Petak, 07.04.2023.

16:41

Kako prepoznati bivša taksi vozila na tržištu polovnjaka

Izvor: Izvor: carvertical.com

Kako prepoznati bivša taksi vozila na tržištu polovnjaka IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

60 Komentari

Sortiraj po:

Nuklearni mravojed

pre 11 meseci

Zloupotreba sluzbenog polozaja, zar ne?
(Nuklearni mravojed, 09. april 2023 01:10)

- Da, i uradio bih istu stvar da sam na njegovom mestu.
(Zemljoradnik, 10. april 2023 18:19)

To je i koren problema :). Sto to ne bi bila javna informacija, kao npr avtolog.si imas po broju sasije rezultate i km svakog tehnickog uradjenog tom autu?
Ne, kod nas sve mora preko veze i da se tutne neka crvena nekoj instanci.
Ajd pitaj ga dal sme da pretrazi Vuckov auto u bazi, a da ne skoci 10 inspektora unutrasnje, specijalaca, Uskoka, Poskoka, UDBE, Ozne, KGB i CIA na njega u roku od 3-6.28 minuta. Tek tad je zloupotreba, a dotle nije?

bob

pre 11 meseci

Ne risete, opel astra na taksiju, 1.4 turbo benzin + plin, tri god star 49000km automatik, prvi i jedini vozač, nepušač, kao čaša!!! Bolji od svih vaših krševa!!!

Veliki brat

pre 1 godinu

Auto koji dodje u Srbiju, da bi imao iole konkurentnu cenu, mora da bude taxi, rentacar, firmin sa lizinga ili havarisan.
(Dzumurkana, 9. april 2023 10:05)

A što ne može da bude od babe koja je vozila samo vikendom do pijace?
Šta znaju babe, one prodaju prvom ko naiđe po znatno nižoj ceni, samo da se oslobode auta starog 10-15 godina :)))

Zemljoradnik

pre 1 godinu

Moj rođak je policajac i kad je kupovao auto svaki potencijalni je proverio da vidi kako je bio registrovan. Kod par komada je video da su bili na taksiju. Ne znam zašto ti podaci nisu dostupni za svakoga. Ne treba mi ime i prezime niti adresa korisnika, samo da vidim kako je korišćen.
(Kolos, 8. april 2023 17:27)

Zloupotreba sluzbenog polozaja, zar ne?
(Nuklearni mravojed, 09. april 2023 01:10)

- Da, i uradio bih istu stvar da sam na njegovom mestu.

Nuklearni mravojed

pre 1 godinu

@Vin

Taj ako se ne gasi 24h onda nema hladan start, habanje cilindara i razredjivanje ulja prebogatom smesom goriva i uvek je na optimalnoj temperaturi :).

Salu na stranu, za motor su bitniji radni sati od predjenih km. Gledam putni racunar kod matorog na kolima i kod mene (vozimo iste modele), njemu prosek oko 40km/h jer je van grada, meni ispod 30km/h. 100000km kod njega je 2500h, kod mene je 3340h. Hladnih startova ima bar duplo manje, kocnice mu duze traju, lamela isto, zadnji lonac kod mene zardjao dosta, kod njega ima tek par tackica. Gledajte vi da lim bude zdrav i neudaran, mehanika (sem generalne) se relativno lako resava, ali kad lim krene to je to.

Vin

pre 1 godinu

Bolje kupiti auto od taksiste nego od wolt, glovo i ostalih dostavljaca ili ne daj boze od cargo koji se ne gasi 24h.Ima mnogo gorih opcija pri kupovini vozila, mislite i o tome.

Dzumurkana

pre 1 godinu

Auto koji dodje u Srbiju, da bi imao iole konkurentnu cenu, mora da bude taxi, rentacar, firmin sa lizinga ili havarisan.
Verovatno je auto sa lizinga najbolja opcija jer lizing kuca obavezuje korisnika lizinga da odrzava auto prema servisnom planu. Ako taj auto ima jednog vozaca (vrlo cesto ima), onda je to vrlo solidna opcija. Nedostatak je sto je takav auto u 99,9% slucajeva presao vise od 170-180 hiljada km. Ali uz dobro odrzavanje moze da bude solidan izbor. Ostale varijante, taxi, rentacar ne bih komentarisao jer su losa opcija. Havarisan, sve zavisi kakva je havarija bila u pitanju.
Automobili kupljeni od fizickih lica sa iole normalnim kilometrazama su na nivou statisticke greske i nema svrhe komentarisati ih.

Nuklearni mravojed

pre 1 godinu

******** i ******** kod nas prodaju polovna vozila kupljena nova u srbiji , od prvog vlasnika , ali su bili vlasnistvo ******* i **** rent a car . To su vozila jos gora od taxija.
(ljubo, 8. april 2023 12:28)

Ne mora nuzno da znaci. Moja firma npr rentira flotu od njih i oko 60% tih vozila ima samo jednog vozaca.

Nuklearni mravojed

pre 1 godinu

Moj rođak je policajac i kad je kupovao auto svaki potencijalni je proverio da vidi kako je bio registrovan. Kod par komada je video da su bili na taksiju. Ne znam zašto ti podaci nisu dostupni za svakoga. Ne treba mi ime i prezime niti adresa korisnika, samo da vidim kako je korišćen.
(Kolos, 8. april 2023 17:27)

Zloupotreba sluzbenog polozaja, zar ne?

Superhik

pre 1 godinu

Prodavci polovne robe ,koji kriju njeno poreklo i istoriju nisu prodavci nego prevaranti ! Može i novac,dat za takve automobile,takođe, biti neregularan !

Splavar

pre 1 godinu

Nadovezacu se na raniji komrntar. Imam kanal za opravku i majstora koji mi naplacuje 10 sati 6 dana nedljno, a ne radi bi 8. Cesto ga iskoristim da kupim neki krs od auta i sredim motor, onda prodam. Za svoje porebe sam uzeo 6 godina staru Imprezu, 3 godine mi trebalo da shvatim koliko je trulla ispod farbe. Teracu je jos neko vreme jer je mehanicki perfektna, al moje sledece vozilo je 2.3 l Bronco sa 6 brzina, glanc npv za 30K kusur, nikad vise nista polovno, samo za hobi jer sam zaljubljenik u mehaniku

mitar danguba

pre 1 godinu

Знам ја како сто посто да не буде такси. Купиш кола са троје врата. Хехе
(Комша, 07. april 2023 18:50)

Taj je bio na rentakaru ili, još gore, na kar šeringu.
Veliki auto - bio na taksiju, mali - bio na rentakaru. Pa biraj...

Kolos

pre 1 godinu

Moj rođak je policajac i kad je kupovao auto svaki potencijalni je proverio da vidi kako je bio registrovan. Kod par komada je video da su bili na taksiju. Ne znam zašto ti podaci nisu dostupni za svakoga. Ne treba mi ime i prezime niti adresa korisnika, samo da vidim kako je korišćen.

ljubo

pre 1 godinu

Weltauto i autoland kod nas prodaju polovna vozila kupljena nova u srbiji , od prvog vlasnika , ali su bili vlasnistvo Europcar i Sixt rent a car . To su vozila jos gora od taxija.

ljubo

pre 1 godinu

Ako je ulizan enterijer i ako na tabli imaju rupe od taximetra , otisci nalepnica , to je dobar znak da je verovatno bio taxi . U slucaju da je auto bez boje , sigurno je taxi sto se moze videti i iz broja sasije. Taxi vozila u nemackoj su fabricki drugacija od obicnih izvedbi.

Donjko Glavati

pre 1 godinu

Taksisti su u principu bolji vozači i znaju da čuvaju vozilo od nepravilnih postupanja.
(ljud, 07. april 2023 22:33)

Dobar deo taksista vozi petom brzinom, sa sto manje gasa,prakticno na leru,nekih 50 km/h zato sto tako najekomomicnije.Tako prelazi najveci put sa najmanje goriva.Koliko je to dugorocno pogubno za motor,nije potrebno posebno napominjati.

Oprezni kupac

pre 1 godinu

A kako prepoznati auto koji je bio u rent a car agenciji? U Autorentu prodaju svoja vozila, oglas im je stalno otvoren. Kaže se da su to dobri automobili, očuvani, tralala, ali ja mislim da ih je previše vozača gazilo i da treba obratiti pažnju.

Bane...

pre 1 godinu

Taksista sam gde spletom okolnosti pravim malo km i odgovorno tvrdim da mi je vozilo ispravnije u odnosu kada nisam bio taksista gde auto mora biti u voznom stanju, redovno servisiran jer vam je to sredstvo za rad gde ima nas opet svakakvih i ako ubodete kolegu koji jednostavno hoće drugo, bolje skuplje vozilo, menja se zakon gde taksisti imaju prilike da kupe drugo vozilo, možete naći zahvalan i vozan polovan auto koji će vas dugo služiti, tako da i nemam predrasude i opet je sve individualno i svaki taksista ima različitu koncepciju gde neki menjaju iz čiste obesti auto i svake druge godine gde iz x razloga možete naiči, pogotovo ako ne krije pre na vozilo koje će vas služiti...

ucha

pre 1 godinu

Ljud vam lepo rece , a vi gomila minusa. Vecina pojma nema. Hladan start unistava motor kao voznja od 100 km/h od Vranja do Beograda. Ali ovde je rec samo o motoru. Ostalo: sto vise km - to potrosenije.

mrk

pre 1 godinu

Prezadovoljan.

Šta reći ?
(Čeki opinionista del cazzo, 7. april 2023 23:41)

za pocetak reci da je neko prezadovoljan necim sto je preslo pola zemaljske kugle i prevezlo pola afrike. cuj PREzadovoljan, hahah

meda

pre 1 godinu

Novi automobili su odvratno poskupeli.
Kupio sam jednom detetu Camry SE za nekih 26K$ pre 3-3.5 godine, sad drugom detetu gotovo isti auto (samo hibrid i ima onaj moonroof) 40K$ (uključujući i kalifornijsku taksu od skoro 8%).
Ovi Kamriji danas ne liče ni na šta, ne mož da se uporedi sa recimo Kamrijem XLE 2000. godište koje sam nekad imao, nebo i zemlja, ovi današnji plastične kante).

Kad kupuješ auto, uz cenu samog automobila, moraš da gledaš i resale value (tj. koliko gubi vrednost), cenu održavanja i popravki, cenu osiguranja i naravno potronju. U SAD evropski automobili imaju više nego duplo veću cenu održavanja i popravki, veću cenu osiguranja i brže gube vrednost u odnosu na japance i korejce.

Ono što ima smisla kupiti ovih dana su obavezno novi automobili, hibridi i to obični (plug-in neka hvala, em su 10K$ skuplji, em one baterije uopšte nisu stabilne, to kad krene da gori nema gašenja, nema šansi da to stavim u kuću), svakako ne električni automobili, obavezno japanci ili korejci (od japanaca bih izbegavao Acura-u, Infinity i Nissan, a verovatno i Subaru).

U Srbiji, kad se uzme u obzir visoka cena benzina, za većinu ljudi gradska vožnja uglavnom, mala parking mesta, automobili kao Toyota Corolla hybrid, Hyundai Elantra hybrid mi deluju kao najsmisleniji izbor.

Čeki opinionista del cazzo

pre 1 godinu

Svojevremeno sam gledao jednu
" Mazdu 6" koja je korišćena kao taksi za međugradska putovanja i vožnju do aerodroma kojih ima na 130 km i na 250 km od tog mesta...

Na cajgeru je imala 880,000 km !
Bukvalno je bila bez ijedne ogrebotine.
Neverovatno.
Čaša .

Vlasnik mi tražio 7000 ojra za nju.
Nisam je kupio , ali viđam lika koji jeste...

Vozio je još dobrih 5- 6 godina posle toga.
Prezadovoljan.

Šta reći ?

Dakar

pre 1 godinu

Kakvi saveti zlatna vredni. Oba. Bas ste se potrudili. Neverovatno.

Zaboravili ste rupe po enterijeru, nosac table na krovu, kozna sedista id tvrde koze, automatici, pohabana zadnja klupa, gepek

шиле

pre 1 godinu

U Nemačkoj sva Taxi vozila su u boji slonovače.
(Strahinja In, 07. april 2023 17:22)

Није тачно! Возио сам се у Карлсруеу у црним мечкама...

ljud

pre 1 godinu

Taksi vozilo staro 5 g. koje je prešlo 500.000 km, može biti bolje od svog vršnjaka (5 g.) koje nije bilo na taksiju iako je prešlo znatno manju kilometražu, npr. 100.000 km.
Iz 2 razloga:
- Taksisti su u principu bolji vozači i znaju da čuvaju vozilo od nepravilnih postupanja.
- Taksista upali vozilo ujutru i to mu je 1 hladni start za ceo taj dan u kom pređe npr. 300 km, dok netaksista tih 300 km ispuni sa 20 hladnih startova. A poznato je da se motor najviše haba u periodima hladnih startova (75% svog habanja).

gloria

pre 1 godinu

Ne bih ja bježao od e klase taksi vozila iz DE sa 400000+ km, ali samo ako je vlasnik taksi firme nijemac (redovni servisi i ostalo)... A po podacima iz teksta se vidi ko u auto industriji kosi a ko vodu nosi:-)

miki

pre 1 godinu

Mercedesova vozila za taksi imaju neke izmene u odnosu na ostale modele.Broj boje je 623 koji se nalazi na cnoj nalepnici koja sadrzava broj sasije,sedista nisu kozna vec su vrsta vinila patentiranog od mercedesa jos sezdesetih godina a zove se MB-tex,opruge su kvalitetnije...odrzavanje u nemackoj je dobro i oni ga odbijaju od poreza i zato ne zale.To sto vi mislite da ima 400-500000 hiljada ima ponekad 1.000.000.Vrhunski automobili a najbolja kupovina je star 3,4 godine sa 300-400.000 jer je vozen po otvorenomi ponekad u vise smena.Takav auto je bolji od novog fiata 500l potpisijem!Nazalost kupe ih i obicne u drugacijoj boji,tresnu foliju i onda bo'z pomozi.

m

pre 1 godinu

U Nemačkoj sva Taxi vozila su u boji slonovače.
(Strahinja In, 07. april 2023 17:22)

nije tacno. u toj boji su samo verzije pravljenje za taxi, kao npe mercedes e klasa. inace ima automobila u raznim bojama.

m

pre 1 godinu

Pre bi Srba kupio "premium" sa taksija nego novu Daciu za iste pare...
Nema veze sto je rupa bez dna, nek vide komsije i rodbina da se "premium" vozi...
(Argentto, 07. april 2023 17:45)

bar ce voziti auto a ne limeni kovceg.

heavy

pre 1 godinu

Hoće li i jedan prodavac ikada odgovarati za prevaru i zašto neće ?
Ovde je sport ko koga zajebe.
Bolesna država sa još bolesnijim narodom koji sve to trpi i ćuti.

Vlade

pre 1 godinu

Svi taxi mercedesi izlaze iz fabrike sa koznim sedistima,tj nekom imitacijom koze,dosta izdrzljivom. Skoro svaku A,B,E klasu koju vidite a da ima crna”kozna”sedista,95% sanse je vozilo sa taxija.
(doktor, 7. april 2023 18:44)


Ne znam gde bi to mogla A klasa da se registruje kao taksi, premala je. Ni B klasa na većini mesta ne može, a kamo li A.

gagit

pre 1 godinu

Jedini nacin da kupite auto, a da nije macka u dzaku, je nov, sve ostalo se da srediti. Cuj taksi, a Uber, Cargo? Pre neki dan sam video Tojotu Kamri sa 180 hiljada, star godinu i po! Promenio 20 vozaca do sada na Cargo, mi na taksiju barem vozimo sami, svoj auto, i odrzavamo ekstra, zbog sebe. Svaki svoj auto sam prodao, tako da nisam krio da je bio na taksiju, cak sam ih prodavao kolegama ili prijateljima, i nikada problem.

petar markovic

pre 1 godinu

ma super je ideja kupiti vozilo sa taksija, pogotovo ako je beogradski taksi u pitanju. divni putevi, predjena mala kilometraza, kroz kola proslo svega milion ljudi, odredjen deo njih u njima povracao, smrdeo i prdeo... sjajna ideja

Strina stricu pokazala..

pre 1 godinu

Ne zna se to..ta vozila se dobro odrzavaju,pažljivo se voze prelaze dosta km..ne mora da znači sa su loša kupovina.Za svaki auto samo je bitno ne preplatiti.

doktor

pre 1 godinu

Svi taxi mercedesi izlaze iz fabrike sa koznim sedistima,tj nekom imitacijom koze,dosta izdrzljivom. Skoro svaku A,B,E klasu koju vidite a da ima crna”kozna”sedista,95% sanse je vozilo sa taxija.

znam iz iskustva

pre 1 godinu

Jako inteligentan tekst, i mala deca danas znaju da boja više ne igra nikakvu ulogu otkad postoje folije. Po završetku radnog veka taksija, folije se skinu, lak je neoštećen, i auto ide za Šabac i u polovne automobile pod nazivom nov, nov...eventualno se zameni neki detalj u unutašnjosti da se ne primeti. A tek taj Car Vertical što ga dižete u nebesa je tek prevara, ali vi davajte pare i njima, dok je ovaca, biće i šišanja. Danas se sve može lažirati, pa zašto bi oni bili iznimka. Evo primer, moj bata u jednoj zapadnoj zemlji vozio firmin automobil, na servisu su fakturisali sve i svašta, pa delili ćar, a zauzvrat mu pisali malu kilometražu. Posle je otkupio isti za male pare i preprodao ga sa urednom servisnom istorijom nekim poljacima za mnogo veće...

Argentto

pre 1 godinu

Pre bi Srba kupio "premium" sa taksija nego novu Daciu za iste pare...
Nema veze sto je rupa bez dna, nek vide komsije i rodbina da se "premium" vozi...

Enzzo

pre 1 godinu

Nije tačno, nema sanse da neko provali da je vozilo bilo taxi, ako ga srede profi majstori. 50-80 € dubinsko pranje, 100-200€ poliranje, vraćanje km ne znam koliko košta, ali sam imao prilike da vidim taxi vozilo koje je bilo sređeno kao da ga je baba vozila. Samo ovlastesteni servis ima sve informacije o vozilu, ali ako ne dolazi iz DE, CH, AU, sve ostalo je relativno, pogotovo Italija, Holandija. Car Vertical nije bas pouzdan.. Probao sam po šasiji da vidim koliko je vozilo prešlo, jedan dan je bilo xx km, drugi dan je bilo za 10.000 km manje ili više.. Drugar me je često zvao da proveri km na polovnim vozilima dok sam radio u oblastenom servisu, odstupanja su bila ogromna...

southpark

pre 1 godinu

Nije problem i da ljudi kupe takav auto ako su upoznati šta kupuju. Problem je što im je kilometraža uglavnom preko 500 hiljada, a u oglasima budu sa 200 i malo više.

Splavar

pre 1 godinu

Odlicni saveti, boja limarije, model vozila i tragovi nalepnica, medjutim prevaranti vas pretekli. Sta cemo sa Uber, Lyft i ostalim aplikacijom vozilima. A evo vise ni klasicni taxisti ne voze velike sevrolete i fordove farbane u zuto, vidjam po kraju bele priuse hibrid. Da se ne lazemo, dobro friziran polovnjak se ne moze provaliti ni na dizalici, nikakav majstor da vam pravi drustvo, ozbiljniji skriveni nedostaci su stvar srece ako ih nema, bez obzira da li je prodavac diler ili privatno lice, jedino ako privatnog vlasnika licno dobro poznajete

gagit

pre 1 godinu

Pre desetak godina sam kupio bas takvu MB E klasu, star 4 godine sa predjenih 420 hiljada na taksiju u Hamburgu. Sa njim sam presao jos 350 hiljada, takodje vozeci taksi po Beogradu i prodam ga coveku, u potpuno ispravnom stanju! Dva mehanicara su ga zagledala, vozila, podizala, i na kraju, kada nisu nista lose pronasli, kazu: ajde spusti neki dinar, reda radi! Ne znam, kazu kolege da ovi novi nisu ni priblizno tako dobri i izdrzljivi, jako su skupi za odrzavanje, podlozni ozbiljnim kvarovima, tako da je moj savet, izbegavati, ma koliko cena bila povoljna. Sada, samo azijska vozila, Japan i Koreja, nemacka su za pokazivanje, licnu promociju, terapeutske svrhe (kompleksi itd), za ozbiljnu upotrebu, Tojota, Hyundai, Kia, Mazda, Suzuki, Honda....

gagit

pre 1 godinu

Pre desetak godina sam kupio bas takvu MB E klasu, star 4 godine sa predjenih 420 hiljada na taksiju u Hamburgu. Sa njim sam presao jos 350 hiljada, takodje vozeci taksi po Beogradu i prodam ga coveku, u potpuno ispravnom stanju! Dva mehanicara su ga zagledala, vozila, podizala, i na kraju, kada nisu nista lose pronasli, kazu: ajde spusti neki dinar, reda radi! Ne znam, kazu kolege da ovi novi nisu ni priblizno tako dobri i izdrzljivi, jako su skupi za odrzavanje, podlozni ozbiljnim kvarovima, tako da je moj savet, izbegavati, ma koliko cena bila povoljna. Sada, samo azijska vozila, Japan i Koreja, nemacka su za pokazivanje, licnu promociju, terapeutske svrhe (kompleksi itd), za ozbiljnu upotrebu, Tojota, Hyundai, Kia, Mazda, Suzuki, Honda....

southpark

pre 1 godinu

Nije problem i da ljudi kupe takav auto ako su upoznati šta kupuju. Problem je što im je kilometraža uglavnom preko 500 hiljada, a u oglasima budu sa 200 i malo više.

znam iz iskustva

pre 1 godinu

Jako inteligentan tekst, i mala deca danas znaju da boja više ne igra nikakvu ulogu otkad postoje folije. Po završetku radnog veka taksija, folije se skinu, lak je neoštećen, i auto ide za Šabac i u polovne automobile pod nazivom nov, nov...eventualno se zameni neki detalj u unutašnjosti da se ne primeti. A tek taj Car Vertical što ga dižete u nebesa je tek prevara, ali vi davajte pare i njima, dok je ovaca, biće i šišanja. Danas se sve može lažirati, pa zašto bi oni bili iznimka. Evo primer, moj bata u jednoj zapadnoj zemlji vozio firmin automobil, na servisu su fakturisali sve i svašta, pa delili ćar, a zauzvrat mu pisali malu kilometražu. Posle je otkupio isti za male pare i preprodao ga sa urednom servisnom istorijom nekim poljacima za mnogo veće...

Enzzo

pre 1 godinu

Nije tačno, nema sanse da neko provali da je vozilo bilo taxi, ako ga srede profi majstori. 50-80 € dubinsko pranje, 100-200€ poliranje, vraćanje km ne znam koliko košta, ali sam imao prilike da vidim taxi vozilo koje je bilo sređeno kao da ga je baba vozila. Samo ovlastesteni servis ima sve informacije o vozilu, ali ako ne dolazi iz DE, CH, AU, sve ostalo je relativno, pogotovo Italija, Holandija. Car Vertical nije bas pouzdan.. Probao sam po šasiji da vidim koliko je vozilo prešlo, jedan dan je bilo xx km, drugi dan je bilo za 10.000 km manje ili više.. Drugar me je često zvao da proveri km na polovnim vozilima dok sam radio u oblastenom servisu, odstupanja su bila ogromna...

doktor

pre 1 godinu

Svi taxi mercedesi izlaze iz fabrike sa koznim sedistima,tj nekom imitacijom koze,dosta izdrzljivom. Skoro svaku A,B,E klasu koju vidite a da ima crna”kozna”sedista,95% sanse je vozilo sa taxija.

Argentto

pre 1 godinu

Pre bi Srba kupio "premium" sa taksija nego novu Daciu za iste pare...
Nema veze sto je rupa bez dna, nek vide komsije i rodbina da se "premium" vozi...

heavy

pre 1 godinu

Hoće li i jedan prodavac ikada odgovarati za prevaru i zašto neće ?
Ovde je sport ko koga zajebe.
Bolesna država sa još bolesnijim narodom koji sve to trpi i ćuti.

Splavar

pre 1 godinu

Odlicni saveti, boja limarije, model vozila i tragovi nalepnica, medjutim prevaranti vas pretekli. Sta cemo sa Uber, Lyft i ostalim aplikacijom vozilima. A evo vise ni klasicni taxisti ne voze velike sevrolete i fordove farbane u zuto, vidjam po kraju bele priuse hibrid. Da se ne lazemo, dobro friziran polovnjak se ne moze provaliti ni na dizalici, nikakav majstor da vam pravi drustvo, ozbiljniji skriveni nedostaci su stvar srece ako ih nema, bez obzira da li je prodavac diler ili privatno lice, jedino ako privatnog vlasnika licno dobro poznajete

Strina stricu pokazala..

pre 1 godinu

Ne zna se to..ta vozila se dobro odrzavaju,pažljivo se voze prelaze dosta km..ne mora da znači sa su loša kupovina.Za svaki auto samo je bitno ne preplatiti.

Čeki opinionista del cazzo

pre 1 godinu

Svojevremeno sam gledao jednu
" Mazdu 6" koja je korišćena kao taksi za međugradska putovanja i vožnju do aerodroma kojih ima na 130 km i na 250 km od tog mesta...

Na cajgeru je imala 880,000 km !
Bukvalno je bila bez ijedne ogrebotine.
Neverovatno.
Čaša .

Vlasnik mi tražio 7000 ojra za nju.
Nisam je kupio , ali viđam lika koji jeste...

Vozio je još dobrih 5- 6 godina posle toga.
Prezadovoljan.

Šta reći ?

gagit

pre 1 godinu

Jedini nacin da kupite auto, a da nije macka u dzaku, je nov, sve ostalo se da srediti. Cuj taksi, a Uber, Cargo? Pre neki dan sam video Tojotu Kamri sa 180 hiljada, star godinu i po! Promenio 20 vozaca do sada na Cargo, mi na taksiju barem vozimo sami, svoj auto, i odrzavamo ekstra, zbog sebe. Svaki svoj auto sam prodao, tako da nisam krio da je bio na taksiju, cak sam ih prodavao kolegama ili prijateljima, i nikada problem.

Dakar

pre 1 godinu

Kakvi saveti zlatna vredni. Oba. Bas ste se potrudili. Neverovatno.

Zaboravili ste rupe po enterijeru, nosac table na krovu, kozna sedista id tvrde koze, automatici, pohabana zadnja klupa, gepek

шиле

pre 1 godinu

U Nemačkoj sva Taxi vozila su u boji slonovače.
(Strahinja In, 07. april 2023 17:22)

Није тачно! Возио сам се у Карлсруеу у црним мечкама...

m

pre 1 godinu

Pre bi Srba kupio "premium" sa taksija nego novu Daciu za iste pare...
Nema veze sto je rupa bez dna, nek vide komsije i rodbina da se "premium" vozi...
(Argentto, 07. april 2023 17:45)

bar ce voziti auto a ne limeni kovceg.

petar markovic

pre 1 godinu

ma super je ideja kupiti vozilo sa taksija, pogotovo ako je beogradski taksi u pitanju. divni putevi, predjena mala kilometraza, kroz kola proslo svega milion ljudi, odredjen deo njih u njima povracao, smrdeo i prdeo... sjajna ideja

ljubo

pre 1 godinu

Weltauto i autoland kod nas prodaju polovna vozila kupljena nova u srbiji , od prvog vlasnika , ali su bili vlasnistvo Europcar i Sixt rent a car . To su vozila jos gora od taxija.

gloria

pre 1 godinu

Ne bih ja bježao od e klase taksi vozila iz DE sa 400000+ km, ali samo ako je vlasnik taksi firme nijemac (redovni servisi i ostalo)... A po podacima iz teksta se vidi ko u auto industriji kosi a ko vodu nosi:-)

ljud

pre 1 godinu

Taksi vozilo staro 5 g. koje je prešlo 500.000 km, može biti bolje od svog vršnjaka (5 g.) koje nije bilo na taksiju iako je prešlo znatno manju kilometražu, npr. 100.000 km.
Iz 2 razloga:
- Taksisti su u principu bolji vozači i znaju da čuvaju vozilo od nepravilnih postupanja.
- Taksista upali vozilo ujutru i to mu je 1 hladni start za ceo taj dan u kom pređe npr. 300 km, dok netaksista tih 300 km ispuni sa 20 hladnih startova. A poznato je da se motor najviše haba u periodima hladnih startova (75% svog habanja).

m

pre 1 godinu

U Nemačkoj sva Taxi vozila su u boji slonovače.
(Strahinja In, 07. april 2023 17:22)

nije tacno. u toj boji su samo verzije pravljenje za taxi, kao npe mercedes e klasa. inace ima automobila u raznim bojama.

Donjko Glavati

pre 1 godinu

Taksisti su u principu bolji vozači i znaju da čuvaju vozilo od nepravilnih postupanja.
(ljud, 07. april 2023 22:33)

Dobar deo taksista vozi petom brzinom, sa sto manje gasa,prakticno na leru,nekih 50 km/h zato sto tako najekomomicnije.Tako prelazi najveci put sa najmanje goriva.Koliko je to dugorocno pogubno za motor,nije potrebno posebno napominjati.

miki

pre 1 godinu

Mercedesova vozila za taksi imaju neke izmene u odnosu na ostale modele.Broj boje je 623 koji se nalazi na cnoj nalepnici koja sadrzava broj sasije,sedista nisu kozna vec su vrsta vinila patentiranog od mercedesa jos sezdesetih godina a zove se MB-tex,opruge su kvalitetnije...odrzavanje u nemackoj je dobro i oni ga odbijaju od poreza i zato ne zale.To sto vi mislite da ima 400-500000 hiljada ima ponekad 1.000.000.Vrhunski automobili a najbolja kupovina je star 3,4 godine sa 300-400.000 jer je vozen po otvorenomi ponekad u vise smena.Takav auto je bolji od novog fiata 500l potpisijem!Nazalost kupe ih i obicne u drugacijoj boji,tresnu foliju i onda bo'z pomozi.

ucha

pre 1 godinu

Ljud vam lepo rece , a vi gomila minusa. Vecina pojma nema. Hladan start unistava motor kao voznja od 100 km/h od Vranja do Beograda. Ali ovde je rec samo o motoru. Ostalo: sto vise km - to potrosenije.

Oprezni kupac

pre 1 godinu

A kako prepoznati auto koji je bio u rent a car agenciji? U Autorentu prodaju svoja vozila, oglas im je stalno otvoren. Kaže se da su to dobri automobili, očuvani, tralala, ali ja mislim da ih je previše vozača gazilo i da treba obratiti pažnju.

mrk

pre 1 godinu

Prezadovoljan.

Šta reći ?
(Čeki opinionista del cazzo, 7. april 2023 23:41)

za pocetak reci da je neko prezadovoljan necim sto je preslo pola zemaljske kugle i prevezlo pola afrike. cuj PREzadovoljan, hahah

Vlade

pre 1 godinu

Svi taxi mercedesi izlaze iz fabrike sa koznim sedistima,tj nekom imitacijom koze,dosta izdrzljivom. Skoro svaku A,B,E klasu koju vidite a da ima crna”kozna”sedista,95% sanse je vozilo sa taxija.
(doktor, 7. april 2023 18:44)


Ne znam gde bi to mogla A klasa da se registruje kao taksi, premala je. Ni B klasa na većini mesta ne može, a kamo li A.

Bane...

pre 1 godinu

Taksista sam gde spletom okolnosti pravim malo km i odgovorno tvrdim da mi je vozilo ispravnije u odnosu kada nisam bio taksista gde auto mora biti u voznom stanju, redovno servisiran jer vam je to sredstvo za rad gde ima nas opet svakakvih i ako ubodete kolegu koji jednostavno hoće drugo, bolje skuplje vozilo, menja se zakon gde taksisti imaju prilike da kupe drugo vozilo, možete naći zahvalan i vozan polovan auto koji će vas dugo služiti, tako da i nemam predrasude i opet je sve individualno i svaki taksista ima različitu koncepciju gde neki menjaju iz čiste obesti auto i svake druge godine gde iz x razloga možete naiči, pogotovo ako ne krije pre na vozilo koje će vas služiti...

meda

pre 1 godinu

Novi automobili su odvratno poskupeli.
Kupio sam jednom detetu Camry SE za nekih 26K$ pre 3-3.5 godine, sad drugom detetu gotovo isti auto (samo hibrid i ima onaj moonroof) 40K$ (uključujući i kalifornijsku taksu od skoro 8%).
Ovi Kamriji danas ne liče ni na šta, ne mož da se uporedi sa recimo Kamrijem XLE 2000. godište koje sam nekad imao, nebo i zemlja, ovi današnji plastične kante).

Kad kupuješ auto, uz cenu samog automobila, moraš da gledaš i resale value (tj. koliko gubi vrednost), cenu održavanja i popravki, cenu osiguranja i naravno potronju. U SAD evropski automobili imaju više nego duplo veću cenu održavanja i popravki, veću cenu osiguranja i brže gube vrednost u odnosu na japance i korejce.

Ono što ima smisla kupiti ovih dana su obavezno novi automobili, hibridi i to obični (plug-in neka hvala, em su 10K$ skuplji, em one baterije uopšte nisu stabilne, to kad krene da gori nema gašenja, nema šansi da to stavim u kuću), svakako ne električni automobili, obavezno japanci ili korejci (od japanaca bih izbegavao Acura-u, Infinity i Nissan, a verovatno i Subaru).

U Srbiji, kad se uzme u obzir visoka cena benzina, za većinu ljudi gradska vožnja uglavnom, mala parking mesta, automobili kao Toyota Corolla hybrid, Hyundai Elantra hybrid mi deluju kao najsmisleniji izbor.

ljubo

pre 1 godinu

Ako je ulizan enterijer i ako na tabli imaju rupe od taximetra , otisci nalepnica , to je dobar znak da je verovatno bio taxi . U slucaju da je auto bez boje , sigurno je taxi sto se moze videti i iz broja sasije. Taxi vozila u nemackoj su fabricki drugacija od obicnih izvedbi.

Superhik

pre 1 godinu

Prodavci polovne robe ,koji kriju njeno poreklo i istoriju nisu prodavci nego prevaranti ! Može i novac,dat za takve automobile,takođe, biti neregularan !

mitar danguba

pre 1 godinu

Знам ја како сто посто да не буде такси. Купиш кола са троје врата. Хехе
(Комша, 07. april 2023 18:50)

Taj je bio na rentakaru ili, još gore, na kar šeringu.
Veliki auto - bio na taksiju, mali - bio na rentakaru. Pa biraj...

Dzumurkana

pre 1 godinu

Auto koji dodje u Srbiju, da bi imao iole konkurentnu cenu, mora da bude taxi, rentacar, firmin sa lizinga ili havarisan.
Verovatno je auto sa lizinga najbolja opcija jer lizing kuca obavezuje korisnika lizinga da odrzava auto prema servisnom planu. Ako taj auto ima jednog vozaca (vrlo cesto ima), onda je to vrlo solidna opcija. Nedostatak je sto je takav auto u 99,9% slucajeva presao vise od 170-180 hiljada km. Ali uz dobro odrzavanje moze da bude solidan izbor. Ostale varijante, taxi, rentacar ne bih komentarisao jer su losa opcija. Havarisan, sve zavisi kakva je havarija bila u pitanju.
Automobili kupljeni od fizickih lica sa iole normalnim kilometrazama su na nivou statisticke greske i nema svrhe komentarisati ih.

Kolos

pre 1 godinu

Moj rođak je policajac i kad je kupovao auto svaki potencijalni je proverio da vidi kako je bio registrovan. Kod par komada je video da su bili na taksiju. Ne znam zašto ti podaci nisu dostupni za svakoga. Ne treba mi ime i prezime niti adresa korisnika, samo da vidim kako je korišćen.

Nuklearni mravojed

pre 1 godinu

Moj rođak je policajac i kad je kupovao auto svaki potencijalni je proverio da vidi kako je bio registrovan. Kod par komada je video da su bili na taksiju. Ne znam zašto ti podaci nisu dostupni za svakoga. Ne treba mi ime i prezime niti adresa korisnika, samo da vidim kako je korišćen.
(Kolos, 8. april 2023 17:27)

Zloupotreba sluzbenog polozaja, zar ne?

Nuklearni mravojed

pre 1 godinu

@Vin

Taj ako se ne gasi 24h onda nema hladan start, habanje cilindara i razredjivanje ulja prebogatom smesom goriva i uvek je na optimalnoj temperaturi :).

Salu na stranu, za motor su bitniji radni sati od predjenih km. Gledam putni racunar kod matorog na kolima i kod mene (vozimo iste modele), njemu prosek oko 40km/h jer je van grada, meni ispod 30km/h. 100000km kod njega je 2500h, kod mene je 3340h. Hladnih startova ima bar duplo manje, kocnice mu duze traju, lamela isto, zadnji lonac kod mene zardjao dosta, kod njega ima tek par tackica. Gledajte vi da lim bude zdrav i neudaran, mehanika (sem generalne) se relativno lako resava, ali kad lim krene to je to.

Zemljoradnik

pre 1 godinu

Moj rođak je policajac i kad je kupovao auto svaki potencijalni je proverio da vidi kako je bio registrovan. Kod par komada je video da su bili na taksiju. Ne znam zašto ti podaci nisu dostupni za svakoga. Ne treba mi ime i prezime niti adresa korisnika, samo da vidim kako je korišćen.
(Kolos, 8. april 2023 17:27)

Zloupotreba sluzbenog polozaja, zar ne?
(Nuklearni mravojed, 09. april 2023 01:10)

- Da, i uradio bih istu stvar da sam na njegovom mestu.

Nuklearni mravojed

pre 1 godinu

******** i ******** kod nas prodaju polovna vozila kupljena nova u srbiji , od prvog vlasnika , ali su bili vlasnistvo ******* i **** rent a car . To su vozila jos gora od taxija.
(ljubo, 8. april 2023 12:28)

Ne mora nuzno da znaci. Moja firma npr rentira flotu od njih i oko 60% tih vozila ima samo jednog vozaca.

Splavar

pre 1 godinu

Nadovezacu se na raniji komrntar. Imam kanal za opravku i majstora koji mi naplacuje 10 sati 6 dana nedljno, a ne radi bi 8. Cesto ga iskoristim da kupim neki krs od auta i sredim motor, onda prodam. Za svoje porebe sam uzeo 6 godina staru Imprezu, 3 godine mi trebalo da shvatim koliko je trulla ispod farbe. Teracu je jos neko vreme jer je mehanicki perfektna, al moje sledece vozilo je 2.3 l Bronco sa 6 brzina, glanc npv za 30K kusur, nikad vise nista polovno, samo za hobi jer sam zaljubljenik u mehaniku

Vin

pre 1 godinu

Bolje kupiti auto od taksiste nego od wolt, glovo i ostalih dostavljaca ili ne daj boze od cargo koji se ne gasi 24h.Ima mnogo gorih opcija pri kupovini vozila, mislite i o tome.

Nuklearni mravojed

pre 11 meseci

Zloupotreba sluzbenog polozaja, zar ne?
(Nuklearni mravojed, 09. april 2023 01:10)

- Da, i uradio bih istu stvar da sam na njegovom mestu.
(Zemljoradnik, 10. april 2023 18:19)

To je i koren problema :). Sto to ne bi bila javna informacija, kao npr avtolog.si imas po broju sasije rezultate i km svakog tehnickog uradjenog tom autu?
Ne, kod nas sve mora preko veze i da se tutne neka crvena nekoj instanci.
Ajd pitaj ga dal sme da pretrazi Vuckov auto u bazi, a da ne skoci 10 inspektora unutrasnje, specijalaca, Uskoka, Poskoka, UDBE, Ozne, KGB i CIA na njega u roku od 3-6.28 minuta. Tek tad je zloupotreba, a dotle nije?

Veliki brat

pre 1 godinu

Auto koji dodje u Srbiju, da bi imao iole konkurentnu cenu, mora da bude taxi, rentacar, firmin sa lizinga ili havarisan.
(Dzumurkana, 9. april 2023 10:05)

A što ne može da bude od babe koja je vozila samo vikendom do pijace?
Šta znaju babe, one prodaju prvom ko naiđe po znatno nižoj ceni, samo da se oslobode auta starog 10-15 godina :)))

bob

pre 11 meseci

Ne risete, opel astra na taksiju, 1.4 turbo benzin + plin, tri god star 49000km automatik, prvi i jedini vozač, nepušač, kao čaša!!! Bolji od svih vaših krševa!!!

ljud

pre 1 godinu

Taksi vozilo staro 5 g. koje je prešlo 500.000 km, može biti bolje od svog vršnjaka (5 g.) koje nije bilo na taksiju iako je prešlo znatno manju kilometražu, npr. 100.000 km.
Iz 2 razloga:
- Taksisti su u principu bolji vozači i znaju da čuvaju vozilo od nepravilnih postupanja.
- Taksista upali vozilo ujutru i to mu je 1 hladni start za ceo taj dan u kom pređe npr. 300 km, dok netaksista tih 300 km ispuni sa 20 hladnih startova. A poznato je da se motor najviše haba u periodima hladnih startova (75% svog habanja).

Argentto

pre 1 godinu

Pre bi Srba kupio "premium" sa taksija nego novu Daciu za iste pare...
Nema veze sto je rupa bez dna, nek vide komsije i rodbina da se "premium" vozi...

m

pre 1 godinu

Pre bi Srba kupio "premium" sa taksija nego novu Daciu za iste pare...
Nema veze sto je rupa bez dna, nek vide komsije i rodbina da se "premium" vozi...
(Argentto, 07. april 2023 17:45)

bar ce voziti auto a ne limeni kovceg.

meda

pre 1 godinu

Novi automobili su odvratno poskupeli.
Kupio sam jednom detetu Camry SE za nekih 26K$ pre 3-3.5 godine, sad drugom detetu gotovo isti auto (samo hibrid i ima onaj moonroof) 40K$ (uključujući i kalifornijsku taksu od skoro 8%).
Ovi Kamriji danas ne liče ni na šta, ne mož da se uporedi sa recimo Kamrijem XLE 2000. godište koje sam nekad imao, nebo i zemlja, ovi današnji plastične kante).

Kad kupuješ auto, uz cenu samog automobila, moraš da gledaš i resale value (tj. koliko gubi vrednost), cenu održavanja i popravki, cenu osiguranja i naravno potronju. U SAD evropski automobili imaju više nego duplo veću cenu održavanja i popravki, veću cenu osiguranja i brže gube vrednost u odnosu na japance i korejce.

Ono što ima smisla kupiti ovih dana su obavezno novi automobili, hibridi i to obični (plug-in neka hvala, em su 10K$ skuplji, em one baterije uopšte nisu stabilne, to kad krene da gori nema gašenja, nema šansi da to stavim u kuću), svakako ne električni automobili, obavezno japanci ili korejci (od japanaca bih izbegavao Acura-u, Infinity i Nissan, a verovatno i Subaru).

U Srbiji, kad se uzme u obzir visoka cena benzina, za većinu ljudi gradska vožnja uglavnom, mala parking mesta, automobili kao Toyota Corolla hybrid, Hyundai Elantra hybrid mi deluju kao najsmisleniji izbor.

Čeki opinionista del cazzo

pre 1 godinu

Svojevremeno sam gledao jednu
" Mazdu 6" koja je korišćena kao taksi za međugradska putovanja i vožnju do aerodroma kojih ima na 130 km i na 250 km od tog mesta...

Na cajgeru je imala 880,000 km !
Bukvalno je bila bez ijedne ogrebotine.
Neverovatno.
Čaša .

Vlasnik mi tražio 7000 ojra za nju.
Nisam je kupio , ali viđam lika koji jeste...

Vozio je još dobrih 5- 6 godina posle toga.
Prezadovoljan.

Šta reći ?

gagit

pre 1 godinu

Pre desetak godina sam kupio bas takvu MB E klasu, star 4 godine sa predjenih 420 hiljada na taksiju u Hamburgu. Sa njim sam presao jos 350 hiljada, takodje vozeci taksi po Beogradu i prodam ga coveku, u potpuno ispravnom stanju! Dva mehanicara su ga zagledala, vozila, podizala, i na kraju, kada nisu nista lose pronasli, kazu: ajde spusti neki dinar, reda radi! Ne znam, kazu kolege da ovi novi nisu ni priblizno tako dobri i izdrzljivi, jako su skupi za odrzavanje, podlozni ozbiljnim kvarovima, tako da je moj savet, izbegavati, ma koliko cena bila povoljna. Sada, samo azijska vozila, Japan i Koreja, nemacka su za pokazivanje, licnu promociju, terapeutske svrhe (kompleksi itd), za ozbiljnu upotrebu, Tojota, Hyundai, Kia, Mazda, Suzuki, Honda....

miki

pre 1 godinu

Mercedesova vozila za taksi imaju neke izmene u odnosu na ostale modele.Broj boje je 623 koji se nalazi na cnoj nalepnici koja sadrzava broj sasije,sedista nisu kozna vec su vrsta vinila patentiranog od mercedesa jos sezdesetih godina a zove se MB-tex,opruge su kvalitetnije...odrzavanje u nemackoj je dobro i oni ga odbijaju od poreza i zato ne zale.To sto vi mislite da ima 400-500000 hiljada ima ponekad 1.000.000.Vrhunski automobili a najbolja kupovina je star 3,4 godine sa 300-400.000 jer je vozen po otvorenomi ponekad u vise smena.Takav auto je bolji od novog fiata 500l potpisijem!Nazalost kupe ih i obicne u drugacijoj boji,tresnu foliju i onda bo'z pomozi.

Vlade

pre 1 godinu

Svi taxi mercedesi izlaze iz fabrike sa koznim sedistima,tj nekom imitacijom koze,dosta izdrzljivom. Skoro svaku A,B,E klasu koju vidite a da ima crna”kozna”sedista,95% sanse je vozilo sa taxija.
(doktor, 7. april 2023 18:44)


Ne znam gde bi to mogla A klasa da se registruje kao taksi, premala je. Ni B klasa na većini mesta ne može, a kamo li A.

znam iz iskustva

pre 1 godinu

Jako inteligentan tekst, i mala deca danas znaju da boja više ne igra nikakvu ulogu otkad postoje folije. Po završetku radnog veka taksija, folije se skinu, lak je neoštećen, i auto ide za Šabac i u polovne automobile pod nazivom nov, nov...eventualno se zameni neki detalj u unutašnjosti da se ne primeti. A tek taj Car Vertical što ga dižete u nebesa je tek prevara, ali vi davajte pare i njima, dok je ovaca, biće i šišanja. Danas se sve može lažirati, pa zašto bi oni bili iznimka. Evo primer, moj bata u jednoj zapadnoj zemlji vozio firmin automobil, na servisu su fakturisali sve i svašta, pa delili ćar, a zauzvrat mu pisali malu kilometražu. Posle je otkupio isti za male pare i preprodao ga sa urednom servisnom istorijom nekim poljacima za mnogo veće...

Strina stricu pokazala..

pre 1 godinu

Ne zna se to..ta vozila se dobro odrzavaju,pažljivo se voze prelaze dosta km..ne mora da znači sa su loša kupovina.Za svaki auto samo je bitno ne preplatiti.

Donjko Glavati

pre 1 godinu

Taksisti su u principu bolji vozači i znaju da čuvaju vozilo od nepravilnih postupanja.
(ljud, 07. april 2023 22:33)

Dobar deo taksista vozi petom brzinom, sa sto manje gasa,prakticno na leru,nekih 50 km/h zato sto tako najekomomicnije.Tako prelazi najveci put sa najmanje goriva.Koliko je to dugorocno pogubno za motor,nije potrebno posebno napominjati.

mrk

pre 1 godinu

Prezadovoljan.

Šta reći ?
(Čeki opinionista del cazzo, 7. april 2023 23:41)

za pocetak reci da je neko prezadovoljan necim sto je preslo pola zemaljske kugle i prevezlo pola afrike. cuj PREzadovoljan, hahah

doktor

pre 1 godinu

Svi taxi mercedesi izlaze iz fabrike sa koznim sedistima,tj nekom imitacijom koze,dosta izdrzljivom. Skoro svaku A,B,E klasu koju vidite a da ima crna”kozna”sedista,95% sanse je vozilo sa taxija.

Splavar

pre 1 godinu

Nadovezacu se na raniji komrntar. Imam kanal za opravku i majstora koji mi naplacuje 10 sati 6 dana nedljno, a ne radi bi 8. Cesto ga iskoristim da kupim neki krs od auta i sredim motor, onda prodam. Za svoje porebe sam uzeo 6 godina staru Imprezu, 3 godine mi trebalo da shvatim koliko je trulla ispod farbe. Teracu je jos neko vreme jer je mehanicki perfektna, al moje sledece vozilo je 2.3 l Bronco sa 6 brzina, glanc npv za 30K kusur, nikad vise nista polovno, samo za hobi jer sam zaljubljenik u mehaniku

Bane...

pre 1 godinu

Taksista sam gde spletom okolnosti pravim malo km i odgovorno tvrdim da mi je vozilo ispravnije u odnosu kada nisam bio taksista gde auto mora biti u voznom stanju, redovno servisiran jer vam je to sredstvo za rad gde ima nas opet svakakvih i ako ubodete kolegu koji jednostavno hoće drugo, bolje skuplje vozilo, menja se zakon gde taksisti imaju prilike da kupe drugo vozilo, možete naći zahvalan i vozan polovan auto koji će vas dugo služiti, tako da i nemam predrasude i opet je sve individualno i svaki taksista ima različitu koncepciju gde neki menjaju iz čiste obesti auto i svake druge godine gde iz x razloga možete naiči, pogotovo ako ne krije pre na vozilo koje će vas služiti...

petar markovic

pre 1 godinu

ma super je ideja kupiti vozilo sa taksija, pogotovo ako je beogradski taksi u pitanju. divni putevi, predjena mala kilometraza, kroz kola proslo svega milion ljudi, odredjen deo njih u njima povracao, smrdeo i prdeo... sjajna ideja

Oprezni kupac

pre 1 godinu

A kako prepoznati auto koji je bio u rent a car agenciji? U Autorentu prodaju svoja vozila, oglas im je stalno otvoren. Kaže se da su to dobri automobili, očuvani, tralala, ali ja mislim da ih je previše vozača gazilo i da treba obratiti pažnju.

gloria

pre 1 godinu

Ne bih ja bježao od e klase taksi vozila iz DE sa 400000+ km, ali samo ako je vlasnik taksi firme nijemac (redovni servisi i ostalo)... A po podacima iz teksta se vidi ko u auto industriji kosi a ko vodu nosi:-)

Enzzo

pre 1 godinu

Nije tačno, nema sanse da neko provali da je vozilo bilo taxi, ako ga srede profi majstori. 50-80 € dubinsko pranje, 100-200€ poliranje, vraćanje km ne znam koliko košta, ali sam imao prilike da vidim taxi vozilo koje je bilo sređeno kao da ga je baba vozila. Samo ovlastesteni servis ima sve informacije o vozilu, ali ako ne dolazi iz DE, CH, AU, sve ostalo je relativno, pogotovo Italija, Holandija. Car Vertical nije bas pouzdan.. Probao sam po šasiji da vidim koliko je vozilo prešlo, jedan dan je bilo xx km, drugi dan je bilo za 10.000 km manje ili više.. Drugar me je često zvao da proveri km na polovnim vozilima dok sam radio u oblastenom servisu, odstupanja su bila ogromna...

Dakar

pre 1 godinu

Kakvi saveti zlatna vredni. Oba. Bas ste se potrudili. Neverovatno.

Zaboravili ste rupe po enterijeru, nosac table na krovu, kozna sedista id tvrde koze, automatici, pohabana zadnja klupa, gepek

heavy

pre 1 godinu

Hoće li i jedan prodavac ikada odgovarati za prevaru i zašto neće ?
Ovde je sport ko koga zajebe.
Bolesna država sa još bolesnijim narodom koji sve to trpi i ćuti.

Splavar

pre 1 godinu

Odlicni saveti, boja limarije, model vozila i tragovi nalepnica, medjutim prevaranti vas pretekli. Sta cemo sa Uber, Lyft i ostalim aplikacijom vozilima. A evo vise ni klasicni taxisti ne voze velike sevrolete i fordove farbane u zuto, vidjam po kraju bele priuse hibrid. Da se ne lazemo, dobro friziran polovnjak se ne moze provaliti ni na dizalici, nikakav majstor da vam pravi drustvo, ozbiljniji skriveni nedostaci su stvar srece ako ih nema, bez obzira da li je prodavac diler ili privatno lice, jedino ako privatnog vlasnika licno dobro poznajete

gagit

pre 1 godinu

Jedini nacin da kupite auto, a da nije macka u dzaku, je nov, sve ostalo se da srediti. Cuj taksi, a Uber, Cargo? Pre neki dan sam video Tojotu Kamri sa 180 hiljada, star godinu i po! Promenio 20 vozaca do sada na Cargo, mi na taksiju barem vozimo sami, svoj auto, i odrzavamo ekstra, zbog sebe. Svaki svoj auto sam prodao, tako da nisam krio da je bio na taksiju, cak sam ih prodavao kolegama ili prijateljima, i nikada problem.

m

pre 1 godinu

U Nemačkoj sva Taxi vozila su u boji slonovače.
(Strahinja In, 07. april 2023 17:22)

nije tacno. u toj boji su samo verzije pravljenje za taxi, kao npe mercedes e klasa. inace ima automobila u raznim bojama.

ucha

pre 1 godinu

Ljud vam lepo rece , a vi gomila minusa. Vecina pojma nema. Hladan start unistava motor kao voznja od 100 km/h od Vranja do Beograda. Ali ovde je rec samo o motoru. Ostalo: sto vise km - to potrosenije.

Nuklearni mravojed

pre 1 godinu

Moj rođak je policajac i kad je kupovao auto svaki potencijalni je proverio da vidi kako je bio registrovan. Kod par komada je video da su bili na taksiju. Ne znam zašto ti podaci nisu dostupni za svakoga. Ne treba mi ime i prezime niti adresa korisnika, samo da vidim kako je korišćen.
(Kolos, 8. april 2023 17:27)

Zloupotreba sluzbenog polozaja, zar ne?

bob

pre 11 meseci

Ne risete, opel astra na taksiju, 1.4 turbo benzin + plin, tri god star 49000km automatik, prvi i jedini vozač, nepušač, kao čaša!!! Bolji od svih vaših krševa!!!

southpark

pre 1 godinu

Nije problem i da ljudi kupe takav auto ako su upoznati šta kupuju. Problem je što im je kilometraža uglavnom preko 500 hiljada, a u oglasima budu sa 200 i malo više.

шиле

pre 1 godinu

U Nemačkoj sva Taxi vozila su u boji slonovače.
(Strahinja In, 07. april 2023 17:22)

Није тачно! Возио сам се у Карлсруеу у црним мечкама...

ljubo

pre 1 godinu

Ako je ulizan enterijer i ako na tabli imaju rupe od taximetra , otisci nalepnica , to je dobar znak da je verovatno bio taxi . U slucaju da je auto bez boje , sigurno je taxi sto se moze videti i iz broja sasije. Taxi vozila u nemackoj su fabricki drugacija od obicnih izvedbi.

ljubo

pre 1 godinu

Weltauto i autoland kod nas prodaju polovna vozila kupljena nova u srbiji , od prvog vlasnika , ali su bili vlasnistvo Europcar i Sixt rent a car . To su vozila jos gora od taxija.

mitar danguba

pre 1 godinu

Знам ја како сто посто да не буде такси. Купиш кола са троје врата. Хехе
(Комша, 07. april 2023 18:50)

Taj je bio na rentakaru ili, još gore, na kar šeringu.
Veliki auto - bio na taksiju, mali - bio na rentakaru. Pa biraj...

Superhik

pre 1 godinu

Prodavci polovne robe ,koji kriju njeno poreklo i istoriju nisu prodavci nego prevaranti ! Može i novac,dat za takve automobile,takođe, biti neregularan !

Nuklearni mravojed

pre 1 godinu

******** i ******** kod nas prodaju polovna vozila kupljena nova u srbiji , od prvog vlasnika , ali su bili vlasnistvo ******* i **** rent a car . To su vozila jos gora od taxija.
(ljubo, 8. april 2023 12:28)

Ne mora nuzno da znaci. Moja firma npr rentira flotu od njih i oko 60% tih vozila ima samo jednog vozaca.

Kolos

pre 1 godinu

Moj rođak je policajac i kad je kupovao auto svaki potencijalni je proverio da vidi kako je bio registrovan. Kod par komada je video da su bili na taksiju. Ne znam zašto ti podaci nisu dostupni za svakoga. Ne treba mi ime i prezime niti adresa korisnika, samo da vidim kako je korišćen.

Dzumurkana

pre 1 godinu

Auto koji dodje u Srbiju, da bi imao iole konkurentnu cenu, mora da bude taxi, rentacar, firmin sa lizinga ili havarisan.
Verovatno je auto sa lizinga najbolja opcija jer lizing kuca obavezuje korisnika lizinga da odrzava auto prema servisnom planu. Ako taj auto ima jednog vozaca (vrlo cesto ima), onda je to vrlo solidna opcija. Nedostatak je sto je takav auto u 99,9% slucajeva presao vise od 170-180 hiljada km. Ali uz dobro odrzavanje moze da bude solidan izbor. Ostale varijante, taxi, rentacar ne bih komentarisao jer su losa opcija. Havarisan, sve zavisi kakva je havarija bila u pitanju.
Automobili kupljeni od fizickih lica sa iole normalnim kilometrazama su na nivou statisticke greske i nema svrhe komentarisati ih.

Vin

pre 1 godinu

Bolje kupiti auto od taksiste nego od wolt, glovo i ostalih dostavljaca ili ne daj boze od cargo koji se ne gasi 24h.Ima mnogo gorih opcija pri kupovini vozila, mislite i o tome.

Nuklearni mravojed

pre 1 godinu

@Vin

Taj ako se ne gasi 24h onda nema hladan start, habanje cilindara i razredjivanje ulja prebogatom smesom goriva i uvek je na optimalnoj temperaturi :).

Salu na stranu, za motor su bitniji radni sati od predjenih km. Gledam putni racunar kod matorog na kolima i kod mene (vozimo iste modele), njemu prosek oko 40km/h jer je van grada, meni ispod 30km/h. 100000km kod njega je 2500h, kod mene je 3340h. Hladnih startova ima bar duplo manje, kocnice mu duze traju, lamela isto, zadnji lonac kod mene zardjao dosta, kod njega ima tek par tackica. Gledajte vi da lim bude zdrav i neudaran, mehanika (sem generalne) se relativno lako resava, ali kad lim krene to je to.

Zemljoradnik

pre 1 godinu

Moj rođak je policajac i kad je kupovao auto svaki potencijalni je proverio da vidi kako je bio registrovan. Kod par komada je video da su bili na taksiju. Ne znam zašto ti podaci nisu dostupni za svakoga. Ne treba mi ime i prezime niti adresa korisnika, samo da vidim kako je korišćen.
(Kolos, 8. april 2023 17:27)

Zloupotreba sluzbenog polozaja, zar ne?
(Nuklearni mravojed, 09. april 2023 01:10)

- Da, i uradio bih istu stvar da sam na njegovom mestu.

Veliki brat

pre 1 godinu

Auto koji dodje u Srbiju, da bi imao iole konkurentnu cenu, mora da bude taxi, rentacar, firmin sa lizinga ili havarisan.
(Dzumurkana, 9. april 2023 10:05)

A što ne može da bude od babe koja je vozila samo vikendom do pijace?
Šta znaju babe, one prodaju prvom ko naiđe po znatno nižoj ceni, samo da se oslobode auta starog 10-15 godina :)))

Nuklearni mravojed

pre 11 meseci

Zloupotreba sluzbenog polozaja, zar ne?
(Nuklearni mravojed, 09. april 2023 01:10)

- Da, i uradio bih istu stvar da sam na njegovom mestu.
(Zemljoradnik, 10. april 2023 18:19)

To je i koren problema :). Sto to ne bi bila javna informacija, kao npr avtolog.si imas po broju sasije rezultate i km svakog tehnickog uradjenog tom autu?
Ne, kod nas sve mora preko veze i da se tutne neka crvena nekoj instanci.
Ajd pitaj ga dal sme da pretrazi Vuckov auto u bazi, a da ne skoci 10 inspektora unutrasnje, specijalaca, Uskoka, Poskoka, UDBE, Ozne, KGB i CIA na njega u roku od 3-6.28 minuta. Tek tad je zloupotreba, a dotle nije?