Utorak, 07.02.2023.

10:09

Gde se u Beogradu nalaze kamere koje automatski detektuju prolazak na crveno svetlo

Izvor: Izvor: Blic

Gde se u Beogradu nalaze kamere koje automatski detektuju prolazak na crveno svetlo IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

76 Komentari

Sortiraj po:

semafor

pre 1 godinu

Sve je ok i nije nikakav problem. Zasto se nigde ne postavlja pitanje iz kog razloga na svim semaforima ne bude tri treptajuca zelena ili dva puta kao upozorenje da sledi zuto svetlo pa onda logicno, crveno. Ljudi iz straha nabadaju kocnicu na zuto a neki prodju na zuto svesno a neki nesvesno jer se ukljuci u delicu sekunde i stvara paniku.
@(Bojan, 9. februar 2023 14:20)

Ne razumem, vozim 30 godina i to mi se jos nije desilo. Kakva panika, zuto svetlo traje 3 sekunde, ako je ogranicenje brzine 50 km/h. Pri toj brzini, covek ima sasvim dovoljno vremena da utvrdi da li da stane ili ne. Samo ako se nalazi na razdaljini manjoj od 40 metara u trenutku paljenja zutog svetla, onda sme da produzi.
Panika moze da bude samo ako vozi vecom brzinom od dozvoljene, onda je sam kriv, a ne semafor.

semafor

pre 1 godinu

Sve je ok i nije nikakav problem. Zasto se nigde ne postavlja pitanje iz kog razloga na svim semaforima ne bude tri treptajuca zelena ili dva puta kao upozorenje da sledi zuto svetlo pa onda logicno, crveno. Ljudi iz straha nabadaju kocnicu na zuto a neki prodju na zuto svesno a neki nesvesno jer se ukljuci u delicu sekunde i stvara paniku.
@(Bojan, 9. februar 2023 14:20)

Ne razumem, vozim 30 godina i to mi se jos nije desilo. Kakva panika, zuto svetlo traje 3 sekunde, ako je ogranicenje brzine 50 km/h. Pri toj brzini, covek ima sasvim dovoljno vremena da utvrdi da li da stane ili ne. Samo ako se nalazi na razdaljini manjoj manjoj od 40 metara u trenutku paljenja zutog svetla, onda sme da produzi.
Panika moze da bude samo ako vozi vecom brzinom od dozvoljene, onda je sam kriv, a ne semafor.

Boris

pre 1 godinu

Otkaz svim saobracajnim policajcima. Vise nisu potrebni. I otpustite sve komunalne policajce jer za njih nika nije ni bilo posla. Dajte adekvatnu platu pravim policajcima

Jack

pre 1 godinu

Na raskrsnici Jablanicke i Trgovacke se stvaraju velike guzve. Jos 2018-te su utvrdili da tamo treba da se izgradi kruzni tok, ali nista, evo peta godina a oni uvode kamere.Nista bez ulaska u EU a i tad je pitanje.

Bojan

pre 1 godinu

Sve je ok i nije nikakav problem. Zasto se nigde ne postavlja pitanje iz kog razloga na svim semaforima ne bude tri treptajuca zelena ili dva puta kao upozorenje da sledi zuto svetlo pa onda logicno, crveno. Ljudi iz straha nabadaju kocnicu na zuto a neki prodju na zuto svesno a neki nesvesno jer se ukljuci u delicu sekunde i stvara paniku.

Луди Србин

pre 1 godinu

Имам предлог да се склоне семафори на раскрсницама и да се укине дозвољена брзина и да наравно нема знакова за првенство пролаза! Да ли би ово господи било по вољи? Пошто овај идиотизам неће бити могућ, значи остаје да нема некажњеног проласка на црвено! У смислу безобразлука и неодговорности према себи и другима, најгори смо на свету, па нам је све ово ненормално. Прођите у Цириху на црвено мангупи

gradjanska svest

pre 1 godinu

@(Peki, 7. februar 2023 23:38)

Porediti Francusku i te proteste tamo sa Srbijom je smesno.
Ako neko hoce da kritikuje druge, prvo treba da krene OD SEBE. Upravo to je najveci problem u Srbiji. Vlast je samo ogledalo naroda. U zemljama koje pominjes, kad vlast ne valja, narod ih menja. U Srbiji su se promenile sve moguce vlasti, a opet uvek sve isto. Sta ti to govori ?

zob

pre 1 godinu

Lopovi...više nema trepćućeg zelenog svetla, a žuto traje sekundu.....:(
@(Smuleco, 8. februar 2023 08:55)

Gde to žuto traje sekundu ??? Ako bi stvarno trajalo sekundu, onda se radi o neispravnoj instalaciji i niko ne sme da ti naplati kaznu. Prijavi to nadležnima. Po ZOB-u trajanje žutog svetla za brzine do 60 km/h je 3 sekunde. Za brzine preko 60 km/h, žuto svetlo traje 4 sekunde. Žuto svetlo u zonama radova na putu traje 4 sekunde. Žuto svetlo istovremeno sa crvenim svetlom traje 2 sekunde.

mile

pre 1 godinu

Kada bi svi poštovali saobraćajne znake,propise,zakone kamere bi bile nepotrebne.Nepotrebno je kritikovati nalogodavca koji pokušava restriktivnim merama da zavede red.Svi oni koji poštuju propise neće trpeti sankcije.A šta bi vi hteli gospodo?Da prelazite na crveno?da ubijete dete na pešačkom prelazu i da odjurite?Da prekoračite brzinu duplo?

Slep pored ociju

pre 1 godinu

@Poenkar

Neka, ukinuce oni i zuto, pa kad krenu da ti stizu kazne za prolazak na crveno, prvi ces da krenes da kukas ovde.

Peki

pre 1 godinu

U svemu ovome mi je najzanimljiviji fenomen da je vecina vas punoletna (pod predpostavkom da vas pogadja ovakva vest).Neverovatno mi je da odrasli ljudi ne shvataju osnovne postulate okruzenja u kome zive. Da sumiram: vas najveci neprijatelj je drzava.Ne Albanska, Hrvatska, USA ili neko treci, nego vasa drzava u kojoj zivite.Ona pokusava da vam uzme bilo sta sto imate ili nekako zaradite ili nasledite.Porezi, akcize, ekstra profiti, kazne, pretnje,obavezna izdvajanja,a zauzvrat ne dobijate skoro nista. Klopke,zamke,maltretiranja i ponizavanja su na svakom koraku. Nikada nije bilo drugacije,naprotiv,protokom vremena zivite sve gore, stresnije i sa kracim zivotnim vekom. Kako je onda moguce da vecina komentatora postavlja pitanje i "apeluje" da se uradi ovo ili ono? Sistem trazi nacin da izvuce novac tamo gde proceni da ga ima. I to radi uvek i nastavice sve dok sami ne napravite bolji (a to je nemnoguce jer Srbi nisu na intulektualno organizacionom nivou da to mogu da urade kao npr Francuzi). Dakle, ovo se radi iskljucivo da bi se parazitsko partokratski sistem odrzao i metastazirao dalje. Bas kao i kod svake prethodne mere u saobracaju ili drugim sferama zivota. Paralelno mi je neverovatno da ne vidite sta dolazi nakon nekog postupka. Pa kamere su vam nabili preko noci i vi niste izasli na ulice nego ste gledali kako se steze obruc. Gledacete i kako vam ruse most. Reultat ovakvih poteza je podizanje tenzije, nivoa nasilja i stresa osim ekonomskog "efekta" koji cete osetiti.

Poenkar

pre 1 godinu

A da predjete na javni prevoz, svi vi, kojima je problem da se zaustavite na semaforu, kojima fali trepcuce zeleno, trepcuce zuto? I koje vam je to, trepcuce zuto, samo da mi je znati? Deset sati dnevno sam u saobracaju, tako nesto nisam video, osim kada ne rade semafori. Neverovatne stvari sam procitao ovde! Kao da semafori dosad nisu postojali, pa sad raspravljamo o bojama i kad se na koji signal stoji, a kad vozi!?

era s onog sveta

pre 1 godinu

U propisima kaze - ne ulazis u raskrsnicu ako ne mozes iz nje da izadjes.
Odgovor za ove sto se pitju - sta kad se zaglave u raskrsnici.
Kazna i to je to. Svaka raskrsnica blokirana nesposobnim i bahatim vozacima!

semafor

pre 1 godinu

Apsolutno netačno. Prolazak kroz žuto se tretira kao prolazak kroz crveno. Prolazak kroz trepćuće zeleno je prolazak kroz zeleno. A sad je jasno i zašto su ukinuli trepćuće zeleno.
(Ivan, 7. februar 2023 17:05)

To nije sasvim tacno, prolazak kroz zuto se tretira kao prolazak kroz crveno samo u slucaju ako bi normalno kocenje bilo bezdedno. Na primer priblizavas se semaforu pri brzini od 50 km/h i ako se u trenutku kada se upali zuto svetlo nalazis na razdaljini vecoj od 40 metara, duzan si da se zaustavis. Ako je ogranicenje 50 km/h, zuto svetlo traje 3 sekunde a zaustavni put (reakcija + normalno kocenje) iznosi 40 metara. Problem je naravno neko ko ti se suvise "lepi" pozadi, ali to se takodje da resiti, cim to primetis, polako usporis da bi te zaobisao i pre nego sto se uopste priblizis bilo kom semaforu.

brzina

pre 1 godinu

Voleo bih da vidim kako ćeš drzati odstojanje u bg_u!?
(Max, 7. februar 2023 18:51)

Isto kao i bilo gde - ako si suvise blizu, smanjis brzinu sve dok ne dostignes pravilno odstojanje. Kome se to ne svidja moze slobodno da te zaobidje, a time se jos oslobodis ovih sto ti se lepe pozadi. Problem je time resen. A ko vise voli "beogradski stil voznje" niko mu nije kriv kada to dodje na naplatu.

Nnn

pre 1 godinu

Cekaj cekaj, kamere na nabrojanim raskrsnicama postoje jako dugo, negde vise godina, a negde mesecima(Djeram) sta su do sada radile?
(bradabg, 07. februar 2023 15:02)

I mene ovo zaista zanima ako neko može da odg

Max

pre 1 godinu

Zuto traje 3s.
@brzina
Tesko da traje 3s a i da je tako prolazak kroz zuto se tretira po zakonu kao prolazak kroz crveno osim kad se nema uslova za bezbedno zaustavljanje a to opet ostaje na slobodnoj proceni pandura ili suda( znamo kako oni procenjuju).
Drugo, kazes drzanje pravilnog odstojanja izmedju automobila.
Voleo bih da vidim kako ćeš drzati odstojanje u bg_u!?

brzina

pre 1 godinu

Ides 60, na 10-15m od semafora se upali zuto koje kratko traje, ili zabodes kocnicu i posaljes sve kroz sofersajbnu a moderniji auto ti prijavi "new hardver installed" kad se neko zakuca u tebe pozadi, ili prodjes kroz crveno.
(Nele, 7. februar 2023 14:52)

Zuto svetlo traje najmanje tri sekunde i ako se nalazis na samo 10-15 metara od semafora u trenutku kada se upali zuto, upravo ne smes da naglo zakocis jer to ne bi bilo bezbedno, dakle imas pravo da produzis. Glavni problem u svemu ovome uopste nije zuto svetlo, nego nepostovanje propisanog ogranicenja brzine i rastojanja. Onaj ko to postuje ima sasvim dovoljno vremena proceni situaciju i ispred i iza sebe. Sve drugo su izgovori.

хаџија

pre 1 godinu

Sistem je navodno automatizovan i nema mogućnost uticaja "ljudskog faktora".
оно каде слажеш а не трепнеш. па остали би брез возача службених возила а богами и пријатеља, кумова...допуни низ

хаџија

pre 1 godinu

Sistem je navodno automatizovan i nema mogućnost uticaja "ljudskog faktora".
оно каде слажеш а не трепнеш. па остали би брез возача службених возила а богами и пријатеља, кумова...допуни низ

Иван

pre 1 godinu

Немам ништа против али исто тако треба продужити зелено светло, конкретно раскрсница Јабланичке и Трговачке, ко год скреће из Јабланичке у Трговачку, смер ка Орловачи, зелено у јутарњим сатима држи 30 секунди, једва да прођу два аутомобила, али зато из улице Бело Врело у Трговачку држи 2 минута, и буквално мораш да прођеш на црвено. Или кружни ток или ће на само тој раскрсници БДП Србије да се утростручи на годишњем нивоу. Та раскрсница је озбиљан проблем у периоду од 07.00 до 12.00 радним данима.

хаџија

pre 1 godinu

Sistem je navodno automatizovan i nema mogućnost uticaja "ljudskog faktora".
оно каде слажеш а не трепнеш. па остали би брез возача службених возила а богами и пријатеља, кумова...допуни низ

хаџија

pre 1 godinu

Sistem je navodno automatizovan i nema mogućnost uticaja "ljudskog faktora".
оно каде слажеш а не трепнеш. па остали би брез возача службених возила а богами и пријатеља, кумова...допуни низ

Ivan

pre 1 godinu

Зашто се укидају трепћућа светла као упозорење на семафорима?
(Рон Џереми, 07. februar 2023 10:40)

Zato što postoje žuta, koja imaju potpuno istu svrhu.
Ne može i jedno i drugo.
(samokažem, 07. februar 2023 15:31)

Apsolutno netačno. Prolazak kroz žuto se tretira kao prolazak kroz crveno. Prolazak kroz trepćuće zeleno je prolazak kroz zeleno. A sad je jasno i zašto su ukinuli trepćuće zeleno.

хаџија

pre 1 godinu

Sistem je navodno automatizovan i nema mogućnost uticaja "ljudskog faktora".
оно каде слажеш а не трепнеш. па остали би брез возача службених возила а богами и пријатеља, кумова...допуни низ

prosto

pre 1 godinu

Zato sto vecina vozaca pojuri da prodje pre zutog (beogradski stil voznje)
Da smo normalni, tolerisao bi se prolazak kroz zuto i ne bi ni bilo potrebe za trepcucim zelenim. Ovako, prolazak kroz zuto se tretira kao prolazak kroz crveno. Imao sam takvu situaciju i sudija me je kaznio kao da sam prosao kroz crveno, jedino mi je ublazio kaznu da mi ne oduzimaju dozvolu.
Pre neki dan sam na semaforu koji nema trepcuce zeleno, zakocio naglo cim sam ugledao zuto i udario me ni manje ni vise nego "Kec". Srecom je ostala samo ogrebotina.
I sta da uradim ja, kao vozac koji ne zeli da bude kaznjen, ali ni da nastrada?
(Nikola, 7. februar 2023 14:20)

Vrlo jednostavno, postuj uvek ogranicenje brzine i sanse da se tako nesto desi su minimalne. Pri 50 km/h zuto svetlo je ukljuceno 3 sekunde, sto znaci da ako se nalazis na manje od 40 metara od semafora u trenutku ukljucenja, smes da produzis. U svakom slucaju pri toj brzini imas sasvim dovoljno vremena da procenis situaciju iza i ispred tebe.

pera

pre 1 godinu

koga briga gde su kamere?
vozi po propisu I nema problema
(boban, 07. februar 2023 14:18)
e samo sam cekao takve vikend vozace s tim glupim komentarima

Obelix

pre 1 godinu

raskrsnica trgovacke i jablanicke
svi koji skrecu levu nebitno iz kog pravca ( zarkova ili petlovog brda).

ako ne prodju na crveno u 99% slucajeva nece skrenuti nikad.

omogucite prvo ljudima da skrenu normalno pa onda kaznjavajte.
(napred PARTIZAN, 07. februar 2023 11:28)

Bas to sam hteo da napisem. Jos jedna jako bitna stvar je da se cim se jednima upali crveno, odmah se drugima pali zeleno. Nije bitno iz kog pravca. Nema treptajuceg zutog i mnogo sudara nastane iz tog razloga. Nema gore raskrsnice u Srbiji sto se toga tice, a svakodnevno je obilazim celu. Niti prostije, a ujedno ni komlikovanije i opasnije raskrsnice. Ja gledam tu smefore za pesake, kada se kod njih upali crveno imate jos 2-3 sekunde do crvenog za vozila.

samokažem

pre 1 godinu

Зашто се укидају трепћућа светла као упозорење на семафорима?
(Рон Џереми, 07. februar 2023 10:40)

Zato što postoje žuta, koja imaju potpuno istu svrhu.
Ne može i jedno i drugo.

Charli

pre 1 godinu

Nadam se da će uskoro svaki metar ulica u Beogradu da bude pokriven kamerama ne samo za crveno svetlo, nego i za bilo koji drugi saobraćajni prekršaj.

bradabg

pre 1 godinu

Cekaj cekaj, kamere na nabrojanim raskrsnicama postoje jako dugo, negde vise godina, a negde mesecima(Djeram) sta su do sada radile?

(ko) lektor

pre 1 godinu

Baš bih voleo da vidim kako će u praksi raditi, konkretno raskrsnica Cvijiceve i Bulevara despota Stefana (skretanje iz Cvijićeve u Bulevar u smeru ka centru) u doba popodnevnog špica. 'Ajd što propušta vozila koja mu nailaze u susret, još kada gužvu naprave automobili koji zbog špica već mile krećući se od Pančevačkog mosta Bulevarom, mučenik ostaje na sred raskrsnice i tu neminovno dolazi do uslikavanja. Kako će ovo biti regulisano od strane policije, jer po pravilu, čovek polazi na zeleno...

Pera pešak

pre 1 godinu

Gradski prevoznici ne staju ni na crveno, tako da bi žuto trebalo zameniti sa još jednim crvenim. Sve više je to praksa i kod ostalih vozača. Pa pešaci, neka vam je Bog u pomoći.

Nikola

pre 1 godinu

"Зашто се укидају трепћућа светла као упозорење на семафорима?
(Рон Џереми, 7. februar 2023 10:40)"

Zato sto vecina vozaca pojuri da prodje pre zutog (beogradski stil voznje)
Da smo normalni, tolerisao bi se prolazak kroz zuto i ne bi ni bilo potrebe za trepcucim zelenim. Ovako, prolazak kroz zuto se tretira kao prolazak kroz crveno. Imao sam takvu situaciju i sudija me je kaznio kao da sam prosao kroz crveno, jedino mi je ublazio kaznu da mi ne oduzimaju dozvolu.
Pre neki dan sam na semaforu koji nema trepcuce zeleno, zakocio naglo cim sam ugledao zuto i udario me ni manje ni vise nego "Kec". Srecom je ostala samo ogrebotina.
I sta da uradim ja, kao vozac koji ne zeli da bude kaznjen, ali ni da nastrada?

Milos

pre 1 godinu

@kognitivna disonanca ne vidis svetlo na semaforu od svetleceg bilborda pa si prosao kroz crveno par puta!? Izadji iz kola i nikad vise nemoj da si seo za volan, nije auto za ometene!

Maja

pre 1 godinu

Na raskrsnici Trgovačke i Jablaničke je pre oko godinu dana postavljena kamera pa ubrzo skinuta. Samo tamo ne treba kamera nego cela policijska brigada. Slažem se da je problem skretanje, ali nemojte me obilaziti s desna i uletati u makazice. I ja žurim na posao i da se živa vratim deci. A ima i raskrsnica 300m dalje. Žive duše nema.

Nele

pre 1 godinu

Ja jesam za ozbiljno kaznjavanje za prolazak kroz crveno. Ali kao i uvek, postoji "ALI".
Na nekim semaforima je nemoguce na vreme se zaustaviti. Zuto traje prekratko a nema trepcuceg zelenog. Ides 60, na 10-15m od semafora se upali zuto koje kratko traje, ili zabodes kocnicu i posaljes sve kroz sofersajbnu a moderniji auto ti prijavi "new hardver installed" kad se neko zakuca u tebe pozadi, ili prodjes kroz crveno.
Ako bude mali obzirnosti, da se bar prvih 5sekundi od gasenja zelenog ne racuna kao prolaz kroz crveno.
Sredite semafore da budu uniformni. Zeleno trepcuce 5sekundi, zuto jos 5s i posle toga pisite kazne i uzimajte dozvole.

key and peele

pre 1 godinu

@Ron Dzeremi - e tebra, u valjevu su i za to pisali kazne. a prokleta kamera u karadjordjevoj, snima li snima. skratili zeleno za levo skretanje na minimum i beru pare, za lekove davali.

toliko su cuveni da me policajac u beogradu pita, je li, je l tamo kod vas ima neka kamera gde svi zivi padaju na crvenom

Milan

pre 1 godinu

SFRJ je bila vrhunska demokratija za ove policijske zemlje danas. Ko je živeo i vozio u to vreme zna o čemu pričam a sa ovim napaljenima 200 na sat ne bih da polemišem i molim da me zaobiđu levim migavcem sa svojim besnim mašinama.
Sve se bojim da će ovo baš da spreči siledžije koji se noću vraćaju iz noćnih klubova pod gasom i u krvi u u autu da poštuju ograničenja brzine i crvena svetla. Da ne bude zabune imam preveženih preko milion kilometara i niti jedan zabeležen prekršaj u mom dosijeu. Meni kamere ne trebaju jer imam poštovanje prema tuđim a bogami i svom životu.

Iz prve ruke

pre 1 godinu

Pa ovo mi u Subotici imamo vec min 3 godine!!!Ala vi zaostajete!
(Milan, 07. februar 2023 12:12)

Da na čitava 4 semafora ????. Šalu na stranu lalo u Beogradu u planu ugradnje bilo je 1121 na smart kamera koje se postavljaju zadnjih nekoliko godina. Sve tačke su pokrivene a implementacija će trajati 90 dana. Tako je planirano.

Конобар

pre 1 godinu

Систем није аутоматизован, може се штеловати. Довољно је да се намести да слика десетинку пре него што се упали црвено и да гомила казни оде на адресе возача, паре у буџет града, а одатле у џепове оних који су склопили или помогли уговор са камерама. То је већ виђено.

Zato

pre 1 godinu

Зашто се укидају трепћућа светла као упозорење на семафорима?
(Рон Џереми, 7. februar 2023 10:40)

Zbog kamera.

gagit

pre 1 godinu

Još ih upozorava policija da će kamere snimati! To samo na nas liči!
(..., 07. februar 2023 11:53)

To je zakonska obaveza, kao i gde snima radar, mora da stoji znak, da je tu radar. Ali dzaba, sve to niko ne gleda i nikog ne zanima! Crveno svetlo kada se upali, prodje jos po 5-6 automobila i to je tako na svakoj raskrsnici, a zene prednjace, posto ne mogu bas sve da gledaju, a telefon je vazniji!

Šonja

pre 1 godinu

Зашто се укидају трепћућа светла као упозорење на семафорима?
(Рон Џереми, 7. februar 2023 10:40)

Pa zato što je ekonomski tigar odlučio da dopuni budžet koji je pun. Ili nije baš

EhBreeee

pre 1 godinu

Зашто се укидају трепћућа светла као упозорење на семафорима?
(Рон Џереми, 7. februar 2023 10:40)

Zbog CO2 agende veroratno, smanjenja zagadjenja na planeti, ha ha ha.
Kako zasto, pa veca verovatnoca da te ape na zutom i eto love za sistem.

napred PARTIZAN

pre 1 godinu

raskrsnica trgovacke i jablanicke
svi koji skrecu levu nebitno iz kog pravca ( zarkova ili petlovog brda).

ako ne prodju na crveno u 99% slucajeva nece skrenuti nikad.

omogucite prvo ljudima da skrenu normalno pa onda kaznjavajte.

Djorke

pre 1 godinu

@
Зашто се укидају трепћућа светла као упозорење на семафорима?
(Рон Џереми, 7. februar 2023 10:40)

Pa cujes da ce da proradi kamera :)

Salu na stranu - sada je najgora varijanta da negde imas trepcuce zeleno, a negde imas ono “dugo” zuto, pa ljudi kada se zbune ne znaju da li da dodaju gas ili zabodu kocnicu.

kognitivna disonanca

pre 1 godinu

Molim beogradske vlasti da uklone ili zaokrenu bilborde. Noću ne vidim semafore, pošto su tik u znjih bilbordi, a oni mali i u kontra svetlu, pa još ako je slajd u tom trenutku šaren, crven, žut, zelen, menja se slika, i eto prilike da promašiš. Desilo mi se već dva puta da sam kasno primetio sopstveni prolazak kroz crveno, a ko zna koliko još puta prošao, a da nisam ni bio svestan. Da ne pominjem da se saobraćajni znaci ne vide, pogotovu u situacijama kačenja reklama i novogodišnje rasvete na bandere.

Aca

pre 1 godinu

Pa ko prolazi na crveno na raskrsnici Trgovacke (Ibarski put) i jablanicke?
To bi bilo ravno samoubistvu jer Trgovackom ide hiljade vozila.
Ja jesam za kaznjavanje prekrsaja i disciplinovanje vozaca ali ovo bi moglo da ode u nekom pravcu koji sluzi budzetu a ne sigurnosti u saobracaju.

Vladimir

pre 1 godinu

Detektovale su i one kamere prolazak kroz naplatnu rampu, ali ona dva minuta ne vide više niko. Detektovana će biti opet boranija. Oni koji treba prolaziće i kroz crveno i preko leđa drugih.

Vladimir

pre 1 godinu

Detektovale su i one kamere prolazak kroz naplatnu rampu, ali ona dva minuta ne vide više niko. Detektovana će biti opet boranija. Oni koji treba prolaziće i kroz crveno i preko leđa drugih.

kognitivna disonanca

pre 1 godinu

Molim beogradske vlasti da uklone ili zaokrenu bilborde. Noću ne vidim semafore, pošto su tik u znjih bilbordi, a oni mali i u kontra svetlu, pa još ako je slajd u tom trenutku šaren, crven, žut, zelen, menja se slika, i eto prilike da promašiš. Desilo mi se već dva puta da sam kasno primetio sopstveni prolazak kroz crveno, a ko zna koliko još puta prošao, a da nisam ni bio svestan. Da ne pominjem da se saobraćajni znaci ne vide, pogotovu u situacijama kačenja reklama i novogodišnje rasvete na bandere.

Šonja

pre 1 godinu

Зашто се укидају трепћућа светла као упозорење на семафорима?
(Рон Џереми, 7. februar 2023 10:40)

Pa zato što je ekonomski tigar odlučio da dopuni budžet koji je pun. Ili nije baš

napred PARTIZAN

pre 1 godinu

raskrsnica trgovacke i jablanicke
svi koji skrecu levu nebitno iz kog pravca ( zarkova ili petlovog brda).

ako ne prodju na crveno u 99% slucajeva nece skrenuti nikad.

omogucite prvo ljudima da skrenu normalno pa onda kaznjavajte.

Djorke

pre 1 godinu

@
Зашто се укидају трепћућа светла као упозорење на семафорима?
(Рон Џереми, 7. februar 2023 10:40)

Pa cujes da ce da proradi kamera :)

Salu na stranu - sada je najgora varijanta da negde imas trepcuce zeleno, a negde imas ono “dugo” zuto, pa ljudi kada se zbune ne znaju da li da dodaju gas ili zabodu kocnicu.

EhBreeee

pre 1 godinu

Зашто се укидају трепћућа светла као упозорење на семафорима?
(Рон Џереми, 7. februar 2023 10:40)

Zbog CO2 agende veroratno, smanjenja zagadjenja na planeti, ha ha ha.
Kako zasto, pa veca verovatnoca da te ape na zutom i eto love za sistem.

Nikola

pre 1 godinu

"Зашто се укидају трепћућа светла као упозорење на семафорима?
(Рон Џереми, 7. februar 2023 10:40)"

Zato sto vecina vozaca pojuri da prodje pre zutog (beogradski stil voznje)
Da smo normalni, tolerisao bi se prolazak kroz zuto i ne bi ni bilo potrebe za trepcucim zelenim. Ovako, prolazak kroz zuto se tretira kao prolazak kroz crveno. Imao sam takvu situaciju i sudija me je kaznio kao da sam prosao kroz crveno, jedino mi je ublazio kaznu da mi ne oduzimaju dozvolu.
Pre neki dan sam na semaforu koji nema trepcuce zeleno, zakocio naglo cim sam ugledao zuto i udario me ni manje ni vise nego "Kec". Srecom je ostala samo ogrebotina.
I sta da uradim ja, kao vozac koji ne zeli da bude kaznjen, ali ni da nastrada?

Aca

pre 1 godinu

Pa ko prolazi na crveno na raskrsnici Trgovacke (Ibarski put) i jablanicke?
To bi bilo ravno samoubistvu jer Trgovackom ide hiljade vozila.
Ja jesam za kaznjavanje prekrsaja i disciplinovanje vozaca ali ovo bi moglo da ode u nekom pravcu koji sluzi budzetu a ne sigurnosti u saobracaju.

Конобар

pre 1 godinu

Систем није аутоматизован, може се штеловати. Довољно је да се намести да слика десетинку пре него што се упали црвено и да гомила казни оде на адресе возача, паре у буџет града, а одатле у џепове оних који су склопили или помогли уговор са камерама. То је већ виђено.

Milan

pre 1 godinu

SFRJ je bila vrhunska demokratija za ove policijske zemlje danas. Ko je živeo i vozio u to vreme zna o čemu pričam a sa ovim napaljenima 200 na sat ne bih da polemišem i molim da me zaobiđu levim migavcem sa svojim besnim mašinama.
Sve se bojim da će ovo baš da spreči siledžije koji se noću vraćaju iz noćnih klubova pod gasom i u krvi u u autu da poštuju ograničenja brzine i crvena svetla. Da ne bude zabune imam preveženih preko milion kilometara i niti jedan zabeležen prekršaj u mom dosijeu. Meni kamere ne trebaju jer imam poštovanje prema tuđim a bogami i svom životu.

Maja

pre 1 godinu

Na raskrsnici Trgovačke i Jablaničke je pre oko godinu dana postavljena kamera pa ubrzo skinuta. Samo tamo ne treba kamera nego cela policijska brigada. Slažem se da je problem skretanje, ali nemojte me obilaziti s desna i uletati u makazice. I ja žurim na posao i da se živa vratim deci. A ima i raskrsnica 300m dalje. Žive duše nema.

Zato

pre 1 godinu

Зашто се укидају трепћућа светла као упозорење на семафорима?
(Рон Џереми, 7. februar 2023 10:40)

Zbog kamera.

(ko) lektor

pre 1 godinu

Baš bih voleo da vidim kako će u praksi raditi, konkretno raskrsnica Cvijiceve i Bulevara despota Stefana (skretanje iz Cvijićeve u Bulevar u smeru ka centru) u doba popodnevnog špica. 'Ajd što propušta vozila koja mu nailaze u susret, još kada gužvu naprave automobili koji zbog špica već mile krećući se od Pančevačkog mosta Bulevarom, mučenik ostaje na sred raskrsnice i tu neminovno dolazi do uslikavanja. Kako će ovo biti regulisano od strane policije, jer po pravilu, čovek polazi na zeleno...

key and peele

pre 1 godinu

@Ron Dzeremi - e tebra, u valjevu su i za to pisali kazne. a prokleta kamera u karadjordjevoj, snima li snima. skratili zeleno za levo skretanje na minimum i beru pare, za lekove davali.

toliko su cuveni da me policajac u beogradu pita, je li, je l tamo kod vas ima neka kamera gde svi zivi padaju na crvenom

gagit

pre 1 godinu

Još ih upozorava policija da će kamere snimati! To samo na nas liči!
(..., 07. februar 2023 11:53)

To je zakonska obaveza, kao i gde snima radar, mora da stoji znak, da je tu radar. Ali dzaba, sve to niko ne gleda i nikog ne zanima! Crveno svetlo kada se upali, prodje jos po 5-6 automobila i to je tako na svakoj raskrsnici, a zene prednjace, posto ne mogu bas sve da gledaju, a telefon je vazniji!

Nele

pre 1 godinu

Ja jesam za ozbiljno kaznjavanje za prolazak kroz crveno. Ali kao i uvek, postoji "ALI".
Na nekim semaforima je nemoguce na vreme se zaustaviti. Zuto traje prekratko a nema trepcuceg zelenog. Ides 60, na 10-15m od semafora se upali zuto koje kratko traje, ili zabodes kocnicu i posaljes sve kroz sofersajbnu a moderniji auto ti prijavi "new hardver installed" kad se neko zakuca u tebe pozadi, ili prodjes kroz crveno.
Ako bude mali obzirnosti, da se bar prvih 5sekundi od gasenja zelenog ne racuna kao prolaz kroz crveno.
Sredite semafore da budu uniformni. Zeleno trepcuce 5sekundi, zuto jos 5s i posle toga pisite kazne i uzimajte dozvole.

Ivan

pre 1 godinu

Зашто се укидају трепћућа светла као упозорење на семафорима?
(Рон Џереми, 07. februar 2023 10:40)

Zato što postoje žuta, koja imaju potpuno istu svrhu.
Ne može i jedno i drugo.
(samokažem, 07. februar 2023 15:31)

Apsolutno netačno. Prolazak kroz žuto se tretira kao prolazak kroz crveno. Prolazak kroz trepćuće zeleno je prolazak kroz zeleno. A sad je jasno i zašto su ukinuli trepćuće zeleno.

Peki

pre 1 godinu

U svemu ovome mi je najzanimljiviji fenomen da je vecina vas punoletna (pod predpostavkom da vas pogadja ovakva vest).Neverovatno mi je da odrasli ljudi ne shvataju osnovne postulate okruzenja u kome zive. Da sumiram: vas najveci neprijatelj je drzava.Ne Albanska, Hrvatska, USA ili neko treci, nego vasa drzava u kojoj zivite.Ona pokusava da vam uzme bilo sta sto imate ili nekako zaradite ili nasledite.Porezi, akcize, ekstra profiti, kazne, pretnje,obavezna izdvajanja,a zauzvrat ne dobijate skoro nista. Klopke,zamke,maltretiranja i ponizavanja su na svakom koraku. Nikada nije bilo drugacije,naprotiv,protokom vremena zivite sve gore, stresnije i sa kracim zivotnim vekom. Kako je onda moguce da vecina komentatora postavlja pitanje i "apeluje" da se uradi ovo ili ono? Sistem trazi nacin da izvuce novac tamo gde proceni da ga ima. I to radi uvek i nastavice sve dok sami ne napravite bolji (a to je nemnoguce jer Srbi nisu na intulektualno organizacionom nivou da to mogu da urade kao npr Francuzi). Dakle, ovo se radi iskljucivo da bi se parazitsko partokratski sistem odrzao i metastazirao dalje. Bas kao i kod svake prethodne mere u saobracaju ili drugim sferama zivota. Paralelno mi je neverovatno da ne vidite sta dolazi nakon nekog postupka. Pa kamere su vam nabili preko noci i vi niste izasli na ulice nego ste gledali kako se steze obruc. Gledacete i kako vam ruse most. Reultat ovakvih poteza je podizanje tenzije, nivoa nasilja i stresa osim ekonomskog "efekta" koji cete osetiti.

Pera pešak

pre 1 godinu

Gradski prevoznici ne staju ni na crveno, tako da bi žuto trebalo zameniti sa još jednim crvenim. Sve više je to praksa i kod ostalih vozača. Pa pešaci, neka vam je Bog u pomoći.

Iz prve ruke

pre 1 godinu

Pa ovo mi u Subotici imamo vec min 3 godine!!!Ala vi zaostajete!
(Milan, 07. februar 2023 12:12)

Da na čitava 4 semafora ????. Šalu na stranu lalo u Beogradu u planu ugradnje bilo je 1121 na smart kamera koje se postavljaju zadnjih nekoliko godina. Sve tačke su pokrivene a implementacija će trajati 90 dana. Tako je planirano.

bradabg

pre 1 godinu

Cekaj cekaj, kamere na nabrojanim raskrsnicama postoje jako dugo, negde vise godina, a negde mesecima(Djeram) sta su do sada radile?

хаџија

pre 1 godinu

Sistem je navodno automatizovan i nema mogućnost uticaja "ljudskog faktora".
оно каде слажеш а не трепнеш. па остали би брез возача службених возила а богами и пријатеља, кумова...допуни низ

Obelix

pre 1 godinu

raskrsnica trgovacke i jablanicke
svi koji skrecu levu nebitno iz kog pravca ( zarkova ili petlovog brda).

ako ne prodju na crveno u 99% slucajeva nece skrenuti nikad.

omogucite prvo ljudima da skrenu normalno pa onda kaznjavajte.
(napred PARTIZAN, 07. februar 2023 11:28)

Bas to sam hteo da napisem. Jos jedna jako bitna stvar je da se cim se jednima upali crveno, odmah se drugima pali zeleno. Nije bitno iz kog pravca. Nema treptajuceg zutog i mnogo sudara nastane iz tog razloga. Nema gore raskrsnice u Srbiji sto se toga tice, a svakodnevno je obilazim celu. Niti prostije, a ujedno ni komlikovanije i opasnije raskrsnice. Ja gledam tu smefore za pesake, kada se kod njih upali crveno imate jos 2-3 sekunde do crvenog za vozila.

хаџија

pre 1 godinu

Sistem je navodno automatizovan i nema mogućnost uticaja "ljudskog faktora".
оно каде слажеш а не трепнеш. па остали би брез возача службених возила а богами и пријатеља, кумова...допуни низ

pera

pre 1 godinu

koga briga gde su kamere?
vozi po propisu I nema problema
(boban, 07. februar 2023 14:18)
e samo sam cekao takve vikend vozace s tim glupim komentarima

Max

pre 1 godinu

Zuto traje 3s.
@brzina
Tesko da traje 3s a i da je tako prolazak kroz zuto se tretira po zakonu kao prolazak kroz crveno osim kad se nema uslova za bezbedno zaustavljanje a to opet ostaje na slobodnoj proceni pandura ili suda( znamo kako oni procenjuju).
Drugo, kazes drzanje pravilnog odstojanja izmedju automobila.
Voleo bih da vidim kako ćeš drzati odstojanje u bg_u!?

Milos

pre 1 godinu

@kognitivna disonanca ne vidis svetlo na semaforu od svetleceg bilborda pa si prosao kroz crveno par puta!? Izadji iz kola i nikad vise nemoj da si seo za volan, nije auto za ometene!

Иван

pre 1 godinu

Немам ништа против али исто тако треба продужити зелено светло, конкретно раскрсница Јабланичке и Трговачке, ко год скреће из Јабланичке у Трговачку, смер ка Орловачи, зелено у јутарњим сатима држи 30 секунди, једва да прођу два аутомобила, али зато из улице Бело Врело у Трговачку држи 2 минута, и буквално мораш да прођеш на црвено. Или кружни ток или ће на само тој раскрсници БДП Србије да се утростручи на годишњем нивоу. Та раскрсница је озбиљан проблем у периоду од 07.00 до 12.00 радним данима.

хаџија

pre 1 godinu

Sistem je navodno automatizovan i nema mogućnost uticaja "ljudskog faktora".
оно каде слажеш а не трепнеш. па остали би брез возача службених возила а богами и пријатеља, кумова...допуни низ

хаџија

pre 1 godinu

Sistem je navodno automatizovan i nema mogućnost uticaja "ljudskog faktora".
оно каде слажеш а не трепнеш. па остали би брез возача службених возила а богами и пријатеља, кумова...допуни низ

era s onog sveta

pre 1 godinu

U propisima kaze - ne ulazis u raskrsnicu ako ne mozes iz nje da izadjes.
Odgovor za ove sto se pitju - sta kad se zaglave u raskrsnici.
Kazna i to je to. Svaka raskrsnica blokirana nesposobnim i bahatim vozacima!

Charli

pre 1 godinu

Nadam se da će uskoro svaki metar ulica u Beogradu da bude pokriven kamerama ne samo za crveno svetlo, nego i za bilo koji drugi saobraćajni prekršaj.

хаџија

pre 1 godinu

Sistem je navodno automatizovan i nema mogućnost uticaja "ljudskog faktora".
оно каде слажеш а не трепнеш. па остали би брез возача службених возила а богами и пријатеља, кумова...допуни низ

Bojan

pre 1 godinu

Sve je ok i nije nikakav problem. Zasto se nigde ne postavlja pitanje iz kog razloga na svim semaforima ne bude tri treptajuca zelena ili dva puta kao upozorenje da sledi zuto svetlo pa onda logicno, crveno. Ljudi iz straha nabadaju kocnicu na zuto a neki prodju na zuto svesno a neki nesvesno jer se ukljuci u delicu sekunde i stvara paniku.

Slep pored ociju

pre 1 godinu

@Poenkar

Neka, ukinuce oni i zuto, pa kad krenu da ti stizu kazne za prolazak na crveno, prvi ces da krenes da kukas ovde.

brzina

pre 1 godinu

Ides 60, na 10-15m od semafora se upali zuto koje kratko traje, ili zabodes kocnicu i posaljes sve kroz sofersajbnu a moderniji auto ti prijavi "new hardver installed" kad se neko zakuca u tebe pozadi, ili prodjes kroz crveno.
(Nele, 7. februar 2023 14:52)

Zuto svetlo traje najmanje tri sekunde i ako se nalazis na samo 10-15 metara od semafora u trenutku kada se upali zuto, upravo ne smes da naglo zakocis jer to ne bi bilo bezbedno, dakle imas pravo da produzis. Glavni problem u svemu ovome uopste nije zuto svetlo, nego nepostovanje propisanog ogranicenja brzine i rastojanja. Onaj ko to postuje ima sasvim dovoljno vremena proceni situaciju i ispred i iza sebe. Sve drugo su izgovori.

Poenkar

pre 1 godinu

A da predjete na javni prevoz, svi vi, kojima je problem da se zaustavite na semaforu, kojima fali trepcuce zeleno, trepcuce zuto? I koje vam je to, trepcuce zuto, samo da mi je znati? Deset sati dnevno sam u saobracaju, tako nesto nisam video, osim kada ne rade semafori. Neverovatne stvari sam procitao ovde! Kao da semafori dosad nisu postojali, pa sad raspravljamo o bojama i kad se na koji signal stoji, a kad vozi!?

mile

pre 1 godinu

Kada bi svi poštovali saobraćajne znake,propise,zakone kamere bi bile nepotrebne.Nepotrebno je kritikovati nalogodavca koji pokušava restriktivnim merama da zavede red.Svi oni koji poštuju propise neće trpeti sankcije.A šta bi vi hteli gospodo?Da prelazite na crveno?da ubijete dete na pešačkom prelazu i da odjurite?Da prekoračite brzinu duplo?

samokažem

pre 1 godinu

Зашто се укидају трепћућа светла као упозорење на семафорима?
(Рон Џереми, 07. februar 2023 10:40)

Zato što postoje žuta, koja imaju potpuno istu svrhu.
Ne može i jedno i drugo.

brzina

pre 1 godinu

Voleo bih da vidim kako ćeš drzati odstojanje u bg_u!?
(Max, 7. februar 2023 18:51)

Isto kao i bilo gde - ako si suvise blizu, smanjis brzinu sve dok ne dostignes pravilno odstojanje. Kome se to ne svidja moze slobodno da te zaobidje, a time se jos oslobodis ovih sto ti se lepe pozadi. Problem je time resen. A ko vise voli "beogradski stil voznje" niko mu nije kriv kada to dodje na naplatu.

Nnn

pre 1 godinu

Cekaj cekaj, kamere na nabrojanim raskrsnicama postoje jako dugo, negde vise godina, a negde mesecima(Djeram) sta su do sada radile?
(bradabg, 07. februar 2023 15:02)

I mene ovo zaista zanima ako neko može da odg

gradjanska svest

pre 1 godinu

@(Peki, 7. februar 2023 23:38)

Porediti Francusku i te proteste tamo sa Srbijom je smesno.
Ako neko hoce da kritikuje druge, prvo treba da krene OD SEBE. Upravo to je najveci problem u Srbiji. Vlast je samo ogledalo naroda. U zemljama koje pominjes, kad vlast ne valja, narod ih menja. U Srbiji su se promenile sve moguce vlasti, a opet uvek sve isto. Sta ti to govori ?

prosto

pre 1 godinu

Zato sto vecina vozaca pojuri da prodje pre zutog (beogradski stil voznje)
Da smo normalni, tolerisao bi se prolazak kroz zuto i ne bi ni bilo potrebe za trepcucim zelenim. Ovako, prolazak kroz zuto se tretira kao prolazak kroz crveno. Imao sam takvu situaciju i sudija me je kaznio kao da sam prosao kroz crveno, jedino mi je ublazio kaznu da mi ne oduzimaju dozvolu.
Pre neki dan sam na semaforu koji nema trepcuce zeleno, zakocio naglo cim sam ugledao zuto i udario me ni manje ni vise nego "Kec". Srecom je ostala samo ogrebotina.
I sta da uradim ja, kao vozac koji ne zeli da bude kaznjen, ali ni da nastrada?
(Nikola, 7. februar 2023 14:20)

Vrlo jednostavno, postuj uvek ogranicenje brzine i sanse da se tako nesto desi su minimalne. Pri 50 km/h zuto svetlo je ukljuceno 3 sekunde, sto znaci da ako se nalazis na manje od 40 metara od semafora u trenutku ukljucenja, smes da produzis. U svakom slucaju pri toj brzini imas sasvim dovoljno vremena da procenis situaciju iza i ispred tebe.

semafor

pre 1 godinu

Apsolutno netačno. Prolazak kroz žuto se tretira kao prolazak kroz crveno. Prolazak kroz trepćuće zeleno je prolazak kroz zeleno. A sad je jasno i zašto su ukinuli trepćuće zeleno.
(Ivan, 7. februar 2023 17:05)

To nije sasvim tacno, prolazak kroz zuto se tretira kao prolazak kroz crveno samo u slucaju ako bi normalno kocenje bilo bezdedno. Na primer priblizavas se semaforu pri brzini od 50 km/h i ako se u trenutku kada se upali zuto svetlo nalazis na razdaljini vecoj od 40 metara, duzan si da se zaustavis. Ako je ogranicenje 50 km/h, zuto svetlo traje 3 sekunde a zaustavni put (reakcija + normalno kocenje) iznosi 40 metara. Problem je naravno neko ko ti se suvise "lepi" pozadi, ali to se takodje da resiti, cim to primetis, polako usporis da bi te zaobisao i pre nego sto se uopste priblizis bilo kom semaforu.

Луди Србин

pre 1 godinu

Имам предлог да се склоне семафори на раскрсницама и да се укине дозвољена брзина и да наравно нема знакова за првенство пролаза! Да ли би ово господи било по вољи? Пошто овај идиотизам неће бити могућ, значи остаје да нема некажњеног проласка на црвено! У смислу безобразлука и неодговорности према себи и другима, најгори смо на свету, па нам је све ово ненормално. Прођите у Цириху на црвено мангупи

zob

pre 1 godinu

Lopovi...više nema trepćućeg zelenog svetla, a žuto traje sekundu.....:(
@(Smuleco, 8. februar 2023 08:55)

Gde to žuto traje sekundu ??? Ako bi stvarno trajalo sekundu, onda se radi o neispravnoj instalaciji i niko ne sme da ti naplati kaznu. Prijavi to nadležnima. Po ZOB-u trajanje žutog svetla za brzine do 60 km/h je 3 sekunde. Za brzine preko 60 km/h, žuto svetlo traje 4 sekunde. Žuto svetlo u zonama radova na putu traje 4 sekunde. Žuto svetlo istovremeno sa crvenim svetlom traje 2 sekunde.

Boris

pre 1 godinu

Otkaz svim saobracajnim policajcima. Vise nisu potrebni. I otpustite sve komunalne policajce jer za njih nika nije ni bilo posla. Dajte adekvatnu platu pravim policajcima

Jack

pre 1 godinu

Na raskrsnici Jablanicke i Trgovacke se stvaraju velike guzve. Jos 2018-te su utvrdili da tamo treba da se izgradi kruzni tok, ali nista, evo peta godina a oni uvode kamere.Nista bez ulaska u EU a i tad je pitanje.

semafor

pre 1 godinu

Sve je ok i nije nikakav problem. Zasto se nigde ne postavlja pitanje iz kog razloga na svim semaforima ne bude tri treptajuca zelena ili dva puta kao upozorenje da sledi zuto svetlo pa onda logicno, crveno. Ljudi iz straha nabadaju kocnicu na zuto a neki prodju na zuto svesno a neki nesvesno jer se ukljuci u delicu sekunde i stvara paniku.
@(Bojan, 9. februar 2023 14:20)

Ne razumem, vozim 30 godina i to mi se jos nije desilo. Kakva panika, zuto svetlo traje 3 sekunde, ako je ogranicenje brzine 50 km/h. Pri toj brzini, covek ima sasvim dovoljno vremena da utvrdi da li da stane ili ne. Samo ako se nalazi na razdaljini manjoj od 40 metara u trenutku paljenja zutog svetla, onda sme da produzi.
Panika moze da bude samo ako vozi vecom brzinom od dozvoljene, onda je sam kriv, a ne semafor.

semafor

pre 1 godinu

Sve je ok i nije nikakav problem. Zasto se nigde ne postavlja pitanje iz kog razloga na svim semaforima ne bude tri treptajuca zelena ili dva puta kao upozorenje da sledi zuto svetlo pa onda logicno, crveno. Ljudi iz straha nabadaju kocnicu na zuto a neki prodju na zuto svesno a neki nesvesno jer se ukljuci u delicu sekunde i stvara paniku.
@(Bojan, 9. februar 2023 14:20)

Ne razumem, vozim 30 godina i to mi se jos nije desilo. Kakva panika, zuto svetlo traje 3 sekunde, ako je ogranicenje brzine 50 km/h. Pri toj brzini, covek ima sasvim dovoljno vremena da utvrdi da li da stane ili ne. Samo ako se nalazi na razdaljini manjoj manjoj od 40 metara u trenutku paljenja zutog svetla, onda sme da produzi.
Panika moze da bude samo ako vozi vecom brzinom od dozvoljene, onda je sam kriv, a ne semafor.

samokažem

pre 1 godinu

Зашто се укидају трепћућа светла као упозорење на семафорима?
(Рон Џереми, 07. februar 2023 10:40)

Zato što postoje žuta, koja imaju potpuno istu svrhu.
Ne može i jedno i drugo.

Milos

pre 1 godinu

@kognitivna disonanca ne vidis svetlo na semaforu od svetleceg bilborda pa si prosao kroz crveno par puta!? Izadji iz kola i nikad vise nemoj da si seo za volan, nije auto za ometene!

Poenkar

pre 1 godinu

A da predjete na javni prevoz, svi vi, kojima je problem da se zaustavite na semaforu, kojima fali trepcuce zeleno, trepcuce zuto? I koje vam je to, trepcuce zuto, samo da mi je znati? Deset sati dnevno sam u saobracaju, tako nesto nisam video, osim kada ne rade semafori. Neverovatne stvari sam procitao ovde! Kao da semafori dosad nisu postojali, pa sad raspravljamo o bojama i kad se na koji signal stoji, a kad vozi!?

brzina

pre 1 godinu

Ides 60, na 10-15m od semafora se upali zuto koje kratko traje, ili zabodes kocnicu i posaljes sve kroz sofersajbnu a moderniji auto ti prijavi "new hardver installed" kad se neko zakuca u tebe pozadi, ili prodjes kroz crveno.
(Nele, 7. februar 2023 14:52)

Zuto svetlo traje najmanje tri sekunde i ako se nalazis na samo 10-15 metara od semafora u trenutku kada se upali zuto, upravo ne smes da naglo zakocis jer to ne bi bilo bezbedno, dakle imas pravo da produzis. Glavni problem u svemu ovome uopste nije zuto svetlo, nego nepostovanje propisanog ogranicenja brzine i rastojanja. Onaj ko to postuje ima sasvim dovoljno vremena proceni situaciju i ispred i iza sebe. Sve drugo su izgovori.

Charli

pre 1 godinu

Nadam se da će uskoro svaki metar ulica u Beogradu da bude pokriven kamerama ne samo za crveno svetlo, nego i za bilo koji drugi saobraćajni prekršaj.

prosto

pre 1 godinu

Zato sto vecina vozaca pojuri da prodje pre zutog (beogradski stil voznje)
Da smo normalni, tolerisao bi se prolazak kroz zuto i ne bi ni bilo potrebe za trepcucim zelenim. Ovako, prolazak kroz zuto se tretira kao prolazak kroz crveno. Imao sam takvu situaciju i sudija me je kaznio kao da sam prosao kroz crveno, jedino mi je ublazio kaznu da mi ne oduzimaju dozvolu.
Pre neki dan sam na semaforu koji nema trepcuce zeleno, zakocio naglo cim sam ugledao zuto i udario me ni manje ni vise nego "Kec". Srecom je ostala samo ogrebotina.
I sta da uradim ja, kao vozac koji ne zeli da bude kaznjen, ali ni da nastrada?
(Nikola, 7. februar 2023 14:20)

Vrlo jednostavno, postuj uvek ogranicenje brzine i sanse da se tako nesto desi su minimalne. Pri 50 km/h zuto svetlo je ukljuceno 3 sekunde, sto znaci da ako se nalazis na manje od 40 metara od semafora u trenutku ukljucenja, smes da produzis. U svakom slucaju pri toj brzini imas sasvim dovoljno vremena da procenis situaciju iza i ispred tebe.

era s onog sveta

pre 1 godinu

U propisima kaze - ne ulazis u raskrsnicu ako ne mozes iz nje da izadjes.
Odgovor za ove sto se pitju - sta kad se zaglave u raskrsnici.
Kazna i to je to. Svaka raskrsnica blokirana nesposobnim i bahatim vozacima!

Peki

pre 1 godinu

U svemu ovome mi je najzanimljiviji fenomen da je vecina vas punoletna (pod predpostavkom da vas pogadja ovakva vest).Neverovatno mi je da odrasli ljudi ne shvataju osnovne postulate okruzenja u kome zive. Da sumiram: vas najveci neprijatelj je drzava.Ne Albanska, Hrvatska, USA ili neko treci, nego vasa drzava u kojoj zivite.Ona pokusava da vam uzme bilo sta sto imate ili nekako zaradite ili nasledite.Porezi, akcize, ekstra profiti, kazne, pretnje,obavezna izdvajanja,a zauzvrat ne dobijate skoro nista. Klopke,zamke,maltretiranja i ponizavanja su na svakom koraku. Nikada nije bilo drugacije,naprotiv,protokom vremena zivite sve gore, stresnije i sa kracim zivotnim vekom. Kako je onda moguce da vecina komentatora postavlja pitanje i "apeluje" da se uradi ovo ili ono? Sistem trazi nacin da izvuce novac tamo gde proceni da ga ima. I to radi uvek i nastavice sve dok sami ne napravite bolji (a to je nemnoguce jer Srbi nisu na intulektualno organizacionom nivou da to mogu da urade kao npr Francuzi). Dakle, ovo se radi iskljucivo da bi se parazitsko partokratski sistem odrzao i metastazirao dalje. Bas kao i kod svake prethodne mere u saobracaju ili drugim sferama zivota. Paralelno mi je neverovatno da ne vidite sta dolazi nakon nekog postupka. Pa kamere su vam nabili preko noci i vi niste izasli na ulice nego ste gledali kako se steze obruc. Gledacete i kako vam ruse most. Reultat ovakvih poteza je podizanje tenzije, nivoa nasilja i stresa osim ekonomskog "efekta" koji cete osetiti.

Луди Србин

pre 1 godinu

Имам предлог да се склоне семафори на раскрсницама и да се укине дозвољена брзина и да наравно нема знакова за првенство пролаза! Да ли би ово господи било по вољи? Пошто овај идиотизам неће бити могућ, значи остаје да нема некажњеног проласка на црвено! У смислу безобразлука и неодговорности према себи и другима, најгори смо на свету, па нам је све ово ненормално. Прођите у Цириху на црвено мангупи

mile

pre 1 godinu

Kada bi svi poštovali saobraćajne znake,propise,zakone kamere bi bile nepotrebne.Nepotrebno je kritikovati nalogodavca koji pokušava restriktivnim merama da zavede red.Svi oni koji poštuju propise neće trpeti sankcije.A šta bi vi hteli gospodo?Da prelazite na crveno?da ubijete dete na pešačkom prelazu i da odjurite?Da prekoračite brzinu duplo?

Vladimir

pre 1 godinu

Detektovale su i one kamere prolazak kroz naplatnu rampu, ali ona dva minuta ne vide više niko. Detektovana će biti opet boranija. Oni koji treba prolaziće i kroz crveno i preko leđa drugih.

Šonja

pre 1 godinu

Зашто се укидају трепћућа светла као упозорење на семафорима?
(Рон Џереми, 7. februar 2023 10:40)

Pa zato što je ekonomski tigar odlučio da dopuni budžet koji je pun. Ili nije baš

Nikola

pre 1 godinu

"Зашто се укидају трепћућа светла као упозорење на семафорима?
(Рон Џереми, 7. februar 2023 10:40)"

Zato sto vecina vozaca pojuri da prodje pre zutog (beogradski stil voznje)
Da smo normalni, tolerisao bi se prolazak kroz zuto i ne bi ni bilo potrebe za trepcucim zelenim. Ovako, prolazak kroz zuto se tretira kao prolazak kroz crveno. Imao sam takvu situaciju i sudija me je kaznio kao da sam prosao kroz crveno, jedino mi je ublazio kaznu da mi ne oduzimaju dozvolu.
Pre neki dan sam na semaforu koji nema trepcuce zeleno, zakocio naglo cim sam ugledao zuto i udario me ni manje ni vise nego "Kec". Srecom je ostala samo ogrebotina.
I sta da uradim ja, kao vozac koji ne zeli da bude kaznjen, ali ni da nastrada?

pera

pre 1 godinu

koga briga gde su kamere?
vozi po propisu I nema problema
(boban, 07. februar 2023 14:18)
e samo sam cekao takve vikend vozace s tim glupim komentarima

Aca

pre 1 godinu

Pa ko prolazi na crveno na raskrsnici Trgovacke (Ibarski put) i jablanicke?
To bi bilo ravno samoubistvu jer Trgovackom ide hiljade vozila.
Ja jesam za kaznjavanje prekrsaja i disciplinovanje vozaca ali ovo bi moglo da ode u nekom pravcu koji sluzi budzetu a ne sigurnosti u saobracaju.

brzina

pre 1 godinu

Voleo bih da vidim kako ćeš drzati odstojanje u bg_u!?
(Max, 7. februar 2023 18:51)

Isto kao i bilo gde - ako si suvise blizu, smanjis brzinu sve dok ne dostignes pravilno odstojanje. Kome se to ne svidja moze slobodno da te zaobidje, a time se jos oslobodis ovih sto ti se lepe pozadi. Problem je time resen. A ko vise voli "beogradski stil voznje" niko mu nije kriv kada to dodje na naplatu.

kognitivna disonanca

pre 1 godinu

Molim beogradske vlasti da uklone ili zaokrenu bilborde. Noću ne vidim semafore, pošto su tik u znjih bilbordi, a oni mali i u kontra svetlu, pa još ako je slajd u tom trenutku šaren, crven, žut, zelen, menja se slika, i eto prilike da promašiš. Desilo mi se već dva puta da sam kasno primetio sopstveni prolazak kroz crveno, a ko zna koliko još puta prošao, a da nisam ni bio svestan. Da ne pominjem da se saobraćajni znaci ne vide, pogotovu u situacijama kačenja reklama i novogodišnje rasvete na bandere.

Конобар

pre 1 godinu

Систем није аутоматизован, може се штеловати. Довољно је да се намести да слика десетинку пре него што се упали црвено и да гомила казни оде на адресе возача, паре у буџет града, а одатле у џепове оних који су склопили или помогли уговор са камерама. То је већ виђено.

napred PARTIZAN

pre 1 godinu

raskrsnica trgovacke i jablanicke
svi koji skrecu levu nebitno iz kog pravca ( zarkova ili petlovog brda).

ako ne prodju na crveno u 99% slucajeva nece skrenuti nikad.

omogucite prvo ljudima da skrenu normalno pa onda kaznjavajte.

Pera pešak

pre 1 godinu

Gradski prevoznici ne staju ni na crveno, tako da bi žuto trebalo zameniti sa još jednim crvenim. Sve više je to praksa i kod ostalih vozača. Pa pešaci, neka vam je Bog u pomoći.

semafor

pre 1 godinu

Apsolutno netačno. Prolazak kroz žuto se tretira kao prolazak kroz crveno. Prolazak kroz trepćuće zeleno je prolazak kroz zeleno. A sad je jasno i zašto su ukinuli trepćuće zeleno.
(Ivan, 7. februar 2023 17:05)

To nije sasvim tacno, prolazak kroz zuto se tretira kao prolazak kroz crveno samo u slucaju ako bi normalno kocenje bilo bezdedno. Na primer priblizavas se semaforu pri brzini od 50 km/h i ako se u trenutku kada se upali zuto svetlo nalazis na razdaljini vecoj od 40 metara, duzan si da se zaustavis. Ako je ogranicenje 50 km/h, zuto svetlo traje 3 sekunde a zaustavni put (reakcija + normalno kocenje) iznosi 40 metara. Problem je naravno neko ko ti se suvise "lepi" pozadi, ali to se takodje da resiti, cim to primetis, polako usporis da bi te zaobisao i pre nego sto se uopste priblizis bilo kom semaforu.

Milan

pre 1 godinu

SFRJ je bila vrhunska demokratija za ove policijske zemlje danas. Ko je živeo i vozio u to vreme zna o čemu pričam a sa ovim napaljenima 200 na sat ne bih da polemišem i molim da me zaobiđu levim migavcem sa svojim besnim mašinama.
Sve se bojim da će ovo baš da spreči siledžije koji se noću vraćaju iz noćnih klubova pod gasom i u krvi u u autu da poštuju ograničenja brzine i crvena svetla. Da ne bude zabune imam preveženih preko milion kilometara i niti jedan zabeležen prekršaj u mom dosijeu. Meni kamere ne trebaju jer imam poštovanje prema tuđim a bogami i svom životu.

zob

pre 1 godinu

Lopovi...više nema trepćućeg zelenog svetla, a žuto traje sekundu.....:(
@(Smuleco, 8. februar 2023 08:55)

Gde to žuto traje sekundu ??? Ako bi stvarno trajalo sekundu, onda se radi o neispravnoj instalaciji i niko ne sme da ti naplati kaznu. Prijavi to nadležnima. Po ZOB-u trajanje žutog svetla za brzine do 60 km/h je 3 sekunde. Za brzine preko 60 km/h, žuto svetlo traje 4 sekunde. Žuto svetlo u zonama radova na putu traje 4 sekunde. Žuto svetlo istovremeno sa crvenim svetlom traje 2 sekunde.

gagit

pre 1 godinu

Još ih upozorava policija da će kamere snimati! To samo na nas liči!
(..., 07. februar 2023 11:53)

To je zakonska obaveza, kao i gde snima radar, mora da stoji znak, da je tu radar. Ali dzaba, sve to niko ne gleda i nikog ne zanima! Crveno svetlo kada se upali, prodje jos po 5-6 automobila i to je tako na svakoj raskrsnici, a zene prednjace, posto ne mogu bas sve da gledaju, a telefon je vazniji!

EhBreeee

pre 1 godinu

Зашто се укидају трепћућа светла као упозорење на семафорима?
(Рон Џереми, 7. februar 2023 10:40)

Zbog CO2 agende veroratno, smanjenja zagadjenja na planeti, ha ha ha.
Kako zasto, pa veca verovatnoca da te ape na zutom i eto love za sistem.

Iz prve ruke

pre 1 godinu

Pa ovo mi u Subotici imamo vec min 3 godine!!!Ala vi zaostajete!
(Milan, 07. februar 2023 12:12)

Da na čitava 4 semafora ????. Šalu na stranu lalo u Beogradu u planu ugradnje bilo je 1121 na smart kamera koje se postavljaju zadnjih nekoliko godina. Sve tačke su pokrivene a implementacija će trajati 90 dana. Tako je planirano.

Nele

pre 1 godinu

Ja jesam za ozbiljno kaznjavanje za prolazak kroz crveno. Ali kao i uvek, postoji "ALI".
Na nekim semaforima je nemoguce na vreme se zaustaviti. Zuto traje prekratko a nema trepcuceg zelenog. Ides 60, na 10-15m od semafora se upali zuto koje kratko traje, ili zabodes kocnicu i posaljes sve kroz sofersajbnu a moderniji auto ti prijavi "new hardver installed" kad se neko zakuca u tebe pozadi, ili prodjes kroz crveno.
Ako bude mali obzirnosti, da se bar prvih 5sekundi od gasenja zelenog ne racuna kao prolaz kroz crveno.
Sredite semafore da budu uniformni. Zeleno trepcuce 5sekundi, zuto jos 5s i posle toga pisite kazne i uzimajte dozvole.

Djorke

pre 1 godinu

@
Зашто се укидају трепћућа светла као упозорење на семафорима?
(Рон Џереми, 7. februar 2023 10:40)

Pa cujes da ce da proradi kamera :)

Salu na stranu - sada je najgora varijanta da negde imas trepcuce zeleno, a negde imas ono “dugo” zuto, pa ljudi kada se zbune ne znaju da li da dodaju gas ili zabodu kocnicu.

semafor

pre 1 godinu

Sve je ok i nije nikakav problem. Zasto se nigde ne postavlja pitanje iz kog razloga na svim semaforima ne bude tri treptajuca zelena ili dva puta kao upozorenje da sledi zuto svetlo pa onda logicno, crveno. Ljudi iz straha nabadaju kocnicu na zuto a neki prodju na zuto svesno a neki nesvesno jer se ukljuci u delicu sekunde i stvara paniku.
@(Bojan, 9. februar 2023 14:20)

Ne razumem, vozim 30 godina i to mi se jos nije desilo. Kakva panika, zuto svetlo traje 3 sekunde, ako je ogranicenje brzine 50 km/h. Pri toj brzini, covek ima sasvim dovoljno vremena da utvrdi da li da stane ili ne. Samo ako se nalazi na razdaljini manjoj od 40 metara u trenutku paljenja zutog svetla, onda sme da produzi.
Panika moze da bude samo ako vozi vecom brzinom od dozvoljene, onda je sam kriv, a ne semafor.

bradabg

pre 1 godinu

Cekaj cekaj, kamere na nabrojanim raskrsnicama postoje jako dugo, negde vise godina, a negde mesecima(Djeram) sta su do sada radile?

Ivan

pre 1 godinu

Зашто се укидају трепћућа светла као упозорење на семафорима?
(Рон Џереми, 07. februar 2023 10:40)

Zato što postoje žuta, koja imaju potpuno istu svrhu.
Ne može i jedno i drugo.
(samokažem, 07. februar 2023 15:31)

Apsolutno netačno. Prolazak kroz žuto se tretira kao prolazak kroz crveno. Prolazak kroz trepćuće zeleno je prolazak kroz zeleno. A sad je jasno i zašto su ukinuli trepćuće zeleno.

gradjanska svest

pre 1 godinu

@(Peki, 7. februar 2023 23:38)

Porediti Francusku i te proteste tamo sa Srbijom je smesno.
Ako neko hoce da kritikuje druge, prvo treba da krene OD SEBE. Upravo to je najveci problem u Srbiji. Vlast je samo ogledalo naroda. U zemljama koje pominjes, kad vlast ne valja, narod ih menja. U Srbiji su se promenile sve moguce vlasti, a opet uvek sve isto. Sta ti to govori ?

semafor

pre 1 godinu

Sve je ok i nije nikakav problem. Zasto se nigde ne postavlja pitanje iz kog razloga na svim semaforima ne bude tri treptajuca zelena ili dva puta kao upozorenje da sledi zuto svetlo pa onda logicno, crveno. Ljudi iz straha nabadaju kocnicu na zuto a neki prodju na zuto svesno a neki nesvesno jer se ukljuci u delicu sekunde i stvara paniku.
@(Bojan, 9. februar 2023 14:20)

Ne razumem, vozim 30 godina i to mi se jos nije desilo. Kakva panika, zuto svetlo traje 3 sekunde, ako je ogranicenje brzine 50 km/h. Pri toj brzini, covek ima sasvim dovoljno vremena da utvrdi da li da stane ili ne. Samo ako se nalazi na razdaljini manjoj manjoj od 40 metara u trenutku paljenja zutog svetla, onda sme da produzi.
Panika moze da bude samo ako vozi vecom brzinom od dozvoljene, onda je sam kriv, a ne semafor.

Zato

pre 1 godinu

Зашто се укидају трепћућа светла као упозорење на семафорима?
(Рон Џереми, 7. februar 2023 10:40)

Zbog kamera.

key and peele

pre 1 godinu

@Ron Dzeremi - e tebra, u valjevu su i za to pisali kazne. a prokleta kamera u karadjordjevoj, snima li snima. skratili zeleno za levo skretanje na minimum i beru pare, za lekove davali.

toliko su cuveni da me policajac u beogradu pita, je li, je l tamo kod vas ima neka kamera gde svi zivi padaju na crvenom

Maja

pre 1 godinu

Na raskrsnici Trgovačke i Jablaničke je pre oko godinu dana postavljena kamera pa ubrzo skinuta. Samo tamo ne treba kamera nego cela policijska brigada. Slažem se da je problem skretanje, ali nemojte me obilaziti s desna i uletati u makazice. I ja žurim na posao i da se živa vratim deci. A ima i raskrsnica 300m dalje. Žive duše nema.

(ko) lektor

pre 1 godinu

Baš bih voleo da vidim kako će u praksi raditi, konkretno raskrsnica Cvijiceve i Bulevara despota Stefana (skretanje iz Cvijićeve u Bulevar u smeru ka centru) u doba popodnevnog špica. 'Ajd što propušta vozila koja mu nailaze u susret, još kada gužvu naprave automobili koji zbog špica već mile krećući se od Pančevačkog mosta Bulevarom, mučenik ostaje na sred raskrsnice i tu neminovno dolazi do uslikavanja. Kako će ovo biti regulisano od strane policije, jer po pravilu, čovek polazi na zeleno...

Slep pored ociju

pre 1 godinu

@Poenkar

Neka, ukinuce oni i zuto, pa kad krenu da ti stizu kazne za prolazak na crveno, prvi ces da krenes da kukas ovde.

хаџија

pre 1 godinu

Sistem je navodno automatizovan i nema mogućnost uticaja "ljudskog faktora".
оно каде слажеш а не трепнеш. па остали би брез возача службених возила а богами и пријатеља, кумова...допуни низ

хаџија

pre 1 godinu

Sistem je navodno automatizovan i nema mogućnost uticaja "ljudskog faktora".
оно каде слажеш а не трепнеш. па остали би брез возача службених возила а богами и пријатеља, кумова...допуни низ

хаџија

pre 1 godinu

Sistem je navodno automatizovan i nema mogućnost uticaja "ljudskog faktora".
оно каде слажеш а не трепнеш. па остали би брез возача службених возила а богами и пријатеља, кумова...допуни низ

хаџија

pre 1 godinu

Sistem je navodno automatizovan i nema mogućnost uticaja "ljudskog faktora".
оно каде слажеш а не трепнеш. па остали би брез возача службених возила а богами и пријатеља, кумова...допуни низ

Иван

pre 1 godinu

Немам ништа против али исто тако треба продужити зелено светло, конкретно раскрсница Јабланичке и Трговачке, ко год скреће из Јабланичке у Трговачку, смер ка Орловачи, зелено у јутарњим сатима држи 30 секунди, једва да прођу два аутомобила, али зато из улице Бело Врело у Трговачку држи 2 минута, и буквално мораш да прођеш на црвено. Или кружни ток или ће на само тој раскрсници БДП Србије да се утростручи на годишњем нивоу. Та раскрсница је озбиљан проблем у периоду од 07.00 до 12.00 радним данима.

Max

pre 1 godinu

Zuto traje 3s.
@brzina
Tesko da traje 3s a i da je tako prolazak kroz zuto se tretira po zakonu kao prolazak kroz crveno osim kad se nema uslova za bezbedno zaustavljanje a to opet ostaje na slobodnoj proceni pandura ili suda( znamo kako oni procenjuju).
Drugo, kazes drzanje pravilnog odstojanja izmedju automobila.
Voleo bih da vidim kako ćeš drzati odstojanje u bg_u!?

Nnn

pre 1 godinu

Cekaj cekaj, kamere na nabrojanim raskrsnicama postoje jako dugo, negde vise godina, a negde mesecima(Djeram) sta su do sada radile?
(bradabg, 07. februar 2023 15:02)

I mene ovo zaista zanima ako neko može da odg

Bojan

pre 1 godinu

Sve je ok i nije nikakav problem. Zasto se nigde ne postavlja pitanje iz kog razloga na svim semaforima ne bude tri treptajuca zelena ili dva puta kao upozorenje da sledi zuto svetlo pa onda logicno, crveno. Ljudi iz straha nabadaju kocnicu na zuto a neki prodju na zuto svesno a neki nesvesno jer se ukljuci u delicu sekunde i stvara paniku.

Jack

pre 1 godinu

Na raskrsnici Jablanicke i Trgovacke se stvaraju velike guzve. Jos 2018-te su utvrdili da tamo treba da se izgradi kruzni tok, ali nista, evo peta godina a oni uvode kamere.Nista bez ulaska u EU a i tad je pitanje.

Obelix

pre 1 godinu

raskrsnica trgovacke i jablanicke
svi koji skrecu levu nebitno iz kog pravca ( zarkova ili petlovog brda).

ako ne prodju na crveno u 99% slucajeva nece skrenuti nikad.

omogucite prvo ljudima da skrenu normalno pa onda kaznjavajte.
(napred PARTIZAN, 07. februar 2023 11:28)

Bas to sam hteo da napisem. Jos jedna jako bitna stvar je da se cim se jednima upali crveno, odmah se drugima pali zeleno. Nije bitno iz kog pravca. Nema treptajuceg zutog i mnogo sudara nastane iz tog razloga. Nema gore raskrsnice u Srbiji sto se toga tice, a svakodnevno je obilazim celu. Niti prostije, a ujedno ni komlikovanije i opasnije raskrsnice. Ja gledam tu smefore za pesake, kada se kod njih upali crveno imate jos 2-3 sekunde do crvenog za vozila.

хаџија

pre 1 godinu

Sistem je navodno automatizovan i nema mogućnost uticaja "ljudskog faktora".
оно каде слажеш а не трепнеш. па остали би брез возача службених возила а богами и пријатеља, кумова...допуни низ

Boris

pre 1 godinu

Otkaz svim saobracajnim policajcima. Vise nisu potrebni. I otpustite sve komunalne policajce jer za njih nika nije ni bilo posla. Dajte adekvatnu platu pravim policajcima