до парка прошетајте , на послу некоме реците да се заиста труди и да данас баш изгледа срећно биће вам боље - црнило привлачи црнило а кукање и пљување -знате у сами
    (Салонски политичар, 5. jun 2017 11:32)

    # Link komentara

  84. Bitno je napomenuti da bolesnu decu, ciji roditelji redovno plaćaju zdravstveno i socijalno, i dalje lecimo sms porukama...
    (Milan, 5. jun 2017 11:31)

    # Link komentara

  85. Nije za nas fontana, vec da kopamo i oremo.
    (igor, 5. jun 2017 11:30)

    # Link komentara

  86. Ajde ovako. Niko ne kaže da ovako nešto ne treba Bg-u, možda treba i još nekom gradu (nemojte još kad vas molim), ne izgleda loše (kičasto da, ali ono kako kome). Ali da li je ovo najpotrebnija stvar u Beogradu? To prvo. Nisam Beograđanin, ali imam prijatelje pa slušam priče i čujem ponešto. Drugo, suština svake fontane bila ona u Rimu, Barseloni, Sidneju (ona u Singapuru je isto na kružnom toku, ali verovatno su to rešili bolje nego ovi, a I sličnost između Srbije i Singapura je samo u prvom slovu) je da možeš da priđeš, prošetaš, slikaš. Mislim može i ovo da se slika, ali ćeš pored muzike čuti i nekog ko ti psuje majku jer si zakrčio saobraćaj. Znači da je u nekom parku kao što su neki od prethodnih komentatora naveli bilo bi ok. Za 1,8 miliona evra ste mogli mnogo toga da uradite, pa posle ovo. I na kraju bih samo naveo dva primera, a ujedno i 2 pitanja. Da li mislite da su u Dubaiju prvo izgradili Burdž al Arab ili ostrvo i put do njega. I drugo da li su u selu Huaxi u Kini prvo izgradili ekonomiju ili Zlatnog bika na poslednjem spratu nebodera. Prioriteti gospodo. Na kraju krajeva vi ste je već izgradili i potrošili pare, a ja imam par slobodnih dana pa pišem komentare i volim da debatujem.
    (Gde mi živimo, 5. jun 2017 11:25)

    # Link komentara

  87. Ma super vam je to sto moze da radi i kad su minus temperature ali je ipak iskljucujte kad god se temperatura priblizi 0 jer vetar ce da raznosi kapi i sve okolo ce da poledi a to ce znaciti samo veci broj udesa i sudara u kruznom toku.
    (Srle, 5. jun 2017 11:24)

    # Link komentara

  88. Sedim na terasi i iz pravca fontane se cuje "Devojko mala" i razmisljam kako je zivot lep.
     (Petar, 5. jun 2017 11:24)

    # Link komentara

  89. Gde ce drugde nego u Beogradu...
     (Nislija, 5. jun 2017 11:22)

    # Link komentara

  90. Kakve veze ima raspevana, koloritna i raskošna beogradska fontana sa Srbijom, odnosno opljačkanom i osiromašenom provincijom?
     (Skelaďžija na Moravi, 5. jun 2017 11:21)

    # Link komentara

  91. Prava gasterbajterska fontana
    (NbgDeki, 5. jun 2017 11:17)

    # Link komentara

  92. beograd i treba da se gradi kreci sredjuje jeste malo kic samo zbog te pesme glupost cista i osvetljenje je moglo da bude bolje...nema svrha pesmama kad se niko ne zadrzava od 1minut tu ne moze ni cela pesma da se od slusa...al bolje je i to nego nista ima drugih stvari koje treba da se kupe i prioritetnije su al mora i nesto ovako da se napravi jer kad dodje stranac mora da vidi nesto zanimljivo verujte mi u skoplju sofiji itd ima vise zanimljivih stvari da se vidi nego u bg dosta je bilo sa rusevinama svuda unaokolo
     (provincija, 5. jun 2017 11:16)

    # Link komentara

  93. @Vlado , hvala na komentar ! Za one koji mogu bar malo svojim mozgom da razmišljaju i svojim očima da gledaju DOVOLJNO!POZDR.
    (s.nikolić , austrija, 5. jun 2017 11:15)

    # Link komentara

  94. Pih , ništa naročito ... imamo i mi u Jagodini sličan "lavor" . A , što tek ona menja boje ... a , što tušira prolaznike i na povetarcu , a kamoli malo jačem vetru ...?!?! Ja sam mislio da ovo ovakvo može da prodje samo u sredini kakva poseljačena Jagodina , ali ne lezi vraže , poseljačismo i Beograd , ma "uNAPREDISMO celu Srbiju . I za kraj dajem predlog - ovo čudo mora da radi i zimi , i na -10 ... -20°C , jer to privlači turiste , verujte mi , tako je u Jagodini , bazeni u Kva-kva parku su puni vode i zimi , nema veze što su zaledjeni ... turista je tu ... samo da skoči ...
     (Ikac Jagodinac, 5. jun 2017 11:13)

    # Link komentara

  95. A odakle je gledamo?
     (Ja, 5. jun 2017 11:13)

    # Link komentara

  96. slazem se ja da treba praviti fontane, spomenike,.... ulepsavati grad na ovaj ili onaj nacin, ali ljudi, pa zasto uvoziti fontane, spomenike,...jel to nema u ovoj drzavi ko da napravi!?!?
     (dule, 5. jun 2017 11:12)

    # Link komentara

  97. Pazi ove sto se bune na lokaciju fontane! Kao da ne znate da ce sve to biti pesacka zona :P
    (Kek, 5. jun 2017 11:12)

    # Link komentara

  98. Sloj asfalta na putu je 10cm, a rupe pola metra al vazno je da su na muzicku fontanu dali 2 mil evra. A gde su drugi problemi?? Kao da šimpanze upravljaju našim životima. Što kaže moj ćale, i Novi Zeland je blizu...
     (Vladimirovich, 5. jun 2017 11:11)

    # Link komentara

  99. jeste narod gladan ali sad ce bar moci da gleda u fontanu
    (marko, 5. jun 2017 11:10)

    # Link komentara

  100. Sta ako voda prsne u zice od trolejbusa i tramvaja.
    (Elektro, 05. jun 2017 09:58)

    Da li si nekada cuo za kišu ?!
     (hours of love, 5. jun 2017 11:10)

    # Link komentara

  101. 1,8 miliona evra.... Ej!
     (paorka, 5. jun 2017 11:09)

    # Link komentara

  102. Који кич, мила мајко!
    Мења боје како ветар дуне... има ту симболике, врло речите.
    (Marija, 5. jun 2017 11:08)

    # Link komentara

  103. Možda fontana ima grejače ali kolovoz nema, pa kad zimus dune Košava biće Karling kup na Slaviji.
    (Što nisi probao prvo u svoje selo, 5. jun 2017 11:06)

    # Link komentara

  104. Možda manja fontana, sa dva moderna luka (od stakla?) koji sa dve tačke na Slaviji omogućavaju da se dođe do centra kružnog toka, klupe, cveće, dekorativno žbunje koje bi posmatrača zaštitilo vizuelno i zvučno od saobraćaja u kružnom toku, muzika koja se čuje kada je posmatrač u sredini kružnog toka... u sklopu projekta je trebalo osmisliti, ako ne odmah i realizovati, prostor oko Slavije, konačno rešiti straćare i privremeni parking, komercijalizovati taj prostor kako bi sama fontana zaista imala neku komercijalnu, dugoročnu vrednost... ovako, deluje kao nepotrebno, preskupo i, u krajnjoj liniji, ne mnogo korisno a u sklopu čitavog ambijenta ni mnogo lepo.
    (London, 5. jun 2017 11:05)

    # Link komentara

  105. Sta ako voda prsne u zice od trolejbusa i tramvaja.
    (Elektro, 5. jun 2017 09:58)

    Na Slaviji inace nikad ne pada kisa.
    (Igor, 5. jun 2017 11:03)

    # Link komentara

  106. Sreca pa fasade okolo sredjene i lepe, stvarno se uklapa ...
    (Mnz, 5. jun 2017 11:03)

    # Link komentara

  107. Super je.bg ce biti jos lepsi
    (Nevidljivi, 5. jun 2017 10:58)

    # Link komentara

  108. Stanujemo iznad Slavije, moj muž se juče u trenutku kad su puštali vodu i muziku našao u pekari. Kaže da su se prodavačica on dovikivali.
    Slažem se sa komentarima, da je kič, da je nepotrebna, da je novac mogao mnog pametnije potroši. I da bez podzemnih prolaza sve samo šminkanje koje nas skupo staje.
    (Sramota, 5. jun 2017 10:58)

    # Link komentara

  109. Koliko hejtera na jednom mestu. Fontana izgleda svetski i bas je odradjena moderno. Konacno i Beograd da ima jednu fontanu kao i ostale svetske metropole ovo je za svaku pohvalu.
     (Mrle, 5. jun 2017 10:57)

    # Link komentara

  110. Немам ништа против нових фонтана, али је Београд имао једну од најлепших фонтана у Европи, коју су комуњаре срушили. Могла је баш та реконструисана фонтана да буде на Славији, а не ова нова која више приличи Новом Београду или да је негде у УАЕ! Ето, имамо могућности, али стил нам хронично понестаје од 1945. године! Где се год окренеш, стил болно недостаје..
     (Sava, 5. jun 2017 10:54)

    # Link komentara

  111. Ka i dalje ne mogu da verujem da ovaj covek ne shvata da nama nije do ovakvih tracenja para. Takva skupa investicija prilici bogatim i sredjenim zemljama, koje mogu pa priuste pogacu pored hleba, ali ovde narod nema ni hleba... Toliki novac se mogao investirati u poptavku trotoara, fasada, medicinske oprene, vrtica... lista je poduza! Samo da ovoj gradsoj vlasti vidimo ledja vec jrdnom!
    (MB, 5. jun 2017 10:53)

    # Link komentara

  112. izgleda super,potpuno drugi duh slavije,svaka cast
    (igor bgd, 5. jun 2017 10:52)

    # Link komentara

  113. Sunce ti, ala prska sa strane, ko vodopad, jbt! Sada znam, gde ću da perem auto..Odem, na kružni tok na Slaviji, i spičim par krugova, oko fontane!
     (Smuleco, 5. jun 2017 10:51)

    # Link komentara

  114. Ako moze od cece pesma beograd!
     (markooooOoOoOOOOOOOoOOoOOo, 5. jun 2017 10:49)

    # Link komentara

  115. fontane i igara!
     (dare, 5. jun 2017 10:48)

    # Link komentara

  116. Samo bez boja molim.
    Kad je već napraviste.
    (marija, 5. jun 2017 10:47)

    # Link komentara

  117. Fontana napravljena da bi Hilton imao lepsi pogled, od cijih para vec je poznato, a zna se i za koga...
     (Presvlako slagac, 5. jun 2017 10:46)

    # Link komentara

  118. fontana u saobracajnoj zoni?to je kao da gajis povrce pored septicke jame.svaka cast planerima.
    (kimi, 5. jun 2017 10:42)

    # Link komentara

  119. A koliko ce da kosta grejanje vode u fontani do -20. I ko ce to da plati. Zimus nije bilo -20 pa su zamrzli Dunav i Sava. Koliko ce da kosta da ne zamrzne fontana?
    (koki, 5. jun 2017 10:37)

    # Link komentara

  120. Фонтана којој се не може прићи. Уместо урбаног мобилијара и зеленила око ње асфалт и кола! Чист промашај "стручног" нам кадра.
     (мерак, 5. jun 2017 10:36)

    # Link komentara

  121. Jos jedna distrakcija na najgorem kruznom toku u svemiru. Treba preatiti broj sudara pre i posle postavljana fontane.
    (zabrinut, 5. jun 2017 10:34)

    # Link komentara

  122. Vrdelo bi kada bi videli reakciju onih sto nemaju da skrpe kraj sa krajem...vam fontanu o trosku Srbije....
    (zukikg, 5. jun 2017 10:34)

    # Link komentara

  123. opsena prostote i pranje novca
    (amk, 5. jun 2017 10:31)

    # Link komentara

  124. Sjajno! Dobili smo ono što nam je u Beogradu jedino nedostajalo. I to za male pare. Diskoteka na otvorenom! U sred jednog od najprometnijeg saobraćajnog čvora u gradu. U to ime, evo i mog malog doprinosa ovom spektaklu: molim DJ Slavka, koji će na Slaviji puštati mjuzu, da mi ispuni želju i pusti onu od Tome Zdravkovića "Dotak'o sam dno života". Hvala!
    (Alex, 5. jun 2017 10:31)

    # Link komentara

  125. Sa zaljenjem moram da izjavim : Beograd - grad najodvratnijih trgova u Evropi a i sire! Fontana ok a oko fontane raspad arhitekture.
     (Djordje Stanojevic, 5. jun 2017 10:31)

    # Link komentara

  126. Zdrastvo, prosveta, korupcija? Ma jok, dajte šarene fontane za cirkus državu!
     (Pera Ždera, 5. jun 2017 10:30)

    # Link komentara

  127. Zamisljam: posmatraci zakrcili trotoare u krug; trg zakrcen kolima, autobusima, tramvajima-vozaci zastajkuju da vide fontanu, sirene onih koji bi da prodju dalje nadjacavaju muziku fontane. Ako ce klinci moci da upravljaju mlazevima vode, a ne muzika, onda to nije muzicka fontana. Ili ce to moci u pauzama? Fontana je na pogresnom mestu, nakalemljena, nema kontakt sa ljudima. Sa Cvetnim trgom, i buducom neverovatnom rekonstrukcijom Studentskog trga, jos jedan primer trenda bezdusne arhitekture otudjenja. Kome treba suprostaviti!
     (Vasilije, 5. jun 2017 10:30)

    # Link komentara

  128. Sviđa mi se, razbiće onu monotoniju i sivilo...bolje da ima fontana kao lep ukras nego da nema.
    (cole, 5. jun 2017 10:30)

    # Link komentara

  129. vasic hoce da sa bespotrebno skupom i nepotrebnoj fontanom opseni prostotu i skupi politicke poene umesto da su se te pare mnogo korisnije upotrebile.dosta igara dajte hleba.
     (gagi, 5. jun 2017 10:30)

    # Link komentara

  130. odvratno i razmetljivo - ogledalo srbije
    (lmaoooo čisto onako, 5. jun 2017 10:29)

    # Link komentara

  131. Vau, najjači smo!
     (haha, 5. jun 2017 10:29)

    # Link komentara

  132. Prelitiepa fontana, smo mesto na kom se nalazi mislim da nije dobro. Sta ce biti kad dune kosava, smetace vozacima, bice haos.
    (olja, 5. jun 2017 10:26)

    # Link komentara

  133. Ova fontana je simbol našeg lutanja i beznađa. Dva miliona evra potrošena da "zasene prostotu"! Šta smo dobili od kvaliteta života u našem gradu, da nam neće biti život lepši možda sa ovom fontanom? U gradu u kome nema dovoljno mesta u vrticima za decu, gde krovovi otpadaju sa domova zdravlja, gde je javni prevoz nedostojan čoveka (prljava i štrokava sedišta po tramvajima, guranja u prepunim autobusima, pokvareni klima uređaji...), gde se nema para za prskanje komaraca koji su nam decu unakazili prethodnih dana, gde je kolaps kad padne prvi sneg jer nema dovoljno mehanizacije, da ne nabrajam više... U takvom gradu uložiti dva miliona evra u fontanu koja će da nam svira i koju će deca moći da pokreću dva sata nedeljno... Pa nije to potrebno našoj deci, našoj deci je potreban život dostojan čoveka! Ako vlast uopšte zna šta je dostojanstvo!
    (Marko, 5. jun 2017 10:26)

    # Link komentara

  134. Iskreno bih se obradovao da smo mi studenti kojim slucajem dobili jos jednu citaonicu...
    (zlocko, 5. jun 2017 10:25)

    # Link komentara

  135. Na Slaviji je ionako uzasna guzva. Sad zamislite kada svaki vozac malo zastane da pogleda fontanu, ima da bude cukanja i jos vece guzve. Bravo Vesicu!
    (Sasa, 5. jun 2017 10:23)

    # Link komentara

  136. Mogli ste i par ringišpila da stavite pa da vašar bude kompletan.
     (dejan, 5. jun 2017 10:19)

    # Link komentara

  137. Prošao sam pored fontane. Velika, impozantna, lepa. Gledali smo je iz autobusa onako znojavi i i nervozni. Nastavili smo svojim putem. Pola sata kasnije sam izašao kod VMA. Ušao u zgradu i sedeo u čekaonici. Tu sam razgovarao sa ljudima koji su mi rekli da su svi transplantirani pacijenti. Čekaju da saznaju hoće li bolnica imati reagense da im utvrdi koncentraciju leka u krvi. Analizu od koje im bukvalno zavisi život. Malo kasnije rekli su im da reagenasa nema i da će im odokativno utvrđivati terapiju. ODOKATIVNO. Pred očima mi je prolazila slika fontane. Velika, impozantna, lepa.
    (Vlada, 5. jun 2017 10:18)

    # Link komentara

  138. Шта је ту јединствено? У много градова света има сличних фонтана. Мени лично је најбоља у Барселони пошто има одлично окружење за уживање у истој. У сваком случају поздрављам да Београд има такву атракцију али невидим ништа јединствено поготово што нема звучних ефеката а надам се и да ће то бити. Било би лепо да има неко степениште или трибину / падину са које би се могло најлепше уживати у фонтани, можда улица према правном факултету је најлепша позиција или неки кафић са врха околних зграда ако их има.
    (Dejan, 5. jun 2017 10:17)

    # Link komentara

  139. Hleba i igara... ovaj, hleba i fontana... kad bolje razmislim samo fontana...
    (skywalker, 5. jun 2017 10:13)

    # Link komentara

  140. sve mi boje lepo stoje
     (fontana511, 5. jun 2017 10:10)

    # Link komentara

  141. A šta kaže ministarstvo saobraćaja?
    (flash, 5. jun 2017 10:07)

    # Link komentara

  142. 1.8 miliona evra je moglo da ode za renoviranje bilo koje bolnice ili doma zdravlja van Beograda. Uredite bilo koje manje mesto 7 Srbiji da bude tip top. U Beogradu mogli ste da rakonstruisete Brankov most, kupite 10 novih autobusa, pokrpite silne rupe...Batalite me price kako ce sad da nagrnu turisti koji ce godinama da pune budzet i kako ce sama sebe da isplati.
    (Totalno drugciji od drugih, 05. jun 2017 09:26)
    To nema veze jedno sa drugim.Drugi fondovi treba da plaćaju to sto si nabrojao.
    (Tomy, 5. jun 2017 10:04)

    # Link komentara

  143. (samo neka tuga i cemer u srpskom mozgu, 05. jun 2017 09:37)
    Хајде велики инжињеру, објасни ми како туриста да дође до фонтане? Може да је посматра са 50м удаљености. Друго, клупе, хлад, зеленило? Или је трип лети на 40+ температури асфалта да се диви? Треће, шта и колико може да се види, фотографише и слуша од аутомобила, тролејбуса, трамваја и аутобуса? Да се разумемо, фонтане требају Београду. Боље да су је урадили у парку Мањеж. И на крају, оне боје. Прејако, кич. Није туга и чемер у нашем мозгу, већ нестручан кадар, градски архитекта, седи један. И ако се питаш да ли сам компетентан за оцену - јесам. Изградио сам доста тога по Србији и Европи.
     (Стварно, 5. jun 2017 10:04)

    # Link komentara

  144. Ma jedinstvena u istoriji
     (Zoki, 5. jun 2017 10:00)

    # Link komentara

  145. podseca na jednu od onih u Barseloni
    (aleksandar, 05. jun 2017 09:13)

    Upravo tako. Samo bi ja jos dodato da pored fontane u Barseloni mozes nesmetano da sedis, lezis, fotografises se i uzivas u taktovima muzike koju prate "obojeni" vodoskokovi. Nema buke, izduvnih gasova, beogradskog sivila i smeca. Sam ambijent je idilican jer se iza iste proteze kompleks istorijskog zdanja, parkovi i ino.

    Drugo -- deca iz Barselone se lece o trosku drzave ma gde god tako da je bilo novca i za fontanu. Prioriteti su reseni pre izgradnje iste. Kod nas to nije slucaj.

    Trece -- ovakvi projekti bi bili svrsishodniji na Kalemegdanu. Sedis, odmaras daleko od saobracaja, pijuckas nesto, gledas fontanu te potom N.Beograd, zalazak Sunca. Mnogo bolja varijanta ali ponavljam -- tek kad popunimo rupe u zdravstvu i inim sferama.
     (Nidza, 5. jun 2017 09:58)

    # Link komentara

  146. Ma necu ni da komentarisem, samo cu pozeleti srecu vozacima koji se budu kretali Slavijom zimi (verujte, dokazali su da su ludi, fontana ce sigurno raditi i zimi...).
     (Pa da, 5. jun 2017 09:58)

    # Link komentara

  147. Sta ako voda prsne u zice od trolejbusa i tramvaja.
    (Elektro, 5. jun 2017 09:58)

    # Link komentara

  148. Mnogo lepo, mnogo! Sada ce svi da nagrnu u Beograd da vide fontanu. Da li neko moze da kaze koliko ce kostati mesecno odrzavanje ove fontane da bi radila u punom sjaju?
    (Cx, 5. jun 2017 09:55)

    # Link komentara

  149. Al' asfalt oko kružnog toka nema grejače, pa kad zimi dune vetar i šibne vodu na asfalt, imaćemo ledenih bara koliko hoćeš. Al' će bude čukanja!
     (Maka, 5. jun 2017 09:53)

    # Link komentara

  150. Ko bira muziku i koliko ona varira? Jadni oni koji žive dovoljno blizu da je čuju. Ponavljanje bilo kakve kompozicije pouzdano dovodi do ludila, probajte...
     (Posmatrač, 5. jun 2017 09:52)

    # Link komentara

  151. Kakav blam. Taj kružni tok je užas, treba da pazimo da se ne sudarimo a ne da blenemo u fontanu.
     (aleksis, 5. jun 2017 09:49)

    # Link komentara

  152. Tesko da moze da bude jedinstvena, jer sam nekoliko ovakvih u nizu posmatrao svojim ocima u Dubaiju, i jasno mi je odakle ideja potice. Fontana izgleda super, opet i dalje mislim da je lokacija dosta pogresna. Bas ona lokacija gde zidaju grad na vodi bi bila savrsena, ne ovde gde je saobracaj i tako preopterecen, a sad bi mogao da bude i vise, plus uvek ce da bude onih koji ce na rizik da prilaze da se slikaju, jer fontana nema bezbedan prilaz. I jos ima razloga koji se vis e ticu bezbednosti. Nije isto gledati na ovakvu fontanu u Dubaiju i Beogradu. Tamo gledate na grandiozni deo grada a ovde na GSP garaze. Potrazite slike na netu i uporedite. Sto se fontane tice, nemam zamerki.
    (Avanturista, 5. jun 2017 09:49)

    # Link komentara

  153. Uh sad mi je lakše, kad sam pročitao da fontana ima grejače. Baš sam se brinuo kako će prezimiti zimu...
     (Superiška, 5. jun 2017 09:47)

    # Link komentara

  154. Kako smo uopste ziveli bez ovakve fontane?! Eh, kako cemo sad ziveti s ovom fontanom!
     (Desa, 5. jun 2017 09:46)

    # Link komentara

  155. Ima mnogo veci problem od 1.8 mil eur... Kako ce Vucic i Mali da joj pridju da je svecano otvore?!
    (Nebojsa, 5. jun 2017 09:46)

    # Link komentara

  156. Moglo je to i bolje za tu cijenu ...
    (M. Bandić, 5. jun 2017 09:40)

    # Link komentara

  157. Koje su ljudi ne znalice. Fontana nije namenjena samo gradjanima nego najvise turistima. To je pokretac i reperna tacka, kada treba da se prosetaju od slavije do terazija i dalje.
    Da tacku od do, to je bio hram, ali da se poveze vizuelni dogadjaj tokom setnje i sopinga u tom pravcu potrebno je srediti slaviju na kakav god nacin .

    Prvenstveno za turiste!!!!

    Malo morate da ucite i o marketingu i svesti turista. Ja kada putujem uvek trazim da prolazim neke reperne tacke u gradu jer se tuda osecam sigurnije nego da prolazim kroz neke ulicice ili prljava neinteresantna mesta..

    Svaka cast. Jos da se srede okolni platoi i slavija ce da zablista...
    (samo neka tuga i cemer u srpskom mozgu, 5. jun 2017 09:37)

    # Link komentara

  158. Lepa fontana. Podseća na onu u Barseloni. Ali beogradska je na sredini kružnog toka najružnijeg trga u ovom delu Evrope. Ne mora se ni prići fontani da bi se gledala. Može i izdaleka. Dok se pešaci i vozila trude da što pre prodju Slaviju, gledajući da se ne sudare, ne udare, i izadju sa glavom na ramenima. Kome je namenjena fontana? Verovatno onima koji su smešteni u oronulom hotelu Slavija i Slavija Lux.
     (mala, 5. jun 2017 09:33)

    # Link komentara

  159. Uskladjivanje ritma muzike i prskalica fontane stvarno je najveci problem koji treba resavati u ovoj zemlji....
    (djole, 5. jun 2017 09:32)

    # Link komentara

  160. samo još fali tabla "Welcome to Serbistan" i onda smo kompletni!
    (samo da kazem..., 5. jun 2017 09:31)

    # Link komentara

  161. Ala ce biti cukanja na Slaviji.
     (marko, 5. jun 2017 09:30)

    # Link komentara

  162. Sad je zivot laksi...
    (Matrix, 5. jun 2017 09:28)

    # Link komentara

  163. Lepa ali preskupa za Srbiju. Bolje da su pola para dali siromasima. Sta ce njima takva fontana.
    (Slix, 5. jun 2017 09:26)

    # Link komentara

  164. 1.8 miliona evra je moglo da ode za renoviranje bilo koje bolnice ili doma zdravlja van Beograda. Uredite bilo koje manje mesto 7 Srbiji da bude tip top. U Beogradu mogli ste da rakonstruisete Brankov most, kupite 10 novih autobusa, pokrpite silne rupe...
    Batalite me price kako ce sad da nagrnu turisti koji ce godinama da pune budzet i kako ce sama sebe da isplati.
     (Totalno drugciji od drugih, 5. jun 2017 09:26)

    # Link komentara

  165. Ovo je trebalo da se sazida u nekom parku, da malo osvezi i zabavi ljude. Ovako je cirkus.
    (Knight, 5. jun 2017 09:25)

    # Link komentara

  166. Da li te kičerica boje mogu da se preskoče?
    (Anakonda, 5. jun 2017 09:22)

    # Link komentara

  167. a i bila je jeftina..skoro pa ko most na adi..
     (zg, 5. jun 2017 09:21)

    # Link komentara

  168. kakva kicerica ala las vegas. a malo dalje od nje ljudi rovare po kontajnerima. dno dna
    (lol, 5. jun 2017 09:20)

    # Link komentara

  169. teski kic.
     (realan, 5. jun 2017 09:18)

    # Link komentara

  170. A narod gladan i bez posla, zaposleni sa platama nedovoljnim za stan i hranu. Valjda će sada da se hrani muzikom i vodom iz fontane. Beda
     (goran, 5. jun 2017 09:17)

    # Link komentara

  171. Las Vegas u centru BG.
    (Marko, 5. jun 2017 09:15)

    # Link komentara

  172. fontana izgleda kao trecerazredni kineski proizvod, natrpali rgb led rasvetu, samo da sija, klasican kič.
     (alokiN, 5. jun 2017 09:15)

    # Link komentara

  173. podseca na jednu od onih u Barseloni
    (aleksandar, 5. jun 2017 09:13)

    # Link komentara

  174. Браво, браво али мени у Крњачи опет препуна септичка. Опет морам дати 5000 рсд. За моји 65 година сам могао да вам изградим две такве.
     (мики, 5. jun 2017 09:11)

    # Link komentara

  175. od tih 1,8 milki eura mogli su da izdvoje 100eura da zakrpe jednu rupu u mojoj ulici ,koju prijavljujemo vec 7 godina,verovatno treba neciji tocak da ostane u njoj da bi se mozda setili,ali i tad ,ne verujem.
     (bubuljica, 5. jun 2017 09:10)

    # Link komentara

  176. Cega se pametanstidi, time se budala ponosi. Ej, 1,8 miliona evra za fontanu?! Izgleda da nisam ni primetio da su sredili sva porodilista, domove zdravlja i bolnice u beogradu, zakrpili sve rupe na beogradskim ulicama, napravili sale za fizicko u svim beogradskim skolama, pa se ima 1,8 miliona evra za bacanje. Ne znamkako mi je to promaklo. Moracu da obratim vise paznje ubuduce.
    (mrmlj, 5. jun 2017 09:08)

    # Link komentara

  177. Ne znam kome je ovako megalomanski grandiozna fontana bila potrebna, i to na sred kruznog toka! Tolike pare su potrosene uzalud, a u ovoj zemlji koja je na rubu propasti ima mnogo precih stvari gde treba ulagati.
     (Reformator, 5. jun 2017 09:08)

    # Link komentara

  178. Ja volim moderne projekte (mislim da je Beograd na vodi sjajna stvar), ali mi se ovo uopste ne svidja. Lepa fontana tamo odakle jedva cekam da pobegnem i da izadjem iz guzve i muzika tamo gde treba jasno da cujem druga vozila mi se cini kao glup projekat.
     (ja, 5. jun 2017 09:08)

    # Link komentara

  179. fenomenalno
    (Dorijan Grej, 5. jun 2017 09:07)

    # Link komentara

  180. e sada mozemo svi mirno spavati.
    (Aleks, 5. jun 2017 09:05)

    # Link komentara

  181. prelepo, nema sta
     (ncz, 5. jun 2017 09:03)

    # Link komentara

  182. Mislim da bi se pesma "budjav lebac" od SARS-a bas uklopila.
     (sj, 5. jun 2017 09:03)

    # Link komentara

  183. Najskuplja fontana kojoj covek ni teoretski ne moze da pridje...
     (Axl, 5. jun 2017 09:02)

    # Link komentara

  184. Lepo je to, ali zar je to prioritet? Za fontanu 2 miliona a decu lecimo sms-ovima?!
     (Kavric, 5. jun 2017 08:59)

    # Link komentara

  185. Sta je ocarala? Koga ocarala?
     (nista o nicemu, 5. jun 2017 08:58)

    # Link komentara

  186. Bravo!!
     (hm, 5. jun 2017 08:54)

    # Link komentara